B1 blogcsalád



A kormánylap feljelentette az Operaházat a "féktelen melegpropaganda" miatt

2018. június 01. - nickgrabowszki

Mindig van lejjebb: penetráns cikket közölt a Magyar Idők. billyelliott.jpg

N. Horváth Zsófia egészen gusztustalan cikke igazán annak lehet érdekes, aki újra meg akarja tudni, milyen lehett a múlt század 40-es és 50-es éveiben, azoknak is az első felében élni. A magát közírónak nevező szerző megtekintette az Erkel Színházban a Billy Elliot című musicalt, és 

kitört belőle a KDNP-s házmester, valamint a legbigottabb homofóbia.

gyakorlatilag feljelentette az előadást a kormány illetékes hatóságainál, amihez hasonló azért legutóbb a Szabad Népben fordult elő, amikor munkáslevelezőkkel írattak megsemmisítő bírálatot a kifúrni kívánt elvtársakból a pártállam idején.

Szövegében ilyen mondatok szerepelnek (szigorúan nem a kontextusból kiragadva, ez a veleje):

  • "A kultúra területén még mindig nem következett be az igazi rendszerváltás."
  • "Érthetetlen, ami közpénzen egy neves közintézményben, az Operaházban előfordulhatott. ​Az elmúlt két évadban több olyan opera-előadást is volt szerencsénk látni, amely nyíltan homoszexuális utalásokkal és erre utaló jelenetekkel volt teli."
  • "Amikor ott voltunk, az Erkel Színház tele volt gyerekkel, akik a következőket láthatt​ák: egy szegény angol bányász fiú ​foci helyett ​inkább ​balettozni szeretne (ez nyilván tipikus!). Ha már balettozik, akkor csak ​meleg lehet."
  • "Van egy jelenet, amelyben a fiú a barátjával női ruhákat próbál fel, mögöttük szivárványszínű neonok jelennek meg, és a barátja még azt is mondja, hogy nem kell izgulni, hogy lebuknak, mert a papája is mindig ezt teszi a mama ruháival."
  • "A legvégén a főszereplő kisfiú is felhúz egy tüllszoknyát, hogy beleilljen a képbe."
  • "Nem lehet nemzeti cél a homoszexualitás propagálása egy olyan helyzetben, amikor amúgy is csökken/elöregszik a népesség, hazánkat pedig idegen invázió fenyegeti."
  • "Hogyan történhet meg az, hogy egy ilyen jelentős állami intézmény, mint az Operaház, tökéletesen szembemegy az állam céljaival, és a legérzékenyebb korban lévő, ​tíz év körüli fiatalok számára készült előadást ilyen penetráns, féktelen melegpropagandára használja fel?"
  • "Kizártnak tartom, hogy Ókovács Szilveszternek ne lenne annyi joga, hogy egyes jeleneteket kihagy egy rendezésből vagy kisebb változtatásokat kér.​ Ha ez nem lehetséges, akkor nem kell azt a darabot színre vinni!​ A közönség, a ​gyerekek és nagymamák nem ​v​​ették észre a legtöbb alantas befolyásoló eszközt, ​a darabot dörgő vastaps kísérte, csak mi ültünk döbbenten."
  • "Tudtommal kormányunk ennek ellenkezőjét, a családi boldogulást próbálja meg sok eszközzel és pénzzel elősegíteni, így érthetetlen és tűrhetetlen, hogy egy vezető állami intézmény szembemegy ezzel a szándékkal, és szerencsétlenné tesz jó pár fiatalt, akik maguktól esetleg ​nem mentek volna ebbe az irányba."
  • "A​ politikusok​ valószínűleg kevesen járnak Operába, balettra, azért nem érzékelik a gondokat."

Összefoglalva: mindenkinek tetszett (dörgő vastaps) a világsikerű misical, de nekik nem, ezért feljelenést tesznek. Mert gondok vannak, ami tűrhetetlen. Ezek a buzik már elfoglalták az Operaházat is!

A szerzőből előbújt a bigott KDNP-s fundamentalista: 

úgy kezel egy szexuális preferenciát, mint egy ellenséges ideológiát, amelynek áldozatai vannak.

Komolyan vette, hogy a pártállam ezután már nem illiberális, hanem kereszténydemokráciát épít, és úgy viselkedett, mintha máris a vallási fundamentalizmus lenne az alapérték, és az attól való eltéréseket tűzzel-vassal üldözni kell.

Ezúton hívnám fel a figyelmét, rosszul céloz, amikor az igazi rendszerváltást hiányolja: neki a kommunista pártállam lett volna a megfelelő kor, amikor a homoszexualitás erkölcstelen és közösségellenes devianciának, Btk-s tényállásnak minősült. Továbbá arra is érdemes odafigyelni, hogy a keresztény fundamentalisták e téren sem különböznek egyáltalán a muszlim vallási fanatikusoktól. Legfeljebb míg a tálibok és az Iszlám Állam ki is végzi a buzikat, a keresztények (egyelőre) taktikai okokból csak az Operából tiltanák ki a "melegpropagandát".

Jegyezzük meg ezt a nevet, N. Horváth Zsófia közíróét. Lesz ő még a homoszexualitás elleni küzdelem arca az Echo TV-n.

Mehetett volna amúgy kicsit tovább is. Mit keres az Opera színpadán a Tosca például, amelyiknek főhősnője a végén öngyilkos lesz? Ez

a jelenlegi demográfiai helyzetben egyáltalán nem időszerű. Sokkal inkább magyarellenes propaganda.

Vagy ott van a Soror Angelica, aminek már a címe is emlékeztet a Soros nevére. Ráadásul egy apáca lesz benne öngyilkos, ami egyrészt szuicid propagandát jelent, másfelől gusztustalan egyházellenes támadást. Pedig - a miniszterelnök is megmondta - Magyarország keresztény ország, és ami itt van, az kereszténydemokrácia. És ezek után az a pimasz Ókovács, a buzipropagandisták jobboldalra befurakodott embere még Puccini-évadot mer tartani?

Ezek mennek manapság a kormánypropaganda szerint az Operaházban. Gondok vannak, amiket érzékelni kell.

Ja, és a jegyszedő anyja egy malomtulajdonos kulák szeretője volt. Bevallotta.

(Kép: Operaház)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9514017282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor Pali 2018.06.01. 16:29:10

Döbbenetes! Valóban itt van (újra) a középkor! Tízparancsolattal nemzetet menteni akaró onkológus (papi) professzor, Parlamentben istentiszteletet tartó "fiatal" "demokratákkal", "kereszténydemokratáknak" magukat valló hitehagyott agyilag alulreprezentált bolsikat utáló de utánzó újbolsikkal, csaló, hazug, tolvajbandával. Aki ma Magyarországon nem őrült, nem alkoholista, nem lett még öngyilkos, és itt él, az nem normális!

András L 2018.06.01. 18:00:12

A fent említett Puccini-opera címe Suor Angelica!

taga20 2018.06.01. 18:23:19

fityeszes homárszakértő trollokat várják az információnál!:)))

aptikjampó 2018.06.01. 19:02:46

@taga20: Szia Tangácska! Téged itt nem lehet megelőzni. :D
Mingyá jön a Kurt úrfi is asszem!

taga20 2018.06.01. 19:05:27

@aptikjampó:

szeva helga, te vagy itt a legnagyobb búza szakértő.
meséjj, hogy lettél homár? te is elmentél a zoperába?:))

miért 2018.06.01. 20:28:39

..vajon Orbán Gazsi olvassa ezt a szennylapot?!

miért 2018.06.01. 20:42:29

Már kész Rejtő regény az ország: Pittman (Orbán) "századossal", Wittmann (Kasler) doktorral! Mi jöhet még?

Antalbaba 2018.06.01. 20:44:53

H.P. Lehet, hogy a gyerekek nem tudták, mire ülnek be /csók a tanaraknak/, de hogy egy magát felnőttnek nevező sem tudja, mire számítson amikor jegyet vesz, az siralmas:-(

Csaba Szikora 2018.06.02. 07:53:51

Mesélje már el valaki hogy a melegeket miért kell úton-útfélen reklámozni.
Penetráns blog.
Csak a saját szavaitokat használva.

taga20 2018.06.02. 08:15:52

@maxval balcán bircaman:

te szerencsétlen barom! csak a jotundert tudom idézni neked, te kótyagos droid.

" A kormánylapban jelent meg ez a szöveg, igen, a magyar kormány lapjában a huszonegyedik században, az Európai Unióban. A címe: Botrányos előadás az Erkel Színházban. A Völkischer Beobachter "közírója" bizonyos N. Horváth Zsófia írta, akiről nem tudom, hogy létezik-e valójában.

Most jön az elemi erejű idézet, készüljenek fel rá lelkileg...

" Ám nem lehet nemzeti cél a homoszexualitás propagálása egy olyan helyzetben, amikor amúgy is csökken/elöregszik a népesség, hazánkat pedig idegen invázió fenyegeti."

A baromarcú még tetézi is:

Szerintem a rendezőt és azt, aki hagyta, hogy bemutassák, nem lenne túlzás megrontással vádolni.

Az elmúlt hónapokban Orbán igazi feketeöves elmebetegeket uszított liberális művészekre, de még Vidnyánszky Attila is kapott tőlük egy kicsit mandínerből, most meg az Ókovács Szilveszter, nem beszélve szegény Prőhle Gergelyről, akit szabályosan leárulóztak. Kierkegaarddal szólva: mi a faszomat művelnek ezek a büdös nácik és miért nem hívja ki őket senki a hóra?"

aptikjampó 2018.06.02. 08:31:16

@taga20: Alföldi így is ezerrel rendez és a balettben ugrál elég feszes seggű macskanadrágos fiúcska, nem maradsz kultúra nélkül.
Bár a kultúra szót veled kapcsolatban emlegetni nem szerencsés.

2018.06.02. 08:35:11

@maxval balcán bircaman: milyen szép is lenne, ha végre bircapörköltet enne a nemlétező családod!

2018.06.02. 08:36:53

Egyébként jelentkezzen, akit még meglep, hogy a fideSS valójában a nyilasok új nemzedéke!

taga20 2018.06.02. 08:41:58

@aptikjampó: te pedig, hogy mered leírni a kultúra szót, te szervilis fityesztalpas!?

várod már a könyvégetések melengető hangulatát, mi szutyok?

5353 2018.06.02. 08:44:09

"a darabot dörgő vastaps kísérte, csak mi ültünk döbbenten" Szar érzés lehet, mikor mindenki szembe megy vele az autópályán. Az ilyen marha már biztos többször megtapasztalta, de még mindig azt hiszi ő halad egyedül jó irányba.

taga20 2018.06.02. 08:52:28

@5353: és az ilyen fityeszjobbágy legközelebb is elmegy, és nem érti, hogy a márioésavarázsló előadás után mé tapsol a közönség tíz percig:)

taga20 2018.06.02. 09:10:44

@maxval balcán bircaman: te érted a perverzió és propaganda szavak jelentését?

szerintem nem.

taga20 2018.06.02. 09:52:46

@maxval balcán bircaman:

szerintem nem.

csak idézni tudom a korábbi idézetemet.

"Az elmúlt hónapokban Orbán igazi feketeöves elmebetegeket uszított liberális művészekre, "

téged már évek óta ráuszítottak, csak te annyira légfing vagy, hogy csak röhögött rajtad az ember.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.02. 10:01:27

@taga20:

Az, hogy hisztizős, hazaáruló, mocskolódó liberálisok - mint pl. Rossztündér - szerint valkai elmebeteg, az csak azt jelenti, az illető NEM elmebeteg.

taga20 2018.06.02. 10:20:41

@maxval balcán bircaman: az, hogy elmebeteg, hazaáruló, mocskolódó putyinkatona- mint pl. birca- szerint valaki elmebeteg, az csak azt jelenti, hogy az illető betalált a szar, szemét

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.02. 10:23:39

@taga20:

Ez még igaz is bizonyos szempontból: aki a természetes jó lelkes hívei szerint rossz ember, az szinte biztosan az is.

taga20 2018.06.02. 10:26:35

@maxval balcán bircaman:

az, hogy a síros kurva, hazaáruló, mocskolódó fityeszzsoldosok - mint pl. birka -
szerint valaki hazaáruló, az csak azt jelenti, hogy az illető nem az.

te kibaszott migráncs, kibaszott unalmas a retardált érvelésed.

ha a szervilis, ostoba, rondaképű trollt kell valakinek egy szóval elmondania, elég csak annyit mondani, hogy bircaman, és mindenki képben van.

taga20 2018.06.02. 10:40:58

@maxval balcán bircaman: a hülye digger haverod azé cenzúrázott, me szerinte nem érveltem.

ez szerinted mi volt, amit idehánytál barikám? basszad má meg anyádat!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.02. 10:53:00

@taga20:

Ez van, hiába milliárdjaitok, a néptömegek ellen tehetetlenek vagytok...

imi60 2018.06.02. 11:38:02

@András L: Ideje is lenne végre egy többfelvonásos operát írni a bajjerzsóti békemeneteiről.Ott végig tapsikolhatná a KDNP-s úr az egész előadást. Egyébként meg menjen el egy kupiba N.Horváth Zsófiával egy jót kúrni . Aztán írja meg az élményeit.

taga20 2018.06.02. 11:58:57

@maxval balcán bircaman:

na told arrébb a biciklit hülye barom!

kunzoo 2018.06.02. 13:14:21

A cikk címe egyszerűen nem igaz. Mi értelme hazug címet adni? Ez egy vélemény, nem kell egyetérteni vele. De hogy feljentették az operaházat???

taga20 2018.06.02. 13:25:27

@kunzoo: a gazdád a geci sok tíz csilliárd közpénzből százszor brutálisabb hazugságokat tolt a pofánkba, de te szutyok fityeszmuzsik, arról nem pofázotál mi?

ha egy blog, amelyik a fityeszmaffia ellen emeli fel a hangját, erősen fogalmaz, akkor te egyből itt csaholsz rohadék mi?

egy ostoba féreg vagy, akit a keretlegények el fognak vinni, csak akkor már nem lesz senki aki felemelje a hangját érted, te ostoba!

sZulamith 2018.06.02. 13:36:52

Erről a feljelentésről nekem a kinai kulturális forradalom jutott eszembe. Nem ártana egynémely személyt itt is a vidéki gazdaságokba küldeni. Szerintem hamar helyre billenne a gondolkodásuk.

Ja, és szabad a párthű embert, mint Ókovács Szilveszter, kritizálni, elgondolkodtató:)

taga20 2018.06.02. 13:41:56

@sZulamith:

"Nem ártana egynémely személyt itt is a vidéki gazdaságokba küldeni. "

értem amit mondani akarsz, de itt nálunk alföldit vagy schillinget küldenék oda.

közben meg kerényi, bájer, bencsik és a többi szardarab vitustáncot ejtene.

humor 2018.06.02. 16:39:06

@Csaba Szikora: A valóság bemutatása miért is reklámozás? Ha szegényekről szólna a darab, akkor mi lenne a vélemény? Vagy azt sem lehet reklámozni?

kunzoo 2018.06.02. 21:27:20

@taga20:
Nem vagyok fideszes látom nehezen érted meg. Ha egy cikk hazudik akkor hazudik. Politikai beállítottságtól függetlenül. Engem dühít ha a cím alapján kattintok aztán kiderül hogy nem arról szól. Tisztára Blikk vagy Bors színvonal.

kunzoo 2018.06.02. 21:30:28

@taga20:
Ez a blog a fidesz szekerét tolja. Hogy ezt szándékkal teszi avagy "hasznos idióták" nem tudom.

Sütemény1975 2018.06.03. 00:25:47

Persze hogy mindig van lejjebb. Ez kiválóan érezhető ezen a blogon

Sütemény1975 2018.06.03. 00:30:44

@taga20: Neked a fejecskedben amugy minden rendben van? Van tesó is vagy egyedul vagy ilyen hulye?

Sütemény1975 2018.06.03. 00:32:15

@taga20: Szerintem téged kellene elkuldeni valahova. Hátha nem találsz vissza

Kataj 2018.06.03. 00:35:19

Minden hangos melegellenes a saját homoszexualitását leplezi, nyomja el.
Így van ez Putyintól a legundorítóbb ¨ügynökéig, Bircáig.
Az összkép csak annyival bonyolultabb, hogy ez a buzizás is csupán eszköz, felvezetés. Ahogyan a sorosozással vezetik fel a minden civil elleni mocskos diktatúrát, úgy a buzizással a szabadnépes kipellengérezés gyakorlatát, amit holnaptól aztán már mindenki ellen lehet használni, akinek nem tetszik a pofája, aki nem az esete a diktátornak, a leghatalmasabb buzinak. Mert persze titokban ez is buzi. Ami önmagában nem volna gond, ha nem tagadná, és nem vádként használná mások ellen.
Ilyen egyszerüek, primitívek a mocskos diktatúrák.

tudorka57 2018.06.03. 02:20:27

Liberálisok, buzik, leprások, pestisesek, egyéb agresszív félresikerültek, pofa súlyba és irány egy lakatlan sziget, ahol kedvetekre kiélhetitek abnormalitásotokat!

az_igazi_trebitsch 2018.06.03. 07:25:15

@tudorka57: Máskor feküdj le idejében. Nem tesz jót neked, ha még éjszaka is a gép előtt ülsz....

az_igazi_trebitsch 2018.06.03. 07:30:22

Azért az nem semmi, ha a kormánymédia már a saját embereinek is nekimegy. Ez már a rohadás kezdete....

apro_marosan_petergabor 2018.06.03. 07:36:10

A homoszexualitás egy sajnálatos deviancia. Nagyon keveseknél születési rendellenesség, sokaknál tanult,kényszeres viselkedés. Ezt nem támogatni kell, hanem hanem segíteni a csapdába kerülteket a helyes útra visszatéréshez. Az, hogy törvényeink tolerálják a homoszexuaalitást, nem azt jelenti, hogy reklámozni, támogatni és divatot kell belőle csinálni.
Amúgy a balettben elég sok búza van - ez sem véletlen, de ráerősíteni nem helyes. Cikk cím pedig nevetséges(nem meglepő) a légüres térbe került libero had túlmozgással próbálja takarni jelentéktelenségét.

na__most__akkor 2018.06.03. 07:46:37

@Gábor Pali:
"Tízparancsolattal nemzetet menteni akaró onkológus (papi) professzor"

Várjámá !!!
Amennyire tudom, a tíz parancsolatból kilencet visszamenőleges hatállyal módosított az új (még újabb, legújabb, legeslegújabb alkotmány. Pardon, alaptörvény. Még pardonabb, tákolmány.)

Ja, és az összes balettos buzi, leszbi ÉS biszex. A koreográfusok meg pláne.

Európai téridő 2018.06.03. 07:58:06

Azóta Ókokvács válaszlevelét is leközölte a Magyar Idők. Nem kéne ignorálni.

Fülig José 2018.06.03. 08:03:19

@apro_marosan_petergabor: olyan deviancia ez is, mint az ostobaság...mindenki annak születik de van,
akinél ez idővel változik. Mondjuk nálad pont nem, így írhatsz ide ekkora baromságot. Megy így lehetsz fidesz rajongó...idióta náci.

Stenonis 2018.06.03. 08:06:50

@Csaba Szikora:
Billy Eliot nem meleg.
A mű nem a melegek reklámozásáról szól.

benkoo 2018.06.03. 08:19:38

Inkább meleg legyen valaki és hasznos a társadalomnak a munkájával mint fideszes seggnyaló.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 08:24:03

@apro_marosan_petergabor: "A homoszexualitás egy sajnálatos deviancia."

Ez akkora baromság, mintha azt mondanád, hogy a féllábúság deviancia.

"Nagyon keveseknél születési rendellenesség"

Ez akkora baromság, mintha azt mondanád, hogy a világos haj, vagy a kék szem születési rendellenesség.

A homoszexualitás 50%-ban genetikus hajlam, anyai ágon öröklődik.

"sokaknál tanult,kényszeres viselkedés."

Ne magadból indulj ki.

"Ezt nem támogatni kell, hanem hanem segíteni a csapdába kerülteket a helyes útra visszatéréshez."

Mi a helyes út? A jobb kézzel írás a helyes út, tehát a balkezeseket átnevelnéd?

"Az, hogy törvényeink tolerálják a homoszexualitást, nem azt jelenti, hogy reklámozni, támogatni és divatot kell belőle csinálni."

Én ilyenekről nem tudok. Szerinted ki reklámozza, ki csinál belőle divatot?

A homoszexualitást nem szabad tiltani, elhallgatni, sőt, a népesség deprivált részét oktatni kell, hogy el tudja fogadni más emberek másságát.

Azokat kell segítségben részesíteni, akik homofóbok, látens homoszexuálisok, és egész életüket kényszeresen heteroszexuális kapcsolatokba erőltetik, ahelyett, hogy szabadon felvállalnák magukat. Keress egy sepcialistát, a hátralévő életedet boldogan is eltöltheted.

"Amúgy a balettben elég sok búza van - ez sem véletlen, de ráerősíteni nem helyes."

A musical műfaja borzasztó ízlésromboló, nagyon káros, be kéne tiltani. Az, hogy homoszexualitást szabadon ábrázolja inkább üdvözlendő, aki ettől meleggé válik, az akár egy tüsszenéstől is.

Gleccsertetű 2018.06.03. 08:29:36

@taga20: persze, h csak másokat tudsz idézni, mikor a gyűlölködésen és a mocskolódáson kívül nincs saját gondolatod.

apro_marosan_petergabor 2018.06.03. 08:35:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Sokaknak nem megy a kapcsolat kialakítás az ellenkező nemmel, ezért szexualitásuk gyakorlásához is a bevált, kezelhető úthoz fordulnak...gyerekkoruk óta saját nemükkel gyakorolják a közlekedést. Ehhez járulhatnak még más környezeti hatások is (lásd börtönök...) Született búza - szerencsére - nagyon kevés van. A mai divat erre ráerősít, ezzel komoly társadalmi károkat okozva. A torzult libero világ a másságból él, azt fújja, mint egy leggömböt. A levágott láb jó hasonlat volt, gyógyitani kell, nem a levágott lábuak számát szaporítani...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.03. 08:38:23

@Kataj:

Szerintem te diktatúra-párti vagy. Hiszen ha nem így lenne, nem kritizálnád a diktatúrákat.

Sir Galahad 2018.06.03. 08:55:51

A cikk szerzője nem tett feljelentést, csak megírta a véleményét. Szólásszabadság van, megteheti. Ahogyan ugyanezért a poszt írója és az itt hozzászólók is véleményt mondhattak a cikkről.

Orbán veje 2018.06.03. 09:23:36

@Sir Galahad:

Jól mondod haver. Szólásszabadság van azt szólhatnak amit mi jóváhagyunk. Persze még nem mindenhol csak ahol a mészáros lölövel már felvásároltattuk az irott és eletronikus sajtót. Origo, megyei lapok csiga tévé meg minden. Persze néhányat még nem sikerült, index hvg, de majd ezt is megcsináljuk a nem ránkszavazó 5 milió libsi meg akkor a féjszbukon írkálhatja a baromságait de majd a lölö azt is megveszi már csak egy két ciklus kell hozzá.

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.06.03. 09:33:08

A felelősöket meg kell keresni és kiadni az Al Kaidának/Iszlám Államnak.

Kataj 2018.06.03. 09:49:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"aki ettől meleggé válik, az akár egy tüsszenéstől is"

Jót nevettem, telitalálat, kösz¨önet! Épp ezért hadakoznak ellene az ordibáló melegellenesek. Mert érzik magukról, hogy egy tüsszentés is elég nekik hozzá, hogy
azz´á váljanak. Mert persze valójában már azok is. Ugyanis aki biztos az identitásában, az nem retteg a melegek látványától. Vagy élvezi :)

taga20 2018.06.03. 09:51:48

@apro_marosan_petergabor:

ember, te kajakra elmerogyant vagy!

vergyula 2018.06.03. 09:53:44

@Sir Galahad: Egyetértek. Le is írom az enyémet: Nyilván sokan rossz dolognak tartják a homoszexualitást, de ez még nem ok arra, hogy ne lehessen téma egy színdarabban. Ha a rossznak tartott dolgok ábrázolását megtiltjuk, csak utópista tündérmesék maradnak. Ökörség, akár a hollywoodi filmekben a dohányzás tilalma, vagy hogy a Barátok Köztben senki sem káromkodik.

taga20 2018.06.03. 09:53:51

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát:

te fityeszzombi, te csak ilyen full baromságokat tudsz idehányni?

szepipiktor 2018.06.03. 09:55:06

Remek írás!
Minden szavával egyetértek és természetes, hogy felszakít itt is mély sérüléseket.
Ez az idézett cikk valójában csak egy üres makett, amit bármivel kitölt a mai hatalom! Most a melegeket kapta el, de írhattak volna a gondolkodó tanárokról, a becsületes orvosokról, ápolókról, a vállalkozókról, bárkiről.
Mert az országot az eddigi neobolsevik, rákosista szellemi terrorból átvezették a legsötétebb vallási sötétségbe. Ezt a középkorban csinálták utoljára, már az 1800-as évektől sem művelte ezt az egyház!
Itt nem az operáról van szó! Hanem MINDENRŐL, ami ellentétes a szektások vonalával.
Sokszor poénkodtunk, hogy majd előírják az engedélyezett szexuális pózókat vagy az kötelező étkezéseket is, hát elérkeztünk ide!
2010 körül a vörösfejű alkoholista híradós szólta el magát, hogy az abortuszt a kdnp maximálisan tiltani fogja és majd állami gondozásba veszik a eltartani nem tudott gyerekeket! Már AKKOR felszínre tört a kdnp nyílt náci-fasiszta ideológiája!!!!
Orbán nem vallási alapon indította ezt, hanem a kdnp-re, a legkárosabb bandára bízta a társadalom megfélemlítését, kordában tartását, és ehhez jogi hátteret biztosít ezkenek.
Régen csak megégették, megkínozták az "eretnekeket", azokat akiknek más véleménye volt, de nem az urolakodóétól más, hanem az egyháztól!!! Ma ide jutottunk, nem orbánt, habonyt, mészárost zavarja például ez a balett, hanem ezt a bigott szektát, annak megélhetési vezetőit.
Régen az egyház, a bolsevikok, a nácik ugyanígy léptek fel a másként gondolkodókkal szemben és mindenki deviáns volt, aki nem volt a karámban!!! A művészeteket minden aljas eszme tiltotta és korlátozta. Ez igazolja a mai Magyarország végleges fasizálódását, hogy nem adott elv-ellenség ellen harcol már, hanem bárki ellen és ehhez gyárt indokot.
Lesz nem sokára csillagozás, aztán munkatáborok..
.
A szerőz viszont egyben téved! Nagyon jó a párhuzam a kdnp elvek és az iszlám között, de kifelejti korunk harmadik bigott, káros vonalát! Az internacionalista neoliberális szektákat, mozgalmakat, a feministákat (metoo), a kultúrális fajvédőket.
Nem szabad elhallgatni, hogy ők pontosan azt teszik, amit most itt a kdnp! Az USÁban szobrokat döntenek le, könyvetek tiltatnak be, csak mert azok régen, egy más korszakban készültek, íródtak, azokat is társadalmi szeretet és tisztelet övezi, de ledöntik, betiltják, mert egy mikroközösségnek a MAI ELVEIKNEK nem felelnek meg!
Semmivel sem mása mai feminista-náci mozgalom a kdnp--től, csak ők a saját elveiket akarják tűzön-vízen keresztül átverni és nekik még jogi hátterük sincs.
Ma egy átlagos becsületes ember retteghet a kdnp-s bigott törvényektől, az iszlám fundamentalisták civilizációellenes terrorjától és a neoliberális mikroközösségek ifjúkommunista tevékenységétől.
És ez jkó orbánnak! Mert a társadalom a rettegéssel és az akadályok kerülgetésével van elfoglalva, hogy élhessen...
Ebben a ciklusban jönnek a keresskedelmi tévék szabályozása majd betiltása, bekövetkezik az internet korlátozása, minden szabad csatorna, folyamat betiltása.
Van rá napjainkban erre példa és mind azon országokban, ahova mi igyekszünk...

Kataj 2018.06.03. 09:55:19

@maxval balcán bircaman:
Majdnem bejött, tényleg azt hittem hirtelen, hogy ez a gusztustalan putyinügynök reagált. Aztán gyanús lett, hogy ennél jobban szokta leplezni a hülye fideszbolsevik propagandáját :)

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.06.03. 09:55:34

@Gábor Pali: A buzikat azonnal át kell adni az araboknak.

Különben mind idejön nyugatról, ahol jelenleg szimplán kidobálják őket az ablakon az arabok, a zsidókkal együtt.

Ide egy menekült se teszi be a lábát!

d.j 2018.06.03. 10:06:05

@maxval balcán bircaman: A perverzió az, hogy a kedvesed képét választod profilképnek.

Kataj 2018.06.03. 10:15:08

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát:
Tippelek: te egy "munkában megfáradt", 50 körüli, korkedvezményes nyugdíjas "rendör" lehetsz. Már amit egy kommunista orsz´ágban a rend¨ör fogalma alatt értenek. A bolsevik diktatúra jelmezváltása, 1990. óta egyedül a rend¨örség maradt a korábbi kommunista jelmezben. Ez alól csak a 90-es ´évek részben civilizált - tehát nem szovjet - rendörségi egyenruhája volt kivétel a baseball sapkával. Indítottatok is ellene "baszdmegballsapkás" hadjáratot, hogy újra szovjet úttörösapkátok lehessen. Aminek során persze szóba se került, hogy a népnek milyen egyenruhájú rendörség tetszene. Ahogyan ezzel ellentétben ez minden demokratikus országban közügy. Ahogyan az 56-os forradalom egyik k¨övetelése is ez volt: "Katon´ának magyar ruhát, pokolba a gimnyasztorkát!" (gimnyasztorka: ruszki egyenruha, hasonló a mai "magyar" rend¨örségihez)

Boar. 2018.06.03. 10:21:01

@Kataj: Tévedsz, birca nem homoszexuális. Ő csak nőstény birkákat kefél. Persze ez sem tesz jót a demográfiának de legalább nem szaporodik a fajtája...

Magyar ember ne viseljen baseball sapkát 2018.06.03. 10:43:45

@Kataj: Nem talált, fiatal dilomás nyugati nagyvárosban élő multibrenc vagyok, arab és buzifil viszont nem vagyok, szerencsére itt már irtják a retkeket az arabok.

Ha már mi kételenek vagyunk rá nagy kényelmességünkben.

zdanee 2018.06.03. 11:07:38

@apro_marosan_petergabor: Szerinetem ha valaki azon aggódik, hogy egy másik férfi esténként hová dugja a pöcsét, no az buzi.

apro_marosan_petergabor 2018.06.03. 11:12:07

@zdanee: eléggé egyszerű gondolkodású vagy, de hát boldogok a lelki szegények...

zdanee 2018.06.03. 11:14:39

@apro_marosan_petergabor: már ne haragudj, de ha téged idegen férfiak nemi élete izgat, az per definition buzi. Kivéve ha nő vagy. De ügye nem vagy.

Sir Galahad 2018.06.03. 11:17:00

@vergyula: Persze, a valóságot kell ábrázolni a művészetben és ahhoz hozzátartozik például a homoszexualitás is. A kérdés az, hogy a valóságnak azt a részét, amiről komoly viták folynak, milyen módon ábrázolja az adott mű. Nem láttam a színdarabot, így nem tudok állást foglalni abban, hogy ebből a szempontból ott milyen volt a megjelenítése. Mert - hogy egy más, ide nem tartozó példát hozzak - a nácik tetteit is képes lehet egy adott művész elítélően, esetleg távolságtartással vagy éppen követendő példaként is bemutatni egy filmben, színdarabban, stb.

Éva Lonkay 2018.06.03. 12:09:23

grabwovszki csípi a fartúrókat. Ej, ej. Csak nem...?

Bicepsz Elek77 2018.06.03. 12:20:06

Alfoldit mar kirugtak ezert (a propaganda miatt) a Nemzetibol. De csak mert a kurucon allandoan b..tattak a kormanyt. Hat most sorra kerul ez is..

Gleccsertetű 2018.06.03. 12:46:28

@Bicepsz Elek77: nem rúgták ki, lejárt a szerződése

gemini62 2018.06.03. 13:07:15

1/ Ferenc pápa: Isten melegnek teremtett téged. és így is szeret téged.
2/ Semmiféle propagandától nem lesz valaki homoszexuális.
3/ Shakespeare királydrámái tele vannak gyilkosságokkal, öngyilkosságokkal (pl.Romeo és Júlia)
- Egy klasszikus mondás: mindenkinek alkotmányos joga hülyének lenni.

_most_ 2018.06.03. 13:26:18

Hasonló cikkek a ruszki állami médiában szoktak megjelenni. Csak azt nem értem, ha a homofóbok szerint az ember szexuális orientációja csak attól függ mit lát az operában, akkor honnan lehet tudni hogy az embernek mi az alap szexuális orientációja,, hisz lehet csak a hetero lobbi miatt heteroszexuális a többség. A népesség fogyásban meg aztán

_most_ 2018.06.03. 13:36:08

Ilyen cikkek a ruszki médiában szoktak megjelenni. Azt nem értem ha a homofóbok szerint elég csak egy operát megnézni, ahhoz hogy valaki meleg legyen, akkor honnan lehet tudni, mi az ember alap szexuális orientációja, nem lehet csak a hetero lobbi miatt vannak többségben a hetero szexuálisok? A népesség fogyásban meg teljesen elhanyagolható a melegek szerepe, először is talán a kormánynyak kevesebb magyart kéne elüldöznie nyugatra, és nem az ilyen fizetett pártkatonáknak kéne a véleményformálók szerepét játszania. Persze az gondolom nem zavarta őket, mikor Schmidt Mária egy nyíltan meleg botrányhőst hívott meg egy rendezvényre.

_most_ 2018.06.03. 13:42:27

@Sir Galahad: Csak az a probléma a magyar idők nem csak egy média, hanem a kormány szócsöve, amit ott leírnak nemcsak egy vélemény, hanem maga az ítélet.

zokogjatok 2018.06.03. 14:12:19

@5353: "Szar érzés lehet, mikor mindenki szembe megy vele az autópályán. Az ilyen marha már biztos többször megtapasztalta, de még mindig azt hiszi ő halad egyedül jó irányba. "

Szerintem azt itt április nyolcadikán már sokan megtapasztalták :D

Sir Galahad 2018.06.03. 14:24:18

@_most_: Tehát véleményt közölni csak az ellenzéki lapoknak van joga? Éljen a szólásszabadság :)

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2018.06.03. 14:37:36

Ha ezt Orbán Viktor mini szterelnö kúr tudta volna, biztosan nem engedte volna meg. Hogy mit tudott volna? Hát mindent. Hogy mit nem engedett volna meg? Hát semmit sem. Valahogy így van ez, sőt, még ígyebben (bármit is jelentsen ez).
A lényeg itt az, hogy ezek a fideszesek (minden fideszes) agyalágyult ostoba barmok. Nem nagyon van ez alól kivétel, hanem inkább nagyon nincs. Amelyiknek mégis látszólag egy hangyányival több esze van mint egy marék lepkének (kevés az olyan), annál meg a gazemberség, a gonoszság pótolja ki az ostobaságot. Azonban a kettő szorzata mindig állandó náluk. (Amennyiben ugye ezt mennyiségekkel akarnánk kifejezni. De nem akarjuk, így is eléggé nyilvánvaló.)
Az, hogy egy fideszes idióta/gazember mint karattyol, soha nem a direkt információtartalom miatt érdekes (hiszen vagy hazudik - az az alapállásuk - vagy téved), hanem csak azért, hogy tudjuk azt, hogy a szellemi és erkölcsi leépülésük folyamatában éppen hol tartanak. Mivel ezek a szemétládák az emberiség ellenségei (igen), természetesen akként is kell kezelnünk őket. Csak pusztítani tudó kártékony férgekként. Mindenki téved, aki azt hiszi, hogy egy fideszes véleménye számít, vagy hogy egy fideszes megjavulására érdemes energiát fordítani. Le kell mondani róluk. Teljesen semmibe kell venni őket. Az is kollaboráns, aki szóba áll velük.

_most_ 2018.06.03. 14:46:46

@Sir Galahad: mikor a kormány lakájmédiája levadász embereket, csak mert nem illenek a propagandába, az nem szólásszabadság te is tudod. De nyugi bezáratják előbb utóbb az index-et is, persze csak a szólásszabadság nevében.

Gyula Kozák 2018.06.03. 14:50:45

Awards and nominations
2000 British Independent Film Awards
Best British Independent Film (Won)
Best Director – Stephen Daldry (Won)
Best Newcomer – Jamie Bell (Won)
Best Actress – Julie Walters (Nominated)
Best Screenplay (Won)
2001 Academy Awards
Best Director – Stephen Daldry (Nominated)
Best Actress in a Supporting Role – Julie Walters (Nominated)
Best Original Screenplay – Lee Hall (Nominated)
2001 British Academy of Film and Television Arts
BAFTA Award for Best British Film (Won)
Best Actor in a Leading Role – Jamie Bell (Won)
Best Actress in a Supporting Role – Julie Walters (Won)
Best Original Film Music (Nominated)
Best Cinematography (Nominated)
Best Editing (Nominated)
Best Film (Nominated)
Best Actor in a Supporting Role – Gary Lewis (Nominated)
Best Original Screenplay (Nominated)
Best Sound (Nominated)
Best Director – Stephen Daldry (Nominated)
Best Debut by a British Writer, Director or Producer – Stephen Daldry (Director) (Nominated)
Best Debut by a British Writer, Director or Producer – Lee Hall (Writer) (Nominated)
Best Supporting Actress – Motion Picture – Julie Walters (Nominated)
2001 Screen Actors Guild Awards
Screen Actors Guild Award for Outstanding Performance by a Male Actor in a Leading Role – Jamie Bell (Nominated)
Screen Actors Guild Award for Outstanding Performance by a Female Actor in a Supporting Role – Julie Walters (Nominated)
Screen Actors Guild Award for Outstanding Performance by a Cast in a Motion Picture (Nominated)
2001 Young Artist Awards
Best International Family Film (Won)[12]
Best Young Actor in an International Film – Jamie Bell (Won)[12]
Other awards
Amanda Awards, Norway – Best Foreign Feature Film (Won)
American Cinema Editors – Best Edited Dramatic Feature Film (Nominated)
Angel Awards – Best Feature Film (Nominated)
Art Directors Guild – Feature Film (Nominated)
Australian Film Institute – Best Foreign Film (Nominated)
London Critics Circle Film Awards – British Actress of the Year, Julie Walters (Won)
Propeller of Motovun, Croatia (Won)

Tristee 2018.06.03. 15:17:41

"neki a kommunista pártállam lett volna a megfelelő kor, amikor a homoszexualitás erkölcstelen és közösségellenes devianciának, Btk-s tényállásnak minősült. "

A cikk szerzője igyekszik magát középre pozícionálva ütni egyet a kommunistákon is. Ám nincs tisztában a tényekkel, már amennyiben egyáltalán érdeklik őt a tények.

"1961-ben (...) a melegeket illetően viszonylag haladó jogszabály született. A Magyar Népköztársaság Büntető Törvénykönyvét jelző 1961. évi V. törvény 278. és 279. paragrafusának lényege, hogy nem bünteti tovább a felnőtt férfiak beleegyezésen alapuló szexuális kapcsolatát. A cselekmény, azaz a fajtalanság csak akkor bűntett, ha azt erőszakkal, fenyegetéssel stb. kényszerítették ki, illetve kiskorúval (ekkor 20 év alatti), netán másokat megbotránkoztató módon történt.

Nezvál Ferenc akkori igazságügy miniszter, a törvényjavaslat beterjesztője indoklásában kifejtette, hogy a homoszekszualitás (sic!) bűncselekménnyé nyilvánítása azért helytelen, mert az biológiai jelenség."
hatter.hu/hirszolgalat/otven-eve-nem-buntetendo-a-felnottek-kozotti-homoszexualitas-0

Tehát éppen a kommunista pártállam vette ki a Btk-s tényállásból a homoszexualitást, mint önmagában büntetendő cselekményt.

Eezzel a lépéssel Magyarország akkoriban a világ élvonalába került, merthogy "Angliában és Walesben 1967-ben, az NSZK-ban 1969-ben, a környező országok közül Romániában csak 1996-ban, az Egyesült Államok valamennyi államában pedig csak 2003-ben szűnt meg a homoszexualitás büntetőjogi üldözése."
hvg.hu/itthon/20111215_homoszexualis_meleg_buntetes

Tehát a szerzőnek elvileg és gyakorlatilag is a kommunista pártállamot mint a homoszexualitás kérdésében korát megelőző szerveződést kellene méltatnia. Ám pont az ellenkezőjét teszi, a tényektől nem zavartatva magát

Kataj 2018.06.03. 16:00:44

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát:
" fiatal dilomás nyugati nagyvárosban élő multibrenc vagyok"
Nem hiszek neked. Ha ez igaz lenne, akkor sohasem jutott volna eszedbe ez a nicknév.

Kataj 2018.06.03. 16:04:02

@Boar.: Köszönöm, megnyugodtam. Szerintem is igy lehet, Birca tényleg birkákat kefélget.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 16:11:23

@Tristee: "a kommunista pártállamot mint a homoszexualitás kérdésében korát megelőző szerveződést"

Nem kéne a kádárkort túlhájpolni. Csak azért tűnik neked kellemes környezetnek, mert a fidessz gyűlölködése és rasszizmusa minden határon túl nő. Nem volt az a melegeknek fenékig tejfel.

"Az egész filmen végigvonul a kérdés: mikor volt könnyebb melegként élni, akkor vagy most? Az idősebb főszereplők a Kádár-korszakban élték a fiatalságukat, tehát ebből a szempontból – még ha sokszor el is kellett hallgatni szexuális orientációjukat – nekik akkor volt jobb. Politikailag már összetettebb a kérdés, hiszen a szocialista időszakban büntethetők ugyan nem (1962 után), viszont zsarolhatóak voltak a melegek. A rendszerváltás után a 2000-es évek közepéig jogilag lassan javult a helyzet, lehet ma már regisztrált élettársi kapcsolatot kötni, de az új alkotmány szerint az azonos neműek élettársi kapcsolata soha nem tartozhat bele a család fogalmába. Házasságkötésről ne is álmodozzunk. A magyar társadalom nagy része sajnos még mindig homofób, az LMBT civil szervezetek, akik az előítéletek lebontásán dolgoznak, 2010 óta nem kaptak működésükhöz állami támogatást. "

divany.hu/vilagom/2014/06/28/hiressegek_is_nyilatkoztak_a_kadar-korszak_melegeleterol/

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 16:23:54

@Sir Galahad: "véleményt közölni csak az ellenzéki lapoknak van joga?"

Nem a független lapokban is megjelenhetnek vélemények: index.hu, 168 óra, ÉS, HVG, 4444, Narancs, stb.

Sir Galahad 2018.06.03. 17:32:17

@_most_: Először is, éppúgy nem szeretem, amikor az ellenzéki lapokat Soros-bérencezik, mint amikor a kormánypárti lapokat lakájmédiázzák. Tény, hogy a magyar sajtópiac túl kicsi ahhoz, hogy létezhessenek teljesen független, csak a piacról élő lapok, de azért szerintem ha egy akár jobb-, akár baloldali újságíró veszi a fáradságot, hogy leírja a véleményét, fogadjuk el, hogy ez az ő véleménye. Másodszor: senki nem "vadászott le" senkit. A cikk szerzője leírta a véleményét, lehet vele egyetérteni vagy vitatkozni, ez szerintem így van rendjén. A múltkor pl. ellenzéki médiumokban nekiestek Budaházy Eddának, amiért szülésre ösztönző videóval állt elő. Akkor az is levadászás? Szerintem nem: Edda elmondta a véleményét, aztán azok is, akik nem értettek vele egyet. Harmadszor: soha nem örültem, ha újság (tévé, rádió) szűnt meg, legyen az bármelyik oldalhoz tartozó. Azoknál is emberek dolgoznak, akiknek gondoskodniuk kell a megélhetésükről. Remélem, az index nem szűnik meg.

Sir Galahad 2018.06.03. 17:34:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A magyar sajtópiac túl kicsi ahhoz, hogy létezhessenek csak a piacról élő, független médiumok. Ilyen ma Magyarországon nincs, a különbség az, hogy azok az üzleti körök, amelyek a finanszírozásban érdekeltek, épp kormányközeliek vagy ellenzékiek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 18:26:39

@Sir Galahad: "nem szeretem, amikor az ellenzéki lapokat Soros-bérencezik, mint amikor a kormánypárti lapokat lakájmédiázzák."

Amit ellenzékinek gondolsz, az a független sajtó. Attól, hogy nem szopják a geci faszát, nem lesznek ellenzékiek.

Amit te kormánypárti lapoknak gondolsz, az sima pártpropaganda.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.06.03. 18:27:36

@Sir Galahad: "A magyar sajtópiac túl kicsi ahhoz, hogy létezhessenek csak a piacról élő, független médiumok. "

Mielőtt a geci letarolta a független médiát, simán megéltek a piacról.

Orbán veje 2018.06.03. 22:00:41

@Sir Galahad:

Megint jól mondod haver! Amit mi szépen zsebre vágunk pénzt az nem lopás hanem a magyar jövő építése. 2,6 millióval kétharmadunk van a maradék 5 millió libsi meg csak dolgozzon nekünk örüjjenek hogy adunk nekik egyáltalán munkát.

apro_marosan_petergabor 2018.06.04. 10:30:50

@zdanee: barátocskám, nem "izgat"(téged igen, ebből indulsz ki?), de társadalmilag fontos kérdés, ezért foglalkozom vele. Néha próbálj egy kicsit gondolkodni is, meglásd, újszerű élményekben lesz részed.

BAZINGA2 2018.06.07. 17:56:54

Miért ment az Operaházba homoszexuális műsort nézni? Van köztük jó pár, azokat nézegesse, és még pénzbe sem kerül! Na ez is nemsokára bekerül a pixisbe, jól benyalt a rendszernek.
süti beállítások módosítása