B1 blogcsalád



Abszurdisztán: olcsób lett volna az aszfaltot megjavítani, ehelyett lekaparták a festéket

2016. november 11. - Mr Flynn Rider

A Kétfarkú Kutyapárt furcsa politikai marketinget visz: különböző színűre festi a szétrepedt járdabetont. A vicces, vidám színek, valljuk be, jobb kedvet visznek az arra járók életébe – de ezt nem mindenki gondolja így.

jarda_szines.jpg

Például a Pécsen, ahol nemrég még be is vitték a Kétfarkú „passzivistákat”, most le is kaparták utánuk a festéket az aszfaltról.  

Több lap, és a Kétfarkúak Facebook-oldala is beszámolt róla: múlt hét csütörtökön „rajtakapták” Kovács Gergelyt, hogy többedmagával „elvetemülten kiszínezi” a pécsi Ferencesek utcájában a járda repedéseit.

Abszurd az abszurdban 1: annak a cégnek az embere kapta rajta a Kétfarkúakat a járdafestésen, amelynek karban kellene tartania a járdát. Állítólag majdnem szívrohamot kapott az illető, üvöltött és a feleségének kellett lenyugtatnia. Ki is hívta a rendőröket, meg le is fotózta a passzivistákat.

A Kétfarkú Kutya elnökét a repedésrongálás kivitelezésének tényálladéka miatt a rendőrök előállították, a városszépítő és figyelemfelhívó jelleggel kipingált járdához bűnügyi helyszínelők vonultak ki. A passzivisták órákat töltöttek a rendőrségen, mint valami bűnözők.

Abszurd az abszurdban 2: a rendőrségen felolvasták nekik, hogy milyen jogszabályok vonatkoznak a grafizitésre és egyértelműen kiderült, hogy a grafiti az, ami a falon van. Amikor a Kétfarkúak azzal érveltek, hogy ez emiatt nem lehet grafitizés, a rendőrség azzal válaszolt: ezért csak gyanúsítják őket grafitizéssel.

A Pécsi Stop ekkor több kérdést is feltett a cégnek. Azon kérdésre, hogy a járda mikor volt utoljára felújítva, a cég nem válaszolt, ahogy arra sem, hogy mikor tervezik kijavítani a szóban forgó járdaszakaszt. Annyit közöltek, hogy leginkább a tömegközlekedéssel érintett utakat javítják, előnyt élvez a kátyúmentesítés és a balesetveszély megelőzése mindenhol, ugyanakkor a kisebb út- és járdahibákat is kezelik városszerte, így az esztétikai javításokat is elvégzik.

November 10-én reggel több biokomos tűnt fel a lefestett repedések felett, és gondosan eltüntették a festést, így mostantól megint "nem csúfítja" semmi az utca gyönyörű repedéseit. Négy munkatársuk "hígítóval, vízzel, tisztítóronggyal, gyökérkefével és egy kisebb tisztítógéppel" három és fél óra alatt végzett a nemes feladattal - derül ki a cég Pécsi Stopnak küldött válaszából.

Végre végetvetettek a színbűnözésnek és rekonstruálták a korábbi szürke repedéseket!

 

Abszurd az abszurdban 3: Tegnap, hogy a „csúfság” eltűnt, a Pécsi Stop újra a céghez fordult, mire a Biokom elkezdett elmúltnyolcévezni. „Az utóbbi években Pécsett 8-szor, 10-szer annyit költ kátyúzásokra, közterületek javításokra, mint 2010 előtt.” – áll a cég közleményében, kár, hogy nem tették hozzá: Gyurcsány a hibás.  

Abszurd az abszurdban 4: 2000-2500 Ft / négyzetméter áron a járdát újra lehetett volna betonozni. Lehet, olcsóbb és egyszerűbb lett volna. 

Abszurd az abszurdban 5: Vajon, ha a házmesterország minden lakója feljelentgetne, feljelentenék-e most a Biokomot hűtlen kezelésért, hiszen a rájuk bízott közvagyonnal, khm, nem éppen a megfelelő módon bántak?

Abszurd az abszurdban 6: az FBI és az Interpol által körözött nemzetközi bűnözőt, aki terroristákkal és az Orbán-családdla is üzletel, illetve a jelek szerint rendszeresen fordul meg Magyarországon, még nem sikerült elkapni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5411949689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Okostobi 2016.11.11. 10:51:41

Sokkal jobb lett így! :) Ha lefestve marad és a javítás során e miatt nem látják a hibát, még úgy hagyják! :D Persze majd arról is kellene kép, dátummal együtt :D

Bartha Péter 2016.11.11. 13:27:06

Most legalább úgy néz ki, mint a Biokom! Szürke, ronda és unalmas!

Csaba Szikora 2016.11.11. 14:43:14

Hát ja.Egy normális,józan embernek nem jut eszébe kipingálni az aszfalt repedéseit,de egy normális,józan ember nem is akadályozza meg.

1bitang 2016.11.11. 16:37:17

Csaba Szikora Tehát: nincs normális, józan ember Pécsett!
(mellékesen: a kipingált járda vidám, a "javított" pedig olyan, mintha lef...ták volna ... lehet, hogy tényleg? így "javították"?)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.11. 17:04:52

Szóval ez komoly? Valaki csípjen meg, hogy nem álmodok!

bohmjo 2016.11.11. 21:06:40

@Csaba Szikora: Egy normális, józan országban karbantartják a közutakat és a járdákat. Ezért zseniális a kétfarkúak festési akciója. Röviden: repedezetten veszélyes és ronda, festve kevésbé ronda. Ahülyeségre a legnagyobb veszély a humor.

lcsaszar 2016.11.11. 21:21:39

Nem is a repedéseket színezték ki.

werecke 2016.11.12. 05:36:22

Környezetvédelmi szempontból nem sántít a dolog ? Az eső szép lassan bemossa a földbe.
Persze vidám Pride hangulatot áraszt van akiknek erre a baromságra felcsillan a szeme.

József Barta 2016.11.12. 10:48:58

én meg azon morfondírozok,hogy mi lett volna,amikor a rendőrök bevitték a kétfarkúakat,másnapra az ország 10 másik pontján is festettek volna,azokat is beviszik,harmadnapra 100 helyen festettek volna,azokat is beviszik.....Mi lett volna?De még nem késő!

tonypek 2016.11.13. 12:10:45

Csak szólok előre, ha nagyon erősködtök a kisvasutat leviszik Pécsig és ott építenek egy 60 ezres stadiont. Ebben az országban csak az lehet amit a főni megenged.

Netuddki. 2016.11.13. 12:17:55

Ostobenkó, közpénz csöcsön lógó, semmire kellő fasszopók! A feljelentgetés megy, de a munkát elvégezni büdös? A 2farkúak helyében rájuk vertem volna a jogtalan fogvatartást. Csak van valami ügyvédjük hasonló célból. Főleg ha már pártosodtak is.
A színezés valóban egy jó figyelemfelkeltés. De ami utána történt az már fele se tréfa, és a csírájában kell elfojtani hogy az állampolgárokat a jövőben hasonló atrocitás ne érje.

Más.
A kossuthon a hírekben az orbán valami jog és biztonságról karattyolt. Érted! Az ország legnagyobb tolvaj bűnöző maffiózója! Hát a pofám leszakad...

Netuddki. 2016.11.13. 12:19:25

@Tibi !: Ja bocs, jogról és rendről.

sírjatok 2016.11.13. 12:51:26

Igen a blogban nem írták, de a blogajánlóban igen, hogy ilyen csak MO-n van.

Azért aki azt hiszi, hogy faszságok csak MO-n vannak, az sem áll egész szilárdan a valóság talaján :) Olvasgassatok már egy kis külföldi médiát. Van ilyen meg még ilyenebb mindenhol, pl. mókusátjáró, amit évi két mókus használ és 120k euró volt megépíteni, vagy hogy az új amcsi vadászgép még mindig nem tud egyszerre lőni és repülni. Elbaszás meg bürokrácia mindenhol van.

Ettől persze jó erre felhívni a figyelmet, csak nem kell azt hinni, hogy na ilyen is csak a cúnavélfalkaszolbán alatt lehetséges.

christophe 2016.11.13. 13:21:49

Ideje lenne ismèt leforgatni a Tanu cimu filmet,vègulis a szereplokon(sajnos)kivul nem kell semmit vàltoztatni....

n3spr3ss0 2016.11.13. 14:00:37

Kúrvaországban az idiotizmus a normális. A humortól meg reszketnek,mert az gyilkos tud lenni.

illaim 2016.11.13. 14:48:43

@sírjatok: te eszement propagandista! ti csináltok mindenből politikát, még a szar munkából is! Az pedig egyáltalán nem mentség a hülyeségre, hogy az máshol is van!
Ha nem egy öntelt gőgős faszok lennétek, meg lehetett volna köszönni a járdafestők figyelemfelhívását, és soron kívül kijavítani a repedéseket, az alapozástól kezdve! Akkor lenne respektje is a helyi önkormányzatnak is! De ti ezt is elbasztátok! Sötétek!

Attilajukkaja 2016.11.13. 14:53:02

Tok jol nezett ki a kiszinezett jarda! :o) Talan ezt nem birtak elviselni a biokomos majmok.

miketbeszéltek 2016.11.13. 15:22:47

@werecke: Igen komoly, elismerésre méltó teljesítmény, ha még egy ilyen kapitálisan abszurd és felháborító dolgot is megpróbálsz az "elllenség" befeketítésével legalizálni!

Bebíró 2016.11.13. 15:43:05

@József Barta: jó ötlet kell majd élni ilyen eszközökkel

lutria 2016.11.13. 15:50:40

És még valszeg rongálási kárt is meg fognak állapítani-ami a repedezett aszfaltot érte-lehet hogy tovább repedtek az ecsetek használatától...
vagy ha nem akkor kiszámlázzák a 4 munkás bérét,a felhasznált oldószerek,szerszámok és a tisztítógép gépidejét,a rendőrségi eljárást,helyszínelést stb.

zdanee 2016.11.13. 15:58:09

@werecke: Gondolom akkor is hangosan tiltakozol, amikor kivágják Budapest minden második fáját. Várj, kitalálom: "betegek voltak és ültetnek helyettük újakat".

Ha a libbantság fájna az egész baloldal üvöltene 2016.11.13. 16:23:00

Bevannak szarva a libsik rendessen, attol felnek, jon a Trump es oceanba loveti oket.
Ezert szuletnek az ilyen kenyszeredett elmebeteg postok.

2016.11.13. 16:33:13

Majd úgy járnak a pécsiek, mint a dunaújvárosiak. Orbán veje kicseréli a világítást és majd a vaksötétbn nem látszanak a repedések.

miketbeszéltek 2016.11.13. 17:09:14

@Ha a libbantság fájna az egész baloldal üvöltene:
Konzervatív vagyok. Trumpot támogattam (a hibáival együtt.) De nem értem, hogy egy konzervatív embernek miért kéne olyan agyatlan szervilisnek lenni, hogy minden hülyeséget és felháborító dolgot is foggal-körömmel védeni kéne. Illetve nem értem azt a hazaáruló hozzáállást, hogy ha a libsiknek tudunk valamivel ártani, akkor nem számít, ha az egész országnak ártunk vele. Az meg még ezen belül is buggyant hozzáállás, hogy ártsunk csak nyugodtan az országnak, ha ezzel úgy gondoljuk, hogy bosszantjuk a libsiket! (Ez a tipikus kommunista hozzáállás, ami a Tanúban lett kiparodizálva.)

fifibá55 2016.11.13. 17:11:50

A kétfarkúak idiotizmusa abból látható, hogy kipingálták a rossz járdaszakaszt, ahelyett, hogy leaszfaltozták volna. Utóbbi esetben kissé nehezebb dolga lett volna a hatóságnak, hogy ezt valamilyen (társadalmi/jogi) negatívumként minősítse.

Ha a libbantság fájna az egész baloldal üvöltene 2016.11.13. 17:30:43

@miketbeszéltek: Haboruban allunk, es en Orban Viktorral egyutt az orszagot vedem.
Ilyenkor NINCS HELYE KRITIKANAK. Majd 20 ev mulva, ha az orszag mar biztosagban van, es nem kell attol tartani, hogy a libsik elpusztitjak, megszalljak, gyarmatositjak.

miketbeszéltek 2016.11.13. 17:40:39

@Ha a libbantság fájna az egész baloldal üvöltene:
Ha saját magunk romboljuk az országunkat, akkor a végén nem lesz mit megvédeni a "külső" ellenségtől!

miketbeszéltek 2016.11.13. 17:43:39

@Ha a libbantság fájna az egész baloldal üvöltene:
Ja, és aki szidja a libsiket, de istentelen, részeges, parázna, házasságtörő, trágár; az védi, építi, vagy rombolja az országot?

Attilajukkaja 2016.11.13. 18:33:04

@miketbeszéltek:
"Ha saját magunk romboljuk az országunkat, akkor a végén nem lesz mit megvédeni a "külső" ellenségtől!"
Nagyon igaz! De mivel nincs kulso ellenseg, ezert azt meg kell keresni orszagon belul.
Orban az oszd meg es uralkodj elvet vallja, haborut deklaralt a sajat orszagaban. :o(

miketbeszéltek 2016.11.13. 18:56:32

@Attilajukkaja: Sajnos nincs igazad, van kihívás -mint ahogy írtam, elkötelezett konzervatív vagyok, emiatt részben igazat adok Orbánnak, sőt másra most sem tudnék szavazni; de bánt, hogy egy polgári konzervatív ország helyett egy etatista, az 50-es ívek stílusát felidéző rezsimet épített, felelős polgárok helyett elvakult fanatikus hívőkkel, és valóban -a természetesen meglevő ellentétek felkorbácsolásával.

Beer Monster 2016.11.13. 19:04:26

És ezek az állatok most meg vannak sértődve, sőt fel vannak háborodva, hogy róluk ír a sajtó.
Tuti.

Ha a libbantság fájna az egész baloldal üvöltene 2016.11.13. 19:04:31

@miketbeszéltek: Jelenleg rekordsebesseggel fejlodik az orszag. NULLA inflacio, NULLA munkanelkuliseg, NULLA hiany . A libsik idejeben mindegyik 10-20 szazalek korul volt. Es mindenut pusztulas, rombolas, allamcsod, az embereket halomra lottek az utcakon.
Probaltak volna csak a ketfarku buzik 2010 elott ilyen viccesen tiltakozni. OTT HELYBEN AGYONVERTEK VOLNA A GYURCSANY RENDOREI a vicceskedoket. Es masnap kituntettek volna a gyilkos rendoroket., amiert megvedtek a fasiszta naci grafitisektol a varost.

Attilajukkaja 2016.11.13. 19:37:38

@Ha a libbantság fájna az egész baloldal üvöltene:
"NULLA inflacio, NULLA munkanelkuliseg, NULLA hiany . "
NULLA ismerete a valos helyzetnek!

@miketbeszéltek:
"Sajnos nincs igazad, van kihívás"
Szerinted milyen kulso orszag vagy hatalom akarja megtamadni Magyarorszagot? Ki akar haboruzni velunk?
Amugy egyetertek veled.

miketbeszéltek 2016.11.13. 19:54:34

1: Bár gusztustalanul kifacsartak minden cseppet a migránshelyzetből a saját javukra, de Európa iszlamizációja és egyáltalán a tömeges bevándorlás valóban veszélyhelyzetet teremt.
2: Bár a sztyeppei "értékek" helyett inkább az európaiakra lenne szükségünk, de a mostani európai nagypolitika okot ad egy egészséges bizalmatlanságra és a függetlenség megörzésére.
3: A világban a liberálista felfogás olyan agresszív nyomulását lehet tapasztalni, hogy a konzervatív emberek már a saját családjukat, gyermekeiket féltik, az időnként tényleg "liberálfasizmusként" viselkedő felfogással szemben.

miketbeszéltek 2016.11.13. 20:07:25

@Attilajukkaja: Az előző hsz-omban nyilván erre válaszoltam.

miketbeszéltek 2016.11.13. 20:17:26

@Ha a libbantság fájna az egész baloldal üvöltene:
Cudar világban élünk. Nem elég, hogy félni kell a migránsoktól, félni kell a liberálfasisztáktól, félni kell a kisebbségi helyzet eldurvulásától stb. stb.; de ez a valósággal csak köszönőviszonyban levő, a libbancsokban egy mitizált ellenséget, illetve bűnbakot megtaláló eszme is ugyanolyan félelmetes és országromboló. Illetve ha már utálod a kommunizmust-jogosan!-akkor miért beszélsz pontosan olyan sémák szerint, mint az ötvenes években? Nem érzed cikinek, hogy annak a vészkorszaknak a szófordulatait, érvelését -amit a Tanú filmben is láthatunk- használod?

Attilajukkaja 2016.11.13. 20:43:20

@miketbeszéltek:
En nem hiszek abban, hogy az iszlamizacio barmilyen veszelyt jelentene kis hazankra. Persze nem veletlenul van ez tulreagalva. Kell a kulso "ellenseg"!!!

"a konzervatív emberek már a saját családjukat, gyermekeiket féltik, az időnként tényleg "liberálfasizmusként" viselkedő felfogással szemben"
Mint pl. mitol?

miketbeszéltek 2016.11.13. 23:18:07

@Attilajukkaja: "En nem hiszek abban, hogy az iszlamizacio barmilyen veszelyt jelentene kis hazankra."
Ez már ki lett vesézve máshol, de 1-1 szóval nem lehet válaszolni:
A migránsügy valóban megváltás volt Orbán számára, amikor a korrupció és egyéb ügyek már-már elkezdtek visszaütni. Viszont! 1: A belpolitikai haszonszerzés, hatalmi centralizáció azzal párhuzamosan zajlik, hogy az Európa Bizottság illegitim módon igyekszik a saját hatalmát növelni. Bár nem örülök az elsőnek sem, de ha már rákényszerítenek a választásra, akkor inkább a magyar diktátorunkat támogatom a brüsszelivel szemben.
A "józan és nem xenofób" Európának pedig semmi érdemi válasza, koncepciója sincs a problémára.
-Az, hogy a bevándorlók nem állnak meg az első biztonságos helyen (ami a menekültstátusz feltétele), hanem Európa legmagasabb életszínvonalából akarnak részesedni, ez egyértelműen gazdasági bevándorlássá minősíti a belső mozgásukat. Ha ezt az igényüket méltányoljuk, akkor milyen akadálya lenne a további milliók bevándorlásának, akár komplett új térségek -pld. Afrikai régiók megindulásával, veszélyeztetettséget előidéző fegyveres konfliktus akad ott is bőven...Már ebből a szempontból sincs semmilyen megalapozott információ, higgadt kutatás, hogy mennyi bevándorlót bír el Európa, és hány millió után kell az újabb milliók elé kitenni a "Megtelt" táblát-bár ezt állítólag Európa nem is tehetné meg....Viszont példa nélküli, hogy Európa olyan embertömeget engedett/enged be ellenőrizetlenül, amelynek a kultúrája más, sőt alapvetően ellenséges a nyugatival, úgy akar részesülni a nyugati javakból, hogy a nyugati kultúrát lenézi, megveti, ellenségként kezeli. Ennek a megnyilvánulásait a kormányzati propaganda fókuszba állítja, nagyítja; a migrofilek viszont bagatellizálják, sőt eltitkolják. A bejövők Allah akbar kiáltása szimbolikus... Ha el is tekintünk az aktív terroristák beszivárgásától (bár érthetetlen számomra, hogy a korábbi években nyilvánosságra került, Európa legyőzését célzó forgatókönyvet pontosan követő események nyomán miért nem szólal meg a vészcsengő), azonban a nyugati életszínvonalra számítók csalódása elkerülhetetlen, így óhatatlan a radikalizálódásuk. -A veszélyeztetettséghez visszatérve: az sem mindegy, hogy egy ártatlan polgárt űznek el a hite miatt, vagy egy rivális gyilkos csoport bosszúja elől menekül a"harcos". -A demokrácia évszázadok alatt megtanult, átvett játékszabályok mellett működik. Európa ezt a kényes, értékes belvilágát védelem nélkül hagyta….A kijózanodás, illetve az ismeretlen személyazonosságú tömegek rendpárti átrendeződést idéznek elő. 
-Történelmi eseményeket élünk át. Már évekkel (évtizedekkel ezelőtt) lehetett olvasni a gazdasági/társadalmi tudósok jóslatait a nyugat felé meginduló 100 milliókról. És „íme ez előttünk teljesedett be”. Van erre bármilyen megalapozott, tudatos "ballib" válasz? Európai konszenzus? Dehogy! Ad hoc, belpolitikai, pártpolitikai, ballib polkorrekt beidegződésekből származó kommunikáció, intézkedésecskék, mialatt a történelem már át is robogott felettünk….Egyedüli józan, és jogos eljárás lehetett volna: Európai területen kívül elhelyezett menekülttáborokból egyéni, azonosítás utáni eljárással engedni be korlátozott számú menekültet, próbaidőszakkal, antiszociális viselkedés esetén kiutasítással...Ha a titkosszolgálatok, a nemzeti kormányok és európai testületek a kötelességüket tették volna, akkor nem érte volna ilyen váratlanul őket a probléma-jogos kérdés a felelősség megoszlása. Érdekes módon Orbán korábban már előjelezte ezt. Lehet persze mondani, hogy paranoiából, de veszélyhelyzet esetén a paranoid bizonyul realistának; józan gondolkozásúnak....

miketbeszéltek 2016.11.13. 23:29:30

@Attilajukkaja: "Mint pl. mitol?"
-Attól eltekintve, hogy nem csak hívőként, hanem egyszerűen az élet és a kiszolgáltatottak védelmét képviselő humanistaként is minősíthetetlenül képmutatónak és cinikusnak tekintem az elvileg szintén humanista liberalizmus állásfoglalását abortusz-ügyben, amelynek tömeggyilkosság a következménye. -Öngyilkos a fogyó és öregedő Európában az a felfogás, amelyik a reprodukció ellen agitál: pld. a szingli modellnek, a homoszexuális kapcsolatoknak a propagálásával.
-A tradícionális családmodell ellenségei látszólag csak az egyenjogúságért küzdenek; valójában agresszíven rá akarják kényszeríteni a saját értékrendjüket a konzervatívokra: a Norvég "gyermekvédelmii" szervezet arra vetemedett, hogy képes erőszakkal szétszakítani a neki nem tetsző, tradícionális, vallásos családokat.-Kriminalizálják a gyermeknevelésben a (hangsúlyozom) szeretetből történö, mérsékletes, jó szándékú fegyelmezést is.
-Legújabb követelésként kriminalizálják a nemek szerinti nevelést....stb.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.14. 00:04:20

@miketbeszéltek: "a homoszexuális kapcsolatoknak a propagálásával."

Erre tudnál példát mutatni?

Attilajukkaja 2016.11.14. 00:17:44

@miketbeszéltek:
1. Abortusz. En nem kenyszeritem rad az abortuszt. Meg akkor sem, ha tudom, hogy a gyermeked betegen fog megszuletni es nagyon komoly terhet jelent majd a csaladod es a tarsadalom szamara. Te se kenyszerits engem, hogy megszuljem a nemkivant magzatomat.
2. A reprodukcio ellen agitalo felfogas. Ilyen semmilyen liberalis felfogasban nincs, nem letezik! Ha valaki szinglikent vagy homoszexualiskent vallal gyermeket, annak oka van.
3. Se szingli, se homoszexualis kapcsolatokat nem lehet propagalni. Legfeljebb engedni, hogy aki ilyen kapcsolatban talalja meg a boldogsagat, a csaladjat, annak ez megadathassek.
4. Sajat ertekrend raeroszakolasa masra. Ez nagyon nem a liberalizmusra jellemzo, mivel teljesen ellentmond a liberalis felfogasnak. Leginkabb az egyhazak, az autokrata torvenyhozas az, amely szukiti az emberek szabadsagat es mindenkepp meg akarja hatarozni, hogyan eljenek. A liberalis azt mondja, hogy elj ugy, ahogy neked tetszik addig, amig nekem nem artasz vele.
5. Gyermekfegyelmezes. A gyermekbantalmazas, durva fizikai fegyelmezes elitelendo, meg akkor is, ha valaki "jo szandekbol, szeretetbol" teszi. Azert elitelendo, mert nehez meghuzni a hatart, honnan szamit mar komoly lelki es testi abuzusnak. Ennek semmi koze a liberalizmushoz.
6. A nemek szerinti nevelest senki nem kriminalizalja!!! Legfeljebb nem tartja a legmegfelelobbnek.

Szoval nem latom, mitol is olyan borzaszto az, hogy van, aki nem ugy gondolkodik mindenrol, ahogyan a "konzervativok". A liberalisok senkit nem kenyszeritenek arra, hogy a maradibb gondolkodasuak ugy eljenek, ahogy ok. Csak annyit kernek a konzervativoktol, hogy hagyjak oket beken: elni es elni hagyni.

Beer Monster 2016.11.14. 14:00:56

@miketbeszéltek: Nem látom, hogyan kerültek ide ezek a témák, ám a szó szerinti öngyilkosság az lenne, hogyha a 8 milliárd lakosú Földön a legnagyobb lábnyomú európai életmódot élők létszámát növeljük. A népesedés nem politikai kérdés.

prognosys 2016.11.17. 15:38:37

Szerintem az egész Biokomos akció rendőségi fejelentéssel, tokkal vonóval egy felülről irányított zavarkeltést szolgál. A zavarkeltés lényege, hogy jóérzésű emberekben felhánorodást keltsen, s zavarodottságában ne tudja valaki eldönteni, hogy kinek van igaza...addig sem Tonyó helikopterezéséről meg a milliárdos lopásokról beszél a nép...

A magyar politikai pártok általában nagy mesterei a zavarkeltésnek.

Attilajukkaja 2016.11.17. 15:52:57

@prognosys:
Ugy erted, hogy a Ketfarkuak provokaltak ki az egeszet? Vagy a Biokomosak?

Beer Monster 2016.12.03. 21:59:08

@prognosys: Sajnos ilyen hülye rosszhiszemű emberek maguktól léteznek, bármiféle irányítás nélkül is.

prognosys 2016.12.04. 07:29:07

@Attilajukkaja: ...a mit is? Ilyen aszfalt festéssel én is napi szinten találkozok Óbudán. Jópofa, kicsit feldobja azt a szürke aszfalt rengeteget. Érdekes, ott senki sem sietett feljelentgetni, meg lesikálni.

Attilajukkaja 2016.12.04. 13:52:24

@prognosys:
" ...a mit is?"
Mar nem emlekszem. Olvass vissza.

"Ilyen aszfalt festéssel én is napi szinten találkozok Óbudán. Jópofa, kicsit feldobja azt a szürke aszfalt rengeteget."
Szerencses ember vagy!
süti beállítások módosítása