B1 blogcsalád



Agyhalottak hete - Fideszék ráuntak a kormányzásra?

2014. december 15. - Ficsúrfi

Igen súlyos lehet a slamasztika a kormány házatáján, hiszen emberemlékezet óta első alkalommal járja Orbán Viktor az országot ilyen hevesen: a propaganda-járatában az első komoly megálló a Blikk szerkesztősége volt a múlt hét folyamán, ahol nagyjából másfél órát töltött el az olvasók telefonos, valamint online kérdéseinek megválaszolásával. Interjút is adott a médium egyik újságírójának, válaszolva a leginkább kellemetlen kérdésekre is.

ro.jpg

 Fotó: n3xsys.deviantart.com

A Medián múlt héten nyilvánosságra hozott felmérésének értelmében egyetlen hónap alatt tizenkét százalékot zuhant a narancssárga népszerűség: kérdés az, hogy a miniszterelnök személye milyen irányba képes befolyásolni - ha képes egyáltalán - ezt a történelminek is joggal nevezhető lejtmenetet. (Csak tartson ki ez a szép statisztika legalább a tavasz elejéig.)

Amellett, hogy az internetadó, a vasárnapi zárva tartás és többek között a drogteszt ügyén folyamatosan csinálják a politikai thiller-komédia műsorszámot a kormány tagjai, újabb állandó- és epizódszereplők kapcsolódtak be az ízléstelen tréfálkozásba.

Buli van Orbánisztánban!

Orbán miniszterelnök a Bloomberg amerikai hírügynökségnek adott egy interjút, amelyből a dekadens és hanyatló, egykori szuperhatalom számára kiderülhet, hogy milyen pompás is a "magyar modell" - nem, nem Palvin Barbara. "A miniszterelnök szerint a kormány "keresi" azt a pillanatot, amikor csökkentheti majd az adókat. Mint mondta, arról folyik a vita, hogy ezt a jövő év közepén vagy 2016-ban kell-e megtenni." Érdekes ez a kijelentés annak függvényében, hogy a hazánkban létező 27 százalékos áfa gyakorlatilag Európában a legmagasabb, emellett új, igen vitatható adónemek bevezetését tervezi a kormány...

Bayer Zsolt újságíró, a Fidesz egyik alapítótagja, a Békamenet Békemenet tömegdemonstráció főszervezője, a Magyar Hírlap mai vezércikkében gyakorlatilag John McCain amerikai szenátornak, korábbi elnökjelölt édesanyját méltóztatta lekurvázni - elnézést a szóhasználatért, de ez történt. Bayer biztosan nem hallott Orbán interjújáról - vagy egyszerre nyalunk és támadunk is, csak bejön valamelyik stratégia?

Deutsch Tamás, vagyis a Fidesz főtrollja, Juhász Péter ellenzéki képviselő drogvádjára reagált úgy, mintha a klaviatúrájának püfölése előtt, éppen szétküldte volna magát valamilyen tudatmódosításra kiválóan alkalmas anyaggal - vagy ez csak az alapállapot? Fene tudja.

dt.jpg

Fotó: 444.hu

Gulyás Gergely, a "bosszúszomjas és már a kiegyensúlyozottság látszatára sem ügyelő RTL Klubnak" mondott egy szívélyes litániát - amellett, hogy azért kiállt Pokorni Zoltán, urizálást bíráló kijelentése mellett.

Ha már urizálás. Balázs Árpád, Siófok vesztes polgármester-jelöltje költséges, szükségtelen és joggal vérforraló kampányfogásában, díjmentes okostelefont ígért azon nagykorú lakosoknak, akik igénylést nyújtanak be erre. Az agyrohasztó kampányfogás nem jött be, csúnyán kikapott független kihívójától. Okostelefonra éhes, élelmes lakosok így is szép számmal akadtak, 2170 személy - vagyis az október hónap 29. napjáig regisztráltak - így is megkapják 58 millió forint értékben a készülékeket - ezt Balázs egészen biztosan, a saját vagyonából fogja előteremteni...

Mi lesz még itt? Vagy ezek pont arra apellálnak, hogy elbukjon a kormányuk? Nagyon úgy néz ki.

Srácok, sok szerencsét kívánunk hozzá, végre jó úton haladtok!

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr876984525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2014.12.15. 13:31:02

Értelmes, remek poszt. Valóban Buli van Orbánisztában, mert józan ésszel ennyi ostoba törvényjavaslatot hozni nem lehet. Deutsch Tamás személye már csak ráadás. Szórakoztató valaki, csak egy a baj, hogy sokba kerül:)

lófüle elemér 2014.12.15. 16:09:48

Agymosott barmok, ezekre majd akkor emlékezzetek, amikor viktor istenetek 2018 év visszaad nektek pár gyöngyöt a tőletek elrabolt gyöngysorból. Ezeket a húzásokat 2011-ben is megcsinálta, de már akkor tisztában volt azzal, hogy a nulla IQ közeli tömeg az, aki őt évtizedekig a hatalomban tartja, csak megfelelően kell csinálni a rablást, és a minimális visszaosztást, amitől a sok agyhalott idióta azt hiheti, hogy érte történik bármi is ebben az országban.

Sexual Harassment Panda 2014.12.15. 16:27:06

@lófüle elemér: ha megérik a 2018-as választásokat..

lófüle elemér 2014.12.15. 16:35:38

@Sexual Harassment Panda:

Januárban garantált még a többség. Megszavaztatja a parlamenti agyhalottakkal, hogy élete végéig ő a Közt. Eln., full beleugatási lehetőséggel minden ügybe, valamelyik seggnyaló bábját beteszi a Min. Eln. székbe, a sok birka meg bután néz ki a fejéből. Emlékezz ToJóra, olyan pártalkotmánya volt, hogy nem lehetett kirakni belőle.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.12.15. 16:38:47

ezt a siókokost nem is hallottam eddig. nem semmi.

WilburSmith 2014.12.15. 16:44:50

Mi ebben a meglepő? Két ciklus behúzva, jöhet a váltás. Ja az meg böszme és néma meg süket is. Sebaj, majd mi megoldjuk neki. És ebből lett a cikk. Így megy ez már jó rég óta. Nem kell meglepődni. Most szinte hónapra pontos a 2006-os forgatókönyv.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 17:10:35

"Vagy ezek pont arra apellálnak, hogy elbukjon a kormányuk? Nagyon úgy néz ki."

A posztoló bátran az élére állhat az agyhalottaknak.

Az "apellál" ugyanis azt jelenti, hogy HIVATKOZNI, a jogi nyelvben FELLEBBEZNI. (Angolul: appeal to)

"Nincs apelláta" mondja ugye a művelt magyar, amikor azt akarja tudatni, hogy a vita le van zárva, kuss legyen.

Nem kötelező ám a franciás műveltség, de akkor óvakodni kell azon kifejezések használatától, amelyek eredete a francia nyelv homályos múltjában gyökeredzik :)

alex77 2014.12.15. 17:37:07

@polyvinyl: Én azért kicsit óvatosabb lennék, ha már elhatároztam, hogy le akarok oltani valakit, mert könnyen fordítva sülhet el a dolog...
:-)

wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Apell%C3%A1l

"2. Számít rá, hogy úgy lesz, ahogy elképzeli, várja; bízik abban, hogy egy változás úgy fog történni, vagy egy személy úgy fog cselekedni, ahogy ő azt elképzelte, elvárására hagyatkozik.
A vezető arra apellált, hogy a beosztott elvégzi a munkáját. A szülők arra apellálnak, hogy az iskola jól felkészíti a gyerekeket az életre."

"Eredet [apellál < latin: appellare (megszólítani) < ad- (neki) + pello (hajt)]"

2014.12.15. 17:37:44

@polyvinyl: Köszönjük, Emese!

Göntér László 2014.12.15. 17:38:12

Van - e realitása annak, hogy a FIDESZ bukásra játsszon? Szerintem van. Miért gondolom ezt? Magyarországon majdnem minden fejlesztést EU- forrásból tudunk finanszírozni. Saját forrásainkat lekötik a kötelező saját részesedésünk, részint a NATO által előírt védelmi kiadásaink növelése. A kérdés az, hogy mi lesz az EU-s források megszűnése után? A forrásnélküli üres kassza ugyan kinek kell. Gondolom, hogy ez a helyzet kiváltja a forró krumpli dobálást. Szerintem a FIDESZ most azt csinálja, hogy forrósítja ezt a krumplit, de eddig egyik ellenzéki pát sem akarta elkapni. Feltételezem, hogy azok akik eddig profitálhattak az EU- pénzekből, a forrás várható kiszáradásától bepánikolnak és azt sem tudják, hogy mi lesz velük ezután. Az országra, függetlenül attól, hogy kinél landol a krumpli, keserves évek várnak, mert az elszalasztott lehetőségeket utólag nem lehet pótolni.

borso 2014.12.15. 17:41:17

alapvetően nekik már tök mindegy, talán nem is érdekli őket. és hogy miért? mert olyan horribilis mennyiségű milliárdot loptak ki maguknak az országból amiből a 128. leszármazottjuk is francia pezsgőben fürödhet. ergo ez már csak egy végjáték arra, hogy azt a maradék 1000 és 1000 milliárdot ellophassák. aztán jöhet az özönvíz......
ha Causescu sorsárra juttatnánk őket (mindet) az segítene még valamit, ha nem akkor marad a rabszolgaság 1000 évre.....

turista a saját országában 2014.12.15. 18:15:27

@lófüle elemér: "Megszavaztatja a parlamenti agyhalottakkal, hogy élete végéig ő a Közt. Eln., full beleugatási lehetőséggel minden ügybe, "

Dehogyis.

1. Közt.-i elnökként előbb-utóbb úgy járna, mint Janukovics, vagy rosszabb esetben Kadhafi.

2. Ha valamilyen csoda folytán választáson bukna meg a Fidesz, az több mint kormányváltás lesz, itt rendszerváltásra lesz szükség. Vissza kell építeni a jogállamot. Abban pedig fasiszta diktátornak nincsen hely. Alkotmányozó nemzetgyűlés, a Parlament új közt. elnököt is választ. Legkésőbb az új elnök hivatalba lépése után Orbán vagy magától eltakarodik, vagy rendőrök mennek érte.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 18:40:03

@alex77:

Én maradik a franciás műveltségemnél, neked meg sok sikert a Wikiszótárhoz :)

lófüle elemér 2014.12.15. 18:45:28

@turista a saját országában:

Kihagyod a képletből a full agyhalott fideszes szavazóbázist. 4 év olyan törvénykezés után, ahol Paksról dönteni egy hétvége volt, az ugyancsak agyhalott devizásokat 4 éven keresztül tudták fanatizálni azzal, hogy hú de meg lesznek segítve, csak várjanak decemberig, aztán májusig, aztán majd novemberben, de majd februárban istenbizony. Szakadtra röhögtem magam az idiótán, aki a mostani választás után a retek klubbon panaszkodott, hogy "de a rogán úr nem ezt mondta".
Mit vársz ettől a bagázstól, ezek még az utolsó 5 év dilettáns kormányzásáért is Gyurcsányt hibáztatják, csoda, hogy nem Koppány a hunyó, amennyi agyuk van, még az ókorba is vissza tudják vezetni a bűnbakkeresést, ha viktor éppen azt regéli el nekik.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 18:49:41

@turista a saját országában:

"Közt.-i elnökként előbb-utóbb úgy járna, mint Janukovics,"

Lássuk, Janukovics hogy járt:

A Nyugat és az EU addig hergelte hazugságokkal az ukránokat, amíg sikerült megtölteni a kijevi főteret (Majdan) lelkes, de buta fiatalokkal. Aki jó volt, aazt hallottam, drogot is kapott.

Majd az összeterelt fiatalok közé provokátorokat küldtek.

Majd a provokátorok miatt balhé tört ki, ekkor rendőröket küldtek.

Majd a háztetőkre mesterlövészeket küldtek, akik EGYFORMÁN lőttek a drogos kis gecikre és a rendőrökre is.

Majd a véress puccs elmosta a Janukovics kormányt.

Később Krím elszakadt, hogy mentse az oroszait a polgárháború felé sodródó országból. Majd ugyanezért Donyeck és Luhanszk is függetlennek nyilvánította magát.

Nemrég Kijevben megalakult a KÜLFÖLDI állampolgárságú személyekkel feltöltött "ukrán" kormány.

Most éppen az Oroszország elleni háborúra készül Ukrajna. Már ki is mérték Kelet-Ukrajnában katonai temetőnek azt a 80 hektáros területet, ahová az ukrán hadsereg 250.000 hősi halottját fognak elhantolni.

EZT akarjátok?

Polgárháborút?

Báb-kormányt?

Halottakat?

Mert ha igen, akkor járjatok elöl jó példával. (Nem azt írom, hogy dögöljetek meg, de valami hasonlóra gondolok.)

gázóra ellenőr 2014.12.15. 18:52:27

@alex77: Háááát,,,. A könyvformájú Értelmező Szótárban az van amit a polimer mondott. Én annak jobban hiszek.

Sexual Harassment Panda 2014.12.15. 18:54:42

@polyvinyl: légyszíves magyarázd el, hogyan lehetne nálunk báb-kormány?
A yenkik mebgorítják a fideszt, ez tiszta sor.És utána?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 19:00:17

@Sexual Harassment Panda:

Úgy, ahogy az ukránoknál csinálták. Nem akarok oldalakat linkelni, mert nem lennék népszerű vele ezen a blogon, de van egy pár magyar nyelvű oldal, egy kicsit több angol nyelvű, és ha olyan szerencsés vagy, hogy oroszul is olvasol, akkor igen bőséges a szakirodalom.

dont be such a jew 2014.12.15. 19:00:32

Megint fossá vert a fidesz mindenkit?

De miért az Egyenlitőről kell ezt megtudnom?

Sexual Harassment Panda 2014.12.15. 19:03:46

@polyvinyl: hál'istennek nem beszélek oroszul.De komolyan érdekelne, hogyan kivitelezhető az, hogy Orbánt megborítsák, és ne a jobbik legyen hatalmon?Egyáltalán, ez lehetséges?
Úgyhogy nyugodtan linkelj nekem valamit.

sanyix 2014.12.15. 19:24:50

@polyvinyl: hú te valami nagyon kemény anyagot szívsz. Ilyen hallucinációkat nem gyakran olvasni.

sanyix 2014.12.15. 19:25:50

@dont be such a jew: hol vert fossá kit? Kiküldte pintér a fiúkat valakihez hogy agyalják meg? Vagy autórobbantásra célzol? Miről maradtam le?

saját macskám 2014.12.15. 19:27:36

lotár ügyes traktoros, liza ügyes kombájnos

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.12.15. 20:03:48

Bayer minden szava igaz.

És ettől ti nagyon szenvedtek.

Amerika egy országokat tönkre tevő, káoszt okozó, majd a zavarosba erőforrásokat bagóért megvásárló önző diktatúra.

Nézzetek már szét, hogy hol és mit hagytak maguk után !
Irak, Afganisztán, Szerbia, Egyiptom, Ukrajna, ...

iovialis 2014.12.15. 20:09:40

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: ... Németország, Japán, Dél-Korea.

Szerencsétlen...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.12.15. 20:12:09

@iovialis:

"Menjen hozzád Amerika demokráciát csinálni !"

Már csak ezt mondják, a halálos ellenségeiknek az országok.. :DDD

midnight coder 2014.12.15. 20:22:44

@iovialis: Ebből a japánok nem az USA támogatása miatt lettek naggyá - ők már akkor megverték az USA ipárát amikor még a kínaiak még tömegesen haltak éhen. Aztán a kicsi kínaiak megcsinálták nagyban amit a japók kicsiben, de ezt már nem csak Detroit szívta meg, hanem az egész nyugati ipar. De sebaj, okos közgizdák kitalálták hogy nem az iparból kell élni, hanem a szolgáltatásból. Ez után pedig szépen nekiálltak kiszervezni a szolgáttatásokat is Indiába....

A másik két ország pedig kirakatország. Azt kellett megmutatni a béketábornak, hogy a Nyugathoz tartozni mennyire jó is.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 20:23:21

"gyakorlatilag John McCain amerikai szenátornak, korábbi elnökjelöltnek az édesanyját méltóztatta lekurvázni - elnézést a szóhasználatért, de ez történt."

Bayer ezt írta: "you are a son of a bitch"

A "son of a bitch" jelentése: kurafi, gazember, csirkefogó, erkölcstelen ember

Szó sincs tehát a kedves mama lekurvázásáról :D

Tessék angolul IS tanulni, kedves poszter :D

Gour (törölt) 2014.12.15. 20:28:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Tudom, hogy a Dunába géppuskáznátok mindenkit aki nem agymosott jobbikos de egy kicsit még várnotok kell srácok. :)

sanyix 2014.12.15. 20:34:27

@polyvinyl: a son of a bitch konkrétan megfelel a magyar "kurva anyád"-nak. Ha nem tetszik fordulj az angol anyanyelvűekhez, és magyarázd el nekik hogy rosszul használják :)

sanyix 2014.12.15. 20:35:12

@sanyix: de még a szó szerinti fordítás is sokat mondó: "kurva fia vagy"

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 20:40:29

@sanyix:

Ja. Amelyik gyerekre meg azt mondjuk, hogy ördögfióka, annak megsértjük az anyját, hogy összefeküdt a sátánnal.

Így gondolod?

legeslegujabbkor 2014.12.15. 20:42:28

@midnight coder:

Azt azért elmagyarázhatnád, hogy akkor Orbán mi a fenét kólázgat az ellenséggel?

sanyix 2014.12.15. 20:44:57

@polyvinyl: Az ördögfióka manapság egy kedveskedő elnevezés. A "son of a bitch" viszont nem az, hanem egyszerűen "kurva anyád" :)
Most próbálhatod tagadni a nyilvánvalót, megint csak a mindenki hülye csak te (meg a zsótika) vagytok helikopter módszerrel, de a jelentése nem fog megváltozni.

BelAmi 2014.12.15. 20:47:44

@polyvinyl:
Son of a bitch in different languages:
Gaelic: Mac ghalla
Welsh: Ap ast
Spanish: Hijo de una puta
Portuguese: Filho de una puta
Italian: Figlio di una puta
French: Fils de une putain
Dutch: Zoon van een kutwijf
German: Sohn eines Schlampe

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 20:54:19

@BelAmi:

És ezzel mit akarsz mondani?

Azt, hogy ügyesen hysználod a Google Translate szolgáltatást?

martineden 2014.12.15. 20:55:06

@polyvinyl: Jee ,egy fideszgorenynek igaza van.Ennel nagyobb sikered ne legyen az eletben,csicska.

martineden 2014.12.15. 21:03:19

@polyvinyl: Hat igen a saroba szoritott patkany fidesznek semmi sem draga,meg a polgarhaboru sem.De ha mar elkerulhetetlen ,inkabb a roman peldat kovetjuk fideszgoreny.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 21:06:33

@sanyix:

"Az ördögfióka manapság egy kedveskedő elnevezés. A "son of a bitch" viszont nem az, hanem egyszerűen "kurva anyád" "

Ha még ötvenszer ideírod, akkor se azt jelenti, hogy a "kurva anyád". Ez ugyanis csak az egyik FELE a teljes magyar fordulatnak.

kurva anyád =/= anyád kurva

A magyarban használt "baszd meg a kurva anyád" - aminek a rövid formája a "kurva anyád" - angolul nem így van, "u mofo" :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 21:08:50

@martineden:

"a saroba szoritott patkany fidesznek semmi sem draga,meg a polgarhaboru sem"

Miért akarna a Fidesz polgárháborút, te észlény? :DDD

Hiszen ők vannak kormányon, agyaskám, az ő érdekük a béke :DDD

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 21:10:44

@polyvinyl: Persze, az EU meg a gonosz Nyugat hergelte fel hazugságokkal az ukránokat. Az ukránok valójában imádtak úgy élni, vajaskenyéren, miközben Janukovics az ő pénzükön arany WC-kefét használt. Már pont az tervezgették az ukránok, hogy hétvégén is dolgoznak, hogy Janunak legyen pénze még egy kalózhajóra, aztán jött a Nyugat a hazugságaival. XD

Krím meg szakadt, hogy mentse a polgárháborútól az oroszait, jah jó vicc. Krím szakadt, mert tele volt felségjelzés nélküli (orosz) fegyveresekkel, és nem volt más választása. A kamuszavazás meg annyira lett meggyőző, hogy Kína se ismerte el.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 21:16:12

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

" Persze, az EU meg a gonosz Nyugat hergelte fel hazugságokkal az ukránokat."

Ukrajnának DEMOKRATIKUS választáson hatalomra került kormánya volt. Az átlag ukránnak semmi baja nem volt vele. A vesztes pártoknak már inkább, már csak a választási vereségük miatt is. De leginkább az USA-nak volt baja azzal, hogy a törvényesen hatalomba került kormány nem volt kellően Nyugat-barát.

-

"Az ukránok valójában imádtak úgy élni, vajaskenyéren, miközben Janukovics az ő pénzükön arany WC-kefét használt."

Az ukránok egy legális, törvényes, demokratikus választáson juttatták hatalomra Janukovics kormányát.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.12.15. 21:17:20

@Gour:

Fáj mi, hogy nem az Elkúró haverjaid rontják a levegőt ?

- Nem duplázódott meg a munkanélküliségi ráta, mint a szocik alatt, hanem csökkent a munkanélküliség.

- Nem adósodott el az ország GDP arányosan plussz 30-40 százalékkal, mint a szocik alatt, hanem a GDP arányos államadósság csökkent.

- Az infláció nem 10-14% mint a szocik alatt, hanem 0-3% között van.

- A családos gyermeket nevelő, munkába járó embereket támogatják, nem az ingyenélő gyerekgyártókat.

- Nincs ingyen segély, van közmunka.

- Nem rohanják le beazonosíthatatlan karhatalmisták az ellenzéki tüntetőket, mint az MSZP diktatúra idején.

- Határontúli honfitársaink most már papíron is magyarok lehetnek, nem pedig megtagadja őket a kormány, ingyenélő tolvajnak beállítva őket, akik ellopják a nyugdíjunkat, mint ahogyan azt Gyurcsányék tették.

- Minden gazdasági mutató növekszik, az ipartól, az építkezéseken keresztül, az exportig, nem pedig csökken, mint a szocik alatt.

- Az embereket nem adósítják el rommá devizában, hanem a bankokkal fizettetik ki, az előnytelen szerződés módosítások által ellopott pénzeket, amit visszaadnak az embereknek.

she_wolf 2014.12.15. 21:21:00

@sanyix: Ha pedig durvábban akarjuk tolni, akkor "kurva fattya"....

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 21:21:27

@polyvinyl:
"Ukrajnának DEMOKRATIKUS választáson hatalomra került kormánya volt. "

Amely attól még ugyanúgy tovaj féreg volt. Te magad is láthattad volna a villájában a saját népétől összelopott értékek, ha az ostoba ruszki propagandán kívül másra is figyelnél.

" Az átlag ukránnak semmi baja nem volt vele"

Persze, megmondta az RT is.

Az átlag ukránnak a töke tele van a ruszki érdekszférában nyomorgással, ezért is választották meg Janukovicsot, aki EU integrációt ígért. Ez az ígéret nyerte meg neki a választást, és amikor megszegte, akkor lett ideges az átlag ukrán.

Az ukránokat provokáló USA az Putyin photoshoppolt propagandájában létezik, máshol nem.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 21:23:48

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Jah, csökkent a munkanélküliség, kicsökkent Németországba és Nagy-Britanniába. XD

A GDP-arányos államadósság is 83%-ig csökkent, és ehhez csak a GDP 10%-ának megfelelő MANYUP pénzt kellett elkölteni. :D

A Fidesz hálás lehet minden rossz matektanárnak. Ha jól végezték volna a munkájukat, és te, meg a többi idióta tudnátok számolni, akkor most az LMP alatt lenne a Fidesz támogatottsága. :D

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 21:30:39

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Szépen felmondtad a leckét.

De kérdezném: MOST jobban érzi magát az átlag ukrán?

- Egy éven belül már NEGYEDSZER sorozzáka férfiakat

- Nagyfeszültség alatt álló kerítést és aknamezőt kezdtek telepíteni az ukrán-orosz határra

- Kijelöltek egy katonai temetőt, 250.000 LEENDŐ hullának

- Gyakorlatilag felfordulás és hadigazdaság van

- Neki akarnak menni az oroszoknak

SZERINTED ez mind része annak,hogy visszaforduljanak a Nyugat érdekszférájába?

Vagy szegény ukránok csak beáldozható gyalogok egy sakktáblán, aminek se a többi szereplőjét, se a határait nem látják?

De főképp azt nem látják, hogy KIK MOZGATJÁK a figurákat?

csakférfi 2014.12.15. 21:37:09

@polyvinyl: Ezt kapdki koma:
A gondolkodás alapelvei:
1.) Azonosság elve: minden dolog azonos önmagával (A=A)

2.) Ellentmondásmentesség elve: semmi sem lehet azonos a neki ellentmondó dologgal (A nem lehet azonos nem A-val)

3.) Kizárt harmadik elve: két ellentmondó dolog között nincs harmadik lehetőség (A és nem A közül csak az egyik lehet igaz)
4.) Az indirekt bizonyítás elve: ha egy állítás ellentétéről bebizonyítható, hogy ellentmondásra vezet, akkor az eredeti állítás igaz.
A fidesz és uralkodói holdudvara egy diktatórikus megosztott társadalmat épített ki az "uralkodása " alatt.Ez nem lehet hazugság.
Lényegtelen hogy Te hogyan beszélsz.Majomul vagy angolul vagy magyarul. :)

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 21:39:27

Nem mondtam fel semmilyen leckét. Magadból indulsz ki haver. :D

Attól még, hogy neked a Politbüro kiadja a szöveget, még nem jelenti azt, hogy másnál is úgy van. :D

"De kérdezném: MOST jobban érzi magát az átlag ukrán?"

Nem. De csak egy igazi demagóg idióta gondolja, hogy a tolvaj elkergetése után pár hónappal jobb lesz azonnal. Ilyen csak a mesében van.

"- Egy éven belül már NEGYEDSZER sorozzáka férfiakat"

Hát ja, ezen nem is csodálkozom. Putyin kutyái befoglalták a keleti országrészt, és helyi felkelőnek hazudják magukat. Naná, hogy soroznak, minden épelméjű kormány, amelynek nem elég a hadserege a veszély leküzdésere, ezt teszi ilyenkor.

www.nbcnews.com/storyline/ukraine-crisis/ukrainian-evidence-russian-involvement-east-n86076

"- Nagyfeszültség alatt álló kerítést és aknamezőt kezdtek telepíteni az ukrán-orosz határra"

Hát ezek után minimum.

"- Gyakorlatilag felfordulás és hadigazdaság van"

Nehogy már az új ukrán vezetés hibája legyen, hogy Putyin megrohanta a keleti országrészt, és befoglalta Krímet a nemorosz, felségjelzést nem hordó katonáival.

"- Neki akarnak menni az oroszoknak"

Dehogy akarnak, az oroszok mentek nekik. A fenti képeken láthatod, hogy már az első napoktól az orosz deszantosok mozognak donyeckben. És szintén az oroszok kezdték a konfliktust Krím megszállásával, amit elhazudtak, mondván, hogy azok nem is orosz katonák.

Te meg vagy akkora hülye, hogy ezek után hiszel is nekik.

"De főképp azt nem látják, hogy KIK MOZGATJÁK a figurákat?"

Vlagyimir "ex-KGB" Putyin. Nem király, hogy többes számban beszélj róla, ő csak egy diktá... izé elnök. :D

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 21:44:58

@polyvinyl: "SZERINTED ez mind része annak,hogy visszaforduljanak a Nyugat érdekszférájába?"

Nem, ez mind része annak, hogy Putyin inváziójára reagáljanak. A Nyugathoz csatlakozás az például az új EU-ukrán kereskedlmi szerződésben nyilvánul meg, ami miatt Putyin már fenyegetőzött is, mintha lenne hozzá akármi köze, hogy az EU és Ukrajna milyen szerződéseket kötnek egymással.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 21:46:04

@polyvinyl: Nem baj, tudom, hogy nem tudsz rá mit válaszolni, és azért visszakozol ilyen fölényeskedő dumával. :D

Vagy Putyin gazdi füttyentett, azért sietsz elfelé? :D

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 21:47:02

@polyvinyl: Nem baj, tudom, hogy nem tudsz rá mit válaszolni, és azért visszakozol ilyen fölényeskedő dumával. :D

Vagy Putyin gazdi füttyentett, azért sietsz elfelé? :D

sanyix 2014.12.15. 21:47:07

@polyvinyl: engem nem fogsz meggyőzni a hülyeségedről, írogathatod naphosszat, úgy sem lesz igaz :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 21:50:37

@csakférfi:

Szerintem besoroznának téged is Ukrajnában önkéntesnek a Putyin elleni harcba. Még egy sírhelyet is kiszorítanának, ha nagy valószínűséggel hősi halált halnál :D

Jelentkezz, koma, ha ennyire a szívügyed Putyin országának a lerohanása :DDD

Vagy csak a pofád nagy?

sanyix 2014.12.15. 21:50:40

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke: persze hogy nem tud mit válaszolni. Bár nem értem miért, az ilyen nyilvánvaló, és egyértelmű tényeket is meg szokták próbálni letagadni. Talán erre az esetre nem volt kész szöveg az agitprop osztályon.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 21:51:49

@sanyix:

Nem akarlak meggyőzni. Konkrétan leszarlak, mert nekem van igazam.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 21:53:56

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

"Vagy Putyin gazdi füttyentett, azért sietsz elfelé?"

Hol írtam, hogy elmegyek?

Azt írtam, hogy a te hülyeségeiddel nem foglalkozok. Úgyhogy ne is strapáld magad :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 21:57:53

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

A frissen kijelölt, 250.000 hulla elásására alkalmas területű katonai temetőre semmit nem reagáltál.

Ahhoz nem kaptad meg e-mailben a kötelező formulákat?

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 22:00:59

"Azt írtam, hogy a te hülyeségeiddel nem foglalkozok. Úgyhogy ne is strapáld magad :)"

Mert nincs egyetlen épkézláb érved ellenük, azért. :D

"Ahhoz nem kaptad meg e-mailben a kötelező formulákat?"

Mondom haver, attól még. hogy nálad ez így megy, nálam még nem.

"A frissen kijelölt, 250.000 hulla elásására alkalmas területű katonai temetőre semmit nem reagáltál."

Jó, akkor reagálok.
Forrás?

csakférfi 2014.12.15. 22:07:27

@polyvinyl: Öregem Te sík hülye vagy.verekedni akarsz?Férfiak közt ez így müködik.Ezért nem kell fegyvert fognom hogy a hozzád hasonló ökröknek beverjem a képét.Másból nem értesz.Hogy jön a te tanácsod az igazsághoz.Mi köze ukrajnának és putyinnak az igazsághoz.másra tereled a szót ,Csakhogy ámítsd magad.Engem nem tudsz.

Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke 2014.12.15. 22:09:33

@polyvinyl: Ő kurvára nem Ukrajnáról és Putyinról beszélt, de hát nem döbbenek meg rajta, hogy értelmezni nem tudod, amit olvasol. Aki hisz Vova "Nincsenekoroszkatonkákrímben" Putyinnak, az általában pont ennyire hülye. :D

deneskata 2014.12.15. 22:18:07

Polyvinyl, végigolvastam a hozzászólásaidat. Tedd te is ezt,hátha rádöbbensz: hihetetlenül fölényes vagy és nyelvtudásod, a magyar is - hagy némi kívánnivalót maga után. Szerintem vegyél vissza, mert már így is rajtad nevet mindenki, aki olvasni tud.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 22:18:47

@Bath és Wells gyermeksajtoló püspöke:

Forrás az egyik minisztériumi dolgozó azóta törölt FB-posztja. A printscreent itt megnézheted, Pauline Ritz újságíró blogposztjában:

blogs.korrespondent.net/blog/events/3454826/

Nyilván semmire nem mész vele, ezért vérgőzös fejjel, megszégyenülten visszajössz, hogy tovább puffogj majd :DDD

A cikket sajnos Tolsztoj, Bulgakov és Tarkovszkij anyanyelvén írták :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 22:21:29

@deneskata:

Áhhh... a jó öreg hiteltelenítés :DDD

Ügyes próbálkozás, de még gyakorolj, bogaram :)

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 22:29:35

@csakférfi:

Szájhős vagy.

Ha fontos lenne neked a nyugati demokrácia fennmaradása, elsőként jelentkeznél, hogy odapörkölhess az ukrán hadsereg önkénteseként a gonosz Putyinnak :D

A fegyvereket az usákok adják, pár napja döntöttek róla a Törvényhozásban.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.12.15. 22:32:03

@polyvinyl:
"Én maradik a franciás műveltségemnél,.."
ha a kedves papa meg a mama is maradt volna, nem írogatnál most marhaságokat!

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.15. 22:39:56

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte:

Kíváncsi lennék a pedigrédre, ha már te beleártottad az enyémbe magad.

Apád, vagy anyád volt kutya?

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.12.15. 23:01:21

@polyvinyl:
Nocsak! Megértetted?
Következő szint:
Majomka, a réde az nem pedig, hanem nagy!

sanyix 2014.12.15. 23:05:03

@polyvinyl: tényleg gyenge próbálkozás ugyanis téged már nem kell hitelteleníteni te kis "független" :D

taka2 2014.12.15. 23:31:34

Nem semmi ez a szint polyvinyl .
Ki tudod provokálni, hogy az értelmes emberek elmenjenek innen, meg kb. mindenhonnan ahol megjelensz Te, és a hozzád hasonló hozzászólók.

rezícökkentész 2014.12.15. 23:36:19

A fídesz minden csinálása jó!!!!!!!!!!4444 Ők értenek a kormányzáshoz Orbán Viktor MINISZTERELNÖKÚR ért hozzá a ballipsik m,eg csak visiittanak mert ijen jó kormányzásroll ők csak álmodhatnak hajrá magyarország hajráfidesz!!!!!!!!!!!44

dont be such a jew 2014.12.15. 23:43:08

tudjátok a számot

2/3

hehe

Hajdú Peter 2014.12.16. 00:15:48

"felmérésének értelmében egyetlen hónap alatt tizenkét százalékot zuhant"

Nevetseges, hogy egy 10%-os part azert rinyal, mert a fidesznek esetleg nincs ketharmada.
Sajat magat teszi nevetsegese azzal, hogy a fidesz ketharmadat, minimum elvarasnak tekinti. Mikozben az hogy egy part ketszer nyer ketharmaddal egyeduallo teljesimeny nemzetkozi szinten.
Ha a kovetkezo valasztason a csak az egyszeru tobbseg lesz meg, az is pont eleg lesz.

sanyix 2014.12.16. 00:18:42

@dont be such a jew: "tudjátok a számot

2/3"

Ez az osztály ahol a fideszesek egy része dolgozott? Akkor lehet hogy megyóval is találkoztak a 3/3-ból :))

bgp 2014.12.16. 00:29:16

@polyvinyl: magyarul mikor tanulsz meg.

avocado_ 2014.12.16. 01:56:21

@polyvinyl: Te baszottul hülye vagy, és se angolul se franciául nem tudsz. Észt osztani amikor nincs is miből, azt viszont igen.

BelAmi 2014.12.16. 03:03:22

@polyvinyl: www.urbandictionary.com/define.php?term=son+of+a+bitch
Te mindenkinél okosabbnak hiszed magad, pedig hozzászólásaidból ítélve csupan egy fizetett, primitív fidesz- troll vagy.

gázóra ellenőr 2014.12.16. 05:26:48

@Hajdú Peter: csakhogy ez a kétszer 2/3 az ami igen gyorsan elkoptatja orbánt. :-)) már rég oda a nimbusza

gázóra ellenőr 2014.12.16. 05:28:10

@polyvinyl: Te csak azért vagy mert anyád nem nyelt le.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.12.16. 07:13:07

@polyvinyl: A te működésed itt nagyon hasznos, hiszen az agyhalott fideszes mintapéldája vagy. Maradj még! Az értelmes fideszesek - lásd Blogger Géza - már régen háttérbe vonultak.

igazi Ténytár 2014.12.16. 07:20:07

@polyvinyl: Ha fontos lenne neked a MAGYAR KISEBBSÉG, Karpataljaiaik akkor megtenned!

De csak a pofatok nagy a nemzetről, közben ujjongsz hogy Orbán a Gazprom első szavára elzárta a csapot nekik.

igazi Ténytár 2014.12.16. 07:24:01

@"Bayer Zsolt újságíró, a Fidesz egyik alapítótagja, a Békamenet Békemenet tömegdemonstrációnak a főszervezője, a Magyar Hírlap mai vezércikkében gyakorlatilag John McCain amerikai szenátornak, korábbi elnökjelöltnek az édesanyját méltóztatta lekurvázni"

AKKOR UGYE AZ ORBÁNÉT IS? ;-))

____________
40.media.tumblr.com/IoYSvTAFJdiiqo10xQDn75Ve_500.jpg

img.444.hu/mccain.png

Orbán Viktor elmondta: ÚGY ÉRZI, hogy a McCain-Palin páros GYŐZELMI ESÉLYEI ERŐSÖDTEK.

2007-2010.orbanviktor.hu/hirek_list.php?item=338

A demokrata jelöltkettőssel "most fej-fej mellett vannak, de a tendenciák kedvezőek, a republikánus szavazók bizakodóak, és úgy tűnik, hogy a demokratáknak nincs sok mondanivalójuk az igazán fontos kérdésekről".

A Fidesz-elnök szerint a republikánusoknak az a nagy előnyük, hogy "A JELÖLTJÜK MÉGIS CSAK EGY HŐS, A SZÓ LEGŐSIBB ÉRTELMÉBEN VETT NEMZETI HŐS, egy igazi karakter".

__________________

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2014.12.16. 07:57:10

@sanyix: Hát, ott van a duplagondol technika, szerintem a fideszesek azt használják. Más megoldás nincs.

csababácsi 2014.12.16. 08:13:53

@polyvinyl: apellál azt is jelenti, hogy folyamodik valamihez---- te nyelvzseni

lavór 2014.12.16. 08:47:02

Zsákutcába jutottak. Saját bukásukat készítik elő, de addig jól kitömik a külföldi bankszámláikat.

porthosz 2014.12.16. 08:53:22

@polyvinyl:
Én a helyedben azért kezdenék aggódni a havi apanázs miatt, a fényes oroszország éppen most száguld az államcsőd felé, a kamat már 17% és ez sem állítja meg a rubel gyengülését...

Lehet hó végén már nem fizetést a bérkommentekért :D (csak rubleben :DDD )

Bezzeg a hanyatló nyugat :)

♔bаtyu♔ 2014.12.16. 10:06:41

Ha a Jobbik jön utánuk, én nem bánom. Szerencsére ahogy elnézem, a ballibsik esélye továbbra is nulla.

♔bаtyu♔ 2014.12.16. 10:07:25

@lavór: Orbánékat egyetlen erő képes elszámoltatni, a Jobbik.

♔bаtyu♔ 2014.12.16. 10:09:41

"Bayer Zsolt újságíró, a Fidesz egyik alapítótagja, a Békamenet Békemenet tömegdemonstrációnak a főszervezője, a Magyar Hírlap mai vezércikkében gyakorlatilag John McCain amerikai szenátornak, korábbi elnökjelöltnek az édesanyját méltóztatta lekurvázni"

Mi ebben a gond?

lavór 2014.12.16. 10:10:26

@♔bаtyu♔:

Meg a tömeg.

A Jobbik már elég régen szövetségre lépett a Fidesszel, ők aztán nem fogják őket elszámoltatni. Orbán gyakorlatilag a Jobbik elnöke ezzel az Unió elleni kirohanásaival, és a szélsőségesen antidemokratikus országok favorizálásával.

♔bаtyu♔ 2014.12.16. 10:12:41

@lavór: A tömeg nem fog elszámoltatni semmit, nem is lenne szerencsés. Azok lennének a vezetői, akiknek a legjobban el kellene számolni. Mint a ballibsi csóka, aki odamegy egy megélhetési tüntetésre félmillás Gucci táskával.

Ha a Jobbik sem tudja elszámoltatni Orbánékat akkor már senki.

♔bаtyu♔ 2014.12.16. 10:13:53

@lavór: Visszamenőleg az SZDSZ-eseket is el kellene számoltatni. Óriási pénzek lettek ellopva és azok nagyrésze meg megvan. Ingatlanokba, egyéb vagyontárgyakban.

lavór 2014.12.16. 10:16:17

@♔bаtyu♔:

Igen, a tömeg lincsel. Talán másból nem tanul a magyar politikus.
Lázárék, Rogánék, Habonyiék, Mészárosék - és a sor lassan végtelen - vagyona is megvan még. És?

Andy73 2014.12.16. 10:28:06

Szánalmas poszt.
Szerintem az az agyhalott, aki Magyarországot Orbanisztánnak hívja, vagy a békemenetet békamenetnek.
Ha azt hiszed, hogy ez ezek a dedós poénok viccesek, vagy hogy a baloldal kezd kijönni a béka segge alól, nagyon tévedsz.
A felmérésekből az is kiderül, hogy a Fidesz népszerűségvesztéséből leginkább csak a JOBBIK profitált. Az MSZP most már csak a harmadik helyen kullog, és a Jobbikkal együtt sincs annyi támogatója, mint a Fidesznek - a többi párt pedig egyelőre az 5 százalékos küszöbbel küzd.
Az az agyhalott, aki ezek után azt hiszi, hogy a kormány a bukás szélén áll. Vagy csak bedrogozott.

2014.12.16. 10:37:17

@polyvinyl: Az appeal jelentése nagyon sokrétű. MNég olyan jelentése is van, hogy fegyverért jelentkezik.
Az apellál pedig szintén több értelmű kifejezés. lehet hivatkozik valamire értelmezése is. Vagy folyamodik.

2014.12.16. 10:39:07

@Andy73: A világban számos példa akad, hogy egy kormány megbukik, számottevő ellenzék nélkül. Itt többen megemlékeztek a nagysikerű román vezérről, a Kárpátok géniuszáról. Demokratikus úton váltották le? Volt ellenzéke?

2014.12.16. 10:44:38

@rezícökkentész: Hú, vazze! Tipikus fideszrajongó! Magyarul nem megy? Így kicsit nehéz értelmezni mondanivalódat. Ja, nem is kell. Az nincs.

Andy73 2014.12.16. 10:47:27

@Könnyen elkaptuk, uram!: Azért azt talán te is tudod, hogy az nemcsak egy másik ország, hanem egy teljesen más történelmi és politikai helyzet volt.
Egyelőre nagyon messze vagyunk a forradalmi helyzettől. Persze ha te is egy tüntető vagy, akkor érthető, hogy túlértékeled a jelentőségét.

2014.12.16. 10:49:21

@Andy73: Egy példa volt. Persze számíthattam volna arra, hogy a fideszesek elvonatkoztató képessége nulla. Minden példát konkrétumnak vesznek. Feladat: keress rá, mit jelent a "példa" kifejezés! Segítségedre lehet az internet.

ö...mikó? 2014.12.16. 11:00:07

@♔bаtyu♔: Habony Árpi ballibsi? Akkor Orbán is? Elvtársak, szedjétek már össze magatokat!

Andy73 2014.12.16. 11:01:36

@Könnyen elkaptuk, uram!: Példa, de rossz példa.
A jó példa Helmut Kohl, aki 16 évig volt kancellár. Orbán ezzel a ciklussal 12 évig lesz miniszterelnök, és egyelőre nincs komoly kihívója, így jó esélye van neki is a 16 évre.

Netuddki. 2014.12.16. 11:18:27

Urizálás? Bullshit!
Vagyonosodási vizsgálatot a balfaszoknak! Miből van a kecó, birtok? Mennyi ment a családtagoknak? Kitől vannak a sok 10milkás hitelek, és főleg mit adtak érte cserébe? A közösből?

Netuddki. 2014.12.16. 11:19:43

@Andy73: Aminek te qrvára örülsz és csóválod a farkadat, agyhalott, tolvaj fidesztroll...

Netuddki. 2014.12.16. 11:22:20

@♔bаtyu♔: "Visszamenőleg az SZDSZ-eseket is el kellene számoltatni."

Csak nyugalom, mindenkire sor fog kerülni. Mondjuk időrendben visszafelé megfelel? Úgyhogy az elszámoltatásra várakozók sorában most éppen az orbán rezsim áll az élen...

Mr. Rocketfinger 2014.12.16. 12:28:55

megismétlem, Bayer Zsoltot NE nevezzük újságírónak, mert nem az!
ezen az alapon többmillió kommentelő is újságíró. attól, hogy valaki értelmes magyar szavakat ír egymás után megszakítva egy-egy durva káromkodással, vagy szitokszóval, attól a kapott szöveg még nem feltétlenül lesz értelmes, ettől még senki nem lesz újságíró.

sanyix 2014.12.16. 13:20:12

@Andy73: nem kell párt a kormány megbuktatásához... az embereknél lassan kicsapódik a biztosíték, betelik a pohár, valószínűleg a nem szavazó többségnél, akiknek elege van az elmúlt 25(70) évből, és az alternatíva nélküliségből.

Andy73 2014.12.16. 14:59:57

@sanyix: a többség szavazott, és kétharmados többséggel választotta újra a kormányt. Aki meg nem szavazott, azt nem érdekli a politika, és annak tök mindegy, hogy ki van kormányon.

2014.12.16. 15:05:02

@Andy73: Te tényleg agyhalott vagy? Arról beszélgettünk, hogy nem látsz alternatívát, ki válthatná a fideszt. Erre írtam azt, hogy nem feltétlen kell meglennie az ellenpártnak. És hoztam egy példát.
Mondjuk már értem a kétharmadot.... Igaza van Orbánnak, ilyen szellemi szinten a demagógia működik....
NER kompatibilis, te!

2014.12.16. 15:07:24

@♔bаtyu♔: a ballibsi csóka, aki odamegy egy megélhetési tüntetésre félmillás Gucci táskával. "
Az Habony Árpi volt, te szerencsétlen!

2014.12.16. 15:09:07

@Andy73: Kádárt 92%-kal választották meg.
És? Nem jelent semmit, hogy a választók körében mennyi a kétharmad. Ugyanis a felkelés, elégedetlenség, forradalom sosem akkor tör ki, mikor a többség megszavazza.

sanyix 2014.12.16. 15:43:09

@Andy73: nem szavazott a többség, kisebbség szavazott, és abból is egy kisebbség választotta meg a vezéredet. Aki meg nem szavazott az azért nem szavazott mert sok választás nincs. Vannak a ruszki seggnyaló kommunisták (fidesz-maszop-dk), és a simán ruszki seggnyaló jobbik.
A többség pedig nem kér az elmúlt 25(70) évből, sem a ruszkikból...

sanyix 2014.12.16. 15:44:46

@♔bаtyu♔: azta mekkora öngólt rúgtál :D az a csávó aki odament a megélhetési tüntire gucci táskával az a habonyárpi volt, a vezéred tanácsadója :)

Andy73 2014.12.16. 15:47:15

@Könnyen elkaptuk, uram!: Én nem tartalak agyhalottnak, csak tudatlannak. Az almát a körtével nem lehet összehasonlítani, vagy legalábbis nincs értelme. Így annak sem, hogy folyamatosan kevered a diktatúrát a demokráciával.
Rossz példákkal nincs értelme érvelni. Kádár megint rossz példa, nem érv, mert ott nem volt választási lehetőség, Orbánnál meg egy rakás miniszterelnök-jelölt volt a szavazólapon. Ha még ezt sem tudod, akkor tényleg felesleges ide irkálnod.

sanyix 2014.12.16. 15:59:16

@Andy73: kádárnál is manipulálták az eredményeket, és orbánnál is. Kádárnál 1 jelölt volt, orbánnál meg sok leszerepelt jelölt aki ugyan olyan mint orbán, tehát még sem volt választási lehetőség.

Andy73 2014.12.16. 16:05:15

@sanyix: Rosszul tudod. 61 %-os volt a részvétel.
Abban igazad van, hogy a többség hála Istennek nem vágyik vissza a kommunista diktatúrába, én sem. Most viszont demokrácia van. A demokrácia azonban nem Eldorádó vagy Paradicsom, csak sokkal jobb, mint a diktatúra, szerintem legalábbis.

sanyix 2014.12.16. 16:33:43

@Andy73: Nem látok demokráciát, ugyanis a jelenlegi kormány a többség érdekeit pont leszarja, csak a saját rövidtávú érdekeit nézi.
Igen, 61% volt a részvétel, aminek több mint a fele a fidesz ellen szavazott, és az a 61%-os részvétel is annak köszönhető hogy a maradék 39% még ellenszavazóként sem akart a már leszerepelt pártokra szavazni, új normális párt pedig nincs, mivel az ex-mszmp-s komcsi koalíció (fidesz-maszop-dk) együttesen eltaposnak minden új értelmes próbálkozást.

A többség nem vágyik vissza a kommunista diktatúrába, csak a fideszre szavazók nagy része, ezért is szavaznak az ebbe az irányba haladó szélsőségesen magyarellenes, kleptokrata, kommunista ízesítésű fideszre.
Bizony a fidesz szavazók a már jól ismert kádári nosztalgiázók, így nem véletlen hogy nem a fiatalok pártja, hanem a vén proliké, pártfunkcionáriusoké, és ex munkásőröké.

csakférfi 2014.12.16. 18:46:20

@polyvinyl: Mintahogy nekem aztán nem nyugati a demokrácia meg aztán a fogyasztói társadalom amiben most él az angolszáz kultúra az maga a zsákutca.Én aztán biztosan nem védem meg mivel ehhez "öreg" vagyok.Te viszonrt az uraddal (orbán) hű fegyverhordozóként vágtass el a régelvesztett csatába.
A Tárki legfrissebb kutatása alapján a magyar népesség 47 százaléka él szegénységben és társadalmi kirekesztettségben. A Tárki módszertana szerint szegény az, akinek az egy főre eső családi jövedelme 66 ezer forint alatt van. A szegénység rendkívül gyakori jelenség a legfeljebb általános iskolát végzettek körében, illetve az egyedülálló szülős háztartások esetében (mindkét esetben 73 százalék). Ami ennél is elkeserítőbb, hogy tízből kilenc roma háztartás számít szegénynek a kutatás szerint, illetve, hogy a munkanélküliek is hasonló arányban csúsznak le.
A kutatásból az is kiderül, hogy a 2009 és 2012 között statisztikailag látványos volt a lecsúszás: tavaly majdnem a népesség ötödének, közel kétmillió embernek 66 ezer forintnál kisebb volt a jövedelme.
2014 december
Ez a tény.Te meg egy műanyag vagy .

igazi Ténytár 2014.12.19. 16:58:24

@ Mar evtizede hogy agyhalottak! Híveiknek egy SZEKTA, alkalmazottaiknak maffia semmi több.

____

Malgot István, a Szövetség a Nemzetért vezetője:

" Nem jeladást kell várni Orbán Viktortól, hiszen AZ Ő LÉTEZÉSE MAGA A JEL. Az a szerencsénk, hogy Orbán nem a Fidesz, hanem a nemzet politikusa"

nol.hu/archivum/archiv-81326-64961

____
Tirpak-Vasko Sandor : "Mert ne feledjük: A MAI KOR MÓZESE Orbán Viktor! "

www.gondola.hu/cikkek/34547-A_szovetsegi_gyules_margojara.html

A Fidesz Szövetség tagozati szerkezetének létrejötte ezért nem egyszerűen érdekes újítás, hanem történelmi lépés a jövőbe, egy olyan új államszerkezet megteremtése felé, ami valójában régebbi, mint errefelé a megújított magyar szó. Azaz a Fidesz egyszerre halad a múltba és a jövőbe. Elementáris erejű mozgalom ez. Minket többé nem foghat, csak maga a Jóisten. Aki szintén ősi, és úgy hívják: Magyarok Istene. Akinek valaha volt hétköznapi neve, amit mára már teljesen elfelejtettünk, mert Isten se lesz csak úgy a semmiből, ő is csak úgy születik, ha először ember, és a Földön jár. Ezért Orbán Viktor feladata, hogy végre megkeresse, mert itt él közöttünk, és aki alig várja már, hogy megköthesse szövetségét a Szövetséggel.

_____

Orbán CSAK SZIMBÓLUM LEHET

www.origo.hu/itthon/20020426pokornie.html
_____

Kósa szerint ORBÁN TÁLTOSnak alkalmasabb, mint vezetőnek

www.vg.hu/kozelet/kosa-szerint-orban-taltosnak-alkalmasabb-mint-vezetonek-129574
____
süti beállítások módosítása