B1 blogcsalád



Áder a bizonyíték, hogy a Fidesz bármit megtehet ebben az országban

2018. február 12. - ashwood

d_noe20170921012-e1517425142126-1024x577.jpgNem támogatjuk, hogy Magyarország legfontosabb belpolitikai kérdéseiben olyan is döntsenek, akik nem élnek Magyarországon – érvelt Áder János a határon túliak szavazati joga ellen, még ellenzékben. A múlt e darabkája messze túlmutat önmagán.

A magyar parlamentarizmus egy rég elfeledett pillanata bukkant vasárnap a felszínre: a fiatal, még a liberalizmussal erősen kacérkodó Áder János érvel a határon túliak szavazati joga ellen. Argumentációja ma is megállja a helyét – épp csak Gyurcsány Ferenc és a DK házal vele:

Nem támogatjuk azért, mert elvileg sem tartjuk helyesnek, hogy Magyarország legfontosabb belpolitikai kérdéseiben olyanok is döntsenek, akik nem élnek Magyarországon, 

– akik nem adófizetõ polgárai az országnak,

– és akik a két választás között semmilyen formában sem tudják az általuk választottakkal kapcsolatos véleményüket elmondani, ráadásul sokaknak semmilyen kötődése nincs is már az országhoz.

– Nem támogatjuk a választójog kiterjesztését azért sem, mert sokkal nehezebben ellenőrizhető a választások tisztasága.

– Nem támogathatjuk azért sem, mert ez jelentősen növelné a költségeket.

 

Alapvetően nincs ezzel semmi gond. Áder 1993-ban mondta el ezeket az érveket a parlamenti vitában. Persze megmosolyogtató összevetni Áder és a Fidesz mai kommunikációjával, amikor ugyanezen érveket hazaárulással tartják egyenrangúnak, ha azokat más mondja. De ennek ellenére meggyőződésünk: ahogy bárki mást, úgy a köztársasági elnököt is megilleti a változás joga. A most akár kínosnak is tekinthető múltdarab negyedszázaddal ezelőttről került elő. Ennyi idő alatt egy hivatásos politikus épp úgy megváltoztathatja a véleményét, mint bárki más.

Sajnos ennek a fajta megértésnek – kizárólag politikai-kommunikációs okokból – a Fidesz teljes mértékben híjján van. Az állampárti kommunikáció alapja: az vagy, amit mondtál, mégpedig akkor, amikor nekünk tetszik. Gond nélkül rángatnak elő 5-8-10-12 éves kijelentéseket, úgy téve, mintha a megtámadott illető előcitált mondatai épp tegnap hangoztak volna el. Ez a technika az alapja az egész Soros-ellenes kampányuknak is: a milliárdos 2015-ben közzé tette gondolatait a migrációval kapcsolatban, majd 2016-ban és 2017-ben is megcselekedte ezt. Az elképzelései sokat változtak, ha tetszik, finomodtak – bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy kezdetben sem írt le olyasmit, amit a Fidesz ma a szájába akar adni. Későbbi szövegei azonban még kevésbé lennének alkalmasak az indulatok szítására – így azokat a propaganda nemlétezőnek tekinti. Megteheti, hisz senki nem dörgöli az orra alá e farizeus magatartást. Aki megtenné, azzal nem állnak szóba.

De ugyan ezen logika mentén nevezhet Orbán Viktor kommunistának bárkit – akár olyan ellenfeleket is, akik az átkosban legfeljebb a csattogós lepkét tolták az oviban.

Magyarországon kizárólag a Fidesz politikusai változtathatják meg véleményüket - ők azonban nem csupán negyed század alatt, de ha szükségét látják, akár egy napon belül is. Így lehet, hogy a 4-es metróról szóló OLAF jelentést azon mód nyilvánosságra hozták, amint megkapták, míg Orbán vejéről szóló akta titkos marad.

Így működik a kontroll nélküli hatalom: azt gondolja, hogy bármit megtehet, és meg is tesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1513658264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felucca02 2018.02.14. 08:11:44

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: No, és mi jön a liberalizmus helyett? A NER? Központosított lopás némi keresztény mázzal leöntve? Vagy mi a vízió?

mocser48 2018.02.14. 08:22:29

@conchita wurst:

A kettős állampolgárok esetében nagyon körültekintően járt el a fidesz, ott elég tudni, hogy ki szavazhat, máris mehet a nevében a boríték a pártközpontba a fidesz szavazattal.
Bocs, választási irodába. De a pártközpontból is szívesen átviszik.....

mocser48 2018.02.14. 08:24:26

@droid_:

Nem, nem mondhatok bármit, csak a tényekről van értelme beszélni.

mocser48 2018.02.14. 08:27:17

@Boycie:

Nem, ha egyes országokat akarsz összehasonlítani, akkor hozd közös nevezőre azt az adatot, amit össze akarsz hasonlítani. Teljesen mindegy, hogy milyen devizában mutatod ki a GDP-t. Lehet azt forintban is, ha olyan kedved van.
Ezt nem bölcsészetnek hívják, hanem matematika alsó tagozatnak :)

mocser48 2018.02.14. 08:28:02

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Már rákosi apád is ezt hangoztatta :)
A liberalizmus a demokrácia alapja.

mocser48 2018.02.14. 08:29:38

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Nem legenda, lévén kint volt hivatalosan, hírként, csak az után szedték le, hogy világszenzáció lett a 100% fölötti részvétel, és kicsit kínos lett putyinnak. :)

mocser48 2018.02.14. 08:30:43

@felucca02:

Ők illeberalizmus néven ismerik. hitler, sztálin, mao más nevet használt rá.

mocser48 2018.02.14. 08:39:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Így működtök ti, hulladék szarháziak: 444.hu/2018/02/13/oroszorszagban-betiltjak-a-youtube-ot-es-az-instagramot-ha-nem-szedik-le-navalnij-oknyomozo-videojat

Tényleg érdemes neked ezt a gennyes munkát végezned, "fideszes független" felszopó?

mocser48 2018.02.14. 09:08:06

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Nem, a demokrácia alapja a liberalizmus.
A hitleri, sztálini, maoi "demokráciák" vagytok ti.....

mocser48 2018.02.14. 09:09:58

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

De, kint volt.
Ahogy Navalnij leleplező videója is kint van. Aztán ha leszedik, akkor a mosott agyú csökevényeknek majd mondhatod, hogy olyan sose volt.
Ezek vagytok, "fideszes független" felszopó, aki már putyinnak is felszop, gondolom jó pénzért!!!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.02.14. 09:34:47

@mocser48: szoval pontos valaszt senki nem adhat, igy nyugodtan mondhatsz amit akarsz. nem eloszor olvasom ezt, masok is igyekeznek azt a latszatot kelteni hogy az un. orban elol menekulok mennyire ellene szavaznak. azokbol az adatokbol, amik elerhetok pl az emlitett cikkben, eppenseggel pont az ellenkezoje latszik.

mocser48 2018.02.14. 09:37:38

@droid_:

Csak tényekről van értelme beszélni. Abból meg látszik, hogy a kettős állampolgárok szavazási rendszerét a fidesz gondosan úgy alkotta meg, hogy ott elég tudni, hogy ki szavazhat, máris mehet a nevében a boríték a pártközpontba a fidesz szavazattal.
Bocs, választási irodába. De a pártközpontból is szívesen átviszik.....

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 09:47:35

@mocser48:

Nyugaton is napi rendszeresség, hogy törvénysértő anyagok eltávolítást kezdeményezi egy hatóság.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 09:48:29

@mocser48:

A demokrácia alpaja az ókori Athén, úgy 2000 évvel a liberalizmus előtt...

6.Lenin 2018.02.14. 09:48:33

@mocser48:

Még mindig vergődsz?
Mit számítanak akár a levél, vagy bármilyen más külső szavazatok?
A kormány pártok és az ellenzék között közel 40%-os a különbség

Nem néhány szavazaton múlik a végeredmény, hanem több százezer szavazat a különbség. Mit számít néhány ezer szavazat?

Talán esetleg annyit, hogy a nagy kormányváltó átesik a küszöbön, vagy még előtte esik pofára. De a bejutása, kiesése se jelentene nagy tragédiát az országnak, sőt, csak hasznára lenne.

mocser48 2018.02.14. 09:48:57

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Illibériában lekapcsolják a netet, ha a gazdira nézve terhelő bizonyítékok kerülnek elő.... :)

Ezek vagytok ti, gennyes illiberek....

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 09:50:18

@mocser48:

Niuncs időm orosz CIA.ügynökök munkásságát napi szinten követni, bevallom. De az ilyen navalnijokról érdemes tudni, hogy ha jó reggelt kívánnak, akkor az se biztos, hogy reggel van, szóval érdemes egyetlen szavukat se hinni.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 09:50:52

@mocser48:

Akkor hogy volt a nemliberális ókori Athénbne demokrácia?

mocser48 2018.02.14. 09:51:14

@6.Lenin:

Az olasz maffia is ezzel érvel Szicíliában....

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 09:52:53

@mocser48:

Jelenleg egyetlen ország van a világon, ahol az átlagember számára tilos az internet: Észak-Korea.

Az meg, hogy egyes anyagokat és felhasználükat letiltanak ma leginkább a nyugatra jellemző. Én pl. le vagyok tiltva a FB-on, ami egy amerikai, színliberális cég, de a magyar liberális HVG is letiltott.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.02.14. 09:53:14

@mocser48: ha csak tenyekrol van ertelme beszelni, akkor nem kellene azt a latszatot kelteni, hogy barmit tudsz a kulkepviseleti szavazatok elolszlasarol. nem eloszor olvasom ezt, masok is igyekeznek azt a latszatot kelteni hogy az un. orban elol menekulok mennyire ellene szavaznak. azokbol az adatokbol, amik elerhetok pl az emlitett cikkben, eppenseggel pont az ellenkezoje latszik.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 09:53:49

@6.Lenin:

Arról nem is beszélve, hogy a magyar választási rendszer kulcsa az egyéni választókerület, amire NEM LEHET levélben szavazni.

mocser48 2018.02.14. 09:53:55

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Na, kifakadt egy genygócod és ez jött ki belőle? :)

A putyini illiberalizmus kerékkötője csak olyan videókat használt, amin a gazdád új gazdái szerepelnek :) Főszereplők, elmondják, amit nem kellett volna. Szóval a gazdád új gazdája bepipult, és inkább lekapcsolja a fél netet, csak nehogy már véletlenül a szavazó droidok ilyen videót nézzenek.

mocser48 2018.02.14. 09:55:54

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

putyin gazdid lekapcsolná a youtubo-ot, csak hogy ne nézhessék az orosz választók a leleplező riportot. :)

Ilyen az illiberó "demokrácia". Amúgy mióta szopsz fel putyinnak is?

mocser48 2018.02.14. 09:58:23

@droid_:

A fideszes "gazdasági csoda" elől menekülők külképviseleten szavaznak.
A kettős állampolgárok meg levélben. Náluk elegendő tudni, hogy ki szavazhat (lista), és annyi szavazatot gyártani, amennyi elegendő.... Lévén a kutya se ellenőrzi, hogy valójában ki szavazott. Illiber választási rendszer.....

6.Lenin 2018.02.14. 09:59:01

@mocser48:

Ennek a cirkusznak akkor lenne jelentősége, ha közel azonos támogatottsággal rendelkező pártok versenyezhetnének, de jelen esetben, amikor az ellenzék legnagyobb sikere az lenne, ha megakadályozhatnák a kétharmadot, akkor ez inkább röhejes, mint komolyan vehető.
Ez nevetséges vergődés csupán, de te ezt kedveled a látszat szerint.

mocser48 2018.02.14. 10:02:26

@6.Lenin:

Szerencsére a hitlerrel szemben állók se osztották az általad képviselt eszméket!!!!!!!!!

6.Lenin 2018.02.14. 10:07:49

@mocser48:

Szerencsétlen köcsög.

Tedd fel magadnak a kérdést: mik az esélyek a 2018-as választásokon induló pártoknak?

meglesz a kétharmad?
bejut, átlépi a küszöböt?

Más kérdés nincs. Akkor?

mocser48 2018.02.14. 10:10:22

@6.Lenin:

Használd gyakrabban a neved, Köcsög, hogy könnyebben be lehessen téged azonosítani :)

Ahogy írtam, szerencsére a hitlerrel szemben állók se osztották az általad képviselt eszméket!!!!!!!!!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 10:16:23

@mocser48:

Navalnij azért dolgopzik, hogy Oroszország legyen nyhugati gyarmat, ez, azt hiszem, neked is világos.

6.Lenin 2018.02.14. 10:17:26

@mocser48:

Hitler nem volt tagja egy szövetségnek. A mai Mo-ot összehasonlítani a hitleri Németországgal, és az akkori világgazdasági helyzettel, már akkora tudatlanságra utal, hogy kár is lenne ennél több szót rá vesztegetni.
Soxor ne hangoztass ilyesmit értelmes emberek közt, mint az előző megjegyzésed.

mocser48 2018.02.14. 10:19:14

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

És véletlenül a gazdád új gazdája azt a videómegosztót támadta be, amelyiken fenn van a riport. Sőt, a riport miatt támadta be....

Illibarbár.... Ti, illiber gennyek ilyenek vagytok....

mocser48 2018.02.14. 10:20:49

@6.Lenin:

hitler felszopói is azt hirdették, hogy nincs értelme ellenük küzdeni, aztán később a sírjukra hugyoztak....
Ahogy írtam, szerencsére a hitlerrel szemben állók se osztották az általad képviselt eszméket!!!!!!!!!

Soros Viktor. 2018.02.14. 10:21:37

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Csodálkozol, hogy letiltottak te szerencsétlen? Majd nyilván a facebook meg a hvg lesz a hülye, meg úgy nagyjából mindenki más, csak te nem, aki annyira felvilágosultnak hiszi magát, közben meg olyan mélyen van a fejed a Orbán seggében, hogy csak a cipőfűződ lóg ki onnan. Persze, tudjuk, te nem vagy vakhívő, de közben meg mégis... Szánalmas szar alak vagy a többi hülyével együtt.

6.Lenin 2018.02.14. 10:21:55

@mocser48:

Már az érvnek szánt hazugságok, butaságok is fogyóban vannak, jön a fröcsögés.

mocser48 2018.02.14. 10:23:57

@6.Lenin:

Akkor keress új "érvnek szánt hazugságot, butaságot".....

6.Lenin 2018.02.14. 10:31:39

@mocser48:

Miért keresnék? Felkínálod magadtól is, én csak csodálkozom, hogy még léteznek ilyenek is, bár, ha megnézem az ellenzék állapotát, nem lenne min is csodálkozni.
Az előbb kifelejtettem egy kérdést a választásokkal kapcsolatban, van egy harmadik is.

Meg lesz a kétharmad?
átlépi a küszöböt?
a választások után teljesen szétesik a baloldal, a pubi párttal együtt?

mocser48 2018.02.14. 10:32:40

@6.Lenin:

Te írtad, hogy kifogytál belőlük....

6.Lenin 2018.02.14. 10:36:36

@mocser48:
Nem én kezdtem a fröcsögést. Az, hogy én azt írtam, köcsög vagy, csak konstatáltam egy tényt. Aki ma hitlerezik Mo-on, az más 1xűen nem lehet. Ezt nyugodtan lehet tényként is kezelni.
Szerintem.

mocser48 2018.02.14. 10:39:33

@6.Lenin:

Na, most akkor keresel új "érvnek szánt hazugságot, butaságot"?
Várom, mi jön!!!!!!!

Közben visszatérve ide: hitler felszopói is azt hirdették, hogy nincs értelme ellenük küzdeni, aztán később a sírjukra hugyoztak....
Ahogy írtam, szerencsére a hitlerrel szemben állók se osztották az általad képviselt eszméket!!!!!!!!!

6.Lenin 2018.02.14. 10:50:12

@mocser48:

Eddig mindig hugyozott valaki a másik sírjára. Különösen a maoistaként kezdő liberális muzulmánimádóknak is majd valaki odavizel. Aztán meg kitudja, lehet nem lesz mivel, kinek, hova vizelni. Ha hiszünk a tudománynak, hogy egyszer minden összeomlik a semmibe, ami majd talán egyszer megint felrobban, és kezdődik minden elölről, de ez talán nagyon távoli, maradjunk a mánál.
Nagyon korlátozottak az ellenzék esélyei, marad a vergődés, amit szépen illusztrálsz is már második napja. Dicséretes a kitartásod, bár talán van erre más jelző is.

6.Lenin 2018.02.14. 11:00:58

Azt szeretem ezeken a felületeken, hogy sokan előadják az elfogult véleményeiket, tényként kezelve-természetesen joguk van hozzá-, de képtelenek azt hihetően megvédeni is. Ezt aztán mások véleményének a semmibe vételévek próbálják egy utolsó kétségbeesett igyekezettel hihetővé tenni.

www.youtube.com/watch?v=rLx4EchICBg

mocser48 2018.02.14. 11:06:59

@6.Lenin:

Blablabla.
Az összes illiber szarházit törölték a múltban, a mostaniakkal is ez lesz.
Közösen reméljük, hogy orbán is megéli, amíg a családját meg őt is sittre vágják!!!!!

mocser48 2018.02.14. 11:08:24

@6.Lenin:

Jó, elmondtad, hogy te miért jársz ide....... :) Szépen leírtad, de ez a saját ügyed.....

6.Lenin 2018.02.14. 11:11:54

@mocser48:

De remekül igazoltad is. Kösz.

mocser48 2018.02.14. 11:15:49

@6.Lenin:

Igazán nincs mit. Jogod volt leírni, hogy te miért jársz ide.....

Ezen kívül van még "érvnek szánt hazugság, butaság", vagy csak ennyire futotta tőled?
Várom, mi jön!!!!!!!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 11:28:23

@mocser48:

Nem ismerem a konkrét esetet.

Gondolom, törvényt sértett Navalnij videója.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 11:29:07

@Soros Viktor.:

Nem csodálkozom, a liberálisok szeretik az állandó tiltásokat.

6.Lenin 2018.02.14. 11:36:13

@mocser48:

Miért? Már kiírtál magadból mindent?

mocser48 2018.02.14. 11:38:01

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Orosz miniszterelnök helyettes prostikkal tele yachton, oligarchával tárgyalás, stb....

A szokásos illiber napi ügyek bemutatása....

mocser48 2018.02.14. 11:39:46

@6.Lenin:

Írtad, hogy kifogytál az "érvnek szánt hazugságokból, butaságokból"....
Azóta sikerült még valamit kiküszködni magadból? Írd le, lássuk :)

6.Lenin 2018.02.14. 11:50:44

@mocser48:

Én belinkeltem néhány adatokat is tartalmazó oldalt. te csak az általad fontosnak vélteket, forrás megjelölése nélkül, vagy talán olyan forrásokat idézve, ahol eleve szintén torzított (kiragadott) adatokkal operáltak.
Még egyszer, utoljára, ha egy folyamatot -hanyatlás, felemelkedés- szeretnél hihetően ábrázolni, akkor min. egy néhány évtizedes adathalmazzal lehetne igazolni, de akkor is, ha valóban összevethetők is a bemutatandók. Két, vagy több, teljesen eltérők között még így sem elfogadható a kísérlet, hacsak nem eleve a torz kép bemutatása a cél.

Ebben ennyi volt a lényeg, semmi több. ezen már régen túlléptünk. Most már körbe-körbe forogsz minden előrelépés nélkül. Ezekre már nem vagyok kíváncsi.

mocser48 2018.02.14. 11:55:57

@6.Lenin:

Nono, én írtam be adatokat, amire a mosottagyú csürhe kezdett el ksh-s "adatokkal" előállni :)
Még valamelyik meg is kérdezte a forrást, leírtam, hogy világbank :)

Az egyik szarrá mosott agyúnak pl. az se tűnt fl, hogy hiába vándorolt ki több százezer munkás Magyarországról az elmúlt pár évben, a foglalkoztatottak és munkanélküliek össz száma a fidesz által hamisított statisztikákban nem változott.... Persze, hogy nem, hiszen orbán egyik első utasítása az volt vargának, hogy a jövőben a kivándorlókat is bele kell hamisítani a statisztikákba.
de a fideszes maffiától ez nem áll távol, 1998-2002. között is ezt csinálták.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.14. 11:57:17

@mocser48:

Ha jó példát mutatnátok, és Gyurcsányt, Molnár Gyuszit, meg a többi ballib tetvet sittre vágnátok, vagy csak elítélnétek, akkor lehet nem röhögnének szembe, mikor nyomod ezt a lesittelős bullshitet, amit kettősmércére alapozol.

mocser48 2018.02.14. 11:58:53

@6.Lenin:

Ja, torz kép :)
Igen, a kivándorlók belehamisítása a hazai munkaügyi statisztikákba, na az torz kép!!!!

Ja, jut eszembe, te voltál az a lúzer, aki voltál akkora barom, hogy a soha nem látott mértékű hazautalt milliárdokkal próbáltál érvelni, amíg rá nem jöttél, hogy az mellettem érv :)

mocser48 2018.02.14. 12:00:12

@Rettegek mert ballib vagyok:

Rossz ajtón kopogtatsz....
Szarok rájuk :)
Sitteljék le őket...... Közvetlenül orbán és a családja mellé.

Soros Viktor. 2018.02.14. 12:11:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Segítek ennek a kérdésnek a megválaszolásában és ráérsz megköszönni majd később. Azért vagy tiltva, mert valótlanságokat és hazugságokkal házalsz, amire értelmes ember nem kíváncsi. Egy nagyobb csodával egyenértékű, hogy te, és még pár hülye, hogy nem kapnak végérvényes tiltást nem csak ott, de mindenhol máshol is...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.14. 12:30:25

@mocser48:

"Szarok rájuk :)"

Nekem erőst úgy tünik, azért lapátolsz, és koptatod a billentyűzeted, hogy kormányra kerüljenek.. :DDD

6.Lenin 2018.02.14. 12:52:17

@mocser48:
Miféle kivándorlás, menekülés?
Uniós polgárok is vagyunk. Szabad munkavállalás, letelepedési joggal, Kiharcolt jog.
(és a valamit, valamiért elv is ebbe tartozik. Piacot, olcsó munkaerőt adtunk cserébe, némi támogatásért (felzárkózási lehetőségért). Butaságot írsz mocser48.

A hazautalt pénz pedig Mo-ot gazdagítja.

Minek neveznéd akkor ezeket ha megvalósul (na) az EEÁ-ok? (Európai Egyesült Államok)
Látod milyen butaságokat írsz? Akkor az már nem lenne menekülés, igaz?

mocser48 2018.02.14. 12:52:25

@Rettegek mert ballib vagyok:

Ez legyen a te gondod....
Tőlem mehetnek orbán és családja mellé a sittre, 50 évre.
Egy sittes "gimnasztikát" is kívánok nekik, minden egyes estére. orbánéknak is.....

mocser48 2018.02.14. 12:55:15

@6.Lenin:

Magyarországról történő kivándorlás....

Annyira kimosták az agyad, hogy ez se jött le???? :)

Miért is hamisítja bele a magyarországi munkaügyi statisztikákba a fidesz az 5 éve Angliában, angol cég alkalmazásában álló magyar munkást?
Látod, ennyire sutyerákok a gazdáid....

6.Lenin 2018.02.14. 13:15:44

@mocser48:

Magyar állampolgárok dolgoznak egy szövetségen belül. Magyarok. Van munkájuk.
A jövedelmük nagy részét hazautalják, mintha itthon dolgoznának, itthon
költik el. Sokan egy idő után haza is térnek.
Mi a baj ezzel?

mocser48 2018.02.14. 13:19:54

@6.Lenin:

Amit a fidesz csinál, az szimpla hamisítás.
Az agymosott hulladék szavazóiknak szól.

A magyarországi foglalkoztatási statisztikákhoz semmi köze annak, hogy Angliában egy angol cég alkalmazásában dolgozik egy magyar. Az ottani statisztika őt tartalmazza, lévén ottani munkavállaló.
A fidesz nevezetű bűnszervezet azért hamisítja bele ezeket az embereket a statisztikába, mert amúgy szar lenne a kép. Vedd ki ezeket, vedd ki a közmunkásokat, mindjárt 10% fölötti munkanélküliséggel szembesülsz.

Soros Viktor. 2018.02.14. 13:33:56

Ezt meg most csak úgy bedobom ide: index.hu/gazdasag/2018/02/14/lehuzza_az_allam_a_gazfogyasztokat/
Eddig is közismert tény volt, hogy a fidesz lenyúlja az embereket a rezsicsökkentéssel, és valójában többet fizetünk mint amit a piac diktált. Bár, biztos erre is van magyarázatotok...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 13:36:15

@Soros Viktor.:

Szóval elismered, hogy a liberálisok ellenzik a szabadságot, a szabad véleménynyilvánítást. Jó jel, hogy eddig eljutottál.

6.Lenin 2018.02.14. 13:38:28

@mocser48:

Magyar állampolgár dolgozik, munkát vállal. Miért ne férne egy olyan statisztikába, ahol azt mérik, hogy hány magyar embernek van munkája?

Miért annyira fontos neked ennek az ellenkezője? Hiszen a jövedelme is itt jelentkezik bevételként. Az általa vásároltak áfája is itt jelentkezik. Mellesleg tegnap megnéztem, kb 2-3 százezer emberről van szó, hiszen állandóan változik ez a szám, visszajönnek, újak próbálkoznak. A lényeg, hogy van lehetőségük dolgozni, jövedelemhez jutni. Ez a lényeg. Nekik is, az országnak is.
Te mi a toszért rugózol ezen?

Nem a % a lényeg, hanem az, hogy van az embereknek valamilyen lehetőségük-munkával- jövedelemhez jutni.

mocser48 2018.02.14. 13:50:16

@6.Lenin:

Csakhogy a magyarországi munkaerőpiaci statisztika nem azt méri!!!

Nektek fontos az, hogy statisztikát hamisítsatok. Aztán ha valaki lerántja a leplet a hazudozásaitokról, ennyi a történet.
A 2-300e ember a hamisított statisztika 5-7%-a... :)

Ti folyamatosan hazudoztok, hamisítotok.
És egy olyannak, mint te van bőr a képeden ksh-s hamisított adatokkal előállni :) muahahhahhahha

mocser48 2018.02.14. 13:51:03

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A liberalizmusba pl. nem fél bele a fasiszta ideológia terjesztése.
Ezért küzdötök ti ellene.....

Soros Viktor. 2018.02.14. 14:01:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Mezei szövegkiforgatás, jó, hogy eddig eljutottál :)
Amikről te beszélsz, azt pont a fidesz csinálja. Én csak annyit mondtam, hogy a hülyeségre és hazugságra senki sem kíváncsi. Az, hogy neked meg pár mélysötét egyednek a hazugság az igazság, abban nyilván szerepe van a korlátolt értelmi képességeiteknek, más magyarázat nincs. Meg aki a fidesz ellen van, az nyilván Gyurcsány párti ami szintén baromság, de nektek meg igazság. Felesleges belétek az észérv...

6.Lenin 2018.02.14. 14:02:50

@mocser48:

Van a ksh-nak olyan statisztikája is, ahol vidékenként, korosztályonként, iskolai végzettség szerint is fel van tüntetve %-ban minden, keress rá, ha ennyire a %-ok érdekelnek.

Melyik a fontosabb, lényegesebb? A %-ok csak propaganda célokat szolgálnak, minden oldalon.
Mit akarsz te tulajdonképpen bizonyítani? Azt már a választók beárazták. Ápr. 8-án az, amit te itt erőltetsz, bukni fog. ez a lényeg. Tök feleslegesen erőlködsz.
Nekem ez már unalmas.

mocser48 2018.02.14. 14:07:57

@6.Lenin:

fidesz által elrendelt módos hamisított statisztikák!!!!!!!!!!!

Agymosott hulladékoknak szól, akik képtelenek felfogni, hogy egy Magyarországra vonatkozó foglalkoztatottsági statisztikába semmi helye azoknak, akiket külföldön, külföldi cég foglalkoztat.
A magyarországi foglalkoztatottsági statisztika a magyarországi munkavállalókról szól, azok nemzetiségétől függetlenül.

ti ócska hamisítók vagytok, ez a lényetek.

Mellesleg én nem erőlködöm :) te próbálod a hamisított statisztikátokat más színben feltüntetni. :)

6.Lenin 2018.02.14. 14:14:17

@mocser48:

Tehát minden hamisított, ami nem fér a koncepciódba? Rendben. Nem szeretném, hogy neked esetleg a lelkin kívül más sérülést is okozzon ez a "vitánk", én lezártam.

mocser48 2018.02.14. 14:17:39

@6.Lenin:

fidesz által elrendelt módos hamisított statisztikák!!!!!!!!!!!

Agymosott hulladékoknak szól, akik képtelenek felfogni, hogy egy Magyarországra vonatkozó foglalkoztatottsági statisztikába semmi helye azoknak, akiket külföldön, külföldi cég foglalkoztat.
A magyarországi foglalkoztatottsági statisztika a magyarországi munkavállalókról szól, azok nemzetiségétől függetlenül.

ti ócska hamisítók vagytok, ez a lényetek.

Felfogtad végre?
Ha tőlem megkérdezik, hogy hány ember dolgozik a cégnél heti 40 órás munkaviszonyban, akkor nem fogom beleszámolni se a szomszédban üzemelő cég alkalmazottjait, se azokat, akik már 3 éve nem itt dolgoznak, se azokat, akiket majd 2 év múlva veszek fel. Lévén nem HAMISÍTOK statisztikát.

ti viszont igen. Ez a lényetek. Hazudozni, ezt tudtok csak.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 14:44:39

@mocser48:

Ezek szerint a fasizmus azonos a liberalizmussal. A fasizmus is tiltja a nem-fasistza véleményt.

mocser48 2018.02.14. 14:47:19

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Nem, miért lenne az?
A liberális eszme nem azt jelenti, hogy egy patkány fasisztát meg kell tűrni. Ezért van bajotok a liberális eszmékkel?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 15:02:02

@mocser48:

Mit kell megtűrnie a liberális eszmének saját magán kívül?

sas70 2018.02.14. 15:50:00

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ezt általában te szoktad eldönteni, megkérdőjelezhetetlenül.
Bár még esélyes erre: Orbán, Rezsisziszi, Helikoptertóni!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 17:58:34

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "A liberalizmus 400 éve egy félreértés az emebri történelemben, még van összesen 50 éve. Sok kárt okozott, s nem fogjuk engedni, hogy viklágégést okozva távozzon."

- Már megint befüveztél?

mocser48 2018.02.14. 18:49:20

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A liberalizmus se arról szól, hogy mindent lehet.
Az illiber eszméket, így pl. az idegengyűlöletet, fasizmust elutasítja.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2018.02.14. 23:24:00

@mocser48: mivel csak tenyekrol erdemes szerinted beszelni, nem kellene azt a latszatot kelteni, hogy barmit tudsz a kulkepviseleti szavazatok elolszlasarol. nem eloszor olvasom ezt, masok is igyekeznek azt a latszatot kelteni hogy az un. orban elol menekulok mennyire ellene szavaznak. azokbol az adatokbol, amik elerhetok pl az emlitett cikkben, eppenseggel pont az ellenkezoje latszik.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.02.15. 03:47:41

@droid_: Látom, semmit nem tudsz a külképviseleteken való szavazásról. Ha a jogosultaknak csak a fele elmenne szavazni, hetekbe telne a szavazás.

mocser48 2018.02.15. 07:29:17

@droid_:

A fideszes "gazdasági csoda" elől menekülők külképviseleten szavaznak.
A kettős állampolgárok meg levélben. Náluk elegendő tudni, hogy ki szavazhat (lista), és annyi szavazatot gyártani, amennyi elegendő.... Lévén a kutya se ellenőrzi, hogy valójában ki szavazott. Illiber választási rendszer.....

mocser48 2018.02.15. 07:32:02

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Egy liberálisan gondolkodó az illiber eszméket, így a fasizmust elutasítja.
A liberalizmus nem azt jelenti, hogy mindent lehet, pl. illiber posványt lenyomni mások torkán. A liberalizmus nem erről szól, egy liberális se akaja azt, hogy szarral kenjék be.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.15. 10:10:30

@mocser48:

Azaz a liberalizmus szabadon engedi, hogy bárki liberális lehessen. Én is ezt mondtam.

mocser48 2018.02.15. 13:05:49

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

A fasizmus előírja, hogy illiber legyél. És ha nem vagy elég illiber, akkor újra és újra, újabb és újabb előírásokkal tol a gennyes váladékba.

mocser48 2018.02.15. 14:10:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Ez az illiber genny leírása. Nem "jellemző", hanem leírás.
süti beállítások módosítása