B1 blogcsalád



A Fidesz besöpörte a határon túliak szavazatainak 96 százalékát

2018. április 14. - nickgrabowszki

Százezerrel több levélszavazatot kaptak a kormánypártok, mint 4 éve.hatmagy_1.jpg

A Nemzeti Választási Irodának egy hét kellett, és máris összeszámolta a levélben érkezett szavazatokat. Ezen a módon a környező országokban élő magyar állampolgárok szavazhattak, akik 4 éve 95 százalékban a Fideszt támogatták.

Orbán pártelnök ezúttal nemhiába hálálkodott kiemelten a határon túli magyaroknak a választás éjszakáján: ezúttal csaknem 100 ezerrel több szavazatot kaptak a környező országokból a kormánypártok, miközben az arányukat még növelte is.

  • 2014-ben a 195 ezren regisztráltak, 128 ezren szavaztak, 122 ezren a Fideszre. Ez 95 százalék.
  • 2018-ban 378 ezren regisztráltak, 225 ezren szavaztak, 216 ezren a Fideszre, ami 96 százalék.

A többi párt nem érte el az egy százalék sem ebben a körben:

  FIDESZ - MAGYAR POLGÁRI SZÖVETSÉG-KERESZTÉNYDEMOKRATA NÉPPÁRT  216 120 
  LEHET MÁS A POLITIKA  2 079 
   JOBBIK MAGYARORSZÁGÉRT MOZGALOM  2 053 
   MAGYAR SZOCIALISTA PÁRT-PÁRBESZÉD MAGYARORSZÁGÉRT PÁRT  1 244 
  MOMENTUM MOZGALOM  1 000 
   DEMOKRATIKUS KOALÍCIÓ  667 
   MAGYAR KÉTFARKÚ KUTYA PÁRT  653 
  EGYÜTT - A KORSZAKVÁLTÓK PÁRTJA  310 

 

A határon túliak szavazataival  Fidesz-KDNP összesen 2 722 729  listás szavazatot kapott, amivel elérte az 50 százalékot, miközben a Magyarországon élők között a kormánypárti szavazók száma 52-48-ra alulmaradtak az ellenzékiekkel szemben.

Érdekes, hogy bár egy listás mandátum körülbelül 100 ezer szavazatot ért, a külhoniaktól besöpört több mint 200 ezer - az elosztáshoz használt D'Hondt-módszer sajátosságai miatt - nem változtatott az Országgyűlés összetételén, vagy legalábbis eddig az NVI honlapja nem jelezte, hogy a Fidesznek több mandátum jutott volna az eddig számított 134-nél.

További érdekesség, hogy míg 4 éve - amikor először szavazhattak - csaknem 70 ezren nem adták postára a voksukat, ezúttal már

162 ezren dobták a kukába a levélcsomagot,

nem akarván beleszólni egy másik ország választásába. (A hiányzó szavazatokat már előre előre ráfogták a román postára, nehogy Orbán az RMDSZ-t akarja hibáztatni.)

Az meg már inkább különös, hogy a múlt héten, a szavazatok összeszámlálásának kezdetekor Pálfy Ilona, az NVI elnöke még arról beszélt, hogy a levélszavazatok 15 százaléka érvénytelen, ami az akkori részeredmény szerint is, ha utána minden további már hibátlan lett volna, több 10 ezer szavazatot kellett volna jelentsen. 

Ehhez képest mostanra az érvénytelen szavaztok száma 500 alá csökkent, ami újabb anomáliával gyarapítja az eddigiek számát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6213834260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aquaticus 2018.04.14. 15:20:43

Hálátlanok! Elfelejtették, hogy a szocik, a liberálisok és kiemelten Gyurcsány Ferenc mennyit küzdöttek értük!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.04.14. 21:16:22

"az NVI honlapja nem jelezte, hogy a Fidesznek több mandátum jutott volna az eddig számított 134-nél"
Már hétfő reggel ott volt a levelezős szavazatok többsége és beleszámított abba a 134 mandátumba.

@aquaticus: És mennyire hálásak, hogy a Fidesz becsenget hozzájuk Erdélyben és segít kitölteni a szavazólapot... Bár az Ukrajnából buszoztatott szavazók is biztos hálásak, főleg akkor, ha nincs magyar rokonuk...

aquaticus 2018.04.14. 22:14:24

@Online Távmunkás: az Ukrajnából buszoztatott szavazók hogyan kerültek a választási jegyzékre? Hogyan jelentkeztek be? Hogyan igazolták magukat? Hol voltak a szavazatszedő bizottság ellenzéki tagjai? Hol van erről valami jegyzőkönyv? Ennyi vigaszotok maradt? Élvezitek?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.04.14. 22:20:41

@aquaticus: Lemaradtál arról a tényről, hogy a szabolcsi falvakban ezrével jelentették be ukránok lakcímét? Több olyan cím is volt, ahol papíron több tucatnyian laknak, valahol 160 ember egy romban...

aquaticus 2018.04.15. 07:14:27

@Online Távmunkás: Nagylelkűen válasz nélkül hagytad a további kérdéseket...

MACISAJT 2018.04.15. 10:05:49

A határon túli magyarok ismét demokratikusan "megköszönték" a ballibáknak a 23 millió beözönlő románt illetve a 2004 december 5-i népszavazást.
Nem úgy tűnik hogy gyorsan felejtenének.

Tom66 2018.04.15. 10:06:52

@aquaticus: Pontosan úgy, ahogy egykor az Izraelben élők.

Colonel H. Stinkmeaner (törölt) 2018.04.15. 10:08:51

@aquaticus:

Ukrán, román, szerb migránsgecik szavaztak a Fideszre, ez a helyzet.
Mi lenne, ha én is szavazni akarnék az osztrák választásokon, azzal az indokkal, hogy mindkét nagyapám és mindkét nagyanyám az Osztrák-Magyar Monarchia polgáraként született?

gurigapapa 2018.04.15. 10:10:26

Hát igen, a határon túliak nehezen tudják feledni Gyurcsány elhíresült kijelentéseit, illetve hogy hogyan áll hozzájuk a Fidesz vagy a ballib pártok. Ez tükröződött vissza a szavazatokban.

Vonnék egy párhuzamot: a most tomboló "bunkó vidékizés" kapcsán se tessék csodálkozni, ha az önkormányzati meg mondjuk a 2022-es választásokon vidéken hatalmasat (még a mostaninál is nagyobbat) bukik az ellenzék. Ha valakit ütsz, ne csodálkozz, ha nem szavaz rád. (Ez csak egy jó tanács.)

Colonel H. Stinkmeaner (törölt) 2018.04.15. 10:39:07

@gurigapapa: a határontúliaknak szavazniuk se kellene, ha lenne gerinc bennük, akkor nem ugatnának bele más országok belügyeibe. Lehet haragudni Gyurcsányra, de miért kell párhuzamosan Orbán seggét nyalniuk.
Gyurcsány és Orbán közt se kell dönteniük. Dönthettek volna úgy, hogy nem ugatnak bele a magyar választásba.
Azok az ukránok, románok, aki szavaztak a magyar választáson, szimplán politikai prostituáltak.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.04.15. 10:52:01

@Colonel H. Stinkmeaner: Más országokban is szavazhatnak a külhoni állampolgárok, csak te nem tudsz róla..Pl .Romániában a besszarábiai románok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.15. 11:01:16

Csak azt nem tudom mi a fasz közük van a mi dolgainkhoz?

M_R 2018.04.15. 11:01:31

@aquaticus:
Elmagyarázom neked, bár olyannak akinek annyira alacsony IQ-ja mint ami neked van, nem lesz könnyű:

1. Több százezer "minden határon túli újmagyar" jelentkezett be az elmúlt hónapokban magyar lakcímre (igaz 99%-ban fiktív módon, tehát soha nem is járt a magyar lakcímén, ami nem is lett volna egyszerű mert például abba a házba/épültbe/lépcsőházba be sem férnének egyszerre..)

2. "Otthon" Romániában Ukrajnában, Szerbiában levélben elküldték a szavazatukat (igaz csak listára,és nem kell hozzá nagy fantázia hogy irányítottan melyikre - mert ha nem arra akkor ugye érvénytelen..)

3. A választás napján ideutaztak - persze nem saját költségükön, hanem szervezetten, a magyar adófizetők pénzéből - a "fiktív lakcímükre", ahol már úgy szavazhattak mint bármelyik magyar állampolgár a saját lakcímén. Tehát ők kétszer szavazhattak.

A választáson a szavazóköri névjegyzékben csak az látszik, hogy pl. Vadim Todorescu magyar-román kettős állampolgár magyarországi bejelentett lakcíme Budapest, Kifli utca 3. - és ott megjelenik szavazni. Az meg hogy levélben is elküldte március végén a szavazatát Clujból, az már csak a Nemzeti (?) Választási irodába érkezik be, ahol az ott dolgozó fideszes alkalmazottak jól megszámolják. És természetesen nem is fogják összevetni a helyi választási szavazókör adataival, ahonnan amúgy is csak annyi lesz nyilvános hogy X szavazókörben megjelent Y választó, akik közül hányan szavaztak az adott szavazókörben indult egyéni jelöltekre és pártlistákra.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.15. 11:05:45

@MACISAJT: Azt se felejtsék el, hogy akkor a magyarok 48 százaléka egy szavazáson nemet mondott az állampolgárságukra, pont azért hogy ne pofázhassanak bele a mi dolgainkba.

-JzK- 2018.04.15. 11:07:38

A határon túli magyarok szavati jogának megvonását csak azzal a feltétellel és csak azon az alapon tudnám elfogadni, ha egyúttal kizárnánk mindenkit, aki nem adózik ide: segélyből-családi pótlékból élő inaktívak, nyugdíjasok, Londonban mosogató bölcsészek, egyetemi előadások helyett romkocsmában üldögélő, ráérő laza egyetemisták. Mondjuk csak az szavazzon, aki évente legalább ÖTSZÁZEZER forintot befizet a magyar államnak jövedelemadóként, akár SZJA, akár KATA, akár osztalékadó, stb. formájában. Nem sokat mondtam, hamar lemenne az aktív választójoggal rendelkező emberek száma úgy két-hárommillió emberre, de legalább csak azok szavaznának, akinek a tárcájából megy a buli. Biztos vagy benne, egy ezen választói kör esetében többsége lenne a ballibnek? Hát én erről nem vagyok meggyőződve.
Minden más esetben ez sima gyurcsányista huszonhárommillióromonozós alapon működik.

Pl. a segélyből-családi pótlékból élő inaktívak konkrétan kárt okoznak ennek az országnak, hiába érvelnek a ballibek, hogy de ÁFA-t viszont fizetnek, ha maga a teljes bevételük az államtól van. Ha én adok neked 100 forintot és te 27-et visszaadsz, akkor te nálam még mindig 73 forint mínuszban vagy. A határon túliak viszont ugyan nem fizetnek ide adót, tb-t, de nem is kapnak a magyar államtól se segélyt, se családi pótlékot, se gyes-t, se nyugdíjat, tehát nekik konkrétan nulla az egyenlegük, az állam által eltartottaknak meg mínusz hetvenhárom....

MACISAJT 2018.04.15. 11:15:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Azt se felejtsék el, hogy akkor a magyarok 48 százaléka egy szavazáson nemet mondott az állampolgárságukra, "

Nem felejtették el, láthatóan..Bár azon a népszavazáson is az "igen" -ek győztek, de hát a ballibák közölték hogy nem volt érvényes , hehe...és ünnepeltették magukat. Ma már láthatóan szeretnék ezt elfeledni. De nem megy, akárhányszor mehetnek Erdélybe Kanosszát járni, kidobják őket.

Jelzem, a parlamentben mikor meg kellett szavazni a kettős állampolgásági törvényt, nyíltan már csak három hazaáruló mert ellene szavazni, gyurcsány, a samesza meg a szanyi.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.04.15. 11:22:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A többség igennel voksolt a kettősállampolgársági szavazáson, a szükséges részvétel nem volt meg..

Ekrü 2018.04.15. 11:32:12

@Colonel H. Stinkmeaner: Simán megteheted ha osztrák-magyar kettős állampolgár vagy. A kettős állampolgárság intézménye és a hozzá kötődő szavazati jog ugyanis minden fejlett nyugati országban létező és elfogadott ,csak ebben a dologban a jaj de "nagyon europer és demokrata" ellenzék nem is annyira europer meg demokrata.Pedig pont a mostani választás mutatta meg azt,hogy az,hogy ők is szavaztak (nem is kevesen),érdemben nem befolyásolta a választás eredményét.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.15. 11:35:21

Nem kellett volna a balibeknek évekig gyűlöletkampányt folytatniuk ellenük.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.15. 11:37:07

@Colonel H. Stinkmeaner:

Van osztrák állampolgárságod?

Akkor kapaszkodj meg, a határon túli osztrákok még az ausztriai önkormányzati választásokon is szavazhatnak.

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2018.04.15. 11:39:35

@-JzK-: A demokrácia korlátozásával nem feltétlenül lesz igazságosabb a demokrácia, de biztosan korlátozottabb lesz. Persze sokan szeretnének korlátozni, legalábbis addig, amíg ők mondják meg, mi legyen korlátozva.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.15. 11:40:06

@M_R:

Nem lehet kétszer szavazni.

Ha fent vagy aleveles listán, nem lehetsz rajta a másikon.

Sőt, a külképviseleti névjegyzékben se lehetsz ott, s közben a belföldin.

A rendszerben e 2 kizárja egymást.

Egyedül az EP-választásokon lehet kijátszani a rendszert, ha az embernek van egynél több EU-s állampolgársága.

arabok balrol 2018.04.15. 11:43:49

4 év múlva még 200ezerrel több HTM szavazat megy a Fedeszre, köszönnyétek fegyencnek

arabok balrol 2018.04.15. 11:46:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A magyar önkormi választáson mindenki szavazhat akinek lakcíme van, államplgárságra tekintet nélkül

bár ez mindig is így vót, patásorbán előtt is

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2018.04.15. 12:02:17

Szeretnék segíteni azoknak, akiket az RTL Klub és a 444-index tengely megvezetett: az ukrán határ mellett nem választási célból vannak bejelentve többen egy címre (amúgy, iszonyatosan egyszerűen ellenőrizhető lenne, hogy:

- a választásba aktívan részt sem tudnak venni, mert ennyit nem tudnak buszoztatni még a pártok sem,

- az előbb említett "ennyi" viszonyt kevés ahhoz, hogy érdemben befolyásolja az országos eredményeket

Senkinek nem tűnt fel, hogy ezeken a vidékeken volt a legalacsonyabb a részvétel? Mert az ilyen ide bejelentettek nem nagyon szavaztak.

Amúgy az EU-s munkavállalás miatt van az egész...

n3spr3ss0 2018.04.15. 12:11:57

Én majd poszthumusz Csaucseszku szavazó leszek.Ő sem rosszabb mint a gecik.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2018.04.15. 12:14:32

@n3spr3ss0: ezzel neked kellene vigasztalni magad, de úgy érzem, hogy téged eléggé megvezetett már a fent említett orgánumok valamelyike :D

n3spr3ss0 2018.04.15. 12:15:28

@MACISAJT: Mi a fasznak egy külföldinek magyar állampolgárság? Erdély rövid kivétellel sosem volt Magyarország része.

hidroponi 2018.04.15. 12:47:33

a romaniai szavazopk megkoszontek orbannak az ellopott es nekik kiszolgaltatott tobszaz milliardot..

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2018.04.15. 12:54:44

@hidroponi: Ez mán ilyen, mindenki oda szavaz ahonnan a pézt kapja.

Szerencsére, a lippsik nem osztanak már ebbben az országban soha többet, semmilyen pézt. Evvan, lejárt a liberális demokrácia, mint a kommunizmus.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.04.15. 13:08:07

@n3spr3ss0: kulfoldi magyarnak azert kellhet mert magyar es azert mert most mar lehetosege is van ra.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.15. 13:43:43

@Gleccsertetű: Na! Tudsz számolni? Akkor te az intelligensebb fidesz szavazók közül vagy!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.15. 14:11:28

@arabok balrol:

Nem, nem igaz.

EU-s állampolgársággal lehet csak szavazni, mással nem. S csak ha van bejelentett cím. Míg Ausztriában lehet ausztriai cím nélkül is.

arabok balrol 2018.04.15. 14:15:23

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Nem tudom értjük-e egymást.

Az önkormányzati választáson való részvételhez nem kellett sose magyar állampolgárság, ennyit állítok. Persze csak ha van cím.

Visceroid 2018.04.15. 14:24:28

Jó lesz majd olyan választáson részt venni, ahol a Fidesz a szavazatok 120%-át kapja! Volt már egyáltalán ilyen a történelemben?

Lacock 2018.04.15. 14:39:37

@jobbdemokrata: esetleg a szociális ellátások miatt? Ezek gondolom, alanyi jogon járnak az állampolgársággal + itteni lakcímmel. Írták, hogy pl. Békés megyei kórházba átjárnak a románok kezeltetni magukat. Tudom, az eü- ellátásnak elvileg feltétele a járulékfizetés, de van nekünk olyan népcsoportunk, akik nemigen fizetnek járulékot, és mégis ellátják őket. Ezért gondolom, a románokat is ellátják állampolgári jogon.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2018.04.15. 14:43:32

@Lacock: "esetleg a szociális ellátások miatt? Ezek gondolom, alanyi jogon járnak az állampolgársággal + itteni lakcímmel."

rosszul gondolod

"Írták, hogy pl. Békés megyei kórházba átjárnak a románok kezeltetni magukat. "

Csak nem az állam pénzén. Apám is Tatán kezelteti magát - a saját pénzén - pedig "szlovák", s te is mehetsz Szlovákiába kórházba.

Lacock 2018.04.15. 14:55:41

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:

Ezt találtam erről:
A magyar szociális háló stabil és szerteágazó. A szociális juttatások nagy részét az önkormányzatokon keresztül folyósítják, így a magyar állampolgárok akkor juthatnak hozzá ezekhez a támogatási formákhoz, ha bejelentett lakcímmel rendelkeznek Magyarországon.

Az állampolgársággal alanyi jogon jár például a családi pótlék, a gyes, a gyed, a rokkantsági juttatások, a szociális és a gyermekjóléti alapszolgáltatások, valamint a nyugellátások. Ezeket az ellátásokat az önkormányzatok, az egészségügyi minisztérium, az Országos Egészségbiztosítási Pénztár és az Országos Nyugdíjfolyósító Intézet állja.

www.google.hu/amp/s/zarojel.hu/amp/orban-viktor-hataron-tuli-szavazok

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2018.04.15. 14:59:25

@Lacock: "Az állampolgársággal alanyi jogon jár például a családi pótlék, a gyes, a gyed, a rokkantsági juttatások, a szociális és a gyermekjóléti alapszolgáltatások, valamint a nyugellátások. Ezeket az ellátásokat az önkormányzatok, az egészségügyi minisztérium, az Országos Egészségbiztosítási Pénztár és az Országos Nyugdíjfolyósító Intézet állja."

Ez úgy hülyeség ahogy van.

Semmilyen magyar állampolgárnak nem jár semmilyen nyugellátás és egészségügy alanyi jogon, pláne nem azoknak akiket honosítottak belföldi lakcím nélkül.

Lacock 2018.04.15. 15:06:08

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:

Bocs, a szöveg lemaradt:
Előfordult több olyan eset is, amikor a fiktív lakcímbejelentést követően a honosított állampolgárok különböző társadalombiztosítási és szociális ellátásokat igényeltek Magyarországon.

– Amennyiben az ilyen ellátás folyósításának az a feltétele, hogy az igénylő ténylegesen Magyarországon lakjon a bejelentett lakcímén, de a valóságban mégsem ezen a lakcímen, hanem külföldön él, akkor ezzel a cselekménnyel költségvetési csalást valósíthat meg – mutatott rá a „történet” egy másik oldalára a megyei főügyészség szóvivője, s kiderült: a Nemzeti Adó-és Vámhivatal Észak-alföldi Bűnügyi Igazgatóságán több mint 10 ilyen ügyben indult már nyomozás, többek között nyugdíj, családi pótlék és gyermekellátási támogatás jogosulatlan igénybevétele miatt.

– A Nyíregyházi Járási és Nyomozó Ügyészség vádat is emelt tavaly az első ilyen ügyben, melynek lényege szerint a fiktív magyarországi lakcímmel rendelkező, de ténylegesen Ukrajnában élő vádlott 20 hónapon át vett igénybe családi pótlékot és gyermekgondozást segítő ellátást, összesen 814 ezer forint összegben, azaz ennyi vagyoni hátrányt okozott a költségvetésnek – szólt egy konkrét vádemelésről is Szilágyi László.

élhetetlen 2018.04.15. 15:11:16

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Tudom, feleslegesen írok, mert te jobban tudod, de. Azzal indokolták, hogy halottak is kaptak borítékot a levélszavazáshoz, hogy elég volt egyszer regisztrálni, nem frissítik a listát, legfeljebb bővül az új regisztrációkkal. Hallottál valaha is arról, hogy a levélben szavazásra jogosultak listáját összefuttatták a magyarországi szavazó listákkal? Ha kinn regisztrált négy éve, és egy éve bejelentkezett állandó lakcímre Magyarországon, és kint nem törlik, akkor hogyan nem lehetsz rajta az itthoni és a kinti listán is? „Lakcímre nem jár szavazati jog, ezt felejted el...”. Ha magyar állampolgár (is) vagy, és van bejelentett lakcímed itt, akkor az alapján kerülsz fel a a lakóhelyed szerinti választói listára. Ennyi. Tudom, nem érted meg, és válaszolsz valami értelmes egy mondattal, pl. hogy csak.

frikazojd · http://kocs.ma 2018.04.15. 15:16:19

Kurva bozgorgecik. De ne féljetek, legközelebb én is fogok szavazni Ceaușescura nekik, az biztos.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2018.04.15. 15:23:32

@Lacock: Kamu.

Te hány éves vagy? Alanyi jogon SENKINEK nincs se nyugdíj, se EB.

Ha mo-n dolgozik valaki -tökmind1 milyen állampolgár-, akkor amíg itt dolgozik arra az időre az itteni fizujából kalkulálják neki a nyugdíjat , és kap egészségbiztosítást.

Ugyanígy ha egy magyar Németországban mosogat akkor onnan kapja a nyugdíjat is, EBt is arra az időre.

Lacock 2018.04.15. 15:29:03

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:
Tudom, hogy a nyugdíjért szolgàlati időt kell gyűjteni, de vannak alanyi jogon járó szoc. Ellátások, gyed, temetési segély, ilyenek. A második idézetemben írják is:
Akkor ő hogy kapta meg?:

– A Nyíregyházi Járási és Nyomozó Ügyészség vádat is emelt tavaly az első ilyen ügyben, melynek lényege szerint a fiktív magyarországi lakcímmel rendelkező, de ténylegesen Ukrajnában élő vádlott 20 hónapon át vett igénybe családi pótlékot és gyermekgondozást segítő ellátást, összesen 814 ezer forint összegben

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2018.04.15. 15:33:58

@Lacock: ez BCS, azért nyomoznak

BCS azért nem a dolgok rendes menete, s csaló hivatalnokok is előfordulnak

Lacock 2018.04.15. 15:48:07

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:

Persze, és gondolod, hogy mindenkit ellenőriznek?Hogyan? Naponta jelentkezniük kell az önkorm. - nàl, vagy kimennek a lakcímekre naponta ellenőrizni? Ugye, hogy nem? Akkor meg ki tudja, hány ilyen van még.
Amúgy az volt az állításom, hogy állampolgárságra + magyar lakcímre jàrnak a szoc. ellátàsok. Az, hogy a delikvens ténylegesen a lakcímen lakik -e, és ez kiderül -e, egy másik kérdés. De az alapállításom úgy tűnik, igaz.
Sztem inkább úgy van vele a fidesz, hogy az így kifizetett pár milliárd aprópènz a többi pénzeltűntetés mellett.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2018.04.15. 15:55:27

@Lacock: 3 éve prágában lakom

győri lakcímem van, és 1 fillért sem kaptam az államtól azóta se alanyi jogon, se máshogy, mondjuk lehet hogy ha direkt csalni akartam volna akkor megkereshettem volna a kiskapukat

de az cigányozás

Lacock 2018.04.15. 16:02:30

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:

No, erről beszélek.
Amúgy a nyugdíjak kapcsán pont ukrajnával van az, hogy valami 196x. évi orosz - magyar egyezmény alapjàn innen kapnak nyugdíjat ukránok, behazudva az ukrajnában szerzett szolgálati időket. Ez évi kb. 12 milliárdba kerül a magyar költségvetèsnek.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2018.04.15. 16:12:29

@Lacock: Igen, az ukrán dolog igaz, de azt nem lehet az MSZPre vagy a Fideszre kenni

1 nem tudjuk mi van a háttérben, minek az ellentételezése az a szerződés....az összeg kb. 10ezer ember havi 100ezrének felel meg

ennél még magyar nemzetiségü nyugdíjasból is sokkal több lakik Kárpátalján

élhetetlen 2018.04.15. 16:27:28

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Nem teljesen tiszta a helyzet. Az egyéni TB biztosítás díja az idén havi 7320 ft. Ez megérheti annak, akinek TB támogatott gyógyszer kell, vagy a testvére gyógyszerét is kiírja az ő nevére az ismerős orvos, és ezzel már mehet akármelyik klinikára, vagy kórházba, ha pl. rendszeres ellenőrzésre van szüksége, ami zsebből többe kerülne, vagy nem sürgős műtétre készül, stb.

n3spr3ss0 2018.04.15. 16:30:45

Mi meg Csaucseszkura (poszhumuszt) akarunk szavazni, a bozgorok örömére, tudják mi a hazafias szeretet.

Gleccsertetű 2018.04.15. 16:34:32

@frikazojd: szopkodt ki a jó kurva anyád toleráns csöpögős hugyos picsáját

Gleccsertetű 2018.04.15. 16:38:02

@n3spr3ss0: az posztumusz, te buta szartartály. komolyan mondom, egy telibeszart búvárruhának több esze van, mint egy ballibsinak

élhetetlen 2018.04.15. 16:40:39

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: „Alanyi jogon SENKINEK nincs se nyugdíj”. De van .Azért, hogy egy esetleges következő kormány ne bonsa fel ezt az egyezményt, ezek közül az emberek közül bárki átjön szavazni is a FIDESZ-re. Ez azért logikus, ugye?
24.hu/belfold/2017/12/01/300-ezres-nyugdijt-szerezhetnek-olyanok-akik-nem-is-magyarorszagon-elnek/ Ha nincs kedved megnézni, a lényeg: „A magyar állam egy 1963-as, szovjet- magyar szociális egyezményre hivatkozva fizet jóval az átlag fölötti nyugdíjat azoknak, akik egyetlen percet sem dolgoztak itt és egy fillért sem adóztak Magyarországon. Ehhez magyar lakcím is kell, amelyet már 40 ezer forintért kínálnak az interneten.”.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2018.04.15. 16:48:53

@élhetetlen: ez nem alanyi jogon vn, hanem egy konkrét államközi szociális szerződés a jogalapja a fizetésnek

élhetetlen 2018.04.15. 17:13:51

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Nos, annyira nem érdekel az eset, hogy komolyabban foglakozzak vele, de „A jogi szabályok általánosságából levezethető a konkrét esetben valakit megillető jogosultság vagy kötelesség az alanyi jog.” penzugysziget.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2445:18tetel&catid=292&Itemid=59
Ha a jogi szabályokat ez esetben egy nemzetközi szerződés biztosítja, akkor is az egyén alanyi jogon kapja a nyugdíjat, semmiképpen sem tekinthető szerzett jognak, ő nem tett érte semmit. (pl. nem fizetett nyugdíjjárulékot itt). De mindegy, te biztosan jobban tudod.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.15. 17:28:21

@élhetetlen:

A listáról lekerülsz, ha állandó lakcímed létesül az országban. Persze hihetsz másban, de ettől még a tények maradnak.

élhetetlen 2018.04.15. 18:43:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: „A listáról lekerülsz, ha állandó lakcímed létesül az országban”. Mi az, hogy lekerülsz? Hogyan? A manók leszednek, vagy mi? Vagy minden kormányablak és önkoris ügyintő össze van kötve a levélben szavazók listájával, és minden bejelentkezőt ellenőriz egy online rendszer, hogy rajta van-e a levélben szavazók listáján, és ha igen, akkor törli onnét? Ezt nem gondolod komolyan! De azt sem gondolhatod, hogy az ügyintéző jelenti valakinek, hogy egy eddig Magyarországon lakcímmel nem rendelkező most bejelentkezett valahová, és az a valaki majd megnézi, és törli a levelezős listából. „Persze hihetsz másban, de ettől még a tények maradnak.”. Milyen tények maradnak tények szerinted (azon kívül, hogy a listát nem frissítik, aki egyszer regisztrált az ott van)?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.04.15. 21:42:40

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Te meg azt felejted, hogy az ukránok magyar felmenők és magyar nyelvtudás nélkül kaptak állampolgárságot ipari mennyiségben. Még bírósági eljárások is voltak néhány kishalnak számító hivatalnok ellen...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.16. 06:24:51

@élhetetlen:

Van egy nyilvántartás, ennyi az egész. S jól működik évtizedek óta.
süti beállítások módosítása