B1 blogcsalád



Varga Mihálynak elment a maradék józan esze vagy már számolni sem tud

2016. november 29. - B1blog

vm_1.jpg

Magyarországon lezárult az alacsony munkabér időszaka.

Ezt tudta mondani a szájával a gazdasági miniszter. Azt is gyakran hangoztatják, hogy Orbán regnálása egyenlő az adócsökkentés kormányával.

A helyzet az, hogy egyik sem igaz.

A csodálatos béremelés után – ami, ugye, korszakzáró egyben –

az immár nem olcsó magyar minimálbér 83 ezer forint. Havonta.

Az, hogy mi olcsó és mi drága, nehéz megmondani – mivel általában keresettől, anyagi helyezettől függő szubjektív megítélésről beszélünk. Azt sem tudjuk, hogy személyesen Varga Mihálynak mit jelent az olcsóság fogalma. Persze a Pasa parkból, Rogán Antal szomszédságából bizonyosan más színben látja a világot – a bugyellárisban 4,2 millió megtakarítással, karcagi telkekkel, négy fővárosi ingatlannal, havi 11, milliós miniszteri fizetéssel. Túl sokat amúgy sem kellett bukódnia a munkaerőpiacon: '89-ben szerzett egy közgazdász diplomát, majd egy évvel később beült a parlamentbe, azóta se tette ki onnan a lábát. Megértjük, ha negyedszázad alatt némiképp elszakad a rögvalóságtól.

Ezért segítünk kicsit. Ma Magyarországon a Központi Statisztikai Hivatal szerint... – ja, nem, a hivatalos statisztikusok ugyanis egy éve nem mérik a létminimumot és a szegénységi küszöböt. Bizonyára azért, mert már nincs mit, akkora a jólét a gyorsnaszádon. Sebaj, közgazdász diplomát nem csak Varga tudott szerezni, kiszámolták mások a KSH helyett:

2016-ban 88 ezer forint a létminimum, vagyis ennyi pénz szükséges egy elfogadható, szegényes élethez.

Messzebb van ez a Pasa parktól, mint Mészáros Lőrinc a gázrezsótól.

Ha egy átlagos családot veszünk alapul, két, minimálbért kereső felnőtt, egy gyerek, az azt jelenti, hogy a létminimum eléréséhez a havi bevételüknek meg kell haladnia a nettó 264 ezer forintot. Sikerülni fog? Aligha. Milyen szerencse, hogy a Statisztikai Hivatal már nem strigulázza a szegényeket.

A csodálatosan, egyedülállóan, soha nem látottan megemelt minimálbér ugyanis jövőre 127 650 forint lesz. Ez azért már jól hangzik! Főleg, ha mellé tesszük: az elmúltnyolcévben bezzeg nem emeltek ennyit, alig volt 70 ezer a legkisebb fizethető bér, amikor a kedves vezető átvette a kormányrudat. És most, hat röpke év, és majdnem megduplázták. Ühüm. Talán csak arról nem beszél az adócsökkentés kormánya, hogy

Magyarországon terheli a legnagyobb adó a minimálbért az OECD-országokban.

  • A második helyezett Lettország szánalmas 27 százalékkal próbál villantani, de hol van ez a magyar 35 százalékos adóterheléshez képest!
  • A gazdasághoz híresen alig konyító németek 26 százalékot vesznek el a legkisebb fizetésből,
  • míg a közgazdász analfabétának számító USA csak 14-et.
  • Sajnos, az Orbán által nagyra tartott törökök is csupán 21 százalékot vonnak el.

Látszik, nem érti a világ, hogyan kell adót csökkenteni. Így immár két dologban is világelsőt csinált belőlünk Orbán Viktor, hisz a minimálbér legnagyobb adóterhe mellett nálunk a világon a legmagasabb az általános forgalmi adó kulcsa is. Ilyen nagyot csökkentettek az adókon.

A jövőre megemelt minimálbérből végül a már nem olcsón dolgozó magyar munkás 83 ezer forintot fog megkapni. Ha tetszik: 268 eurót. Az már azért valami! Nem olcsóság, annyi szent! Ebből már könnyen kigazdálkodható Rogán Antal Berluti Ecritoire-táskája

csupán 8 és fél hónapig kell kibírni étlen-szomjan.

ashwood

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2912007230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:02:50

@Francois77: "akire szükség van, megfizetik."

Lassan mondom, hogy megértsed. Még a szlovákoknál is 25%-kal többet fizetnek.

És nem a szlovák bérek kellene a cél legyen.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:03:56

@Francois77: "vásárolnak az emberek, mert van miből"

Nem vagy kapcsolatban a való világgal. 2008 óta a töredékét költik. és most nem a tejre, kenyérre gondolok.

Francois77 2016.11.30. 11:05:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: lassan mondom, hogy megértsd: az átlag egy szám, amiben benne van a magadfajta selejt is, meg az is, aki boldogul.

ebella 2016.11.30. 11:06:28

@Francois77: Aki meg kevesebbet keres mint a tótok (négyötöd) , az legyen tót! Ugye?

Midneki vásárol, még a fele olyan jól élő albánok is. Különben éhen hal, ha nem termel kaját! Az meg olyan tíz százaléknál nincs több.

Egyébként szerintem te kódis vagy. Egy buta kódis. Egy biztos, 0,01% esélyed nincs , hogy van harminc alkalmazottad és keres olyan évi húszmillert nettóban. Jó ha kettőt keresel. Bruttóban.

ebella 2016.11.30. 11:08:24

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: A hit hegyeket mozgat. Ha a butább prolinak azt mondod, ő keresi a legtöbbet a környéken, akkor elhiszi, és a Fideszre szavaz. Nem olvas, nem érdekli a valóság, csak ír.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:09:30

@Francois77: Igen, az átlag egy szám.

A baj az, hogy az átlag alatti és átlag fölötti fizetések is alacsonayabbak még a szlovákoknál is. De csak szopd tovább az orbán faszát, ha neked ez elég.

Én nem fizetésből élek., ha ez izgat.

Francois77 2016.11.30. 11:10:44

@ebella: csak tudod:) mintha épp az imént ígértek volna, hogy nem szerencséltetsz a baromságaiddal:)

ebella 2016.11.30. 11:16:35

@Francois77: Szarul esik, hogy van egy másik igazság is az Orbánén kívül? Örülj a havi nettó százötvennek, mert azzal király lehetsz a számozott utcákban Miskolcon. Máshol nem. De igényed sincs rá. Az a lényeg amit a Fidesz mond, az EUSTAT adatokat leszarod. (Hazudnak, amit a Fidesz mond az az igaz.). Hogy jobban is élhetnél, azt is leszarod. Legyen meg napi kanás, és már jó. A szaft odacsöpögött az atlétádra!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:16:56

@Francois77: A te általad linkelt statisztikából vettem:
Gépjármű-kiskereskedelem
1 403 993 935 357 893 322 806 445 744 067 724 648 728 055 713 428

Euróban még siralmasabb.

Figyusz, te ütődött. A táncrend szerint neked a tolvaj hazaáruló orbánt kell hazugságokkal védened, nem az én igazamat bizonyítanod helyettem. :))

ebella 2016.11.30. 11:18:13

@Francois77: És a hazai kisker forgalom növekedése azt jelent, hogy jobban élünk, mit a tótok. Ostoba fasz te!

Francois77 2016.11.30. 11:21:22

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: kiskereskedelem összesen sor a lényeg. Baszki, ehhez is hülye vagy:(

Francois77 2016.11.30. 11:22:15

@ebella: valaki azt írta, töredéke a forgalom. Erre linkeltem, se agyhalottaknak mindegy:(

ebella 2016.11.30. 11:23:17

@Francois77: És ez egyben azt is jelzi, hogy több a magyarok jövedelme, mint a tótoké. Te jó isten! Nem csoda, hogy hiszel.

Keresd meg az albánokét is!

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.30. 11:24:52

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Hoszútávú elórejelzesek:

Szlovákia közel 5,5 milliós lakossaga a 22. század elejére 3,7 millióra zuhan majd.Románia jelenlegi 20 milliós népessége 2100-ra gyakorlatilag megfeleződik, 10 millióan lesznek majd. Szerbiában 7,1-ről 5,3-ra esik vissza a lakosság száma 2100-ra. Horvátországban a jelenlegi 4,2 millióról 2,6 millióra csökken a lakosság száma, míg Szlovéniában csak 1,7 millióan élnek majd 2100-ban a mostani 2,1 millió helyett.

Francois77 2016.11.30. 11:25:00

@ebella: egy szóval nem beszéltem más országokról. Te tényleg elvesztetted a fonalat;)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:26:45

@ebella: "a hazai kisker forgalom növekedése"

Nem növekedett.

2008 7266520 MFt = 27443 MEuro
2015 9119256 MFt = 29123 MEuro

6,12% növekmény. Évi 0,85%.

Évi 2-3%-nál kezdődik a növekedés. Évi 0,85% az nem az.

ebella 2016.11.30. 11:29:28

@Francois77: Linkeld ki, ki írta, hogy a magyar fogyasztás töredéke a tótnak!

Te szerintem egy kicsit se látod mi a lényeg. Buta vagy ehhez is. Örülj, hogy ötvennek többet keresek mit a takarítónő és szard le, hogy a Felvidéken, még ötvennel többet kereshetnél! Igazi buta hívő vagy. Rád alapították az egész félrevezetést. A fajtádra, aki elég buta, hogy megvezethető-, átbaszható legyen, ha elégszer elismétlik neki a hazugságokat!

Francois77 2016.11.30. 11:31:53

@ebella: nem volt szó tótokról:)

ebella 2016.11.30. 11:32:23

@atomic power 1986DucaDuca: Más előrejelzések, meg mást mondanak. Most az van, hogy mi jobban fogyunk mint ők. Már ha a magyarok számítanak. Ha ők feleződnek, mi negyedelődünk. De jó! Jó a Fidesz.

Francois77 2016.11.30. 11:33:17

@ebella: de majd most lesz előválasztás és mindenki megvilágosodik:) na szép napot!

ebella 2016.11.30. 11:33:40

@Francois77: Csajk arról, hogy húsz-harminc százalékkal többet keresnek, mikor tíz éve még kevesebbet kerestek. Ugyanabból a nyomorból.

ebella 2016.11.30. 11:34:13

@Francois77: A Jobbiknak is? Kétlem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:35:33

@Francois77: "kiskereskedelem"

Olvasni se tudsz, faszfej? Mondom, hogy nem a tejre, kenyérre gondolok.

Egyébként a kiskereskedelem se nőtt, hanem a forint romlott, lásd feljebb.

Szóval ne nekem adj érveket, azok vannak, köszi! A saját hazugságaidat próbáld megvédeni!

Francois77 2016.11.30. 11:36:38

@ebella: a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt
31 perce
@Francois77: "vásárolnak az emberek, mert van miből"

Nem vagy kapcsolatban a való világgal. 2008 óta a töredékét költik. és most nem a tejre, kenyérre gondolok.

Mondom, hogy elvesztetted a fonalat:)

rigolya2 2016.11.30. 11:37:12

@Zsoltbacsi: Ha jól emlékszem 2010-2016 között orbánia a kínai bérekkel akart versenyezni alulról...

EZ LETT AZ EREDMÉNY!!!

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.30. 11:38:15

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Tudtommal én nem írtam a szemelyes élethelyzetemről, statuszomról egy szót se! Elég erdekes, hogy mégis jövendölsz a nyugdíjammal kapcsolatban!

Francois77 2016.11.30. 11:38:52

@Francois77: @a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: baszod, az összes sor felette beleértendő, ennyire sötét nem lehetsz. :) kiskereskedelem a tv, ruha is te paraszt:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:41:59

@atomic power 1986DucaDuca: Nem szükséges, kitaláltam. Én öreg vagyok, nekem még lesz nyugdíjam, te láthatólag tapasztalatlan fiatalka vagy, nem lesz nugdíjad, amiből tisztességesen megélj. Nagy csak akkor, ha 80 éves korodban mehetsz csak nygdíjba. Nem kell ehhez agysebésznek lenni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:43:43

A fasz orbánotok most éli fel az eljövendő nemzedékek életterét. Ezért nem lesz nugdíjatok. Pont, mint a meggyesi és a gyurcsány. Hazaáruló mind. És örüljetek, csak szopjátok az orbánotok faszát, minden nappal szarabb lesz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 11:45:06

@Francois77: Veheted egybe, külön, akár soronként, a végeredmény ugyanaz. Amit mondtam.

Francois77 2016.11.30. 11:47:53

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: az összesített sor értelmezése érdekelne, ami igazolja, hogy 2008 óta töredék a költés:)

Zsoltbacsi 2016.11.30. 12:05:06

@Francois77: @a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Hagyd, mindig belezavarodik a szamokba, es elkezd terelni.

A legutobb peldaul mar 900 ezernel jart nala a kivandoroltak szama, meg emlekszem arra is, amikor nagyhangon bizonygatta, hogy a kvotakampany 40-50 milliard volt, es mindenki hazaarulo, aki nem hiszi el

rigolya2 2016.11.30. 12:11:27

@konrada: khm...

A munkaerőhiány és a munkanélküliség eddig se nagyon fedte le egymást területileg.

Szerintem a munkaerőhiány a nyugati országrészben nem nagyon fog csökkenni, de erősen meg fogják a keleti és déli végeken érezni a minimálbéremelést a cégek.

konrada 2016.11.30. 12:32:02

@rigolya2:
...majd meglátjuk.
Voltak már ennél meredekebb jóslatok is, amik nem jöttek be....
(Ti.: nem láttam olyan területi megosztást mutató térképet eddig sem, mely az utóbbi 6 év minimálemelése miatti cégbezárásokat valamelyik régióra koncentrálta volna...)

atomic power 1986DucaDuca 2016.11.30. 14:28:34

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Csodalkozom, hogy prejudikálsz az időskori megélhetésemmel kapcsolatban. Spirituális képességekkel rendelkezel? Nem ismerheted az egzisztencialis hatteremet. Szerinted egy idős embernek kötelező csak a nyugdíjaból megelni?

cardiobascuralis 2016.11.30. 14:35:23

@Francois77:
Ja, mert te érveket mondtál, mi, te agyatlan faszkalap?

Francois77 2016.11.30. 15:03:09

@cardiobascuralis: csak és kizárólag véleményt szoktam mondani, amire nem kell bizonyíték, és érveket, amik cáfolhatatlanok. olvass vissza :)

cardiobascuralis 2016.11.30. 17:29:27

@Francois77:
Magyarul egy ostoba faszkalap vagy. És ezen nem változtat a vigyorjel.

Francois77 2016.11.30. 18:12:52

@cardiobascuralis: véleményszabadság van, én meg leszarom a véleményed. Ennyike;)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 20:48:43

@atomic power 1986DucaDuca: A fideSS kritikátlan fasszopói prolik, nincs egy hétnyi megtakarításuk sem. Ha lenne pénzük, nem bérkommentelnének gombokért.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 20:59:54

@Francois77: "összesített sor értelmezése"

Semmi ilyenről nem beszéltem, hiába próbálod a számba adni.

@Francois77: "vásárolnak az emberek, mert van miből"

A te táblázatos szerint 2008-2015:

Tartós elektromos háztartási gép: 28% csökkenés
Híradástechnikai készülék: 34% csökkenés
Gépjármű-kiskereskedelem: 57% csökkenés

És akkor egy egészséges évi 3% bővülést nézve 23% növekedés kellett volna.

És akkor még nézd meg a szolgáltatásiszektort, mert így csak a kiskereskedelem számaiba sikerült megint belezavarodnod.

Szóval nagyon nem úgy fest, hogy lenne miből vásárolni az embereknek.

Francois77 2016.11.30. 21:02:45

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: egyértelműen kiderül, hogy van pénz, csak nem cserélik le a 3 éves autót meg a 4 éves tv-t, ha nincs baja. De ez neked már magas:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 21:02:59

@Zsoltbacsi: "900 ezernel jart nala a kivandoroltak szama"

Megint belezavarodtál a számokba, tényleg nem kéne velük foglalkoznod. :))

800 ezret mondtam. Illetve nem én mondtam, nálam okosabb emberek becsülték meg, mert nincs hivatalos statisztika.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 21:04:12

@Francois77: Hirtelen megokosodtak az emberek? Akkor ennyivel nőttek a bankbetétek, mi? Segg hülye vagy.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 21:07:20

@Zsoltbacsi: "bizonygatta, hogy a kvotakampany 40-50 milliard volt"

Nem bizonygattam, hanem megbecsültem. Nem volt semmi megbízható adat. Most, hogy sikerült adatokat szerezni, 17 milliárdra becsülik a népszavazásra eltapsolt pénzt.

Francois77 2016.11.30. 21:09:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: egyrészt nőttek, másrészt az összesítő sorból kiderül, csak még mindig nem érted, hogy a költés megvan, csak másra költenek. Én pl utazom. Te pszichiáterre. Más másra:)

Zsoltbacsi 2016.11.30. 21:26:09

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Legalabb a sajat hazugsagaidra emlekezhetnel...
Eloszor mondtal 800at, rakerdeztem, es aztan modositottad 900ra, szoval az volt az utolso szavad. Hagyd a matekot szerintem, olyan sok szep palya van meg....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 21:30:41

@Francois77: Mondtam, hogy belezavarodtál. Ne a tejet, kenyeret nézd, az nem számít, mert azt mindenképpen meg kell venni. De ezt is mondtam már., rövid a memóriád is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 21:31:51

@Zsoltbacsi: Lehet, hogy százzal több vagy kevesebb, nem tudja senki. Tényleg ezen tudsz csak élvezkedni?

Francois77 2016.11.30. 21:35:39

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: nézd végig a táblázatot, mást nem tudok mondani, ha ennyire vak vagy :) de biztos magadból indulsz ki, és ha nincs pénzed, akkor 1 kiló kenyeret veszel, ha meg van, hármat :)

Zsoltbacsi 2016.11.30. 22:00:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Nem becsultel, hanem tenykent allitottad, es mindenki orbanberenc volt, aki kirohogott.
Es igen, orulok, hogy visszanyalt a fagyi

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 22:06:36

@Zsoltbacsi: Egy becsült értéket mondtam. Ennyike.

Lehet oldalakon keresztül elemezgetni, de az nem a komment műfaja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 22:08:30

@Francois77: "nézd végig a táblázatot"

Te meg ne nézd végig a táblázatot, mert mindig csak belezavarodsz. :))

Mondom, hogy a tej, kenyér nem számít, azt mindig fognak venni az emberek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 22:09:24

@Francois77: Tartós elektromos háztartási gép: 28% csökkenés
Híradástechnikai készülék: 34% csökkenés
Gépjármű-kiskereskedelem: 57% csökkenés

És akkor egy egészséges évi 3% bővülést nézve 23% növekedés kellett volna.

És akkor még nézd meg a szolgáltatásiszektort, mert így csak a kiskereskedelem számaiba sikerült megint belezavarodnod.

Szóval nagyon nem úgy fest, hogy lenne miből vásárolni az embereknek.

Francois77 2016.11.30. 22:42:27

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: értem, tehát szerinted 2008-2015 között volt 50%-os infláció, vagy ennyivel többet eszünk. értem.
a tartós háztartási cikkeknél 2009 volt a mélypont, természetesen, ahhoz hasonlítsunk, ahhoz képest masszív emelkedés van.
a gépjárműkereskedésben valóban van visszaesés, köszönhetően a korábban mesterségesen felpumpált önerő nélküli hiteleknek, és annak, hogy az emberek nem adják el a 3-4 éves autót. meg sokan nem is vesznek, mert rájöttek, hogy nem kell.
a híradástechnika ugyanez, nem kell 3 évente új tv.

de vajon miért nem írsz az építőanyagokról, amely 2009-2010-ben volt mélyponton, azóta megy fel, vagy az üzemanyagokról, 2009-ben kb nem autóztak az emberek.

nem zavarostam bele, a szolgáltatás meg nem volt téma, és ma már nem is lesz, mert ha nincs igazad, mindig terelsz, én meg ettől hányok.

menj orvoshoz! részemről lezártam.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 23:03:32

@Francois77: "2008-2015 között volt 50%-os infláció"

Volt infláció, de ami fontosabb, a forint gyengült jelentősen.

Egyetlen gazdasági célt sikerült orbánnak majdnem elérni, a hiányt kellő mértékre leszorítani. A célt úgy sikerült megközelítenie, hogy szénné adóztatta a lakosságot. Ennek az eredményét látod.

Fejlődés kellene, több, mint a velünk versengő orszégokban, nem pedig visszafejlődés.

"nem zavarostam bele, a szolgáltatás meg nem volt"

Akkor belezavarodtál, mert minden költés téma volt.

"menj orvoshoz!"

Most nem fáj a a torkom.

"részemről lezártam."

Nagyon helyes!

Francois77 2016.11.30. 23:09:05

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: igazad van. (Nincs, de ennyi hülyeséget már nem tudok követni.)

Szénné. A lakosságot. Istenem...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.30. 23:18:05

@Francois77: Biztos nem vetted észre, hogy 27%-ra emelték az ÁFÁ-t. Világcsúcs! Meg nem hallottál a különadókról. Meg autópálya adó az ELKERÜLŐ utakra! A világ ilyen hülyeséget nem látott! Élő munka terhei 35%, míg máshol 22%. Ennyire hülye nem lehetsz. Csak trollkodsz folyamatosan.

Francois77 2016.11.30. 23:25:51

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: na menjünk sorba. Valóban, 2%-ot emeltek az áfán, cserébe csak 16%-ot adózok. Különadók: hirtelen a bankadó jut eszembe, jókor választottam bankot, én nem fizetek. Ők fizetnek helyettem. Nem autózok. A 35% igaz, ha jól emlékszem, ezt örökölték. De igazad van, szörnyű, ami itt van. Sokaknak. De ha nekem nem, ne magyarázd már meg nekem, kösz :)

Felőlem lehetne 30% az ÁFA, ha cserébe 0 lenne az SZJA. Az szja-t ugyanis meg sem kapom, ÁFA-t viszont én döntöm el, mikor, mire fizetek. Ha épp úgy akarom, vásárolok külföldön.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.01. 00:15:34

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Hol a bizonyíték arra, hogy aki hozzaszól az bért kap bármelyik párttól?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 00:20:31

@atomic power 1986DucaDuca: Ugyanazokat a paneleket puffogtatjátok, és véditek a tolvaj hazaáruló orbán rezsimet. nektek is ugynúgy a szájatokba hugyozik az orbán, nem kéne védenetek. Ha nem kaptok bért, akkor a haszonélvezői vagytok. De ha milliárdokat kaptok akkor nem fogtok itt kommentelni. Tehát csak bérkommentelők lehettek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 00:22:53

@Francois77: "De ha nekem nem"

Még szlovákiában is 25%-kal nagyobb a fizetés. Ha meg nem fizetésből élsz, akkor pláne fáj az ország szegénysége. Attól, hogy nem vagy tudatában, mert a habonymédia elkábít, még így van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 00:24:00

@Francois77: És ha egyéni boldogulás miatt leszarod az ország helyzetét, akkor nem csak bérkommentelő vagy, hanem hazaáruló.

Francois77 2016.12.01. 00:30:02

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: annnyit keresel, amennyiért megdolgozol. Szlovákiában sem keresnék többet, és itt sem keresek kevesebbet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 00:34:06

@Francois77: "Szlovákiában sem keresnék többet, és itt sem keresek kevesebbet."

Nem érted.

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.01. 00:34:20

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Ez már differenciáltabb megközelítés. Tehat lehet haszonélvező is, nem csak bérkommentelő, aki úgy szól hozza, hogy adott esetben a vélemenye megegyezik a kormanypart velemenyevel. Mondok egy harmadik lehetöseget is: nincs belőle haszna, csak egyszerúen úgy latja, hogy adott kerdesben ott az igazsag. Mert ugye nem minden fekete vagy feher.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 00:36:49

@atomic power 1986DucaDuca: "a vélemenye megegyezik a kormanypart velemenyevel."

Hogy Magyarország romlásba legyen döntve és szétlopva? Akkor nem bérkommentelő vagy, hanem gyalázatos hazaáruló.

Francois77 2016.12.01. 00:37:44

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: igazad van, nem értelek, de ettől még jól élek, a te megértésed nem feltétele;)

Francois77 2016.12.01. 00:38:44

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Ja romlásba 2002-2009 között döntötték az országot, ne felejtsük el:)

atomic power 1986DucaDuca 2016.12.01. 00:47:30

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Nagyon könnyen kijelented valakiről, hogy hazaarulo! Azert ennyi hazaarulo nincs az orszagban! En mar csak azert sem illetlek semmilyen jelzővel. A te paneled, többek kózött az, hogy a regiótol való leszakadasunkat allandóan 2010-től datalod, holott ez nem így van. Minden adat egy iranyba mutat: 2004 idejere. Ennek ellenere én nem kritizaltam a szemelyed, mert ezt gyengesegnek tartom. Nem kapok azert pénzt, hogy allandóan itt kommenteljek. Jó éjszakat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 01:20:43

@Francois77: "romlásba 2002-2009 között döntötték az országot"

Ennyire nem sikerült. De mindegy is, az orbán országrombolását ez nem menti.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 01:25:58

@atomic power 1986DucaDuca: "Nagyon könnyen kijelented valakiről, hogy hazaarulo! Azert ennyi hazaarulo nincs az orszagban!"

Egyáltalán nem könnyen.

Olyan sok nincs szerintem. Van az egész fideSS, aztán vannak a szekértolói, akik tapsolnak a hazaáruláshoz. A habonymédia által megtévesztett tömegeket, és a megzsarolt közmunkásokat nem sorolom ide.

"A te paneled, többek kózött az, hogy a regiótol való leszakadasunkat allandóan 2010-től datalod"

Ez egyszerűen nem igaz. De az orbán 2010 óta felelős érte, pláne, hogy nagyban felgyorsította. Üssem a politikai halott gyurcsányt? Van értelme? Örülnél neki?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 01:36:07

@atomic power 1986DucaDuca: Egyébként amikor valaki a meggyesit vagy a gyurcsányt kezdi hazugságokkal mosdatni, annak is megmondom a véleményem. Nagyon meg is sértődnek, és ki vagyok kiáltva fideszesnek, meg hogy rosszat akarok a baloldalnak. Mintha lenne baloldal. :))

A libajnai kormányzásáról nem tudok rosszat mondani. Amennyire egy év alatt lehetett rendbetette a dolgokat, elvezette az országot nagyobb botrányok nélkül.

Francois77 2016.12.01. 01:46:46

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: az ország bedőlt 2008-ban, 2010 után meg nem:) Ja de, várj, hát minden héten csődbe megyünk, most jut eszembe:):):)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 02:26:48

@atomic power 1986DucaDuca: Na, még nem vagyok álmos, kielemzem neked a gyurcsányt.

A meggyesi hülye módon beváltotta a választási igéreteit. Mindezt nagyrészt kölcsönből. De legalább az emberekre költötte, nem ellopta. A gyurcsány nem csinált 2 évig semmit. Aztán 3 évig nem csinált semmit. Egy főttkrumpli vagy egy üres öltöny is ugyanígy kormányzott volna. Azt gondoltam, ennél csak jobb jöhet. Hogy az orbán ezt teszi az országal, arra nem gondoltam. A gyurcsánynak mindig nagy reformötletei voltak. De nem vitelezte ki őket. Hogy ő jót akart, csak nem engedték. Hát ez baromság. Az öszödi beszéd is baromság volt. Tudhatta volna, hogy a falnak is füle van, nem szabad a hazugságát bevallani. A választások előtt 5 éves adócsökkentési törvényt hozott. Utána azonnal adót emelt. Na, ekkor kellett volna a népnek kimenni az utcára, nem az öszödi beszéd kitudódásakor.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 02:28:11

@Francois77: "az ország bedőlt 2008-ban, 2010 után meg nem"

Rosszul emlékszel, hálistennek egyszer se dőlt be. Bár 2010-ben az orbánék erősen próbálták.

Francois77 2016.12.01. 02:44:45

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: tényleg, most hogy mondod, az IMF azért adott pénzt, mert annyira jó befektetés volt:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 02:48:56

@Francois77: Pfff, nemtom az indítékaikat és a szabályzatukat. Azt tudom, hogy visszakapták kamatosul, úgyhogy nem vesztettek rajta.

Francois77 2016.12.01. 02:52:25

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: ők nem is. Ja, az volt az indíték, hogy nem kaptunk hitelt, és ha nem adnak, akkor egy héten belül államcsőd lett volna. Nem ártana olvasgatni egy kis történelmet. Sokat segít.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 02:55:28

@Francois77: "államcsőd lett volna"

Ha a nagyanyámnak kerekei lettek volna... A feltételes múlt nem egy szerencsés igeidő. :))

De most mit egzecíroztatsz engem itt a 2008-cal?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 03:04:05

Úgy tudom, a piacról csak nagyon drágán lehetett volna felvenni kölcsönt, válság volt, így a gyurcsány elég okos volt IMF hitelt felvenni. Az orbán nem volt ilyen okos, ő a drágább piaci hitelt vette fel. A kifizethetetlen kamatot úgy kerülte el, hogy pávatáncot mutatott be az IMF körül, amivel elkábította a befektekőket. Ügyes volt. Hazug, de ügyes. Az, hogy legközelebb nem hisznek neki, és az ország szenved tőle, ennyire nem előrelátó.

Nah, ne kelljen nekem már a gyurcsányt dicsérnem! Csak annyi az előnye, hogy az orbnnál kisebb fasz.

Francois77 2016.12.01. 03:05:01

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: tájékoztatlak, hogy tudj hasonlítani. Egyébként nem én mondom, hanem pl az akkori MNB elnök.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 03:18:49

@Francois77: Államcsőd akkor van, amikor az állam fizetésképtelenné válik, vagyis kiadási kötelezettségei egy részét nem tudja teljesíteni. Pl. nem fizet nyugdíjat.

2008-ban többször sikertelen államkötvény aukciót tartottak, azaz a befektetők nem akarták olyan kamaton megvenni az államkötvényket, mint ahogy azt az MNB felajánlotta. Magasabb kamatot meg az MNB nem akart ajánlani, hülyeség is lett volna, mikor az IMF hajlandó volt kölcsönadni normális kamatra. Az, hogy a gyurcsány mit makog államcsődről, kurvára hidegen hagy. Mondott az olyan hülyeséget is, hogy "a reformpolitika 2006 és 2008 között megakadt, ezért fő felelősség az ellenzéké". Az orbán meg olyan hülyeséget mondott, hogy "a Valutaalaphoz fordulni szégyenszámba megy".

www.origo.hu/itthon/20081101-gyurcsany-ferenc-allamcsod-es-szocialis-valsag-is-kialakulhatott-volna.html

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 03:31:33

@Francois77: Hülyeség a 2008-as válságot a gyurcsány nyakába varrni, nem tehetett róla. Az viszont az ő bűne, hogy letolt gatyával ért minket a válság, kikőltekezett, nem volt lehetőség a gazdaságélénkítésre. Na, ezért ütheted a túlmozgásos bohócot.

Francois77 2016.12.01. 03:37:53

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: csak nálunk 2005-ben kezdődött a gond. 3 évvel korábban, lásd első leminősítés.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.01. 03:47:20

@Francois77: "2005-ben kezdődött a gond"

Nem. 2001-ben, mikor az orbán a választásra készülve elkezdte az osztogatást. Amire aztán a meggyesi ráerősített. És aztán a gyurcsány rendrakás helyett nem csinált semmit. Mert választást akart nyerni. Ha akkor rendet csinál, talán elvesztette volna 2006-ot, de után még sokszor esélye lett volna nyerni. De az a poijáca soha nem csinált kormányzás-szerű dolgot. Duma, az van rengeteg. Marha okosnak képzeli magát. Lett volna okos, mikor lehetősége volt rá.

cardiobascuralis 2016.12.01. 04:16:10

@Francois77:
De ettől még egy agyatlan faszkalap vagy csak.
Hiába vigyorogsz.

Francois77 2016.12.01. 04:22:10

@cardiobascuralis: nyugi, cica, béke van. És demokrácia;)
süti beállítások módosítása