B1 blogcsalád



Rogán helikopteres hazugságainak fejlődése alig egy hét alatt

2016. október 07. - nickgrabowszki

rogan_helikopter.jpg

1. Előbb azt mondta, nem is helikoptereztek, bepereli, aki ilyet állít.

De kiderült, hogy a Népszabadságnak fotói vannak a dologról.

2. Aztán azt állította, a kisfia miatt nem akartak éjszaka utazni, ezért kellett a helikopter.

De kiderült, hogy ott aludtak, másnap, vasárnap délelőtt mentek haza helikopterrel.

3. Aztán azt mondta: 

családommal valóban részt vettünk az említett esküvőn, amire kocsival mentünk és amiről kora reggel jöttünk vissza.

De most az is kiderült, hogy nem kocsival mentek le, hanem szombat délután helikopterrel,  és a helikopterezés nem ad hoc ötlet volt, hanem egy héttel előtte készült rá a szállító cég.

Két tanulság adódik:

  • Ezek után könnyen lehet, hogy rendszeresen helikopterrel jár.
  • Úgy tűnik, Rogán nemcsak hazudik, hanem kényszeresen hazudik.

Lehet, hogy ha valaki nem véletlenül nem ismeri fel, akkor Kovács Bélaként mutatkozik be.

Valamint két kérdés:

  • Mi nem igaz még abból, azokból, amiket Rogán állít?
  • Hogyan lehet, hogy még mindig miniszter?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4711777287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Francois77 2016.10.07. 10:34:45

Nem, nem derült ki, hogy odafele is helikopterrel mentek. A Népszabadság sem tudja bizonyítani, nektek sem fog menni:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.07. 10:46:55

@Francois77: "Kategorikusan cáfolom, hogy helikopterrel mentünk volna az esküvőre. Ez csak a ballib média ordas hazugsága. ... Helikopterrel JÖTTÜNK az esküvőről."

Sajnállak, a tolvaj és arrogáns tónit ordas hazugságon kapták. Ebből nem mosogatod ki sehogy sem. :))

morpho 2016.10.07. 23:55:23

@Francois77:

Te miért véded Rogánt? Miért jó az neked, ha megpróbálod kimosni a szennyesét? Rokon?

Világít a torony 2016.10.08. 00:05:33

@morpho: Nem Rogányt védi, hanem Fideszt magát.

2016.10.08. 00:08:22

DrÖtker, a minőség a legjobb recept

Francois77 2016.10.08. 00:18:38

@morpho: nem védem, csak felhívom a figyelmet arra, hogy ha hazudik, de az is, aki számonkéri, akkor erkölcsileg nincs alapja a számonkérésnek

Arcade Macho 2016.10.08. 02:05:33

jott a sok agyhalott hogy megnezte a tavolsagot a guglimepen, es kiderult hogy alig sporolt vele / fel orat sporolt vele
na keremszepen ez hulyeseg
lezerjani ota tudjuk hogy ALLAMILAG tamogatott szeriafelszereltseg a lezerblokkolo, a dizelbol meg ugyis annyit tankolnak a takonypocok amennyit akarnak, raadasul a kisf.szu taplokaknak kell a nagy nyomatekos auto, ergo en inkabb a 160 - 180 km / h -s atlagsebesseggel szamoltam volna
igy meg kiderul hogy nem is volt gyorsabb

Arcade Macho 2016.10.08. 02:07:48

@Francois77: "hát ha szerinted a menni és a jönni ugyanaz:):):)"

Béla bácsi elmegy az orvoshoz:
- Doktor úr, nem tudok menni!
- Hát akkor hogy jött ide?
- Hát jönni azt tudok, csak menni nem!

annamanna 2016.10.08. 04:51:39

vesd össze:

"teljesen kifordult magából, és olyan, mint egy beképzelt díva. Állítólag az a legdurvább, hogy két kézzel szórja a pénzt, és általában felesleges dolgokra költ elképesztően sokat. Például míg Erzsébet vonattal közlekedik és csak néhány fontot költ az utazásra, addig Katalin csak magán helikoptert hajlandó használni, ami több mint egy millió forintnak megfelelő összeget jelent felszállásonként."
cosmopolitan.hu/te_te_te/2016/02/25/katalin-hercegne-minden-hataron-tulment/

"Napok óta nem tértek magukhoz a britek, akiknél kiverte a biztosítékot Katalin hercegné legutóbbi utazása. Hivatalos elfoglaltság miatt vette igénybe a királyi család helikopterét, ennek ellenére olyan cikkek jelentek meg, hogy szórja a királynő és végső soron pedig az adófizetők pénzét. Az oda-vissza másfél órás utazása ugyanis 3000 angol fontba került, ami közel 1,2 millió forint, miközben II. Erzsébet királynő még a szokásos éves vakációjára is vonattal megy.
A jegy ára 54.99 font volt, mivel a királynő nem pazarolja a pénzt luxus megoldásokra” – írta az egyik hozzászóló a Katalin hercegnő helikopteres utazásáról megjelent cikkhez."
www.nlcafe.hu/sztarok/20160215/katalin-hercegne-erzsebet-kiralyno-adofizetok-penze/

agarik 2016.10.08. 07:17:09

@Francois77: Csak a linkelt cikket tetszett elfelejteni elolvasni, ami bizonyítja a helikopter odaútjának idejét és útirányát, ami többek között azért fontos, mert nem a visszaút előtt közvetlen ment ki a helcsi, hanem egy nappal korábban, és a számított érkezési időhöz képest R. az esküvőre életszerűen onnan érhetett be.

Innentől pedig R-nek cáfoló bizonyítékokkal (forgalmi kamerák felvételei limuzinbérlet-számlák és útvonal, hasonlók) kellene előállnia a Megalapozott Gyanúra, melynek hiányában bizonyítottan bűnös egy bíróságon.

Kiss Árpád 2 2016.10.08. 07:18:56

@annamanna: nokérem. 3000 angol font egy havi atlag britt fizetes. Olyan mint itt netto 200-250 ezer forint. Magyarorszagon 750 ezev forint 6 havi atlag netto ber... Ne hasonlitgasd mar angliat magyarorszaghoz. Nem hiaba london a masodik legnagyobb varos...

Kiss Árpád 2 2016.10.08. 07:29:00

@annamanna: jah es ha vegigolvasod a cikkeket. Teljesen felhaboritott a viseljedesevel mindenkit. Itt meg... Tudod, amig egy hercegnőt nem lehet levaltani, addig kopter tónit siman...

GrandSlam 2016.10.08. 08:14:06

Ő mint magánember hazudott!!!

midnight coder 2016.10.08. 08:55:24

@Kiss Árpád 2: Mondjuk ez abból a szempontból vicces, hogy azon nincs felháborodva a nép, amikor a politikus 18 éves hülyegyereke olyan kocsival szaladgál, ami 3x annyiba kerül mint az átlagpolgár lakása, vagy hogy százmilliós villákban laknak, és persze ezen túl is bőven van mit a tejbe aprítaniuk, de azon igen hogy az esküvőre helikopterrel mentek.

what.the.fuck 2016.10.08. 09:02:59

a Fidesz nevű maffiaban mindenkinek megvan a feladata..amig megcsinálja addig élvezi a keresztapa védelmét. a rogan által ossze lapatolt pénzből jutott a felcsuti stadionba...es mas nemes célokra is.

morph on deer 2016.10.08. 09:29:57

Azt tudjuk, pontosítok: azt hallottuk, hogy Rogánék nem fizettek a szolgáltatásokért, hanem a kedves feleség cége(!) és a helikoptert bérbeadó cég közötti 'barter' megállapodás alapján egyenlitik ki a költségeket.
Vegyük úgy, hogy tényleg.

- Akkor ezt úgy kell érteni, hogy Rogánné céges eszköz(öke)t fordított magán célra, tehát íly módon anyagi előnyre tett szert, ami végső soron jövedelemnek számít.

Ha most ennek az etika szempntjai figyelmen kívül hagyjuk is, a számviteli szempontokat nem lehet(ne), tehát felmerül a kérdés, vajon Rogán Cecília adózott-e, vagy fog-e adózni erre a 'bevételre' vonatkozóan?

- A másik vonatkozó kérdés, hogy míg a "tranzakció" kapcsán állítolag nem történt pénzforgalom, 'értékforgalom' viszont igen, az esedékes áfát nyilvánnem fogják elfelejtenibefizetni

morph on deer 2016.10.08. 09:33:14

@morph on deer:
Nyilván nem fogják elfelejteni befizetni!

Mert arra gondolni is rettenetes lenne, hogy netán a miniszterelnökünknek személyesen kéne kérnie egy soronkívüli vizsgálatot emiatt is..!

Kelly és a szexi dög 2016.10.08. 09:44:59

faszé nem vesz magának egy helikoptert (családi segítséggel), onnantól nem lenne téma, hogy tökös hobbija van!?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.08. 10:26:41

@morph on deer:
"- Akkor ezt úgy kell érteni, hogy Rogánné céges eszköz(öke)t fordított magán célra, tehát íly módon anyagi előnyre tett szert, ami végső soron jövedelemnek számít. "

Ennél ez súlyosabb dolog. Dolgoznak ismerőseim a közszférában / közigazgatásban, akik ügyfelekkel foglalkoznak. Még az is le van írva, hogy egy tábla csokit sem fogadhatnak el ügyféltől, még akkor sem, ha esetleg magánemberként is ismerik. Tóninak sokkal nagyobb a hatalma, mint egy mezei köztisztviselőnek, de a helikopter, és az s600-as Merci sem tábla csoki. Szóval meg kéne találni, hogy az, ha egy politikus ilyen ajándékokat fogad el, pontosan milyen BTK jogállást valósít meg.

niklex 2016.10.08. 10:43:33

Az eddigi elítélő vélemények jogosak. ezen felül abszolút felkészületlen volt (sőt,arrogáns is, szokás szerint) egy "krízis kommunikációban", így aztán belesodródott még egy lépésről lépésre történő hazugságokkal kikövezett hátrálásba. Persze, ez Magyarország nem Köztársaságban nem probléma, legfeljebb a főnöke majd négyszemközt leb..ssza, a kapcsolódó sajtó meg mélyen hallgat róla.
Apropó, mire is mondta a Fidesz annak idején, hogy Bankárkormány? Amikor Kóka (őt sem szeretném viszontlátni) saját cégében megkeresett pénzén beült egy saját luxusautóba?

Francois77 2016.10.08. 10:59:06

@agarik: a cikkben egyetlen bizonyíték nincs, csak állítás. Se fénykép, se hangfelvétel, semmi. Értem, hogy fingod nincs a jogról, ezért szólok, hogy annak kell bizonyítani, aki állít. De a bíróság hogy jön ide? Tilos helikopterrel utazni vagy mi?

ecpeckimehecc 2016.10.08. 11:16:32

A Nepszabadsag eszrevette ezt a dolgot a mult heten.
A Nepszabadsag ma reggetol atszervezodik. Nem olvashato sem printben, sem online.
Alighanem veletlen egybeeses lehet. :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 11:25:20

@niklex: "belesodródott még egy lépésről lépésre történő hazugságokkal kikövezett hátrálásba."

Milyen finoman fogalmazod meg. Inkább azt mondanám, hogy pofátlanul a szemünkbe hazudott.

pamut 2016.10.08. 11:40:28

@Francois77:
épp úgy hazudsz mint Rogán, le se tagadhatnád hogy fideszes féreg vagy.
1. Rogán oda-vissza helivel ment.
2. Ha nem ezt hazudnád el akkor sorosoznál, migránsoznál, stb, leszarod csak terelj, hazudj hogy az orbánmaffiát védd.
3. Te általában is mindig mindenhol totálisan elvtelenül és erkölcstelenül véded a fidesz összes gaztettét.
4. mindig azt támadod, rágalmazod aki kimondja az igazat a maffiádról.

te döntöttél úgy hogy ide süllyedsz, ez a te szégyened.

Francois77 2016.10.08. 11:44:47

@pamut: nem szívesen baszom el a napod, de: 444.hu/2016/10/08/rogan-helikopterezeserol-es-a-matolcsy-vajda-zita-kapcsolat-ujabb-reszleteirol-irnak-az-utolso-nepszabadsagban

Kiemelem a lényeget: lagziRÓL. Nem oda, nem oda-vissza, hanem onnan. Nem ment, hanem jött. Pont mint ahogy mondtam, 2 napja. Na jóccakát:)

mszp-sekre várakozó LámpaVas 2016.10.08. 11:44:48

Azon csodalkozom, hogy ilyen gigantikus baloldali bukas utan, meg mindig vannak Soros altal fizetett blogok. Biztos voltam benne, hogy ekkora megsemmisito vereseg utan a Soros kirugja a picsaba ezeket nyomorekokat.

pamut 2016.10.08. 11:54:54

@Francois77:
index.hu/belfold/2016/10/07/rogan_helikopterezes_reszlet/

"nemcsak a visszaúton, de már a lagziba menet is helikopter szállította a négytagú családot."

de mint írtak neked tök mindegy, rohamosztagos fidesztroll vagy, ha nem ezt hazudnád, hazudnál mást, szitkozódnál hogy így soros úgy szocik, amúgy migránsok, ballibek, ufo-k, akármi.

te leszarod az igazságot, egyetlen célod a rágalmazás, a hazudozás, mindig az orbánamffia érdekei szerint.

ide süllyedtél, ez vagy te.

pioneer2016 2016.10.08. 12:15:45

@mszp-sekre várakozó LámpaVas:

Te simán egy agy-mosott, elmebeteg vagy.

morpho 2016.10.08. 12:26:27

Nyilvánvalóan Rogán helikopterezése miatt zárták be a Népszabadságot. '98-ban a fidesz pont ugyanígy zárta be a Kurírt, mert megírták, hogy Pintér tudott a robbantásos merényletekről.. Ilyen a kis magyar demokrácia!

kewcheg 2016.10.08. 12:47:48

Ez egy moral insane. De legyünk őszinték,ez a legnagyobb bűne,hogy helikopterrel ment a lagziba? Mi minden gyanú szól ellene egy csomó más ügyben, szóval ez is egy olyan műbalhé, ami nagyon jól elvonja a figyelmet. Azon se csodálkoznék, ha ezt az egészet az egyébként zseniális Habony találta volna ki,mondva, hogy vállaljon be a gülü egy kis helikopáteres botrányt, ami a gumicsont szerepét szolgálja, ezalatt meg suttyomban zajlanak a nagy dobások. Maga a Don se haragudott túlzottan a helikopterért,csak azért baszta le,mert nem volt ott az urnazáráskor. Ez számomra azt bizonyíztja,hogy a gülü hatalmas összegeket tud szállítani a pártnak, ezért nélkülözhetetlen...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 12:59:12

@kewcheg: "ez a legnagyobb bűne,hogy helikopterrel ment a lagziba?"

Nem. Az, hogy mindig hazudik. Meg lop, csal.

Francois77 2016.10.08. 13:01:42

@pamut: olvass egy kis Népszabadságot, ők hozták a sztorit, és már ők sem állították azt, amit te, mielőtt negszűntek. Na lezártam, zokni!

pioneer2016 2016.10.08. 13:09:50

@morpho:

"Nyilvánvalóan Rogán helikopterezése miatt zárták be a Népszabadságot. '98-ban a Fidesz pont ugyanígy zárta be a Kurírt, mert megírták, hogy Pintér tudott a robbantásos merényletekről.. Ilyen a kis magyar demokrácia!"

És ne felejtsük el, amikor Lázár elvtársról írtak az Origóban nem hízelgő cikket. Pár nap múlva repült a vezető, a neve most nem jut eszembe.

pamut 2016.10.08. 13:18:15

@Francois77:

:DDDDDDDDDDDDDDDDdd

IDIÓTA!!!

ha nem lennék akkor kretén mint amekkora hazug vagy, legalább a fáradtságot vetted volt klikkelni a linkre amit odaraktam, az index is a Népszabadságra hivatkozik te hülye! :DD

Pont ott írják előtte:
"A Népszabadság ugyanis állítja: nemcsak a visszaúton, de már a lagziba menet is helikopter szállította a négytagú családot."

Tehát maga a Népszabadság állítja ezt (illetve állította mielőtt kivégezte volna a maffia).

Szépen hülyét csináltál magadból, mint mindig :)

Látod, pont ezért végzel te ilyen szar troll-munkát, mert ennyi telik a képességeidből.
Na meg a jellemtelenségedből......

Francois77 2016.10.08. 13:31:52

@pamut: az általad linkelt tegnapi, az enyém mai.

Ne fáraszd magad a további válaszolgatással, elköszöntem, cicafiú. Menj tüntetni a Népszabadságért:)

Mikor lövik már dunába a libbantakat ? 2016.10.08. 13:32:58

Nem tudom kizaratta be a nepszabadsagot, de ha Orban zaratta be, akkor jol tette. Bar en nem bezarattam volna, hanem halomra lovettem volna az osszes tetves mocskos libsit a kurvaanyavval egyutt.

martineden 2016.10.08. 13:36:07

@mszp-sekre várakozó LámpaVas: ERVENYTELEN es EREDMENYTELEN,felfogod a szavak ertelmet,fidesztroll?60-as IQU felett menni szokott.

pamut 2016.10.08. 13:39:48

@Francois77:
:DDD idióta, attól még hogy tegnapi, nem szűnt meg létezni :DDD

"a Népszabadság újságírói az esküvői helyszínt és környékét is bejárták, és egy nyírtassi traktoros elmondta, egy héttel az esküvő előtt már nagy H betű felfestésével készültek a helikopter landolására, de a botrány kitörése után „a főnök gyorsan eltüntettette a munkásokkal a nyomokat”.
Az embereinek meg azt mondta, fogják be a pofájukat vagy ki lesznek rúgva."

Látom hű fideszes kutyuska vagy még akkor is ugatsz amikor már az összes hazugságod teljesen bedőlt :DDD

Hogy süllyedtél te ilyen mélyre szarember? Eleve szar családod volt, vagy magadtól kurvultál be a maffia seggnyalójának? Ugye már rég feladtad hogy ember legyen belőled valaha, ennyi vagy hazudsz orrba-szájba, nyalod a helikopteres rogán seggét is, mindegy neked csak nyalhass ugye?

TheSaurus 2016.10.08. 13:45:43

"Az új, helyből felszálló repülő autó kísérleti modelljét teszteltük feltaláló kollégáimmal. Érthető, hogy nem szeretném, ha idő előtt kiszivárognának e nagyszerű találmány részletei." - nyilatkozta a miniszter-feltaláló.

mszp-sekre várakozó LámpaVas 2016.10.08. 13:47:31

@martineden: @martineden: A 98 % az TRIPLAN ervenyesse teszi.
A 98/2 aranyu gyozelem, meg ervenytelenseg eseten is jobb, mint egy ervenyes 60/40 gyozelem.
Ezenkivul az ervenyesseg csak annyit jelent, hogy kotelezove teszi a kormany szamara hogy torvenybe foglalja az eredmenyt. De egy demokratikus kormany, torveny nelkul is figyelembe veszi az emberek velemenyet.

2016.10.08. 13:51:30

@Francois77:

"a cikkben egyetlen bizonyíték nincs, csak állítás. Se fénykép, se hangfelvétel, semmi. Értem, hogy fingod nincs a jogról, ezért szólok, hogy annak kell bizonyítani, aki állít."

Ez itt ben jogi kérdés, csak egy életszerű következtetés! :D
De, ha nem állja meg a helyét, akkor ugye majd a Rogán kijavíttatja.
Ha pedig ezt nem teszi meg, akkor....

"csak felhívom a figyelmet arra, hogy ha hazudik, de az is, aki számonkéri"

aki számonkéri, az hol is hazudik szerinted?

Francois77 2016.10.08. 13:51:49

@pamut: nem tudlak követni abba az erkölcsi magasságba, ahogy más családját a retkes szádra veszed. Kikapcsoltam az értesítéseket, úgyhogy nem fogom tudni, ha írsz, az ilyen patkányokat vagy eltaposni kell, vagy ha nem tudom, hol lakik, akkor tiltani. Ennyi. Csá.

Francois77 2016.10.08. 14:02:56

@MikeBoy: olyat állít, amíg nem tud bizonyítani. Ha meg Rogán nem perel, annak két oka van: egyrészt ha perelsz, komolyabbnak tűnik a másik fél. Kettő: megszűnt a Népszabadság;)

De legyünk őszinték, ez a kérdés csak a baloldalt hozza lázba. Ettől se többen nem lesznek, se a jobboldal kevesebben.

martineden 2016.10.08. 14:06:34

@mszp-sekre várakozó LámpaVas: Hiaba magyarazod a vereseget fidesztroll, a szavazas ERVENYTELEN es EREDMENYTELEN

2016.10.08. 15:09:45

@Francois77:

Szerintem az internet világában az ember nem követhet el olyan hibát, hogy nem tudja, mit jelent az a szó, hogy hazudni. Most én magarázzam el neked vagy megnézed magatól?
Eléggé gyomorforgató, ha valaki ebben a Rogán sztoriban ebbe akar belekötni, de hogy ilyen erőltetten az nagyon szánalmas.

2016.10.08. 15:15:38

@Francois77:

"De legyünk őszinték, ez a kérdés csak a baloldalt hozza lázba. Ettől se többen nem lesznek, se a jobboldal kevesebben. "

Te tényleg nem foglalkozol azzal, hogy Rogán összevissza hazudozik a szemedbe?
Ez egész érdekes kérdésekezt vet fel.....
Na most Rogán, ha egy hazug politikus, az-az én szememben hazaáruló.
Egyszerűen azért, mert túl magas szinten van és így túl sok múlik rajta. Ha pedig összevissza hazudozik a hatalmáért egy helikopteres témában, akkor nyilvánvalóan komolyabb kérdésekben sem várhatunk tőle jobbat.
Az, aki az ő "szekerét tolja" egy ilyen politikai vagy nevezzük politikai vitában, az vagy ostoba vagy beált egy hazaáruló mögé (mevezzük úgy "kicsit haazárulónak", mert sok rajta nem múlik).
Na most te melyik vagy? Az ostoba vagy a kicsit hazaáruló?

annamanna 2016.10.08. 15:41:40

@Kiss Árpád 2: Ott ugyanúgy kiakadt a jónép, mint itt, mert KÖZPÉNZ HERDÁLÁSA, és ezt meg lehet írni! Ez a Katika ugyanolyan húgyagyú zombi kurva, mint nálunk Timcsyke meg Czillyke, na meg legújabban Vajda Zyttuka. Sőt még sokkal irritálóbb, mint ezek a nemzetes főasszonyok. Csak ott a királyi család nem áll bosszút a sajtón, ha kigúnyolják ezt a felkapaszkodott senkiházit.

fgabor12 2016.10.08. 15:42:15

@Mikor lövik már dunába a libbantakat ?: Anyukádnak a van még egy ilyen hülye gyermeke sajnálnám.

pamut 2016.10.08. 15:55:03

@Francois77: jaja, a szar hazug fidesztroll aki itt is széthazudta magát a drága maffiája védelmében, most ki van bukva hogy cáfolták a hazugságait és szembesítették azzal milyen szarember is ő :)
hát ez van kutyuska, ennyit érsz, te választottad, magadra vess.

és ismét, a lényeg, mert bármennyire is szeretnéd a személyeskedésbe rántani a dolgot, a lényeg hogy hazdtál:

"a Népszabadság újságírói az esküvői helyszínt és környékét is bejárták, és egy nyírtassi traktoros elmondta, egy héttel az esküvő előtt már nagy H betű felfestésével készültek a helikopter landolására, de a botrány kitörése után „a főnök gyorsan eltüntettette a munkásokkal a nyomokat”.
Az embereinek meg azt mondta, fogják be a pofájukat vagy ki lesznek rúgva."

Francois77 2016.10.08. 16:33:47

@MikeBoy: Rogán azt mondta, nem helikopterrel ment, és ennek ellenkezőjét nem is bizonyította senki. Hazudott? Lehet. Ha lesz bizonyíték, elhiszem. Fletónál ugye volt hangfelvétel, el is hittem. Itt van? Fénykép? Tanú, aki látta érkezni?barmi?

Beszólhatsz, személyeskedhetsz, max addig jutunk el, hogy HA IGAZAD VAN IS, akkor sincs alternatíva. Viszont több pénzből élek, többet utazok, szóval részemről a fáklyásmenet.

2016.10.08. 16:42:46

@Francois77:

Minek válaszoltál?
Szerinted vitatkozok olyannal, aki nem ismeri a "hazudni" szó jelentését?!
Ne nevettess már ki! :D
Inkább nevettesd ki magadat, gratulálok!

"Rogán azt mondta, nem helikopterrel ment, és ennek ellenkezőjét nem is bizonyította senki. Hazudott? Lehet. Ha lesz bizonyíték..."

Rogán már mindta azt is, hogy szó sem volt helikopterről, de aztán kiderült, hogy HAZUDOTT! Ezek után, mit erőlködsz?

" HA IGAZAD VAN IS, akkor sincs alternatíva"

MI NINCS?
Nézd, egy őszinte választ várok, de tényleg őszintét!
Imhol a fidesz alelnöke:

444.hu/2016/10/08/nemeth-szilard-fidesz-alelnok-epp-itt-volt-az-ideje-hogy-bezarjon-a-nepszabadsag-varatlanul

ENNEK NINCS ALTERNATÍVÁJA SZERINTED? :DDDD

pamut 2016.10.08. 16:47:47

@Francois77:

Idióta hazug fidesztroll, FÉNYKÉP van róla hogy Rogán helikopterrel volt!

itt van te rakás szar, épp itt szállnak át:
media.borsonline.hu/cikk/13/121971/gallery-picture/645w/1064426_rogan-02-cz.jpg

mindegy, úgyis letagadod, szarsz te arra mi folyik az országban csak a te júdáspénzed meglegyen.

Kármentő 2016.10.08. 16:48:12

Tudta?
5 milliárd veszteség után még a Népszabadság is becsődöl.
Csodálkozzunk!

1ghost 2016.10.08. 16:58:17

Ez a pártállam! Mindenkit kinyírnak a gané fideszesek, aki a disznóságaikat szóvá teszi.

Tessék: Elég csak az elmúlt pár hét legnagyobb politikai visszhangot kiváltó sztorijai gondolni, amelyeket kivétel nélkül a Népszabadság szállított: Matolcsy György magánéleti ügyei, Rogán Antal helikopterezése vagy éppen a Patai-ügy.

Ide jutott a szabadság orbánék alatt, hogy rohadna meg az összes ttolvaj, korrupt fideszes.

Francois77 2016.10.08. 16:59:44

@MikeBoy: nincs. Ki lenne, Fletó vagy valamelyik csicskása?

Majd idézd már, mit kérdeztek Rogántól, amire hazudott:)

Francois77 2016.10.08. 17:01:34

@pamut: ezt nem tagadja senki, Pestre érkezéskor készült. Ez nem bizonyítja az oda utat, vedd már észre :)

2016.10.08. 17:26:08

@Francois77:

Hamar megugrottad a szánalmas kategória lécét.
Nincs ebben személyes, csak egy egyszerű következtetés.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 18:04:21

@mszp-sekre várakozó LámpaVas: "egy demokratikus kormany, torveny nelkul is figyelembe veszi az emberek velemenyet."

Akkor mire is volt jó a népszavazás, te IQ huszár?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.08. 18:15:16

@MikeBoy: Szegény 150 forintot kap kommentenként, hogy megvédje a kenyéradó gazdáit, ne sajnáld tőle azt a kis pénzt!

(Mással nem tudom magyarázni, miért védi ekkora vehemenciával kritikátlanul a fideSS MINDEN patkánykodását.)

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 18:17:08

@Francois77: a helikoptert üzemeltető cég tulajdonosa - miután elmondták neki, hogy mit kell hazudnia - azt mondta, hogy azért ajánlotta fel a helikopter utat, hogy a kis Rogán porontynak ne keljen éjszaka végigszenvednie az utat. Érted? Az esküvő után, éjszaka. Az említett kép, akárhonnan nézem, nem éjszaka készült...

Tudom, hogy egyeseknek fáj, de néha gondolkozni kellene...

pamut 2016.10.08. 18:21:38

@Francois77:
:DDD
már megint hazudtál, mint rogán, és már megint lebuktál? :DD
"nem fogom tudni, ha írsz" - nocsak, mégis tudod? :D

Na most oda-vissza azzal ment, ezt pedig az NÉPSZABADSÁG hozta le amire te hivatkoztál, gyönyörű öngólt lőve.
Mondjuk ahhoz is síkhülyének kell lenni hogy valaki azt képzelje majd valaki lemegy a saját kocsijával, amit otthagy miközben a kopternek is oda kell mennie hogy visszahozza, de mondjuk egy olyan fideszes agymosott kreténtől mint te, nem is várhatunk mást.

a gazdád egy hazug tróger tolvaj. akárhogy keversz kavarsz, hazudsz, mocskos szar maffia vagytok. és hogy te velük vagy, ez téged minősít, te szarember.

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 18:23:30

@Mikor lövik már dunába a libbantakat ?: de bátor vagy a billentyűzet mögött te kis szájhős

moletty 2016.10.08. 18:40:50

@Francois77: Te fidesses bérenc troll geci !
Én nem vitázok veled csak annyit mondok baszd szájba a halott anyádat a ravatalán !

Francois77 2016.10.08. 18:45:31

@Zoli Weber Kettle: ezek szerint a tulajdonos hzudott. Demég mindig nem tudom, Rogán miben hazudott. Vagy már a tulaj is Rogán? Nem tudom követni ezt a cikkcakkot:)

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 18:46:28

@Francois77: jól adod a hülyét, de mindannyian tudjuk, hogy ezt buktad...

Francois77 2016.10.08. 18:47:53

@Zoli Weber Kettle: jó nektek. De akkor miért lovagoltok még mindig a témán? Hát igazatok van, vége;)

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 18:50:27

@Francois77: nem, akkor lesz vége, ha Rogán lemond, vagy lemondatják és elszámoltatják mindazzal, amit az évek alatt ellopott a köztől. Akkor majd vége lesz. Addig pedig ki kel mondani százszor és ezerszer, hogy mindenki megértse ROGÁN ANTAL HAUDOTT, HAZUDIK ÉS HAZUDNI FOG!

morpho 2016.10.08. 19:17:40

@Francois77:

Szerinted mit kell "elkövetnie" egy miniszternek, hogy lemondjon? Mi az, ami szerinted már nem fér bele?

Francois77 2016.10.08. 19:22:43

@morpho: hangfelvételen saját maga azt mondja, hazudott. Például:) de ahogy tudjuk, akkor sem kell, úgyhogy mindegy;)

morpho 2016.10.08. 19:23:52

@Francois77:
Gyurcsány lemondott...
Szóval ha elismeri hangfelvételen, hogy azudott, akkor le kell mondani. Akkor és csak akkor?

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 19:25:50

@Francois77: Szóval ha nem ismeri el hangfelvételen, hogy hazudott, pedig mindenki tudja, hogy hazudott, akkor nincs semmi gond?!

Francois77 2016.10.08. 19:31:01

@morpho: 3 év múlva. Na majd akkor visszatérünk rá.

Francois77 2016.10.08. 19:31:45

@Zoli Weber Kettle: ha a felvétel nem volt elég hozzá, akkor a mindenki tudja sem lesz;)

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 19:34:17

@Francois77: Akkor legalább tudjuk, hogy erkölcsileg a Fidesz az MSZP magasságába ért. Arra viszont kíváncsi vagyok, hogy a Fideszes szavazótábor ugyanúgy felébred-e, mint annak idején az MSZP szavazók, mert ha nem, akkor nagy baj van az emberek fejében.

morpho 2016.10.08. 19:42:25

@Francois77:

Tehát bármit csinálhat egy fideszes miniszter, soha nem kell lemondania?

Francois77 2016.10.08. 19:45:38

@Zoli Weber Kettle: linkeld a felvételt. Nincs? Akkor még nem tartunk ott.

morpho 2016.10.08. 19:50:20

@Francois77:
Baromira nem fejtetted ki. Elkezdtél mellébeszélni, meg Gyurcsányozni.
Én azt kérdeztem, hogy mi az ami miatt szerinted egy fideszes miniszternek le kell mondania? Próbálj meg a kérdésre válaszolni! Hátha sikerül! Figyelek nagyon!

Francois77 2016.10.08. 19:55:10

@morpho: ha egy miniszterelnök hazudik, és saját maga beismeri, és felvétel is van róla, mégsem kell lemondania, akkor nem nagyon tudok olyat elképzelni, ami miatt egy miniszternek kellene.

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 19:55:48

@Francois77: már belinkelték a fotót és azt nyilatkozta, hogy nem helikopterrel ment, tehát hazudott. De úgy látom neked az is kevés lenne, ha hangfelvételt mitatnék, mert akkor meg videót kérnél.

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 19:57:45

@Francois77: le kellett volna mondania a Gyurcsánynak is és most le kellene a Rogánnak is. Fletó sem mondott le és Tóni sem fog. Erre mondtam, hogy egy szinten vannak. Majd kiderül, hogy a szavazóbázis is egy szonten van-e...

Francois77 2016.10.08. 20:02:07

@Zoli Weber Kettle: a fotó érkezés után készült Pesten. Menni mivel ment? Arról van kép? Nincs? Na megyek tvzni:)

Francois77 2016.10.08. 20:02:52

@Zoli Weber Kettle: nincs, a Fidesznek van 2.5 milla, a baloldalnak másfél. Jobb napokon:)

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 20:03:55

@Francois77: Mint írtam, azt mondták, hogy éjszaka jött haza, a gyerek miatt. A fotó nappal készült. Akkor kizárásos alapon az mikor készült? :)

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 20:04:57

@Francois77: Így van, tehát ez azoknak az embereknek a szégyene...

morpho 2016.10.08. 20:08:31

@Francois77:
Ez már világos beszéd. Tehát bármit megtehet egy miniszter, akkor a helyén marad és mindezt azért mert Gyurcsány azt mondta egy felvételen, hogy hazudtunk. Nem is tudtam, hogy Gyurcsány a fideszben viszonyítási pont.
Egyébként attól, hogy más is ölt már embert, még simán elítélik a gyilkost. Csak mondom.

Francois77 2016.10.08. 20:10:13

@Zoli Weber Kettle: hát miután azt is írták, hogy Mercient Pesten elé, így Pesten.

Francois77 2016.10.08. 20:11:16

@morpho: a választó is megteheti. Négyévente.

Francois77 2016.10.08. 20:12:34

@Zoli Weber Kettle: tudom, hogy a kisebbség tehet arról, hogy nincs alternatíva, de azért nem mondanám a szégyenüknek, ennyit tudnak.

morpho 2016.10.08. 20:17:03

@Francois77:

Megint mellébeszélsz.A választó az más tészta. A haverjaiddal is így beszélgetsz? Megkérdezi hány óra és te erre azt mondod, hogy spenót?

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 20:19:01

@Francois77: Jó, hagyjuk, ezen a szinten nincs értelme a vitának. Neked mindegy, hogy Rogán hazudik, akkor is imádod. Elfogadom. Te pedig fogadd el, hogy a normális morális értékkel rendelkező embereket felháborítja, ha a megválasztott képviselői meglopják, a szemükbe hazudnak és még utána pofátlanul ki is röhögik őket. Nem lehet mindenkinek erkölcsi értékrendje, valakinek csak pártja van...

Francois77 2016.10.08. 20:22:42

@morpho: nem tehetek róla, hogy nem érted, pl azt, hogy nem beszélgetek veled.

Francois77 2016.10.08. 20:25:49

@Zoli Weber Kettle: imádom, én, Rogánt? Ezt hol olvastad? vicces fiú vagy. Ami az erkölcsi értékrendedet illeti, nem ismerem, csak azt látom, hogy rohadtul nem tetszik a rendszer. Szíved joga. Tegyél ellene.

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 20:31:28

@Francois77: minden hozzászólásodban. De finomabban fogalmazok. Mosdatod. Így már megfelel? Teszek is, amit tudok. De ehhez az is kell, hogy s fidesz szavazók is felébredjenek...

Francois77 2016.10.08. 20:35:00

@Zoli Weber Kettle: idézd, ahol mosdattam tények alól:)

Sok sikert a tevéshez. A többiben nem reménykednék;)

Zoli Weber Kettle 2016.10.08. 20:50:27

@Francois77: az összes hozzászólásodban, tekintve, hogy nem a helikopterezés irányában hazudott, hanem letagadta az egészet. Azt mondta, hogy nem vettek igénybe helikoptert. Te erre az irányon pörögsz, de ott sem érdekelnek a tények (éjszakai hazaút nappali világosban).

Sajnos én sem bízom a birkákban, de hátha...

Francois77 2016.10.08. 20:58:57

@Zoli Weber Kettle: erre mondom, hogy hazudsz. Azt kérdezték tőle, igaz-e, hogy helikopterrel ment az esküvőre. :) zárjuk le, mert én ragaszkodom a tényekhez, te meg továbbgondolod a dolgokat, és már azt kezeled ténynek, amit gondolsz róla. Szép estét!

morpho 2016.10.08. 21:00:14

@Francois77:
Ha nem "beszélgetsz velem", akkor mit csináltál 19.23 és 20.25 között?

Francois77 2016.10.08. 22:27:12

@morpho: próbáltam világosságot gyújtani az agyadban, de elbuktam, mert ott nehéz, ami nincs.

Eugen Miller 2016.10.10. 15:03:19

Először: Az, hogy egy hazudozó g..i, már rég tudjuk, semmi újdonság nincs benne, tehát azt sem szabad elhinni, amit kérdez (Mint általában a politikusoknak)!!!
Másodszor: Annyi pénzt lopott már össze, hogy nem tudja, mire költeni, hát miért ne költse helikopter-taxira százezer Ft/óra dijért? Ez magánügy.
Harmadszor: Nem értem, ha van olyan hülye újságiró, aki ezt megkérdezi tőle, miért nem intézi el egy egyszerű "magánügy" megjegyzéssel, miért kezd mesébe, hazugságba,mikor teljesen fölösleges bármilyen reakció rá.
Negyedszer: Nagyon jól tudjuk, hogy milyen vastag bőr van azon a bájvigyor-pofáján, amikor ennél sokkal FONTOSABB kérdésekben hazudik bele a képünkbe.
(Apropó, ettől függetlenül keresnék a lövészklubomba mesterlövész oktatót....)
süti beállítások módosítása