B1 blogcsalád



Nem mehetnek a farsangra az újbudai óvodások, ha a szüleik nem engedik, hogy a fotójukat felhasználhassák a Fidesz-kampányban

2018. február 16. - nickgrabowszki

Simicskó nem is érti a hisztériát, ők ezt mindig így csinálják.
simovi.jpg

Aki arra gondolt (mint például én), hogy aki elhitte Lázárnak, hogy a gyerekkel kampányolni még a Fidesz szerint sem szép dolog, a gyerekeket áztató, térdepeltető, velük fényképezkedő, a kampányban őket felhasználó Fidesz-politikus az egyszeri, de legalábbis nem jellemző otrombaság, tahó és gátlástalan kisebbség,

az nagyot tévedett.

És ezt még csak nem is az iskolákban, óvodákban kampányoló, a kicsiket felhasználó fideszesek egyre növekvő száma igazolja, hanem az, hogy a Fidesz és az általa uralt intézmények

  • kifejezetten számolnak ezzel a lehetőséggel,
  • tervezik a gyerekek szerepeltetését
  • és elvárják, hogy ehhez a szülő (rendes NER-alattvaló) is hozzájáruljon.

Néhányuk megkeresése nyomán a 444 számolt be arról, hogy a XI. kerületi önkormányzat egy adatkezelési nyilatkozatot írat alá azokkal a szülőkkel, akik azt szeretné, ha gyerekük részt vehetne valamilyen óvodai rendezvényen. A nyilatkozat szerint:

Alulírott Szülő/törvényes képviselő befolyásmentesen és kifejezetten hozzájárulok ahhoz, hogy Nevezett gyermekem az X óvodában – Székhelyén és Telephelyein – (a továbbiakban: Intézmény) a 2018. évben szervezett rendezvényeken (pl. óvodai nyílt nap, farsangi ünnepség, ballagás, karácsonyi ünnepség, nemzeti ünnepek vonatkozásában szervezett óvodai ünnepségek, stb.) részt vegyen, róla fénykép, videó és/vagy hangfelvétel készüljön.

Hozzájárulok továbbá ahhoz, hogy a fent hivatkozott felvételek megjelenjenek az
Intézmény, valamint annak fenntartója, a Budapest XI. Kerület Újbuda Önkormányzata (1113 Budapest, Bocskai út 39-41.) honlapján (www.ujbuda.hu),

Újbuda országgyűlési- illetve önkormányzati képviselői a hivatali munkájukról szóló tájékoztatóikban/beszámolóikban szerepeltessék,

valamint a jelzett Intézmény és fenntartó megbízásából készült elektronikus, illetve nyomtatott kiadványokban (pl.: Újbuda újság), azokat a fenti célból az Intézmény és fenntartója nyilvánosságra hozzák.

Tehát tekintve Simicskó honvédelmi miniszter is XI. kerületi képviselő, a nyilatkozat szövegéből kitetszik, hogy az óvodai kampányolása egyáltalán nem véletlen, esetleges, egyszeri, hanem kifejezetten tervezett és tudatos dolog volt. Sőt, még az esetleges jogvitát is meg akarták előzni.

A helyzet tehát a következő:

  • vagy adod a gyerekedet a NER-nek és a Fidesznek,
  • vagy kizárjuk mindenből, ami egy gyereknek fontos.

Befolyásmenetesen és kifejezetten.

Ha ugyanis a szülő nem írja alá a dokumentumot, a gyerek nem vehet részt az óvodai nyílt nap, farsangi ünnepség, ballagás, karácsonyi ünnepség, nemzeti ünnepek vonatkozásában szervezett óvodai ünnepségek, satöbbin. A Fidesz az önkormányzat által (közpénzből) fizetett fotósától ugyanis nem elvárható, hogy csak azokat fotózza, akikre engedélye van. Akiknek nincs engedélye, azok részt sem vehetnek.

Simicskó miniszter utóbb a Magyar Nemzetnek odanyilatkozott, hogy nem is érti ezt a hisztériát.

Ha egy óvodát felújítunk, az egy ünnep az óvoda számára, az óvodások számára és az óvó nénik számára, illetve minden újbudai ember számára is. (...) Ez nem kampány, ezt mindig így csináljuk, ez munka. (...) átvágtuk a szalagot, és megdicsértük a gyerekeket és az óvó néniket, hogy milyen szépen és jól dolgoznak és méltó körülmények között dolgozhatnak.

A honvédelmi miniszter nyilatkozata alapján az nem állítható, hogy olyan nagyon szégyellné magát. Semmi se szent, a Fidesz hatalmának megőrzése érdekében minden eszköz megengedett.

Itt tartunk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1413674796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agarik 2018.02.18. 09:37:03

Nagyon helyes. Az olyanokról még az is kiderülhet, hogy titokban migránsok. Senki ne csodálkozzon ha a választások után deportálják őket.

hidroponi 2018.02.18. 09:46:59

@legális: mucika!
az en gyerekemet lehetne fenykepezni, csak a kibaszott tolvaj geci propagandajanak nem engednem felhasznalni...teccik erteni a kulonbseget?
ha a fidesznek kell a politikai pedofilia, akkor a lefizetett kozszolgak, trafikosok, miniszteriumi dolgozok gyerekeinek csinaljanak egy kommunista szombatot vmelyikoviban es ott fotozgassak a politkurva szulok gyerekeit..(igy is sajnalni fogom a gyerekekt, mert ok nem tehetnek arrol milyen szuleik vannak, de a torveny az torveny)
de az hogy az adombol fenntartott ovodaban nem engedik be a gyermekemet farsangra, az nagyon kibasssza a biztositekot!

Emmett Brown 2018.02.18. 09:47:33

@inebhedj - szerintem: Jaja, a gyerekek azok pont olyanok hogy utálják az óvodai farsangokat, sőt kifejezetten gyűlölik amikor jön a Mikulás meg a Nyuszi, hiszen sem a csokit sem az ajándékokat nem kedvelik.

Láttál már óvodást a XXI. században?

paráznabillegető 2018.02.18. 10:00:00

@Emmett Brown: a mikulás "vörös".
csak mondom...

zizi77 2018.02.18. 10:14:54

@jános515: szerintem kicsit túl lett ez megint misztifikálva. Szó nincs kampánykiadványról, ha mégis megjelenne ilyenben, nyílván perelhető.
A gyerekek jogait leginkább a szülők szokták sérteni, pontosan ezért kell mindenki másnak beleeggyező nyilatkozat.
A nyilatkozat szövegét visszavonták, mert félreérthető azok számára akik ezt félre is akarták érteni. Érdekes módon azt nem írták le sehol, hogy az óvoda vezetősége megerősítette volna, hogy a gyerek nem mehet a nyilatkozat hiányában a rendezvényre.
Újabb baromság, amibe bele lehet kötni, csak minek.
Mellesleg valami ilyesmit 2009-ben nekünk is alá kellett írnunk az elsőnél és idén a másodiknál is. Feltételezem 2 év múlva majd a harmadiknál is ez lesz. Nincs itt semmi látnivaló!

kolompa lole 1111 2018.02.18. 10:16:48

"Ha egy óvodát felújítunk ... Ez nem kampány"

Aha, persze... :DDDDDDDDDDDDDDD

"ezt mindig így csináljuk"

Hát ez a probléma.

midnightcoder2 2018.02.18. 10:18:10

@ember100: Az MSZ(M)P-vel és a többi kommunista párttal nem az volt a baj, hogy május elsején műsort kellett adni a gyerekeknek, hanem az ilyenek:
index.hu/tudomany/til/

midnightcoder2 2018.02.18. 10:19:23

Amúgy elég vicces, hogy a balfékek egyrészt sipákolnak hogy szegény gyerekeket felhasználják kampánycélra, másrészt a diáktüntetéseknél ők is pontosan ezt teszik.

VáradiJános 2018.02.18. 10:20:47

Tényleg, ott van a szövegben, hogy a demokjatikus ellenzék képviselői nem használhatják a képeket.

VáradiJános 2018.02.18. 10:23:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: “friss nick”

Igazad van, újként ne ugasson bele! Mi demokjatikus független libejális ellenzéki forradalmárok sem küldünk tapasztalatlan ifjakat televíziós interjúkra, mert friss “nickek”

VáradiJános 2018.02.18. 10:24:50

@MikeBoy: “Elég gyenge ma a trollfelhozatal...”

Akkor miért nem kértél erősítést?

teéjesenmindegy 2018.02.18. 10:39:25

Húsvétig már csak 2 hónap! Remélem fogalmazzátok a nácizós, demokráciát féltő, önkényuralom elleni és nőjogi cikkeiteket, mert akkor a rohattfidesz olyanra fogja kényszeríteni a gyerekeket, hogy vízzel locsolják a lányokat. Ez talán még durvább mint a térdepeltetés.

Már megint egy hülyeség miatt hisztiztek. A világ legtermészetesebb dolga, hogy egy "XY átadta a felújított óvodát" cikk alá olyan fényképek kerülnek, ahol látszik az óvoda, meg a gyerekek.
www.nefmi.gov.hu/site/upload/2007/11/700_iskola_071109_03_500x500.png

2018.02.18. 10:44:26

Jönnek már, jönnek....

Emmett Brown 2018.02.18. 10:52:38

@teéjesenmindegy: akkor sem volt helyes, most sem az.

A tudomány sosem téved! 2018.02.18. 11:02:24

A fidesz a gyermekeket reggelente egy zárt intézménybe tereli... Borzasztó!
A holokauszt is így kezdődött, igaz elvtársak??
Orbán tegnap megint megbukott, és holnap gyáván lemond! Hála a felsőbbrendű indexesek oknyomozásának! Köszönjük, elvtárs!

Hívő hitetlen 2018.02.18. 11:13:55

Ezrn bezzeg nem háborgott a B1.

444.hu/assets/%C3%B3voda-gyurcs%C3%A1ny.jpg

Haza lehet menni, nincs itt semmi látnivaló.

VáradiJános 2018.02.18. 11:13:59

@teéjesenmindegy: ez csak montázs, putyin személyesen intézte

Netuddki. 2018.02.18. 11:15:26

Haggyátok már a tolvajfideszest ámokfutni! Hátha van még aki rájuk szavazott volna.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.18. 11:15:39

@VáradiJános: Cuncimókus! Ez az óvódás udvarlás nálam nem jön be. Egyébként sincs mit szólnom hozzád, mert értelmes szöveged, amire érdemes reagálni, az nincs. Próbálkozz valaki másnál, amúgy homokos módra, amikor a rokonszenves dokinak a seggedben vitted a rózsát a proctológiára!

@A tudomány sosem téved!: Szia miki! És párolog már a víz?

@midnightcoder2: A diáktüntetés nem az hogy maguktól mennek tüntetni? Ez a szokásos reggeli olvasási zavarod? Kávé még nem volt?

A tudomány sosem téved! 2018.02.18. 11:25:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: már nem, mert Orbán megint lemondott, ahogy megjósoltad. Ezt iIS!

VáradiJános 2018.02.18. 11:26:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: rohadék pedifilokkal nem foglalkozom, tehát takarodhatsz az anyádba, te beteg àllat

Mr. Waszabi 2018.02.18. 11:26:05

Enyhén szólva is adatvédelmi törvényt sértenek ezzel.

2018.02.18. 11:29:21

@zizi77: Már elnézést, de valóban nincs itt szó kampánykiadványról, csak kampányról, egy politikusnak kinevezett egyén cukiságáról, óvodásokkal körbevéve. De ha ez nem kampány, akkor csak nem ötórai tea ? A szórólap, amin dicsőitik a kedves méltóságos éhenkórászt, az csak később jön, a végén. Mint a Mikulásnapon a legolcsóbb csoki Mikulás--amit az önkormányzat és ebből eredően az adózók pénzéből lett megvéve.

Már leirtam , de ujból leirom, ha egyszer valamit kiadtak, mint hivatalos tacepaót, azt utólag már csak magyarázni lehet, de értelme nem sok van. A lényeg, hogy a kicsi óvodásokat, sulisokat felhasználták diszletnek ! Engedély nélkül, ha jól tudom ! Vagy ez nem igaz ?! Mert a lényeg ez , szerintem. A többi az csak mosakodás és blablabla.

"A gyerekek jogait leginkább a szülők szokták sérteni, pontosan ezért kell mindenki másnak beleeggyező nyilatkozat-"--irod. Mivel is sérti a szülő a gyerek jogait ? Mert ezt nem tudom mire vélni. Ha lehet bővebben kifejtenéd ? Mert attól még nem lesz a gyereknek több joga, mint akkor ha a szülő valamilyen papirost aláír. Vagy ettől lesz kevésbé jogsértő a kedves általad emlitett szülő ? Mert szerintem nem . Akkor mi is van ?
A kifogásolható rész, az a levélben ....a továbbá szó, vagy mondatbekezdés után van, ami így van eírva---........"Újbuda országgyűlési- illetve önkormányzati képviselői a hivatali munkájukról szóló tájékoztatóikban/beszámolóikban szerepeltessék". Már bocs, de ilyen még az átkosban sem volt !

És még egy mondat, ha nem haragszol meg. A kis óvodások szerinted értenek valamit az önkormányzat beszámolójából valamit ? Szerinted érdekli őket ? Ne nevettess már meg ! Hagyjuk őket játszani, verseket tanulni és mondókákat mondani. Simicskó pedig vegyen kerti törpét diszletnek, hallgatóságnak, ott azt mond amit akar, azok nem szólnak vissza. A tapsvihart pedig magnóról vagy CD-ről játsszák le, belekiabálva hogy éljen soká a nagytekintélyű, méltóságos és kegyelmes úr !

legális 2018.02.18. 11:33:18

@hidroponi: te Póni, mit szedsz, hogy már reggel ilyen állapotba kerültél?
Olvasd el még egyszer a felvezetőt.
1. Van egy hozzájáruló nyilatkozat, amit az önkormányzati intézmények aláíratnak a szülőkkel, vagy nem, ha nem akarják.
2. Vagy egy 444 cikk, amire hivatkozik a poszter. Ez ugye nem önkormányzati kiadvány, hanem egy félreértelmezés.
3. Vannak önkormányzati és országgyűlési megjelenési helyek, ahova a hírek, a 20-21 századba fényképpel felkerülnek.
4. Vagytok néhányan, akik a Fideszt összekeveritek az önkormányzattal. Nem helyes, illetve egyáltalán nem pontos. Pl. Karácsonyék fényképezhetnek? Tudod, ők nem annyira fideszesek.
5. Vannak dokumentálási kötelezettségek, aminek eleget kell tenni, ha tetszik, ha nem fényképpel együtt.
6. Azért mert te félreértelmezed a helyzetet, nem kellene meggátolni a többi gyermek megjelenését a rendezvényeken. Lehet később haragudni fog rád a tied, mert nem engedted e la többiekkel a buliba.
Mellékeszálak:
1. a fotókon nem gyerekek szerepelnek, hanem óvoda, ahol a rendezvényen gyerekek vannak. Az lehet, hogy a 7 törpének beöltözött gyerekek között a tied a balról a második a fényképen, de nem azért szerepel a fényképen mert a tiéd, hanem mert a farsangról fénykép készült.
2. kit hol szabad fényképezni (ez morpho kolléga döglött vesszőparipája volt)
3. fényképek közzététele. ugyanaz a 7 törpe. te feltöltötted valahova. Megkerested a másik hat gyerek szüleit? vagy csak úgy gázolsz a jogaikba
4. az jobb volt, amikor nem volt nyilatkozat?
5. ki tehet arról, hogy többen vannak fideszesek még a pesti önkormányzatokban is, amelyeket ugye az olyan okos fővárosiak választanak meg mint te? Ha meg még sem ők vannak többen, akkor miért rájuk fújsz?
6. ha csúnyán beszélsz, nem látszol okosabbank

mh1973 2018.02.18. 11:38:41

Aki ezekre a tetvekre szavaz nincs tisztában a voksának súlyával és jelentőségével!

teéjesenmindegy 2018.02.18. 11:40:25

@Mr. Waszabi:
"Enyhén szólva is adatvédelmi törvényt sértenek ezzel."
Mivel? Hogy a szülő beleegyezését kéri, hogy az iskolában/óvodában készült képeket megjeleníthesse a kerületi lapban?
Úristen, nektek tényleg elment az eszetek?

mh1973 2018.02.18. 11:40:28

@midnightcoder2: a diákok zöme nagykorú és önállóan dönt, épp a lázadó fiatalságot nem lehet ilyen eszközkkel felhasználni, abban a pillanatban életbe lépne az azért sem metódus!

legális 2018.02.18. 11:45:23

@inebhedj - szerintem:
Neked is csak az a bajod, hogy nem a te gyereked tartja a szalagot a fényképezéskor.
Én úgy tapasztaltam, hogy a gyerekek zseretik a mindenféle rendezvényeket (kivéve azt a néhányat, aki nagyon nem szeret szerepelni).
Próbáljatok ki másik óvodát, lehet ott majd élvezi a közösséget. Esetleg beszélgess el a gyerekkel, mi a problémája.

teéjesenmindegy 2018.02.18. 11:48:56

@jános515: Te valami ritka hülye vagy :D Még a b1 en is kevés az ennyire sötét :D

"A lényeg, hogy a kicsi óvodásokat, sulisokat felhasználták diszletnek ! Engedély nélkül, ha jól tudom ! Vagy ez nem igaz ?"
Kit használjanak díszletnek egy óvoda átadásakor? Nyugdíjasokat? Töltsék meg hajléktalanokkal a termeket? Vagy üres épületeket kell mutogatni?
Ami ott fent van az éppen az engedély kérése a gondviselőktől.

Mi nem volt az átkosban? Hogy csináltak beszámolót, hogy a mai napon átadtuk a Napsugár Óvodát, mellékelve két fénykép?
Szerinted te fasz, az óvodásoknak adnak ki beszámolót???? Komolyan? Ennyire ne legyél már fasz bazmeg.
Próbáld már meg értelmezni azt a kibaszott mondatot! A beszámolókban, tájékoztatóban - amiben beszámolnak az éves/havi munkájukról betehessék a képet, hogy na, volt egy óvoda átadás is.

Duplaxiii 2018.02.18. 11:49:32

Miért ülsz fordítva a lovon? Miért kell ebből az alap jogi kérdésből politikai ptopagandát készíteni?
Adottak a kiskorúak védelméről szóló paragrafuscsomagok!
Az jogilag védi őket, és ezt egyetlen helyi párt, önkormányzat nem írhatja felül.
Egyszerűen nem írod alá, amivel azt jelzetd, hogy a kiskorúgyermeked személyiségi jogairól, mint gondozó, felelős, gyám, NEM MONDASZ LE!
Eztkövetően a gyerek mehet minden rendezvénye. Mert ez meg szintén nem korlátozhatja egytelen helyi rendelet vagy párt. Nem korlátozhatja a szabdságjogat azért, mert nem mond le más jogairól.
Ha fényképeznek és megtalálod a gyereked fotóját egy lapban (lényegtelen annak a célja!), akkor egy sima perrel keresel akár milliót is és az elkövetőt minimum felfüggeszettre ítéltethetsz.
Mert csak a kiskorú jogainak megsértését kell bizonyítanod, amire ott a nyilvános fénykép, amihez nincs engedélyük.
A te arcképedet felhasználhatják? Ugye hogy nem!
Egyébként meg a normális szülő egyszerűen odamegy és elviszi a gyerekét, nem haza, csak a +területről", mert egy ünnepség, átadás, avatás nem része az oktatási törvénynek, tehát nem szankcionálható.
Csak ugye a szülők is szarnak ma a gyerekeikre.

legális 2018.02.18. 11:52:25

Beszámolási kötelezettségről azoknak, akik még nem dolgoztak támogatott fejlesztésen.

file:///C:/Users/Felhaszn%C3%A1l%C3%B3/Downloads/Szechenyi%202020%20utmutato%20arculati%20kezikonyv.pdf

zizi77 2018.02.18. 11:58:55

@jános515: a szülő bárhova kirakhatja a gyereke fényképét a gyerek beegyezése nélkül/ebből az amcsiknál már vannak perek/többek között, de tovább megyek. Ha a szülő bármibe beleegyezik a gyerekéről, miközben a gyereknek fogalma nincs az egészről, akkor ott hol vannak a gyerek jogai. Ennyi erővel akár a védőoltásokat is csak 18 felett lehetne beadni, hiszen a 2 hónapos csecsemőt nem kérdezi senki, csak a szülő dönt.
Azért ezek a beleegyező nyilatkozatok nem csak kampányidőszakban születnek. Párttól függetlenül felhasználják ezeket a maguk munkája bemutatására/jó színben való feltüntetésére/. Sőt olyan önkormányzatoknál is gyakori, ahol független a polgármester.
Ha majd "szavazz a fideszre" röplapon látható, akkor lehet kiabálni.
Ilyen valóban még az átkosban sem volt, mert ott meg sem kérdezték a szülőket, csak írtak, megjelentettek, és kirendeltek bárkit bárhová.

legális 2018.02.18. 12:00:59

@Duplaxiii: van 20 gyerek a csoportban, 5-öt szabad fényképezni 15-szabad. Miért akarod a másik 15-öt fényképezésben korlátozni?
Az óvodai képeken a gyermeked amúgy nem a TÉMA, még csak nem is díszlet, de még sem lehet gyerekek nélkül lefényképezni egy működő óvodát.
Válassz olyan óvodát, amit nem újítottak fel, nincsenek benne rendezvények és nem kell rettegned a fényképezéstől.
Amúgy az uszodalátogatás betiltásán is komolyan elgondolkodnék. Idegen nénik meg bácsik közé szülői felvigyázás nélkül fideszes körzetben bevinni a fürdőruhás gyerekeket minimum aggályos.
És van a fokozottan veszélyes üzem. Ha az uszodában le is fotózzák a gyereket úszásoktatás közben. Pedig le fogják, mert a támogatás elszámolásához szükséges?

vajdasagi 2018.02.18. 12:15:19

@legális: Ferdítesz, de ezt te magad is tudod. Nem az a gond, hogy a gyereket lefotózzák. Az a gond, ha egy PÁRT ezt kampánycélokra felhasználja. Márpedig ennél a geci simicskónál szemmel láthatóan ez történik. Amennyire ő a családot értékeli, ki kéne őt tiltani minden gyerek közeléből. Amikor a lánya osztálykiránduláson volt, akkor is sofőrrel kivonult oda "meglátogatni az osztályt" és vadul udvarolt a csinos segéd-tanítónéninek, bármilyen rosszul esett is ez a lányának.
De talán megbukik a rohadék a választáson.

conchita wurst 2018.02.18. 12:15:24

majd ha a lipsik nyernek, úgy szabályozzák a fényképezkedést, ahogy akarják

addig pedig a nevük KUSS

az iskola a fideszé, a fenntarrtó a fideszé, a gyerekek a fideszé

és a lipsik 10%ot sem fognak elérni, tehát a zemberek 90%-a ezt támogatja

van kérdés?

conchita wurst 2018.02.18. 12:17:03

@vajdasagi: mutass rá bizonyítékot hogy a párt kampánycélokra felhasználta a gyerekedet a hozzájárulásod nélkül

nincs ilyen, akkor a neved KUSS

2018.02.18. 12:41:50

@legális:

Őőőő, űűű, őőő!
"1. Van egy hozzájáruló nyilatkozat, amit az önkormányzati intézmények aláíratnak a szülőkkel, vagy nem, ha nem akarják."

Ehhez tehetek egy kis megjegyzés rovatot? Bekopiznám neked a nyilatkozatot és kiemelném a lényeget, ha nem bántalak meg ezzel (és meg is kérdezném a biztonság kedvéért, hogy látható-e az ominózus lényeg):

--------------------------------------------------------------------------------------------------
"Alulírott Szülő/törvényes képviselő befolyásmentesen és kifejezetten
*****************
!!!HOZZÁJÁRULOK!!!!
*****************
ahhoz, hogy Nevezett gyermekem az X óvodában – Székhelyén és Telephelyein – (a továbbiakban: Intézmény) a 2018. évben szervezett rendezvényeken (pl. óvodai nyílt nap, farsangi ünnepség, ballagás, karácsonyi ünnepség, nemzeti ünnepek vonatkozásában szervezett óvodai ünnepségek, stb.)
********************
!!!!!!RÉSZT VEGYEN!!!!!!!!,
********************
róla fénykép, videó és/vagy hangfelvétel készüljön.

Hozzájárulok továbbá ahhoz, hogy a fent hivatkozott felvételek megjelenjenek az
Intézmény, valamint annak fenntartója, a Budapest XI. Kerület Újbuda Önkormányzata (1113 Budapest, Bocskai út 39-41.) honlapján (www.ujbuda.hu),
Újbuda országgyűlési- illetve önkormányzati képviselői a hivatali munkájukról szóló tájékoztatóikban/beszámolóikban szerepeltessék,

valamint a jelzett Intézmény és fenntartó megbízásából készült elektronikus, illetve nyomtatott kiadványokban (pl.: Újbuda újság), azokat a fenti célból az Intézmény és fenntartója nyilvánosságra hozzák."
---------------------------------------------------------------------------------------------------

datam 2018.02.18. 12:44:14

@teéjesenmindegy:

Én értem miről beszélsz, de... Azért azt gondolom Te is belátod, hogy átadóról lehet úgy is fényképet készíteni, hogy azon a tetszőleges, tüdőfejű faszparaszt politikuss van, a szalag, és mondjuk még egy képen az intézmény frontja. Akinek kijár a kerületi újság, tudni fogja melyik iskola/óvoda/bölcsi van a képen, a tüdőfejű getzi is látszik, mindenki boldog. Az én egykori sulimról is készült a felújítás után beszámoló, amiben képek is voltak, rajta a köcsögökkel és az épület felújított részeivel. Diák nem kellett oda biodíszletnek.

És jelen esetben sem azzal van a baj egyébként hogy mondjuk a kerületi újságban vagy a weblapon fog vigyorogni Pistike, orrából kikandikáló fikával, hanem, hogy konkrétan arra kérnek engedélyt, hogy BÁRMIRE használhassák a csimóta arcáról készült képet. Érted már a problémát? Piste anyukája aláírja, mert nem akarja, hogy a hülyegyerek kimaradjon bármilyen buliból, jól lefotózzák a gyermeket, aztán két hét múlva a kölyök a kerületi választmányi kampány képekről vigyorog rád reggel. Te örülnél ennek? Nekem biztos nem lenne őszinte a mosoly a pofámon, mindegy, hogy melyik gerinctelen, sunyi, tapló tüdőfejű fasz használná fel.

Ne vedd genyózásnak, alapvetően egyetértek veled.:)

2018.02.18. 12:50:53

@datam:

Te figyu! Ez a "mindegy" nevű, aki a sokadik nickjének a regisztrálásakor azzal sem törődött, hogy normálisan írja le a nevét és még az sem érdekelte, hogy ezt javítsa...... szóval ez a fazon ez egy troll. Csak szólok.

datam 2018.02.18. 12:50:56

Egyébként nekem az nem tiszta, hogy ha nem írnám alá, akkor mi lesz a gyerekkel? Mit csinálnak vele, amíg a többiek farsangoznak/húsvétolnak/egymás füléből helikoptert hajtogatnak? Beállítják a sarokba arccal a fal felé? Vagy közlik, hogy akkor lehet menni a gyerekért 2 órakor, aztán takarodj a picsába, mert nem fotózhatjuk a gyereked? Szerintem ezt nem igazán tehetik meg...

conchita wurst 2018.02.18. 12:50:58

@datam: a ballib rettegésekre senki nem vevő

senki sem félti a gyerekei adatait a fidesz kormánytól, csak a ballibektől, ezért jön az újabb 2/3

majd ha ballib kormány lesz úgy fényképezkednek a ballibek ahogy akarnak, addig a nevük KUSS

conchita wurst 2018.02.18. 12:52:44

@datam: szerintem az lesz h ha vmi szülő akadékoskodik, az viheti a gyerekét más iskolába

jó lenne ha a tisztelt szülők vállalnák a döntéseikért a felelősséget, s nem gyerekeskednének.

datam 2018.02.18. 12:52:53

@MikeBoy:

Igen, látom.:) igazából azt várom, mikor kapom meg hogy szemétrohadtballibsizsidókurvaanyám. :D pedig pont az ellenkezője, csak használom az agyam és rohadtul nem értek egyet a hasonló szemétkedéssel, mindegy melyik oldalon folyik éppen.

conchita wurst 2018.02.18. 12:54:42

amikor lipsi kormány volt senkitől nem kértek semmilyen beleegyezést, csak lefotózták a gyereket azt betették az újságba

Úgyhogy ami most folyik az már szinte Holokauszt, vagy még rosszabb!

datam 2018.02.18. 12:56:51

@conchita wurst:

Figyeljmár te csöködt kolbász... kurvára nem vagyok attól ballibsi, mert nem szopom le a fidesz faszát gondolkodás nélkül. Tudom, hogy a narancssárga, nagyságos viktor ostoba pofájával kibélelt agyadba nem fér bele, de van ám olyan jobboldali ember is, akinek csípi a szemét, amit ezek a szarjankók évek óta előadnak. Na hess picsába, osztják a krumplit, le ne maradj!

2018.02.18. 12:59:10

@datam:

"Egyébként nekem az nem tiszta, hogy ha nem írnám alá, akkor mi lesz a gyerekkel?"

Már semmi, mert az egészet visszavonták, de addig is kicsit feljebb bemásoltam a nyilatkozatot és kiemeltem a lényeget. Szóval, aki nem írta volna alá, annak a gyereke egyszerűen nem vett volna részt óvodai ünnepségen, programon, stb.
Sajna a szövegezésből ez következett.

conchita wurst 2018.02.18. 12:59:26

Csak 4 éve volt, amikor a lipsik bebizonyították végre a fidesz kormány korupcióját, a híres bajai korupció videóval, ami körbejárta a lipsi netet, a HVG hozta a csúcs botrányt.

Rejtett kamerával vették fel a korupt fideszeseket Baján. Nem kértek beleegyezést a felvételről, de aztán kirakták a HVGbe, meg az Indexre simán.

A ciki az vót amikor a DKs cigány bevallotta h a ők rendelték az ÁLfelvételt az ÁLszereplőkkel, na az is hozzájárult az újabb 2/3hoz.

A lipppsi arcátlanság ismét az égre kiált, de a magyarok már immunisak az ÁLrettegéseikre.

conchita wurst 2018.02.18. 13:00:37

@datam: nagyon helyes h nem vagy mert a ballipsik undorítóak

Az a párt kapja a szavazatom amelyik GARANTÁLJA hogy kenyéren és vízen tartja őket!

2018.02.18. 13:00:42

@datam:

Jól látom, amíg nekem válaszoltál meg is kaptad!? :D
Te aztán önsorsrontó vagy de rettenetesen.... :P

datam 2018.02.18. 13:01:36

@MikeBoy: látod, erről beszéltem. A fogyatékos köcsög azt hiszi balos vagyok, mert nem tetszik amit ezek a getzik csinálnak évek óta. :D kurva viccesek ahogy izzadnak, csak hogy megvédjék az általuk imádott narancsra pingált véreres faszt. Minden nap úgy kel, úgy fekszik, hogy imádkozik a nagyvezír hája pofájanak, csak hogy megkapja az adománykrumplit, amit a stadionban fog elrágcsálni, miközben vastapssal ünnepli őnagysága dagadtputriscigányát. Alig várom, hogy az ilyenek megdögöljenek végre, és az elvakult párthívő birkák helyett olyan népesség legyen, aki lelövi az ilyen élősködő férgeket, akiket ma politikusnak neveznek.

datam 2018.02.18. 13:06:21

@MikeBoy:

Nade érted, ki felügyeli a gyereket addig? Ki dönti el, hogy mehet a gyerek vagy sem? Se a csoportvezető, se a tanárnéni se az igazgató nem dönthet így, mert a gyereknek nem vehetik el azt a lehetőségét, hogy a csoportos foglalkozáson részt vehessen, csak akkor, ha fertőző beteg. Nekem inkább az a gyanúm, hogy hirtelen magatartászavaros, kezelhetetlen, antiszociális lesz az addig tündér gyerekből, aztán szépen eltanácsolják az intézményből. Amiben az a vicc, hogy ha körzeti intézmény, akkor ha ahoz a körzethez tartozol, köteles másnap visszavenni a gyereket. Persze értelmes ember a környékre nem vinné soha többet.

conchita wurst 2018.02.18. 13:09:55

@datam: 23 milió román fog menni a gyereked helyére ha nem írod alá! Vagy elmennekabankok!

conchita wurst 2018.02.18. 13:11:11

Csak 4 éve volt, amikor a lipsik bebizonyították végre a fidesz kormány korupcióját, a híres bajai korupció videóval, ami körbejárta a lipsi netet, a HVG hozta a csúcs botrányt.

Rejtett kamerával vették fel a korupt fideszeseket Baján. Nem kértek beleegyezést a felvételről, de aztán kirakták a HVGbe, meg az Indexre simán.

A ciki az vót amikor a DKs cigány bevallotta h a ők rendelték az ÁLfelvételt az ÁLszereplőkkel, na az is hozzájárult az újabb 2/3hoz.

A lipppsi arcátlanság ismét az égre kiált, de a magyarok már immunisak az ÁLrettegéseikre.

datam 2018.02.18. 13:16:11

@conchita wurst: :D :D kurva vicces vagy. :D amúgy mit zavar téged a románok érkezése, mi? Kaptak szavazati jogot, állampolgárságot, nagy barátaid, nem? :D

conchita wurst 2018.02.18. 13:19:13

@datam: Minden magyar a barátom, állampolgárságtól függetlenül, s minden lipsi -álampolgárságtól függetlenül- ezek ősi ellensége.

conchita wurst 2018.02.18. 13:22:02

@datam: De jut eszembe ismerek egy Titusz nevü igazi szőröstalpút is, aki román nemzetiszocialista, na még őt is többre becsülöm mint a sorstalan lipsi jöttmenteket!

2018.02.18. 13:27:11

@datam:

A szülő dönt így.
Ha nem írta volna alá a nyilatkozatot, az azt jelenti, hogy nem járul hozzá, hogy a gyereke részt vegyen olyan programokon.
Azt most ne kérdezed, hogy a gyerek hol van addig, ha a program normális időben van.

datam 2018.02.18. 13:46:22

@conchita wurst: szerinted az magyar, akinek már a nagyanja sem lakott Magyarországon, azóta sem lakik senkije Magyarországon, az utolsó olyan rokona, aki Magyarországon lakhatott akár egy percig is, az közel 100 éve született? Szerintem semmi köze a magyarokhoz az ilyen embernek. De vegyük másképp. Milyen jogon ugat bele bárki az életembe, aki nem érzi a választásának következményeit a bőrén, soha egy kurva másodpercig sem? Miért van több koga egy Magyarországon soha nem élt, soha ide egy forintot nem adózó, soha egy másodpercig a közterhet nem viselő embernek, mint annak, aki mondjuk az elmúlt 10 évben ment el innen jobb élet reményében?

conchita wurst 2018.02.18. 13:57:14

@datam: na akkor te ety buta lipsi vagy, pedig adtam neked 1%ot

A lipsik undorítóak, s a politikának nem szabad a ferde hajlamaikkal foglalkozni, nem is foglalkozik, ezért szeretem az országunkat.

1. Magyarország az ahol magyarok élnek. Nem ahogy a lipsik képzelik.

2. A magyarok mindenhol érzik a választások következményét, ezért szavaznak itthon, a határon túl és nyugaton is a magyar nemzeti kormányra. Ha nem éreznék a következményét, nem mennének szavazni -s eleve az állampolgárságot se vennék fel-, mint ahogy a magyarországiak 50%-a se megy szavazni.

3. "Miért van több koga egy Magyarországon soha nem élt, soha ide egy forintot nem adózó, soha egy másodpercig a közterhet nem viselő embernek, mint annak, aki mondjuk az elmúlt 10 évben ment el innen jobb élet reményében?"

- többet várnék egy lipsi propaganda-hazudozásnál, ilyen fontos kérdésben. Ha fogalmad sincs róla, minek reklámozod? Aki elment cselédnek Londonba, pontosann ugyanolyan szavazati joga van mint a kassai magyaroknak. Ha van lakcíme magyarországon akkor a követségen szavaz, ha nincs akkor levélben. Hol a probléma.

Mr. Waszabi 2018.02.18. 14:29:07

@teéjesenmindegy: Dehogy. A törvénysértést a feltételhez kötéssel valósítják meg. Azaz, hogy csak az mehet a buliba, aki aláírja a hozzájárulást. Ezt az adatvédelmi törvény is tiltja, de az európai adatvédelmi rendelet kifejezetten szankcionálja. Igaz, ez utóbbi csak május 25-től lép érvénybe, de akkor is prosztóság pár hónappal az előtt ilyen nyilatkoztatást kicsikarni.

conchita wurst 2018.02.18. 14:41:11

@Mr. Waszabi: 'A törvénysértést a feltételhez kötéssel valósítják meg. Azaz, hogy csak az mehet a buliba, aki aláírja a hozzájárulást. '

Ezt hol lehet elolvasni? A ződ dossziéban?

datam 2018.02.18. 14:54:56

@conchita wurst: mondjuk a szerződésben. Oda van leírva, hogy akkor mehet a gyerek, ha hozzájárulsz a fényképezéséhez. Segítek, ne aggódj, az ilyen pártkatonáknak a három agysejttel úgysem megy az írott szöveg értő olvasása. De nem is kell, elég nektek bégetni és bólogatni, ez az elvárás.

inebhedj - szerintem 2018.02.18. 15:14:57

@MikeBoy:

Egyszerűbben kellett volna, igaz?

conchita wurst 2018.02.18. 15:21:21

@datam: és a szerződés hol van? A ződ dossziéban?

Mert a posztban nincs, s a cikkben se nincs, amire a poszt hivatkozik. Maradjunk abban hogy ott van ahol a 23 milióromán, a ződ dossziéban.

datam 2018.02.18. 15:23:33

@conchita wurst: tudtam, hogy fogyatékos vagy, de azt nem, hogy ennyire és halmozottan. Eddig szántalak, mostmár inkább sajnállak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.18. 15:28:11

@conchita wurst: Te beszélsz ferde hajlamról? Ezzel a nickkel? Miközben Éheslóval megbeszélitek a pride-os élményeiteket?

@A tudomány sosem téved!: Nahát! Nem tudtam hogy a Clausius-Clapeyron egyenletben Orbán mint szorzó szerepel.

@VáradiJános: "pedifilokkal" - Az mi? Idegesnek tetszik lenni, mert kikosaraztalak? :-))

conchita wurst 2018.02.18. 15:32:09

@datam: Mér, mer bemondásra nem hiszem el a B1 lipsiblog véleményét?

Ők megírták büszkén azt is hogy nemkellkerítés, nemmegoldásakerítés, nemállítjamegakerítés, akitmegállítannak embertelenakerítés

Minden fasságot megírnak, de a magyarokat a véleményük nem érdekli.

conchita wurst 2018.02.18. 15:35:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szálljál lefele a nikkemről te homok fób! Milyen lippsi vagy gondolkozz!

midnightcoder2 2018.02.18. 15:35:34

@datam: Igazad van, egyiknek sincs köze hozzá. Az szavazzon aki az elmúlt 4 évben itt fizetett adót, vagy volt nyugdíjas vagy gyes-es, gyed-es.

2018.02.18. 15:47:28

Ezt a nyilatkozatot amúgy vissza lehet utólag vonni nem? Más dolog, hogy érdekli-e őket.

datam 2018.02.18. 15:58:10

@conchita wurst: tudod mit nem értek? Hogy mit keresel itt, ha annyira csípi a szemed. Ötletem van, mégpedig hogy becsületes pártcsicskaként holnap rohansz a fityisz irodába, és mélytorkos bubázás közben lejelented, hogy hányszor írtad le a ballibsi kifejezést, majd miután az ánuszrózsa körül lenyalod a maradék kis kalózmazsit, boldogan átveszed a kiló adománykrumplit. Ezek után a kis választmányod is boldog, és te is, mindketten azt kaptátok, ami jár.

datam 2018.02.18. 16:02:57

@vuvuzela importőr: mint mindent, ezt is biztosan vissza lehet vonni. De nem akarod te azt a gyerekednek, amit utána kapni fog, mert biztosan rajta csattan először, főleg ilyen seggnyalásban kiváló intézményben. Mondjuk, nekem valami olyami rémlik, hogy nevelési intézményben mindenféle politizálás tilos. Lehet, hogy azóta változott, de amikor én jártam suliba, akkor tudom hogy tilos volt, mert egy órára készültünk kampánnyal, politikával kapcsolatos beadandóval, és nem igazán díjazták, sőt szőnyeg szélére állítottak minket, pedig direkt minden akkor létező párt szóróanyagát odaraktuk, hogy véletlen se gondolja senki azt, hogy akármelyik hülye mellett kampányolunk.

VáradiJános 2018.02.18. 16:04:42

@datam: anyabaszó pondró vagy, ennyi, a nejed pedig egy fasszoppantyú-masina

VáradiJános 2018.02.18. 16:06:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: belekapaszkodtál a lényegbe, gyerekbaszó állat

2018.02.18. 16:07:27

@inebhedj - szerintem:

Nem is tudom. Ennek megválaszolásához nagyon komoly elemzést kellene végeznem.

VáradiJános 2018.02.18. 16:07:39

@datam: a vén kurvát kiásod néha megdugni?

datam 2018.02.18. 16:13:33

@VáradiJános: anyádat? Nem. Miután te megraktad, nekem már nincs gusztusom.

teéjesenmindegy 2018.02.18. 16:49:46

@Mr. Waszabi: Tudod az a helyzet, hogy az adatvédelmi törvényben valahogy úgy van, hogy tömegrendezvényeken nem kell engedély ahhoz, hogy fényképet csináljanak. Ugye életszerűtlen, hogy egy meccsen, koncerten vagy tüntetésen a fotós engedélyeket szerezgessen be. Szóval, szerintem meg sem kéne kérdezni, hogy az önkormányzat által fenntartott oviban egy rendezvényről az önkormányzat lapjában lehet-e felvételt csinálni.
De igen, ha a t. szülő nem akarja, hogy a gyerekéről fényképet csináljanak (másik hetven ovissal egy csoportképen) akkor ne vigye oda.

Tényleg a jó isten áldja már meg az unatkozó ballibákat, ez miért baj? Átadnak egy ovit, amiről csinálnak képeket, és beteszik a helyi újságba. Valami aláírással, hogy " A pillangó csoport szép új játszóterme" Szerinted a Gyurcsány által megölelgetett gyerekeknek lett bármi baja?
Ahhoz meg már tényleg betegnek kell lenni, hogy pedofiloktól rettegjen némelyik hülye itt fent. Bazmeg, az húzzon zsákot a gyereke fejére, nehogy ránézzen valaki..

teéjesenmindegy 2018.02.18. 16:55:48

@Mr. Waszabi:
". A Fidesz az önkormányzat által (közpénzből) fizetett fotósától ugyanis nem elvárható, hogy csak azokat fotózza, akikre engedélye van."
Mert a nickgrabowsi nevű barom szerint, ha az az elvárható, hogy mondjuk egy óvodai kórusénekélsnél, vagy sorbanállásnál a fotós majd odamegy, aztán eligazgatja, hogy ki hol álljon, hogy ne látsszon. Esetleg kitakarja a fejeket.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.18. 17:24:31

@VáradiJános: Már megint udvarolsz! Mondtam hogy nincs esélyed. Egyrészt fogazol, másrészt a kuncsaftjaidnak az a tapasztalata hogy téged szopatni olyan mint a bungee jumping, közben nem szabad lenézni. Mindenki rád panaszkodik a nemibeteg gondozóban és orvosként csak azt tudom nekik tanácsolni, ne álljanak veled szóba. A kolléga a proctológián pedig még mindig sokkban van, hogy egy rózsát húzott ki a seggedből amivel aztán szerelmet vallottál neki.

gázóra ellenőr 2018.02.18. 17:59:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Megállás nélkül koslat utánad, te meg belerúgsz csak. Milyen szívtelen alak vagy te!

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 18:02:36

Hülyék vagytok, hülyék is maradtok, tuti recept az örökös ellenzéki léthez.

VáradiJános 2018.02.18. 18:43:19

@HúsIeves: arra gondolsz, hogy szépen érvelnem kéne annak a féregnek aki elotte kifejtette, hogy meg kéne halnia az egész családomnak? (Nem ilyen finoman írta.) És hiànyolom a hasonló kérdésedet az elvbarátaid felé....

VáradiJános 2018.02.18. 18:48:37

@gázóra ellenőr: igen, parazita, koslatok a pedofil haverod után, mert le kell vadászni az összes aberràlt férget, törvény elott kell felelniük. Ez az állat a múltkor beismerte, hogy mennyire vissza kell fognia magát kislányok jelenlétében, de a szakértő szerint nagy valószínűséggel ez nem mindig sikerült neki. Ha csak azért kiállsz egy ilyen mocsadék mellett, mert kellemesen libejális demokjata, akkor úgy kell neked.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 18:55:03

"HúsIeves
2018.02.18. 18:28:40
@VáradiJános: Csak mocskolódásra futja? "

HúsIeves

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2015.11.15. óta tag.

"HúsIeves 2017.08.17 17:11:22
@VaradiJanos: Látjuk hogy nem tudod megbocsátani a zsidóknak hogy anyád nem kapott kölcsönbe kotont, amikor kiállt a sarokra és azt a biológiai hulladékot - téged - ami ennek eredménye, mindig gyűlölte."

Ez szinte költői

2018.02.18. 18:55:57

Hát gyerekek egy olyan siró troll nincs még egy a világon, mint ez a váradi.
Egy troll akar komolyan venni bármilyen hozzászolást itt és nyafog?
Kezdem azt hinni, hogy a trollok olyan élőlények, amelyek képesek a mutációra....

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ А GYÚRCSÁÁNY!2 2018.02.18. 20:12:12

@eßemfaßom meg áll: Óóóó... látom nagyon megfogott téged ahogy lealáztam @VáradiJános: -t, ennek hatására az egész életművemet áttekintetted. :-D

VáradiJános 2018.02.18. 20:16:29

@HúsIeves: kurt úrfi! Nem kellett sokat kutakodnia.

eßemfaßom meg áll 2018.02.18. 20:21:54

@HúsIeves: "lealáztad" ez jó :) ha eszed nem is sok de legalább humorod az van :)

2018.02.19. 08:02:08

@teéjesenmindegy: Bocs, bunkókám, de legalább ne égesd magad le, mert ezen amit idehánysz, csak nevetni lehet. Saját magad hazudsz önmagadnak !
És ha kérhetem, annak és azt cimkézd, aki otthon elédbe rakja a kaját az asztalra. Na az a fasz és te, te bunkócska !
1. A kifogásolható cikkben szereplő eset, megtörtént a szülők engedélye nélkül, vagyis a gyereket diszletnek használták fel. Térdeplő és ázó, fázó, esőben, hóban álló és az úton térdeplő esetről irt a blogger. Ezt olyan nehéz felfogni ?

2, Hol irtam hogy a kisovodások kapnak a beszámolóból te agyhalott ? Én azt írtam hogy nem érdekli őket és inkább hagyjuk őket játszani, gyerekeknek tekintsük őket és nem holmi kirakatbábunak. A politikusok mellett álló zombiknak --díszletként--ott vagy te és a sok lakáj és seggnyalonc.

3. Hogy az átkosban mi volt az már csak nosztalgikus emlék. De hogy ilyen nem volt az biztos, mert akkor még nem volt net, nem látta ország-világ hogy hol és hogyan égeti le magát a sok agyhalott, többek között te is. Csak tudod, anno, még nem avattak mindig mindenütt óvodákat--mert vidéken nem sok helyen volt. És csak hogy tudd, nem volt akit érdekelt volna egy beszámoló. Mint ahogyan most sem, de a tapsolóknak, a díszletnek ott kell lenni, mert a politikus patronálja az intézményt--csak azt felejted el te is, hogy a mi adónkból és a mi pénzünkből.

Ha kérhetem, tessék értelmezni vagy valamit letenni. Egy OKJ_s -s tanfolyamot vagy a gépet, igy legalább nem röhögnek az ostoba hazugságaidon. Buta vagy és bunkó, még akkor is ha okosnak hiszed magad. De legalább van önbizalmad, ha már eszed nincs ! Az is valami , igaz ?!

Azt pedig hogy ki hogyan félti a gyerekét, unokáját és hogyan szeretné megóvni az ilyen szájtépő agyhalottaktól, abba ha lehet nem kellene beleszólni. Kuss van onnan és ettől, még neked is ! Ám ha majd a te gyerekedet --unokádat fogják ijesztgetni, holmi drogos, agyhalott bunkók,--mint teszik ezt sok helyen-- akkor is ezt fogod mondani ? Majd akkor pampogj és verd a nyálad, idióta, baromarcú seggfej .
süti beállítások módosítása