B1 blogcsalád



Teljesen elborultak a Rogán-minisztériumban: ezeknél abszurdabb cikkek a Rajk-per óta nem születtek Magyarországon

2018. január 24. - nickgrabowszki

Kampányüzemmódra kapcsolt az alternatív univerzum. hhavgsec.jpg

Azt hiszem, minden eddigi mércét alulmúlt a kormánypropaganda (úgymint Origo, Ripost, TV2, Magyar Idők). Nemcsak hogy egy teljesen fiktív eseményről közölnek egész cikksorozatokat, de tudják is, hogy minden állításuk hamis. Sőt, még azt is tudják, hogy ezt az igazán buta olvasóikon kívül mindenki tudja.

De nem érdekli őket. Őket csak az a pénz érdekli, amit ezért a cikkekért a Fidesz-kormánytól kapnak, a Fidesz-kormányt meg csak az érdekli, hogy ezekkel a cikkekkel megtartják a táborban az igazán ostoba, ám összeesküvésekre rendkívül fogékony választókat, a Dalma néniket.

Ezúttal nem olyan bonyolult dolgokról van szó, mint hogy van-e különbség a menekültek és a migránsok, a kvóta és a határsértők között, meg hogy létezik-e a Soros-terv. Hanem egyszerűen arról, hogy

  • lehet-e titokban távozni egy nyilvános eseményről egy kivilágított utcán át.
  • Vagy hogy aki átkel az úttesten az vajon azért néz-e szét, mert nem akarja, hogy meglássák, vagy azért, mert nem akarja hogy elüssék.
  • Továbbá: akik kilép a szabadba egy téli éjjelen, az az arcát akarja elrejteni egy csuklya mögé vagy a fejét védi a hidegtől.

A közvetlenül a Rogán-féle ún. politikai kabinetből (aka. propagandaminisztérium) lapok a héten komoly terjedelemben és számban közöltek cikkeket (például: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7.), arról, hogy Simicska átvette az LMP irányítását, Hadházy Ákos titokban a milliárdos emberivel tárgyalt.

Hadházy és Simicskáék összeborulására a Fortuna étteremhajón, a Szent István park közelében péntek este került sor, a sorsdöntő politikai randevút Schlecht Csaba a milliárdos jobbkeze, a Magyar Nemzetre erőltetett új főszerkesztő szervezte meg. Itt kapta meg Hadházy az LMP-re vonatkozó azonnali Simicska-instrukciókat. (...)

Az egyeztetésre egy gondosan titkolt és biztosított budapesti helyszínen került sor, ahova Simicska Lajos mindenkit odarendelt, aki csak számít. (...)

az LMP-s delegáció közvetlenül Simicska legfontosabb vezérkari embereivel egyezett meg a részletekben,hogyan és mekkora mértékben, mennyivel támogatja majd az oligarcha a pártot

Az esemény annyira titkos volt, hogy még neve is van: Magyar Nemzet Szalon. Az időpontot is lehetett tudni, már csak azért is, mert maga Hadházy Ákos közölte korábban. Egy kerekasztal-beszélgetésről van szó, amit a résztvevők meghallgatnak. A Magyar Nemzet cikket is közölt róla. 

És ezek után az Origo, meg a Ripost leírja róla, hogy

konspiratív találkozó.

Az eseményen például az a Mellár Tamás is beszélt, akit Pécsen az MSZP, az Együtt és a DK is támogat képviselőjelöltként, de pont a Jobbik, meg az LMP nem. Ennyit a döntő jelentőségű találkozóról.

De ez egyáltalán nem hatotta meg a Rogán-kommandót: ők lefotózták a távozókat, Hadházyt, Vonát, Schlecht Csabát, Lányi Andrást, Schiffer Andrást, és ilyen képaláírásokat adtak:

  • Hadházy Ákos és Vona Gábor is titkokban távozott
  • (Hadházy) Gyors léptekkel elindult a Szent István park felé, többször körülnézett, mint aki fél, hogy valaki meglátja
  • Hadházy lehajtott fejjel, késő éjszaka távozott a gondosan titkolt megbeszélésről. Eladta az LMP-t?
  • Gondosan titkolózva, egyedül, az ellenkező irányba indult el a néptelen rakparton.
  • Pontosan négy perccel Hadházy után Vona Gábor is elindult, tudatosan az ellenkező irányba
  • Egyre sietősebben távozott Vona
  • Schiffer András csuklyát húzott a fejére, amikor a paktum megkötése után, tudatosan egyedül, elhagyta a helyszínt.

Vajon mit szívhat Ómolnár Miklós? Nem az a meglepő, hogy hazudnak, hanem hogy ilyen egyszerű, otromba és átlátszó módon hazudnak.

Ezeknél abszurdabb cikkek a Rajk-per óta nem születtek Magyarországon.

Éppen csak a paksi csőszkunyhó hiányzott. A paksi csőszkunyhót például még a korabeli komcsik, mint Kádár vagy Péter Gábor is túlzásnak érezte. Ezeknek a mostani bértollnoknak viszont fel sem tűnt volna. Ebből is látszik, hogy

Orbánnak még Rákosihoz képest is csak alja jutott.

Mondjuk sajnálni azért nem kell érte, ő választotta ezeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr113600281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Európai téridő 2018.01.24. 18:40:11

Tök gáz, amikor egy firkász a másikat ekézi.

H3rold 2018.01.24. 19:08:52

Ostoba fidesz-bérenc firkászok ostobaságokat írogatnak. Megszokhattuk már 7 év alatt.

taga20 2018.01.24. 19:09:35

@Európai téridő: tök gáz mikor vannak olyan firkászok, akik közpénzből a fityeszmaffiát szolgálják.

szerinted ez nem gáz rohadék?

FCUK17 2018.01.24. 19:57:22

"de tudják is, hogy minden állításuk hamis. Sőt, még azt is tudják, hogy ezt az igazán buta olvasóikon kívül mindenki tudja." ráismertem, ez csak a b1 lehet :D:D:D

vrana 2018.01.24. 22:56:13

Tényleg nem értem, mire ez a nagy felhajtás? Egyáltalán a választások. A nemzeti konzultációkon a magyar (sőt, Magyar!) nép kinyilvánította akaratát és egy emberként sorakozott fel Orbán Viktor mögött. (A Rogán, mert a Német eltakarta volna.)
Megint kidobunk milliárdokat. Akár három stadion is épülhetne belőle az szétszakított nemzettesten.

Európai téridő 2018.01.24. 23:18:39

@taga20: Mondtam én, hogy melyik ekézi melyiket? Egyik kutya, másik eb.

Énmégújvagyok 2018.01.25. 03:56:28

"Vajon mit szívhat Ómolnár Miklós?" Szerintem már nem szív, hanem szúr valamit.

Megdobbent 2018.01.25. 07:42:36

Najo, de hat csak ezek kozott tud felszemu orias lenni a mi kis tolvaj felkegyelmu pocakosunk :)

morpho 2018.01.25. 09:48:14

A parlamentben ugyanilyen titkos találkozók zajlanak. Kifelé menet le lehet ugyanezt a brigádot fotózni! Hajrá!

2018.01.25. 10:25:34

@Európai téridő:

Minek olvasod őket? Ráadásul te voltál az első, aki reagált a cikkre kicsi troll.
És semmi mást nem teszel, csak valami értelmetlen általánosító bullshittel terelsz a cikk lényegéről.
Na ezt hívjuk trollnak és trollkodásnak.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.25. 10:49:36

Minden B1 blog bejegyzés hazudozásban és stílusban is sokkal szarabb bármely Magyar Hírlapos cikktől.

Nekik ez a dolguk, a tietek meg ez a foshalmaz amit csináltok, és az Index promóz.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.25. 10:50:31

@taga20:

Röhejes mikor Soros szolgái szolgáznak másokat.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.25. 10:51:56

@MikeBoy:

A sztori lényege, hogy az LMP és Jobbik egyeztetnek, alkudoznak, közelednek.

A jobboldali sajtó szerint titokban, a ballib média csicskák szerint meg nyíltan.

Hogy kinek van igaza azt eldöntheti ki-ki maga, hogy hány helyen olvasta, és hol ezt a tényt.

vénkujon 2018.01.25. 11:37:50

jelzem, hogy Helga Beauty Salont eltérítettem/eltérítettük a subbára. sajnos már nem fog ide jőni, mer ott jobb a buli. sajnálom. ne ríjatok:(

morph on deer 2018.01.25. 11:44:18

@Rettegek mert ballib vagyok:
Nem.
A sztori lényege az, hogy a lehető legócskább, az ötvenes évek pártsajtójánál semmivel sem jobb stílusban sikerült előadni ezt a ‘leleplező’ tudósítást egy előre meghirdetett “titkos” összejövetelről!

Szerinted hogy a faxban lehet “gondosan titkolózva“ elindulni az “ellenkező irányba”?

Csodálom, hogy nem csöpögött vér a metszőfogáról, ahogy vicsorogva morgott és dúdolta az Internacionálét, míg a háttérben átharapott torkú, megbecstelenített honleányok utolsó “...viktor!” sóhajának visszhangját hordta szét a vihar előszele...

Így még hitelesebb lett volna, de sebaj, lesz még rá mód!
Mert igény az van rá, ugye...!

Bolshevik 2018.01.25. 11:46:04

Loál, a "mindennap megbukik Orbán és csődbe megy a Zország!" blog azon nyafog, hogy jaj mások abszurd cikkeket írnak.

Bolshevik 2018.01.25. 11:47:26

@morph on deer: "A sztori lényege az, hogy a lehető legócskább, az ötvenes évek pártsajtójánál semmivel sem jobb stílusban sikerült előadni "

írod abban a blogban, ahol kiemelt cikk az "5 intó jel, hogy Orbán Hitlert másolja".

tényleg nem veszed észre?

Sexual Harassment Panda 2018.01.25. 11:49:29

Priceless amikor a b1 "abszurd cikkezik".

Sexual Harassment Panda 2018.01.25. 11:51:12

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: szerinted lesz érlelme a koordinált jelöltállításnak az ellenzék részéről?

arabok balrol 2018.01.25. 11:52:03

@Sexual Harassment Panda: ha onnan nezed h nyernek-e ettol, nem

nincs ertelme

citrix 2018.01.25. 11:55:24

A fidesz bolsevista agitproposaitól ennyire futja. Eszük annyi amennyi a Vezérnek van nehogy túlnőjenek a szellemi képességén.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.25. 12:09:56

@Sexual Harassment Panda:

Semmi, mert nem szavaznának rá.

Ez csak ott lenne értelmes, ahol tök ugyanazt mondó pártok léptetnek vissza embereket. Pl. Moma, DK, MLP, MSZP, Együtt, de még ptt is lenne aki nem menne el szavazni, mert pl. gyűlöli a másik pártot személyes okokból, pl. a kevés Együtt-hívő jellemzően utálja Gyurcsányt, szóval hiába azonos a program, inkább nem menne el szavazni.

konrada 2018.01.25. 12:15:33

@Sexual Harassment Panda:
Érdekes kérdés. Mivel valószinűleg nem jön össze ezzel sem a többség, ugyanazt játszák el újra, mint 2014-ben: tovább éltetik azt a nihilt amibe most kerültek, mert továbbra sem tisztulnak le az erőviszonyok közöttük: bejutnak olyanok is, akik mögött nincs valódi támogatás, mosakodhatnak azok, akik maguktól leszerepelnének....

high up! 2018.01.25. 12:27:57

Nem semmi ám ez ami Magyarországon megy! Eddig csak úgy elvolt magában ez a 9 milliónyi Átlaghülyemagyar. Felsorolta mindkét birkatábor azt a betanult 2-3 örökös sérelmét, oszt utána mentek szépen továbbszopni a magyar hétköznapokat.

Na de most új szintet ugrott Átlaghülyemagyarnak lenni! Most má nem elég funkcionális analafabétának lenni, most már elmebetegséggel kell ezt megfejelni.

Jaj de szép ez az össznépi magyar paranoia! Ahogy egy egész ország pörög a nemlétező migráns veszélyen, a nem létező Soros terven! Oszt erre biszoccságot kell csinálni. Na meg plakát tengert, hogy amikor az osztrák átgurul az első magyar faluba, akkor lássa, hogy ebben az országban minden utcát lefedő védekezés van a Soros terv ellen!

Meg kell ám üzenni má az első magyar faluból a nyugatinak, hogy mi magyarok kérem, igenis IDIÓTÁK VAGYUNK! De nem csak úgy játsziból, hanem életcélként!

És nem is akarunk nómálisak lenni, mer akor még rájönnénk, hogy nem is a kűfődd lopja el tőlünk az összes lehetőségünket, hogy gondtalanul éjjünk, hanem a kormányzásba juttatott gátlástálan gengszterek. Oszt akkor meg kit válasszunk helyettük, hiszen nekünk a nómálisabbjai sose jók. Akkó bammeg csak unatkozunk hogy nem lehet nyírni a másik magyart!

Akkó inkább fokozzunk az össznépi magyar elmebajt!

FOLYTASSUK!

Sexual Harassment Panda 2018.01.25. 12:29:43

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: szóval szerinted a koordinált jelöltállítással sem fognak nyerni?

$pi$ 2018.01.25. 12:53:03

A baloldal éveken keresztül mondta, hogy magyarország nem akar a menekülteken segíteni, mert az orbán gonosz. A kormány éveken keresztül mondta, hogy 1) menekülteken segítünk, bevándorlókat megválogatjuk és 2) idegenek ide nem telepíthetnek be senkit.

Most a baloldal kiderítette, hogy magyarország tényleg segít menekülteken és telekürtölik a világot, hogy a kormány hazudott.

Olyan, mintha valami Kafka regényből léptek volna elő. :(

arabok balrol 2018.01.25. 12:54:03

@Sexual Harassment Panda: nyerni? nagy nyeres lesz mar az is ha Orban nem kap 2/3ot

morph on deer 2018.01.25. 13:03:01

@Bolshevik:
"5 intó jel, hogy Orbán Hitlert másolja".
tényleg nem veszed észre?

Hát dehogynem, ezt én már több mint tíz éve észrevettem. Miért ne, hiszen egy működő módszer..! Mondjuk a végét is ismerni, de a viktor vagy még nem tart ott a könyvben, vagy qrvára biztos benne, hogy ő sokkal okosabb.
Érdekes, hogy eddig még mindegyik wannabe diktátor úgy gondolta, hogy ő bezzeg sokkal jobb, mint az elődök, de ez még egyiküknek sem jött be.

De legalább minden alkalommal van egy sereg hasonlóan ütődött alak, aki vele tart, - eleinte a lóvéért, aztán meg már nem lehet kiszállni, - meg az ‘úri közönség’ megvezethető része.

Az eredmény most is látható előre, a következmények még beláthatatlanok.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.25. 13:08:30

@high up!:

Mindig megdöbbenek, mikor írástudó ballib seggnyalók máig letagadják a Soros Terv létezését azután hogy

1. 2015-tól olvasható:
www.project-syndicate.org/commentary/rebuilding-refugee-asylum-system-by-george-soros-2015-09

2. Soros listázta a megbízható EU-s politikusokat, akik ezt végrehjatani hivatottak, Magyarország folyamatos támadásán túl:
legacy.gscdn.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf

3. És hogy már konkrétan meg is szavazták a Soros Tervet, amit rákényszerítenének a terv szerint az országokra: Íme az EP elötti terv, ami szórul szóra Soros tollát másolja:
www.europarl.europa.eu/news/hu/press-room/20171115IPR88120/dublini-reform-kezdodhetnek-a-targyalasok
Nem az a tagállam lenne felelős a kérelem elbírálásáért, ahová a menedékkérő megérkezik
Minden tagállamnak ki kell vennie a részét a menedékkérők befogadásából
Aki nem működik együtt, uniós forrásokat veszíthet

---

Ami nem csoda, hisz azok írták, akik a 2-es számú Soros féle megbízható listán előkelő helyen vannak.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.25. 13:09:39

@morph on deer:

Az eredmény az, hogy az LMP Jobbik Simicska paktum bebukik, és ti a nácizás, fasisztázás, Hitelerezés ellenére is szopni fogtok április 8-án.

Szerencsére.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.25. 13:10:52

@$pi$:

Ez szórul-szóra így történt.. A legszebb hogy azok kárognak, akik akorlátlan kvótát, és a kerítés lebontását propagálják 3 éve.

high up! 2018.01.25. 13:43:31

@Rettegek mert ballib vagyok:

te vagy a legjobb példa rá, hogy az Átlaghülyemagyar elméje együtt borult meg Orbaneszku diktáot elméjével.

Ja, azzal mi van, hogy ha a Soros terv létezik, akkor azt pont a te Orbaneszku gazdid hajtja végre?

FOLYTASSUK!

morph on deer 2018.01.25. 13:46:54

@Rettegek mert ballib vagyok:
Kár, hogy nem nagyobb az orrod!
Akkor talán kicsivel messzebbre látnál...
Én nem a választásról beszélek, hanem a történelmi tapasztalatokról, amikből az istennek se tudunk tanulni.
Amint látom szeretett vezérünk sem, mert majd nyilván ő lesz az első, akire nem vonatkoznak a törvényszerűségek.

Mert a törvények nem, azt tudjuk.

Csak az a rohadt gravitáció makacskodik, de majd a választások után az is megtudja, hogy hol lakik az úristen!
Hát Felcsúton! Milyen kérdés..!

$pi$ 2018.01.25. 14:00:56

@Rettegek mert ballib vagyok: "Ez szórul-szóra így történt.. A legszebb hogy azok kárognak, akik akorlátlan kvótát, és a kerítés lebontását propagálják 3 éve. "

Abszurd egy világban élünk, nem igaz, hogy nem valami szimuláció! :D

morph on deer 2018.01.25. 14:02:53

@Rettegek mert ballib vagyok:
“Mindig megdöbbenek, mikor írástudó ballib seggnyalók máig letagadják a Soros Terv létezését”

Sanyi bácsival már beszéltél erről?
Csak mert belügyminiszter létére ő nem tud arról, hogy Soros nemzetbiztonsági szempontból fenyegetést jelentene, vagy esetleg az illegális bevándorlók Magyarországra juttatásában működne közre valahogyan is, - de például Németh Szilárd ezt mind tudja, sőt, - gondolom ideje lenne neki megmondani.

Vagy esetleg az lenne, hogy Németh Szilárd jobban “ért” hozzá?
Lehet, hogy ő lesz a belügyminiszter? :)

Mondjuk a bicepsze meglenne hozzá...

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.25. 14:17:01

@morph on deer:

Higgy a saját szemednek.

Olvasd el.

Belinkeltem.

Original forrás Soros György újságja, és saját keze írása.

NBarbieReloaded 2018.01.25. 14:35:15

@$pi$: "A baloldal éveken keresztül mondta, hogy magyarország nem akar a menekülteken segíteni, mert az orbán gonosz. A kormány éveken keresztül mondta, hogy 1) menekülteken segítünk, bevándorlókat megválogatjuk és 2) idegenek ide nem telepíthetnek be senkit.

Most a baloldal kiderítette, hogy magyarország tényleg segít menekülteken és telekürtölik a világot, hogy a kormány hazudott."

A tipikus "ervelesi" hiba: hazudok/ferditek egy nagyot mar a tema leirasaban is, hogy aztan a sajat hazugsagomon jol fel tudjak haborodni...

$pi$ 2018.01.25. 14:41:33

@morph on deer: "Csak mert belügyminiszter létére ő nem tud arról, hogy Soros nemzetbiztonsági szempontból fenyegetést jelentene, vagy esetleg az illegális bevándorlók Magyarországra juttatásában működne közre valahogyan is"

Attól még soros terv lehet, nem? Ott van, olvasd el.

Amúgy szerinted, ha valami nemzetbiztonsági kockázatot jelent, akkor azt neked megmondják? :D

$pi$ 2018.01.25. 14:45:10

@NBarbieReloaded: "A tipikus "ervelesi" hiba: hazudok/ferditek egy nagyot mar a tema leirasaban is"

Nem, nem érvelési hiba. Ha a premisszák (amit te úgy hívsz, hogy "téma leírása") hibásak az nem érvelési hiba. Itt van mi az az érvelési hiba:

"Az érvelési hiba egy logikus érvben lévő olyan hiba, amely az előfeltevések (premisszák) igazságától függetlenül hiba. Tehát olyan hibákról van szó, melyek az érvelés szerkezetében vannak, és nem a kiindulási előfeltevésekben."

És most, hogy megvádoltál hazugsággal nyugodtan kezdheted is bizonyítani, hogy miben hazudtam.

N. Barbie 2018.01.25. 14:57:08

@$pi$: Na nem mintha nem tudnad miben, de azert segitek, figyelj jol:

"A baloldal éveken keresztül mondta, hogy magyarország nem akar a menekülteken segíteni, mert az orbán gonosz."
Pipa, igaz

"A kormány éveken keresztül mondta, hogy 1) menekülteken segítünk, bevándorlókat megválogatjuk és 2) idegenek ide nem telepíthetnek be senkit."
Hazugsag.
A kormany eveken keresztul azt mondta, hogy SENKIT nem vagyunk hajlandoak befogadni, es elkoltott ennek propagalasara (persze a fideszhaveri cegeken keresztul) sokmilliardot.
Nyilvan emlekszel, hogy a kozelmultig szet se volt szedve a kormanykommunikacioban, hogy menekult, illegalis vagy mi is, kizarolag illegalis bevandorloktol zengett a lakajmedia. Csak miota par napja a fideszed zavarodottsagaban mar maga is elkezdte igy szetszedni a migriket. Tudod, az elhiresult "hat ok az ajton kopogtattak" ota.

"Most a baloldal kiderítette, hogy magyarország tényleg segít menekülteken és telekürtölik a világot, hogy a kormány hazudott.""
Hazugsag. A baloldal (vagy akarki) azt deritette ki, hogy orbanod es sleppje evek ota a pofatokba sz@rt migriugyben.
Biztos megvan az a hires viktor duma is, hogy ne azt nezzek, amit mondok, csak azt, amit teszek, hat tessek, latjuk mennyire igaz.
A ballibnek nyilvan nem az a baja, hogy beengedtek oket, hanem, hogy a kormany eveken at azt mondta, hogy senkit nem engedunk be, szembeszallunk brusszellel stb., holott mar regen teljesitette a kotelezo kvota rank eso reszet.
Ezt hivjak konkretan hazugsagnak jobarat, es ez az, amit a hozzad hasonlo fidesznyikek a botrany kirobbanasa ota probalnak mentegetni, bagatelizalni.

morph on deer 2018.01.25. 14:57:35

@$pi$:
“Amúgy szerinted, ha valami nemzetbiztonsági kockázatot jelent, akkor azt neked megmondják? :D”

Remélem!

Viszont akkor miért modja Németh Szilárd? Vagy a miniszterelnök, akár a konzultációs levélkében?

És itt még csak nem is arról van szó, hogy Pintér “nem mondta meg”, hanem hogy azt mondta: nincs, és/vagy nincs tudomása róla.

“Gyanús, nagyon gyanús..!” :))

konrada 2018.01.25. 15:07:13

@N. Barbie: "A kormany eveken keresztul azt mondta, hogy SENKIT nem vagyunk hajlandoak befogadni"
...akkor lesz igazad, ha erre bizonyítékot adsz linkekkel, mert egyébként belép az általad felfedett "tipikus "ervelesi" hiba: hazudok/ferditek egy nagyot mar a tema leirasaban is".

Azaz, ha a kormány mondta, úgy lesz hozzá linked is, ha meg te, akkor itt a link-link.;))

graycivil 2018.01.25. 15:16:57

Most már nem tudom normális embernek nevezni azokat, akik ezeket a habony-baromságokat megeszik. Azokat pedig csak "morális rokkantaknak", akik tudva az igazságot mégis ezt a média-fertőt és hatalmi vezetőiket támogatják.

arabok balrol 2018.01.25. 15:25:39

@graycivil: tavaly mo-n volt a legnagyobb realberemelkedes az OECDben

ugyhogy megeheted a moraljaidat

Rettegek mert baIIib vagyok (törölt) 2018.01.25. 15:26:08

@$pi$: ugyanúgy hazudsz mint a munkaadód és az orosz kommunista oktatóid, a lámpavas lesz a jövőtök

N. Barbie 2018.01.25. 15:31:48

@konrada: Most komolyan nekem kell keresni egy napnal vilagosabb dologra bizonyitekot, mert a fidesznyikek ezzel probaljak huzni az idot? :DD
Na azt varhatod, hogy meg en toltsem vele az idom. De ha mar igy, akkor tudsz par linket adni, amikor viktorod vagy a kormanybol barki egyertelmusiti, hogy igen, a valodi menekulteket hajlandok vagyunk befogadni? Tessek, cafolj meg, alazz porra, itt a lehetoseg.
Amugy nezd barmelyik "kozszolgalati" TV-beli beszelgeteset a fideszed kedvenc "biztonsagpolitikai szakertojenek". Hat tenyleg o is mindig ugye kinosan ugyelt a migrik gondos szetvalogatasara es akkent emlitesere, ja, nem...

Felesleges is minden elfecserelt szo erre, az erintett allamtitkar maga mondja el:
"A szám, amit elmondhatok, 1294 menekültet kellett befogadnunk az országba, de nem álltunk ki a nyilvánosság elé azzal, hogy ezek a menekültek"

Gondolom nem kell leforditani ez mit jelent, ugye?

Egyebkent valoban nem pontosan irtam, nem senkit nem hajlandoak befogadni, hanem csak azokat, akiknek a befogadasabol komoly penzek allnak a holdudvarukhoz. Tehat helyesen ugy hangzik, hogy a szegeny migrik kozul senkit. A gazdag johet.

$pi$ 2018.01.25. 15:50:27

@N. Barbie: "A kormany eveken keresztul azt mondta, hogy SENKIT nem vagyunk hajlandoak befogadni, es elkoltott ennek propagalasara (persze a fideszhaveri cegeken keresztul) sokmilliardot."

Gazudsz, ilyet soha nem mondtak. Ha mondtak volna, akkor szerintem csak feltűnt volna az ellenzéknek, hogy ilyet mondanak, miközben például letelepedési kötvényeket árulnak.

Ha azt állítod, hogy sokmilliárdot elköltöttek arra, hogy "senkit sem fogadunk be" sokmilliárdot, akkor könnyen tudsz hozni olyan forrásokat, ahol a magyar kormány azt állítja, hogy senkit sem fogadunk be.

Tessék bizonyítsd!

$pi$ 2018.01.25. 16:00:14

@N. Barbie: "szet se volt szedve a kormanykommunikacioban, hogy menekult, illegalis vagy mi is, kizarolag illegalis bevandorloktol zengett a lakajmedia"

Hazugság.

Orbán a kezdet kezdete óta gyakorlatilag minden beszédében megkülönböztette a menekülteket és a bevándorlókat. Elmondta, hogy akik jönnek, azok nagy többségükben bevándorlók és nem menekültek.

Sőt, igazából megint a baloldalra igaz, amivel a fideszt vádolják: a baloldal szerint ugyanis *mindenki* menekült.

$pi$ 2018.01.25. 16:07:41

@N. Barbie: "Gondolom nem kell leforditani ez mit jelent, ugye?"

Igen, azt jelenti, hogy "quote mining", kiragadtál egy mondattöredéket, aminek nincs is értelme. Az eredeti szöveg így hangzik:

"A szám, amit elmondhatok, 1294 menekültet kellett befogadnunk az országba, de nem álltunk ki a nyilvánosság elé, hogy ezek a menekültek, mert különböző okokból menekültek, azért menekülnek, mert politikai nézeteik miatt bántalmazták őket, vallási okok miatt menekültek, vagy azért, mert szexuálisan bántalmazták őket."

Tehát: nem hozták nyilvánosságra, hogy milyen konkrét okból menekültek a menekültek, hogy szexuális vagy politikai vagy más okból szenvedtek el üldöztetést.

" Tehat helyesen ugy hangzik, hogy a szegeny migrik kozul senkit. A gazdag johet. "

Összemosod a menekülteket a migránsokkal. És igen, amire itt fel vagy háborodva, hogy ti. a gazdagok bármikor jöhetnek, az az egész világon így van. Gyakorlatilag minden ország így csinálja. A fejlett, liberális nyugat is. Ha be akarsz fektetni németországban vagy svédországban, ha üzletet akarsz kezdeni, akkor leteszed a zsét és már mehetsz is.

BAZINGA2 2018.01.25. 16:10:25

Érdekes, mert a találkozó előtt... Hadházy nyilatkozott róla. A találkozón voltak újságírók, fotósok és másnap a MN újságcikkében lehetett olvasni a megbeszélés témáit. Nem értem, hogy miért kellett leskelődni, hiszen nyilvános helyen volt megtartva. Emlékszem, milyen vircsaft volt amikor évekkel ezelőtt Deutsch arról hadovált, hogy megfigyelték a nagymamáját a piacon. Őrjöngtek, hogy ilyesmi megtörténhetett egy demokratikus rendszerben, majd a végén kiderült, hogy D.Tamás hazudott, egy szó sem volt igaz a megfigyelésből. Akkor most nekik lehet másokat megfigyeltetni? Mi célból? Teljesen elment a józan eszük.

N. Barbie 2018.01.25. 17:55:19

@$pi$: "Gazudsz, ilyet soha nem mondtak. Ha mondtak volna, akkor szerintem csak feltűnt volna az ellenzéknek, hogy ilyet mondanak, miközben például letelepedési kötvényeket árulnak"

Hazudsz. Fel is tunt, el is mondta a magaet akkor ezert az ellenzek, nem az en hibam, hogy a habony-muvek, amibol tajekozodsz, abban nincsenek benne ilyen hirek.

Kovetkezo: szandekosan felremagyarazod az allamtitkar kijelenteset, amibol en a lenyeget emeltem ki.
Helyesen ez ugy ertendo, hogy befogadtuk az eloirt 1294-et, de a lakossagnak nyilvan nem hangoztattuk, hogy haho, ezek amugy pont azok, akiket nekunk egyebkent kvota szerint be kell fogadnunk, es mikozben nyomja a propagandank az allitsuk meg brusszel dumat, meg jatszuk a vegsokig ellenallo host a kormanyzati-kommunikacioban, addig mi mar regen tul is teljesitettuk a kvotat, csak nem akarjuk ilyen egyertelmuen lebuktatni magunkat.

Kovetkezo: nem fogom a te dolgod en megcsinalni, ahogy a haverodnak is mondtam mar.
Akkor kernek linkeket viktor vagy mas kormanyzati bohoctol, amiben vilagosan elmondjak, hogy a menekultnek nyilvanitottakat befogadja MO.
Vagy varom a kepeket olyan riogato plakatokrol, tudod amivel az orszag el volt (van?) arasztva, ami leirja, hogy csak ha illegalisan akarsz bejutni, akkor nem latunk szivesen, ha hivatalosan jelentkezel es mi megallapitjuk a jogos menekultstatuszt, akkor uj hazara lelhetsz MO-n.
Na ezekre kivancsi leszek. :DD

Es vegul: "És igen, amire itt fel vagy háborodva, hogy ti. a gazdagok bármikor jöhetnek, az az egész világon így van. Gyakorlatilag minden ország így csinálja. A fejlett, liberális nyugat is. Ha be akarsz fektetni németországban vagy svédországban, ha üzletet akarsz kezdeni, akkor leteszed a zsét és már mehetsz is."

Ismet hazudsz. Meg se probald osszemosni mas orszagok kokemeny nemzetbiztonsagi atvilagitas utan, az MO-inal jellemzoen sokkal tobb penzert, nagy erteku beruhazashoz vagy egyeb nem konnyu elvarashoz kotott, es meg igy se biztos letelepedesi kotvenyet orbanekehoz kotni, ahol kvazi semmi konkret dolgot nem kell csinalnia az illetonek a penz kifizetesen tul.

A tobbin nem megyek vegig egyesevel.

$pi$ 2018.01.25. 18:09:32

@N. Barbie: "nyilvan nem hangoztattuk, hogy haho, ezek amugy pont azok, akiket nekunk egyebkent kvota szerint be kell fogadnunk"

Miért lennének pont azok? Normális vagy?!

"hogy a habony-muvek, amibol tajekozodsz"

Ez a habony művek te idióta? Itt olvasom a baromságaidat, te is a habony művek vagy, te szerencsétlen?

"Meg se probald osszemosni"

Sorold a különbségeket! Ja, hogy más országokban kőkemény átvilágítás van, nálunk meg nem olyan kőkemény? Nagy nemzetbiztonsági szakértő vagy te is, nagy rálátással a világra, aki tudja, hogy hol milyen letelepedési kötvények vannak...

Én vagyok az idióta, hogy mindig ide jövök és ilyen emberekkel futokössze mint te. Hányingerem van tőletek.

Bolshevik 2018.01.25. 18:15:36

@morph on deer: ok, orbán=hitler szerinted, és aki szerint nem, az alternatív univerzumban él.

bocs de van a hülyeségnek olyan foka amire már csak legyintek.

Bolshevik 2018.01.25. 18:18:12

@N. Barbie: "hogy a habony-muvek, amibol tajekozodsz"

Igen bazdmeg, aki egy INDEX EGY BLOGJÁBAN KOMMENTEL, az tuti hogy soha a kurva életbe nem olvasott el egyetlen ellenzéki álláspontot sem, csak így mágikusan ideteleportálódott a szeme.

N. Barbie 2018.01.25. 18:20:36

@$pi$: Ne jatszd mar az ertetlent, igy is eleg gaz vagy mar.

"Miért lennének pont azok? Normális vagy?! "
Nem szemely szerint pont azok te szellemi orias, hanem pont ugyanannyi, igy mar vilagos?
Hogy a propaganda szerint harcolunk az EU-val 1294 migri befogadasa ellen mikozben mar regen befogadtuk az eloirt szamut?
Bocs, egyszerubben nem tudom megfogalmazni, ha meg igy se erted.

Igen, a habony muvek kliseit bofogod vissza, szoval nyilvanvaloan onnan szerzed az infoid elsopro tobbseget.
Amugy az indexen is volt szamtalanszor cikk az ellenzek letelepedesi kotvenybiznisz elleni felszolasaval, de te megse hallottal rola, hogy lett volna, csak azert mondom...

Gugli a baratod, hosszas osszehasonlitas volt itt az indexen is egy cikkben mas orszagok letelepedesi kotvenyeivel, ne engem hibaztass a tajekozatlansagodert.
na nem mintha a mai vilagban mar maga a nem olyan kokemeny atvilagitas ne kene, hogy alapbol kizaro ok legyen okoska.

Hja, te vagy az idiota, egyetertek. A fidesznyikeknek nagyon nem szokott tetszeni, mikor ravilagitanak a hazudozasaikra, de ezert megint ne engem okolj. :DD

Roan 2018.01.25. 18:21:40

@$pi$: "Orbán a kezdet kezdete óta gyakorlatilag minden beszédében megkülönböztette a menekülteket és a bevándorlókat. Elmondta, hogy akik jönnek, azok nagy többségükben bevándorlók és nem menekültek." - valóban, az őcsényi ügynél is Orbán annyira igyekezett letisztázni, hogy ezek nem bevándorlók, hanem jogszerűen itt tartózkodó, már elbírált, oltalmazotti státuszt kapott személyek. Várj, vagyis mit mondott? Hogy jogos, ha kifejezik a véleményüket az ott élők?

morph on deer 2018.01.25. 19:07:41

@Bolshevik:
“ok, orbán=hitler szerinted, ”

Nem ‘egyenlő’: ugyanazokat- és az övéihez hasonló módszereket használ, és működik neki.
Jóval több a párhuzam, mint amennyit a véletlen számlájára lehetne írni, ha jobban odafigyelsz, láthatod.

Megértem, hogy ez nem olyasmi, amit - ma még - szivesen elismernek az orbánhívők, de ha így megy tovább annak az ideje is eljön, ne aggódj.

taga20 2018.01.25. 19:25:01

@vénkujon:

"aptikjampó 2018.01.25. 17:37:21
@morpho: Kezd kurvára elegem lenni ebből az egészből!

Igazad van, ez kibírhatatlan! Vess véget neki, nincs már kiút, fel kell adnod! Önakasztást javasolnék!"

haver átbaszott a homár haverod. ha van egy kis gogyid, akkor nem engeded magad mögé a zuhanyba!:)))
süti beállítások módosítása