B1 blogcsalád



Bayer: a bevándorlók befogadása nagyobb bűn, mint a holokauszt

2018. június 12. - nickgrabowszki

Nettó nácibeszéd a kormánypropagandában. 3 év börtön jár érte, de biztos feltörték Bayer Zsolt számítógépét is.bayer-zsolt-magyar-hirlap_2.jpg

A Fidesz megtámadta Németország budapesti nagykövetét. Az 5-ös számú párttagkönyv tulajdonosára bízták a feladatot, hogy kényszerítse térdre a berlini kancelláriát, de Bayer Zsolt - szokásához híven - ezúttal is túllőtt a célon.

Az európai zsidóság kiirtásának részben megvalósuló tervéről ír, bár azt a szót, hogy holokauszt nem írja le, valószínűleg azért, mert az ő közönségének nem tetszene:

Önök például immáron több mint hetven éve megszállottan és önsorsrontó módon ostorozzák önmagukat – értsd: az egész német nemzetet! – a második világháború bűnei miatt, immáron a negyedik generáció születik meg lassan, amelyiknek szembe kell néznie az örök és jelek szerint soha el nem múló német lelkiismeret-furdalással, önostorozással, kisebbrendűségi érzéssel és frusztrációval,

csak azért,

mert dédszüleik elkövettek egyszer valami szörnyű bűnt.

A holokausztért persze nem a náci Németország és Horthy Magyarországa, illetve azoknak vezetői a felelősek, hanem a britek, a franciák és az amerikaiak:

(Egy szörnyű bűnt, amelyért persze

súlyos felelősség terheli az első világháború győzteseit,

a leginkább a németséget és a magyarságot megalázó, nyomorba döntő, cinikus, kegyetlen és aljas antanthatalmakat, amelyek idestova száz éve mossák kezüket, és az igazságosztó, továbbá a morális orákulum szerepében tetszelegnek. Miközben ők az egyedüli felelősei a második világháború kitörésének, és így társtettesei a második világháború minden iszonyatának.)

Tehát végsősoron mindenért ők a felelősek, még egy gyilkosságért is, amit a német szélsőjobb felkapott:

Igen, egyebek mellett ennek a német önostorozásnak, beteg frusztrációnak, önsorsrontó kollektív elmebajnak következménye Susanna Feldmann halála. A lelkét, tartását, hitét, hagyományait és múltját vesztett németséggel ugyanis bármi megtehető.

És ez így folytatódik tovább. A németség frusztrált és beteg, megkérdezése nélkül - nem zavarja Bayert, hogy tavaly ősszel választás volt Németországban - és akaratuk ellenére rájuk lehet szabadítani az egész harmadik világot, Afrikát, a Közel- és Távol-Keletet:

Ezért és így vannak önöknél az integrálhatatlan, Euró­pával összeegyeztethetetlen,

ellenséges és tökéletesen haszontalan, mindenre alkalmatlan milliók.

(...) Döntő többségük nem is akar, a maradék nem tud, mert nem ért semmihez, amire a német iparnak vagy szolgáltatásnak szüksége lenne, a nyelvet nem beszéli, nem is akarja vagy nem tudja megtanulni, az iskolákban ellehetetlenítik a tanítást és terrorizálják „fehér”, „keresztény”, „német” diáktársaikat, és a reakció erre is a csak ezeket bátorító csend és félrenézés. És igen,

egyre gyakrabban ölnek.

Bayer ugyan nem vonja le az egyetlen lehetséges konklúziót, hogy a már ennyire haszontalanok, ellenségesek és alkalmatlanok, akkor ki kellene irtani őket, de 

erősen sejteti.

Konklúzióként azt állítja ugyanis, hogy 

Ezt csinálták maguk a saját hazájukból. A fekete-erdei klinika és a Derrick irigyelt, csodálatos és csodált, tiszta, rendes és gazdag világából.

Maguk nagyobb bűnt követnek el most, mint dédszüleik akkor elkövettek,

és akikre hivatkozva most megteszik azt, amit megtesznek.

Bayer - aki történelemszakon végzett - fejében tehát valahogy úgy áll össze a XX-XXI. század történelme, hogy

  • az első világháború győztesei létrehozzák Lengyelországot --->
  • kitör a II. vh., megölnek soktízmillió embert, megkísérlik a zsidók kiirtását --->
  • de nem sikerül, ezért a németek elszégyellik magukat --->
  • beengedik az arabokat, hogy befejezzék a munkát.

Ki a felelős? A britek, franciák, amerikaiak, lengyelek és zsidók. Bayer pártmegbízatása minden bizonnyal annyi volt, hogy morális alapon vonja kétségbe a Merkel-kormány kritikáit az Orbán-rezsimmel szemben, de egy picikét elvetette a sulykot, mivel belerúgott a szövetséges Lengyelországba, továbbá a pillanatnyilag baráti Izraelbe is, mivel lekicsinyelte a holokauszt jelentőségét azzal, hogy kisebb bűnnek minősítette, mint a menekültek humanitárius alapon való befogadását.

Amivel alighanem egy 3 év börtönbüntetéssel járó bűncselekményt is elkövetett: a hatályos (2010-ben a Fidesz által benyújtott és elfogadott) magyar törvény ennyivel bünteti azt,

Aki nagy nyilvánosság előtt a nemzeti szocialista és kommunista rendszerek által elkövetett népirtás és más, emberiség elleni cselekmények tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen színben tünteti fel.

Ebből is látszik, hogy Lovas István halálával nem halt ki a náci beszéd Magyarországon, Bayer lovag és írófejedelem személyében a Mester méltó követőre talált.  És legfeljebb majd ő is azzal fog védekezni, hogy feltörték a számítógépét és a nevében mindenféle ostoba gyalázkodásokat követtek el.

Amivel ő persze elvben egyetért.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2614043062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2018.06.12. 20:25:17

@Komodoi33: neked és kedves családodnak is olyan sorsot kívánok, mint a zsidóknak anno csináltatok!

Komodoi33 2018.06.12. 20:29:24

@taga20: Én meg neked olyan sorsot kívánok, amit a zsidók csináltak a kánaánitákkal:

JÓZSUÉ KÖNYVE
6.21 "És teljesen kipusztítának mindent, a mi csak vala a városban, a férfitól az asszonyig, a gyermektől az öregig, sőt az ökörig, juhig és a szamárig, fegyver élivel."

Jakab.gipsz 2018.06.12. 20:39:25

@tamrob: Igen megtörténtek a dolgok ahogyan mondod, csak egy kérdés nyugtalanít. Azért mert megkér az akkor élteket, miért hagytátok, hogy megtörténjen ?

A válasz egyszerű volt, mert nem tudtak semmit sem, a tragédiákról.

A zsidó papok, miért hallgattak , akkor és ott! Ők, sem tudtak semmit a készülő tragédiáról ? Mit tudhatott egy falusi kisvárosi jegyző vagy csendőr. Szálasi idejében, pedig Svájcba is indult vonat, azokat az utasokat, nem a csendőrség szelektálta.

Ma már pontosan tudjuk, hogy minden nagyhatalom előtt ismert volt az ami a koncentrációs táborokban, lezajlott.

Te ma milyen alapon vádaskodsz?

rovid 2018.06.12. 20:46:17

a megszokott zsóti féle felöklendezett hányadék!

imi60 2018.06.12. 21:21:40

@felső határ nincs: Az a probléma , hogy az ország népességéből, országok népességéből is hiányzik annyi ember amennyi zsidót megöltek.Hülyének lennetek nem probléma de legalább ne reklámozzad , hogy ennyire hülye vagy. Apád sajnos lejárt szavtosságú kotont húzott a farkára .

Komodoi33 2018.06.12. 21:23:01

@imi60: Izrael népességében meg csodálatos módon éppen annyi többlet van.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 21:34:52

@abcdefghijklmm: "Orbán is nyilatkozott az ügyben? "

A zsóti a faszt se érdekli.

A csúti geci tolja ezerrel a történelemhamisítást. Lásd pl. a szabadság téri emlékmű, és az alkotmány.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.12. 21:40:07

@Komodoi33: "hiszen a csont a földben még évszázadokkal később sem bomlik le (lásd Árpád-kori sírok"

Az rendben van, hogy nem értesz semmihez, de miért hirdeted?

Az Árpád-kori temetkezési szokásokhoz NEM tartozott hozzá, hogy kiégetik és ledarálják a csontokat.

Kérdezz meg egy kertészt, lehet-e komposztálni a faágakat. Meg fogja mondani, hogy nem. Kivéve, ha faaprítóban ledarálják!

lac1 2018.06.12. 21:40:35

@chrisred:

Igen, többek között ezért álságos, ezért visszataszító, ezért igaztalan, és ezért sem hihető számomra az, amit fedezni próbál.
Egyszerűen nem hiszem el.

lac1 2018.06.12. 21:48:31

@chepunk:

Legyen igazad, mert igazad is van, egyszerűen nincs kedvem sem időm, a történelmi népirtásokat felsorolni, de amint látom, a lényege a mondanivalómnak átjött, ergo jól mondtam.
Nekem amúgy nem gond leírni azt, hogy mint minden háborút viselő félnek bármelyik háborúban, a magyar hadseregnek is voltak olyan cselekedetei, amit nem raknának ki a a:

Amikre büszkék vagyunk

feliratú táblára.
Ezzel együtt is azt gondolom, hogy a magyar nemzetnek kell még mindig a legkevésbé szégyenkeznie az összes többi hadviselő ország mellett. De majd a megélhetési állibsik mindjárt kioktatnak úgy is.

lac1 2018.06.12. 21:51:13

@Jakab.gipsz:

Dehogyis csak azok. Olvass utána a kastner vonatnak, azért akkor páran eltudták húzni a belüket.
Persze hasonló esetben én is azt tettem volna, a különbség az, hogy ebben az esetben nem ráznám a pofámat igazságért kiáltva.

Komodoi33 2018.06.12. 21:52:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A koncentrációs táborban nem találtak darálót tehát nem darálták le, a kiégetéstől pedig mégkevésbé bomlik le (lásd kiégetett agyagedények évezredeket kibírnak a földben).

imi60 2018.06.12. 22:07:56

@Komodoi33: biztos hogy nem , mivel 2016-ban volt 8 és fél millió. Viszont 1948 és 1958 között Izrael lakossága 800 000-ről 2 000 000-ra nőtt.Látod mekkora barom vagy ! Apád inkább tovább hokizott volna minthogy sajnálatos módon megdugjon egy sarki kurvát.

Komodoi33 2018.06.12. 22:14:04

@imi60: Ma Izraelben több mint 6 millióval több zsidó él, mint ugyanazon a területen 1944-ben. Ez nem vitatéma.

graycivil 2018.06.12. 22:14:14

Ezt a "kételemis faszt" (idézet Zsótitól) könnyebb nácinak tekinteni, mint normálisnak.

2018.06.12. 22:19:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: akkor már csak az érdekelne, ha a zsóti a faszt sem érdekli, akkor miért lett az ő kijelentése a témája ennek a blogposztnak?

imi60 2018.06.12. 22:21:53

@Komodoi33: Na nézd már meg selejt koton termék. 1958-ban volt 2 millió. Ami nem is mind zsidó volt. Ha 45-ben minden zsidó ide jött volna akkor gondolom nem 13 év alatt ér oda. És nem ennyi zsidó tünt el a második világháborúban. Próbáldd már nem reklámozni, hogy mekkora barom vagy !!

Komodoi33 2018.06.12. 22:32:44

@imi60: Magyarországról deportáltak 437 ezret, abból később Izraelbe települt 250-300 ezer, további tízezrek Amerikába és Nyugat-Európába, haza is jöttek tízezrek, plusz Szálasi megvédte a Budapesti gettóban lévő 200 ezer zsidót a deportálástól, tehát 100-150 ezer halt meg betegségben és éhen a táborokban, mert a szövetségesek terrorbombázásai ellehetetlenítették a táborok ellátását.

imi60 2018.06.12. 22:38:30

@Komodoi33: ezt bajjerzsótitól tudod?

graycivil 2018.06.12. 22:43:30

Úgy látom, ez a poszt a "náci esszenciává erjedt".

Amúgy érdekes, hogy ezek a kriptonácik minden honlapra követik a szellemi vezérüket? Sosem gondoltam volna, hogy még ennyire él Hitler szelleme nálunk.

Komodoi33 2018.06.12. 23:06:11

index.hu/kulfold/tomil0305
Zsolt Melinda
2008.03.07. 09:18
Tomi Lapid szerint a negyedmillió Izraelben élő magyar miatt érdeklődnek a befektetők a magyarországi ingatlanok iránt.

Az a negyedmillió nem származhat máshonnan, mint a deportált 437 ezerből, hiszen a budapesti gettóban Szálasiék megvédtek 200 ezret.

jandera 2018.06.12. 23:12:47

A második világháborúban Magyarország hadat üzent az USA-nak. Magyarország nagykövete bement a washingtoni külügyminisztériumba, majd átadta a hadüzenetet. Ezután a következő beszélgetés zajlott le:

USA Külügyminiszter: - Mi az Önök államformája?

Magyar nagykövet: - Királyság.

- És ki a királyuk?

- Nincs királyunk, hanem kormányzónk van.

- Ki a kormányzó?

- Vitéz Horthy Miklós tengernagy.

- És van Önöknek tengerük?

- Az nincs.

- Értem. Van az USA-val szemben területi követelésük?

- Nincs.

- Van valamilyen országgal szemben területi követelésük?

- Igen. Ausztriával, Csehszlovákiával, Romániával...

- Értem. És azokkal szemben is hadat viselnek?

- Nem, ők a szövetségeseink.

Arthur Bloch 2018.06.13. 05:38:53

A valamikori "lovagoknak" volt olyan,hogy lelkiismeret...ennek ilyen sosem volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 06:16:55

@chrisred:

A valóságban a népirtás azt jelenti egy adott nép szervezett likvidálása, legalábbis annak megtervezése és részbeni végrehajtása. Ami ennél kevesebb, az legfeljebb tömeggyilkosság, de nem népirtás. S ami ennél is kevesebb, az csak egyedi emberölések sorozata.

A Szovjetúnió pl. nem követett el népirtást. S Németország is csak a zsidók ellen. Mivel a holokauszt fogalmában kötelezően benne van a "népirtás", így eleve a "holokauszt" szó nem alkalmazható másra. Pl. nem volt soha "cigány holokauszt". Volt viszont örmény holokauszt, csak ezt nem a németek csinálták.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 06:20:24

@chepunk:

A SZU ipari módszerekkel senkit se akart likvidálni. Egy társadalmi osztály likvidálása nem gyilkosság. Hiszen a likvidálandó társadalmi osztályhoz tartozás megszüntethető az egyén megölése nélkül is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 06:28:20

@felső határ nincs:

Auschwitzban volt sima munkatábor is, s volt haláltábor is. A kettes részleg volt a haláltábor, az egyes és a hármas a munkatábor.

A megérkező zsidókat szétválogatták: a megölendőket a kettes táborba tették, a munkára rendelteket a hármasba.

A lengyeleket, szovjet foglyokat, német homokosokat, német ellenzékieket az első táborba vitték alapvetően.

Sokan meghaltak az egyes és a hármas táborban is, de ott nem volt szervezett gyilkolás.

A németek egyetlen haléltábort se üzemeltettek Németországban. Az összes haláltábor, legalábbis jogilag, külföldön volt. Auschwitz is hivatalosan nem volt Németországban,

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 06:34:29

@jandera:

Kamu.

A magyar hadüzenetkor nem létezett se Ausztria, se Csehszlovákia. Plusz Csehszlovákia sose volt magyar szövetséges.

chrisred 2018.06.13. 07:59:44

@maxval balcán bircaman: A te papírízű definícióddal sok népirtást felmentesz. Például azokat, akik a saját népüket irtották, hiszen a maguk kiirtását nem tervezték. A jogi definíciója szerint a célja lehet a részleges kiirtása is, az elkövetési módja az életfeltételek tervezett és drasztikus megváltoztatása is. Ezért népirtásnak minősül, amit a fehérek műveltek az indiánokkal Amerikában, vagy amit a szovjethatalom művelt az uralmuk alá került egyes etnikumokkal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 08:05:12

@chrisred:

Ami nem népirtás, az még lehet tömeggyilkosság.

Az indiánok ellen népirtás volt az USA-ban, ez tény, de a spanyol gyarmatokon nem.

A szovjet hatalom meg sose népirtott.

chrisred 2018.06.13. 08:08:00

@maxval balcán bircaman: Ahogy Ausztrália és India se volt soha Anglia része.

chrisred 2018.06.13. 08:11:20

@maxval balcán bircaman: Minthogy nem kell senkit se szándékosan megölni a népirtás elkövetéséhez, a tömeggyilkosság idekeverése értelmetlen. Főleg, mert csak természetes személy által elkövethető bűncselekmény. A szovjetek sokszorosan bűnösek népirtásban, és ők a felelősek a gyarmataikon elkövetettekért is,

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.06.13. 08:33:35

Remélem nem Bayer irja a történelmet

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:03:00

@abcdefghijklmm: "miért lett az ő kijelentése a témája ennek a blogposztnak?"

Huh. Nemtom. Nem olvastam, bocsi. Én a kommentekért járok ide. A hazafiak kommentjeiért, nem a fideSSfasszopókért. Te miért jársz ide? Csak a Kubatov zsoldjáért, vagy a trollkodás öröméért is?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:05:25

@Komodoi33: "lásd kiégetett agyagedények évezredeket kibírnak a földben"

Értem. Tehát a gólem agyagcsontjai nem porladnak el. Jó tudni. :))

Istenem, ha látnád kívülről magad, mekkora fasz vagy! :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:10:41

@Komodoi33: A vidéki zsidóságot deportálták, megsemmisítették. A budapestiek nagy része megúszta. A te összeesküvés-elméleted szerint a vidéki zsidóság 99%-ban kivándorolt, a budapesti 99%-ban maradt inkább. Hülyébb vagy, mint a sok évi átlag. :))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:14:00

@chrisred:

Egytelen népirtást se követtek el a szovjetek, ez szimpla történelmi tény.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:24:09

1932-33-ban közel tízmillió paraszt éhen halt, mivel a takarmányt az utolsó szemig begyűjtötték és exportálták. Az áldozatok többsége ukrán volt, de nagy számban kerültek ki áldozatok az orosz parasztság köreiből is.

chrisred 2018.06.13. 09:25:18

@maxval balcán bircaman: Csak annyira, amennyire a Lengyel Főkormányzóság a HarmadikBirodalom része volt.

chrisred 2018.06.13. 09:28:14

@maxval balcán bircaman: Ilyen ítélet nem született, ahogy Biszku Béla ellen sem jogerős ítélet. Ami nem jelenti azt, hogy nem követték el.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:29:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A vidéki zsidóság főként galíciai eredetű migráns volt, azok lettek deportálva, de nem lettek megsemmisítve, hanem a háború után kivándoroltak főleg Izraelbe, máshonnan nem lehetne ott 250-300 ezer magyarországi zsidó jelenleg. Néhány tízezer meghalt a szövetségesek miatt éhen és betegségben, mert bombázták az ellátást.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:31:09

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

A 1932-es halálraéheztetés áldozatainak többsége szovjet állampolgár volt, tehát a Szovjetunió saját állampolgárait is pusztította.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:32:59

@chrisred:

Nem, a Főkormányz. területen nem voltak hatályban a német törvények. Pont ezárt is tették oda a fő haláltábort.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:38:50

@maxval balcán bircaman:

A birkenaui állítólagos "haláltábor" állítólagos "gázkamrái" romjai azóta is érintetlenül ott vannak, nem vizsgálták át azokat, mintha nem tartották volna fontosnak egy ilyen súlyos gonosztett pontos felderítését, a bizonyítékok részletes rögzítését, megvizsgálását.
Az ember azt gondolná hogy egy igazságszolgáltatás ennyire nem hanyag.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:40:18

@chrisred:

Nem bíróságok döntenek történelmi kérdésekben.

A történelem meg nem tud szovjet népirtásról.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:40:44

@maxval balcán bircaman:

A csehszlovák rohadékok kártérítést kaptak Magyarországtól 1945 után, pedig Magyarország egy ujjal sem bántotta Csehszlovákiát a második világháborúban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:41:21

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Azaz nem volt népirtás. Hiszen se az ukrán, se az orosz népet nem akarta kiirtani Sztálin.

chrisred 2018.06.13. 09:44:43

@maxval balcán bircaman: Hát milyen törvények voltak hatályban?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:45:03

Az grúz dzsugasvili irtotta az ukrán és orosz parasztokat... De államhatáron belül, az úgy nem számít.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:45:23

@Grand Prix 1800:

Sajnos ez nem teljesen igaz.

Lásd az 1939-es magyar-szlovák háborút. Ami agresszió volt mindenképpen magyar részről. S később erre tudtak hivatkozni többek közt. Az 1938-as visszacsatolást még Anglia és Franciaország is elfogadta egyébként annak idején.

chrisred 2018.06.13. 09:45:31

@maxval balcán bircaman: A történelem, amit a győztesek írnak.

chrisred 2018.06.13. 09:46:56

@maxval balcán bircaman: Sztálin nem ismert el olyasmit, hogy ukrán nép.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:48:01

@Grand Prix 1800: "főként galíciai eredetű migráns volt"

Honfitársunk volt.

Ha megkapargatod, nem találsz itt egy árva ősmagyar gént sem, itt már mindenki migráns. Sőt, az ősmagyarok is migránsok voltak, a Kárpát-medence az avaroké volt eredetileg.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:51:01

@maxval balcán bircaman: "Azaz nem volt népirtás. Hiszen se az ukrán, se az orosz népet nem akarta kiirtani Sztálin. "

:))

Nem népkiirtás, csak népirtás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:52:19

@chrisred:

Saját szabályok voltak. Pont ezért nem volt csatolva a Német Birodalomhoz.

Hitlerék az elfoglalt területek egy részét csatolták csak a Birodalomhoz. Pl. a Szudétaföldet, Luxemburgot, stb.

De Csehországot (mármint annak a Szudétaföldön kívüli részét) és Lengyelország délkeleti részét sosem. Ezek német igazgatás alatt álltak, de nem voltak részei a német területnek. Mondjuk mint manapság Anglia és Gibraltár viszonya.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 09:53:15

Ne csak puityin redves seggét fényezzük, hanem sztálin oszladozó seggét is. Generalisszimusz. Hiszen naggyá tette Oroszo... a Szovjetúniót.

Istenem, mennyi baromság!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:54:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Népirtás se. Tömeggyilkosság, gazdasági okokból. Kellett a pénz a fegyverkezésre, ezért egy hatalmas terület teljes termését eladták Sztálinék nyugatra, nem törődve, hogy többmillió ember élelem nélkül marad.

chrisred 2018.06.13. 09:54:51

@maxval balcán bircaman: Mellébeszélsz. A Lengyel Főkormányzóságban az ott élők hoztak saját maguknak törvényeket, vagy a Birodalom által hozott szabályokat kellett betartani?

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:55:37

@maxval balcán bircaman: 1939 március 14-én Csehszlovákia megszűnt, Magyarország másnap 1939 március 15-én visszafoglalta Kárpátalját és pozíciókat foglalt el Kárpátalja nyugati határánál, ami nem agresszió, mert saját korábbi területéről volt szó Csehszlovákia pedig már nem létezett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 09:56:30

@Grand Prix 1800:

Sokáig nem lehetett vizsgálni semmit, ezek a kommunista Lengyelországban voltak. S nemigen van mit vizsgálni ezen.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 09:59:00

@maxval balcán bircaman:

A bolsevik propagandának érdekében állt és kapóra jött minden bűntett, amit ellenségeire a gonosz fasisztákra lehetett ráfogni, tehát ha tényleg lett volna ott gázkamra, akkor azt apró dirib-darabonként töviről hegyire átvizsgálták volna a nemzetközi sajtó jelenlétében hogy ország-világ láthassa.
Ehelyett érintetlenül úgy hagyták ahogy találták.

chrisred 2018.06.13. 10:04:47

@Grand Prix 1800: Ajjaj, ez már nagyon hasonlít ahhoz, amivel a tótok igazolják Trianon jogosságát. Nevezetesen, hogy a Monarchia megszűnésével a történelmi Magyar Királyság (Uhorsko) megszűnt. A helyén pedig új országok jöttek létre, például Madarsko (a trianoni Magyarország). És Trianon egy országot sem csonkított meg, mert ami nem létezik, azt nem lehet megcsonkítani.

2018.06.13. 10:07:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én azért járok ide, hogy az enyémtől eltérő véleményeket is elolvashassam, és azokat átgondolva esetleg újragondoljam a sajátomat. Persze ez sajnos azzal jár, hogy el kell olvasnom az olyanok kommentjeit is, mint te, aki saját bevallása szerint el sem olvassa azt, amihez a kommentárjait fűzi, tehát írd és mondd: trollkodni jár ide, miközben engem vádol ugyanezzel.

De hát ez van, ha valaki aranyat keres, annak elég sok értéktelen vacak földet is fel kell dolgoznia.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 10:10:44

@chrisred:

A trianoni rablóbékediktátum Csehszlovákiának juttatta a Felvidéket és Kárpátalját. Abban a pillanatban hogy Csehszlovákia megszűnt, a terület utolsó jogos tulajdonosának tehát Magyarországnak joga volt visszafoglalni. Az úgynevezett "Szlovákiának" senki nem ítélt területet trianonban.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 10:12:22

@abcdefghijklmm: "te, aki saját bevallása szerint el sem olvassa azt, amihez a kommentárjait fűzi"

:))

Nemtom, sírjak vagy nevessek rajtad. A kommentekre reagálok. Eszerint éppen hogy te nem olvastad amire válaszoltál. :))

chrisred 2018.06.13. 10:13:36

@maxval balcán bircaman: Ki hozta azokat a saját törvényeket? Hans Frank a birodalmi adminisztráció tagja volt, helyzete nem sokban különbözött a brit gyarmati főkormányzóktól Indiában.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 10:13:39

Miért van az, hogy minden fideSSfasszopó retardált? Az felvételi követelmény? Vagy Kubatov rejtegeti azokat, akik kettőig tudnak számolni??? :))

2018.06.13. 10:27:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A kommentek nagy részben a cikkhez fűződnek, te szerencsétlen! :-)

H3rold 2018.06.13. 10:35:39

Ez az ember egyre ostobább.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.13. 10:41:32

@abcdefghijklmm: "A kommentek nagy részben a cikkhez fűződnek"

Nem baj, engem nem zavarnak. :))

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:07:21

@chrisred:

Dehogy. Kevered a politikai következtetéseket a történelemmel magával.

chrisred 2018.06.13. 11:08:24

@maxval balcán bircaman: Nem, soha nem keverem a politikai következtetéseidet a történelemmel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:10:20

@chrisred:

"Sztálin nem ismert el olyasmit, hogy ukrán nép"

Bocs, de ezt a marhaságot honnan veszed?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:16:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Egyik se volt. Nem akart Sztálin egytelen népet se kiirtani. A szovjet ideológia nemzetiségsemleges volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:25:45

@Grand Prix 1800:

Ez nem ilyen egyszerű.

Egyrészt Kárpátalja kikiáltotta a függetenségét ugyanakkor, amkor Szlovákia.

Másrészt, a Kárpátalát megszálló magyar csapatok a Szlovákia és Kárpátalja közti határt se ismerték el, behatoltak Szlovákiába is, Mo-tól csatolva egy kis kelet-szlovák területsávot is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:29:36

@Grand Prix 1800:

Nem, mert szovjet szempontból a zsidó holokauszt mellékes körülmény volt. A szovjet hivatalos eszme eleve nem szeretett nemzetiségi kérdésekről beszélni.

A szempont az volt, milyen sok embert öltek meg a nácik, s sose az, hogy pont kiket.

Ráadásul miután Izrael nyugatpárti lett, nem szovjetpárti, az egész kérdésnek a reálpolitikai jelentősége is nulla lett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:32:34

@chrisred:

Ne vidd félre a vitát, nem erről volt szó.

A kérdés más: a németek DIREKT nem létesítettek haláltáborokat a SAJÁT területükön, mert ezek működése ütközött a náci kori német jogba is. Ezért tettek a Főkormányz. területére, mely német igazgatás volt, de nem volt Németo. része, s ott a német jogrend nem is volt hatályos.

India rossz példa, mert minden szempontból Anglia (értsd a Brit Birodalom) része volt.

chrisred 2018.06.13. 11:37:40

@maxval balcán bircaman: Holodomor és az utána következő orosz betelepítések. A céljuk az ukrántalanítás volt, mint Ceausescunak a falurombolással a magyartalanítás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 11:39:28

@chrisred:

A holodomor a modern ukrán nacionalizmus meséje.

Nem volt orosz betelepítés Ukrajnába Sztálin alatt, eleve a lakosság nagy része orosz volt ott. Több orosz halt meg az éhínségben, mint ukrán.

chrisred 2018.06.13. 11:45:26

@maxval balcán bircaman: Nem csak a Főkormányzóság területén voltak haláltáborok, hanem azokon a területeken is, ameiket a Birodalomhoz csatoltak, pl. Warthegau. A cél az volt, hogy a német lakosság a lehető legkevesebbet tudjon ezekről a táborokról, ezért olyan helyeken működtek, ahol nem nagyon éltek németek.

chrisred 2018.06.13. 11:51:05

@maxval balcán bircaman: Nem, a mese Sztálinról szól, a népek nagy barátjáról.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 12:09:16

@maxval balcán bircaman:

1939 március 15-én az úgynevezett "Szlovákiának" semmivel sem volt több joga akárcsak 1 négyzetméternyi Felvidékhez, mint a terület utolsó jogos tulajdonosának Magyarországnak, tehát Magyarország csak a sajátját vette jogosan vissza.

H3rold 2018.06.13. 12:42:59

Valaki szólhatna a Tényinek, hogy jelentse fel Bayert meg néhány itteni kommentelőt holokauszttagadásért.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 13:35:57

@H3rold: Feljelentő házmester demokraták országa.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 15:36:57

@maxval balcán bircaman: Szlovákia nem létezett tehát nem lehetett jogos tulajdonos. Csehszlovákia megszűnésével Magyarország lépett elő mint legutolsó jgos tulajdonos.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 15:43:22

@Grand Prix 1800:

Csehszlovákia nem szűnt meg a levegőben elpárologva. Miután területének részét megkapta Mo., Lengyelország és Németo., még létezett majd 1 évig, majd feloszlott 3 részre, az egyik Szlovákia volt.

Grand Prix 1800 2018.06.13. 15:49:41

@maxval balcán bircaman: Csehszlovákia 1939 március 14-én megszűnt, Szlovákia nem volt Csehszlovákia jogutódja, a megszűnt Csehszlovákia után hátramaradt terület legutolsó jogos tulajdonosa Magyarország visszafoglalta saját területének egy részét (Kárpátalját és Kárpátaljától nyugatra a Felvidékből egy darabot).

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.13. 16:01:30

@Grand Prix 1800:

Jogutód volt. Cseh-Morvaország, Szlovákia, Kárpátalja.

Ha úgy van, ahogy mondod, Mo. miért nem foglalt vissza mindent?

Lusuka · erettsegitetelek.com 2018.06.13. 23:59:15

Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: www.internetespenzkereses.info/
süti beállítások módosítása