B1 blogcsalád



Mindenkinek szüksége van jogvédőkre

2018. június 25. - ashwood

csm_4456883_shutterstock_108941948_e9f06c5ade.jpgA NER első számú közellensége a jogvédő. Sok néven emlegetik: álcivil, Soros-ügynök, libsi, liberálbolsi, libernyák, stb… A kormányzati gyűlöletkeltés ellenére a valóságban mindenkinek szüksége van jogai védelmére.

A "jogvédő" az állam ellensége – röviden így foglalható össze a kormányzati propaganda. A jogvédő ugyanis definíció szerint csak liberális lehet, így Soros-ügynök, álcivil, ötödik hadoszlop, hazaáruló, migránssimogató, drogterjesztő, abortuszpárti és – a kedvencünk – "búzacsíra" babusgató. (Aki lemaradt a legújabb NER-fejtágítóról: "búzacsírának" az újmagyarban a homoszexuálisokat nevezzük.) 

Hogyan is érvelhetnénk mindez ellen, ha olyan szellemóriások állnak a propaganda szolgálatában, akik ilyen kifogástalan logikával vannak felszerelve: "De ne bassza már meg a kiskutya, hogy két búzacsíra se házasodhat össze férjként és férjként! Hát hová jut így a világ? Hát akkor kinek szülnek eztán gyereket a kanadai béranyák? Kinek dolgoznak a jövőben a férfiszoknyákat tervező stylistok? Mi lesz így a gendersemleges vécékkel?"

Arra azonban felhívnánk minden homofób, rasszista figyelmét, hogy mindenkinek – igen, még nekik is – szüksége van jogvédelemre.

Az emberi- és az állampolgári jogok nem az ördögtől valóak - sőt. Nehezen emészthető, hogy a magát magyar jobboldalnak nevező társaság az emberiség legnagyobb bűnének a felvilágosodást tartja - de szerencsére odáig még az orbáni nyaloncok sem mennek el, hogy zárójelbe tegyék e kor eredményeit.

A jogvédelemnek vannak az állam által (is) felvállalt részei. Ilyen például a fogyasztóvédelem. Talán még egy búzacsíra is belátja, hogy nem egyenlő felek fair alkuja áll a hétvégi nagybevásárlás mögött. Nem vagyunk jelen az általunk vásárolt élelmiszerek elkészítésénél, így ki vagyunk szolgáltatva a termelők/gyártók által adott információnak. Sőt, még arra sincsenek eszközeink, hogy a szolgáltatott adatokat ellenőrizzük. Bármikor átvághatnak - és néha át is vágnak - minket anyagi előnyök reményében. Nekünk azonban – emberként és vásárlóként - jogunk van szabadon dönteni a rendelkezésre álló információk alapján, hogy mely terméket akarjuk megvásárolni és melyet nem. Ebben védi a jogainkat ma a Nébih-nek keresztelt állami fogyasztóvédelem, valamint a Gazdasági Versenyhivatal. Nem egyenlő felek viszonyában a gyengébbik, kiszolgáltatott pártján állva kényszeríti az erősebbet az etikus, a jogokat tiszteletben tartó viselkedésre.

Noha a fogyasztói jogok érvényesülése esetén az államhatalom meglehetősen erős jogvédelemmel látja el a kiszolgáltatott, gyengébb pozícióban lévő állampolgárt, még ezen a területen is találni civil szervezeteket, amelyek kiegészítik a központi hatalom törekvéseit.

Ugyancsak állami jogvédelemnek tekinthető az az alkotmányban is rögzített rendelkezés, amely szerint minden embert, akit büntetőügyben bíróság elé állítanak, megillet a védelemhez való jog. Akinek pedig nincs pénze ügyvédre, annak az állam garantál – kirendelt – ügyvédet. Aki valaha is járt – akárcsak hallgatóként – egy bírósági tárgyaláson, tisztában van azzal: nem egyenlő felek csatája az, ha az egyik fél egyáltalán nem járatos a jogban. A gyakorlat mögött meghúzódó alapelv éppen ugyan az, mint a fogyasztóvédelem esetében: mindent el kell követni, hogy a lehető legigazságosabbá tegyünk egy egyenlőtlen küzdelmet.

A propaganda – még – nem érvelt a fenti gyakorlat ellen, pedig: bűnözők jogi védelmére költ az állam adóforintot a kirendelt ügyvédek rendszerével.

Nem meglepő, ha a jogi védelem területén is vannak civil szervezetek. Ezek részben úgy gondolják: az ügyvédek számára a kirendelhetőség annyira hiányzik, mint hátuk közepére a púp, ezért a munkájuk minősége sem lesz olyan, mintha komoly summáért látnák el a feladatukat. Emellett nem büntetőügyek esetében az állam már nem gondolja, hogy mindenkit megillet a jogi támogatás - a civilek viszont igyekeznek a legrászorultabbak számára ezt is biztosítani.

Mindenki szokott vásárolni, bíróságra is többen járnak, mint ahányan szeretének, miként beteg létet sem szabadon választjuk magunknak. A kórházi ápolt és az orvosa ugyancsak nem egyenlő felek viszonya - itt is közbelép az állam (is) a betegjogok védelme érdekében. Bizony, a részeg, a verekedő, de még a béna rabló betegjogaira is áldoz az állam. És persze számtalan civil szervezet.

A sor még hosszan folytatható, hisz az életünk során számtalan esetben kerülünk szembe nálunknál nagyobb ellenfelekkel. Ilyenkor a jogállam igyekszik kiegyenlíteni a gyengébbik fél eredendő versenyhátrányát. Egy demokratikus jogállam általában örülni szokott, ha e tevékenységét – számára ingyen – civil csoportok is támogatják.

Magyarország ma sem nem demokratikus, sem nem jogállam.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2714070153

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bírósági rendszer jelenleg önkényuralmi ág 2018.06.25. 20:27:13

Tegyük tisztába! A hazai bíróságok nem a harmadik hatalmi ág, hanem az egyik önkényuralmi ág. Minek kellene lennie? Inkább hatalom ellenőrző és szabályzó ágnak.

Trackback: Bírói Önkény Ellen mozgalom indult 2018.06.25. 20:26:53

Magyarországon nem demokrácia, hanem többpárti diktatúra, és nem jogállam, hanem bírói önkényesség van. Bírói Önkény Ellen Mozgalom indult a faszbukon. Oldal elérhető: https://www.facebook.com/BiroiOnkenyEllen

Trackback: Bírók bizalmi indexe meredeken zuhan 2018.06.25. 20:26:31

A bírói bűnözés külön bűnözői ággá nőtte ki magát napjainkra. Sokkal veszélyesebb a politikusi és egyházi személyek bűnözésénél is. Több közösségi mozgalom is indult a bírói bűnözések visszafogására. A bírók bizalmi indexe 2008-ben még 67%, 2013-ban má...

Trackback: Bírói önkényuralom kialakulása 2018.06.25. 20:26:08

Ha a hatalomnak nincs semmilyen kontrollja, illetve csak is saját maga, akkor a rendszer törvényszerűen önkényuralomba torkollik. - Bírói Önkény Ellen mozgalom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2018.06.25. 20:07:35

"Egy demokratikus jogállam általában örülni szokott, ha e tevékenységét – számára ingyen – civil csoportok is támogatják.

Magyarország ma sem nem demokratikus, sem nem jogállam."

A civilek se támogatnak, hanem bomlasztanának, és nem ingyen, sok pénzébe kerül a jogkövető állampolgároknak
A demokrácia még nem az, hogy a kevesek által se választottak szeretnék a többségnek megmondani, mit is kellene nekik csinálniuk.
A kívülről fizetetteket meg ügynököknek szokás nevezni, helyesen.

Visceroid 2018.06.25. 20:10:46

Na, megindult Birca ekézése, ami elviszi a témát. Viszont a cikkhez: "Mindenkinek szüksége van jogvédőkre"

Persze, a liberálisoknak pláne, amikor a (kisebbségi, bevándorló) bűnözőket kell védeni az őslakosság ellen. A magyarokat ki védi? A németeket ki védi? A svédeket ki védi, amikor a kisebbségi illetve migránsbűnözők megölik/megerőszakolják?

frikazojd · http://kocs.ma 2018.06.25. 20:19:15

Ez csak azért paradox, mert jogvédőre ott van szükség, ahol az állam nem tartja be a saját törvényeit. Viszont ahol ez a helyzet, ott ellehetetlenítik a jogvédőket és nem tudnak jogot védeni.

Az egy más kérdés, hogy a jogvédők ellehetetlenítéséhez azok a tetves kádárista ávós gecik tapsikolnak a legjobban, akik leghamarabb lesznek állami szintű jogsértés áldozatai.

És ez mindig így történik.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.25. 20:29:33

A bíróságoknak és a bíróknak kellene a legnagyobb jogvédő szervezetnek lennie, de nem azok, hanem inkább az ellenkezői. Miért? Ezért:

Bírói önkényuralom kialakulása.
Ha a hatalomnak nincs semmilyen kontrollja, illetve csak is saját maga, akkor a rendszer törvényszerűen önkényuralomba torkollik. - Bírói Önkény Ellen mozgalom.
erkolcstan.blog.hu/2016/12/12/biroi_onkenyuralom_kialakulasa

Behajtó70 2018.06.25. 20:47:19

“A NER első számú közellensége a jogvédő. ”

Ahogy szoktátok, megint sikerült egy ordas hazugsággal nyitni! Kétszeresen is, egy mondatban, a nyelvtani szerkezet hibáival kár is foglalkozni!
1: jogvédőnek neveztek lyanokat, akiket külföldi pénzemberek ( soros, gáti) fizetnek, hogy gyengítsék a kormányt, annak érdkében, hogy a ballib nyerjen, akiktől majd kamatostul visszakérik ha majd hatalomra kerülnek (devizás bankitelek, IMF hitelfelvétel)
2: a NER-nek a valódi jogvédők a társai, nem ellenségei!
3: nyelvtanilag: ragozd már el a kozellenséget! Én közellenségem, te közellenséged? Tényleg lenne e szónak ilyen jelentése? Szerintem nincs.

A végére: érdemes lenne legaláb elolvasnotok, hogy mi az a NER! Ugyanis ez lenne az a nemzeti minimum, amivel mindenkinek egyet kellene érteni, kormányfüggetlenül! Sajnálatos, hogy a gyűlölettől az orrotoknál nem láttok tovább!

FCUK27 2018.06.25. 20:56:18

azok a civilek, akikről huzamosabb ideje szó van, nem civilek, hanem konkrétan mundért viselő zavarkeltők.

dunántúli gyerek 2018.06.25. 21:03:47

A jogvédelem nem gond.

A soros pénzéből lett jogvédelem a gond.

Che21 2018.06.25. 21:04:11

A devizahiteleknél hol voltak ezek a híres jogvédők?

Vagy amikor földön békésen ülő jobbikosokat gyűjtöttek be a rendőrök?

Vagy amikor betiltották a Gárdát?

Egyedül a drogos bűnözőket bírják védeni, meg a deviánsokat, úgyhogy nem sok könnyet hullajtok utánuk.

Nekem nem fognak hiányozni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:13:06

@maxval balcán bircaman: jobber = birka. a cikket el se olvastad, meg se értetted.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:15:04

@6.Lenin:

"A demokrácia még nem az, hogy a kevesek által se választottak szeretnék a többségnek megmondani, mit is kellene nekik csinálniuk."

ltod látod. Orbanisztánban a 49% kisebbség által megválasztott faszbarmok akarják megmondani, mit csináljon a többség.

frikazojd · http://kocs.ma 2018.06.25. 21:15:22

@Che21: látod mekkora agymosott kretén vagy :DDD
A devizahiteleseket végig segítette a TASZ, főleg mikor oszlatásra került sor. Szintén a TASZ volt az aki 2006-ban még aznap éjjel elindítottak egy jogsegély vonalat és sokakat képviseltek. A kordonbontáskor orbánékat is védték. A Gárda feloszlatása természetesen jogos és szükséges volt, de az ő demonstrációikat is oszlatták fel illegálisan - na kitalálod-e hogy hova fordulhattak? A Helsinkihez.

Ennyi haver. A jog meg az igazság az enm az ami neked tetszik. A jogvédő akkor kell, mikor az állam nem tartja be a saját törvényeit. Ezért tudnak sorozatosan pereket
nyerni.

Tudom hogy most idehánysz valami szokásos kommunista agymenést, te munkásőrnyálka, de leszarom, hidd el. Viszont kívánom hogy egyszer jól szájbaverjen a rendőr csak úgy és senki ne álljon melletted, ne tudj hova fordulni. Tényleg.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:16:19

@Visceroid: a magyarokat csak magyarok erőszakolják meg, a svédek 99%-át svédek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:18:19

@Behajtó70: az, hogy a jogvédőket ki fozeti, másodlagos téma, de mondjuk, ha a kormány fizeti az álcivileket (CÖF), az biztosan nem lesz jogvédés, hanem lopás,

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:18:56

@Behajtó70: a külföldiek által pénzelt szervezetre a legjobb példa a Mészáros-Tiborcz maffia.

Willkommenskultur 2018.06.25. 21:19:46

1. a soros jogvédők és a jogvédők közé ne tegyünk egyenlőségjelet

2. minden jogvédő nyugodtan müködött eddig is és ezután is, sem betiltásról sem semmi különlegesről nincs szó

Én ellenzem a magántőkések ilyen fajta direkt lobbiját, de nem tiltanám be, s el kell ismerni néhány egyedi ügyben véletlenül jó dolgokat is tesznek, bár lobijuk gyökere emberellenes s kirekesztő.

Ez utóbbit viszont sokszor a benne dolgozók sem /vagy főleg ők nem/ látják. Bár soros lobbiszervezeteinél a naivitás kizárható, ezek enikailag is homogén felforgatók.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:19:51

@FCUK27: CÖF. zavarkeltők, és az adófizetők pénzét lopják.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:20:27

@Behajtó70: az adófizetők pénzét lopó szervezeteknél nincs rosszabb, ez meg a CÖF, az Orbán-maffia.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:21:13

@dunántúli gyerek: az adófizetők pénzének ellopása, és a jog tiprása, na az a gond. annál nincs lejjebb.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 21:22:08

@Che21: a devizahiteleseket is védik jogvédők, akkor is, ha te egy büdös náciként erről nem tudsz.

dunántúli gyerek 2018.06.25. 21:27:16

@math0: Magyarország pénzéhez és jogrendszeréhez semmi köze Sorosnak, a filantróp jogtiprását és mértéktelen lopását ukrán barátaink élvezik jelenleg.

frikazojd · http://kocs.ma 2018.06.25. 21:45:29

@dunántúli gyerek: Sorosnak csak moszkvában van köze ukrajnához, sajnos a valóság már évtizedek óta nem hajlandó a ruszki propagandát követni.

Viszont a fidesz jogtiprását és mértéktelen lopását meg mi élvezzük.

dunántúli gyerek 2018.06.25. 21:47:59

@frikazojd: a fideszt mi leválthatjuk

a soros által az ukránok hátára ültetett oligarchák ellen ők tehetetlenek, de megérdemlik a marhák

FCUK27 2018.06.25. 21:51:35

@FCUK27: én a jogvédőkre gondoltam. se gondolatolvasó nem vagy, se agyad nincs. de azért elviselünk :)

frikazojd · http://kocs.ma 2018.06.25. 21:58:00

@dunántúli gyerek: ez a soros=sátán mém egy 90-es évek vége felé indított ruszki propaganda volt. ott is mint nálunk, kellett egy bűnbak. akkoriban nem is akarták exportálni de alusisakos közösségekben azért terjedt. Aztán szinte bárkinek bárhol egy közellenségre volt szüksége, már megvolt a bejáratott brand. Nyilván az internet korában még könnyebb volt bármit terjeszteni az öregről. A Soros már mindent is csinált, a titanicról is ő tehet. Valójában minden diktátor retteg tőle hogy felfordul, nagyon drága lesz új világszintű brandet felépíteni, a kis helyi sátánok (mint pl. amilyen simicska lenne vagy ruszkiban valamelyik kegyvesztett oligarcha), egyszerűen gagyi lesz egy soros után.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.25. 22:03:00

@dunántúli gyerek: nagyon betegek lehettek ti, ha nektek az fáj, ha egy külföldi Magyarországon bármire pénzt ad, és az nem, ha a csuti paraszt maffiája pénzt lop el.

dunántúli gyerek 2018.06.25. 22:12:23

@math0: Soros nem azon kereste szénné magát, hogy adakozott, ezt max. a soros segglyukában élő lobbistái meg pár autista hiszi el.

A közpénzlopás büntetendő, mindenkinek segítesz, ha kitereged amit tudsz.

dunántúli gyerek 2018.06.25. 22:16:18

@frikazojd: Nem csoda, Sorosnak /és más köhömm nemzetközi származású oligarchának/ szabad volt lopni a féleszü részeges Jelcinig, s az orosz nép éhezett. Mint most az ukrán.

S mióta Putyin kivágta őket, szép lassan az orosz GDP/fő az ukrán 3xosa lett.

Che21 2018.06.25. 22:23:49

@frikazojd: Ki beszélt 2006-ról, meg a kordonbontásról te düddő?

Devizahiteleseket miben segítették, és mit értek el?

Nyugodj meg, ha valaki próbál megütni, azt megoldom magam is, nem mindenki olyan anyucihoz futós típus mint te.

Azt elhiszem, hogy a hozzád hasonló nyálas kis buzikák rászorulnak sorosékra, de ez már legyen a ti bajotok.

Che21 2018.06.25. 22:23:54

@frikazojd: Ki beszélt 2006-ról, meg a kordonbontásról te düddő?

Devizahiteleseket miben segítették, és mit értek el?

Nyugodj meg, ha valaki próbál megütni, azt megoldom magam is, nem mindenki olyan anyucihoz futós típus mint te.

Azt elhiszem, hogy a hozzád hasonló nyálas kis buzikák rászorulnak sorosékra, de ez már legyen a ti bajotok.

Che21 2018.06.25. 22:26:17

@math0: Ténlyeg, és mit értek el?

frikazojd · http://kocs.ma 2018.06.25. 22:35:22

@Che21: kussolj már komcsi, takarodjál a lenin mauzóleumba leszopni a példaképed.

de ugye megmondtam hogy idehánysz valami tipikusan vörös elmebetegséget?
"Ki beszélt 2006-ról, meg a kordonbontásról te düddő?" - te bazmeg te agyatlan ávós geci. Azt hoztad fel, mikor segítettek nemlibsiknek a jogvédők. Hát többek közt ekkor.

De neked a valóság olyan kognitív disszonanciát okoz hogy egyből sztahanovistára hergeled magad :D

frikazojd · http://kocs.ma 2018.06.25. 22:36:30

@dunántúli gyerek: hm most meg orosz oligarchák lopnak és a nép ugynúgy éhezik (moszkva az nem az egész oroszország ám). az biztos sokkal jobb.

Ad Dio 2018.06.25. 23:08:12

Ott vannak pl. a meg nem született emberek... különös tekintettel a 12 hetesnél fiatalabbakra. Nekik VALÓBAN szükségük volna jogvédelemre. Vajon melyik "jogvédő" szervezet vállalja fel az ő védelmüket. Nem, nem a transzneműséghez vagy épp a börtönben töltött idő alatti életminőséghez való jogukat kell védeni... Ők megelégednének olyan aprósággal, mint az ÉLETHEZ való joguk... Nos? Ki vállalja?...

dunántúli gyerek 2018.06.25. 23:20:07

@frikazojd: már hogyne lenne jobb, sokkal jobb ma az életsznvonal

retkeslaci 2018.06.25. 23:39:43

Jogvédők kellenek, akik megvédik a magyarokat a brüsszelita diktátumoktól és a sorosista mesterkedésektől.

Mindenkinek el kell döntenie, hogy akar-e 17 évesnek hazudott 28 éves afgán erőszakolót elszállásolni a gyerekei szobájában. Akar-e 14 tagú analfabéta afrikai családot etetni a saját fizetéséből.

A TASZ néha tesz jó lépéseket, drogos ügyekben kiállnak, vagy védik azokat is, akikkel amúgy politikailag nem értenek egyet. De ez az világegyetem teljességében elenyésző előny, amikor Magyarországra harmadik világbeli milliókat akar betelepíteni az EU.

élhetetlen 2018.06.25. 23:53:21

@Behajtó70: Hú, most kitettél magadért. Kik a valódi jogvédők? Mert az, hogy a NER társai, az nem sugall sok függetlenséget. Az fel sem merül benned, hogy az a jogvédő, aki egy ember jogait védi, függetlenül attól, hogy ki fizeti? Mert, ha egy magyar pénzes ember fizeti, akkor jogvédő az ügyvéd, ha egy nincstelent véd, és valaki más fizeti, akkor nem?
Ezt ugyan nem te írtad, hanem @Che21: ,de beleillik a világképedbe. „Egyedül a drogos bűnözőket bírják védeni, meg a deviánsokat”.
mno.hu/migr_1834/a-tasz-kepviseli-orban-viktort-424822
Orbán drogos volt, vagy deviáns?
Azt a szót ismered, pl, hogy közszereplő, vagy egy egyszerűbb eset, újságító. Az én újságíróm, a te újságíród? Az újságíró szónak sincs jelentése? Az én közszereplőm, stb, ennek a szónak sincs jelentése? Vagy ragozd a közmű szót, vagy az sem jelent semmit? Okos vagy. Ja, nem.

élhetetlen 2018.06.26. 00:08:21

@dunántúli gyerek: A jogvédelem annyit jelent, hogy valakinek a jogát védi egy ügyvéd egy bíróság előtt. Mi köze ennek ahhoz, hogy egy magyar maffiózó fizeti az ügyvédet, vagy Soros? Mi a bajod azzal, ha a Soros által fizetett jogvédők olyanokat védenek, akiknek nincs pénzük olyan ügyvédre, mint a maffiózónak? Na, neked is.
mno.hu/migr_1834/a-tasz-kepviseli-orban-viktort-424822
Már ellenség a TASZ, nincs rá szüksége Orbánnak, hisz már saját főügyésze van, aki mindent elintéz. És te nem szégyelled az általad leírt szövegeket. Sajnos, ez van.

élhetetlen 2018.06.26. 00:16:38

@FCUK27: De helyes, ezt írtad magadnak: „se gondolatolvasó nem vagy, se agyad nincs. de azért elviselünk :)”. Méltányolandó az önkritika.

élhetetlen 2018.06.26. 00:37:36

@Ad Dio: Te a megszületéshez való jogról beszélsz. Ha ezt egy jogvédő megadja, ki fogja biztosítani a normális viszonyok közötti felnövéshez való lehetőséget, és a normális életkezdéshez a lehetőséget? Az nem számít, mi lesz vele, hogy nő fel, csak szülessen meg? Nem várja őket senki, nem kellenek senkinek, de örüljenek, hogy élnek? Értelek, csak nem értek veled egyet. És ne gyere azzal, hogy minden gyereket örökbe fogad egy szerető család, mert nem igaz. Válogatnak. És mi van a maradékkal? Ja, az nem a te felelősséged, természetesen, neked csak elveid vannak.

élhetetlen 2018.06.26. 00:46:09

@dunántúli gyerek: Hát a legtöbb milliárdos, vagy az apja tényleg nem az adakozásból lett milliárdos, de ez nem jelenti azt, hogy az a milliárdos, aki adakozik , az rosszabb, mint aki nem. Nem tudom, ezt érted-e.

élhetetlen 2018.06.26. 01:41:53

@dunántúli gyerek: „sokkal jobb ma az életsznvonal”. Te már csak tudod. Vagy nem te vagy az, aki a Határátkelőn azt írja hogy nem Magyarországon él?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 02:19:38

@dunántúli gyerek: "sokkal jobb ma az életszínvonal"

8 évnyi világgazdasági konjunktúra után kurva nagy gáz lenne, ha rosszabbul élnénk, mint 8 éve. Az viszont probléma, hogy MINDEN hasonló ország jobban fejlődött, mint mi, lecsúsztunk Románia szintjére. Kehet, hogy neked öröm, hogy úgy élünk, mint a románok, de mi jobbhoz szoktunk.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 02:20:56

Ahhoz szoktunk, hogy Magyarország az élen jár, nem hogy utolsónak kullog, és csúszik tovább folyamatosan Banglades szintje felé.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 03:41:10

@MOTHERFCUK27: "azok a civilek, akikről huzamosabb ideje szó van, nem civilek"

Dehogynem. A civilek civilek. Kivéve a CÖF féle álcivilek.

"hanem konkrétan mundért viselő zavarkeltők."

Azok ti vagytok, Kubatov zsoldosai.

megamedve 2018.06.26. 05:45:36

Ott kezdődik a gond, hogy ezek az agyba-főbe támadott civil szervezetek, meg jogvédők teljesen legálisan, törvényesen működnek. Azoknak a törvényeknek az alapján, amit azok a hatalmi ágak hoztak létre, akiknek most az fáj, hogy néhány szervezet betartatja velük a saját törvényeiket.
Álszent majom itt mindenki, gusztustalan.

chrisred 2018.06.26. 05:51:57

@TanNé: A bíróságnak a jogvita pártatlan eldöntése a feladata, nem a jogot érvényesítő felek érdekképviselete.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.26. 06:46:45

@morpho:

Ha csak a fanatikus ballib kommentelők maradnának, elhalna a blog. Most képzeld el, ha minden komment arról szólna, hogy "éljen Soros", "fújj, cigány Zorbán", "menjünk a homokbüszkeség menetre", "éljen Trianon", "fújj, náci mucsai magyarok".

Ad Dio 2018.06.26. 06:57:47

@élhetetlen:

Nem. Én nem a "megszületéshez" való jogról beszélek, hanem az élethez való jogról. Ami ugyebár minden embert megillet, kivéve a 12 hétnél fiatalabbakat. A jogvédelem elsődleges feladata az alapjogok biztosítása. Az élethez való jognál "alapabb" jog nincs.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.26. 06:59:42

@dunántúli gyerek:
1) Soros nem lopott közpénzt
2) Soros adakozott
3) Orbán, Mészáros, Tiborcz és bandája lopott közpénzt

ennyikeh.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.26. 07:11:44

@Ad Dio: az állatokat és növényeket, amelyeket megeszel, megilleti az élethez való jog?! miért ölöd meg őket?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.26. 07:13:03

@Ad Dio: a 12 évesnél fiatalabb magzatok jogi értelemben nem emberek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.26. 07:16:42

@retkeslaci: sajnos Magyarországon már olyan hulladékokat telepített be valaki, mint például téged.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.06.26. 07:20:00

@Ad Dio: egyébként ilyen civil szervezet is van, de te hülye vagy ahhoz, hogy bárminek is utánanézzél, csak az ostobaság ömlik belőled. ja, és tipikusan az egyházak szoktak abortuszellenesek lenni. szóval nem panaszkodhatsz, hogy senki nem védi az álláspontodat, te jobber geci!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 11:01:55

@dunántúli gyerek: "nem Magyaroszagrol volt itt szo "

A geci gazdád kukoricára fog térdepeltetni, ha még azt se ismered el, hogy a világgazdasági konjunktúra közepette azért Magyarországon is van némi fejlődés. :))

meszena 2018.06.26. 11:23:49

"A NER első számú közellensége a jogvédő."
Ez eleve hülyeség, hiszen az állam maga működtet (ahogyan a cikk is felsorol néhányat) jogsegélyt végző szervezeteket, illetve működik együtt ilyenekkel.
A probléma a balliberális erőket nyomó, elve kormányellenes szervezetekkel van, akik a civil világ jelentéktelen százalékát adják.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 11:26:24

@meszena: "elve kormányellenes szervezetekkel van"

Nyugi! A Poltpot által vezetett ügyészség nem kormányellenes, minden tolvajlásukat eltusolja.

chrisred 2018.06.26. 12:08:57

@meszena: Vagyis a probléma azokkal a civil jogvédő szerzetekkel van, amiket nem az állam működtet vagy pénzel. Kérdés: mitől civil egy szervezet, ha az állam működteti/pénzeli?

6.Lenin 2018.06.26. 13:08:04

@chrisred:

"mitől civil egy szervezet, ha az állam működteti/pénzeli? "

És mitől civil, ha külföldről pénzelnek egy nem választott szervezetet?
Főleg, ha azok a pénzt adó érdekeit képviselik a fennálló hatalommal (megválasztott vezetőkkel) szemben.

chrisred 2018.06.26. 13:42:14

@6.Lenin: Mondjuk attól, hogy civilek pénzelik.

Természetes feladata a jogvédő szervezeteknek, hogy a polgárok jogos érdekeinek védelmében lépnek fel, ha azt a közhatalom veszélyezteti. Mert egyébként a közhatalom a polgárok adójából fizetett professzionális jogalkalmazók révén aránytalan előnybe kerülne a jogérvényesítés terén.

6.Lenin 2018.06.26. 13:50:38

@chrisred:

"Természetes feladata a jogvédő szervezeteknek, hogy a polgárok jogos érdekeinek védelmében lépnek fel, ha azt a közhatalom veszélyezteti."

2x kétharmad után ez egy elég nagy ..........
Még a 1-2 %-ot elértek érdekeit se képviselik.

chrisred 2018.06.26. 13:58:16

@6.Lenin: A közhatalom alkalmazása szempontjából teljesen lényegtelen, hogy milyen szintű felhatalmazást kaptak azok a személyek, akik a közhatalmi jogosítványokkal rendelkeznek. Mert közhatalomból csak egy van, nincs 75%-os vagy 125%-os jogosultság.

6.Lenin 2018.06.26. 14:06:17

@chrisred:

Miért ne lenne jelentősége? Akkor miért vannak választások, ha az dönthetne, hogy kinek nagyobb a pöcse? (vagy van erre lóvéja?)

Azt a néhány szervezetet senki nem választotta. Pénzzel megvették őket egy idegen érdek képviseletére, pénzért.

Csak ezekkel van a baj, és nem csak nálunk. ez mindenhol törvényellenes tevékenység.
Miért is baj, ha Putyin fizet ügynököket?

chrisred 2018.06.26. 14:19:38

@6.Lenin: A végével kezdem: mert Putyin egy másik állami közhatalom feje. És mint írtam, egy államon belül egy közhatalom létezhet, egy másik érvényesülése sérti az állam szuverenitását.

chrisred 2018.06.26. 14:21:25

@6.Lenin: A választások személyi kérdésekről szólnak, nem a közhatalom gyakorlásának szintjéről. Arra ott van az ország alkotmányos rendje.

6.Lenin 2018.06.26. 14:24:59

@chrisred:

Ez igaz (lehet), de ő sem olyan hülye, hogy személyesen utal.
Mennyivel "jogszerűbb" és demokratikus a szíriai, háború, vagy volt az arab tavasz?
Irak, vagy Líbia polgárai most boldogok, mert az ő jogaik érvényesülnek?
Vagy az ukrán kisembereké?
És sorolni lehetne a végtelenségig.

6.Lenin 2018.06.26. 14:36:31

@chrisred:

Igen, a választott vezetők írják meg azt a rendet, amit működtetnek, amit a polgárok a szavazataikkal megerősítenek. Ha ellenük, akkor azt is, ez a demokrácia.
Önjelölt messiások meg nem. Akiket ő pénzel, azok az ő ügynökei, az ő érdekeit képviselik.

Mi a fasz ebben olyan bonyolult?

chrisred 2018.06.26. 14:43:49

@6.Lenin: Ez nem bonyolult, hanem értelmetlen. A bolsevizmus nem demokrácia. A te eszményképed szerint az emberek nem az ő érdekeiket képviselő személyeket választják, hanem teljhatalmú uralkodókat, akiket utána négy évig szolgálniuk kell. És utána is csak arról dönthetnek, hogy továbbra is őket akarják szolgálni, vagy másokat.

6.Lenin 2018.06.26. 16:34:41

@chrisred:

Miből gondolod, hogy az emberek nem azokat választották, akik az ő érdekeiket védik?

Azokat kellett volna választaniuk, akik eladták volna az országot szarért is akár, csak néhányuknak legyen jó?

Mi is lenne az emberek érdeke? És ez pontosan megegyezne egy spekuláns érdekeivel?
Miért is?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 16:38:17

@6.Lenin: "Miből gondolod, hogy az emberek nem azokat választották, akik az ő érdekeiket védik?"

Mert a hazaáruló tolvaj csúti gecit választották.

A magyaroknak az lenne az érdeke, hogy fejlődjön az ország, legalább olyan gyorsan, mint Románia vagy Bulgária.

6.Lenin 2018.06.26. 16:51:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A magyarokat az érdekli, hogy nálunk mi van, és ez szerencsére nagyjából rendben van. Lehetne jobban is? Biztosan lehetne, de a mainál jobbat senki nem tudott kínálni a választóknak.
Ez a lényeg, köcsög.
Jobbat kell kínálni, aztán majd őket választják, én is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.26. 17:10:48

@6.Lenin: "Lehetne jobban is?"

Csak jobban lehetne, a hasonló országoknak nem sikerült ilyen rosszul teljesíteni.

chrisred 2018.06.26. 17:27:43

@6.Lenin: Ilyet nem mondtam, csak azt, hogy lényegtelen, senki nem lát a jövőbe, ezért nem érdeke totális hatalmat biztosítani előre bárkinek is. Ezért a polgárok, amellett, hogy képviselőkön keresztül igazgatják a közös ügyeiket, fenntartják maguknak a jogot, hogy maguk közvetlenül is részt vegyenek a közéleti problémák megoldásában. Erre valók a civil szervezetek, amit bárki alapíthat, vagy tevékenyen részt vehet egy màs által alapított szervezet működésében. Lehet, hogy a közhatalom irányítóinak ez nem tetszik, mert azt akarják, hogy minden az ő kezükben legyen, de egy demokratikus jogállamban el kell fogadniuk ezeket a játékszabályokat.

6.Lenin 2018.06.26. 17:31:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mihez hasonlítod a hazai helyzetet?

Az MSZP/SZDSZ korszakhoz? És rosszabb most?

Tudod, ha valaki már nem a hálószoba sarkába szarik, az náluk óriási fejlődés, másnak az már semmi, régen túllépték.

Az ilyen román,bolgár is lehagyott szöveg csak az olyan köcsögöknek jelent valamit, mint te is vagy.

6.Lenin 2018.06.26. 17:38:40

@chrisred:

Sehol nem írtam, hogy nem értek 1et azzal, amit most írtál.

Azok a szervezetek, amik ellen a magyar (nem csak ők) kormány is fel szeretne lépni, azok nem civil szervezetek, hanem külföldről pénzelt, külföldi érdekeket szolgáló ügynök szervezetek.

Ezt a két dolgot keverik néhányan, és nem véletlenül. Szándékosan keverik, megtévesztő szándékkal.

Akik ezt összekeverik, tudatják, hogy nem értik a lényeget, vagy ők is szándékosan hazudnak. Más verzió nincs.

Gerardus A. Lodewijk 2018.06.26. 18:25:20

A jogvédő - bizonyos konkrét ügyekben, ill. bizonyos meghatározott kérdésekben, és mindig a konkrét eljárási keretek között - az állam ellenfele. Erre találták ki, ez a definíciójának lényeges eleme.
Vajon szégyenletesen gyáva vagy inkább szánnivalóan ostoba az az állam, amelyik az ellenfelet ellenségnek képzeli? (Nem kérek választ.)

chrisred 2018.06.27. 05:27:14

@6.Lenin: Azt hittem, ezen már túl vagyunk. Arról volt szó, ha valaki egy másik állam közhatalmát szolgálja, akkor definíciószerűen külföldi érdeket szolgál. Hiszen a magyar állam autonómiáját sérti. De hogy bárki, aki nem a magyar államhatáron belül él, automatikusan külföldi, nem magyar érdeket képvisel, még bizonyításra szorul. Elég csak arra gondolni, hogy többszázezer külföldön élő magyar adta le szavazatát a parlamenti választásokon, ők mind külföldi érdeket jelentenek? És ha bizonyítást nyer, hogy Soros személyesen egy másik állam közhatalmának érdekében próbál befolyást szerezni Magyarországon, akkor legelőször a közhatalma gyakorlók közül kell eltávolítani azokat, akik valaha a befolyása alatt álltak, kezdve Orbánnal.

6.Lenin 2018.06.27. 08:50:00

@chrisred:

"Akik ezt összekeverik, tudatják, hogy nem értik a lényeget, vagy ők is szándékosan hazudnak. Más verzió nincs. "

Szerintem szándékosan hazudsz, ez most már világos.

chrisred 2018.06.27. 08:59:21

@6.Lenin: Te most magaddal vitatkozol? Mert ha igen, nem szólok bele. :)

6.Lenin 2018.06.27. 09:13:56

@chrisred:

"De hogy bárki, aki nem a magyar államhatáron belül él, automatikusan külföldi, nem magyar érdeket képvisel, még bizonyításra szorul."

Ez hogy jön ide?

Néhány tucat (?) külföldről pénzelt szervezetről volt szó, akik-szerintem-a támogatás megszüntetésével pillanatok alatt szintén megszűnnének.

chrisred 2018.06.27. 09:26:26

@6.Lenin: Úgy, hogy Soros ugyanúgy külföldön élő kettős magyar állampolgár, mint a levélben szavazók.

6.Lenin 2018.06.27. 09:34:40

@chrisred:

És a te jogaidért harcol?
Te is szeretnéd kifosztani ezt az országot?

Az ő érdekei=Mo érdekeivel?

Tényleg szándékosan hazudsz.

chrisred 2018.06.27. 09:49:10

@6.Lenin: Nekem nincs szükségem arra, hogy más harcoljon a jogaimért. Már korábban megírtam, ha bizonyítható, hogy a Soros által támogatott civil szervezetek sértik a magyar jogrendet, akkor bírói jogerős ítélettel be kell tiltani a működésüket. Ha ez nem bizonyítható, akkor bármennyire is ellenszenvesek ezek a célok, vagy azok akik dolgoznak értük, akkor nem sértik Magyarország érdekeit.

6.Lenin 2018.06.27. 09:57:35

@chrisred:

Pontosan ezért lettek hozva azok a törvények, hogy 1xűen legyen bizonyítható, amik ellen harcolsz, és mások is.
Ha regisztrálnának, kiderülne, hogy CSAK kik is támogatják a működésüket, és onnan már logikusak az "érdekvédelmek".

Természetesen még akkor is marad a levegőben, hogy ki, mit is ért Mo érdekei alatt, de ezt a választók néha képesek eldönteni, ami az "igazi érdekvédőknek" nem szokott tetszeni, de a politika(hatalom) már csak ilyen.

chrisred 2018.06.27. 10:18:05

@6.Lenin: Majd meglátjuk, hogy ezek a döntések mennyire részei a magyar jogrendnek, vagy éppen ellentétesek vele, mint amilyen például a 98%-os különadó volt.

6.Lenin 2018.06.27. 10:35:45

@chrisred:

Vannak törvények, amik rövid időre a túlélést szolgálják, mire az "igazi jogvédők" elkaszálják, tulajdonképpen már nincs is rá szüksége a túlélésért küzdőnek.
De ezeket általában a hozzáértőknek nem kell magyarázni.

Ma már 3x kétharmad után ilyen eszközökre 1re ritkábban van szükség.

A hazai ellenzéknek még ezekben a kérdésekben is külföldi segítségre lenne szükségük.
Önerőből hülyék hozzá, ehhez is, és még sok minden máshoz is, ahogy a jelenlegi helyzet is világosan mutatja.

chrisred 2018.06.27. 10:50:21

@6.Lenin: Nem, nincsenek olyan törvények, ez ugyanolyan jogellenes magatartás, mint a megélhetési bűnözés. Egy jogszabály vagy illeszkedik a jogrendbe, vagy alkotmánysértő.

6.Lenin 2018.06.27. 11:04:46

@chrisred:

Milyen jogrendbe illeszkedett a gyarmatosítás? Az arab tavasz? Más országok választott kormányainak megdöntése? Az erősebb eb sikerélményei?

A győztesek diktálják a feltételeket (evolúció), aki életképtelen, elbukik. (előbb, vagy utóbb, mindenkire ez a sors vár)

A mai ellenzék életképtelen, a jelenlegi "nyugati jólét" is. Jön más, aztán majd megint, és megint. Ha az idő is végtelen, akkor addig, ha nem, akkor 1x nyekk mindennek.

Természetesen aki minket akadályoz valamiben, az a gazember, maradi, náci stb. Örök emberi tulajdonság.

chrisred 2018.06.27. 11:13:31

@6.Lenin: Szóval azért kell elfogadni a jogtalanságokat, mert korábban is voltak?

6.Lenin 2018.06.27. 11:23:50

@chrisred:

Nem kell elfogadni, át kell nevezni. Ezt teszik mindig, és mindenhol.

Megbukott a gyarmatosítás? Nevezd el globalizációnak.
Megbuktál, mint korrupt politikus? Legyél lobbista.

Nem tetszik egy kormány? Fizess meg "civileket", aki harcolni fognak a ..........? Mondjuk egy nyílt társadalomért, ahol én fogom meghatározni a játékszabályokat.

Még most sem érted?

chrisred 2018.06.27. 11:40:43

@6.Lenin: A globalizáció sokkal korábban kezdődött folyamat, mint a gyarmatosítás, már a Római Birodalom is megpróbálta a kora technikai és kulturális lehetőségeinek szintjén romanizálni az akkor ismert világot.

6.Lenin 2018.06.27. 11:48:35

@chrisred:

És?
Ez is engem igazol, hiszen azóta sem változott semmi, csak az elnevezések. A szándék ugyan az. És mindig a magát erősebbnek érző próbálja a szabályokat másokra erőltetni.
Csak át kell nevezni a bukott formát.
süti beállítások módosítása