B1 blogcsalád



Helsinki bizottság: Amit Németh Szilárd mondott, az a demokrácia nyílt tagadása

2017. január 11. - Mr Flynn Rider

Porig alázta a Helsinki Bizottság Németh Szilárdot: bele akarunk szólni a politikába, és ez alkotmányos jogunk. 

helsinki.jpg

Németh Szilárd tegnap úgy nyilatkozott: megengedhetetlen, hogy egyes civil szervezetek támadják a magyar kormányzati álláspontot, ezért ezeket a szervezeteket „minden eszközzel vissza kell szorítani”, és Magyarországról „el kell takarítani”. Tegnap az ATV-ben – a Magyar Helsinki Bizottságot kifejezetten megemlítve – tovább részletezte, mi az alapvető kifogása ezekkel a szervezetekkel szemben: bele akarnak szólni a politikába, mégpedig mindenféle „legitimációs részvétel”, azaz a választásokon való indulás nélkül. 

Rossz hírünk van Németh Szilárd számára: a politikába mindenkinek joga van beleszólni, nem csak a szavazóknak négyévente és nem csak a választásokon induló pártoknak

– hívta fel a figyelmet a Magyar Helsinki Bizottság.

Nem véletlenül hívják Polgári és Politikai Jogok Nemzetközi Egyezségokmányának azt az 1966-ban elfogadott nemzetközi egyezményt, amelynek 19. cikke a véleménynyilvánítási jogot, 21. cikke pedig a szervezetek szabad létrehozását biztosító egyesülési jogot nyilvánítja ki. Ezek ugyanis politikai jogok. Az egyének és szervezetek azon szabadságát garantálják, hogy fontos közügyekben véleményt formáljanak, megnyilvánuljanak, és törvényes eszközökkel – tüntetéssel, nyílt levelekkel, pereskedéssel – megpróbálják érvényre juttatni a meggyőződésüket, azaz politizáljanak. Ezeket a jogokat biztosítja az Alaptörvény is, éppen azért, hogy a hatalom ne legyen korlátlan – írja a civil szervezet.

(Németh Szilárd, aki tanítóként és könyvtárosként végzett, iskolaigazgató is volt, ezt elvileg tudnia kellene, de láthatóan nem tudja - a szerk.)

Fel lehetne vetni, hogy Németh Szilárdnak miért nincsen gondja azokkal a választásokon szintén nem induló szervezetekkel, amelyek a kormány érdekében akarnak beleszólni – nem egyszerűen a közügyekbe, hanem egyenesen – a pártpolitikába (ld. a CÖF választási plakátjait). Vagy a baloldali kormányok idején a Fideszt miért nem zavarta, amikor a kormányzati álláspontot támadtuk – teszi fle a kérdést a Helsinki Bizottság. (A 2006-os eseményeket vizsgáló, fideszes vezetésű parlamenti albizottság egyenesen a Helsinki Bizottság állami kitüntetésére tett javaslatot.) 

A civil szervezet szerint ennél most súlyosabb a helyzet.

Eljutottunk oda, hogy a vezető kormánypárt magas rangú politikusa kimondja: akik nem értenek egyet a központi hatalommal, azoknak nincs joguk beleszólni a közügyek folyásába, sőt, nem is kívánatosak ebben az országban.

Nem véletlen, ha ismerős ez – mondjuk az államszocializmusból.

Amit Németh Szilárd mondott, az a demokrácia nyílt tagadása, ráadásul olyan stílusban – hiszen „kitakarítani” a szemetet szokták –, amely a más véleményen lévőktől az emberi minőséget is elvitatja.

 

A Helsinki Bizottság közölte: Mi azonban maradunk, és továbbra sem mondunk le arról, hogy gyakoroljuk alapvető politikai szabadságainkat: beleszólunk a közügyekbe, és – ahogy megalakulásunk óta minden kormány alatt megtettük – számon fogjuk kérni, ha a hatalom megsérti az emberi jogokat. Végül is, a Helsinki Bizottság már akkor fellépett az állammal szemben a menekültek jogaiért, amikor a Fidesz még liberális ellenzéki párt volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9312119177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kissiú 2017.01.12. 20:41:46

@$pi$: "Arra bíztatnak például, hogy ne menj el népszavazásra. Aztán megfogalmaznak állításokat mindenféle bizonyítékok nélkül. Politikai propagandát folytatnak. Hazugságokat sulykolnak."

Az elsőt ellenzéki politikai pártok is tették. Akkor őket is tiltsuk be? A III. birodalomban egész jól bejött (egy ideig).
A második és a negyedik, ha jól értem rágalmak terjesztése. Ez olyan rutinos jogászoknak, mint akik a csúcson ülnek, nem lehet probléma. Kivéve, ha igazak a "rágalmak".
A harmadik pedig maga a politizálás. Ezt lehet 15 milliárdért csinálni, kétszeresen túlárazva kék plakátokon (és utóbb tudjuk, tök feleslegesen), és crowd-funding alapon, századannyi pénzből is. Neked nyilván az első a szimpatikusabb, sőt, azt biztos nem is tartottad propagandának.

Janossz 2017.01.12. 20:43:25

@Chris Lamb: Isten báránya, nézd már meg, hány kommentem van nekem, a tiéddel összevetve, szerencsétlen! Ha az eddig használt 42 nickedet összeadod a forgalmával, sehol se leszek. Mert nekem csak egy van, el se tudod képzelni, nyomorult? Pedig van ilyen, csak az nem a te világod, egy másik. Mert nekem se soronként, se bejegyzésekként nem fizet senki, nem úgy, mint egy egyes, lelkét 2 Ft-ért adó Senkiházyakért!
Hány lánykori neved volt, Chris?
Te voltál a kis huncut Ságvári Endre anno? :-)

Chris Lamb 2017.01.12. 20:44:04

@Janossz: Nem takarítják nem számoltatják el őket. Ez nagy fájdalom néked. :P Ugyanis a jelenlegi kormányzatnak szüksége van rájuk. Emlékszel a Vona/Gyurcsány plakátra? Na szóval amikor a kormánynak szükség lesz egy hasonló akcióra. Jönnek a CÖF-ösök. A CÖF bohóckodására. Amikor meg akarták szervezni a második béke menetet és rájöttek most már nem tudnak annyi embert összehozni mint azelőtt.

Janossz 2017.01.12. 20:52:00

@Chris Lamb: Vagy csak egyszerűen nem akarják összeveretni maguk.
Lassan az is benne van a pakilban.

Janossz 2017.01.12. 20:54:40

@Janossz: Mondom pakliban... Ehhez képest utánfutókon hordozott Vona-Gyurcsány tacepaókkal hergelni a népet, csak biztonságosabb, meg ízlésesebb dolog. Mármint nekik.

Chris Lamb 2017.01.12. 20:56:36

Nekem ez az egy nickem van. És azért van olyan kevés hozzá szólásom te nyomorult sötét barom,mert nincs IDŐM rá. Ugyanis én dolgozom. Veled ellentétben aki valószínűleg nem. Te egy sértődött senki vagy aki a nyomoráért másokat hibáztat. Questor károsult vagy? Esetleg nyakig úszol a ganéjban a bedőlt deviza hiteled miatt? Amit a putridra vettél fel? Miért nem tudod elhinni hogy aki nem ért egyet az ellenzékkel az FIDESZ-es aki pénzt kap a kommentért. Ja és mit mondtam mivel ritkán böfögök be az írásokhoz egy idő után törlődnek TE elfuserált Colombo.

Az EREDETI 2017.01.12. 21:05:30

@$pi$: Jólvan kis viktor ma is ügyes voltál. Megvédted az ügyet. pihenj le széoen, holnap is kiderül egy két dolog, nyilatkoznak a fiúk, szükség lesz rád! figyeld a denevérjelet a felhők között!

Janossz 2017.01.12. 21:14:39

@Chris Lamb: Erre emlékszel, elfuserált Droid? A sok munkád mellett, mi mindenre nem futja az idődből:

"A civil szervezeteket ennyien követik a közösségi oldalon: mhb: 20740 tasz: 37158 ai m.: 16526. B.Krisztián ostoba celeb: 284478. Szóval ha egy értéktelen celebnek a közösségi oldalon több követője van mint az "értékes" munkát végző civil szervezetnek akkor nincs probléma. :) Mert ha még azon embereket se tudjátok meghülyíteni akiket a celebeknek sikerült nem kellene erőlködni. Egyes "hívők" erre gyorsan mondanák jó de a celebet sokan azért követik hogy oltogassák. Miért a civil szervezeteket nem? "
Erre kértem tőled egy egész egyszerű kis kiegészítést a CÖF hasonló számaiból.
Most meg itt fröcsögsz nekem. Ejnye. Nem megy, hát nem. Mondd azt.
Tán a Facebook a munkaadód, te kis sztachanovista?
És arra a kis pikáns momentumra emlékszel-e még, mikor a CÖF-vonuláson az ellentüntetőknek egy roppant kedves elvtársnőd magyarul kezdett gyalázkodni? Lengyel zászló alatt.
Az nem csak ál-civil volt, ál-lengyel is. Ezek vagytok, ennyit értek. Pont ennyit.

NagyVonalakban 2017.01.12. 21:22:37

@$pi$: "..... Aztán megfogalmaznak állításokat mindenféle bizonyítékok nélkül. Politikai propagandát folytatnak. Hazugságokat sulykolnak...."

Most a Fideszre gondoltál, ugye?

kuki123 2017.01.12. 21:32:27

Utálom a fideszt és döbbenetes, hogy eltörlésről beszél egy tajtparaszt, de a helsinki bizottság csak kussoljon a picsába.

Az elmúlt 10-en év alatt ez és a társai itt még értelmeset nem tettek le az asztalra.
A társadalmi támogatottságuk a konvergál a kibaszott büdös nagy nullához.
Amit valójában az ilyen jogvédő szervezetek csinálnak:

"Egy kisfiút kiültetnek a birkanyáj mellé, hogy őrizze, és kiabáljon, amikor jön a farkas. A kisfiú annyira unatkozik, hogy elkezd kiabálni: "farkas!, farkas!", és amikor jönnek a faluból a férfiak megvédeni a nyájat, látják, hogy nincs farkas. Ezt még eljátssza a fiú párszor.
Majd amikor tényleg jön a farkas, hiába kiáltozik, mert a faluban megint azt hiszik, hogy kamuzik a fiú. Ezért a farkas gond nélkül felfalja a nyájat..."

egyébként meg soros:
index.hu/gazdasag/2017/01/12/soros_egymilliard_dollart_bukott_trump_gyozelme_utan/

csak laza egymiliárdott vesztett, mert Trump ellen fogadott...
Értsd 1 milliárdot nyert volna ha hillary clinton nyert volna!

A 2015-ös események és a kvóta népszavazás rávilágított, hogy ezeknek a szervezeteknek semmi keresni valója az országban. kapirgálgasson csak kambodzsában meg szíriában vagy valami faszom tudja 3. világbeli országban
Természetesen a CÖF és fideszközelinek sem.

NagyVonalakban 2017.01.12. 21:33:17

@$pi$: "...Az orbán nem bukott meg azzal, hogy nem fizette ki az ajándékozási illetéket. Azzal sem, hogy másolta a szakdolit. Azzal sem, hogy leszóltak a vizsgái előtt. A pártja pénztárosa sem bukott meg bécsi számlákkal... "

Ez utóbbi ugye a Simicska lenne....
Nos, ő csak egyszer fogja igazàn kiborítani a bilit, de akkor viktor gazdàd megy a süllyesztőbe.

De hová tűnt Columbo felesége? 2017.01.12. 21:33:44

@$pi$:
"Gondolom a Helsinki bizottság és a liberális blogok 95%-a épp ezért tiltotta le a hozzászólást a blogjaik alatt. Mert mindenkinek joga ven beleszólni. :D"

Hogy értsd: mindenkinek joga van blogot indítani és az általa működtetett blogon meghatározni, hogy ahhoz ki szólhat hozzá.
Lapozzunk...

$pi$ 2017.01.12. 21:34:36

@kissiú: "Az elsőt ellenzéki politikai pártok is tették. Akkor őket is tiltsuk be?"

Nem is volt népszavazás akkoriban.

"A III. birodalomban egész jól bejött (egy ideig)."

Elvesztetted a fonalat.

kissiú 2017.01.12. 22:01:41

@$pi$: A mostani népszavazáson a szocik a távolamaradásra biztattak. Előtte 6 évig valóban nem volt népszavazás. Mindegy.

A nemzetszocialisták, miután hatalomra kerültek, betiltották az összes többi politiaki pártot, nyilván hogy ne szóljanak bele a politikába. Mindegy. Úgy látom, nem fogjuk egymást meggyőzni. Én átengedem neked az utolsó szót, azzal, hogy a TASZ-ra és Védegyletre sokan fújtak a fanatikus balodaliak közül 2006 őszén illetve Sólyom megválasztásakor. Gondolom nem akarsz rájuk (te sem) hasonlítani. Erre gondolj, amikor szidod őket a blogszférában. Jó éjt.

na4 2017.01.12. 22:15:49

"Porig alázta..." Hahaha. Német Szilárd gondolom most aztán nagyon megijedt. Német Szilárdtól tejlesen függetlenül (amúgy én sem szívlelem az fickót) a Helsinki Bizottság is egy nagy rakás sz@r. Unatkozó, hülyeségeket beszélő, mások pénzén elősködő bölcsészek zavaros siserehada, ami ha eltűnne a közéletből a fenének sem hiányozna.

monddazigazatmar 2017.01.12. 22:19:09

@pamut: 1. Nem nyugdíjas vagyok. De az vagy, ezt mindenki tudja. Mellesleg gyakorlatilag reggeltől hajnalig itt baszod a rezet, szóval munkát nem végzel.
Azon vered magad, hogy fizeted az áfát abból a pénzből amit kapsz? Baszd meg magad, én tartalak el, vén szarházi, hogy itt ugathass.

2. Az állatkínzás egy dolog. Az meg egy másik, hogy hogyan nevelik a lábasjószágot. Marha érdekes, hogy a franciáknál nem számít, csak addig kellett ugatni, amíg haza nem vágták a magyar exportot.
Egy féreg brigád.
De igen, folyamatosan folyt mindenhonnan, hogy a retkek sokkal képzettebbek mint az itteniek.
www.origo.hu/gazdasag/20150609-a-bevandorlok-gazdasagi-hatasa-pozitiv-magyarorszagra-nezve.html

kettosmerce.blog.hu/2015/11/25/a_magyar_tudomanyos_akademia_szerint_nemzeti_erdek_a_menekultek_befogadasa

Tessék, linkeltem. Kérsz még, vagy tudod magad is használni a google-t?

Egyébként megsúgom, hogy te vagy az, aki a gyűlölettől nem lát. Az orbánfóbiád olyan mértékű, hogy gyakorlatilag már szerintem kezelni kellene. Nem vagy normális. Gondolom azért szarik rád mindenki, és azért baszod itt magad.

pamut 2017.01.12. 22:50:15

@monddazigazatmar:
:DDD
hogy erőlteted az ostoba blöffödet :DDD azt képzeled ugye ha ezerszer leírod hogy nyugdíjas vagyok akkor igazzá válik, ugye agyhalott? :DDD tuti ezt hiszed :DDD "mindenki tudja", mi? :DDD látom már mások nevében is hazudsz, mondjuk egy fideszesnél sosincs legalja, süllyedtek ti a pokol feneke alá is.

"Baszd meg magad"
te retardált roncs, te szánalmas szar darab akinek ez a szánalmas trágárkodás a szellemi csúcsteljesítménye: csak szánni tudom a gusztustalan őrjöngésed, ahogy alázod magad le a szarba.
téged és a maffiádat pedig én tartalak el, és a többi becsületes magyar adófizető, akiken parazita módjára élősködtök, akiket minden nap megloptok, kiraboltok, ti utolsó hazaárulók.

Az állatkínzással kapcsolatba hozott civil szervezet NEM céltáblája (egyelőre) az orbáni diktatúrának, szóval ezen hörögnöd épp olyan kamu terelés, ahogy eddig, akárhogy vered magad.
Ezzel együtt az ember ott kezdődik (mondom az "ember", ez még csak nem is politikai kérdés), hogy elhányja magát az állatkínzóktól. Állatok levágására szükség van, ahogy a felhizlalásukra is, de csak a lehetséges legkevesebb szenvedést okozó módon, nem pedig középkori barbársággal. Mondjuk eddig sem néztem ki belőled az emberség szikráját sem, szóval nem csodálkozom hogy fel sem fogod mi a baja az állatkínzással. ezt csak mi, emberek értjük.

a menekültek kapcsán linkelt cikked ismét hazugság természetesen (komolya, kibírnád csak egy percig hogy ne hazudj????), hisz sehol senki nem állítja a linkelt cikkeidben sem, és sehol máshol sem, hogy, idézlek "minden" menekült orvos vagy mérnök, és pláne nem hónapokon át. soha, egyszer sem, egy napig sem. tehát továbbra is elképesztő az a primitív kocsma-szint, ahogy folyik ki a szádon a hazugság.

és ez utóbbi egyben BIZONYÍTÉKA is annak hogy a gyűlölet elvette az eszed, és habos péppé bomlasztotta az agyadat (már ha volt valaha egyáltalán), ez egy tipikus gyűlölet-hazugság volt a részedről, annak egy extrém, bődületesen túlzó, irreális változata, amiből még annak ellenére sem bírsz kijönni, hogy nem tudod alátámasztani.

téged, az ocsmány trágárságaidat, kényszeres, gyűlölködő hazudozásaidat, ezt az egész bűzös kupacot csak szánni lehet. és megvetni.

káposzta 2017.01.12. 22:53:23

Jobb, ha feladjuk, mi, értelmes emberek. Amíg lélegeznek olyan élőlények, mint ez az okádék Ballib cenzúrázók réme, vagy az a fasz Boross Bence, addig nem nyerhetünk. De nem kell aggódni. Ha túltolja a fidesz, akkor majd kitör a forradalom (eddig mindig és mindenhol kitört, és kicsit nagyobb formátumú faszokat is elsöpört viktornál), és akkor nem lennék az ilyen némethszilárdok helyében :)

pamut 2017.01.12. 23:01:27

@káposzta: ugyanmár, pár kommenttel el lehet törölni az ostoba hazug szájukat, látod innen is hogy elmenekültek, meg ne ijedj már az ilyen gyáva szaroktól :) ne add fel. ha feladod, akkor győztek a mocskok. én biztos nem adom fel, nem hagyom hogy széthazudják a blogokat, szóval te se add fel :)

ember100 2017.01.12. 23:08:28

@monddazigazatmar:
Helló !

Te tényleg ???
Szitokszó a nyugdíjas ?
És mi az hogy nem fizet adót ?
A levegőből él ?
10-27 % áfa van mindenen ami azt jelenti hogy a nyugdíja minimum 16 % visszavándorol az államhoz.
Most tekintsünk el a hogy dohányzik , iszik , autózik ahol a jövedéki adó sokkal több.

Eszednél vagy ?????

vénkujon 2017.01.12. 23:15:10

@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!!: kis, rózsaszín homokos vagy:) igyál egy kis mézesteát attól megnyugszó

Boross Bence 2017.01.12. 23:20:17

@káposzta: Kedves "értelmes emberek", ne alpári hangnemben nyilvánuljatok meg a blogokon!

monddazigazatmar 2017.01.12. 23:38:05

@ember100: A hangsúly ott van, hogy visszavándorol.
Ez a vén féreg semmit nem tesz hozzá semmihez, csak itt utálkozik egész nap.

pamut 2017.01.12. 23:55:45

@monddazigazatmar:

Szia troll,
na nem mintha a kínosan szánalmas vergődésed érdemelne bármiféle cáfolatot, de kíváncsiságól megnéztem, hát te 2012 januárjában regiztél és azóta van 6900 kommented, míg nekem a 2009 februári regem óta kicsit több mint 7000 :DDD

Kapisgálod már mind az egy darab agysejteddel, vagy levezessem neked hogy harmadával kevesebb idő alatt írtál lényegben ugyanannyi kommentet mint én, de még neked sír az az ocsmány és hazug pofád hogy "reggeltől hajnalig itt baszod a rezet, szóval munkát nem végzel."

Kurva nagy öngólt lőttél te szerencsétlen! :DDDD Te még többet kommenteltél az elmúlt 5 évben mint én, de még te fikázol másokat :DDD

Na, hörögj még valamit, had röhögjek még egyet ;)

monddazigazatmar 2017.01.13. 00:04:49

@pamut: Reggel 9 óta itt baszod magad papó. Csak ebben a blogban 82 baromságot szartál ide. Ne magyarázd már, hogy nem egy vén szottyadék nyugger vagy.

Ja, értelem nincs benne egy szál sem, csak böfögsz. Mesélj miből tartanál el bárkit is? Kommentelésből? Idióta.

MI az, hogy kamu elterelés, te ostoba farok? Kérdeztél valamit a civilekről. Nem azt kérdezded, hogy xy civil mit csinál, hanem általánosságban. Azért egyszerűbb egy négymancsos balfaszságot felhozni, mert annak konkrétan mérhető a gazdasági hatása.
Az olyan hazug, szemét kampányoknak mint a "határőr kutyákat uszítanak a menekültekre" sokkal nehezebb.
Tessék, hazaáruló fos, olvass:
"Végül a Hungerit Zrt. 2008-ban megszüntette a hízott baromfi vágását, és elbocsátott 200 alkalmazottat – amit a bojkottal indokoltak. Ezután elszabadultak az indulatok.
Ahogy annak idején a Magyar Narancs is utánament, az európai baromfimáj-piac második legnagyobb szereplője volt a Hungerit Zrt., és a cég 2008-as 25 milliárdos éves bevételén 2-3 milliárdos lyukat ütött a Négy Mancs akciójának következményeként életbe lépő bojkott. A Négy Mancsot azzal vádolták, hogy német gazdasági érdekeket képvisel, a Hungerit pedig azt állította, betartja az összes érvényben lévő, a gazdasági állatok védelméről szóló EU-s ajánlást"
2012-ben az EU elutasította az indítványt, amely – többek között – a libatömés betiltására irányult."

Te persze leszarod a 200 munkahelyet. Te persze leszarod a 2-3 milliárd kárt. Te persze leszarod, hogy a franciák vidáman tömik, mert náluk az ilyen négy mancs féle férgeket felhúzzák a fára.

Jaaaajjj, jön a mismásolás, mert nem azt írták, hogy minden menekült orvos. Rajtad kívül szerintem mindenki más értette, hogy mit írok.
Kurva sokra mondták. A tévében amit mutogattak az mind fogorvos volt meg mérnök.
Hazug kampányt tolnak a tetű civilek amikor arról magyaráznak, hogy milyen képzettek a menekültek? IGEN. A fele olvasni sem tud.

monddazigazatmar 2017.01.13. 00:06:37

@pamut: Ja. És? Te ráérsz egész nap itt baszni magad. Én nem.

Cuhavidéki 2017.01.13. 00:36:40

@Akkor is megdöglesz ha a fára mászol:
Meglátjuk,mit tartalmaz majd az e félévre kilátásba helyezett törvénytervezet.
Az oroszországi minta szerint az alkotmánysértő szervezetek tevékenysége korlátozható az ügyészség által.
info-direkt.eu/2017/01/12/ungarn-will-soros-finanzierte-ngos-loswerden/

Pukka Pad 2017.01.13. 00:45:40

@$pi$: Asszem ebben tévedsz. Ezek nem naívak: inkább felettébb dörzsöltek. Miaz hogy, nagyonis.

Pukka Pad 2017.01.13. 00:49:09

@NagyVonalakban: Ne reménykedj, ha lenne bili, már rég kiborult volna.

Pukka Pad 2017.01.13. 00:56:46

@kissiú: Csakhogy ugye itt csúsztat egy gyönyörűt a poszt: nem en bloc a kormánykritikus civilekről van szó, hanem az idegen pénzeken felforgató, idegen érdekeket képviselő civilekről. Ezeket meg általában nem civileknek nevezik, hanem zsoldosoknak.

Pukka Pad 2017.01.13. 00:58:45

@pamut: cérnaszálam, nem unod még?

MACISAJT 2017.01.13. 03:59:12

Valójában alábbiak (a teljesség igénye nélkül) miből lettek finanszírozva/létrehozva az MSZP-SZDSZ dicsőséges 8 éve alatt.ja és 2010 óta?

1 Amnesty International
2 Athena Intézet
3 Demos Magyarország Alapítvány
4 Eötvös Károly Intézet
4.Energia Klub
5 Gazdaság- és Vállalkozáskutató Intézet (GVI)
6 Gazdaságkutató Intézet (GKI)
7 Greenpeace Magyarország
8 Habsburg intézet
9 Hallgatói Hálózat
10 Hálózat a Tanszabadságért
11 Hayek Társaság
12 Haza és Haladás Alapítvány
13 Hetényi Kör
14 Intézet a Demokratikus Alternatíváért IDEA
15 KLUBHÁLÓ - A Közéleti Társaságok Szabad Hálózata
16 K-Monitor Közpénzfigyelő Iroda
17 KOPINT- TÁRKI Konjunktúrakutató Intézet Zrt.
18 Költségvetési Felelősség Intézet Budapest
19 Magyar Helsinki Bizottság
20 Magyar Progresszív Intézet
21 Magyartanárok Egyesülete
22 Martin Luther King Egyesület
23 Méltányosság Politikaelemző Kör
24 Mérték Médiaelemző Műhely
25 Munkáért Alapítvány
26 NANE
27 Négy Mancs állatvédő alapítvány
28 Oktatói Hálózat
29 Pallas Páholy
30 Pénzügykutató Zrt
31 Policy Agenda Kft
32 Policy Solutions
33 Political Capital
34 Political Spectrum
35 Politikatörténeti Intézet
36 Publicus Intézet
37 Republikon Intézet
38 Szabadság és Reform Intézet
39 Soteria Alapítvány
40 SZEMA
41 Szolidaritás
42 Táncsics Alapítvány
43 Társaság A Szabadságjogokért
44 Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány TESZ
45 Transparency International

Ezek a "civilek" bizony nem egyebek mint a háttérhatalom ötödik hadoszlopai Magyarországon...

nu pagagyí 2017.01.13. 06:40:39

@MACISAJT: Jé? Akkoriban nem úgy ment, hogy a hatalmon levők közpénzzel tömték a "civilszervezeteket", ahogy manapság? A felsorolás egyébként nem teljes, a Soros alapítványokhoz bárki pályázhatott, elég sok utóbb Fideszesnek bizonyuló csoportosulás is pénzhez jutott.

Egykor ezzel még pontosan tisztában voltak:
444.hu/2016/05/26/kozlemenyt-adott-ki-a-fidesz-soros-gyorgy-vedelmeben

nu pagagyí 2017.01.13. 06:54:09

@Pukka Pad: Ez csak a te minősítésed, amit a hatalom rágott a szádba. Én meg úgy látom, hogy orosz pénzből, orosz támogatással került egy maffiózó társaság az ország élére és politikájával tövig benyal a szponzornak. Csakis hazaárulók akarhatják, hogy az országban jogokkal rendelkező polgárok helyett alattvalók legyenek, mert így könnyebb kiszolgálni az idegen érdekeket.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.01.13. 07:14:57

@nu pagagyí:

Ez nem az ő minősítése, hanem ezt mindenki látja, hogy Soros politikai célokra használja az általa pénzelt, és a Norvég pénzekből finanszírozott alapítványokat, egyesületeket.

Ezt Soros se titkolta a napvilágra került levelezésében, és arra is kitért, hogy internetes megfigyelésre, elemzésre, és befolyásolásra is hazsnál ezek közül néhányat.

Igazából az az érthetetlen, hogy akik ilyen világosan látják, hogy a CÖF egy politikai szervezet által létrehozott, civil egyesület, hoygan nem bírják ezt észrevenni Sorosnak az egyértelműen politikai célokra használt csicskásai esetén ?

MACISAJT 2017.01.13. 07:18:56

BTK különös rész: Államellenes bűncselekmények

Hazaárulás:
144.§. (1) Az a magyar állampolgár, aki abból a célból, hogy a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét, vagy alkotmányos rendjét sértse, külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntettet követ el, és öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés tíz évtől tizenöt évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást
a) súlyos hátrányt okozva
b) állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával
c) háború idején
d) külföldi fegyveres erőnek behívásával vagy igénybevételével követik el.
(3) Aki hazaárulásra irányuló előkészületet követ el, bűntett miatt egy évtől öt évig, háború idején két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

A bűncselekmény jogi tárgya a Magyar Köztársaság alkotmányos rendje, függetlensége, területi épsége. Alkotmányos rend alatt értjük az alkotmányt, az alkotmányban foglalt elveket és intézményeket, valamint az azok zavartalan működéséhez fűződő érdeket.

Elkövetési tárgya kettős: egyrészt kapcsolat felvétele, másrészt kapcsolat fenntartása külföldi kormánnyal vagy szervezettel. A kapcsolat felvétele feltételezi, hogy az elkövető a fent nevezett szervvel ténylegesen érintkezésbe kerül. A cselekmény ebben az esetben akkor befejezett, ha a másik fél a közeledést elfogadja. Ez történhet bármilyen módon. Kapcsolat fenntartása esetében már a két fél közti együttműködés a lényeg. A bűncselekmény elkövetéséhez külföldi kormány vagy szervezet megléte szükségeltetik.

Akkor tekinthető a bűncselekmény befejezettnek, amint az elkövető a külföldi kormány megbízottjával vagy a külföldi szervezet képviselőjével kapcsolatba kerül. Kísérlete elképzelhető.

A bűncselekmény alanya tettesként csak magyar állampolgár lehet, vagy kettős állampolgár. Hontalan állampolgár egyáltalán nem követheti el. Felbujtó vagy bűnsegéd azonban bárki lehet.

Fontos a célzat fennállása. Az elkövető azért kell, hogy létesítsen vagy tartson fenn kapcsolatot, hogy ezzel sértse a Magyar Köztársaság függetlenségét, alkotmányos rendjét vagy területi épségét. Ily módon csak egyenes szándékkal követhető el: az elkövetőnek tisztában kell lennie tettével, és annak eredményét kívánja. Motívuma sokféle lehet: bosszúvágy, sértettség, netalán a fennálló rendszerrel szembeni ellenérzet.

Minősítő körülmények:
Súlyos hátrányt okozva: itt az államnak okozott súlyos hátrányt kell érteni.
Állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával: ez lehet saját vagy más személy szolgálatának a felhasználása.
Háború idején: rendkívüli állapot, valamint az alkotmányos rend megdöntésére vagy a hatalom kizárólagos megszerzésére irányuló fegyveres cselekmények, továbbá az élet- és vagyonbiztonságot tömeges méretekben veszélyeztető, fegyveresen vagy felfegyverkezve elkövetett súlyos erőszakos cselekmények miatt elrendelt szükségállapot.
Külföldi fegyveres erő: külföldi kormány fegyveres testülete, zsoldosok stb.

Lázadás:
145.§. Az a magyar állampolgár, aki állami szolgálatával vagy hivatalos megbízatásával visszaélve külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, és ezzel a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét vagy alkotmányos rendjét veszélyezteti, bűntettet követ el, és két évtől nyolc évig, háború idején öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Eltérések a hazaáruláshoz képest
Elkövetési magatartás: az elkövető az általa jogszerűen gyakorolt állami szolgálatával vagy megbízatásával élt vissza, amikor a külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel. Ellentétben a hazaárulással, a hűtlenség egy materiális deliktum, vagyis a veszélyeztetésnek közvetlenül fennállónak kell lennie.
Alany: csak olyan magyar állampolgár, akinek állami szolgálatából vagy hivatalos megbízatásából van lehetősége külföldi kormánnyal vagy szervezettel kapcsolatot felvenni vagy fenntartani.
A bűncselekmény nem követel meg speciális célt az elkövetőtől, tehát eshetőleges szándékkal is elkövethető.

-----

MACISAJT 2017.01.13. 07:19:53

No mármost. A Lújinszki Máónika Tehetségkutató Verseny 2. helyezettét az emlékezetes e mail botrányai miatt a gonosz fasiszta/antiszemita etc. amerikai bíróság kötelezte e mailjeinek nyilvánosságra hozatalára.
Fischer hazaárulása így bukott le/ki, számára némileg váratlanul. Így működik a rendszer:

Ficher Iván karmester levele Vernon Jordan ügyvédnek, Clintonék bizalmas tanácsadójának, Hillary Clinton most bírósági döntés nyomán publikált levelezéséből, 2011-ből. A levélről a Válasz.hu számolt be először.

*

Kedves Ms. Adashek,

Kérem, továbbítsa ezt az üzenetet Vernon Jordannak (Clintonék bizalmasának - a szerk.) amilyen gyorsan, csak lehet.

Kedves Vernon,

Remélem, jól van.

Ezen a héten Hillary Clinton ellátogat Magyarországra. Azt javaslom, nagyon óvatosnak kellene lennie, hogy elkerüljön egy zavarba ejtő helyzetet. A sajtó már most tele van olyan megjegyzésekkel, hogy a látogatása olyannak fog tűnni, mintha elismerné a magyar kormányzatot és Orbán Viktor miniszterelnököt.

Legyen tisztában azzal, hogy Orbán úr kormányzata lerombolja a magyarországi demokráciát és egy olyan durva rendszert vezet be, amely nem tiszteli az emberi jogokat és a szólás szabadságát. Tájékoztatásául két cikket csatolok:

Washington Post: The Putinization of Hungary
NYBooks: Hungary Threat

Kérem, figyelmeztesse Mrs Clintont a június 30-ára tervezett magyarországi útja előtt. Mindig elérhető vagyok segítség vagy információ ügyében. Sajnos attól tartok, hogy a magyarországi amerikai nagykövet (Eleni Tsakopoulos Kounalakis – a szerk.), aki nagyon közel áll Orbán úrhoz, nem adna teljes, kiegyenlített képet a fennálló veszélyekről. Ha (Hillary Clinton – a szerk.) nem közli nyilvánosan az aggodalmait a magyarországi diktatórikus tendenciák miatt, a látogatása olyannak fog tűnni, mintha egy autokratikus rezsimet támogatna.

Legmelegebb üdvözletem Ann-nek és Önnek,

Ivan Fischer

U.I. Így működik az ötödik hadoszlop. És ezek után járultak a magyarországi állami kasszához, évente 1,2 milliárdért...Az alapítvány vezetője pedig Sorosné.,..
Jellemző, nem?

nu pagagyí 2017.01.13. 07:29:45

@káposzta: A magyar jobboldalnak nincs természetes bázisa, mert az oligarchák és nagybirtokosok száma mindig elenyésző a néphez képest. Ráadásul előbbiek kifejezetten parazita életmódot folytatnak, még a felvilágosodás előtti korszak maradványai. Képesség hiányában előjogokra tartanak igényt, a társadalmi mobilitást minden erővel fékezik. A magyar jobboldal fegyvere az erőszak és népbutítás. Addig nem lesz valódi változás és nemzetről sem beszélhetünk, amíg nem jelentkezik igény a polgárosodásra. Ezt pontosan tudja a hatalom, ezért is számolja fel a szabad vállalkozás tereit, teszi szegénnyé és kiszolgáltatottá az embereket, terjeszti a belenyugvást prédikáló ostoba vallásos hitet. A Nyugat és Kelet közti választás erről szól. A Kelet az alattvalók országa, nemzet helyett urak és szolganép, a Nyugat pedig az öntudatos polgárok országa, ahol nem okoz gondot annak megértése, hogy mi a feladata egy választott képviselőnek és a képviselő is tudja, hogy nem a pártját, hanem választóit képviseli elsősorban. Nem saját magát, nem a pártelnököt, nem valami elvont ideológiát. Nem küldetése van, hanem szolgál és elszámolással tartozik.

nu pagagyí 2017.01.13. 07:39:35

@MACISAJT: Mi a problémád? Talán nincs igaza Fischernek? Orbán nem demokrata, egy hazug szélhámos. Tegnap még Lukasenkó volt, holnap már Kadhafi lesz.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.01.13. 07:39:44

@MACISAJT: Nem tudom mitol rosszabbak az orosz mediabefolyasolasi kísérletek mint ezek.aki nem aludta at az elmúlt huszonöt évét az emlékszik.barmit tett a jobboldali politikus...politika.ezek elougrottak es SZAKÉRTŐ nyilatkozatot tettek.mindig minden témában.minden azakpolitikara volt egy ilyen bagázs.korusban ajvekoltak vagy haborodtak fel stb.
Közben meg titkosszolgálati akciokrol,politikai befolyasszerzesrol,megtevesztesrol papolnak ugyanezek az oroszokkal kapcs.?nevetséges

Voznyák Pista2 2017.01.13. 08:02:33

Az, hogy Soros a ballib szervezeteket támogatja, nagyon egyszerű okokra vezethető vissza szerintem, amelyek gazdasági érdekeken alapulnak.
Egy nyitott társadalom, könnyebben irányítható kívülről, közvetett eszközökkel persze. Egy olyan embernek, aki meghekkelte az Angol jegybankot, ez alapvető szempont. Közvetett eszköz lehet akár a sajtó, akár pénzügyi tranzakciók, befolyás a jegybankok felett ("függetlenített" jegybankok) stb.
Egy baloldali, vagy ballib kormány azért előnyös ilyen szempontból, mert hajlamosabb a monetáris lazaságra, az államadósság növelésére. A fogyasztás növekedésével felpörög a piac, és túl a növekedéssel járó előnyökön, még a banki szektor, és a kötvénypiac is erősödik. Ez így első hallásra talán jól hangzik, de sajnos ennek ára van, amit legutóbb 2008-ban tapasztaltunk meg, és amely mai napig meghatározza pl. a Mediterrán térség gazdasági életét (negativan persze).
Nagyon fontos szempont szerintem a közvetlen anyagi haszon mellett a befolyás növelése.
Sose felejtem el a távolkeleti pénzügyi válság egyik nagyon fontos momentumát, mikor a japán bankok segítségre szorultak, a segítségnyújtás egyik feltétele az volt, hogy liberalizálják a Japán bankrendszert, magyarul szerezhessen bárki (nem japán is) 50% feletti tulajdonrészt bármely japán pénzintézetben. "Liberalizálás" :)

Voznyák Pista2 2017.01.13. 08:07:57

@nu pagagyí:
"Nyugat pedig az öntudatos polgárok országa,"

Igen, egyre öntudatosabbak, hiszen erősödik a szélsőjobb, a ballib migribefogadó hisztéria nyomán.

magyarparaszt 2017.01.13. 08:35:00

Soros a saját pénzéből áldoz a ránk, míg orbán a mi pénzünkön hízlalja a siserahadat. Azt a hulladékot, amelyik itt is uszít állampolgári jogaim és gyermekeim szabadsága ellen, és amelyik örül annak, hogy már egy vetélkedő műsort is csak az nyerhet meg orbánisztánban, aki a ruszkibérenc komcsiivadék seggét nyalja.

nu pagagyí 2017.01.13. 08:45:44

@FILTOL: Teljes joggal. Orbán pont azt teszi, amitől minden normális ember féltette az országot. Lop, diktatúrát épít, félelmet gerjeszt, gátlástalan diktatúrákkal haverkodik, kockára téve az ország jövőjét. Az ország minden melldöngetés ellenére lecsúszott, itt pont úgy lesz minden egyre jobb, mint Észak-Koreában. Orbán a hatalmát nem a polgárok elégedettségére, hanem félelmére építi. És joggal félhet tőle mindenki, aki veszélyezteti a hatalmát, de az is aki aki nem éljenzi buzgón. Orbán egy gátlástalan féreg, vagy ahogy az őt jól ismerő ember megfogalmazta: egy geci. Százezer tolvaj "nemzetét" építgeti milliók rovására.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.13. 08:53:04

@magyarparaszt: A norvég alap pénzeket lopta el Soros a magyaroktól, gondolom ezt hazudod a saját pénzének.

John Doe3 2017.01.13. 08:54:48

@Ballib cenzúrázók réme 21: azért az édi, hogy egy 2014-es Pilhál György cikkre hivatkozol. Ez még bőven a G-nap előtt volt...

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.13. 08:55:02

@Voznyák Pista2: S teszi mindezt annak ellenére, hogy Horthynak köszönheti az életét. Ahogy a sok környező országokból mo-ra meneküt zsidó is.

A magyarokkal egy baj van, nem védik elég agresszívan a fajukat a mocsoktól, szennyeződéstől.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.13. 08:57:35

@nu pagagyí: Ma már úgy félnek a magyarok megint 2/3ot fognak szavazni a gecinek.

n_dy 2017.01.13. 09:08:36

@Janossz: ha a HB-nak joga van elmondania a véleményét, akkor az egyháznak is ... vagy nem?

spinat 2017.01.13. 09:12:45

@Boross Bence: Soros György magyar állampolgár. Ha a pénzéböl támogat egy szervezetet, akkor az a magyarországi támogatóiból él.

n_dy 2017.01.13. 09:14:59

@pamut: drága Gyuri bácsid egy erkölcsök nélküli, gátlástalan zug bukméker, kizárólag a pénz érdekli, amit pedig felfordulás szítására használ fel, a zavarosban halászik ... sok államot próbált már tönkretenni, ezért sok helyről ki is van tiltva ... már eleve szemét és primitív ember az, aki tőzsdézik, mások bukására játszik ... ő pedig ezt teszi, nyilván erről nem hallottál ...
mondhatnám egy utolsó gazember ...

Willkommenskultur 2017.01.13. 09:15:37

@spinat: Sorosnak az nem tetszik, hogy oda kell írnia a blogja mellé mostantól hogy Soros blog. Arról nem volt szó hogy nem propagandázhat.

A zsidó ugyanis a zavarosban szeret bujkálni, mint azt Hitler vagy Széchenyi vagy Iulius Caesar is helyesen állapította meg.

káposzta 2017.01.13. 09:35:32

@Boross Bence:
Furcsa, hogy az alpári hangnemmel van bajod, miközben az olyan emberek létezése, mint te, nem zavar.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.13. 09:54:28

@MACISAJT:

Pontosan erről van szó.

A Soros féle hazaáruló banda, nemcsakhogy ellopja a valóüdi cicilek elől a nekik járó Norvég pénzeket, hanem mindent megtesznek, hogy a ballibek győzzenek, semmilyen eszköztől nem riadnak vissza.

A hazaárulást is beleértve.

TBone 2017.01.13. 09:59:46

@Ballib cenzúrázók réme 21:
Azok a valódi civilek, aki az összes forrásukat plakátkampányra fordítják?

TBone 2017.01.13. 10:05:17

@Ballib cenzúrázók réme 21:
Nem az volt a gond eddig, hogy külföldről támogatja Soros az álcivileket? Most hirtelen már a Norvég alap pénzeihez is hozzájutnak?

Akkor is megdöglesz ha a fára mászol 2017.01.13. 10:10:46

@TBone: Annyi történt hogy Obama és Klintonné Soros alkalmazottai voltak, most, hogy nincs hatalmuk, és Trump nincs neki lekötelezve, itt van Orbán esélye, hogy kifüstölje a partizánjait.

ami különben is csak annyi lesz h a blogokba ki kell mostantól írniuk SOROS CSICSKA VAGYOK

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.13. 10:10:52

@TBone:

Ezt ki állította ?

Ha a CÖF-re célzol akkor teljesen egyértelmű a hülyék számára is, hogy politikailag elkötelezett álcivilekről van szó.

Nem kevésbé teljesen nyilvánvaló, hogy Soros Gyuri álciviljei is, elsősorban politikai célok kapcsán jöttek létre, és ezeken dolgoznak.

A közös mindkettőben, hogy valódi civilek elől lopják el a forrásokat. Előbiek az állami forrásokat, utóbbiak a Norvég alap pénzeit.

Ám a Soros bagázzsal szemben nem csak az a gond, hogy elszívják a levegőt, és pénzt a valódi civilek elől, hanem az is, hogy idegen hatalmak érdekének a szervilis kiszolgálói.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.13. 10:12:19

@TBone:

Dehogy nagy hirtelen. Soros bundázta ki a Norvág pénzeket, hogy rátehesse a kezét.
Eredetileg az EU-ba befizetendő pénz lett volna.

mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/soros-behalozta-a-civileket-1249601
Nemcsak Magyarországon, hanem a többi közép- és kelet-európai országban is az Egyesült Államok, illetve Soros György spekuláns pénzelte, alapította a norvég „civil” pénzek szétosztását felügyelő szervezeteket – derítette ki lapunk.
Romániában például a Román Ökotárs Alapítvány az egyik pénzosztó, melynek a magyar Ökotársból ismert volt LMP-s politikus, Foltányi Zsuzsa is tagja. A másik pénzosztó szervezet a Civil Társadalom Fejlesztési Alapítvány, amelynek vezetője, Catalin R. Cretu,korábban a New York-i és a Columbia Egyetemen tanult, és a HSBC Bank USA-nál töltött be vezető pozíciót. Lengyelországban a Soros György által 1988-ban alapított Báthory István Alapítvány osztja a norvég „civil” pénzeket. Észtországban a Nyílt Észt Alapítvány felügyeli a támogatások megfelelő kezekbe juttatását, ezt a szervezetet is Soros hozta létre 1990-ben, és része az amerikai spekulánshoz köthető Nyílt Társadalom Alapítványok hálózatának.

MACISAJT 2017.01.13. 10:19:01

Térjünk hát sokadjára vissza soros bácsihoz és az ő Magyarországgal kapcsolatos "áldásos" tevékenységére.

Hallott még valaki az un. Kékszalag Bizottságról?

Erről 1995-ben Rabár Ferenc így számolt be a Magyar Nemzetben egy újságcikkben.

„Antall József szólt nekem 1990. februárjában, hogy lesz Londonban egy tárgyalás, melyet Soros György szervez és témája a magyar adóssághiány kezelési módja. A meghívót Soros György elküldte az akkor alakuló pártok közgazdasági szakértőinek. Tardos Márton fogta össze az utazási ügyeket, s tőle kaptam egy előkészítő anyagot, amelyet tudomásom szerint Szalkai István, az MNB korábbi elnökhelyettese készített. Az írást áttanulmányoztam, és konzultáltam róla Tardos Mártonnal. Ezután ment ki a csapat Londonba. A látogatás magánjellegű volt, noha az akkori kormány (a Németh Miklós vezette kormányról van szó) néhány szakértője is részt vett a csapatban. Az angol fővárosba Tardos Márton, Surányi György, Csillag István, Szalkai István, valamint jómagam utaztunk el, és Antall József kérésére csatlakoztak hozzánk az ő külföldi szakértői: Tar Pál és Osváth György.
Az 1990-es választások előtt esélyesnek tekintett pártok képviselőiből és a velük már kapcsolatban álló kormányzati szakértőkből tevődött ki a csoport.
A megbeszélések nemcsak az adósság kezeléséről, hanem a követendő privatizációs stratégiáról is zajlottak. A kétnapos londoni vizit keretében a Rothschild Bankházzal kizárólag a privatizációról tárgyaltunk. A második napon Soros György a Wallburg Bankház szakértőit hívta meg, és e társaságban ismertette az adósságállománnyal kapcsolatos téziseit. Az elképzelés gerince az előzetes tanulmányban is szerepelt már, lényege egy „debt equity swapping” művelet volt, azaz az adósságért a hitelkezelőknek magyar tulajdonnal fizettünk volna. Ez szorosan kapcsolódott a privatizáció kérdéséhez, hiszen a részvénytársasággá alakított magyar vállalatok papírjait kellett volna a hitelezők rendelkezésére bocsátani. Önkéntes hitel- vagy kamatelengedésre nem volt esélyünk. A velünk csak kicsit is szimpatizáló külföldi bankárok egyértelművé tették: az adósság-elengedési kérelmek csak rontanának a helyzeten.”

A Rabár interjúra ugyancsak a Magyar Nemzetben, 1995. augusztus 26-án válaszol Szakolczai György, a Budapesti Műszaki Egyetem közgazdászprofesszora. Szakolczai kijelenti, Rabárnak az a mondata, hogy „az 1990-es választások előtt esélyesnek tartott pártok képviselőiből és kormányzati szakértőkből tevődött össze a csoport” – nem felel meg a valóságnak.
„A lista, amelyet (Antall első pénzügyminisztere, Rabár Ferenc) megad, nem erősíti meg ezt az állítást. Az SZDSZ-t valóban képviselte Tardos Márton, a párt vezető gazdaságpolitikusa, ugyanakkor Osváth György és Tar Pál nem voltak az MDF tagjai, hanem Antall József későbbi miniszterelnök személyes barátai, vagy ismerősei. Hiába keressük itt a Fidesz, a kisgazdák és a kereszténydemokraták képviselőit, és jó lenne tudni, mi van Rabár úr azon mondata mögött, hogy „Soros György a meghívót elküldte az akkor alakuló pártok közgazdasági szakértőinek. Ezek mit válaszoltak? – és így tovább.”
Szakolczai megjegyzi még, hogy: „ezek a magánjellegűnek mondott beszélgetések meghatározták az ország sorsát!”
„A helyzet tehát az – folytatja Szakolczai, aki egyben a londoni látogatás végeredményét is ismerteti, hogy a Kékszalag Bizottság által megnevezett és semmiféle alkotmányos felhatalmazással nem rendelkező, és tárgyalásainak tartalmat mindeddig szigorúan homályban tartó csoport megbeszéléseinek (vagy akár hallgatólagos megállapodásainak) folytán alakultak ki a rendszerváltás utáni magyar gazdaság – sőt társadalompolitika – legfontosabb alapelvei! Ezek szerint Magyarország – és egyedül Magyarország: a.) nem kezdeményez adósságkönnyítést, b) elutasítja a reprivatizáció minden formáját, c) kizárja a széles rétegeket a nemzeti termelőtőke tulajdonából, és d) megindítja a nemzeti termelőtőke külföldiek javára való nagymennyiségű értékesítését, bevételszerzési célból.”

Hát így. Szerencsétlen antallékat úgy megzsarolták, hogy ijedtükben még a kádár-grósz elődök adósságait és kamatos kamatait is bevállalták..
Miközben a lengyelek és a bolgárok röhögve feleztek...

vttv 2017.01.13. 10:28:53

RUSZKIK HAZA ...

Lehet, hogy nem volt az a mondat befejezve 1989-ben ...

... ÉN JÖVÖK!

NBarbieReloaded 2017.01.13. 10:37:35

Jaj, mar megint ez a szanalmas balliba1 felremagyarazas. Isten ments, hogy ezt a pofatlan szilardot vedjem, de most igaza van. Es amit mondott, egyaltalan nem azt jelenti, mint amit a balliba1 bele akar magyarazni.
Igen, akarmilyen civil szervezetnek joga van beleszolni a politikaba. Es ezt ugy teheti meg, hogy vagy alakit egy partot es elindul a valasztason, vagy 4 evente elmegy szavazni a kedvenc partjara. Es ha nem ok nyernek, akkor tisztesseggel elviseli, nem kurtoli tele hazugsagokkal a haveri szelsoliberalis nemzetkozi sajtot. Tovabba tuntetgethet, ahol, amennyit es amiert csak akar, majd megunja es hazamegy (hogy egy klasszikust idezzek). Es ne csodalkozzon, ha ezt a nyertes kormanypart magas ivbol leszarja.
Merthogy mit is mondott Szilard? Hogy bele akarnak szolni a politikaba. Magyarra forditva kimegy pl. ez a szelsoliberalis szervezet 20 emberrel tuntetni valamiert, es elvarja, hogy a kormany masnapra az o szelsoliberalis felfogasuk szerint valtoztassa meg az adott temaban az allaspontjat/ a torvenyeket.
Errol szolt szilard mondandoja.
Kulon vicces ez a "porig alazta" duma. Hja, az almaitokba esetleg. :D

Es akkor indulhat a szokasos elmebeteg "te szemet fideszes" duma, 3,2,1...

GQ 2017.01.13. 10:45:39

@Boross Bence: azért egy konkrét kérdésből elég messzemenő következtetéseket vontál ám le. de ez ne zavarjon, lehet így is felfogni - kicsit torz képet kapsz, de az ízlésvilágodnak megfelelőt.

én meg úgy fogom fel, hogy Mo-n a többség idegenellenes, de ez nem jelenti azt, hogy a fideszt támogatná, csupán annyit, hogy van egy kérdés, amiben - ugyebár előre láthatóan borítékolható volt - egyetértenek. nyilván a te értelmezésed szerint ilyen csak akkor lehetséges, ha minden másban is így van, és a fideszt támogatják.

Boross Bence 2017.01.13. 10:46:40

A legmegdöbbentőbb az egész ügyben, hogy az MSZP - vagyis a harmadik legnagyobb magyar párt, úgyis mint ennek a blognak a fenntartója - egy Soros-bérencet akar köztársasági elnöknek megtenni. Úgy hívják, Majtényi László, az Eötvös Károly Közpolitikai Intézet elnöke. Az Intézetet Soros György tartja fenn, legutóbb a kvótanépszavazás kapcsán nyilvánultak meg, természetesen nem a magyar emberek pártjára álltak. Íme a propagandafilmjük:

www.youtube.com/watch?v=t122PBrI0ic

Szerencsére Majtényi nem lesz köztársasági elnök, de már az ötlet is abszurd, hogy egy külföldről fizetett, idegen érdekeket képviselő politikai aktivista legyen szerintük a legfőbb közjogi méltóság, az ország első embere.

És ezek akarják leváltani Orbán Viktort. Csak szólok, hogy így nem fog menni. Amíg Soros emberei ilyen pozíciókra számíthatnak a baloldalon, addig nincs semmi esély rá.

pamut 2017.01.13. 10:50:44

@monddazigazatmar:
LOOOOOOOOOOOOl, bazdmeg és még egyszer LOOOOL!!! :DDDD

még a számokat sem bírod felfogni, sima számokat, hát te még annál is sokkal hülyébb vagy mint hittem! :DDDDDDDDDDDD

pamut 2017.01.13. 10:58:49

@monddazigazatmar:
Agyalágyult szomorú barom, zrt hibája volt hogy nem volt képes átállni állat-kínzás mentes állattartásra pl. úgy ahogy a franciák erre képesek voltak már akkor és ma is képesek. Lehet még örültek is hogy ráfoghatják a bojkottra a csődöt mert amúgy is balfaszok voltak. Sem a magyar emberek sem a magyar libák nem alábbvalóak a francia embereknél és a francia libkánál, ha ott meg tudják csinálni, akkor itt is meg tudták volna csinálni, de nem bazdmeg, ezek épp úgy leszarták a saját dolgozóikat mint a libák kínzását és hagyták csődbe menni ahelyett hogy átálltak volna kínzásmentes állattartásra, és te még véded őket!

nem mellesleg ez továbbra is hazug kamu terelés, mert nem a 4 mancsot akarja eltakarítani a diktátor, őket le se szarja, akárhogy vered magad a földhöz te kretén, neki csak az fontos amiből politika érdeke van.

"jön a mismásolás, mert nem azt írták, hogy minden menekült orvos."
mismásolás bazdmeg te hazug? :DD HAZUDTÁL, lebuktál, így jártál. FOLYAMATOSAN HAZUDSZ.
SOHA, ismétlem: SOHA senki nem mondta hogy mind fogorvos, CSAK TE, mert hazudsz.

Ja, és a számokat se ismered, mert debil vagy :)

Komolyan bazdmeg, hogy tudtad magad ilyen nyomorult agyalágyult fasszá lezülleszteni, hogy?

Gacsaj Pisti 2017.01.13. 10:58:50

Na de miért a libsik ajvékolnak állandóan?
Miért a magukat magyarnak hazudó libsik bántják Magyarországot?
Miért libsi majdnem mindenki ezekben a mocskolódó bandákban, TI, HB, TASZ?

pamut 2017.01.13. 11:00:04

Balog Zoltán:

„Aki azt állítja, hogy az emberi jogok szóvátétele a rendőrség és a jogállam elleni támadás, az kijátssza egymás ellen azt, ami összetartozik. Ráadásul pártpolitikai érdekből"

Nyüszítsetek, férgek...

Boross Bence 2017.01.13. 11:01:30

@GQ: A Fidesz legitimitása a választásokon teremtődik meg, miként minden párté. A kvótanépszavazás eredménye (azaz az igenek és a nemek aránya) borítékolható volt, de előre lehetett tudni azt is, hogy a szavazásnak nem lesz közjogi következménye. A Fidesz legitimitása alapvetően a mozgósítás sikerében mutatkozik meg. Valójában egy politikai tömegdemonstráció zajlott október 2-án, egy kvázi-tüntetés.

Janossz 2017.01.13. 11:03:34

@n_dy: Véleményhez van joga. Politikai kampányhoz nincs.
Mikor Felcsúton abszolút törvénytelenül a templomajtóban gyűjtötték az aláírásokat a dicső népszavazáshoz, kiment a pap bácsi, megkérni az aktivistákat, hogy ugyan vonuljanak arrébb?
Ugye, nem? A hatalom szekerét tolja. Vagy csak fél. Mészáros effendi meg beleröhögött a kamerába.

Akkor is megdöglesz ha a fára mászol 2017.01.13. 11:05:09

@Boross Bence: sárga csillag kéne Majtényira, meg Sorosra

nem most találták fel ezeket a dolgokat, meg nem is az NSDAP korában, már a rómaiak is felvarratták a foltot, hogy megtalálják a spionokat

pamut 2017.01.13. 11:36:23

@Boross Bence:
és szórol-szóra böfög fel a velejéig aljas és hazug putyinista propagandát :) még csak a látszatra sem adsz hogy nem vagy fizetett ügynöke az újkomcsiknak.

ennyit is érsz, hazaáruló féreg.

Boross Bence 2017.01.13. 12:46:46

Látjuk, milyen botrány van most abból, hogy az Amerikai Egyesült Államok megválasztott elnöke esetleg, talán kapcsolatba hozható egy idegen hatalommal (Oroszország). Nálunk Majtényi László, az MSZP köztársasági elnök-jelöltje nem esetleg, nem gyaníthatóan, nem talán, hanem biztosan és évek óta egy idegen érdek fizetési listáján szerepel és annak megfelelően cselekszik.

pamut 2017.01.13. 13:30:30

@n_dy:

látom nem mosták ki az agyadat tömény gyűlölet-koncentrátummal, á nem... :D

pamut 2017.01.13. 13:31:43

@Boross Bence: Neked Soros György egy agresszív háborúzó nagyhatalom mint Oroszország, nem pedig egy magánszemély? :DDD Na téged sem kell már hülyítenie Habonynak, te már teljesen kész vagy, már beszopsz bármit... :DD

NBarbieReloaded 2017.01.13. 13:46:37

@pamut: Na ja, mert te nem szoptad be, hogy balliba oldalon most az a meno, hogy utaljuk Oroszorszagot, mert "egy agresszív háborúzó nagyhatalom ". Ja, de :)
De ha mar "egy agresszív háborúzó nagyhatalom ", akkor Amerika miert nincs ide sorolva? Picit tobb haboruban volt aktiv reszes mostanaban, mint a csunya oroszok, megis balliba oldalon ok meg mindig a demokracia csucsa. Aranyos. :)

pamut 2017.01.13. 14:44:51

@NBarbieReloaded: :DDD szóval beszoptad még azt is hogy mindenki ballib aki kiáll Magyarország mellett és nem az orbánmaffia kollaboránsa? :DDD

Oroszország persze egy békés, jóságos, hippi ország, nem támadta meg az ukránokat sem, meg hibrid háborút sem folytat nyugat, ellen, igazad van! :DDDD

Nem tudom Amerika amúgy melyik országot támadta meg, foglalta el, és csatolta önmagához mint a ruszkik Krímet?

NBarbieReloaded 2017.01.13. 15:15:43

@pamut: Jaj, ne altasd mar magad ilyen fennkolt dumaval, hogy mindenki ballib, aki kiall MO mellett. :DD
Ebben a mondatban pontosan hol is lehet latni a MO melletti kiallast?
"Neked Soros György egy agresszív háborúzó nagyhatalom mint Oroszország, nem pedig egy magánszemély?"
Na ja, pontosan, sehol. :)
A ballibak mar megmutattak a "MO melletti kiallast" mondjuk migri ugyben, szoval erre kar is fecserelni a szot.

En nem mondtam, hogy Oroszo.-nak nincsenek akar sulyos hibai, csak arra probaltam utalni, hogy egyreszt igen nevetseges, mikor a ballibaknak kormanyon semmi bajuk veluk, de ellenzekbe mindig rajonnek, hogy ja, mi egyebkent utaljuk az oroszokat, masreszt meg, hogy Oroszo. egy csunya agressziv nagyhatalom, de a masik aki kb. ugyanazt csinalja es meg tobbszor is, az a demokracia csucsa. :) Ja, hogy Amerika nem csatolja magahoz a kokorszakba visszakuldott orszagokat, hat tenyleg, de rendesek.

monddazigazatmar 2017.01.13. 16:34:08

@pamut: Ostoba fasz vagy.
Az eu a mai napig nem tiltja a tömést. A franciák is csinálják. Milliárdos károkat okoztak a féreg mancsosok.
Ja, és az egészet egyébként még a gyurcsányék alatt.

Az egész ballib médiából az ömlött, hogy ezek a retkek orvosmérnökök. Nevezd ahogy akarod, kapaszkodj abba, hogy nem fogták rá a 18 évesekre, hogy azok is orvosok. Folyamatosan azzal kampányolt a tetves baloldal, hogy milyen képzettek. Hazudtak. Ennyi.
Pont mint amikor arról hazudozik a fajtád, hogy magyar határőrkutyák harapásai vannak a menekülteken. Pont amikor arrol hazudozol, hogy a társadalom akármekkora részét képviseli 27 ember. Lófaszt. Fizetett gecik. A gazdájuknak engedelmeskednek, és éppen amiatt rettegnek ami miatt kell.
Ha annyira tudnák, hogy mi kell a társadalomnak, akkor alapíthatnának egy pártot, és megnyernék a választásokat.

Chris Lamb 2017.01.13. 17:23:06

@Janossz: Sajnálom hogy a nyomorult proli fajtádnak nem tűnt fel,hogy az általam felsorolt szervezetek közösségi oldalainak követői számát külsőleg is le lehet lesni.(böngésző) Azaz nem kell ama oldalra fellépned hogy lsd a számokat. Na ennyit hogy az a bizonyos közösségi oldal a munkaadóm. Nem azaz még nem. Előfordulhat így +1 jövedelem forrásom lesz növelve bevételem forrásaim,míg te a segély hozó postást lesed minden hónapban. Vagy szarért húgyért gürizel egy cégnél ahol csak vegetálsz. Szóval mivel az ostoba fajtádat nem tudom meggyőzni hogy NEM VAGYOK FIDESZES mivel a gyűlölet elvette a józan eszedet a vitát lezárom veled.

Janossz 2017.01.13. 17:32:25

@Chris Lamb: Ettől én még elég jól alszom.
Nem kívánnék ilyen alakokkal sokat társalogni. Adieu, ahogy a prolik mondják!:-)

pamut 2017.01.13. 22:37:17

@NBarbieReloaded:

picinyem, olvasni nem tudsz, vagy magyar szavakat értelmezni? :DDD
na fuss neki, újra, hátha, de most koncentrálj!!! ezt írtam!:

":DDD szóval beszoptad még azt is hogy mindenki ballib aki kiáll Magyarország mellett és nem az orbánmaffia kollaboránsa? :DDD"

Na, érted már, vagy a tanár néni segítséget kéred?

"Ebben a mondatban pontosan hol is lehet latni a MO melletti kiallast?
"Neked Soros György egy agresszív háborúzó nagyhatalom mint Oroszország, nem pedig egy magánszemély?""
Ez a mondat speciel másról szól, hol akadt be a kis buta fejedben, hogy pont ebben a mondatban kell keresned MO melletti kiállást?

Teljes a káosz, nem értesz semmit?

"A ballibak mar megmutattak a "MO melletti kiallast" mondjuk migri ugyben, szoval erre kar is fecserelni a szot."
hű de gyagyás vagy, nem baj, akkor ismét, hátha felfogod, bár lehet reménytelen eset vagy:
":DDD szóval beszoptad még azt is hogy mindenki ballib aki kiáll Magyarország mellett és nem az orbánmaffia kollaboránsa? :DDD"

"En nem mondtam, hogy Oroszo.-nak nincsenek akar sulyos hibai, csak arra probaltam utalni, hogy egyreszt igen nevetseges, mikor a ballibaknak kormanyon semmi bajuk veluk, de ellenzekbe mindig rajonnek, hogy ja, mi egyebkent utaljuk az oroszokat, masreszt meg, hogy Oroszo. egy csunya agressziv nagyhatalom"
És ezt miért írod nekem, okoska?
A "súlyos hibái" alatt mit is értesz pontosan, kedves?

"Ja, hogy Amerika nem csatolja magahoz a kokorszakba visszakuldott orszagokat, hat tenyleg, de rendesek."
Igen, azok, vagy te pl. Szaddam Husszein pártján voltál, vagy mi van veled?

pamut 2017.01.13. 22:43:52

@monddazigazatmar:

Hazudsz, ki van zárva hogy szabadon lehessen állatot kínozni Franciaországban. Ha már rágalmazol, bizonyíts: mutass valami friss francia képet vagy videót az állatkínzásról, de persze nem fogsz :)
nem mellesleg az állatkínzás Mo-.n tilos, és nagyon helyes hogy az.

"Az egész ballib médiából az ömlött, hogy ezek a retkek orvosmérnökök."
hazudsz. Volt köztük az, ez tény, de te azt hazudtad, amitől annyira, de annyira szeretnél már szabadulni, hogy MIND az volt, de ez, bármennyire is terelsz erről kétségbeesetten, nem igaz. tehát: hazudtál. leírjam még párszor? szívesen beleverem a fejed a szarodba, mert megérdemled, hisz aljas és hazug fideszes vagy.

"Pont mint amikor arról hazudozik a fajtád, hogy magyar határőrkutyák harapásai vannak a menekülteken."
Mi van, te lila kretén? :DDDDDDDD Már totálisan agyadra ment a seggnyalás? :DD vagy tök részeg vagy te vadbarom? :DDD

" Pont amikor arrol hazudozol, hogy a társadalom akármekkora részét képviseli 27 ember."
Mi van te kretén hazug állat? :DDDD IDÉZD már hogy szerinted hol hazudtam én? :DDDDD

Áruld már el bazdmeg, te retkes fasz: miért vagy te ekkora geci? Miért ömlik az aljas hazugság a szádból, egyfolytában, hogy lehetsz ennyire szar?

"A gazdájuknak engedelmeskednek"
Bizonyíték? Ja az nincs,m csak a mocskos, kocsmai szintű rágalom. Ez vagy bazdmeg a kocsma mélyén hőbörgő, nagy büdös senki, ennyi vagy, erre vagy képes.

NBarbieReloaded 2017.01.16. 10:48:22

@pamut: Annyira szanalmas a nekem irt izzadtsagszagu magyarazkodasod, hogy egy percet sem erdemel a valasz ra. Amiket irtal, arra valaszoltam, felesleges kinkeservesen magyarazkodni, hogy hat azt nem is arra irtam, nem is igy nem is ugy, te nem erted blablabla.

Mas.
Elnezve a monddazigazat-nak irt valaszod, tehat akkor tagadod, hogy a migri ugy kipattanasa ota a ballib szekertolok es megmondoemberek ugy allitottak be a lusta, kepzetlen, tanulatlan migrik tomegeit, mintha azok nagy resze azonnal munkaba allithato szorgalmas, magasan kepzett lenne?
Biztos csak felreeertem, mert ha igy lenne, akkor ordas nagyot hazudnal.
Es ne kapaszkodsz ilyen szanalmas kibuvoba, hogy hat o azt mondta, hogy mind. Nem mind, de a tobbseget igenis ugy allitotta be a balliba oldal, mint kivalo szakemberek es orvosok/mernokok hada, akik megmentik a munkaerore ehes nyugati orszagok vallalatait es eloregedo tarsadalmat. Hahaha.
Ami azota szamtalan hirbol kiderult, hogy oriasi hazugsag es csak elvetve, lasszoval lehet talalni a mar tobb millio migri kozt par tucat munkara alkalmast.

Mar csak hab a tortan, mikor te kovetelsz bizonyitekot meg idezetet, mikor valamit irnak neked. :D Te, akinek csuklobol mindenki fideszes, aki nem ert veled egyet. Csak en legalabb 10x irtam neked ilyen esetekben, hogy idezd mar azt a mondatom, ahol en a fideszt vedtem volna. De persze minden esetben sunnyogas, tereles, szemelyeskedes vagy nema csend volt a valasz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 11:32:34

@NBarbieReloaded: "oriasi hazugsag es csak elvetve, lasszoval lehet talalni a mar tobb millio migri kozt par tucat munkara alkalmast."

Én nem emlékszem, hogy a baloldal ilyen agysebészes hazugságokat tolt volna, de ez lehet az én téjékozatlanságom. Esetleg pár hivatozással tudnál segíteni?

Azt viszont tudom, hogy a menekültkérelmek elbírálásánál nem lehet szempont a menekült iskolázottsága.

Ha az orosz csapatok elfoglalják Magyarországot, akkor a magyar menekültek 10%-át se fogadnák be ilyen alapon.

NBarbieReloaded 2017.01.16. 13:52:31

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Jaj, ne kelljen mar egyertelmu dolgora pazarolnom az idom. Kb, az osszes index aljan futo blogban latlak, amik donto tobbsege ballib/szellib erzelmu, el ne higyjem mar, hogy te nem lattal ilyeneket az utobbi mondjuk masfel evben.
De meg ha el is hiszem, akkor ird be a google-be: B1 Blog menekult/Kettos Merce blog menekult es a tobbi es a tobbi ballib blog nevet egymas utan es 1 perc alatt lesz 200 hivatkozasod. Ezek kozott nagyon valogatni se kell, mert az osszes cikk hangvetele ilyen volt.

Nem is arrol van szo, hogy a menekultkerelem elbiralasanal szempont legyen, habar arrol is lehetne.
A haboruval kuzdo orszag szomszedos orszagainal valoban ne lehessen ilyen szempont, fogadja be a menekultet. De onnantol, hogy oda eljutott, Ahmednek nincs semmilyen irott joga ahhoz, hogy o megvalassza, illetve helyesebben kovetelje, hogy egyreszt o Nemetorszagban vagy Svedorszagban akar ezentul elni, masreszt, hogy az oda vezeto ut osszes orszaga engedje ot atvonulni a teruleten. Ilyen egyszeruen nincs.
Kervenyezze ezt az erintett orszagtol es ha azok befogadjak (akar ezek mar nezhetik az iskolazottsagat, szivuk joga megvalogatni kit engednek be a teruletukre), akkor oruljon, ha nem, akkor meg ne verje magat, ne kovetelozzon, ne randalirozzon. A simogatoik pedig ne nacifasisztakirekesztorasszistazzanak alaptalanul.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 14:09:21

@NBarbieReloaded: "az osszes cikk hangvetele"

Hangvétel? Volt egy állításod, ami nem igaz.

"Nem is arrol van szo, hogy a menekultkerelem elbiralasanal szempont legyen, habar arrol is lehetne."

Nem szempont. Ha szeretnéd, akkor fordulj az ENSZ-hez.

"kovetelje, hogy egyreszt o Nemetorszagban vagy Svedorszagban akar ezentul elni"

Nyitott kapujkat döngetsz, nincs ilyen joga.

"Kervenyezze ezt az erintett orszagtol"

Igen. De amíg többezer kérelemből M.o. napi 30-at vesz be, addig legtöbbüknek semmi esélye kérelmezni.

"szivuk joga megvalogatni kit engednek be a teruletukre"

A menekültügyi egyezményben ilyen kitétel sincs. Ismét mondom, hogy származás vagy iskolázottség alapjén nem lehet szelektálni.

NBarbieReloaded 2017.01.16. 15:09:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Tessek, 10 masodperc alatt talaltam, szoval ha lehet, ne pazaroljam mar az idomet nyilvanvalo dolgokra csak azert mert neked konnyebb letagadni.
kettosmerce.blog.hu/2015/05/21/es_mi_lenne_ha_a_hasznukra_forditanank_a_bevandorlast
Ez egy, ilyenbol par perc alatt talalnek meg tucatjaval. Ahol is ugy allitjak be a menekult/illegalis betolakodo hullamot, mint oriasi esely az europai munkaero-valsag megoldasara, ami abszurd hulyeseg.
Persze, ugy konnyu, hogy azt mondod nincs olyan cikk, ami azt allitana, hogy minden migri agysebesz, igy nem igaz az allitas, azokat, meg amik ha nem is szo szerint de lenyegeben ezt mondjak, azt mar nem fogadod el. Tokmindegy.

De ha mar te kotod az ebet a karohoz, akkor en is:
"A menekültügyi egyezményben ilyen kitétel sincs"
Akkor kernem azt a menekultugyi egyezmeny reszt, ami kimondja, hogy a vilag barmely menekultje a vilag barmely orszagaba beadhatja a menekultkerelmet, es azt az adott orszagnak nincs joga merlegelni, be kell fogadnia a kerelmezot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 15:42:17

@NBarbieReloaded: "10 masodperc alatt talaltam"

Egy baj van, ez bevándorlókról beszél, nem menekültekről.

A bevándorlók közül teljes nyugalommal kiválogathatod az agysebészeket.

A menekültek között nem szelektálhatsz végzettség szerint.

De ne szomorkodj, mások is gyakran eltévesztik, sőt, a habonymédia meg direkt összemossa a kettőt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 15:44:28

@NBarbieReloaded: "a vilag barmely menekultje a vilag barmely orszagaba beadhatja"

orbánt kérdezd, miért ad menekültstátuszt afrikai négereknek. Biztos nem jókedvében csinálja, hisz a külföldieket még jobban gyűlöli, mint a magyarokat.

NBarbieReloaded 2017.01.16. 16:02:10

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Igen, a habonymedia szerint minden menekult bevandorlo,a ballib media szerint meg minden bevandorlo menekult. Ezt valahogy "kifelejtetted". Es egyik sem igaz.

"orbánt kérdezd, miért ad menekültstátuszt afrikai négereknek. Biztos nem jókedvében csinálja, hisz a külföldieket még jobban gyűlöli, mint a magyarokat. "
Ertem. Akkor, engedd meg, hogy egy bolcs oreg baratomat idezzem:
Volt egy állításod, ami nem igaz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 16:09:52

@NBarbieReloaded: "nem igaz"

Hogyne lenne igaz. Az elmúlt két év gyűlöletkampányát átaludtad?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 16:11:37

@NBarbieReloaded: "a habonymedia szerint minden menekult bevandorlo"

Ilyet nem mondtam, mert nem is igaz.

Szándékosan egybemossa, mint ahogy te is véletlenül összekeverted.

NBarbieReloaded 2017.01.16. 16:39:10

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Egyreszt mar nagyon uncsi ez a ballib szlogen, hogy aki nem nyalja ki az illegalis bevandorlok valagat, vagy csak siman nem ohajtja oket az orszagaban latni, esetleg a tomeges bevandorlas nemcsak utopisztikus, a gyakorlatban sehol meg nem valosulo pozitiv, hanem a bizony mar tobb helyen megvalosult negativ oldalairol is meg mer szolalni, az ugy nemes egyszeruseggel "gyulolkodik".
Ertem en, hogy jol hangzik meg minden, csak akkor sem igaz.

Masreszt nem ez volt a kerdes. Kertem, hogy idezd az allitasodat alatamaszto reszt a vonatkozo menekultugyi egyezmenybol. Amit nem tettel meg, igy sajat magadat idezve irtam, hogy allitottal valamit, ami nem igaz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 16:53:26

@NBarbieReloaded: "nem nyalja ki az illegalis bevandorlok valagat"

Nyilván megint tévedsz. Szerinted ilyet ki mondott?

"allitasodat alatamaszto reszt"

"3. Cikk
A megkülönböztetés tilalma
A Szerződő Államok az Egyezmény rendelkezéseit a menekültekre faji, vallási vagy származási ország szerinti megkülönböztetés nélkül alkalmazzák."

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=98900015.TVR

NBarbieReloaded 2017.01.16. 17:51:04

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Ja, hogy megint ott jarunk, hogy szo szerint ki mondott ilyet. Ok. :)
Nekem annak szamit az, hogy a legnagyobb migrihullamok idejen egymast ertek a ballib megmondoemberek gyalazkodasai azok fele, akik nem allnak a hataron varva a migrikre segiteni nekik. Es ugy beallitva, hogy aki ott van, az es csakis az humanus, joerzesu, keresztenyi stb. aki meg nincs ott az gyulolkodo nacifasisztarasszista.
De gondolom ilyen se volt.

Az idezett 3. cikk nem valasz a kerdesre. Olyan reszt varok, ami kimondja, hogy a menekultnek joga barmely orszagot kijelolni maganak, hogy oda akar menni, az erintett orszag pedig nem dontheti el, hogy akarja vagy nem.
Mar csak azert, mert tudomasom szerint a szarmazasi orszaggal szomszedos orszag koteles befogadni, igy megszuntetve a kozvetlen eletveszelyet vagy uldozeset. Onnantol o kervenyezheti, hogy mondjuk Svedisztanba akar menni, csak Svedisztannak nem kotelessege fogadni ot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.16. 17:59:00

@NBarbieReloaded: "megint ott jarunk, hogy szo szerint ki mondott ilyet."

Te jössz mindig nemlétező állításokkal.

Szerintem hagyjuk ezt a vonalat, mert következetesen összemosod a menekülteket a bevándorklókkal.

"a menekultnek joga barmely orszagot kijelolni maganak"

Nemtom ki mondott volna ilyet.

Azt, hogy orbán miért fogad be afrikából jött néger menekültet, meg tőle kérdezd, ne tőlem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.16. 19:13:28

@NBarbieReloaded:

El vagy maradva egy libsi brossúrával. Most már az a bajuk, hogy Orbán anno átengedte őket Ausztriába. (Korábban épp az volt a bajuk, hogy NEM engedte át őket.)
süti beállítások módosítása