B1 blogcsalád



Jönnek az intések, hogy nem kellene forszírozni a "Stop Sorost'

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2018. június 02. - Szelestey
  • Szíjjártó azt bírta mondani egy amerikai tévének, hogy a Nyílt Társadalom Alapítvány azért megy el Budapestről, mert titkolni próbálja, honnan van a pénze;
  • Már a jó 30 évvel ezelőtt válság is bizonyította, hogy a nemzeti út nem jelent alternatívát a liberális demokráciához képest, ellenben igen veszélyes;
  • Orbánnak téves képzetei vannak a kereszténydemokráciáról - hogy tisztán lásson, ahhoz legalább valamennyire el kellett volna mélyednie Jézus tanításaiban.

stop-fmd-2-e1523022133836-1024x581.jpg

New York Times/Reuters

new_york_times.jpg

A „Stop, Soros” elvetetésére szólította fel a magyar kormányt az Európa Tanács. A szervezet emberi jogi biztosa azt hangsúlyozta közleményében, hogy a javaslat, amely egy évig terjedő börtönbüntetéssel sújtana mindenkit, aki segít a menekülteknek, kárt okozna a segélyszervezeteknek és szítaná az idegengyűlöletet.  Dunja Mijatovics rámutatott: a hatalomnak el kell kerülnie minden olyan lépést, amely bünteti, megbélyegzi a bevándorlás területén dolgozó civil szervezeteket, vagy bármilyen más módon hátrányos azok számára. A jelentés hozzáteszi, hogy a tervezet része Orbán Viktor kampányának az EU migrációs politikája, illetve Soros ellen. A napokban a javaslat ellen foglalt állást az ENSZ Menekültügyi Főbiztossága is.

 

CNBC

cnbc.png 

A Soros-alapítvány teljes képtelenségnek minősítette azt a magyar állítást, hogy európai irodája azért hagyja el Magyarországot, mert el akarja titkolni, hogy honnan van a pénze. A vádat Szíjjártó Péter erősítette meg az amerikai tévének, de bizonyítékkal nem szolgált. Válaszul az OSF szóvivője, Laura Silber azt közölte, hogy azért mennek el Budapestről, mert nem látják biztonságban a munkatársaikat, a hatalom megfigyeli őket, miután Orbán Viktor nemzetbiztonsági kockázatot emlegetett velük kapcsolatban. Arra is felhívta a figyelmet, hogy az alapítvány pénzügyeit közzétették a honlapjukon és az sem titok, hogy Soros Györgytől kapják a forrásokat a munkához. A tudósítás kiemeli, hogy Orbán Viktor álláspontja kérlelhetetlen a migráns-ügyben, a gyújtogató politikus a kampányban a határok védelmét, a biztonság erősítését ígérte, és beharangozta a ’Stop Sorost’ is.

A külügyminiszter tagadta, hogy a hadjárat, amely a bírálók szerint idegengyűlölő és Soros esetében antiszemita, a korrupcióról igyekezne elterelni a figyelmet. Szerinte itt alapvető értékvitáról van szó a befektetővel. Azt bizonygatta, hogy az üzletember  meg akarta buktatni a Fideszt a választásokon és most nagyon bántja, hogy ez nem sikerült. Hozzátette, hogy ennek következményeivel számolniuk kell azoknak a szervezeteknek, amelyek az ország nemzetbiztonsága szempontjából ártalmas dolgokat csinálnak.

 

Libération

liberation_1.jpg

Európának szüksége van a civilekre, ezért meg kell védeni őket. Így látja a helyzetet a brüsszeli Nyílt Társadalom Intézet vezető politikai elemzője. Natacha Kazatchkine szerint a Nyílt Társadalom Alapítványt aggasztja, hogy a magyaroknál, lengyeleknél, de a franciáknál tapasztalható törvényhozás lendület hozzájárul független szervezetek betiltásához. Mint rámutat, az EU-ban most fordul elő első ízben, hogy egy emberbaráti és jogvédő szervezet bejelenti távozását az egyik tagállamból, nevezetesen Magyarországról, mert úgy véli, hogy tevékenységét a továbbiakban nem tudja zavartalanul végezni. Előtte az Orbán-kormány két éven át antiszemita beütésű hadjáratot folytatott Soros György ellen.

Az ultranacionalista Orbán Viktor már korábban jelezte, hogy elégtételt vesz azokon a szervezeteken, amelyek bírálatokat mernek megfogalmazni politikájával szemben, ennek megfelelően egy sor korlátozó törvényt fogadtat el. De másutt is aggasztó dolgok történnek a civil csoportokkal, így pl. Olaszországban várható, hogy az új hatalom még jobban szigorítja  feltételeket a menekültsegítő NGO-k számára. Ehhez járul még, hogy a földrészen hivatalos kampányok zajlanak a civilek tevékenységének meghamisítására. A populizmus és a szélsőjobb nyomása alatt a kormányok több helyen is felmondják, hogy a civil szféra beleszóljon a közpolitikába. A közvitákat saját propagandájuk népszerűsítésére korlátozzák. Vagyis felszámolják a pluralizmust és az ellensúlyokat. Az EU elveszti hitelességét az emberi jogok hirdetőjeként a felvételre váró államok körében, amikor egyes tagjai a török vagy az orosz modellt koppintják az eltérő hangok elnyomására.

Még súlyosabb, hogy lejáratja az EU hitelét a saját határokon belül is, amikor a szervezet nem támogatja egyértelműen a magyar és a lengyel civil társadalmat a tekintélyelvű hivatalos irányzattal szemben. A Bizottságnak sürgősen ki kell vizsgálnia a „Stop, Sorost’, de ugyanígy más országokban is a fenyegető fejleményeket, még mielőtt túl késő lesz.

 

Washington Post/Bloomberg

bloomberg_1.jpg

Európában bevándorlás-ellenes, szociálisan konzervatív erők másutt is felkavarták a politikát, de a populisták Magyarországon és Lengyelországban érték el a legtöbbet. Olyan mértékben alakítják át országukat, hogy az szembemegy az EU bejáratott demokratikus normáival. A vezéralak Orbán Viktor, aki a győzelem után még jobban nekiment a civileknek és lépéseket tett a sajtó, illetve a bíróságok ellen, hogy elhallgattassa az eltérő véleményeket. A Soros-féle Nyílt Társadalom Intézet már távozik, a CEU jogilag teljesen bizonytalan helyzetben van. A politikus követőkre talált a lengyeleknél, de a csehek és a szlovákok is kitáncoltak az uniós sorból, pl. a menekültek ügyében. Nyugaton mindenfajta nacionalisták ihletet merítenek a magyar vezetőtől. A német belügyminiszter egyenesen Orbán rajongója. A populisták bőven tudnak alapozni azoknak az elégedetlenségére, akik úgy látják, hogy magukra hagyták őket a rendszerváltás után. Ellenintézkedésként az EU azon tanakodik, hogy kevesebb támogatást kapjanak azok az államok, amelyek megszegik a jogállam követelményeit. Fontolgatja azt is, hogy a magyar és a lengyel kormányt megfosztja szavazati jogától.

 

Die Presse

die_presse.jpg

Veszélyes illúzió azt hinni, hogy van alternatíva a liberális úttal szemben, bár Olaszországban és Spanyolországban alakot ölt az EU eddigi irányvonalával szembenálló mozgalom, amely a nemzeti önzésre építve ígér nagyobb biztonságot. Erre figyelmeztet a kommentár, hozzátéve, hogy a magyarok, lengyelek és csehek már korábban megindultak a lefelé vezető úton, így megint a nemzetállamok megerősödését látjuk. Vagyis hogy a nagy gondokat nem összefogással igyekeznek orvosolni, a legtöbb kormány inkább saját maga kíván boldogulni. De a korábbi esetben, 1973-84 között ez destabilizálódáshoz vezetett. Jelenleg pedig külső tényezőként Trump és a terjeszkedő Kína nehezíti meg a feltételeket. Belülről az új olasz kormány a líra újrabevezetésével fenyegetve akarja elérni a tartozások egy részének elengedését. A spanyoloknál az új vezetés adósságokkal szándékozik ösztönözni a gazdaságot. A magyar politika már jó ideje bezárkózik a külföldi vetélytársakkal szemben, illetve módszeresen megadóztatja azokat.

A mostani helyzetet súlyosbítja, hogy Orbán, Kaczynski, Grillo és a többiek el akarják hagyni a liberális utat. Azaz a piaci versenyt és a hatalmi ágak megosztását. Azokat a liberális és demokratikus elveket próbálják aláásni, amelyek az EU vázát alkotják. Az erősen megzavarodott emberek nem kérdezik meg, hogy az új vezetők ajánlanak-e alternatív megoldást. Számukra elegendő a nem szeretett rendszer felszámolása. Azt hiszik, hogy a felkínált zárt rendszer csak a külföldet sújtja. Csakhogy a tapasztalatok azt mutatják, hogy a következmények leginkább őket érintik majd. Rövidesen ugyanis igencsak függő viszonyba kerülnek az államtól, amely mindent előír számukra.  

 

Der Standard

der_standard.jpg

A Törökországgal kötött uniós megállapodás értelmi szerzője azt sürgeti, hogy az EU közösen járjon el a migráció ügyében és ne engedjen a nemzeti önzésnek, mert arra rámehet a szervezet. Tavaly ugyan 43 %-kal kevesebben kértek menedéket az unióban, de semmi sem osztja meg jobban a tagállamokat, mint éppen ez a kérdés. A magyar és az olasz választás tanúsítja, hogy ez a téma uralja a politikát – hangsúlyozza Stefan Lehne, a brüsszeli Carnegie Europe elemző intézet munkatársa. Ráadásul átitatják az érzelmek,  megosztja a társadalmat, kiélezi a vitát. Populisták, de a politikai közép egyes szereplői és sajtóorgánumok hasznot húznak a bizonytalanságból, ennek megfelelően fenn kívánják tartani a feszült hangulatot. Az idegenellenesség és az EU elutasítás többnyire együtt jár.

A migrációs nyomás nem enyhül a következő évtizedekben sem. Ráadásul újabb és újabb menekülthullámmal kell számolni, ám erre az egyes államok egymagukban nem találják meg a megfelelő választ. Nem segít azonban az „Európa-erőd”, vagyis a külső határok lezárása sem, hiszen az pl. lehetetlen a Földközi-tengeren. Ugyanez áll a külső gyűjtőpontokra, miközben tévedésnek bizonyultak a kvóták is. A közép-európai kormányok határozottan elvetik azokat, ellenben igencsak kiélezték a kelet-nyugati ellentéteket, miután populista vezetők rájátszottak azokra. Inkább a származási, illetve tranzit országokkal kellene megállapodni, ideértve elsősorban, hogy vegyék vissza az elutasított menedékkérőket. Ugyanakkor legális utakat kell teremteni a bevándorlás számára. Fokozottan kell támogatni viszont a kormányokat, körzeteket és településeket, amelyek befogadnak idegeneket.

 

Guardian

guardian.png

Hogy a bajor miniszterelnök utasítására ki kell tenni a keresztet a közintézményekben, az látszólag egy sorba helyezi Södert Orbán Viktorral, aki felváltva hirdeti a keresztény, illetve illiberális demokráciát, vagyis a populizmus nacionalista, migránsellenes, antiszemita, euroszkeptikus és tekintélyelvű változatát. Csakhogy Bajorország más, különbözik Németország többi részétől, valamint egykori szocialista szomszédjaitól. Keveredik benne a népieskedő populizmus, valamint az elszánt korszerűsítés. Mindenesetre a kormány helyzetét megnehezíti az AfD felemelkedése, ez a párt az Orbán-Kaczynski-vonal német megfelelője. És még inkább feladja München számára a leckét Merkel álláspontja a bevándorlás, illetve az energiapolitika ügyében. Söder a jelek szerint úgy gondolja, hogy a vallási érzület ellenpontként szolgál a radikalizmussal szemben. De bőven lehet, hogy téved. Az egyház szerepe csökken, viszont a tartomány egyre multikultibb. Szóval inkább sajnálni, semmint irigyelni kell a kormányfőt, aki próbál spárgázni a globalista, liberális elit és a mind nagyobb leszakadó tömegek között.

 

Süddeutsche Zeitung

suddeutsche_zeitung.jpg

Orbán áldásával készül a holnapi választási győzelemre Szlovéniában a nemzeti-konzervatív Janez Jansa, aki aktív támogatást kapott a magyar vezetőtől. Akár 30 %-ot is szerezhet az igen tapasztalt, ám fölöttébb vitatott politikus. A kampány során a migrációt állította a középppontba és kirohant a „degenerált baloldal” ellen, amely egészen más civilizációkból akar embereket bevinni az országba. Ehhez támogatást kapott a magyar miniszterelnöktől, aki még egy választási rendezvényen is részt vett. Ez utóbbi azonban többet árthatott Jansának, mint amennyit használt, mert a szlovén választók inkább középre húznak, a többi párt pedig nem szeretne koalícióra lépni az SDS-szel.

 

Die Presse

die_presse.jpg

A kereszténydemokrácia nem az, amit Orbán Viktor akar – mutat rá a vendégkommentár. A szerző, egy bécsi tanár, kiemeli, hogy a kereszténydemokrácia a nagykorú polgárok, nem pedig a tökéletes emberek, vagy a tökéletes magyarok társadalmát akarja megteremteni. A magyar vezető felfogásából az derül ki, mintha ellentétben állna a liberális és a keresztény demokrácia. Pedig nem így van. A nyugati konzervatív pártok számára nem elfogadható az orbáni illiberalizmus. A magyar vezető egy sorba kerül Erdogannal és Hszi Csin-pinggel, akik elutasítják az autonóm civil társadalmat.  Persze ha gyerekkorában nem megfelelő képzést a vallásból, miközben a fiatalsága a szocializmus idejére esett, nos, ez magyarázza, hogy miért vannak ennyire sajátságos elképzelései a kereszténységről és a keresztényi politikáról. Itt emlékeztetni kell arra, hogy a hegyi beszédben Jézus arról szól: az elnyomottaké és az üldözötteké a mennyek országa. Egyben óv a hamis prófétáktól, akik báránybőrben jönnek, de valójában farkasok. Nem valószínű, hogy annak idején egy Orbán Viktor megkegyelmezett volna a Megváltónak.

A tekintélyelvű rendszerekkel ellentétben a kereszténydemokrácia liberális társadalomra törekszik, amelyben mindenki a saját sikerének kovácsa lehet, de a felebaráti szeretet jegyében segítenie kell a rászorulóknak. Az államnak akkor kell közbelépnie, ha a közösség kisebb egységeinek erőfeszítései már nem elegendőek. Ez éppen az ellenkezője annak, amit a tekintélyelvű rezsimek hirdetnek. Vagyis Orbánnak vagy fogalma sincs a kereszténydemokráciáról, vagy tudatosan zöldségeket beszél. Ám ő feltehetőleg homogén társadalmat képzel el, amely meg sem mukkan. Célja elérésére a politikus tekintélyelvű eszközöket alkalmaz. Ennek azonban semmi köze a kereszténydemokráciához. Az Európai Néppártnak le kell vonnia a megfelelő tanulságokat és ki kell zárnia a Fideszt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7214018126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt 2018.06.02. 09:28:06

Kinga Gönczová volt szóvivője ma is elvégezte a "munkáját".

Bukott idők, bukott sztárjai. Szót sem érdemelnek.

Bryan élete 2018.06.02. 12:21:08

@zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt: nahálistennek, ma is sikerült egy jókora hányás után megkönnyebbülnöd.
Szeretnéd te ennek a bukott sztárnak a fele intellektusát, fele nyelvtudását /6 nyelv/ magadnak, de csak öklendezésre vagy képes.
Szar lehet, de minek olvasod el?

zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt 2018.06.02. 15:32:35

@Bryan élete:

Nem mintha közöd lenne hozzá, de 4 nyelven beszélek és egyetemi diplomám is van- nem ám a CIA- kamuegyetemi genderdoktorátus.

Szóval öcsi, fogd be a pofád, az amerikai ügynök hazaáruló bloggazdákkal együtt.

Bryan élete 2018.06.02. 16:31:21

@zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt: én meg öt nyelven és két diplomám, beeee, én nyertem.
Egyébként olvass 888-at,, ott mindent a te szájízed szerint írnak, tapló.
Szelestei tehet arról a legkevésbé, hogy mit írnak rólunk a világlapok. A csúti skizofrén annál inkább.

Anna Kisfaludiné Baán 2018.06.02. 16:32:29

Már régen ki kellett volna tiltani mindenhonnan, egy aljas féreg

rovid 2018.06.02. 16:34:40

@zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt: de örülök!most bizonygattad, hogy kovácszoli egy kamugenderdoki!

skyfox 2018.06.02. 20:53:25

@zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt: Lefekvés előtt ne felejtsd el megcsókolni a gazdád képét!

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2018.06.03. 10:26:34

Görgey '48-ban csupán ellenséges propaganda birtoklásáért egy órán belül akasztatott, itt meg a terjesztés zajlik folyamatosan. Természetes, hogy az országnak védekeznie kell ezellen.

langesz 2018.06.03. 11:01:25

Milyen bizonyíték kellene?
Meg kell nézni és nyilvánosságra hozni, hogy ezek a lapítványok miből élnek.

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.06.03. 12:34:14

Nincs is Soros terv, mert most már tervek vannak. Itt az újabb: évi 30 milliárd euró Afrikába, előnyös kölcsönökből

www.cnbc.com/2018/05/29/billionaire-soros-outlines-plan-to-save-europe.html?recirc=taboolainternal:

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.03. 12:34:38

A lényeg: legyen Soros helyre téve. Sajnos teljesen elűzni nem lehet még.

Kegy 2018.06.03. 12:41:43

Bevándorlásról vagy menekültekről van szó?

Több cseszlovák filmvígjátékot! 2018.06.03. 12:49:13

Orbán " követőkre talált a lengyeleknél, de a csehek és a szlovákok is kitáncoltak az uniós sorból, pl. a menekültek ügyében. Nyugaton mindenfajta nacionalisták ihletet merítenek a magyar vezetőtől. A német belügyminiszter egyenesen Orbán rajongója."

Ha így megy tovább az uniós sor már csak egyetlen emberből fog állni

Hajdú Peter 2018.06.03. 13:17:35

"A migrációs nyomás nem enyhül a következő évtizedekben sem. Ráadásul újabb és újabb menekülthullámmal kell számolni,"

Szegeny libbantak, az egesz politikajukat arra alapozak, mar 3 eve, hogy majd megszunik a menekultvalsag, es akkor jol megbukik az orbanrezsim.
Orban nem tulzott tenyleg minimum 2030-ig marad.

Kunhallmi Agnes 2018.06.03. 13:23:53

"A kereszténydemokrácia nem az, amit Orbán Viktor akar"

A kereszteny demokraciat, kizarolag az iszlam fanatista arabok hozhatjak el, csak felsokorlat nelkul bekene engedni oket.

Byk001 2018.06.03. 14:21:59

Ausztrál kutatások megerősítették azt az amerikai kutatást, miszerint az intelligencia szoros összefüggésben van az idegengyűlöltettel. Az összefüggés fordított azaz (a gyengébbek kedvéért) minél alacsonyabb az intelligencia szintje, annál magasabb a gyűlöleté.

Lehetnék én is 2018.06.03. 15:57:36

Kedves Szelestey Professzor!

Csak a szimmetria kedvéért kérhetnék egy rövid listát a múlt héten, mondjuk a Hírlapban megjelent olyan cikkekről, ahol a német, brit, francia és amerikai törvényhozás ténykedésébe akar belenyúlni.

Biztos könnyű lesz, tekintve, hogy egy ilyen antidemokratikus fasisztoid államtól az a minimum, hogy beleugat mások dolgába. Ha esetleg nem sikerülne, vagy a rendszerünk megítélésével vagy a sajtónkkal nagy baj van

Jakab.gipsz 2018.06.03. 15:57:41

Soros ez a sátánfajzat társadalom mérnököt játszó gonosz.

Soros a hamis próféta, a báránybőrbe bújt farkas, az összes, nyugati szövetségesünket átverte.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 16:14:35

@Jakab.gipsz: Soros György filantróp - a legnagyobb hazafi Széchenyi óta - ellen gyűlölködsz, a geci hazaáruló gazdádat meg melegében leszopod. Fordítva vagytok ti bekötve, fideSSfasszopók.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 16:17:08

@Lehetnék én is: "Szelestey Professzor"

Neked mindenki professzor, akinek több esze van nálad? 7 milliárd professzor? :))

"a Hírlapban megjelent"

Elkerülte a figyelmedet, hogy Szelestey külföldi lapokat szemléz. Persze ez egy páfránynak elnézhető. :))

Lehetnék én is 2018.06.03. 16:27:15

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Nem igazán értem, miért támadtál rám.
Már azon túl, hogy megvan benned az a masszív belpesti éntudat, ami nem enged szöveget értelmezned, ne adj Isten a tiédtől eltérő gondolatot felfogni.

Szelestey azért professzor, mert cívódni akartam vele (veled nem akarok, te nem érdemled meg).

Nem ez az első gyűjtése a szerzőnek, amivel felb@sztam az agyam, ezért javasoltam azt amit javasoltam, írtam is, hogy a szimmetria jegyében. Ha nem érted nem baj, csak ne kelj ki csúnyán magadból. (nem a felb@sztamra gondoltam, hogy nem érted, hanem a szimmetriára).

Amúgy meg a mondandomhoz, miszerint csúnya dolog beleugatni másik állam törvénykezésébe, miközben semmi hasonló nem történt Mo részéről, vagy hogy sunyi dolog ilyen egyoldalúan szemlézne, gondolom nem is akartál hozzászólni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 16:37:41

@Lehetnék én is: "csúnya dolog beleugatni másik állam törvénykezésébe"

Nem más állam, közös Európában élünk.

A Stop Sorosnak nevezett salátagyűjtemény nem törvénykezés, egy törvényhez szükséges alapvető kritériumokkal nem rendelkezik.

Lehetnék én is 2018.06.03. 16:45:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Remélem nagyon tévedsz.
Ugyanis közös Európában élünk, de külön államban, külön törvénykezéssel.
Még az usákoknál is előfordul ám, hogy egyes "tagállamoknál" eltérő bizonyos esetekben a jogszabály. Mi meg még nem vagyunk tagállam, vagy lemaradtam valamiről.

Salátatörvény volt már néhány, azok is megfeleltek a kritériumoknak. Akkor szokták alkalmazni, ha nagyszámú törvényt akarnak kis részben egy törvénnyel pontosítani.
Ha nem emlékszel hasonlóra, az nem az én hibám. A kritérium, aminek nemffelel meg az a te elvárásod, meg még vagytok néhányan, ezt nevezik véleménykülönbségnek és kisebbségnek.
Remélem segíthettem.
Páfrány.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 16:50:24

@csentecsa: "zárjuk le tényleg a határokat"

Mire gondolsz? Menekültek előtt nem tudod lezárni a határokat, mert ahhoz ki kell lépned az ENSZ menekültügyi egyezményéből, és az Európai Unióból.

Vagy illegális bevándorlókra gondolsz? Azokat senki nem enged be Európába, csak a csúti geci. 200000 illegális bevándorlót vonatoztatott, gyalogoltatott át az országon Ausztria felé. SENKI más nem enged be Európába illegális bevándorlót.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 16:55:35

@Lehetnék én is: "külön törvénykezéssel"

Tévedsz.

"A kritérium, aminek nemffelel meg az a te elvárásod"

Nem az én elvárásom, mindenki elvárása, hogy egy törvény konkrét, értelmezhető és végrehajtható legyen.

"A professzor korábban – közösségi oldalán – a jogállam lebontásának fejezeteként értékelte a törvénycsomagot. Mint írta, azt érti, hogy bármit törvénybe lehet iktatni és jelentésnélküli fogalmak alapján is lehet büntetni, de azért igazán szégyelli magát, hogy egykori tanítványai ilyennel álltak elő."

24.hu/belfold/2018/06/01/orban-professzora-szedte-izekre-a-stop-sorost/

Lehetnék én is 2018.06.03. 17:14:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Kérem ne nevezd mindenki elvárásának, mert nem az. Sok páfránynak és másoknak nem felel meg.

Orbán professzora nem most szocializálódott, a törvények is fejlődnek.

Gondolom az ellen sem volt kifogásod, amikor a Pravda vagy az Izvesztyija kritizálta a legvidámabb barak ténykedését. Akkor is az volt a véleményed, hogy azonnal vegyük át, amit "kérnek és javasolnak".
Ha nem így lenne, akkor nem értem a mostani hozzáállásodat a baráti országok sajtótermékeinek üzenetéhez. A BLOKK jellege között nagy különbség nincs. Vannak, akik adják nekünk az idelógiát, itt tartanak egy kevés katonát, és nem nézik jó szemmel, ha okoskodunk.

Jakab.gipsz 2018.06.03. 17:27:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Gyűlöli Sorost, ezt a parazitát a penész. Szó sincs itt gyűlöletről, a kutya sem gyűlöli a bolhát.

Csak nem kedveljük ezt a parazita élősködő össze-vissza hazudozót, férget, szégyenkezzenek miatta a zsidók.

Soros az a báránybőrbe bújt farkas, aki átveri a hiszékenyeket, mint minden bűnöző ő is visszatért Budapestre az első bűncselekményei helyszínére.

Nem véletlen az, hogy komoly filozófusok soha sem akkreditálnák, a nyitott társadalom fantazmagóriáját, amely megvalósításán Soros ez a Mekk Elek az ezer-mester ügyködik. Az is hülye aki egy pillanatra komolyan veszi, Sorost és a lopott pénzeit, (mert értéket nem termelt), csak hazudozott.

Lehetnék én is 2018.06.03. 17:31:18

@Lehetnék én is:
nem felel meg helyett megfelel

Kérem ne nevezd mindenki elvárásának, mert nem az. Sok páfránynak és másoknak megfelel.

Bravehearth 2018.06.03. 17:57:10

Te szelestey patkány! Szerintem inkább rakd végre telibe azt a boldogtalan anyádat! Neki is jobb lenne, talán neked is és így a világnak is...! Szerencsétlen nyomorult libbant kövület...
B.

Lehetnék én is 2018.06.03. 18:08:57

@Bryan élete:
Szelestey csak arról tehet, ahogy összeállítja ezeket a gyűjteményeket.

Nem jelöli, hogy mi az idézet és ő mit gondol hozzá.

CSAK azokat az újságokat szemlézi, ami ideológiailag barát.

Ráadásul a cikkek jó része itthoni ballibant vélemény vagy propaganda anyag, nem tudósítás.

De ha nektek ez kell

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 18:20:42

@csentecsa: "mekkora létszám után modanád"

0

Nem hiszem, hogy van épeszű ember, aki illegális bevándorlókat akarna Európába beengedni. Ilyet csak a hazaáruló csúti geci csinál.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 18:21:43

@Jakab.gipsz: "Csak nem kedveljük ezt a parazita élősködő össze-vissza hazudozót, férget"

A csúti gecit? Hát azt valóban nem.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 18:23:56

@Lehetnék én is: "Vannak, akik adják nekünk az idelógiát, itt tartanak egy kevés katonát, és nem nézik jó szemmel, ha okoskodunk. "

Csipkerózsika! Hé, ébresztő! Eltakarodtak már a ruszkik közel harminc éve!!!

Lehetnék én is 2018.06.03. 19:02:02

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Valóban. Akkor rájuk volt igaz, most az EU-s/NATO-s barátainkra igaz.
Ezért kérdezte, hogy ha most ilyen örömmel fogadod, hogy barátaink beleszólnak a dolgainkba, akkor valószínűleg a szovjet-éra útmutatásai is helyénvalók voltak.
Nem látsz párhuzamot?

2018.06.03. 19:08:15

Más újságok meg másokat írnak. Tudod, ez olyan mint a statisztika, kellő mennyiségű adatból azt hozok ki, amit csak kérnek tőlem. Kiválasztasz néhány neked megfelelő újságot és ollózol belőle. Más újságokból meg mást lehetne ollózni. Azt hiszem, ezek a cikkek engem nem győztek meg.

trtr 2018.06.03. 19:14:52

Tehát a sorosmédia mindegyikében megjelentek figyelmeztetések és bírálatok?
Micsoda meglepetés.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 19:20:01

@csentecsa: "Orbán határzárat épített, hogy megállítsa őket"

Nem. orbán 200000 illegális bevándorlót ellenőrzés és azonosítás nélkül betessékelt Európába. Pontosan tudta, amit a fideSSfasszopók nem, hogy SENKI nem akar ebbe a siralomvölgybe jönni.

"alapvető emberi joggá kívánják tenni a bevándorlást. "

Az már most alapvető jog az EU-n belül. És az így van jól. Sokszázezer magyar migrás dolgozik Angliában, Németországban...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 19:22:36

@Lehetnék én is: "beleszólnak a dolgainkba"

Nem. Európaiak beleszólnak Európa dolgaiba. Mi sem természetesebb. Négyévente mi is választunk képviselőket, hogy menjenek, és szóljanak bele a nevünkben.

legális 2018.06.03. 19:25:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Úgy látom nem sikerült.
Utolsó kísérlet.
Édes mindegy, hogy egy német vagy egy orosz szól be a magyaroknak.
Mindkettő utálatos beavatkozás.

legális 2018.06.03. 19:26:46

@legális: Ja, olyan meg még nincs, hogy európai állampolgár. Még. Ne is legyen

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 19:55:06

@csentecsa: "mit kellett volna csinálni a magyar kormánynak 2015 májusa és szeptembere között "

Nem csak akkor, előtte is és utána is: megvédeni a schengeni határokat.

Jó előre értesült a menekülthullámról, volt ideje felkészülni, de ő csak a haszonszerzéssel törődött, indította a gyűlöletkampányt.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 20:10:31

@csentecsa: "kerítést"

Mi a fasznak kerítés, te ütődött? Nem a kerítés állítja meg a határsértőket, a határőrök állítják meg a határsértőket. És az EU adott volna rá annyi pénzt, hogy alig győzte volna ellopni.

Aki 6000 kilométert gyalogolt, elköltött rá 10000 Eurót, azt megállítja egy kerítés? Né, egy kerítés! Há', nem vágom át egy perc alatt, inkább visszagyalogolok 6000 kilométert... :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 20:13:43

Az a baj a fideSSfasszopókkal, hogy nincs egyéni gondolatuk, szajkózzák a kiadott gyűlöletpropagandát, bele se gondolnak, hogy a egész összeesküvés elméletnek semmi értelme nincs, aztán csodálkoznak, hogy pofára esnek vele.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.03. 21:54:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" ... Soros György filantróp ... "

Hát, ez elég érdekes... Hány ember életét tette anno tönkre, amikor bedöntötte az angol fontot?
Még hogy filantróp... egy igazi nagytőkés spekuláns, gátlástalan harácsoló. Hozzá képest Mészy Lölö igazi filantróp :-)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.03. 22:02:56

@csentecsa: A liberálisok érzékenységi küszöbje addig terjed, amíg nem az ő lányuk kerül kórházi intenzívre, miután 4-5 migri megszeretgette egy picit, mert nem volt rajta burka.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
" ... Az már most alapvető jog az EU-n belül. ... "

Ne told túl, alapvető jog, de csak és kizárólag EU állampolgároknak.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.03. 22:05:28

@valaki nagyon más: Ez egy libsi blog, mindig csak a libsi sajtót szemlézik, és onnan is csak azt a néhány megrendelésre készült cikket, ami fikázza a magyarokat, DE sosem hozzák le a cikkek íróit, csak az újság van megnevezve, mert különben piszok gyorsan bukna az az 5-6 magyar szerző, akik ezeket a cikkeket írják.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.03. 22:14:21

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje:
" Jönnek az intések, hogy nem kellene forszírozni a "Stop Sorost' "

Intések, hát persze, a liberális sajtó megint egy országot. Ezeknek elgurult a gyógyszerük :-)

tpl 2018.06.03. 22:19:22

Mennyire szánalmas, hogy a libsik még mindig a nemzetközi libsi sajtóval, a libsi megmondóemberekkel, libsi szerzevetekkel, libsi celebekkel példálóznak és ma sem értik, az április eleji óriási lebőgés után, hogy rajtuk, a mikrokisebbségen kívül a többséget nem érdekli, hogy az előbb említettek mit mondanak és mit írnak. Magyarország, Lengyelország, Csehország, Ausztria, Olaszország és természetesen az USA a példái annak, hogy a liberális demokrácia a PC-alapú aljas hazugsággyárával a végnapjait éli. Hazudjatok csak tovább, bár szerintem sokan elhiszitek azt, amit osszehazudoztok, de azt nem veszitek észre, hogy es már a kutyát nem érdekli.

tpl 2018.06.03. 22:21:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: te, ezt az 'egyéni' véleményt már hányszor hallottam

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 22:40:01

@csentecsa: "Belépnek az ország területée a migránsok, és megkérik őket, hogy forduljanak vissza?"

Röhögni fox, most is pont ezt csinálják. 8 km-en belül visszaviszik őket Szerbiába.

"A törvényhozás úgy döntött, hogy a határsáv 8 km-es körzetén belül elfogott személyeket, azokat a kerítésen kívülre lehet visszatoloncolni."

bacsmegye.hu/megye/2016/09/biztos-vedelmet-nyujt-a-tompai-hataratkelohely-a-migransok-ellen

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 22:44:10

@Magánvéleményem: "Hány ember életét tette anno tönkre, amikor bedöntötte az angol fontot?"

Te hazaáruló! Neked fontosabbak az angolok, mint a magyarok?

Egyébként ha úgy kénye-kedvére döntögeti be a valutákat, és ugye a csúti geci szerint neki rosszat akar, miért nem dönti be a forintot, és ezzel az orbán kormányt, he?

Ugye, hogy nem megy nektek ez az összesküvés-elméletesdi? Mindig ellentmondásba keveredtek önmagatokkal. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 22:46:19

@Magánvéleményem: "csak és kizárólag EU állampolgároknak. "

Szövegértelmezési problémáid vannak? Ezt mondtam: "az EU-n belül."

Figyelj jobban, hülyegyerek :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 22:47:42

@Magánvéleményem: "Ez egy libsi blog"

Akkor mit kínozzátok magatokat itt, fideSSfasszopók? Menjetek a prostisrácokra hazudozni. :))

Leooo 2018.06.04. 00:05:11

@skyfox: Ez az agyfasz@os un.'zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt' hányógép ne a gazdája fényképét csókolgassa, hanem konkrétan a gazda-testje vazelinnal bőven bekent ánuszgyűrűjét ---> belülről...

Trackers 2018.06.04. 08:14:18

Ma van a magyarságot ért legnagyobb katasztrófa. Ma van Trianon évfordulója.

Erről az Index és a Ballib blogok mélyen kussolnak.

Ez önmagában sokat elárul róluk.

Minden ballib bérretteg 2018.06.04. 08:19:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Majd pont egy Soros seggnyaló véleménye fog minket érdekelni.
Ott mondjuk el, hogy barmok vagytok, hazudtok, és külföldi érdekeket képviseltek, ahol akarjuk.
Világos ?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 08:22:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Anyád a hazaáruló, Soros még az annyát is eladná, ha jó haszonnal teheti. Ilyen nagyon filantróp. Amúgy, megsúgom megpróbálta bedönteni az OTP-t is. Olvass:
www.portfolio.hu/finanszirozas/bankok/brutalis-tamadas-az-otp-ellen-soros-bune-egy-ev-multan-sem-jogeros.122528.html

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 08:25:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hát igen, az EU-n belül egy jóféle köntörfal, mert ebbe akár azt is bele lehet érteni, hogy aki már bejutott az EU területére. Jobb pontosan meghatározni, hogy kire vonatkozik az a bizonyos alanyi jog. Ezt a jogot akarják kiterjeszteni az egész világra a libsik.

Hát, lóf@szt a seggükbe!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 08:33:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Te ostoba, maszopos-dks véglény, nem vagyok fideszes, csak egyszerűen jobboldali konzervatív. Én az MKKP-ra szavaztam, és mindaddig arra is fogok szavazni, amíg nem látok korrekt, vállalható, hiteles ellenzéki tömörülést. Amíg az ellenzék magját az a retardált kretén maszop-dk tengely alkotja, addig marad a MKKP a favorit.

Szóval nyugodtan SS-ezhetsz, sőt nácizhatsz és fasisztázhatsz is, ez a maszop-dk híveinek szájából dícséret, mert ők maguk a liberálfasiszták, akik szeretnének kiszabadulni 2006 fogságából, csak épp Kurcsány és a maszop megélhetési politikusainak hada nem hagyja őket.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 08:41:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ja, majd elfelejtettem, nem mazochizmusból járok ide, hanem szórakozni, kimondottan mulatságosnak találom a vergődéseteket, nekem van időm, előbb utóbb eltűnik a maszop és a dk a süllyesztőben, és utána talán előkerül egy olyan ellenzéki párt, amelyik hiteles és vállalható.

De addig sem szeretnék unatkozni, úgyhogy hajrá, hisztizzél, őrjöngjél, és habozzon a szád is, sőt, hívd a cimboráidat azt a taga20 és a math0 nevűeket is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.04. 09:28:38

@Magánvéleményem: Még hogy jobboldali konzervatív! Röhög a vakbelem. Az én vagyok. Te egy fideSSfaszopó vagy, orbaszájba tolod a geci gazdád hazugságait. Egy jópontot tudsz felmutatni, hogy már magad is szégyelled magadat. A gyurcsányt szégyelld, a mostani melldöngető fideSSfasszopók 2006-ban még mind gyurcsány hazugságait szopták. Vállalható, hiteles ellenzéki tömörülésre szavaznál? Ezzel is elárultad magad. Jobboldali. Piha. :))

Soros György jótéteményei dokumentálva vannak, akármit hazudoztok, de a gazdád hazaárulásai is. Az, hogy Soros György megölte az anyját csak az egyik a sok hazugságotok közül.

aptikjampó 2018.06.04. 10:01:15

@maxval balcán bircaman: A lényeg: legyen Soros helyre téve. Sajnos teljesen elűzni nem lehet még.

Elűzni nem tudjuk, reménykedjünk hogy már holnap bekopogtat hozzá a kaszás és így szól "te vagy a soros" ! :D

aptikjampó 2018.06.04. 10:03:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Még hogy jobboldali konzervatív! Röhög a vakbelem. Az én vagyok.

Maximum jobboldali alternatív!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.04. 10:04:25

@aptikjampó:

Ez nem old meg semmit, sok Soros-féle filantlopós gazember van a világban.

aptikjampó 2018.06.04. 10:09:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Soros György jótéteményei dokumentálva vannak,

Ja! Ázsiában, Londonban és az OTP-nél is van aktája.

Cinkes 2018.06.04. 10:18:21

Gondolom véletlenül sincs szó arról, hogy ezek az alapítványok a fidesz lopásainak is utánajártak és az volt roppantul kellemetlen a fidesznek...

aptikjampó 2018.06.04. 10:30:29

@Cinkes:" Gondolom véletlenül sincs szó arról, hogy ezek az alapítványok a fidesz lopásainak is utánajártak és az volt roppantul kellemetlen a fidesznek..."

Persze, értenek hozzá, tasnádi Péternek is volt detektív cége! :D
Az utánajárás konkrét eredményéről hallhatnánk bővebbet?

Cinkes 2018.06.04. 10:35:04

@aptikjampó: aha, a fideszes ügyészség sosem emelt vádat. Lőrinc elvtárs meg véletlenül 4 év alatt 700 milliárdos vagyont halmozott fel a semmiből.

ZX 2018.06.04. 10:42:24

@Magánvéleményem: Hmmmm. Tehát az OTP-t nem sikerült bedönteni, a fontot meg igen. várj elképzelem.... :D:D:D:D:D:D:D

aptikjampó 2018.06.04. 10:54:27

@Cinkes:" aha, a fideszes ügyészség sosem emelt vádat. Lőrinc elvtárs meg véletlenül 4 év alatt 700 milliárdos vagyont halmozott fel a semmiből."

Bevezetnélek a büntető eljárások metodikájába.
Első körben feljelentést kell tenni, amire alapos gyanú esetén a rendőrség nyomozni kezd, majd vádemelési javaslattal továbbítja az ügyésznek. Ha teret adunk a hülyeségednek és elfogadjuk hogy a fideszes ügyészség nem emelt vádat, akkor is bazmeg hol van a feljelentés meg a lezárt nyomozás?

Cinkes 2018.06.04. 10:59:03

@aptikjampó: Ez most komoly? Te ennyire hülye vagy vagy tagja vagy a fidesz maffiának?

aptikjampó 2018.06.04. 11:04:39

@Cinkes: Elfogyott a tudományod? Látod, ekkora szarok vagytok, ha komolyan beszél veletek az ember, elkezdtek hülyézni, meg maffia tagozni.
Ha erre kanyarodtunk akkor én is megkérdezem, hogy te minek vagy a tagja? A debilek napköziotthonának és ebéd előtti kommentelést tartotok?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.04. 11:09:13

@aptikjampó: "alapos gyanú esetén a rendőrség nyomozni kezd"

Kivéve, ha a gyanú valamely fideSSmaffia tag ellen alapos, mert ilyen esetben meg se kezdik a nyomozást.

Régebben határozottan vicces voltál, mostanra határozottan hazug. Csalódtam benned. Az álfölháborodásod meg nevetséges. Tényleg nehéz kitalálni, hogy részesedsz a szajréból vagy ingyér vagy hülye.

Cinkes 2018.06.04. 11:10:03

@aptikjampó: Ez most komoly beszéd lett volna? A hazudozás? Ha azt mondom, hogy a rendőrség nem hajlandó nyomozni, vagy volt olyan amikor eljutott az ügyészségi szakaszba csak azok nem tettek semmit akkor meg óbégatsz, hogy hol a bizonyíték?
Akkor csak arra adj valami magyarázatot, hogy 4 év leforgása alatt egy gázszerelőnek hogyan jött össze ez a gazdasági csoda? Na?

Minden ballib bérretteg 2018.06.04. 11:17:25

@Cinkes:

Tök egyszerűen.
Úgy, hogy amíg a ballibek alatt az Alstom, Strabag, és a többi ballibeket lefizető külföldi multi nyerte zsinórban a pályázatokat, addig most Mészáros, Garancsi meg a többi magyar vállalkozó.
Csakhogy amíg a ballibek esetén kiderültek a Simor féle tolvajoknak visszautalt 100 milliók, GYurcsány féle tolvajoknak a megbízások, Medgyessy féle becsületrendek,
addig itt nem volt törvénysértés.

Abban nincs vita, hogy a klientúrának osztják a lapot. De ezerszer inkább minthogy bagóért eladják az országot a külföldieknek, mint az elkúrók tették.

Cinkes 2018.06.04. 11:22:36

@Minden ballib bérretteg: A túlárazások gondolom nem törvénysértőek. Az, hogy mondjuk mkb hitelből valósul meg amit nem fizetnek vissza, eladják a tartozást amit egy fidesz közeli adósságkezelő megvesz és leír az szintén nem törvénysértő.
Szépen megmagyaráztad magadnak miért jó ha az egyik lop meg.

ZX 2018.06.04. 11:22:41

@Minden ballib bérretteg: "De ezerszer inkább minthogy bagóért eladják az országot a külföldieknek, mint az elkúrók tették."
És miért nem jut olyan opció az eszedbe hogy az összes rohadék börtönbe menjen és senki ne osztogasson senkinek jogosulatlanul?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 11:26:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Egyrészt, felhívom a figyelmedet arra, hogy a fidesz BALOLDALI politikát tol, másrészt az ellenzékben van az egyetlen jobboldali párt a jobbik, de a szerencsétlenség az, hogy ők meg szalonnácik.

Amúgy meg szenvedj és vergődj, fideSSezzél, has az neked jól esik, másra úgysem vagy képest te kis kretén :-) Te kis retardált Kurcsánybérenc.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 11:30:19

@ZX: " ... az összes rohadék börtönbe menjen és senki ne osztogasson senkinek jogosulatlanul ... "

És ezt ki fogja megvalósítani? És mikor? Mert ugyi mondani könnyű, de ha esetleg valaki lépni mer, akkor előkerül a politikaileszámolás kártya, a koncepciósper kártya, a visszamenőlegestörvénykezés kártya stb.

Szóval, ezt ki fogja meglépni, és mikor lehet rájuk szavazni?

aptikjampó 2018.06.04. 11:38:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Szerintem meg te hazudsz és alternatív valóságban élsz. Elleszünk....bár mégsem, mert nekem a hazudsznál több mondanivalóm szokott lenni.

ZX 2018.06.04. 11:43:55

@Magánvéleményem: Azt azért ne felejtsük el, hogy ez nem Soros zsenialitása, befolyása vagy nagy vagyona miatt volt lehetséáges, hanem azért történt meg mert a britek balfaszkodtak. Ha nem erőltetik az ERM-et hanem kivárnak, és nem értékelik túl a pozícióikat akkor 10 Soros György sem lett volna képes bedönteni őket. Mint ahogy az OTP-t sem sikerült. Erre utaltam.

ZX 2018.06.04. 11:46:56

@Magánvéleményem: Nemrég volt választás. Bárki jobb lett volna a fidesznél (és persze a maszopnál). És ne gyere a szokásos hülyeségekkel!

aptikjampó 2018.06.04. 11:51:09

@Cinkes: Ha azt mondom, hogy a rendőrség nem hajlandó nyomozni, vagy volt olyan amikor eljutott az ügyészségi szakaszba csak azok nem tettek semmit akkor meg óbégatsz, hogy hol a bizonyíték?

Pontosan! Hol a bizonyíték? Melyik ügyben ki tett feljelentést amiből nem lett nyomozás, ügy, elkövetés időpontja, utca, házszám? Melyik ügyben indult nyomozás, de nem történt vádemelés eljáró rendőrhatóság, ügyiratszám?
Ötezer karaktert írhatsz öcsém, ne a hogy "gazdagodhatott meg a gázszerelő ennyire" mantrát fuvolázd ha annyira be akarsz valamit bizonyítani!

Cinkes 2018.06.04. 11:56:33

@aptikjampó: Tipikus nyomi vagy. Látszik, hogy azért véded a fideszt mert ez a munkád és nélküle egy balfasz vagy. Ez az a karriered teteje. Tök mindegy mit írnék, linkelnék be ide kb 500 cikket, mindig hazudnál valami baromságot. Ragaszkodj csak az alamizsnádhoz és imádkozz, hogy ne derüljön ki, hogy ki vagy. Te balfasz nyomorék...

ZX 2018.06.04. 11:57:12

@aptikjampó: Úgy gazdagodott ahogy a Tiborc, meg a Rogán. Bár az utóbbi 2 ellen már van bizonyíték, hogy bűnözők. Na és a Takony Árpi? Meg Kósa anyukája? Az a baj, hogy hosszan lehetne sorolni kik lopnak. Még ha sok esetben a törvényességnek megvan a látszata is.

aptikjampó 2018.06.04. 12:06:30

@Cinkes: Szerencsétlen retard köcsög vagy, képességed a vitára nulla.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 12:11:12

@ZX: Én kokrétan "bárkire" szavaztam :-) ahol Bárki = MKKP

És nem hülyeség, amiig a levitézlett káderek ott lesznek a tűz közelében, nem fog ellenzéki jelölt győzni. Sajnos.

aptikjampó 2018.06.04. 12:15:15

@ZX: Na látod ez az amikor beszopjátok a ballib propagandát ami abból áll, hogy lopnak, lopnak, (többet mondjuk felfogni sem bírnátok) aztán amikor konkrétumokat kérnek tőletek akkor vagytok bajban és álltok mint fasz a lakodalomban.
Ti vagytok a hasznos hülyék ahogy Lenin mondta, csak ti nem vitára valók vagytok hanem az utcára terekre felvonulgatni, arra járókat leköpködni.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 12:16:15

@ZX: Én pedig nem is azért hoztam fel, mert sajnálom az angolokat, hanem azért mert valaki a "Patás Soros"-t filantrópnak akarja beállítani, miközben csak egy gátlástalan nagytőkés, aki nem habozik kihasználni bármiféle lehetőséget, ha növelheti a vagyonát. Az hogy kompenzálásként jótékonykodik, még nem igazolja, hogy filantróp, ezt csak a az általa felügyelt alapítványok és médiabirodalom terjeszti, és van néhány retardált kretén (pl: MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN) aki ezt benyeli mint kacsa a nokedlit :-)

ZX 2018.06.04. 12:19:38

@Magánvéleményem: Én is így vagyok. De pl. a Momentumban, Jobbikban MKKP-ben nincs egy régi arc sem. Csak erről Meg kellene valahogy győzni a többieket is akiket a migránsokkal riogattak, hogy "jó helyre" szavazzanak.

@aptikjampó: Konkrétumot mondtam. Bírósági döntés van, hogy Rogánt lehet bünözőnek hívni. És ott az OLAF jelentés. Mikor indul meg a nyomozás? Nem fog megindulni mert a a Petike nem fogja elrendelni. Ennyit erről kis hazug.

aptikjampó 2018.06.04. 12:25:44

Felhívnám az összes hülye gyökér ballib köcsög figyelmét, hogy a komment szekció a vélemények ütköztetésére van, tehát vitatkozni kéne nem megsértődni meg trágárkodni.

ZX 2018.06.04. 12:25:47

@Magánvéleményem: Sorost oda kell helyezni ahova való. Attól, hogy vagyonos és spekuláns még nem a patás ördög, ahogy nem is a mesék legkisebb királyfija aki megment minket. De látod itt a legtöbben a két véglet egyikének bűvöletében élnek.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.04. 12:39:39

@ZX: " ... Meg kellene valahogy győzni a többieket is akiket a migránsokkal riogattak, hogy "jó helyre" szavazzanak. ... "
Hát ez az, van rá czirka 3 + 3/4 év , de még mindig a siratóéneket zengik, meg a vesszenorbán -t meg a jajdesz@razország -ot harsogja a kórus, még mindig a szarrágó libsi sajtót szemlézik, sehol egy építő jellegű kezdeményezés. Így k@rvára nehéz lesz 2022-ben új pártot hatalomra emelni....

ZX 2018.06.04. 13:04:26

@Magánvéleményem: Akkor csak tessék megnézni a Momentum tervét az egészségügyről. Több mint 300 oldal. Vannak hiányosságai, de még mindig jobb mint a fidesz 0 oldalas terve. De vannak másoktól is tervek több mindenre. Az a baj, hogy a bértrollok itt a blogokon pont azt akarják elhitetni, hogy nincs kezdeményezés.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.04. 13:04:53

@Magánvéleményem: "nem habozik kihasználni bármiféle lehetőséget, ha növelheti a vagyonát. Az hogy kompenzálásként jótékonykodik, még nem igazolja, hogy filantróp"

Ha nem tetszik a pénze, nem kell elfogadni. Máris mehetsz, és undorral visszafizetheted neki az egymilliárd forintot, amit a kolontári áldozatoknak adott. Figyellek, nagytökés, benne leszel a hírekben.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.04. 13:08:13

@ZX: "a fidesz 0 oldalas terve"

Csúsztatsz. Igaz, hogy nem 1, de legalább 0,03 oldalas tervük van az egészségügyre: "Majd kevésbé betegszenek le az emberek, ha betartják a tízparancsolatot."

ZX 2018.06.04. 13:19:28

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ÚÚÚ vazze, tényleg a 10 parancsolat. Arról megfeledkeztem. :D:D:D:D
Minnyá' el is mormolok egy imát. :D
süti beállítások módosítása