B1 blogcsalád



Imperialista ügynökök szervezkednek Budapesten az olimpia ellen!

2017. január 26. - nickgrabowszki

Nem volt véletlen a hazaárulózás, nem pusztán egy idióta állította, hogy a népszavazást akarók, az olimpiát ellenzők hazaárulók - ez a kormánykörök hivatalos álláspontja.

Ellenség mindig kell a Fidesznek és a klientúrának, és ha nincs akkor kitalálnak egyet maguknak. Az fel sem merül, hogy

jóérzésű, épeszű és nem teljesen korrupt ember ma Magyarországon nem támogathatja, hogy az ország olimpiát rendezzen,

amilyen állapotban van

  • az oktatás,
  • egészségügy
  • és általában a közszolgáltatások.

Az olimpiát nem lehet ellenezni, hisz' a főnök mondta, hogy kell, és neki mindig igaza van. Magyarországon meg egyáltalán nincs korrupció, legfeljebb a közforrásokhoz nem jut hozzá mindenki. Illetve inkább senki, csak aki megfelelő szolgálatokat tud tenni a hatalmi tényezőknek.

Aki ebbe nem simul bele, aki nem abban szocializálódott, hogy ellenvélemény nincs, csak illiberalista kizárólagosság, az legalábbis nihilista, de még inkább az imperialisták ügynöke.

Ezt nem én állítom. Ezt ők állítják. A kormánykörök komolyan gondolják, hogy 6-7 éve imperialista, balliberális, elitista, nihilista támadások össztüzében él a NER, és aki magyarként nem áll ki mellette, az csak

az ellenség ügynöke lehet.

A Fidesz-klientúra egyik éceszgébere, a Nézőpont akármit igazgató Mráz Ágoston például a közpénzen felhizlalt Mészáros Lőrinc privát tévéjében azt mondta (a videón 19:00-tól), hogy

ha én Párizs lennék, vagy Los Angeles, lehet, hogy én éppen egy ilyen kis csapatot gründolnék és támogatnék, hogy akadályozzák meg...

Nyilván a Momentum Mozgalomra utalt, és nyilván az olimpiai pályázatra.

Ebből két dolog világos:

  • föl sem merül benne, hogy valaki saját, megfontolt érdekeit követve (például, mert működő kórházakat szeretne inkább, mint üres stadionokat) ellenzi a budapesti olimpiát;
  • nem is érti, hogy jön valaki ahhoz, hogy megbontsa a fiktív "nemzeti egységet", ami szerinte éppen formálódik, azaz tkp. Orbán Viktor akaratát.

És az ellenséges ügynökökre hivatkozást azzal támasztja alá, hogy ahol többszáz milliárd forint megmozdul, ott

ilyen ötletek szoktak az emberek eszébe jutni.

Amiből akár következhetne az is, hogy a hamburgi népet az Orbán-rezsim buzdította arra, hogy szavazza le a pályázatot, és szálljon ki a versenyből.

De nyilván nem az következik. Hanem az, hogy olyan elvakultak saját fontosságtudatuktól, illetve a vezéri akarat minél makulátlanabb kiszolgálásának szándékától, meg a szemük előtt lebegő további zsíros szerződésektől, hogy elveszítették már az ép ítélőképességüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9012158303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monddazigazatmar 2017.01.27. 16:17:18

@pioneer2016: Hát nekem is. A zorbán lopta el ellenzékből. Csak úgy lehetett.

pamut 2017.01.27. 16:17:49

@monddazigazatmar: @conchita wurst: @Ballib cenzúrázók réme 22:

Meséljetek nekem fideszes seggnyalókák, hogy is van a "nem is" hazug, "nem is" irányított, "nem is" goebbelszi, "nem is" fos, "nem is" karakergyilkos geci manipulatív médiátokkal? :DDDDD

"Néhány hónap alatt 28 sajtó-helyreigazítási pert nyert a Jobbik kormánypárti médiumokkal (Origo, Ripost, Lokál, Magyar Idők, 888, Pesti Srácok) szemben – közölte a Jobbik szóvivője sajtótájékoztató után telefonon az MTI-vel"

Na, és most erőltetett, hisztérikus terelés indul!!! :DDD

pamut 2017.01.27. 16:21:34

@monddazigazatmar:

"Fingom nincs, hogy miről beszélsz. Honnan tudjam, hogy miért és mit hamisított Papp Gergely. Azt sem tudom, hogy ki az."

:DDDDD

A hülyéje beismeri hogy nem is tud semmit!!! :DDDDD

Hőbörög az ostobája, hvg-zik, de az annál ezerszer durvábbról, a közpénzből elkövetett állami hírhamisításról meg lila gőze sincs!! :DDDD

Ez évek óta téma bazdmeg a független médiában!!!
Ugye azt sem fogod fel, hogy épp most ismereted be hogy CSAK cenzúrázott médiát olvasol? :D hogy minden nap cenzúrázott médiával mosod az agyad? :DDD

Na, most gyorsan terelj, vagy próbáld behazudni hogy nincs is jelentősége hogy ÉVEK óta egy JOGERŐSEN ELÍTÉLT hírhamisító az állami köztévé hírigazgatója! :DDDDDDDDDD

monddazigazatmar 2017.01.27. 16:23:22

@pamut: Ez több mint 24 óra híre, de mindegy :D Már egy hete is leírtad.
-- Juhász pert nyert Rogán ellen - Ja. Nem tilos bűnözőnek hívnia. Ezt nyerte meg. Azt meg bukta, hogy dubajban járt.

--- Izsák fideszes polgármestere épített egy vadászpanziót EU-támogatásból, aztán beköltözött - megy a vizsgálat, és a felelősségre vonás.

--- A közmédia vezetői közpénzből kiutaztak Szingapúrba és Új-Zélandra, hogy megkérdezzék a helyi magyarokat, mit szeretnének nézni - ... Ez mondjuk marhára nem hír.

--- Tarlós simán megcáfolja saját magát, csak hogy elbuktassa a népszavazást az olimpiáról: szerinte már késő megkérdezni az embereket, 2015-ben kellett volna. Akkor viszont azt mondta, hogy még korai. -

--- Transparency International: Romlott a korrupció Magyarországon, már Jordániával és Romániával vagyunk egy szinten - ez egy szubjektív felmérés.

--- Árat emel és szolgáltatást is megszüntet a Magyar Posta - ezt minden megírta

--- 135 év alatt összegyűjtött tervtári dokumentumok áztak el, mert gyorsan el kellett intézni a bürokráciacsökkentést - ezt láttam több helyen.

--- A rendőrség szerint tök oké, hogy a IX. kerületi önkormányzat bagóért szórja a lakásokat a Fidesz-KDNP képviselőinek - Tehát a rendőrségi vizsgálat le van szarva, folyjon a ballib hülyeség mindenhonnan?

--- Az origo tegnap korábban írt meg hírt egy fideszes testület tanácskozásával kapcsolatban, mint ahogy az megtörtént volna, helló újra kommunizmus.

2017.01.27. 16:24:35

@pamut: Hagyd ezeket a fidesz férgeket, nem fognak olyasmire reagálni, ami zavarja őket (2-3 lehet, aki váltott műszakban nyomja). Nekik az a feladatuk, hogy terjesszék az orbánista propagandát, mint bármelyik bullshit generátor. Az indexet is csak azért nem darálták be, hogy felületet tudjanak biztosítani a fideszes propagandának, az értelmes cikkeket szétbarmoló fizetett troll bandának (lásd atv).

monddazigazatmar 2017.01.27. 16:26:26

@pamut: Miért kéne nekem mindenről tudnom? Nem vagyok én pamut...

Pont, hogy nem olvasok cenzúrázott médiát. Index, origo. Meg a klubrádió.
(Az origo most elkezdte azt csinálni amit eddig, csak a másik oldal irányába. megy is a hőbörgés)

monddazigazatmar 2017.01.27. 16:27:34

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:
"Az indexet is csak azért nem darálták be, hogy felületet tudjanak biztosítani a fideszes propagandának, "
Hát igen. Az index tele van orbánéltető írásokkal.

2017.01.27. 16:28:14

@monddazigazatmar: "Fingom nincs, hogy miről beszélsz. Honnan tudjam, hogy miért és mit hamisított Papp Gergely. Azt sem tudom, hogy ki az."

Akkor mi a rákért vergődsz itt, te nyomorék fideszes hazaáruló?

wolves84lb 2017.01.27. 16:28:44

@ulpius66:
"Tudod mit jelent Budapestnek az olimpia?
1. Új autósztrádák (bővítés, +MO befejezése), Dunai hidak, metrófelújítás, stb, stb több ezer milliárd forint értékben.
2. Orbánnak megvan erre a 2.000 milliárd forintja
3. Ha Budapestnek nem kell a pénz, ... el tudja ezt költeni Orbán a vidékre is!!!!
4. Nyilván ezzel a választásokon Budapestet veszíti, de a vidéket megnyeri.
5. Csak jelzem, hogy Budapesten 18 egyéni választókerület van, vidéken 90.
6. Orbán a megmaradó 2.000 milliárd forintból amit nem Budapest infrastrukturális
fejlesztésére költ....2021-ben ad a nyugdíjasoknak Karácsonyra 100.000 forintot ajándékként (ez összesen 250 milliárd forint...)"

Az tuti, hogy orbánnak van 2000 milliárdja, csak az a geci a mi 2000 milliárdunkat akarja erre elbaszni, nem a sajátját (amit szintén tőlünk lopott el).
Te egy igazi beteg barom vagy.

pamut 2017.01.27. 16:29:15

@monddazigazatmar:
Az, hogy dedós kommentárokkal látod el a hírek, nem cáfolja hogy az orbáni szennymédia hazudik, cenzúráz.

2017.01.27. 16:31:45

@monddazigazatmar: "Hát igen. Az index tele van orbánéltető írásokkal."

Gondoltam, hogy nem érted, te büdös bunkó fideszes. Na eredj innen, mert gyenge vagy. Ha tudnál valamit, tisztességes munkával keresnéd a pénzed, nem hazaárulással.

pamut 2017.01.27. 16:32:00

@monddazigazatmar:

Ember, már úgy teszel mintha nem beszélnél magyarul, komolyan ide süllyedsz? :DDDD

Ezt a mondatot érted?

"Ez évek óta téma bazdmeg a független médiában!!!"

És te erről NEM TUDSZ. Tehát évek óta olyan agymosó hazug szennysajtót olvasol, ami ezt a hírt (is) cenzúrázza.

Most sem fogod fel mennyire leégeted önmagad ezzel? :D vagy csak gyáva vagy beismerni? :D

wolves84lb 2017.01.27. 16:33:50

@monddazigazatmar:
"Igen, benne van az olimpia költségvetésébe az albertfalvi híd is, meg a kórház is. Ezeket amúgy is fel kéne építeni."

De helyettük inkább építünk egy stadiont a szerb harmadosztályban. Ugye szerinted is így van ez jól? És várjuk, hogy adjon rá pénzt a NOB. Ugye?

Húbazdmeg...

pamut 2017.01.27. 16:35:30

@monddazigazatmar:

Erre miért vagy gyáva reagálni, he kollaboráns?

"Néhány hónap alatt 28 sajtó-helyreigazítási pert nyert a Jobbik kormánypárti médiumokkal (Origo, Ripost, Lokál, Magyar Idők, 888, Pesti Srácok) szemben – közölte a Jobbik szóvivője sajtótájékoztató után telefonon az MTI-vel"

A felsorolt fideszes hazugságmédiumokban hány főszerkesztő mondott le?

Ugye téged nem is zavar hogy kiderül hogy hazugságokat olvastál és beszoptad? Ja, dehogy hisz ezt be sem mered ismerni magadnak.....

Az hogy a mi pénzünkön hazudnak az MTVA-ban, és aki lebukik, az ott marad sőt még feljebbre nevezik ki, továbbra is közpénzen tartva a hazudozót, az téged miért nem zavar?
Megmondom miért: mert KOLLABORÁNS vagy.

wolves84lb 2017.01.27. 16:36:41

@Nagyorrú Barbi: szerencsére TE nem vagy fideszes, ugye? Te ócska foshalom, te...

pamut 2017.01.27. 16:37:18

@monddazigazatmar:

tényleg, fidezses, mesélj már a fidszes hazugságmédiában hány helyen olvastad az V. kerületi ingatlanmutyit? :DD na most nem a Rogán-félékre gondolok, hanem errea fris ügyre? :DDD tudod, amiben milliárdokat loptatok! na, hol írták azt meg Orbán médiái?

vagy a másik milliárdos lopást, a mélygarázsost, azt hol írták meg? :DDDD

ugye élvezed hogy cenzúrázott agymosós sajtót olvasol?

2017.01.27. 16:39:38

Várjatok, most van az újratöltés (nick váltás). Vagy utasítást kér a habonyi művektől, de remélem inkább, hogy a tizedik nyugtatóját szedi be.
:D

sumes67 2017.01.27. 16:41:20

@pioneer2016:az M4 metró alagútfúrás kivitelezés elején álló szakembertől, nekem mesélve: "a 400 milliárdból a felét elvitték párttámogatásra. Amikor még volt miép, még ők is kaptak belőle!" Mindenki kapott
a lopott pénzből, mint most is.

2017.01.27. 16:41:56

@monddazigazatmar: Gyáva Orbán-majom. Csinálj úgy, mint a kiscsirke!

wolves84lb 2017.01.27. 16:42:24

@ulpius66:
"Tényleg!

Most pont arra van szüksége Magyarországnak, hogy 5-6 milliárd forintért tartsunk EGY ELŐRE BORÍTÉKOLHATÓAN ÉRVÉNYTELEN NÉPSZAVAZÁST AZ OLIMPIÁRÓL!!!!

Most természetesen előhozhatnám az ÖSSZES BALLIBSI ÉRVET A NÉPSZAVAZÁS ELLEN, AMIVEL A MIGRÁNCSSIMOGATÓ NÉPSZAVAZÁSON ELŐJÖTTEK!!!!!!!!!!!!!!!"

Sztem ne adjunk 3 milliárdot egy szerb focicsapatnak, és akkor már meg is van az általad emlegetett pénz fele.

Látszik, már péntek du van, ilyenkor már a troll-agy sem forog. Kurva gyengén tolod.

BiG74 Bodri 2017.01.27. 16:46:59

@pamut:
Basszus te élvezed, hogy ilyen szarosokkal vitázol? Agyrém, ezektől a trolloktól már mindenki kiokádta a belét, te meg nap, mint nap leállsz velük. Mond már, mit remélsz, vagy mi a jó ebben?

pamut 2017.01.27. 16:57:57

@BiG74 Bodri:

Mint látod mind a négy Orbán-troll eltakarodott.

Csak így megy, csak az erőből értenek, bele kell tolni-nyomni a pofájukat a saját szarukba, más nem működik.

Én értem hogy nem jó dolog a szarosokkal leállni, de ha senki nem vállalja fel, akkor eluralják és széttrolkodják az egész netet. Inkább hálásnak kéne lenni annak aki nem hagyja őket, és beletolja a hazug pofájukat a saját mocskukba. Pont azért tart itt ez az ország, mert mindenkinek büdös visszaszólni az agresszív, gátlástalan tolvajbandának, pont ezzel élnek vissza.

BiG74 Bodri 2017.01.27. 17:10:26

@pamut:
De ezek trollok. Nem érdekli őket, hogy mivel szembesíted őket, vagy milyen érveid, bizonyítékaid vannak. Csak a felület számít ahová odaszarhatnak, meg a megszólítás lehetősége, hogy legitimizálják a továbbiakban a blogra okádott hányadékukat.

morph on deer 2017.01.27. 17:13:16

@Ballib cenzúrázók réme 22:
"Azért combos hogy már most tagadjátok, hogy Gyurcsány és az MSZP volt aki Paks 2 ügyben megkötötték az előszerződést, és több évtizedre titkosították azt."

Ezt hol olvastad tőlem picinyem?
Csak mert én ilyet nem írtam, tudod?

Arról volt szó, hogy valaki korábban - tíz éve - még helyeselte a paksi bővítést, ma meg már nem, mert mások lettek a körülmények!

Orbán barátod akkoriban torka szakadtából sikítozott az oroszok ès Putyin felé történt nyitás ellen, most meg teli torokból nyeli a putyini anyagot, mert az olyan jó...

Szerintem figyelj jobban, mire válaszolsz, azt ugyanis nem feltételezem, hogy nem érted, mit is olvasol...:)

BiG74 Bodri 2017.01.27. 17:13:31

@pamut:
Amúgy én nagyon szívesen vitába állok, de csak korrekt, tiszteletet adó partnernál. Az ilyen mocskoknál, csak élőben, szemtől- szembe. A szájkarate nem jó sport.

NBarbieReloaded 2017.01.27. 17:14:27

@BiG74 Bodri: Pamut es az ervek, bizonyitekok.
Ha
HA
HAHA :D

NBarbieReloaded 2017.01.27. 17:19:41

@BiG74 Bodri:
"Amúgy én nagyon szívesen vitába állok, de csak korrekt, tiszteletet adó partnernál"
Es ez lenne pamut? Vagy a Tibi? Vagy a nagyhohohoo? Vagy a mar a nick-jebe is hazudo A gyulolkodo uszitas eredmenye? Soroljam meg a tobbi mocskosszaju, alpari balliba tahot? Mert ok aztan tenyleg korrekt, tiszteletet ado vitapartnerek. Ja, nem...

monddazigazatmar 2017.01.27. 17:22:47

@pamut:
""Ez évek óta téma bazdmeg a független médiában!!!"

És te erről NEM TUDSZ. Tehát évek óta olyan agymosó hazug szennysajtót olvasol, ami ezt a hírt (is) cenzúrázza."

Te szerencsétlen! Tudod, van olyan amit elolvasok, meg van olyan, amit nem. Mondom, nekem van némi életem, meg dolgom, nem tudok mindent - ellentétben veled, aki itt bassza magát folyamatosan.
Nem, nem olvastam róla az indexen, meg az origón, és nem hallottam a klubrádión. Van még "független" höhö nem cenzúrázott média?

monddazigazatmar 2017.01.27. 17:24:40

@pamut: "mesélj már a fidszes hazugságmédiában hány helyen olvastad az V. kerületi ingatlanmutyit? :DD na most nem a Rogán-félékre gondolok, hanem errea fris ügyre? :DDD tudod, amiben milliárdokat loptatok! na, hol írták azt meg Orbán médiái?

vagy a másik milliárdos lopást, a mélygarázsost, azt hol írták meg? :D"

Most mondom, kb. negyvenedszer, hogy nem olvasok "fideszes hazugságmédiát". És nem tudom, hogy melyik friss ügyre gondolsz, meg milyen mélygarázst loptak már el megint.

monddazigazatmar 2017.01.27. 17:26:40

@BiG74 Bodri: :D:D Ejha, de kemény vagy bodri bazmeg :D:D

morph on deer 2017.01.27. 17:27:45

@pamut:
"Mint látod mind a négy Orbán-troll eltakarodott"

Hí a haza!
Mert máshol van dolguk, máshová irányították őket, máshol folytatják ugyanezt. Nézz körül, ott lesznek mind egy halomban valamelyik másik blogon.

monddazigazatmar 2017.01.27. 17:27:46

@morph on deer: "Arról volt szó, hogy valaki korábban - tíz éve - még helyeselte a paksi bővítést, ma meg már nem, mert mások lettek a körülmények!"
Ja. 2016 óta nem hasad az atom!

pamut 2017.01.27. 17:28:02

@NBarbieReloaded:

előbújtál babrika? :D
na, látom a személyeskedés megint jól megy neked, mint mindig. és tudsz bármit CÁFOLNI abból amit leírtam? vagy csak maradsz a pisis szintű gúnyolódásnál, esetleg dobsz rá egy kis szocizást, ilyesmit?

mondd, miben nem írtam igazat? mivel tudsz cáfolni?

monddazigazatmar 2017.01.27. 17:28:47

@morph on deer: Vagy esetleg nem szánalmas vén nyuggerek, és néha van más dolguk is? Mondjuk megtermelni a GDP-t meg a nyugdíjatokat.

pamut 2017.01.27. 17:30:18

@morph on deer:

tudom. amúgy nonszensz hogy zéró moderáció van, hagyják a teljesen szabad dúlást, pusztítást, hazudozást, rágalmazást. még a legutolsó vidéki kis étterem is kidobja azt a vendéget aki hangoskodni, törni-zúzni kezd, a sok hülye blogger meg ölbe tett kézzel nézni ahogy orbán trolljai teleszarják, ledarálják a blogjaikat. fel sem fogják láthatóan mekkora balekok.

pamut 2017.01.27. 17:32:03

@monddazigazatmar:
aha, szóval fideszes médiát nem olvasol, de azt sem tudod hogy a nem-fideszes, független médiában milyen hírek vannak. akkor áruld már el, te mit olvasol egyáltalán? honnan tájékozódsz?vagy nem is olvasol semmit?
mit látod nem jutnak el hozzád a valódi hírek, ez kicsit sem zavar?

BiG74 Bodri 2017.01.27. 17:33:46

@NBarbieReloaded:
Persze bele lehet kötni pamut kommunikációjába is. De részemről ő pont azokat a kérdéseket veti fel amiket én is, így tartalmilag inkább állok mellette, mint sok copy-paste, egyidőben két-három név alatt kommentelő fityisz védnök mellé. Másrészről a kurmány elkúrásait feszegetővel szemben fellépni számomra alapból erkölcstelen, pláne ha az érvek is azok: mert más is lop, mert más is elkúrta, mert a politika az amúgy is csak szenny. Ezeket pedig csak fityisz droidok hozzák fel, sokszor aljas, undorító formában, ami egyértelmű troll vonás. Pamut hangvételét lehet kritizálni, persze a sajátunk után.
Pamutban csak egy a gyanús, miért jó ez neki.

BiG74 Bodri 2017.01.27. 17:36:27

@monddazigazatmar:
Und félkézzel eszem a nápolyit !

monddazigazatmar 2017.01.27. 17:39:53

@pamut: Próbáld meg értelmezni a szavakat, jó. Hátha sikerül.
1. Nem olvasok jobbos sajtót.
2. Van olyan, amit nem olvasok el a balos sajtóban sem . egyszerűen mert nincs időm, vagy kedvem.
Ez a nemtudommilyen gergely ügy pont ilyen. Az életben nem hallottam róla.

monddazigazatmar 2017.01.27. 17:45:28

@BiG74 Bodri: "így tartalmilag inkább állok mellette, mint sok copy-paste, egyidőben két-három név alatt kommentelő fityisz védnök mellé."
Hát igen, ezt kitalálta a kis barátod, aztán nyomatja ezerrel. Mert tényleg elképzelhetetlen, hogy legyen 5 ember az országban aki nem az orbán ellen van.

A "én lopok mert más is lopott" dolog azért nem ilyen egyszerű. Nem, nem ad felmentést senkinek. Sőt szerintem nem is szoktak ezzel érvelni.
1. Azért ne nyekeregjen egy korrupt brigád, mert most éppen nem ők a korruptak.
2. Fideszes korrupció - építünk valamit, amit a nekem tetsző cég fog kivitelezni. Ballib korrupció - eladunk minden szarér hugyér, de adnak némi pénzt nekem.
Ja, a kettő közül a fideszes jobban tetszik.

NBarbieReloaded 2017.01.27. 17:46:26

@pamut: Igen, "elobujtam". Mar ha ezalatt azt ertjuk, hogy en nem verem itt magam 0-24-be, mint te, van job dolgom is. :)
Mi is a szemelyeskedes abban, hogy elmondom, hogy teged elohozni mint ertelmes, tiszteletet ado vitapartnert a vicc kategoria?

Lesz@rom mit irtal, tul vagyunk mar ezeken ezerszer, nem gondolod, hogy megint szeltologatassal toltom az idom, ugye?

Es meg van pofad ilyenekkel jonni, mint hogy miben nem irtal igazat meg hogy tudlak cafolni. :DD
Neked, aki onmaga soha nem szolgalt ilyenekkel, inkabb csak mindenki fideszes, tolvaj, fideszberenc stb stb, aki nem ert veled egyet, vagy az orrod ala dorgoli, amikor olyanokert visitozol, amit a kedvenceid is megcsinaltak.
Megbeszeltuk mar ezt sokszor, szamtalanszor irtam mar, hogy idezd, amikor en a fidesz vedtem. Erre mindig szemelyeskedes, tereles vagy sunnyogas volt a valasz.
Szoval ha valakinek, hat neked az eg vilagon semmi alapod masoktol szamonkerni ugyanezt. :)

pamut 2017.01.27. 17:55:39

@monddazigazatmar:
Próbáld meg értelmezni a szavakat, jó. Hátha sikerül.
Ezeket kérdeztem:
1."Akkor áruld már el, te mit olvasol egyáltalán? honnan tájékozódsz?vagy nem is olvasol semmit?
2. "mit látod nem jutnak el hozzád a valódi hírek, ez kicsit sem zavar?"

Képes vagy/mersz ezekre válaszolni, vagy továbbra is a félrebeszélésbe menekülsz?

2017.01.27. 17:58:58

@NBarbieReloaded: Feltetted a sértődős lemezt, buzikám? Akkor, mivel nem olvastad el a cikket, csak neked (és a többi fidesz-homokos alteregódnak):

"jóérzésű, épeszű és nem teljesen korrupt ember ma Magyarországon nem támogathatja, hogy az ország olimpiát rendezzen"

Most ezt vagy tudomásul veszed, vagy nem szopod tovább a liberális farkunkat (csak mert mindig itt vagy, holott utálod a libsiket).

BiG74 Bodri 2017.01.27. 17:59:08

@monddazigazatmar:
Nem tudom ki az a kis barátod, de amit leírtam azt én tapasztaltam.
A korrupciós példád sajnos a tények ismeretében elfogadhatatlan. Pont ezt mondtam, azért mert a maszop lopott, azért a fityisz még nem lophat, még ha próbáltad is szép köntösben eladni.
A fityisz droidok nagy halála az, hogy már nem működik a visszafele mutogatás, 2017 van.

pamut 2017.01.27. 18:00:15

@NBarbieReloaded:

Szóval gyáva vagy vitázni, csak hosszas személyeskedni van kedved, mindjárt gondoltam, ismerlek én, te ennyi vagy :)

Amiket állítottam, és bizonyítottam is: a goebbelis mocskos orbáni szennymédia hazudik és cenzúráz. sok-sok példát hoztam fel rá, illetve linkeltem elvesztett pereiket is. szintén felhoztam hogy az MTVA-ban egy jogerősen hírhamisító van pozícióban. és még pár dolgot, nem összegzem mindent.

mindebből NULLA dolgot tudtál cáfolni, pontosabban még próbálkozni is gyáva voltál. mert valójában tudod hogy mind igaz mait írtam.
ennyi, csá.

pamut 2017.01.27. 18:01:40

@NBarbieReloaded:

"Lesz@rom mit irtal"

Mondjuk ez az összes troll mottója is lehetne, annyira igaz, és annyira elárulja a mentalitásukat :DD

monddazigazatmar 2017.01.27. 18:07:16

@pamut: "Amiket állítottam, és bizonyítottam is: a goebbelis mocskos orbáni szennymédia hazudik és cenzúráz."
Mesélj, a szeka miért tilt ki olyat aki nem tetszik? A kettosmérce szintén - csak ott még annyival unkorrektebbek, hogy azt hiszed, hogy látszik amit írsz. Meg még vagy 6-8 olyan blogot tudok ami cenzúráz és letilt, ha nem tetszik neki valami.
Aztán, a klubrádió 2 milliárdos kiadásból megemlíti a 100 millát ami fideszhez köthető ember/cég kapott. Az 1,9 milliárd az nem számít, az nem fideszes, az jó úgy. Ez nem torzítás?
Az index a bébielefántokról nem tud úgy írni, hogy abban ne lenne valami igaz/félig igaz/teljesen kamu kurmánykritika.

Ezek rendben vannak ugye? A fletó féle köteles karaktergyilkosság rendben volt, ugye? Az orbán féle graz/malév/ feleségverős karaktergyilkosság is rendben volt ugye?
Bezzeg, ha kicsit visszanyal a fagyi, akkor nem tetszik.
Igazi fóbiás görény vagy.

monddazigazatmar 2017.01.27. 18:09:37

@BiG74 Bodri:
A maszop úgy lopott, hogy közben mindent csak szétbaszott. A fidesznél meg azt hívod lopásnak, ha ismerős épít valamit. Ennyi. Ez nem visszamutogatás.

Egyébként, ha neked valaki 10 éve levágja a lábad, akkor jogos az elvárás, hogy ne visszamutogass, hanem fuss gyorsabban, és nyerd meg az olimpiát?

pamut 2017.01.27. 18:30:05

@monddazigazatmar:

"Mesélj, a szeka miért tilt ki olyat aki nem tetszik?"
1. Felteszem a trollokat dobják ki, nagyon helyesen, legalább 1-2 blog nem olyan hülye hogy hagyja szétbaromli a fidesztrolloktól a posztjait.
De amúgy tőlük kérdezed meg, miért tőlem kérded? eszednél vagy?

2. Hogy jön ez a goebbelsi orbánmédia cenzúrájához????
Mi ez a sötét baromság, he? Bizonyítom az orbánmédia hazudozását erre két pici blogról kezdesz hadoválni, neked totál elmentek otthonról?

"Aztán, a klubrádió 2 milliárdos kiadásból megemlíti a 100 millát ami fideszhez köthető ember/cég kapott. Az 1,9 milliárd az nem számít, az nem fideszes, az jó úgy. Ez nem torzítás?"

3. Nem ismerem az ügyet, nem hallgatok klubrádiót. ha bajod van velük, fordulj hozzájuk, bár szerintem jó eséllyel ott is fideszbűnözés volt, a maffia ugyanis annyit lop amennyit bír, ez a sokéves egyértelmű tapasztalatom.

4. és ISMÉT:
Hogy jön ez a goebbelsi orbánmédia cenzúrájához????
Még neked van pofád torzítást emlegetni, amikor te magad torzítasz, amikor még a látszatára sem adsz annak hogy nem beszélsz félre? hogy lehetsz ennyire aljas és képmutató?

"Az index a bébielefántokról nem tud úgy írni, hogy abban ne lenne valami igaz/félig igaz/teljesen kamu kurmánykritika."

5. Ha tényleg van "kamu" kormánykritika, pereld be őket hazugságért, jó hírnév megsértéséért. Mire vársz? Vagy csak a szokásos kamu hiszti? A fidesz miért nem perelte be ha hazudtak? Azt akarod beadni nekem hogy a maffiád nem perelne be bármilyen sajtót ha az hazudna róla? Komolyan ezt akarod hazudni?

6. ÉS ENNEK MI KÖZE A FOLYAMATOSAN HAZUDOZÓ ORBÁNI SZENNYLAPOKHOZ?

"A fletó féle köteles karaktergyilkosság rendben volt, ugye?"
:DDDDD
7. Te merd a szádra venni a karaketrgyilkosságot??? :DDDDD Egész EURÓPÁBAN nincs még egy olyan rohadék párt (=maffia), amelyik a teljes politikáját a karaktergyilkosságra, a 20 éve tartó folyamatos uszításra és gyűlölkdésre és hazudozásra, és hideg polgárháborúra alapozná!!! ezzel tettétek tönkre ezt az országot bazdmeg!!! különben is mi közöm gyurcsányhoiz bazdmeg, már azon túl, hogy aljas hazudozással össze akarsz mosni vele, mert te még a fideszhazugságokat is karatergyilkossággal, hazudozással véded?
ja és mit gondolsz te miért gyűlölsz? Megmondom neked:.azért mert orbán így akarja. és úgy manipulált téged szanaszét mint egy gyereket, röhögve. 20+ éve uszít téged (is) az ocsmány hazudozásaival. még van pofád az indexet felhozni? :DD olvasgass már 888-at vagy pesti srácokat, van-e bennük olyan cikk amelyikben nincs nyílt vagy rejtett rágalmazás minden párt ellen amelyik nem a fidesz?

a 28 elvesztett perre miért nem reagálsz?
a fidesz sorozatos, aljas, görény hazudozásaira miért nem reagálsz?
az orbáni sajtó hamisításaira, uszítására miért nem reagálsz????

pamut 2017.01.27. 18:32:19

@monddazigazatmar:

"A fidesznél meg azt hívod lopásnak, ha ismerős épít valamit."

:DDDDDDDDDDDD

Hány fideszlopást linkeljen neked hazaáruló kollaboráns? Kezdve a lenyúlt és beszántott manyuppal, had dögöljenek majd éhen 20 év múlva a nyugdíjasok, leszarjátok.

istenem, még van ember akinek van pofáján bőr védeni hogy orbán maffiaállamot csinált az országból, elképesztő :DDDD

BiG74 Bodri 2017.01.27. 18:35:00

@monddazigazatmar:
Szerinted a maszop baszott szét mindent. Lehet, bár szerintem csak impotens szarháziak gyülekezete volt, ami kárt okozott az országnak. Szerintem a fityisz szétbasz mindent, állandóan kever, átalakít, beleavatkozik, kritikát nem bírja, miközben jelentős károkat okoz. A haver cége meg akkor építsen bármit, ha egy versenyben megállja a helyét. Viszont adok előnyt: kapjon a haver tőkeszegény magyar cége megbízást, hogy megerősödjön, hogy aztán majd állja a versenyt. De ne kapjon azért zsíros megbízásokat, hogy az utalt pénz jelentős részét visszautalja, hogy aztán a cége pont ugyanolyan szar, életképtelen hulladék maradjon, mint volt, mely az állami ismerős jóindulatától függ. Lószart, ez lopás! Szimpla lopás. Ezt űzi a fityisz nagyüzemben, jelentős egyszeri, vagy külsős források bevonásával, egy csöpp országban, csak kozmetikázott adatokkal, és harsogó kormánypropagandával tud gyenge eredményeket felmutatni. Miközben annyi a legfontosabb a számukra, hogy a fityisz elitt jelentős gazdasági hatalomhoz jusson, akár a többi magyar állampolgár kárára.

morph on deer 2017.01.27. 18:49:35

@Ballib cenzúrázók réme 22:
Ez a hír nem arról szól, amiről te beszélsz, vagy amiről a 888 hazudozik.

888.hu/article-het-migrans-eroszakolt-meg-egy-lancra-vert-sved-not?source=hirstart

Ugyanis az általuk hivatkozott eredeti svéd cikkben egy árva szó sincs elrablásról, vizipipabárról, láncraverésről, de még kettős erőszakról sem!

Arról van szó, hogy a nő két pasival elment Malmőből Helsingdorgba, ahol további öt férfihez csatlakoztak - nincs szó arról, hogy milyen helyiség, vagy hogy vizipipa lett volna ott. Ezt az angol nyelvű cikk említi, nem tudni honnan, mert a cikk amire hivatkoznak nem tartalmaz ilyesmit.

www.breitbart.com/london/2017/01/14/migrants-jailed-woman-abducted-gunpoint-gang-raped-hookah-bar/

Cserében cifrázzák csoportos erőszakkal, de láncról nincs szó, csak fegyverről.

És ez a hivatkozott svéd cikk:

www.expressen.se/kvallsposten/tva-man-atalade-for-grova-valdtakter/

Ebből az derül ki, hogy a nőt lecsalták/kényszerítették az alagsori raktárba, ahol előtte letakarták a biztonsági kamerákat, majd egy személy kétszer egymás után megerőszakolta, míg a másik várt a lépcsőn, aztán mikor sorra került ő is ráduplázott.
Csak ezt a kettőt vonták felelősségre, rájuk nézve volt bizonyíték is.

Mindezt a másik svéd cikk az idegenellenességéről ismert 'avpixlad' már csoportos erőszakként tálalt, amit minden további fordításban megtoldottak valamivel.

A hír lényege az, hogy két külföldi származású személy akarata ellenére közösült az érdekelt nővel, azaz erőszakot követtek el ellene, és a megfelelő ítéletet kspták.
Ezzel szemben mire ide elért a hír, már láncra verve, heten, vizipipa társaságában.

Ennyit a korrekt tájékoztatásról, meg a cenzúráról!

Történetesen az angolt is és a svédet is értem, beszélem, stb. nem csak találgatok, és azért vettem a fáradságot, hogy legyen valami fogalmatok arról, hogy mi módon vezetnek meg benneteket nap mint nap.

Ez elég szomorú történet akkor is, ha csak az igazat mondjátok, és akkor legalább nem nézne úgy ki, hogy hazugságokat ismételgettek.
Tudod, sokkal hitelesebb ám, ha tényleg igazat mondtok, és még elég is!

pamut 2017.01.27. 19:10:47

@morph on deer:

Tegyük hozzá hogy a 888 személyesen Habony Árpád lapja.

Habony Árpád ugyebár Orbán Viktor Goebbels-e.

Kurva vicces amikor egy fideszes Orbán Goebbelsének a kifejezetten hazudozásra, rágalmazásra, dezinformálásra, propagandára létrehozott lapjára hivatkozik....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.27. 19:27:25

@monddazigazatmar: " A fidesznél meg azt hívod lopásnak, ha ismerős épít valamit. Ennyi. Ez nem visszamutogatás."

Beszarok! Szóval valaki EU-s pénzből épít magának vadászházat, az rendben van? Neked agyadra ment a gallyazás?

1ghost 2017.01.27. 19:32:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mégis mit vársz? Hogy a Rogán 200 fős propagandaminisztériumából idebaszott selejtes, gerinctelen ezernickű bérhazudozó elítéli majd a fideszes rablást, lopást, a slepp gennyesre gazdagodását, matolcsy milliós kurváit, és mészáros milliárdjait, meg a bedarált sajtót?

monddazigazatmar 2017.01.27. 20:48:30

@pamut: "De amúgy tőlük kérdezed meg, miért tőlem kérded? eszednél vagy?"
Vicces fajta kretén vagy, miután feltettél kb 500 kérdést a habonymédiáról.
"Hogy jön ez a goebbelsi orbánmédia cenzúrájához?"
Értem, tehát az rendben van, hogy a ballib hazudik, meg cenzúráz, mert két pici blog teszi.. Ballib hazugság jó hazgság. Ballib cenzúra jó cenzúra.

Hát ezt is megértem? Van olyan ügy, amit nem ismersz? :D:D Olvass utána. Tőlem miért kéred számon, ha valamit nem tudok?

Egyébként kb. eddig olvastam a hülyeségeidet.
Az a helyzet, hogy te pszichiátriai eset vagy. Annyira utálod a zorbánt, hogy belehülyültél. Van ez így, főleg a te korodban.
A ballib karaktergyilkosság jó, a ballib kamuhir jó, a ballib gazdaság jó. Élj így. Remélem nem sokáig.

monddazigazatmar 2017.01.27. 20:50:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az eus pénzből vadászház az speciel épp büntető ügy, és megy a vizsgálás. De, igen, bűnügy. Vizsgálják ki, csukják le.

monddazigazatmar 2017.01.27. 20:59:29

@BiG74 Bodri:
Szerinted a maszop baszott szét mindent. - Nem. 90-98 ig az egész brigád. Aztán az mszp.
Lehet, bár szerintem csak impotens szarháziak gyülekezete volt, ami kárt okozott az országnak. - Ezzel egyetértek
Szerintem a fityisz szétbasz mindent, állandóan kever, átalakít, beleavatkozik,- ez tény. A szétbaszásban nem vagyok biztos, de átalakítanak. Miért, eddig olyan jók voltak a dolgok?
kritikát nem bírja, miközben jelentős károkat okoz. - Tény, hogy a kritikát nem bírja. Mondjuk nem is igen kap mást, csak kritikát. Namost, ha enged a kritikának, akkor jön a zorbán megijedt, és megfutamodott, ha nem enged, akkor ott a diktatúra van duma.
És kiknek a kritikáját kéne meghallgatniuk? Azoknak akik szerinted is impotens szarháziak?

A haver cége meg akkor építsen bármit, ha egy versenyben megállja a helyét. Viszont adok előnyt: kapjon a haver tőkeszegény magyar cége megbízást, hogy megerősödjön, hogy aztán majd állja a versenyt. - Tulajdonképpen ez megy.
De ne kapjon azért zsíros megbízásokat, hogy az utalt pénz jelentős részét visszautalja, hogy aztán a cége pont ugyanolyan szar, életképtelen hulladék maradjon, mint volt, mely az állami ismerős jóindulatától függ. - Na most a visszautalásokról nincs semmi bizonyíték. Biztos van olyan is aki szar cég marad, meg van olyan is, aki fejlődik.

BiG74 Bodri 2017.01.27. 21:24:43

@monddazigazatmar:
Nem hiszem, hogy átalakítanak. Ötletszerűen változtatnak, átgondolatlanul, és ennek sok dolgunk lett áldozata. Náluk nincs alakítás, módosítás, csak megszűntetés, teljesen új ismeretlen előrángatása, görcsös erőlködés.
Amúgy meg az agyatokra ment a folyamatos fideszes ellenségkeresés. Már csak az nem ellenség, aki az aktuális pártmantrát szajkózza, közben a sajátjaitok, valamikori fideszes, vagy fidesz szimpatizánsok kritikájára is hazaárulózással feleltek, nemhogy az ellenzékre.
A bizonyítékokat akartok mindenre, teljesen rendben van. De ti belekerültetek a 22-es csapdájába. A hithű fityiszes szerint ezek a dolgok rendben vannak, vagy nincsenek is. Mindenki más pedig hazudik és ellenség. Azokról az egy-két alsó szintű kis szerencsétlenről aki bebukik, mint a vadászházas polgármester, aki még nem tud annyit, hogy megmentsék, arról is csak a volt maszopos lopások jutnak eszetekbe, de az, hogy vajon a felsőbb fityisz körök stiklijei hol törvényesek, az nem.
A fidesz rendszere mindenek felett, szinte vallásosan, de mi, a ti deklarált ellenségeitek szállítsuk a bizonyítékokat? Minek?

pamut 2017.01.27. 21:27:45

@monddazigazatmar:

:DDD
Úgy tudtam hogy gyáva leszel válaszolni, direkt pontokba is szedtem, de persze gyáva voltál követni a pontokat :D

Látod, ennyike vagy te, kapsz egy 7 pontból álló hosszú kommentet, oszt még csak reagálni sem mersz :) Nyuszika.....

A habonymédia úgy jön hozzád, hogy te a fideszmaffia kollaboránsa vagy és ezt minden kommented bizonyítja.

"Értem, tehát az rendben van, hogy a ballib hazudik, meg cenzúráz, mert két pici blog teszi.."
És már hazudsz is :))))))
Simán kiforgatod amit írtam, te szégyentelen, szar geci, te :)

Hát anyád erre tanított, hogy pfátlanul hazdj bazdmeg?

Látom már a tisztesség látszatára sem adsz :)))

Sehol nem írtam semmiféle "cenzúra" helyességéről, egy percig nem gondolom hogy az említett két blog cenzúrázna. nem ismerem az esetket, tőled meg azt sem hiszem el amit kérdezel, de úgy általában olyan szinten nyüzsögnek az aljas hazug blog-romboló fidesztrollok, hogy a moderáció (tehét NEM cenzúőra, hanem teljesen jogos ünvédelmi moderáció) az nemhogy jogos, de sokkal több kéne, jelenleg a férgek szinte mindent teleszarnak, lásd ezt a poszot is, nyüzsögnek a fideszférgek és a hazugságaik....

"Ballib hazugság jó hazgság. Ballib cenzúra jó cenzúra."
Na látod, ez kiváló példa az alkja, rühes hazugságra, a vegytiszta trollkodásra. te egy sazr troll vagy.
magyarázhatnám miért aljas, hazug, geciláda hazudozás amit írtál, de te tudod a legjobban hogy az, pont annak szántad, te féreg :)

és tudod mi a legszebb ezekben az ocsmány hazudozásaidban?
hogy minddel magadat minősíted:)

"Hát ezt is megértem? Van olyan ügy, amit nem ismersz? :D"
Szeritnem nincs olyan ügy, valszeg az is a hazudozásaid egyike. vagy - akárcsak előbb, velem szemben - ezt is annyira kiforgattad, széthazudtad, hogy rá sem lehet ismerni az általad hazudott formában.

"Tőlem miért kéred számon, ha valamit nem tudok?"
Azért mert te valahogy mindig pont azt "nem ismered", ami téged cáfolna, illetve röhejesség tenné a hazug érveléseidet.

és akkor ismét: a kommentem 90%-ára még a látszat szintjén sem válaszoltál, azaz te magad ismered be hogy nem vagy méltó a válaszra. a maradék 10%-ot pedig a legnagyobb féreg módjára totálisan kiforgattad, elhazudtad.

ennyit is érsz, te szar troll, magadat áraztad be.

Voznyák Pista2 2017.01.27. 21:38:34

Hogy a kormány oktatáspolitikája nem jó ?
Lássuk csak mi történne, ha mondjuk 2X ennyi lé áramlana az oktatásba, és valahogy a színvonalat is lehetne növelni.
Hasznunk lenne ebből ? Annyi biztos nem, hogy megérje megduplázni a költségeket.
Egy jól képzett, és (magasabb oktatási színvonalon nemzetközileg is elismertebb) diplomásnak első dolga az lenne, hogy letiplizne nyugatra, a magasabb bérért. Aztán joccakát.

Az olimpia rendezése megint csak kidobott pénz. Egyszerű presztizsberuházás.

Én inkább visszaforgatnám a termelésbe a pénzt, vállalkozások támogatása, szigorú feltételekkel adott vissza nem térítendő formában.
Ahhoz hogy tényleg erős gazdaság legyünk az kell, hogy legyen saját termelő kapacitásunk, és saját exportunk, (amit nem valami idetelepült multi generál)
Japán is úgy lett erős gazdaságilag, hogy újra és újra visszaforgatták a pénzt a gazdaságba.

conchita wurst 2017.01.27. 21:53:27

@Voznyák Pista2: 'Ahhoz hogy tényleg erős gazdaság legyünk az kell, hogy legyen saját termelő kapacitásunk, és saját exportunk, (amit nem valami idetelepült multi generál)
Japán is úgy lett erős gazdaságilag, hogy újra és újra visszaforgatták a pénzt a gazdaságba.'

Ez így van. De az is kell hogy a kormány kivételezzen a magyar cégekkel, amennyire csak lehet (nagyon úgyse hagyja az EU).

morph on deer 2017.01.27. 22:28:18

@conchita wurst:
"De az is kell hogy a kormány kivételezzen a magyar cégekkel,"

Tehát arra gondolsz, hogy valójában nem az a fontos, hogy a kormány - mondjuk - segíti a magyar cégeket, hogy valóban a legjobbak legyenek, hanem inkább hazudjuk azt, így aztán valóban a 'kivételezésre' van szükség..?

És így akarunk 'jobban' teljesíteni?
Nálam ez a 'szégyen' kategória, vagyis a Mészáros meg a Simicska, Toborcz féle 'versenyképesség' - ami ugyan "egész Magyarországon világhírű", de már tíz méterrel s határ túlsó oldalán sem rúg labdába...

Talán inkább ténylegesen a minőségre kéne gyúrni, nem gondolod?

Jó, tudom, ez a régimódi nonprotekcionista szemlélet, de nekem személy szerint eddig még bevált - a világ különböző részein is.
Persze én nem vagyok fideszes, szóval nem igazán tudhatom, ugye...

conchita wurst 2017.01.27. 22:38:25

@morph on deer: Mind2 célt követni kell.

A nonprotekcionista szemlélet nem régi, hanem bukott szemlélet. A nyugati cégek rengeteg szempontból ledolgozhatatlan előnyben vannak, így max. egy hülye kormány engedi a magyar cégeket velük azonos feltételek mellett versenyezni.

A nyugat elkezdte 1990ben mantrázni hogy lesz szabad verseny azt az gazdagít meg. Azt már nem tette hozzá hogy őket, nem minket. Na ez megbukott.

morph on deer 2017.01.27. 23:03:04

@conchita wurst:
Ezzel így csak az a baj, hogy bezáródnak a lehetőségek, és cirka oda lehet jutni, mint a varsói szerződés előtt: csak bozonyos piacokra termelünk, mert csak oda vagyunk elég jók. Aztán ha az kiesik, akkor vége a világnak!
A kormánynak azt kéne segítenie, hogy felnőhessenek a cégek, különben csak ismételjük ami már egyszer félre ment.

monddazigazatmar 2017.01.27. 23:19:21

@BiG74 Bodri: Nem hiszem, hogy átalakítanak. Ötletszerűen változtatnak, átgondolatlanul, és ennek sok dolgunk lett áldozata. Náluk nincs alakítás, módosítás, csak megszűntetés, teljesen új ismeretlen előrángatása, görcsös erőlködés.
- Én ezt nem így gondolom. ugyanúgy vannak szakértőik mint a másiknak meg a harmadiknak. A másik szakértői pedig már egyszer-kétszer leszerepeltek.

Amúgy meg az agyatokra ment a folyamatos fideszes ellenségkeresés. - Ez szerintem egy hatalmas kamu. AZ nem ellenségkeresés, hogy ellen mernek mondani az uniónak néha. Az sem, hogy felméri, hogy mondjuk a migráncsok nem kellenek. A kommunkiáció nyilván leegyszerüsít. SOkkal egyszerűbb egy "nem leszünk gyarmat szlogent" megértetni, mint elmagyarázni, hogy x kérdésben nem akarunk engedni az uniónak.
Már csak az nem ellenség, aki az aktuális pártmantrát szajkózza, közben a sajátjaitok, valamikori fideszes, vagy fidesz szimpatizánsok kritikájára is hazaárulózással feleltek, nemhogy az ellenzékre.- Erre nem tudok mit mondani. Nyilván ugyanúgy hülyeség mint amit a ballib csinál, meg a civilek. Igen erős szó, de mondj jobbat egy olyan szerveződésnek aminek az a célja, hogy lejárassa az országot.
Vagy te hiszel abban, hogy a határőrkutyák harapják a migráncsokat

"A bizonyítékokat akartok mindenre, teljesen rendben van. De ti belekerültetek a 22-es csapdájába. A hithű fityiszes szerint ezek a dolgok rendben vannak, vagy nincsenek is.
Mindenki más pedig hazudik és ellenség. Azokról az egy-két alsó szintű kis szerencsétlenről aki bebukik, mint a vadászházas polgármester, aki még nem tud annyit, hogy megmentsék, arról is csak a volt maszopos lopások jutnak eszetekbe, de az, hogy vajon a felsőbb fityisz körök stiklijei hol törvényesek, az nem.
A fidesz rendszere mindenek felett, szinte vallásosan, de mi, a ti deklarált ellenségeitek szállítsuk a bizonyítékokat? Minek?"
Már bocs, de hülyeség. Bizonyítékot ki nem akar bármira is? Vagy bizonyíték nélkül kéne hinni valamit? Ez a mantrád nem vallás?

Larry Silverstein 2017.01.27. 23:20:45

@morph on deer: blablabla

A lehetőségek akkor záródtak be, amikor 2009ben majdnem csődöt jelentett az ország. Pedig előtte a 'piac mindent megold' volt a jelszó, meg 'az állam rossz gazda'. Most meg varázslatos módon az adósság és a munkanélküliség csökken, a GDP meg a fizetések emelkednek....ki érti ezt.

Mielőtt a válsággal jössz az adósság és a munkanélküliség folyamatosan emelkedett 2002 óta a válságig, így az a filozófia úgy fest csődöt mondott.

monddazigazatmar 2017.01.27. 23:22:33

@pamut: ""Hát ezt is megértem? Van olyan ügy, amit nem ismersz? :D"
Szeritnem nincs olyan ügy, valszeg az is a hazudozásaid egyike."
Hát persze. AMiről te nem értesültél az nyilván kamu.
Na, tűnj a picsába :D

pamut 2017.01.27. 23:28:27

@monddazigazatmar: :)))

És már megint bebizonyítottad hogy egy hazug, kiforgató szar kis féreg vagy :)))

Természetesen - szemben a szándékosan hiányos idézeteddel - a teljes mondatom így szólt:
"Szeritnem nincs olyan ügy, valszeg az is a hazudozásaid egyike. vagy - akárcsak előbb, velem szemben - ezt is annyira kiforgattad, széthazudtad, hogy rá sem lehet ismerni az általad hazudott formában."

Hogy is írtam az előbb?:
"és akkor ismét: a kommentem 90%-ára még a látszat szintjén sem válaszoltál, azaz te magad ismered be hogy nem vagy méltó a válaszra. a maradék 10%-ot pedig a legnagyobb féreg módjára totálisan kiforgattad, elhazudtad.

ennyit is érsz, te szar troll, magadat áraztad be"

Hát igen, ismét ezt bizonyítottad. Komolyan: szánlak :)

monddazigazatmar 2017.01.27. 23:39:16

@morph on deer:
"Tehát arra gondolsz, hogy valójában nem az a fontos, hogy a kormány - mondjuk - segíti a magyar cégeket, hogy valóban a legjobbak legyenek, hanem inkább hazudjuk azt, így aztán valóban a 'kivételezésre' van szükség..?

És így akarunk 'jobban' teljesíteni?
Nálam ez a 'szégyen' kategória, vagyis a Mészáros meg a Simicska, Toborcz féle 'versenyképesség' - ami ugyan "egész Magyarországon világhírű", de már tíz méterrel s határ túlsó oldalán sem rúg labdába..."
Talán inkább ténylegesen a minőségre kéne gyúrni, nem gondolod?

Volt bármiféle minőségi probléma eddig a felsoroltak munkáival? Nyilván tele lett volna vele az index, és egy darabot sem láttam.
A másik része, hogy felsorolsz HÁROM nevet. Szerinted ennyi cég van az országban? Most komolyan, erre a háromra ugrotok mint tyúk a takonyra.

"Jó, tudom, ez a régimódi nonprotekcionista szemlélet, de nekem személy szerint eddig még bevált - a világ különböző részein is." - Na persze. Sorolj már fel egy országot, ami nem védi a saját termelőit, meg piacát. Nagy baszott kamu. Minden normális nép a saját termékeit vásárolja, és minden normális kormány védi a saját cégeit. Csak ez a magyar ballibáknak valamiért nem tetszik.

morph on deer 2017.01.27. 23:54:04

@monddazigazatmar:
"Minden normális nép a saját termékeit vásárolja"
Ez a rész igaz!
Az meg nem, hogy a hazai szemetet kell nyomni, akkor is, ha rosszabb!
Lásd Tiborczék lámpa biznisze!
Miért, hány céget kéne említenem ahhoz, hogy tudd, mi az amit cikinek tartok?

Az egy masszív szegénységi bizonyítvány, ha csak akkor tudunk labdába rugni, ha a Viktor épp a mi hátunk mögött áll!
Eltekintve néhány ma már nemzetközileg is valóban versenyképes cégtől, a többség még mindig átlag alatt teljesít, de legalább panaszkodik, hogy miért a jobb és olcsóbb árut árulják a hazai boltok!
Ha a "nemzeti öntudat" odáig fajulna, hogy a hazafi akkor is a hazai árut veszi meg, ha drágább és szarabb, akkor lenne értelme erről diskurálni.

Azt kéne támogatni, hogy a hazai termelő jobb tudjon lenni, nem a jobbat lenyomni a haver kedvéért. Erre lenne hivatott a Balog tiszteletes meg a tiszteletlen Szijjártó minisztériuma, csak ezt még nem sikerült felfogniuk a maga teljességében.

Larry Silverstein 2017.01.27. 23:55:49

@monddazigazatmar: Ez bizony igaz. Valamelyik nap a német sajtó ugrott neki a német környezetvédelmi miniszternek, mert az Teslát vett (magánautónak).

De az elképzelhetetlen hogy a német kormány vagy a német cégek ne német autókat vegyenek. S ez természetes is, amerikában is az a folyamat hozta létre Trumpot meg az elégedetlenséget, hogy a globalizáción csak a szupergazdag multik és a középosztály legteteje profitált, a szimpla amerikaiak meg szegényedtek hiába nézett ki jól az átlagos GDP/fő.

monddazigazatmar 2017.01.27. 23:56:22

@pamut: Baszottul nem fogok a szófosásaidra válaszolni. A tényektől jó távol vagy, minden szinten fröcsögni tudsz csak.
"egy percig nem gondolom hogy az említett két blog cenzúrázna."
DE IGEN bazmeg, ha valami nem tetszik nekik, akkor kitiltják és vagy kitörlik. Nem kell ahhoz fröcsögni, vagy rosszat mondani elég csak más véleményen lenni.
"nem ismerem az esetket, tőled meg azt sem hiszem el amit kérdezel,"
Hát ennyi, végül is. Élj a kis világodban, ahol a csunya gonosz fideszférgek bántanak. Hátha beutalnak végre valami csendes intézetbe
"tehét NEM cenzúőra, hanem teljesen jogos ünvédelmi moderáció) az nemhogy jogos, de sokkal több kéne", Igen, aki nem azt nyögi amit te, azt ettől jobban ki kéne tiltani.
A végén itt ülhetnél a saját gőzölgő szarodban, aztán örülhetnél neki.

Egyébként persze, én kitalálok ilyet, hogy a klubrádió milyen hírt mond be. Nyilván. Hiszen a fajtátok genetikusan képtelen hazudni meg csúsztatni meg ferdíteni.

morph on deer 2017.01.28. 00:02:11

@Larry Silverstein:
"Mielőtt a válsággal jössz"

Miért jönnék?
Az ellenben elég tisztán látszik, hogy a mai helyzet nem a jobb munkavégzés eredménye, hanem egy sereg egyéb makrogazdasági faktor együttállásának következtében olyan amilyen.
Ha egy vagy két kulcsszereplő akár időlegesen is kiesne, akkor borulna az egész.
Autógyártás bérmunkában, például.
Dehát ezt te is tudod, felesleges ragozni.
Szóval nyugodj meg, ez nem lenne rosszabb, akárki is lenne a nemzetvezető Orbán helyett.
Addig meg örüljünk, hogy legalább így is megy.

monddazigazatmar 2017.01.28. 00:03:48

@morph on deer: "Az meg nem, hogy a hazai szemetet kell nyomni, akkor is, ha rosszabb!"
Na figyelj, akkor bazmeg képzeld el, hogy de. Ezt csinálja a finn a saját paprikájával, a francia az autójával, és mindenki más is.
Igen, a sajátot segíti. Tessék mondj bármit, ami magyar, és a világon a legjobb. Plusz a legolcsóbb.

Lásd Tiborczék lámpa biznisze! - Mi a baj a lámpáikkal? Te hallottál valamit?

"Eltekintve néhány ma már nemzetközileg is valóban versenyképes cégtől, a többség még mindig átlag alatt teljesít, de legalább panaszkodik, hogy miért a jobb és olcsóbb árut árulják a hazai boltok!"
Így van te szerencsétlen. Akkor írd ki, hogy szlovákia vagy kína, és hagyjuk az egész országosdit a faszba. Igaz, hogy a szlovák vagy a kinai ide nem fog utat építeni meg kórházat, de legalább olcsó lesz.
És kb. ezerszer leírtam már, hogy igen, erre kéne nevelni az embereket, hogy vegyék a hazait. Még akkor is ha szarabb. Akkor is ha drágább.
És felejtsd már el a haver cégeit. Biztos van olyan is, de nem az a jellemző. 400.000 cég van az országban. Példálóztok hárommal.
Pont mint a klubrádió. 2 milliárdnyi szerződést kötöttek - 100 ment a haverok cégeinek, amit tételesen felsoroltak. Ennyi.

Larry Silverstein 2017.01.28. 00:04:49

@morph on deer: Azért azt te sem gondolog komolyan, hogy az az 5 vállalkozó aki az ellenzéki médiában emlegetve van, akár csak a magyar GDP 1%-át is létrehozza... Nem, van még rengeteg másik.

A legfontosabb, versenyképes kivitel nagyobb részét sajnos a külföldi tulajdonú multik adják. Illetve nem sajnos, mert ezeknek is van pozitív hatása, jó munkahelyeket teremtenek és nyilvánvalóan felfejlesztették a vállalati kultúrát az elmúlt 20 évben.

Van pár magyar multi is, de több kéne (MOL, OTP).

Aztán vannak magyar KKV-k akik versenyképesek, legyen az akár a Prezi ami tech cég akár egy pálinkafőző kisüzem. Ezek világszinten versenyképesek. Ezekből kell sok.

És van egy csomó exportra képtelen, de helyileg azért fontos kisvállalkozás, mint a sarki hentes.

A kormány elsősorban reklámmal segíti az exportot (tehát nem Tiborczot és Mészárost, mert ők építési vállalkozók), egy egész hálózatot hoztak létre Nemzeti Kereskedőházakból, amik gazdasági nagykövetségek. Ezen kívül az orosz embargó eltörléséért is elsősorban olyan magyar cégekért dolgoznak, akik korábban szállítottak oda, de most az EU nem engedi nekik.

És így tovább.

Larry Silverstein 2017.01.28. 00:12:20

@morph on deer: Kétségtelenül van pár makrogazdasági faktor, ami most segíti Magyarországot, de 2008 előtt nem volt? Mégis nőtt az adósság és a munkanélküliség akkor.

Az valóban probléma, hogy a kivitel nagy része autóipari bérmunka, ezen dolgozni kell. De aki ezen sír, az a máskor bezzegországként emlegetett Szlovákiát elfelejti. Szlovákia még jobban függ ugyanettől a bérmunkától, mint mi (asszem világelsők az egy főre jutó autó-összeszerelésben). És az autógyárak a szalag mellett is fizetnek a szakmunkásoknak 300-500 ezer forintot, ami azért nem minimálbér, ezt se felejtsük el.

pamut 2017.01.28. 00:12:31

@monddazigazatmar:
nem, nem bazdmeg, nem cenzúráznak, hanem a hozzád hasonló féreg trollokat moderálják. nem mellesleg te ne ugass bazdmeg cenzúráról, mert egyrészt beteges és gyáva hazudozó genny vagy, ezt itt és most is bebizonyítottad, másrészt mert a hazaáruló bolsevista maffia aminek a kollaboráns hazug álszent rongy féregje vagy, mást sem csinál országosan tv-kben, rádiókban, újságokban, portálokon és mindenhol ahol tud csak cenzúráz, mint szellemi elődje Kádár vagy éppen Goebbels. Így szoptad meg ezt a hazudozásodat is te féreg.

Sokadjára bizonyítod, újra és újra:
a kommentem 90%-ára még a látszat szintjén sem válaszoltál, azaz te magad ismered be hogy nem vagy méltó a válaszra. a maradék 10%-ot pedig a legnagyobb féreg módjára totálisan kiforgattad, elhazudtad.

ennyit is érsz, te szar troll, magadat áraztad be.

LOL bazmdeg, nincs egy sorod hazudozás, gennyes kiforgatás nélkül és még te papomgsz, kollaboráns :D

monddazigazatmar 2017.01.28. 00:28:15

@morph on deer:
"Ha egy vagy két kulcsszereplő akár időlegesen is kiesne, akkor borulna az egész.
Autógyártás bérmunkában, például. "

Csókolom, amikor akármelyik kormány alatt suzuki meg opel volt, akkor az oké volt? Akkor annyira nem zavart senkit, ugye? Örültetek mint majom a faszának. Most hirtelen gáz, hogy bérmunka.
Szeretném hallani a remek ötletet, hogy hogyan lehetne magyar autógyártás ami nem bérmunka. Alapítson a kormány autógyárat? Támassza fel valaki a rég eladott és bekapált csepel műveket? Vagy a baktalórántházi hotwheels kft. álljon neki innoválni, aztán nyomja le a bmw-t az igazságos versenyben?

monddazigazatmar 2017.01.28. 00:32:31

@pamut: Most sikerült az utolsó 6 sort bemásolnod? wow. A többi legalább lefoglalt egy kicsit.
Én a szarjaid 99%-ra nem válaszolok. Egyébként mondd már el, hogy mi a fasznak válaszoljak? Közölted, hogy úgysem hiszed el akármit is mondok. Leszarlak :) Komolyan. Majd megdöglesz.

pamut 2017.01.28. 00:37:10

@monddazigazatmar:
nem, te hazug troll, te gyáván menekülsz a kommentjeim elől, mert nem tudsz rájuk válaszolni. mert szembesítelek a saját rühes hazugságaiddal, és a hazaáruló aljas maffiád hazugságaival, védhetetlen és tagadhatatlan gyalázataival.
ez van, akármit hazudsz magadnak, te szánalom.

Larry Silverstein 2017.01.28. 00:39:21

Van egyébként egy csomó innovatív magyar gépgyártó vállalkozás is, csak még több kéne.

Autógyártás, na az pont nem lesz. Mert nem is volt, hagyománya sincs. 2 ilyen ex-szoci gyártó sikeres, a cseh Skoda (ami a világ legnagyobb autógyárának a tulajdona) meg a román Dacia (ami meg a világ 4. legnagyobb autógyáráé).

Ezekre viszont épül egy csomó beszállítócég, és vannak olyanok akik fejlesztenek, innen Mo-ról ezeknek a nagyoknak. Azon kívül van buszgyártásunk, ami a halálból lett feltámasztva. Ezen kívül van repülőgépgyártásunk, nem is akármilyen, egy kecskeméti cég elektromos hajtású kisgépeket gyárt (ezek olyasmik mint egy Cessna meg a Tesla keresztezése), amivel csak pár cég foglalkozik a világon.

Nyilván minnél több magyar tulajdonú cég van annál jobb de még az autóipari bérmunka is messze átlag fölött fizet.

morph on deer 2017.01.28. 00:41:49

@monddazigazatmar:
"Lásd Tiborczék lámpa biznisze! - Mi a baj a lámpáikkal? Te hallottál valamit?"

Azon kívül, hogy azóta alig találnak haza az emberek a félhomályban, nem igazán.

Egyébiránt a finnek saját paprikája nem szarabb, csak a szezonon kívül drágább.
A magyar meg arrafelé jóval olcsóbb szokott lenni, mint a spanyol, de néha még a török él is, de olyan is.
Érdekes, hogy ez kb húsz éve még nem így volt, az "átkos" időkben meg a legjobb minőséget exportálták.
Tudom, mert már akkor is éltem kint.

Az mondjuk simán hülye, aki a szarabbat veszi, csak mert azt itthon gányolták!
Legyen drágább, de legyen jobb is!

A svéd szokásokat jobban ismerem, mint a finnekét, de ott például szemrebbenés nélkül fizeti a helyi kakos a 30-50%-kal magasabb árat a helyi termékért, mert meg van róla győződve, hogy az jobb, mint bármi más, és bízhat benne, hogy nem cseszik át. Ha meg igen, abból országos botrány van, és el is vágta magát az, aki szemetet próbál eladni valódinak.

Ott erről szól a verseny, és nem arról, hogy csak a Mészáros mangalicája az igazi.

Ezt mondjuk felesleges tagadni és megmagyarázni, mert csak ezen a módon lesz valaha is mérvadó a magyar termék! Igen, aki csal, és a mocskot neg a szemetet akarja rád sózni, az menjen csődbe és dögöljön éhen.
Aki meg valóban versenyképes és pl egészséges zöldséget termel az öko-gazdaságában az kapja meg a megfelelő lehetőséget - és ne a haverok kapják meg a földjét...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.28. 00:41:58

@monddazigazatmar: "Támassza fel valaki a rég eladott és bekapált csepel műveket?"

Az Ikarusz név mond valamit?

A Credo udvarán több, mint száz busz állt, de a BKV évekig csakazértse vett buszt, nehogy magyart kelljen vennie.

Villamost se olyan nagy varázslat csinálni. A szegediek vettek forgózsámolyokat, és építettek belőlük maguknak villamost.

Az a baj, hogy a kormány nemzetellenes. Nem kéne alapítania semmilyen gyárat, csak hagyni, hogy a magyar vállalkozók fejlődjenek.

morph on deer 2017.01.28. 00:50:40

@Larry Silverstein:
"Nyilván minnél több magyar tulajdonú cég van annál jobb de még az autóipari bérmunka is messze átlag fölött fizet."

Tudom, de igazából még több ilyen kéne.
Ennek lenne igazán értelme.
Ehhez mondjuk ki kell alakulnia a megbízhatóan működő beszállítói és közreműködői rendszereknek, ahol lehet rá számítani, hogy tényleg az lesz, amit megigértek, ésígytovább.
Például - amit nem egyszer tapasztaltam, - hogy egy telefonra már jött az áru, meg a szerelő, akár másik országból is, aztán majd jön a számla is valamikor, mert van alapvető bizalom az üzleti életben.
Nagyságrendekkel könnyebb úgy.

morph on deer 2017.01.28. 01:12:56

@monddazigazatmar:
"Csókolom, amikor akármelyik kormány alatt suzuki meg opel volt, akkor az oké volt? "

És rajtad kívül ki a f@sz mondta ezt?
Most most van, és nem valaha!
Ma teljesen érdektelen, hogy mi volt tíz éve, mert az elmúlt, és az idő egyirányú, azaz el-felé megy, csak!

Én azért pofázok, hogy most legyen jobb, - akármi is volt korábban, nem jön vissza.
Tehát csak előre kéne menni, és nem visszafelé nézve állandóan.

A bérmunka soha nem lehet igazi cél, legfeljebb csak ideiglenes megoldás, ami segít az előrelépésben. Aki viszont leragad azon a szinten, annak semmi esélye előbbre jutni.

Nem tudom, emlékszel-e rá, amikor ciki volt, ha valami Japánban készült és nem eredeti amerikai vagy német gyártmány volt. Aztán ugyanez volt Koreával, és akkor a japán termék már OK volt. Majd jött a "Made in PRC" dömping, és kívántuk, hogy bár inkább koreai gyártmány lenne, mert az már majdnem olyan jó volt, mint a japán. Ésígytovább.

Szóval, ha a bérmunka egy lépcső az önálló ipar kifejlesztése felé tett úton, akkor rendben van, de ha ez a végcél az nagyon gáz. Valahol mindig lesz egy másik hely avilágban, ahol olcsóbban dolgoznak, és kezdődik minden elölről.

monddazigazatmar 2017.01.28. 01:20:02

@morph on deer: "Azon kívül, hogy azóta alig találnak haza az emberek a félhomályban, nem igazán. " Dunaujváros? Öngól. Azt nem ők csinálták ugyebár.

"Az mondjuk simán hülye, aki a szarabbat veszi, csak mert azt itthon gányolták!
Legyen drágább, de legyen jobb is!" -
Hát, nézz rá a svéd vagy finn paprikára, paradicsomra. Egy kalap szar. Ennek ellenére amíg van a hazai azt veszik.
Próbáld felfogni, hogy nagy hazugság a versenyképesség. Amíg vannak állami támogatások az uniban addig nincs versenyképesség. Kezdjük ott, hogy máshol vannak technológiák, meg gépek, meg van erre pénz, addig itthon sokkal kevesebb. Plusz kevesebb az állami támogatás is. Szarabb környezetben, szarabb gépekkel kevesebb támogatással nem tudsz versenyezni velük. Innen kéne az, hogy a nép a hazait vegye. A kormány meg védje ahogy tudja. És lehet, hogy nem elég, amit csinál a kormány, de legalább elvi síkon így gondolkodik. A ballib pedig még elvi síkon is magyarkodásnak meg nacionalista eszméknek hívta ezt.

"Ott erről szól a verseny, és nem arról, hogy csak a Mészáros mangalicája az igazi. "
Szakadj már le mészárosról. Az életben nem hallottam, hogy van mangalicája.

monddazigazatmar 2017.01.28. 01:25:04

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Jaj, sötétség fejedelme, megjöttél. Nemzetellenes, mi? A ballib akkor mi, hülye vénség?
A magyar vállakozók majd jól felfejlődnek a nulláról a mercedes szintjére, mi?

Konkrétan nem tudom, hogy mi volt a BKVnak a baja a buszokkal. Azt viszont tudom, hogy az unió igen szépen beleugat az ilyen beszerzésekbe. Ja, persze szabad a verseny, de csak euro 6 os motoros buszt lehet vásárolni. Ja, hogy olyan csak Mercedes van? Hát szar ügy. Arra kapsz pénzt ami németből jön- és le van szarva, hogy mire van szükséged.

monddazigazatmar 2017.01.28. 01:31:09

@morph on deer:
Nem vissza kell nézni, mi? Amikor csak 2 autógyár volt akkor örültetek, most hogy 4 van, most szar, mert csak az autógyártás adja a gdp-t.... De ne nézzünk visszafele.

"A bérmunka soha nem lehet igazi cél, legfeljebb csak ideiglenes megoldás, ami segít az előrelépésben. Aki viszont leragad azon a szinten, annak semmi esélye előbbre jutni."
Nem nagyon hallottam az ötleteket az előrelépésre, pedig 3 opciót is felvázoltam.
Alapítson autógyárat a kormány? Ami majd lenyomja a mercit.
Igen, el lett baszva, amikor eladtak és felszámoltak egy rakás gyárat, termelést, mindent.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.28. 02:25:59

@monddazigazatmar: "Nemzetellenes, mi?"

Ühm. Aki kirabolja, tönkreteszi a nemzetét, elárulja, kiárulja, sőt, a jövőjét is tönkreteszi, az mi lehetne más?

"A ballib akkor mi"

Pffff... Ezt is a habonytól hallotad. Lövésed nincs, mik a jobb- és baloldali ideológiák, mi a konzercatizmus, liberalizmus, anarchia? Csak gyűlölködni tudtok fideSS fasszopók, mert az egyszerű, nem kíván gondolkodást.

Az emeszpét meg az eszdéeszt majd ekézi valamelyik másik fideSStroll, nem koptatom a billaentyűzetemet vele, nem ér annyit.

"a nulláról a mercedes szintjére"

Te tényleg nem tudod, miaz az Ikarus. Párodat ritkítod hülyeségben. :))

"az unió igen szépen beleugat"

Jól tenné, de nem teszi. Mikor is vesztett a mészaros vagy a Simicska közbeszerzést? Ja, olyan nem volt, mikor a gazdájuk valagában volt tövig a nyelvük. Ilyenek vagytok mind, fideszesek, NULLA egyéni teljesítmény, csak a megalázkodás.

monddazigazatmar 2017.01.28. 11:06:03

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Te beszélsz gyűlölködésről? Bazmeg, nálad csak a pamut haverod gyűlölködik jobban.

Hogy a picsába jön ide megint mészáros, amikor bkv ról meg buszbeszerzésről van szó? Ennyit tudsz bazmeg hajbókolni az uniónak és ugatni hogy mészáross meg fidess.

Az ikarusról mit akarsz? 2007ben bezárt. Mert a zorbán a nemzetellenes bezáratta. De végül is akkor volt a válság is. Ja, nem. Válság még sehol, orbán meg ellenzék. Ennek ellenére megdöglött az ikarus.
2010ben ujraindult. Egy uj modellel. A bkv pedig vett belőle - nem tudom, hogy más vásárolt-e. Mi a lófaszt akarsz az ikarusszal? Mi köze az autógyártáshoz?
Egyébként egy három évre bezárt gyár pont olyan, mintha nulláról kezdhetnék.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.28. 11:24:19

@monddazigazatmar: "Hogy a picsába jön ide megint mészáros"

Te jöttél az EU-tól való rettegéseddel, arra mutattam ellenpéldákat. Olvass vissza.

"Az ikarusról mit akarsz?"

Egy példa, hogy a magyarok tudnak járművet gyártani.

BiG74 Bodri 2017.01.28. 12:06:58

@monddazigazatmar:
Nézd pont leszarom bárki szakértőjét, mert azoktól még a tények ugyanazok maradnak. A tény pedig az, hogy orbanescu megbízottjai szaros gumicsizmával taposnak mindennek a közepébe. Nem is törekednek a meglévő megértésére, a hibák javítására, hanem arrogánsan előkapnak valami kipróbálatlan szart. Pedig az esetek többségében nem egy-két kurvaokos kormányfüggő szakértő, hanem épp az ágazatban élők szállítják az összegyűjtött problémákat és az életszerű megoldásokat, de ők partvonalon kívülre kerülnek.
Másik a hazaárulózás. Előkapod a migriket, meg az ország lejáratását, holott speciel az orrod előtt van bencsik szartárs hazaárulózása az olimpiát ellenzők felé. Elfogadhatatlan. Azok az emberek, és én is, a hazánk szempontjából nem tartjuk jó ötletnek az olimpia rendezését. Voltak ezzel más országok állampolgárai is, ők is mind hazaárulók, sőt sikeres nemzetrombolók, mert visszavonták a jelentkezésüket. Humorosabban, nálatok annyira elszabadult egy egészségtelen sztálini ellenségkeresés, hogy lassan az is hazaáruló aki a pártértekezleten nem azt fogyasztja frissitőnek, mint épp a vitya.
Utoljára. Szövegértés. Igen, mindenkinek kellenek a bizonyítékok, a tények. Nem kell elfogadni nélkülük semmit. De ti bezárkoztatok a nerbe. Aki kint van az ellenség, az ellenség hazudik, lejárat, hazátárul. Ti pedig kajánul azt mondjátok nekünk, hogy mi a bizonyíték? Mikor megmutatjuk, azonnal negligáljátok, mert mi csak hazudunk, hazaárulunk, mert az ellenségeitek vagyunk. Nem is érdekel titeket mit mondunk, mert mi mondjuk. Akkor minek?

A jó az egészben, hogy a fidesz tényleges szellemi hátterét is lehazaárulózzátok, és lecserélitek gátlástalan szervilis szarokra. Lassan kiég a rezsimetek. Maradnak a szaros nyelvű, tolvaj gazemberek. Innentől már én is vállalni fogom: ellenségek vagyunk, kibékítethetetlenül.

monddazigazatmar 2017.01.28. 18:02:07

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Eu-tól rettegek? Te nem vagy normális.

A magyarok pedig tudnak járművet gyártani. Remek, csak éppen eladni nem tudják

monddazigazatmar 2017.01.28. 18:31:42

@BiG74 Bodri:
"Pedig az esetek többségében nem egy-két kurvaokos kormányfüggő szakértő, hanem épp az ágazatban élők szállítják az összegyűjtött problémákat és az életszerű megoldásokat, de ők partvonalon kívülre kerülnek."
Ez így egy marhaság. Speciel fideszesek is dolgoznak az akármelyik ágazatban, szállítják a problémákat, és a szerintük jó megoldásokat. Ja, hogy te meg a ballib média csak azt hívja szakmai szervezetnek, aki homlokegyenest mást mond.. Hát ez szar ügy.

Ki a pöcsömet érdekli, hogy mit mond bencsik? Van egy véleménye, elmondta. Pont. Ez legalább akkora kaliberű dolog, mint hogy a tévészékháznál a csőcselék volt. Volt ott vagy 10ezer ember, milyen alapon csőcselékezi le őket bárki? Megteheti, mert ez a véleménye.

"De ti bezárkoztatok a nerbe" - Ki az a mi? Én, aki szerint ez a brigád jobb mint amit a ballib fel tud mutatni? Hát, szerintem kurvára nem vagyok semmibe bezárkózva. Kettőnk közül inkább te vagy akit a kibékíthetetlen utálat elzár másoktól.

Egyébként pedig annyira kurvára kibaszott egyszerű dolgotok van. Tessék, lehet tét nélkül előrántani programokat, el lehet mondani, hogy mit kéne csinálni. Erre mire vagytok képesek? Semmire. Eü, oktatás, brühhühü, lop a zorbán. Ja, hogy egyik sem volt jobb 10 éve? Azzal ne foglalkozzunk, unalmas az elmultnyolcév. Az elvárások hirtelen megugrottak- a kritika meg kibaszott hiteltelen olyanoktól, akik még szarabbul csináltak mindent.

Egy rohadt egyszerű kérdést tettem fel az előbb. Hogyan lehetne elérni, hogy ne összeszerelő üzem legyen az ország. Még nyomokban sem kapok választ. Persze, lehet valami ködös marhaságot előhozni, hogy "a nagyobb hozzáadott értéket képviselő munkahelyek" meg innováció. Erre van is 5% degenerált bölcsész aki el is hiszi.
Gyakorlatilag pedig a fidesz jelenleg ad megoldást - a többi nem. Ha holnaptól itt minden egyes szalagmunkás aki most a gyárakban dolgozik informatikus lenne, akkor ugyanúgy bérmunkában dolgozhatna ugyanolyan külföldi cégnek. Esetleg valamivel többért - talán, amíg ki nem szerveznék indiába.
De ugye erről hiába is okoskodunk, hiszen egymillió állampolgárnál még az is nagy eredmény, ha a kölykei bejárnak az iskolába és legalább 8 osztályt kijárnak. És ezen aztán marhára nem segítene ha a világ összes pénzét beletolnák az oktatásba.

De ismét mondom, baromi egyszerű, tessék meggyőzni egy programmal, és rögtön oda fogok szavazni. Ez a destruktív szar amit pl. ez a blog is csinál semmi másra nem elég, csak arra, hogy az emberek szarul érezzék magukat.

NBarbieReloaded 2017.01.28. 19:27:52

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Na, a kovetkezo taho balliba IQ bajnok. :D
Ja, en vagyok itt allandoan, nyilvan. :) Majd nezd mar meg mondjuk pamut haverod aktivitasat. :) Ha neha itt vagyok, az is csak azert van )attol a nyilvanvalo tenytol eltekintve, hogy nem az en hibanm, hogy az index csak balliba blogokat futtat), mert imadom a beteges hazudozo es idoszakos amneziaban szenvedo balliba agyhalottak orra ala dorgolni a fajo igazsagot, mikor olyanokert rinyaltok, amit a sajat kedvenceitek is megcsinaltak. Ez minden alkalommal kiuti a biztositekot, es jon a kenyszeres fideszesezes. :D

Ki mondta,, hogy nem olvastam el a cikket? Innentol a tobbi okadasod se erdemel egy szot se.

Ja, igen, ismerjuk mar a szokasos ballibsi jelzoket, amiket minden alap nelkul magatokra aggattok, joerzesu, demokrata, stb. meg az orszag, sot a vilag tobbsegenek neveben beszelni, ismet minden alap nelkul, na ez megy.

NBarbieReloaded 2017.01.28. 19:43:39

@morph on deer: Nagyon komoly. :)
Gyonyoruen peldaztad az altalaban balliberalis tajekoztatast.
Tehat igaz, hogy megeroszakoltak, igaz, hogy tobben is megeroszakoltak, na de lanc meg vizipipa, na az nem volt, es ezen utobbiak a hir legfontosabb reszei igy valojaban a sved no eli vilagat es biztos olyan boldog, mint meg soha. Ja, nem...
Edes Istenem....
süti beállítások módosítása