B1 blogcsalád



6 ok, amiért már értelmetlen a vasfüggönyt építeni a magyar-szerb határon

2015. július 03. - nickgrabowszki

Lassan lecseng a Fidesz példátlanul sikeres idegenellenes kampánya, ki kell majd találniuk helyette valamit. A menekültek persze nem tűnnek el egy-kettőre, és még hónapokig jönni fognak, de annak a képnek egy időre vége, hogy a kormány jó előre felismeri a problémát, határozottan cselekeszik, és megoldja a krízist.

Mostantól a túlzsúfolt menekülttáborokban lévő konfliktusokról szól majd a média, rosszabb esetben a menekültek és a körüllakók közöttiekről. Ebből az Orbán-kormány nemigen jöhet ki jól: a problémát a menekülttáborok időben történő bővítésével lehetett volna megelőzni, de erre nem jutott idő a terroristákkal való fenyegetőzés közepette.

image.jpg

A határozott, cselekvő, döntésképes és potens kormány látszatát viszont mindenképpen meg kívánnák őrizni, ezért

épül tovább a kerítés a szerb határon.

Lázár arról beszélt, heteken belül elkezdik építeni, Szíjjártó szerint hónapokig tarthat.

Noha a kerítés megépítésének semmi értelme nincsen. Nem más, mint pót- és látszatcselekvés,

a plakátkampány folytatása más eszközökkel.

A kerítés drága és fölösleges, nincs gyakorlati haszna, mert fél év, mire elkészül, és

  1. akkora a Dél-Balkánon is megállítható a migráció (mint azt az EB tervezi),
  2. addig viszont már az építésének híre is fölgyorsítja a bevándorlóáramlást.
  3. Nem oldaná meg az eredeti célt, a Németország felé irányuló bevándorlás megakadályozását, legfeljebb a horvát-magyar és a román-magyar határ felé terelné a migránsokat.
  4. Egy kerítés semmit nem ér komoly élőerős jelenlét nélkül; viszont ha van erős határőrizet, nincs szükség kerítésre:
  5. a magyar hatóságok nélküle is az illegális határátlépők 97-98 százalékát vonják eljárás alá.

Egy szerb határra épülő kerítésnek abban az esetben lett volna csak értelme, ha Ausztria is hasonló lépést tervez a nyugati magyar határon. 

Ez kétségtelenül komoly probléma volna. Ebben az esetben Magyarország, amely erős német nyomásra tavaly ősz óta regisztrálja az illegális határátlépőket, harapófogóba kerülhetett volna. A migránsok akadálytalanul jöhetnének be a déli határon, azonban nem tudnának továbbhaladni eredeti céljuk felé a nyugatin.

Azonban egy osztrák kerítés is csak elterelte, és nem megállította volna a bevándorolni szándékozókat, és az Európai Tanács múlt heti ülése óta nyilvánvaló, hogy

Ausztria semmi hasonlót nem tervez.

Ezt amúgy már egy hónapja közölték a magyar kormánnyal, mint ahogy azt is, hogy nem szándékoznak jelentősen emelni a DublinIII-egyezménnyel Magyarországra visszaküldhető illegális migránsok számát (amire technikailag se nagy lett volna lehetőségük).

Ebből aztán az Orbán-kormány levonta azt a következtetést, hogy

  1. egyrészt falat emelnek a nyugati határon,
  2. másrészt visszaküldenek mindenkit.

Ha jóhiszeműek vagyunk, arra gondolhatunk, hogy a magyar kormányt félrevitte saját elemzése: vagy a hírszerzéstől kapott rossz információkat, vagy pedig a paranoiája (és saját gondolkodásának extrapolációja) miatt vélte úgy, az osztrákok hazudnak, és éppen a tagadott dolgokat tervezik.

Ha viszont némi valóságérzékelést föltételezünk Orbántól, abból az következik, hogy tisztában voltak Ausztria barátságos szándékaival, és a hamis veszélyt csak hivatkozásul használták föl, hogy folytathassák az elsősorban belpolitikai indíttatású xenofób-kampányt.

Vagy dilettánsok, vagy hazudnak.

Kerítésre viszont egyik esetben sincs szükség. A 20-30 milliárd forintnyi közpénzt tehát kampánycélokra használják. A kisebbik probléma, hogy az ellenzékiek és a menekültek, a nagyobbik az, hogy a józan ész ellen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr857591518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Black_Knight · http://baltukor.blog.hu 2015.07.03. 12:38:37

Már ne haragudj, de ebből csak jól jöhet ki a kormány.
Balhék vannak a menekült táborokban, vagy a környékükön: "Látjátok híveim, és ezekből akar többet beengedni a baloldal!" és ennyi elég. Az emberek nagy része magasról tesz arra, hogy mennyire túlzsúfoltak a menekült táborok. A börtönök is túlzsúfoltak mégse pattognak rajta.

fotelfasiszta 2015.07.03. 12:44:18

"egyrészt falat emelnek a nyugati határon"
A kurva eletbe, hat mar a szerbek is nyugaton vannak? Csak mi rohadunk itt a Balkanon?!

Muad\\\'Dib 2015.07.03. 12:47:58

Na ja, de mi van, ha a sokat emlegetett kényszerhelyzet Ausztriába is beüt:
www.telegraph.co.uk/travel/destinations/europe/germany/bavaria/11085053/Bavaria-calls-for-return-of-border-controls-with-Austria-to-stem-tide-of-immigrants.html

Vajon akkor is megőrzik az irányunkba mutatott nyitottságot?

DFK 2015.07.03. 12:50:52

A kerítés nem fölösleges, mert fél év múlva ugyanúgy jönnek majd a nem, nem menekültek, hanem bevándorlók; az EB hiába tervezi a Balkánon megállítani az áradatot, mutass egy problémát, amit meg tudtak oldani. Na, ez se fog menni az EU-nak.
Csak kérdem a nagyon xenofil Egyenlítőt: hány bevándorlót kvártélyozott már be a saját lakásába? Egyet se, ugye? Mert azért addig nem terjed a liberalizmusa. Csak addig, hogy más pénzén, más baján lássák el, de urassan ám az illegális bevándorlókat.

DFK 2015.07.03. 12:53:55

@Muad\\\'Dib: persze hogy nem, de ez az elvakult liberálisokat nem érdekli.
És igen nagy bűnös az, ki elfedni igyekszik a bajt. Még akkor is, ha az a PC.

Kampfer 2015.07.03. 12:55:04

Egy újabb libbant picsogás, mert azok az 'átok magyarok' nem azt fújják és nem azt gondolják, amit az agyhalott szocio**sták és az agyhalott (bár inkább aljas) libbantak szeretnének...!

Fogjátok fel, hogy már senki nem moshatja le az egyébként visszataszító arcotokról, hogy ismét az idegenek oldalára álltatok! Leszarjátok a magyarokat és a gondjaikat, nektek csak a fekák, szírek, szomálik, afgánok és egyebek fájdalma a fontos! Azt én sem gondolom, hogy az orbánék valódi magyarféltésből és a nemzet érdekénem léptek, jó eséllyel inkább jól felfogott politikai érdekből és számításból! DE! Ezt leszarom, a lényeg, hogy léptek! Ha számításból teszik meg, hogy falat húznak, visszatoloncolják a sok fekát, megvédik a társadalmat egy újabb idegenhullámtól és nem állítanak minket is a német és francia migrációs pályára, akkor legyen! Ebben őket támogatom! Természetesen ez azzal is jár, hogy leszarom, milyen eszközöket vetnek be az ún. 'bal(f*sz)oldal ellen! Legyen bármilyen eszköz, a lényeg, hogy a hatalom látóterébe se kerüljetek soha többé!!! Minden balfasz és libbant sírása, picsogása és fájdalma csak jó hír a magyarságnak, az élet csak jobb, ha ti csak bőgtök és keseregtek!

A kerítés pedig kell! Már ezerszer el lett magyarázva, hogy miért, de kell! Sajnálom, hogy nem csak mocskos libbantak és szocio**sták élnek a határ és a táborok mellett! Sajnálom, hogy nem a ti életeteket keserítik meg, nem titeket fenyegetnek késsel és nem a ti terményeiteket tapossák le, nem a ti nappalitokat szemetelik tele! A ti fájdalmatok qrvára nem érdekelne! Sőt!

A bevándorlók pedig két ok miatt kellenek visszatoloncolva legyenek!
1: aki az élete féltése miatt menekült, az Törökországban, Bulgáriában, Olaszországban be kellett fejezze az utazását!
2: aki a jobb élet reményében Németországba, Dániába stb. ki akart vándorolni, az az olaszországi, bulgáriai, törökországi nagykövetségeken minden ehhez szükséges okmányokat bekérhetett és elintézhetett volna! Papírjaik eldobálása nélkül! Ha megkapják, hurrá, át lehet utazni normál emberi módon! Ha nem, akkor így jártak, tudomásul kell venni.
Az itteni táborokat pedig valóban fel kellene számolni, az itt lévőket pedig deportálni oda, ahonnan jöttek, mert ez NEM AZ Ő FÖLDJÜK!
Bármennyire is fáj ez nektek, libbantaknak jó eséllyel itthon ez lesz! És buziházasság sem lesz, ezt is nyeljétek le, vagy húzzatok végre el innen! (Akár a menekültekkel együtt...!)
Kamp.

totalnick 2015.07.03. 12:59:10

ha most nem szabunk határt a bevándorlóknak, akkor egész Afrika kedvet fog kapni hozzá! Hálát adok az égnek, hogy már nem libeálisok vezetik ezt az országot

DFK 2015.07.03. 13:00:02

Tényleg, a poszt szerzője be szokta zárni a lakása ajtaját? Igen? Akkor bizony csúnya fasiszta kirekesztő, mert nem enged be akárkit.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:00:45

@DFK: a legális bevándorlónak a kerítés nem oszt, nem szoroz, pont, mert legálisan csinálja. A legális bevándorló mellesleg, kapaszkodj meg, dolgozni jön. Megépíteni, aztán fönntartani baromi drág, az EU pedig nem támogatja. Javítani a meglévő körülményeken szintén baromi drága, csak támogatja az EU. Szimpla matek, hogy járunk jobban, semmi köze humanitárius illetve liberális felfogáshoz.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:02:56

@Kampfer: édesem, mocsok libsik nélkül még mindig feudalizmus lenne. Vagy szeretnél lemondani a demokratikus jogaidról?

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:03:40

@totalnick: igazad van. Rablóbanda sokkal jobb :)

Kampfer 2015.07.03. 13:04:46

@DFK: a post szerzője az összes hasonló picsogó libbant tetűhöz hasolnóan egyébként nagyon jól tudja, hogy milyen gusztostalan szemétségeket ír le! És természetesen jól be is zárja az ajtót/kaput, ablakot! Csak jól felfogott érdekből (talán meggyőződésből is) továbbra is erőlteti a hazugságokat és mantrázza az agymosást! Mert valaki másoknak ez az érdeke. Számára undorító minden, ami nemzeti és magyar, vagy akár csak magyar érdek! Mert bár (sajnos) itt él, mégsem érzi sajátjának ezt az országot és ott pusztítja, rombolja, ahol tudja. Fentiekből kitalálható, milyen lények ezek... Reméljük, hogy soha többé nem kerülnek döntési helyzetbe és a fodorgabikával együtt mennek a szemétdombra, ahová valók!
Üdv:
Kamp.
Kamp.

athumra 2015.07.03. 13:06:57

Nehogy abba a hibába essünk megint, hogy Ausztria csak őszintén és a mi érdekeinket szem előtt tartva hozza meg a döntéseit!
Arról miért nem beszélünk, hogy Olaszországot a belső határin épülő kerítésekkel igyekeznek elszigetelni a franciák is és az osztrákok is, de még a svájciak is!
Ez egyszerű önvédelem és nem idegen gyűlölet!
Ezer meg egy olyan döntése intézkedése van az Orbán kormánynak amin köszörülhetnéd a nyelved, vagy a billentyűidet!
Miért az egyetlen olyanba kötsz bele ami tényleg az érdekeinket szolgálja!????????,

hondamonda 2015.07.03. 13:07:40

Aki nem ismeri az abszurd "fajvedo" mentalitas mogotti ideologiai hatteret, annak erdemes elolvasni ezt:

corvinusonline.blog.hu/2015/02/06/a_tarsadalmi_egyenloseg_alszent_harcosai

vagy ezt:
www.rooshv.com/what-is-a-social-justice-warrior-sjw

Kampfer 2015.07.03. 13:08:22

@TappancsNyuszi: A feudalizmust qrvára nem a liberalizmus taszajtotta le a történelem színpadáról! A XIX. századi liberalizmus totál mást jelentett még a gyakorlatban is! A fogalomból ti csináltatok szitokszót, ergo semmi értelme bármilyen történelmi gyökereket keresgéled! A mostani libbantak egyszerűen gyökértelen gyökerek! Közük sincs bármilyen történelmi politikai folyamatokhoz!
Bizalmaskodó megszólításod most nem reagálom le.
Üdv:
Kamp.

Kivlov 2015.07.03. 13:08:22

Igaz, sajnos kevés a kerítés.
Sokkal komolyabb és európai szinten összehangoltabb lépések kellenének a bevándorlók / menekültek ellen.

sanyix 2015.07.03. 13:08:47

az a baj, hogy a fütyiszesek magukból indulnak ki. Az ok hogy ők elérnék a kerítést és megállna a tudomány, ütögetnék a fejüket a kerítésbe, de az átutazók nem ilyen hülyék. Ők hozni fognak drótvágót, vagy egyszerűen megkerülik a kerítést (nemkell a rizsa hogy akkor romániában lépik át a határt, és oda lehet visszaküldeni, mert sehogy sem lehet utólag bizonyítani hogy 3 méter román területen ment át a hármashatárnál... és bizony a románok kérni fogják, hogy bizonyítsd hogy a román határt átlépve lépett először az EU területére...

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:09:14

@Kampfer: amúgy lenne értelme, ha egész délen és keleten végigfutna. Így nincs, aki x ezer kilométert már megtett, annak plusz 1-2 nem számít. Hát ezért pénzkidobás így, ilyen formában. Nem hozza meg a kívánt hatást, de cserébe sokva kerül. Akkor már tényleg több értelme van jelentősen fokozni a határőrséget. Gyorsabb, hatékonyabb. Ennek lenne értelme, nem vitatkoznék vele, akkor sem, ha hibbant libsi vagyok :) az önvédelem fontos, ha veszélyt érzünk, nyilván első a haza védelme. A megoldással nem értek egyet. Illetve a probléma mértékével sem, de ennek elbírálását a nálam okosabbakra, témában jártasabbakra bízom.

komisz_kölök 2015.07.03. 13:09:28

@DFK: Ne legyel mar ilyen. Hiszen a liberalizmus hazajaban, a batrak földjen is tart karokkal varjak az illegalis bevendorlokat. Nincs ezer kilometeres kerites a deli hatarukon. Ja, de. Ott szabad. Itt a demokracia csödje, fasizmus, auschwitz, bezarkozas, hallatlan.

Szervezzünk tüntetest az amerikai nagykövetseg ele. Tiltakozzunk a nepeket elvalaszto mesterseges fal ellen. A tüntetes szonoka: nickgrabowszki

Roan 2015.07.03. 13:10:46

@DFK: Bírom az ilyen komoly érveket: "Csak kérdem a nagyon xenofil Egyenlítőt: hány bevándorlót kvártélyozott már be a saját lakásába? Egyet se, ugye?" Ez a visszájára is fordítható: Csak kérdem a nagyon xenofób hozzászólót: hány méter árkot ásott, hány méternyi drótkerítést húzott fel a határon a saját pénzéből? Egyet se, ugye?

DFK 2015.07.03. 13:11:26

@sanyix: Istenem, láttál te már NATO-drótkerítést? Annak nem lehet nekimenni egy drótvágóval.

vadi3 2015.07.03. 13:13:18

@athumra: Miért az egyetlen olyanba kötsz bele ami tényleg az érdekeinket szolgálja!??

Elismerem, hogy Számodra fontos a kerítés, valamint Vityánk egyéb döntéseit is csak csodálni tudod, de azért beszúrnék ide egy apró idézetet egy számomra ismeretlen szerző falfirkájából: Amíg állnak a börtönök, mindegy, hogy ki van belül.
Amit most oly nagyon istenítesz az börtönépítés. Ha lehetséges nem akarok kerítések mögött élni

DFK 2015.07.03. 13:13:42

@TappancsNyuszi: Nos, pont az a gond, hogy akikről szó van, azok illegális bevándorlók; már a legelső lépésükkel jelzik, szarnak az itteni törvényekre.
Legolcsóbban meg akkor járunk, ha nem jönnek az illegális bevándorlók.

Kampfer 2015.07.03. 13:15:10

@TappancsNyuszi: A kettőnek együtt teljes létjogosultsága van! Újra határőrség, kerítéssel, gereblyézett sávokkal és védett átkelőkkel! És igen, az első legális román átkelőig kell megépíteni! Onnantól a románok számára is világos lenne a helyzet!
Az önvédelem elsődleges kell legyen! Ezért célszerű olyan határőrséget működtetni, amely fel van szerelve: emberrel, fegyverekkel, védelmi eszközökkel, BTR-ekkel, helikopterekkel. Ezzel mellesleg eu-s határokat is védenénk, de nyilván erre lófaszt sem adna az eu, nem illene bele a képbe és a céljaik közé!
Üdv:
Kamp.

vadi3 2015.07.03. 13:16:13

@DFK: Ha egy drótvágónál több kell, akkor majd déli szomszédaink biztosítják számukra azt is, ahogy megtették eddig is a leggyorsabb kivezető út megmutatásával

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:16:28

@DFK: ebben teljesen igazad van
Az illegális bevándorló, bárhonnan nézem, óriási kockázat, amit nem akarok vállalni. És egyetlen ép ember sem. Őket viszont ez a kis fal nem fogja távoltartani. Egy megfelelő létszámú, felszereltségű illetve kiképzett határvédő csapat igen. A védelemben egyet értünk, a módszerben nem ;)

Muad\\\'Dib 2015.07.03. 13:16:43

@vadi3:
Illegális határátlépés vs. börtönök. Mellékesen néhány százmillió ember ma biztos, hogy óriási nyomorban és/vagy háborús övezetben él. Biztassuk az összeset, hogy jöjjön a schengeni EU-ba? Jó megoldás, ha nem akarsz "börtönben" élni, csak épp akkor ugye búcsút is mondhatunk annak amit ma EU-nak hívunk...

sanyix 2015.07.03. 13:16:50

@DFK: persze... meg megkerülni sem lehet...

A legolcsóbban akkor járnánk, ha nem lenne fütyisz, nem vásárolgatnának milliárdokért audikat, nem mutyiznának össze vissza, nem lopnának mindent ami mozdítható. Nem hiszem hogy valaha is akkora károkat tudnának okozni a bevándorlók mint a fütyisz.

DFK 2015.07.03. 13:17:20

@Roan: Nem, nem fordítható a visszájára. Mivel a posztoló azt várná el, hogy minden ide bevándorolni akarót tárt karokkal és pénztárcával várjunk. És az eddigi bevándorlók is többe vannak, mint a kerítés ára.

Kampfer 2015.07.03. 13:18:10

@vadi3: "de azért beszúrnék ide egy apró idézetet egy számomra ismeretlen szerző falfirkájából: Amíg állnak a börtönök, mindegy, hogy ki van belül.
Amit most oly nagyon istenítesz az börtönépítés. Ha lehetséges nem akarok kerítések mögött élni..."

Ezt tanulmányozd a Csillagban belülről! Az első éjszaka után megkérlek, isméted el az idézetet! Omg...

Kerítések nélkül akarsz élni? Tedd! De ne mások kárára! Menj el és élj kerítések nélkül ott, ahol így lehet élni! De ne az ásotthamiak faszával verd a csalánt!
amp.

DFK 2015.07.03. 13:19:03

@sanyix: Megkerülni lehet, de akkor nem nálunk kell első EUs tagországként regisztrálni.

Kampfer 2015.07.03. 13:19:34

@TappancsNyuszi: Olvass! Ha az első román átkelőig építed, a románok azonnal lépéskényszerbe kerülnek...
Kamp.

DFK 2015.07.03. 13:22:25

@vadi3: Vagyis akkor nem tehetünk mást, mint türelmesen végignézni a sáskahad végigvonulását, hiszen úgysem érdemes ellene tenni semmit (ha meg lehetne, azt meg nem szabad).

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:23:18

@sanyix: a fütyisz résszel maradéktalanul egyet értel veled. Az viszont tény, hogy az illegális bevándorló tud nagyobb kárt tenni, már amennyiben a kárt nem csak anyagiakban mérjük. A baj az, hogy az illegális bevondorlók között reális esély van arra, hogy kifejezetten rossz szándékú, pl szélsőséges muszlim, kerüljön az országba. Nem mind az, de elég, ha 1 van köztük. Namármost, ha az az egy eléri a célját és robbant egyet, esetleg emberáldozatok is vannak, itt elszabadul a pokol. Részben mi, magyarok szenvedjük meg, részben azok a legális, itt élő külföldiek, akiket a tömeg, jogosnak vélt felháborodásukban, meglincsel. Ezzel mindenki veszít.

vadi3 2015.07.03. 13:23:27

@Muad\\\'Dib: Két lehetőséged van:
1. Befogadod a menekülteket és akkor eljutsz oda, ahol a franciák vannak, az időnkénti feka nyomorlázadásokkal.
2. Nem fogadsz be menekültet, de akkor a jelenleginél szélsőségesebb kormányra van szükség, vagy rendőrállamra, esetleg olyan állapotokra, hogy az a szerencsétlen menekült ne akarjon ide jönni.
Átmenetileg léteznek köztes megoldások is, de biztos lehetsz benne, hogy valamelyik változathoz fogsz eljutni. Te melyiket választanád?

aeidennis 2015.07.03. 13:23:31

Ez a blog már a XIV.-XV. században is azon nyavajgott, hogy minek épít az állam a déli határra végvárrendszert. :)

Pipas 2015.07.03. 13:25:28

@vadi3: "Amíg állnak a börtönök, mindegy, hogy ki van belül."

Ekkora baromságot gondolom nekifutásból írtál, ugye? Mégis mi a f@szból gondolod, hogy mindegy ki van börtönben és ki van szabadon?!

vadi3 2015.07.03. 13:25:49

@Kampfer: Király vagy!!!!

Kapásból igazad van, esetleg rövidebb nekifutás után. Azt ezért megkérdezném, hogy amikor Devecsert elöntötte a zaggy odaköltöztél volna?
Mindenkinek megvan a maga baja és a többiknek segíteni kell ebből a bajból kimászni, de nehogy már Te diktáld azt, hogy a többi 9,5 millió mit tegyen.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:26:21

@DFK: ha nem őrizzük a határokat, végig, akkor az illegális végigjöhet úgy, hogy első körben nálunk regisztrálják. A Dublin III értelmében pedig hozzánk kerül vissza a tárgyalásra. Ez költség plusz jogi macera. Ha végigfut a határőrség, akkor viszont ez a lehetőség kizárt, foglalkozhat vele Románia.

Muad\\\'Dib 2015.07.03. 13:26:28

@vadi3:
3.
a) Emberi körülményekhez próbálom segíteni az embereket a szülőföldjükön. Elsőnek mondjuk felvethetne valaki egy kötelező etikai kódexet azon cégeknek, akik bányákat, gyárakat üzemeltetnek pl. Afrikában.
b) Nem hazudom azt, hogy kizárólag a schengeni EU az egyetlen biztonságos hely a háborúból menekülőknek.

sas70 2015.07.03. 13:26:35

@DFK: Ezt a lakásbezárást valami jobbos szemináriumon találták ki, mert minden jobbos ismerősöm ezt szajkózza, pedig ritka nagy marhaság!

vadi3 2015.07.03. 13:27:09

@Pipas: Azért mert csak ok kell arra, hogy Te is bekerüljél oda. Most még elég hozzá egy rablás, de volt már rá példa, hogy kevesebb is elég volt, mondjuk 10 dollár a bibliában.

Muad\\\'Dib 2015.07.03. 13:30:06

@vadi3:
Tehát te nem hiszel a börtönökben. Ezek szerint viszont a nyers, és kíméletlen erőben hiszel. Aki erős megvédi magát, aki gyenge attól elveszi a kellően erőszakos, ami kell neki. Ez is egy álláspont, bár nekem kicsit vad...

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:31:01

@Kampfer: egyébként egy kiépített, működő határőrség, ami az EU-t is védi, azaz neki is érdeke, más téma. Akkor jogosan kérnénk a támogatást, kellően alá lehet támasztani. Az EU szerintem támogatná, pont, mert érdeke. Ha nem, akkot tényleg érdemes elgondolkodni azon, hogy mik is az EU prioritásai és ezeket hogyan lehet összeegyeztetni a józan ésszel, emberi jogokkal. Sehogy.

DFK 2015.07.03. 13:31:06

@vadi3: ez esetben a 2. opció az elfogadható. Az nem opció, hogy a befogadottak balhézgatnak.

Kampfer 2015.07.03. 13:33:02

@vadi3: Mit kerestem volna Devecserben? Szarba kerültek sajnos néhány faszparaszt gecinyakú nyakkendős pénzember (csótány is esetleg...?) miatt! Pénzzel segítettem őket, ahogy tudtam. De nem azt tartottam volna a megoldásnak, hogy a nappaliba fogadok három iszapos hajléktalant!
Hogy a maradék többi ember hogyan döntene, azt nyilván nem tudom. Hála az Égieknek, az itt elfogadott retkes libbant 'értéket' vallók fényesen szerepeltek a választásokon! Bízom benne, hogy a következőn még csak a listára sem kerül fel egy balfasz vagy libbant sem!
Ami pedig a másik kérdésed illeti, egy ennél radikálisabb kormány (már álló kerítések, rend, biztonság) intézkedései szabta környezetben élnék inkább, mint egy német/francia modellt követő libbant idiótákéban!
Kamp.

vadi3 2015.07.03. 13:33:18

@Muad\\\'Dib:
a) Utópia azt kívánni, hogy rend legyen saját hazájukban és vissza akarjanak térni oda. Ehhez kb. az egész 19-20-századi történelmet kéne egy-két év alatt újraírni és kijavítani.
b) Amíg azon vitatkozunk, hogy hol is kéne lenni annak a nyomorult bevándorlónak, addig az majd megkeresi magának saját álmai földjét.

DFK 2015.07.03. 13:34:46

@sas70: nem jobbos szeminárium, hanem a józan ész és az elemi logika diktálja a példát. Ha nincs jogunk bárki előtt bezárni az ország kapuját, akkor neked miért lenne jogod bezárni a lakásod bárki elől?
Amúgy pont a gerinctelenségetekre, kétkulacsosságotokra mutat rá a hasonklat.

Kampfer 2015.07.03. 13:34:51

@TappancsNyuszi: Értsd már meg, hogy elég az első magyar-román vagy magyar-horvát átkelőig építeni...! Ha így is átjött, csak ezeken keresztül tehette! És a határőrség viszont valóban sokkal erősebb kell legyen annál, mint amit csak a déli szakasz igényelne!
Kamp.

vadi3 2015.07.03. 13:35:40

@Muad\\\'Dib: Örülök neki, hogy tudod, hogy én mit is akarok. Ebben az esetben elég ha rád hagyatkozom és megkérdezlek, hogy mikor kell elmennem vécére, esetleg mikor leszek szomjas....
Légyszi ne írd már le, hogy én mit szeretnék. Arra pontosan én vagyok a legmegfelelőbb személy.

Roan 2015.07.03. 13:36:09

@DFK: Melyik részben olvastad, hogy tárt karokkal várja? Akkor szerinted mennyiben vannak eddig a bevándorlók, és menyibe kerül kerítés?

És, de visszafordítható: ahogy a határvédelem sem, ugyanúgy a menekültek ellátása sem állampolgári feladat, hanem állami. Hiszen éppen azért fizetünk adót, hogy ne az állampolgár kergesse a bűnözőket, ne ő rohanjon be az égő házba oltani, és ne ő szirénázzon végig a városon baleseti sérültekkel, hanem az erre megfelelően képzett szakemberek, akiket a mi adónkból fizetnek.

Muad\\\'Dib 2015.07.03. 13:38:02

@vadi3:
Pusztán szerettem volna felhívni a figyelmedet a hasonló idealisztikus nagyívű megjegyzések hátulütőire. Ki fogja megakadályozni az erőszakos embereket, ha a börtön és elnyomás nélküli szebb jövőről fantáziálunk?

vadi3 2015.07.03. 13:38:27

@DFK: Számomra pedig a rendőrállam nem opció. Mint mondtam, ahhoz, hogy falon belülre kerülj most valamilyen bűncselekmény kell. De voltak más idők is, amikor az ideológia döntötte el, hogy ki legyen falon belül. Ha megteremtesz minden feltételt (értem ezalatt a lakosság teljes ellenőrzését, hogy a bevándorlónak esélye se legyen), akkor elég egy lépés és a rendszert felhasználhatod a másként gondolkodók ellen. Azt azonban ne feledd, hogy OV is másként gondolkodó volt 89-ben

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:38:38

@Kampfer: ha nem őrizzük a határokat, végig, akkor az illegális végigjöhet úgy, hogy első körben nálunk regisztrálják. A Dublin III értelmében pedig hozzánk kerül vissza a tárgyalásra. Ez költség plusz jogi macera. Ha végigfut a határőrség, akkor viszont ez a lehetőség kizárt, foglalkozhat vele Románia.

Atiati 2015.07.03. 13:38:58

@DFK: Azon a pénzen amennyiért megépítjük 10 évig el tudjuk tartani a még most jövő bevándorlókat is. Úgyhogy ha támogatod akkor kezd el ásni az árkot.

Kampfer 2015.07.03. 13:39:58

@TappancsNyuszi: ami engem illet, cseppet semi bízom az eu-ban. Bizonyították már az alkalmatlanságukat, korrumpálhatóságukat és azt, hogy pont leszarják a mi érdekeinket! Ha kell, akkor amit lehet MI MAGUNK tegyünk meg! Építsünk kerítést, műszaki zárat, hozzunk létre végre ismét határőrséget és néhány BTR-t is állítsunk munkába. A Mi-24-eseket is nagy kár volt veszni hagyni...! Teljesen jók lettek volna!
Persze, mindez sokkal egyszerűbb és finanszírozhatóbb lenne, ha nem basznánk el a pénzt faszságokra és totál értelmetlen stadionokra!
Kamp.

vadi3 2015.07.03. 13:40:41

@Kampfer: "Ami pedig a másik kérdésed illeti, egy ennél radikálisabb kormány (már álló kerítések, rend, biztonság) intézkedései szabta környezetben élnék inkább, mint egy német/francia modellt követő libbant idiótákéban!
Kamp. "
Úgy veszem észre, hogy Neked a Rákosi korszak éppen megfelelő lett volna.
Vedd már észre magad, hogy a világ elment melletted...

Muad\\\'Dib 2015.07.03. 13:41:31

@vadi3:
Még csak opcióként sem merült fel, hogy az összes menekültet kizárnánk, vagy háborús övezetbe küldenénk vissza. Az merült fel, hogy a schengeni országokon kívül esetleg más európai jogállamok is vegyenek részt a menekültkérdés megoldásában. Pl. Románia, Szerbia, Horvátország.

Kampfer 2015.07.03. 13:44:02

@TappancsNyuszi: Akkor idővel legyen úgy! Az elsődleges az, hogy Szerbia felől ne jöhessenek. Aztán lehet folytatni, de a lényeg, hogy időt nyerjünk és ne jöhessenek erre! Illegálisan sehogyan sem! Akik pedig itt vannak, haladéktalanul deportálni kell, a táborokat pedig felszámolni, esetleg sokkal jobban őrzött, elkerített és átalakított, a lakosságtól elszeparált egyéb lágereket kellene létrehozni, ahol a még itt lévőket őrizni lehet, amíg vissza nem küldik őket is! Ettől a folyamattól BÁRMILYEN áron meg KELL védeni a lakosságot!
Kamp.

Traktoros lány 2015.07.03. 13:45:46

@Atiati: "Azon a pénzen amennyiért megépítjük 10 évig el tudjuk tartani a még most jövő bevándorlókat is."
Na, +1 gazdasági szakember... :D

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:46:04

@Kampfer: ennyi. Mondom, szerintem a kerítés pénzkidobás, egy újabb mutyi, semmi több. A többiben teljesen egyetértek Veled. Debil libsi leírta, mert debil libsi így látja ;)

DFK 2015.07.03. 13:46:13

@Atiati: Hazugság. Napi 4300 Ft-tal számolva a 60000 menekült évi költsége 94 milliárd és 170 millió forint. s ha még beengedünk még ennyit az év második felében, akkor ez a költség növekszik.

Kampfer 2015.07.03. 13:48:17

@vadi3: sajnos hülyeségeket beszélsz, de nem baj, a te dolgod...!
Már álló kerítések, rend, biztonság: ha ez számodra egyenlő a rákosi érával, akkor szerintem nem nagyon van miről beszélnünk! Egy normális társadalom szerintem:
- védi önmagát és a polgárait: akár KERÍTÉSSEL is!
- RENDET tart mind a mindennapi értelemben, mind kriminalisztikai értelemben, gazdasági értelemben. És ennek a rendnek a megtartását a benne élőktől is elvárja, megköveteli! Külhoniaktól is!
- fenti két pont által BIZTONSÁGOT garantál a polgárainak és az ott élő külhoniaknak is.
Ebben számodra mi a problémás...?
Kamp.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:48:29

@Kampfer: ponz az idő a baj. A fal több hónap. Az erre szánt pénzből villámgyorsan meglenne a humán erőforrás, megfelelő felszereléssel, kutyákkal. Nem kéne hónapokig várni, hogy működjön.

vadi3 2015.07.03. 13:50:15

@Muad\\\'Dib: Játék a szavakkal! Aki idejön azzal foglalkozni kell. Esetleg rámutatsz, hogy veled foglalkozom, de a balra mögötted állóval már nem?
A szerbek már megoldották a problémát részükről, távolsági buszokkal és rendőri útmutatással. Mi az amit szerinted másként fognak csinálni ha megépül a kerítés ????

Egyetlen jó megoldás lenne. Minden elfogott bevándorlót feltenni vonatra (a repülő túl jó nekik) és hazaküldeni. Csak legyen legalább egy valaki az országban aki vállalja, az erkölcsi felelősséget, ha az a menekült gyors úton elhalálozik hazaérkezte után. Csak egy valaki kell aki eldöntheti, hogy ki éljen és ki haljon. Amíg ez nincs meg addig kénytelenek vagyunk kezelni a problémát

DFK 2015.07.03. 13:50:42

@Atiati: Eddig egy 20 milliárdos összegről volt sz a kerítés ügyében, de legyen igazatok, kerüljön többe, mondjuk 50 milliárdba. Akkor szerinted évente 5 milliárdból el tudjuk tartani azt az évente 100-120 ezertet aki még majd jönni akar. Vagyis havonta 4167 Ft-ból el fogunk tartani egy menekültet? Akkor kérem a kormányt, hogy ennél egy forinttal se költsön többet havonta egy menekültre!

Atiati 2015.07.03. 13:51:13

@DFK: Honnan jött a 60 ezer ember? Ennyi közel sincs akik itt lennének, ez maximum az eljárás alatt lévő emberek száma, akik már rég nincsenek az országban.
Másrészt: "A jelenlegi hétéves költségvetési időszakban Magyarország összesen 24 millió eurót költhet közösségi forrásokból a menekültek befogadását és integrálását szolgáló rendszerekre, 40 millió eurót pedig a külső határok őrizetére és a vízumok kezelésére "

Kampfer 2015.07.03. 13:52:47

@TappancsNyuszi: A kerítést én a határ őrzésének csak egy eszközeként képzelem el. De kell, mert a mozgást egy ellenőrizhető mederben tartja és sok erőforrást és időt lehet nyerni általa a határőrizeti szerveknek. A költségét pedig egy hosszútávú befektetésként értékelem, hasonlóan a BTR-ekhez, helikopterekhez, folyami őrhajókhoz és természetesen a humán faktor javadalmazásához és kiképzéséhez! Ezek mind együtt képviselnének értéket és védelmi potenciált, elrettentő erőt a fekák ellen! És még egy hozadék, ami szerintem fontos lehet! Hasonló lépések megtételére ösztönözné saját déli határaik mentén Szerbiát és Romániát is! És mindez együtt már megállítaná ezt az eszement népvándorlást!
Kamp.

Sir Galahad 2015.07.03. 13:53:32

Hajlandó vagyok igazat adni a szerzőnek, meghajolni a kerítés elleni érvei előtt, amennyiben a kerítés helyett mond egy másik megoldást, ami legalább ugyanilyen hatékonysággal távol tartja a népvándorlást. A kerítés kb. 70 százalékos hatékonyságú, ennyivel csökkentette az illegális határátlépők számát, ahol már van, tehát ennél kellene jobb.

Ja, nincs? Akkor csönd.

vadi3 2015.07.03. 13:54:12

@Kampfer: "Ebben számodra mi a problémás...?"

Az, hogy utópia! Még soha senkinek nem sikerült. Azok akik a legközelebb jártak hozzá pont az általad is megtagadott diktátorok voltak. A kommunizmusban és a nácik alatt is volt rend, de volt ám. A pufajkások, meg a pandúrok rendet tartottak. Hát legyen Neked, ha ezt akarod, csak később ne mond, hogy nem ezt akartam.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:55:08

@Atiati: onnan, hogy a nagyfőnök elhintette, kishangya meg elhitte... ahogyan sok mást is. Része a gyűlöletkeltésnek. Az illegális bevándorlás probléma, ahogy mindig is az volt, csak most nem ott van a baj, amire a vezír mutogat.

Kampfer 2015.07.03. 13:56:45

@vadi3: tehát akkor hagyjuk is a picsába, ahogy ez a libbant balfasz szerző képzeli? Semmi gondom vele, ha csak libbantakat szúrkálnak, basztatnak és zaklatnak ezek a jövevények! Félő, hogy nem így lesz...
Kamp.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 13:57:46

@Sir Galahad: de, figyeld a kommenteket. Jólfelszerelt, kutyával ellátott, megfelelő létszámú határőrség. Ennyi :) ha kell, 10 méterenként álljon egy ember. Ja, munkát is teremtünk vele, hosszútávra, nem pár hónapra.

Kampfer 2015.07.03. 13:58:34

@Sir Galahad: Nagyon igazad van! Hetek óta kérdezem ezeket a nagypofájú retek poszereket, hogy az ugatáson túl legalább egyikük mondjon SZERINTE elfogadható megoldást! De ezután csak mély kuss és hallgatás! De nem is ez a céljuk...! Aljas egy népség!
Kamp.

Faszerkezet 2015.07.03. 13:59:26

ööö

"A migránsok akadálytalanul jöhetnének be a déli határon, azonban nem tudnának továbbhaladni eredeti céljuk felé a nyugatin."

Csak egy kérdés. Az osztrák fal megkerülhetetlen, netán átmászhatatlan lett volna??? Ők jobb kerítést építenek mint mi? CSak mert a mienken átmásznak, megkerülik, nem ér semmit, ám ha a sógorok építenének kerítést akkor ittragadnának a migránsok...

Muhahaha

Kampfer 2015.07.03. 13:59:38

@TappancsNyuszi: Ebben viszont neked van igazad...! Már állnia kellene és működnie a határőrségnek! Ezt a lényeget jól látod!
Üdv:
Kamp.

Traktoros lány 2015.07.03. 14:00:30

@TappancsNyuszi: Kutyát akarsz uszítani szegény menekültre? Na, ez szép! :)

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:01:14

@Kampfer: :) további kellemes napot! Üdv, TNy

eßemfaßom meg áll 2015.07.03. 14:01:49

Egy liberális demokrata elmagyarázhatná már egyszer, mi a halálfaszának találta ki az a hülye EU az egész schengeni határ dolgot, ha egyébként az EU-t szimpla átjáróháznak gondolják

Köldök_szösz 2015.07.03. 14:03:12

Az "erőszakos" emberek kerítés meg bevándorlók nélkül sem nagyon vannak emitten megfékezve.
Picsogásnak mondják a jobbfaszok de a nagy mélymagyar igazságrendszer már a bevándorló probléma előtt sem nagyon volt alkalmazva...

DFK 2015.07.03. 14:03:48

@Atiati: Akkor mond meg pontosan, mennyi illegális bevándorló van az országban.

Roan 2015.07.03. 14:04:31

@DFK: És szerinted mind a 60 ezer ember itt él most az országban? A 3 ezer fő befogadására képes debreceni táborban? Ugyanis ez az összes kapacitás.

vadi3 2015.07.03. 14:05:22

@Kampfer: "Félő, hogy nem így lesz..." El kell fogadjam, hogy igazad van. Ha már szurkálnak, akkor már nagyon mindegy lesz, hogy kit szurkálnak
Azonban a kerítés - határőrség nem elégséges megoldás. Az a menekült már itt van és kezdeni kell vele valamit. ezt kéne felismerni és nem homokba dugni a fejünket, hogy ha a kerítés túloldalán vagy, akkor még minden rendben.

Atiati 2015.07.03. 14:05:52

@DFK: Nem tudom mennyi illegális bevándorló van. De aki illegális bevándorló és nincs bejegyezve arra nem is kell költeni egy fityinget sem.

vezér01 2015.07.03. 14:06:38

Nyilván felesleges pótcselekvés volt falat húzni az USA mexikói határára,Izrael köré vagy most a Csalagút francia bejáratához. Ahelyett,hogy szépen beengednék a befelé vágyakozókat, ahogy azt most tőlünk várják.

eßemfaßom meg áll 2015.07.03. 14:07:34

@TappancsNyuszi: "ha kell, 10 méterenként álljon egy ember." ez minimálbérrel fizetett határőkökkel 3x8órás váltásban havi 4milliárd forintból (+kiképzés, +fegyverek, +egyéb felszerelés) ki is jönne

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:08:29

@Traktoros lány: tudom, mocsok vagyok :) de a humanitárius oldalam eltűnik, mikor illegális bevándorlókról van szó. Nem a pedigrémet féltem, csak nem szeretném, ha akár egy ISIS hív is bejutna és dzsihádot csapna. A legális bevándorló, a menekült is megszenvedné, ha ilyen lenne. Ahogy mi is. A legális védve van, a legális úton menedéket kérő szintúgy, velük nincs is baj, szerintem.

Köldök_szösz 2015.07.03. 14:09:42

a megoldásnak meg annyit hogy fogjon össze európa és tisztítsa ki fegyveres erőkkel a kurva országokat ahonnan ezek jönnek a hülyébbik felük miatt

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:09:56

@eßemfaßom meg áll: ja, csak aztán az visszacsorogna az államkasszába, jórészt. Mert adózik, mert költ a megélhetésre. A fal nem.

flort 2015.07.03. 14:10:18

A sok okoskának, aki komolyan veszi magát és most épp' a menekültügyben jártas, pedig néhány hónapja az atomerőmű-építés szakértője volt:

hircsarda.blog.hu/2015/07/03/10_megdobbento_adat_a_keritesrol

eßemfaßom meg áll 2015.07.03. 14:13:27

@TappancsNyuszi: igazad van, nem is értem a demokraták anno miért nem emelték a közszféra fizetését meg az összes segélyt/támogatást a százszorosára, nem került volna semmibe hiszen úgyis visszacsorog az államkasszába és mi lennénk a leggazdagabb ország

Traktoros lány 2015.07.03. 14:15:01

@TappancsNyuszi: " ja, csak aztán az visszacsorogna az államkasszába, jórészt."
Nem az van, hogy qrva nagy a munkanélküliség? (Tudom, a migránsok, mint orvosok és mérnökök...)

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:18:13

@eßemfaßom meg áll: ja, plusz munkahelyet teremt, ami javítja a statisztikát illetve csökkenti az alanyi jogon járó, kifizetett segélyt. Igen, mindkettő az adóból megy, a fizujuk meg a segély is. Viszont így kifizetem a falat, adóból, munkanélküliség viszont tartósan nem csökken.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:19:19

@eßemfaßom meg áll: demokraták, mint a fidesz? Fiatal Demokraták Szövetsége, nem? :)

eßemfaßom meg áll 2015.07.03. 14:22:42

@TappancsNyuszi: remélem ezeket komolyan gondolod mert viccnek durva lenne

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:22:42

@Traktoros lány: de, pontosan. Ezért lenne jobb a határőrség ilyen téren is. Pont a munkahely teremtése miatt. A munkanélküli nekünk pénzbe kerül, a határőr is, csak a bére, ami a mi adónkból megy, után ő is fizet adót, járulékokat. Vagyis a neki kifizetett adónk részben visszakerül a kasszába. A segélyből nem. Plusz végez is valami, szerintem, hasznosat.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:28:12

@Traktoros lány: illetve a segélyből is valamennyi, de az egyenlő azzal, amit a nettó béréből venne.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:34:47

@eßemfaßom meg áll: ez van. Mindenkinek más a gáz. Szerintem pl a fidesz, jobbik úgy gáz, ahogy van. Meg a zokni szandállal. ;)

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:42:21

@Traktoros lány: egyébként ne érts félre, szerintem ez a munkahelyelvevősdi egy ostoba hiszti, amit egy réteg be is vesz. Az elérhető legjobb szakit kell alkalmazni, kit izgat, honnan jött? Ha valaki miattuk félti a munkáját, egyébként sem lehet nagy ász abban, amit csinál. Hogy kell-e ennyire rápörögni a határvédelemre, tudja a jóélet. A fal hülyeség, akkor már tényleges megoldást kéne nyújtani, nem tovább mutyizni az amúgyis vészesen fogyó tőkét. Az illegális bevándorlóval szemben azért vannak fe

Pipas 2015.07.03. 14:46:15

@TappancsNyuszi: "de, figyeld a kommenteket. Jólfelszerelt, kutyával ellátott, megfelelő létszámú határőrség. Ennyi :) ha kell, 10 méterenként álljon egy ember. Ja, munkát is teremtünk vele, hosszútávra, nem pár hónapra. "

Na ez is egy jó nagy marhaság. Egyrészt nyilván folyamatosan megy a sírás, hogy takarékos állam meg túl sok az állami alkalmazott, szóval ha tízméterenként állna egy szakképzett verőlegény, akkor azon menne a hörgés, hogy milyen pazarlás. És persze az is lenne, a kerítésnek éppen az a szerepe, hogy kevesebb ember kell így olcsóbb a határvédelem.

Képzeld el mi történne, ha az orbán besorozna cirka hatvanezer állampolgárt... merthogy ennyi még kevés is lenne a tízméterenkénti módszerhez.

Másrészt menj fel a youtube-ra és nézd meg, hogy milyen az, amikor megindul a tömeg a határon. A kerítés lelassítja őket, de ha csak tízméterenként állna egy ember (és nem lenne gépityu nála), akkor simán legázolnák. Ha van kerítés, az lelassítja őket, oda tud menni egy csapat és vissza tudja zavarni őket.

Nem csoda, hogy a "tízméterenként áll egy ember" módszert senki még csak ki sem próbálta, kerítést viszont sok helyen épyítenek.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:49:17

@Traktoros lány: fenntartásaim, mert nem kér menekültstátuszt sem. És lehet, hogy 9999 csak menekül, de 1 rossz szándékkal jön. Akkor itt a csürhe az összes legális bevándorlót és menekültet meglincseli, mert ha egy rossz, akkor az összes az, szerintük.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:53:43

@Pipas: igen. És mi vam addig, amíg az elkészül? Ja, a kerítés/fal költsége pedig ellenőrizhetetlen, illetve azok végzik, akik eddig is a saját és haverok zsebét tömték. Ha már kitalálták ezt a hisztit, olyan megoldást találjon, ami nem ennyire egyértelműen az ő számláját hízlalja.

Aranyi Gábor 2015.07.03. 14:56:33

Nem kell kerítés. Kutyás határőrség kell, stabil és mobil hőkamerával. 5 méterenként egy-egy határőr. Az első hasal a PKM mögött és nézi a hőkamerát. A második áll az ülő kutyája mellett, akivel együtt nézik szabad szemmel a határt meg az első őrt felváltva. :) Egyébként egészen jó képek vannak már a nem-fasiszta országok külső/belső határán álló kerítésekről. Valahogy nem sikerült TESCO-s drótvágóval lukat vágni beléjük. Volt, amelyik sav- és BTR-álló betonból készült... Kénytelenek voltak alagutat ásni alatta, jó hosszút, jó messziről. A fránya DEMOKRATA zsidók/egyiptomiak meg nem berobbantották, mire elkészült! A NATO-drót olyan, te nagyonmarha, hogy ha sima ótóval rontasz neki, visszapattansz, ha terepjáróval, akkor meg miszlikbe vagdalja a gumidat... Menyé' vissza a Hitgyülibe, és énekeld jó hangosan: Tararara Izrael, tararara Izraael, tararara tararara Izrael! Ennél bonyolultabb szöveggel már ne próbálkozz... Megárthat... Agyilag belerokkanhatsz, pedig most sincs több eszed, mint egy marék döglött lepkének. Annyira még nincs meleg, a kedvenc felvonulásotok sem kezdődött el...

TappancsNyuszi 2015.07.03. 14:59:10

@vezér01: Az USA-Mexikó köztiről vajmi keveset tudok. Izraelben viszont 1000 ből 1 megy a jobb életért, a másik 999 megy robbantani. Teljesen más funkciót tölt be, mint a leendő magyar csoda.

Sir Galahad 2015.07.03. 15:01:31

@TappancsNyuszi: Oké, egyetértek. És ezt Brüsszel engedélyezné? Mert ha jól tudom, nem. Mondjuk jogos, nem írtam a kritériumok közé, hogy megvalósítható is legyen az a megoldás...

Nemfajtalan srác 2015.07.03. 15:03:14

6 ok, amiért értelmetlen ilyen posztokat írni

1 mert lefutott téma

2 mert különben jön a feka meg a paki

3 mert jön a drogfutár

4 meg a terrorista

5 meg besétálnak Putyin zöldemberkéi

6 mert amit a libsi mond, annak az ellenkezője igaz

Nemfajtalan srác 2015.07.03. 15:06:23

@TappancsNyuszi:
Nem igaz. Az ottani arabok legnagyobb része dolgozni ját Izraelbe. és vissza. Az ottani fal sok arabot a saját tulajdonú földjétől, kertjétől vágott el

MEDVE1978 2015.07.03. 15:07:49

Álszent egy cikk, keveri a szezont a fazonnal és politikai érvelést sikerít az egészből. Holott a kerítésről lehetne vitatkozni és néhány érve meg is áll.

Kezdjük ott, hogy mi a gond. Csak a térképre kell ránézni. Hol vannak a fő menekülési útvonalak: az egyik nyilván a volt szovjet utódállamok felől jön keletről. A másik a Boszporusznál Törökországból, a harmadik a görög szigeteknél, a negyedik az olasz csizma lábánál, végül az utolsó Gibraltár környékén. Ezek a nagy érintkezési pontok, ahol menekültek - bevándorlók be tudnak lépni az unióba.

Jól látni, hogy Magyarországot nem érinti a spanyol és az olasz érintkezési pont, mivel Spanyolországból és az olaszoktól földrajzi okokból nem felénk jönnek. A keleti érintkezési pont nálunk Ukrajna., ami viszont schengeni határ és rövid, így eléggé védjük.
Marad még Románia, Horvátország és Szerbia. A horvát-szerb határőrizet mondjuk jóval komolyabb, mint a magyar - horvát (már csak történelmi okokból is).

A lényeg igazából a határőrizeten, illetve a külföldiek áramlásán van, ami a Schengeni övezetben szabad. Mi is történik, hogy ha nagyobb burnuszos, turbános csapatot pillant meg a határrendész a határ közelében? Bizony oda kell mennie és igazoltatnia őket. Ha igazoltatta őket, akkor bebizonyosodhat, hogy külföldiek, akik nem rendelkeznek az adott országba való belépést lehetővé tévő, kétoldalú egyezmények által meghatározott dokumentumokkal (pl: vízum). Ezután ugye két eset van: a nemzeti jogszabályok által ilyenkor általában kitoloncolás vagy addig is idegenrendészeti őrizet jön, hacsak nem kér az illető menekülti státuszt. Utóbbi esetben kérelmét regisztrálni kell és itt jön a csavar. A dublini egyezmény szerint ugyanis az az ország felel a menekültek kérelmének - EU jog szerint fair - elbírálásáért, amelyikben a menekült először az EU területére lépett.

Ha valaki ránéz a térképre, akkor egyértelművé válik neki, hogy a Magyarországra dél felől jövő menekülteknek át kellett jönniük Görögországon vagy Bulgárián. Mindkettő esetében EU-s tagállamról beszélünk, amelynek kötelezettsége lett volna azonosítani és őrizetbe venni a beérkezőket. Görögország ráadásul Schengen tag, tehát ők valószínűleg a schengeni kötelezettségeiket is rosszul látják el, míg a bolgárok esetében a mulasztás csak hallgatólagos. Lényegében az történik, hogy a bolgár, román, szerb, macedón rendőrök, katonák, határőrök kapnak egy kis jattot és továbbot intenek az észak felé utazó menekülteknek. Ez nekik jól jövedelmező üzlet, ráadásul még azt is mondhatják, hogy nem tartják vissza szerencsétleneket a boldogulástól.
Mi a schengeni kötelezettségünk miatt ezt nem tehetjük meg, őriznünk kell a határokat és regisztrálnunk a menekülteket. A szarul működő görög és bolgár rendszer miatt azonban vicces módon nálunk regisztrálják a legtöbb menekültet, holott egyértelmű, hogy ezeket az embereket már az átkelési helyen regisztrálni kellett volna, nemcsak a magyar határon.

"Ezt amúgy már egy hónapja közölték a magyar kormánnyal, mint ahogy azt is, hogy nem szándékoznak jelentősen emelni a DublinIII-egyezménnyel Magyarországra visszaküldhető illegális migránsok számát "

Ez jelentős csúsztatás. Hiszen a dublini egyezmény azt mondja ki, hogy a menedékkérelmet abban az országban kell elbírálni, ahol a menedékkérő az EU-ba lépett. Nem kell tehát emelni ezt a számot: bőven elég, ha ténylegesen azokat küldik vissza, akik már távoztak tőlünk nyugatra (kb. 100 ezren vannak, valamelyik nap olvastam).

TappancsNyuszi 2015.07.03. 15:08:40

@Aranyi Gábor: igen, cicabogár, tudom, hogy fájdalmas számodra, hogy egy magyarul nem beszélőt esetleg előbb alkalmaznak, mint téged, itt, Magyarországon. De ne csüggedj, ez csak a te szakmai hozzánemértésed miatt van :)

TappancsNyuszi 2015.07.03. 15:12:00

@Nemfajtalan srác: az illegálisokról beszélek, nem a teljes határforgalomról :) bocs, ha pontatlanul fogalmaztam.

TappancsNyuszi 2015.07.03. 15:43:57

@Sir Galahad: több értelme van, mint egy újabb teret nyitni a közpénzek lenyúlásának. Akkor is, ha csak az idealista, rózsaszín kis világomban megoldható. Igaz, ott nincs se fidesz, se Boko Haram vagy ISIS ;)

vg123 2015.07.03. 16:05:47

Nagyon is SOK értelme van és szerintem az elsődleges ok és cél:
NAGYON SOK PÉNZT LEHET RÁ ELKÖLTENI.
Sok pénznek nagy a 20-30 %-a, ami visszacsoroghat.
Okosba!

inebhedj - szerintem 2015.07.03. 16:32:58

Én nem annyira értem, mi a baj a kerítéssel. Elmagyarázná valaki érthetően?

Van rajta kapu, azon lehet ki s be járni. A kaputól eltérő helyekre viszont szokás kerítést rakni, egyfelől jelzendő, hogy birtokhatárhoz értünk, másfelől, hogy ne tapossák le a népek a kertet, ne hordják szét a javakat.

Kerítést nem csak országhatáron, de településeken belül, egyenesen ingatlanhatárokon is megdöbbentően elterjedt szokás építgetni a felsorolt okokból - legalábbis nekem szinte kizárólag ilyen tapasztalataim vannak (bár nem lehetetlen, hogy az én tapasztalataim statisztika szórásnak minősülnek).

Mivel a kerítésen - mint említettem volt - van kapu, teljesen fölösleges elmenni a legközelebbi kerítésmentes helyig ahhoz, hogy bejussunk, elegendő a kapuhoz menni. (Ugyanakkor tény, hogy létezik az az eset, amikor az alany a kapu ellenére sem tud be- vagy kijutni, megfigyelhetjük ezt a jelenséget a nyitott ablakon át a szobánkba tévedt, kifelé azonban nem találó rovaroknál.) Ha valaki a kapu ellenére a kerítésen vagy annak megkerülésével próbálkozik, akkor vagy nagyon komoly kulturális és szellemi szakadék tátong a kerítés mögött élők és a kerülgetők között, vagy alapos okkal feltételezhető, hogy utóbbi ártó szándékkal próbál bejutni. Ezzel jól megkülönböztethető azoktól, akik hagyományos módon, a kapun keresztül érkeznek a birtokra.

A kerítéssel a visszatoloncolás is egyszerűbb, hiszen ha valaki a kerítés megkerülésével került az országba, az egyértelműen nem nálunk lépte át az EU határát. A kerítésen való esetleges egyéb sikeres átjutás (hajítógép, robbantás, fúrópajzs) megakadályozása, visszaverése viszont már (katonai) biztonsági kérdés, ebben már az EU (illetve a NATO) illetékes (rengeteg tanáccsal tudnak szolgálni például a hagyományos együttműködés keretében hazánkban dolgozó FBI-szakértők). Ezek gyakorisága valószínűsíthetően alacsony, teszem azt gépjárművel balesetet szenvedni feltételezhetően "könnyebb", a gépjárművek eliminálása mellett mégsem találjuk meg ezt az érvet, ergo a kerítés ellen azzal érvelni, hogy teszem azt, taktikai páncéltörő ágyúval akár néhány óra alatt lerombolható, heroikus vállalkozásnak tűnik.

Olvastam érvként még az 1956-os magyar emigránsokról is (176 ezer fő kb.), bár igazából a kerítés ellen ez sem érv (ahogy az országon belüli vándorlások mérete vagy megtörténte sem eredményezte a birtokhatárokon lévő kerítések elbontását). Sajnos azonban nem találtam statisztikát az 56-os illegális és legális határátlépők, valamint a visszatoloncolások számáról, továbbá arról sem, hogy lett volna a magyar-osztrák határon szabályos és hivatalos átkelőhely. Emiatt úgy érzem, az építendő határkerítéshez 1956-nak nincs több köze, mint 1001-nek. (Találtam még egyéb marginális hivatkozásokat, például István király intelmeinek emlegetése a befogadás témakörében, de valljuk be őszintén, Istvánra hivatkozni már-már antireklám.)

Szóval, nem értem, mi a baj a kerítéssel, annak ellenére sem, hogy témában más megközelítéssel gyakorlatilag nem jelenik meg sajtótermék (ideértve újságokat és blogokat egyaránt), azokat pedig volt alkalmam átbogarászni. Szóval valaki esetleg le tudná írni érthetően?

Sir Galahad 2015.07.03. 17:31:05

@TappancsNyuszi: Nincs több értelme. Konkrétan semmi értelme nincs, ha nem lehet megvalósítani. Álmodozni persze ettől függetlenül szabad :)

Pipas 2015.07.03. 17:58:45

@inebhedj - szerintem: "Én nem annyira értem, mi a baj a kerítéssel. Elmagyarázná valaki érthetően?"

Szívesen! :)

Az, hogy nem a Gyurcsány meg a Bajnai a miniszterelnökök. Igen, egyszerre, kézenfogva.

Mi az hogy, nagyon is! :D

Pipas 2015.07.03. 18:00:46

@vg123: "Nagyon is SOK értelme van és szerintem az elsődleges ok és cél:
NAGYON SOK PÉNZT LEHET RÁ ELKÖLTENI."

Szerintem az állam pontosan ugyanannyi pénzt fog elkölteni ebben az évben mintha nem lenne kerítésépítés.

Pipas 2015.07.03. 18:14:29

"Ebből az Orbán-kormány nemigen jöhet ki jól:"

Nos igen, az Orbán kormány annyire rosszul jött ki, hogy az MSZP már 8%-os támogatottságot élvez, a többi baloldali sufnipárt meg már a "nem mérhető" kategória. Annyira nagyott bukott az Orbán kormány, hogy a magyar választók 75%-a ért velük egyett, a külföldi választók meg a rohadt rossz sajtójuk ellenére hasonló politikusokat kezdtek kreseni otthon.

"a problémát a menekülttáborok időben történő bővítésével lehetett volna megelőzni, de erre nem jutott idő a terroristákkal való fenyegetőzés közepette"

Az tényleg megoldás lehetett volna. Tíz-tizenöt millió befogadása, mi baj lehetne belőle? A cigányokkal is milyen jól jártunk, tízszer annyi arabbal meg négerrel nyilván tízszer olyan jól járunk.

Kell is vagy tizenötmillió, most csak néhány ezren vannak és alig lázadoznak.

Pipas 2015.07.03. 19:14:42

"A kerítés sokak szerint látszatmegoldás, hiszen az illegális migrációt egy ilyen intézkedéssel nem lehet megszüntetni, legfeljebb csökkenteni lehet az intenzitását."[1]

Az autókba szerelt fék sokak szerint látszatmegoldás, hiszen a használatával nem lehet megszüntetni, legfeljebb csökkenteni lehet a halálos balesetek számát.

[1] index.hu/nagykep/2015/07/03/menekultaradat_a_szerb-magyar_hataron/

athumra 2015.07.03. 20:12:24

@vadi3: Tévedésben élsz!
Orsós miniszterelnök "úr" egyetlen döntése amivel egyetértek az a kerítés!
De ha már személyeskedünk: Mond, barátom, van zár a lakásod ajtaján? Be is zárod amikor elmész otthonról? Az autódat, bringádat, motorodat bezárod amikor bemész valahova?
Úgye...
Nos a kerítés ugyanazt a célt szolgálja mint a Te zárad, lakatod, csak egy léptékkel nagyobban.

Aranyi Gábor 2015.07.04. 15:41:03

@TappancsNyuszi: Ki a faxom alkalmaz illegális afgán/szír/nigériai bevándorlót, te nagyonmarha? És mit tudhat BÁRMELYIK büdösnigger jobban nálam? Fact copni, dugni. Pont, ami a portálon IS dühöngő pride-maradékoknak kell. Oda menj, ott legyen nagy a szád... Különben kitágítják... :)

Chris Lamb 2015.07.04. 20:52:52

Vajon miért van az hogy akik ki nyilvánítják azt hogy nem kérnek az illegális migránsokból (köztük én) egyből náci lesz? A ballibsik amikor csinálják ámokfutásukat nem félnek esetleg attól hogy valakik nagyon pofán basszák őket? Én idáig nem foglalkoztam politikával de amikor szembesülve a migráns problémával és azzal hogy a elmebeteg balliberális pártok az esztelen Orbán fóbiájuk miatt alantas nigger és muszlim migráns pártiak lettek belőlem szélső jobboldalit csináltak. Ha az nácinak számít aki azt szeretné ha a hazájából a söpredéket kipofozzák, ha az szeretné hogy akármilyen eszközzel állítsák meg az inváziót ha kell akkor úgy hogy halomra lövik őket akkor náci vagyok. Vajon mennyi átlag magyar polgár agyában feszül a húr és pattan el? És mikor jön el a pillanat hogy a bekattant átlag polgárok tömegei csatlakozva a radikálisokkal megrohamoznak egy "menekült tábort" és ott mindenkit meglincselnek?

TappancsNyuszi 2015.07.06. 16:10:33

@Aranyi Gábor: öregem, ennyi értelmet egy helyen... de mondd, nem felelőtlenség az összes, általad ismert szót egyszerre fölhasználni?

TappancsNyuszi 2015.07.06. 16:16:29

@Chris Lamb: én a dilis ballib vagyok :) az illegálist, ha nem is lőném halomra, d3 azonnali hatállyal tolnám vissza oda, ahonnan jött. A már itt élő, legálist. amint nem tiszteli a helyi normákat dettó. Mindenki érdeke, hogy ne legyen lincshangulat :) ettől Te nem vagy náci, csak félted hazádat, családodat, magadat. Üdv :)

TappancsNyuszi 2015.07.06. 16:43:19

@Aranyi Gábor: ja, egyébként a munka a legális bevándorlóra vonatkozik, elvégre hivatalosan csak ő kaphat munkát, nem?

Aranyi Gábor 2015.07.06. 19:27:22

@TappancsNyuszi: A kerítés az illegálisok ellen épül. Hogy a faxomba jön ehhez, hogy egy magyarul nem beszélőt hamarabb alkalmaznak, mint engem, mert szakmailag jobb? Ne válaszolj, ezt átgondolnod több napba is kerülhet, és akkor is lexarom.

TappancsNyuszi 2015.07.07. 11:35:07

@Aranyi Gábor: nem baj, cuncimókus, rettegj csak :) kisnyuszikák mindent elhisznek, amit a nagy Orbánbácsi mondd. Mert tudod, ha azt figyeled, amit csinál, nem pedig amit mond, akkor talán az az egyetlen, árva sejt a szürkeállományodban felfogja, hogy ő minden, már itt élő külföldi ellen indított kampányt. A fal pedig drága lesz, többe fog kerülni, a mutyikkal, mint amennyit prognosztizál, ja bocs, tervez rákölteni. Ezt pedig majd mi megfizetjük, mert hát Orbánbácsi szűk körének kell a nagyobb luxusvilla, az újabb luxusautó. Nem várom, hogy fölérd ésszel, hogy a baj az újabb lenyúlással van, nem a határvédelemmel.

Aranyi Gábor 2015.07.07. 17:07:39

@TappancsNyuszi: Miért nem a Hitgyüliben várod a ...lélek kiáradását, hogy fulladnál bele... Hol a faxomba' van Orbán a mexikói/Gáza övezeti stb. határon, ahol mindenütt van kerítés a hordák miatt?? Ja, és ott lőnek is... Kavicsdobáló kölykökre, mert NEKIK lehet. Őket nem sorolja hátrább a Freeeeedom, legföljebb az ENSZ pampog, de Izrühell lexarja, az amik meg nem fizetik két évig a cehhet, és az egész ENSZ-székház víz meg villany nélkül marad... Elmégy anyádba, ha beállsz a sorba a niggerhorda legvégére.

TappancsNyuszi 2015.07.07. 21:16:35

@Aranyi Gábor: jajj, nyuszómuszó, folyton bemutatod, hogy tudod még tetézni a hülyeséget... mondd, a légzést legalább sikerült egyedül elsajátítani, vagy azt is úgy tanították?

Aranyi Gábor 2015.07.07. 23:55:57

@TappancsNyuszi: Hogy áll a niggerek matatópálcája? Hányan vannak még előtted, mielőtt kistestvért csinálhatsz magadnak?

TappancsNyuszi 2015.07.08. 00:13:22

@Aranyi Gábor: és íme, csak újból alátámasztottad az előbbi válaszomat. Semmi baj, babafiúkám, vágd tovább magad alatt, egyszer majdcsak belepottyansz ;) puszi arra a cukkerbogyó, hamvas pofidra x

Aranyi Gábor 2015.07.09. 09:20:21

Miért kéne nekünk a 6-800 éve (?) itt fialó, integrálhatatlan, bár katolikus vallású cigány tetejébe akár csak 100 000 buzulmánt befogadni a kb. 1 milla orrnehéz, szintén integrálhatatlan büdös globálkufár mellé? (Ha nem állsz le, a legközelebbi romkocsma falába azért megkísérelhetjük a beintegrálásodat. Vigyél magaddal mindjárt két embert... EMBERT mondtam, nem cigányállatot, nem majomszabású szudáni banánzabálót!

TappancsNyuszi 2015.07.09. 12:18:41

@Aranyi Gábor: ezek után igencsak rászolgáltál a neonáci jelzőre :) szóval, nácikám, első körben a hozzád hasonló, nemkívánatos egyedeket kéne a társadalomból kivenni, pl alkossatok kommunát, vagy valami, ahol egymást hergelve lehet kakival dobálózni, stb. A társadalomra legkárosabb elemek ugyanis ti vagytok, tetszik vagy sem. Nem véletlen, hogy akinek egy hangyányi esze is van, kézzel-lábbal igyekszik lemosni magáról még a nácizmus látszatát is. Arról már inkább nem is beszélek, hogy a neonácikat túl sok ész nem háborgatja. Élből elutasírani és gyűlölni lényegesen kisebb agyi kapacitást igényel, mint megérteni vagy megismerni. Angyalbögyörőm, ne égesd tovább magad. ;)

Aranyi Gábor 2015.07.10. 11:13:43

@TappancsNyuszi: Mi vagyunk az egyelőre csendes többség. Mi hoztuk össze azt, amit a globálkufárok a saját zsebük megtömése után segélyként a nemzeti romákoknak juttatnak. Nincsenek elegen, tehát ide kell hordani jó pénzért az álmenekülteket. Namost két dolog lehetséges: Viktor Vezér vagy teszi a dolgát, és olyan európai választ ad, hogy a mexikói/gázai fal adja a másikat; vagy elsöpri a népharag, és akkor jön a Jobbik, felállnak a közrendvédelmi telepek, újra lesz határőrség és CSENDőrség, talán akasztani is fognak. Ha viszont CSAK orrba-szájba kettőskereszteznek és szentkoronáznak, és EGYETLEN büdöscigányt/büdöszsidót nem vágnak orrbna (MINT AHOGY EDDIG SEM, SŐT!!!), akkor megfordul a mondás, ami eredetileg így hangzott: Magyarország nem volt, hanem lesz! - Magyarország VOLT, de többé nem lesz soha. Mert ahol zsidó-cigány-nigériai és egyéb muszlim alkot többséget, az többé nem magyar, és nem is ország (=uruszág). Szemtől szemben nem ugatnál ennyit, mert két légvétel között benned akadna a szusz... (Ja, ha én neonáci vok, akkor valszeg Izrühellben meg Jusraelben echte fasisztákok építették a kerytést, ami mögül LŐNEK IS, te agyhalott felforgató büdösgetzi pridevonulós kecskebacó idegenszívű agyamputált gennyláda.)

Aranyi Gábor 2015.07.10. 11:16:11

@TappancsNyuszi: Idéznék, te mocsaheddin, egy előttem szólót:
- Chris Lamb 2015.07.04. 20:52:52 -
"Vajon miért van az hogy akik ki nyilvánítják azt hogy nem kérnek az illegális migránsokból (köztük én) egyből náci lesz? A ballibsik amikor csinálják ámokfutásukat nem félnek esetleg attól hogy valakik nagyon pofán basszák őket? Én idáig nem foglalkoztam politikával de amikor szembesülve a migráns problémával és azzal hogy a elmebeteg balliberális pártok az esztelen Orbán fóbiájuk miatt alantas nigger és muszlim migráns pártiak lettek belőlem szélső jobboldalit csináltak. Ha az nácinak számít aki azt szeretné ha a hazájából a söpredéket kipofozzák, ha az szeretné hogy akármilyen eszközzel állítsák meg az inváziót ha kell akkor úgy hogy halomra lövik őket akkor náci vagyok. Vajon mennyi átlag magyar polgár agyában feszül a húr és pattan el? És mikor jön el a pillanat hogy a bekattant átlag polgárok tömegei csatlakozva a radikálisokkal megrohamoznak egy "menekült tábort" és ott mindenkit meglincselnek?"

TappancsNyuszi 2015.07.10. 11:50:21

@Aranyi Gábor: jaj, butus, attól nem lesz valaki náci, hogy szeteti a hazáját, nem kér a migránsokból, esetleg vannak fenntartásai bizonyos etnikumokkal szemben. A náci te vagy, édesem, aki büdöszsidózik, büdöscigányozik, stb. Szegény ChrisLamb nem érdemli meg, hogy egy szintre próbáld magatokat helyezni. Értem én, hogy zavar, hogy egy szemüveges aktakukac vagy, engem us zavarna a külsőm a helyedben. Értelmes lányod, olyat, amilyet kívánsz magadnak a facebookon, sose lesz, nem tudnál neki annyi szellemi táplálékot adni, hogy akár a 8 általánost elvégezze. Gáz vagy, fiam, na. Nem a zsidók és cigányok miatt vagy sikertelen kis mitugrász, hanem a saját butaságod miatt. Mondjuk ehhez kéne némi ész, hogy belásd...

TappancsNyuszi 2015.07.10. 11:56:07

@Aranyi Gábor: de egész nyugodtan válaszolgass, engem szórakoztat ez a szintű hülyeség XD vicces figurának tartalak

Aranyi Gábor 2015.07.12. 11:57:59

@TappancsNyuszi: No, akkor most mégy el a cigányzsidóbevándorlóbüdöskörva buzi édesanyádba. Arra sem vagy méltó, hogy személyesen törjem be a pofádat. "Egyik fülem sós, a másik paprikás, nem hallom, hogy mit dumálsz." Remélem, dagadtra coptad/toszattad magad a pridén. Engem az zavar, hogy ilyen hülye faxok ülnek minden olyan helyen, ahol MAGYARoknak kellene. Még három év, fél lábon kibírom. A Jobbik alatt Te meg a magadfajták visítani fognak. Szerintem addig vándorolj ki Izrühellbe/Indába/Szíriába, amíg ITTHON nem állnak a táborok. Meg a falak, falak előtt cölöpök, cölöpök előtt sok-sok kis hazaáruló tappancsnyuszi... Egy sor cigány egy sor tűz, egy sor tappancs - már is égnek... Jé, ez még mozog! "Tarkólövés. Így végzed hát te is". Kellemes további őrjöngést - én már nem veszek róla(d) tudomást, kiadtam a melót szakembereknek. Tartós tejet már ne vegyél.Élvezni meg azt élvezd, a a muzulmán horda az anyád ravatalán teherbe bacca a lányodat/fiadat/kutyádat, mid van - csak nem fogod tudni, hogy a több ezer közül ki az apa...

TappancsNyuszi 2015.07.16. 17:54:11

@Aranyi Gábor: jajj, babám, eleve hogy lennék, ha anyukám homoszexuális lenne? Itt már zavar van, a többi csak ennek a folytatása :) és ki a szakember, édes? Látom, már sértegetni sem tudsz rendesen, legalább mondanál újat... ehh, mit is vártam? Ja, a tartóstejet amúgy sem szeretem :) a szaki, akit rámküldesz, olyasmi fizikum, mint te? :) az jó buli lesz, bár fizikálisan nem bántom a nálam gyengébbet... csak szóban és írásban :)

felfordul a gyomrom 2015.07.25. 16:58:05

@DFK: "hány bevándorlót kvártélyozott már be a saját lakásába?"

én például annyit, amennyi csak befért. vagyis én nyugodtan dumálhatok, mert megtettem minden tőlem telhetőt. mondjuk ez a szám nulla, mivel nincs lakásom, de ez még mindig jóval több, mint amit például te tettél. és ráadásul még nem is uszítok.
gondolom, ti vagyonosok azt hiszitek, hogy jogosan minden a tietek. nos, a mai világhelyzet éppen a tévedéseteket mutatja meg. és ha nem ismeritek el a buktát, ez csak egyre durvább lesz. :D

Proud Mary 2017.10.27. 16:18:25

vicces volt visszaolvasni 2017-ben ezt a fröcsögést
süti beállítások módosítása