B1 blogcsalád



A Fidesz sikeresen megvédte a szabadságot és a demokráciát az ellenvéleményt nyilvánítóktól

2016. október 23. - nickgrabowszki

lg.jpgTúl azon, hogy már megint meg akarta mondani Nyugat-Európának, hogy otthon mit és hogyan csináljon (bevándorlók helyett saját gyerekekkel oldja meg a demográfiai problémáit; szóval, dán és francia nők, szüljetek!), az 1956-os forradalom emléknapján Orbán Viktor

 a szabadságról és a diktatúra alóli felszabadulásról szónokolt.

Mindeközben:

  • A kommunista diktatúra elleni forradalom emléknapján a köztársasági elnök a belügyminiszter előterjesztésére altábornaggyá léptette elő a diktatúra egyik kiszolgálóját, sőt, működtetőjét, egy volt III/II-es operatív tisztet.
  • Egy korábbi jobboldali miniszterelnök pedig - egészen az 50-es évek modorában - "az amerikai imperialisták gaztetteiről" beszélt.

És továbbra is mindeközben: a Fidesz sikeresen megvédte a szabadságot és a demokráciát azoktól, akik ellenvéleményt mertek nyilvánítani.

  • A kormánypárt alelnöke büntetőeljárással fenyegette meg azokat, akik nemtetszésüket merik nyilvánítani a miniszterelnök beszéde alatt.
  • A központi, elvileg nyilvános, szabadtéri állami ünnepségre csak regisztráció után lehetett bemenni.
  • A biztonsági őrök nem engedték be azokat, akiknél síp vagy egyéb zajkeltő eszköz; esetleg elvették tőlük és összetörték.
  • Hiába regisztrált,nem engedték be Szigetvári Viktort és Juhász Péter, az Együtt elnökét és alelnökét sem.

A Fidesz sikeresen megvédte a szabadságot és a demokráciát azoktól, akik ellenvéleményt mertek nyilvánítani.

Ez így, együtt (plusz az "díszünnepség" iskolás, patetikus, dagályos semmitmondása) már egészen olyan, mintha visszatértek volna az 50-es, 60-as évek, és velük a kommunisták. A különbség annyi, hogy akkor hivatalosan és vállaltan sem lehetett ellenvélemény, most hivatalosan lehet, csak nem hivatalosan nem. 

Ma, Magyarországon elvileg lehet nemszeretni a kormányt, 

csak gyakorlatilag nem.

Ha nem tetszik a rendszer, annak nem lehet hangot adni az állami rendezvényen, mert be sem engednek. A tiltakozás nem kerül be az állami médiába, aki azt nézi, annak egészen úgy tűnik, hogy minden magyar nagyon-nagyon kedveli a miniszterelnököt, a kormánypártokat és a politikájukat.

Az ellenzéki (azaz nem kormánypárti, független) média elvileg tudósíthat róla, amíg gazdasági okok miatt be nem zárják, mivel a hatalom kontroll alatt tartja a hirdetéseket, és tőle független (azaz külföldi) tőkét nem enged be a piacra.

Lehet ellenzéki sajtó, de úgy tesznek, mintha nem lenne; lehet ellenzéki választó, de úgy tesznek, hogy ne látszódjon.

  • Nem igaz, hogy aki nincs velük, az ellenük van.
  • Az sem igaz, hogy aki nincs ellenük, az velük van.

Aki nincs velük, az nincs.

Csak az új egység van. Akinek ellenvéleménye van, az nem mehet be az állami rendezvényre. Az nem része se az államnak, se a nemzetnek. Az új egységnek pláne.

Mintha el se telt volna az a 60 év november negyedike óta.

(Kép: Twitter/Lydia Gall)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5211832287

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Legnagyobb hazai liberális 26 éve Orbán Viktor 2016.10.24. 17:08:51

Orbán Viktor 1992 és 2000 között a Liberális Internacionálé tagja és alelnöke volt. A mikor a liberálisokat szidják, akkor őt szidják főként. Ha a balliberálisokat, akkor meg pláne, mivel Kommunista Ifjúsági Szövetség titkára is volt azt megelőzően.

Trackback: A tegnapi események 4 tanulsága 2016.10.24. 15:50:01

1. Rég nem gyalázta így meg 56 emlékét regnáló kormány Bár a tíz évvel ezelőtti zavargások szakszerűtlen és brutális kezelése eddig elsőséget élvezett ezen a téren, azt hiszem most sikerült überelni. Miután már uniós tagállamként önként és dalol...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megamedve 2016.10.24. 00:23:28

Ez kérem egyszerű:
Fidesz/és/vagy=geci.
Ja, és tegyük hozzá, hogy az a rendőr/ vagy akárki aki ehhez asszisztál, szintén.
Pokolba minddel.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 05:37:13

@megamedve:

A ballibáknak sikerült hatalmas bukást összehozniuk tegnap, ez a tényhelyzet, az emberek nem akarják Gyurcsányt.

megamedve 2016.10.24. 08:57:21

@a BircaHang Média szerk.:
És mi köze ennek ahhoz amit én írtam?
Látod birka az ilyen kommentekkel buksz le folyton, hogy te is egy bérgeci vagy.

megamedve 2016.10.24. 09:03:15

Nem mindenki, de akinek egy fideszkritikáról az jut az eszébe, hogy gyurcsány, az az.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 09:06:09

@a BircaHang Média szerk.: Ln nem vagyok se baloldali, sem liberális, se bérgeci. Na, erre varrjál gombot.

(Azt nem tudom, ballib vagyok-e, mert azt senki se tudja, mit jelent. Eccer kérdezd meg habonyt, jó?)

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 12:23:50

A füttyögő csürhének megmutatták a magyarok hogy tudunk ünnepelni akkor is, ha 100-200 majom Gyurcsnyista tönkre akarja tenni a nemzeti ünnepet.

A nép megbosszulta a füttyögős csürhét !

A ballib elkúrók idején beazonosíthatatlan karhatalmisták rendszabályozták a több tízezres ünneplő tömeget, most a több tízezres ünneplő tömmeg rendszabályozta a füttyögő csürhét !

István Tamasi 2016.10.24. 12:35:33

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Akik az emútnyócév alatt kormánypárti politikusok gyűlésén fütyültek azok is "füttyögő csürhe" voltak, ugye?
Az elkúró fideszmaffia idején nem vonult az utcára gyújtogató, törő-zúzó felbérelt csőcselék. Csak gyilkossággal elítélt bűnözők foglalták el a választási bizottság irodájának előterét meg alkalmaztak fizikai erőszakot természetvédők ellen.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 12:38:31

@István Tamasi:

Két apró különbség azért van a két eset között.

Az egyik esetben Gyurcsánynál és Demszkínél nyoma se volt ünneplő tömegnek, max 100-200 ostoba pártcsíkkal rendelkező csinovnyik szurkolt, és tízezrek tüntettek.
A tüntetőket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal hallgattaták el, verették rommá.

Most pedig tízezrek ünnepeltek, és pár száz csürhe füttyögött. A füttyügőket a tízezres tömeg büntette meg, mert a fülükbe füttyögtek, és apukájuk nem tanította meg a Soros csicskákat arra, hogy ilyet ne tegyenek.

morpho 2016.10.24. 12:47:32

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Ünneplőket nem láttam. Fidesz nagygyűlés láttam egy kommunistázó és Brüsszelező Orbánnal.
Az meg nem járja, hogy ha Demszky mond ünnepi beszédet, akkor meg lehet gyalázni március 15.-ét, ha Orbán uszít, akkor meg mindenki kussoljon. Az meg végképp nem működik, hogy te mondod meg, hogy ki a csinovnyik és ki az ünneplő. Neked erről papírod is van?

öreg_répatorta 2016.10.24. 12:54:55

Ünneplő tömeg.... Hát ezen jót nevettem. Krumplin megvett, buszokkal szállított szerencsétlenek. Ünneplő tömeg. Ez jó :-D

pamut 2016.10.24. 12:55:02

Bevallom, egy dologgal mindig meglepnek a fideszesek: a pofabőrük vastagságával. A kontinentális lemezek vékony papírlapok a fideszesek bőréhez képest.

De most komolyan: Hogy van képetek egyáltalán megszólni a tegnap nap gyalázatai után? Hogy?? Hogy nem sül ki a szemetek a szégyentől?

Lássuk:
1. Orbán azzal kezdik 1956 ünnepét, és az egész magyarság megalázását, hogy az ünnep reggelén előléptetik a III/II-es spicli fideszest.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?

2. Lábbal tiporjátok az emberek véleményszabadságát, demokrácia "felfüggesztve", Juhászt nem engeditek bemenni a térre.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?

3. A fideszcsürhe, a gyűlölet-beteg fanatikus orbánzombi üti-vágja-rúgja-leteperi azokat akik fütyülni mernek a hazaáruló beszéde alatt. Mi ez basszátok meg? Mi ez az ősember-tempó bazdmeg?
Mi az hogy véresre veritek az ország egyik legnagyobb történészét és még van pofátok megszólalni??? Pofátok miért nem ég?

Szalay Miklós 2016.10.24. 12:56:58

Egy alapos kis összefoglaló demokráciáról és diktatúráról, a demokrácia visszásságairól:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid076

(A legfelső sor a kép tetején, "Demokrácia és diktatúra". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Érdekes lehet továbbá az Állam rész is, többek között a hatalommal való visszaélésről.

pamut 2016.10.24. 13:01:13

@Szalay Miklós:
ezt eddig hány ezerszer másoltad már be? nem szégyelled magad?

2016.10.24. 13:19:52

A meltosaggal unneplo polgari oldalrol van egy cuki tortenetem. 2007 volt vagy 2008 es marcius.15., a tv-ben neztem a kozvetitest. A Nemzeti Muzeum elott tomeg, megy a musor a lepcson. A tomeg uvoltozik, sipol, uvolt, zajong kozben. Eljon a Nemzeti Dal ideje. A koreografus azt almondta meg, hogy majd egy kisfiu egyedul mondja a verset. A megvadultan uvolto tomegtol azonban megijedt szegeny. A tomeg rohogott rajta es skandalni kezdett "Nem tudja! nem tudja!". Vegul az egyik szinesz megsajnalta, ket nagy lepessel moge allt, batoritoan megfogta a vallat es elkezdett szavalni. Kozben a gyermek is felbatorodott, majd egy szineszno is mellejuk lepett, es harman egyutt vegigmondtak. Alltak a lepcso tetjen, szemben a tombolo tomeggel es szavaltak a Nemzeti
Dalt. Hat ilyen az, amikor a nemzeti oldal megtiszteli a nemzeti unnepet es meltosaggal emlekezve unnepel. Erdekes, senki nem utotte a fejuket zaszloruddal, es senki sem lokte oket foldre vagy rugta-verte oket.

A masik dolog: kedves szerzo, a danok pont rossz pelda. Rengeteg gyerek szuletik. Stabil a jolet, es Dania a vilag legboldogabb orszaga. Es nem, nem a bevandorlok szulnek, hanem a dan nok. Barmerre megyek, sok kis szoke fejecske ul a bicikli puttonyaban, csaladonkent akar harom-negy is. Ovodai-iskolai csoportokban a legtobb fejecske szoke es kek szemu, nincs sok arab vagy fekete a tiz ev alatti korosztalyban. Egyedul is fenn tudjk tartani a szuletesszamot, nem kellenek ehhez az arab nok. Csak botor modon tenyleg elhiszik, hogy kotelesseguk segiteni es befogadni a bevandorlokat. Az az egy szerencsejuk, hogy a svedek joleti juttatasai bokezubbek es a migrik rohannak at a svedekhez, nem akarnak a hideg es szeles Daniaban maradni, ha a szomszedban magasabb a segely es meg az idojaras is baratsagosabb.

István Tamasi 2016.10.24. 13:43:32

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Te ocsmány bulesz birkaszar! A bolgár hegyi birkalegelőről ugyan mit láttál 2006-ból és a mostani eseményekből?
2006-ban a csúti surmó felbérelte csürhét - amelyik tört zúzott, fosztogatott, gyújtogatott - oszlatta a rendőrség.
Tegnap a csúti surmó gyűlöletkampánya által megtévesztett fideszbirkák nem tudták elviselni a füttyszót, azt a füttyszót amit a fitymaszosok az emútnyócév során műveltek az akkori kormánypárti politikusok gyűlésein.

Netuddki. 2016.10.24. 13:47:47

@pamut: Tévedel. Nem véresre verték, csak pofánbaszták oszt' jól elszaladtak. Ezek a fideszesek, hazug, sunnyogó, tolvaj népség...

pamut 2016.10.24. 13:51:12

Anyátokat rohadékok :D

Itt az új fideszes mocsok: De ez már nem is cenzúra, ez már színtiszta hazudozás, a gyűlölet-keltés, rágalmazás, uszítás céljával :D

Orbán legnagyobb bolsevista párt-Tv-je, a Tv2 konkrétan HAZUDIK, de úgyhogy Goebbels is megirigyelné:
444.hu/2016/10/24/pont-arrol-hazudik-a-tv2-ami-az-egyetlen-felemelo-dolog-volt-a-kossuth-teren

A TV2 "KIFÜTYÜLTÉK A HIMNUSZT A TÜNTETŐK" címmel adott hírt a vasárnapi híradós blokkjában. Miközben PONT AZ ELLENKEZŐJE AZ IGAZ.

HA-ZU-DIK.

20+ éve uszít, hazudik, mocskol, rágalmaz, uszít így Orbán összes szennylapja tv-je, szennylapja, rádiója, nem is csoda hogy gyűlölködő zombivá változtatta a hívei nagyját.

Na milyen érzés fideszesek hogy Orbán emberei ilyen könnyen manipulálható birkának tartanak titeket? Hogy a sajátjaitok hazudnak nektek? De már mióta....

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 13:55:09

@Tibi !:

Balliba vagy, ami valóban egy állatfaj, de ostoba azért nem, csak picit buta és nagyon fanatikus...

gyurmicsek 2016.10.24. 13:59:14

@István Tamasi: Nem ő bérelte fel őket, ez tény kár is vitatkozni rajta. Az, hogy a hatalomra kerülése után megszűntek a tiltakozások és sztrájkok csak a véletlen műve, a ballib média próbálja ezt eltorzítani, de mi hiszünk abban, hogy a vezérünk tiszta és ártatlan és sosem hazudik. Hiszen van egyéni nyugdíjszámlánk is, amit igért. de senki nem meri megkérdezni hol. De tuti van mert megigérte.
Az emberek állandóan báncsák szegényt, de mi kitartunk mellette. Aki meg más fütyülőjét kapja be egy megemlékezésen megérdemli a verést.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 14:01:45

@pamut:

Kifütyültétek a magyar hímnuszt, a lengeyl hímnuszt, és az egész műsort.

Orbán csaK ÜRÜGY A HAZAÁRULÓ FÜTTYÖGŐ CSÜRHÁNEK !

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 14:02:29

@István Tamasi:

A füttyögő csürhének megmutatták a magyarok hogy tudunk ünnepelni akkor is, ha 100-200 majom Gyurcsnyista tönkre akarja tenni a nemzeti ünnepet.

A nép megbosszulta a füttyögős csürhét !

A ballib elkúrók idején beazonosíthatatlan karhatalmisták rendszabályozták a több tízezres ünneplő tömeget, most a több tízezres ünneplő tömmeg rendszabályozta a füttyögő csürhét !

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 14:03:30

@Tibi !:

Nyugodj le, Gyurcsányod nem lesz kormányfő, törődj bele, édes ballibám...

Netuddki. 2016.10.24. 14:03:48

@Ballib cenzúrázók réme 18: Nem fütyülték ki a himnuszt, te ocsmány hazug tolvaj bűnöző!

Netuddki. 2016.10.24. 14:04:33

@a BircaHang Média szerk.: Kussolsz botprogram, mert ráderesztek egy vírust!

gebacsi 2016.10.24. 14:05:01

@pamut: Magyarország egyik legnagyobb történésze ez az Ungváry ? Hűha. Jól beanyagoztad magad. Egyébként meg csak kapott egy fülest és a többit a szemüvegkeret elrendezte. Gyanítom ha verést kapott volna annak látványosabb jelei lennének. Azzal meg pontosan tisztában kell lenni politikai hovatartozást félretéve, hogy aki ilyen helyre keveredik még véletlenül is kaphat egyet, nemhogy akkor amikor provokál. Nem polgárháborúra van szükség, hanem politikai elit cserére - de teljes körűen.

István Tamasi 2016.10.24. 14:05:36

@gyurmicsek:
De bizony hogy a csúti surmó bérlete fel a csürhét. Erről már számos tény is kiderült azóta.

István Tamasi 2016.10.24. 14:09:24

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Az emútnyócév során kormánypárti politikusok gyűlését megzavarók is füttyögő csürhe volt, ugye?
-Látom nem zavarnak a tények: Juhász - aki egyébként taegórikusan elhatárolódik gyurcsánytól / és az általa toborzottak fütyültek és nem gyurcsányisták.
2006-ban nem az ünneplőket rendszabályozta a rendőrség hanem a csúti surmó által randalírozásra felbérelt csürhét.

Pop40 2016.10.24. 14:14:56

Teljesen @gebacsi:

" Azzal meg pontosan tisztában kell lenni politikai hovatartozást félretéve, hogy aki ilyen helyre keveredik még véletlenül is kaphat egyet, nemhogy akkor amikor provokál. "

Akkor ugye a 2006-os "szemkilövetésekkel" kapcsolatban is ugyanez a véleményed?

Pop40 2016.10.24. 14:21:50

1, akik tegnap a tüntetőket (pl Ungváryt) bántalmazták, köztörvényes bűnözők, akiket testi sértésért le kell csukni.

2, Azt ugyanakkor ideje lenne felfognia az ellenzéknek is, hogy -bár teljesen jogosan fütyülik ki Vityát- ezzel új híveket az életben nem fognak szerezni. Nekik a kormányképességüket kéne már bizonyítani, arról meg senkit nem fog meggyőzni az, hogy harmincan odamennek egy állami ünnepre kifütyülni Vityát.

Szóval értem a motivációt, és teljesen jogos is. De ezek a pótcselekvések nagyon kevesek lesznek kormányváltáshoz, pláne, mikor a tüntető tömeg 20 főből áll.

pamut 2016.10.24. 14:22:11

@Ballib cenzúrázók réme 18:

hazudsz, féreg fideszkomcsi, és ezt mindenki tudja :)

mennyit kapsz az uszításért, rágalmazásért nyomorult?

pamut 2016.10.24. 14:24:09

@gebacsi:
:DDD szóval még az áldozat a hibás? :DD őrjöngő fideszzombik verekednek oszt az áldozat a hibás, kurva jó, gondolom ennyi aggyal fideszes vagy ugye? :DDD

ja és mesélj már hány nagyobb történészt ismersz nála a szakterületén belül? :D

gebacsi 2016.10.24. 14:24:16

@Pop40: Nem, de jelen esetnél maradva nem a rend őreitől kapott egy fülest a történész, hanem az "utca emberétől".
Röviden érintve a témát; aki politikai színezetű tömegrendezvényen való "ünneplésre" szánja rá magát, az soha senkitől nem kap és ne is várjon garanciát a testi épségére - se az "utca emberétől", se az állami szervek részéről.

Jakab.gipsz 2016.10.24. 14:26:15

Ha jól tudom a demokratikus alapelvek kiinduló pontja, végig hallgatjuk az szót emelő beszédét majd ezt követően van, jogunk a vélemény nyilvánításra.
Más ember szavába közbevágni, a szót belefojtani, kulturálatlan dolog.

Egy füttyös történész, mióta történész, csak egy infantilis kamasz, az ilyen ember ne akarjon tanácsot adni senkinek sem.

gebacsi 2016.10.24. 14:30:32

@pamut: Inkább jófajta szeszt igyál és ne anyagozz, mert így is gyorsan butulsz. Persze, hogy fideszes vagyok. Mi is lehetnék mivel nem egyezik a véleményünk. Inkább mesélj, hogy miért is "nagy" történész ez az ember és miért kisebbek a történész kollégái. De valójában nem vagyok rá kíváncsi ám, vicces és mosolygós fiú.

Brix 2016.10.24. 14:31:01

Akik valóban ünnepelni akartak, azokat beengedték, akik olyan szándákkal mentek oda , hogy megzavarják mások ünneplését, azokat nem. Az ünnep az 56-os hősökről szólt, és Orbán is korrekt beszédet mondott. Valahol meg kell húzni azt a határt, és meg kell védeni az ünnepelni akaró többséget, a provokatív kisebbség inzultusaitól. Nagy bukás volt ez a balliberális oldalnak egyébként, hiszen alig mentek el a rendezvényeikre. Sokkal többen vettek részt az állami ünnepségeken...

pamut 2016.10.24. 14:32:55

@gebacsi:

látom gyáva vagy érdemben reagálni, nahát milyen meglepő! :DD

sebaj, akkor ismét, erre válaszolja ha mersz (úgyse mersz):

":DDD szóval még az áldozat a hibás? :DD őrjöngő fideszzombik verekednek oszt az áldozat a hibás, kurva jó, gondolom ennyi aggyal fideszes vagy ugye? :DDD

ja és mesélj már hány nagyobb történészt ismersz nála a szakterületén belül? :D"

pamut 2016.10.24. 14:34:57

Apropó, figyelitek hogy KUSSOLNAK a fideszesek a TV2 nevű hazug állampárti szennyTV hazugságáról? :DDDD

Meg a vén komcsi előléptetéséről? :D
Amivel Orbánék MEGALÁZTÁK egész Magyarországot?

Meg hogy kussolnak a többi szégyenükről is? :DDD

Macropus Rufus 2016.10.24. 14:46:11

@Ballib cenzúrázók réme 18: arra emléxek komám amikor Gyurcsányt fütyülték ki azok akiknek nem tetszett az amit csinált? Akkor vajon milyen véleménnyel voltál a füttyről?

gebacsi 2016.10.24. 14:50:59

@pamut: "őrjöngő fideszzombik verekednek oszt az áldozat a hibás, kurva jó,".
Értetlen és reménytelen eset vagy. Nekem nem feladatom, vagy kötelmem válaszolni a kérdésnek álcázott kinyilatkoztatásokra. A véleményed ismert és simán beférsz ellenzéki válogatottba. Írj blogot is, fényes karrier előtt állsz.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 14:53:35

@Macropus Rufus:

Ne keverjük össze a dolgokat ha kérhetem.

A Gyurcsányt kifütyülő tömeg az ünneplők mögött volt, és ott fütyültek.
Nem vegyültek közéjük.

Akik közéjük vegyültek azokat ugyanúgy lökdöste a tömeg és ócsárolta, meg ütötte mint most.
Amíg a rendőrök oda nem mentek.
Mert onnantól a rendőrök az elhíresült SÜN alakzatba távolították el, a füttyögőket.
Majd szarrá verték utána őket a hatalom őrei, Gergényi és Gyurcsány parancsára.

Legalábbis 2006.10.23-án, az 50. évfordulón bizonyosan.

Macropus Rufus 2016.10.24. 14:54:33

@gebacsi: azért ha te kaptál volna egy olyan fülest mert kifejezed a nemtetszésed, lehet más lenne a véleményed.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 14:54:50

A füttyögő csürhének megmutatták a magyarok hogy tudunk ünnepelni akkor is, ha 100-200 majom Gyurcsnyista tönkre akarja tenni a nemzeti ünnepet.

A nép megbosszulta a füttyögős csürhét !

A ballib elkúrók idején beazonosíthatatlan karhatalmisták rendszabályozták a több tízezres ünneplő tömeget, most a több tízezres ünneplő tömmeg rendszabályozta a füttyögő csürhét !

Macropus Rufus 2016.10.24. 14:55:50

@Ballib cenzúrázók réme 18: ja értem. Tehát ha nem vegyülnek közéjük akkor az jó, ha közéjük vegyülnek akkor rossz. Hát ez eléggé szar magyarázat. :o
A végeredmény mi volt? Se ott se itt nem lehetett normálisan megtartani a dolgot. Hót mind1, hogy ki hová vegyült v. hová nem.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 14:57:11

@Macropus Rufus:

Pontosan tudta a csávó hogy mi következik azután, hogy 3 centiről az ünneplő tömegben levő emberek fülébe füttyög.
Saját bevallása szerint figyelmeztetett is egy gyreekes nőt.

Legközelebb is ez fog történni.
Én is nyakonvágom azt, aki a fülembe fütyül.
Teljesen egyértelmű szándékos provokáció.

Csakhát szart se ért. A rendőrök most megvédték a füttügő csürhét, GYurcsány idején meg rommá verték a tüntetőket.

pamut 2016.10.24. 14:57:19

@gebacsi:
ahogy írtam:
"látom gyáva vagy érdemben reagálni"

látod, ennyi vagy.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 14:58:58

@Macropus Rufus:

Másik különbség hogy ott senki nem szólított fel senkit füttyögésre.
Elég volt az ÖSzödi beszéd, hogy a tisztességes emberek tüntessenek az Elkúró ellen.

Itt meg pártvezetők biztatnak plakáttépkedésre, meg füttyögésre.
És így is csak párszáz agybeteget sikerült ennyire lealjasítaniuk.
Szánalmas.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:01:06

@Macropus Rufus:

Az ünnepelni vágyó tömeg reakciója ugyanaz volt. GYurcsány idején is és most is.

Ami a különbség az, hogy GYurcsányék idején az azonosíthatatlan rendőrök szarrá verték a több tízezer tüntetőt, most pedig a pár száz GYurcsanyistát védték meg a több tízezer ember jogos dühétől.

Macropus Rufus 2016.10.24. 15:01:12

@Jakab.gipsz: igazad van. Hasonló véleményen volták akkor is amikor a Gyurcsányt fütyülték ki?

Ami meg az Ungváry-t illeti: https://hu.wikipedia.org/wiki/Ungváry_Krisztián
Nem hiszem, hogy téged meg őt egy lapon lehetne emlegetni. Már csak a vélemény nyilvánításról megfogalmazott álláspontod miatt sem (most baj, hogy fütyültek 2005-ben nem volt vaj.)

Pop40 2016.10.24. 15:01:37

@gebacsi:

Az "utca emberétől", a nagy büdös francot.
A közpénzen buszoztatott birkamenetes kommandó pont annyira az "utca embere", mint amennyire pl a boltzáras népszavazást megakadályozó fideszes kopaszok azok voltak anno a választási irodánál.

Pop40 2016.10.24. 15:02:49

@Jakab.gipsz:

Ezt ugye előadtad akkoriban is, mikor Fletót kifütyülték, Demszkyt tojással dobálták, stb stb?

gebacsi 2016.10.24. 15:03:21

@Macropus Rufus: Nem, nem lenne más a véleményem. Ha pl. egy falusi búcsúban beleállsz egy céllövöldés vitába néhány illuminált helyi erő jelenlétében, akkor azt vállalni kell. Itt pedig kimegy egy vegytiszta politikai rendezvényre és nem tetszeleg. Bármilyen fájó, de ezzel számolnia kellett. Ha azt gondolta, hogy ilyen hangulatban és sok évvel ezelőtti események ellenére ez szavakkal és váll-lapogatásokkal egy romkocsmában végződő beszélgetés lesz, akkor nagyon ostoba. Nem kell álnaivnak tetszelegni, ezt semelyik politikai felekezet nem rendezi másképp.

Macropus Rufus 2016.10.24. 15:03:57

@Ballib cenzúrázók réme 18: aha szarrá... Téged miért nem vertek szarrá? Mert nem voltál ott ahol ilyen forró a helyzet. Továbbá: azt tudod ugye, hogy a Fidesz számon kérte az akkori rendőri vezetést, hogy a múzeumnál miért nem lövetettek a tömegbe. Aztán 2 nappal később azért, hogy miért lőttek a tömegbe gumilövedékkel. Ez a skizoid állapot tipikus esete. Mármint amit a Fidesz csinált. Részedről meg erősen hiányos ismeretek róhatók fel és ezzel jössz ide vitázni. Nálad mindenért a Gyurcsány a hibás, akár csak egy Móricak

Macropus Rufus 2016.10.24. 15:06:30

@gebacsi: de attól még nem üthetsz meg mást. Ez érted ugye?
Nekem pl. nem tetszik a véleményed, és ezt a balosommal fejezem ki, akkor te ugye ezt elfogadod mint az én véleményem? Nem hinném. Ettől nem leszek meggyőzőbb, és az érveimet sem fogod elfogadni. Egyébként kérdés: miért van az, hogy az esetek túlnyomó többségében jobbos veri a balost? Kicsit olyan mind ha a jobboldali érzelmű emberekbe kódolva lenne, hogy csak nekik lehet véleményük, a többiek kussoljanak. Ezért ez gáz nem?

gebacsi 2016.10.24. 15:09:22

@Pop40: Igazad van, mindenki műszaki leírást és fényképeket kapott a buszon arról, hogy kit-kiket milyen módon kell majd felpofozni. Majd pedig ha hitelt érdemlően bizonyítja a célszemély irgalmatlan módon való felpofozását, akkor a pénztárhoz fáradhat. Persze, biztos így volt, miért is nem gondoltam rá korábban.

Macropus Rufus 2016.10.24. 15:10:22

@Ballib cenzúrázók réme 18: Öszid, már vártam. Szóval akkor ott azért balhé mert valaki beismerte, hogy hülyeséget csináltak. Igaz Viktor nem ismerte be, hogy hazudtak, de ezt csinálják folyamatosan, tehát az nem gáz.. Értem én. Szóval ha én folyamatosan hazudok az arcodba amit észre is veszel, de én nem ismerem be akkor ez nem gáz. Ha beismerem akkor egy tetves hazudozó vagyok? :o
Egyébként: emléxem még arra, hogy aki nem lép át az állami nyugdíjba az nem kap nyugdíjat? Ez nem volt véletlen hazugság? :o meg hát az sem volt hazugság a Viktor részéről amikor Öszöd után a CNN-ben nyilatkozta, hogy ő még soha nem hazudott a választóinak, kivéve mondjuk akkor amikor Jutsz Lászlót rágalmazta meg. Mert a bizony a választók fel ment. Megjegyzem: a Viktor az első és eddig egyetlen miniszterünk akinek elvesztett rágalmazási pere van. Hehe...

2016.10.24. 15:11:28

@a BircaHang Média szerk.:

Mindenki ballib aki nem moszkovita, nem tudtad?

(Ki gondolta volna 25 évvel ezelőtt, hogy ekkorát fordul a világ, vagyis Kelet-Európa. Persze ez csak propaganda, abból is az legostobább, mégis sikerrel fedi el a lényeget: a kelet-európai jobboldal mára tökéletesen visszafejlődött kommunistává. Hiába, nem a politikusok sem képesek kitörölni magukból a KISZ nevelést.)

Pop40 2016.10.24. 15:16:37

@gebacsi:

Barátom, ha neked műszaki rajz és részletes fényképes leírás kell ahhoz, hogy felismerj valakit, aki síppal a szájában fütyül, azt inkább ne nagyon reklámozd. :D

Macropus Rufus 2016.10.24. 15:16:49

@Ballib cenzúrázók réme 18: vélhetően nem ütnél meg senki, mert te csak egy karosszék forradalmár vagy. :p
2006-ban meg meg is érdemelték azok, hogy megverték a fakabátok őket. Az azért nem járja, hogy pár köcsög több száz milliós kért okoz az országnak mert nekik nem tetszik valami. Amúgy tipikusan úgy viselkedtek mint az állatok. Baze, Gyurcsány hazudott. Verjük szét a várost. Gondolom ez jobboldalt divat. A inteligensebb részén az országnak ez nem divat. Amúgy ez a mákja ennek az országnak. Ha a baloldal is olyan lenne mint a jobb, itt már polgárháború lenne legalább 10 éve.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 15:17:19

@Tibi !: "ostoba bot program, az vagy bazmeg"

Pont erre jutottam. :))

gebacsi 2016.10.24. 15:19:32

@Macropus Rufus: Nem. Nincs szó arról, hogy elfogadom a balosod és nem is ezt írtam. Ha balhé tör ki, akkor nincs sok mozgástér. Vagy beleállsz vagy elmenekülsz, de szavakkal nem fog megoldódni a helyzet. Ha balosod gyorsabb akkor van esélyed, különben én nem futok el - kivéve olyan esetet, ha gyerek van velem és őt védenem kell.
Ütni ( vagy durvábbat tenni ) sajnos nem tilos. Következményei lehetnek vagy lesznek - majd kiderül. De azt én sem gondolom, minden helyzetben ezt a nyitást kell választani. De ebben a szituációban valljuk be nem volt benne a humánus megoldás.
Attól sem lesz valaki hitelesebb, meggyőzőbb ám, hogy balhézik az oroszlán barlangban. Azon érvelésed, hogy a "jobbosokban" kódolva vagyon a bármi áron pofozkodjunk, nem tudom elfogadni, még akkor sem ha valamely nemzet tudósai hitelt érdemlően bizonyítják.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 15:21:54

@István Tamasi: "@gyurmicsek:
De bizony hogy a csúti surmó bérlete fel a csürhét."

Ironizált. :))

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 15:22:11

@randomnotexists:

Aki a nem-kommunista Moszkva híve, az kommunista?

Ezen az alapon aki kedveli Satana Mertkellt, az náci.

Pop40 2016.10.24. 15:22:12

@Macropus Rufus:

A lényeg az, hogy Vitya mondhat bármit a birkáinak, azok habzó szájjal tapsolni fognak.
Vitya bármit csinál ma, és holnap az ellenkezőjét, ő sosem hazudik.
Ha meg esetleg a saját fenséges szájával kimondja, hogy hazudott, akkor majd megünneplik, hogy mekkora hérosz/stratéga. :-)

A gond nem ezzel a kb 1 millió agyhalott majommal van, ezek akkor is tapsikolnak, ha Vitya nyílt színen szarja őket szájba.
A gond a maradék bő 8 millióval van, akik jóval nagyobb létszámuk ellenére képtelenek partvonalra tenni azt a retardált egymilliót.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:22:33

@Macropus Rufus:

A ballibek szerencsétlen gyűlölködők 200 embertől többet nem tudnak összeszedni se.

Ezért ilyen frusztrált a füttyögő csürhe !

Nehezen viselitek a demokráciát, de majd megszokjátok !
Neketek most coki van, ha fütyültök csürhe módra ha nem.

MErt demokrácia van.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:24:53

@Pop40:

És te elfogadtat a kifütyülését Demszkínek, meg Gyurcsánynak ?

Kétszínű gazember vagy te is.

Akkor a brutálisan fellépő rendőröket védted, és a füttyögőket szidtad, most meg a füttyögőket véded.

Kétszínű ballib szarháziak vagytok !

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 15:25:06

@Brix: "Akik valóban ünnepelni akartak, azokat beengedték"

Csórikáim ünnepi beszédre készültek, és csak komcsizást kaptak. Faszé hisznek a fideSSnek.

gebacsi 2016.10.24. 15:26:07

@Pop40: Nem hiszem, hogy az ott "őrjöngő fideszzombik" felismerték a történész urat, csak azért kevertek neki le egyet, mert rá volt kiadva a parancs.
Nem kell ezt túltolni és főleg nem ennyire erőlködve. Utoljára; nem polgárháború kell, hanem a teljes politikai elit gyors leváltása balszél-től a jobbszél-ig - csak úgy néz ki, hogy nincs kire cserélni sajnos.

2016.10.24. 15:27:02

@gebacsi:

"soha senkitől nem kap és ne is várjon garanciát a testi épségére"

Nooormááááális?!?

Hát már az a természetes, hogy egy politikai rendezvényen bármikor bárkit elverhetnek? Ne is számítson másra?

Félreértés ne essék, nem szimpatizálok a fütyülőkkel, node wazzer hogy a verekedés jogos és természetes lenne, hát hova tart Magyarország?

nu pagagyí 2016.10.24. 15:28:12

@Ballib cenzúrázók réme 18: A Putyin seggét nyaló Orbán bemocskolta az oroszok és bábjaik elleni felkelés ünnepét. A kordonokkal és biztonsági őrökkel védett zártkörű Fidesz rendezvény hűen jelképezte a nép és a diktátor viszonyát. Orbán fél a néptől.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:31:03

@randomnotexists:

Próbáld ki..

A tömött buszon kezdj el hangosan belefütyülni az emberek fülébe egy focibíró síppal.

Szerintem a természetes emberi reakció erre a pofon osztás, és az elmebeteg kezéből a síp kitépése.

Az lenne a csoda ha megúszták volna.

2016.10.24. 15:31:06

@a BircaHang Média szerk.:

A kelet-európai jobboldalba Putyin is beletartozik.

Egyébként szerintem az egész blog.hu-n te vagy az egyetlen, akiről mindenki, jobb- és baloldaliak, függetlenek, sőt a hozzám hasonló kívülállók is, nincsenek kétségben afelől, hogy pénzért írogatod, amit írogatsz.

István Tamasi 2016.10.24. 15:32:31

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Na persze a felbérelt csürhe ironizálásként gyújtogatott meg fosztogatott, ugye?

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:33:12

@nu pagagyí:

Ez cseppet röhejes annak fényében, hogy GYurcsány a lezárt Kossuth téren ünnepelt, mindenki kizárásával, majd beazonosíthatatlan karhatalmistákkal verette meg az ellene tüntetőket.

Ezzel szemben Orbánt meg a több tízezer jelenlevő ünneplő próbálta megvédeni a párszáz füttyös csürhétól, akiket a rendőrök mentettek ki a provokált tömeg kezéből.

2016.10.24. 15:35:04

@Ballib cenzúrázók réme 18: Szerintem meg próbáld meg értelmezni még egyszer, hogy mire reagáltam, és azt is, hogy mit írtam. Ettől függetlenül akinek a sípolásra a pofon osztás a természetes reakciója, annak valami komoly gond van az idegállapotával.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 15:35:36

@randomnotexists:

Putyin nehezen helyezhetú el a bal-jobb tengelyen.

Függetlenségemet éppen az bizonyítja, hogy egyik tábor se tekint engem a sajátjának.

2016.10.24. 15:40:24

@a BircaHang Média szerk.:

A nyugati értelemben vett bal-jobb tengelyen valóban, orosz viszonyok közt azonban egyértelműen a jobboldalon játszik.

Akik egyetértenek veled azok is ódzkodnak attól, hogy közösséget vállaljanak egy fizetett propagandistával.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:41:53

@randomnotexists:

Éppenhogy azzal nincs semmi gond.
Ez a természetes emberi reakció.

A probléma azzal van, aki Juhász Peti parancsára kimegy 10-ad magával, és megpróbál tönkretenni egy nemzeti ünnepet előre megfontolt szándékkal.
Aki annyira hülye, hogy végigfütyülje a hímnuszt, és az egész ünneplést, mert ennyire érdekli pont az ünnep maga.

Nos ezekkel az agybeteg csürhe mentalitással rendelkező ballib szarháziakkal nagyon súlyos probléma van.

gebacsi 2016.10.24. 15:45:47

@randomnotexists: Ne legyél már álnaiv kérlek. Jog meg természetesség ilyen helyzetben ?! Azt tartom hihetetlennek, hogy itt nem volt komolyabb atrocitás. Egyébként egy álkérdés amire nem kérek választ; kitől vagy kiktől várnál garanciát a testi épségedre ilyen helyzetben ?

2016.10.24. 15:57:58

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Nem, nem az a természetes reakció, hogy ha valami bántja a fülemet, akkor ütök. Akkor sem, ha százszor írod le. Egyébként mint már mondtam, nem értek egyet velük. De ebben az esetben bizony akik rájuk támadtak, azok tűnnek igazán csürhének.

Pop40 2016.10.24. 15:59:18

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Speciel a mostani esettel kapcsolatban is leírtam már párszor, h nem értek egyet a füttyögéssel. Ezzel sem.

Méretes öngólt lőttél pajtás, nekem, veletek ellentétben, nem attól függ egy tett megítélése, hogy ki csinálja.

Nektek a füttyögés elleni tiltakozással, a korrupcióval, stb stb is csak akkor volt bajotok, mikor mások csinálták.

Anno a macskaköves rendőrdobálással nem volt bajod. Ma egy sima fütyülésre taknyod-nyálad folyik.
Anno egy 20 millás Nokiás-dobozra taknyod-nyálad folyt. Ma a Mészáros-féle százmilliárdokkal semmi bajod.

Ezek vagytok ti, hazaáruló fideszzombik, szelektív, orbánnyalta memóriával.

2016.10.24. 16:02:01

@gebacsi: Például az ott lévő rendőröktől. Vagy biztonsági őröktől. Normális esetben szólok a rendőrnek, hogy a sípszó zavarja az ünneplő többséget, és elfogadom a rendőri intézkedést. Mert normális esetben bizodalmam van a rendőrben, hogy a törvény szerint jár el. Nem vagyok álnaiv, értem, hogy nem ez a helyzet, viszont az a véleményem, hogy nem jó, hogy nem ez a helyzet.

Pop40 2016.10.24. 16:04:44

@gebacsi:

Kit érdekel a történész személye?

Ha egy névtelen embernek mosnak be oldalról, majd rohan el az elkövető, az rendben van?

A barma nagyot akart nyalni a pártnak, csak melléfogott, mert épp egy olyan embert sikerült megtalálnia, akinek a személye miatt nagy nyilvánosságot kap az ügy.

nu pagagyí 2016.10.24. 16:09:58

@a BircaHang Média szerk.: Mivel haverjaid lazán lekommunistázzák a piacgazdaság híveit, az államosítások ellenzőit, a pártállam elutasítóit, a jogállami normák számonkérőit, így van némi zavar ideológiai fronton. Aki úgy beszél, mint egy kommunista (Rezsi Szilárd, Kósa), aki szerint a közcélú adatok államtitkok (Matolcsy), aki szerint a közvagyon kizárólag az "élcsapat" tagjainak jólétét szolgálja (strómanok és a mögöttük álló politikusbűnözők), aki azt mondja, hogy pártja politikájának kritikája hazaárulás (Bayer "5-ös számú tagsági igazolvány" Zsolt hetente háromszor), aki szerint az állam köteles kiszolgálni a hatalmi párt igényeit (épülő pártállam, nyáladzó közmédia, vérügyészség) az lehet akár kommunista is. A kommunizmusra jellemző mentalitás nem vész el, csak átalakul. A szitokszóként használt kommunista fogalom teljes mértékben passzol rád és elvbarátaidra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 16:21:00

@István Tamasi: Nem, csak kifigurázta a fideSS fasszopói szokásos paneljeit. Olvasd végig @gyurmicsek: kommentjét, számodra is nyilvánvakló lesz.

gebacsi 2016.10.24. 16:42:45

@randomnotexists: Ilyen az élet, ilyen felfokozott közhangulatban más várni illúzió. Egy kolbász- vagy lecsófesztiválon lehet és érdemes szólni a biztonságiaknak. Én azon csodálkoztam, hogy nem kapták szét a fél fővárost, mint dzsonmeklén a nakatomi székházat. De mindegy, a helyzet azonban még mindig megoldásra vár és így nem fog menni az biztos - és biztos volt, hogy így nem is fog megoldódni.

gebacsi 2016.10.24. 16:50:09

@Pop40: Vicces fiú vagy Te, hogy még mindig konteókban gondolkodsz. Nála ismertebb ember is kapott volna akkorát, hogy nem vág "egynyomba" a szája. Utoljára, itt, ilyen hangulatban és nem tetszelgésért kapott egy pofont és kész. Elítélendő, szabálysértés vagy jóég tudja már milyen Btk. kategória. Ezt nem gondolom nyalásnak, ilyen helyzetmegoldásokra biztos van példa fejlettebb demokráciákban is. Túl van lihegve a dolog - a pofon - a többit pedig mielőbb meg kell(ene) oldani.

2016.10.24. 17:10:08

@gebacsi:

Szerintem viszont minimálisan elvárható, hogy igenis érdemes legyen szólni az arra hivatott rendfenntartóknak. És hogy szóljanak is nekik. Nem véletlenül tilos az önbíráskodás. Nem számít ki mennyire érzi úgy, hogy neki igaza van. Ezért kell a rendőr, akinek magánvéleményétől függetlenül kötelessége kellene legyen a pártatlan eljárás, és akinek a törvényeket ismernie kell, és azokat kell betartatni.

Persze vágom, hogy ez jelenleg tényleg csak illúzió. Viszont jó lenne, ha legalább az látszana, hogy errefelé fejlődik Magyarország. De ez (sem) látszik jelenleg. Sőt, ahogy ma olvasom, a Parlamentben felszólaló politikusok sem intik erre jövőbeli ünnepségek résztvevőit. Egy szóval sem. Ez az igazi probléma, ez a hallgatólagos megengedés, sőt elősegítés.

Más szóval. Bár nem értek egyet a fütyülőkkel, szerintem egy ekkora tömegben mindig lesznek barmok. Ilyenek vagy olyanok, de lesznek. Erre lehet számítani. És a többségről sokat elárul az, ahogyan a barmokra reagál.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.10.24. 17:10:12

@a BircaHang Média szerk.:

Orbán Viktor 1992 és 2000 között a Liberális Internacionálé tagja és alelnöke volt. A mikor a liberálisokat szidják, akkor őt szidják főként. Ha a balliberálisokat, akkor meg pláne, mivel Kommunista Ifjúsági Szövetség titkára is volt azt megelőzően.

erkolcstan.blog.hu/2016/10/02/legnagyobb_hazai_liberalis_26_eve_orban_viktor

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 17:44:23

@randomnotexists:

Orosz viszonyok között Putyin baloldali inkább, mert felszámolta az oligarchák uralmát. Az orosz kommunisták számára ezért Putyin a jóval kisebbik rosssznak az orosz liberálisokhoz képest.

Téged ki fizet? Mennyit kapsz a kommentelésért?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 17:45:22

@TanNé:

Na és? Megváltozatta nézeteit?

A KISZ-titkárság meg eleve nem jelentett ideológiai elkötelezettséget a 70-es és 80-as években.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 17:48:50

@nu pagagyí:

Ellenzem a nem-kommunisták lekommunistázását. Ez ugyanolyan hülyeség, mint a másik oldalon a fasisztázás.

2016.10.24. 17:54:45

@a BircaHang Média szerk.:

Már régóta egyértelmű, hogy nézeteid Putyinról, hogy úgy mondjam, az unortodoxia kategóriájába tartoznak. Egyszer már elmesélted nekem ezt a "Putyin felszámolta az oligarchák uralmát" című hőskölteményt, akkor is kinevettetted magad, most is csak ennyit érhetsz el.

Nekem ugyan nem fizet senki a kommentelésért, nem is tudom mennyi ennek az árfolyama. Talán Szófiában meg lehet belőle élni. Lehet számodra hihetetlen, de vagyunk még akik őszintén jót akarunk Magyarországnak.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 17:59:13

@randomnotexists:

Tény, hogy Putyin felszámolta az oligarchákat. Mit nem értesz ezen?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 18:01:25

@randomnotexists:

"vagyunk még akik őszintén jót akarunk Magyarországnak"

Ezek egyike én vagyok. Szeretem Mo-ot.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 18:02:34

@randomnotexists:

"Nekem ugyan nem fizet senki a kommentelésért, nem is tudom mennyi ennek az árfolyama."

Nem igaz, te fizetett bérkommentelő vagy.

Mennyit fizetnek? Nézd meg legutoljára mennyit kaptál? Neked fizetnek, nem nekem.

2016.10.24. 18:05:43

@a BircaHang Média szerk.:

Tény, hogy Putyin hozzá hű oligarchákkal cserélte fel az előtte volt oligarchákat. De már pár hete sem voltál képes ezt felfogni, most sem leszel az. Úgyhogy ne is erőlködj, nem hat meg a Putyint fényező mesedélutánod. A tények magukért beszélnek: en.wikipedia.org/wiki/Russian_oligarch

2016.10.24. 18:10:06

@a BircaHang Média szerk.:

Nos erre a troll válasz az lenne, hogy nagyon elferdült fogalmaid vannak arról, hogy mi jó és mi rossz Magyarországnak. De az igazság az, hogy nem hiszem, hogy ennyire ostoba lennél. Ezért is tartalak orosz propagandistának.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 18:14:19

@randomnotexists:

Ma nincsenek oligarchák Oroszországban.

Nézd mi az "oligarcha" szó jelentése.

Megmondta 10 éve az összes oligarchának: vagy elfigadják, hogy cégeik hasznát belföldön fektetik be, s kuss lesz nekik politikai ügyekben, vagy búcsút mondhatnak vagyonuknak. Szinte mindenki beleegyezett, aki meg nem - pl. Hodorkovszkij - annak ügyeiet alaposan átnézte a független orosz bíróság. Hodorkovszkij azt hitte, a nyugat megvédi majd őt - tévedett, így most csak a nyugati bankszámléin megmaradt milliárdjai vannak meg, a többbi az orosz népé lett.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.24. 18:16:03

@randomnotexists:

Liberális vagy? Akkor érthető, hogy számodra mnden rpssz, ami ellentétes a liberalizmussal.

Én pl. a legtöbb ,liberálisról nem gondolom, hogy lefizette őket valaki: szerintem csak hülyék, ill. jó esetben tévednek.

2016.10.24. 18:19:24

@a BircaHang Média szerk.:

:D ne vergődj birca, nyugodj bele, nem az ellenpároddal vitatkozol

2016.10.24. 18:24:46

@a BircaHang Média szerk.:

LOL Van aki ezt elhiszi neked különben? Mondom, ennyire hülye még te sem lehetsz, ezt tutti úgy diktálták neked.

The most famous oligarchs of the Putin era include Roman Abramovich, Alexander Abramov, Oleg Deripaska, Mikhail Fridman, Mikhail Prokhorov, Alisher Usmanov, German Khan, Viktor Vekselberg, Leonid Mikhelson, Vagit Alekperov, Pyotr Aven, and still Vladimir Potanin and Vitaly Malkin.

Mondanám, hogy olvasd tovább amit linkeltem, de tudom úgysem teszed meg. Még kognitív disszonanciát okozna kis lelkedben.

2016.10.24. 18:29:50

@a BircaHang Média szerk.:

Nem vagyok liberális, és nem azt tartom rossznak, amit te gondolsz. Már mondtam neked korábban, ne vetítsd rám az előítéleteidet.

Tudod normális helyeken a liberális - konzervatív ellentét nem abban merül ki, hogy támogatod-e az illiberálisnak nevezett autokrata rendszereket, illetve annak magyarországi kiépítését. Normális helyeken ez fel sem merül.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 04:33:07

@randomnotexists:

Többször elmondtam: nem vagyok fideszes. A Fideszt csupán a kisebb rossznak tartom. Tudom, hogy a ballib dogmatika szerint mindenki fideszes és a nemlétező "diktatúra" híve, aki nem ballib, de ez engem nem érdekel.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 04:35:59

@randomnotexists:

Ami a liberális-konzervatív ellentétet illeti, én kívül állok ezen a paradigmán. A mai konzervatívizmus a liberalizmus része, nem más, mint mérsékelt liberalizmust. Ugyanúgy elutasítom, mint a jelző nélküli liberalizmust.

Autokrácia? Ami a liberalizmust elveti vagy csak részben alkalmazza, azt a liberálisok autokráciának nevezik. de ez egy teljesen alaptalan, buta nézet, ami engem nem érdel.

Orbánt egy dolog miatt támogatom: igyekszik a liberális rendet lassan rombolni. Pont.

2016.10.25. 04:41:48

@a BircaHang Média szerk.:

Bocs, de ebben a kérdésben nem neked hiszek, ruszki kém.

2016.10.25. 04:45:31

@a BircaHang Média szerk.:

Nem tudsz szabadulni a téveszméidtől, ugye? Hiába vetíted rám az előítéleteidet, attól még nem leszek liberális. Ettől függetlenül, aki Putyin talpát nyalja, az Orbán szekerét is tolja, még ha akaratlanul is.

2016.10.25. 04:51:07

@a BircaHang Média szerk.:

Te kívülálló? Ne nevettess! Ezt sem hiszi el neked senki. Benne vagy nyakig, és ne akard bemesélni, hogy még csak észre sem vetted.

Az autokrácia meg nem attól az, mert nem liberális. Jellemző a moszkovita gondolkodásmódodra, hogy mindent valami ellenében vagy képes csak meghatározni.

2016.10.25. 04:54:30

@a BircaHang Média szerk.: Te és mi lesz, ha Orbán géniusza felülkeredik, és lerombja a liberális rendet mondjuk egész Európában? Mi jön utána? Vagy inkább, minek örülnél?

2016.10.25. 05:11:53

@a BircaHang Média szerk.:

Nem vagy valami bőbeszédű az elképzeléseiddel kapcsolatban. Ez így azért elég homályos. Nem volt bátorságod megkérdezni a tartódat, hogy akkor végül is miért harcoltok?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 06:23:58

@randomnotexists:

A rossz csökkentéséért, a jó növeléséért. A kisember érdekének előtérbe helyezéséért, a hatalmasok erejének csökkentéséért. A pénz mindehatóságának csökkentéséért, a diktatúra lebontásáért, a szabadságért és az emberi értékekért.

2016.10.25. 11:50:34

@a BircaHang Média szerk.:

Te nem politikus vagy véletlenül?

2016.10.25. 12:00:24

@a BircaHang Média szerk.:

Ez nem vág egybe a szófiai aktakukac fedősztoriddal.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 12:04:20

@randomnotexists:

Mivel nem vagyok anoním, könnyedén ellenőrizhető szinte minden adatom.

2016.10.25. 15:00:21

@a BircaHang Média szerk.: Hol nem vagy anonim? Most direkt megnéztem, még a weboldalad impresszumában sem szerepel az igazi neved.

2016.10.25. 15:02:28

@a BircaHang Média szerk.:

Mondjuk mellébeszélésen kívül még mindig nem sikerült semmi kézzelfoghatót mondanod arról, hogy mit is képzelsz el az általad vizionált "liberális rend" helyett?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:16:49

@randomnotexists:

Tessék:
- a pénztőke hatalmának erős visszaszorítása,
- a liberális dogmák kizárása a társadalmi alkotmányból,
- többség uralma kisebbségek uralma helyett,
- az állam szerepének növelése a gazdaságban.

2016.10.25. 15:46:24

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Ahol szintén nem saját neveden szerepelsz, ráadásul az egész csak a weboldalad és/vagy blogod másolata.

2016.10.25. 15:50:14

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Kommunista szólamok, amiket a kommunistává visszafejlődött jobboldal is magáévá tett.

Ráadásul továbbra is csak mellébeszéd. Milyen keretben képzeled el mindezt? Demokrácia? Elnökii vagy parlamentáris demokrácia? Vagy egypártrendszer? Pártok nélküli utópia? Esetleg anarchia? Vallásokhoz hogyan viszonyulna a bircakrácia?

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 15:59:13

@randomnotexists:

Később megnézem. Szerintem van link saját profilra is. Ha mégse, beteszem. De úgy emlékszem, van.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 16:00:01

@randomnotexists:

Nézd meg valahol mit tanít a kommunista eszme. Mert látom, higy nem tudod.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 16:02:34

@randomnotexists:

"Demokrácia?"

Igen. Jelenleg ez az adottság. A lényeg, hogy ez a demokrácia ne legyen liberális alapú.

"Elnökii vagy parlamentáris demokrácia?"

Mindegy.

"Vagy egypártrendszer?"

Az nem demokrácia.

"Pártok nélküli utópia?"

Mindegy. A "párt" fogalom megfelel, minek helyettesíteni?

"Esetleg anarchia?"

Semmiképpen.

"Vallásokhoz hogyan viszonyulna a bircakrácia?"

A vallás alapvető.

randomnotexists (törölt) 2016.10.25. 16:18:08

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Értem, tehát az úgynevezett illiberális demokrácia. Melyik országban van most olyan rendszer, ami legjobban hasonlít ahhoz, amit te szeretnél?

"A vallás alapvető" Nem véletlenül kérdeztem többes számban...

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.10.25. 16:31:42

@randomnotexists:

Sehol. Az orosz és a belarusz modell bizonyos dolgokban közelít a megoldás felé.

randomnotexists (törölt) 2016.10.25. 16:46:39

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Köszönöm, nincs több kérdésem. Te jó ég!

(Mondjam megint, hogy ekkora hülye te sem lehetsz, és hogy ebből milyen következtetést vonok le?)

randomnotexists (törölt) 2016.10.25. 19:21:12

@maxval bircaman BircaHang szerkesztőség:

Ez a szomorú, hogy magyarázni kellene. Bocsi, de ezt már nem vállalom fel. Javaslom, hogy költözz Minszkbe tapasztalatszerzésre.
süti beállítások módosítása