B1 blogcsalád



Orbán a Weltnek: készek vagyunk elfogadni a menekültek betelepítését

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje

2018. január 14. - Szelestey
  • Orbán: Magyarország csak azért nem vétózta meg az oroszellenes szankciókat, hogy egyben maradjon az EU;
  • Nem sok jót ígér a magyar kormánynak az uniós támogatások jövője kapcsán a német nagykoalíciós megállapodás;
  • A szélsőséges osztrák Szabadságpárt Orbán példáját követné, ha sikerült volna megszereznie az egyeduralmat.

die_welt_orban.jpg

Die Welt

die_welt_1.jpg

Magyarország hajlandó részt venni a kvótarendszerben, ha az EU nem írja elő, hogy kiket kell befogadnia. Ezt Orbán Viktor nyilatkozta a német konzervatív újságnak. Mint mondta, neki nem Brüsszellel, hanem az ottani politikusokkal és bürokratákkal van baja, mert úgy viselkednek, mintha egy birodalom központja lennének. A kormányfő a maga részéről a tagállamok vezetőit tömörítő Tanácsra hagyná a fontos döntéseket. Megjegyezte, hogy a magyarok többet konyítanak a migrációhoz, mint a németek, már csak földrajzi okokból is. De az ország szolidáris, csakhogy ezért bírálják. Pedig katonákkal védi az EU külső határát, noha ezért Berlin és az unió egy fityinget sem fizet, sőt még szidja is a magyarokat. Ugyanakkor azt mondta, hogy az olaszok és a görögök nem tartják be a kötelező schengeni előírásokat, ám a Bizottságot terheli a felelősség, hogy ezt megengedi. Márpedig ebből az következik, hogy lassan vége a szabad mozgásnak a szervezeten belül, hiszen le kell zárni a belső határokat, ha nem sikerül fenntartani a külső védvonalat.

Orbán szerint ő egyetért a pápával abban, hogy segíteni kell a menekülteknek, csak éppen a hogyan a kérdés. Hiszen pl. a szírek már biztonságban vannak török, görög, macedón és szerbe földön is, mielőtt elérnek Magyarországig. De úgy nem lehet a migránsokat támogatni, hogy az ember közben tönkreteszi a saját népét, első a családért, a nemzetért érzett felelősség. Egyébként is az érkezők többsége jelenleg megélhetési okokból akar bejutni. A miniszterelnök megismételte, hogy Magyarország ragaszkodik nemzeti-keresztényi gyökereihez, a Nyugat viszont nem, ellenben ezt liberálisnak és jogállaminak nevezi. A politikus Lengyelországnak kitartást és türelmet tanácsol Brüsszellel szemben. Egyúttal eszelősnek nevezte, hogy Putyint patás ördögnek tartják Európában, merthogy Oroszország a világpolitika szereplője, államfője pedig mindenekelőtt a birodalmat igyekszik egyben tartani. Csak éppen az EU nem érti Moszkvát. Nem fogja fel, hogy a Kremllel szemben egyszerre kell erőt és együttműködés készséget mutatni. Amúgy Magyarország csak azért nem akadályozta meg a szankciókat, nehogy arra rámenjen az unió. De ettől még nem fogadja el Kelet-Ukrajna megszállását.

A politikus elmondta, hogy a magyarok továbbra is nagyra becsülik Németországot, noha Berlin ezt mostanában nem viszonozza. Merkelnek viszont sokat köszönhetünk, pl. az európai gazdaság stabilitását illetően.

A magyar helyzetre rátérve, Orbán kifejtette, hogy csupán a Soros-hálózathoz tartozó civil szervezeteknek van bajuk a vonatkozó törvénnyel, mert be kell vallaniuk, hogy a milliárdos támogatja őket. Ő a maga részéről azt nem fogadja el, hogy ezek az NGO-k le akarják rombolni a határkerítést és másfajta bevándorlási politikát szeretnének. Ezt azonban nem lehet eltűrni. Egyúttal cáfolta, hogy a fellépésben bármiféle szerep jutna az antiszemitizmusnak. De miként bizonyítsa ezt, miközben az ország egyáltalán nem engedi meg a zsidóellenességet. Továbbá szabad a sajtó, amit tanúsít, hogy legalább annyi kormányellenes média van, mint hatalompárti. Itt inkább az a gond, hogy az ellenzék gyenge és ez zavarja a baloldali újságírókat. A Számvevőszék által kirótt bírságról a kormányfő úgy vélekedett, hogy fizetni kell, ha egy párt elnagyolja kampányfinanszírozást és a hozzátartozó könyvelést. A Fidesznél ez nem fordulhat elő. Arra a kérdésre, hogy ha tényleg jól megy a gazdaságnak, ahogyan azt a hivatalos propaganda állítja, akkor miért mennek el ennyien külföldre, Orbán azzal válaszolt, hogy még sok a teendő. De már jönnek haza a fiatalok.

Kínában a politikus nagy lehetőséget lát, Peking felülmúlhatatlan feltételeket kínál, igen egyszerű vele együttműködni. De Európának is érdeke, hogy Magyarországnak jól menjen a sora. Orbán itt megismételte, hogy 2030-tól a Visegrádi Csoport a németekkel együtt finanszírozza majd az EU-t.

 

Die Zeit

die_zeit.jpg

A lap úgy látja, lehet abból valami, hogy Németország a szolidaritáshoz akarja kötni az uniós támogatásokat. A berlini egyeztetések nyomán körvonalazódik az újabb nagykoalíció és ez reményt ad az uniónak, mert a német vezetés aktívan ki akarja venni részét az új Európa megteremtéséből és ez ismét cselekvőképessé teszi az EU-t. Persze tény, hogy a németek körében is terjed unióellenes gondolkodásmód. A kereszténypártok és az SPD azonban vagy két tucat pontban állapodtak meg európai ügyeket illetően. Így a többi között abban, hogy Európát építeni és nem visszafejleszteni kell. Hogy a szolidaritás elvét erősíteni kell, és ez az EU-költségvetés esetében nyílt üzenet az olyan politikusoknak, mint Orbán és Kaczynski, akik évek óta éppen a szolidaritással szórakoznak a menekültek elosztása kapcsán.

Új fejlemény volna az EU számára, ha az európai alapértékek betartásától tennék függővé a pénzek elosztását. De nem lehet megkerülni, ha a szervezet meg akarja őrizni szavahihetőségét. Nagyon is elképzelhető, hogy európai reálpolitika lesz a három német pártvezető terveiből. Először is megvan rá az anyagi forrás. Azon kívül a németek csaknem kétharmada támogatja a több integrációt. Végül pedig Macron tudja, hogy Berlin nélkül nem tudja végrehajtani az unió reformját. A német válasz most megszületett és kedvező, mivel erősíteni kívánja az európai együttműködést.

 

Wall Street Journal

wsj_logo_jo.jpg

A csehek Oroszországról is véleményt mondta, amikor jelentős vezetéshez jutatták a hivatalban lévő államfőt a választások első fordulójában. Zeman ugyanis bevallottan Putyin partnerének tekinti magát Európában, hozzátéve, hogy a moszkvai kapcsolat tízszer fontosabb, mint, mondjuk, a francia szomszédság. Egyúttal népszavazást szorgalmaz az uniós és Nato-tagságról. Mára már elhalványult az emlék, hogy az oroszok 68-ban harckocsikkal rohanták le a prágai tavaszt, jó páran úgy látják, hogy az EU és az Észak-Atlanti Szerződés Szervezete uralja az országot. És bár a lakosság többsége úgy gondolja, hogy bent kell maradni az unióban, sokakat felháborított a kvótadöntés, és nem kérnek az euróból sem.

Egy befolyásos kisebbség egyre inkább úgy látja a szervezeten belül, hogy jobb kapcsolatokat kell kialakítani a Kremllel és akkor ellensúlyozni lehet az erős nyugati államokat. Orbán Viktor megengedte az oroszoknak, hogy új reaktorokat építsenek. A politikus gyakran találkozik Putyinnal, és modellnek tartja Európa számára az orosz demokráciát. Az Amerikai Vállalkozási Intézet egyik szakértője azt mondja, hogy napjainkban Moszkva nem jelent közvetlen fenyegetést, és az emberek felejtenek.

 

Kurier

kurier.jpg

A kisebbik osztrák kormánypárt nagyon sajnálja, hogy az FPÖ-nek nem sikerült abszolút többséget szereznie, mert akkor ugyanazt csinálnák, mint Orbán Viktor. A szélsőséges Szabadságpárt vezére a hagyományos évindító ünnepségen szólalt fel és nem győzte dícsérni a koalíciót. Pedig a párt vezetői korábban nem épp a legnagyobb tisztelet hangján szóltak Kurzról, az immár szövetséges konzervatívok vezetőjéről. Annál inkább szidta viszont ezúttal is Strache az ellenzékbe szorult szociáldemokratákat. Egészen odáig, hogy szerinte mostanság a néhai baloldali kancellár, Kreisky is az FPÖ-re voksolna. Amire az SPÖ úgy reagált, hogy ilyen szociálpolitika láttán Kreisky forogna a sírjában. Haider pedig, ha élne, valószínűleg a szociáldemokratákat támogatná, mert nem ment volna bele a jólétkorlátozó intézkedésekbe. A párt főtitkára hozzátette, hogy a politikus még kézben tudta tartani a szélsőjobbos, nagynémet nacionalista diákszervezeteket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5713572797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megdobbent 2018.01.14. 05:48:48

Jok ezek a szemlek, csak igy tovabb! :)

miért 2018.01.14. 08:35:35

..ez a torgyánviktor végig hazudja az életét. Orbánra tényleg igaz, hogy mozog a szája, tehát hazudik.

rallus 2018.01.14. 09:30:30

Nem az oroszok, hanem a SZOVJETEK rohanták le a prágai tavaszt! Van különbség!
Maszületetteknek: azok voltak a szovjetek, akikkel örök és megbonthatatlan barátságot kötöttek a régi ballibjeink hálából, mert ők is tudták, hogy Sztálin nélkül sosem jutottak volna hatalomra. Természetesen a SZU meggyengülése után azonnal átszerettek a vadkapitalizmusba, gyorsabban, mint ahogy a románok szoktak szövetségest váltani...

Toportyán Zsóti 2018.01.14. 09:39:37

G csuti pocakmutyi és tolvajsereglete mára már 30 000 milliárdocskát herdált el ,valódi istencsapása ez a félázsiai gang.Brüsszeli impotentók lassan észbekapnak és teszik vele azt mit berlusca haverjával.

Toportyán Zsóti 2018.01.14. 09:41:22

@rallus: Mi a különbég észkombájn?Kgb vezeti most is a ruszkikat.

rallus 2018.01.14. 09:45:13

Toportyán Zsóti
Az a különbség, hogy már csak csekély számban képződik köztük olyan ember, mint amilyen te vagy. A többség iszik ugyan és nagyon szláv, de normális...

2018.01.14. 09:58:46

"úgy nem lehet a migránsokat támogatni, hogy az ember közben tönkreteszi a saját népét" - pont.
ezt gondolja kb. az ország 98%-a

taga20 2018.01.14. 10:11:54

"Megjegyezte, hogy a magyarok többet konyítanak a migrációhoz, mint a németek, már csak földrajzi okokból is. De az ország szolidáris, csakhogy ezért bírálják. "

ez az ember kinéző valami, ez vagy beteg, vagy egy mocskos bűnöző!

AussieBloke 2018.01.14. 10:21:06

A magyarok csak saját lakosságuk az országból kifelé migrációjához konyítanak jobban, mint a németek.

rallus 2018.01.14. 10:23:14

taga20
Igazad van, mert nem csak a németek, de az olaszok és a franciák is azonnal hazazsuppolták az amúgy EU állampolgár cigányainkat, mert nem akartak megkárosítani bennünket!
Egyszer végiggondolhatnád, hogy mennyi máshonnan elkergetett migránst fogadott be ez az ország, akik hálából nem győznek bennünket gyalázni azokban az országokban, ahol hallani sem akartak róluk...

taga20 2018.01.14. 10:25:33

@rallus:"igazad van, mert nem csak a németek, de az olaszok és a franciák is azonnal hazazsuppolták az amúgy EU állampolgár cigányainkat,"

te vagy rá az élő példa:)))

AussieBloke 2018.01.14. 10:29:39

Alexsz róz Mi nem Hollandia vagyunk, nálunk párezer hivatalból befogadott migráns lehet maximum. Több egyszerűen nem akarja ezt a szarországot. Ezért ez a duma a 98 százalékról egy aljas poulista retorika. 98 százalék a rasszizmust és az idegengyűlöletet támogatja, ahogy egy múltjával soha szembe nem néző országban szokott lenni. Vagy Orbán a hollandok népének nevében beszél?

rallus 2018.01.14. 10:47:06

AussieBloke
Milyen emberek vagytok ti, hogy a világ minden kincséért nem hagynátok el ezt a "szarországot"? Gondold végig, hogy a magadfajtákért senki nem rajong és itt egy türelmes nép él, amelyik még saját ellenségeit is eltartja! Ráadásul aránytalanul jól...

taga20 2018.01.14. 10:54:57

@rallus: "itt egy türelmes nép él, amelyik még saját ellenségeit is eltartja! "

igazad van! lásd még az orbánklánt is eltartjuk. BROÁF!

rallus 2018.01.14. 11:00:01

taga20
Az biztos, hogy hálásnak kell lennünk Orbánnal együtt azért, amiért a választottjaid olyan hatalmas tartalékokkal és remek gazdasággal adták át a kormányzást, amiből évtizedekig profitálhatunk.

rallus 2018.01.14. 11:22:43

taga20
Nem ezt mondom én is? Már a görögökkel voltunk egy szinten,az IMF-en kívül senki nem mert hitelezni nekünk,(persze idetették Irina Ivaschenkót, nehogy az a pénz is eltűnjön..) saját túlzott deficit eljárásunk volt és ha Varga meg merte volna mondani hogy állt az államkassza akkor másnap bedöntik az országot azok a derék emberek, akik kisegítették Ferencet az államcsőd elkerülése érdekében.
Azt javaslom, hogy ne nézegess EU statisztikákat, mert azt a te finom, hazaszerető lelked sírás nélkül nem viseli el...

taga20 2018.01.14. 11:37:07

@rallus: nem! te azt csinálod, mint a geci, a gazdád.

össze-visszahazudosztok!

lásd fent!
undorító, amit ez a kibaszott bűnöző művel, és vannak olyan állatok, mint te, akik isszák a szavait.

István Hámori 2018.01.14. 13:35:59

Igy lehet egy cikkben, már a címben félrevezetni, félremagyarázni a valóságot!

Trafi Fax 2018.01.14. 13:40:23

A cikk címe hazugság, gagyi kiforgató blogban tobzódik a szutyok, azon sem fogok csodálkozni, ha törlitek a hozzászólásom, de akkor ennyi örömöd legyen. Csak nehogy azt higgyétek, hogy az országban is a migránsszopók vannak többségben! Ja, majd kiderül tavasszal...

morpho 2018.01.14. 14:27:35

@AussieBloke: Tök igazad van!
@taga20: Ezt a Magyarországon államcsőd volt mint a görögöknél című hantát tessék elfelejteni! Egy szó nem igaz belőle, Orbán 2010-es politikai terméke volt, mint idén a "Soros-terv"
Az IMF pedig nem azért hitelezett, mert "más nem adott volna", hanem mert ők voltak a legolcsóbbak.
@Trafi Fax: Magyarországon nincsenek se migránsok, se migránsszopók.

morpho 2018.01.14. 14:29:39

@rallus: Az államcsőddel kapcsolatos megjegyzés neked ment!
@taga20: Bocsi! :) Baszaxik az android! :))

2018.01.14. 15:52:32

@morpho: "Magyarországon nincsenek se migránsok, se migránsszopók." - ne hazudj

2018.01.14. 15:53:08

@morpho: te otthon a faluban még nem láttál, azt írd

morpho 2018.01.14. 15:59:21

@aleksz róz:

1,Hol vannak a migránsok? Megnézném.
2, Hol vannak a migránsszopók? Őket is megnézném.

Tipikus nagyvárosi figura vagyok. Mindig nagyvárosokban éltem.

rallus 2018.01.14. 16:03:42

morpho
"Magyarországnak csökkent a legnagyobbat a sérülékenysége a CEEMEA (Közép-Kelet Európa, Közel-Kelet, Afrika) térségben a világgazdasági válság kitörése óta – derült ki a Morgan Stanley tanulmányából. !!!!!! A krízis kirobbanása után Magyarország volt az első Európai Uniós tagállam, amelyik nemzetközi mentőcsomagra szorult, hogy elkerülje a fizetésképtelenséget. A Morgan Stanley azonban rámutat: míg 2008-ban a leginkább sérülékeny feltörekvő országként vártuk a válságot a régióban!!!!!!!, addig mostanra a középmezőnybe kerültünk,"

Hát persze! Biztos azért csak az IMF-től kértünk, mert az egy gazdaság vezetőinek a legnagyobb dicsőség...
Azzal az ésszel, ami neked van, nem lehetne borjúnak eladni egy igényesebb gazdának. Azért csak próbálkozz!

morpho 2018.01.14. 17:01:01

@rallus: Nem egészen értem, hogy a személyeskedésen túl mi a faszt akartál írni? Na nézzük csak ezt:
"2008-ban a leginkább sérülékeny feltörekvő országként vártuk a válságot a régióban!!!!!!!"
Görögország nem feltörekvő ország, hanem az euroövezet tagja és nem része a régiónak.
Azt, hogy sérülékenyek voltunk, senki nem vitatta, mert a szocik felelőtlenül 50%-os közalkalmazotti béremelést, 13.havi nyugdíjat és 13.havi közalkalmazotti fizetést vezettek be, amit amúgy a fidesz is megszavazott, de ez nem menti fel a szocikat a felelősség alól. A társadalom már nem látta ezt ennyire szörnyűnek, de ők nem közgazdászok. Az IMF meg a legolcsóbb hitelforrás. Ha muszáj gyorshitelt kérni, mikor 7%-kkal bezuhan a GDP, akkor a legolcsóbbat kell kérni. Ráadásul jelentős részét le sem hívták, akkora volt a csődveszély. Orbán ebből vett MOL pakettet, akkor olyan nagy csőd nem lehetett.

rallus 2018.01.14. 17:57:34

morpho

Megint igazad van! Sajnos az ostoba nép nem méltányolta, hogy Gyurcsány Kókáékkal együtt nagy és biztos jólétet biztosított mindenkinek, gyakorlatilag megszüntette az államadósságot és ha így folytatod, mi adtunk kölcsön az IMF-nek...
Szerintem saját köreiden belül fényeskedj az adataiddal!
Őszinte pillanataidban szoktál sírni?

2018.01.14. 18:20:49

@morpho: persze, olyan tipikus nagyvárosi, aki még budapesten se járt.
Látogass majd el a belvárosba, amikor jobb lesz az idő, láthatod majd a saját szemeddel, miről beszélek. a saját szemednek esetleg tán hiszel, még ha ellent is mond annak, amit olvasol.
tükröd meg csak van otthon.

2018.01.14. 18:23:00

@rallus: a "válasz erre" meg minek van, igaz?
próbáld ki, csodát fogsz látni

morpho 2018.01.14. 18:58:07

@rallus: Ezzel nem cáfoltad, amit írtam. A személyeskedésed meg nem érdekel. Bár semmi közöd hozzá, de utoljára akkor sírtam, amikor meghalt az anyám.

@aleksz róz: Rendszeresen járok Budapest belvárosában. Mire figyeljek, mit kéne látnom? Arab turistákat? Migránsokról és migránsszopókról volt szó. Merre vannak? Címet, utcát épületet, teret, bármilyen infót légyszives! Ha megkapom odamegyek és megnézem!
A kilencvenes években voltak arab nepperek a Keletinél nagyobb számban. Egy ilyen konkrét helyszínt légyszives! Köszi előre is!

2018.01.14. 20:23:33

@morpho: a dunapart és a nagykörút közti területen, a templomot meg a zsinit leszámítva mindenütt. (ilyen rossz időben nem látni annyit, de tavasztól őszig tele van.)
a saját szemeddel láthattad őket, mégis azt mondod, nincsenek. nem migránsok, sőt nem is menekültek, hanem turisták :D
ennyi, ez a legjobb eddig.
2 éve hirtelen megjelentek milliószámra európa határain az arab turisták. csak nézelődni akarnak.

(volt már olyan magyarázat is, hogy a jordán király 400 kadétja lepi el a belvárost)

2018.01.14. 20:29:18

extrém kalandtúrákra jelentkeztek, azért jönnek gumicsónakkal

morpho 2018.01.14. 20:55:26

@aleksz róz: Ne hazudozz, nincsenek százszámra arabok Budapest belvárosában! Ez egyszerűen kamu! Egyébként sokkal több turista jött Budapestre mint előzőleg:
www.portfolio.hu/ingatlan/varos/minden-eddiginel-tobb-turista-jon-budapestre.247351.html
Egy csomó nyugat európai országban arab származású emberek élnek. Innen már összerakod? Kinézetre arab, de állampolgársága francia/brit/holland/svéd.
Egyébként most jut eszembe, hogy te narancskullancs vagy, úgyhogy tök felesleges minden betűért.
Igazad van millió arab migráns lepte el Budapestet! Mindenkit felkoncolnak megerőszakolnak és meg is esznek. Naponta! Ez utóbbi a helyes megközelítés, a komment első felét felejtsd el! Téma lezárva!

2018.01.14. 22:07:38

@morpho: hát ez van, már a saját szemének se hihet az ember... de nem baj, megmondja neki a nagytudású a b1-en, mit hihet.

megvan a magyarázat, turisták érkeznek folyamatosan európába a gumicsónakkal.
nézelődni jönnek!

nézelődnek kicsit, bejárják európát, ellátogatnak budapestre is.

(és csak a diákkedvezmény miatt hazudják fiatalabbnak magukat. ne sajnáljuk már tőlük azt kis kedvezményt... és hogy a keresztényeket útközben kihajigálják a csónakból? oszt most mi van abba, ennyire extrém a kalandtúra, nehogy mán olyan nácik legyünk, hogy ilyesmit szóvá tegyünk)

"nincsenek százszámra arabok Budapest belvárosában! Ez egyszerűen kamu!" - igen, ez kamu. mert nem százszámra, hanem ezerszámra. ez meg tény. és teljesen véletlenül pont azóta, hogy megindultak európába nézelődni.

"Egyébként most jut eszembe, hogy te narancskullancs vagy" - de jó, ez a végső érv, ez aztán mindent megcáfol, amit én írtam, és mindent igazol, amit te írtál. még szerencse, hogy eszedbe jutott.

morpho 2018.01.14. 22:37:51

@aleksz róz: Semmit nem kell megcáfolni amit írsz. Elmeroggyant narancskullancsokkal nem kell nekem "vitázni". A gumicsónakok Líbiából indulnak és a Vigadó téren kötnek ki! Mindenki láthatja, nincs miről beszélni!

a nagy hohoohooo 2018.01.14. 23:54:28

@rallus: Nem kellet volna a gyogyóintézeti zárójelentésedből idézni,mert eddig is nyilvánvaló a részeg nemzésből létrejött korlátoltságod .
Nem hívott a Szovjetunióba senki minket,mi támadtuk megy őket.
Mindkét világháborúba a magyar jobboldal rángatta bele az országot.
És a fő felelősök, a háborús bűnösök pont azok voltak, akiket a mai magyar jobboldal rehabilitálni és hősként beállítani próbál.
Horthy Miklós "ugrott be" a Kassai bombázás ürügyére, hogy megtarthassa a visszacsatolt területeket a vetélkedő romániai alteregójával szemben.Bárdossy a bombatámadás után azt mondta, nem fontos, milyen gépek bombázták Kassát, a lényeg az, hogy a németek szovjet gépeknek tekintik azokat, vagyis kívánják a magyar hadba lépést.”
Hitler nem kérte, hogy kimenjünk.
Molotov határozottan felszólította a magyar nagykövetet, hogy ne avatkozzunk Oroszország és Németország konfliktusába, mert akkor agresszorként tekintenek ránk, annak minden politikai, és hadászati következményével, de ha úgy esne, felőlük megtarthatjuk Erdélyt is, szarnak ők rá
A SZU megtámadása nem erkölcsi-főleg nem magasabb erkölcsi szempontból történt, hisz a németek egész jól el voltak a komcsikkal addig...de hát az ÉLETTÉR...az kellett nekik, nekünk meg további területek kellettek volna-és területet csak VÉRREL lehet szerezni.
A mai kormányunk is elég jól el van a komcsi Kínával, kereskedünk, s ha ide jönnek...eltüntetjük a tibetieket-akiket még ellenzékben...a fidesz is támogatott...mert a politika görbe...szándékú .

elnyütt 2018.01.15. 15:52:52

@miért: ... IQ-vákumos... érted amit elolvastál, a beteges fóbiádban??

elnyütt 2018.01.15. 15:58:10

Volt olasz miniszter: Orbán Viktornak 1000szer igaza van.
az Európai Unió valósággal bátorítja az illegális bevándorlók Európába érkezését, a határok nem megfelelő őrzésének pedig Olaszország az első áldozata. www.origo.hu/itthon/20180115-maurizio-gasparri-orban-viktor-bevandorlaspolitikajat-meltatta.html

elnyütt 2018.01.15. 16:01:08

@Megdobbent:
Az iszlámban az is nagyszerű, hogy gyerekeket és nőket nem ölnek meg, csupán rabszolgákká teszik őket … youtu.be/cEsyzFkaXm8

elnyütt 2018.01.15. 16:02:13

Drámai és igen ijesztő a kép a bal-liberális álértelmiségi világról.
Nincs valóság, nincs semmi, csak az ő érdekeik az aljas trükkös folyamatos hazugságaik!
Hatalmas szemétdombbá vált Párizs. Migránstáborok mindenfelé. youtu.be/c2UCPxOh0b0

morpho 2018.01.15. 16:23:32

@elnyütt: Anyádnak keltsél hangulatot otthon pubi!! Berlusconi minisztere a Forza Italiából mint hivatkozási alap? A kamuvideóidról meg már ezerszer igazolták, hogy hamis képet vágtak rajtuk össze! Nézegesd otthon őket, minket meg kímélj meg tőle! A jetiről nincs valami friss anyagod, ahogy gyilkolja a zembereket Párisban?

Muzsikok közt 2018.01.15. 19:04:23

jól megmondta Orbán

vele vagyok

Netuddki. 2018.01.15. 19:45:11

A hülye kis tolvaj köcsög! Ha nem hepciáskodik állandóan "Brüsszellel", rövidtávú belföldi politikai célok miatt (értsd figyelemelterelés), Magyarország nem szorult volna az EU perifériájára.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.01.15. 20:14:19

A kutya ugat a karaván halad.

Soha többé ballb elkúrókat, se devizahitellel terhelt országot, és eladósodást, IMF hitellel zsaroló Soros bérenceket.

Brix 2018.01.15. 20:17:15

A migràció kérdésében igaza van Orbànnak. Amíg tudjuk, minden eszközzel tartsuk kívül a népvàndorlókat. Lehet még vagy 10-20 jó évünk , homogén, egykultúràjú- ezért viszonylag problémamentes orszàgban. De, előbb-utóbb úgyis Nyugat- Európa sorsàra jutunk, sajnos...Ahogy szigorodik az osztràk, német migràciós politika- mert ezt làtjuk- egyre többen fognak maradni Magyarorszàgon...Nem hinném, hogy Budapest, Pràga, rosszabb hely lenne, mint Cottbus...Ha egy màs történelmi helyzet lenne, akkor be lehetett volna fogadni egy limitàlt szàmú, es jól megvàlogatott közösséget, de az ősemberként viselkedő, nincstelen, tanulatlan népvàndorlókat nem fogadhatjuk be. Akik ezt a hibàt megtették, mint a németek , soha az életben nem fogjàk tudni visszaàllítani a régi vilàgot.

ember100 2018.01.15. 20:34:17

@morpho:
Helló !

Hát hol lennének a migráncsok CEGLÉDEN !!!!!

rallus 2018.01.15. 20:35:19

@a nagy hohoohooo:
Meg fogsz lepődni: A Szikra által kiadott történelmi munkáknál ma már az igazsághoz némileg közelebb állókat is lehet találni! És amit sose felejts el, bárki mondta: Tanulni, tanulni, tanulni!

dare 2018.01.15. 20:40:01

Ne azt figyeljék amit mondok, mert lehet nem leszek következetes. :D
Éljen ötödik Orbán.

ember100 2018.01.15. 20:44:34

@Brix:
Helló !

Végül is igaza van a vezírnek .
Dögöljön meg mindenki csak mi éljünk jól.
Ezért a vezír beengedi a gazdag bevándorlókat hogy mi szegényebb Magyarok pucolhassuk a cipőjüket .
Tényleg jobb hely Budapest , Prága mint Cottbus csak éppen alig lehet megélni , szinte minden rossz DE stadionunk az van.
Mert mi ide Magyarországba 2 diplomásként jöttünk ugye ?
Az meg ugye más hogy mi fürödtünk a Római fürdőkben , meg ültünk az amfiteátrumban.
Melyik régi világot kellene a németeknek visszaállítani az 1933 ast ?

morph on deer 2018.01.15. 21:43:43

Arabok a belvárosban?

Á, azok csak “baráti látogatásra” jöttek!
Persze. Visznozzák a Tiborczék “baráti látogatását” Katarban.
Aztán ha már itt vannak, vesznek ezt-azt.
Pár szállodát, esetleg pár kis ingatlankát luxusszállónak - lásd Párizsi udvar,- meg ilyesmik.

De nem érdekes, mert ők nem mennek Ceglédre, Pécsre, stb, szóval a lakosság még nem hívja rájuk a rendőrséget, de ami késik, nem múlik.

Éberség elvtársak, ébrrség!

morph on deer 2018.01.15. 21:59:40

Nyilvánosak a bevándorlási adatok!

Az elmúlt három évben az alábbiak szerint nemzetközi védelemben részesítéséről döntöttek a magyar hatóságok:

2015 508
2016 432
2017 1291
2018 37 (nem végleges adat)

A menekültügyi hatóság által fenntartott menedékkérők vagy védelemben részesített személyek elhelyezésére szolgáló nyitott és zárt intézményekben összesen jelenleg 490 fő tartózkodik, írja a tájékoztatási központ. Közülük 90% Magyarországon nem létesített lakcímet, hanem kihasználva a schengeni övezeten belüli szabad mozgás lehetőségét, a kiállított okmányokkal elhagyta Magyarország területét, írják.”

Azért ez aranyos!
Most tudtam meg, hogy 2268-nak a 10%-a az 490!

Forrás:
index.hu/belfold/2018/01/15/soros_kormany_hany_fo_menekult_fogadott_be_magyarorszag_altusz/

Indriq 2018.01.15. 22:01:48

Az mit jelent ennél a debilnél,hogy nem Brüsszellel van baja,hanem a politikusokkal. Úgy érti az épületekkel semmi gondja nincs vagy csak a szokásos, mozog a szája,ergo hazudik?

morph on deer 2018.01.15. 22:25:39

@Indriq:
Miért, hiszen a Kádár rezsimmel sem volt baja, ott is “csak a rendszer képviselői ellen küzdött” és nem a rendszer ellen!
Ráadásul maga mondta a parlamentben.

Akkor is csak a helyükre akart kerülni, meg most is.

De akkor meg miért kellett “megállítani” Brüsszelt? Mozgó célra nehezebb?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.15. 22:47:49

@morph on deer: "Közülük 90% Magyarországon nem létesített lakcímet, hanem kihasználva a schengeni övezeten belüli szabad mozgás lehetőségét, a kiállított okmányokkal elhagyta Magyarország területét"

Tehát 90%-uk értelmesebb az átlagmagyarnál. Itt kéne tartani őket mindenáron, kellenek a jó gének.

Indriq 2018.01.15. 22:53:00

Amúgy nem mondott olyasmit, hogy amíg ő a minielnök, addig Magyarország egy migránsot se fog befogadni? Nem azzal kellett volna kezdeni a cikket, hogy lemondott? :)

2018.01.16. 01:32:59

@morph on deer: "Á, azok csak “baráti látogatásra” jöttek!" - még az sincs kizárva :-)
b1.blog.hu/2017/11/08/20_ezer_bevandorlot_fogad_be_a_fidesz

2018.01.16. 01:43:38

@elnyütt: ez igen... origóra hivatkozni :D
süti beállítások módosítása