B1 blogcsalád



Gyurcsány már dolgozik az újabb kétharmadon

2017. február 07. - nickgrabowszki

Kedden az ATV-ben folytatódott a nagy Gyurcsány-Lengyel László puccs.np.jpg

Niedermüller Péter, DK alelnök: az ellenzék azóta dolgozik a DK elnökének kizárásán, miután Botka László kijelentette, nincs szükség Gyurcsány Ferencre az együttműködésben, mert

több szavazatot veszíthet vele az ellenzék, mint amennyit nyerhet.

Hozzátette: a DK szavazóira szüksége van az együttműködésben lévő pártoknak, csak Gyurcsány Ferencre nincs.

Kétszer találkoztak Lengyel Lászlóval

  • Az első találkozón arról volt szó, hogy ez nem hivatalos megkeresés, hanem egy magánbeszélgetés volt.
  • A második után viszont már abban maradtak, hogy tájékoztatni fogják a DK vezetőségét. Niedermüller elmondása szerint Lengyel László ígért neki írásos anyagokat, amiből végül nem lett semmi.

Lengyel László, Pénzügykutató Zrt. elnök-vezérigazgató: ugyanazt gondolja Gyurcsány Ferenc közéleti szerepéről, mint tíz évvel ezelőtt: már

régen el kellett volna tűnnie a politika színpadáról.

Pártja és szavazói ugyanakkor továbbra is fontos részei a baloldali politikának. Ő maga semmiféle szervezkedésnek vagy szétverési kísérletnek nem része, és nem érti, hogy ha a DK tárgyalni akar Botkával, miért nem teszi.

Hegyesi Beáta, a Párbeszéd elnökségi tagja: pártja nem vett részt semmiféle háttérmegbeszélésen az ellenzéki együttműködéssel vagy Gyurcsány Ferenc szerepével kapcsolatban.

Hadházy Ákos, az LMP elnöke is folytatott megbeszéléseket Lengyel Lászlóval és ellenzéki politikusokkal.

Böcskei Balázs politikai elemző: a Lengyel László-ügy akár indokként is szolgálhat Gyurcsány számára, hogy külön induljon a DK-val a 2018-as választáson.

(via ATV)

Tehát kb. úgy néz ki, 

létrejöhet egy teljes ellenzéki koordinált indulás az egyéni kerületekben, kivéve, ha Gyurcsányt is bevonják.

Ha Gyurcsány is részese az együttműködésnek valamilyen közös listán, akkor 

  • csökken az együttműködésben résztvevők száma,
  • csökken a potenciális szavazók száma,

azaz biztos a Fidesz-győzelem, és - választási rendszer, khm, sajátosságai miatt - az újabb kétharmad. Úgy tűnik, ezt mindenki ugyanígy látja.

Kivéve persze Gyurcsány Ferencet.

(A képen NEM Lengyel László látható. Hanem Niedermüller Péter.)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7612217546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.07. 18:41:42

Azt hittem 2010-ben, hogy gyurcsányt és bandáját eltakaítottuk. Mélységesen csalódtam.

2017.02.08. 06:46:14

Se Grísa nem jön vissza, se szavazóik fel nem támadnak!

Toldi ma

Ég a gyűlölettől, a kopár szik sarja,
Kókadt kommunisták, legelésznek rajta!
Nincs egy becsületes, messze vidéken
Ki igazat mondana, róluk, nékem!
Irodák hűvösében, tíz-tizenkét szolga
Serényen az ország vagyont lopja!
Hortyog, mintha rendjén menne dolga,
Mai napra esőt, már szorgosan ellopta!
Hely pedig üresen, vagy félig rakottan,
Privatizációs szekerek várakoznak ottan!

Ösztövér ÁVH-ás, hórihorgas hefti,
Ellenfelet ment ki, újra, laposra, verni,
Mélyen néz elgyötört szemébe,
Most már tőle, végre újra fél-e?
Válúnál az őrök, szomjasan delelnek,
Enni adjanak –e „ezeknek”?
Vagy hagyják, éhen dögleni?
Becsületük azt is engedi!
2015. o4. 20

Szalay Miklós 2017.02.08. 10:36:45

Ja, pont úgy néz ki a baloldal, ami majd összefog. Teljesen. Szerintem meg kb. semmi nem változott négy évvel ezelőtthöz képest. Esetleg a Momentum most, de leginkább az is az n+1-edik formáció lesz.

Amúgy akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

HaD 2017.02.08. 10:46:14

gyurcsány szerepe meg vagyon írva...és hozza is. miként a torgyáné a csurkáé és a vonáé is meg vagyon írva és hozták/hozzák is. A magyarnak nagybajszú népnemzeti figura kell ott van kövér,vitézi gúnya... felveszi tóni...körmenet....levezeti semlyén...békemenet...ministrál a vitézlö(kitüntetett:)) "újságíró" bajer vagy mi a magyar neve,nagymagyarország kell...ott van tökéspüspök?! A lényeg, hogy bármilyen legkissebb valódi ellenzéki kezdeményezést szét lehessen zilálni(szalámizni,korrektpolitikaiul mondva).Ha bibis a polgári kezdeményezés akkor ott van a soros akire lehet rákenni hogy mindenki az ö bérence...és azt egy finkenstein(birnbaum)banda oktatja a fijjugnak...de szép új világ:(

Brained 2017.02.08. 10:48:32

Gyurcsány a magyar politika paradoxonja, ha valóban jó vezető lenne, akkor tudná hogy vissza kéne vonulnia.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 10:51:55

@Brained: Én eddig úgy fogalmaztam, hogy egy politikai hulla, zombi, 2006 óta, csak egyedül ő még nem vette észre.

De a te megfogalmazásod sokkal találóbb. Mostantól használni fogom.

HaD 2017.02.08. 11:00:49

@Brained: ö nem vezetö hanem végrehajtó...és van még dolga amiért elöre felvette a fizut(pár milliárd)

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.08. 11:01:00

@Brained:

Ez igaz.

Ám soha nem utalt semmi arra, hogy jó vezető lenne. Ellenben arra, hogy nagyon szar vezető rengeteg dolog.

Így nincs semmilyen paradoxon, csak egy hatalommániás Gyurcsány nevű ripacs.

DFK 2017.02.08. 11:06:39

Az a helyzet, hogy GyF szavazói (4-7%) nélkül kevesek vagytok, mint medve sajtban a brummogás, GyF-fel meg kb pont ennyi szavazót veszetetek (vagyis megint kevesek vagytok). Ezen szavazók megszerzéséhez GyF-t partvonalon kívűl kell raknotok, hogy a következő ciklus végére a szavazói sértődöttsége elmúljon és alternatíva hiányában rátok szavazzanak (már aki még él 4-5 év múlva...).

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 11:07:59

@Ballib cenzúrázók réme 24: :)) Nem vagyok szívesen egy platformon veled, de most el kell ismernem, igazad van.

carlos z. 2017.02.08. 11:08:46

Gyurcsány úr,

Értjük, hogy ön 'politikus' és önnek mindig a porondon kell állnia, de most egy-két ciklust mégis tessék rápihenni és ha majd a jelenlegi köztörvényes fideszbanda hangja nem hallatszik ki a börtöncellák mélyéről, no meg a nép memóriája is kellően megkopott már, akkor tessék előjönni megint!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 11:09:46

@DFK: "Az a helyzet, hogy GyF szavazói (4-7%) nélkül kevesek vagytok, mint medve sajtban a brummogás, GyF-fel meg kb pont ennyi szavazót veszetetek (vagyis megint kevesek vagytok)."

Pontosan ezt már százszor elmondtam. Nem értik meg.

cselaxi 2017.02.08. 11:18:12

Feri, gyere vissza, ne a múltad, hanem a jövőnk miatt!

illaim 2017.02.08. 11:26:23

Az azért jellemző, hogy a magukat hű de demokratának mondókból mennyire árad a gyűlölet! A Fidess karaktergyilkolása, az MSZP árulása, a vélt és félremagyarázott szavak
sulykolása megtette a hatását! Érveitek pontosan olyan helytállóak, mint az egykori boszorkányperek bizonyítékai!
Egyszerűen szánalmasak vagytok egytől egyig! A grabowskival, és a hozzászólókkal együtt!
Ti sötétek alkotjátok a Fidess többségét a választásokon, mert egyszerűen torzult az értékrendetek! Újnáci- bolsevik korcsok, meg az őket támogató ostobák!
Az elvakult gyűlöletekben meg már észre sem veszitek, hogy azzal vádoltok mást, amit ti magatok tesztek!

nu pagagyí 2017.02.08. 11:31:06

Mit is szokott mondani a fityesz, amikor egy totál alkalmatlan embert nevez ki valahová és e miatt szimpla szakmai alapon kifogásolják a baromságot. Gyurcsányt, nem a magukat ellenzékinek nevezőknek kellene támadnia, megteszi azt a Fidesz nélkülük is. Nincsen semmilyen hozadéka annak, ha ők is mószerolják. Nem a vérfideszeseket kell ugyanis megnyernie az ellenzéknek, van éppen elég ember aki csak akkor szavazna, ha esélyt lát a Fidesz leváltására (megfélemlített állami alkalmazottak, a helyi földesúr/polgármestertől függő egzisztenciák). Az ellenzék álmaiban élő plurális világban bőven elfér Gyurcsány is, főleg, hogy minden vád ellene az ellenérdekelt felektől (az egyeduralomra törő Fidesz és a korrupt/áruló MSZP-sek) ered, amit kritika nélkül szajkóznak olyanok is, akiket ennél értelmesebbnek tartanék.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 11:31:37

@illaim: Érveid vannak? Vagy csak fröcsögsz, mint a fideSSfasszopók?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 11:39:49

Szavazzunk!

A. gyurcsány az isten. őszinte, jót akar, csak mindig gáncsolták.

B. leszerepelt, csak akadálya minden kezdeményezésnek

C. gyurcsány az isten. egyedül bitosítja orbán kényelmes többségét.

konrada 2017.02.08. 11:43:44

@nu pagagyí:
Na ja. Van olyan, hogy egy párt úgy egészben elárulja a hajdan 90%-ban támogatott volt elnökét, miniszterelnökét....

...de igazad lehet, a párt a hibás.
Hajrá Fletó, ne hagyd magad!

konrada 2017.02.08. 11:45:21

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Természetesen A!

Nem is értem, hogyan nem lehet ezt megérteni! ...ccccc....

Brained 2017.02.08. 11:58:43

A Gyurcsánnyal nem az öszödi beszéd a probléma. Az öszödi beszéd az elmúlt 30 év legőszintébb politikusi teljesítménye volt. Én ezért személy szerint díjazom Gyurcsányt.
Az igazi probléma az hogy Gyurcsány és bagázsa vetette el amnak a korrupciónak a magját, amiből mára a Fidesz fát nevelt.

A korrupció akkor is ugyanaz volt, csak a mérték volt egy picivel kisebb, és az ideológia volt teljesen más.
A Fletónak azt kellene már megértenie, hogy nem érdekel már bennünket az ideológia csak a korrupciót gyűlöljük, és abban semmivel nem volt jobb Orbánnál. Akkor is szétlopták az országot meg most is...

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.08. 12:00:21

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Egyértelműen a C.

Ha nem lép ki az MSZP-ből annak idején, (henm pl lemond, és visszavonul) nem csinál ellenpártot, és nem szalámizná folyamatosan a ballibeket most is, akkor 2018-ra reális alternaítva lehetett volna, újra az MSZP.

De nem így van. Habony igazán hálás lehet Ferinek, mert már a puszta visszalépése után se lesz már soha a régi egység, amit egy párt, egy baloldali közösség konfliktus mentesen fel tud oldani.

Ez egyébként, hosszútávon mindenképpen szerencse, hogy így alakult.
Ha elbukott a baloldal végképp, csak úgy bukhat el a Fidesz is, és jöhet valaki aki még szűz.

Brained 2017.02.08. 12:04:55

A másik dolog amiben semmi nem változott az a közigazgatás lassúsága, körülményessége, alkalmatlansága és bürokratikusága. Ez az amivel az emberek töke teljesen tele van.

Kérdés, jobb volt Gyurcsány ideje alatt? Orbán hozott változást?

Nos ezért gondolja, aki gondolkodik Magyarországon, hogy mindkettőből elég már. Nem kell Gyurcsány, nem kell Orbán! Egy élhető, tisztességes Magyarország kellene, ahol lehetősége lenne a polgároknak boldogulni.

Barbaarb 2017.02.08. 12:07:15

@Szalay Miklós:

Többször láttam már (talán általad) linkelve ezt, de hát ez elég furcsa nézőpont, meg is mondom miért.
Rögtön az elején amit politikai dimenzióként tárgyal, az a liberális-rendpárti tengelyre vonatkozik. Később belevonja a konzervatív-progresszív, és a nacionalista-internacionalista tengelyt is, ráadásul úgy, hogy ezeket besorolja a jobb, vagy baloldalhoz. És ezért rossz az egész, hiszen a történelemben is léteztek például baloldali nacionalista, vagy jobboldali internacionalista vezetések. Ezért kényszerül ez a leírás olyan kényszeres magyarázatokba, mint például a nyitottságnál és haladásnál. Magyarán a meglátások jók, csak rossz a megközelítés, ezért keveredik ellentmondásba. A jobb és baloldalt véleményem szerint csak gazdasági oldalról helyes megközelíteni.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.08. 12:23:07

@Barbaarb:

Még gazdasági oldalról se egyértelmű.
Pl az egykulcsos adó és a magas ÁFA, az kategóriákkal igazságosabb (baloldalibb), mint amilyen a kétkulcsos adó, és az alacosnyabb ÁFA volt.

Már abból a baloldali szempontból, hogy aki többet keres, az fizessen is többet.

Hisz a bejelentett fizetések 90%-a második kulcs alatt volt (pedig az 140 bruttó volt, ami nem túl magas), viszont több mindent vettek, azaz ÁFA-t többet fizettek a gazdagok jóval.

illaim 2017.02.08. 12:28:07

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Vannak! De mint látom, egyenlőre
te szaporítod a fröcsögők táborát!

bekerült 2017.02.08. 12:32:11

@Brained:

Miért ?
A többi politikus tudja, hogy mikor kell visszavonulni ?
Egy Orbán, akivel 3-szor törölték fel a padlót, az tudja ?

Vagy többi, aki nap, mint nap a szemünkbe hazudik ?

Elmentek nektek otthonról !

gigabursch 2017.02.08. 12:37:24

@Brained:
Mikor szoktok már le erről?

Ha mindezt a Kossuth téren, nagy nyilvánosság előtt teszi és lemond - akkor valóban igazságbeszéd lett volna. S akkor lenne - igaz csekély - erkölcsi alapja annak a jancsibohócnak és egyszemélyben országrablónak.
De mivel ez nem így történt, az egész nem szólt másról, mint gyilkosok közt cinkos aki néma elv alapján mindenkit aki ott volt berántott maga mellé cinkostársnak. S azok lelkesen asszisztáltak hozzá. Néhány gerinctelenebb meg tett arról, hogy ez a szöveg kitudódjon. De mivel nem tudjuk, hogy honnan jött ki, tehát ő is cinkosa annak az ámokfutónak.
Meg azokat a hülyék is, akik ezt igazságbeszédnek érzik a maguk szellemi képességei miatt.
Egytől-egyig Fletó cinkosaivá váltatok abban a pillanatban, amint ezt el kezdtétek támogatni anélkül, hogy a szükséges személyi és politikai következményeket ne vittétek volna végig. Ti magatok.
De ha nektek erre és ilyenre van igényetek, akkor mitől várjátok azt, hogy számotokra lesz jobb? Mert nem lesz...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 12:40:48

@illaim: "te szaporítod a fröcsögők táborát"

Én nem fröcsögők, nem vagyok fideSSfasszopó, és vallásos gyurcsányhívő sem.

illaim 2017.02.08. 12:57:08

Orbánt már akkor el kellett volna zavarni a náthásba, amikor az egyik mamelukja, nagy pofával nyilatkozta, "Más a kampány, és más a kormányzás"(!)
Azaz, világosan, és egyértelműen bevallotta, hogy hazudtak a kampányban!
Más.
Az egészségügyben soha nem volt elég pénz! Amikor a vizitdíjat be akarták vezetni, az Orbán hazug propagandájára leszavazta a buta, mindent ingyen akaró szolganépség!
Az egészségügyben azóta sincs több pénz, de az egészségügyi járadékot a duplájára emelte a Fidess, és a buta szolgalelkű népség a dupláját fizeti mint ha vizitdíjat fizetne!
A tandíj hozzájárulást is leszavaztatta Orbán, most a tízszersét kéri! A beszűkült tudatú
birka népség meg örül, hogy nem kell tanulnia! A felnőtt képzéshez szükséges szakember képzését, a fizető kategóriába sorolta a bolsevik kormányzás! Pedig ebben a változó világban, rájuk lenne szükség az átképzésekhez!
Gyurcsány benyújtott egy tervet a fejlesztések hosszútávú egyeztetése érdekében és az oktatás fejlesztésre kialakítandó nemzeti minimum kérdésében! Ezt a Fidess elutasította úgy, hogy nem volt módosító, vagy legalább is elfogadásra javasolt álláspontja!
A Fidess és az MSZP megfúrta a kampányfinanszírozási, és a pártok finanszírozására szóló törvény elfogadását, mindennemű alternatíva benyújtása nélkül! Később az LMP
felismerte, hogy a korrupció melegágya a pártok finanszírozásáról szóló törvény , és a választási kampány finanszírozási törvény hiánya, de a jelenlegi kormánypártnak, meg a többi collaboránsnak nem érdeke a változtatás!
Ezek mind a feledésbe merültek, helyettük van a néphülyítő Fideszes goebbelsi propaganda! Meg az ostoba támogatók serege!

Blogtolo 2017.02.08. 13:12:46

Gyurcsánynak ez a "politizálósdi" a hobbija. Pénze, mint a pelyva, de a politikai befolyás elérése, fenntartása, növelése - az hajtja.
Politikai Monopoly.
Személyes varázsával megtartja a saját szavazóit, a parlamenti küszöb biztos elérése miatt még kap az MSZP-től támogatást - ez az Ő taktikája. Eddig bevált - ez lesz ezután is.

illaim 2017.02.08. 13:26:42

A zsarolással megszüntetett kötelező magánnyugdíj pénztáraknál, törvény által előírt mennyiségben szerepelni kellett a portfólióban, a Magyar Kincstárjegynek! Ennek hozadéka, a leendő nyugdíjasokat gazdagította volna, most a Templeton amerikai befektető, és a Matolcsy alapítványok zsebeit tömi! A birka népség, meg azon örvendez,
hogy a pénztárak már nem működnek! Az, hogy lesz e nyugdíja egyáltalán, már fel se fogja! Az egyéni nyugdíjszámlákról meg nagy a kuss!
Lehet, hogy indokolatlanul magas volt a működési költsége a pénztáraknak, bár ez nem bizonyított, megfelelő szabályzással módosítani lehetett volna a működésüket!
A takarékosságon túl, azért voltak pozitív hatása is a munkaerőpiac fehérítésére!
A gdp arányában kimutatott államadósság hamis látszata eltereli a figyelmet a valós államadósságról! A Fidess irányított médiája elhallgatja, hogy a Fidess kormány által kibocsájtott államkötvények valójában milyen terhet jelentenek a későbbi évek költségvetésének! Az államadósság nominális mértékének az előző évekhez képest hatalmas emelkedésének! Azt majd az unokáinknak kell kiizzadni, de ezt a mának élő felelőtlen hordát nem érdekli, a birka népsége meg nem tudja!

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.08. 13:36:12

@illaim:

Ezzel szemben a valóság az, hogy az MSZP záratta be Gyurcsány idején a legtöbb kórházat, és iskoltá.
Az elkúrók regnálása alatt adósodtak rommá az önkormányaztok, mint iskola és kórház fenntartók.
A vizitdíjtól semmi nem lett jobb, hanem elprivatizált kórházakban fektették a folyosókra a betegeket a vizitdíj befizetése után.
Az oktatást elkúrták liberlaizálták, nincs butatás, nincs osztályzás, a tankönyvkiadót Gyurcsány havárjának privatizálták, és elkezdődtek a tanárverések.
Bevezették a 4-6-8-12 osztályos átláthatatlan iskola rendszernek nevezett katyvaszt.

Valamintt rommá adósították az országot és embereket.

Betetézve művüket, beazonosíthatatlan karhatalmsitákkal verettek rommá ellenzékiei tízezreit 2006.10.23-án.

SOHA TÖBBET MSZP-DK-EGYÜTT-GYURCSÁNY DIKTATÚRÁT !

illaim 2017.02.08. 13:37:59

@gigabursch: Már ne haragudj, de oltári nagy marhaság amit írtál!
Az ősződi beszéd, egy zárt körű, az MSZP frakciónak szóló információ volt!
Az, hogy kiszivárgott, az az MSZP árulásáról szól!
Majd ha a Fidess a Kossuth téren tartja meg a frakcióülését, a titkolt információinak közlésével együtt, akkor elnézést kérek tőled, hogy tévedtem! OK

ob.szerver 2017.02.08. 13:44:18

Akkor nézzük az eseményeket kronológiai sorrendben:

1. Botka miniszterelnök jelöltnek nevezi ki magát.
2. Botka Lengyel László segítségével meg akarja puccsolni Gyurcsányt a saját pártjában.
3. Orbán felfüggeszti a baloldali vezetésű városok bojkottját, leutazik Szegedre, feltűnően szívélyesen elbeszélget Botkával, akit komoly jelöltnek nevez.
4. A Gyurcsány elleni puccskísérlet kitudódik, ami nehezebbé tesz bármilyen ellenzéki együttműködést a jövőben.

Ki a hibás az egészért, ki az aki biztosítja a fidesz újabb 2/3-át? Természetesen Gyurcsány.

Peter Götz 2017.02.08. 13:45:48

@Ballib cenzúrázók réme 24: SOHA TÖBBET fideszt ,mészárossal aki tavaly 4 és fél milliót keresett naponta,és Rogánt aki már csak helikopterezik,de Andy Milliárdos kaszinó üzlete ,amihez még pénztárgép sem kell,Kósát aki Új Zélandra jár Rolling Stones koncertre,de a viktor Kisvasútjára sincs oly nagy szükség,nem beszélve a kis Makovecz stadionról,a Tiborcz féle világításra sincs oly nagy szükség ,hogy utána tömegével vegyen kastélyokat,aztán az MNB-s 260 milliárdos" kösz" pénz átalakításokra sincs oly nagy szükség,aztán a Várba költözni kívánó miniszterelnökre sincs szüksége ennek az országnak,miközben egyes kórházakban a WC-ben napokig hevernek a hullák,soroljam még,sajnos már betelne ez az oldal a rablásokkal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.08. 13:46:29

@illaim:

Gréczy elftárs álnéven személyesen ?

Régebben legalábbis csak az ő blogjaiban kommenteltél ... :DDD

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.08. 13:48:55

@Peter Götz:

Tök ciki nem, hogy a Fidesz még úgy is csökkenti az államadósságot, hogy nincs infláció, banki kamat, és közben még állítólag többet is loptak.

Miközben az MSZP-s elkúrók alatt 54%-ról 82% fölé adósodott az ország, és a munkanélküliség rátát is megduplázták, valamint az Eu legdrágább rezsijét fizettük .

illaim 2017.02.08. 13:49:10

Az okos ember, más kárából tanul, a hülye meg a sajátjából se!
Az öntelt gőgős magyar mentalitású népet megvezették 1848-ban! 1867-ben!
1914.-ben! 1919.-ben. 1946.-ban. 1956.-ban! 1989.-ben!
Ez már gombócból is sok! Aztán még mindig azokra acsarkodik, aki tükröt tart elé!

Peter Götz 2017.02.08. 13:55:11

@Ballib cenzúrázók réme 24: ezek mind hülye propaganda érvek,Bűnözők vagytok,csak egy példa: Moszkvában kiadott vízumok ügye,szóval a hülyeségeket pazarold másokra,én értem a propagandádat,szóval felesleges,egyébként akármilyen adósságcsökkentésre hivatkozol,a fent említett dolgok BŰNCSELEKMÉNYEK,és akik az országot most vezetik,BŰNÖZŐK,remélem világos!

illaim 2017.02.08. 13:56:19

Magyarország teljesítményének a mérésére ott a Várkertbazár átadásának a komédiája!
Senki nem emelte fel a seggét, hogy tiltakozzon a magyar adóbefizetők pénzének ilyen látványos herdálása ellen! Ha valakik ennyire nem becsüli a saját munkájának az árából befizetett pénzt, az a saját munkáját se becsüli! Totális értékzavar! Minden területen!

konrada 2017.02.08. 14:18:10

@illaim:
Igaz, igaz! Mennyivel is tisztább, jobb volt a 4-es metró....

(De félreértés ne essék, igazad van. zorbánéknak qrva nagy szerencséjük van azzal, hogy olyanok vannak a másik oldalon, mint a címszereplő, vagy a még mindig pártpénztáros Puch...)

Peter Götz 2017.02.08. 14:22:08

@konrada: Miért nem csináltak eddig semmit a magyar hatóságok a 4-es metró ügyében?

Bede Márton BŰNÜGY ma 11:40 31 88
Szabó Tímea független parlamenti képviselő tette fel a sokakat érdeklő kérdést Polt Péter legfőbb ügyésznek, hogy Magyarországon miért nem történt semmi érdemi lépés az elmúlt években a 4-es metró ügyében, miközben az EU-s OLAF már le is zárta a saját vizsgálatát. Ez ugye az az ügy, amelynek kapcsán a Fidesz most a korrupció eléggé jogos vádját szórja az MSZP-s kormányokra, elsősorban az OLAF által külön kipécézett Medgyessy Péter miniszterelnökre.
Az ügyészség válasza klasszikusan az a szöveg, aminek elolvasása után az ember nem tudja eldönteni, hogy milyen arányban tartalmaz inkompetenciát és szimpla rosszindulatot.
Szerintük ugyanis
a 2009-12 között lefolytatott vizsgálatot azért szüntették meg, mert bűncselekmény illetve bizonyítottság hiányában nem tudtak továbblépni.
a 2011-ben szintén ebben az ügyben indított vizsgálatot a Központi Nyomozó Főügyészség, és ebben az ügyben 2016-ban el is rendeltek egy letartóztatást, csak sajnos a terhelt már nincs Magyarország területén, úgyhogy ellene kiadtak egy máig eredménytelen európai elfogatóparancsot. De azt nem árulhatják el, mit terveznek a továbbiakban, és egyáltalán kik az érintett személyek.
Úgy tűnik tiszta volt,legalább is a Polt ügyészség ezt írja,bár inkább azért lehet ez így mert a FIDESZ IS BENNE VAN /volt/ a 4-es metró pénzek ellopásában !!

Zsoltbacsi 2017.02.08. 14:27:50

A lotyaszájú Gyurcsány csúnyán lebuktatta a kamucivil államfőjelöltjüket

Nem telt el egész 48 óra sem azt követően, hogy Fletó odacsapott a sötétben bujkáló Lengyel és Botka Lászlóknak, csírájában fojtva el az antifletóista ellenforradalmat, máris újabb Lászlót leplezett le. Gyurcsány ugyanis elkotyogta, hogy Majtényit először nem is a „civilek” kérték fel, ez csak „taktika” volt.

Hétfő este a DK elnöke az Inforádió Aréna című műsorában vezette le, hogy Majtényi László államfőjelöltségéről már rég megegyeztek az ellenzéki pártok, amikor a „civilek” felkérték jelöltnek. Az idézetek a műsorból származnak, a kiemelések nem. Az ismerősei által lotyaszájúnak hívott Gyurcsánynak köszönhetően most mindenki a kulisszák mögé nézhet.

Íme, így zajlik az, amikor valamit a balosok által állandóan emlegetett „civilek” kezdeményeznek Magyarországon.

„Műsorvezető (Exterde Tibor): Államfőjelölt neve is felbukkant, Majtényi László. A baloldali ellenzék, mi lehet az oka annak, hogy nem tud önállóan megnevezni senkit? Ez nem a baloldali ellenzék jelöltje, ő nem a baloldali ellenzék jelöltje.

Gyurcsány Ferenc: Ez csak ilyen, ez csak politikai taktika.

Műsorvezető: Kinek a taktikája?

Gyurcsány Ferenc: Talán közösen választott taktika. Az, hogy hogyan áll egy közös jelölt a választók elé, azt egy hosszú előzetes egyeztetés után alakul ki. Majtényi László felkérése az hónapok óta zajló folyamat volt. Mi ezt ismertük, láttuk, részt vettünk benne, egyeztettük, hogy végül az a megoldás született, hogy Majtényi Lászlót először civilek ajánlották és kérték, hogy a demokratikus ellenzéki pártok támogassák. Ez nyilván valamilyen megfontolás valakiknek a fejében, ez nem perdöntő. (…)

Műsorvezető: Az benne az okosság, a taktika, hogyha bármelyik párt nevezte volna meg, akkor a többi támogatását nem tudta volna hozzá megnyerni? Vagy mi?

Gyurcsány Ferenc: Akár még ez is, de én sokszor elmondtam már önnek, hogy engem ezek általában nem szoktak izgatni. Nem izgatnak a részletek, az ilyen típusú apróságok, nincsen bennünk nárcizmus, ha valakik úgy gondolják, hogy egy kitűnő jelölt, mint amilyen Majtényi László, aki tényleg alapvetően szemben áll a nemzeti együttműködés orbáni rendszerével, az ő ajánlását egy ilyen folyamaton kell keresztül kell megkonstruálni, hát én erre mindig azt szoktam mondani, nekem úgy is jó. Volt olyan találkozója a pártelnököknek Majtényi Lászlóval, amikor részleteket egyeztettünk, hogy ki, mikor, melyik testület tudja ezt elfogadni és mögéállni. (…)”

Ehhez képest ugye a megkonstruált történet szerint egy hideg téli napon, 2017. január másodikán kiállt egy csomó libsi és balos értelmiségi, például Bitó László író, Bródy János zenész, Heller Ágnes filozófus, Kéri László politológus, Göncz Kinga volt külügyminiszter, meg persze Parti-Nagy Lajos író, és petíciót meg Facebook-csoportot indítottak azért, hogy Majtényi László legyen a köztársasági elnök. Egy szót nem szóltak arról, hogy a balos pártokkal már le van zsírozva a jelölés.

2017. január negyedikén Majtényi – nagy kegyesen – elfogadta a jelölést, az Index ekkor arról számolt be, hogy „az MSZP, az Együtt és a PM már jelezte, hogy támogatja Majtényit, a DK még tárgyal róla, az LMP-seknél pedig szintén nincs döntés.” Tehát a DK ekkor még tárgyalt arról, amiről Gyurcsány szavai alapján a pártelnökök már előre döntöttek, és Majtényival is egyeztették már a részleteket.

Akkor ennyit a „civilekről”, meg a „civilek” jelöltjéről. A Soros-közeli Majtényi tehát kezdettől fogva a balos pártok jelöltje, csak valamiért ők megint túl cikik voltak, és taktikázásból nem vállalták fel őket/magukat.

Köszi, Fletó!

konrada 2017.02.08. 14:56:32

@Peter Götz:
Ahh...
Tolvajok vannak a magyar politika elitjében, színtől függetlenül.
Így meg vagy tolvajok közül választanunk, vagy rábízzuk ezt azokra, akik még nálunk is hülyébbek, így még jobban megvezethetőek.

...s ha a különbség nem a lopási szándékban van, akkor keresni kell olyan pontokat, ami személyes életünkben jobb lehet (tudom, önzőzés, de önző emberek közül meg a választás!)

...nekem ilyen az infláció, a rezsiárak, a munkaerőpiac, a jövedelemadózás kezelése.
...s a tapasztalat, melyik erő hogyan kezelte azokat...

S elnézést kérek mindenkitől, de nekem speciel ez fontosabb, mint milyen kitűző van a tolvajok gallérjában... (S értem én, miért nem keresek mást? Mert öreg cinikus vagyok ahhoz, hogy tudjam, aki itt még nem lopott kormányszinten, az csak azért nem tette ezt, mert még nem fért oda. ...de nem bánnám, ha lelkes fiatalok ellenem megválasztanának egy újabb erőt, mert nekem erre már nincs erőm-időm...)

mojszipupi 2017.02.08. 15:08:55

Az a megdöbbentő, hogy egy véleményes/szar/csapnivaló félbolond/zseniális politikus (kéretik a szimpatikus részt kiválasztani) nagyobb közutálatnak és gyűlöletnek örvend, mint az a köztörvényes tolvaj, aki jelenleg az országot vezeti. Az ember azt gondolná, hogy ha a mérleg nyelvében egy pocsék politikusi teljesítmény áll, míg a másikban ipari mértékben a családnak átjátszott közpénz milliárdok, akkor már csak átbillen a mértéktelen lopás felé a dolog és az emberek elkezdenek gondolkodni, de nem. Az emberek inkább élnek Orbán maffia országában, mert Gyurcsány. Erre nem lehet már mit mondani. Okolni meg bármiért is egy 5% pártocska vezetőjét a vicc kategóriája. Ki tiltja meg az összes többi pártnak hogy tegye a dolgát? Senki. Gyurcsány nem kell de a szavazói kellenének mi? Hát persze. A kutya ugat a karaván halad

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 15:17:22

@mojszipupi: "nagyobb közutálatnak és gyűlöletnek örvend, mint az a köztörvényes tolvaj"

Nem számolsz az egységsugarú szavazóval, aki csak annyit tud a M1-et nézve, hogy az első maga mondta, hogy hazudott, a másik maga mondta, hogy még sose hazudott. (Ha csak ennyit tudnék róluk, akkor mondanám, hogy az első legalább egyszer igazat mondott, a másik legalább egyszer hazudott. :))

konrada 2017.02.08. 15:27:19

@mojszipupi:
Nem. Az emberek ronda önzők.
Nem az érdekli őket, ki lop ott fent, hanem az, mennyi a rezsi, és az mennyi lesz holnap, lesz-e munkája holnap is, és ha elveszti, akkor nem a kilátástalanság vár-e rá, és az, hogy nem azért lesz több a bére a következő évben, mert az infláció megette, és azt az emelkedést is progresszíven leadóztatják...

...innentől kezdve inkább elhiszik maguknak, hogy csillárlizingelő fittelinás gyurcsányi nagyobb gazember, mint a tokajis-kisvasutas, mert qrvára nem szeretnék magukat arról győzködni, hogy azért kell az esetleg kisebb gazemberre szavazni, mert az talán kevesebbet lopott, miközben az ország meredeken csúszott le, néhány havonta emelkedő rezsiköltséggel, nagy inflációval, növekvő munkanélküliséggel, sorjázó megszorítások mellett...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.08. 15:52:36

Eredményt hirdetek. (Az enyém C.)

A. gyurcsány az isten. őszinte, jót akar, csak mindig gáncsolták.

B. leszerepelt, csak akadálya minden kezdeményezésnek

C. gyurcsány az isten. egyedül bitosítja orbán kényelmes többségét.

A:2
B:0
C:3

gigabursch 2017.02.08. 18:09:51

@illaim:
Majd kinövöd...
Talán...

Viszont indirekt módon igazoltad:
Nem igazságbeszéd volt, hanem cinkostársak bevonása.
Ennyi...

Ser Vazul 2017.02.08. 21:09:20

@illaim: ezt horn mondta először. Szolg. közl. zöldi lászló a kurva anyád!

Ser Vazul 2017.02.08. 21:15:08

@mojszipupi: mert feri az elején nem a saját anyósától kapott kölcsön(akit régi bolgár elvtársak tettek a bankba),h megvegyem egy mesterségesen leértékelt komplett vállalatot és ezzel aztán az eltűnt torna-technika tanár diplomájával hirtelen nagy vállalkozó lett és demokrata. Hülye

Barbaarb 2017.02.20. 08:06:15

@Ballib cenzúrázók réme 24:

Nem értelek. Az egykulcsos által a jómódúbbak kevesebb SZJA-t fizetnek, és bár az így hozzájuk jutott plusz pénzből többet vásárolnak, de az ÁFA nem nőtt olyan mértékben, hogy ez több befizetett adót jelentsen összességében. Szerintem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 09:33:57

@Ballib cenzúrázók réme 24: "ÁFA-t többet fizettek a gazdagok jóval."

A szegény kisemberek így képzelik.

Akkor most jegyezd meg, a gazdagok nem fizetnek ÁFÁ-t. Cégre vesznek mindent.
süti beállítások módosítása