B1 blogcsalád



Mészáros Nem Stróman Lőrinc fizette ki az Orbán-klán 3 milliárdos tartozását

2017. február 15. - ashwood

meszaros-lorinc1-e1446197273738.jpg

Orbán Viktornak nincs strómanja! Mészáros Lőrinc nem stróman! Stimt? Az pedig csak a véletlen műve lehet, hogy annak a cégnek, amelyikben Orbán rokonai szerepelnek, épp Mészáros érdekeltsége rendezte a 3 milliárd – nem elírás! - forintos tartozását.

Az ügy úgy kezdődött – bár a részleteket némi homály fedi, mert bár kizárólag közpénzről van szó az üzletben, az adatokat a kormány mégsem köti az adófizetők orrára –, hogy Szijjártó külügyér alá tartozó Magyar Nemzeti Kereskedőház hihetetlen üzleti lehetőséget látott a Cider Alma Kft-ben. Meg is kínálta őket 2015-ben 3.2 milliárd (!) forintnyi közpénzzel. A Cider számításai talán mégsem jöttek be maradéktalanul – vagy mégis –, annyi biztos: nem tudták visszafizetni az államtól kapott jótéteményt. Sebaj, Szijjártóék zálogjogot kaptak több millió darab meggy és kukoricakonzervre. Ha már a Cider nem tudta ezeket eladni, hátha a külügynek jobban megy majd a biznisz.

Végül azonban megoldódott az ügy:

színre lépett a konzervek nagy kedvelője, minden idők legtehetségesebb gázszerelője, Mészáros Nem Stróman Lőrinc.

De mit keres a felcsúti polgármester egy ilyen piti buliban? Alighanem a Cider Kft és szatelit-cégeinek tulajdonosi összetétele vonzotta őt – vagyis parancsolták bele a szívébe a vonzalmat. Cideréék ugyanis az Orbán-klán tagja, elsősorban Lévai Anikó first lady családi köteléke, de felbukkan itt is a semmiből ki nem hagyható first sógor, Tiborcz István is.

Az állami bevételekért aggódók megnyugodhatnak: a Mészároshoz sok szállal kötődő Hórusz Faktorház rántotta elő a mellényzsebből a milliárdokat.

Ismerjük az ilyenkor szokásos érveket: ha valaki vezető politikus rokona, már nem is vállalkozhat? Dehogynem. Két dolgot ajánlanánk mégis az Orbán-klán elkötelezett védelmezői figyelmébe:

  • gondolkozzanak el, miként reagálnának ugyan erre a hírre, ha a szereplői baloldali politikusok és családtagjaik lennének,
  • a családtagok pedig – saját és politikus rokonunk jóhírének megőrzése érdekében – azzal üzletnek, akivel csak akarnak, kivéve azt az államot, amelyet vérük vezet épp.

Ugyanis ha akkora üzleti zsenik, mint Rogánné és Vajdáné, menni fog állami milliárdok nélkül is.

Ide kívánkozik még az igazszájú Orbán Viktor egyik örökbecsű mondata a parlamentből:

Egyszerű kérdésre egyszerű választ tudok adni: sose volt, sosem lesz, most sincsen semmilyen strómanom”.

Mi pedig ezt készségesen elhisszük. Hát persze.

(Fotó: 24.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8012262700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.15. 15:13:46

A ballibek soha nem mentettek meg egy vállalkozást se, ami EU-s pénzt kapott kétségtelen.

Eleve azért alapították azokat, hogy semmit ne csináljanak azon túl, hogy csődbe mennek, és ellopják az EU-s pénzeket.

2017.02.16. 07:27:55

@Ballib cenzúrázók réme 24: Hallom gyüjtést rendeztek a vezírnek, családjának és a nemzet "hugyozós " gázszerelőjének ! Elszegényedtek ebben e nagy jólétben.
Gyertek , várunk benneteket szeretettel. Jut még a kukából egy kis maradék a kedves vezetőidnek is.

De nem ám ellopni az adományt, vagy nem megenni mindet, mert nekik is hagyni kell. Ugyanis ők is éheznek és ők is fáznak. Bár Magyarország erőlködik--az orsós garnitúra pedig lassan beszarik--de egy kuka még talán jut nekik a keményen dolgozó kisember mindennapi luxusából !

Fellegjáró Marci 2017.02.17. 08:26:10

A büdös kurva anyjukat azt!

$pi$ 2017.02.17. 08:31:59

"Mészáros Nem Stróman Lőrinc"

Hogy a pics.ba lehet valaki "stróman" aki közéleti szereplő és ezért minden évben vagyonnyilatkozatot kell beadnia? Nem az a lényege a strómannak, hogy a vagyoni helyzete titkos? A logika azt diktálná, hogy a Mészárosnak is strómanra van szüksége ha lop, nem hogy ő maga még stróman.

Ki érti ezt?

morpho 2017.02.17. 08:43:47

@$pi$:
Nem érted? Segítek.
"Nem az a lényege a strómannak, hogy a vagyoni helyzete titkos?"
Nem, nem ez a lényege. Az a lényege, hogy Mészárosnál Orbán pénze van. Mészárosnak nincs semmilye. Orbán találta ki, hogy a pénzére vigyázzon. Mészáros vagyonának Orbán vagyonnyilatkozatában kéne szerepelnie.
Most már érted?

koala kóla 2017.02.17. 08:43:49

poszter megint nem csinálta meg a házi feladatát

Mr.paksimogyoró 2017.02.17. 08:43:57

@Ballib cenzúrázók réme 24: Egy ember sem lehet ennyire ostoba, mint te bazdmeg. Ezt nem hiszem el. Beleszarnak a szádba, és örömmel tapsikolsz, mert viktor szarát eszed. Szánalmas vagy.

mojszipupi 2017.02.17. 08:44:13

És érdekel valakit? Tömegek az utcán? Ezt érdemeljük

koala kóla 2017.02.17. 08:46:00

@morpho: úgy van az hogy akinek ami a nevén van az az övé, azaz mészárosnak van mit a tejbe aprítani, orbánnak meg nincs

ezen a ballib logika sem változtat, meg feri hazugsága se igazságbeszéd

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.17. 08:49:45

@morpho: Nem érti a csávó. Azt is képtelenség volt neki elmagyarázni, hogy mi a valuta tartalék szerepe abban hogy forintért vehet itthon import árút.

koala kóla 2017.02.17. 08:49:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: közpénzből mentett? nem.

akkor mi közöd hozzá?

morpho 2017.02.17. 08:53:21

@koala kóla:
Az, hogy valaki más nevén tartja a pénzét, az nem ballib logika, hanem csalás.

morpho 2017.02.17. 08:55:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Dehogy nem érti. Csak hazudik.

koala kóla 2017.02.17. 08:55:29

@morpho: a btk. szerint nem csalás

az hogy te szerinted csalás senkit nem érdekel

TBone 2017.02.17. 08:58:12

Áttételesen közpénből történt a tranzakció. Mészárosnak kizárólag állami megrendelései vannak, így veszíti el az közpénz jellegét.

morpho 2017.02.17. 08:59:21

@koala kóla:

A '48-as államosítás is törvényes volt. Aztán idővel kiderült, hogy mégsem. Te mit véded itt Orbán lopott pénzét? Kapsz belőle?

koala kóla 2017.02.17. 08:59:34

@TBone: a felépített stadion meg a magánjellegét veszíti el

ált. így néz ki egy állami megrendelés

koala kóla 2017.02.17. 09:00:10

@morpho: apád fasza volt törvényes

2017.02.17. 09:08:48

@$pi$:

" Nem az a lényege a strómannak, hogy a vagyoni helyzete titkos?"

Nem.
Az a lényege a strómannak, hogy ő általa annak legyen titkos a vagyoni helyzete, akinek a stróman a strómanja.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.02.17. 09:12:31

A bukott ballibák akik az elmúlt 8 évben tönkre tették az országot nem bírják elviselni, hogy most ők nem lophatnak. Majd tényleg azt gondolják ezek a libeálisok, hogy Orbán Viktor a nemzeti közpénzosztályt a liberálisokból fogja felépíteni? Vagy norvég álcivilekből??
Hát nem!

Ideje volt már hogy a közpénzek ne a ballibákhoz vándoroljanak hanem a nemzethez hű vállalkozókhoz. Ezek meg nyilvánvalóan a Fidesz körül találhatóak meg, meg persze Viktor körül, akik kitartanak Orbán Viktor mellett reggel, délben, este. Majd jó is lenne, ha nem ezekből épülne fel a 21. századi magyar elit, hanem a Hahásokból vagy a nihilstásosokból.

A nemzeti elit felépítése és feltőkésítése hazafias kötelessége minden nemzeti érzelmű magyarnak, aki ezt nem támogatja az hazaáruló!

carlos z. 2017.02.17. 09:19:06

A hatalmon levő bagázs legelemibb érdek az lenne, ha pénzt nem sajnálva iszonyat gyorsan elkezdenék felújítani a hazai börtönöket. Sőt, egy Kútvölgyi Börtön létrehozása is logikus lenne részükről..

fda 2017.02.17. 09:24:37

@morpho: "Mészáros vagyonának Orbán vagyonnyilatkozatában kéne szerepelnie"

Pontosan miért is?

Érdekes történet a gázszerelőé, de hülyeségeket akkor se beszéljünk.

2017.02.17. 09:25:21

@fda:

Tényleg nem érted?

morpho 2017.02.17. 09:25:43

@koala kóla:
Amiről van törvény, az törvényes. Te mondád!
Ezek szerint mégsem?

morpho 2017.02.17. 09:27:04

@MikeBoy:
Érti ő, csak hazudik.

Igaz fda ?

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.02.17. 09:29:12

@$pi$: "Hogy a pics.ba lehet valaki "stróman" aki közéleti szereplő és ezért minden évben vagyonnyilatkozatot kell beadnia? "

Hát igen, ezek a ballibák még a magyar nyelvet sem beszélik. Ezeknek mindenki stróman.
Stróman a Tiborc, mert az önkormányzatokkal tárgyal, hogy majd lesz egy állami tender, amin ő indulna. Erre fel a ballibák strómant kiáltanak.
Stróman a Matolcsy család, mert állást és megbízást kapnak az MNB nem is közpénzből müködő alapítványaitól (ezt Kósa Lajos bizonyította be). Errefel a ballibák strómant kiáltanak.
Stróman a Leisztinger mert állami földeket kap, majd betolja a 100 milliókat a DVTK-ba. Errefel a ballibák strómant kiáltanak.
Stróman a Rogán ügyvédje, mert segíti tanácsadással és külföldi bankszámlákkal a letelepedési kötvények eladását. Errefel a ballibák strómant kiáltanak.
Stróman a Mészáros Lőrinc, mert kastélyt bocsát Viktor rendelkezésére, megsegíti az éppen gyengébb fázisba jutott cégeit a Viktor rokonságának. Errefel a ballibák strómant kiáltanak.
Viktor találkozik a svájci bankárjával (aki nem is bankár hanem nagykövet! Igy hazudoznak a ballibek!) egy svájci vasútállomás restijében, hogy megbeszéljék a magyar diplomácia helyzetét Svájcban. Errefel a ballibák strómant kiáltanak.

Nem is solrolom tovább, mert reggelig se érek a végére, mert ezeknek a gyűlölködő ballibáknak végtelen listájuk van a strómanozással.

koala kóla 2017.02.17. 09:31:12

@morpho: van a btk-nak egy csalás nevü tényállása arról hazudoztál vmit, ott folytathatod

marcogo 2017.02.17. 09:32:43

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

mindössze a vállalkozás szabadsága, a verseny, az innováció és egyebek mennek tönkre a "sajátos" gazdaságpolitika alatt. És a remek támogatott vállalkozások nemzetközileg (persze pártunk ´s kormányunk hátszele és az ad´ófizetök pénze nélkül) nem versenyképes.

morpho 2017.02.17. 09:33:26

@koala kóla:
Ez harmat gyengére sikeredett pubi! :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 09:36:23

@koala kóla: "mészárosnak van mit a tejbe aprítani, orbánnak meg nincs"

Vagy eszméletlen hülye vagy, bagy eszméletlen hazug. Választhatsz. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 09:37:06

Az a félkegyekmű azt se tudja, mit írnak éppen a nevére. :))

morpho 2017.02.17. 09:39:56

@koala kóla:

Ez a feljelentős duma a projekt része. Ezt kell szajkózni, mert Polt Petya úgy is visszadobja.
Nem mindig ő lesz ott, csak szólok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 09:41:20

A fideSSfasszopók minden patkányságot bevédenek, ha a vezérükhöz kapcsolódik. Legyen az a rogán hazudozása, a vezér strómanja, vagy a pártkatona gyerek-erőszakolása.

Marhára utálnak ide járni, de Kubatov ezért adja a fizetést, így a trollok kénytelenek itt hazudozni.

Azért még külön szánnivalók, hogy hülyének kell magukat tettetni, különben nem ül a hazudozásuk.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 09:41:32

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

Megjött a nickhamisító...

Szuper..

Ma is befészkeltem magam a pici bolsevik agyába...

A többiek kedvéért:

Tibi ! = a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt = Ballib Cenzúrázók Réme 26 , .. meg még vagy 10 másik nick alsó hangon.

koala kóla 2017.02.17. 09:42:51

a blogpapír mindent elbír, itt lehet strómanozni félkegyelmüzni tolvajozni ez azért van hogy a frusztrált emberek levezessék a gőzt

megírni a KONKRÉTAT- ahogy az OLAF tette - , hogy ki kinek a mennyi pénzét hol tartja az már azzal járna, hogy a rágalmazókról leperelnék a gatyát is

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 09:43:43

@Ballib cenzúrázók réme 24: Kicsit összezavarodtál. Nem baj, csak told a szövegedet, mint tegnap, nagyon jó volt!

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 09:44:51

@fda:

Azért mert a ballibek azt mondták, hogy Mészáros stróman tehát, ez így is van.
Punktum.

MInden valamire való politikus strómanja, egy egyébként vagyonbevallásra kötelezett polgármester..

Ja neem..

Ilyen a világon nincs.
Nem baj. Mészáros akkor is stróman, mert megírta a 444, és az index, meg a HVG. és az RTL nevű szarkupac is.

Nyílván úgy rejtheti el a legjobban a pénzét Orbán, ha egy polgármester kezeli a vagyonát, aki ugyanúgy vagyonbevallásra kötelezett mint ő.

koala kóla 2017.02.17. 09:45:26

@morpho: tanulgassál a jogállamról, meg a feljelentés tvi feltételeiről

- meg történelemről, volt már orbán után polt mentes korszak, akkor se lett lecsukva orbán valahogy

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 09:46:05

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Jajj Tibi ! .. MA is letagadod ?!
Akkor ne keverd a nickjeid, ahogy szoktad.. :DDD

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 09:46:26

@koala kóla: "KONKRÉTAT- ahogy az OLAF tette"

Az OLAF a magyar ügyéségtől kapott adatokon dolgozott. Amit az OLAF tud, azt a Poltpot már évekkel ezelőtt tudta. Miért nincsenek az elkövetők már rács mögött?

Vagy Poltpot védi őket, vagy Poltpot nem végzi a munkáját. Választhatsz.

morpho 2017.02.17. 09:47:23

@Ballib cenzúrázók réme 24:
Te onnan tudod meg, ha befostál, hogy a 444 megírja?

koala kóla 2017.02.17. 09:49:47

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: most lesznek választások, most kell lecsukni őket.

különben is hazudsz, amikor azt mondod, hogy az OLAF csak a magyar ügyészségtől kapott adatokkal dolgozott. A helyzet fordított, az OLAF is nyomozó hatóság.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 09:51:45

@koala kóla:

Mitöbb. Az OLAF külföldi számla mozgásokhoz is hozzáfér szöges ellentétben a magyar hatóságokkal.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 09:51:52

@koala kóla: "most lesznek választások, most kell lecsukni őket."

Eh, ennél okosabb a főnököd. Nem mondta még, hogy szégyell téged?

morpho 2017.02.17. 09:53:25

@koala kóla:
98 és 2002 közt nem voltunk EU tagok, nem tudott lopni ennyit. Azért rakta vissza Poltot, hogy beindulhasson a pénzszivattyú. Mészáros nevében. Természetesen...

Irbisz 2017.02.17. 09:55:25

Magyarorszag mar rosszabb mint a Balkan, a romanok legalabb tüntetnek az ennel sokkal kisebb korrupcio ellen is, itt meg mi van, mar nem is szegyellik az ilyen sokmilliardos nyilt lopasokat.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 09:55:26

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Nem fognak leültetni senkit, mert a korrupciót is kimagyarázzák.

Az MSZP által kifizeettt pofátlan végkielégítéseket, amit elvett a Fidesz teljes joggal, Brüsszel fizetette vissza a ballib elkúróknak a magyar adófizetők pénzéből.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 09:55:59

A magyar ügyészség semmiről nem tud, ami Magyaroszrszágon történik, semmilyen nyomozásra nincs felhatatlazása, egy külföldön lévő, publikus dokumentációkból dolgozó pár akatakukac ezerszer több eredményt ér el, mint a teljs magyar ügység millió feljelentésre.

Vagy Poltpot egy gazember, vagy Poltpot egy tehetségtelen fasz. Válassz.

koala kóla 2017.02.17. 09:57:50

@morpho: EU pénzből eddig bizonyítottan csak a ballib csicskák loptak, mégpedig gazdagon, a 4es metró az EU legnagyobb korrupciós ügye az Európai Közösségek fennállása, vagyis 1957 óta.

azért ez nem rossz a ballibsiktől

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 10:00:11

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Nem védem őket.

Csupán azt mondtam hogy a lopások csak elhanyagolható része bűncselekmény amagyar jogrendben, és azt a keveset akit itt felelősségre vonnak annak is legalább az 50%-át Brüsszel menti fel a lopás vádja alól.

Azért mondom ezt, mert a tények ezt mutatják, sajnos.

Ez igaz az MSZP-s és FIdeszes visszaéléséekre egyaránt. Amíg EU-s szinten nem történik változás, az elszámoltatás csak rizsa marad.
Addig Gyurcsányék is megúszták, Hagyóék is megfogják, és mindenki más is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 10:00:37

@koala kóla: "a 4es metró az EU legnagyobb korrupciós ügye"

Lehet. De magyar viszonylatban sehol sincs. Csak letelepedési kötvényekkel százmillárt fölött vitt haza a fideSS. mészaros csak tavaly 140 milliárd közbeszerzést nyert. Stb. Stb.

koala kóla 2017.02.17. 10:00:46

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: 'pár akatakukac ezerszer több eredményt ér el'

- örülünk az eredményességnek, annak pedig különösen, hogy a ballibek csúcsvezetése főpolgármestertől miniszterelnökig név szerint tolvajnak van nevezve az OLAF dokumentumokban

mert ijesztő lett volna ha még mindig a parlamentbe jutnak ezek a komcsi őskövületek

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 10:01:25

@Ballib cenzúrázók réme 24: "Nem védem őket."

Batyu! Ekkorát még nem hazudtál. Évek óta minden kommentedben a fideSSt véded.

koala kóla 2017.02.17. 10:02:09

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: csak a többit is be kell bizonyítani, ennyi az egész

Orbánt 90 óta bármikor le lehetett - volna - buktatni. De amíg ez nem történik meg, addig ártatlan.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 10:04:23

@koala kóla: "örülünk az eredményességnek"

De miért nem Poltpot eredményes? Miért van megkötve a keze? Annyira össze van keveredve a fideSS korrupció az MSZP-jével, hogy ahova csak nyúlna, fideSS fejek hullanának?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 10:05:46

@koala kóla: "csak a többit is be kell bizonyítani"

De miért nem bizonyítja Poltpot? Miért nem a fideSS patkányságait? Miért nem az MSZP patkányságait? Miért kollaborál az MSZP-vel?

morpho 2017.02.17. 10:10:38

@koala kóla:
A Demszky nincs név szerint említve, tolvajnak neg senkit nem neveznek. Miket olvasol te kis hazudós?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 10:10:57

Miért nem válaszoltok fideSSfasszopók?

A kubatov kézikönyvben nincs rá válasz?

Magatoktól soha semmi nem jut eszetekbe?

Egy jó nagy hazugság? He?

koala kóla 2017.02.17. 10:11:19

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Miért kollaborálna? A papír mindent elbír, mondani mindent lehet. Ellenem sincs eljárás jelenleg, akkor Polt velem is kollaborál, vagy mi?

Ha nem tetszik Polt lehet menni tüntetni, meg lehet tényfeltáró cikkeket írni, és közzétenni. Ez is egy út.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 10:12:08

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Tévedsz.
Minden posztomban a ballib elkúrókat támadom.

Ennek oka hogy nincs náluk szarabb alternatíva a világon.

koala kóla 2017.02.17. 10:12:19

@morpho: Demszky név szerint említve van, ezért fogadott büntetős ügyvédet, s kezdett hakni körútba.

HaD 2017.02.17. 10:13:08

Stróóóóman? Ki a fszt zavart midön pl. a fidesz cimbi simicska neve alatt összejött vagy 50 ezer(!!!!) hekt´árnyi födecske a nyugat magyar àllami gazdaságok privatizációja kapcsán...ja hogy elötte a dolgozók(a vezetöség) vették meg? Csak ép mikor mondjuk meghalt a mosonmagyar´ovári elnök akkor a család nagyot nézett hogy hoppácska apus már rég "eladta" mindenét simicska mesternek,hogy a zs-t hova tette jenö bátyám(gondolom elkaszinózta:)) azt meg nem tudták megmondani...de ez csak egy példa a sok közül. A másik banda(nem bel mert az itt nincs csak a volt "komcsik" utódai) még csak ezt a fáradságot sem vette...simán a heveroknak adta direktbe a zsákmányt....erröl ennyit.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 10:15:33

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Vegyük Hagyót, vagy a Fapál és Juhász pert.
Mindenki tudja hogy loptak, és egyre több bizonyság van erre.
Hisz Fapál valóban áron alul kapott 3 lakást is, A BKV meg egyre inkább tudjuk hogyan intézte korrupt ügyeit Hagyó és Demszkí alatt.

Voltak tanuk is.
Ám fura mód, ezek a tanuk, akik egykor daloltak önként, utólag azt hazudják az MSZP-s maffia zsarolásának engedve, hogy őket kényszerítették a rendőrök.

Holott azt mondták, amit az OLAF, és amit minden egykori tény, és minden jelenleg kiderült OLAF bizonyít, hogy Hagyóék, és Juhászék loptak.

Ám mivel a ballib maffia a tanúkat megfélemlítette az ügyészség tehetetlen.

igazi hős 2017.02.17. 10:16:14

@koala kóla: "közpénzből mentett?" Igen. Mészáros saját erőből simán összehozott volna egy takaros családi házat ez elmúlt 6 évben. A többit (tízmilliárdokat!) a mi pénzünkből kapta, nem a Jóisten, nem a szerencse, egyedül Orbán Viktor jóvoltából. Ezt ő is tudja, ezért bérli kisebb vagyonért Orbán apjától azt a kúriát, ahol őt sosem látni, ellenben Orbán kutyája állandó "vendég". Ezért "menti meg" a megye (vagy már az ország) legnagyobb földbirtokosának a testvérét, nehogy annak férje megnehezteljen rá és a végén kevesebb mint 100 milliárdnyi közbeszerzést nyerjen meg egy évben.

morpho 2017.02.17. 10:19:11

@koala kóla:
A főváros van emítve Demszky nem.

igazi hős 2017.02.17. 10:19:11

@koala kóla: "a felépített stadion meg a magánjellegét veszíti el" Mármint az a stadion, ami állami pénzből (TAO) épült, lesz magántulajdon, azaz ez is csak egy példa az orbáni lopásra.

koala kóla 2017.02.17. 10:28:37

@igazi hős: nem kapta, stadiont épített. cégének több100 milliós bevétele volt 2010 előtt.

így az egyszerü gázszerelő duma, a lopott/kapott duma hülyeség, bár nyilvánvaló, hogy a stadionépítési programon lépett szintet.

de nincs ezzel semmi problémám, minden felépített stadion szép és jó, és olcsó. és főleg, van rá pénz.

koala kóla 2017.02.17. 10:29:31

@igazi hős: ami állami pénzből épült, az mitől lenne magántulajdon?

koala kóla 2017.02.17. 10:31:39

@morpho: ok, demszkynek lesz lehetősége mosakodni

a lényeg úgysem a számoknkérés, hanem a ballibek lejáratása

ehhez jött némi muníció

persze a normális emberek előtt őket nem kell már lejáratni, de hátha volt még egypár hívük

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.02.17. 10:43:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Ne hazudozz Tibi! Mindig is a komcsik ellen írtam ide, csak akkor váltottam a libealisokra amikor a komcsik jó komcsik lettek és beálltak nemzeti érzelmű hazafias magyar embernek, aikk támogatják Orbán Viktor országát.

Azóta mindig is a liberálisok elllen írok, akik állandóan azzal vágnak fel hogy ők milyen okosak mert tovább tanultak. Közben olyan ostobák mint a vezérük Soros.

Az a Soros aki életében egy percet sem dolgozott, mindig csak a mások pénzének az ellopásából élt. Na ez a nagy különbség Orbán Viktor és Soros között, ez´ért szavazok én a kettő közül mindig Orbán Viktorra.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.02.17. 10:47:28

@koala kóla: "de nincs ezzel semmi problémám, minden felépített stadion szép és jó, és olcsó. és főleg, van rá pénz."

Így van. Orbán Viktor alatt dögivel van pénz arra, ami kell neki. Szerencsére Viktor nem csinálja meg azt a hibát, hogy majd kórházaknak, iskoláknak, hivataloknak, önkormányzatoknak adja a pénzt hogy fejlesszenek belőle, mert azok azt a pénzt úgyis ellopják.

A stadionokban pedig nem tudják ellopni, mert mindenki látja hogy a pémz ott van, a betonba beöntve.

SOHA TÖBBET MSZP-T AKIK A FIDESZT ÖNTENÉK INKÁBB A BETONBA NEM PEDIG A MAGYAR EMBEREK PÉNZÉT!

koala kóla 2017.02.17. 10:59:21

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: hagyd a baromságokat. Eddig 73 kórházat újítottak fel 2010 óta, ha engem kérdezel, ennyi kórházra nincs is szükség. Megyénként 2 azt jóccakát.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 11:02:27

@koala kóla:

A te nevedbe is fognak majd írkálni, ha nagyon csíped a szemüket.

A 26-os egy ballib nicktolvaj. Posztol még Tibi ! néven, és "gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt" néven is.. Meg még másik 10-en.

McZozo 2017.02.17. 11:22:56

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Jesszus te ngyon sotet vagy fiam. Ennyire szuklatokoru ember keves van. Annak orulni hogy most a fidesz lop mert elotte a ballibak is loptak es tapsokolni ehez mikozbe az orszag lerohad hat gratulalok. Rolad az Eric a Viking egyik jelenete jut eszembe mikor az atlantisziak a legmagasabb epuletuk tetejen ulve enekelnek hogy nem sulyedunk nem sulyedunk mikozbe sorba merulnek el az emberek korbe.

$pi$ 2017.02.17. 11:23:23

@Irbisz: "Magyarorszag mar rosszabb mint a Balkan, a romanok legalabb tüntetnek az ennel sokkal kisebb korrupcio ellen is,"

marhasag, a románok nem a korrupció ellen tüntettek, hanem egy törvénymódosítás ellen. nálunk ilyen törvénymódosítás nem volt.

ProsTata 2017.02.17. 11:23:46

Nem értem a problémátokat!

Egy barátért sok mindent megtesz egy ember.
Az ember nem tagadja meg a barátját.
Nagy a baj, ha már a barátaidra sem számíthatsz.
Bajban mutatkozik meg ki az igazi barát.

Tudok még néhány közhelyet! :-)

ProsTata 2017.02.17. 11:24:52

@$pi$:
Nálunk nem kell törvényt módosítani, az ügyészséget és a bíróságot hekkelik meg... :-)

$pi$ 2017.02.17. 11:42:44

@ProsTata: "az ügyészséget és a bíróságot hekkelik meg..."

Jah, persze, tudom. A gyíkemberek...

McZozo 2017.02.17. 12:12:38

@$pi$: nem kell gyikember ott a Polt papa aki nemenged at egy fidesz elleni vizsgalatot sem. Bar ha ugy nezzuk akkor tenyleg elegy gyik a csavo.

Ballib cenzúrázók réme 20 2017.02.17. 12:23:06

@Ballib cenzúrázók réme 24:

Adatlap

Ballib cenzúrázók réme 24 0 bejegyzést írt és 419 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Nincs neked egy darab posztod se, te nicktolvaj!

Ballib cenzúrázók réme 20 2017.02.17. 12:25:53

@koala kóla: Látom nem értetted meg a posztot. Pont ezért felelsz meg a posztodon.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 12:27:16

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: "Mindig is a komcsik ellen írtam ide"

Ne hazudozz, csak őket véded. MINDEN EGYES KOMMENTEDDEL A FIDESST VÉDED!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 12:29:11

@Ballib cenzúrázók réme 24: "a lopások csak elhanyagolható része bűncselekmény amagyar jogrendben"

Mert a főnököd törvényt hozott rá. De a lopás mindenk;ppen lopás. MIÉRT NEM VÉGZI A DOLGÁT POLTPOT? MIÉRT KOLLABORÁL AZ MSZP-VEL?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 12:30:12

@Ballib cenzúrázók réme 24: "Vegyük Hagyót"

MINDENKI TUDTA, HOGY LOPOTT! MIÉRT NINCS RÁCS MÖGÖTT? MIÉRT VÉDED?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 12:32:43

@koala kóla: "Ellenem sincs eljárás jelenleg, akkor Polt velem is kollaborál, vagy mi?"

Attól fógg, mennyit loptál. Ha párzret, akkor lecsuknak. Ha százmilliárdot, akkor kitüntetnek. Jöhet a vallomásod!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 12:38:55

@koala kóla: "Eddig 73 kórházat újítottak fel 2010 óta, ha engem kérdezel, ennyi kórházra nincs is szükség. Megyénként 2 azt jóccakát. "

Nem ismered a főnöködet? Több kórház, több hely a pénz kitalicskázására, több kifizetőhely, több fideszes pártkatona kaphat igazgatói széket. Hánynom kell tőletek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 12:39:54

@$pi$: "a románok nem a korrupció ellen tüntettek"

HAZUDSZ!

Pop40 2017.02.17. 13:08:34

@morpho:

"Mészáros vagyonának Orbán vagyonnyilatkozatában kéne szerepelnie. "

Tévedés. Mészáros vagyonának az államkasszában kéne szerepelnie - ahonnan ellopta a Duce, meg a fideszes maffiája.

Az életfogytiglani börtön előtt utolsó fillérig el kell számoltatni ezt a mocskos tolvaj csürhét, mikor végre megbuknak.

Pop40 2017.02.17. 13:09:36

@$pi$:

Öreg, te se leszel már hülyébb.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 13:11:52

Megy a bősz lapozgatás, szegény fideSSfasszopók semmi segítséget nem kapnak a Kubatov troll kézikönyvéből. Fizetésemelésért siránkoznak: "Dehát erről nem volt szó, hogy itt GONDOLKOZNI is kéne! Arra nem vagyunk felkészülve."

pamut 2017.02.17. 13:23:05

Ez egy 3 milliárd forintos korrupció volt.

Nincs a világon egy független bíróság, de normális ember sem, aki egy percig elhiszi, hogy valaki csak úgy, jókedvében, pillanatnyi nagylelkűségi rohamában, átad másnak 3 milliárd forintot.

HÁROM EZER MILLIÓ FORINTOS KORRUPCIÓ.

Fidesz = maffia

HaD 2017.02.17. 13:24:25

@Pop40: meg a másik felét is a bandának...

HaD 2017.02.17. 13:27:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: már ha elhanyagolható az emút ezerév nemzedékeinek vagyona amit először rákosiék majd legutóbb a rendszerváltók "privatizáltak"....matócsival az élen mint privatizációs kormánybiztossal.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 13:28:11

@HaD: "meg a másik felét is a bandának... "

ÉS MIÉRT NINCSENEK?

EMÚT 7 ÉV!

HaD 2017.02.17. 13:30:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ne hazudozz, csak őket véded. MINDEN EGYES KOMMENTEDDEL A FIDESST VÉDED!

na akkor már ketten gondoljuk így

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 13:36:42

@HaD: Kéne egy forradalom, bélistázás, és aki csak a közelében is volt a hatalomnak az elmúlt hetven évben, az nem lehet vezető beosztásban. Elvesztünk ezzel néhány becsületes embert, de kizárjuk a maffiózók ezreit. A államigazgatásból kizárt becsületes emberek meg majd találnak munkát a magánszektorban, nem aggódom értük. Úgyis hatalmas fellendülés elé nézünk majd.

Persze utána kemény számonkérés, vagyonelkobzások, hosszú börtönbüntetések kellenek, már csak pedagógiai célzattal is.

6.Lenin 2017.02.17. 13:38:13

Mészáros Lőrinc által elnyert állami támogatások a gázszerelő kezében 58 millió Ft nyereséget termeltek munkavállalónként.
Az MBN alapítványai milliárdos nyereséggel zártak 2016-ban.

Ez a lopás a ballib köcsögöknek.

Az ő kezük alatt, csak veszteséget termeltek, illetve a legtöbbjük csődbe ment.
Az nem volt lopás.

Még mindig jobb megoldás, ha azok "lopnak" akik gyarapítsák is a nemzet agyonát- mivel minden itt marad az országban, mint a ballib bűvészek, akik csak eltüntették ezeket a pénzeket. Bajnai úr alatt olt a legrosszabb felhasználása az eu-s pénzeknek.

Lehet sivalkodni.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.17. 13:39:53

@6.Lenin:

Pontosan erről van szó.

A karaván ahald, a ballib kutya ugat.

Ugat mert csak a partvonalon van, nincs elkúrás, és lopni se tud a ballib kutya.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 13:42:13

Nagy gondolkodás után ennyit sikerült kipréselni a Kubatov agytrösztjéből. Szánalom. :))

6.Lenin 2017.02.17. 13:47:43

Ballib honfitársaim, hol van az a lóvé amit 2002-2010-ig kölcsönként felvett a sok zseniális köcsög, és amivel 2008-ra sikerült államcsőd közeli helyzetbe lavírozni az országot?

Ezekről is néhány szót elrebeghetnétek.

Eladósodtak az önkormányzatok, kórházakat, iskolákat zártak be, pedagógusok ezreit bocsájtották el, miközben az adósság az egekbe szökött.

Ezt se felejtsétek elrebegni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 13:48:07

@6.Lenin: "Mészáros Lőrinc által elnyert állami támogatások a gázszerelő kezében 58 millió Ft nyereséget termeltek munkavállalónként."

Figyusz, tudom, hogy most nagyon meg vagy zavarodva, de ne kapkodd el a dolgot őszinteségi rohamodban. Neked nem az a feladatod, hogy azt bizonyítsad, hogy hányszorosan árazta túl a mészaros a közbeszerzéseket. Próbáld inkább azt bizonygatni, hogy a 4-es metró kapcsán az MSZP-sek és SZDSZ-esek 1158 millió Ft nyereséget termeltek munkavállalónként. Vagy valami hasonló hazugságot toljál. Tudod, ahogy szoktad.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 13:52:48

MÉSZÁROS LŐRINC ÁLTAL ELNYERT ÁLLAMI TÁMOGATÁSOK A GÁZSZERELŐ KEZÉBEN 58 MILLIÓ FT NYERESÉGET TERMELTEK MUNKAVÁLLALÓNKÉNT! NA, EZT A TOLVAJLÁST MAGYARÁZZÁTOK KI FIDESSFASSZOPÓK!

HaD 2017.02.17. 14:00:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Van erre egy kitalált módszer...pl. ők is alkalmazták az ötvenes években..."okostól" nem szégyen tanulni:)

6.Lenin 2017.02.17. 14:02:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Az állami támogatások erről szólnak A-Z-ig az egész világon. Minden kormány a saját támogatóit részesíti előnyben. Pozíciókhoz, állami támogatásokhoz segítve őket.

A lényeg az, hogy ez segíti az adott országot, vagy ezek a pénzek külföldi cégeket támogatva elszegényíti, mivel a pénzek kimennek.

A felújított intézmények, kórházak, iskolák, stadionok kerékpár utak itt maradnak az ország vagyonát gyarapítják.
Itt maradnak akkor is, amikor már Orbán, Mészáros már az Úrral vacsorázik.

Milyen nyereséget termelt a 4-es? Soha nem lesz nyereséges. Nem is lett olna szabad megépíteni, de, ha már van, miért nem azon kellene gondolkodni, hogy csökkentsük a veszteséget vagy kihasználjuk a stadionokat felcsúti kisvasutat? Vagy bármi mást.

Miért mindig a rombolás jut a ballibák eszébe, ha valamit nem ők építettek, vagy találtak ki?

morpho 2017.02.17. 14:05:14

@6.Lenin:

Lenin elvtárs! Megébredtél? Még ki sem nyitod a pilládat és máris elkezdett a rutinhazudozást!
Államcsőd?? Ki mondta? Ja Orbán hazudta. Akkora államcsőd volt, hogy a felvett hitelből Orbán azért megvette a MOL pakettet 500 Mrd-ért. Ugyan Vlagyimir Iljics!
"Az MBN alapítványai milliárdos nyereséggel zártak 2016-ban."
Hogy mi van??? Ezt azért rakd össze újra, mert így konkrétan hülyeség. Viszont nem is igaz. De Matolcsy uncsitesójának, szeretőjének, haverjainak jutott zseton bőven!

"Eladósodtak az önkormányzatok, kórházakat, iskolákat zártak be, pedagógusok ezreit bocsájtották el, miközben az adósság az egekbe szökött.
Ezt se felejtsétek elrebegni."

De nem felejtjük ám! Szinte az összes önkormányzat 2006-ban a fidesz kezébe került. Ők adósították el a városokat, hogy aztán Orbán gálánsan átvegye az állam nevében. Erre gondolsz Lenyin??

Nem mindenki olyan feledékeny, mint a narancsos siserehad!

HaD 2017.02.17. 14:05:38

@6.Lenin: Ha arra gondol hogy ennek a bandának másik fele is alkalmatlan és esetleg lopós picit akkor teljesen egyetértünk? De a lényeg hogy a "másik fele"...ez a balibezés elég megosztó dolog nem gondolja? Ezek egyik sem bal vagy jobb pláne nem lib. hanem egyszerűen csak az elvtársaik(mszmp stupf/pozsgai) által a 80-as évek végén kiötlötteket realizálják...közösen előre megfontolt szándékkal.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:06:12

266 ezer aláírást adott le a Momentum az olimpiai népszavazésért

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:07:35

Mindegy, a fideSS Választási Irodája majd csak 35% érvényest fog találni közötte. Nincs itt semmi látnivaló kérem, csak a szokásos választási csalás.

morpho 2017.02.17. 14:11:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A sok budapesti hazaáruló.... Érdekes logika. Aki nem engem támogat az hazaáruló. Lásd még: "A haza nem lehet ellenzékben"

Ez meg külön jó :) TARLÓS: HA LESZ NÉPSZAVAZÁS, LEHET, HOGY VISSZA KELL VONNI AZ OLIMPIAI PÁLYÁZATOT
Tarlóssal mondatták ki! :)) Csórikám :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:14:26

@6.Lenin: "Milyen nyereséget termelt a 4-es?"

Mondok csak egyet. Semmi munkáért (mert az a munka egy másik szerződésben már ki volt fizetve) kaptak 91 miliót. Tehát nulla munkáért 91 miliót. Az tudod mekkora haszonkulcs? VÉGTELEN! Na ezt űbereld, ha tudod. A végtelent.

2009. június - P20-3 Matrics Consult Ltd.
www.metro4.hu/getfile.php?dir=pdf%2Fszerzodesek&file=P20-3_Matrics_Consulting.pdf

FIDIC követeléskezelő szakértő, napidíj 375 eFt, 242 nap, 91 MFt, mai értéken 108 MFt.

18 oldalas szerződés, ebből a feladat leírása 3 és fél sor!

Az OLAF szerint ez az Eurometro Kft. szerződésének része, kapott már érte fizetséget.

És ilyenekből van még egy tonnával!

morpho 2017.02.17. 14:14:54

@6.Lenin:

"A könyv azonban nem eseménytörténet, hanem inkább okoskodások gyűjteménye"

Egy elemzés jobb lett volna, sok számmal, táblázattal, adattal, na mindegy, mindig elfelejtem, hogy téged a tények nem zavarnak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:16:10

@morpho: Már orbán is viszakozik. A Kubatov is kiadta a fideSSfasszopóknak, hogy mondják azt, az olimpia nem fontos. $pi$ már tolja nagyban.

6.Lenin 2017.02.17. 14:16:59

@HaD:

Ezt a megosztósdit nem én kezdetem. Miért demokratikus az ellenzék?

Természetesen mindig, mindenhol lehet, van és lesznek is visszaélések, csalók, vagy csak simán alkalmatlanok.

Mindenki lop a Fideszben? Mindent ellopnak?

Nem védem a valóban csalókat, de éppen úgy általánosítanak a "demokratikus" oldalon is, és nem tudják egyértelműen azt se bizonyítani, hogy az ő kezükben minden arannyá változott. Mi Történt 20101-ben, és miért?

Igen, nagyon nem jó ez szekértáborra felosztás, de pont ezért írom, amit, hogy tegyük egymás mellé, vagdalkozás nélkül, de sajnos ez már elég nehéz feladat.

Miért csak nekem felelősségem ez? A fideSSfasszopózás az elfogadott, természetes?

felső határ nincs 2017.02.17. 14:20:58

@6.Lenin: mi a bajotok ezzel?

a szekértáborozás a világ minden fejlett demokráciájában alap, mindenhol így megy a kampányban.

mo-n meg kampányon kívül is, mer olcsóbb netezni, mint síelni mondjuk.

6.Lenin 2017.02.17. 14:21:17

@morpho:

Te köcsög, Budapest város pályázta meg az olimpiát a közgyűlés egyhangú döntése alapján, csak ők is vonhatják vissza(mégha a kormány is mögötte áll támogatólag)

Az ellenzéki pártok is támogatták szavazáskor a pályázat beadását!

morpho 2017.02.17. 14:21:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Látom. Nem akarnak olyan szavazást, amit nem ők kezdeményeznek. Ezt simán elbuknák például. Komoly politikai veszteség. Most jön a bűnös Budapest című hanta.

morpho 2017.02.17. 14:26:03

@6.Lenin:

"Nem védem a valóban csalókat" Dehogy is nem! Mást se csinálsz! Ha meg felhívják a figyelmet, elkezdesz vadul hazudozni. Az se igaz, amit kérdezel. Tipikus narancskullancs!

"Budapest város pályázta meg az olimpiát", amely várost a fidesz vezet. Az egészet Orbánék találták ki a Habony művekben. Ha tényleg Budapest pályázik, akkor előtte megkérdezik a város lakóit. Most meg hápogtok, hogy a kormány szinte ott sem volt. Vlagyimir Iljics, ejnye már no! Az ellenzéki pártokat meg pont leszarom.

6.Lenin 2017.02.17. 14:26:22

@morpho:

Milyen politikai veszteség?

Budapest fog elveszíteni egy rakás beruházást, amit máskülönben az unios pénzekből nem lehetne, majd mennek vidékre a beruházások. A város fog veszíteni, nem politikailag, hanem fejlesztéseket.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:27:00

@6.Lenin: "Budapest város pályázta meg az olimpiát a közgyűlés egyhangú döntése alapján"

Ah, szóval az elmúlt 6 évben volt EGY dolog, ami nem az orbán akaratára történt?

orbán ül a foteljában, nézi az M1-et, ellenőrzi, hogy az összes hazugságot leadják-e, pipálgat a papírján, egyszercsak felpattan: - Hubazmeg, budapesti olimpia?

:))

felső határ nincs 2017.02.17. 14:27:34

vegyük csak azt, hogy áll ma az államháztartás, milyenek az emberek, a cégek, a családok, az állam kilátásai, és milyenek voltak 6 évvel ezelőtt

Magyarország a modern polgári demokráciák sorába lépett, modern állam lett. Több mint 1000 euró az átlagkereset - Budapesten 1300 -, Budapesten az életszínvonal magasabb mint az EU átlag. Miközben az ingatlanárak a béka segge alatt vannak, a kamatokkal együtt.

Persze lehet ezt még fokozni, és mivel a fidesz marad szerintem 2026ig, el is fogjuk hagyni Olaszországot, Spanyolországot.

6.Lenin 2017.02.17. 14:28:33

@morpho:

A közgyűlésben az ellenzéki pártok is támogatták a javaslatot még akkor, utána (most) változtatták meg a véleményüket, utólag.

morpho 2017.02.17. 14:31:26

@6.Lenin:

Ez van kiadva, hogy Budapest fog veszíteni? Muhahha!!! :))) Azért mert nem akar Olimpiát? Politikai veszteség: Amikor egy politikus kezdeményezését civil eszközökkel elkaszálják, azt politikai veszteségnek hívják. Szívesen segítek, ha nem ismersz egy szót, vagy nem tudsz értelmezni egy szövegrészt, kérdezz bátran!

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Látod, már nyomja a Lenin gyerek, hogy Budapest veszít és majd büntiből vidékre visszük a beruházásokat. (nem mintha ilyet lehetne, de ez most nem lényeg)

Mondom, hogy Budapest a bűnös város

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:31:28

@6.Lenin: "Milyen politikai veszteség?"

Mint mikor orbán földet fog, hangos csattanással az arcával tompítva. :))

6.Lenin 2017.02.17. 14:31:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Budapest közgyűlése döntött, és most is csak nekik van joguk közvetlen ezen változtatni.

Ha kormány nem szeretné megrendezni, de a közgyűlés most is egyhangúan támogatná,Orbán mehetne a sunyiba.
Gondolkozz-bár ez ami neked nehezen megy-aztán ordibálj.

morpho 2017.02.17. 14:32:52

@felső határ nincs:

Azt nem tetted hozzá, hogy minden magyar keményen dolgozó kisembert esténként ázsiai hoszteszlányok fognak leszopni!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:34:14

@felső határ nincs: "vegyük csak azt, hogy áll ma az államháztartás"

Ah, szóval terelsz a tolvajlásról a gazdaság állapotára? Rossz hírem van, szarban a gazdaság, nincs mit felmutatni. Az EU segélyek nélkül a GDP az elmúlt 6 év átlagában évente 0,2%-ot nőtt. Az NULLA!

morpho 2017.02.17. 14:34:36

@6.Lenin:

Ezt a közgyűlés dönt és nem az Orbán című mantrát le bírod írni röhögés nélkül? Mert én csak ránézek és már röhögök :))

felső határ nincs 2017.02.17. 14:35:57

@morpho: valószínüleg görögök inkább

A napokban utasítottuk magunk mögé a Görög életszínvonalat az IMF szerint, ilyen utoljára a 2 vh. között volt! Hajrá Magyarország, Hajrá megyarok!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:35:58

@6.Lenin: Próbálom erősen azt képzelni, hogy olyan hülye vagy, hogy saját magad elhiszed... Nem megy. :))

6.Lenin 2017.02.17. 14:36:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mit fog veszíteni Orbán? Eddig se volt fideszes fellegvár. Ettől még simán nyernek 18-ban.

Budapest fog elveszíteni 1 rakat beruházást, amire nyilván lett volna külföldi befektető is szarásig. A város fog lemaradni sok mindenről.
A hülye agyatokban csak a károkozás számít, még ha ti veszítettek is ezzel. Ekkora köcsögök is csak nálunk lehetnek.

felső határ nincs 2017.02.17. 14:38:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: mindenhol van EU segély, de Magyarországon 2016ban is mindenki léphetett egyet előre. Idén pedig, a 9%-os szja bevezetésével európa legalacsonyabb jövedelemadóját fizetik majd a magyar emberek, a magyar családok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:42:07

Mikor orbán arra is harcbaszáll, ha a Nemzet Fasz Csalogányát kirúgja a Telekom a vállalhatatlan nyilatkozatai maiatt, akkor nem is tud Budapest önálló olimpiarendezési terveiről.

És Budapest milyen jogon teszi az olimpia kajakos versenyeit Szegedre? Kézilabdát Debrecenbe? Szeged és Debrecen is pályázik?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:44:20

@felső határ nincs: "mindenhol van EU segély"

:))

Van akik adják, van akik kapják.

Magyarország kapta messze a legtöbbet. A fideSS lopta el belőle messze a legtöbbet: mindet.

Tolvajlásból rendeznék az olimpiát, a fideSS nyerne minden érmet.

6.Lenin 2017.02.17. 14:44:43

@morpho:

Ezek szerint amikor egyhangúlag szavaztak, Orbán megvette az ellenzéki pártokat is, Kálmán Olgát is, mindenkit aki támogatta a pályázatot?

Tényleg ekkora köcsögök vagytok? Én meg azt gondoltam, hogy néha gondolkodtok is.
Nem, akkor nem, én tudomásul veszem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:46:06

@6.Lenin: "Mit fog veszíteni Orbán?"

Olyan 3000-6000 milliárdot, amit nem tud ellopni. Elbaszta. Erősebb diktatúrát kellett vona kiépítenie. Engedd meg, hogy emiatt ne legyek szomorú.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:46:42

@6.Lenin: "Orbán megvette az ellenzéki pártokat is,"

Igen.

Briliáns az elméd.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:48:14

@felső határ nincs: "A napokban utasítottuk magunk mögé a Görögroszágot a csőd felé menetelésben"

Nagy öröm!

:(

felső határ nincs 2017.02.17. 14:49:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: óriási siker hogy orbán kiharcolta azt a rengeteg pénzt az EUtól az országnak

morpho 2017.02.17. 14:50:25

@felső határ nincs:
Zseniális vagy :))

"utasítottuk magunk mögé a Görög életszínvonalat" :)))

"az IMF szerint" ???? A népnyúzó IMF-nek te elhiszel bármit is??? :))

"a 9%-os szja bevezetésével európa legalacsonyabb jövedelemadóját fizetik majd a magyar emberek, a magyar családok", ami amúgy vagy lesz 9%, vagy nem, de addig is a 27%-os áfa bevezetésével Európa legmagasabb forgalmi adóját fizetik most a magyar emberek, a magyar családok.

Lassan kúszhatnál anyuciba visszafelé!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:50:34

Kubatov ma a tartalékot küldte hadba? Nagyon haloványan zenél. A többiek idegösszeroppanást kaptak a duplaszámú nolimpiai szavazatok miatt?

felső határ nincs 2017.02.17. 14:51:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Minden ellenséges országot elagyni óriási öröm. Ha az emberek leváltják Orbánt, a görögök sorsára jutnak.

Magyarország nem csak úgy véletlenül menekült meg a pénzügyi cápáktól, migránsoktól és Brüsszeltől.

morpho 2017.02.17. 14:51:52

@6.Lenin:

A Budapestieket elfelejtette megvenni... Nem szép dolog!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:52:02

@felső határ nincs: "óriási siker hogy orbán kiharcolta azt a rengeteg pénzt az EUtól magának"

Ha nem lopta volna mind el, akkor akár siker is lehetne. Egy jó koldus aranyat ér.

6.Lenin 2017.02.17. 14:52:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Budapest fog veszíteni rengeteg beruházást, tényleg nem érted?

felső határ nincs 2017.02.17. 14:53:05

@morpho: igen valóban magasabb az ÁFA 2%kal mint az elkúrók alatt

szerencsére az SZJA kulcs most 21%-kal alacsonyabb

így érthető a kormányváltó hangulat

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:54:34

orbán mondhatá az ország népének, hogy ha megengeditek, hogy saját lopott pénzen megrendezzem az olimpiát, akkor az elkövetkező években minden állampolgártól, csecsemőtől és aggastyántól egyaránt, 100.000 Ft-tal kevesebbet lopok. Akkor megrendehetné.

morpho 2017.02.17. 14:54:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mindenesetre nagyon halvány a narancskullancs hadsereg. Lenin önmagához képest is harmatgyenge (bár nem tudjuk, ki kommentel ma a Lenin nick mögött) , ez a felső határ nincs nevű forma, meg egy Matolcsyba öntött Rogán Tóni! Kormánypropaganda Light!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:56:35

@6.Lenin: "Budapest fog leégni rengeteg beruházásal, tényleg nem érted?"

Nem akarunk gagyiolimpiát. Még azok a turisták is el fognak maradni, akik most még jönnek. Leszarom, hogy mészaros és orbán mennyit gazdagodott volna.

6.Lenin 2017.02.17. 14:57:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ezt érdemes lenne elmenteni. Mit fox mondani, ha mégse lenne sikeres a népszavazás?
Bár lényegtelen a kimenetele, hiszen eddig se volt a városnak sok esélye, de ezután nyilván a turistáknak se lesz már annyira érdekes város.

Budapest mindenképpen veszít, a Fidesz meg ezek ellenére is simán nyer 18-ban.
Te meg szophatsz tovább néhány évig. Ritka nagy köcsögök vagytok.

morpho 2017.02.17. 14:58:08

@felső határ nincs: Az Áfa bevétel picit magasabb, mint bármi más adóbevétel, mert azt a nyugdíjas Rőzsike néni is fizeti. Míg szja-t például nem. Amúgy meg most mit hazudozol itt már megint? Bajnai alatt 17% volt az szj alsó kulcsa. Te elegánsan a felső kulcsot vetted általános alapnak. Te kis hazudós! Így viszont már csak az jön ki, hogy a jól keresők jártak jól, más nem nagyon.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 14:58:43

@felső határ nincs: "magasabb az ÁFA 2%kal"

oránelkúró: 27% ÁFA
gyurcsányelkúró: 15%-20%-25% ÁFA

Mivan? Máshol 19% az ÁFA, és az se alacsony!!!

morpho 2017.02.17. 15:03:27

@6.Lenin:
"Bár lényegtelen a kimenetele, hiszen eddig se volt a városnak sok esélye"

Aha, ezért hazaárulózott Bencsik haverod mi? Hirtelen az összes narancskullancs kiszaladt az Olimpia mögül. Öröm nézni ezt a következetességet.

felső határ nincs 2017.02.17. 15:05:14

@morpho: jól keresők, ugyan már, max. a minimálbéreseknek volt jó, akik mellette kaptak zsebbe

hisz ma több mint 50%-kal nőtt azóta a bruttó minimálbér a szocihoz képest, miközben infláció alig volt

ma már nincs olyan rétehe a társadalomnak, aki nem kereste magát rommá orbánon

morpho 2017.02.17. 15:06:32

@felső határ nincs:
A fogyasztás megvolt. Most már lassan fizethetnél amúgy!

"Magyarország nem csak úgy véletlenül menekült meg a pénzügyi cápáktól, migránsoktól és Brüsszeltől." Hű mennyi támadás volt, aztahogyaza! Hát véletlenül biztos nem, de hogy direkt sem, az is tuti!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 15:06:36

@6.Lenin: "Mit fox mondani, ha mégse lenne sikeres a népszavazás?"

Nem lesz népszavazás, orbán beszart a néptől. :))

Ha nem lenne sikeres vagy győznének az olimpiát akarók - ami elképzelhetetlen -, akkor elfogadnám a budapestiek döntését. Nekem a demokratikus megoldások nem okoznak problémát.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 15:07:56

@felső határ nincs: "ma már nincs olyan rétehe a társadalomnak, aki nem éhezte magát rommá orbánon"

De van: a tolvaj fideszesek.

morpho 2017.02.17. 15:09:55

@felső határ nincs:

Az összes kormányzati plakát szövegét fel fogod sorolni egyenként? Csak azért kérdezem, mert akkor addig elmegyek teázni.

"ma már nincs olyan rétehe a társadalomnak, aki nem kereste magát rommá orbánon"

Ma már nincs olyan rétege a társadalomnak, akikből ne csinált volna Orbán romhalmazt. Igen, így már helyes..

úgyiselfelejtem 2017.02.17. 15:11:27

Tudom hogy nem ez a lényeg, de Tiborc István (Ráhel férje) csak az Orbán gyerekeknek Sógor. A sógor a lánytestvér férje, vagy a házastárs fiútestvére.

Viktornak, meg a feleségének Vej. Tehát helyesen: Tiborc "Orbán veje" István.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 15:11:53

@felső határ nincs: "aki fogyaszt, az fizesen!"

Miért fizessenek a magyarok több ÁFÁ-t, mint a szlovákok? A szlovákoknak eleve magasabb a fizetésük, és egyre nő a különbség.

Csak a szegények fizetnek ÁFÁ-t. Látom, te is szegény vagy, miért véded orbánt? A gazdagok cégre veszik az autót, lakást, mindent.

6.Lenin 2017.02.17. 15:14:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te agyatlan köcsög, egy ilyen rendezvénynek van rengetek bevétele is. Közvetítési díjak, beruházások, fejlesztések, reklám felületekből adódó bevételek, rengeteg embernek munka, plusz bevétel, hosszútávon meg sem becsülhető bevételek.

Olimpiai faluból lehetnének bérlakások, kollégiumok, sok-sok hasznosítható létesítmény, igaz ehhez ész kellene, de pont az hiányzik nektek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 15:23:04

@6.Lenin: "plusz bevétel, hosszútávon meg sem becsülhető bevételek."

Én nem akarom, hogy mészarosnak hosszútávon meg sem becsülhető bevételei legyenek. Már az is túl sok, amit eddig lopott.

Az, hogy az olimpiából van egy icipici szelet, amit nem lopnak el, és valami épül, és annak egy apró töredéke hasznosítható, az engem nem hat meg, mert úgyis mészaros kapja meg gombokért saját hasznosításra.

Neked miért öröm a mészaros gazdagodása? Neked is strómanod? Ne nagyon sámíts rá, orbán azt is ellopja, most szólok.

6.Lenin 2017.02.17. 15:27:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ez a budapestiek ügye, de ezt akkor kellett volna, hogy ne legyünk lesajnáltak a nemzetköz közvélemény előtt.
Ez nem Orbán,vagy Fidesz ügye kellene, hogy legyen.

18-ban simán nyer a Fidesz, Budapest vesztett a hitelességéből is.

A Parlamentben lesz egy újabb 4-5 tagú köcsög párt, tök feleslegesen, egy rakás pénzért, amit a választóktól vesznek el.

Nemcsak a demokrácia drága, a hülyeség is az.

morpho 2017.02.17. 15:33:58

@6.Lenin:

"Ez nem Orbán,vagy Fidesz ügye kellene, hogy legyen." Nem bizony! Akkor miért csináltak eddig úgy, mintha bármi közük is lenne hozzá?? Ja, hogy lehetett lopni a pályázati pénzekből? Aha!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 15:35:26

@6.Lenin: "Ez nem Orbán,vagy Fidesz ügye kellene, hogy legyen."

Nem tudnék veled jobban egyetérteni. Az embereket kellene megkérdezni, az embereknek kellene akarni. A fejük felett döntött orbán. De az emberek nem akarják, hogy orbán az olimpiát is ellopja.

morpho 2017.02.17. 15:35:38

@6.Lenin:

"A Parlamentben lesz egy újabb 4-5 tagú köcsög párt, tök feleslegesen, egy rakás pénzért, amit a választóktól vesznek el"

Örülök, hogy neked is feltűnt, mit művel a fidesz a parlamentben!

6.Lenin 2017.02.17. 15:47:45

@morpho:

Már az is Orbán hibája, hogy képtelen az ellenzék létrehozni egy olyan nagyságú pártot, amely valóban alternatíva lenne?

Tényleg?
Ez komoly?

Talán a mostani kis pöcsöket pelenkázni is az Orbán feladata lenne? B+! Ez már a totális szellemi csőd!

$pi$ 2017.02.17. 16:48:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "A fejük felett döntött orbán. "

Ez a miniszterelnök dolga.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 16:52:03

@$pi$: ""A fejük felett döntött orbán. "
Ez a miniszterelnök dolga."

Elvakult vagy, mint mindig.

Lányodhoz, feleségedhez is az elsőéjszaka joga orbáné? Ha nem bírja a pocakjától, majd átadja valamelyik csatlósának.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 17:57:40

@felső határ nincs: "én 12x írtam alá"

Ne hangoztasd, hogy hozzájárultál, hogy még az ellenőrzés előt viszakozzon orbán. Kubatov marhára nem fog megdicsérni érte.

$pi$ 2017.02.17. 20:13:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Lányodhoz, feleségedhez is az elsőéjszaka joga orbáné?"

Miért lenne? Azt azért tudod, hogy az első éjszaka joga valójában soha nem létezett, csak egy legenda, ugye? Ezzel riogatták az embereket száz évekkel ezelőtt.

"A középkori „első éjszaka jogának” létezése népszerű vitatéma volt a 19. században. Bár ma már a történészi szakvélemények elsöprő többsége szerint semmiféle autentikus bizonysága nincs efféle szokás létezésének a középkorban, a vita változatlanul folyik a közkeletű szóbeszéd eredete, értelme és fejlődésének útja felől, nem is beszélve a hiedelem szimbolikus jelentőségéről."

"Ha nem bírja a pocakjától, majd átadja valamelyik csatlósának. "

Marhaságokat beszélsz.
süti beállítások módosítása