B1 blogcsalád



6 jel, ami azt mutatja, hogy Rogánra kiadták a kilövési engedélyt

2016. október 20. - nickgrabowszki

raov_1.jpgNagyon erős jelek utalnak arra, hogy a miniszterelnök személye körüli propagandaminiszternek meg vannak számlálva napjai a kormányban.

1. Nyomozás indult ellene a belvárosi ingatlanügyek miatt

Ez nyilván nem történhetett volna meg Orbán engedélye nélkül: ennél jelentősebb, nagyobb kárértékkel járó lopásokat se akar kinyomozni az ügyészség. Az eljárást utóbb "bűncselekmény hiányában" lezárták, de figyelmeztető jel volt Rogánnak: senki, még ő sem érinthetetlen.

2. Nem állt ki mellette a Fidesz-sajtó, amikor Portik elmondta, hogy lefizette

Portik júniusban a Rogán által Juhász Péter ellen kezdeményezett személyiségi jogi perének tárgyalásán tanúként beszélt arról, hogy egy alkalommal 10 millió forintnak megfelelő eurót adott át az akkori V. kerületi polgármesternek egy ingatlan áron aluli értékesítésében való közreműködésért.

rapt.jpegAz ügyészség szerint Portik vallomása nem volt életszerű, de a kormány kitartotta propagandasajtó nem áll ki mellette, nem plankolta fel, mint az ellenzék által igazságtalanul és ártatlanul meghurcolt politikust.

3. Leállítanák a letelepedési kötvénybizniszt

Bár a kormányoldalon és a kitartottjaik között sokan járnak jól azzal, hogy a magyar államtól monopoljogokat kaptak az állami bevételek lenyúlására, a letelepedési kötvényeket a parlament gazdasági bizottságának elnökeként Rogán járta ki; neki akkor nem volt más hozzáférése az állami mézesbödönhöz.

A kiszivárgó hírek szerint viszont ezt még a Fidesz-szavazók se látják másnak, mint törvényesített lopásnak és a klientúra kifizetőhelyének, ezért Orbán a kötvénybiznisz - valamilyen mondvacsinált indokkal történő - megszüntetését fontolgatja. Ha így lesz, akkor ez egyrészt bevételt von el, másrészt bűnbakot is kell találni, akire rá lehet kenni a felelősséget a közvélemény előtt. Kézenfekvő lenne például, hogy a kötvények legnagyobb lobbistája vigye el a balhét.

4. Érvénytelen lett a népszavaztatás

Bár azt állítják, hogy 98 százalék, meg óriási siker és elsöprő győzelem, legyünk nyugodtak afelől, hogy a Fideszben, a kormányban és Orbán környezetében egészen pontosan tudják, hogy a népszavaztatás érvénytelensége hatalmas kudarc, mert teljesen váratlanul érte őket.

A 2006-os választás után már a második nagy horderejű szavazást bukták el Rogán vezetésével, de nem a Gyürk András-féle kampányszervezetet hibáztatják: a vereség okaként a Rogán-féle médiakampány üzeneteinek túlzásait jelölte meg a Fidesz. Úgymond, túltolták a kampányt.

Emiatt Rogán kreatív tehetsége és szervezőkészsége egyre kevésbé tűnik nélkülözhetetlennek Orbán számára.

Az érvénytelen népszavazás miatt más fénybe kerül az a javaslata is, ami a vasárnapi boltbezárás eltörlését eredményezte, hogy elvegye az MSZP-től a legfőbb kormányellenes témáját. Ha ugyanis a Fidesznek 15 milliárd forintból, az állami média, a kormány és az elfoglalt hatóságok minden erőveszítése ellenére sem sikerült elvinni 4 millió embert az urnákhoz, a szocialistáknak még kevésbé lett volna esélye erre.

roglaz_1.pngAmi tavasszal kiváló politikai érzékkel meghozott döntésnek látszott, ti. visszavonulás a vereség elkerülése érdekében, az ma már talán inkább gyáva menekülésnek tűnik egy korántsem megnyerhetetlen összeütközés elől.

5. Lázár köztörvényes bűnözők között emlegette

Hogy Lázár és Rogán nincsenek különösen jó viszonyban, az köztudott, párton és kormányon belüli riválisok, ellenfelek az Orbán utáni második helyért vívott harcban. Ennek ellenére váratlan volt, hogy a héten a kancelláriaminiszter Rogánt Mengyi Voldermort és Farkas Flórián között említette, akikkel szemben köztörvényes bűncselekmények gyanújával folyik nyomozás. Lázár azt mondta, ahogy Mengyi és Farkas mellett sem áll ki a Fidesz,

személyes ügyeit Rogánnak is magának kell tisztáznia.

Ez egyfelől annál is különösebb, mert Rogán ellen tudtunkkal nincs folyamatban eljárás. Másfelől Lázár itt nem a saját véleményét - bármi is legyen az - mondta el, hanem a miniszterelnök távollétében, a kormányfőt helyettesítve, Orbán nevében beszélt.

Nehéz elképzelni, hogy amit mondott, Orbán tudomásul mondta volna. A miniszterelnöki kabinettel viszont szinte biztosan nem egyeztetett, tekintve, hogy azt Rogán vezeti.

6. Már a Békemenet is a bukását jósolja

gyfl.jpgGyurcsány Ferenc Borospohár nevű lován 10 éven át nagy fölénnyel vezette a legnépszerűtlenebb politikusok versenyét, de aztán jött Rogán, és Pasa Park nyergében előbb beérte, majd váltott lovakon, előbb Portikot, majd Homárlevest, aztán Feltalálót, legvégül Helikoptert lovagolva meg is előzte.

A békemenetes Bencsik főszerkesztette Demokrata közvélemény-kutatásának módszertana legalábbis megkérdőjelezhető, mivel náluk nagy fölénnyel Orbán a legnépszerűbb, amit rajtuk kívül senki más nem állít, d abban minden kutatás egyetért, hogy Rogán Gyurcsánnyal együtt a támogatottsági lista utolsó két helyét foglalja el. 

Hogy Bencsiknél már Gyurcsányt is alulmúlva egyedül a tökutolsó, 2 dolgot jelezhet. 

  • Rogán már annyira népszerűtlen és elutasított, hogy az már árt a Fidesznek.
  • Még mindig Gyurcsány az utolsó, Bencsikék manuálisan tették mögé Rogánt, de biztosan nem önállóan cselekedtek: valakik a Fideszben akarják Rogánt a legnépszerűtlenebbnek láttatni, Bencsik meg úgy érezte, nem szabad a vesztes mellé állnia.

Rogán számára egyik eshetőség se nagyon vigasztaló. Ha fogadási iroda lennénk, már nem vennénk föl téteket a propagandaminiszter bukására.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3311823557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menekse 2016.10.20. 13:15:33

Szegény Tonyó. Csak azt tudnám, hogy mit fog csinálni ha bukik? Ja, és ha elfogyott a lóvé?

Netszamuráj 2016.10.20. 14:03:08

Ne aggódj, van ezeknek már annyi, hogy mindig luxusban fognak élni. Kivéve ha börtönbe kerül. Na, akkor nem, de nem tennék rá nagyobb tétben, hogy az lenne. Max. háttérbe helyezik.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 14:10:21

Ez mind hülyeség. Ha kilőnék, magával rántaná az egész bolhacirkuszt.

Francois77 2016.10.20. 14:42:04

azért vicces, hogy Fletó távozását 2006-ban kb az egész ország akarta, mégsem lett belőle semmi, Rogán hozzá képest kismiska, ti meg nyomjátok ezerrel :)
ja, mielőtt azt jön, hogy Rogánt védem, megemlíteném, hogy valaki ügyében nem csak azért indulhat nyomozás, mert OV elengedte a kezét (első pont), hanem azért is, hogy papírja legyen arról, hogy nem követett el semmit. Tehát összességében megállapíthatjuk, hogy aki ezt a posztot elkövette, annak semmi köze a logikus gondolkodáshoz. Tovább nem is olvastam, lemond a végére Rogán? :):):)

István Tamasi 2016.10.20. 15:31:04

@menekse:
Majd Cecília betársul Timike szupernyereséges fánk üzletébe.

László Winkler 2016.10.20. 15:55:02

Nem vagyok egy embergyűlölő típus,de ezt a Rogánt utálom,mint a sz.rt! Ez egy
nyálasszájú hebrencs,aki csak a markát tartja mindenért! Hogy az eddigi pályafu-
tása során hány tíz- vagy akárhány milliót zsebelt,azt nem tudhatom! De hogy
baromira sokat,az biztos! Azt se tudom,hogy egy ilyen pasaparki lakás mennyibe
kerül,de hogy ezt a Rogán nem a legális jövedelméből vett,az olyan biztos,mint
ahogy én most itt ülök a számítógépem billentyűzete előtt! Persze tudom,hogy
szülői segítség,meg baráti kölcsönök segítették ehhez a lakáshoz,de ezt már a Lá-
zár is elsütötte! Érdekes,hogy ezeknek a semmiből felkapaszkodott fideszes lótusz-
faktuszoknak mind olyan szülei vannak,akik sokmilliót felhalmoztak ahhoz,hogy a gyerekeik lakáshozjutásához hozzájáruljanak! Kiváncsi lennék a szülők adóbeval-
lására,mert hogy az az egész egy humbug,az biztos!! Na,akkor a NAV-ot kérném,
hogy öntsön tiszta vizet a pohárba!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 15:59:28

@László Winkler: "hány tíz- vagy akárhány milliót zsebelt,azt nem tudhatom"

De tudhatod. Az önkormányzati ingatlanbizniszból sok tízmilliót, a letelepedési kötvényekből százmilliárdot.

László Winkler 2016.10.20. 16:06:44

És ez a tetű még szabadlábon van? Mert én most bezárnám,aztán türelmesen
kivárnám,amíg újra lesz halálbüntetés Magyarországon (mert lesz!!) aztán akkor
majd megbeszéljük a többit!!

2016.10.20. 16:53:36

@menekse:Tudni kéne!
„hol a bűnözők a törvényhozásban ülnek, soha törvény elé nem kerülnek!” Bölcsességek könyve! Ókor Óta tudott!
„Ha hitvány gazemberek kerülnek magas polcra, amennyivel méltatlanabbak erre, ugyanannyival gondatlanabbak és felelőtlenebbek lesznek, s eltelnek esztelen hetykeséggel és vakmerőséggel” (Demokritosz — 41/48) I. e. valamennyi! Lásd Moszkva/ Brüsszel/ TelAviv helytartói!
Szent Ágostonnak az a sokszor idézett mondása, hogy igazságosság nélkül az állam is csak egy rablóbanda,
„Fejedelmeid megátalkodottak és lopóknak társai, mind szereti az ajándékot, és vesztegetést hajhász” (Ézsaiás próféta 23. – privatizáció)

Bicepsz Elek77 2016.10.20. 17:40:55

Úgyse megy csak kicsit bekussol par hónapra, aztan minden marad a régiben

öreg_répatorta 2016.10.20. 17:58:54

Franszoá! 2006-ban max. ti megvezetett, seggnyaló és agynélküli fityiszesek akartátok Gyurcsány lemondását. Én azt akartam, hogy a Budapestet felgyújtó huligánokat sitteljék le az értelmi szerzőkkel és szervezőkkel együtt. Egy puccs kísérlet történt egy demokráciában. Mindenki tudta kitől indult, csak egy jó ügyész kellett volna. A retorzió nem történt meg. Sajnos innen datálható, a fidesz kétharmada. És ha valamiért hibáztatható Gyurcsány, akkor azért, mert akkor egy puhapöcs volt. Mi lett volna ha pár fidesz és jobbik vezért lesittel? Pár hónapig zúgolódtak volna, aztán ez a csoda is elmúlt volna. Na ezt basztad el Feri!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 18:04:08

@öreg_répatorta: Csak szólok, hogy nem a patkány fideszesek miatt bukott a fasz gyurcsány, hanem mert nagy nyilvánosság előtt vallotta be, hogy hazudott. A gyújtogatás, stb. semmit nem változtatott ezen semmilyen irányba.

(Valóban hazudott, valóban megérdemelte a bukást, de nem az öszödi beszéd miatt, hanem mert nem kormányozta az országot.)

Francois77 2016.10.20. 18:12:07

@öreg_répatorta: csak szólok, hogy 2006-2010 között tiétek volt a főügyész. Alkalmatlan volt, az alapján, amit írsz, pont mint az egész bagázs. Azóta is azok, lásd pl a mai közvélemény-kutatást. De nyomjad csak a szöveget, ebből is látszik, hogy demokrácia van. A kisebbség elmondhatja a véleményét. A többség meg leszarja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 19:04:13

@Francois77: "demokrácia van"

Már rég nincs demokrácia. Látod, te is a cenzúrázott magyaridőket olvasod csak, azért nem tudsz sokminderől. Valahol 2010 táján kezdtük elveszíteni a demokráciát, már csak nyomokban lelhető fel az egy ezreléke.

(Egy ezreléke, ha összehasonlítjuk a civilek 30 millióját az állampárt 30 milliárdjával, amit egy "szabad", "esélyegyenlőséges", "csalásoktól mentes" népszavazásra költhettek. Valójában még ennyi sem, mert a 30 milliárd nem szélsőjobb magánpénz volt, hanem a közösből lopták.)

Francois77 2016.10.20. 19:25:24

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: életemben nem olvastam Magyar Időket. Csak és kizárólag baloldali médiát fogyasztok. Az más kérdés, hogy elolvasom/meghallgatom a hírt, és kb azonnal tudom, hol hazudnak benne, és kb mi az igazság. Plusz még jól is szórakozom az impotens baloldal vergődésén. A legjobb Bolgárúr műsora, az 2 óra tömény kabaré;)

gabest1 2016.10.20. 20:10:34

Ha nincs más, mehet nagykövetnek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 20:31:58

@Francois77: Két dolog miatt nem hiszem. Egy részt nincs baloldali média. Másrészt az orbán hazugságait szajkózod.

A Drágabolgárurat én is szoktam hallgatni. Nagyon haragszom rá, mert van amikor hazudik, de általában jól látja a dolgokat. (Amikor a gyurcsányt másoláson kapták, akkor nem beszélt róla, mikor a smittet, akkor több nap ez volt a téma.) Csak felvételről tudom hallgatni, mert mikor nagyon elvarzsolt a betelefonáló, akkor ugratnom kell.

Francois77 2016.10.20. 20:37:54

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: nincs???? Népszava, Klubrádió, HVG, 168, 444, stb stb.

És tényleg nem olvasok jobbról semmit, nem is nézek. Nekem nem kell megmondani, mit gondoljak, ez csak a baloldalon fontos, lásd Népszabadság. El tudom képzelni, milyen pánik volt hétfő reggel, mikor nem tudták a hívők, mit gondoljanak, mert megszűnt a népszabi:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 20:40:53

@Francois77: Naugye! A Klubrádió és a HVG kapásból nincs baloldalra elhajolva. (Ha a Drágabolgárúr kicsit bal beütését nem nézem.)

A többit nem nagyon olvasom, de azokról se hiszem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 20:43:34

@Francois77: Ha a Hócipőt mondod, arra elhiszem. A baloldali faszkalapok nehezebben tudnak olyat csinálni, hogy a Farkasházy röhögjön rajtuk.

Zsoltbacsi 2016.10.20. 21:48:35

@Francois77: Franszoá, kepzeld ez a bekapo tegnap levezette nekem, hogy a Nepszabo fuggetlen es partsemleges volt :)

Francois77 2016.10.20. 22:07:40

@Zsoltbacsi: a Népszabadság? Persze. Már 56 november 2-án is azok voltak, meg azóta végig. Én meg Ülő Bika vagyok (persze, hogy nem, épp fekszem:)

Zsoltbacsi 2016.10.20. 22:10:27

@Francois77: ja es egy mondatban szerepelt nala a nepszabadsag es a targyilagos szo :)

lobaszopiatej 2016.10.20. 22:19:01

Az a vicc, hogy nemrég a médiában leközöltek olyan kutatást, hogy a közember is csal, de persze elvárja hogy más ne lopjon.
Érdekes gondolatok.
Te úgyis adót csalsz meg gyorshajtasz szóval 1-1, én miért ne lophatnék. Főleg ha politikus vagyok, a hülye szavazók meg úgyis elnézik merhát ez a Fidesz, a Gyurcsány meg már elkúrta, ezért xar itt minden.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.20. 22:23:40

@Francois77: Hogy én is úgy beszéljek, mint egy fideszes hülye: mert a mai főügyész bezzeg alkalmas mi?

Francois77 2016.10.20. 22:38:08

@Narancsseggű Mandrill: bocs, nem tudom, kire gondolsz, de azt mondtad, azért nem lett 2006-ból fideszes bukta, mert a főügyész. 2006-2010 között épp balos volt. Ennyit mondtam. A frusztráltságoddal meg nem tudok mit kezdeni.

Francois77 2016.10.20. 22:39:14

@Zsoltbacsi: ezt én is tudom produkálni: A Népszabadság soha nem volt tárgyilagos. Egy mondat:)

laci_52 2016.10.20. 22:44:49

Lehet, hogy Tóni most kicsit háttérbe lesz szorítva, de teljesen megbukni nem fog és börtönbe sem kerül(pedig azt érdemelné!).

putris72 2016.10.20. 22:54:46

@öreg_répatorta: Hát nem tudom,hogy te milyen alternatív világban éltél!Mert ugye a balhézókat hagyták balhézni heteken át!Majd az oktober 23-án a Fidesz nagygyűlésről haza induló embereket jól szét verték!Bár ez nem új keletű dolog a baloldalon,mert a nyugdíjasok tüntetését és szétcsapatta a Kuncze bácsi a bokros csomag idején!

putris72 2016.10.20. 22:56:25

@Francois77: Ez tetszik!!Van benne valami!!

1ghost 2016.10.20. 23:01:47

@Francois77:

Hú bazdmeg, faszikám te itt annyit hazudoztál összevissza, hogy simán orbán gerinctelen bérhazudozója lehetnél, már amennyiben nem lennél az.

De az vagy, kilométerekről bűzlesz.

Jakab.gipsz 2016.10.20. 23:04:28

Így jár az ember fia, ha az asszony elkezdi rázni a rongyot. A celeb barátnők pedig hülyítik egymást.

sírjatok 2016.10.20. 23:13:40

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "Látod, te is a cenzúrázott magyaridőket olvasod csak"

Igen bazmeg, aki az _indexen_ egy _ellenzéki blogon_ kommentel, az nyilván kizárólag magyaridőket olvas, te szerencsétlen.

kewcheg 2016.10.20. 23:16:04

@Jakab.gipsz: ez így van. Bízom benne, hogy ezért a helikopterezésért,meg ami vele járt, Rogányné párszor átzuhant a vakkomondoron.....

átlátó 2016.10.20. 23:19:30

...egyszer elkaptam egy beszélgetést, a Rákay Philip, - ha még emlékezünk rá - azt mondta, hogy ezt a Rogánt rühelli a legjobban a brancsban...amúgy ahogyan már alig emlékezünk a tévé bemondóra, úgy néhány év múlva azt sem fogjuk tudni, hogy ki volt ez a Rogán nevű izé.
Éppen ideje, hogy meglátogassák az irodájában és az asztalán hagyjanak egy stukkert. Egy lőszerrel.
És akkor még menthető a helyzet, mert a ravatalon a fejlövést látva a kedves úri közönség azt hiheti, hogy harcban esett el.

Jakab.gipsz 2016.10.20. 23:29:28

@kewcheg: Szemünk fénye ifjúságnak, nem árt néha napján az orrára koppintani, már csak a rendkedvéért is.
Egyébként a népszavazáson akkor is ennyien lettek volna, ha egy darab plakát nincs kitapasztva.
Cecilke pedig nem egy született diplomata, ez már biztos.

2016.10.20. 23:32:38

@putris72: hát te vagy nagyon eltévedve a világban. Tudjuk, a tankot Kuncze kötötte el, a TV székháznál Gyurcsány gyújtogatott személyesen, a fidesz szavazói meg mind a Lánchíd alatt laknak,azért indultak arra...ja,nem, a Dunába akarták ölni magukat....
Te szerinted tényleg annyira hülye minden fideszes, hogy az előtte felálló rendőrsorfal felé menjen?
Szerinted annyira vén szarok voltak már akkor, hogy egy kilométert másfél óra alatt tegyenek meg?
Szerinted jogkövető magatartás az, hogy kövekkel dobálják a rendőröket-súlyos sérülést okozva egy vidéki, felvezényelt rendőrlánynak-, avagy, ha azok csak provokatőrök voltak,akkor mögöttük felsorakozva eltűrjék azt?
Akkor gyengeelméjű vagy. NER kompatibilis.

2016.10.20. 23:37:38

@sírjatok: igen bazdmeg, neki van igaza. Itt vagy például te.
Ja, nem, te nem olvasol,amit megkapsz utasításként,azt böfögöd vossza?
Most igen nagy szarban lehetsz, még biztos nem jött ki az ukáz,Rogánt védened kell,vagy mehet a süllyesztőbe. Nincs is véleményed a témáról...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 23:43:08

@sírjatok: "indexen_ egy _ellenzéki blogon"

Ez mit jelent nálad? Hazudik az hazaáruló orbán tolvajlásairól? Vagy mi? Idézzél!

"nyilván kizárólag magyaridőket olvas"

Hát nemtom, nem ismerem a hazug habonymédiát. Lehet, hogy a 888-on olvassa, vagy a hírhamisító M1-en nézi, nemtom. Csak azt látom, hogy az orbán hazug paneljeit szajkózza. A menekültválságot a Párhuzanmos és a zsidó háttérhatalom tervelte ki, hogy megroppantsa széphazánk gerincét. Vagy miaszar hülyeség, ami folyik ezekből a fosfészkekből. Te jobban tudod.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 23:47:13

@Jakab.gipsz: "a népszavazáson akkor is ennyien lettek volna, ha egy darab plakát nincs kitapasztva. "

Akkor miafasznak kellett elkölteni húszmilliárdot, he, lángész?

Az orbán csinált magának egy versenyt, aminek saját magára írta a szabályait, egyedül indult, durván dobbingolt, és második lett. :))

És most itt vergődik, hogy csináljon egy gólyafos szilárdságú alkotmánymódosítást alibiből. :))

JGDus 2016.10.20. 23:49:30

ki emlékszik még a fidelitas-os évekre?
pökkhendiség és (egy valakinek) megfelelni akarás - ez jellemezte akkor
elszabadult Marionette lett belőle
megnyugodhat mindenki: a kilövési engedély csak azt jelenti, háttérbe kerülhet mint a szolnoki Várszegi
itt ezek ma érinthetetlenek

1ghost 2016.10.20. 23:49:30

@sírjatok:

Tényleg, bazdmeg, menj már be valami eligazításért, hogy akkor most mi fasz van rogánnal, mert így kurva szánalmas vagy.

Aztán ha azzal meg vagy, jelentkezzél szépen ezen nickjeid egyikén: @Jakab.gipsz: @Francois77: @Zsoltbacsi:

De szophatod a gazdád farkincáját a többin is, úgy ahogy szoktad, hagy lássák a magyarok, hogy már csak a hozzád hasonló ócska fizetett szaralakok vannak a narancsos bűnszövetkezet mellett.

dr. mesterséges színezék 2016.10.20. 23:54:49

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Egy jelölt már van a következő eus listára. Már ha megmaradunk tagnak.

Jakab.gipsz 2016.10.20. 23:59:43

@1ghost: Inkább száz zorbán mint egy ssgyyuri.

Így hogy tetszik demokratikus ellenzék, csak annyi vagy mint a neved.

A magyaroknak pedig meg van a maguk józan esze nem vagyunk, senkire sem rászorulva, főleg nem rátok, névtelenek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 00:03:17

@Jakab.gipsz: "A magyaroknak pedig meg van a maguk józan esze"

:)) Aha. 98%. Rákosi elvtárs megnyalta volna mind a tíz ujját erre.

Jakab.gipsz 2016.10.21. 00:06:04

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Én sem tudom miért kellett elkölteni 20 milliárdot, szóval ketten már vagyunk.

Viszont aki nem szavazott az megbízott a szavazók bölcsességébe, és ez egy nagyon jó eredmény, mert tudod aki egy demokráciába titkos szavazáson nem él állampolgári jogaival, az nincs. Aki pedig nincs, annak nincs szüksége, fogadatlan prókátorra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 00:12:04

@Jakab.gipsz: "Viszont aki nem szavazott az megbízott a szavazók bölcsességébe"

Nem, az a határozatlanabb fajta, aki megbízott az orbán hülyeségében, hogy nem lesz érvényes a barom szavazása. Az öntudatos elment érvénytelenül szavazni. Soha ennyi érvénytelen protest szavazat nem volt.

Jakab.gipsz 2016.10.21. 00:13:25

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Nem véletlenül volt 56.
Az a hülye zsidó Rákosi azt hitte kommunista istent játszhat, olcsón meg úszta, Kazahsztánba, szovjet munkás nyugdíjjal, azzal a mocsokkal nem szennyeztük be a kezünk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 00:13:56

@Jakab.gipsz: A helyemben elmentél volna kádár alatt szavazni, mikor csak a Hazafias Népfront egyetlen jelöltjére lehetett leadni a voksot?

1ghost 2016.10.21. 00:15:11

@Jakab.gipsz: Bizony megvan!

És mivel derék emberek, ezért a hozzád a hasonló velejéig korrupt, helikopteres tolvaj, fidesztetveknek meg is adják, ami jár.

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 00:16:16

@Jakab.gipsz: "Én sem tudom miért kellett elkölteni 20 milliárdot,"

Jaj, dehogy nem...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 00:17:28

@Jakab.gipsz: Ahoz képest felállva tapsoltak, hogy éljen Rákosi, éljen Rákosi! Annak is voltak pont olyan elvakult hívei, mint orbánnak. Az is úgy sakkozott a pártvezetők között a kinevezésekkel, mint orbán az oligarhái között a közbeszerzésekkel. A filmhíradó pont olyan volt, mint most az M1 híradója.

Jakab.gipsz 2016.10.21. 00:20:24

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Sokkal több analfabéta van az országba, mint ahány érvénytelen szavazat volt.

Sajnos az írás tudatlanság terjedőbe van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 00:21:46

@Jakab.gipsz: Az értelmiség szavazott érvénytelenül. Az egységsugarú szavazó azt se tudja, hogy kell.

Jakab.gipsz 2016.10.21. 00:24:17

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Az éljen Rákosi, Rákosinak szólt Ő akart Istennek látszani, had örüljön a hülye zsidó egy kicsit, hol van itt a probléma.

Jakab.gipsz 2016.10.21. 00:26:56

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Honnan tudjuk ki az értelmiségi és ki az analfabéta.

Ezért van a titkos szavazás, szigorú ellenőrzés mellett, hát ezt sem érted.

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 00:27:37

@Jakab.gipsz: "Sokkal több analfabéta van az országba, mint ahány érvénytelen szavazat volt.

Sajnos az írás tudatlanság terjedőbe van. "

Csupán érdekes részletként elárulod, hogy magadat melyik halmazba soroltad a statisztika készítésekor?

putris72 2016.10.21. 00:28:28

@Könnyen elkaptuk, uram!: Barátom,te nem,hogy a tényeket de még az éveket is össze kevered!Kuncze a Horn kormány idején verette szét a tüntetés!A Tv székház ostrománál,a székház mögött ott voltak a Készenlétiek!Felsőbb parancsra meg tiltották,hogy közbelépjenek!Ez Gyurcsány döntése volt ő volt Magyarország miniszterelnöke!Utána lényegében kisebb nagyobb megszakítás végig balhé volt Budapesten,de a kormányzat semmit sem tett!Oktober 23-án a balhézó tömeg,és a Fidesz rendezvény igen csak nem egy helyen és nem egy időben volt!!A rendőrök valamiért r tolták a balhézókat a Fidesz megemlékezésről hazafelé induló emberekre!És elállták az egyetlen elvonulási útvonalat az emberek elöl!Egy egész napjuk volt arra,hogy a csőcseléket szétoszlassák!Nyilvánvalóan utasítást kaptak!Amennyire emlékszem az MSZP volt kormányon igy nem hinném,hogy más adott parancsot arra,hogy ezt csinálják!Tudod nekem voltak azok között a rendőrök között ismerőseim,és azt mondták,hogy a kormány cserbe hagyta őket és koloncnak dobták oda!Az egész balhét a akkori kormány rendezte!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 00:36:03

@Jakab.gipsz: Egyetemi szint alatt nem értették a kérdést. Azt hitték, arról szól, hogy ne jöjjenek menekültek M.o.-ra.

Jakab.gipsz 2016.10.21. 00:54:25

@dr. mesterséges színezék: Képzelj el egy üres lapot magad előtt, e helyett a válasz helyett és akkor okosabb leszel.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 01:03:43

@Jakab.gipsz: Mégis 98% gyűlölködő hitt orbánnak. :))

Csórikáim, de meg lettek vezetve!

wolves84lb 2016.10.21. 01:03:52

@Francois77: még szerencse, hogy amúgy nem luxustonyót véded...ugye?

"csak szólok, hogy 2006-2010 között tiétek volt a főügyész. Alkalmatlan volt, az alapján, amit írsz, pont mint az egész bagázs. Azóta is azok, lásd pl a mai közvélemény-kutatást. De nyomjad csak a szöveget, ebből is látszik, hogy demokrácia van. A kisebbség elmondhatja a véleményét. A többség meg leszarja."

Látod, ez bennetek, fideszesekben a baj alapvetően: egy normális főügyész egyik oldalnak sem tagja. De neked ez teljesen természetes. Ahogy szerinted poltpéter is alkalmas főügyésznek, ugye? A családi hátterével, questorostul, miegymás...azzal nincs bajod, ugye?

Szóval, a kisebbség az a szaros 3,3M ember akkor kussoljon, mert a nagyon nagy többség magasról szarik a témára. Értem?

wolves84lb 2016.10.21. 01:05:08

@Francois77: és ezt szerinted bárki elhiszi neked?

wolves84lb 2016.10.21. 01:08:44

@Francois77: szóval te, aki nem vagy fideszes persze, továbbra is hozod a szokásos fideszes mantrát, miszerint aki nem a narancsos segget nyalja, az baloldali.

Most neked szánták a jóságos pártfüggetlen de mindig a fidesznekigazatadó állampolgár szerepét?

wolves84lb 2016.10.21. 01:13:54

@Jakab.gipsz: te mégis miről beszélsz, baromarcú fideszes? Amire te gondolsz, az a választás, nem pedig a népszavazás. Onnantól kezdve, hogy érvénytelen lett, kurvára mindegy, hogy 4,999.999 ember szavazott-e, avagy csak te meg a másik 5 fidesztroll-kollégád, akik itt irogattok. Mert ÉRVÉNYTELEN.

Olyan nehéz ezt felfognod?

Márk_Márk 2016.10.21. 01:13:58

Marhaság a cikk, de legalább nagyon szeretnétek.
(Én is, csak nem látok minden lényegtelen faszságba nagy dolgokat, mint ti.)

Ja, úgy írják: letelepedésikötvény-biznisz.
Esetleg amíg nem tanultál meg írni, foglalkozz valami mással.

wolves84lb 2016.10.21. 01:15:42

@Jakab.gipsz:
"Sajnos az írás tudatlanság terjedőbe van."

És erre te vagy az egyik legjobb példa...tényleg már csak ennyire telik habonyárpinak?

wolves84lb 2016.10.21. 01:16:42

@putris72: perszepersze...blablabla. Hazudsz, ócska fideszes...

Francois77 2016.10.21. 01:18:46

@wolves84lb: ha van bűn, üldözni kell. Üldözték a Fideszt 2006 ősze miatt? Na.

Ami a 3.3-at illeti: aki véleményt mondott, azt ismerjük. Aki kussban maradt... annak kuss van továbbra is. Jóccakát

Francois77 2016.10.21. 01:20:32

@wolves84lb: lehet jobbikos is. Több segg nincs, csak az asszonyodé, azt meg ki tudja, ki nyalja még;)

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 01:31:18

@Jakab.gipsz: Ha okosabb szeretnék lenni, nem hozzád fordulok.
Az önképedre voltam kíváncsi.

Márk_Márk 2016.10.21. 01:36:59

@Francois77:
Nem, 2006-ban max. a hozzád hasonló faszok akarták Gyurcsány távozását.
A többség belátta, hogy végre megpróbál tenni valamit, hogy kihúzza az országot a szarból, amibe aztán a hozzád hasonló faszok még jobban belenyomták ahelyett, hogy engedték volna.

@László Winkler:
"hány tíz- vagy akárhány milliót zsebelt"
Úgy érted, milliárdot, nem?

@öreg_répatorta:
Így van.

@gabest1:
Ahhoz tudnia kéne valamilyen nyelven. Nagykövetnél azért elég komoly szégyen, hogy "nem értem, tolmácsot kérek".

@Jakab.gipsz:
Nem, ha nincs ennyi plakát, meg nincs ennyire túltolva az egész cirkusz az utolsó 1 hónapban, akkor meglett volna az érvényesség. Ezt szintén Rogán meg Habony baszta el.

Ami Rákosit illeti: ha akkor élsz, a legnagyobb Rákosi-seggnyaló lettél volna.
Most, hogy nincs, megteszi neked Orbán is. Csak jó nagy segg legyen.
Ahogy ez minden Fidesz-hívőre igaz.

@putris72:
Nem, seggfejkém, a 2006-os balhékat Orbán rendelte meg a focihuligánjaitól, nem véletlenül tűnnek fel mindig a Fidesz véderőiként, ha a Fidesz körül balhé van.
És 2006-ban az őszödi beszéd meg okt. 23. között NEM volt balhé, nemhogy folyamatosan lett volna.
Ne hazudozzál, mi itt voltunk akkor, nem a sitten, mint te.

@wolves84lb:
"poltpéter is alkalmas főügyésznek, ugye? A családi hátterével, questorostul, miegymás.."
Meg hogy a felesége Matolcsytól kapja a fizetést.

Francois77 2016.10.21. 01:53:34

@Márk_Márk: úgy érted, hogy elismerte, hogy elbaszták, és elismerte, hogy hazugsággal nyertek választást, majd a parlamenti többségük ellenére képtelenek voltak kormányozni az országot? Mert akkor egyetértünk.

pamut 2016.10.21. 02:06:13

Dehogy van rá kilövési engedély, minél nagyobb mocsok maffiózó annál biztosabb a helye a kormányban.

Különben is amíg vele foglalkozik a sajtó, addig is nagyobb nyugalomban tolhatja bele a földbe, a szarba az országot Orbán.

Márk_Márk 2016.10.21. 03:07:45

@Francois77:
A hozzád hasonló hülyék tényleg csak ennyit fogtak fel a beszédből.
Majd egyszer olvasd el az egészet, és próbáld megérteni. Esetleg kérj meg valami nálad okosabbat, hogy segítsen.

Francois77 2016.10.21. 03:30:17

@Márk_Márk: minden évben egyszer végighallgatom, nehogy elfelejtsem, miről szól, mint pl te. Tudod, kulcsszavak... elkúrtuk és társai. Ezeket nehéz másként értelmezni, mint amit jelentenek:)

L.A.M. 2016.10.21. 04:57:56

Hát azért ez elég szegényes.

1. Állítás: "Nyomozás indult ellene a belvárosi ingatlanügyek miatt" - majd alatta kiderül, hogy az egész ügyet lesöpörte az ügyészség. Annyira volt komoly, mint mikor Orbán megfontolta, hogy lemondjon.

2. Állítás: "Nem állt ki mellette a Fidesz-sajtó, amikor Portik elmondta, hogy lefizette" - majd alatta kiderül, hogy ez mindössze annyit jelent, hogy a Fidesz-sajtó egyszerűen nem írta meg ezt (azt most hagyjuk, hogy könnyű belátni, bármennyire fáj, Portik valószínűleg hazudik: ha Rogánt fizette volna le és nem a szocikat, akkor nem a Fidesz alatt került volna börtönbe, hanem a szocik alatt)

3. Állítás: "Leállítanák a letelepedési kötvénybizniszt" - jól hangzik, csak a poszt ezen pontja az Index tegnap előtti értesülésein alapul. Ma már az Index is azt írta, hogy mégsem fogják megszüntetni. És aki élt az elmúlt 10 évben, az pontosan tudja: azzal, hogy Vona a letelepedési kötvények eltörlését követelte, valójában bebetonozta a kötvényeket. Orbán soha nem enged.

Lásd:

index.hu/belfold/2016/10/20/elore_kvotak_kotvenyek/

4. Állítás: "Érvénytelen lett a népszavaztatás" - csakhogy a kormány pont ezzel ellentétes győzelmi kommunikációt nyom és semmi nem utal arra - az ellenzéki wishful thinkingen kívül -, hogy ne hinnének benne. És kétségtelen tény, hogy a népszavazás nem azért lett eredménytelen, mert nem vittek el elég embert szavazni a kormány mellett (az összes választópolgár 40 százalékát, a britek ennél kevesebbel léptek ki az EU-ból), hanem mert az ellenzéki népszavazásoktól való félelemből megváltoztatták a szabályokat, ezt pedig az MSZP szabotázsa ellenére az ellenzék ügyesen kihasználta. Ez pedig jó eséllyel nem Rogán ötlete volt (akkor még alacsonyabb szinten volt), hanem konkrétan Orbáné. Ő pedig nem hibázhat - tehát a népszavazás a Fidesz számára siker.

5. Állítás: "Lázár köztörvényes bűnözőkkel együtt említette" - jól hangzik, csak az a baj, hogy az elmúlt hónapok nem azt igazolják, hogy Lázár olyan jó pozícióban lenne a Fideszen belül. Lásd még: Spéder.

6. Állítás: "Már a Békemenet is a bukását jósolja" - ja, bassza meg, itt most visszavonulok. Hiszen köztudomású, hogy Bencsik András a belső körökhöz tartozik, és ha a Fidesz valamit meg akar üzenni, azt nem a Magyar Időkben vagy a 888-on teszi, hanem a Demokratában...

Összegezve: minden ilyen cikk, mint ez, Rogánt erősíti. Mert Orbán SOSEM rúg ki senkit, akit az ellenzék támad.

burke 2016.10.21. 06:11:36

Bár màr a bebalzsamozàsnàl jàrnànk...

Nzoltan 2016.10.21. 06:44:43

Az ingatlabnizniszt nem lehet rábizonyítani. Akkor már megtették volna. Azt már máshol is leírtam, hogy egy olyan piaci környezetben, ahol az árak negyon ingadoztak, nem lehet megállapítani egy ingatlan pontos árát. A devizahiteles mizériában fele-harmad áron keltek el lakások. Tóni meg ingatlanonként a támadói szerint is egy két milliót kaszált lakásonként. Annyi meg piaci alapon is alku része lehet.

Nzoltan 2016.10.21. 06:49:13

@öreg_répatorta: Csakhogy a tömegbázis elpárolgott gyurcsány mögül. Bele is bukott. És rántotta is magával az egész magukat baloldalnak hazudó gittegyletet.

Mikibá3080 2016.10.21. 06:59:19

@menekse: Cecilia sikeres üzletasszony, majd eladó lesz a boltjába.

Vársteiner 2016.10.21. 07:03:05

Az első két pont konkrétan nem igaz, az utolsó kettő meg azért nem érdekes, mert csak a fideszen belüli erővonalakat mutatja, a kérdésben úgyis Orbán dönt. Nekem nyugodtan adhatsz pénzt a Rogán menni fog kimenetelre, nem fog menni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.10.21. 07:36:28

@Jakab.gipsz: Ja, mert aztán @Nzoltan: Kivételesen egyetértünk.

putris72 2016.10.21. 07:58:48

@Márk_Márk:Hát nem tudom,hogy hol voltál de biztos valahol voltál,de nem ott!Mivel napokig volt szkanderozás a rendőrök és bizonyos csoportok között!Tenni akart valamit a Gyurcsány??Ember hány általánost végeztél??Vagy csak ovis vagy?Bedöntötte az országot!!A Bajnaival egyetemben!!Tudod 2004-ben be leptünk az EU-ba,és mégis 2008-ba már csődbe volt az ország!Orbán rendelte meg volna a balhét??Hát ez vicces,mert akkor azt mondták,hogy a rendőrség eszerint tudja kik voltak a balhézok!!Aztán senkit nem kaptak el!Valamit elékeztetnélek,hogy a Baloldaltól nem áll távol a választási csalás!!Nem egyszer éltek vele!Könnyű volt,mert a Választási bizottság elnöke az ö emberük volt!Ajánlaná a figyelmedbe a Bajai,és a Bajnai videót amikor hamis állilásokat próbálták csalást kenni a Fideszre!Minden balos média tényként írta meg!Aztán amikor bukta volt akkor jött a kuss!Portik,meg már 2008-ban meg mondta, titkosszolgálat igazgatójának,hogy bármit megfog tenni,hogy a baloldal maradjon hatalmon!!Mert félt,hogy a Fidesz nyer akkor letartoztatják!!Egy többszörös gyilkos maffiózó fél,hogy letartoztatják ha kormányváltás lesz!Nem vicces ez neked! index.hu/belfold/2014/05/30/megszuntettek_a_nyomozast_a_portik-laborc-ugyben/

Nzoltan 2016.10.21. 08:06:39

@wolves84lb: Marhaság. Sokkal könnyebb azzal kampányolni, hogy szarni bele, mint azzal, hogy emeld meg a segged a jó ügy érdekében. Az aktív választó megnyerése mindig a feladat. Ez hosszútávon öntökönlövés volt.

wolves84lb 2016.10.21. 08:20:06

@Nzoltan: marhasag. Hidd el, rekord reszvetel lett volna, ha orban nem az utso elotti nap dobja be a kamu-lemondasat. De a majomkodasban nem kotelezo resztvenni, fileg egy szavazasnal - nem valasztas, ezt ne felejtsd el.

wolves84lb 2016.10.21. 08:23:08

@Nzoltan: te komolyan gondolod, hogy az V.keruletben annyira ugralnak az ingatlanarak, hogy egy IGAZI, FUGGETLEN ugyeszseg ne tudna elitelni luxustonit? Amig poltpeternek hivjak a fougyeszt, semmilyen bajuk nem lesz a tolvaj fideszeseknek.

wolves84lb 2016.10.21. 08:27:11

@Francois77: tuti kevesebben nyaljak, mint anyukadet, aki ezzel tartja el semmirekello feri-fiat :)

Virág et. 2016.10.21. 08:31:47

Rogán nem megy sehova és nincs rá kilövési engedély sem. A héten a V4-es találkozón három méternél messzebbre nem ment Orbántól Rogán. Komolyan a kegyvesztettség jelének gondoljátok, hogy a Vezető vele fotózkodik és mutatkozik nyilvánosan és diplomáciai eseményeken? Ha valami, akkor ez inkább üzenet mindenkinek: Rogán élvezi Orbán bizalmát.

A kötvényeket meg a már jövőre kezdődő ogy-i kampány miatt fogják lelőni. Nem lehet úgy fullba nyomni a migrizést, hogy közben beengedünk párat pénzért. Ha a jobbik most nem ad ultimátumot, már lehet hogy be is zárták volna az egészet. De Orbán mindenek előtt gyengének nem akar látszani, így nagyjából nincs választása: nem engedhet most a jobbiknak.

Lucifer Morningstar 2016.10.21. 08:33:58

@putris72:

"És elállták az egyetlen elvonulási útvonalat az emberek elöl!"

Az agyad egyetlen bitje az, ami miatt ezt a hazugságot szajkózod.

Nézzük a tényeket:
Astoriától a híd felé: Lezárva, arra volt ugye a színpad, valamint arra volt fenntartva a csúti cézár menekülő útvonala, ahol teleszart gatyában elmenekülhetett a páncélautójában, hátrahagyva a híveit, ráadásul anélkül, hogy figyelmeztette volna őket a rendőrökre.
Astoriától a Kálvin felé: szabad volt az út, csak a hozzád hasonló hülyék felejtik el.
Astoriától Blaha felé: szabad volt az út, csak a hozzád hasonló hülyék felejtik el, no meg az agyhalott képviselő és emberutánzat, amelyiknek több mint egy óra kellett egy háztömbnyi távolság megtételéhez, és meg volt sértve amikor pofánbaszták.
Astoriától a Deák felé: Na erre volt a rendőrsorfal, és az Astoria és a rendőrök között azok az agyhalott idióták, akik a jól hallható "csatazaj" ellenére is arra indultak. Na ezekért nem kár, ha belevertek a buta nagy agyukba.

Lucifer Morningstar 2016.10.21. 08:35:23

@Virág et.:

Még szép. Az egyik legjobban tejelő iparág, amiből orbánka megkapja a százalékát.

Virág et. 2016.10.21. 08:41:03

@Lucifer Morningstar: Le is fogadom bármibe, hogy a választások után újra is indul majd az egész.

Majdnem leírtam, hogy "ha a fidesz nyer", de sikerült megőriznem a komolyságomat. :(

Macropus Rufus 2016.10.21. 09:07:30

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: ez igaz. De milyen érdekes a magyar. Feri bevallotta mennie kellett. Orbán nem vallja be de mindenki tudja, hogy csak akkor nem hazudik ha alszik. Ez meg senki nem zavar. Érdekes nem?

Netuddki. 2016.10.21. 09:14:39

"1. Nyomozás indult ellene a belvárosi ingatlanügyek miatt"
Lehet, hogy volt nyomozás, de az csak szemfényvesztés volt. Nem az antilopot akarták befenyíteni hanem a magyar állampolgárokat átbaszni a palánkon.

"2. Nem állt ki mellette a Fidesz-sajtó, amikor Portik elmondta, hogy lefizette"
A fidesz sajtó (értsd: Kossuth, MTV, TV2 és társaik) nem "kiállni szokott", hanem elhallgatni.

"3. Leállítanák a letelepedési kötvénybizniszt"
Tévedés, nem állítanák le, és nem is fogják. Túl jövedelmező biznic, és nehogy azt hidd csak az antilop húz belőle hasznot. Meglepődnél ha tudnád még kiknek a külföldi számlájára csorog belőle a "luxusprofit".

"4. Érvénytelen lett a népszavaztatás"
Lehet érvénytelen, de szintén nyereséges. Lásd előző pont. Az érvénytelenség meg rohadtul nem érdekli fidesznyikéket. Sőt! Újabb biznic a 98% reklámozása.

"5. Lázár köztörvényes bűnözők között emlegette"
Maga a lézer is köztörvényes bűnöző, ahogy az orbán is az. De addig sajnos hivatalosan nem azok amíg jogerős bírósági végzés ezt nem mondja ki. Az említettek esetében sem fog ez megtörténni. Pedig már régen rács mögött kellene lenniük.

"6. Már a Békemenet is a bukását jósolja"
Ez szintén urban legendnek tűnik. Már bocs, de nem tudom elképzelni se valahogy.

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 09:25:34

@öreg_répatorta: "Mindenki tudta kitől indult, csak egy jó ügyész kellett volna. "

Korrekt ügyész esetén is kevés, hogy mindenki tudja.

Viszont a kordonbontogatásnál meg lehetett és kellett volna mutatni nekik, hogy nem homokozó az ország, de kiderült, hogy Gergényi és a főnöke csak legyekre mer vadászni a felhergelt/busszúszomjas gépezetével, de egy nyamvadt tettenérés esetén is csak üres fenyegetőzésig jut, ha nagyobb a tét.

(Nem mintha egy percig úgy gondoltam volna, hogy a kormány részéről nem a lehetőségeinek önkényes tágítása a tér lezárása.)

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 09:28:45

@Tibi !: 'A fidesz sajtó (értsd: Kossuth, MTV, TV2 és társaik) nem "kiállni szokott", hanem elhallgatni.'

Vagy az ellenoldalon karaktert gyilkolni . De erre - lássuk be! - Portik esetében nagy szükség nincs.

igazi hős 2016.10.21. 09:40:39

Mivel Orbán mindenkit megvéd, akit kívülről támadnak (ha nem így tenne, az szerinte a gyengeségét sugározná), ezért Tóninak nagyon (már gyanúsan) jól jött a Jobbik akciója: pont amikor belülről is jött a csendes kezdeményezés, hogy hagyják már abba ezt a kurva értelmetlen pénzszórást, érkezett a Jobbik nagy csinnadrattával és ugyanezt követeli.
Komolyan elhiszi valaki, hogy pont most, amikor 10 milliárdokat költöttek arra, hogy egy zászló alá tereljék a zembereket és igyekeznek a teljes 40%-ot a kormány (azaz a Fidesz, azaz Orbán) támogatójának mutatni, fog Orbán bármilyen engedményt tenni? Ráadásul pont a Jobbiknak, akiknek a szavazóit évek óta nyalogatja a Fidesz B kategória? Kizárt.
Szóval akárki kérte meg Vonát erre az akcióra, nagyon jót tett vele a legújabb Bulibárónak.

igazi hős 2016.10.21. 09:46:53

@Macropus Rufus: "Ez meg senki nem zavar. Érdekes nem?" Egyáltalán nem. Kádárista néplélek: ők is lopnak, mi is lopunk, senkit nem zavar. De ha valaki bevallja, akkor engem már nyomaszt a saját kis bűnöm. Odáig nem jut el a többség, hogy sokkal jobb lenne a helyzetünk, ha csak egy kicsit lopnánk és a többségből építkeznénk, mert arra mindig van ürügy, hogy én miért ne hagyjam abba. Orábn megmondta, hogy neki nem a kádárizmussal van baja, hanem azokkal akik csinálták. Most ő csinálja, tehát minden rendben van. Szerinte és még legalább 20% szavazó szerint, ahhoz meg már nem kell sokat hozzávenni, hogy meg legyen a 30%, ami elég a parlamenti többséghez.

kis864 2016.10.21. 10:09:35

A halszemű olyan mint a főnöke, halszagú!

2016.10.21. 11:23:37

@igazi hős: A jobbik a fidesz csicskása. Folyamatosan a nagy testvérükkel együtt szavaznak. Ez a letelepedési kötvényes história el fog csitulni, aztán megy minden tovább. Ha Vona nagyon elkapatná magát, mehetne Moszkvába egy kis dádáért.

andrásúr 2016.10.21. 12:04:00

@Francois77: A Népszabadság nem szűnt meg, csak átalakul !

Nbl 2016.10.21. 12:11:11

"Nagyon erős jelek utalnak arra, hogy a miniszterelnök személye körüli propagandaminiszternek meg vannak számlálva napjai a kormányban." -baszki öreg, tanulj már meg fogalmazni... Van olyan propagandaminiszter is M.o.-n, aki nem a miniszterelnök személye körüli?

Jakab.gipsz 2016.10.21. 12:17:53

Na mi van, kifogytatok a szitkozódásból, talán mert mindenki okosabb lett, vagy csak vége a termelési tanácskozásnak.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.21. 12:40:17

Már csak 2 nap !

Emlékezzünk együtt hogyan verette meg Gyurcsány Ferenc kerek 10 éve a magyar honfitársait, csak mert mást merészeltek gondolni a világról.
Mert kifütyülték.
Íme:
www.google.hu/search?q=rend%C5%91ri+t%C3%BAlkap%C3%A1s+2006&espv=2&biw=2133&bih=1100&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiEoPep_ebPAhXIvRQKHQi4DfoQ_AUIBigB&dpr=0.9

---------
Most azok mennek majd fütyülni, akik 10 éve a rommávert tüntetők képein örömködtek.
Ennyit tudnak meg a nevüket.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.21. 12:41:55

@Tibi !:

Az MSZP-SZDSZ kormány alatt szabadlábon ténykedő Portik nevű maffiózó, találkozott az MSZP-SZDSZ kormány titkosszolgálatának a miniszterével, Laborzcal, és arról tárgyaltak, hogy
(1) nem dumál arról Portik, hogy MSZP-seknek hordott pénzt
(2) megpróbál Fideszes politikusokat kompromittálni, mert ő a ballibek nagy haverja

www.origo.hu/itthon/20130423-a-laborc-sandor-es-portik-tamas-kozott-zajlo-elso-beszelgetes.html
---
"ugye, a referenciámhoz kapcsolódik az, hogy nem is volt belőle nekik soha semmi problémájuk, hogy bizonyos embereknek én vittem személyesen a pénzt. MSZP-seknek, és ezt sose tudta meg senki".
---
"én jól elvagyok a baloldalon továbbra is, és mindent el fogok követni, már jogi kereteken belül, hogy ez 2010-ben is így maradjon". Portik ezután felsorolta Laborcnak, hogy az internetoldalaival is tud segíteni. Portik egy olyan oldalra hivatkozott, amelynek 2 millió regisztrált tagja van,"

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 13:02:45

@Macropus Rufus: Pl. a norvégoknál azt hazudta, hogy nem tudott a rendőrségi vizsgálatról, de a kiperelt dokumentumok szerint ő rendelte meg.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 13:05:37

@Francois77: "minden évben egyszer végighallgatom"

Azért ez egy elég szépen kifejlett perverzió nálad. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 13:12:39

Azért abban a fideSS fasszopóival is egyetértünk, hogy arogán élete vagy halála a kurvára demokratikus orbán szeszéjétől függ. Mint minden apró szar ebben a siralomvölgyben, hogy Ákoskát ki szponzorálja, meg hogy a Ludasmatyi megjelenhet-e holnap.

Burgermeister 2016.10.21. 13:21:31

Majd elküldik Brüsszelbe kiküldetésbe...addig meg parkoltatják. sokat tud, sokat beszélhet, sokat árthat, jó elvtárs, kicsitcelebes kicsittonyós, kicsitbuggyant...semmi baja sem lesz..meglássátok. Dajcstompika sem véletlenül van ott ahol.

Francois77 2016.10.21. 13:28:00

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: hát, van, akinek a napi orbánozás a perverziója, van, akinek más.

Francois77 2016.10.21. 13:29:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: látod, ez is azt mutatja, hogy ki alkalmatlan (hogy kihasználjon egy lehetőséget), és ki alkalmas a politikára. az őszödi beszéd a mai napig téma, amiről te beszélsz, az meg sosem volt igazán az.

Francois77 2016.10.21. 13:31:52

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: valaki elrendel egy KEHI vizsgálatot. a rendőrség KEHI? nem. a rendőrségi vizsgálatot elrendelte? nem. értem én, hogy hazudott, de ha részletesen belemegyünk, azért csak kiderül, hogy nem.

pont mint amikor Rogán hazudott arról, hogy helikopterrel ment esküvőre. igaz, autóval ment, csak jött helikopterrel vissza Pestre, de azért szerintetek azzal is ment :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 13:54:11

@putris72: "Bedöntötte az országot!!A Bajnaival egyetemben!!Tudod 2004-ben be leptünk az EU-ba,és mégis 2008-ba már csődbe volt az ország!"

Biztos akkor még nem éltél, ezért szólok, hogy 2008-ban világgazdasági válságvolt. Elég bajt okozott a gyurcsény azzal, hogy nem kormányozta az országot, a világgazdasági válságért ne tedd már felleőssé.

Az persze az ő sara, hogy a válság letolt gatyával ért minket, gazdaságélénkítésre nem volt lehetőség.

A libajnai meg szépen ellavírozta az országot egy évig, az előtte lévő tehetetkenséghez, és az utána jövő romboláshoz képest kitűnő teljesítményt nújtott.

Márk_Márk 2016.10.21. 13:55:23

@Francois77:
Az a baj, hogy csak ennyit fogsz fel belőle, mert túl hülye vagy.
Ezért kérjél meg egy nálad sokkal okosabbat (a te szellemi szintedet nézve nem lesz nehéz ilyet találni, mondjuk egy átlag általános iskola 3. osztályos már megteszi), hogy segítsen, mert magadtól képtelen vagy megérteni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 14:08:05

@Francois77: "hazudott, de ha részletesen belemegyünk, azért csak kiderül, hogy nem."

Persze, védd a védhetetlent. Ez a baj veletek, a valóság nem számít, csak amit a habonymédia mantrál.

Francois77 2016.10.21. 14:17:32

@Márk_Márk: taníts, ISTEN, értelmezd nekem, kérlek, a "végighazudtuk az elmúlt másfél-két évet, teljesen nyilvánvaló volt, hogy amit mondunk, az nem igaz!" azt hiszem, szó szerint idéztem :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 14:18:25

@Francois77: "helikopterrel ment esküvőre"

"Az ordas hazugság, a ballib média, a Párhuzamos és a zsidó háttérhatalom nemtelen uszítása hogy helikopterrel mentem volna esküvőre. Helikopterrel JÖTTEM az esküvőről."

:))

Francois77 2016.10.21. 14:19:46

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: én hosszú évekig éltem abból, hogy beszélek. olyankor megtanulja az ember, hogy pontosan fejezze ki magát. ha jön, jön, ha megy, megy. és ha az egyik szerepel, nem lehet a másikkal helyettesíteni. ez nem védés vagy támadás, tény.

állíthatod, hogy zöld az ég, de sosem lesz az, pedig az is egy szín, és a jönni meg menni is mozgást fejez ki. ennyire egyszerű. lehet azt mondani, hogy ködösített, nem fejtette ki az igazság minden részletét, de hazudni, na hazudni nem hazudott. egyik sem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 14:23:22

@Francois77: Az ordas hazugség ordas hazugség marad, akármilyen szép köntösbe csomagolod.

Kármentő 2016.10.21. 14:23:55

Ezek a számozott ökörségek nem jönnek be.
5 nyomós érv, miért tűnik el a magyar ballib:
1/ A múltból jöttek
2/A múltból táplálkoznak
3/Ők a múltidő és a két té
4/Mindig magyarellenesek voltak
5/Mind hazaáruló

Francois77 2016.10.21. 14:27:23

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: csak az a baj, hogy ha valaki számon akarja kérni a hazugságot, de ő maga is bizonyíthatóan hazudik, megszűnik az erkölcsi alapja. ezért képtelen a baloldal bármit számon kérni a Fideszen.

putris72 2016.10.21. 14:50:50

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Bocs ,de mi már a világgazdasági válság előtt is szarban voltunk!És azért nem volt akkora válság,ha csak 2 országot döntött be rögtön!A görögöket és minket!Miközben akkor is azt mondták,hogy nincs is válság,ha meg van akkor messze el kerül minket!A problémák tagadásában mindig nagyok voltak!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 14:59:43

@Francois77: "megszűnik az erkölcsi alapja. ezért képtelen a baloldal bármit számon kérni a Fideszen. "

Ez igaz.

De kurvára leszarom a baloldalt, akármit is értesz ezalatt. Nincsenek kormányon, nem teznek hozzá vagy vesznek el a hazaáruló tolvaj orbán kormányzásához.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 15:01:08

@putris72: "a világgazdasági válság előtt is szarban voltunk!És azért nem volt akkora válság"

Ez nem igaz. Közgazdaságtan szerint értelmetlen.

exterminador 2016.10.21. 15:31:05

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: nem, a menekültválságért a reptilián illuminált UFÓ-zsidó Soros a hibás, egymagában! :D

Francois77 2016.10.21. 15:44:18

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: de, elvesznek. Mivel ők jelenleg nem képesek alternatívát adni, de meg is akadályozzák alternatíva kialakulását. Az alternatíva ugyanis jobb kormányzásra ösztönöz. Mivel ez nincs, olyan a kormányzás, amilyen.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 16:00:43

@Francois77: "meg is akadályozzák alternatíva kialakulását"

Ez nagyon nagy baj. Elsősorba gyurcsány, de az mszsmp is blokkolta más pártok esetleges térnyerését, míg magyuk nem lehetnek alternatíva résztvevői.

"Az alternatíva ugyanis jobb kormányzásra ösztönöz."

Nem vagyok erről meggyőződve. orbán mégerőszakosabb lenne, méginkább csúcsrajáratna a tolvajlést, ha a végét érezné. csk annál erősebben kapaszkodna ahatalomba. Kihirdeti a szükségállapotot, terrorveszélyt, mint most október 23-ára, és az ország nagy része nem is tudna róla, hogy van ellenzéki mozgolódás.

Francois77 2016.10.21. 16:14:39

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: baromság. Október 23-ára sem hirdettek megemlékezésen kívül semmit.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.10.21. 16:14:56

Ugyan már, a szélerőműveket is azért szavazták le, mert életveszélyesek lehetnek az éji homályban lagziról hazahelikopterező Rogán családra nézve.
;-)
Tóni fia sikolt: "Apát
Szeleteli fel egy lapát!"

Merlot 2016.10.21. 16:30:26

@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!: ES AZ OSSZES LIPSIT DUNABA FOGJUK LONI.

Anyád is köztük lesz. Ha már nem él, akkor a fiad. Ha nincs fiad, akkor téged kell lelőnünk. :)))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 16:36:21

@Francois77: "Terrorveszélyre hivatkozva korlátozhatják a hatóságok az október 23-ára, a központi ünnepségidejére tervezett ellenzéki fellépést – derült ki Vargha Tamás, a Honvédelmi Minisztérium parlamenti államtitkára által tartott sajtótájékoztatón."

mno.hu/belfold/szigoritasok-oktober-23-an-vegleges-a-program-1366965

Francois77 2016.10.21. 16:41:43

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: ez mindig így van, ha tömeg gyűlik össze bárhol. De a hatják ugye nem befejezett tény.

Francois77 2016.10.21. 16:42:57

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: mondom, hogy nem nézem. Veled ellentétben, aki tudod, hogy mi van benne.

Oleg Gontar 2016.10.21. 16:55:24

Sosem fog menni, tipikus gyenge fereg also kerdesre kop hogy magat kimosdassa. Az viszont biztos hogy sokat tud sok mindnekirol.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.21. 16:56:32

@Francois77: Tudom, mi van benne, hazugság. Mindig itt szajkózzák a fideszes trollok.

anyadmajma 2016.10.21. 16:57:35

@Merlot: majd pont tőled fogunk félni, te gyökér, amikor utoljára akkor lőttél, amikor kihúztad az apád seggéből a farkadat, és szemen lőtted anyádat, aki közelről nézte.

zacipaci 2016.10.21. 17:16:01

@Merlot: Te kis szerencsétlen, lúzer fasz. Vonulj inkább a náci csürhével (békemenet) és örülj, hogy a szaros kis proli agyadat tovább mossa a görbelábú felcsúti főparaszt. Vagy csak szimplán baszd te szájba azt a jó magyar kurva édesanyádat!

Gyorgy Nagy 2016.10.21. 17:18:59

A paraszt gyerek azt mondta hogy büszke a feleségére hogy kiváló üzlet aszony 14 éve szintén paraszt csajszi még fateknőben mosott a fatornyos falujában.Urizáló volt kisz titkárt már rég a gyorskocsiban kéne lennie.Ott rohadjon meg + teljes vagyon elkobzást a gülű szeműtől!

2016.10.21. 18:43:34

Egyszerű sakk. Beáldozták a parasztot.

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 19:12:52

@István Zsolt: Csupán odavetette a cowboy a csekély lóerejű lovának, hogy "EGY".

2016.10.21. 19:41:20

Én az új feleséggel ismerem. :)

Márk_Márk 2016.10.21. 19:44:25

@putris72:
Te ostoba segg, 2008-ban VILÁGVÁLSÁG volt. Nem rémlik?
Az meg, hogy te ott voltál a gyújtogató csürhében, mindent megmagyaráz.

Bajnai pedig még Orbán gazdád szerint is, akinek derékig van a seggében a nyelved, rendbe tette a magyar gazdaságot. Igaz, a hozzád hasonló faszfejeknek nem ezt hazudta, de külföldön, ahol nem hozzád hasonló agyatlan faszok hallgatták, mindenhol ezt nyilatkozta.
A forintot tudod, ki döntött be, seggfej?
Szijjártó meg Kósa. Azóta folyamatosan 310 Ft körül van egy euró, kormányváltáskor 265 Ft volt. Gyurcsány idején, 2007-ben 227 Ft is.
Szóval a devizahiteleseket remekül megszívattátok, faszkalap. Ezt nektek köszönhetik.

2006-ban pedig nyilván te is tudod, hogy Orbántól kaptad a pénzt a gyújtogatásért.
A Dunába kellett volna lőni benneteket, mind egy szálig. Aki ilyet tesz, nem érdemel mást, az nem ember, hanem dühöngő vadállat, azokat meg agyon kell lőni.

Márk_Márk 2016.10.21. 19:51:09

@Francois77:
Baromka, hallgasd végig (ne csak a Fidesz által összeollózott részeket), és ha még mindig nem érted, tényleg kérd egy óvodás segítségét, hogy magyarázza el, mert te túl hülye vagy ahhoz, hogy egyedül felfogd.

Márk_Márk 2016.10.21. 19:53:55

@Frady Endre:
Bárcsak a látnok beszélne belőled versben! :-)

Márk_Márk 2016.10.21. 19:56:07

@zacipaci:
Hát téged sem az eszedért szeretnek, hombre...

Francois77 2016.10.21. 20:09:33

@Márk_Márk: persze, az általad ismert egészen másról szól, mint amit én ismerek. Ez benne a szép. Meg az, hogy aki megértette, mint te, az annyira kisebbség, hogy esélye nincs vezetni többé. Ja nem, ez nem szép, ez szerencse:)

Francois77 2016.10.21. 20:11:12

@Márk_Márk: te, egyébként az hogy volt, hogy a válság 2008-ban kezdődött, kivéve nálunk, mert nálunk már 2005 végén, aztán 2006-ban meg már 9% volt a hiány?

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 20:16:51

@Francois77: Elég lenne, ha az a beszéd 2. fele szerint gondolkodna, aki éppen kormányon van. Mindig, mindenki, bármilyen színekben focizik.

putris72 2016.10.21. 20:18:55

@Márk_Márk: tisztel végtelenül ostoba és primitív barátom!Először is Bajnai az IMF hitelt költötte el!Semmilyen gazdaságot nem rakott rendbe!Ezt bárki meg tudja csinálni!Az országot és a devizásokat is a baloldal döntötte be!Amikor már tudni lehetett,mert már 206 környékén figyelmeztettet a jegybank erre,nem csináltak semmit!Söt fölpörgetek a devizahitelezést,mert papíron jól mutatott mint gazdasági növekedés!Pont a baloldal volt aki azt mondta,hogy nincs is gazdasági válság ha meg van elkerül minket!!Rémlik??Nem mi?Még,hogy én vagyok agyatlan!Aztán 3 nap múlva meg már jött az IMF hitel!Nekünk tök mindegy volt,pont a válság buritotta a baloldalra rá a szaros bilit,mert addig szépen a médiával karöltve bagatellizálták a helyzetet!Utána már nem lehetett!A csőcseléket ugyan úgy megvetettem mint te!DE az,hogy szándékosan rátolták a csőcseléket a Fidesz rendezvényre hát az minimum,hogy bűncselekmény,és ezt valaki parancsba adta a rendőröknek!!Érdekes,hogy te mint demokrata simán mindenkit a Dunába lövetnél,és megöletnél!Meg simán faszkalapnak nevezel,hát!Mondok én neked valamit!Addig örülj,még nem szemtől szembe beszélünk!!Mert az első húzásod után a szart is ki vertem volna belőled,taknyod nyálad szarod,hogy össze folyt volna és szépen meg etettem volna veled!!El kezdhetsz tekingetni a hátad mögé ha mész az utcán!!Már ha kimozdulsz a fotelböl!!Szóval ne fenyegessél senkit és ne akarjál megölni sem mert szarul járhatsz!!

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 20:22:57

@Francois77: Nagyon jól tudod, hogy mi és hogyan történt, kár játszani a hülyét.
Fletó egy kutyaütő kalandor volt, aki azt remélte (a beszéd 2. része), hogy a hazardírozva megszerzett hatalommal életképes országot konvertál kurvaországból. Ezt persze nem lehet erkölcsi válsággal, és pláne nem gazdasági válsággal, amibe az erkölcsi válság átalakulni szokott, és legfőképpen nem lehet az MSZP-vel, akik a pártjuk utolsó pillanatáig azt és csak azt fogják nézni, hogy mi szakítható le a pártnak járó állami apanázsból.

Orbán pedig a egy kutyaütő kalandor, aki remélte, hogy a megszerzett hatalommal bármire ráteheti a kezét, és igen.

dr. mesterséges színezék 2016.10.21. 20:29:35

@putris72: " te mint demokrata simán mindenkit a Dunába lövetnél,és megöletnél!"

Azért azt a részt olvasd át még egyszer.
Megértem, hogy egységsugarú fideszesként van egy kis orbánitiszed, amelynek egyik tünete, hogy az abban szenvedő magával azonosítja a világot, és ha teszem valaki kiröhögi az ostobasága miatt, akkor felkapja a vizet, hogyaszongya "te gúnyt űzöl a zemberekből!?"
Szedj rá sztrichnint! Sokat.

putris72 2016.10.21. 20:51:38

@dr. mesterséges színezék: Te is elolvastattad volna!Mivel egyértelműen le írtam,hogy nem értettem egyet a csőcselék balhézásával!Viszont te sem vagy különb nála,mert szerinted akkor aki nem ért veletek egyet az ....!Nagyából ugyan azon a szinten vagy !Tudod a liberális baloldal 2018-ban a parlamentbe sem jut be!Vajon akkor el gondolkodnak e azon,hogy másképp kellet volna csinálni a dolgokat!!Szerintem nem!Néz már szét mi törtnék 2010 óta!Mind a baloldali politikusok,mind a szavazóik,csak gyűlölködnek!!Nem hallhattam tőlük semmi épkézláb javaslatot!Bocs de a hiba bennetek van!

Márk_Márk 2016.10.21. 20:51:41

@putris72:
Te ostoba fasz, az IMF-hitel több mint 1/3 részét a gazdád költötte el, akinek derékig a seggében vagy.
Meg mellette a magánnyudíjpénztársak 3 billió forintját is, te ostoba fasz.

"országot és a devizásokat is a baloldal döntötte be"
Is. De a gazdád még mélyebbre nyomta őket a szarba, és a szarban is hagyta őket, az ígérgetések ellenére. Tudod, kiket mentett ki? A fideszes haverjait.

Aki meg felgyújtja a várost, azt a Dunába kell lőni. Ha te köztük vagy, téged is.

Hahaha.... A szájkaratebajnok. Gondolom, vagy vagy 150 centi meg 30 kiló.
Az agyad mondjuk valóban olyan, amilyen a putrikban megszokott.

putris72 2016.10.21. 21:06:58

@Márk_Márk: www.portfolio.hu/gazdasag/hatalmas_tehertol_szabadulunk_meg_mire_koltottuk_az_imf-hitelt.229691.html Hülyével vitatkozni nem érdemes!Csak verd a melled mind egy Ruandai hegyi gorilla!A különbség közted és közted,hogy a gorilla intelligensebb!

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.21. 21:51:33

Lopbán, rogán, habony, garancsi, a stróman lőrinc és az egész fidesz maffia családra fogja a nép hamarosan kiadni a kilövési engedélyt. Aztán a fidesz banda már csak Moszkvába fog tudni menekülni. Igaz, az offshore bankszámláikat magukkal fogják vinni. Ezért kell őket majd rögötn a menekülés előtt lekapcsolni: a budaőrsi és a felcsúti reptereket haladéktalanul lezárni amint kijön a választási eredmény a fidesz moslék bukásáról.

Francois77 2016.10.21. 22:10:00

@dr. mesterséges színezék: hallgasd végig mégegyszer:) előbb szerezte meg a hatalmat, és utána csináltak kurva országot. Nem mindegy, hogy ő is tevékenyen csinálta, vagy készen kapta. És csinálta bizony:)

mgdé 2016.10.21. 23:20:10

@L.A.M.:
Kivéve, ha Ovi Tónit tartja a főfelelősnek a népszavazás érvénytelenségéért, s ezért berágott rá. Mely berágás - ha a hírek igazak, hogy Tóniék eltitkolták előle az utolsó idők részvételi hajlandósági előrejelzéseinek eredményeit -, részben még akár jogos is. Pedig szegény jó érdemdús Tóni igazán nem ezt érdemelné. :P Becsukni azért nem fogják, mert akkor - jellemgyenge lévén - valószínűleg köpne. (Természetesen számottevő esély van arra is, hogy úgy lesz ahogy te írtad.)

atomic power 1986DucaDuca 2016.10.21. 23:43:46

@Márk_Márk:

"Te ostoba fasz, az IMF-hitel több mint 1/3 részét a gazdád költötte el, akinek derékig a seggében vagy."

A 2008-ban felvett IMF hitel irdatlan teher volt! Az alábbiakban a konkrét számok láthatók:

A törlesztés éve A törlesztés értéke euróban

2011 2 000 000 000

2012 3 300 000 000

2013 3 500 000 000

2014 2 000 000 000

2015 0

2016 1 500 000 000

Összesen: 12 300 000 000,

azaz 12 milliárd 300 millió euró, ami 280 forintos euróval számolva 3544 milliárd forint. 354400 forint minden egyes magyarországi lakosra számolva!

Az EREDETI 2016.10.22. 01:13:35

@atomic power 1986DucaDuca:
''354400 forint minden egyes magyarországi lakosra számolva'' ezt nem ertem. Tehat akkor meg szorozzuk meg 10millio lakossal?

Márk_Márk 2016.10.22. 02:27:56

@atomic power 1986DucaDuca:
Baromka, és ki miatt is lett ilyen drága az euró?
Másrészt talán nem kellett volna lehívni azt a közel 40%-ot, amit a gazdád játszott el tőzsdén, máris annyival kevesebbet kellett volna fizetni.

Érdekes, akkor nagy kuss volt arról, hogy nem kelll IMF-hitel.

@putris72:
"Emellett jutott még pénz például a Mol 25 százalékának megvételére"
Ezt vajon ki csinálta, te ostoba barom?
És vajon mennyit bukott rajta az állam?
Ezt a pénzt le sem kellett volna hívni, máris kevesebbet kellett volna törleszteni.
És mi a helyzet a mnyp-k 3 billió forintjával?
Csak nem eltapsolta a gazdád azt is?
Hol vannak a nyugdíjszámlák, amit megígértek, hmm, faszfejkém?

És ehhez mit szólsz, idióta?:
index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2016/10/21/az_eu_nem_hiszi_el_a_szamainkat/

Márk_Márk 2016.10.22. 02:32:29

@atomic power 1986DucaDuca:
"ami 280 forintos euróval számolva 3544 milliárd forint. 354400 forint minden egyes magyarországi lakosra számolva!"

Akkor csak alig valamivel több, mint az elrabolt mnyp-s 3000 milliárd. 300 000 Ft minden egyes magyarországi lakosra számolva!

Úgy, hogy ennek a 12 milliárd 300 millió eurónak a közel 40%-át Orbánék kártyázták el, azt is tegyük hozzá. Az mennyi is, 4 milliárd 920 millió euró, 49 200 Ft minden egyes magyarországi lakosra számolva!?

Ezeket miért nem emlegeted, mi?

Márk_Márk 2016.10.22. 02:33:32

Bocs, lófaszt, 137 7620 Ft minden egyes magyarországi lakosra számolva!

atomic power 1986DucaDuca 2016.10.22. 07:12:01

@Márk_Márk:

"Baromka, és ki miatt is lett ilyen drága az euró?"

Nem emlékszem rá, hogy én jelzőkkel illettelek! Felétek ez a kulturált társalgás?

dr. mesterséges színezék 2016.10.22. 09:31:34

Igen, a kultúrált társalgáshoz (úgy is mint egymás kölcsönös tiszteletéhez) a becsmérlések kerülése ugyanúgy hozzátartozik, mint a hazugságok és féligazságok mellőzése.
Szerintem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.22. 19:45:47

@Francois77: Nem tehetek róla, hogy nem érted meg még a legegyszerűbb tőmondatot sem. Nem csoda, hogy csak fideszes vagy, batyu. Tényleg, mi baj volt a batyu nicknévvel? Miért cserélted le?

Francois77 2016.10.22. 21:16:28

@Narancsseggű Mandrill: na mesélj:( egyébként nem nyert, ez az egy nickem van, veled ellentétben

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.22. 23:01:22

@Francois77: Na mit meséljek, fideszes? Meséljen neked a viktor, azt úgyis beszopod kérdés nélkül.

Francois77 2016.10.23. 03:08:00

@Narancsseggű Mandrill: ha téged az tesz boldoggá, hogy paraszt módon beszólogatsz másoknak, élvezd, engem nem zavar, más örömöd meg úgysem nagyon van/lesz.

Francois77 2016.10.23. 03:12:45

@Márk_Márk: mit kezdenél a nyugdíjszámlával? Úgy őszintén...

A molra költött pénz már le volt hívva, csak mondom. Bukni meg csak akkor bukna rajta az állam, ha eladná a részvényeket, de nem akarja. Jut eszembe, a bukta rész lassan megvan az osztalékokból, akkor most már jó üzlet, nem?

Márk_Márk 2016.10.24. 22:20:46

@atomic power 1986DucaDuca:
Én meg nem hazudtam a pofádba.
Legalábbis egál.

Márk_Márk 2016.10.24. 22:22:57

@Francois77:
Mondjuk gyűlne rajta a pénzem, amit nyugdíjazásomkor az állam köteles lenne kifizetni, nem ellopni?
A MOL-ra költött pénzt Orbánék hívták le, tök mindegy, hogy mit mondasz, ha nem igaz.
A bukta rész meg vagy 20 év múlva lesz meg az osztalékból. Esetleg.

Francois77 2016.10.24. 22:30:30

@Márk_Márk: nyugdíjpénzt sosem tudtál felvenni egy összegben:)

Márk_Márk 2016.10.25. 20:20:48

@Francois77:
A mnyp lényege pont ez lett volna, hogy vagy felveszed egy összegben, vagy életjáradékként. Meg örökölhető is volt/lett volna, hogy ha beraksz mondjuk 10 milliót, és csak a felét használod fel, mikor beadod a kulcsot, akkor az örökösöd megkapja a másik 5 milliót.

Amúgy meg adjál meg olyan linket, ami nemcsak jelszóval használható.

knowledge tree 2016.10.27. 13:30:02

Ne menjen. Járassa csak le továbbra is a pártját, 2018-ig még jópár helikopterezés belefér.

Márk_Márk 2016.10.27. 14:21:04

@knowledge tree:
Ma éjjel azt álmodtam, hogy Orbánt és Rogánt lelőtték.
Sajnos, az évszámot nem álmodtam meg hozzá, de álmomban nem tűntek sokkal öregebbnek.

Azért dobnék egy ezrest Szent Antalnak, ha valóra válna.

knowledge tree 2016.10.27. 17:57:32

@Márk_Márk: Én nem kívánom a halálukat, tengődjenek nincstelenként még hosszú évtizedekig valami harmadik világbeli nyomortelepen, de Kelet-Magyarország is belefér.

Márk_Márk 2016.10.27. 19:37:52

@knowledge tree:
Hát kettőnké közül az én kívánságomnak azért kicsit több a realitása. :-)
És hasznosabb is lenne az országra nézve.
süti beállítások módosítása