B1 blogcsalád



Bayer: a bevándorlók befogadása nagyobb bűn, mint a holokauszt

2018. június 12. - nickgrabowszki

Nettó nácibeszéd a kormánypropagandában. 3 év börtön jár érte, de biztos feltörték Bayer Zsolt számítógépét is.bayer-zsolt-magyar-hirlap_2.jpg

A Fidesz megtámadta Németország budapesti nagykövetét. Az 5-ös számú párttagkönyv tulajdonosára bízták a feladatot, hogy kényszerítse térdre a berlini kancelláriát, de Bayer Zsolt - szokásához híven - ezúttal is túllőtt a célon.

Az európai zsidóság kiirtásának részben megvalósuló tervéről ír, bár azt a szót, hogy holokauszt nem írja le, valószínűleg azért, mert az ő közönségének nem tetszene:

Önök például immáron több mint hetven éve megszállottan és önsorsrontó módon ostorozzák önmagukat – értsd: az egész német nemzetet! – a második világháború bűnei miatt, immáron a negyedik generáció születik meg lassan, amelyiknek szembe kell néznie az örök és jelek szerint soha el nem múló német lelkiismeret-furdalással, önostorozással, kisebbrendűségi érzéssel és frusztrációval,

csak azért,

mert dédszüleik elkövettek egyszer valami szörnyű bűnt.

A holokausztért persze nem a náci Németország és Horthy Magyarországa, illetve azoknak vezetői a felelősek, hanem a britek, a franciák és az amerikaiak:

(Egy szörnyű bűnt, amelyért persze

súlyos felelősség terheli az első világháború győzteseit,

a leginkább a németséget és a magyarságot megalázó, nyomorba döntő, cinikus, kegyetlen és aljas antanthatalmakat, amelyek idestova száz éve mossák kezüket, és az igazságosztó, továbbá a morális orákulum szerepében tetszelegnek. Miközben ők az egyedüli felelősei a második világháború kitörésének, és így társtettesei a második világháború minden iszonyatának.)

Tehát végsősoron mindenért ők a felelősek, még egy gyilkosságért is, amit a német szélsőjobb felkapott:

Igen, egyebek mellett ennek a német önostorozásnak, beteg frusztrációnak, önsorsrontó kollektív elmebajnak következménye Susanna Feldmann halála. A lelkét, tartását, hitét, hagyományait és múltját vesztett németséggel ugyanis bármi megtehető.

És ez így folytatódik tovább. A németség frusztrált és beteg, megkérdezése nélkül - nem zavarja Bayert, hogy tavaly ősszel választás volt Németországban - és akaratuk ellenére rájuk lehet szabadítani az egész harmadik világot, Afrikát, a Közel- és Távol-Keletet:

Ezért és így vannak önöknél az integrálhatatlan, Euró­pával összeegyeztethetetlen,

ellenséges és tökéletesen haszontalan, mindenre alkalmatlan milliók.

(...) Döntő többségük nem is akar, a maradék nem tud, mert nem ért semmihez, amire a német iparnak vagy szolgáltatásnak szüksége lenne, a nyelvet nem beszéli, nem is akarja vagy nem tudja megtanulni, az iskolákban ellehetetlenítik a tanítást és terrorizálják „fehér”, „keresztény”, „német” diáktársaikat, és a reakció erre is a csak ezeket bátorító csend és félrenézés. És igen,

egyre gyakrabban ölnek.

Bayer ugyan nem vonja le az egyetlen lehetséges konklúziót, hogy a már ennyire haszontalanok, ellenségesek és alkalmatlanok, akkor ki kellene irtani őket, de 

erősen sejteti.

Konklúzióként azt állítja ugyanis, hogy 

Ezt csinálták maguk a saját hazájukból. A fekete-erdei klinika és a Derrick irigyelt, csodálatos és csodált, tiszta, rendes és gazdag világából.

Maguk nagyobb bűnt követnek el most, mint dédszüleik akkor elkövettek,

és akikre hivatkozva most megteszik azt, amit megtesznek.

Bayer - aki történelemszakon végzett - fejében tehát valahogy úgy áll össze a XX-XXI. század történelme, hogy

  • az első világháború győztesei létrehozzák Lengyelországot --->
  • kitör a II. vh., megölnek soktízmillió embert, megkísérlik a zsidók kiirtását --->
  • de nem sikerül, ezért a németek elszégyellik magukat --->
  • beengedik az arabokat, hogy befejezzék a munkát.

Ki a felelős? A britek, franciák, amerikaiak, lengyelek és zsidók. Bayer pártmegbízatása minden bizonnyal annyi volt, hogy morális alapon vonja kétségbe a Merkel-kormány kritikáit az Orbán-rezsimmel szemben, de egy picikét elvetette a sulykot, mivel belerúgott a szövetséges Lengyelországba, továbbá a pillanatnyilag baráti Izraelbe is, mivel lekicsinyelte a holokauszt jelentőségét azzal, hogy kisebb bűnnek minősítette, mint a menekültek humanitárius alapon való befogadását.

Amivel alighanem egy 3 év börtönbüntetéssel járó bűncselekményt is elkövetett: a hatályos (2010-ben a Fidesz által benyújtott és elfogadott) magyar törvény ennyivel bünteti azt,

Aki nagy nyilvánosság előtt a nemzeti szocialista és kommunista rendszerek által elkövetett népirtás és más, emberiség elleni cselekmények tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen színben tünteti fel.

Ebből is látszik, hogy Lovas István halálával nem halt ki a náci beszéd Magyarországon, Bayer lovag és írófejedelem személyében a Mester méltó követőre talált.  És legfeljebb majd ő is azzal fog védekezni, hogy feltörték a számítógépét és a nevében mindenféle ostoba gyalázkodásokat követtek el.

Amivel ő persze elvben egyetért.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8314043062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grand Prix 1800 2018.06.12. 12:53:34

Az állítólagos úgynevezett "holokauszt" megtörténtére nincsenek tárgyi bizonyítékok (6 millió holttestnyi csont és hamu, állítólagos gázkamra falából kimutatható cianid lerakódás), csak tanuvallomások vannak, azonban ezeket a tanuvallomásokat olyan zsidók vallották, akiknek a Talmud megengedi hogy gójoknak hazudjanak, és ezekben a tanuvallomásokban képtelenségek és ellentmondások találhatók.
Például olyan koncentrációs táborban is állították zsidók azt hogy ott volt gázkamra, amiről azóta kiderült hogy ott biztos hogy nem volt ott gázkamra, ezért egy másik táborban tett ugyanilyen állítás valóságtartalmára sincsen semmilyen garancia.
Az pedig jól látszik hgy a zsidó politikai erők és média jelentős politikai és anyagi hasznot húz a holokausztból, tehát érdekükben áll az hogy a közvélemény azt higgye hogy volt holokauszt.

bontottcsirke 2018.06.12. 13:03:49

Történelem szak. Szerintem különírva. Ebben tompikának sepciel igaza van, Németország feleslegesen ostorozza magát már, a kompenzáció megtörtént. Báj dö véj, mi van a mi kis szolid pár milliós magyarságú elcsatolt területeinkkel?

graycivil 2018.06.12. 13:15:30

WTF! Náci oldalra tévedtem...az eddigi két komment alapján?

A Kedves Vezető mentális állapota kötelező iránymutatás a farvégi koloncnak is.

Grand Prix 1800 2018.06.12. 13:26:56

A magyarországi balliberális oldal Szálasinak köszönheti hogy uszíthat a nemzet ellen, mert Szálasi szervezte meg a budapesti gettót és nem engedte a németeknek onnan deportálni a zsidókat, hálából a gettósok meggyilkolták őt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 13:59:42

Nem, ez nem bűncselekmény. Nem tagadja a holokausztot ugyanis.

morpho 2018.06.12. 14:48:29

Fasza lett ez a B1. Bayerrel, náci kommentelökkel, birkával... Hajrá!

Grand Prix 1800 2018.06.12. 14:59:12

A csatornából előbugyog a liberálbolsevikok ordas nácizása.

Muad\\\'Dib 2018.06.12. 15:06:16

Nincs olyan bíróság ami elítélné. Mégpedig nem a fityesz miatt, hanem azért mert elég lenne azt mondania, hogy szerinte sokkal több áldozattal fog járni a menekültek befogadása hosszú távon mint a Holokauszt és már nem is lehet ráfogni, hogy jelentéktelen színben tünteti fel. Esetleg rá lehetne verni, hogy uszít egy csoport ellen, de az is necces.

ZX 2018.06.12. 15:18:58

@Grand Prix 1800: Eléggé hadilábon állsz a józan ésszel.

Grand Prix 1800 2018.06.12. 15:20:45

@ZX:

Karsai László történésztől idéztem. Ő is náci?

ZX 2018.06.12. 15:21:31

@Grand Prix 1800: Teljesen mindegy kitől idézel ha faszságokat írsz.

tamrob 2018.06.12. 15:29:30

Na, csak azért, mert menetrendszerűen itt is megjelennek, itt is olvashatóak!
A magyarországi holokauszt tagadó náci balfszoknak azért van pechje, mert az 56 nap alatt 176 szerelvénnyel Auschwitzba szállított 437ezer embernek - hála a magyar közigazgatás teljes gépezetének - nos ezeknek a százezreknek ismert a neve, a címe, az életkora, a foglalkozása... és mindene.
A magyar közigazgatás az államtitkároktól a polgármesterekig... az országgyűlési képviselőktől a MÁV állomásfőnökökig a legutolsó csendőr őrmesterrel bezárólag, azon dolgoztak, hogy a vidéki zsidóság a legkisebb tanyáktól a nagyvárosokig hiánytalanul és egytől egyig megérkezzen Birkenau rámpájáig, majd onnan folyamatosan a gázkamrákba. A feladatot a magyar közigazgatás minden szegmense és az államgépezet minden csavarja eminens gyorsasággal el is végezte.
Höss auschwitzi láger parancsnok idegesen jött Budapestre és vonta felelősségre Eichmannt, hogy a megsemmisítő gépezet nem bírja ezt a napi ember mennyiséget, ám Eichmann széttárta a karját, hogy semmit sem tud kezdeni a magyar hatóságok hihetetlen túlbuzgóságával. Ráadásul meglepődve tapasztalta, hogy sehol sem hallott ellenállásról. Szóval tényleg nagyon ostoba nácinak kell ahhoz lenni, hogy megpróbáljon ebből tagadni valamit.
A névsor mindenhol adott es mindenhol ismert.
Az "Ítélet Jeruzsálemben" c. könyvből pedig, ami az Eichmann perről szól, még sok egyebet is meg lehet tudni a nácik népírtó gépezetének működéséről mondhatnánk "első" kézből. Eichmann, mint egy precíz szolga, mint egy jól illeszkedő szerkezet a népírtás gépezetében szenvtelenül és rezzenéstelenül sorolja a tevékenysége révén a halálba juttatott - az általa megsaccolt sok milliónyi számát.

Grand Prix 1800 2018.06.12. 15:30:59

@ZX: Tessék:

24.hu/elet-stilus/2008/03/25/szalasi_nem_akarta_kiirtani
A nyilasok kényelmes bűnbaknak bizonyultak a háború után – fogalmazott Karsai László
a németek kemény nyomás alá helyezték, 1944. november közepén ennek ellenére megszerveztette a nagy és a nemzetközi, más néven védett gettót Pesten. A németek figyelmeztették arra, hogy a védlevelek a nemzetközi jog szerint érvénytelenek, Szálasi mégis elismerte azokat

ZX 2018.06.12. 15:36:08

@Grand Prix 1800: Tagadhatod az evolúciót, tagadhatod, hogy léteztek dinók, tagadhatod a holocaustot meg hogy szálasinak az volt az első dolga, hogy az addig viszonylag békénhagyott zsidókat azonnal bevagonírozzák, meg tagadhatod, hogy a képen Pruck Pál szerepel. Így legalább az értelmes emberek gyorsan el tudják dönteni, hogy egy elmeroggyanttal van dolguk.

Grand Prix 1800 2018.06.12. 15:37:45

@ZX:

Maga a zsidó Karsai ismerte el hogy Szálasi bűnbak volt, védte a budapesti gettó lakosságát a németekkel szemben. A bevagonírozás 1944 májusában történt, Szálasi csak októberben került hatalomra.

chrisred 2018.06.12. 15:39:23

@maxval balcán bircaman: A bűncselekményt nem csak a népirtás, hanem más, emberiség elleni bűntettek jelentéktelen színben feltüntetésével is el lehet követni. Emberiség elleni bűncselekmény volt a második világháború kirobbantása is, ami alól Bayer felmenti a német államot. Nem a német embereket, hanem azt mondja, hogy a Harmadik Birodalom csak annira bűnös, mint Anglia vagy Franciaország. Ezzel szerintem is megvalósítja a bűncselekmény tényállását.

ZX 2018.06.12. 15:42:21

@Grand Prix 1800: októberben Bp-en még volt 200.000 zsidó, és az ország más területein 100.000 munkaszolgálatos.

Grand Prix 1800 2018.06.12. 15:44:00

@ZX: A budapesti gettót Szálasi nem engedte deportálni.

czerka 2018.06.12. 15:45:27

Bayer egy tuskó, de néha legalább részben igaza van. Most is van igazság abban, amit ír. A migrik beengedése antiszemita dolog, ugyanis pont a zsidókat fogják célpontnak tekinteni a mohamedánisták.

ZX 2018.06.12. 15:49:02

@Grand Prix 1800: Biztos?
"Sztójaynál mérsékeltebb deportálás következett, azonban még így is körülbelül 50 ezer munkaszolgálatos és fővárosi zsidó került deportálásra. A halálmenetek csökkenésében fontos szerepet játszottak a semleges országok és a Vatikán éles hangú tiltakozó bírálatai is, amelyekben felszólították Szálasit, hogy állítsa le a deportálásokat.[...]A budapesti úgynevezett „csillagos házak” lakói közül október 20-tól a 16 és 60 év közötti férfiakat és a 16 és 40 év közötti nőket árokásó századokba szervezték. Az árokásók közül sokan meghaltak a nehéz munkakörülmények miatt, de gyakoriak voltak a kézigránátos és géppisztolyos kivégzések is."

tamrob 2018.06.12. 15:49:30

@Grand Prix 1800:
"mert Szálasi szervezte meg a budapesti gettót és nem engedte a németeknek onnan deportálni a zsidókat, hálából a gettósok meggyilkolták őt."
Tudod mi a baj veled te kis nyomorult négyáltalánosos takonynáci? Hogy még a történelemhez is hülye vagy.
1944 október 15. után, amikor a nyilasok átvették a hatalmat, a németek már nem voltak abban a helyzetben, hogy bárkit, bárhova deportáljanak. Októberben felrobbantották a birkenaui gázkamrákat a közelgő orosz front miatt... és egyáltalán a háború olyan szakaszba ért, hogy kisebb gondjuk is nagyobb volt 1944 telén a megsemmisítés.
Ellenben védekezni kellett. Éppen ezért a hős nemzetvezetővel lepacsizták, hogy a Nyugati Védvonal erősítési munkálataira (ez kb az osztrák határ) azonnal Hegyeshalom célállomással 50ezer zsidót kell elindítani. Ennek a nagy részét a gettóból és a védett házakból összeszedett szerencsétlenekkel gondolta Szálasi megoldani. Ezrek és ezrek maradtak ott az országúton.
A budapesti, egyértelműen nyilas terror áldozatainak száma - utcai falhoz állítás, udvarokon sortűz, pártházakban kínzás, Maros utca Kun páterrel, Dunába lövések folyamatosan...stb... alsó hangon 10ezer ember. Mondom, ez a nettó lelövés!
A többi sok-sok ezer pedig a gettóban betegség, éhenhalás, megfagyás, stb...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 15:50:01

Bayernek teljesen igaza van most is.

A második világháború az első következménye volt, ahol a veszteseket indokolatlan, és elfogadhatatlan győzelmi feltételekre kötelezték.

A migráció szervezése, és segítése pedig azért nagyobb bűn, mint a holokauszt volt, mert ennek folyományaképpen minden nem muszlim vallású egyén át fogja élni a holokauszt borzalmait.
Zsidók, keresztények, és mindenki más.

Azaz nem 1 vallás ellen irányul a migráció támogatása, hanem minden más vallás ellen.

orient 2018.06.12. 15:50:48

Nem mondom sokban egyetertek a bayer zsótival, de aki ismeri a néemteket és a jelenlegi kultúrát alrafelé az be kell ismerje ebben van valami igayság. Persy kettővel minimum osztva amit mond, de:

"az első világháború győztesei létrehozzák Lengyelországot --->
kitör a II. vh., megölnek soktízmillió embert, megkísérlik a zsidók kiirtását --->
de nem sikerül, ezért a németek elszégyellik magukat --->
beengedik az arabokat, hogy befejezzék a munkát."

Ez is el van túlozva. Nem azért hozzák be az arabokat, szimplán a holocaust miatt a német kúltúrába beívódott a Polcorektség valami beteges foka. Már azt sem mondhatod, hogy a fodrászom arab mert az is rasszista. Mindentől rettegnek ami csak az árnyalatát is felveti a rasszizmusnak nehogy mégegyszer az a vád érje őket, hogy fajgyűlölők. Sajnos ez elért egy beteges szintet már, de kb angoloknál, franciáknál ugyan ez a helyzet, nem a holokauszt miatt, hanem a gyarmataik miatt. Nem lehet a a boltos fekete, akkor sem ha szereted, mert a bőrszínére nem szabad utalni. Kicsit túltolják a dolgot és persze ezzel azt érik el, hogy valóban bárki bármit megtehet sokszor mert a retorziónál azonnal mindenki rasszizmust kiált. Valahol a középúton lenne az igazság csak azt ugye meg senki sem találja. Sem a zsóti, de sem ez az blog bejegyzés.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 15:52:44

@chrisred:

Engem pereltek már be holokauszttagadásért, így csak emiatt is tanulmányoztam a témát.

Nem bűncselekmény amit írsz. Az VÉLEMÉNY kérdése, hogy ki felelős a háborúért, erről ugyanúgy nincs törvény, mint a föld kerekségének tagadásáról.

A bűncselekmény megvalósításához szükséges:
- nagy nyilvánosság előtt történken, azaz nem az, hogy ketten beszélgetünk róla, ez áll Bayernél, hiszen nyilvánosan mondta (engem blogkomment miatt pereltek be, az is nyilvános),
- a nemzetiszocialista és/vagy kommunista rendszerek által elkövetett népirtás és más, emberiség elleni cselekmény tényénekt tagadja, kétségbe vonása vagy jelentéktelen színben való feltünteése - ez nincs meg Bayarnál.

NEM bűncselekmény azt állítani, hogy:
- a második világháború kirobbantása alól felmenteni a német államot,
- a német csak annira bűnös, mint Anglia vagy Franciaország.

postakocsi 2018.06.12. 15:54:17

"felélik a szociális rendszert, ellehetetlenítik a jóléti társadalmat magát, koszt, bűzt, szennyet és elviselhetetlenséget teremtenek, nem dolgoznak."

Ez mondjuk elmondható a "tisztelt" házról is... :D

Mert tegyük hozzá, a legnagyobb haszna, a volt SOROS ösztöndíjasnak, meg a bandájának van, akik több migráns hoztak be tavaly, mint amennyit Brüsszel előírt, a 20000 fizetősről már nem is beszélve, amin vagy 1500 millió hasznuk volt. Na ez az igazi hazaárulás. Pénzért állampolgárságot adni. És mindegy hogy a gyurcsánybohóc teszi vagy a Grazi ápolt.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.12. 15:56:21

A ballibák öncélú fasisztázása és nácizása egy idő után érzéktelenné teszi a témára az embereket. Szerintük mindenki náci vagy fasiszta aki másképp gondolkodik az általuk favorizált témákról.

Igazi kirekesztő társaság, valódi véleménynácik.

Milyen jogon hívják magukat liberálisnak, miközben ők azok akik leginkább korlátozzák a vélemény szabadságát, akik a leginkább megbélyegzik és kirekesztik a másképp gondolkodókat, más elvek szerint élőket?

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 15:59:15

@czerka: Pontosan így van. Már úgy tíz éve az európai nagyvárosokban élő, vallásukat gyakorolni kívánó zsidók megfélemlítve élnek. Bármi ami zsidóságukra utal , azonnali agressziót válthat ki, ahogy az a kipát viselő srác videóján is látható. Kb '33-ban történt ilyesmi rendszeresen Berlinben. Párizsból egyre nagyobb mértékben vándorolnak ki a zsidók.
Nagy igazság, hogyha túl sok közel-keletit engedsz ne, akkor közel-keletet csinálsz a városodból.

nyerafidesz 2018.06.12. 16:01:14

Mindenki náci, csak én nem!

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.06.12. 16:03:47

Én az európai zsidók nap nap utáni kálváriája kapcsán érzékenyíteném a kedves brüsszeli pc pöcsfejeket..

ZX 2018.06.12. 16:04:32

@Muad\\\'Dib: Hű, ettől biztos most jobb lett annak akit agyonlőttek az árokparton.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.12. 16:05:01

@maxval balcán bircaman:
"... - a német csak annira bűnös, mint Anglia vagy Franciaország. ... "
NEM ezt mondta! Azt mondta hogy a MA ÉLŐ NÉMET... lényeges különbség, hogy szót emel a kollektív bűnösség elve ellen.

ÉN sem érzem magam semmilyen szinten bűnösnek azért, amit a nagyapámék idejében a nácik vagy nyilasok elkövettek! Annyira nincs közöm hozzá, hogy apámék még kisgyerekek voltak a háború idején. Nem az én bűnöm, nem vagyok hajlandó magamra venni. Ezek a dolgok a történelemkönyvekbe valók, nekem semmi közöm hozzá.

Ezek a fosköcsög ballibák, meg folyton lenáciznak mindenkit, ha kell, ha nem. Hát legyen, sz@rni rájuk :-) ennél többe nem érdemelnek :-)

szekertabor · provo.blog.hu 2018.06.12. 16:06:19

@chrisred: rendes liberális demokrata kiköp, ha olyan törvényekről esik szó, amelyek a véleménynyilvánítás szabadságát történettudományi kérdésekben korlátozzák. A holokauszttagadás pl. nem büntethető az Egyesült Államokban, mivel az alkotmány első módosítása tiltja olyan törvények beiktatását, amelyek korlátozzák a sajtó- és szólás szabadságát. Ezt a véleménydiktatúrát a magyar BTK legalábbis enyhe mértékben, de megvalósítja. Viszont kizárólag a Magyarország lakosságát ért XX. századi emberiség elleni bűnök kapcsán korlátozza a szólásszabadságot.

Közösség elleni uszítás
332. § * Aki nagy nyilvánosság előtt

a) a magyar nemzet ellen,

b) valamely nemzeti, etnikai, faji, vallási csoport, illetve annak tagja ellen, vagy

c) a lakosság egyes csoportjai, illetve azok tagjai ellen - különösen fogyatékosságra, nemi identitásra, szexuális irányultságra tekintettel -

erőszakra vagy gyűlöletre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

A nemzetiszocialista vagy kommunista rendszerek bűneinek nyilvános tagadása *
333. § * Aki nagy nyilvánosság előtt a nemzetiszocialista vagy kommunista rendszerek által elkövetett népirtás vagy más, emberiesség elleni cselekmények tényét tagadja, kétségbe vonja, jelentéktelen színben tünteti fel, vagy azokat igazolni törekszik, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Nemzeti jelkép megsértése
334. § Aki nagy nyilvánosság előtt Magyarország himnuszát, zászlaját, címerét vagy a Szent Koronát sértő vagy lealacsonyító kifejezést használ, illetve azokat más módon meggyalázza, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Önkényuralmi jelkép használata
335. § * Aki horogkeresztet, SS-jelvényt, nyilaskeresztet, sarló-kalapácsot, ötágú vöröscsillagot vagy ezeket ábrázoló jelképet a köznyugalom megzavarására alkalmas - különösen az önkényuralmi rendszerek áldozatainak emberi méltóságát vagy kegyeleti jogát sértő - módon
a) terjeszt,
b) nagy nyilvánosság előtt használ, vagy
c) közszemlére tesz,
ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt elzárással büntetendő.

hu.wikipedia.org/wiki/Holokauszttagad%C3%A1s_elleni_t%C3%B6rv%C3%A9nyek

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 16:11:00

@ZX:

Valójában Szálasi először éppen hogy nem akart deportálást. Később igen, de akkor már késő volt.

Muad\\\'Dib 2018.06.12. 16:11:09

@ZX:
Ezt most nem értem. A szombat.org hozta le a témát, mint fontos történelmi kérdést. Hogy jön ide, hogy bárkinek is jobb lesz-e aki elszenvedte ezt, vagy akinek a rokonai elszenvedték ezt a borzalmat?

chrisred 2018.06.12. 16:11:19

@maxval balcán bircaman: A háború kirobbantásának felelősségét a nemzetközi bíróság Nürnbergben a német állami vezetők perében megállapította, tehát az nem áll meg, hogy nincs rá törvény. Ítélet van. Bayer tagadja, hogy a német állam volt az elkövető, illetve a szerepét az ítéletben megfogalmazottakhoz képest jelentéktelenebbnek mutatja.

czerka 2018.06.12. 16:11:39

@tamrob: nagyapám akkor élt és a falujukból is elvitték a zsidókat. Senki se tudta, hogy hova viszik őket, kitelepítés, munkára szállítás, lakosságcsere voltak a közhiedelemben. A 40-es évekbe vidéken azt se tudták az emberek mi van a fővárosban vagy a fronton. Nemhogy Németországban.

Amúgy ezen már úgyse tudunk változtatni, ezért teljesen felesleges azon vergődni, önostorozni, hogy mit tettek 70 éve a németek. Inkább azt kellene megakadályozni, hogy újra katasztrófába taszítsák Európát. Sajnos a német nép csak ilyen szélsőségekben képes gondolkodni. A 30-as, 40-es években minden nem árja népet ki akartak irtani. Ma meg az összes fehér embert akarják eltüntetni. A németek mindig valami faji dolgon ügyködnek és keresnek kiirtandó embercsoportokat, Európa jövőjéről úgy akarnak dönteni, mintha az egész kontinens az ő Lebensraum-uk lenne.
Ma is ugyanaz a helyzet, mint a 30-as években Németországban. A német ipari és finánctőke iranyítja a német poltikát, aminek célja, hogy a német ipari és finánctőkének kiszolgáltassa Kelet-Európát. Drang nach Osten. Ezt csinálják évszázadok óta. Most a migrációt akarják felhasználni, hogy a túl öntudatos lengyel, cseh, magyar, litván népeket lecseréljék egy homogén afrikai-muszlim masszára. Lakosságcsere, etnikai tisztogatás előszele ez.
A holokauszthoz mérhető borzalom van készülőben.

rallus 2018.06.12. 16:13:04

@tamrob:"az 56 nap alatt 176 szerelvénnyel Auschwitzba szállított 437ezer embernek - hála a magyar közigazgatás teljes gépezetének - nos ezeknek a százezreknek ismert a neve, a címe, az életkora, a foglalkozása... és mindene."
Az Auschwitzban egykor felállított emléktáblán még 4,3 millió áldozat szerepel. Ezt azóta csendben kijavították és 1,1 millió zsidó halottat, 140-150 000 lengyel áldozatot és 23 000 romát számoltak össze. Ez is rengeteg és bízzunk a további kutatásokban.

chrisred 2018.06.12. 16:13:10

@szekertabor: Ennek itt nincs jelentősége, ez a magyar jogrendben egy hatályos (azaz alkalmazandó) büntetőjogi tényállás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 16:14:26

@chrisred:

"A háború kirobbantásának felelősségét a nemzetközi bíróság Nürnbergben a német állami vezetők perében megállapította, tehát az nem áll meg, hogy nincs rá törvény. Ítélet van."

Na és? Szerimnted van törvény, mely kimondja, hogy a bírósági ítéletekkel való egyetértés kötelező?

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2018.06.12. 16:17:17

Tudom, hogy fel kéne bosszantsam magam Bayeron és most nagyon pipa kéne legyek, de valahogy nem megy. Utálom, hogy a szavaknak már semmi jelentése nincs. Ha lenne ezek a kártyalicitálásra emlékeztető szópókerpartik nem történnének meg.
Örömmel tölt el, hogy Bayer Zsolt szerint azért még a holokauszt, mint tömeggyilkosság, bűn volt. A kurucinfó le is hozhatna erről egy ellentétes leleplezést. Hogy mindenki morgolódhasson kedvére.

ZX 2018.06.12. 16:17:37

@Muad\\\'Dib: Hát úgy, hogy akiket kivégeztek pont leszarják, hogy sztójay vagy szálasi zsidópolitikája volt-e jobb.

Grand Prix 1800 2018.06.12. 16:17:51

@tamrob:

Az Auschwitzba deportált zsidók többsége a háború után kivándorolt Izraelbe, Amerikába, Izraelben többszázezer magyarországi zsidó él.
A holokausztipar a kivándoroltakat elkönyvelte áldozatoknak is, így két legyet ütött egy csapásra, holokausztozhatott is és életben maradtak is, a többszörös gázkamratúlélők meg többszörös kárpótlást markoltak fel.
Hösst az amerikai zsidó vallatótisztek (vö: zsidó ávósok) kínzással kényszerítették az előre megírt hamis vallomása aláírására, a kínzók szerencsétlenségére a vallomásba képtelenségek is kerültek (pl. nem létező Volzek nevű tábor, 2,5 millió auschwitzban elgázosított zsidó, stb).

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 16:22:22

@chrisred: Nem hinném, hogy felmenti. A Párizs környéki békék után egy győztes oldalon álló tábornok megjegyezte, hogy " ez nem békekötés , csak egy 20 évre szóló fegyverszünet"..
Az I. világháború zárulhatott volna egy tartós békét hozó megegyezéssel, csak aztán az amerikaiak beszálltak a buliba. Ezt nem kellett volna..

Grand Prix 1800 2018.06.12. 16:22:52

@tamrob:

Úgy felrobbantották a birkenaui állítólagos gázkamrákat, hogy a robbanástól hirtelen eltűnt (vagy inkább soha nem is volt) a helyiség falán lerakódott cianid (ugyanis folyamatos elgázosításkor szemmel látható kékes színű cianidlerakódás keletkezik, ami a matracok és ruhák fertőtlenítésére szolgált helyiség falán ma is látható).
És nyomtalanul eltűnt a hatmillió zsidó holttestének megfelelő mennyiségű csont és hamu is (hamvasztáskor a csont nem válik hamuvá hanem ép marad, napjainkban azt külön géppel darálják le, de a koncentrációs táborban nem volt ilyen darálógép, tehát ha igaz a holokauszt, akkor a csontoknak meg kellene lenniük).

chrisred 2018.06.12. 16:23:14

@maxval balcán bircaman: Igen. Ez például, hiszen az emberiség elleni bűncselekmények elkövetésének tagadását bünteti. Kinek van joga bűncselekmény megállapítására, ha nem a bíróságnak?

felső határ nincs 2018.06.12. 16:24:20

Nem tetszik a lippsiknek, de a tortenelemkonyveiket is lassan kidobjuk a csaba.

2018.06.12. 16:24:23

@Magánvéleményem:

"A ballibák öncélú fasisztázása és nácizása ..."
"Igazi kirekesztő társaság, valódi véleménynácik."
"Milyen jogon hívják magukat liberálisnak, miközben ők azok akik leginkább korlátozzák a vélemény szabadságát,..."

Ühüm. Perszepityu!
Éppen az beszél, aki maga is kirekesztő.
Agyhalott fityiszes vadbarom.

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 16:25:54

@czerka: Igen.. 200 %-osan voltak nácik, aztán 200 %-osan kommancsok (a legfafejűbb komcsi az NDK-s volt), most pedig 200%-osan pc idióták.

felső határ nincs 2018.06.12. 16:27:55

@Grand Prix 1800: Ez igy igaz. A zsidoknak felelniuk kell a holosztoriert.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 16:33:41

@chrisred:

Nem bűncselekmény nem érteni egyet bírósági ítélettel, vedd észre. Még akkor se, ha az ítélet emberiség elleni bűncseleményekről szól.

Pl. nekem az a véleményem, hogy a nürnbergi ítételetek nevetségesek, nem jogi, hanem politikai alapon születtek, s semmi értékük nincs. Ennek kimondása nem bűncselekmény.

ZX 2018.06.12. 16:33:54

@Grand Prix 1800: Ezek szerint te biztos tudod, hogy hova lett 6 millió zsidó, cigány, homokos és politikai fogyoly. Merthogy a világon sehol nincsenek. Teleportálták őket a Marsra?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 16:35:54

@pina noir:

Egyszerűbb lett volna nem kirobbantani a háborút. Nem volt megoldhatatlan konfliktus akkoriban a felek között, csak kicsit szerényebnbnek kellett lenniük az angoloknak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 16:42:27

@Grand Prix 1800: "hamvasztáskor a csont nem válik hamuvá"

A nagyobb csontok, mint pl. a combcsont megmaradnak.

"a levágott hajat matracok tömésére használták, az emberi csontokat pedig trágyázásra.'

Viszont az emberi zsírból főzött szappan csak városi legenda.

hu.wikipedia.org/wiki/Emberi_zs%C3%ADrb%C3%B3l_k%C3%A9sz%C3%BClt_szappan

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 16:43:35

@ZX: Én a szarevők javára írom a holokauszttagadást, legalább szégyellik, hogy a példaképük megölt 6M zsidót.

czerka 2018.06.12. 16:46:59

@pina noir: Wilson amerikai elnök mondta, hogy ez nem béke, csak 20 éves fegyverszünet. Az amerikaiak akkor éppen a józan észt képviselték, de a franciák és angolok arroganciája miatt inkább otthagyták az egész béketárgyalást. A francia-brit tervek érvényesültek, ez ágyazott meg a második világháborúnak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 16:50:56

@czerka: "azt kellene megakadályozni, hogy újra katasztrófába taszítsák Európát."

Amíg áll az EU, addig nem lesz itt háború. Azon se kell aggódnod, hogy a csúti geci fel akarja bomlasztani, kevés ahhoz a porbafingó.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 16:52:07

@chrisred:

Dehát ez nem igaz.

Bayer azt állítja, hogy semmi köze a ma élő szerencsétlen németeknek ahoz, amit az őseik egy része csinált !

Ahogyan nekünk sincs a nyilasok miatt felelősségünk.
Nem vagyunk bűnös nemzet. Magyarok vagyunk.
Akik büszkék az országukra, identitásukra.

Akik bűnös nemzetet akarnak a németekből, vagy magyarokból faragni, akik a ma élőkkel megpróbálják elhitetni hogy van akárcsak fikarcnyi felelősségük is a holokauszt okán, azok hazudnak.

Méghozzá azért hazudnak, hogy a bűntudattal telt nemzet erőforrásait lerabolják, pénzt zsaroljanak, és megállítsák a fejlődésben.

Nem hagyjuk !
Leszophatsz te is, meg a haverjaid is, bőnyállal !

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 16:54:37

@Rettegek mert ballib vagyok: A csúti geci ugyanakkor a németekre próbálja tolni a felelősséget. Szerintem beszéld meg a gazdáddal, hogy legyen egy közös hazug álláspontotok, mert ez így nagyon zavarosh.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 16:55:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Azért furi nem, hogy a háború után 1.5 millió volt, majd ahogy a kárpótlás és a holokauszt biznisz beindult felkúszott a szám 6 millióra.

Valahol 3 milla lehetett a valós áldozatok száma egyébként, ami szintén sok természetesen, de a 6 milla, csak a holo biznisz miatt lett annyi.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 16:56:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Mi ebben a hazugság ?

Te felelősnek érzed magad a holokauszt miatt ?
Mert én rohadtul nem. És ha valaki azt mondja hogy az vagyok, akkor azt pofán köpöm, mert hazudik.

ZX 2018.06.12. 16:57:32

@maxval balcán bircaman: Mármint az I. Vh. kirobbanásakor? Azt mindenki akarta. A monarchia szolgáltatta az ürügyet. A világ sorsa pedig akkor dőlt el végleg amikor a ruszkik elkezdtek mozgósítani, hiába küldözgettéka németek a távíiratokat, hogy ne tegyék.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 16:57:46

Ahogy büszke vagyok István és Mátyás királyra, Kossuthra és Petőfi Sándorra, ugyanúgy szégyellem, hogy horti, rákosi és a csúti geci magyar volt. Nem lehet a történelemből kimazsolázni csak a nekünk tetsző dolgokat.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 16:59:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Horthy a legnagyobb filantróp államférfi volt, a történelmünkben. Felelősségünk meg semmi a holokausztot illetően akárhogyis csavarod.

Persze te lemehetsz kutyába ha gondolod, de én leszarom a magadfajtát.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 17:00:25

@Rettegek mert ballib vagyok: "Te felelősnek érzed magad a holokauszt miatt?"

Miért kéne felelősnek éreznem magam, akkor még nem is éltem. A magyarok felelősségét tagadni ugyanakkor álszent hazug dolog. A történelmünk része, akár akarjuk, akár nem.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.12. 17:02:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Ha van a magyaroknak felelőssége, akkor azoknak is van akik megcsonkították az országunk, és elrabolták nemzetrészeink, elszakították honfitársainkat tőlünk !

Akkor erre is emlékezzünk mindörökké !

Mert olyan nincs, hogy csak a számunkra előnytelen részekre emlékezzünk, ahogy ti szeretnétek ! Hogy lelkiismeretfurdalást akartok bennünk kelteni, mikor mi voltunk a háború LEGNAGYOBB VESZTESE !

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 17:04:09

@Rettegek mert ballib vagyok: "Horthy a legnagyobb filantróp államférfi"

:))

Sajátos humorod van. Nem neveznék valakit filantrópnak, akinek sokszázezer honfitársunk halála szárad a lelkén. Nem neveznék államférfinek egy bábot, aki csak tehetetlenül sodródott az eseményekkel. Pláne nem államférfi egy hazaáruló, aki a fia életéért cserébe eladja a hazáját. Mondjuk a javára írandó, hogy nem lopta szét az országot, mint a csúti geci. De ez édeskevés.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 17:06:05

@Rettegek mert ballib vagyok: "azoknak is van akik megcsonkították az országunk"

Így van.

"erre is emlékezzünk mindörökké!"

Emlékezzünk mindörökké!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.12. 17:11:05

@ZX:

Nagyon nem ez volt.

Az csak a vég, A kezdet 1815 valójában.

A Balkán volt a baj. A zuhanó Törökország helyzete. A franciák ls az angolok foggal-körömmel kiálltak a török állam területi egysége mellett. Így aztán a térségben csak Austzria és Oroszprszág szerzett befolyást.

Majd szétesett az osztrák-német-orosz szövetség is. Az oroszok bosszúból átáltak az angolokhoz és a franciákhoz.

Már 1905-ben és 1908-ban majdnem kirobbant a vh.

n3spr3ss0 2018.06.12. 17:11:53

Ez a mocsodék nem akar a Lovassal közösséget vállalni? Jobb lenne a világ nélküle.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 17:12:48

@ZX: Remélem tisztában vagy vele, hogy egy csetrobottal beszélsz, akinek mindenre csak konzerv válaszai vannak. Nem meggyőzhető, a belső állapotára nem tudsz hatással lenni, mindössze a megfelelő választ tudod aktivizálni.

Legelőször egy napig "beszélgettünk", és körbeértünk. Azóta hanyagolom. A többi troll se különb, legfeljebb rosszindulatúbbak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 17:15:43

A németeknek annyival jobb, hogy szembenéztek és leszámoltak a múltjukkal. A magyarok meg tagadnak körömszakadtáig, és viszik magukkal a terhet. Ugyanúgy, ahogy a kommunizmus bűneivel és bűnöseivel se volt elszámolás.

lac1 2018.06.12. 17:16:27

A tagadásnál vajon nagyobb bűn-e az, ha valaki azt mondja, leszarom, pontosabban MÁR le SEM szarom, annyira nem érdekel, és nem hiszem, nem is érdekel, nem tartom fontosnak (még ha esetleg valóban az is) az én értékrendem alapján ez egy széljegyzet a történelemkönyv lapjain?
Tehát hinni kötelező-e?

Behajtó70 2018.06.12. 17:18:28

Pontos és tökéletes leírása a német folyamatoknak, a ww2 okainak. Aki ezt kifogásolja az csakis egy történelem terén tanulatlan, logikailag ostoba ember!

Muad\\\'Dib 2018.06.12. 17:24:02

@ZX:
Ez természetesen igaz, de ettől a történelem vizsgálata még nem hiábavaló.

felső határ nincs 2018.06.12. 17:27:18

@Rettegek mert ballib vagyok: 130ezer volt az osszes zsido aldozatok szama Auschwitzban, egyet se gazositottak el

a vegig jelen levo Voroskereszt adatai, a 90% tifuszban halt meg

taga20 2018.06.12. 17:31:08

@felső határ nincs: én azt kívánom neked, a családodnak, a szüleidnek, hogy úgy végezzétek, mint az a több millió zsidó áldozat!

chepunk 2018.06.12. 17:32:39

@Grand Prix 1800:

Egy probléma van! Közvetlen családtagjaim emlékeznek az országúton hajtott zsidókra, arra, hogy aki megpróbált közben vizet vagy egy kis kaját adni a szerencsétleneknek arra az volt a nyilasok válasza: "Takarodjatok vagy titeket is közéjük lökünk!", és szintén van közvetlen rokon aki látta az agyonlövéseket a Rába árterében... Igen emlékeznek a bombázásokra is, és arra is, hogy a ruszkik hogyan zárták le az utcát, rakták teherautókra az összeterelt járókelőket és vitték málenykij robotra őket. Csak azért uszták meg, mert velük egy oroszt tiszt takarítatta a számára kijelölt lakást... Aztán az ÁVO börtönét is járta meg szintén rokon, mert a háború legvégén nyugatra került, onnan jött haza, így aztán, hol német kém, hol angol kém "volt" szerintük...

Úgyhogy nekem egy faszfej úgynevezett "történész" sem tudja letagadni a zsaranok rendszerek embertelen bűneit, és egy sem lesz a szememben sohasem menthető! És nem menthetőek ezen rendszerek, vagy ezekre bármely, akár vallási alapon politikai helyett, hasonlítani akaró rendszerek, sem ezek úgymond újragondolói, mentegetői...

taga20 2018.06.12. 17:34:00

@Grand Prix 1800: te és a görény bájer, mikor mentek a lovaspityú után a pokolba, ahová valók vagytok?!

lac1 2018.06.12. 17:35:04

@taga20:

Hogy kárpótlásért folyamodnak? Fogalmazhatnál pontosabban.

taga20 2018.06.12. 17:37:06

@chepunk: gondolom ez az ostoba állat, még nem hallott radnótiról, vagy rejtő ferencről, vagy richter gedeonról, és et cetera!

chepunk 2018.06.12. 17:37:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Így van! Mi sohasem tehettünk semmiről! Minden gonosz tettért ami itt történt mindig más a hibás! Mi csak védtük Európát a tatártól, töröktől, aztán bolseviktól, mi lenni legtöbb Nobel díjjas, atombomba feltalálói, főzés, mosás, ló, hűtőgép, a fridzsider a porszívó a tv, rádió, helikopter, léghajó, nadrág, ing feltalálói, legtöbb olimpikon sumér rokonok lenni :-), legszebb, legjobb, legokosabb! Csak valahogy mindig úgy átvernek minket legokosabbakat...

taga20 2018.06.12. 17:38:35

@lac1: kik te istenbarma, akit elgázosítanak?

Muad\\\'Dib 2018.06.12. 17:39:36

@felső határ nincs:
Persze, és mindenki hazudik szerinted? Az összes túlélő, meg akinek a rokonai ott haltak meg? Vagy mégis, hogy a fas*ba képzeled az egészet? Próbáltál esetleg beszélni valaha olyan emberrel aki hazajött onnan?

lac1 2018.06.12. 17:39:42

@chepunk:

Nyilván egy háborúban "jajj a legyőzöttnek" és mindig történtek szégyenletes dolgok. Fognak is.
A probléma az, hogy egy gyarmatosító, atombombával támadó, hazaárulókat kinevelő, vegyszeres támadó, koncentrációs táborokat elsőnek kitaláló népség ugyanezért basztatja a másik ugyanezt.
Szerinted ez normális?

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.06.12. 17:41:00

Zsótika mehet a gecibe a haverja után...

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.06.12. 17:42:50

@lac1: Te most kiről beszélsz, te rohadt állat ?

lac1 2018.06.12. 17:46:24

@maxval bircaman szeredőci anyabaszó:

Egyrészt anyádról, másrészt mit nem értesz, te tanulatlan?

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.06.12. 17:48:00

@lac1: Egyrészt baszd meg anyádat a ravatalán te mocskos náci féreg, másrészt melyik államról ugatsz, te szar ?

lac1 2018.06.12. 17:50:07

@maxval bircaman szeredőci anyabaszó:

Állam?
Írtam én olyant? Én amúgy megbasznám anyádat is, de sajnos már betöltöttem kutyakolbásznak a ribancot, hogy a kutyáknak legyen energiájuk a tábor körülötti kerítést védeni.

chepunk 2018.06.12. 17:50:35

@lac1:

Már bocs, de az elhajtott magyarországi zsidóság hogyan lett legyőzött 44-ben? Senkivel sem háborúzott! A többit nem is értem! ATombombával támadó? Ki-kit? Nehogymá az USA támadta meg Japánt... Aztán az angolok kit is kezdtek el FAJI alapon IPARI módszerekkel kiírtani? Hazaárulókat kinevelő??? Már bocs, de ezt a "hazaáruló" kifejezést igencsak sikerült értékteleníteni az elmúlt években...

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.06.12. 17:52:47

@lac1: A Te saját halott kurva anyádot baszod te féleszű, nem érted ? :)

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.06.12. 17:53:30

@chepunk: Érdemben nem érdemes vele vitatkozni, ez egy vadbarom náci kula !
Az ilyet szájba kell hugyozni és lefosni !

lac1 2018.06.12. 17:54:45

@chepunk:

Mert te/ti csak a belétek nevelt értékrendek mentén tudtok gondolkodni.
de hát... a világ másmilyen.
Az meg tök lényegtelen, hogy az angolok kit-mit és milyen értékrend mentén rosszalkodtak. Ők építették és üzemeltették az első ilyen tábort és punktum, ez nem lehet megmagyarázni.

chrisred 2018.06.12. 17:55:42

@maxval balcán bircaman: Ennek a kimondása valóban nem bűncselekmény, ahogy ironikus módon a holokauszttal való egyetértés, sem, hiszen nem tartozik a törvényi tényálláshoz. De annak kimondása, hogy az adott emberiség elleni bűncselekményt nem a nemzeti szocialista rendszer követte el, az viszont igen.

felső határ nincs 2018.06.12. 17:56:44

@Muad\\\'Dib: aki azt allitja hogy elgazositottak az hazudik, igen

mondom meghalt ott 130ezer zsido, szoval sokak rokona meghalt, csak epp nem gazositottak el senkit

a zsidok azert talaltak ki a gazositast, lampaernyot meg ezeket a hulyesegeket hogy amerikat haboruba vigyek nurnbergben meg mar nem volt aki beszojjon ugyhogy ugy maradt. Minden mas nemzetbol nagyobb aranyban haltak meg, ugyhogy kellett vmi halivud, kemence, halaltabor, ilyenek

kulonben nehez lenne azota pumpolni a nemeteket, meg irtani a palesztinokat

lac1 2018.06.12. 17:57:24

@chepunk:

Ja, a vén kurva heller véleményét ismerem, hogy miér' a nácziak a gazabbak mint mindenki más együttvéve, de akkor is.

lac1 2018.06.12. 17:58:47

@maxval bircaman szeredőci anyabaszó:

ha-ha-ha

a gyereked is azt mondta, hogy te hülyébb vagy mint az anyád.
(Ha nem értenéd: ebben egyszerre két sértés van elhelyezve.)
A szórakozást én befejeztem, nem fogok közreműködni, hogy szándékosan félrevidd a topikot.

chrisred 2018.06.12. 18:00:17

@Rettegek mert ballib vagyok: De igaz, azt állítja, hogy a második világháborút nem a Harmadik Birodalom robbantotta ki. Ennek nincs köze a jelenleg élő német polgárok felmenőihez, az állam, azaz a nemzetiszocialista rendszer mentegetése.

lac1 2018.06.12. 18:01:08

@chrisred:

De azt ugye tudod, hogy a cionizmus sem más, mint egy egyfajta nemzetiszocializmus?
Sőt.

chrisred 2018.06.12. 18:03:44

@lac1: Csak hát ennek a rendelkezésnek a sajátja, hogy kizárólag a náci és a kommunista rendszerek bűneinek tagadását rendeli büntetni. Az angol birodalom népirtásai nem tartoznak ide.

taga20 2018.06.12. 18:04:21

@lac1: egy gusztustalan állat vagy droid! remélem úgy végzed, mint a zsidók 44-ben!

lac1 2018.06.12. 18:04:22

Bakker el kell mennem pizzázni, buzik vagytok mind, menjetek a pridéra és sírjatok, hogy mennyi gonosz náczi van a világban.
faszkalapok.

:-)

(Amúgy sziasztok tesók, majd este rátok nézek, megöltétek-e már egymást.)

chepunk 2018.06.12. 18:07:03

@lac1:

Hát igen, az embereknek vannak értékrendjeik... Tudod, még ha nem az angolokkal jössza vagy a USA-val, hanem a Szovjetúnióval (esetleg MAO KÍnájávak, Pol-pottal...) akkor még értem. Ugyanis a Szovjetúnió (melynek jogutódja Oroszország) a 3. Birodalomhoz hasonlóan IPARI módszerekkel csak éppen társadalmi OSZTÁLYOK kiírtására vállakozott, és bizony támadó háborút indított is indított, és a részükről elmaradt a felelősök felkutatása, megnevezése, felelőséggre vonása és a károsultak kártérítése. Igen ezt lehetne Putyinkának felróni, de valamiért ez nem jut eszetekbe...

felső határ nincs 2018.06.12. 18:15:19

@chepunk: a 3. birodalom sosem irtott senkit ipari modszerekkel

vagyis zsido szemtanukon/leveleken, filmeken/ kivul ezt semmi sem bizonyitja

holott nagy felbontasu napi legifelvetelek vannak Auschwitzrol, minden nap 1944bol...amikor ugye a magyarokat is elgazositottak .... nem volt ott semmi sima munkatabor volt ahol meghalt egy csomo ember foleg tifuszban, alultaplaltsagban, meg persze kegyetlenkedesben

de persze nemzsido forrasok szerint 2 nagysagrenddel kevesebb emberrol beszelunk mint amit kamuzni szoktak

Épüljön stadion a CEU helyére 2018.06.12. 18:17:28

"Nettó nácibeszéd a kormánypropagandában. 3 év börtön jár érte, de biztos feltörték Bayer Zsolt számítógépét is."

Szanalmas riposzt ez arra, hogy Merkel elismerte Orban Viktornak mindenben igaza volt, es igaza van.

blexpress 2018.06.12. 18:19:44

Tiszta röhej az egész-minél több arab lesz európában(migráncs) annál kevesebb zsidó lesz mert az arabok elintézik a zsidókat.......előbb utóbb..
Na erre kinek mi a válasza?????
Akkor most mi legyen??? Nem szabad beengedni a migráncsokat vagy engedjük be és írtásk ki a zsidókat az ősi ellenségüket?......

taga20 2018.06.12. 18:20:39

@Épüljön stadion a CEU helyére: az igaza lesz, az kimaradt fityeszjobbágy!

nehogy bajod legyen belőle!:)))

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 18:35:07

@czerka: Tudtommal Foch marsall mondta. Mindenesetre, ha az USA nem avatkozik be ,akkor a megegyezés sokkal inkább egyenlő felek között zajlott volna, nem omlik össze a császárság, és nem kerülnek hatalomra a nácik tizenegynehány év múlva..

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 18:38:26

@blexpress: Ahova túl sok közel-keletit engedsz be, ott előbb utóbb Közel-Kelet lesz. Azokban az országokban, amelyek jelentős részben forrásai az illegális migrációnak, tanagyag volt az Izrael ellenesség és a zsidógyűlölet..

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 18:42:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Valóban.? Az kereszténységet erőszakkal terjesztő Istvánra, és a nyugat ellen háborúzó Mátyásra? Vigyázz! Ki leszel taszítva a ballibsi akolmelegből..:))

taga20 2018.06.12. 18:43:30

@pina noir: sőt! a geci sem kap 2/3-ot az ostoba vidéki droidoktól 2018-ban!

ez tuti! sőt lehet, hogy a csúti geci is lefolyik a vécén 1962 nyara végén:)))

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 18:46:16

@taga20: Ezt álmodtad? Igazad van, menekülj az álmok birodalmába..:)

taga20 2018.06.12. 18:48:46

@pina noir: te álmodtál! én csak tovább gondoltam:)

taga20 2018.06.12. 18:51:06

@pina noir: kérdezd meg "felső határ nincs" haverodat!

látjátok feleim szümtükkel 2018.06.12. 18:53:05

@Rettegek mert ballib vagyok: "A második világháború az első következménye volt, ahol a veszteseket indokolatlan, és elfogadhatatlan győzelmi feltételekre kötelezték."

igazad is van, mert a győzteseknek keblükre kellett volna ölelni a németeket, meg a magyarokat, ja és Mussolinit is. Persze egy jó nagy csókot is kellett volna nyomni a főnökök képére.

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 18:54:37

@felső határ nincs: Sztem az USA a '42-es Wannsee-i konferencia előtt lépett be a háborúba..( Egyébként formálisan a németek üzentek nekik hadat, de ez nem lényeges.)

látjátok feleim szümtükkel 2018.06.12. 18:54:38

@Épüljön stadion a CEU helyére: "Merkel elismerte Orban Viktornak mindenben igaza volt, es igaza van."

Talán a mindent nem emlegette.

CSOKKI MÁLNA 2018.06.12. 19:02:44

@látjátok feleim szümtükkel: Nem a keblükre ölelni, hanem nem olyan kőkemény feltételeket szabni, amelyek következtében előálló gazdasági züllés következtében természetszerűleg megerősödnek a szélsőségesek. A 20-as években minden harmadik berlini nő kurva volt. Ma meg minden harmadikat megerőszakolják. Lehet hogy a történelem megismétli majd önmagát az erre adott reakció tekintetében, a liberáltak ismételt felelőtlen butasága nyomán...? ( Minden akció reakciót szül, és a germán reakció egy kurva kemény akció..:))

atyus45 2018.06.12. 19:03:57

Ennek az embernek nevezett szenynek csak azt kívánom hogy olyan levegőt szívjon,de jó sokat.mint amilyent szívtak az egykori "átnevelő" tábor lakói a "tisztasági" fürdésnél.
Mocsodék alak.

2018.06.12. 19:20:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Miért kellene a csúti gecinek megpróbálni a németekre tolni a felelősséget, mikor nem lehet semmiféle felelőssége a holokausztban? Vagy 20 évvel a háború befejeződése után született, hogy a rákba' lenne felelőssége?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 19:40:50

@abcdefghijklmm: "Miért kellene a csúti gecinek megpróbálni a németekre tolni a felelősséget"

Azt én nem tudhatom, beszéld meg vele, miért tolja. Szerintem azért, hogy a példaképe, a háborús bűnös hazaáruló horti kicsit kevéséb negatív színben tűnjön fel. Sima szerecsenmosdatás.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.06.12. 19:41:01

menetrend.reblog.hu

"1944 Május 14. Nyíregyháza 3200 fő

Ugyanezen a napon Munkácsról 3169 embert szállítottak el.

Május 15.

Dombóról Técsőre szállítanak 1006 tífuszban megbetegedett, és emiatt karanténba zárt zsidót.

Ezen a napon nem indult szerelvény az országhatáron túlr

Május 16. Máramarossziget: 3007 fő

Ugyanezen a napon még három transzportot indítottak: Kassáról két vonatot 3055 és 3629 fővel, Beregszászról 3818, Munkácsról pedig 3629 embert szállítottak el.

Május 17. Ökörmező: 3052 fő

Ugyanezen a napon Kassáról 3352, Ungvárról 3455 embert vittek el.

Május 18. Beregszász: 3569 fő

Ugyanezen a napon Sátoraljaújhelyről 3439, Munkácsról 3025 embert szállítottak el."

2018.06.12. 19:50:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát a cikk alapján a Bayer Zsóti tolja. Vagy Orbán is nyilatkozott az ügyben?

John Szigethy 2018.06.12. 19:56:11

Náci a fasszopó útszéli anyád.

taga20 2018.06.12. 19:58:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: a feleségem az ország keleti feléből származik, néha ellátogatunk oda. minden alkalomkor elmentünk a falu olyan temetője mellett, ahová több mint hetven éve nem temettek senkit.

és nem azért, mert azóta halhatatlanokká váltak volna a helyi zsidók, hanem azért mert halottakká váltak.

www.youtube.com/watch?v=PhRSKxfDY98

buszrajongó 2018.06.12. 20:09:30

@ZX: Az nem gond ugye, hogy a németek üzentek hadat Oroszországnak? Két nappal előbb (aug. 1-én), mint a franciáknak (aug. 3.)

taga20 2018.06.12. 20:10:40

@John Szigethy: zikhej dzsoni! téged is ideevett a fene, gané?

Komodoi33 2018.06.12. 20:17:02

@ZX: A mai Izrael területén 6 millióval több zsidó él, mint 1944-ben. Az a 6 millió valahonnan máshonnan hiányzik.

Komodoi33 2018.06.12. 20:19:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Emberi csontot nem lehet trágyázásra használni, hiszen a csont a földben még évszázadokkal később sem bomlik le (lásd Árpád-kori sírok). A holokausztiparosok nem tudnak elszámolni 6 millió zsidó csontjaival.

taga20 2018.06.12. 20:25:17

@Komodoi33: neked és kedves családodnak is olyan sorsot kívánok, mint a zsidóknak anno csináltatok!

Komodoi33 2018.06.12. 20:29:24

@taga20: Én meg neked olyan sorsot kívánok, amit a zsidók csináltak a kánaánitákkal:

JÓZSUÉ KÖNYVE
6.21 "És teljesen kipusztítának mindent, a mi csak vala a városban, a férfitól az asszonyig, a gyermektől az öregig, sőt az ökörig, juhig és a szamárig, fegyver élivel."

Jakab.gipsz 2018.06.12. 20:39:25

@tamrob: Igen megtörténtek a dolgok ahogyan mondod, csak egy kérdés nyugtalanít. Azért mert megkér az akkor élteket, miért hagytátok, hogy megtörténjen ?

A válasz egyszerű volt, mert nem tudtak semmit sem, a tragédiákról.

A zsidó papok, miért hallgattak , akkor és ott! Ők, sem tudtak semmit a készülő tragédiáról ? Mit tudhatott egy falusi kisvárosi jegyző vagy csendőr. Szálasi idejében, pedig Svájcba is indult vonat, azokat az utasokat, nem a csendőrség szelektálta.

Ma már pontosan tudjuk, hogy minden nagyhatalom előtt ismert volt az ami a koncentrációs táborokban, lezajlott.

Te ma milyen alapon vádaskodsz?

rovid 2018.06.12. 20:46:17

a megszokott zsóti féle felöklendezett hányadék!

imi60 2018.06.12. 21:21:40

@felső határ nincs: Az a probléma , hogy az ország népességéből, országok népességéből is hiányzik annyi ember amennyi zsidót megöltek.Hülyének lennetek nem probléma de legalább ne reklámozzad , hogy ennyire hülye vagy. Apád sajnos lejárt szavtosságú kotont húzott a farkára .

Komodoi33 2018.06.12. 21:23:01

@imi60: Izrael népességében meg csodálatos módon éppen annyi többlet van.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 21:34:52

@abcdefghijklmm: "Orbán is nyilatkozott az ügyben? "

A zsóti a faszt se érdekli.

A csúti geci tolja ezerrel a történelemhamisítást. Lásd pl. a szabadság téri emlékmű, és az alkotmány.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 21:40:07

@Komodoi33: "hiszen a csont a földben még évszázadokkal később sem bomlik le (lásd Árpád-kori sírok"

Az rendben van, hogy nem értesz semmihez, de miért hirdeted?

Az Árpád-kori temetkezési szokásokhoz NEM tartozott hozzá, hogy kiégetik és ledarálják a csontokat.

Kérdezz meg egy kertészt, lehet-e komposztálni a faágakat. Meg fogja mondani, hogy nem. Kivéve, ha faaprítóban ledarálják!

lac1 2018.06.12. 21:40:35

@chrisred:

Igen, többek között ezért álságos, ezért visszataszító, ezért igaztalan, és ezért sem hihető számomra az, amit fedezni próbál.
Egyszerűen nem hiszem el.

lac1 2018.06.12. 21:48:31

@chepunk:

Legyen igazad, mert igazad is van, egyszerűen nincs kedvem sem időm, a történelmi népirtásokat felsorolni, de amint látom, a lényege a mondanivalómnak átjött, ergo jól mondtam.
Nekem amúgy nem gond leírni azt, hogy mint minden háborút viselő félnek bármelyik háborúban, a magyar hadseregnek is voltak olyan cselekedetei, amit nem raknának ki a a:

Amikre büszkék vagyunk

feliratú táblára.
Ezzel együtt is azt gondolom, hogy a magyar nemzetnek kell még mindig a legkevésbé szégyenkeznie az összes többi hadviselő ország mellett. De majd a megélhetési állibsik mindjárt kioktatnak úgy is.

lac1 2018.06.12. 21:51:13

@Jakab.gipsz:

Dehogyis csak azok. Olvass utána a kastner vonatnak, azért akkor páran eltudták húzni a belüket.
Persze hasonló esetben én is azt tettem volna, a különbség az, hogy ebben az esetben nem ráznám a pofámat igazságért kiáltva.

Komodoi33 2018.06.12. 21:52:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A koncentrációs táborban nem találtak darálót tehát nem darálták le, a kiégetéstől pedig mégkevésbé bomlik le (lásd kiégetett agyagedények évezredeket kibírnak a földben).

imi60 2018.06.12. 22:07:56

@Komodoi33: biztos hogy nem , mivel 2016-ban volt 8 és fél millió. Viszont 1948 és 1958 között Izrael lakossága 800 000-ről 2 000 000-ra nőtt.Látod mekkora barom vagy ! Apád inkább tovább hokizott volna minthogy sajnálatos módon megdugjon egy sarki kurvát.

Komodoi33 2018.06.12. 22:14:04

@imi60: Ma Izraelben több mint 6 millióval több zsidó él, mint ugyanazon a területen 1944-ben. Ez nem vitatéma.

graycivil 2018.06.12. 22:14:14

Ezt a "kételemis faszt" (idézet Zsótitól) könnyebb nácinak tekinteni, mint normálisnak.

2018.06.12. 22:19:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: akkor már csak az érdekelne, ha a zsóti a faszt sem érdekli, akkor miért lett az ő kijelentése a témája ennek a blogposztnak?

imi60 2018.06.12. 22:21:53

@Komodoi33: Na nézd már meg selejt koton termék. 1958-ban volt 2 millió. Ami nem is mind zsidó volt. Ha 45-ben minden zsidó ide jött volna akkor gondolom nem 13 év alatt ér oda. És nem ennyi zsidó tünt el a második világháborúban. Próbáldd már nem reklámozni, hogy mekkora barom vagy !!

Komodoi33 2018.06.12. 22:32:44

@imi60: Magyarországról deportáltak 437 ezret, abból később Izraelbe települt 250-300 ezer, további tízezrek Amerikába és Nyugat-Európába, haza is jöttek tízezrek, plusz Szálasi megvédte a Budapesti gettóban lévő 200 ezer zsidót a deportálástól, tehát 100-150 ezer halt meg betegségben és éhen a táborokban, mert a szövetségesek terrorbombázásai ellehetetlenítették a táborok ellátását.

imi60 2018.06.12. 22:38:30

@Komodoi33: ezt bajjerzsótitól tudod?

graycivil 2018.06.12. 22:43:30

Úgy látom, ez a poszt a "náci esszenciává erjedt".

Amúgy érdekes, hogy ezek a kriptonácik minden honlapra követik a szellemi vezérüket? Sosem gondoltam volna, hogy még ennyire él Hitler szelleme nálunk.

Komodoi33 2018.06.12. 23:06:11

index.hu/kulfold/tomil0305
Zsolt Melinda
2008.03.07. 09:18
Tomi Lapid szerint a negyedmillió Izraelben élő magyar miatt érdeklődnek a befektetők a magyarországi ingatlanok iránt.

Az a negyedmillió nem származhat máshonnan, mint a deportált 437 ezerből, hiszen a budapesti gettóban Szálasiék megvédtek 200 ezret.

jandera 2018.06.12. 23:12:47

A második világháborúban Magyarország hadat üzent az USA-nak. Magyarország nagykövete bement a washingtoni külügyminisztériumba, majd átadta a hadüzenetet. Ezután a következő beszélgetés zajlott le:

USA Külügyminiszter: - Mi az Önök államformája?

Magyar nagykövet: - Királyság.

- És ki a királyuk?

- Nincs királyunk, hanem kormányzónk van.

- Ki a kormányzó?

- Vitéz Horthy Miklós tengernagy.

- És van Önöknek tengerük?

- Az nincs.

- Értem. Van az USA-val szemben területi követelésük?

- Nincs.

- Van valamilyen országgal szemben területi követelésük?

- Igen. Ausztriával, Csehszlovákiával, Romániával...

- Értem. És azokkal szemben is hadat viselnek?

- Nem, ők a szövetségeseink.

Arthur Bloch 2018.06.13. 05:38:53

A valamikori "lovagoknak" volt olyan,hogy lelkiismeret...ennek ilyen sosem volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 06:16:55

@chrisred:

A valóságban a népirtás azt jelenti egy adott nép szervezett likvidálása, legalábbis annak megtervezése és részbeni végrehajtása. Ami ennél kevesebb, az legfeljebb tömeggyilkosság, de nem népirtás. S ami ennél is kevesebb, az csak egyedi emberölések sorozata.

A Szovjetúnió pl. nem követett el népirtást. S Németország is csak a zsidók ellen. Mivel a holokauszt fogalmában kötelezően benne van a "népirtás", így eleve a "holokauszt" szó nem alkalmazható másra. Pl. nem volt soha "cigány holokauszt". Volt viszont örmény holokauszt, csak ezt nem a németek csinálták.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 06:20:24

@chepunk:

A SZU ipari módszerekkel senkit se akart likvidálni. Egy társadalmi osztály likvidálása nem gyilkosság. Hiszen a likvidálandó társadalmi osztályhoz tartozás megszüntethető az egyén megölése nélkül is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 06:28:20

@felső határ nincs:

Auschwitzban volt sima munkatábor is, s volt haláltábor is. A kettes részleg volt a haláltábor, az egyes és a hármas a munkatábor.

A megérkező zsidókat szétválogatták: a megölendőket a kettes táborba tették, a munkára rendelteket a hármasba.

A lengyeleket, szovjet foglyokat, német homokosokat, német ellenzékieket az első táborba vitték alapvetően.

Sokan meghaltak az egyes és a hármas táborban is, de ott nem volt szervezett gyilkolás.

A németek egyetlen haléltábort se üzemeltettek Németországban. Az összes haláltábor, legalábbis jogilag, külföldön volt. Auschwitz is hivatalosan nem volt Németországban,

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 06:34:29

@jandera:

Kamu.

A magyar hadüzenetkor nem létezett se Ausztria, se Csehszlovákia. Plusz Csehszlovákia sose volt magyar szövetséges.

chrisred 2018.06.13. 07:59:44

@maxval balcán bircaman: A te papírízű definícióddal sok népirtást felmentesz. Például azokat, akik a saját népüket irtották, hiszen a maguk kiirtását nem tervezték. A jogi definíciója szerint a célja lehet a részleges kiirtása is, az elkövetési módja az életfeltételek tervezett és drasztikus megváltoztatása is. Ezért népirtásnak minősül, amit a fehérek műveltek az indiánokkal Amerikában, vagy amit a szovjethatalom művelt az uralmuk alá került egyes etnikumokkal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 08:05:12

@chrisred:

Ami nem népirtás, az még lehet tömeggyilkosság.

Az indiánok ellen népirtás volt az USA-ban, ez tény, de a spanyol gyarmatokon nem.

A szovjet hatalom meg sose népirtott.

chrisred 2018.06.13. 08:08:00

@maxval balcán bircaman: Ahogy Ausztrália és India se volt soha Anglia része.

chrisred 2018.06.13. 08:11:20

@maxval balcán bircaman: Minthogy nem kell senkit se szándékosan megölni a népirtás elkövetéséhez, a tömeggyilkosság idekeverése értelmetlen. Főleg, mert csak természetes személy által elkövethető bűncselekmény. A szovjetek sokszorosan bűnösek népirtásban, és ők a felelősek a gyarmataikon elkövetettekért is,

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.06.13. 08:33:35

Remélem nem Bayer irja a történelmet

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:03:00

@abcdefghijklmm: "miért lett az ő kijelentése a témája ennek a blogposztnak?"

Huh. Nemtom. Nem olvastam, bocsi. Én a kommentekért járok ide. A hazafiak kommentjeiért, nem a fideSSfasszopókért. Te miért jársz ide? Csak a Kubatov zsoldjáért, vagy a trollkodás öröméért is?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:05:25

@Komodoi33: "lásd kiégetett agyagedények évezredeket kibírnak a földben"

Értem. Tehát a gólem agyagcsontjai nem porladnak el. Jó tudni. :))

Istenem, ha látnád kívülről magad, mekkora fasz vagy! :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:10:41

@Komodoi33: A vidéki zsidóságot deportálták, megsemmisítették. A budapestiek nagy része megúszta. A te összeesküvés-elméleted szerint a vidéki zsidóság 99%-ban kivándorolt, a budapesti 99%-ban maradt inkább. Hülyébb vagy, mint a sok évi átlag. :))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:14:00

@chrisred:

Egytelen népirtást se követtek el a szovjetek, ez szimpla történelmi tény.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:24:09

1932-33-ban közel tízmillió paraszt éhen halt, mivel a takarmányt az utolsó szemig begyűjtötték és exportálták. Az áldozatok többsége ukrán volt, de nagy számban kerültek ki áldozatok az orosz parasztság köreiből is.

chrisred 2018.06.13. 09:25:18

@maxval balcán bircaman: Csak annyira, amennyire a Lengyel Főkormányzóság a HarmadikBirodalom része volt.

chrisred 2018.06.13. 09:28:14

@maxval balcán bircaman: Ilyen ítélet nem született, ahogy Biszku Béla ellen sem jogerős ítélet. Ami nem jelenti azt, hogy nem követték el.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:29:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A vidéki zsidóság főként galíciai eredetű migráns volt, azok lettek deportálva, de nem lettek megsemmisítve, hanem a háború után kivándoroltak főleg Izraelbe, máshonnan nem lehetne ott 250-300 ezer magyarországi zsidó jelenleg. Néhány tízezer meghalt a szövetségesek miatt éhen és betegségben, mert bombázták az ellátást.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:31:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A 1932-es halálraéheztetés áldozatainak többsége szovjet állampolgár volt, tehát a Szovjetunió saját állampolgárait is pusztította.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:32:59

@chrisred:

Nem, a Főkormányz. területen nem voltak hatályban a német törvények. Pont ezárt is tették oda a fő haláltábort.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:38:50

@maxval balcán bircaman:

A birkenaui állítólagos "haláltábor" állítólagos "gázkamrái" romjai azóta is érintetlenül ott vannak, nem vizsgálták át azokat, mintha nem tartották volna fontosnak egy ilyen súlyos gonosztett pontos felderítését, a bizonyítékok részletes rögzítését, megvizsgálását.
Az ember azt gondolná hogy egy igazságszolgáltatás ennyire nem hanyag.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:40:18

@chrisred:

Nem bíróságok döntenek történelmi kérdésekben.

A történelem meg nem tud szovjet népirtásról.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:40:44

@maxval balcán bircaman:

A csehszlovák rohadékok kártérítést kaptak Magyarországtól 1945 után, pedig Magyarország egy ujjal sem bántotta Csehszlovákiát a második világháborúban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:41:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Azaz nem volt népirtás. Hiszen se az ukrán, se az orosz népet nem akarta kiirtani Sztálin.

chrisred 2018.06.13. 09:44:43

@maxval balcán bircaman: Hát milyen törvények voltak hatályban?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:45:03

Az grúz dzsugasvili irtotta az ukrán és orosz parasztokat... De államhatáron belül, az úgy nem számít.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:45:23

@Grand Prix 1800:

Sajnos ez nem teljesen igaz.

Lásd az 1939-es magyar-szlovák háborút. Ami agresszió volt mindenképpen magyar részről. S később erre tudtak hivatkozni többek közt. Az 1938-as visszacsatolást még Anglia és Franciaország is elfogadta egyébként annak idején.

chrisred 2018.06.13. 09:45:31

@maxval balcán bircaman: A történelem, amit a győztesek írnak.

chrisred 2018.06.13. 09:46:56

@maxval balcán bircaman: Sztálin nem ismert el olyasmit, hogy ukrán nép.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:48:01

@Grand Prix 1800: "főként galíciai eredetű migráns volt"

Honfitársunk volt.

Ha megkapargatod, nem találsz itt egy árva ősmagyar gént sem, itt már mindenki migráns. Sőt, az ősmagyarok is migránsok voltak, a Kárpát-medence az avaroké volt eredetileg.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:51:01

@maxval balcán bircaman: "Azaz nem volt népirtás. Hiszen se az ukrán, se az orosz népet nem akarta kiirtani Sztálin. "

:))

Nem népkiirtás, csak népirtás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:52:19

@chrisred:

Saját szabályok voltak. Pont ezért nem volt csatolva a Német Birodalomhoz.

Hitlerék az elfoglalt területek egy részét csatolták csak a Birodalomhoz. Pl. a Szudétaföldet, Luxemburgot, stb.

De Csehországot (mármint annak a Szudétaföldön kívüli részét) és Lengyelország délkeleti részét sosem. Ezek német igazgatás alatt álltak, de nem voltak részei a német területnek. Mondjuk mint manapság Anglia és Gibraltár viszonya.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:53:15

Ne csak puityin redves seggét fényezzük, hanem sztálin oszladozó seggét is. Generalisszimusz. Hiszen naggyá tette Oroszo... a Szovjetúniót.

Istenem, mennyi baromság!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:54:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Népirtás se. Tömeggyilkosság, gazdasági okokból. Kellett a pénz a fegyverkezésre, ezért egy hatalmas terület teljes termését eladták Sztálinék nyugatra, nem törődve, hogy többmillió ember élelem nélkül marad.

chrisred 2018.06.13. 09:54:51

@maxval balcán bircaman: Mellébeszélsz. A Lengyel Főkormányzóságban az ott élők hoztak saját maguknak törvényeket, vagy a Birodalom által hozott szabályokat kellett betartani?

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:55:37

@maxval balcán bircaman: 1939 március 14-én Csehszlovákia megszűnt, Magyarország másnap 1939 március 15-én visszafoglalta Kárpátalját és pozíciókat foglalt el Kárpátalja nyugati határánál, ami nem agresszió, mert saját korábbi területéről volt szó Csehszlovákia pedig már nem létezett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:56:30

@Grand Prix 1800:

Sokáig nem lehetett vizsgálni semmit, ezek a kommunista Lengyelországban voltak. S nemigen van mit vizsgálni ezen.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:59:00

@maxval balcán bircaman:

A bolsevik propagandának érdekében állt és kapóra jött minden bűntett, amit ellenségeire a gonosz fasisztákra lehetett ráfogni, tehát ha tényleg lett volna ott gázkamra, akkor azt apró dirib-darabonként töviről hegyire átvizsgálták volna a nemzetközi sajtó jelenlétében hogy ország-világ láthassa.
Ehelyett érintetlenül úgy hagyták ahogy találták.

chrisred 2018.06.13. 10:04:47

@Grand Prix 1800: Ajjaj, ez már nagyon hasonlít ahhoz, amivel a tótok igazolják Trianon jogosságát. Nevezetesen, hogy a Monarchia megszűnésével a történelmi Magyar Királyság (Uhorsko) megszűnt. A helyén pedig új országok jöttek létre, például Madarsko (a trianoni Magyarország). És Trianon egy országot sem csonkított meg, mert ami nem létezik, azt nem lehet megcsonkítani.

2018.06.13. 10:07:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én azért járok ide, hogy az enyémtől eltérő véleményeket is elolvashassam, és azokat átgondolva esetleg újragondoljam a sajátomat. Persze ez sajnos azzal jár, hogy el kell olvasnom az olyanok kommentjeit is, mint te, aki saját bevallása szerint el sem olvassa azt, amihez a kommentárjait fűzi, tehát írd és mondd: trollkodni jár ide, miközben engem vádol ugyanezzel.

De hát ez van, ha valaki aranyat keres, annak elég sok értéktelen vacak földet is fel kell dolgoznia.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 10:10:44

@chrisred:

A trianoni rablóbékediktátum Csehszlovákiának juttatta a Felvidéket és Kárpátalját. Abban a pillanatban hogy Csehszlovákia megszűnt, a terület utolsó jogos tulajdonosának tehát Magyarországnak joga volt visszafoglalni. Az úgynevezett "Szlovákiának" senki nem ítélt területet trianonban.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 10:12:22

@abcdefghijklmm: "te, aki saját bevallása szerint el sem olvassa azt, amihez a kommentárjait fűzi"

:))

Nemtom, sírjak vagy nevessek rajtad. A kommentekre reagálok. Eszerint éppen hogy te nem olvastad amire válaszoltál. :))

chrisred 2018.06.13. 10:13:36

@maxval balcán bircaman: Ki hozta azokat a saját törvényeket? Hans Frank a birodalmi adminisztráció tagja volt, helyzete nem sokban különbözött a brit gyarmati főkormányzóktól Indiában.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 10:13:39

Miért van az, hogy minden fideSSfasszopó retardált? Az felvételi követelmény? Vagy Kubatov rejtegeti azokat, akik kettőig tudnak számolni??? :))

2018.06.13. 10:27:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A kommentek nagy részben a cikkhez fűződnek, te szerencsétlen! :-)

H3rold 2018.06.13. 10:35:39

Ez az ember egyre ostobább.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 10:41:32

@abcdefghijklmm: "A kommentek nagy részben a cikkhez fűződnek"

Nem baj, engem nem zavarnak. :))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:07:21

@chrisred:

Dehogy. Kevered a politikai következtetéseket a történelemmel magával.

chrisred 2018.06.13. 11:08:24

@maxval balcán bircaman: Nem, soha nem keverem a politikai következtetéseidet a történelemmel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:10:20

@chrisred:

"Sztálin nem ismert el olyasmit, hogy ukrán nép"

Bocs, de ezt a marhaságot honnan veszed?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:16:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Egyik se volt. Nem akart Sztálin egytelen népet se kiirtani. A szovjet ideológia nemzetiségsemleges volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:25:45

@Grand Prix 1800:

Ez nem ilyen egyszerű.

Egyrészt Kárpátalja kikiáltotta a függetenségét ugyanakkor, amkor Szlovákia.

Másrészt, a Kárpátalát megszálló magyar csapatok a Szlovákia és Kárpátalja közti határt se ismerték el, behatoltak Szlovákiába is, Mo-tól csatolva egy kis kelet-szlovák területsávot is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:29:36

@Grand Prix 1800:

Nem, mert szovjet szempontból a zsidó holokauszt mellékes körülmény volt. A szovjet hivatalos eszme eleve nem szeretett nemzetiségi kérdésekről beszélni.

A szempont az volt, milyen sok embert öltek meg a nácik, s sose az, hogy pont kiket.

Ráadásul miután Izrael nyugatpárti lett, nem szovjetpárti, az egész kérdésnek a reálpolitikai jelentősége is nulla lett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:32:34

@chrisred:

Ne vidd félre a vitát, nem erről volt szó.

A kérdés más: a németek DIREKT nem létesítettek haláltáborokat a SAJÁT területükön, mert ezek működése ütközött a náci kori német jogba is. Ezért tettek a Főkormányz. területére, mely német igazgatás volt, de nem volt Németo. része, s ott a német jogrend nem is volt hatályos.

India rossz példa, mert minden szempontból Anglia (értsd a Brit Birodalom) része volt.

chrisred 2018.06.13. 11:37:40

@maxval balcán bircaman: Holodomor és az utána következő orosz betelepítések. A céljuk az ukrántalanítás volt, mint Ceausescunak a falurombolással a magyartalanítás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:39:28

@chrisred:

A holodomor a modern ukrán nacionalizmus meséje.

Nem volt orosz betelepítés Ukrajnába Sztálin alatt, eleve a lakosság nagy része orosz volt ott. Több orosz halt meg az éhínségben, mint ukrán.

chrisred 2018.06.13. 11:45:26

@maxval balcán bircaman: Nem csak a Főkormányzóság területén voltak haláltáborok, hanem azokon a területeken is, ameiket a Birodalomhoz csatoltak, pl. Warthegau. A cél az volt, hogy a német lakosság a lehető legkevesebbet tudjon ezekről a táborokról, ezért olyan helyeken működtek, ahol nem nagyon éltek németek.

chrisred 2018.06.13. 11:51:05

@maxval balcán bircaman: Nem, a mese Sztálinról szól, a népek nagy barátjáról.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 12:09:16

@maxval balcán bircaman:

1939 március 15-én az úgynevezett "Szlovákiának" semmivel sem volt több joga akárcsak 1 négyzetméternyi Felvidékhez, mint a terület utolsó jogos tulajdonosának Magyarországnak, tehát Magyarország csak a sajátját vette jogosan vissza.

H3rold 2018.06.13. 12:42:59

Valaki szólhatna a Tényinek, hogy jelentse fel Bayert meg néhány itteni kommentelőt holokauszttagadásért.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 13:35:57

@H3rold: Feljelentő házmester demokraták országa.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 15:36:57

@maxval balcán bircaman: Szlovákia nem létezett tehát nem lehetett jogos tulajdonos. Csehszlovákia megszűnésével Magyarország lépett elő mint legutolsó jgos tulajdonos.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 15:43:22

@Grand Prix 1800:

Csehszlovákia nem szűnt meg a levegőben elpárologva. Miután területének részét megkapta Mo., Lengyelország és Németo., még létezett majd 1 évig, majd feloszlott 3 részre, az egyik Szlovákia volt.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 15:49:41

@maxval balcán bircaman: Csehszlovákia 1939 március 14-én megszűnt, Szlovákia nem volt Csehszlovákia jogutódja, a megszűnt Csehszlovákia után hátramaradt terület legutolsó jogos tulajdonosa Magyarország visszafoglalta saját területének egy részét (Kárpátalját és Kárpátaljától nyugatra a Felvidékből egy darabot).

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 16:01:30

@Grand Prix 1800:

Jogutód volt. Cseh-Morvaország, Szlovákia, Kárpátalja.

Ha úgy van, ahogy mondod, Mo. miért nem foglalt vissza mindent?

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.13. 23:59:15

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/
süti beállítások módosítása