B1 blogcsalád



A kormány embere: "liberális beetetés" a karácsonyi ételosztás

2016. december 28. - nickgrabowszki

Nem is álltak sorba emberek a Blaha Lujza téren ételért, mert Magyarországon nincsenek is szegények a kormánypropaganda szerint.etel.jpg

Kiszelly Zoltán politológus szerint az Orbán-kormány politikája valójában szegénységellenes, minden más hazugság. Ne higgyünk a szemünknek.

Kiszelly a Mozgástér blogon megjelent írásában állítja:

az ételosztás a felső 1 százalék érdekeit szolgálja.

Blaha Lujza téri liberális beetetés

 

Kígyózó sor várja a Blaha Lujza téri ételosztást. Ez a kép terjed minden karácsonykor a közösségi oldalakon. Amit a liberális média 2010 előtt a “jópofa” krisnások akciójának tartott, most az Orbán-kormány “szegényellenes” (igazából szegénység ellenes) politikáját hivatott igazolni. Megszokott dolog, hogy a liberálisok kiszolgáltatott emberek szívfacsaró képeivel akarják a felső 1% érdekét eladni. Sajnos még mindig van, akit sikerül ezzel beetetni.

A könnyzacskókat kell támadni! A recept persze egyáltalán nem új. A nemzetközi és hazai liberális média az újkori népvándorlásnál is szerencsétlen gyermekek és asszonyok képeivel illusztrálta riportjait.

A dolog értelmezéséhez tudni kell, hogy

  • az írás eleve a közmédia alá tartozó Mozgástér blogon jelent meg, amit a századvéges Lánczi Tamás szerkeszt.
  • Kiszelly maga is tanít a Századvég propagandista képzőjén.
  • Műsora van az Echo TV-n.
  • Az idén 7 millió forintot kapott a Miniszterelnöki Kabinetirodától (vezeti Rogán Antal, közismert neve: propagandaminisztérium).

De még még mindig van, akit sikerül ezzel vagy ilyenekkel beetetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr10012077815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legális 2016.12.29. 09:01:18

Amugy a kep alapjan eleg vegyes a vendegsereg, meg nem is latszik tul nagynak.
Az is jo, hogy ennyire nincs mas tema, hogy Kiszellyre frocsogesbol 3 blog is itt van az indexen. Soha ne legyen rosszabb, ha csak ezen lovagoltok. KZ is koszoni a hirverest

rasztaszív 2016.12.29. 09:03:58

@maxval bircaman BircaHang szerk: semmi ilyesmitől nem függ a válasz a kérdésre.aki a római pápa hatalma alatt áll,az római katolikus,aki a pátriárka alatt,az meg görög,vagy ortodox katolikus.tehát a katolikusok egy része ortodox.

a továbbiakban pedig,tudod,a jó édes anyucikáddal játszd az értetlent...:)

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 09:10:05

@rasztaszív:

Tévedsz.

Egy rakás ortodox nem áll semmilyen pátriárka alatt.

A görög katolikusok pedig MIND a római pápa alatt állnak.

Láthatóan, halvány fogalmad sincs a témádról, kedves makákóm...

rasztaszív 2016.12.29. 09:13:39

@maxval bircaman BircaHang szerk: ja,az ortodox zsidók példáuul nem.de ettől a pravoszlávok még katolikusok.és ez itt a kérdés,hiába keversz te féreg.

Prognozuoti Blasio 2016.12.29. 09:31:36

Amúgy felháborító, hogy a fasisztoliberálisok politikai célokra használják fel a romákat és a hajléktalanokat! Undorító

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.29. 09:43:11

@Prognozuoti Blasio: "fasisztoliberálisok"

:))

Nem kéne már 29-én merev részegre inni magad!

konrada 2016.12.29. 09:49:09

Tudom, most sokan fognak utalni azért, mert leírok tényeket:
Egy milliósnál nagyobb város a világ minden részén magába szívja a környezete leépült egzisztenciáit. Így mindegyikben van legalább 10-20 ezer olyan, akiknek az ingyenes meleg étel olyan opció, amit ki nem hagyna.

Ha ezeknek reklám céllal osztani kezdenek egy főtéren - jót és biztosan, úgy mennek, mert idejük az nagyon van.

... de nem ez mutatja a szegénységet, hanem az, ahogyan a többség él...

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 09:50:13

@rasztaszív:

Az ortodox judaizmus nem része a kereszténységnek.

erőtlen emberi erőforrás 2016.12.29. 09:53:31

@siriq111:
Akkor sétálj körül az országban, és számold meg a táblákat, amiken az áll, hogy "ez a projekt az EU ... alap ... értékű támogatásával valósult meg/készül"

Más kérdés, hogy ezekre van-e a legnagyobb szüksége az országnak, hiszen ennyi pénzt a gazdaság fejlesztésére sokkal jobban fel lehetett volna használni. De arra felhasználni TILOS, ilyen az EU rendszer

Bár sztem csak kamuzol össze-vissza, olyanok a hozzászólásaid, mintha egy szoci pártbrosúrából másoltad volna ki rossz magyarsággal

midnight coder 2016.12.29. 09:59:22

@konrada: Azért ezeknek az embereknek a problémáit meg lehetne oldani, véges mennyiségű pénzből. Egy-két stadion, vagy pár tíz kilométer háromszoros áron épült autópálya... Csak ez igazából sem a FIDESZ-t nem érdekli, sem anno a szocikat nem izgatta különösebben. Bármennyire is hullajtja is most a baloldali értelmiség most a krokodilkönnyeket, a szocik idején pont úgy kígyóztak a sorok, pont úgy fagytak meg a hajléktalanok az utcán - sőt, még inkább mert akkor hidegebb volt. De akkor valahogy nem izgatták őket annyira az ingyen kajáért sorban álló polgárok.

Ps. Azért ezek az emberek az év többi napján sem halnak azért éhen amikor épp nem osztják az ételt a Blahán.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.12.29. 10:12:33

@maxval bircaman BircaHang szerk: Ez a tipikus statisztika kiforgatás.
Az hogy a népszámlálásnál 3,9 millió ember vallotta magát katolikusnak, az nem jelenti azt hogy valóban hívőként élő és tevékenykedő ember, főképp nem hogy humanitárius tevékenységet végez. Aki viszont krisnásnak vallja magát az mind.
Megint hazudsz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.12.29. 10:13:28

@midnight coder: A rosszabbul élünk mint négy éve kampány után ezt felhoznod igencsak kettős mércére utal.

dunántúli gyerek 2016.12.29. 10:15:05

'Megszokott dolog, hogy a liberálisok kiszolgáltatott emberek szívfacsaró képeivel akarják a felső 1% érdekét eladni. Sajnos még mindig van, akit sikerül ezzel beetetni.'

pl. engem

fideszes Bróker kormány 2016.12.29. 10:16:46

@siriq111: "Ahogy latom, itt jo par kommentelonek nem problema a kormany segget nyalni ,"

Ennyi esze van ennek a szellemi fogyatékos fideszes népségnek. Én csak röhögök rajtuk, mert az ember rajtuk keresztül éli meg a Kádár rendszer segghülye munkásőr fajtáit. De valójában ezek a fideszesek még a kádári munkásőr fajtánál is kreténebbek. Ezeket tényleg úgy szopatja Orbán ahogy csak akarja. Minél többet lop Orbán, minél lentébb kerül Magyarország az EU rangsorában, ezek a tompaeszü birkamagyarjai annál jobban ünneplik a felcsúti paraszt vezírt.

Ezeket kár is lenne valami jobb létbe vezetni, ezek így boldogok amekkora hülyék, ezt Orbán is tudja ´és mindennap ki is használja. Hadd rohadjanak csak bele ezek a síkhülyék úgy az Orbán rendszerbe, mint ahogy a szeretett Kádár rendszerükbe is belerohadtak. Arra is azt hitték, hogy most aztán értük van a rendszer. Aztán majd úgy 20 év múlva megint jöhet a lázadás egyetlen éve. Aztán majd megint lehetnek újabb 40 évig magyarbirkák.

dunántúli gyerek 2016.12.29. 10:29:05

@fideszes Bróker kormány: egyszerübb dolog ez, mint a libsik szeretnék

2010 átlagkereset nettó 130
2016 átlagkereset nettó 175
2018ra lesz nettó 200

Ebből lejön az infláció, ami a harmada a libsikének. A reálbér 90 óta 8 év alatt soha nem emelkedett ennyit 8 év alatt. Mellette az adósság nem nő, és az nem dolgozik aki nem akar.

Ennyi. Senki nem hobbiból v. hülyeségből nem szavaz a szocikra, amit ők is pontosan tudnak. A köv. kampányban ezért számok helyett megint a handabandát fogjuk hallani a demokratáktól. Annyira sem fog müködni, mint 2014ben. Baloldali politika nélkül nehéz tömegeket megmozgatni.

2016.12.29. 10:34:22

Ha Kiszelly jövőre a Kossuth-díjasok táborát erősíti majd, nem fogok meglepődni. Hazánkban az ilyen teljesítményért állami kitüntetés jár.

rasztaszív 2016.12.29. 10:35:48

@maxval bircaman BircaHang szerk: nem mondod...:)

itt most rólad volt szó,hogy mit szeretsz az oroszokban.ez pedig nem más,mint az ott is állami szintre emelt összejátszás az egyházakkal,akikkel összeköt téged a közös hazugság.

midnight coder 2016.12.29. 10:35:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Anno azt a kampányt is hülyeségnek tartottam, ahogy anno hangoztattam is. Akkor is azt mondtam, hogy inkább azzal kellene kampányolni, hogy nagy bajok lesznek ebből a nagy jólétből hamarosan. Mert akkor már kb. minden gazdasági elemző ezerrel húzta a vészharangot. Szóval igen, elég nagy gáz volt a rosszabbul élünk kampány is, de attól ez sem kevésbé az.

Janossz 2016.12.29. 10:36:49

@maxval bircaman BircaHang szerk: Imponálók a számaid.
Az a 3,9 millió katolikus hogy jött ki? Ennyien járnak templomba? Ugye nem?
Ennyien fizetnek egyházi adót? Még mit nem!
Bemondás alapján, az nem kerül semmibe, mégis egy hivatalos számnak látszó értéket ad. Még az állami jattot is ez alapján osztják.
Az, hogy a hívek tartsák el az egyházaikat, Magyarországon fel sem merül lehetőségként.

legális 2016.12.29. 10:37:02

@midnight coder: bocs, de miért pont az ő problémáikat oldják meg? Milyen szinten? A többikét, az ENYÉMET meg kezeljük mi.
A szolidaritás nem azt jelenti, hogy az állam a közösből jótékony valakikkel. Mert akkor jön a kérdés,, miért, miért velük, miért annyit (többet, kevesebbet) ....
Ha megnézed a képet látod, hogy nem csak szakadtkák vannak rajta, hanem mások is, esetleg a fotós barátai

midnight coder 2016.12.29. 10:41:21

@fideszes Bróker kormány: "Ezeket kár is lenne valami jobb létbe vezetni"
Azért legalább megpróbálhattátok volna, hátha. De az előző két ciklus alatt csak a rosszabb létbe sikerült, nem kicsit de nagyon. Akkor húztak el mellettünk Pl. a szlovákok is, és akkor kerültünk a térség egyik vezető gazdaságának a pozíciójából a középmezőny aljára.

konrada 2016.12.29. 10:46:15

@midnight coder:
Sajnos nem. Mert a többségük feladta. Igy vagy korlátozod a mozgásukban egy olyan helyre, hol ellátást tudsz adni nekik, vagy szembesülsz azzal, hogy azok is ott sorakoznak, akik billegnek, mert sok az olyan atitüdű, hogy a könnyebb megoldást választja az önellátásban is, azaz ha az állam ellát, úgy kihasználja...

rasztaszív 2016.12.29. 10:47:23

@midnight coder: akkor kezdődött a lecsúszásunk,amikor az első fidesz-dúlás idején el lettek szabotálva a már előkészített közút-fejlesztések.ezt kellett a szociknak rohamtempóban pótolni,és erre jött a válság.

midnight coder 2016.12.29. 10:47:42

@legális: Leginkább azért, mert az ő életük van közvetlen veszélyben, ők azok akik nem tudják megoldani a saját problémáikat, és mert az ő problémáik a te problémáid is.
Igen, van pár ezer ember Pesten aki az utcán él, kukázik, koldul, ingyenkonyhákra jár.
Ez nekik is szar, mert télen jó eséllyel megfagynak, időnként összeesnek az éhségtől, és szerintem senki sem szeret büdös és koszos lenni. És neked is szar, mert te utazol velük a tömegközlekedésben amit ilyenkor melegedőnek is használnak, a te orrodat facsarja a belőlük áradó bűz amit a kukázás és a mosakodás hiánya okoz, te látod a kartonpapíron a százmilliókért felújított köztereken alvó sok-sok hajléktalant - vagy ha onnan elzavarják őket, akkor a te házad bejáratánál fognak aludni.

midnight coder 2016.12.29. 10:51:01

@rasztaszív: Ha a szocik nem kezdenek el rohamtempóban 3x-os áron autópályát építeni, azt azért túléltük volna valahogy.

hidroponi 2016.12.29. 10:52:24

@dunántúli gyerek: fidiota!

ne atlagberrel gyere, hanem mediannal. az atlagber egy lofasz. benne a matolcsy kurvajaval aki 2milliat keres havonta, meg a fideszberenc politológósok masfélmillás bére. az emberek 70%-a meg 100e ft alatt kap kézhez!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.29. 10:55:35

@Imre Lakos:

"A plébános is "Darányis" személyautóval közlekedik misére (10 - 15 hívőnek tartja)."

És ezzel mi a bajod? Ha csak egy hívő vesz részt a misén, akkor is meg kell tartani, ez nem haszonelvű tevékenység. Mellesleg egy pap több településen misézik, így kell neki az autó.

Amúgy meg mi közöd hozzá? - Még mielőtt arról hadoválsz, hogy az adód is benne van, gondolj bele abba, mennyi mindenben van benne az adód, mégsem szólhatsz bele a felhasználásába - ráadásul ez nemcsak Magyarországon, hanem minden demokratikus államban is így van.

hidroponi 2016.12.29. 10:57:30

@dunántúli gyerek: jah es az inflaciot is feldughatod. a ksh is az orbanimaffia kezeben van. a boltban meg a zoldsegesben folymatosan mennek fel az elelmiszer arak.
a szegenyek leszarjak hogy 20%-al olcsobb a plazma tv, meg az ingatlan ara, amikor azt latjak, hogy iden a fizetesukbol kevesebb krumplit meg almat lehet venni.

rasztaszív 2016.12.29. 10:57:54

@midnight coder: ha nem épülnek meg az autópályák,még jobban lecsúszunk.mindenki tudta,hogy létszükséglet!csak éppen a fidesznek nem az ország érdeke számított már akkor sem,csak a sajátjuk.semmi más nem számított,csak az,hogy újra legyenek választva.megmutathatták volna,hogy lehet jobban csinálni,de ez eszük ágában sem volt!
egyébként meg most sem harmadáron építenek a szocikhoz képest.csak szerettek nagyokat hazudni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.29. 10:59:57

@Chris Lamb:

"Azzal pedig felesleges játszani hogy nálam is voltak sorban állások de nálad többen állnak."

Ahogy elnéztem az ételosztásról megjelent képeket, a nem kevés jól öltözött és ápoltnak tűnő emberek láttán felmerül bennem a gyanú, hogy ezek csak azért állnak sorba, hogy nagyobbnak látszódjék az éhező rászorulók száma.

dunántúli gyerek 2016.12.29. 11:02:28

van szegénység, kár lenne tagadni

de nem ez a lényeg, hanem az hogy a gazdaság minden téren javul, az átlagember is jobban él mint 6 éve

midnight coder 2016.12.29. 11:03:44

@konrada: Az alapvető gond szerintem ezekkel az emberekkel, hogy eleve nincs esélyük munkát vállalni koszosan, büdösen, az utcán lakva. Aki oda kerül, az annak eléggé egyirányú utca - a munkaerejének nagy részét már az felemészti, hogy pusztán életben maradjon. Ezért kellene mindenkinek biztosítani egy valami minimális fedelet, ahol le tud feküdni aludni, ahová le tudja pakolni a cuccait biztonságba, ahol tisztálkodni tud. Ja, és ahol a környéken van valami közös mosoda ahol ki tudja mosni a ruháit. Ezek az alapvető feltételek ahhoz szerintem, aminek minden polgár számára alanyi jogon kellene hogy járjanak ha szüksége van rá. Nem sok: vagy 4 négyzetméter fejenként, de az külön bejárattal, fűtéssel, árammal, a folyosón WC-vel, mosdóval, zuhanyzóval. Ha ez meglenne mindegyiknek, akkor nagy részük jó eséllyel találna annyi alkalmi munkát kukázás nélkül is, hogy ne haljon éhen. A többinek pedig lehetne ételt osztani, Pl. az áruházakban a lejárt szavatosságú kaját sem feltétlenül kellene megsemmisíteni, és ugyanez a helyzet az éttermekben már elkészített, de el nem fogyott kajákkal is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.29. 11:06:55

@maxval bircaman BircaHang szerk:

"Katolikusok: 3,9 millió tag
Krisnánsok: 20 ezer tag"

Ehhez azért tudni kell azt is, hogy a katolikus egyház mindenkit tagjának számít, akit megkereszteltek - akkor is, ha aztán soha életében nem járt templomban. A krisnások ezzel szemben többségükben aktív hívők.

A tízszeres különbség a fejpénzben a krisnások javára azonban így is erős aránytalanság a katolikus egyház kárára. Még ijnkább az, ha azt is figyelembe vesszük, mit vettek el anno a kommunisták a katolikus egyháztól (rengeteget) és mit a krisnásoktól (semmit, mert nem is volt mit).

rasztaszív 2016.12.29. 11:08:01

@dunántúli gyerek:

"a gazdaság minden téren javul"

számoljunk.az autópályák gazdaságélénkítő hatása 1-2 %.az olajár bezuhanása + 1 minimum.eu transzfer 3-4%.ez kb 5-7% növekedési potenciál.ebből realizálunk annyit,amennyit.ez valóban egy gazdasági csoda...

midnight coder 2016.12.29. 11:10:01

@rasztaszív: Egy fenét csúszunk le. Nem 2002 előtt kerültünk lecsúszó pályára, hanem 2002 után. Ami pedig a 3x-os áron épült autópályákat illeti, ezt egyrészt valamelyik SZDSZ-es fő tettestárs mondta anno, másrészt maga az index hozta le valamikor 2003 környékén a FIDESZ érában épült és a Megyóék által azóta épített pályák kilométerenkénti árait. És bizony - annak ellenére, hogy a FIDESZ-t 2002 előtt mennyit csesztették a pályázat nélküli autópályáépítés miatt - Megyóék többszörös áron építették.

rasztaszív 2016.12.29. 11:10:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az a tízszeres különbség csak a birka adataiból jön ki,de a valóságban nem két milliárdot kap a katolikus egyház,hanem minimum a tízszeresét.csak a pázmány janicsárképző kap 7-8 milliárdot...

rasztaszív 2016.12.29. 11:15:32

@midnight coder: az úthálózat-fejlesztés szabotálásával kerültünk lecsúszó pályára,ezt pedig egyértelműen a fidesz csinálta.

dunántúli gyerek 2016.12.29. 11:15:56

@rasztaszív: a libsi matekot ismerjük, 10% nyuggerre elég

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 11:18:33

@rasztaszív:

Az oroszokat mindig szerettem, a szovjet rendszer alatt is, pedig a kommunizmust nem szerettem.

A mai orosz rendszert jónak tartom, sok okból. Az egyházi helyzet csak egy része.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 11:20:08

@Janossz:

Ennyien tekintik magukat katolikusnak.

Hogy jön ide az adózás? Semmi köze hozzá.

Hányan ebből a rendszeres hitgyakorklók? Kb. a szám egyötöde.

rasztaszív 2016.12.29. 11:20:13

@dunántúli gyerek: a matek az matek.pontosan tudom,hogy nem az igazság számít - de azért még van olyan.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 11:20:43

@Janossz:

"Az, hogy a hívek tartsák el az egyházaikat, Magyarországon fel sem merül lehetőségként."

Így igaz. Helytelen lenne, ha az állam nem áldozna közpénzből az egyházakra.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 11:24:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Ehhez azért tudni kell azt is, hogy a katolikus egyház mindenkit tagjának számít, akit megkereszteltek - akkor is, ha aztán soha életében nem járt templomban. "

Így igaz. Pl. az anyám ateista, de a katolikus statisztika szerint katolikus. Viszont én nem az egyházi adatokat írtam, hanem a népszámlásiakat. Ahol az én anyám pl. nem vallotta magát ateistának, de katolikusnak se, a kérdésre egyszerűen nem válaszolt - azt mondja, az "ateista" szót túl erősnek érzi, mert nem biztos abban, hogy nincs Isten, azt mondja, lehet, hogy mégis van.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 11:26:23

@rasztaszív:

Amit ne számolj bele, mert az céltámogatás. A krisnásoknak adott egyéb pénz sincs benne.

Az általam megadott összeg az egyes egyházak szabadfelhasználású, HITÉLETET támogató pénzekre vonatkozik csak.

A Pázmány nem része ahitéletnek, még a hittudományi kar se az.

rasztaszív 2016.12.29. 11:27:33

@maxval bircaman BircaHang szerk: lehet,hogy csak része,de jó nagy része lehet az itteni aktivitásaid alapján...:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.29. 11:29:23

@midnight coder:

"Azért ezeknek az embereknek a problémáit meg lehetne oldani, véges mennyiségű pénzből."

Ebben kételkedem, két okból is.

1) A szegénység részben relatív fogalom. Ha nő az általános életszínvonal, akkor már egy korábban még nem szegénységnek tekintett állapotot is szegénységnek értékelnek. (Tudom, vannak többé-kevésbé abszolút kritériumok is.)

2) A jelenlegi szegénység "megoldása" nagyobb tömegeket késztetne arra, hogy ne dolgozzanak, hanem segélyből éljenek meg. Nyilván nem minden szegény tenne így, a lennének bőven ilyenek.

"Ps. Azért ezek az emberek az év többi napján sem halnak azért éhen amikor épp nem osztják az ételt a Blahán."

Így igaz.

rasztaszív 2016.12.29. 11:32:56

@maxval bircaman BircaHang szerk: apád faszát,már hogyne számolnám bele?!kiemelnél egy sort,mintha a többi nem is lenne!?gusztustalan vagy.

Chris Lamb 2016.12.29. 11:33:50

@morph on deer: Az biztos, hogy akik ott sorban álltak inkább megérdemelnék, mint a mi kis felfuvalkodott cezaromániás uralkodónk, "Első Viktor Mihály"... Ha sorrendet akarunk állítani kik érdemelték volna meg ezt a pénzt akkor legyen elöl az egészségügy. És utána a többi. A szegények etetése a legutolsó. És miért? Mert van az a mondás amit én tartok hogy ne halat adj a szegény embernek hanem tanítsd meg halászni. Azért mernék fogadni hogy a sorban állók közül néhányan "kényelmesen" elvannak a híg posványban. Azaz egy fikarcnyi lépést se tennének ahhoz hogy egy lépést előre lépjenek. Minek? Segély+ingyen kajcsi elvagyunk vele. Jó pár negatív példa van hogy ezek a szegények egy része igencsak igényes.

Janossz 2016.12.29. 11:39:31

@maxval bircaman BircaHang szerk: "A mai orosz rendszert jónak tartom, sok okból."
Tudjuk rólad, de ha annyira tetszik, menj oda, és élvezd, minket hagyj ki a rajongásodból!
"Helytelen lenne, ha az állam nem áldozna közpénzből az egyházakra."
Nagyon sok állam nem támogatja a hitéletet, helyesen. Ismered a szekularizáció szót?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.29. 11:45:15

@midnight coder:

"az áruházakban a lejárt szavatosságú kaját sem feltétlenül kellene megsemmisíteni, és ugyanez a helyzet az éttermekben már elkészített, de el nem fogyott kajákkal is."

Logikus elgondolás, tudtommal vannak országok, ahol ez már valóság. Na de el tudod képzelni, azt a hecckampányt, amit a "demokratikus baloldal"' indítana, ha a tegnap lejárt szavatosságú ételt szétosztanák a rászorulók között? Az lenne a legenyhébb, hogy a patásorbán megmérgezi a szegényeket... Mintha bizony az étel pont éjfélkor válna ehetetlenné.

Chris Lamb 2016.12.29. 11:46:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ahogy elnéztem az ételosztásról megjelent képeket, a nem kevés jól öltözött és ápoltnak tűnő emberek láttán felmerül bennem a gyanú, hogy ezek csak azért állnak sorba, hogy nagyobbnak látszódjék az éhező rászorulók száma. Attól még hogy valaki ápolt és jól öltözött az még lehet rászoruló.Mert a szegénység nem = az igénytelenséggel. Kérdés az hogy mit értesz jól öltözésnek? Tiszta gondozott ruhát vagy márkás drága cuccokat? Mert az egyik régebbi ételosztásnál kiszúrtam egy öregembert aki irha kabátban állt sorba az ételért. ;) És nyugodtan lehet feltételezni hogy nem csak szegények álltak sorba hanem provokátorok és pofátlan egyének. :(

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.29. 11:58:05

@Chris Lamb:

"Attól még hogy valaki ápolt és jól öltözött az még lehet rászoruló.Mert a szegénység nem = az igénytelenséggel. "

Ha valaki rászorul az ételosztásra, akkor alaposan feltételezhető, hogy ruhákra sem tud sokat költeni. Esetleg automata mosógépe sincs vagy télikabát esetén nincs pénze a vegytisztításra.

Persze mindig akadnak kivételek, ez világos, ahogy az is lehet, hogy épp adományként kapott tiszta, használt, de márkás ruhákat.

"És nyugodtan lehet feltételezni hogy nem csak szegények álltak sorba hanem provokátorok..."

Pontosan erre céloztam. Ha jól értettem a híreket, idén határozottan sokkal többen jelentek meg az ételosztásokon, mint korábban. Nagyon elrugaszkodom a valóságtól, ha arra gondolok, hogy egy ilyen alkalmat nem használnak ki azok, akik a valós tények (javuló munkanélküliségi adatok, még ha ebben a közmunka is benne van, emelkedő minimálbér, családtámogatás, családi adókedvezmények stb.) ellenére azt a látszatot akarják kelteni, hogy drasztikusan nő a szegénység az országban?

Nyilván vannak lecsúszó rétegek, de ez sajnos nem kizárólagos magyar jelenség. A fejlett nyugati országokban is egyre jobban lecsúszik a korábbi középosztály, "hála" a globalizációnak, a termelés olcsó bérű országokba történő kihelyezésének stb.

dunántúli gyerek 2016.12.29. 11:58:16

@Chris Lamb: Simongaboremeszpé von Bissauiguinea meg éhségmenetet vezetett pár éve...mo-n minden megtörténhet.

Remélem azóta hideg köleskásán tartják.

morph on deer 2016.12.29. 12:18:35

@Chris Lamb:
Hogy mi minden más égetőbb, megoldásra váró probléma van, nrm állok neki sorolni, de pl az egészségügyet illetően nincs vita köztünk.

A 'halászat' oktatása is helyénvaló - lenne, ha lenne oktatás. - de addig sem árt enni, amíg megtanulod a halfogást :)
Erre nézve még szándék is alig van, egyébként, már ami a kormányzatot illeti.

Mondanám, hogy a gázszerelő képzést kéne elsősorban fejleszteni, tekintve, hogy az a szakma hihetetlenül jövedelmező, de nem hiszem, hogy készen lennének a képzéssel időben.
Merthogy előbb-utóbb óriási gáz lesz mindebből az borítékolható.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 12:19:51

@rasztaszív:

Az céltámogatás, nem az egyháznak adott szabad pénz.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 12:24:21

@Janossz:

A kontinens vagy elpusztul vagy az orosz modellt választja.

Nem támogatom a szekularizációt,

Chris Lamb 2016.12.29. 12:25:43

Nyilván vannak lecsúszó rétegek, de ez sajnos nem kizárólagos magyar jelenség. Köszönöm szépen! Végre valaki rájött hogy a szegénység nem kizárólagos magyar "unicum". Még ha ezt akarja láttatni az ellenzéki média. Időnként olyan túlzásokba esve hogy az 1930-as évekbeli időket vizionálnak az ételért sorban állok láttán. Ha az ételért sorban állók összlétszámát össze adnák talán Budapesten azért annyira nem lenne tragikus a helyzet. Mert a sorban állók létszáma látványos de a főváros összlétszámához mérve kicsi.

rasztaszív 2016.12.29. 12:27:27

@maxval bircaman BircaHang szerk: már az is röhely,ha csak egy fillért is adnak csak úgy,puszira.ilyet senki más nem kap.a költségvetésből mindenki más csak célra kap pénzt!

Janossz 2016.12.29. 12:29:10

@maxval bircaman BircaHang szerk: A kontinens elpusztul, ha az orosz modellt választja. DE nem fogja.
Az, hogy te mit támogatsz, nem tudom, Szófián kívül érdekel-e valakit.

rasztaszív 2016.12.29. 12:30:11

@maxval bircaman BircaHang szerk: "Nem támogatom a szekularizációt, "
a paraziták nem szokták támogatni,ha nem hagyják őket élősködni...

morph on deer 2016.12.29. 12:30:31

@Chris Lamb:
"Attól még hogy valaki ápolt és jól öltözött az még lehet rászoruló.Mert a szegénység nem = az igénytelenséggel."

Így igaz!
Az a változat meg gondolom fel sem merült sokakban, hogy vannak, akik mindent megtesznek azért, hogy még fennmaradjanak, és a kajára szánt/maradó összeg az, amivel lehet "gazdálkodni"...
Azaz, ha nem eszel rendesen, akkor telik a rezsidre - például. Vagy cipő a gyereknek. Tehát a kaja az első, ami elmarad. Ebben az esetben az, amit kaptak segítség, hogy könnyebb legyen egy kicsit.
És igen, emellett még lehetsz ápolt, mert ha "csak" éhes vagy, az nem látszik.

Érdemes lenne talán ilyesmire is gondolni néha..!

Chris Lamb 2016.12.29. 12:32:24

@dunántúli gyerek: Simongaboremeszpé von Bissauiguinea meg éhségmenetet vezetett pár éve...mo-n minden megtörténhet. Ezzel tökéletesen bemutatta hogyan tegyünk magunkat hiteltelenné. :) Igaz? :) Mert nincs annál gusztustalanabb látvány mikor egy politikus aki jólétben van be akarja mutatni hogy Ő szegény. És ezzel még sikerült néhány bolondot is szereznie akik követték.Ne is beszéljünk egy éhező nélkülöző milliárdosról. (broáf)

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 12:39:33

@rasztaszív:

Nem igaz. Egy rakás pénzt oszt szét az állam, s távolról sem csak pályázati alapon.

prfact 2016.12.29. 12:39:43

Az, hogy ingyen ebédre van kereslet egy milliós nagyvárosban miért probléma a baloldal szerint? Ilyen logikával azért is szégyenkezni kellene az USA-nak, hogy a black friday alkalmával az emberek ott sátoroznak az üzletek előtt. A szociális ellátás talán legnagyobb problémája, hogy kiválogassa a valóban rászorulókat az ingyen pénzre jelentkezők óceánjából. Mindig voltak és mindig is lesznek akik beállnak a sorba és elfogyasztják a rendelkezésre álló forrásokat, ha nem vizsgálják a rászorultságot a bemenetnél.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 12:40:15

@Janossz:

Így látod, mert liberális vagy. Előbb-utóbb te is belátod, hogy tévedsz.

rasztaszív 2016.12.29. 12:43:31

@maxval bircaman BircaHang szerk: de igaz.senki másnak nem adnak pénzt csak úgy.és te vagy akkora féreg,hogy csak ezzel a pénzzel számolnál!

rasztaszív 2016.12.29. 12:46:14

@maxval bircaman BircaHang szerk: a katolicizmus élősködés a kereszténységen.

Chris Lamb 2016.12.29. 12:54:11

@prfact: A szociális ellátás talán legnagyobb problémája, hogy kiválogassa a valóban rászorulókat az ingyen pénzre jelentkezők óceánjából. Mégiscsak igaz lenne hogy vannak élősködök a szociális hálón? Mindig voltak és mindig is lesznek akik beállnak a sorba és elfogyasztják a rendelkezésre álló forrásokat, ha nem vizsgálják a rászorultságot a bemenetnél. Hmmm itt se ördögtől való bűn azt feltételezni hogy voltak olyanok akik pofátlanul beálltak a sorba,és olyanok is akiknél nagyobb volt a szégyen érzetük és nem tették meg ezt.

rasztaszív 2016.12.29. 12:54:36

@maxval bircaman BircaHang szerk: ó,persze.és ráadásul mindenki más is csak azzal a pénzzel számol,amit szabad felhasználásra kap,ugye?ritka gusztustalan vagy.

rasztaszív 2016.12.29. 13:00:18

@maxval bircaman BircaHang szerk: anyádnak értetlenkedj,te büdös féreg.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 13:09:22

@rasztaszív:

Már megint nem tudsz válaszolni egy egyszerű kérdésre? Ha nem értesz a valláshoz, miért vitázol róla?

rasztaszív 2016.12.29. 13:13:43

@maxval bircaman BircaHang szerk: adekvát választ kaptál a patkánykodásodra.nem kell hozzá nagy hozzáértés,hogy nem csak a szabadon felhasználható rész a támogatás.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 13:31:57

@rasztaszív:

Ez már a sokadig alkalom, hogy belemész könnyelműen egy vitába, tudás nélkül, majd személyeskedéssel próbálod leplezni vereségedet.

rasztaszív 2016.12.29. 13:41:30

@maxval bircaman BircaHang szerk: mert,ugye,te bebizonyítottad,hogy csak az a szabadon felhasználható kétmilliárd a katolikusok támogatása?!:)így történt?nem úgy tűnik...így viszont marad az,hogy féreg vagy.

dunántúli gyerek 2016.12.29. 13:51:56

@rasztaszív: minden katolikusokra szánt fillér jó helyre megy, különösen, ha a kommunistáktól vagy a civilektől veszik el

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 13:52:09

@rasztaszív:

Az egyéb támogatás más ügy, ide beleszámolni abszurdum. Az ugyanis célzott pénz valamilyen meghatározott feladatra. Az a pénz nem a vallást támogatja mint olyat.

rasztaszív 2016.12.29. 13:57:35

@dunántúli gyerek: nektek nem a kereszténység az erkölcsi horgonyotok,hanem a pénz...

rasztaszív 2016.12.29. 13:58:32

@maxval bircaman BircaHang szerk: az az abszurdum,hogy az egyházaknak adott pénz ne a vallást támogatná.

dunántúli gyerek 2016.12.29. 13:58:57

@rasztaszív: ma már a pénz is mind a mienk, meg az erkölcs is

flawless victory

rasztaszív 2016.12.29. 14:04:32

@dunántúli gyerek: fura elképzeléseid vannak az erkölcsről...:)

dunántúli gyerek 2016.12.29. 14:12:08

@rasztaszív: Magyarországon ma a kínálati munkapiacon szegénynek lenni egyszerüen erkölcstelen dolog. Ez nagy különbség a ballib erkölcshöz képest, nem is olyan rég dolgozni erkölcstelen dolog volt.

Sosem volt igazabb amit Jani mondott anno: annyit is ér!

rasztaszív 2016.12.29. 14:16:00

@dunántúli gyerek: soha nem volt erkölcstelen dolog dolgozni.de a fideszes erkölcsbe simán belefér a hazugság.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 14:30:05

@rasztaszív:

Logikád alapján a bárkinek adott céltámogás nem a célt támogatja, hanem a kapó szervezetet.

rasztaszív 2016.12.29. 14:38:16

@maxval bircaman BircaHang szerk: az egyházak a saját vallásukon kívül semmi olyat nem tudnak,amit más ne tudna jobban.így ha mégis ők kapják a támogatást,az nem a célt támogatja,hanem őket.

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.29. 14:50:39

@rasztaszív:

Ezen az alapon senkinek se szabad adni semmire támogatást, nem csak az egyházaknak nem, hanem másnak se.

rasztaszív 2016.12.29. 14:59:30

@maxval bircaman BircaHang szerk: mivel nem tudtad bemagyarázni,hogy az egyházi támogatások nem vallásra mennek,ezért inkább senki ne kapjon semmit?milyen logikus...:)

rasztaszív 2016.12.29. 15:20:28

@maxval bircaman BircaHang szerk: ez csakis a saját logikád,te gusztustalan féreg.

dunántúli gyerek 2016.12.29. 18:06:50

Index címlapos migrisimogatás: index.hu/kulfold/2016/12/29/megszolalt_a_berlinben_tevesen_eloallitott_ferfi/

- sok minden van benne az kimaradt h ez a migri is büntetett előéletü
- nem tud semmilyen nyelven
- nem tud autót vezetni
- nem háborús, nem szomszédos országból érkezik
- a cikk kizárólag a néger verzióját közli
- ezt az alap újságírói etikának ellentmondó migrilobbista cikkel a guardian nevü ballib szennylap vállalta fel
- ez a migri sem egy túlképzett agysebész
- családját hátrahagyta az állítólag háborúban

'Az egyébként Pakisztánban pásztorként dolgozó férfinak egyáltalán nem jött kapóra a 15 perc hírnév, ugyanis szülőhazájából azért menekült el, mert egy Beludzsisztán függetlenségéért harcoló csoport tagja volt'
- vagyis egy a nyugat ált. elismert országot támadó önkéntes szeparatista terrorista

Random járókelő migri, tiszta haszon Európának.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.29. 18:17:50

"az írás eleve a közmédia alá tartozó Mozgástér blogon jelent meg, amit a századvéges Lánczi Tamás szerkeszt.
Kiszelly maga is tanít a Századvég propagandista képzőjén.
Műsora van az Echo TV-n.
Az idén 7 millió forintot kapott a Miniszterelnöki Kabinetirodától (vezeti Rogán Antal, közismert neve: propagandaminisztérium)."

Mindezek mennyiben érintik az általa elmondottak valóságtartalmát?

Avagy úgy gondolod, hogy egy személy által mondottak igazságtartalma attól függ, jobb- vagy baloldali az illető?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.29. 21:58:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A fideszpropagandát toló, a geci G. Fodor Gábor által vezetett, közpélnzünkkel kitömött pénzmosoda Századvég függetlenségét bizonygatod? Mi bajod van?
süti beállítások módosítása