B1 blogcsalád



Amit Orbán és a család tesz, azért más európai országokban már börtönben ülnének

2018. január 31. - Mr Flynn Rider

Az egész család nyeri el az állami pénzeket, a vejénél súlyos korrupciós gyanú merült fel. Az ügyeknél csak a miniszterelnök pofátlan reakciója a felháborítóbb.

orban-kerites-1101x660.jpg

Ha valaki még emlékszik Nicolas Sarkozy francia elnök korrupciós botrányára, ott is hasonló dolog történt. Vagy ott volt 2009-ben a brit költségtérítési botrány. Mindegyikben közös pont: az állami és a magánpénzek összemosása, a politikai és a gazdasági elit összejátszása, hogy az általuk megfelelőnek tartott pártot tartsák hatalomban. Mindkét esetben a kormányzó párt bukott hatalmasat, a rendőrség nyomozást indított és a felelősök lemondtak, eltűntek a közéletből, jobb esetben egy börtöncella mélyére.

Magyarországon ugyanez a botrány a maradék független sajtó címlapján olvasható minden nap, mégsem rázza meg a Fideszt: a szavazók többségét hidegen hagyja az állami, felső szintről irányított korrupció, vagy egyszerűen el se jut hozzá a hír.

De miről is van szó? Többek között a Direkt36 és az Átlátszó nevű oknyomozó portál folyamatosan tárja fel Orbán Viktor miniszterelnök családjának üzleti ügyeit, így hosszú cikksorozatban értesülhetett a közvélemény arról, hogy

Orbán Viktornak nem csak vízvezetékszerelő barátja, a veje, de a testvére és az apja is hasznot húz abból, hogy a család tagja.

Szögezzük le: önmagában az etikátlan, hogy Orbán családja állami beruházásokból jut közpénzhez. Az viszont a pofátlanság csúcsa, ahogy a Fidesz által behálózott ügyészség nem indít nyomozást, vagy ahogy a miniszterelnök reagál ezekre az ügyekre, amikor végre egy-egy újságíró szembesíti. 

Mégis, milyen ügyekről van szó?

A legszembetűnőbb Tiborcz Istvánnak, Orbán Viktor vejének volt cége, az Elios, amely sorozatban nyert el milliárdos állami megbízásokat úgy, hogy

  • az esetek túlnyomó részében senki mással nem kellett versenyeznie a munkákért;
  • melyek természetesen iszonyúan túlárazottak voltak;
  • valamint eleve a pályázatot olyan cég készítette elő, amelynek tulajdonosa a későbbi nyertesben is érdekelt volt.

Összesen több mint két tucat, direkt rájuk kiírt közbeszerzést nyertek meg, több mint 10 milliárd forint értékben.

A botrány már 2015-ben kirobbant (cikkeink itt és itt 2015-ből) a rengeteg megnyert pályázat és pénz miatt. Elindult az OLAF vizsgálata és elindult egy itthoni rendőrségi nyomozás (ahol persze nem találtak semmit). Végül idén januárban az EU csalás elleni hivatala, az OLAF azt indítványozta az ügyészségnek, indítson eljárást az ügyben. (Részletes cikk az ügyben itt.) A Polt-féle ügyészség bejelentette, hogy el is kezdi az eljárást. Borítékolhatjuk az eredményt. 

Családtagok az állami pénzek körül

A Direkt35 cikksorozatban tárta fel, hogy az elmúlt években látványosan növekvő Orbán-cégek teljesítményéhez számos állami, főként EU-s finanszírozású munka járult hozzá. Részt vettek több nagy csatornázási és útépítési munkában, illetve megjelentek a Balaton déli partján zajló vasútfelújítási projektben is. Ebben nem csak beszállítóként, de alvállalkozóként is: a Nehéz Kő Kft. nevű fuvarozó cég közel 300 millió forinthoz jut ebből a projektből. A 2004-ben alapított cégnek korábban Orbán Viktor két öccse, ifjabb Orbán Győző és Orbán Áron is tulajdonosa volt, tavaly október óta azonban idősebb Orbán Győző kizárólagos tulajdonában áll. A Nehéz Kő Kft. 2012 óta végzi a - szintén Orbán édesapjának többségi tulajdonában álló - Dolomit Kft. építőanyagainak szállítmányozását, áll a cég honlapján.

A Szántód és Balatonszentgyörgy közötti 53 kilométeres vasútvonal felújításánál ismerős cégekre bukkant az oknyomozó portál: a beruházás kivitelezője a Déli-part 2016 Konzorcium, amelynek három tagja van

  • a Mészáros Lőrinc tulajdonában álló R-Kord Építőipari Kft.,
  • a V-Híd Zrt.
  • és a konzorciumvezető Swietelsky Vasúttechnika Kft., az osztrák Swietelsky cégcsoport egyik leányvállalata.

A beruházást az eredetileg tervezettnél 16,9 milliárd forinttal drágábban, összesen 72,4 milliárd forintból valósítják meg. A költségek 79 százalékát európai uniós forrásból finanszírozzák – tárta fel a Direkt36, amely a TASZ segítségével kiperelte az államtól az alvállalkozók listáját, ott bukkantak Orbán családjának és Mészáros Lőrincnek a nyomára. (Aki a sajtónak megerősítette: luxus magánrepülővel jár focimeccsre.)

Orbán reakciói: majd megnézem, majd a hatóságok megvizsgálják

"Meg vagyok lepődve azon, hogy ön azt állítja, hogy van olyan európai uniós projekt, ahol vállalkozóként, fővállalkozóként vagy alvállalkozóként az én családomból elindult volna valaki."

- mondta Orbán Viktor miniszterelnök a Direkt36-nak tavaly júniusban, egy brüsszeli sajtótájékoztatón. 

Ma az Index címlapon hozta Orbán Viktor bécsi sajtótájékoztatójának videóját, ahol azt mondta a kamerák előtt: a hatóságok majd mindent megtesznek. De ő nem foglalkozik üzlettel: 

 

 Ő nem. Ő csak hagyja, hogy a családja a saját lábára álljon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2913619262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyerafidesz 2018.01.31. 16:13:19

Ekkora balfaszságot! Legalább vegyétek a fáradtságot, és konkrét tényeket írjatok! Például a cégek pontos nevét, a megvádolt rokon üzletrészének pontos hányadát, és minden ezzel kapcsolatos tényt. Aztán keressetek jogorvoslatot, és ha ezen túl vagytok, akkor irány azunijó valamelyik hivatala, és lehet beadni egy keresetet. Mert sajna egyelőre ez csak libsi lázálom, és még fogódzónak is szerény.
Még annyit! Ha igaz is lenne a vád, olyan baromira rühelli ez az ország a mai ellenzéket, hogy azt is elnéznék Orbánnak, ha kisgyereket verne a nyílt utcán.

csobi2011 2018.01.31. 16:25:43

@1ghost: Ezt a sok hülye börtönnel fenyegetést minek nyomatod? Szerinted van aki elhiszi? Rablácon a szocikat szokták elvinni: Simon, Czeglédy, Hagyó, Zuschlag, MNV Zrt. vezetők stb.

Terézágyú 2018.01.31. 16:29:04

@nyerafidesz:
"Még annyit! Ha igaz is lenne a vád, olyan baromira rühelli ez az ország a mai ellenzéket, hogy azt is elnéznék Orbánnak, ha kisgyereket verne a nyílt utcán."

Na, erre te, meg a többi fityeszes marhára büszkék lehettek :)))))))))))))))))))))))

morph on deer 2018.01.31. 16:37:56

@1ghost:
“korrupt, tolvaj illiberális demokráciátokra.”

Az nem ‘illberális demokrácia’ volt, hanem csak ‘illiberális állam’!

1ghost 2018.01.31. 16:48:02

@csobi2011:

Polt Péter az elsők között lesz eltávolítva. S abban a pillanatban, hogy független ügyészség létrejön, a korrupt tolvaj fideszfajtádnak vége!

Szóval te szarházi orbántroll, a helyzet az, hogy itt még az utolsó mocskos fideszkollaboráns is el lesz számoltatva, úgy készüljél. Kibaszott kevés időtök van már csak hátra.

dare 2018.01.31. 16:50:12

@nyerafidesz: "olyan baromira rühelli ez az ország a mai ellenzéket"

Azért ez így nem teljesen igaz.
Nagyon sokan szimpatizálnak az ellenzéki pártokkal, csak sokan vannak akik nem látják a változáshoz vezető utat, ezért inaktívak maradnak.
A pártok egyedül (vagy koalícióban) szeretnék elfoglalni a Fidesz által felépített trónt, és ebben csatározásban, ami sokszor személyeskedésig meg vádaskodásokig fajul (ahelyett hogy a programjaikat ütköztetnék), azok a hangok akik a békésebb megoldás lehetőségeit hangoztatják, nem találnak meghallgatásra.
A csatazaj elveszi az eszüket, és nem látják, vagy nem gondolják végig a lehetőségeket, csak mindegyik (tisztelet a kivétel) a saját elképzelését szeretné megvalósítani.
Jó pártok vannak az ellenzéki térfélen, jó vezetőkkel és jó programokkal.
Mindeni találhat neki tetszőt a felhozatalból.
Aki nem, az nem így járt.
Viszont érdemes megnézni mennyi választó szeretne változást, és ez egy nagyon fontos adat.
Ha a pártok megcsillantják nekik a reményt, hogy ha elmennek szavazni a Fidesz akkor leváltható, akkor lehet nagyon magas is a részvételi arány.
Ezért Orbán várjon még azzal a gyerekpüföléssel, kezdhetik a hazudozást ugyan, de nem befolyásolhatja érdemben igazán a végeredményt.
Ez csak az ellenzéki pártokon múlik.

fran7 2018.01.31. 16:52:13

Idézzük Lendvai Ildikót: az nem bűn, ha egy politikus rokona jó üzletet csinál. Mondta 2003-ban amikor a korrupcióra hivatkozva köpködték a Fidesz kormányzást. Az itt emlegetett dolomitbánya kapcsán is. Na, ezért nehéz a mai ellenzéknek, mert ők is csak lopni akarnak és erről nyolcévnyi papírjuk van. Elég, ha 4-es metróra és a Combinora gondolunk, ahol a miniszterelnöknek nem rokona, hanem sajátmaga ült az igazgatótanácsban.
Nagyjából mindenki rájött, hogy a politika vezető emberei gazdasági pozicióra is váltják a hatalmukat. Még a liberálnak hazudott demokráciákban is.

morph on deer 2018.01.31. 16:52:34

@1ghost:
“...már úgy elhülyült, hogy vonatjegyet vesz a hátizsákjának.”

Hát hogyne venne, amikor olyan szépen kérte rá, amikor megbeszélték!
A hátizsákkal.
Nyilván egészen meghitt a viszony közöttük, hiszen egyéb, - mondjuk ‘normális’ - viszonyt nehéz lenne elképzelni egy kb. 54 éves, állítólag felnőtt személy, aki ráadásul felelős, állami szintű poziciót tölt be, és egy tucat-termék műanyag hátizsák között.

Tehát nincs min csodálkozni, de tényleg.
Miért, a Charlie Brown kedvenc takarója mennyivel jobb? Naugye.

BAZINGA2 2018.01.31. 16:56:22

Más országban igen, ott ahol emberek élnek és nem birkák. Messze vagyunk mi az igazságszolgáltatástól. Mióta minden "nemzeti" még a szemétszállító is, nincs min csodálkozni! A demokrácia kihalóban van. Mindenki fél és gyáva.

dare 2018.01.31. 17:05:08

@fran7: Nem tudnál mást idézni?

Amúgy emiatt alakult ki ez a nagy apátia a lakosság körében.
Azt érzik senki nem foglalkozik velük, pártok cserélnek pártokat, nekik meg nem lesz jobb soha, mert mindenki csak a saját pecsenyéjét sütögeti.
Eddig így is volt.
Most változhat, most tényleg van esély a normális ország megvalósulásához.
Ami sikerülhet is, csak kell némi kompromisszum a pártok részéről.

tompus 2018.01.31. 17:05:35

gyurcsány gazdátok sincs börtönben, akkor miről beszélsz?
Hofi mondta, hogy az a korrupció, amiből téged kihagynak. Ha te lennél a miniszterelnök és az apádnak lenne bányája, te kitől rendelnéd a követ? Megpályáztatnád, ugye?

csobi2011 2018.01.31. 17:07:03

@1ghost: És pontosan ki buktatja meg a fideszt? A 16%-os jobbik, aki sokadszor megismételte hogy egyedül indul? A magát demokratikusnak nevező ellenzék, akik ma is egymás torkának estek (a DK, LMP párosra gondolok)? Szerinted kit érdekel, hogy itt mi fröcsögsz? Én is csak röhögni járok ide hogy az utolsó néhány ballib díszpinty baromságain mulassak. Szóval csak nyomd tovább a faszságaidat. Ingyen szórakoztatás minden szavad.

Bogomil 2018.01.31. 17:07:52

@fran7: Hol mondta ezt a Lendvai Ildikó? Tudnál pontos hivatkozást adni?

bobijub 2018.01.31. 17:09:14

@graycivil: na ja. tehát csak azt csinálja, amit a tiszteletreméltó, követésre érdemes nagy példaképtől tanult. szóval ha az egyik megmutatta, hogy lehet hagyni valakit ötvenmillát lopni, akkor a másiknak nemhogy szabad, hanem kötelessége ötszázmilliárdot sajátmagának összelopnia. tehát a politikusnak nemhogy lehetősége, hanem kötelessége három és fél nagyságrenddel többet lopni, mint a példakép. ezzel nem azt állítom, hogy bármelyik is bármennyit lopott vagy lopatott volna, de azt igenis állítom, hogy a te bejegyzésed azt jelenti: ha az egyiknek szabad, akkor a másiknak miért ne lenne szabad akár mégtöbbet is.

Visceroid 2018.01.31. 17:12:05

Jó, Gyurcsány meg embereket veretett. Melyik a rosszabb?

nemecsekerno_007 2018.01.31. 17:16:04

" Amit Orbán és a család tesz, azért más európai országokban már börtönben ülnének..."

Gyerekek :D

Amit az MSZP-SZDSZ Gyurcsánnyal, Draskovits-al meg a többivel csinált 8 év alatt azért is :) Üzleti környezetben az ilyet hűtlen kezelésnek hívják. :)

fran7 2018.01.31. 17:18:34

@dare: Naivak vagytok. Szerintetek miért nem tudnak megegyezni? Mert alkalmatlanok rá. Már rég kampányolni kellene, járni a körzetet és átadni kis ajándékokat a helyi tűzoltócsoportnak, öregotthonnak, német nemzetiségi klubnak. Három hónappal a választás előtt nem személyi kérdéseket kellene átbeszélni, de még ott sem tart az ellenzék. Mert az nem elég, hogy Viktor nem és majd csináljuk, amit az EU kér. Mert azt már láttuk, hogy mire vezet.
@Bogomil: 16 évvel ezelőtti szavak pontos helyét meg nem mondom. De hidd el, így történt.

werecke 2018.01.31. 17:20:47

@1ghost: Kedves dolog ahogy tuningoljátok magatokat de ne reménykedjetek ! Lássatok és ne csak nézzetek !

dare 2018.01.31. 17:23:03

@Visceroid: Az a Gyurcsány, nem a mostani Gyurcsány.
Az a Vona, nem a mostani Vona.
Az az Mszp, már nem az az Mszp (nemcsak a P miatt).

És ami a legfontosabb: az az Orbán, már szinte semmiben se hasonlít a mostanira

BiG74 Bodri 2018.01.31. 17:25:33

Bizony-bizony, számít, hogy éppen ki lopja a pénzt!

dare 2018.01.31. 17:26:44

@fran7: A remény hal meg utoljára. :D
Majd április 8.-án okosabbak leszünk, addig csak találgatunk.

SnaKadCharmer 2018.01.31. 17:29:49

1ghost, hiába erőlködsz meg ugatsz össze-vissza, a fideszt nem fogják (egyhamar) leváltani. Sajnos.

SnaKadCharmer 2018.01.31. 17:33:07

Bár a fidesz helyére betehetném egyszerűen a rablóbanda szót is

morph on deer 2018.01.31. 17:42:39

@tompus:
“Ha te lennél a miniszterelnök és az apádnak lenne bányája, te kitől rendelnéd a követ? Megpályáztatnád, ugye?”

Mert az lenne a dolga, tudod?
Mivel ez egyértelműen összeférhetetlen a melóval. Mint ahogyan a felcsúti stadionban a névre szóló VIP páholy is, meg saját lábunkon álldogáló többi családtag meg rokon hirtelen zseniálissá vált üzleti képességeinek termőre fordulása is.

De azért ne aggódj, ez csak civilizált európai országokban van úgy, a félázsiai testvéreknél ez szintén így szokásos, mint nálunk.

rallus 2018.01.31. 17:48:42

Nincs igaza annak,, aki szerint az ellenzék hülye és nem tanul semmiből!
Már nem a könnyen cáfolható és a saját lelki finomságukról tanúskodó:"Orbán naponta agyonveri a feleségét!" az ajánlott rizsa, hanem néhány gyanúsításra épülő szenzáció.
Mivel a ballibek eleve a másoktól elvett javak hasznosítására lettek kitenyésztve, ez mindannyiuknak hihető is. Így aztán össze tudják tartani maroknyi és egyre csökkenő táborukat. Még mindig jobb, mintha vonatokat robbantanának merő hazaszeretetből....

N. Barbie 2018.01.31. 17:59:37

Csak a szokasos szanalmas fidesznyik onfelmentesek egymas utan: "hat de a szociknal is elofordult, akkor az orban csalad gazdagodasa se bun, igy tovabbra is a tolvaj orbanra szavazok".
Az meg se fordul a birka fejeben, hogy akkor se erre, se arra a tolvajra.
Az ember tenyleg mar el se hiszi mennyi idiota van.

1ghost 2018.01.31. 18:00:27

@SnaKadCharmer:

Te agyatlan orbánfasz! Látszik, hogy gazdád seggelyukáig terjed csak a látóhorizontot, s lila gőzöd sincs a helyzetről.

1ghost 2018.01.31. 18:02:27

@rallus: Szeretem ezt a nicked. Ugyanis ezen nem egy, hanem két kilométerről látni, hogy egy mocskos orbánista bérhazudozó tetű vagy.

N. Barbie 2018.01.31. 18:07:33

@rallus: " gyanúsításra épülő szenzáció"
Aham, az elmult 8 ev (milyen jol is hangzik, ugye? :D) megszamlalhatatlan korrupcios, mutyizos, haverokat, csaladtagokat gazdagga tevo hire az mind csak csunya gyanusitas...
Vegulis, annak, aki nem latja a fatol az erdot.
Segitek: a kozbeszerzesek nyertesei (miutan valamelyik szervezet kipereli a biztos csak veletlenul totkolozo erintett-tol) nyilvanosak. Mondhatnam, hogy egy teny.
Tehat ha azt mondom, hogy orban sogoranak cege nyerte sorra az onkormanyzatok kozvilagitas korszerusitesi munkait, kvazi verseny nelkul, brutal tularazva (ezen adatok mind megismerhetok az egyes kozbeszerzesekbol), az is egy teny.
Tehat akkor fidesznyikeknel a tenyek azok csak gyanusitgatasok.
Jezusom...

rallus 2018.01.31. 18:10:05

@1ghost:

"Az OECD legfrissebb adataira támaszkodva, a londoni székhelyű Kereskedelmi Unió Kongresszusának (TUC) előrejelzései szerint Magyarországon lesz (OECD országok közül) a legnagyobb a reálbérek növekedése 2018-ban."

Remélem ez neked is jó hír! Ha így megy tovább, akkor nem kell többé baromságok írásával összekuporgatnod a kannás borra valót! Esetleg dolgozhatsz is... (most szereztem egy ellenséget?)

hordalek 2018.01.31. 18:14:23

@1ghost: ember, te beteg vagy. Komolyan. A faszozáson ķívül én még tőled érteles hozzászólást nem olvastam.

Thomas Dantes 2018.01.31. 18:17:17

Na tippre: annélkül hogy olvastam volna a hsz-eket, ilyesmikre számítok a fideszesektől:

"újabb ballipsi öngól! Senkit se érdekel, elfogtok tűnni. Akkor se jön vissza a gyurcsányotok! Soros meg nem botnja le a kerítést hiába ajvékoltok! "

Kiváncsi vagyok jól tippeltem-e.

rallus 2018.01.31. 18:18:18

@N. Barbie:

Nem kételkedem az éleslátásotokban, hiszen azonnal megértettétek, hogy milyen veszélyt jelent ránk a 23 millió román befogadása,a Kövér által tervezett akasztások, a bankadó miatt várható azonnali államcsőd és az Orbán által ígért 1 millió új munkahelyen is könnyesre röhögtétek magatokat!
Valami konkrétummal kellene megaláznotok a jobboldalt, mint mondjuk Simon Gábor, a Tocsik, vagy a Kulcsár ügy...

SnaKadCharmer 2018.01.31. 18:18:37

@1ghost: Persze, tudod én úgy vagyok agyatlan orbánfasz, hogy közben ellenzéki pártra akarok szavazni. :DDDDD
Amúgy ha ennyire okos vagy, felvilágosítanál arról, hogy akkor mi folyik a magyar politikában? :D Szárnyal az ellenzék, érik az összefogás, ugye?

BiG74 Bodri 2018.01.31. 18:19:08

@hordalek:
Lehet, hogy beteg, de az egyetlen aki élvezi a fityiszdroidok osztását. A szókincse pedig ezen állatfajéhoz idomult, amiért kicsit sajnálom, de megértem.

Thomas Dantes 2018.01.31. 18:21:16

@tompus: Én igen. De nem is vagyok miniszterelnök. De ezek szerint akkor nem baj ha milliárdokat lopnak el. Tőled. Öröm nézni, hogy van aki mosolyogva zabálja meg a szart.

BiG74 Bodri 2018.01.31. 18:23:18

@SnaKadCharmer:
Csak beleestél a szórásba, vagy kicsit bevillant nálad a narancslámpa, ghost pedig csípőből tüzel azonnal. Bár nagyon nem szokott tévedni..

morph on deer 2018.01.31. 18:56:01

A jelek szerin az orbánhitűek már el sem tudják képzelni, hogy milyen is lehetne egy jobboldali, nemzeti konzervatív kormány, - a piti köztörvényes simlisek ipari szintű harácsolása nélkül!

Ugyanis a népszerű téveszmével ellentétben, az intézményesített korrupció NEM keresztényi erény, és NEM feltétele a liberális baloldal legyőzésének, az egyszerűen csak a sunyi tolvajok természetéből fakad, és NEM a nemzeti tudat megtestesülése!

Horribile dictu, elméletben még akár orbán is lehetne becsületes ember, és még úgy is megvédhetné az országot a “muszlim inváziótól”, hogy közben nem a pereputtya vagyonának gyarapításán igyekszik..!

De komolyan!
Vagy már a “becsület” fogalma is liberális bóvli, a fideszesek szerint?

Gondolom, azért nem követelitek meg a saját vezetőtöktől, hogy igenis, legyen egy tisztakezű, feddhetetlen személy, és ne egy ... “orbán”, mint most.

Kár.

Visceroid 2018.01.31. 18:58:59

@dare: "Az a Gyurcsány, nem a mostani Gyurcsány."
Nem tudom. Végül is lényegtelen.

"Az a Vona, nem a mostani Vona."
Az biztos...:) El lehet képzelni ahogy égő barikádokon kiskutyákat simogat.

"Az az Mszp, már nem az az Mszp (nemcsak a P miatt)."
Az MSZP a rendszerváltás után sosem volt kommunista (sem szocialista). De ezt már hiába mondom.

"És ami a legfontosabb: az az Orbán, már szinte semmiben se hasonlít a mostanira "
Ő már 2000 óta ugyanazt a dumát nyomatja, csak más módon. Ő nem változott. Neki az a lényege, hogy kell egy ellenség, amin a nép elrágódik, ő meg lop. És az a szép, hogy bejött az utcán tüntetősdi.

Visceroid 2018.01.31. 19:00:44

@rallus: "Orbán által ígért 1 millió új munkahely"

Tényleg, azzal mi lett? Akkor az megvan?

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:01:33

Na segg nyalók más kormányban is voltak korrupciók de nem ilyen nagy mértékben főleg FIDESZ NEM EZT ÍGÉRTE A VÁLASZTÁSOKON HOGY ŐK LESZNEK A LEGNAGYOBB ÁLSZENT MOCSKOS KORRUPCIÓS BANDA Kisebb parlament Képviselői javadalmazás

A Fidesz a szocialista kormányok idején többször is azt mondta, hogy ha kormányra kerülnek, akkor visszaállítanák a képviselők fizetését a 2002-es bér szintjére. 2006-ban azt javasolták, hogy a költségvetési hiány esetén büntetésként vonják meg a kormánytagok fizetésének egy részét. 2008 novemberében benyújtottak egy javaslatot, ami szerint 3-3 főre csökkentenék az állami vállalatok igazgatóságainak és felügyelőbizottságainak létszámát, a tagok fizetését pedig a mindenkori átlagbér szintjére vinnék le.

Úgy tűnik, hogy Lázár János 750 ezres tervezete sem elég jó egyes képviselőkne

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:02:38

Költségvetés, államadósság

Navracsics Tibor 2009-ben azt mondta: ha a Fidesz kormányt alakít, egy-két napon belül konkrét intézkedéseket tesz, új költségvetést alkot.

“Amikor 1998-ban átvettük a kormányzást, a teljes nemzeti össztermék 58%-át tette ki az államadósság. Amikor négy évvel később letettük a lantot, csak 53% volt. Tudom, hogy kell megállítani egy eladósodást. Ezt nem egy nap alatt lehet megcsinálni. Látni fogják viszont, hogy jó irányban megyünk. Bíztatóvá válik majd a helyzet” – nyilatkozta Orbán Viktor 2009 végén.

Ha demagóg szeretnék lenni, csak annyit írnék: Matolcsy György. Nem szeretnék az lenni, ezért inkább ajánlok egy korábbi írást a gazdasági szabadságharcunkról. Ráadásul az államadósságunk minden eddiginél nagyobb, ilyen mélyen még az elmúltnyolcévben sem voltunk.

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:04:17

AZ IMF-hitel újratárgyalása

Szijjártó Péter: “Ha a Fidesz alakít kormányt jövőre, újratárgyalja a Nemzetközi Valutaalappal (IMF) kötött hitelszerződést. A szocialista kormány gyenge volt, ezért másoknál sokkal szigorúbb feltételrendszer alapján kapott hitelt.”

Tárgyalunk és újra. Csak éppen egy újabb hitelről – pontosabban egy biztonsági hálóról (de még a biztonsági háló is olyan távol van amennyire csak lehet, hiszen a törvénykezésünknek köszönhetően nem felelünk meg a feltételeknek). A tárgyalás nem zökkenőmentes, de ezt Bástya elvtárs kolléga már jól összefoglalta. A korábbi hitel újratárgyalása szóba sem került.

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:05:29

Nyugdíj

A programban a nyugdíjrendszerrel kapcsolatban csak annyi áll, hogy a Fidesz nem engedi, hogy az állami nyugdíjak mellett szolgáltatást biztosító magánnyugdíjpénztári rendszer megtakarításai veszélybe kerüljenek.

A magánnyugdíjakat államosították, a nyugdíjvagyont elverték. A rokkantnyugdíj-rendszert átalakították.

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:06:24

Felelősségre vonás, elszámoltatás

Ha az emberek úgy döntenek, hogy meg kell keresni a felelősöket, akkor megtesszük. A jövőért felelősséget viselő politikusok nem tehetik meg, hogy ebben a kérdésben nem öntenek tiszta vizet a pohárba. A hivatali visszaéléseket az utolsó szögig föl kell tárni, az azt elkövetőket meg kell nevezni és a magyar jog szerint járó büntetéseket pedig ki kell szabni. Ezt nem tudjuk megspórolni.

“Világossá kell tenni, hogy egy következő kormánynak ki kell vizsgálnia minden jogsértést” – mondta Orbán Viktor március végén, a Jövőkép bemutatóján.

“A Fideszben azóta is folyamatosan téma, hogy kormányra kerülésük után el kell számoltatni a nyolc évig kormányzó szocialistákat és szabad demokratákat, és büntetőeljárásokat kell indítani a feltételezett korrupciós ügyek – illetve a 2006 őszi rendőri túlkapások – felelősei ellen. Balsai István, a Fidesz jogi igazgatójaként pedig azt mondta: már van is egy leltárjegyzékük, amely 2002-től számba veszi a korrupciós ügyeket, de az eljárásokat a rendőrségnek és ügyészségnek kell lefolytatna” – írta az [origo] két évvel ezelőtt.

Az elszámoltatás kezdetét vette, a Fidesz nekiment az állampárt jogutódainak, illetve a szerinte sötét múltú politikusoknak. A gond ezzel, hogy az elv szerint, ami mentén mennek önmagukat is felelősségre kellene vonniuk. Ezen kívül a 2006-os eseményekkel kapcsolatban is megindult a nyomozás. Azonban amikor a választók erre felhatalmazást adtak, nem arról volt szó, hogy a Fidesz bekebelezi a bíróságokat, az alkotmánybíróságot és az ügyészséget, hogy ezt véghezvihesse.

rallus 2018.01.31. 19:08:28

Az tagadhatatlan, hogy az ország egyre gyorsuló iramban erősödik, ezért joggal feltételezhető, hogy Orbán lop! Mégpedig azt lopja, ami vészes gyorsasággal fogy és a megfogyatkozása üdvös hatással van a gazdaságra meg a közéletre, ez pedig az ellenzék!
Azt, hogy a megmaradt minőség mire jó, nem tudja senki, de Gyurcsány majd összekukázza őket a pártjába. Oda jók lesznek ezzel a stílussal... Mi az hogy! Nagyon is!

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:13:16

Politika

“Az egész ország érezni fogja, hogy óriási lehetőség kapujában áll, a politikába visszatérhet a józan ész és a világos beszéd.” (Blikk-interjú)

“Véget kell vetni annak, hogy a politikusok szerepet játszanak és hazudoznak.”

“Visszaállítjuk a józan ész uralmát. Tisztelni fogjuk az embereket, a hivatallal való visszaélés nem lesz elfogadható magatartás.”

“Van egy nyilvánvaló oka annak, hogy a politikai osztály elvesztette a hitelességét: sikert ígért és kudarcot hozott.”

A Fidesz választási programja egyébként itt elolvasható, innen pedig letölthető pdf-ben.

Mivel okkal gondolhatjuk azt, hogy egy pártra a párt programja alapján szavaznak az emberek, ezért azt hiszem kijelenthető, hogy a Fidesz-KDNP kormány illegitim, hiszen ígéreteikből, sugallataikból, programjukból szinte semmi nem valósult meg, illetve egy új alkotmányt írtak, amelynek tartalmáról nem tájékoztatták választóikat, így nem is lehetnek felhatalmazva annak beiktatására.
Egy népszavazás ezzel kapcsolatban talán megfelelő támpont lenne, hiszen abban az esetben a Fidesz-szavazók is úgy mondhatnák el, hogy nem erre adtak felhatalmazást, hogy közben nem kellene más párt oldalára állniuk.

A kérdés egyszerű lenne: demokratikus-e a Fidesz Alkotmánya vagy sem? – ugyanis minden “rossz” innen ered. Egy demokratikus országban ugyanis az Alkotmány megváltoztatása esetén népszavazást tartanak, és nem egy kérdőíves konzultációra hivatkozva nyomják le a torkunkon.

Pista Sagemono 2018.01.31. 19:13:43

Ezek szerint tuti, hogy nyer a fidesz. Onnantól a másként gondolkodóknak nem kell adót fizetni, mert ők nem kívánják támogatni a közpénz célzott elherdálását.
Nem is rossz megoldás.
Máris a fidesz RT re szavazok.
Ha a sunyi bennfentes vállalkozás szabályos akkor hajrá.

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:14:25

Elszámoltatás, szigor és több rendőr

A szigorúság talán a leghangsúlyosabb eleme a Fidesz-program közbiztonsággal és igazságszolgáltatással foglalkozó részének, amelyet Lázár János országgyűlési képviselő, a parlament honvédelmi és rendészeti bizottságának elnöke jegyez. A fejezet a kampányból már ismerős, az elmúlt nyolc évben hatalmon lévők elszámoltatásának ígéretével kezdődik, a párt szerint ugyanis "sokan érzik úgy, ma a kormány egy bűnszervezethez hasonlít, amely fosztogat és szétesik a korrupciótól". A Fidesz azt ígéri, hogy kormányra kerülésük esetén a "jelenleginél jóval súlyosabb büntetést" kapnak azok, akik "a közösség bizalmávalvisszaélnek, bűncselekményeket követnek el".

Az elszámoltatásnak része lenne az átláthatóság is. "Az elmúlt nyolc év egyetlenegy kormányzati döntése sem maradhat titokban, ezért minden adatot, információt, szerződést nyilvánosságra kell hozni" - jelenti ki a program.

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:15:11

Rövidülő várólisták

A program legrövidebb szakpolitikai fejezete az egészségügyről szól, bevezetője hosszan ecseteli a szocialista kormányok tetteit, a Fidesz tervei közül azonban alig fed fel valamennyit. A program többnyire olyan általánosságokat fogalmaz meg, hogy "meg kell határozni a különböző földrajzi területek egészségügyi szükségletét, a szükségletekhez kapacitásokat kell rendelni, az ellátási kapacitásokhoz pedig elegendő forrást kell biztosítani".

A program szerint a Fidesz alapcélja, hogy felére csökkentse a kórházi várólisták hosszát és javítsa az ellátás minőségét. Problémának nevezi program, hogy a háziorvosok ideje az adminisztrációra megy, hogy a háziorvosok átlagéletkora magas, a praxisok állami támogatása pedig nem kielégító, megoldási javaslatokat azonban nem tesz a Fidesz a problémák orvoslására.

Ezen kívül megemlíti a Fidesz, hogy elengedhetetlen az orvosok méltó bérezése, a külföldre távozó orvosok hazacsábítása, a frissen végzett orvosi egyetemisták megtartása.

Óvatos szociális költés és testnevelés minden nap

Bár 12 oldalt foglalnak el a programban a szociális intézkedésekről szóló tervek, konkrétum alig derül ki a Soltész Miklós KDNP-s képviselő által jegyzett szövegből. Ez a programrész nagyrészt kimerül a jelenlegi helyzet leírásából, a problémák felsorolásából, a megoldásokat azonban már nem részletezik. Annyi azért kiolvasható a szövegből, hogy a Fidesz nem tervez bőkezű szociális kiadásokat, helyette inkább arra törekedne, hogy a segélyből élőket a munka felé terelje.

Ebben a programrészben nincsenek költséges ígéretek, és ugyan azt vállalják, hogy javítják a szociális ellátásban dolgozók anyagi helyzetét, de egyértelművé teszik azt is, hogy nem kell gyors változásra számítani. "Ezek anyagi hátterét a jól működő gazdaság, a foglalkoztatás és a kiemelt alapértékek mentén kialakított támogatási rendszer adja" - fogalmaz a program.

A Fidesz azt ígéri, hogy olyan szociális politikát fog folytatni, amelynek középpontjában a család áll, és olyan munkaügyi szabályokat fognak bevezetni, amelyek segítik a családokat, és igyekeznek megszüntetni a gyermeket nevelő nők diszkriminációját. A fő cél az, hogy minél több gyermek szülessen Magyarországon. Külön alfejezet foglalkozik a fogyatékosokkal, akiknek azt ígérik, hogy segíteni fogják az oktatásukat és azt, hogy munkához jussanak. A nyugdíjasokról szóló részben egyrészt kifejezik tiszteletüket az idősebbek felé, másrészt megígérik, hogy megőrzik a nyugdíjak vásárlóértékét.

Bár abban minden párt egyetért, hogy a cigányság helyzete jelenti a legnagyobb társadalmi kihívást Magyarország számára, a program itt is megelégszik a helyzetleírással és a szocialista kormány intézkedéseinek kritikájával. A Fidesz terveit csak nagy vonalakban árulja el: "Felelős társadalompolitikai válaszok összeállítása szükséges, megállítva a ma népszerű 'bűnbakképzést'. A tanulás-munka kiemelkedési útját kell választhatóvá tenni, és a cigányság társadalmi beilleszkedésének lelki és fizikai akadályait kell lebontani.".

Konkrét ígéret ugyanakkor, hogy vissza akarják állítani az adományozás áfamentességét, hogy ezzel segítsék a karitatív szervezeteket. A szociális intézkedésekről szóló programrész a sport és az egészséges életmód terjesztésével zárul, és a Fidesz azt ígéri, hogy "a közoktatásban be kell vezetni a mindennapos testnevelést és az évenkénti egységes fizikai felmérés rendszerét".

Jozsefne Jurida 2018.01.31. 19:19:32

Na ők a legnagyobb korrupt banda gazdagabb országokban nincs olyan valaki 4 év alatt több mint 200 milliárdot kapáljon össze még angol királynő sem .

arabok balrol 2018.01.31. 19:25:39

se orban veje, sem a felcsuti polgi nem orban rokona

se a ptk, se a btk szerint, csak szolok

inteligencs elenzeki 2018.01.31. 19:27:12

"a szavazók többségét hidegen hagyja az állami, felső szintről irányított korrupció, vagy egyszerűen el se jut hozzá a hír.

De miről is van szó?"

Arról van szó, hogy a példaként említett Francia, és Angol esetben volt választási opció, mivel egyéb kormányzóképes erők is alternatívát jelenthetnek.
Nálunk kik vannak ? A ballib ellenzék, akik 2002 és 2010 között katasztrofális helyzetbe hozták az országot, és van még az LMP, Momentum, Együtt, amelyekről nehéz elképzelni, hogy a már leszerepelt ballib támogatása nélkül kormányt tudnának alakítani.
Na meg van a zsákbamacska jobbik.

A jelenlegi kormány, stabilizálta gazdaságilag az országot, és itt szerintem kevés ember van, aki egy balf.sz (jó, talán valamivel kevésbé korrupciógyanús) kormányzás kedvéért bevállalna egy újabb bokros csomagot.
Akkor inkább maradjon a jelenlegi.
Ismét csak azt mondom, tetszettek volna jobban kormányozni, abban a nyolc évben.

arabok balrol 2018.01.31. 19:29:36

@rallus: ez 1 jo meglatas

kulonben minden hozzam hsonlo fizetett fidesztrollnak ajanlom elvezkedje ki magat mert hagyomanyos ballib ajvekolast valszeg most hallunk utoljara, a valasztas elott

utana mennek a levesbe a szadesz utan

inteligencs elenzeki 2018.01.31. 19:33:29

@Jozsefne Jurida:

"Bár 12 oldalt foglalnak el a programban a szociális intézkedésekről szóló tervek, konkrétum alig derül ki a Soltész Miklós KDNP-s képviselő által jegyzett szövegből. Ez a programrész nagyrészt kimerül a jelenlegi helyzet leírásából, a problémák felsorolásából, a megoldásokat azonban már nem részletezik. "

Ahogy az ellenzék sem, legfeljebb hozzá trollkodják, hogy stadionépítés helyett arra költenek.
Ja, volt itt már alagútépítés sík vidékre is, kb. azt is lehetett volna a kórházak korszerűsítésére, vagy szociális ellátásba tolni, csaxólok.

6.Lenin 2018.01.31. 19:42:47

És ezen a szemét , tolvaj, Orbán családon az EU sem talál már fogást 8. éve.
Kénytelen mindenféle faszságokkal kísérletezni, de az se megy.
Fijúk, valahol valami hiba van az erőben.
Még Gyuri'bának se nagyon akar összejönni, ő is kénytelen hazudozni Davosban.

Mi a faszért nem olvassa a B1-et? Itt vannak a kész tények, meg 1ghost is, ők mindent tudnak, látnak.
Gyuri'bá, olvasd már el a B1-et, B+, ne feleslegesen harcolj a Sátán Patással.

arabok balrol 2018.01.31. 19:43:32

@Comte de Gippaud: nem az a lenyeg, hogy ki mit epit, meg ki mit lop...ezek masodlagoak /bizonyos % az allami tenderekben beepitett tulszamlazas ezen az eghajlaton....de ez nem lopas, ilyenert a vilagon nemigen ultetnek le politikusokat sehol/

A lenyeg h a fidesz fenntarrthato, a lipsik meg fenntarthatatlan gazdasagpolitikat csinaltak, mert minden mas politika ettol fugg, h mi marad a kasszaban. Es a szocik utan adossaghegy maradt 1990ben is, meg 2010ben is, teljesen fuggetlenul attol h volt-e EU penz vagy attol hgy epp konjunktura volt-e az eportpiacainkon, ok mindig tobbet koltottek mint amennyit kerestek. Ehhez ertettek meg az allami vagyon eladasahoz. Utoljara a epszabadsagot adtak el kinjukban, azt is a komcsibol megorokoltek...ergo a szoci politika ZERO hozzaadott erteket produkalt az orszagnak, sot inkabb meg elvett belole.

S ez sajna a lakossagra is atragadt, mert felulrol veszik a yemberek a mintat.

Orban ennel lenyegesen ugyesebb, es nem csak a gazdasagpolitikaban.

arabok balrol 2018.01.31. 19:43:32

@Comte de Gippaud: nem az a lenyeg, hogy ki mit epit, meg ki mit lop...ezek masodlagoak /bizonyos % az allami tenderekben beepitett tulszamlazas ezen az eghajlaton....de ez nem lopas, ilyenert a vilagon nemigen ultetnek le politikusokat sehol/

A lenyeg h a fidesz fenntarrthato, a lipsik meg fenntarthatatlan gazdasagpolitikat csinaltak, mert minden mas politika ettol fugg, h mi marad a kasszaban. Es a szocik utan adossaghegy maradt 1990ben is, meg 2010ben is, teljesen fuggetlenul attol h volt-e EU penz vagy attol hgy epp konjunktura volt-e az eportpiacainkon, ok mindig tobbet koltottek mint amennyit kerestek. Ehhez ertettek meg az allami vagyon eladasahoz. Utoljara a epszabadsagot adtak el kinjukban, azt is a komcsibol megorokoltek...ergo a szoci politika ZERO hozzaadott erteket produkalt az orszagnak, sot inkabb meg elvett belole.

S ez sajna a lakossagra is atragadt, mert felulrol veszik a yemberek a mintat.

Orban ennel lenyegesen ugyesebb, es nem csak a gazdasagpolitikaban.

dare 2018.01.31. 19:43:47

@Visceroid: Talán csak annyiban nem, hogy ő 60 körzetben nem indít saját jelölteket.
Tényleg nem védeni akarom a politikáját, mert a mostanival se értek egyet sok mindenben vele, de a legtöbbet eddig ő tette a kormányváltásért.
Ezt még leírni is rossz nekem.

Vona már volt minden, pedig csak egyszerűen felnőtt.
A mostani Vona a lehető legjobb választás a Jobbik élén.
Nem örülnék ha ez változna.

Még fél éve egy forintot nem tettem volna rájuk, de lassan tényleg sikerül összekapniuk magukat.
Össze-vissza beszéltek eddig mindenben az elmúlt időszakban (pl kötelező kvóta), de Karácsony vezetése alatt ez kezd megváltozni.
Kezdenek változni (jó értelemben), és örülnék ha sikerülne nekik.

Orbán 89 óta ugyanaz a jellem, így nézve semmit nem változott sohasem.
Az üzenetei és a kommunikációja változott, ezt nem lett volna szabad neki.

egyemberke12á9vé 2018.01.31. 19:58:55

Nem volt, nincs, nem lesz időm átolvasni az összes kommentet. Biztosan vannak köztük okos, értelmes, megindokolt érvelések (meg sok Rezsizsírdisznó színvonalú is).
Az én véleményem tömör: azért, mert Mo. nem MÁS ország. Mo. Orbanisztán! Ahol mindez természetes, törvényes, (birkák által) elfogadott és támogatott.
Dixi!

6.Lenin 2018.01.31. 19:59:58

Majd ápr. 8 után.

Fel lesznek állítva a Demokratikus Rögtön Ítélő Bíróságok.
Ki lesznek jelölve a Demokratikus Kijelölő Bizottságok, aki leszedik a trolikról, a kivégzendő tolvaj egyéneket.
Szép Demokratikus Álmokat kergetők külön lesznek díjazva, ha min. 10 szemét fideszest felakasztanak otthon a spájzban, vagy a vidékiek a disznó ól mögött.
Álmodozzatok skacok, már nem sokára ápr. 8 lesz, ha mégse ez jönne be, hát így jártatok, de addig szabad a pálya. Bármi megengedett a monitor előtt.

2018.01.31. 20:05:16

@nyerafidesz:

"Ha igaz is lenne a vád, olyan baromira rühelli ez az ország a mai ellenzéket, hogy azt is elnéznék Orbánnak, ha kisgyereket verne a nyílt utcán."

Szerintem Te már úgy elhülyültél, hogy azt is elnéznéd a csúti gennyedéknek, ha tarkón lőné anyádat arra hivatkozva, hogy mocskos Soros bérenc!

Egyébként meg fityisztrollok!

Az nem érv, hogy "mert a másik is lopott"!
Az nem ment fel senkit arra nézve, hogy azért szavaz a csúti szarcsimbókra és bandájára, mert a Gyurcsány, meg a többi baloldali faszkalap szétlopta az országot, mikor ugyanezt teszi a jelenleg regnáló maffiabanda!

De Ti ezt droidok nem értitek.
Persze most jön a szokott troll duma, hogy akkor kire szavazzak, meg hogy inkább a patás köpcös csíra, mint az ellenzék!
Arra szavazol bazdmeg, akire akarsz, de legalább NE magyarázd a magyarázhatatlant!
Ne hazudj még magadnak is!

Ennyi.

a nagy hohoohooo 2018.01.31. 20:10:30

@arabok balrol: Höhöö...csak beleóvastam a kommentekbe .....naccarban van a nemzetthyek esze ,......megint a legalját szólította meg,akik nem gondolkodnak......hamár ilyenekre rászorul hehee..
"arabok balrol

0 bejegyzést írt és 191 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2018.01.23. óta tag."
blog.hu/user/1325919/tab/activity
Jozsefne Jurida

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2018.01.31. óta tag
Nincs se kérdésem ,se semmi.... áll ez a többi primitívre is hehe...Állva pisilek/ És ülve kakálok./ Mégis úgy érzem,/ Hogy tisztesség dolgában/ Elég szarul állok./ - Rolls Frakció

6.Lenin 2018.01.31. 20:15:10

@a nagy hohoohooo:

".Állva pisilek/ És ülve kakálok./ Mégis úgy érzem,/ Hogy tisztesség dolgában/ Elég szarul állok./ -"

Naná, mert ezt nem a nappaliban szokás elvégezni.

Brix 2018.01.31. 20:29:02

Nàlam elindult az Orbàn- kormàny a diszkreditàlódàs útjàn. Az a nyíltszíni korrupció, ami itt folyik, tűrhetetlen. Nem hiszem el, hogy a miniszterelnök elnézi vejének korrupció-gyanús ügyeit, amit màr mindenki tud: 24 évesen , teljesen életszerűtlenül , màr egy közel 700 milliós àrbevételű cég tulajdonosa volt, majd eladta egy brit- virgin szigeteki offshore cégnek ...Orbàn mindezt tétlenül nézte...Magamat jobboldalinak gondolom, és a migràcónak is nagy ellensége vagyok, mégis az Lmp- re fogok szavazni, hogy talàn egyszer megszűnjön a mocskos, korrupt oligarcha rendszer és visszavegyük a Meszàrosok, Tiborcok, Matolcsyk, Rogànok, àltal fondorlatos módon elsíbolt közpénzeket

BiG74 Bodri 2018.01.31. 20:35:08

@Comte de Gippaud:
Igazad van, volt alagút, meg völgyhíd. Elszámoltatták a felelősöket? Nem? Akkor szerintem csiba, pláne mikor a viktor lopásainál is a törvényességet emlegetitek.
@6.Lenin:
A kibaszott eu-nak nem kell fogást találni a magyar tolvajokon, nem dolga, a magyar népnek kellene a lopást nem bocsánatos bűnnek tekinteni.
@arabok balrol:
Trollocska, nem a ballib ajvékol, hanem több millió ember fogalmazta meg nemtetszését a fityiszizmussal szemben, egyenlőre szétforgácsoltan. Ők soha nem mennek a levesbe, itt maradnak és ahogy a gazditok mondotta a haza nem lehet ellenzékben. Sokáig nem fog menni a népámítás, viszont a demokratikus elemek felszámolásával kicsavartátok a kukta biztonsági szelepét, és az szar lesz.

Sir Mortzosch 2018.01.31. 20:37:26

Én csak azt akartam mondani, hogy éjszaka, míg aludtunk, a románok ellopták a lovainkat...
Romániában most olyan a kormány gyerekek, hogy a PSD-s tirpák (képviselőház elnöke, szóval nagy fasz) zsebre tett 18 millió eurót. EU-s pénz, a regionális fejlesztési alapból lehívva.. x km falusi utat kellett volna elkészíteni belőle. Több jogerős ítélet van ellene mégis a polcon van. Sőt, maga mellé vett szintén az akolból egy olyan csodás példányt, aki szerint Irán és Pakisztán is az EU tagországa. Törvénymódosztást kezdeményezett, melyet ha elfogadnak, akkor:
- ha kenőpénzt fogadsz el, 200 000 euróig, az nem büntetendő
- ha in-flagranti kapnak és előtte nem szóltak, akkor az nem ér, mert a titkosszolgálatnak (DNA) kötelessége értesíteni téged (érted bazdmeg, szólnak, hogy Józsikám, ott leszünk ám kedden 12-ko a Cismigiu parkban, amikor átveszed a lóvét...)
és még sorolható.
Persze nem tudom, a postra válaszolva, románia európai országnak számít, de itt senki sem ül börtönben, csak az a székely gyerek, terrorizmus vádjával, meghogy a szuverén és oszthatatlan állam területi egységét 20 drb. petárdával akarja felbontani - na az van sitten.
Szóval... azért a lovakat sajnálom, kérem ezt vegyék jegyzőkönyvbe. Amúgy meg az össze politikus lesz.o-phat.
Kezi'csókolom.

Pop40 2018.01.31. 20:38:54

Nem jók a példák. Franciák? Britek? Azok demokráciák, még jó, hogy nem engedik a fidesz-féle szabadrablást. Mo pedig Vitya meg a fideszes csürhe maffiaállama, így nyilván nem összehasonlítható a kettő.

Ha a szerző Mo kategóriájú országot keres, valamelyik afrikai vagy latin-amerikai banánköztársaságot próbálja inkább meg, nagyjából ott vannak ilyen "família kft"-jellegű viszonyok, mint a fideszes maffiaállamban.

6.Lenin 2018.01.31. 20:39:34

@BiG74 Bodri:

Ne bassz! dollár milliókat, milliárdokat költenek hamis hírekre, lefizetett ügynökökre, közben nyilvánvaló tények vannak a birtokukba?
És még ti mondjátok a fideszesekre, hogy 1 bitesek?

BiG74 Bodri 2018.01.31. 20:45:01

@vandorszekely:
Bocs, de itthon is ez megy, bár állítólag ez jó, mert magyar lop, magyartól.

BiG74 Bodri 2018.01.31. 20:47:30

@6.Lenin:
Az eleje érthetetlen, a vége az igen érthető.

Csipyke 2018.01.31. 20:51:11

@nemecsekerno_007: még elszámoltatási kormánybiztos is van. Mit talált? Semmit. Akkor?

19540511 2018.01.31. 20:56:18

@Csaba Szikora: Mégis hol? Oroszországban? Azerbajzsánban? Törökországban?

6.Lenin 2018.01.31. 20:57:07

@BiG74 Bodri:

Mit nem értesz?
Az EU, Gyuri'bá milliókat , milliárdokat költ, hogy fogást találjanak a Patáson.
EP vitákat rendeznek, eljárásokat kezdeményeznek, amiknek nagy része szép csendben elhal. Hamis híreket közölnek vezető nyugati lapokban (hazai forrásból ) , ügynökhálózat serénykedik , miközben megdönthetetlen bizonyítékok vannak a birtokukban?
Amennyiben a hazai igazságszolgáltatás elsikálná, lehet menni tovább is.

Az igaz lehetne, hogy a hazai választásra jogosultaknak kéne lépni elsőként. Vannak 6 millióan, akik nem a Fideszre szavaztak/szavaznak, tehát van/lenne erre is lehetőség.

Akkor, mit nem értesz? Valami nem igaz, ha ez nem megy. Vajon ki hazudik?

BiG74 Bodri 2018.01.31. 21:02:50

@6.Lenin:
Bizony, ezt értelmes ember felfogni nem képes!

6.Lenin 2018.01.31. 21:10:13

@BiG74 Bodri:

Szerintem pedig felfogják, ezért van, ami. Azt is tudják ki hazudik.

BiG74 Bodri 2018.01.31. 21:17:01

@6.Lenin:
Boldogok a lelkiszegények: mert övék a mennyeknek országa.

6.Lenin 2018.01.31. 21:20:09

@BiG74 Bodri:

Ámen, ha ez neked örömet szerez.

1ghost 2018.01.31. 21:24:32

@SnaKadCharmer:
Ne kell játszanod a hülyét. Elég ha magadat adod.

1ghost 2018.01.31. 21:25:55

@6.Lenin:

Na mi van te retkes, orbánista bértroll? Látom napról napra jobban szorul a hurok a nyakatokon, pedig a java csak most jön.

6.Lenin 2018.01.31. 21:29:20

@1ghost:

Már megint nem volt vacsi?

1ghost 2018.01.31. 21:29:42

@arabok balrol: @Comte de Gippaud: @rallus:

Na mi van te orbánbohóc? Azt hiszed, ha mégtöbb nicken hazudsz, akkor a korrupt tolvaj fideszfajtádnak hisz még valaki? Hát kurvára elvagy tévedve, mert úgy rühell a magyar titeket, hogy bárkire leszavaz, aki a fideszbűnözővel szemben esélyes.

Végetek, game over.

1ghost 2018.01.31. 21:32:23

@6.Lenin:

Képzeld egy fideszes troll kitálalt az indexen, és azt mondta, hogy bazdmeg még pénzt sem kaptok a trollkodásért, vagy ha igen, hát kurva keveset.

Hát édes öregem, azé az kurva nagy gáz, hogy minimálbérért kell non-stop a gazdád mocskát felnyalnod, de rút lényednek az élet ennyit adott.

6.Lenin 2018.01.31. 21:40:21

@1ghost:

Én ingyér csinálom. Olvastam. Te elhitted?
Mondjuk nagy marha vagy, de ennyire ? Még én sem gondoltam. Alábecsültelek.

6.Lenin 2018.01.31. 21:53:06

@1ghost:

Most halál komolyan kérdeznék valamit.
Te nyilván meggyőződésből csinálod, amit itt a neten művelsz.
Engem, tényleg nem zavar. Ha neked jó, csináld.

Csak valóban hiszel abban, hogy ezzel valamit is elérsz? Kinek?
Neked biztosan nem (habár névtelen felületen nincs nagy jelentősége), az ellenzék bármely tagjának sem, hiszen lejáratod őket.
Logikusan egyedül a Fidesznek lenne jó, de nem hiszem, hogy ilyesmikre kéne fanyalodniuk a népszerűségért.
Tényleg érdekelne a válaszod.

SnaKadCharmer 2018.01.31. 22:09:09

@1ghost: Ásd el szépen magad, vagy menj vissza az elmegyógyintézetbe.

teéjesenmindegy 2018.01.31. 22:19:26

- az esetek túlnyomó részében senki mással nem kellett versenyeznie a munkákért;
- melyek természetesen iszonyúan túlárazottak voltak;

Tehát annak ellenére megállapítja a b1 blog, hogy valami túlárazott, hogy még másik pályázat sem volt.

1ghost 2018.01.31. 22:31:06

@6.Lenin: @teéjesenmindegy: @arabok balrol: @rallus: @hordalek:

Hehehe seggfej fidesztroll!

Azért az baromi nagy gáz, hogy non-stop itt rohadsz az indexes blogokon, mint egy bolond ugrálsz egyik nickedről a másikra, hogy rojtosra nyald a tolvaj gazdád seggét, de már mindenki csak köp az összes nickedre, meg a tolvaj, hazug fajtádra, hiszen a fideszes mocsok 8 év alatt akkorára nőtt, hogy a rohadt narancsot legfeljebb a korrupt, hazug fideszes kurva anyádra tudod rásózni.

6.Lenin 2018.02.01. 09:44:11

@1ghost:

Nem sajnállak. A te dolgod.
(igaz, talán kicsit naiv voltam, vagy inkább túl optimista, hogy azt hittem van benned valami értelem is)
Mind1.

GyMasa 2018.02.01. 11:46:40

@morph on deer:
...A jelek szerin az orbánhitűek már el sem tudják képzelni, hogy milyen is lehetne egy jobboldali, nemzeti konzervatív kormány, - a piti köztörvényes simlisek ipari szintű harácsolása nélkül!...
A kozvelekedessel ellentetben a fidesz mar nem jobboldali part.
Jo ideje mar tulnyomoreszt baloldali populista politikat folytat.
Es ebben, be kell latni, hogy fenyevekkel jobb, mint a mostani operett-ellenzek.
Es ezt nem veszi eszre az ellenzek, akinek igy annyira baloldalra kell tolodnia, hogy ok tunjenek az "igazi baloldal"-nak, ami mar a mersekelt balosoknak (is) vallahatalan.
(nemcsak a centrumnak, es az attol jobbra allo mersekelteknek)
Ma, Magyarorszagon NINCS sem igazi konzervativ sem igazi liberalis part.
Legalabbis olyan nincs, amelyik erdemben el tudja magarol hitetni, hogy kepes lenne kormanyozni.
A jobbik pedig a "kozepretolodasaval" vekony jegre lepett, nem lennek kulonsebben meglepodve, ha az utobbi 1 evben tett lepesei csunyan visszautnenek nekik.
...Ugyanis a népszerű téveszmével ellentétben, az intézményesített korrupció NEM keresztényi erény, és NEM feltétele a liberális baloldal legyőzésének, az egyszerűen csak a sunyi tolvajok természetéből fakad, és NEM a nemzeti tudat megtestesülése!...
A fidesz nem jobboldali, a baloldal pedig nem liberalis. (Magyarorszagon).
Amugy a tobbi resszel egyetertek.

GyMasa 2018.02.01. 11:49:36

@Visceroid:
...Az MSZP a rendszerváltás után sosem volt kommunista (sem szocialista)...
IGy van! Az mszmp sem volt kommunista, ok voltak a haszonelvezoi az orszag nepenek a kirablasanak a szocialista rendszerben, es a rendszervaltaskor a lampavas meg a diszsortuz helyett helyet kaptak a "kerekasztalnal".
... De ezt már hiába mondom...
Sajnos igen. 30 eve lett volna esely valtoztatni.

GyMasa 2018.02.01. 12:02:23

@Jozsefne Jurida:
...A kérdés egyszerű lenne: demokratikus-e a Fidesz Alkotmánya vagy sem? – ugyanis minden “rossz” innen ered. Egy demokratikus országban ugyanis az Alkotmány megváltoztatása esetén népszavazást tartanak, és nem egy kérdőíves konzultációra hivatkozva nyomják le a torkunkon...
Most nem azert, de hogy terveznel egy ilyen "nepszavzast"?
Ön elegedett-e az ujy alkotmanytervezettel?
- Igen
- Nem
SZerinted erre volna esely, hogy meglenne ra a 2/3-os tobbseg?
(Szerintem soha nem lenne meg, barmit is irnal bele.)
Vagy inkabb kiirnal 3200 db (nem tudom, hany helyen valtozott, de szerintem mindegy is, mert mar 50 felett kezelhetetlen) nepszavazast, hogy minden egyes valtozasi pontrol velemenyt mondhasson a nep?
Es, ha ez utobbi, akkor szerinted hanyadik nepszavazas utan fog telelenni a nep toke a folytonos szavazgatassal?

GyMasa 2018.02.01. 12:09:21

@Comte de Gippaud:
...A jelenlegi kormány, stabilizálta gazdaságilag az országot, és itt szerintem kevés ember van, aki egy balf.sz (jó, talán valamivel kevésbé korrupciógyanús) kormányzás kedvéért bevállalna egy újabb bokros csomagot...
Ami, ugye kulonosen annak a fenyeben lenne erdekes kerdes, hogy mi a fene szukseg lenne egyaltalan ra, ha ma az orszag nincs bajban, pedig allitolag csak azok az EU-s penzek miatt nem csodol be, amit egy-az egyben ellopnak.
Eleg erdekes ez a gondolatmenet...

GyMasa 2018.02.01. 12:23:27

@Brix:
IGazad van, micsoda hallatlan dolog az, hogy valaki gyorsan meggazdagszik!!!
Az semmikeppen nem lehetseges.
Jeff Bezos is 40 eves kora utan vagott bele az Amazonba, azt' mostanra, 54 eves korara a vilag 3. leggazdagabb embere lett!!!
Hat, ez felhaborito!
SZerintem meg kellene vizsgalni, honnan van ez a lehetetlen vagyon...
Meg itt van az a 33 eves, kis takony Zuckerberg!
ENnyi idos, azt' manis 45 MIlliard USD vagyona van!
Biztosan az is lopta, mert 33 evesen SENKINEK nincs ennyi penze _BECSULETES MUNKAVAL_.
Marha...

GyMasa 2018.02.01. 13:10:58

@BiG74 Bodri:
...hanem több millió ember fogalmazta meg nemtetszését a fityiszizmussal szemben, egyenlőre szétforgácsoltan...
Igen, es pontosan az a demokratikus valasztasi rendeszer lenyege, hogyha akad egy politikai formacio, aki meg tudja gyozni ezeket a "milliokat", hogy ra szavazzanak, akkor a fidesz kormany le lesz valtva.
Sajnos a mai valasztasi rendszer nem a "tobbmillio...szetforgacsolt... nemtetszesenek" az eredmenyekent valaszt kormanyt, hanem mas szabalyok szerint.
Tehat, aki jatszani akar, annak a jelenlegi szabalyok szerint kell jatszania.
...Ők soha nem mennek a levesbe, itt maradnak és ahogy a gazditok mondotta a haza nem lehet ellenzékben...
Viszont az, hogy az - szerinted fennallo - elegedetlenseguk ellenere sem szavaznak tomegesen az ellenzeki partokra, az nem a kormanyt minositi, hanem a jelenlegi ellenzeket.
...Sokáig nem fog menni a népámítás,...
Igen, ezert lenne nagyon jo vegre, ha lenne egy ellenzeki ero, ami befejezne, es elkezdene a kormanyvaltason dolgozni.
...viszont a demokratikus elemek felszámolásával kicsavartátok a kukta biztonsági szelepét, és az szar lesz...
SZerintem a jelenlegi "demokratikus" ellenzek felszamolasa a leheto legjobb modja annak, hogy valaki, ertelmesebb keruljon fel a politikai palettara. Aki _tenyleg_ le akarja valtani majd a kormanyt, es nem csak a potya penzt akar leakasztani 4 ev henyelessel a parlamentben.

GyMasa 2018.02.01. 13:16:23

@6.Lenin:
...Alábecsültelek...
Min lepödtel ennyire meg?
Ott volt a 1300 oltalmazott esete, amirol kiderult, hogy valami spindoktor csinalt belole csak temat,
Aztan ott van a Pirezgate.
Hiaba irta mar meg a B1 is, hogy egy hiteltelen fercmu volt a "kutatas", latod, meg napokkal kesobb is ezen rugoznak.
Ahogy latom most abban a fazisban vannak, mint a nyeszlett csavo a kocsmai verekedes soran, amikor szemtol-szembe eselytelen a nagy bunyos melakkal, ezert minden mozdithatot hozzavag, hatha az segit.

6.Lenin 2018.02.01. 14:39:01

@GyMasa:

Ritkán szoktam meglepődni, még, ha azt is írom.
Alábecsültem 1 ghostot, próbáltam ilyen kedvesen megfogalmazni, hogy mi a véleményem róla. Ennyi.
A B1-en már régen nem, vagy 3x kizártak már, sőt a nickemet is átírták valakik itt (is).
Nincs sok okom a meglepődésre.

Szürkeeminenciás Ágica 2018.03.14. 22:09:47

@dare: EGYETÉRTEK. aKI NEM EMELI FEL A SEGGÉT ÁPRILIS 08-ÁN ÉS NEM MEGY ELSZAVAZNI, ÉS NEM HÚZZA BE AZ X -ET A KÖZÖS JELÖLTRE, AKINEK ABBAN A KÖRZETBEN ALEGNAGYOBB ESÉLYE VAN - EGY FIDESZES JELÖLTTEL SZEMBEN EGY ELLENZÉKI - NOS AZ NE PABNASZKODJON HOGY SZAR AZ ÉLET! MI VÁLASZTÓPOLGÁROK FELELŐSSÉGE, NEM MÁSÉ. SENKI NEM FOGJ AEZT HELYETTÜNK MEGLÉPNI. AKI VÁLTOZÁST AKAR ÖNMAGÁÉRT, GYERMEKÉÉRT, UNKÁJÁÉRT ANNAK OTT A HELYE, HOG YLEVÁLTSUK A KORMÁNYT!

Szürkeeminenciás Ágica 2018.03.21. 23:04:59

Mit tesz egy zömében egészséges társadalom, ha egyes egyedei a többség számára vállalhatatlan, ordas eszmékkel, véleményekkel állnak ki?
Ezt, ha normális, ezt. Elhatárolódik, megvet, kiközösít, magatartásával büntet.
Eretnek, barbár tanok hirdetőitől szabadul a társadalom, kivágja magából erjedő részeit.
Mit mond még?
Évek óta tort ül rajtunk egy minden elemében, menthetetlenül romlott hatalom, melyet réges-rég égig kellett volna rúgnunk, hogy sose essen le.
Hol volt az elhatárolódás, az erély, a megvetés, hol a büntetés?
A társadalom kezdi visszanyerni bátorságát, a Kövér & Kovács saga erről mesél.
Kiáll a silányság ellen, nem hallgat sem a társadalom, sem a szponzor cég, sem a sztárvilág. Helyes, ebből lehet változás, ez maga a változás.
Nem hallgatni, tenni valamivel szemben.
A hitványság mindig, mindenhol elszigetelődik....jó úton járunk.
SZAVAZZ AZ ELLENZÉKI KÖZÖS JELÖLTRE 2018 ÁPRILIS 08-ÁN!
süti beállítások módosítása