A B1 blogcsalád



4 dolog, amit a fideszeseknek hazudniuk kell Orbán vejéről

2018. február 16. - nickgrabowszki

Ezek nem is képviselők, hanem papagájok.tib.jpg

Újabb jel, hogy érzékenyen érintette a kormánypártot Tiborcz István szervezett csalási ügye. A Fidesz nem tudta eltitkolni vagy elhallgatni a botrányt, most már kénytelen válaszolni rá. Mint az 1300 (valójában 2300) befogadott menekült ügyében, ezúttal is kommunikációs útmutatót küldtek a képviselőiknek, mit kell mondaniuk, ha a kukacos ellenzéki sajtó netalán kérdezni meri őket erről.

Simicskának azonban lehetnek még barátai a Fideszben, ezért Gulyás Gergely frakcióvezető levele egyenesen a Magyar Nemzetnél landolt.

Itt vannak a panelek, valamint annak bizonyítékai, hogy ezek hazugságok, csúsztatások vagy mellébeszélések.

1. "Az Elios-jelentés egy brüsszeli kampányjelentés, Brüsszel beavatkozása a magyar választási kampányba."

Az Elios-jelentés nem kampányjelentés, hanem az Unió Csalás elleni Hivatalának állásfoglalása. Nem beavatkozás a választási kampányba (az OLAF nem indul a választáson), hanem

feljelentés.

2.  "2014-ben is a választások előttre időzítették az ezzel kapcsolatos híreket, most ugyanezt teszik. Ezt az ügyet egyszer már kivizsgálták, most csak megismétlik a vádaskodásokat."

Ezt az ügyet egyáltalán nem vizsgálták ki, hanem a Polt-féle ügyészség vagy még mindig vizsgálja vagy nem emelt vádat. Hogy történt-e bűncselekmény, azt egy független bíróságnak kellene megítélnie (amíg az újabb kétharmaddal fel nem számolják azokat is), amihez persze előfeltétel a vádemelés. Polt így tudja blokkolni a Fidesznek kellemetlen ügyeket, nem véletlenül lett az ügyészségnek vádemelési monopóliuma.

3. "Orbán Viktort próbálják támadni vele, pedig az OLAF-jelentéssel érintett időszak nagy részében a Simicska Lajos vezette Közgép volt a tulajdonos."

Ez igaz, csak mellébeszélés. Itt írtunk arról, hogy a cég alapítója, eljárója, operatív vezetője, valamint utóbb tulajdonosa is Tiborcz István volt. Simicska nem részesült a csalással szerzett jövedelemből, osztalékot sem vett ki.

+1. De akkor ott a probléma, ami még Gulyás Gergelynek is feltűnt, hogy valamely akadékoskodó újságíró esetleg felveti, 

De Tiborcz István is tulajdonosa volt a cégnek.

Erre azt kell mondani a papagájkommandónak:

"Még egyszer megismétlem, a vizsgált időszak nagy részében a Simicska Lajos vezette Közgép volt az Elios többségi tulajdonosa."

A helyzet azonban az, hogy

  • Simicska nem vett ki pénzt az Eliosból.
  • Tiborcz viszont milliárdos lett belőle.

Minden más hazugság vagy mellébeszélés.

Egyszer, majd, valamikor, ha Magyarország újra jogállam lesz, és nem lesz kiváltságos kaszt, nemcsak Tiborcznak kell leülnie az elsíbolt 13 milliárdot, de némely ügyészeknek is felelniük kell a kötelességteljesítés elmulasztása miatt.

A bejegyzés trackback címe:

http://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr413674092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 09:54:09

@Womb Raider:

"Az én nácim jó náci, minden más náci rossz... ugye?"

Minden náci rossz náci, a Fideszes is, a Jobbikos is, sőt, el lehet ismerni, hogy az MSZP szavazók között is sok rasszista van, az is rossz.

" Mi a véleményed Izrael külpolitikájáról? Az ő nacionalizmusuk ellen is rendezel ilyen heves kirohanásokat, kicsi gyűlölködő görcs?"

Offtopic, terelés. Ennyit tud a hülye náci Fidesz droid. Nem szoktam Izrael politikájáról vélemény mondani, mivel én nem vagyok olyan hülye, mint te, hogy arról nyilatkozzak, amit nem ismerek.

"Zsidók? Neeem?"

Nem. Neked mindenről a zsidók jutnak eszedbe?!

"ennek a nagy benépesítettségnek azért olyan sok nyomát eddig nem leltük ."

szlávok:
mivel tudom, hogy minden régészeti leltnél annak szláv mivoltát kérdőjeleznéd meg, itt van egy, amely tuti biztosan szláv:
mult-kor.hu/20090722_regeszeti_szenzacio_glagolita_iras_zalavarrol

bolgárok:
www.academia.edu/4062401/A_K%C3%A1rp%C3%A1t-medencei_bolg%C3%A1r_t%C3%A9rh%C3%B3d%C3%ADt%C3%A1s_a_IX._sz%C3%A1zadban._T%C3%B6rt%C3%A9neti_%C3%A9szrev%C3%A9telek_a_r%C3%A9g%C3%A9szet_t%C3%BCkr%C3%A9ben._A_Wosinsky_M%C3%B3r_Megyei_M%C3%BAzeum_%C3%89vk%C3%B6nyve_XXXI_2009_37_56

btw. a honfoglalást mennyi régészeti lelet igazolja?!

" Fura, hogy te mindenkit szívesebben látnál errefelé, mint a magyarokat."

Fura, hogy te a magyarok bejövetele előtt magyarokat akarsz itt látni. Nálad a nacionalizmus erősebb, mint a logika.

Mészáros Lőrinc:

24.hu/kozelet/2018/01/15/unios-forrasokbol-gazdagodott-meszaros-lorinc/
444.hu/2018/02/15/par-honap-alatt-75-milliard-forintosra-hizhat-meszaros-gomboc-reszvenytarsasaga

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 09:56:01

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "A nyugdíjpénz "ellopása" pozitívum."

az anyád megerőszakolása a pozitívum.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.18. 10:30:40

@kolompa lole 1111:

A nyugdíj állami feladata, privatizálása emberellenes, plusz abszurd lépés volt. Visszacsináélás az utóbbi évtized legjobb gazdaságpolitikai intézkedése volt. Ennyi az egész.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.18. 10:36:40

@kolompa lole 1111:

A "demokratikus", értsd ballib oldal programja rossz, s még lopnak is ugyanúgy. De ha nem lopnának, akkor se őket választanám a rossz programjuk miatt.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.18. 10:47:23

@rabelais:

Te valami manyup-cápánál voltál seggnyalói állásban, hogy ez ennyire személyesen érint téged? Törődj bele: a nép visszavette gazdáidtól az elsíbolt nyugdíjvagyont, s SOHA - ismétlem: SOHA - nem fogjátok már rátenni tolvaj mancsotokat. Ez van, lasssan omladozik szemét diktatúrárok...

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 10:52:22

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: mindenki érintett. Orbán tőlem több, mint egymilliót lopott magánnyugdíjban.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 10:53:50

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: a magánynugdíj pénztárnál volt egy számlám, azon ott voltak a milliók, az én nevemen. az az enyém volt. ezt Orbán ellopta, most nincs sehol.

morph on deer 2018.02.18. 11:09:16

@szopjátok le a arabjaitokat tetű sorosbérencek

“EGY TIZED MASODPERCNYI GONDOLKODAS NELKUL RAIRATNAM ORBANRA, ES CSAPATARA A LAKASOMAT, HA EZZEL MEGTUDNAM AKADALYOZNI A KORMANYVALTAST.”

Közben ne felets el pár petákot félretenni a gyógyszeredre is, nagyon látszik a hiánya ha kihagyod...

David Bowman 2018.02.18. 11:24:42

@rabelais: Megcsináltatta a fogát belőle a kuszafogú nő.

David Bowman 2018.02.18. 11:25:34

@rabelais: Látod, nekem nem volt, mert előre láttam a végét.

Womb Raider 2018.02.18. 12:35:50

@rabelais: És összevertek valakit? Kicsi csacsi... almát az almához..

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 12:50:07

@Womb Raider: 2006-ban egy illegális tüntetés államrend elleni lázadóit oszlatták. Ezzel szemben a Fidesz rendőrei legális tüntetésen voltak azonosító nélkül.

Womb Raider 2018.02.18. 12:53:08

@rabelais: A bevándorláskori mesegyűlytemény nem érdekel, mert kb. 10 évente átírják a történelmet, amiben van logika, mikor új információk látnak napvilágot, de attól már távol vagyunk, hogy egészen pontos infóink legyenek. Mindenki kiszemezgeti a saját narratíváját igazoló elméleteket, 'bizonyítékokat' aztán harc, kard ki kard!

A mészárosos meséd meg látom finomodik. A havi 200 000 000 000 Ft jó poén volt, de nem jött be. Aztán amíg nem tudsz különbséget tenni egy megrendelés költségvetése az annak egy részét képező nyereség között, addig inkább menj és protestálj a náci fészbúk ellen.. hadd röhögjenek már ők is.

Hét év alatt 476 milliárd... hmm... ez miként is arányul azon időszak összes közbeszerzéséhez? Másrészt az elnyert tenderek melyikéről van bizonyítékod, hogy semmit sem építettek? Tekerj egy rakétát, az ellazít és akkor nem ugrasz mindenre habzó szájjal.

Womb Raider 2018.02.18. 12:57:59

@rabelais: Értem! Jogsértésre jogsértéssel válaszoltak.. stimmt..
Akkor hadd kérdjek valamit: a Parlament előtti hőzöngés azon momentuma, amikor a sorfalat álló rendőrök közül többet is rángattak, lökdöstek a "fiatalok" az jogszerű, a bejelentett megmozdulás forgatókönyvében szereplő és engedélyezett reakció volt? Vagy amikor az egyik ellenzéki wannabe politikus kölök arról szónokolt, hogy be kell vonulni a Parlamentbe és kirángatni a képviselőket, az milyen rend ellen irányuló megmozdulás volt? A Magyar Országgyűlési képviselők legitim, demokratikus úton megválasztott képviselői a magyar választópolgároknak, az ellenük irányuló támadás felfogható az államrend megdöntésére tett kísérletnek. Tévednék?

Womb Raider 2018.02.18. 12:59:09

@Womb Raider: Ja... még annyit.. ha a tüntikéző ifjak megmozdulásait csípőből nem engedélyezte volna a belügy, ahogyan anno Fegyenc &Co. tette, akkor mi lett volna?

Womb Raider 2018.02.18. 13:00:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Te valami manyup-cápánál voltál seggnyalói állásban, hogy ez ennyire személyesen érint téged? "

Egy túróst... csak magyarfóbiás nagyazesze jobbatudja megmondóember. Nézd már meg a nickjét...

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:06:01

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"A nyugdíj állami feladata"

A kommunistáidnál. De mi már 89-ben rendszert váltottunk, lemaradtál kicsit... Pont azért nem működött a kommunizmus, mert ha állambácsi mindent készen a segged alá tol, nem fogsz dolgozni, mert minek. De akkor meg ki fog? A pénz a munkajutalma - lenne elvileg, ha nem megint a kommunizmusban lennénk újra.

A komcsi nyugdíj se csak úgy a fénymásolóból jön ki, mi adófizetők dobjuk össze. De míg a kommunista modellben mindig az előtted állót dotálod, téged meg majd valaki mögötted, addig a kapitalista modellben mindenki magának gyűjt. Értelemszerűen magának sokkal nagyobb kedvvel mint másnak. Ezért nem működik a komcsi modell, míg a kapitalista igen. Ez tényleg ilyen egyszerű.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:07:49

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Nem, a demokraták programja jó, a jobberkommunistáid programja a szar és még lopnak is mellette, miközben a demokraták soha.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 13:08:50

@Womb Raider:

"Jogsértésre jogsértéssel válaszoltak.. stimmt.."

Orbán rendőrsége legális tüntetésre válaszolt jogsértéssel. Ez téged nem zavar, mert egy kettős mércés, elfogult, Orbánt leszopó faszfej vagy.
"a Parlament előtti hőzöngés azon momentuma, amikor a sorfalat álló rendőrök közül többet is rángattak, lökdöstek a "fiatalok" az jogszerű, a bejelentett megmozdulás forgatókönyvében szereplő és engedélyezett reakció volt?"

Az az autók és kukák felgyújtásához, barikádemeléshez, rendőrök utcakővel való dobálásához és a tankos támadáshoz képest nulla.

Megint, az agyhalott, Orbánfüggő Fideszdroid kettős mércéje. Megint szopsz. nem unod még?!

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 13:10:54

@Womb Raider: 2006 október 23-án volt egy pár engedélyezett tüntetés. és volt egy olyan zavargás, amelyhez engedélyt sem kértek. az utóbbit számolták fel, mert a közrendet megsértették. jogállamban a rendőrségnek ez a feladata, ezt várom el tőle.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:13:24

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Mit vett "vissza", te szerencsétlen? Soha nem volt a tiéd, mert nem rakál bele semmit. Most meg a miénkből lóbálod a lábadat luxusnyugdíjon.

Tudom hogy azért jó neked az ingyenélősködés, mert adócsaló minimálbéres vállalkozóként nem raksz bele semmit, a manyupból így nem is kapnál vissza semmit, a kommunista államit meg így is pumpolhatod, de ennek a rendszerváltás után behajtás lesz a vége, nem luxusláblógatás!

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:14:53

@rabelais:

Csak? tőlem 3-at. Pedig még messze a nyugdíj.

Womb Raider 2018.02.18. 13:15:00

@rabelais: Nem ezt kérdeztem:))))

Másrészt azt te is tudod, hogy az a megmozdulás egy aljadék hazudozó kiprovokált szituációja volt, hátha sikerül valami olyan káoszt teremteni, ami lehetőséget nyújt a hatalmuk bebetonozásához. Nagyon sok a tisztázatlan mozzanat, érthetetlen rendőri mozgások és rendőri tétlenség és továbbra is ott a megválaszolatlan kérdés: Kik voltak a beazonosíthatatlan de kiemelkedően brutálisan 'intézkedők'
Kár, hogy nem hagyták ott az útlevelüket, ahogyan az ikertornyokat állítólag leromboló tenoristák.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 13:15:56

@Womb Raider: valójában, ha ma a baloldalon lenne olyan csőcselék, amely bejelentés nélkül vonul az utcára (idáig még spontán megmozdulás esetén a rendőrség nem lép közbe, 2006-ban sem lépett), és autókat gyújtogatnának, kirakatokat törnének be, kukákat gyújtogatnának, barikádot emelnének, a végén pedig egy tankkal indulnának meg a rendőrségnek, akkor azt szeretném, ha ezt Orbán rendőrsége szintén feloszlatná, méghozzá a legális, legerélyesebb eszközökkel. ugyanis a rendőrnek ilyen esetben szabad erőszakot alkalmaznia. ezért erőszakszervezet, te kis butus Down-kóros agyalágyult Fideszes!

és azért kívánnám ezt, mert a jogállam még mindig fontosabb, mint a maffiakormány megbuktatása. az erőszakos forradalom ideje akkor jön el, ha a diktatúra erősebb fokozatba lép. még eljöhet.

Womb Raider 2018.02.18. 13:18:20

@rabelais: Blablabla. Az államhatalomtól meg azt várom el, ha saját bevallása szerint sem végezte a munkáját, minek következtében lejtőre lökte az országot, akkor az a kormány azonnal mondjon le.
Egyébként az ilyen-olyan tüntetésekről, zavargásokról.. ide a rozsdás bökőt, hogy a Majdan kapcsán semmi ilyen jellegű aggályod nem merült fel engededélyezett megmozdulás és az államrend megdöntésére irányuló tevékenységeket illetően. :)
Vagy tévednék?

Womb Raider 2018.02.18. 13:20:04

@rabelais: A diktatúra már itt van, abban élük, hiszen nem a baloldal, de leginkább: nem a liberális agyamentek kezében a hatalom. Ez skandalum, ez felülír minden törvényt. Minden hatalmat a szovjeteknek!

Womb Raider 2018.02.18. 13:22:34

@rabelais: Azon elgondolkodtál, miért is nem vonul a nép az utcára? (nem vagyok geci, segítek: mert elégedett azzal, ami jelenleg folyik. Dacára az eltagadhatatlan disznóságoknak és még mindig inkább ezt választják, mint párszázezres támogatottságú magyargyűlölő dilettánsok ámokfutását. )

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 13:24:18

@Womb Raider:

"A bevándorláskori mesegyűlytemény"

azért az szép dolog, amikor a hülye Fideszes elszólja magát, hogy a magyarok ősei bevándorlók voltak. azt elmondanád, hogy útlevelük volt-e, és kopogtattak-e szépen a kerítésen?:)

"A mészárosos meséd meg látom finomodik. "

nyilván költői túlzás volt. Mészáros évente lop lassan százmilliárdot, havonta csak milliárdokat, de az összeg elég meredeken emelkedik, szóval eljöhet még a havi százmilliárd is. csak az a kérdés, hogy Orbán mennyire egy emberrel lopatja el az összes lopását. a manyup például 3000 milliárd volt egy tollvonással.

na most azon vitázni, hogy Mészáros havi tíz vagy százmilliárdokat lop, nem lényeges kérdés. mert lop, és kurva sokat lop, és többet lop, mint eddig bárki a baloldalon.

"Hét év alatt 476 milliárd... hmm... ez miként is arányul azon időszak összes közbeszerzéséhez? "

nem ahhoz kell mérni, hanem, hogy ez nagyságrendekkel több, mint amennyit a baloldalon valaha loptak.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 13:25:24

@Womb Raider:

"miért is nem vonul a nép az utcára?"

vonul az, a legnagyobb nép, ami utcára vonult, a Fidesz ellen vonult, de ez nem a jobboldali csőcselék.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:25:47

@Womb Raider: A parlament előtt ti hőzöngtetek 2006-ban, az alkotmányo államrend megdöntésének kísérlete közben, Orsós Cigány Viktátor döntögette jogellenesen a parlament + rendőrség által kielyezett korlátokat, a fradista haverjaid uszítottak a rendőrök megverésére, autók felgyújtására, a tv székház kifosztására, felgyújtására. Enyhén megúsztátok pár kilőtt szemmel, én sortüzet vezényeltem volna, a túlélőknek pedig instant TÉSZ. Mert mind hazaáruló volt ott, a magyar nép ellensége. Ezek a gazdáid.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 13:26:45

@Womb Raider: nem a kérdésre reagáltál, hanem egy jelzőre, ami terelés volt. te állandóan ezt csinálod, amikor nincs igazad, és már egy szar "érvet" se tudsz összekaparni.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 13:27:40

@Womb Raider: és természetesen itt is tereltél az eredeti kérdésről, mert egy geci, hülye Fideszdroid vagy, aki csak terelni tud

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 13:29:42

@Womb Raider: itt is az eredeti kérdésről tereltél, Torgyán szindrómában szenvedsz, meg Majdanra viszed a szót. mert egy hülye, geci Fidesz droid vagy, aki csak terelni tud.

elismerni, hogy nem volt igazad, az nem megy, mert egy féreg vagy.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:30:53

@Womb Raider:

"a megmozdulás egy aljadék hazudozó kiprovokált szituációja volt"

Igen, Orsós cigányvajda provokálta ki, ez már akkor is nyilvánvaló volt. Az már kevésbé hogy miért nem sittelték le azonnal a demokratikus államrend megdöntésnéek kísérletéért. Most nem tudnák szétlopni az országot, sőt, hasznot hajtanának, mert forintjával ledolgoznák az 1. orbán rezsim által okozott mérhetetlen károkat.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:32:15

@Womb Raider:

"Az államhatalomtól meg azt várom el, ha saját bevallása szerint sem végezte a munkáját, minek következtében lejtőre lökte az országot, akkor az a kormány azonnal mondjon le."

Akkor várjuk együtt a hazaáruló tolvaj zsidesz lemondását !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:33:15

@Womb Raider:

Ez Orbáncigány igazi programja, tartótisztjének, Putyin elvtársnak jásza át az országot. Paksot már eladta.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 13:34:49

@Womb Raider:

"miért is nem vonul a nép az utcára? (nem vagyok geci, segítek: mert elégedett azzal, ami jelenleg folyik"

Akkor az 56 előtti Rákosi rezsimmel is elégedett volt, hiszen akkor se vonult az utcára. Meg 56 után se, tehát Kádár is jó volt. Legalábbis nektek, akik a legújabb kommunista diktátort, orsós c. vityát szopkodjátok.

Womb Raider 2018.02.18. 13:55:40

@kolompa lole 1111: Úgy látod, benézett az ablakon valami államcsőd? Bezörgetett az IMF? Vagy kevesled a segélyt?

Dunába lővetésí miniszter... 2018.02.18. 14:00:51

MOCSKOS LIPSIK !
MINDJART JON ORBAN ES BETONBA DONGOL TITEKET AZT GARANTALOM !

Womb Raider 2018.02.18. 14:02:04

@rabelais: Nos, akkor ahogyan másoktól szoktad volt követelni: az állításaid, elméleteid, feltevéseid mellé kérnék bizonyítékokat. A legegyszerűbbtől: hol állítottam, hogy a magyarok ősei nem voltak vándorló, területfoglaló népek? ...a legbonyolultabbig: Mészáros 'lopásai' mikor, hol. mennyit lopott? Vagy simán csak rágalmazol, mert ez van brossúrába.

Amúgy lergyen vér a pucádban és terítsd a lapjaid: ha menesztenénk a kormányt,. kit javasolnál a helyükre?

"vonul az, a legnagyobb nép, ami utcára vonult, a Fidesz ellen vonult, de ez nem a jobboldali csőcselék."

Aha... ha süt a nap tüntikézünk, mind a 80 000 eftársunkkal összefogásban, ha beborul, akkor a kormánydöntés elnapolva. Ne nevettesd ki magad. A baloldal támogatottsága arányaiban jóval kisebb, mint a jobboldali pártoké, azon belül is a fidesz-é.
Bögd már ki, hogy a legjobban Semjénék parlamenti jelenléte zavar...

Womb Raider 2018.02.18. 14:04:33

@kolompa lole 1111: Jól van, sokat ittál, mára elég is lesz ennyi... ne rombold már ilyen vehemenciával a ballib tábor imázsát. Gondolj azokra, akik elvileg egy platformon vannak veled. Mennyire kínosan érezhetik most magukat miattad. Azt hittem egy darabig, hogy taga és ghost a 0K... de te minimum -20K vagy...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.18. 14:25:27

@rabelais:

Nem volt atiéd, az adód egy része volt, szabadon nem rendelkezhettél vele.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.18. 14:26:45

@kolompa lole 1111:

Ami biztos: nincs ok a nyugdíjadókat odajándékozni profitéhes magáncégeknek.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.18. 14:27:54

@kolompa lole 1111:

Én másképp látom.

Nem szavazok olyan pártra, mely az 1990-2010 közti konszenzus mellett áll ki.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 15:08:59

@Womb Raider:

A segílyt te kapod az én pénzemből. És igen, keveslem a nyugdíjkasszámat, amit elloptak, viszont sokallom a fideSSrezsim alatt folyamatosan csak növő államadósságot. Hiányolom a demokrácia legkisebb jelét is, sokallom az 1 főre eső kommunista hazaáruló besúgó KISZ titkárokat.

Szebb jövőt!

kolompa lole 1111 2018.02.18. 15:09:39

@Dunába lővetésí miniszter...:

A te seggedet már megdöngölte apád, azt látom.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 15:12:42

@Womb Raider:

"ha menesztenénk a kormányt,. kit javasolnál a helyükre?"

Leginkább fideszmentes szakértőket, egyetemekről, kutatóintézetekből, akik értenek is hozzá, nem úgy mint a cigányok kommunista pártja. De ha csak pollert lehet választani, akkor a Jobbikot, annak van a legnagyobb esélye leváltani ezeket a gengsztereket, és az minden pénzt megér. Inkább legyen szentkoronatan, meg karlendítés, de a pénzünk maradjon meg! Védjük meg az országot a zsideSStől!

Womb Raider 2018.02.18. 16:38:54

@kolompa lole 1111: Sokallod? Akkor mit is kezdenél a Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai trojka országlása idején GDP arányosan megduplázottal? Az is megvan, ugye, hogy nominálisan a Kádár korszak lezárulta óta folyamatosan emelkedik? Hát, hiszen az államháztartás mindig deficites volt... csak mostanság olyan alacsony, hogy lazán befér a Maastrichti léc alá.. ahogyan a kamatláb is. Ez eddig kb Orbánéknak sikerült és egyedül náluk van remény az euróhoz csatlakozásra. A gdp arányos adósság ugyan még magas.. viszont szépen csökkenget.
Mondom én, hogy kevés a segélyed és csak ilyen szar herbálra futja..

Womb Raider 2018.02.18. 16:40:34

@kolompa lole 1111: :) Álmodj gyökér... az EU-ban a Jobbik még egy darabig nem lesz kormányzati tényező. 1-2 év mosakodás kevés. Az emlékezet annál hosszabb időtávra tekint vissza.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 17:26:54

@Womb Raider:

"hol állítottam, hogy a magyarok ősei nem voltak vándorló, területfoglaló népek?"

nem állítottam, ez az én különkérdésem volt, világossá is tettem

"a legbonyolultabbig: Mészáros 'lopásai' mikor, hol. mennyit lopott? Vagy simán csak rágalmazol, mert ez van brossúrába."

Mészáros lopásaira az igen alapos gyanút a hirtelen gazdagodása adja, amelynek személyes alapjai nem látszanak képességeiben, intelligenciájában, képzettségében, korábbi foglalkozásában. és, hogy ez Orbán miniszterelnökségéhez köthető.

középen van egy ábra "A Mészáros Lőrinchez köthető vállalkozások árbevételének növekedése"

2010: < 900 millió
2016: > 100 milliárd

Hogy túlnyomórészt uniós pénzekből gazdagodik:

atlatszo.hu/2018/01/15/tulnyomoreszt-unios-forrasokbol-gazdagodtak-meszaros-lorinc-csaladi-cegei-az-elmult-het-evben/

Tehát máshoz nem nagyon ért, mint uniós pénzek lenyúlásához.

Hogy konkrét összefonódás is van:

444.hu/2018/01/24/meszaros-polgarmester-munkat-adott-a-sajat-cegenek

Saját bevallása szerint a gazdagságát 3 dolognak köszönheti:

1) szerencsének. ez valószínűtlen. szerencse, tudod statisztika.
2) a jóistennek. hát az ő létezése nem igazolt, ez annyira reális, mint, hogy a télapónak köszönheti
3) és Orbán Viktornak. ez az igazság

egyébként azt tudod, hogy még a Fideszesek szerint is stróman?

24.hu/belfold/2017/06/30/meg-a-fideszesek-szerint-is-orban-tette-gazdagga-meszaros-lorincet/

nem minden Fideszes olyan hülye, mint te.

és, hogy a zsákmányt kiviszi az országból?

mno.hu/belfold/ilyen-meszaros-lorinc-adriai-luxusvillaja-1349913

www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/eszeki-futballfeltamadas-meglatogattuk-meszaros-lorinc-horvat-csapatat-2581379

no, te még soha nem igazoltad az állításaidat tizedennyire sem.

"Amúgy legyen vér a pucádban és terítsd a lapjaid: ha menesztenénk a kormányt,. kit javasolnál a helyükre?"

az a reális, és szerintem jó is, hogy koalíciós kormány legyen. ismerhetőek ennek a szereplői.

"vonul az, a legnagyobb nép, ami utcára vonult, a Fidesz ellen vonult, de ez nem a jobboldali csőcselék."

erre nem válaszoltál, sem az időjárás nem volt kérdés, sem a támogatottság. a tüntetés volt a kérdés.

"Bögd már ki, hogy a legjobban Semjénék parlamenti jelenléte zavar..."

1) megint terelsz.

2) ez engem személyesen zavar, de tudatában vagyok annak, hogy az emberek többségét nem zavarja, és nem ezt tartom Magyarország legnagyobb problémájának. látod, nem vagyok olyan elborult, mint te.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 17:28:10

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

1) akadályoztatva voltam,
2) úgy gondoltam, hogy a maradók bedőlnek
3) úgy gondoltam, hogy a maradók jobban megszívják

ebben tévedtem, hibás döntés volt

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 17:29:01

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: annyira enyém volt, mint egy életbiztosítás, amivel szintén nem rendelkezhetek bármikor szabadon.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 17:30:21

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: a tulajdon nem attól az enyém, hogy én bármikor, korlátok nélkül szabadon rendelkezhetek felette, hanem attól, hogy más nem. például Orbán sem. a lopás ezt megváltoztatja,most Orbán rendelkezett felette, és elherdálta

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 17:35:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: például lehet nekem egy műemlék státuszú épületem. azzal nem csinálhatok szabadon bármit, de ettől még az én tulajdonom.

www.ingatlanjogok.hu/muemlek-epuletek

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.18. 17:37:28

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: de felfoghatjuk felőlem úgy is, hogy a pénz nem az enyém, mert egy szolgáltatásról kötöttem szerződést a nyugdíjpénztárral. ez esetben Orbán Viktor önhatalmúlag felmondta ezt a szerződést anélkül, hogy én felmondtam volna. ehhez sincs joga, ez is törvénytelen.

kolompa lole 1111 2018.02.18. 20:26:31

@Womb Raider:

"Az is megvan, ugye, hogy nominálisan a Kádár korszak lezárulta óta folyamatosan emelkedik?"

... ami aztán az Orbán diktatúra alatt megint megduplázódott. Csak itt a dupla már jóval többet jelent. És amíg Medgyessyék a tanárok fizetését emelték belőle, meg 4-es metrót fúrtak, addig az Orbán rezsim semmit nem csinált, csak ellopta a lóvét. Elvileg a szétlopott manyup pénzeinket ennek a csökkentésére fordították. Csakhogy az nem csökkent, hanem még nőtt is. Akkor hol a lóvénk, gecik?

"és egyedül náluk van remény az euróhoz csatlakozásra."
A többieknek meg már eurójuk van, nem hiú ábrándjaik mint nekünk.

"A gdp arányos adósság ugyan még magas.. viszont szépen csökkenget."
A növekedés az mióta csökkenés, te fidióta? Ja, fideszül így kell hazudni a meredek emelkedést, ez áll a kiadott sorvezetőn...

kolompa lole 1111 2018.02.18. 20:28:40

@Womb Raider:

Ha lenne össznépi emlékezet, akkor a nyuggerbirkák is emlékeznének hogy ezt a mocskos kommunista bandát egyszer már elzavartuk (2002), mégis visszaette őket a fene.

Amúgy a Jobbikra mit kéne emlékezni, volt már kormányon? :D Ja, hogy meg akarsz emlékezni a következő, és hosszú idő után újra magyar kormányról...

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.19. 07:14:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Én értem, hogy te, a náci, geci faszfej azt hiszi, hogy jobban tudja, hogy van-e nekem otthon egy apapírosom valamiról, vagy nincs, de hát ez is az elmebetegséged része.

Továbbá minden ember összeveti az álmait a valósággal, és értékel. Ez alapján fognak az emberek szavazni áprilisban.

Womb Raider 2018.02.19. 07:24:07

@kolompa lole 1111: Ezt benézted, kisbogár... az a másik brigád volt..de várom a buti állításod igazolását. Egyéb handabanda nem érdekel, ne is erőlködj.

Womb Raider 2018.02.19. 07:36:28

@rabelais: Nyitott kapukat döngetsz ... pontosan tudom, hogy Mészáros funkciója mi is a rendszerben. Az, ami minden más kormány alatt a hasonló embereknek.
Másrészt szemmel láthatóan azt próbálod elhitetnei, hogy egy megyszerzett állami megrendelésen realizált kisebb/nagyobb haszon az annyi, mintha a teljes összeget ellopták volna.
A statisztika is is mutatja: közel ötszáz milliárdnyi megrendelésen realizált 100milliárd vagyonnövekményt. Hűűűha... őszintén szólva én is szomorú vagyok, amikor az éves árbevételem húsz százalékát nem éri el az adózott eredmény.
Persze, egy részét kiviszi az országból..(mások is kivitték, ennél sokkal nagyobb a kiáramlott pénz) de idehaza is marad: pl. a Mátrai Erőmű..tudom, neked kedvesebb, ha német tulajdonosa van, de más meg másként gondolja. (Abba most ne mélyedjünk bele, hogy pontosan mi is a távoli jövőben a sorsa az erőműnek..)

"Hogy túlnyomórészt uniós pénzekből gazdagodik:"
Jáájj... basszus, én is... mi legyen? (A legtöbb partnerünk nem magyar tulajdonú)
Azt már azért kiveséztük, hogy az uniós pénzek forrása jobbára mi vagyunk, ha a mérleget nézzük. Kivisznek 10 Ft-ot, de visszadnak 8-at. Halleluja.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.19. 07:39:23

@rabelais:

Értem, hogy te mint pedofil mindenkit meg akarsz rontani, dehát ez van: vagy elfogadod a nép akaratát vagy irány a szigortúan őrzött intézmény a hozzád hasonló deviáns egyedek számára. Pont.

Womb Raider 2018.02.19. 07:50:52

@rabelais: Nemááá... nem mondott ő fel semmit. Egyszerűen felkínált egy választási lehetőséget. Olyan szempontokra alapozva, ami a többség érdekeit (ne legyen államcsőd, pl.) helyezte az egyéni érdekek fölé. Megtarthattad a 'vagyonodat' kell a fenének.. de annak ára van. Egy befizetésért két helyről ne várj nyugdíjat.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.19. 08:27:39

@Womb Raider:

"nem mondott ő fel semmit. "

Én biztos nem mondtam fel. Tehát vagy ő mondta fel (persze tudjuk, formálisan a parlament), vagy még érvényes. Ha érvényes, akkor meg még ugye ott van a befizetett pénzem a nyugdíjpénztárban, és meg fogom kapni. Ugye? Ja nem. Tehát ő mondta fel.

Megint húgyagyú debil vagy.

"Olyan szempontokra alapozva, ami a többség érdekeit (ne legyen államcsőd, pl.) helyezte az egyéni érdekek fölé. "

Az egy dolog, hogy ez a véleménye ostobaság, de az államnak egy jogállamban nem az a dolga, hogy vélt közösségi érdekek alapján harácsoljon. Ez kommunista tempó.

"Egy befizetésért két helyről ne várj nyugdíjat. "

Ez még azoknál sincs így, akik maradtak. 75%-25% a megosztás.

www.nyugdijguru.hu/elveszett-paradicsom/milyen-nyugdija-lesz-a-magannyugdijpenztari-tagnak

A Fideszes droid csak hazudni tud, semmi mást.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.19. 08:31:00

@Womb Raider: mit szóltál volna ahhoz, ha Gyurcsány az ország érdekében törvényt hozatott volna arról, hogy aki 2007 végéig nem jelenik meg a tulajdoni lapjával a hivatalban, és nem ír alá egy nyilatkozatot, annak elvették a házát, és ez micsoda jó bevétel az államnak, az egész ország jól jár vele?!

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.19. 08:40:03

@Womb Raider: folytatva a példát: és a törvény természetesen lakásokra is vonatkozik. Az állami tulajdonú lakások lakóközösséget fognak alkotni, a magánosok meg ki tudja, hogy fognak megélni. Az állami tulajdonú házak kerületi közösséget fognak alkotni, a magántulajdonú házak meg ki tudja, hogy fognak megélni. Villanyt, vizet, gázt csak az állami tulajdonosok kapnak, a többiek oldják meg maguk.

Na, mit szóltál volna ehhez?!

Egyrészt jogi nonszensz, hogy az állam csak úgy államosít, ez kommunista tempó.
Másrészt a magánnyugíj-pénztáraknál ott volt egy zsarolás, hogy ha ellenállsz.

Womb Raider 2018.02.19. 08:54:08

@rabelais: Hazudsz. Ha a maradást választottad, akkor senki nem vette el a pénzed. Komolyan játszod a hülyét? Hatvanezren maradtak és a pénzük is maradt. Miről gagyogsz? A maradás feltétele annyi volt, hogy az állami kasszába be nem fizetett járulékok fejében nem kapnak nyugdíjat.
valamint talán az állami és a mnyp számlák közötti lényeges különbséget is érted..
Az egyiknél amennyit befizetsz és amennyi hozama van, annyi a vagyonod, se több, se kevesebb. Ha az alapkezelő bukik, úgy jártál, mehetsz sírni az államhoz. Az államinál meg vannak, akik mondjuk 35 év munkaviszony után elmentek nyugdíjba és ha mázlijuk van, tovább húznak nyugdíjat, mint ameddig járulékot fizettek.. vagyis messze több pénzt kapnak, mint amennyit valaha befizettek.
Mivel a többi gondolatkísérleted eleve hibás alapra épül, szerintem szükségtelen cáfolgatni. A mi lenne, ha , nos az nem érv. :) Tudod te ezt, csak a saját narratívádat minden lehetséges eszközzel igyekszel ráerőltetni mindenkinek. Most én is kérjek arra bizonyítékot, hogy Orbánék bárki lakását elvenni tervezték valaha is? Az inagtlanadó ötlete is pont szoci (fizessenek a gazdagok..) agyszülemény.

Womb Raider 2018.02.19. 08:56:09

"Az egy dolog, hogy ez a véleménye ostobaság, de az államnak egy jogállamban nem az a dolga, hogy vélt közösségi érdekek alapján harácsoljon. Ez kommunista tempó."

Lassan írom: a köteelző mnyp vagyon (rád eső része) soha nem volt a tiéd és nem is fosztottak meg tőle. Cserébe életed végéig jogosult leszel az állami nyugdíjra. Ha te nem látod a különbséget, akkor vak vagy..de szerintem csak hazudsz.

flydomi 2018.02.19. 12:40:41

@szopjátok le a arabjaitokat tetű sorosbérencek:

Leszarom ! Eloszor is nem lopnak, de ha lopnanak is, az hogy egy VALODI HAZASZERETO NEMZETI KORMANYA VAN MAGYARORSZAGNAK AZ MINDEN PENZT MEGERNE. A SZAZSZOROSAT IS MEGERNE.

-----BRUAHAHAHAHAAH.Dehogy is lopnak.Dehogy korruptak,ahogy már a világ ismeri őket a címoldalakon. :) Becsületes emberek,akiknek a vagyona szinte az átlagember vagyonával vetekszik. :) Nemhiába van vagyon nyilatkozta. :) És,hogy mitől HAZASZERETŐ,miközben a saját nemzetét nyomorba dönti,miközben egyméás ellen hergeli a magyarokat,az jó kérdés.Ezért is ő a legszélsőségesebb párt vezír. :D De hajrá.

Es amugy is, azt a penzt amit ""ellopnak"", azt ugyis magyarorszagon az orszag erdekeben koltik el.

---Persze.Ez így van.Az ország érdekében költik el magukra. :D Abból te és a többi fidessz szavazó nem lát semmit. :)

Szoval meg a legrosszabb esetben sem tekintheto lopasnak, mert a mienk marad a penz.

---Az biztos.Csak nem tudom,hogy hol kellene keresni. :)

Ellentetben a lipsikkel, akik Soros Gyorgynek utaltak az EZER MILLIARDOKAT, aki most ebbol penzeli az orszagunkat lerohano arab hordakat.

--Értem.szóval a Jobbik ötlete volt,hogy kerítést kell épiteni,így megvédeni az országot.5 hónap semmit tevés után kénytelenek voltak megépiteni a kerítést,mert a buszozgatásal érdemben semmit nem tudtak elérni.Másfelől sutyi módban letelepedési kötvényt adnak ARABOKNAK,akiknek majd vissza kell fizetni kamatostul a lovét közpénzből,amit majd a fidessz szavazókkal fizettetik vissza. :D Ügyes ez a Vikkancs. :)
Mellesleg megint suttyi módban már 3 ezer arabot engedtek be,akiket megint közpénzből,fidessz szavazok pénzéből támogatják őket. :D Helyes vikibá. :)

Szoval a lipsik ketszeresen is kart okoztak, elloptak a penzt, es meg ellenunk is forditjak

.--Sajnos igen.Ebben igazad van.Kétszeresen is kárt okoztak.A mostani vezírünk pártjával egyetemben ezt megduplázza. :D

Long Live viktor.Irigylem,hogy sikeresen hülyének nézed szavazóidat is,és kétszínűséged ellenére,sunyi modon kibaxol velük.Ehhez kell pofa,ami neked van.És ezt bátran csinálod,ezért minden elismerésem. :D

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.19. 16:25:01

@Womb Raider:

" Ha a maradást választottad"

Választott a kurva anyád!

btw. Pikettyről mondhatom, hogy hülye, mert hozzáértő közgazdászok is megerősítették a véleményem:

ertelemblog.wordpress.com/2018/02/16/2006-oktober-23-an-a-rendorseg-nem-nyomta-ra-a-csocseleket-a-fidesz-nagygyulesre-es-altalaban-jogosan-oszlatott/

És persze te is hülye vagy, de ezt magam is látom.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.19. 16:30:05

@Womb Raider:

"Lassan írom: a köteelző mnyp vagyon (rád eső része) soha nem volt a tiéd"

Lassan írom, hogy még te is értsd. Szerződést kötöttem egy bizonyos nyugdíjpénztárral egy bizonyos szolgáltatásról. Én nem bontottam fel ezt a szerződést, nem szegtem meg ezt a szerződést, ezt Orbán bontotta fel helyettem. Amihez nem volt joga. A szerződés még most is nálam van.

Womb Raider 2018.02.19. 17:28:06

@rabelais: "Választott a kurva anyád!" Na de doktor úr... egy liberálfasiszta is adjon magára.
Pikettyről azt mondasz, ami jólesik, ahogyan a facebookot is nácizhatod.. de azért el ne hidd magadról, hogy mérvadó a véleményed :) Viszont kétségkívül szórakoztató vagy.
Emlékeztetsz valakire, az is folyton a saját blogját hozta igazolásul.

Jajj... ahogyan végiggörgettem a nagy művedet, megint ezt olvasom:

"A Facebook magyar moderációja náci, férfisoviniszta és homofób"
:))))))))))))))) Kezeltesd magad...

Womb Raider 2018.02.19. 17:30:08

@rabelais: Tehát úgy érzed, valami jogszerűtlen volt? Nemááá... a kmnyp-k jogászai sem érezték így... biztosan elfelejtették olvasni a blogodat :) megint azt tudom mondani, kezeltesd magad.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.19. 20:44:50

@Womb Raider: egy liberálisnak semmi gondja nincs azzal, hogy anyázlak, ha egyszer rágalmazol. Az anyázás nincs ellentétben a liberalizmussal. És ténynek az a tény, hogy nem válaszoltam, nem csináltam semmit. Ez a tény, és ezt én tudom, nem te.

Pikettyt közgazdászok is ugyanígy kritizálták. Mondhatod, hogy a közgazdászokra szarsz, de akkor miért ne szarhatnék Pikettyre?

"Emlékeztetsz valakire, az is folyton a saját blogját hozta igazolásul."

Két link van a blogomról a portfolióra, de hát amilyen idióta vagy, olvasni nem tudsz.

"A Facebook magyar moderációja náci, férfisoviniszta és homofób"

Bizonyítékaim vannak az oldalamon, de hát mit neked a bizonyíték, meg a valóság!

Kezeltesd magad!

Womb Raider 2018.02.20. 09:22:01

@rabelais: Biztosan figyelmetlen voltam... no, de előfordul, ahogyan te sem találtad a svéd, meg dán bűnügyi statisztikákat ;) Ugye?

Az, hogy a pénztárak reflexből bevetettek mindent, ami bevethető volt, az egy dolog, de tudtommal végül belátták, hogy ez nem jön be, nem találtak fogást a tv.-n
Teljesen érthető a kalimpálás, hiszen jó kis üzlettől fosztották meg őket. Persze az önkéntes rész maradt, de a nagy buli a garantált bevételt adó kmnyp volt.Azon is nagy puffogás ment, amikor beszabályozták a működési költségeket :)
Amúgy továbbra sem értem, hogy miként vehették el a befizetéseid, ha te másként nyilatkoztál. ... Gyakorlatilag ugyanúgy ott kellene figyeljen a számládon, maximum új befizetés nincs. Másrész az önkéntesbe úgy és annyit fizetsz, amennyit csak kedved tartja, és az állam amúgy is támogatja a nyugdíj célú megtakarításokat.

""A Facebook magyar moderációja náci, férfisoviniszta és homofób"

Bizonyítékaim vannak az oldalamon, de hát mit neked a bizonyíték, meg a valóság!"

Nahát... szóval mivel már ott is unják a kényszeres okoskodásod és fontoskodásod, már lepereg róluk a sok kis feljelentésed. Hmmm... micsoda náci világban kell élned.. nem csinálja mindenki azt, amit te elképzelsz, vagy jónak gondolsz... Kezeltesd magad és utazz el valahová, ahol vevők a hülyeségeidre. Mondjuk Szíriába..

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.20. 14:45:10

@Womb Raider:

"ahogyan te sem találtad a svéd, meg dán bűnügyi statisztikákat ;) Ugye?"

Nem is voltak. Én végigkövettem a linked 3 mélységig, és egy svéd lap főoldalán lyukadtam ki, nem statisztikáknál.

Ezzel szemben az én postomban megtalálható két link Motyovszki Gergő és Oblath Gábor cikkére a portfólión ez:

www.portfolio.hu/prof/az-unios-forrasok-es-a-hirhedt-tokeszivattyu-avagy-kinek-mi-jar.10.276597.html

www.portfolio.hu/gazdasag/nem-fosztogatnak-hanem-osztogatnak-magyarorszag-kizsakmanyolasarol.274917.html

Neked 1 mélységig nem sikerült lekövetned valamit, és egy fake news cikkre hivaktozál. Tudsz még mélyebbre süllyedni?!

"tudtommal"

Erre nincs linked, én linkeltem, hogy nem.

"Persze az önkéntes rész maradt, de a nagy buli a garantált bevételt adó kmnyp volt.Azon is nagy puffogás ment, amikor beszabályozták a működési költségeket :)"

Nem értem, te mit puffogsz, a magánnyugdíjpénztárak messze jobban teljesítenek, mint Orbanisztán. Orbanisztán csak lopásban teljesít jól.

www.vg.hu/penzugy/megerte-bent-maradni-a-magannyugdijpenztarban-egymillios-lehet-a-realhozam-470860/

"Amúgy továbbra sem értem, hogy miként vehették el a befizetéseid, ha te másként nyilatkoztál. "

Te nagyon hülye vagy. Azt hiszed, hogy 2 eset van ott, ahol 3 van.

1) Nyilatkozok róla, hogy maradni akarok.
2) Nem nyilatkozok.
3) Nyilatkozok, hogy visszalépek államiba.

Orbán 3-at nem kérte, helyette 2)-t 3-nak vette. De ez alkotmányellenes, jogállamban ilyen nincs.

". szóval mivel már ott is unják a kényszeres okoskodásod és fontoskodásod, már lepereg róluk a sok kis feljelentésed. "

1) A Facebook moderációs elveiben nem szerepel olyan szempont, hogy "unják a kényszeres okoskodásod és fontoskodásod"
2) A jelentések név nélküliek.

Tehát, mint kiderült, te vagy az, aki fontoskodik és okoskodik ott, ahol fingja nincs semmiről.

Olyan viszont van a Facebook moderációs elveiben, amelynek értelmében az oldalon levő kommenteket törölni kellene. Arról nem beszélve, hogy a "rasszizmus" szónak értelemszerűen megfelelnek, tehát moderációs elvtől függetlenül azok. Te olyan hülye vagy, hogy nem tudod a "rasszista" szó jelentését.

Szóval kezeltesd magad!

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.20. 14:47:06

@Womb Raider: csak neked, még szájbarágósabban a manyupos kérdés:

Nem nyilatkoztam. De jogállamban és az alkotmányos elvek szerint abszurdum az, hogy a nem nyilatkozás szerződésbontást jelentsen. Ilyen nincs.

Womb Raider 2018.02.20. 17:04:27

@rabelais: Magyarán: szokás szerint okoskodtál..de rábasztál. Néha rádfér :) Kurva nehéz lett volna vagy a-t vagy b-t mondani, tényleg..

"2) A jelentések név nélküliek."

Persze :) ..és amit kitörölsz, annak nem marad nyoma..persze :) (amit te nem látsz, az nincs is.. ezt is tudjuk)

A svéd és dán bűnügyi statisztika pedig bizony ott van, csak te vagy láma. Az általad mutatott oldal nekem bizony nem jött be, lehet, összefügg a működő ad blockerrel is..
A Piketty kritika nem érdekel, mert amennyi kritikusa, legalább annyi egyetértő vélemény is kapcsolható hozzá.. hogy mindenkinek meglegyen az öröme, szájíze szerint. Ha Motyovszky azt mondja, akkor biztosan úgy van. Az unió jótékonysági intézmény, kicsavarja a nyugati adófizetők kezéből az utolsó kiflit is, hogy nekünk tele legyen a pocak. Nem is értem, miért is nem tud valamiért ez a pár peremország közelebb kerülni a nyugati középosztály életszínvonalához...

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.20. 23:54:30

@Womb Raider:

"Kurva nehéz lett volna vagy a-t vagy b-t mondani, tényleg.."

Nehéz lett volna. A bíróság előtt a kurva" nem érv, faszfejkém! Ahogy a szavazókat sem hatja meg az, hogy "kurva nehéz lett volna..."

""2) A jelentések név nélküliek."
Persze :) ..és amit kitörölsz, annak nem marad nyoma..persze :) (amit te nem látsz, az nincs is.. ezt is tudjuk)"

Te meg hiszel a télapóban, mert nem látod, tehát van. Tudjuk.

"A svéd és dán bűnügyi statisztika pedig bizony ott van"

HAZUDSZ.

"Piketty"

Nincs sérved.

"Nem is értem, miért is nem tud valamiért ez a pár peremország közelebb kerülni a nyugati középosztály életszínvonalához... "

A hozzád hasonló hisztis hülyék miatt.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.20. 23:59:57

@Womb Raider: "Nem is értem, miért is nem tud valamiért ez a pár peremország közelebb kerülni a nyugati középosztály életszínvonalához... "

Mert abból, hogy Mészáros és Tiborcz szétlopja az EU támogatósokat, abból Magyarország nem fog felzárkózni. Fején találtad a szöget. Ez az, amit ti húgyagyú Fidesz droidok nem fogtok fel.

Womb Raider 2018.02.21. 06:19:09

@rabelais: Hazudik az édes jó anyád, az. Ha nem tudod használni az internetet és a browsert, csak a feljelentő modul működik, azért ne engem okolj. Ahogyan azért se hápogj, hogy lapítottál mint aszar a fűben, kivárásra játszottál, ahelyett, hogy egy szimpla nemmel deklaráltad volna az álláspontod. Kihúztad volna a kígyó méregfogát, de te inkább most okoskodsz és panaszkodsz. Élhetetlen fasz vagy, akinek egyetlen öröme a folyton folyvást szenvedés. Ismerős ez nekem. Az állandó, vég nélküli panaszáradat és mások konstans hibáztatása, vádolása. Iparági szinten...

"e meg hiszel a télapóban, mert nem látod, tehát van. Tudjuk."

A facebookról már rengetegszer bebizonyosodott, hogy szereti az adatokat megőrizni és elbirtokolni. Nem látsz a frontend mögé. Nem tudhatod, hogy vajon minden egyes megmozdulásod nincs-e egy egyedi azonosítón keresztül hozzád kötve, örökre. Nem nagy kunszt, talán nem minden admin rendelkezik megfelelő jogosultsági szinttel ahhoz, hogy hozzáférjen, de bizton nem okoz gondot egy szint felett.

Keresd csak a linkekekt, ott vannak, csak már a lila köd eltompítja a látásod.
(jó leszek... ha lesz időm, kikeresem neked, hogy nyámmoghass egy hétig)

Womb Raider 2018.02.21. 06:21:14

@rabelais: "A hozzád hasonló hisztis hülyék miatt."

Ohhh..hogyne.. bezzeg te.. a pofázáson túl mit is tettél te hozzá ehhez az országhoz? A suttyó blogjaid és a gyűlölködésed végtelen folyamát? Miért nem mész oda, ahol otthon érezhetnéd magad?

Womb Raider 2018.02.21. 06:39:03

No, megnéztem, mert nem hagy nyugodni.. van egy pdf, ami a 2017.-es svéd bűnügyi statisztikát hozza, egy Aftonbladet cikk, meg egy hivatkozás a Gatestone oldalára :) , ide:

www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.21. 07:15:39

@Womb Raider:

"Ahogyan azért se hápogj, hogy lapítottál mint aszar a fűben, kivárásra játszottál, ahelyett, hogy egy szimpla nemmel deklaráltad volna az álláspontod. "

1) Már írtam, hogy akadályoztatva voltam, a jó édes kurva anyédat, te embertelen, faszbarom, köcsög Fideszhívő állat!

2) És jogi nonszensz esetében te ne gyere azzal a szöveggel, hogy mit csinálhattam volna, ha egyszer nem volt jogi kötelességem csinálni. Orbánnak nem volt joga felbontani a szerződésemet csak azért, mert nem csináltam semmit. ilyen nincs, ez jogi nonszensz, ez alkotmányellenes.

3) Te egy olyan elvakult Fideszállat vagy, akit lehetetlen meggyőzni, Orbán megbaszhatná az anyádat, te akkor is azt mondanád, hogy "hát, akkor ez van, miért nem védekezett az anyád".

"Kihúztad volna a kígyó méregfogát, de te inkább most okoskodsz és panaszkodsz. Élhetetlen fasz vagy, akinek egyetlen öröme a folyton folyvást szenvedés. Ismerős ez nekem. Az állandó, vég nélküli panaszáradat és mások konstans hibáztatása, vádolása. Iparági szinten..."

Nyuszókám, itt nem a "ki nem zárta el a gázcsapot" vita van, amit otthon folytattok, hanem egy jogi nonszensz. Elmész a jó édes kurva anyádba, hogy a tolvaj helyett az áldozatot hibáztatod!

"A facebookról már rengetegszer bebizonyosodott, hogy szereti az adatokat megőrizni és elbirtokolni. Nem látsz a frontend mögé. Nem tudhatod, hogy vajon minden egyes megmozdulásod nincs-e egy egyedi azonosítón keresztül hozzád kötve, örökre."

Ez egy szép összeesküvés-elmélet, csak tudod az még a baj vele, hogy ha ez igaz volna, akkor még inkább nekem adtál igazat. Akkor a facebook nemcsak náci, de törvénysértő geci is. Te most miért hozod magad egyre rosszabb helyzetbe?!

" Nem nagy kunszt, talán nem minden admin rendelkezik megfelelő jogosultsági szinttel ahhoz, hogy hozzáférjen, de bizton nem okoz gondot egy szint felett."

Ha van ilyen, és egy admin élne ezzel, akkor az még inkább afelé mutatna, hogy ez egy köcsög, náci admin.

"Keresd csak a linkekekt, ott vannak, csak már a lila köd eltompítja a látásod."

Nincsenek, egy hazug disznó vagy.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.21. 07:24:18

@Womb Raider: "While the increase in the number of reported rapes should not be interpreted as Sweden having a "rape epidemic"

www.gatestoneinstitute.org/10992/sweden-instability

A Gatestone Institute játssza ezt le önmagával, amíg önellentmondásos, maga sem tudja eldönteni, mi a véleménye, addig nem hozhatod érvként, te hülye,Fideszes agyhalott!

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.21. 08:34:55

@Womb Raider: itt van az egyik cikk, amit linkeltél:

www.gatestoneinstitute.org/10992/sweden-instability

Ezt állítja:

"the increase in the number of reported rapes should not be interpreted as Sweden having a "rape epidemic," "

Azaz, hogy megnövekedett a bejelentett esetek, száma, de ez nem járványszerű.

Aztán hivatkozik erre:

polisen.se/Global/www%20och%20Intrapolis/%C3%96vriga%20rapporter/Lagesbild%20over%20sexuella%20ofredanden.pdf

Itt az 1. táblázat foglalja össze a szexuális bűnelkövetések számát.

Semmiféle növekedést nem látni, hanem össze-vissza ingadozó statisztikát.

1755 1876 2467 2044 2209

Ez nem egy monoton növekedő sorozat. 2013-ról 2014-re 400-zal csökken az esetek száma.

Tehát nemhogy járványszerű növekedést nem igazol, de semmiféle növekedést nem igazol.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.21. 09:00:16

@Womb Raider:

"Over the past 10-15 years, immigrants have mainly come from Muslim countries such as Iraq, Syria and Somalia."

A cikk az elmúlt 10 évről beszél, a cikk 2015-ös, azaz a 2000-2005-2015-ös évekről beszél.

www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape

A nemi erőszakokról szóló táblázatban, azt megfigyelted, hogy az első 10 országban egy kurva büdös muszlim ország nincs? Ezzel szemben az utolsó 3-ban 2 muszlim ország van? Öngól.

"In 58% of cases, the perpetrator was entirely unknown by the victim. In 29% of cases the perpetrator was an acquaintance, and in 13% of cases the perpetrator was a person close to the victim."

Igen ám, de ahonnan veszi az adatot:

www.bra.se/download/18.22a7170813a0d141d2180005382/1371914740842/2012_NTU_2011_Kap_3_Utsatthet_2012.pdf

A 21. ábrán látszik, hogy ez az összetétel nem változott. Ami megint cáfolja azt, hogy "idegen migráns hordák" tömegei erőszakolják meg a svéd nőket, ugyanis már 2005-ben is 60% felett volt az idegen elkövetők aránya. A muszlim migránsok nem változtattak ezen az arányosan.

Már igazoltam, hogy 2005 óta nem növekedett a nemi erőszakok száma, ezt is a te forrásaiból:

www.bra.se/download/18.22a7170813a0d141d2180005382/1371914740842/2012_NTU_2011_Kap_3_Utsatthet_2012.pdf

21-es ábra.

" evidence Michael Hess presented in court,"

A link nem elérhető. Az adatok 2000 előttről szólnak. Tehát nem a muszlim bevándorlás tipikus időszakáról, amire a konklúziót akarják levonni.

Dániára hivatkoznak, de bizonyíték nélkül. Nincs link.

Na, maradjunk ennyiben, egy hazug, szemét, ostoba cikk, amit a saját hivatkozásai és saját kollégái is cáfolnak.

Womb Raider 2018.02.21. 16:55:20

@rabelais: FGigyusz, te küldetéstudatos kiválasztott tetű... nagyon unalmas már, hogy te soha semmit nem vagy képes elfogadni, te mindent mindenkinél jobban tudsz, éljen bárhol a világon, te mindent kiforgatsz, ignorálsz, hiteltelennek bélyegzel, egyedül csak a te nézeteid és a te véleményed helytálló. Az egész világ hazudik, mindenki félreértelmez dolgokat, egyedül Brendel Mátyás birtokolja a végső igazságot.

Azt mondod, akadályoztatva voltál.. na, puff..pont akkor és egy hónapon át. Mégegyszer mondom: az a pénz nem veszett el, senkinek nem kell a szaros kmynp járulékod. Amíg élsz, lesz nyugdíjad, ha meg elpatkolsz, majd az özvegyed kapja .. ..

"A nemi erőszakokról szóló táblázatban, azt megfigyelted, hogy az első 10 országban egy kurva büdös muszlim ország nincs? Ezzel szemben az utolsó 3-ban 2 muszlim ország van? Öngól."

Némmá... nincsen rajta Afganisztán, Irán, Líbia, Bosznia-Hercegovina, Koszovó.. ergo: ezekben az országokban nincs, soha nem volt erőszak. Vagy... talán a nyilvántartás nem ér egy hajítófát sem? A németeknél két éve szilveszterkor is keresztények erőszakoskodtak, ugye? Beteg vagy, egy alternatív valóságban. Tapsikolsz azoknak, akik a saját terepükön már régen átvágták volna a torkodat.. persze, ami kéásik, az nem múlik. Nem véletlen, hogy a francia zsidók az idők szavára vették a kalapjukat és Izraelbe költöztek
migracio.mandiner.hu/cikk/20160115_soha_ennyi_nyugat_europai_zsido_nem_vandorolt_meg_ki_izraelbe

Biztosan a zsidók is hülyék.. vagy a magyar keresztények elől menekülnek. Várom az elméleted.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.22. 00:27:44

@Womb Raider:

FGigyusz, te küldetéstudatos kiválasztott tetű... nagyon unalmas már, hogy te soha semmit nem vagy képes elfogadni, te mindent mindenkinél jobban tudsz, éljen bárhol a világon, te mindent kiforgatsz, ignorálsz, hiteltelennek bélyegzel, egyedül csak a te nézeteid és a te véleményed helytálló. Az egész világ hazudik, mindenki félreértelmez dolgokat, egyedül te birtoklod a végső igazságot. Teneked bizonyítékok nélkül is iazad van, mások meg bizonyítékokkal is tévednek. Pikettynek igaza van, ha bizonyítom, hogy két közgazdász is kimutatta, hogy súlyosan téved, akkor is.

A te forrásod is elismeri, hogy:

"Swedish politicians, public authorities and media do their best to explain away the facts. "

És az az igazság, hogy őnekik van igazuk, nem a te forrásodnak. Érveltem, a te forrásodból, hogy ellentmondásosak, hogy nem támasztják alá a konklúziót.

Itt van egy egész WIkipédia oldal a kérdésről:

en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden

Tudom, mindenki hülye, csak ti nácik vagytok a helikopter.

" Mégegyszer mondom: az a pénz nem veszett el"

1) De elveszett. ígértek egyéni számlákat, sehol nincsenek.
2) A lopás, az lopás, azt nem lehet ilyenekkel kimagyarázni.

"Vagy... talán a nyilvántartás nem ér egy hajítófát sem?"

Az lehet, de ez az érveitek alapja, te ostoba, náci fasz! Egy olyan nyilvántartással érveltek, amiről elismered, hogy hajítófát sem ér!

" A németeknél két éve szilveszterkor is keresztények erőszakoskodtak, ugye?"

Senkit nem erőszakoltak meg Kölnben szilveszterkor. Egy olyan szilveszter volt, amelyen más német fesztiválokhoz hasonlóan sok lopás történt, és molesztáltak nőket. A rendőrség nem lépett fel elég erélyesen. Azóta fellépnek. Ennyikeh.

Beteg vagy, egy alternatív valóságban élsz.

"Tapsikolsz azoknak, akik a saját terepükön már régen átvágták volna a torkodat.. "

Egyelőre csak olyan ostoba náciktól kaptam fenyegetést, mint te.

"Biztosan a zsidók is hülyék.. vagy a magyar keresztények elől menekülnek. Várom az elméleted. "

Tízezer zsidóval akarsz érvelni, miközben sok százezer lengyel és magyar vándorol ki a náci országukból az állítólag rossz Németországba.

infographic.statista.com/normal/infografik_1769_Einwanderung_nach_Deutschland_nach_Geschlecht_n.jpg

Meg vagy te veszve. Biztos az a sok százezer lengyel és magyar a hülye, ugye?!

Azért vagy náci, mert hülye vagy. Akárcsak a többi náci. Ti mind agyhalott, barmok vagytok, 90-es IQ-val, vagy azalatt. Értelmes ember nem háborog annyit amiatt, hogy bizonyítékokat kellene hoznia, te állandóan háborogtál. Értelmes ember elfogadja, ha egyszer a bizonyítékai alapján kimutatják, hogy nincs is igaza. Te hisztizel. Értelmes ember nem jön tízezer zsidóval, amikor százezren menekülnek Németországba a náci országokból.

1) Pont Svédországból és Németországból meg nem megy el több zsidó.
2) Közel sem menekülnek annyian, mint a nácik elől menekültek azaz az elvtársaid elől.

www.theguardian.com/world/2017/jan/12/rise-in-numbers-of-jews-leaving-europe-for-israel-is-not-an-exodus

És annyira látszik rajtad, ahogy a 888, a PS, vagy hasonló náci oldalak tömik a fejedet. Ugyanazokkal a dolgokkal jössz, amikkel ők. Ezeken az oldalakon lógsz, sé kritika nélkül beveszed ostoba újságírók baromságait.

Womb Raider 2018.02.22. 07:51:19

Értem... ha a wikipédia neked hiteles (nyilván a hivatalos multikulti párti narratívát erősíti) akkor tényleg felesleges bármiről beszélni.

"Azért vagy náci, mert hülye vagy. Akárcsak a többi náci. " Naná, mindenki náci, aki nem esik hasra előtted... tudod kik nácik a javából? Az Izraelben élő cimbijeid, azok.

Az, hogy hová mennyi ember vándorol ki MUNKÁÉRT/PÉNZÉRT az nem ugyanaz, amikor valaki zsidó identitásából fakadó kockázatok (a migrációval összefüggően) vándorol el békésebb (pontosabban erősebben védett) országba. Hülyeség halmaz, amit idehánytál... Mo.-n összesen nem élt a háború óta annyi zsidó, amennyi szerinted elmenekült a magyar nácik (persze ilyen csak a múzeumokban és Drága Bolgár Úr műsorában található) elől. Fura módon viszont nem látszik a hazai zsidó közösségeken a nagy menekülési kényszer, sőt, emlegetnek mindenféle reneszánszt, aranykort, bódog, békeés együttélést... Persze nem szokatlan a hozzád hasonlatos, balos , elvakult gyűlölködő zsidók esetében a matematikával való hadi lábon állás... Elmenekült többszáz ezer, legyilkoltak többszáz ezret és jelenleg kétszer többszáz ezren élnek... Köves Slomóék érdekes módon (meg milliónyi Izraeli zsidó, Netanjahuval az élen,)valahogy az Orbán féle véleményt osztja... csak a abalos, komcsi gyökerekkel és fennspőbbrendűségi komplexussal küszködő elvtársaid rugdossák továbbra is azokat, akik hosszú távon közös érdekeiket védik. Aztán ne legyen sírás, ha a kapanyeletek visszafelé sül el...

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.22. 16:07:21

@Womb Raider:

"Értem... ha a wikipédia neked hiteles (nyilván a hivatalos multikulti párti narratívát erősíti) akkor tényleg felesleges bármiről beszélni."

A wikipédia a náci fake nes oldaladdal szemben:

1) Többségi vagy kétoldali véleményt tartalmaz.
2) Tele van hivatkozásokkal.

Ezért hiutelesebb, mint a náci fake news oldalaid, amelyek egyoldalű véleményt nyomnak, és a hivatkozásaik is szarok.

De ezt te a 4 elemiddel, és a 90-es IQ-ddal nem fogod fel, pontosan ezért vagy náci.

"tudod kik nácik a javából? Az Izraelben élő cimbijeid, azok. "

Szerintem már elég világosan megmutattam, hogy a zsidózással nálam nem érsz el semmit, mivel semmiféle cimbim nem él Izraleben. De te feltételezed, hogy aki veled nem ért egyet, az zsidó, vagy zsidó kötődésű. De hisztizel, amikor nácinak neveznek. Hát mi a jó kurva anyád az ilyen előítélet, a zsidókkal kapcsolatban, ha nem nácizmus?! És most nem arról a véleményedről beszéltem, hogy a zsidók elsődlegesen milyenek, hanem arról, hogy aki nem ért egyet veled, vagy szűkebben, aki liberális, az zsidó, vagy zsidó cimbi. Ez egy másodlagos előítélet a zsidókkal szemben, és de facto hamis, mert nincsenek Izraelben cimbijaim. És mielőtt ugrálnál, ezt én tudom, nem te.

"Az, hogy hová mennyi ember vándorol ki MUNKÁÉRT/PÉNZÉRT az nem ugyanaz, amikor valaki zsidó identitásából fakadó kockázatok (a migrációval összefüggően) vándorol el békésebb (pontosabban erősebben védett) országba."

Nem tudod igazolni, hogy az a sok tízezer vagy százezer ember miért vándolot ki. Ebben egy zsidó szervezet sem elég igazolás, mert ők se tudják, a statisztika erről nem szól.

" Hülyeség halmaz, amit idehánytál... Mo.-n összesen nem élt a háború óta annyi zsidó, amennyi szerinted elmenekült a magyar nácik (persze ilyen csak a múzeumokban és Drága Bolgár Úr műsorában található) elől."

Igazolás?

" Fura módon viszont nem látszik a hazai zsidó közösségeken a nagy menekülési kényszer"

A német és svéd zsidókban sem él. És él az Orbanisztánból való menekülés igénye. Ezt ignorálod, mert nem fér bele a náci fake világodba.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.22. 16:10:53

@Womb Raider:

"1946 eleje és 1949 vége között megközelítőleg 15 020 magyar zsidó érkezett Palesztinába."

Magyarul a II VH után Magyarországról évente kb 5000 zsidó simán emigrált. Ehhez képest a hétszer nagyobb Franciaország évi 8 ezre semmi.

beszelo.c3.hu/cikkek/a-magyarorszagi-zsidosag-migracioja-1945%E2%80%931955

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.22. 16:27:21

@Womb Raider: És arra emlékeztetnélek, hogy még, ha a francia zsidók egy korábbinál nagyobb, de egyébként igen kis hányada most Izraelbe települt át, és még ha esetleg emögött tényleges ijedtség van, és nem valami tök más folyamat, ez akkor sem érv semmire. Ha mondjuk a szokásoson túl ezer zsidó megijedt, akkor ezer zsidó megijedt, és akko rmi van? Egy kisebb fajta magyar tüntetés is nagyobb ennél.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.22. 20:20:19

@Womb Raider:

Itt egy cikk, amelyben statisztikák vannak, amely szerint:

1) A zsidó kivándorlás Európából nincs történelmi csúcson. Messze nincs.

2) A zsidó kivándorlás Franciaországból már 2014-ig is emelkedett, azaz a terrorcselekmények előtt is.

fivethirtyeight.com/features/a-historical-look-at-the-immigration-of-french-jews-to-israel/

Nyilvánvalóan egy csomó ország statisztikájából ki lehet halászni azt, amelyik éppen neked tetszik, de ez érvelésnek gyenge.

rabelais · nacifacebook.blog.hu 2018.02.22. 22:21:11

@Womb Raider: ez az, ahogy az Audi még hazsnot hoz Magyarországnak, és ez az, ahogy Magyarország hasznot húzhat az AUdiból úgy, hogy fejlődik, és akár fel is nőhet hozzá majd valamikor.

A Fidesz ostobasága, a te ostobaságod, és az Orbáni maffia, amelyik csak ellopni tudja az EU pénzt, az meg ennek az ellentéte.

hvg.hu/gazdasag/20180222_Modern_gyori_uzem_epiteset_tamogatja_a_kormany