B1 blogcsalád



Komondoros Juhász Péter, avagy kettős mérce a bántalmazó politikusoknál

2018. február 20. - ng.pontkukac

juhasz-peter.png

Juhász Péter körül az elmúlt hónapokban elég forró volt a levegő a csepeli ügy kapcsán, a legfrissebb botránya viszont még a legelkötelezettebb hívei körében is kétkedésre kellene, hogy okot adjon. Ám a bőszen és joggal "vakkomondorozó" ballib értelmiség és politikai körök most hallgatnak, ami mélyen elszomorító jelenség.

Az Együtt elnökének a folyamatban lévő gyermekelhelyezési pere kapcsán derült ki, hogy vélhetően több alkalommal volt elkövetője családon belüli erőszaknak, amit virágnyelven be is ismert. "Dulakodtunk", ugye. Juhász a volt élettársával való együttélése során több alkalommal bántalmazta a nőt, sőt, előfordult, hogy benyugtatózva a lakásba zárva tartotta napokig. 

"[...] Csernus Imre, pszichiáter is [...] beszámol arról, hogy a sokéves füvezés teljesen torzítja, kifordítja a személyiséget. Vagyis nyilvánvalóan Juhász is a drog miatt vált ennyire agresszívvá" - szerepelt az Origo cikkében néhány napja amely állítás ha igaznak bizonyul akkor a képviselőnek a családon belüli erőszak elkövetésén felül más bűntettekkel is számolnia kell. Legalábbis kellene, ugyanis pártfogói még ebben a helyzetben is jobb megoldásnak tartják a hallgatást, annak ellenére, hogy a bántalmazással kombinált drogfogyasztás bőven kimeríti a hatályos Btk. több olyan tételét amely miatt az Együtt elnökének a tüntetések helyett a börtönben lenne a helye. 

A Bors cikke szerint a politikus több alkalommal fogyasztott a gyermekei előtt kábítószert amely még a legliberálisabb tekintetben sem tekinthető bocsánatos bűnnek, ugyanis a marihuánalegalizáció mellett lobbizó szakemberek véleménye is megegyezik egy pontban: a gyermekek fejlődését súlyosan károsíthatja a drogfogyasztás, azt pedig talán nem kell magyarázni, hogy egy marihuánafüsttel teli lakásban nem csak az szív az anyagból aki szeretne. 

Juhász drogfogyasztásáról készült egy rendkívül jó összefoglaló amelyet itt tekinthetnek meg:

Juhász Péter a drogos

Juhász Péter a drogos

Közzétette: JuhászFigyelő – 2018. február 16.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2013685314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.20. 16:23:30

Nem gondoljátok, hogy az már a legalja, ha a kormánypárti propagandamédia hazugságaira hivatkozva mentek neki egy ellenzékinek, egy nyerésre esélyes egyéni jelöltnek ajánlásgyűjtési időszakban, csak mert az mszp kicsinyes pártérdekeinek is útban van?

kószák egyike 2018.02.20. 16:34:03

Na most iratkoztam le a blogról. Ment ti a jó büdös picsába. Keressetek munkát habonynál örömmel alkalmaz Titeket. Vagy lehet, hogy már most is neki dolgoztok? Nagyon úgy tűnik.

Margó Kőrösy 2018.02.20. 17:13:36

@Fedor: igazad van, ez nagyon sunyi és aljas. az origóra hivatkozni itt és most?! kiiratkoztam

mikimackó 2018.02.20. 17:43:03

kár érte......., jó fidesses lehetett volna ! szerettem a zenéjét !

Behaton 2018.02.20. 18:36:14

:DDDD

A lófaszt iratkoztok ti le! Itt fogtok vergődni két hét múlva is...

taga20 2018.02.20. 19:04:25

@Behaton: te nyolc éve vergőcc itt a geci gazdáddal együtt, és még büszke is vagy rá.

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2018.02.20. 19:19:58

Na most mész el a jó büdös picsába. Mindkét fél elmondta, szerinte hogy történt, hogy van pofád tényként tálalni, hogy Juhász nőverő? Várd már meg, hogy mit állapít meg a bíróság. Te képzelted magad újságírónak? Szánalmas kis senki!

morpho 2018.02.20. 19:21:34

Vakkomondor ügyben egyértelmű volt, hogy mi történt, itt nem az. Itt "valaki" kiadta a periratot, ami egyébként titkos. Ebből az jön le, hogy mind a két fél a gyerekek elhelyezési jogáért harcol. Ilyenkor kiabálnak egymás fejére mindent, ami árthat a másiknak. A nő vádjait idézték a propaganda sajtóban és úgy csináltak, mintha az maga az ítélet lenne. Az fel sem merült senkiben, hogy a nő simán hazudhat is? Azt, hogy Juhász miket mondott a bíróságon, azt valahogy nem idézték. A bíróság dolga lenne eldönteni, hogy kinek van igaza és kinek nincs. A dulakodást Juhász is beismerte, de a gyerekei előtti füvezést nem. Ne csináljunk már úgy, mintha a magyarok jelentős részét egy kicsit is érdekelné a gyerekei egészsége. Ha otthon valaki a kisgyereke mellett dohányzik, az pont annyira káros, pedig ezt Magyarországon rengetegen csinálják. Rengetegen mennek haza részegen a gyerekhez, ami akkor is káros a gyerekre, ha nem verik meg. Ezek legális dolgok Magyarországon, ezért senki nem háborodik fel rajtuk. Ha a marihuána nem lenne betiltva, ez sem verné ki senkinél a biztosítékot. Szóval ez az egész így nagyon egyoldalú és úgy csinálnak egyesek, mintha a nő vallomása egyenlő lenne az igazsággal.
Komondoros Terike ügyében pontosan látszott, hogy a nőt megverték. Itt ilyen képet én nem láttam. Ráadásul az nem kampány időszakban történt és nem egy fontos budapesti kerület esélyes ellenzéki jelöltjét találták meg egy kiszivárogtatott perirattal. Ez a két ügy nem ugyanaz. A poszter meg úgy csinál, mintha ugyanaz lenne.

Behaton 2018.02.20. 19:22:20

@taga20: Helló taga! A múltkor láttam itt kommentelni a boborjánt. Mi történt?

Amúgy szerinted lehet a zasszonyt dulakodva komondorozni?

Ja, és nagyon várom már, hogy újra adakozhassak Juhásznak valami fontosra. A hűtőjéhez is dobtam némi aprót...

FCUK18 2018.02.20. 19:22:23

végre egy írásnak nevezhető írás a blogon :)

Behaton 2018.02.20. 19:27:30

@morpho: Mivel különb ez annál, mint mikor a Nagy Bandó azt mondta, hogy azt hallotta...Semmivel, és mivel akkor mindenki azt mondta itt, hogy a Nagy Bandónak igaza van, tehát...ez szopóág. Kettős mérce. Magyarázhatjátok...

morpho 2018.02.20. 19:32:39

@Behaton: Mit mondott a Nagy Bandó?

sZulamith 2018.02.20. 19:33:19

Most már csak az a kérdés, hogy pártra szavazunk, vagy személyre. Ha személyre, akkor bizony bajban van a nyerő, mert ott is megy a mendemonda:)

Behaton 2018.02.20. 19:35:57

@morpho: Hogy veri az ördög a feleségét.

morpho 2018.02.20. 19:40:50

@Behaton: Ja, hogy az Orbán veri az asszonyt, emlékszem. Arra kb semmi bizonyíték nincs és ha így is van, senki nem tett feljelentést és válásról sincs tudomásom. Ez nem jó példa. Egyébként Juhász volt barátnője sem tett feljelentést testi sértésért, csak a gyerekelhelyezési perben hozta elő az egészet. Ez sem életszerű!

taga20 2018.02.20. 19:43:37

@Behaton: úgy könnyű droid, ha a tiborcpénzből szakítasz.

rohadjon meg az összes fityesz patkány!

Behaton 2018.02.20. 19:46:05

@morpho: De arra nagyon jó példa, hogy akkor közfelkiáltásos közmegegyezés övezte itt a blogon azt a kinyilatkoztatást, hogy a Nagy Bandónak igaza van. Most meg egy csomóan lázadoznak itt...holott pont annyi sikerül bizonyítani most is, mint akkor. Tehát...kettős mérce...magyarázkodás...szopóág.

Behaton 2018.02.20. 19:48:40

@taga20: Nagyon magad alatt vagy. Mi van? Havat kell lapátolni?
Építs orbános hóembert nagy répaorral...az felvidít.

taga20 2018.02.20. 19:51:02

@Behaton: imádok havat lapátolni. sehol egy fityeszes droid, csak én és a természet:)

Behaton 2018.02.20. 19:52:38

@taga20: Kamuzol. A zasszony az ablakból néz, te meg lapítasz és lapátolsz. Lapátolós droid...
:)

fejesgyorgyi.blog.hu 2018.02.20. 19:54:01

@FCUK18: Ez nem írás,ez egy ócska,fidesz seggnyaló szenny! Gusztustalan,hogy a tények ismerete nélkül egy lqakájmédiára hivatkozva bírta ezt leírni.

morpho 2018.02.20. 19:57:37

@Behaton: Nemnem! Nem erről volt szó. "Rosszul emlékszel" Arról volt szó, hogy a kormány propagandagépezete egy emberként támadt Nagy Bandóra és olyan ügyeket rángattak elő, hogy részeg volt, meg hogy notórius hazudozó, meg hogy köztörvényes, aminek a végén még ő kérte Bayert, hogy szálljon le róla! Na ez verte ki a biztosítékot, nem az állítása. Az így egy hülyeség volt.

rallus 2018.02.20. 19:59:20

Juhász Péter visszafogott stílusa, háttérbe húzódó, inkább észérveket, mint harsányságot alkalmazó fellépése eleve hiteltelenné teszi az őt mocskolókat! Arról nem is beszélve, hogy aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet! Hát még az, aki a levelét is szereti a virágnak!

Behaton 2018.02.20. 20:04:33

@morpho: Hát ja. Neki mentek szegény Nagy Bandónak, mert "kimondta az igazságot". Ez volt a verdikt akkor. Most meg nekimentek a szegény B1-es firkásznak, mert nagyon hasonló megalapozottságú "igazságot" terjeszt.
Kettős mérce...magyarázkodás...szopóág.

morpho 2018.02.20. 20:07:23

@Behaton: Te most még meddig akarod bizonygatni, ami nem úgy van? Kurvára kezdelek unni!

Behaton 2018.02.20. 20:17:45

@morpho: Bla-bla-bla... Nem gondolod, hogy az erőltetett magyarázkodásod, "juhászmosdatásod" az unalmas? Falhoz vert lófasz legyek, ha értem, hogy az itt sipákolók miért nem veszik észre azt, hogy kontraproduktív a védhetetlen körömszakadtáig történő védelmezése.
Kettős mérce...szopóág. Lapozzatok, ezt benyeltétek. Holnap is nap lesz és talán jobb, mint a mai.

morpho 2018.02.20. 20:24:37

@Behaton: Ezt már leírtad hatszor. Hol mosdatom én a Juhászt? Írtam olyat, hogy tuti nem verte meg a nőt? Írtam olyat, hogy nem kell megbaszni a nőverőket? Írtam ilyet? Én azt írtam, hogy csak a nő vallomását ismerjük, aki nem tett feljelentést testi sértésért továbbá a magyarok közül kurva sokan úgy etetik a gyereküket, hogy az egyik kezükben kiskanál a másikban cigaretta van és közben be vannak baszva. Ne erőlködj pubi!

Behaton 2018.02.20. 20:36:09

@morpho: Erőlködni te erőlködsz, mert a többiekhez hasonlóan neked is csak annyi bajod van a sztorival, hogy "egy fontos budapesti kerület esélyes ellenzéki jelöltjét találták meg egy kiszivárogtatott perirattal". Magasról szarod le, hogy igaza van-e a nőnek...sőt, mint írod, "simán hazudhat is". Tőled akár egy falka komondoron is áteshet a kendermagos juhász felesége, csak ne kampányidőszakban tegye, vagy ha mégis akkor van a dulakodás, akkor tartsa a száját mindenki, mert...
Továbbra is tologatod az Praktikerben vásárolt akciós kettős mércédet, de nem sikerül azt mérni, amit láttatni szeretnél.
Szopóág...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.02.20. 21:24:57

Az MSZP blogja tényként átveszi a fideszes propaganda ballib politikusokat lejárató cikkeit? Ez aztán a csodálatos nagykoalíció, igaza volt Botkának...

Proud Mary 2018.02.20. 21:34:43

@taga20: baszasd meg magad a hóemberrel, attól lenyugszol április 9-ig.

morpho 2018.02.20. 21:50:41

@Behaton: Nagyon szép gondolatmenet, csak nem az enyém, hanem a tiéd.

taga20 2018.02.20. 22:03:44

@Proud Mary: te milyen vicces fityeszdroid vagy.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2018.02.20. 22:07:12

Prosti srácok balról? Ok azt tudtuk, hogy ez egy MSZP blog, de hogy akik írják, azok pártérdekből hazudnak, vagy netán csak "elfelejtenek tájékozódni", ez mégiscsak új. Persze értem én hogy valakinek finanszírozni kell a blogba fektetett sok munkát. És az a valaki most cserébe ezt kérte. Innen is gratulálok a mind újságírói, mind morális értelemben igen színvonalas teljesítményhez.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 06:19:58

Juhásznak régen el kellett volna távoznia a politikából, de csakis drogkartellpártisága miatt. Aki meg akarja rontani a társadalmat drogokkal, az alkalmatlan.

A nőverés vádja viszont valószínűleg csak hazugság a válás közben.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 06:21:31

@morpho:

"a nő simán hazudhat is?"

A liberalizmus egyik alapelve: a nő sose hazudik. Lásd metoo kampány. Ha mást mondasz, fasiszta vagy.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 06:23:29

@Behaton:

Személyesen sajnálom Juhászt, valószínűleg ártatlan. Az viszont röhejes, hogy Juhász a férfiellenes, genderfasiszta, feminináci Isztanbuli Egyezmény nagy híve, most pedig ugyanaz a logika zuhant őrá.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.02.21. 08:45:42

@Behaton: Nagy-Bandó is csak egy bizonyítatlan pletykát mondott, ő maga is viszakozott, és az ellenzéki média is teljesen visszafogottan és óvatosan reagált rá, el is halt az egész 2 nap alatt. Mennyiben vethető ez össze azzal a rágalmak és hazugságok garmadából álló, elsöprő méretű lejárató hadjárattal, ami most Juhász ellen folyik? Hol itt a ketős mérce?

morpho 2018.02.21. 13:22:23

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A metoo kampánytól amúgy hányok és a liberalizmusnak nincs ilyen alapelve. Látszik, hogy nem ismered. Talán ezért gyűlölöd ennyire, ami amúgy megmosolyogtató :)
A marihuana fogyasztás miatt nem kéne eltünni a politikából. A füvet kéne legalizálni. Az iszákos politikusok sokkal veszélyesebbek!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 13:58:20

@morpho:

A modern liberalizmus 2 irányba ment: kulturális és gazdasági, s bár egyre inkább egyesülnmek, még nem ugaynaz a 2. S a kulturálisnak bizony alapja a femininácizmus és a genderfasizmus.

A drogokat pedig tiltani kell, nem legalizálni. ÉLetfogytiglani a terjesztőknek, s pont.

morpho 2018.02.21. 14:02:36

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A liberalizmusnak nem alapja a feminácizmus és a genderfasizmus. Ez butaság. Ezeket a liberálisok is elutasítják. Én is. Látszik, hogy fogalmad nincs a liberalizmusról! Az alkohol pedig sokkal veszélyesebb, mint a fű! Az alkohol a legveszélyesebb drog és legális!

aptikjampó 2018.02.21. 15:18:31

@morpho: Vakkomondor ügyben egyértelmű volt, hogy mi történt, itt nem az.

Ennyire köcsög még te sem lehetsz!

2018.02.21. 15:19:12

mi történt, az oroszok a b1-et is meghekkelték? :-D

ezek egyelőre csak a volt élettárs vádjai, nem függetlenül a gyermekelhelyezési pertől
és hogy lett hirtelen elítélendő és üldözendő a füvezés?

ettől függetlenül érdekes, talán az első eset, hogy valaki észrevette a "gerendát"... támogatásra méltó a dolog :-)

aptikjampó 2018.02.21. 15:20:01

@kószák egyike:" Na most iratkoztam le a blogról."

Ugyanott imaszíj eladó!

aptikjampó 2018.02.21. 15:22:17

@aleksz róz: és hogy lett hirtelen elítélendő és üldözendő a füvezés?

Ez az! Ti csak a kötelező testnevelést ítélitek el!

2018.02.21. 15:24:26

@morpho: "Az alkohol a legveszélyesebb drog" - azért annyira ne lovalld bele magad, hogy hülyeségeket írj...

2018.02.21. 15:25:39

@aptikjampó: én nem ítélem el a tesiórát, papám

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 15:34:08

@morpho:

Az alkohol veszélyes drog, de kevésbé, mint a marihuána.

2018.02.21. 15:45:32

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Az alkohol veszélyes drog, de kevésbé, mint a marihuána." - valóban?
és mivel tudod alátámasztani ezt a véleményedet?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 16:27:48

@aleksz róz:

Szimpla empíria: hány drogos van diliházban és hány alkoholista?

morpho 2018.02.21. 16:39:16

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "@aleksz róz: Az alkoholról a legnehezebb lejönni. Nehezebb mint a heroinról. A fűre nem is lehet rászokni úgy, mint a piára. Magyarországon egymillió alkoholista van. Társadalmilag elfogadott, mert mindenki iszik, nyilván ti is. Rengetegen belehalnak évente. A füvezésbe nem lehet belehalni, max tüdőrákot okoz, mint a cigi, ami szintén legális. Statisztikai tények igazolják, hogy azokban az országokban, ahol a fű legális az alkohol több ezer halálesetet okoz évente, míg a füvesek max közlekedési balesetekben halnak meg. A füvesek nem lesznek agresszívek, a piások közül sokan igen. A füvesek nem verik a gyereket, meg az asszony, az alkeszek igen. Tudom folytatni, ha gondoljátok!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 16:54:24

@morpho:

A füvezés súlyos lelki függőséget okoz, a tudatot deformálja tartósan. Az alkoholra ezek egyike se igaz.

taga20 2018.02.21. 17:15:59

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

bunkó vagy bákszi! annyi hülyeséget összehordasz, hogy csak néz az ember.

morpho 2018.02.21. 17:20:32

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Az alkohol nem okoz súlyos lelki függőséget? Te miről beszélsz? Nem befolyásolja a tudatot? Rövid távon is súlyos személyiség torzulást okoz, a delirium tremensről meg még nem hallottál gondolom. Te hülyeségeket írogatsz birka. Azt meg hogy a fű mit okoz honnan tudod? Próbáltad már? Vagy dr Csernus bulvárhantájából mazsolázgatsz? Egyébként semmire nem reagáltál, amit leírtam. Hallomásból, innen-onnan összelapátolt félinformációkból összeraksz egy képet a fűről, mint az összes magyar, miközben legtöbbjük még nem is látott marihuánát. Az alkohol társadalmilag elfogadott, a részeg ember is és mindenhol lehet kapni, ezért azt gondolod, hogy az rendben van. Az egyház is tolja a misebort, meg az utolsó vacsora is legalizálja az egészet. A fű meg egy túlmisztifikált valami, amiről kb senki nem tud semmit. A politikusok meg erre játszanak rá. Legalább van egy politikus, aki nem játssza az álszentet. Szemben veled!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 17:31:37

@morpho:

Ismerek a SAJÁT családomban alkoholistát és drogost is, azaz elsőkézből vannak tapasztalataim.

Az alkohol kis mértékbnen hasznos, a drog minden szinten káros. A droghoz 3 embertípus nyúl:
- lumpen,
- a liberális társadalomnak megfelelni akaró kisember,
- gyors szellemi élményekre vágyó bölcselkedő alkat.

Az én családomban az utóbbi eset volt. S én mondtam el neki, aki hasonló alkat vagyok, hogy a drogos szellemi élmény viszonya a valós megvilágosodáshoz olyan, mint a napilap horoszkóp rovata és az ősi asztológia tudomány kapcsolata.

2018.02.21. 17:33:30

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: rossz a kérdés.
eleve mit bizonyít ez szerinted? és honnan van ilyen adatod?
másrészt ne keverd össze a füvest a többi drogossal

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.21. 17:35:16

@morpho:

S nem vagyok álszent. Hiteles ember vagyok.

Pl. annak ellenére vallom, hogy kevés alkohol nem árt, hogy én magam sosem iszom, antialkolista vagyok. S nem vagyok harcos dohányellenes se, bár sose dohányoztam (próbáltam 18 évesen, de nem értettem mi a jó benne).

Persze tudom, hogy nekem könnyű, mert az én saját tudatom képes elmélyedni drog nélkül is a dolgok mögötti térben. Szóval valahol megértem, másoknak ez mire kell, de ismétlem: a drogos szellemi élmény hamis élmény.

2018.02.21. 17:37:16

@morpho: ne folytasd, mert a fű vs alkoholra hozol példákat, de én nem erről beszéltem

taga20 2018.02.21. 17:37:57

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

birka, te legalább akkora fasz vagy, mint a fityeszpropaganda, aki egy nap ezerszer szarja szét az agyatlan hülyeségét, hogy mindenhol a soros van.

te bazdmeg, ha nem írod le egy nap százszor, hogy a liberális ilyen meg olyan, akkor egyszer sem.

bazdmeg, te beteg vagy!

2018.02.21. 17:38:39

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: inkább maradjunk ennél:

"Az alkohol veszélyes drog, de kevésbé, mint a marihuána." - valóban?
és mivel tudod alátámasztani ezt a véleményedet?

morpho 2018.02.21. 17:41:58

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Minden szinten káros?
Először is. Én nem a drogról, hanem a fűről beszélek.
Hallottál már arról, hogy orvosi célú kannabis? Az megvan, hogy étvágyfokozó ezért rákos betegeknek ezzel hosszabítják meg az életét? Az megvan, hogy háborús sérültek és elmeroggyantak mentális zavarait marihuanával tompitják? Látszik, hogy nem próbáltad soha és fogalmad nincs miről beszélsz, de véleményed persze van róla! Buta birka!

taga20 2018.02.21. 18:11:52

@morpho: birka a net feketepákója:))))

morpho 2018.02.21. 18:15:28

@taga20: Birka színes bőrű? Ne bassz!

taga20 2018.02.21. 18:22:09

@morpho: én a belbecsre, nem a külcsínre gondoltam.

taga20 2018.02.21. 18:49:35

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

az a te fő bajod birka, hogy hülye vagy, mint a segg, és ez neked nem mond semmit.

egyébként, evvel a agyhalott dumáddal a erdész és digger haverodat etesd! ők isszák a szavaidat, de akinek van egy kicsi esze, az látja, hogy rosszabbak vagytok, mint resziszilárd.

taga20 2018.02.21. 18:50:58

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

ja meg tisztaszesz is. sőt még polóniumos csája is van!

morpho 2018.02.21. 19:15:21

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Orvosi célú kokain is van"
Nincs. Az a morfium.

morpho 2018.02.21. 19:34:20

@taga20: Ahhoz képest, hogy így kezdte a hülyèje: "Az alkohol kis mértékbnen hasznos, a drog minden szinten káros"
Most meg ő bizonygatja, hogy orvosi célra használják a drogokat :)) Idióta :))

taga20 2018.02.21. 19:51:28

@morpho: birka összevisszapofázik, és közben azt hiszi magáról, hogy ő sztefönhoking bulgáriai reinkarnációja.

döbbenet, hogy ki a bánat foglalkoztatja ezt az isten barmát!:)))

2018.02.21. 20:08:16

@taga20: 37025

(nagyon visszavettél mostanában ezen a nicken, mi történt, elveszi az idődet a plakátragasztáSS?)

taga20 2018.02.21. 20:12:23

@aleksz róz: húzzál bele fityeszeskutya, me csak a gecit tudom idézni.

"mosógépet könnyebb eladni, mint téged!"

te egyébként szerelmes vagy belém, vagy mi a bánat van veled?

2018.02.22. 11:17:58

@taga20: 370027 ne lazsálj!

de azért a helyedben óvatosabban írogatnék, nehogy elvegye a diktatúra a kommentelés miatt a rokkantnyugdíjadat

morpho 2018.02.22. 11:30:46

@aleksz róz: Lenyomozzák mindenkinek az IP címét aki nem ért egyet velük és küldik a fekete autót? Mesélj erről valamit!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.22. 14:30:21

@taga20:

Fordítva: a houking gyerek szeretne lenne az angliai birca, de kevés hozzá: vallási téveszméi ketrecbe zárták agyát.

2018.02.22. 14:44:07

@morpho: hát azt pont nem, de azért vagyok annyira cinikus, hogy kevés dolgot tartsak elképzelhetetlennek, ha hatalomról, pénzről van szó
pl. papcsák is pert indított a kommentelők ellen
de akadhat egy hatalomtól függő viszonyban levő túlbuzgó mókus is, aki így akar még jobban bevágódni

jó, valószínűnek azért nem tartom ezeket a dolgokat.
de azért nem is tartom teljesen elképzelhetetlennek.
mert szerinted abszolút kizárt dolog?

2018.02.22. 15:07:59

bár mondjuk már az is elég szar, hogy nem tartja az ember elképzelhetetlennek

morpho 2018.02.22. 15:25:31

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: De van.

@aleksz róz: Elképzelhetetlennek semmit nem tartok, de nem hiszem, hogy erre van kapacitás. Túl sok a kommenetelő és túl sok a blog. Azt se nagyon tudták elkapni, aki a veronai busz balesetben meghalt gyerekek anyját zaklatta. Pedig ott célirányosan kerestek és faszbukó is segítette a rendőrséget.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.22. 15:45:05

@morpho:

Próbáld csak értelmezni, s rádöbbensz, hogy nincs. Gondolj pl. a rákosok sugárkezelésére.

2018.02.22. 15:46:27

@morpho: nyilván. de azt se lehet kizárni, főleg ha a jelenlegi totál abszurd irányt tekintjük, hogy a későbbiekben rosszabbodni fog ez a jelenlegi előnyös és szabad helyzet

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.22. 15:47:03

@aleksz róz: @morpho:

Nekem már volt hatósági ügyem komment miatt. Mondjuk nálam könnyű, mert nem vagyok anoním. Persze mondhatnám bármikor, hogy nem én vagyok az (nem bizonyítható), de ez sértené hitelességemet.

2018.02.22. 15:47:35

fasz tudja, oroszországban se mernék bármit kommentelni

adam hyl 2018.02.23. 16:14:07

Ng.pontkukac ekézése helyett ajánlanám a gondolkodást az ellenzéki szájhősöknek.
1. A komondoros ügyben nem volt perirat nyilvános (de semmilyen irat nyilvános, amiből tudható lett volna, hogy az ügy valós), mégis felzúdult mindenki. Most a feleség szavaira, ami periratból szivárgott ki, mondják azt ellenzéki hozzászólok, hogy azt a jobbos sajtó írta. Tévedés, de minimum is csúsztatás, mert azt az érintett feleség mondta, méghozzá büntetőjogi felelőssége tudatában.

2. Juhász nem indul az országgyűlési választáson, mert meg van gyanúsítva.
Honnan tudjuk, hogy meg van gyanúsívta, és kinek volt érdeke a szivárogtatás?!!!444
Onnan tudjuk, hogy meg van gyanúsítva, hogy kideült, a KNYF-en valaki feljelentette nyilvánosságra került infó alapján. De a nyomozófőügyészség nem feljelentőt tette feljelentéskiegészítésbe, hanem BERFK-t, azaz: rendőrség van hiánypótlásra kötelezve. Ez pedig azt jelenti, hogy Juhász státusa:
köztörvényes ügyben gyanúsított.
Kinél lehet a perirat, és kinek volt érdeke a szivárogtatás? A perirat helyei: bíróság, al- és felperesek, valamint azok jogi képviselői.
Közülük pedig Juhász érdeke volt a szivárogtatás, mert ő van gyanúsítotti statusban, és előremenekülő PR-akció a szivárogtatás. Így nem kell majd azt mondania, hogy azért nem indul a választáson, mert gyanúsított (esetleg vádlott), hanem hősként tud kiszállni, mert "a csúnya jobber média", mert "minden válás csúnya".

3. A nyilvánosságra került periratnak nem volt ügyészségi szaka, mert a 2015 márciusától hatályos gyerekelhelyezésre vonatkozó törvény szerint, gyámhivatal dönt az elhelyezésben (nem a bíróság), kivéve néhány minősített esetet, ebből az egyik, ha bármely fél nem tud eljárni (pl. mert gyanúsított).

Ergo két ügy van. Az egyik egy köztörvényes ügy, a másik egy olyan bírósági eljárás, ami gyámhivataltól került bíróságra. Ez a kettő a médiában össze van mosva. Ezek összemosása csakis Juhász érdeke. Még véletlenül sem a jobboldalé, mert ha ezt a jobboldal művelné, ami a jobber médiában van, akkor mindez, amit ide írtam, világosan ki lenne fejtve. De nincs. Nincs a két ügy, a polgári (bírósági) ügy és a köztörvényes ügy elválasztva még a fasiszta médiában sem.

EZT AZ ÜGYET JUHÁSZ SZIVÁROGTATTA KI, AMIT ONNAN LÁTHATUNK, HOGY MINDEN AZ Ő ÉRDEKEI SZERINT ALAKUL A MÉDIÁBAN. A FASISZTA MÉDIÁBAN. MERT JUHÁSZ ATTÓL SE RETTEN VISSZA, HOGY "ELLENZÉKIKÉNT" TŐLÜK KÉRJEN TÁMOGATÁST.

Lehet tovább ekézni az ng-t, csak gondolkodni is kéne hozzá.
süti beállítások módosítása