B1 blogcsalád



Ritka nagy öngólt rúgott Kovács kormányszóvivő

2016. június 12. - nickgrabowszki

A kormány gondolkodása beteg - és az a legjobb, hogy ezt magától a kormányszóvivőtől tudtuk meg.kz.jpg

Történt, hogy Kovács Zoltán interjút adott az udvari lapnak, és ebben akkorát rúgott saját kormányába anélkül, hogy észrevette volna, hogy a fal adta a másikat.

A kérdés:

Kért-e Soros vagy bármelyik hozzá köthető szervezet öntől vagy a többi érintett fideszestől cserébe bármit, ami ma már politikailag vállalhatatlan lenne?

A válasz:

– Természetesen nem, de egyébként az egy beteg gondolkodás, amelyik szerint csak azért, mert én onnan „támogatást” kaptam, utána másképp kellene viselkednem, gondolkodnom. Szerencsére ez akkoriban nem is volt szokás; sokkal inkább szólt a pluralista gondolkodás elsajátításáról, a marxizmus áporodott szellemének felszámolásáról és arról, hogyan lehet elkerülni azt, hogy csak egy világmegváltó gondolat mentén lehessen értelmezni a körülöttünk lévő világot.

Perfekt leírás. Tényleg, hogyan lehet?

Soros, aki pluralizmust akar, azt támogatta és támogatja, valóban a rettenetes ördög, Magyarország legnagyobb és leggonoszabb ellenfele volna?

Ha Kovács komolyan gondolja az általa mondottakat,

ha ők valóban nem viselkedtek Soros elvárásai szerint, akkor miből gondolja, hogy ez másoknál másként van?

  • Miből gondolja, hogy a Soros által támogatott civil szervezetek automatikusan Soros elképzelései szerint cselekszenek?
  • Ha így látja, akkor miért volt szükség hatósági vegzálásra és állami represszióra például a Norvég Alap pénzeit (pénzeinek egy részét) kezelő civilek ellen?
  • Miért kell őket megfigyelni, mi szükség van róluk titkosszolgálati elemzéseket készíttetni?
  • Miből gondolja, hogy egy kb. 40 százalékkal (tehát a választók kisebbségével) választást nyerő pártnak joga van az állami médiafelületek és elosztható pénzek 100 százalékához, hogy azon kizárólag saját gondolatait ismételgesse?
  • Miből gondolja, hogy Clintonéknak a támogatásért cserébe a szájukba kell rágni, mint gondoljanak Magyarországról, meg az Orbán-rendszerről?
  • Miért nevezi antidemokratikusnak, meg háttérhatalomnak azt a fajta gondolkodást, ami még szerinte se akar mást, minthogy ne egyetlen világmegváltó gondolat mentén lehessen értelmezni a világot?

Az interjú további részében Kovács persze eltekint az árnyalástól, és továbbra is egyetlen gondolat mentén értelmezi a világot. Eszerint Soros törekvései

  • megerőszakolják a magyar hagyományokat,
  • ellenkeznek a társadalom többségének a véleményével,
  • ellenkeznek a magyar érdekekkel,
  • elpusztítják a civilizáció alapjait.

Tehát ember- és külön magyarellenesek. Üldözendők. Irtandók. Nem ellenfél, akivel vitatkozni kell. Hanem ellenség, akit megsemmisíteni.

Kovács saját maga illusztrálja, hogy mit jelent a beteg gondolkodás, ami kizárólagosságra tör,

és amiről maga is beszél. Mit az egyetlen világmegváltó gondolat.

A kormányszóvivőnek természetesen igaza van. Tényleg a beteg gondolkodás a legjobb, a tökéletes kifejezés az Orbán-kormány paranoid politikájának a jellemzésére.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr498801462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grafoguru 2016.06.12. 20:05:02

@Skorpió53:
@patkányarcúáginéni:
@Afrika steht an der Elbe:

Ész érvek már megint.
Éljen a kultúrált eszmecsere, vita.

Észmegálló 2016.06.12. 20:15:50

@grafoguru: Kinek mire futja az IQ-jából. Ezeknek az egysejtűek szintjén gondolkodó többsejtűeknek ennyire.

$pi$ 2016.06.12. 20:19:23

"ha ők valóban nem viselkedtek Soros elvárásai szerint, akkor miből gondolja, hogy ez másoknál másként van?"

mert ellentétben velük ők még a mai nap is kapnak pénzt

jajj, bírom ezeket az álnaív okoskodásokat, mer' biztos így meg úgy, soros biztos azokat tömi ki pénzzel, akik az érdekei ellen tesznek, akik nem hallgatnak rá, mert ő olyan... ehhh!

has 2016.06.12. 20:20:48

Baromi nehéz a folyamatos hazudozás közben a vonalat tartani.

Willkommenskultur 2016.06.12. 20:34:11

Orlandóban az afgán migric buzi-e volt aki szerelemféltésből ölt?

Vagy talán teror-e volt a támadás?

Je suis melegszórakozóhely vagy je suis migrincek?

Ez a kérdés ma az Indexes munkástanácsban.

Mizantrop 2016.06.12. 20:41:22

A logikus és kontrollált gondolkodás sosem volt sem a fideszesek, sem seggnyalóik sajátja. Eme felületen sem várható el, hogy önmagukból kivetkőzve, a ráismerés súlya alatt legalább a pofájukat befognák.

pamut 2016.06.12. 21:26:34

@$pi$:
Tehát szerinted amíg valaki kap pénzt Sorostól addig Soros elvárásai szerint viselkedik?

Mert ha ezt mondod akkor ezzel azt is mondod, hogy a 90-es években gyakorlatilag az egész Fidesz-vezetés Orbánnal az élén Soros elvárásai szerint viselkedtek. Ezzel vádolod őket?

lombozódó 2016.06.12. 21:54:39

@pamut: Ez a valóság :-))) Senki nem pénzeli az ellenségeit érdek nélkül , ez meg tény ! / ugyan miért tenné az miért jó neki és köreinek. //
Szóval a lényeg a lényeg Orbán és csapata akkor kiszolgálta a Sorosi elvárásokat. / előtte pedig a Kádárit tették magukévá /

pamut 2016.06.12. 22:06:57

@lombozódó:

Aki azt képzeli bármiféle logika csakis ellenség/barát logikába illeszthető be, az egész világot ez a logika és kizárólag ez mozgatja, annak végletes beszűkült gondolkodás, háborús logikája van, és emiatt a világ történéseinek 90+ százalékát nem képes a maga helyén és annak valós módján értelmezni.

Politikusok kedvenc fegyvere a saját választóik ellen hogy paranoid, háborús világképet erőltetnek rájuk, pontosan ezt csinálja Orbán is, vagy 20 éve. Aki ezt beveszi, azt Orbán szellemi rabszolgájává tette-teszi, mivel attól kezdve Orbán akaratának és érdekeinek megfelelően tudja csak értelmezni a világot, megszűnik a saját gondolkodása, elveszti a képességét a világ valós természetének megértésére.

Aki hagyja hogy Orbán irányítsa a gondolkodását és világképét az nem szabad ember.

Ez az eset most egy vicces visszacsatolás Orbán ellen a saját fegyverével, mivel a saját logikája szerint ő is Soros embere, de persze azok akiknek a saját gondolkodás kiiktatható, azoknak ezen ellentmondás léte sem fog zavart okozni, a beszűkült háborús gondolkodás nem a vaslogika szabályait követi hanem a beteges ellenségkeresését.

Kalap úrfi 2016.06.12. 22:24:57

@pamut: én igen. és? kit érdekel mi volt a 90-es években? ferike hányszor változz köpönyeget az elmúlt 20 évben? aztán?

Tiborpapa 2016.06.12. 22:29:48

Kovács egy röhejes senki. Angyalnak akart látszódni, Megpróbálta. De sikerült? Haha.

pamut 2016.06.12. 22:30:36

@Kalap úrfi:

Szerintem elég sokakat érdekel amikor baglyok mondják verebeknek hogy nagyfejű :)

Willkommenskultur 2016.06.12. 22:40:23

@pamut: 'Politikusok kedvenc fegyvere a saját választóik ellen hogy paranoid, háborús világképet erőltetnek rájuk, pontosan ezt csinálja Orbán is, vagy 20 éve.'

Ja meg ezt csinálja Obama meg Clinton meg Putyin meg Trump meg Merkel és Erdogan és persze Fico is.

És akkó mivan? Guggolsz és szangasz egy nagyot? Vagy megvilágítod a muzsikokat?

pamut 2016.06.12. 22:43:52

@Willkommenskultur:

igen, és a másik fegyverük, hogy amikor már tagadhatatlan valamelyik mocskos húzásuk, akkor gyorsan nekiállnak bemagyarázni hogy mindenki más is épp olyan mocskos mint ők :)

Obamát meg Clinton összemosni Putyinnal meg Trumppal :DDD Na látod ez már az a szint amikor valakinek nem csupán összeszűkült a világképe de egy tű hegyénél is kisebb ponttá zsugorodott össze :)

Kalap úrfi 2016.06.12. 22:43:56

@pamut: persze, mindig van olyat akit érdekel. de a többséget nem befolyásolja. nagyon helyesen. hisz mindenki volt bűnös, hülye, stb stb.

pamut 2016.06.12. 22:45:16

@Kalap úrfi:
A hangok mondják neked hogy a többség nevében beszélhetsz? :)

látjátok feleim szümtükkel 2016.06.12. 22:46:25

Eccerű ez kérem szépen.
A cocializmusban ( nem a focializmusban ) volt egy tsz ( termelő szövetkezet ) aminek az elnöke akkor is részesült az ügyletből amikor a szövetkezet eladott valamit, meg akkor is, ha vett valamit. Magyarul mindig kapott jutalékot. Teccenek érteni?

No ez a baj a Sorossal, meg a pénzével. Nem részesültek csak eccer, pedig most is szeretnének, de nem adják. Nekik.

Willkommenskultur 2016.06.12. 22:51:51

@pamut: 'Obamát meg Clinton összemosni Putyinnal meg Trumppal :DDD Na látod ez már az a szint amikor valakinek nem csupán összeszűkült a világképe '

Hát ez pontosan igaz a fenti mondat alapján Rád!

De mondok egy példát: Obama ma mondotta hogy életében nem látott még olyan felkészült politikust mint Clinton.

Miva? Akkor 4 meg 8 éve hazudott? Mit keres a posztján ha Clonton felkészülebb? He?

Trump sose mondta hogy Putyin a legfelkészültebb, meg Putyin se Trumpról! Na ez pl. egy különbség!

Vagy: Orbán aztat mondta sosem volt gazdag ember. Gyurcsány meg már egyenesen aztat állította hogy ő inkább tisztességes és szegény! Na ki kamuzott nagyobbat?

pamut 2016.06.12. 23:00:59

Megmondom én nektek a fidesz miért gyűlöli Sorost.

HÁROM okból:
1. A fő ok az érdek. Az évtizedek óta háborús paranoiára kondicionált híveiket ellenségekkel meg támadásokkal kell állandó harci lázban tartani, sokkolni, ijesztgetni, nehogy már egy pillanatra is felocsúdjanak és megkérdezzék hogy: "Miért lopsz ennyit Viktor?"
Amíg lesz Orbánmaffia, mindig lesz, mert mindig kell ellenségkép, félelem, paranoia. Pontosan ugyanúgy ahogy az 1984-ben. A háború örök.
Ha Orbánnak arra lesz szüksége hogy Hófehérkéből is ellenséget csináljon akkor belőle is ellenséget fog csinálni és a gyalult agyú szektája ezt is el figja hinni és őszintén rettegni és gyűlölni fogja a rohadt geci Hófehérkét.

2. Van személyes okuk is rá: Soros hű maradt az elveihez, nem árulta el önmagát, hitét, elveit, nem csinált egy nagy szőrös segget a szájából. Ugyebár Orbánékról ez nem mondható el. És a szaremberek soha nem bírják elviselni a gerinces embereknek még a létét sem mert arra emlékezteti őket hogy ők viszont elkurvultak.
A szar emberek természetéből fakad hogy utálják a náluk különbeket. Komplexusuk van tőle, és ezt nem tudják megbocsátani neki. Kb. úgy ahogy a csúnya nők egy része gyűlöli a szép nőket, a kövérek a vékonyakat, stb.

3. Nem igaz hogy Orbánék teljesen elvtelenek lennének. Azért egy valami van az értékrendszerük közepén, amihez mindig is hűek voltak és mindig is hűek lesznek, ami tényleg számít nekik, sőt csak ez számít nekik: a PÉNZ. Ezt mindig is imádták, szerették, rajongtak érte, még ha csak rá gondolnak is, máris párás lesz a szemük elgyengülnek és kellemes meleg érzés tölti el őket.
Na most Soros nagyon gazdag. Sokkal gazdagabb mint ők lesznek valaha, pedig ők egy egész országot rabolnak ki, de még így se tudják behozni Sorost, aki bevándorlóként, tök egyedül, saját tehetségéből gazdagodott meg noha soha semmilyen kormány tagja nem volt és mégis. Ez is végtelen irigységre és ebből fakadó gyűlöletre ad okot Orbánék szemében.

Hát ez a 3 ok van. Orbánék politikai érdeke pont egybeesik amúgy is meglévő saját kicsinyes gyűlölködésükkel a náluk gazdagabbal, gerincesebbel, kiválóbbal szemben.

Ja, és magyarnak is sokkal nagyobb magyar Soros az egész álmagyar Orbánmaffiánál, többet támogatta Soros Magyarországot bárkinél. Szóval még ebben is sokkal különb náluk. Gyűlölni fogják amíg csak élnek...

pamut 2016.06.12. 23:05:02

@Willkommenskultur:
Ez csak egy sima udvariasság gesztus a párttársának, érezned kéne a dolgok súlyát, de amúgy még formálisan is könnyen védhető mivel Clinton 8 éve még nem rendelkezett külügyminiszteri tapasztalatokkal, pont Obama mellett volt 4 évig miniszter, így szerzett közvetlen személyes kormányzati tapasztalatokat.

De nem ezen múlik a dolog, pl. pont Clinton és Obama kampányol az ellen hogy ne bélyegezzenek meg egész népeket pár őrült miatt, ugye fogalmad sincs a világpolitikáról azért mosol össze egymással pont ellenkező világképű politikusokat?

Willkommenskultur 2016.06.12. 23:06:00

@pamut: Soros mostanában Ukrajnáért is többet tett mint Orbán vagy akármelyik ukrán! Sőt a zsidó ukrajnai miniszterelnök is ukránabb mint az ukránok!

Ez lehet az oka annak hogy az ukránok olyan szorgalommal irtották a zsidókat amikor szezonja volt, hogy a Wehrmachtnak kellett leállítani őket!

Willkommenskultur 2016.06.12. 23:09:04

@pamut: Akkor holnapra ki kell találni Klintonnak hogy a buzibárokat záratja e be vagy a migrinceket deportálja elfele! Nem lennék a helyében!

Trump megint a jövendőbe látott, amikor a buzeráns arabokat ki akarta tolonclni! Pedig eddig is magabiztosan vezetett!

pamut 2016.06.12. 23:10:03

@Willkommenskultur:
Ukrajnáért sok ukrán a közelmúltban az életét adta. nem tudom Soros mennyit segített Ukrajnának - remélem jó sokat - de azokkal akik az életüket adták Ukrajnáért (köztük 9 magyar is) nyilván nem tud és nem is akar versenyezni.

Viszont látom már zsidózol, illetve egyszerre vádolod az ukránokat zsidóirtással (?) és azzal hogy zsidó a vezetőjük. Ne haragudj, de ilyen mélységekbe képtelen vagyok leereszkedni, na meg nem is akarok... :)

Willkommenskultur 2016.06.12. 23:16:08

@pamut: Mármint melyik részét vitatod? Hogy az ukrajnai puccsista miniszterelnök zsidó vagy azt hogy az Ukránok irtották a zsidókat a világháborúban?

pamut 2016.06.12. 23:23:40

@Willkommenskultur:
á, semelyiket, mindenben igazad van, mindeni zsidó és náci akire te mondod.

különben is zsidózzunk, ne azt feszegessük mekkora elkurvult képmutató agymosó, megélhetési félelem- és gyűlöletkeltő szaremberek lettek Orbánékból, erről tök könnyű terelni egy kis zsidózással.

Willkommenskultur 2016.06.12. 23:28:32

@pamut: 'ne azt feszegessük mekkora elkurvult képmutató agymosó, megélhetési félelem- és gyűlöletkeltő szaremberek lettek Orbánékból'

Már bocsi, de az tavaly volt amikor ilyeneket kellett Orbánra mondani.

Mára a tavalyi gyülöletkeltése lett a hivatalos EU migránspolitika.

Skorpió53 2016.06.12. 23:29:32

@grafoguru: Talán nem jól fejeztem ki magam... A "Haha" pusztán annyit jelent, hogy nevetek, jól szórakoztam a cikken. Senkit nem akarok semmiről meggyőzni, sem vitatkozni. Talán elég lett volna ennyit írnom, hogy ne akadékoskodjanak a tudálékosok :D

pamut 2016.06.12. 23:33:37

@Willkommenskultur:

Már bocsi, de nem te mondod meg nekem (sem senkinek) hogy mikor mit mondjak,

A gyűlöletkeltést és félelemkeltés Orbán 20 év tolja, régebben csak kódoltan, tavaly óta már teljesen nyíltan és brutálisan, a nyílt uszító Sorosozást meg idén kezdte hogy ezzel is etesse a háború hisztériával kontrollált és manipulált híveit. Addig is tovább tud lopni és rombolni Magyarországot.

dunántúli gyerek 2016.06.12. 23:39:21

@pamut: 'A gyűlöletkeltést és félelemkeltés Orbán 20 év tolja, régebben csak kódoltan, tavaly óta már teljesen nyíltan és brutálisan, a nyílt uszító Sorosozást meg idén kezdte'

Milyen tavaly óta! Már a 2014es kampányban is ez volt a főszólam! Be is jött rendesen.

Willkommenskultur 2016.06.12. 23:42:48

@pamut: Németországban minden nap felgyújtanak egy migritábort. A törökök meg lelövik őket a gecibe az EU jóváhagyásával.

Lehet hogy ez is Orbán háborús uszítása miatt van, mindenesetre itthon egy migrinek se esett bántódása.

pamut 2016.06.12. 23:45:24

@Willkommenskultur:

Na ha nálunk nem bántanak nem is létező migránsokat (egy se hülye itt maradni, innen még a magyarok is húznak el), akkor nem is uszít ellenük Orbán! Tök logikus!

Willkommenskultur 2016.06.12. 23:54:27

@pamut: Na azzal a migrivel aki hülye lenne itt maradni pl. semmi bajom nincs. Aki meg erre se jön, azzal meg főleg nincs.

pamut 2016.06.12. 23:57:46

@Willkommenskultur:

Te bevetted hogy a migránsok ide akarnak jönni nem pedig nyugatra? :D
Vazze, még Orbán se hitte volna hogy ilyen sikeresen ki tudja mosni bárki agyát :DDD

Willkommenskultur 2016.06.13. 00:00:59

@pamut: Én azt se akarom hogy a migránsok nyugatra menjenek. Márpedig elsősorban oda mennek, ők meg visszaadnának nekünk belőle. De erre se vagyok vevő.

A mostani állapot ti. hogy van egy kerítés ahol lőnek rájuk, teljesen kielégítő nekem.

bloglegelő 2016.06.13. 00:05:31

kedves robotblogger

mechanikus, klisészerű a vergődésetek

a blogodnak csak az elejét olvastam, ugye nem baj ?
(tudod, a szarba sem kell mélyebben belenyúlni, hogy megtudjuk milyen)

pamut 2016.06.13. 00:05:53

@Willkommenskultur:

Pontosan olyan embernek ("embernek"...) gondoltak eddig is mint amilyennek e kommentedben mutattad magad.

dunántúli gyerek 2016.06.13. 00:16:37

@pamut: 'Na ha nálunk nem bántanak nem is létező migránsokat'

Ámerikában se léteznek újmigránsok csak Omar mégis felrobbantotta a buzibárt!

Jobb réésen lenni.

pamut 2016.06.13. 00:20:05

@dunántúli gyerek:
Omar pont úgy az USA-ban született amerikai állampolgár mint Obama, vagy mint ezer másik amerikai tömeggyilkos vagy éppen egy csomó Nobel-díjas tudós vagy Oscar díjas színész.
Persze csak akkor számít egy gyilkos bőrszíne ha nem fehér.

grafoguru 2016.06.13. 00:20:16

@Skorpió53:
" A "Haha" pusztán annyit jelent, hogy nevetek, jól szórakoztam a cikken."

Tényleg vicces cikk.
Leírja, hogy mi történt.

dunántúli gyerek 2016.06.13. 00:28:40

@pamut: 'Omar pont úgy az USA-ban született amerikai állampolgár mint Obama'

Az még durvább mert a tudomány mai állása szerint az ISIS rendelte a melót. Ha így van akkor megelőző jelleggel minden színest internálni kell, akkor is ha G.Washington házinégere volt.

2016.06.13. 00:31:13

@Willkommenskultur: Rossz olvasni, amit írsz. Te nem tudsz magyarul, vagy nem magyar vagy?

pamut 2016.06.13. 00:37:55

@dunántúli gyerek:
Már kaptak el fehér embert is aki beállt az ISIS-be. Vagy éppen eleve hófehér terrorcsoport tagja, mint pl. a Klukluxklané.
Szóval szerinted minden színes (pl. Obama), valamit fehér bőrű embert internálni kell.

Te ugye azért netezel mert élőben senki nem áll veled szóba? Magányos őrültek tipikus menekülése a net, itt legalább reagálnak a baromságaikra...

dunántúli gyerek 2016.06.13. 00:43:28

@pamut: kluklux nem létezik. Olyasmire szorítkozz ami most van.

Omar nem beállt az ISISbe hanem felrobbantott egy buzibárt, ez amúgy eddig az USA legdurvább lődözése.
Szóval ne dumálj mellé az összes terrorista migri.

Internálni pedig az állam ellenségeit szokták, bőrszín alapján, állampolgárság nem számít, így a legegyszerübb. Amerikában ennek ihazán van hagyománya, nem egyszer, nem kétszer volt ilyen.

pamut 2016.06.13. 00:48:20

@dunántúli gyerek:

ne okoskodj, hanem inkább tanulj:
hu.wikipedia.org/wiki/Ku-Klux-Klan

Ki mondta hogy Omar beállt az ISIS-be?

Szóval ne dumálj mellé az összes terrorista migri
:DDD
Szóval a született mélymagyar debreceni cigányirtó terroristák is migrik? :DDD

Amúgy te ugye csodálod Hitlert és Orbánt is?

dunántúli gyerek 2016.06.13. 00:52:53

@pamut: 'Amúgy te ugye csodálod Hitlert és Orbánt is?'

Én csak röhögök a buta fajtádon miközben Trump szénné nyeri magát csak azon az egyetlen dolgon, hogy sem Obama, sem Hilary nem bírta ma sem kinyögni a kulcsszót, hogy 'RADIKÁLIS ISZLÁM TERORIZMUS"

Na ezek után sok sikert Hilarynak, ez a hajó elment.

dunántúli gyerek 2016.06.13. 00:54:31

Nincs cikánybüközés, megélhetési bünözés van. Emléxünk?

Nagy sikersztori lett abbul is.

pamut 2016.06.13. 00:56:23

@dunántúli gyerek: Ne dumálj mellé, a Klukluxklán vagy a debreceni terroroisták migrik vagy sem?

Interálni akarod az összes magyart a debreceni terroristák miatt?

A Hitleres-Orbános kérdésem költői volt, tudom hogy csodálod őket, nem csoda hogy nem is mered tagadni inkább terelsz....

dunántúli gyerek 2016.06.13. 01:00:51

@pamut: Nincs kluklux terorizmus, ne hazudj. Cigányellenes terorizmus sincs csak cigánybünözés van.

Orbán megfelelően foglal állást faji ügyekben.

Neo07 2016.06.13. 01:04:36

Szerintem inkább a posztoló rúgott öngólt: egyetlen gondolat mentén értelmezi a világot, miszerint Sorosnak semmi köze a sz.rkeveréshez.

Soros alapítványai bizonyítottan hívják a bevándorlókat Európába (utazási kiskáté), ezzel pedig óriási módon befolyásolja a kontinens sorsát, sokkal jobban, mint a félhülye eu-s politikusok bármikor is tudnák -- pedig senki sem választotta meg Európa vezetőjének az amerikai üzletembert.

"40 százalékkal (tehát a választók kisebbségével)"
Újabb öngól.
Ez minden demokratikus választás után így van, képzeld, még Amerikában is így van. Aki nem megy el szavazni, az másokra bízza a döntést, így teljesen kár őket is belevenni a statisztikákba.

pamut 2016.06.13. 01:07:17

@dunántúli gyerek: Tagadod a tényeket buta fiú? :) Debreceni cigánygyilkos terroristák nem léteznek, jogerős ítélete ellenük nincs, klukluxklán sincs ugye? :DDD

dunántúli gyerek 2016.06.13. 01:08:01

@Neo07: "40 százalékkal (tehát a választók kisebbségével)"
Újabb öngól.

- kb. 20 év múlva a halálos ágyukon is azt fogják mantrázni a segghülye ballib politikusok de csak 40%-kal nyert miközben ők elértek 10et ugyanazon a választáson.

Ennyit tudnak meg a nevüket!

dunántúli gyerek 2016.06.13. 01:08:35

@pamut: Mindez nem terorizmus hanem gyerekcsíny.

pamut 2016.06.13. 01:08:41

@dunántúli gyerek:

"Orbán megfelelően foglal állást faji ügyekben."
:DDDD
Figyelitek a fajban gondolkodó náci szóhasználatát? :D

Nem csoda hogy épp úgy imádja Orbánt ahogy Hitlert is....

pamut 2016.06.13. 01:09:48

@dunántúli gyerek:

Gyilkosságok = gyerekcsíny.

Aha.

Amikor habzik a szád, akkor sem szoktad bevenni a gyógyszered ugye? Ideális Orbán-szavazó vagy....

dunántúli gyerek 2016.06.13. 01:15:12

@pamut: A gyerekcsíny kifejezést a segghülye ballib politikusok találták ki a cigánybünözésre. Az index féle sajtó ezekben az esetekben az elkövetőt 'fiatal' jelzővel írja le amiből ziher hogy cigány.

De ez nem jött be a ballib politikusoknak, mert a zembereknek nem az a benyomásuk hogy a cigánybünözés gyerekcsíny.

Amit te mondasz az nem létezik, arra simán mondhatom hogy gyerekcsíny Orbán akkor is nyerni fog.

Érzed-e a különbséget?

pamut 2016.06.13. 01:19:04

@dunántúli gyerek:

Attól még hogy neked az agyad meghasadt és nem létezőnek tartasz létező dolgokat, attól még azok léteznek. A debreceni magyar terroristák is léteznek, a Klukluxklan is létezik. Pont. És te minden magyar internálni akarsz a magyar terroristák miatt.

Tudod az hogy Hitlert imádod, az azt jelenti hogy már sose leszel ember.

dunántúli gyerek 2016.06.13. 01:22:08

@pamut: 'Attól még hogy neked az agyad meghasadt és nem létezőnek tartasz létező dolgokat, attól még azok léteznek. '

Nem léteznek. Nem véletlenül erős a Jobbik is minden cigányfertőzött megyében és Orbán is.

Valós problémákkal foglalkoznak, nem kitaláltakkal mint a ballibek.

pamut 2016.06.13. 02:20:28

Jól van, látom a trollok elfutottak a tények elől. Helyes.
Na de ne hagyjuk hogy sikeresen tereljenek, lássuk újra a lényeget:

Megmondom én nektek Orbán miért gyűlöli Sorost.

HÁROM okból:

1. A fő ok az érdek. Az évtizedek óta háborús paranoiára kondicionált híveiket ellenségekkel meg támadásokkal kell állandó harci lázban tartani, sokkolni, ijesztgetni, nehogy már egy pillanatra is felocsúdjanak és megkérdezzék hogy: "Miért lopsz ennyit Viktor?"
Amíg lesz Orbánmaffia, mindig lesz, mert mindig kell ellenségkép, félelem, paranoia. Pontosan ugyanúgy ahogy az 1984-ben. A háború örök.
Ha Orbánnak arra lesz szüksége hogy Hófehérkéből is ellenséget csináljon akkor belőle is ellenséget fog csinálni és a gyalult agyú szektája ezt is el fogja hinni és őszintén rettegni és gyűlölni fogja a rohadt geci Hófehérkét.

2. Van személyes okuk is rá: Soros hű maradt az elveihez, nem árulta el önmagát, hitét, elveit, nem csinált egy nagy szőrös segget a szájából. Ugyebár Orbánról ez nem mondható el. És a szaremberek soha nem bírják elviselni a gerinces embereknek még a létét sem mert arra emlékezteti őket hogy ők viszont elkurvultak.
A szar emberek természetéből fakad hogy utálják a náluk különbeket. Komplexusuk van tőle, és ezt nem tudják megbocsátani neki. Kb. úgy ahogy a csúnya nők egy része gyűlöli a szép nőket, a kövérek a vékonyakat, stb.

3. Nem igaz hogy Orbánék teljesen elvtelenek lennének. Azért egy valami van az értékrendszerük közepén, amihez mindig is hűek voltak és mindig is hűek lesznek, ami tényleg számít nekik, sőt csak ez számít nekik: a PÉNZ. Ezt mindig is imádták, szerették, rajongtak érte, még ha csak rá gondolnak is, máris párás lesz a szemük elgyengülnek és kellemes meleg érzés tölti el őket.
Na most Soros nagyon gazdag. Sokkal gazdagabb mint ők lesznek valaha, pedig ők egy egész országot rabolnak ki, de még így se tudják behozni Sorost, aki bevándorlóként, tök egyedül, saját tehetségéből gazdagodott meg noha soha semmilyen kormány tagja nem volt és mégis. Ez is végtelen irigységre és ebből fakadó gyűlöletre ad okot Orbánék szemében.

Hát ez a 3 ok van. Orbánék politikai érdeke pont egybeesik amúgy is meglévő saját kicsinyes gyűlölködésükkel a náluk gazdagabbal, gerincesebbel, kiválóbbal, különbbel szemben.

Ja, és még magyarnak is sokkal nagyobb magyar Soros az egész álmagyar Orbánmaffiánál, többet támogatta Soros Magyarországot bárkinél (mondjuk egy árulónál bárki különb). Szóval Soros még ebben is sokkal különb náluk. Gyűlölni fogják amíg csak élnek...

atpijkamo108 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.13. 02:41:11

@pamut: :)) Csodálom a türelmedet, hogy milyen szépen, logikusan megválaszolgatod ezeknek a hülyéknek az agymenéseit.

2016.06.13. 06:57:40

Kovács "soros ügynök" ? Egy tetű, agyhalott, éhenkórász patkány.
Az ilyeneket meg lehet venni kilóra, mint a krumplit. És ezt tette velük Soros.
Ezek után kéretik mellőzni a hazaáruló, a soros bérenc szavakat, mert aki pénzért a Soros kezét, lábát, seggét csókolgatta, az kussoljon !

De felmerül a kérdés, hogy mit kellett ezért a pénzért tenniük ?
Hogy a becsületüket--ha volt is--azt eladták, de vajon a hazájuk ellen is tevékenykedtek a csigagerincű csótányok ? Bizonyára, mert a "Júdáspénzt " megkapták .

Kalap úrfi 2016.06.13. 07:04:54

@pamut: szerintem még egy szmájlit kellett volna tenned a mondat után, úgy sokkal viccesebb lett volna. de válaszolok is: nem, nem a hangok, hanem az élet mutatja ezt. látszik, de mennyire nem érted a világ és az emberek működését. az egy dolog, h nem tudsz következtetni, de még a múltban megtörtént dolgokat sem tudod értelmezni, észrevenni.

Kalap úrfi 2016.06.13. 07:05:59

@Kalap úrfi: másrészt a "szerintem sokakat érdekel" mondatod után elég nagy öngól beírni amit írtál. na ezért vagy noob az élethez, politikához.

2016.06.13. 07:25:04

@$pi$: "mert ellentétben velük ők még a mai nap is kapnak pénzt"
Ezek szerint Orbánék annakidején azért voltak liberálisok, ellenzékiek, mert Soros ezt akarta és nem azért, mert elegük volt a kommunizmusból.
Gondolom Te meg azért vagy fideszgeci, mert Orbánék fizetnek.

Netuddki. 2016.06.13. 08:27:10

Ostoba fideszes mosakodás. A fideszes, szegegyszerű bűnöző gondolkodást ismerve, egyszerűen nem értem, hogy miért nem azzal mosakodnak, hogy dehát ők kevesebb pénzt kaptak a Sorostól...
Nyehehe! Hatalmas öngól volt a takonytól, hogy belevitte az orbán bandát a sorosozásba.

micsoda? 2016.06.13. 08:37:03

Szerintem illik nem belerúgni abba akitől segítséget kapunk. Ha úgy tetszik, ez is az oly sokat emlegetett magyar kultúránk része.

nu pagagyí 2016.06.13. 09:08:55

Érdekes, a közpénzekből adott támogatásokat pofára osztogatják. Csak káderek és szervezeteik részesülhetnek belőle. Pedig az mindannyiunk pénze, nem pedig egy filantróp milliárdosé.

Punxsutawney Mormota 2016.06.13. 09:21:24

@Willkommenskultur: Segtek. Tu es egy büdös nagy faszkalap. Au revioir!

nu pagagyí 2016.06.13. 09:23:29

@Neo07:

"Soros alapítványai bizonyítottan hívják a bevándorlókat"

- Soros nem hívja, hanem segítik azokat a civilszervezeteket, akik a migránsokkal foglalkoznak, ha már vannak olyan államok, amelyek félreteszik az emberiességi szempontokat, vagy nincs elég erőforrásuk a menekültek alapvető szükségleteinek biztosítására.

A relatív többségről:
Demokráciában a győztesek nem csinálnak diktatúrát, a választottak tisztában vannak azzal, hogy ideiglenes és korlátozott a hatalmuk és nézeteik, szimpatizánsaik csak részét képviselik a társadalomnak.

Punxsutawney Mormota 2016.06.13. 09:25:15

Természetesen a helyes írásmód: Au revoir!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.13. 09:35:14

@Willkommenskultur: Kell gyomor hozzá, hgy egy 50 ember halálával végződő terrorcselekményen poénkodj, ugye? Nekem nem lenne hozzá, pedig sem meleg, sem migri nem vagyok. Ha van Jóisten (ugyebár jobboldalon van), mirt nem rohasztja már ki az olyan aljadékok belét, mint te vagy? Az aljasság nem oldalfüggő.

pamut 2016.06.13. 09:39:41

@Kalap úrfi: nem, egy szmájli pont elég volt, tudod nem ezen a szmájlik számán múlik a vicc erőssége, hanem a szöveg tartalmán, és az bizony elég vicces volt önmagában is, hála neked mivel voltál szíves bohócot csinálni magadból :)

én értem hogy neked ez fáj de hát magadat hibáztasd. nem, nem tudod semmivel sem alátámasztani amit írtál, sőt a magyar belpolitikai harcra ha valami, hát az jellemző hogy a politikusok hazugságait, képmutatásait szigorúan számon tartja az ország közvéleménye, gyakran másról sem szól a politika csak ennek felemlegetésétől. az élet tehát nem hogy nem támasztja alá a nevetséges butaságodat, de pont az ellenkezőjét támasztja alá. de azért köszi hogy kiröhögtetted magad, egy poénnak jó volt ;)

pamut 2016.06.13. 09:41:32

@atpijkamo108:
Kell a türelem a félnótásokhoz, már csak humanitárius megfontolásból is: ha már elbánt velük az élet, legalább tőlem kapjanak egy kis türelmet ;)

pamut 2016.06.13. 09:43:38

Azt hiszem erre az egész Soros-üldözésre Orbáné részéről ez a legtalálóbb idézet:

"Néznek bennünket kultúrnépek. Látják képtelenségünket a haladásra, látják, hogy szamojéd erkölcsökkel terpeszkedünk, okvetetlenkedünk Európa közepén, mint egy kis itt felejtett középkor, látják, hogy üresek és könnyűk vagyunk, ha nagyot akarunk csinálni, zsidót ütünk"

igazi hős 2016.06.13. 09:53:07

@Punxsutawney Mormota: Nem tök mindegy?!? A wiedersehent sem érti, csak a heraus-t.

­DezInf 2016.06.13. 10:33:36

@pamut:

"Omar pont úgy az USA-ban született amerikai állampolgár mint Obama,"

És ez menniyvel jobb hír számunkra ?

Azaz mennyivel lesz nekünk jobb, ha nem a most érkezett muszlim illegálsi bevándorlók robbantanak majd, hanem azok első vagy másodgenerációs porontyai ?

­DezInf 2016.06.13. 10:35:39

@Narancsos Ödéma:

Senki nem viccelődött vele.
Rohadtul nem vicces, hogy muszlimok hetente robbangatnak, gyilkolásznak Allah nevében, ti pedig betelepítenétek az összes szarházit ide az országunkba !

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.13. 10:40:12

Csak szólok, hogy a pamut nevű fizetett GYurcsnyista trollt nem szabad komolyan venni !

Agyatlan fizetett gyűlölködő, azért jön hogy migráns segget nyaljon, sé személyeskedjen azokkal, akik nem a ballib mantrát ismételgetik !

pamut 2016.06.13. 10:49:50

@­DezInf: Obama mit robbantott fel?

pamut 2016.06.13. 10:51:14

@Ballib cenzúrázók réme 12:
:DD

jöttél karaktergyilkolni batyuka? :D

ez hányadik kamunikked az elmúlt 10 percben? :D

még te, orbán hivatásos gyűlöletrobotja rágalmazol másokat? :DD

pamut 2016.06.13. 10:56:04

@­DezInf:
"ti pedig betelepítenétek az összes szarházit ide az országunkba"

találó a neved, valóban dezinformálsz.

bármi forrásod arra hogy az "betelepítenétek az összes szarházit ide az országunkba"? nincs? naná hogy nincs ;)

de a neved legalább őszinte, ezt értékelem.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.13. 10:57:24

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Nem szabad neki válaszolni.
Egyszerűen ignorálni kell.

Az ilyen Gyurcsnyista agyhalott elvtelen, így elvetlenül védi a ballib hazaáruló söpredéket, és azon dolgozik, hogy migránsokkal tömje meg az országot.

A lényeg hogy kevesebb legyen a magyar, és több a konfliktus, a robbangatás, a terrorsista az országban.

Ezért bármit képes megtenni.
Ne zavarjon meg senkit, hogy magyarul ír. Ez a tetű nem magyar. Gyűlöli a magyarokat !

pamut 2016.06.13. 10:59:52

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Ez vicces hogy azt írod önmagadnak címezve hogy: "Nem szabad neki válaszolni.
Egyszerűen ignorálni kell."

Na ezek szerint az önértékelésed kezd alakulni :D

pamut 2016.06.13. 11:04:13

Szegény Ady, már akkor is el volt keseredve, de ha tudta volna 100+ évvel később is betűről-betűre igaz lesz amit ír, még jobban el lett volna keseredve...

A megunhatatlan örök idézet, amit országszerte táblákra kéne kitenni mindenhová, annyira igaz:

"Néznek bennünket kultúrnépek. Látják képtelenségünket a haladásra, látják, hogy szamojéd erkölcsökkel terpeszkedünk, okvetetlenkedünk Európa közepén, mint egy kis itt felejtett középkor, látják, hogy üresek és könnyűk vagyunk, ha nagyot akarunk csinálni, zsidót ütünk, ha egy kicsit már józanodni kezdünk, rögtön sietünk felkortyantani bizonyos ezeréves múlt kiszínezett dicsőségének édes italából, látják, hogy semmittevők és mihasznák vagyunk, nagy népek sziklavára, a parlament, nekünk csak arra jó, hogy lejárassuk. Mi lesz ennek a vége, szeretett úri véreim? Mert magam is ősmagyar volnék, s nem handlézsidó, mint ahogy ti címeztek mindenkit, aki különb, mint ti. A vége az lesz, hogy úgy kitessékelnek bennünket innen, mintha itt sem lettünk volna.

Legyünk ez egyszer számítók. Kerekedjünk föl, s menjünk vissza Ázsiába. Ott nem hallunk kellemetlenül igazmondó demokratákat. Vadászunk, halászunk, verjük a csöndes hazai kártyajátékot, s elmélkedhetünk ama bizonyos szép ezredéves álomról.

Menjünk vissza, szeretett úri véreim. Megöl itt bennünket a betű, a vasút, meg ez a sok zsidó, aki folyton ösztökél, hogy menjünk előre. Fel a sallanggal, fringiával, szentelt olvasókkal, kártyákkal, kulacsokkal, agarakkal, versenylovakkal és ősökkel! Menjünk vissza Ázsiába!…"

Ady Endre
1902. január 31.

Ma mikor kezdődik a fidesz szokásos napi Sorost/zsidót ütő sajtótájékoztatója?

Neo07 2016.06.13. 12:16:53

@nu pagagyí:
Igen, papíron így van, ahogy írod, nemesek is a célok és a ténykedésük. A valóság azonban egy kicsit más.
"A pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve" közmondás alapján nem így kellett volna kezelni a helyzet, de legalább korrigálni még mindig nem lenne késő. Ehhez képest úgy tűnik, megvárják, amíg robban a társadalmi feszültség.

A szokásos eljárás a menekültek számára az, hogy kérvényt nyújtanak be, és ha elfogadják, akkor lehet útra kelni. Ehhez képest,végigvonatoztatják, végigbuszoztatják őket fél Európán mindenféle irat és engedély nélkül. A felelőtlen migránscsábítással a maffiát is erősítik, sokkal nagyobb üzlet ez nekik, mint pl. a dohány- vagy a kábítószercsempészet.

Nemzetbiztonsági kockázatot jelent milliók ellenőrizetlen beengedése az államba, Párizsban ezt már megtapasztalhattuk. Sajnos a másod-, harmadgeneráció sem kockázat nélküli, épp tegnap láthattuk, hogy nem egy nélkülözni kényszerülő másodgenerációs követett el terrorista cselekményt.

Be kell látni, amíg nem képesek elválasztani a vallást az államtól, addig hiba őket beengedni. Márpedig a Soros-alapítványok ezt erőltetik.

Diktatúra: Haha. Próbálj meg pl. Törökországban tizedannyi becsmérlő hazugságot írni az államfőről, nem valószínű, hogy szabadlábon maradsz. Akkor hol is van diktatúra?

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.13. 12:25:26

migracio.mandiner.hu/cikk/20160609_udo_ulfkotte_a_nemetek_a_masodosztalyu_emberek
„A Németországban tartózkodó menedékkérők naponta 770 bűncselekményt követnek el. A legnépszerűbb a kiskorúak megerőszakolása, gyakran kisfiúkat vagy fiatalabb lányokat, egyre többször csoportosan. Ez egy a sok tabutéma közül. És ha egy menekült politikust erőszakol meg, nem a menekültnek lesz rossz lelkiismerete, hanem a politikusnak, mert erőszaktevőjének lehet, nem megy olyan jól a sora, mint a tette előtt.

Emberek által lakott épületek felgyújtása szintén kedvelt bűncselekmény köreikben. A jogászok által gyújtogatásként ismert fogalom az etnikai németek esetében a legkomolyabb büntetőjogi következményekkel jár, ám a menedékkérőknél csupán afféle rosszfiús csínytevés. Egy példa. Egy pakisztáni nemrég gyújtott fel egy menekültszállást, melyben 100 ember aludt éppen. A heidelbergi tartományi bíróság ezt egy szeszesital okozta rossz ötletnek tudta be – a pakisztáni szabadon hagyhatta el a tárgyalótermet.

Örülhet, hogy a 100 jámbor emberrel teli épület felgyújtása miatt csak 17 hónapnyi próbaidős büntetést kapott. Ha egy német egy üres (!) menekültsszállást gyújt meg, ahogyan ez Meißenben is történt, azért négy év börtön jár. És ha tettük ideje alatt emberek is tartózkodnak a szálláson, akkor az elkövetők, akik amúgy szintén részegek voltak, akár nyolc évre is börtönbe kerülhetnek.

(...)

Hogy mindez mit jelent? Hogy a német Mekkában szemmel láthatóan vannak első- és vannak másodosztályú emberek. A németeknek ezt meg kell tudniuk érteni.

Hiszen a kultúraidegen polgártársak tömeges bevándorlása Wolfgang Schäuble CDU-s politikus kijelentése szerint magasabb célt szolgál: azért van szükségünk ezekre az emberekre, mert különben Európa beltenyészetté degenerálódna. Ehhez a megváltáshoz már most hagyjuk, hogy másodosztályú polgárokként kezeljenek minket, nemde?”

- Udo Ulfkotte

Peetee 2016.06.13. 12:36:29

Értem ,tehát a Fidesz szóvivője szerint tulajdonképpen mindenki emberi lény, akinek valaha is bármi köze volt soros Györgyhöz, az magyarellenes tolvaj-csaló-féreg-geci; de ők, a Fideszes társaság, ők aztán nem azok. A feltételezeés is sértő gondolom. Jaaa, és aki ezt másképp gondolja, vagy másképp látja az természetesen magyarellenes és ellenálló, és libsi-bolsi-komcsi-szoci-zsuzsi-kati-laci...
Nem hiszem el, hogy ilyen van...rettenetes mennyiségű osotoba ember van ebben az országban, ha ezeknek a demagóg kétálcás bohócoknak még mindig van szavazótáboruk.

pokesz70 2016.06.13. 15:24:02

Azért az igazán bájos, ahogy egyesek itt kb 1,5 milliárd muszlim embert egyszerűen leterroristáznak. Sőt, már muszlimnak sem kell lenni, elég ha sötét a börszíned. Gondolom ezek ugyanazok az emberek, akik annak idején, amikor néhány bécsi áruházban kitettek olyan feliratokat, hogy "magyar ne lopj!" a legjobban fel voltak háborodva. Az ISIS egyik kiemelt célja, hogy a nyugatot radikalizálja. Nálatok ez tökéletesen bevált, ti vagytok a bizonyítéka, hogy az ISIS sikeresen működik. És arról ne is beszéljünk, hogy azokat, akik az ISIS elől menekülnek (jelentős részük gyerekek), egy furcsa logikai csavarral ISIS katonáknak tituláltok. Mintha '56-ban a Magyarországról megszökni kénytelen embereket (akik a kommunista rezsim megtorlásától tartottak) simán lekommunistáznátok.

Jolka40 2016.06.13. 15:43:23

@Willkommenskultur: Még időben leléptek. Volt eszük.

nu pagagyí 2016.06.13. 15:46:51

@Neo07: Engem nem vigasztal, hogy egy másik büdös diktatúrában még büdösebb van. Volt egy jó országunk, amit haverjaid egy levegőtlen lyukká változtattak, olyanná, ahol a "nemzet" százezer tolvajból áll, a többiek pedig nem számítanak. Lassan szitokszó az emberi szolidaritás. Nézz magadra! Állattá változtál, neked már csak a konc számít.

A menekült hiába ad be akármit, Magyarország senkit nem ismer el menekültnek. Addig, amíg kirúgják, börtöntöltelékként kezelik. A kormány tudatosan keveri a politikai menekültet a gazdaságival. Bár utóbbi, ha fizet, rászabadítjuk Európára, magyar útlevéllel.

A politikai menekültekkel kapcsolatban vannak érvényes egyezményeink és nem csak EU-sak. Jó lenne, ha Magyarország civilizált államként viselkedne és ameddig az EU tagjai vagyunk (nem muszáj lásd. Anglia), meg kéne próbálni adni is valamit, nem csak a markunkat (pontosabban a hatalomban levő korrupt disznók markát) tartani.

Az én pénzemből engem ne hülyítsenek. Te se.

pokesz70 2016.06.13. 16:16:57

@nu pagagyí:

"A politikai menekültekkel kapcsolatban vannak érvényes egyezményeink és nem csak EU-sak."

+ a Biblia. A keresztény értékrend, amire Orbán és társai olyan büszkén hivatkoznak úton-útfélen. Az vajon hogy lehet, hogy én, az ateista liberális söpredék valahogy inkább magaménak érzem Jézus tanításait, mint a mélykeresztény, "igaz magyarok"?

Gyorgy Nagy 2016.06.13. 16:41:59

Hiàba fizette Soros a tanulmànyait aki született bunkó proli (állandóan kőzbe beszél ha kérdeznek tőle valamit,nem a kérdésre válaszol többek közőtt) az is marad.

pokesz70 2016.06.13. 16:47:22

Egyébként nem ez az első öngól a fidesz részéről. Lázár azzal indokolta az állami földek kiárusítását, hogy így legalább nem lopja szét a menedzsment. Miközben gőzerővel zajlott a közműcégek államosítása.

n_dy 2016.06.13. 16:53:47

nickgrabowski!
állati nyögvenyelősen megpróbáltál valamit kicsikarni pár mondatból, nem sikerült!
megvilágítom kis agyadat: a módszerváltás előtt mindenki azt gondolta, hogy csak két oldal van, a komcsik és az ellenzék ... oszt mi lett? a legvadabb ellenzék az szdsz volt ... pislákol mán valami?
akkor még nem gondoltuk, hogy lesznek olyanok, mint te, a 444, a kettősmérce, az átlátszó, meg a többi "Pénzért bármit" szervezet... fúúúj

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.13. 16:54:50

@pokesz70:

Mehetsz jótékonykodni és migránst simgatni nyugatra.
Nem hiányzol.

Ahogyan az se, hogy ránk kényszírts, valami félreértelmezett és belemagyarázott elbaszott küldetéstudat, és emberségesség kapcsán integrációra totálisan alkalmatlan muszlimok tízezreit.

pokesz70 2016.06.13. 16:58:43

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Ugye nem gondolod komolyan, hogy szóba állok veled? Trollokat nem etetek. Ha egyszer lesznek megfontolandó érveid is, esetleg... Szerintem hanyagoljuk egymást. Köszi, szia!

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.13. 17:12:38

@pokesz70:

Szerencsétlen majom..

Azt hiszed azért mert te vagy a címzett, neked szól az amit írtam ?

Ne áltasd magad... Agyhalott migránsseggnyalókkal nem érdemes tárgyalni.

Hazaáruló minden tetű, aki integrációra alkalmatlan muszlimokkal árazstaná el a hazánkat.

Ezt viszont fontos megjegyezni, és leírni, hogy megértsék azok, akiknek kétsége lenne a dolog felől.

Ti az ország pusztulásáért szálltatok harcba.
Hisz nincs semmilyen észérv, ami megindokolná akárcsak részben is, hogy együttélésre alkalmatlan muszlimok tömegét szabadítanátok a magyar családokra.

Alajka Bal 2016.06.13. 17:37:03

@Ballib cenzúrázók réme 12: Kurva anyád rohadt fidess troll geci !

pamut 2016.06.13. 17:58:01

@Ballib cenzúrázók réme 12:

tudod batyu, vannak Orbának fizetett troll-provokátorai akiken látszik hogy csak a pénzért csinálnak segget a szájukból, hogy a pénzért hazudnak, provokálnak, keltenek gyűlöletet, mocskolódnak.
De te más vagy, neked ez a személyiségedből fakad, ebben éled ki magad, te pénz nélkül is csinálnád. Önként, kéjjel, nem csak parancsra...

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.13. 18:56:30

@pokesz70: "Azért az igazán bájos, ahogy egyesek itt kb 1,5 milliárd muszlim embert egyszerűen leterroristáznak."

:)) Szép volt!

@pamut: "neked ez a személyiségedből fakad"

:)) Ja.

pokesz70 2016.06.13. 19:10:41

@atpijkamo109:

Gyerekként 4 évig éltünk Szíriában, még a polgárháború és az ISIS előtti időkben. Eléggé kilógtunk a közegből, az egész családom szőke, kékszemű. Soha semmilyen attrocitás nem ért minket, sokkal inkább a kedvesség, a vendégszeretet vett minket körül. Nem tudtunk úgy végigsétálni egy utcán, hogy mi gyerekek ne kaptunk volna valamilyen kis ajándékot, édességet, gyümölcsöt, a szüleimet megkínálták kávéval, mosolyogtak, szerettek minket. Nyílván minden országban vannak idióták (nálunk sajnos úgy tűnik egyre többen vannak), de miattuk egy egész országgal, kultúrával szemben ilyen tömény gyűlöletet táplálni, na az a szánalmas.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.13. 19:19:43

@pokesz70: :))

Meg még hozzáteném, hogy M.o. hagyományosan sok nép befogadóhelye, az eredeti honfoglalók génjei mutatóba sincsenek, meg kell nézni az aradi vértanúk neveit, vagy Petőfi, a legmagyarbb költő nagyszülei neveit... Meghazudtolják egész történelmünket egy jó kis gyűlölködésért.

vajdasagi 2016.06.13. 20:26:54

@Willkommenskultur: Tudod, az a baj, hogy ezzel az idegengyűlölettel megmérgezik a lelkedet is - már ha van. Tudtommal a Kereszténység a szeretet vallása. Hogy állsz Te ezzel? És hogy állnak ezzel azok, akiket annyira védelmezel a blogoszférában?
süti beállítások módosítása