B1 blogcsalád



Orbán végre elárulta, mit gondol a demokráciáról: ha nem az történik, amit ő akar, akkor diktatúra van

2017. december 23. - ashwood

c2000.jpgA képlet viszonylag egyszerű: minden európai bevándorlás-ellenes pártra akar szavazni. Hogy miért nem tette? Mert a kontinensen nincs demokrácia – szól az orbáni értelmezés.

A közrádiós észosztáson – avagy kéthetenkénti tíz perc gyűlöletben – biztosította hű népét a vezénylő tábornok: ő bíz meggyőz minden európai vezetőt arról, hogy a fehér, keresztény faj van végveszélyben a kontinensen, ami ellen a zsidó spekuláns, a karvalytőkét képviselő Soros György fenekedik, most mohamedán bevándorlók seregét verbuválva épp. (Ismerős szövegek? Csak azért nem mondja ki a kormánypropaganda Soros vállalt származását, mert akkor már tényleg túl direkt lenne az áthallás. Így is az, csak még le merik tagadni.)

Orbán karácsonyi üdvözletében sem felejti el, milyen súlyos – a fejébe – a helyzet: "Az európai élet fundamentumai most támadás alatt állnak. Az euró­pai élet magától értetődöttsége került veszélybe; azok a dolgok, amikre nem kell reflektálni, csak cselekedni kell őket. A kultúra lényege éppen abban áll, hogyha nem magától értetődő, mi, emberek elveszítjük a fogódzóinkat. Nem lesz mibe kapaszkodni, nem lesz mihez igazítani az óránkat, és tájolni az iránytűnket. Függetlenül attól, hogy járunk-e templomba vagy sem, s ha igen, melyikbe járunk, nem akarjuk, hogy a szentestét csak behúzott függönyök mögött ünnepelhessük, nehogy megsértsük mások érzékenységét.

Nem akarjuk, hogy a karácsonyi vásárainkat átnevezzék, azt meg végképp nem akarjuk, hogy betonkockák mögé kelljen hátrálni. Nem akarjuk, hogy megfosszák gyermekeinket a Mikulás- és angyalvárás örömeitől. Nem akarjuk, hogy elvegyék tőlünk a feltámadás ünnepét. Nem akarjuk, hogy aggodalom és félelem kísérje az ünnepi istentiszteleteinket. Nem akarjuk, hogy az újévet köszöntő tömegben zaklassák asszonyainkat, lányainkat."

Ha ilyen válságos a helyzet, akkor azt bizony mindenkinek komolyan kell vennie. Nem csak az európai államok vezetőinek, de polgáraiknak is. Ebből pedig egyenesen következik, hogy a demokratikus eljárásrend szerint a választók érvényre juttatják akaratukat – hatalomra segítve a Fideszhez hasonló, szélsőjobboldali, uszító, menekült-ellenes pártokat.

Őöööö, de hát volt idén elég választás Európában – például: Németországban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Hollandiában. Mégse nyertek sehol az Orbán támogatott erők.

De erre is van magyarázat: "Nem mondom, hogy megnyerték már az európai emberek ezt a csatát, vagy sikerült helyreállítani a demokráciát, de a folyamat ebbe az irányba tart."

Az európai néplélek e nagy ismerőjében tehát fel sem merül, hogy esetleg, azért nem nyertek az általa kedvelt szélsőségesek, mert hamis az egész, belföldre szánt, félelmekeltő, uszító kommunikációja. Neeeeem, dehogy! Azé', me' nincs demokrácia! Azé'! Németország, Franciaország, Hollandia – a világ híres diktatúrái, szemben az olyan fejlett demokráciákkal, mint Oroszország vagy Kína.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7713520475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.23. 16:16:30

Ez a cikk öngól.

Éppen a liberálisok mondogatják, hogy ha valahol a nép nem liberálisan szavan, akkoor az áldemokrácia.

api99 2017.12.23. 17:34:00

Egy valamit magyarázzon már el valaki innen, mert ezt sehogy sem értem:
Miért zsidózás az, ha Sorost (nem a származását, vallását) szidják?
Vagy úgy kell érteni, ha bárki bármikor egy zsidó vallású/származású (fene se tudja má..) emberrel nem ért egyet, azt bírálja, esetleg szídja, vagy netán gyalázza, akkor az már antiszemitizmus bűnébe esik?
Ez esetben mi van akkor, ha a zsidók szidják egymást?
Mi erről a PC álláspont?
A legjobb lenne, ha épp egy zsidó honfitársunk válaszolna erre. Legalábbis autentikusabb lenne.

Helga Beauty Salon. 2017.12.23. 17:58:43

Jól értem hogy a poszt lényege a "miért nem engedjük be a migránsokat?", meg Soros a szegény üldözött?
Kopjatok már le ezekkel a migránsokkal, nem kellenek ide! Az antiszemitizmus a másik! Miért szeressek én bármilyen népet kötelezően? Ha meg az egyik (?) disznóságot csinál akkor is én kussoljak?

azigaziraptor 2017.12.23. 18:52:22

@Helga Beauty Salon: Talán, ha még 1x elolvasod (vagy többször) akkor megérted!
Már, ha nem éltél sokáig vidéken és kifejlődött az agyad!
Bár, így olvasva téged - kétlem! :-)

azigaziraptor 2017.12.23. 18:55:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Te semmit nem fejlődtél, max. vissza!
Tanulj még Iván! :-)

Helga Beauty Salon. 2017.12.23. 19:01:50

@azigaziraptor: Szerintem mehetsz is anyádba úgy ahogy vagy ! Csak nem kampós vagy? A fölényeskedő tapló dumád alapján nagy eséllyel az!

taga20 2017.12.23. 19:05:04

@Helga Beauty Salon: a poszt lényege, hogy a gazdád még karácsonykor is a retardált lelkivilágodat korbácsolja. és amekkora rohadék lelkivilágú droid vagy, egyből nagy nyelvcsapások mellett uszítasz!!

taga20 2017.12.23. 19:06:21

@Helga Beauty Salon: csak nem te vagy a birka, ribanc?

azigaziraptor 2017.12.23. 19:11:13

@Helga Beauty Salon:
Mi van pubi, nem tetszik valami? Fáj az igazság?
Menj, csinálj magadnak kistesót!
Addig is kigúnyollak!
Így : Muhahahahahahahaha :-)))))))))))

azigaziraptor 2017.12.23. 19:12:15

@taga20:
Sztem csak egy agyatlan tahó!

Helga Beauty Salon. 2017.12.23. 19:19:47

@azigaziraptor:"
"Menj, csinálj magadnak kistesót!"

Nem csinálok olyat, különben is anyád teljesen lemerített! Amióta kivehető fogsora van egészen kellemes! Mondta hogy te is szereted! Na menjél libsi tahó gyújtják a trágyavillán a következő mécsest!

Helga Beauty Salon. 2017.12.23. 19:22:45

@taga20: a poszt lényege, hogy a gazdád még karácsonykor is a retardált lelkivilágodat korbácsolja.

korbácsolni nektek fogja, még jó pár évig! Nem fog jót tenni a lelkivilágotoknak!

taga20 2017.12.23. 19:24:30

@azigaziraptor: ne báncsd má ezt a szarkupacot!
ő olyan itt a béegyen, mint a kutyagumi a geci gumicsizmáján!:)))

Helga Beauty Salon. 2017.12.23. 19:27:01

@azigaziraptor: Amúgy te melyik bárgyú buzi baller csótány vagy ? Elővetted a négyéves porosodó nickedet parasztkodni? Sunyi egy tapló vagy nem vitás!

azigaziraptor 2017.12.23. 19:33:50

@Helga Beauty Salon:
Mi a fasz közöd van hozzá kis mázas cserépedény?
Akkor írok, amikor akarok, nem a te engedélyedre várok!
Menj, vár anyucid!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.23. 19:35:01

@api99:

A zsidózás azt jelenti: a liberálisok éppen nem tudtak semmit se kitalálni.

Helga Beauty Salon. 2017.12.23. 19:36:49

@azigaziraptor: Közöm nem is akarom hogy legyen hozzá, szarral ugyebár nem jó kapcsolatba kerülni, csupán rámutattam hogy egy sunyi gyík vagy!

taga20 2017.12.23. 19:38:41

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: a zsidózás azt jelenti, hogy birka kiveri a farkát az örömtől, hogy egy nappal egy zsidó gyerek születése előtt zsidózhat!

Európai téridő 2017.12.23. 19:41:26

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: És a hivatkozott nyugat-mucsai választások nyertesei is vagy vergődnek, vagy vergődni fognak, ha így folytatják. Ausztriában viszont éppenséggel bukta volt.

azigaziraptor 2017.12.23. 19:44:32

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Sajnos vissza!
Valaha több eszed volt - na nem sokkal, - de több!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.23. 19:54:21

@taga20:

Még sose zsidóztam. Még akkor se, amikor ez szokásban van a magyar közéletben.

2017.12.24. 01:51:08

@taga20: látod milyen hülye vagy? az a gyerek kikeresztelkedett, mert rühellte a zsidókat.

2017.12.24. 06:35:48

Szóval akkor Magyarországot már megmentette, most jön Európa. Milyen kínzó lehet így létezni, hogy senki nem érti meg...

megamedve 2017.12.24. 07:10:30

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: leginkább az a gáz, hogy a gecibérencek tuti benne vannak az első 5 hozzászólóban.
Banyek ilyen nincs. Normális ember ilyet nem csinál.

egyemberke12á9vé 2017.12.24. 07:42:21

Ennyi idióta egyrakáson ...

indekzh ISIS AlQaida mind CIA termék 2017.12.24. 10:00:02

Nagyon átláccó ez a béeggy blogg.
Mindig szegín menekütteknél lukad ki.

Miért kaptátok azt a parancsot Ámerikából, a gazdáitoktól, hogy el kell árasztani Európát a mérsékelt fegyveres lázadóikkal, ISIS- terroristáikkal és olajháborúiknak minden mocskával?

Mindenestre, ha ennyire sivalkodtok minden nap, az azt jelenti, hogy Magyarország ügysen bedobta a kocsirudat a gépezetetekbe.
Sivalkodjatok, visítsatok, amíg magyar és nem IMF- kormánya van Magyarországnak!

Hanukázzatok!

István Hámori 2017.12.24. 11:31:22

Igy lehet mindent félremagyarázni és mérget önteni, csak mert neki (blog-író) nem tetszik

megamedve 2017.12.24. 12:06:45

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Persze , kizárólag.
Pl, a csuti ferdeorrú ork is. Soros pénzelte, sorosbérenc.....

taga20 2017.12.24. 12:10:27

@Helga Beauty Salon: mirr-murr, azt a viccet ismered, amikor a buzi és a szadista beszélget?

Buzi: Kapd be! Szadista: Kapja be a fogaskerék!

:))) boldogkarácsonyt:)))

Helga Beauty Salon. 2017.12.24. 12:17:55

@taga20: Perverz disznó vagy! Nem is írtam hogy mit! :D
Boldog karácsonyt! (Gergelyt! :D)

taga20 2017.12.24. 12:26:54

@Helga Beauty Salon: én se! rossz, aki rosszra gondol!:)

boldog hanukát!:)))

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.24. 12:44:42

@megamedve:

Szóval Soros hazudik, amikor az állítja, nincs Orbánnal?

morpho 2017.12.24. 13:10:56

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Szóval Soros hazudik, amikor az állítja, nincs Orbánnal?"

Nyilván hazudik, hiszen még dugnak is. A Viagra két reklámarca lesz lassan az Orbán-Soros duó!

jandera 2017.12.24. 13:49:04

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Azt írod: Éppen a liberálisok mondogatják, hogy ha valahol a nép nem liberálisan szavan, akkoor az áldemokrácia."
Ez igaz. Ha a nép nem szabadon szavaz, akkor az nem demokrácia.
Még valami:
Nem tűröm, hogy bárki beleszóljon az identitásomba, legyen az nemi, faji, vallási, politikai, stb. Mint ahogy én sem szólok bele máséba, nem kényszerítek senkit, hogy az én elveim szerint éljen, gondolkozzon. Ezért én liberális vagyok!
Neked jobban tetszik, ha egy vezető, pap, vagy egyszerű állampolgár meg akarja másoknak mondani, mit tegyenek, hogy éljenek? Nem gondolod komolyan...

6.Lenin 2017.12.24. 14:05:04

"Őöööö, de hát volt idén elég választás Európában – például: Németországban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Hollandiában. Mégse nyertek sehol az Orbán támogatott erők."

Még nem, de lényegesen erősödnek. A következő (előrehozott) választásokon már nyerhetnek is.
Az irány egyértelmű.

6.Lenin 2017.12.24. 14:09:51

@jandera:

"Nem tűröm, hogy bárki beleszóljon az identitásomba, legyen az nemi, faji, vallási, politikai, stb. Mint ahogy én sem szólok bele máséba, nem kényszerítek senkit, hogy az én elveim szerint éljen, gondolkozzon. Ezért én liberális vagyok!
Neked jobban tetszik, ha egy vezető, pap, vagy egyszerű állampolgár meg akarja másoknak mondani, mit tegyenek, hogy éljenek? Nem gondolod komolyan..."

Érted, hogy mit is írtál?

(ha tényleg liberális vagy, akkor nem mindegy, hogy a másik miként gondolkodik? Nem tudod elfogadni? Most komolyan....?)

taga20 2017.12.24. 14:17:46

@6.Lenin: "Érted, hogy mit is írtál? "

te vágod a különbséget, hogy beleszólni, megmondani, és azt, hogy a másik miként gondolkodik?

a fát befaragtad migráncs?:))

inteligencs elenzeki 2017.12.24. 14:20:07

"Orbán karácsonyi üdvözletében sem felejti el, milyen súlyos – a fejébe – a helyzet: "

Helyesen "-fejében"- a helyzet.

Tessék jobban odafigyelni.

taga20 2017.12.24. 14:24:52

@Comte de Gippaud: te szerencsétlen barom, most mekfogtad a lényeget, a szarva közt a tőgyét!

6.Lenin 2017.12.24. 14:29:48

@taga20:

Én, mint liberális, csak megkérdezem, mert esetleg szeretném megérteni, hogy te miért úgy gondolkodol, ahogy. Sem beleszólni, sem megmondani, hogy te neked miként KELL (ene), azt nem.

Azt értem, hogy valaki úgy gondolja, hogy, ha nem úgy, mint én (Ő), akkor az csak 1bites, mucsai, náci, antiszemita, stb. Nos ők a ballib köcsögök. Ez világos.

taga20 2017.12.24. 14:30:01

@Comte de Gippaud: ja és ha má náciskocc.

akkor így kellett volna.

helyesen: "a fejében"

tessék jobban odafigyelni.

Sir Galahad 2017.12.24. 14:34:03

@6.Lenin: Ausztriában már változott a helyzet. Érdekes, hogy a szerző felsorolt több idei európai választást, de az osztrák valahogy, véletlenül kimaradt. Vajon miért?

6.Lenin 2017.12.24. 14:39:45

@Sir Galahad:

"...véletlenül kimaradt. Vajon miért? "

Szerintem nem véletlenül.
Sőt a felsorolt országokban is az eddig "uralkodó" pártok gyengültek, a bevándorlásellenesek meg erősödtek. A trend egyértelmű.
Ezért sántít az egész poszt.

morpho 2017.12.24. 14:40:58

@6.Lenin: @Sir Galahad: "Még nem, de lényegesen erősödnek. A következő (előrehozott) választásokon már nyerhetnek is. 
Az irány egyértelmű" "Ausztriában már változott a helyzet."

Aztán az miért olyan jó nektek, hogy Le Pen szerű nácik, meg afd nevű félnáci pártok hatalomra kerülnek? Szért mert Orbán ezt mondta? Neki ez moért olyan kirva jó? Európa egyszer már lejátszotta, amikor kirekesztő, fajgyűlölő fasiszta/náci pártok uralták. Az eredmény ismert. Ennek kéne drukkolni? Így karácsonykor ezzel előjönni gyerekek?

leapyear 2017.12.24. 14:42:30

Hogy mit lehetne mégis?
Szétválasztani a vallást és az államot teljesen, tökéletesen.
Lehetnek állami ünnepeink, a karácsony is maradhatna mint a szeretet, a család ünnepe. Az állami ünnepeinket úgy kellene szervezni, hogy az közös emberi értékeken alapuljon vallástól függetlenül, mégha kevés ilyen van is.
Ne akarja ránk erőltetni senki sem a kereszténységet, iszlámot vagy bármi mást. Közösségi, vagy családi körben mindenki úgy ünnepel, ahogy akar és azt, amit akar. Ez így fair.
Ugyanígy természetesen az iskolákban sincs helye semmiféle vallásos nézeteknek, legyen az kereszt, hijab, buddha,vagy menóra. Ez nem elértéktelenedés, vagy irányvesztés, hanem egyszerűen tapintat. Egy adott vallási irányvonal erőltetése lehet olyan kellemetlen akár pl. az ateisták számára, mintha árvaházban ünnepelnénk az anyák napját.
Európa a "keresztény" értékrend nélkül is vidáman elvan (el lenne), az egyetemes humánum nem kell, hogy valláshoz kötődjön.
Az igazi liberalizmus majd akkor valósul meg, ha mindenki arra törekszik, hogy mindannyian jól érezhessük magunkat országainkban és zéró tolarancia lesz azokkal szemben, akik ezt megakadályozni akarják.

jandera 2017.12.24. 14:44:58

@6.Lenin: Értem, mit írtam. Liberálisként nekem mindegy, hogy a másik miként gondolkodik, amíg nem akarja rám erőltetni a saját "gondolkodását".
Tudod, az alap:
MINDENKI SZABADON TEHET BÁRMIT, AMÍG EZZEL MÁSOK UGYENEZEN SZABADSÁGÁT NEM GÁTOLJA!

6.Lenin 2017.12.24. 14:49:17

@morpho:

Sehol nem írtam, hogy ez jó, nekem, vagy bárkinek is, de nem én idéztem elő azt, hogy ez így legyen. A posztot sem én írtam.
Ha valamire megoldást keresel, akkor elsőként a kiváltó okokat kéne megszüntetni, és nem a következményeken sopánkodni. A sorrend a fontos.

Visceroid 2017.12.24. 14:56:47

"Orbán végre elárulta, mit gondol a demokráciáról: ha nem az történik, amit ő akar, akkor diktatúra van"

Ugyanígy a liberálisok.

6.Lenin 2017.12.24. 14:57:19

@jandera:

"Neked jobban tetszik, ha egy vezető, pap, vagy egyszerű állampolgár meg akarja másoknak mondani, mit tegyenek, hogy éljenek? Nem gondolod komolyan... "

A kérdőmondatod jogos. Én is szeretném tudni, hogy miként is gondolja, esetleg ezt.

A "nem gondolod komolyan...." már agyonütötte a liberalizmusodat.

-Neked jobban tetszik, ha egy vezető, pap, vagy egyszerű állampolgár meg akarja másoknak mondani, mit tegyenek, hogy éljenek?
-Igen, nekem jobban tetszik, mert......
-Akkor bocs, hogy kérdeztem.
-Semmi baj, én elfogadom, hogy ez neked nem tetszik. Nem vagyunk-szerencsére-egyformák, bár én nem vagyok liberális.

Szerintem.
Szerinted?

Sir Galahad 2017.12.24. 14:57:34

@morpho: Ki mondta, hogy jó? Egy tényt állapítottam meg, függetlenül attól, hogy örülök-e neki vagy sem. A helyzet az, hogy két dolog történhet. Az egyik, ami Magyarországon is lejátszódott, hogy egy hagyományos értékek mentén politizáló párt felismeri, hogy a többség nem akar migránsokat és ennek megfelelően kormányoz. A másik, hogy a hagyományos elit elutasítja a többség akaratát, ideig-óráig ellenáll neki, aztán jön egy radikális párt, amelyik hajlandó a többségi akaratnak megfelelően politizálni és őket szavazzák kormányzó pozícióba. Nem gondolom, hogy az utóbbi eset jobb. De az tény, hogy ahogy az európai elit a migránsválságot jelenleg kezeli, az nem felel meg a többségi akaratnak, ezért valamiféle változás szükségszerűen be fog következni - akár szeretjük ezt a változást, akár nem.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.24. 15:07:18

@jandera:

"Neked jobban tetszik, ha egy vezető, pap, vagy egyszerű állampolgár meg akarja másoknak mondani, mit tegyenek, hogy éljenek?"

Nem. Pont ezért nem vagyok liberális. Nme szeretném, ha liberális szabályok szerint kellene élnem.

6.Lenin 2017.12.24. 15:11:05

Jajj!
Már nem kell sokat várni a Jézuskára.
Elárulom, hogy én egy olyan babát kértem, amelyiknek ha megmutatod Orbán fényképét, bekakil, bepisil, meg jajveszékel.
Úgy izgulok, hogy sikerült-é neki ezt beszerezni, és időben hozzám eljuttatni.
Olyan izgi, hogy már nem is nagyon tudok a migrikre, meg a libsikre koncentrálni, bocsi.

taga20 2017.12.24. 15:12:43

@6.Lenin: te mint liberális?:)))))))))))))))))))))

Hozzászólok 2017.12.24. 15:13:19

Esetleg azert nem nyertek ott az ellenzo erok, mert a mar ott levo 15% külföldi származású állampolgár nem fog, de a jól megcenzúrázott pc sajtó által megvezetett naív idealista jószándékú tudatlan nem mert a bevándorlás ellenes pártra szavazni.
Ez van.

jandera 2017.12.24. 15:14:46

@6.Lenin:

"Igen, nekem jobban tetszik, mert......"
"-Semmi baj, én elfogadom, hogy ez neked nem tetszik. Nem vagyunk-szerencsére-egyformák, bár én nem vagyok liberális."

Logikai bukfenc. Ha szerencsének tartod, hogy nem vagyunk egyformák, emellett tetszene neked, hogy téged más ( esetleg más identitásu) irányítson, tényleg nem vagy liberális.
Viszont elfogadod, hogy én más véleményen vagyok, tehát liberális vagy.
Segítség: Attól, hogy nekem valami/valaki nem tetszik, még elfogadom, ha kell még támogatom is saját értékrendjének kifejtésében, megélésében. De nem engedem, hogy irányítson, korlátozzon sajátmagam irányításában, de ÉN SEM FOGOM ŐT KORLÁTOZNI, IRÁNYÍTANI.

Hozzászólok 2017.12.24. 15:15:58

@leapyear: deszép.
Akkor ezek szerint te arra szavazol, hogy iszlám vallást ne lehessen európában gyakorolni. Ők ui előbbre helyezik a vallási törvényeiket, az adott állam szabályainál.
Hurrá!

taga20 2017.12.24. 15:16:25

@6.Lenin: te egy olyan baba vagy, aki ha meglátja a geci fényképét beindul a nyálképződése:)))

Hozzászólok 2017.12.24. 15:21:03

@6.Lenin: a poszt nem egyszrűen sántít, hanem lába sincs. Meg füle se, meg farka se.
Drukkolok a bepisilősbabádhoz, remélem meghozza Jézuska! :-)

SZÉP BÉKÉS ÜNNEPET MINDENKINEK!

6.Lenin 2017.12.24. 15:23:57

@jandera:

"Logikai bukfenc. Ha szerencsének tartod, hogy nem vagyunk egyformák, emellett tetszene neked, hogy téged más ( esetleg más identitásu) irányítson, tényleg nem vagy liberális."

Vagyis szerinted az lenne a szerencsés, ha egyformák lennénk és mindenki azonosan gondolkodna, lehetőleg úgy, ahogy te ?

morpho 2017.12.24. 15:30:44

@6.Lenin: "Sehol nem írtam, hogy ez jó, nekem, vagy bárkinek is"
Hírtelen kínos lett az egész?

@Sir Galahad: "Egy tényt állapítottam meg, függetlenül attól, hogy örülök-e neki vagy sem" De miért? Mi ennek a relevanciája, amiért ugyan azonosulni nem tudsz vele, de kurva fontosnak tartottad megjegyezni?
"Magyarországon is lejátszódott, hogy egy hagyományos értékek mentén politizáló párt felismeri, hogy a többség nem akar migránsokat és ennek megfelelően kormányoz"
Lófaszt! Tudatosan egy olyan politikát épített fel a kormány, ami hazúg és kirekesztő, aztán ezt rátolta a társadalomra. Miközben migránsok meg nincsenek. Pont fordítva volt, mint leírtad.
Az európai elitet pedig újraválasztották. Macron/Merkel/Schulz, mind befogadópárti és simán nyertek. Tehát nem igaz amit írsz. Ausztriát is kivárnám a helyedben. Ott is kell csatornatisztitó, meg téglapakoló vagy árufeltöltő. Az osztrák ember ilyet kurvarég nem csinál már.. Csak mondom. Az meg hogy a fidesz "hagyományos értékek" mentén politizál a nap vicce! :) A közpénzlopás és a korrupció, meg a haverok kitömése hagyományos érték? Ne már!

6.Lenin 2017.12.24. 15:33:15

@taga20:

"@6.Lenin: te mint liberális?:))))))))))))))))))))) "
Miért?
Én tök elfogadom, hogy te egy köcsög vagy, de lehetsz attól még egy nagyon jó.........hirtelen nem jut eszembe pozitív dolog, de feltételezem, hogy talán létezik olyasmi is.

www.youtube.com/watch?v=q01HEKWSdNU

jandera 2017.12.24. 15:37:12

@6.Lenin:
Még egy logikai bukfenc
Szerintem az lenne a szerencsés, ha különbözőek lennénk ( mint ahogy vagyunk ) és mindenki úgy gondolkodna, ahogy akar.

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Te írtad:
"szabad != liberális"
"Nme szeretném, ha liberális szabályok szerint kellene élnem."
Tehát nem akarsz szabad lenni? Végül is igazad lehet, létezhetett boldog rabszolga is.

6.Lenin 2017.12.24. 15:45:21

@morpho:

"Az európai elitet pedig újraválasztották. Macron/Merkel/Schulz, mind befogadópárti és simán nyertek. Tehát nem igaz amit írsz. Ausztriát is kivárnám a helyedben. Ott is kell csatornatisztitó, meg téglapakoló vagy árufeltöltő."

A sima nyerés egy ordas hazugság.
gondolod, hogy az ide csábított szerencsétlenek, vagy az utódaik elfogadják az érvelésed, hogy ők mire is kellenek valójában?
Nem ezért gyilkolnak a már itt születettek, mert nem ezt gondolták maguknak?

Azért ez elég aljas megközelítése a problémáknak, aztán toleranciáról, segítségről, demokráciáról papolni. Kibújt a szeg.

6.Lenin 2017.12.24. 15:48:30

@jandera:

"Még egy logikai bukfenc
Szerintem az lenne a szerencsés, ha különbözőek lennénk ( mint ahogy vagyunk ) és mindenki úgy gondolkodna, ahogy akar."

Eddig nem ezt írtad, de örülök, hogy végre rájöttél a tévedésedre. Én erről írtam végig, kár, hogy elsőre nem értetted.

jandera 2017.12.24. 15:51:38

@6.Lenin: Lehet nem fogalmaztam elég jól...
Viszont tényleg örülök, hogy valamiben egyetértünk! Boldog Karácsonyt!

6.Lenin 2017.12.24. 15:56:55

Bocs, valaki csengetett.
-
-
-
Itt a baba!!!
Nagy szép pólója van, rajta egy nagy B1, cuki. Már be is volt kakilva, pisilve, és jajveszékel (hol a faszba lehet vajon kikapcsolni, kicsit idegesítő a hangja, mind1)
_
Köszönöm, köszönöm,köszönöm (3 a magyar igazság) Drága Jézuska!

6.Lenin 2017.12.24. 15:58:14

@jandera:

Én is örülök, neked is boldog Karácsonyt!
Mindenkinek.

Lee Jun Ki 2017.12.24. 16:12:37

@Hozzászólok: pontosan így van. Évek óta élek Németországban és a nem török/arab bevándorlóktól eltekintve nem találkoztam még emberrel, akinek le nem esett volna a Willkommenskultur hazugsága és veszélyessége és nem kívánná vissza a bevándorlókat oda, ahonnan jöttek. Minden magánbeszélgetésben téma ez, de a média olyannyira átpolitizált és PC-re kényszerített, hogy nyilvánosan csak az AfD meri ezt kimondani. Meg is kapják rögtön ők is és híveik is, hogy fasiszták. Pedig érdemes elolvasni a programjukat, pl. itt: www.afd.de/wp-content/uploads/sites/111/2017/08/AfD_kurzprogramm_a4-quer_210717.pdf
Semmi (liberális szempontból si) vállalhatatlan nincs benne, én személyesen egyedül az EU-politikájukat nem támogatom. Ilyen ellenszélben hatalmas siker az idei előretörésük és nem véletlen, hogy minden más párt retteg az ismételt választásoktól, mint ördög a szenteltvíztől és ezért inkább elvtelen kompromisszumokba is belemennek, hogy megússzák. Utálom Orbánt, de az itt idézett dolgokban sajnos nagyon is igaza van

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.24. 16:25:57

@jandera:

Ismétlem, a szabad és a liberális két különböző dolog.

Superuser 2017.12.24. 16:27:38

@azigaziraptor:

már megint vidékizel, basszam azt a pesti kurva anyádat :D

hurkabél vagy, pöcsömöccse! :D

Superuser 2017.12.24. 16:31:31

@leapyear: pont a magadfajta emberiségellenes szarság miatt egyre kívánatosabb a keresztény fundamentalizmus.

jah, kurvanyád! :D

2017.12.24. 16:33:06

@Visceroid:

Figyu fityiszdroid!

He leírsz egyetlen liberális vezetésű diktatúrát, 100 ezer forintot adok.
Elhiszem, hogy agyatlan fasz vagy, de ennyire nem lehetsz az.

A liberalizmus lényege éppen az egyén teljesjogú szabadsága, azaz a szabadelvűség mind a gazdaságban, mint pedig a társadalomban.

Hogy lehet akkor ott diktatúra faszkalap?

taga20 2017.12.24. 16:55:58

@Superuser: az tisztán láccik, hogy kurvára fingod sincs, hogy mire utalt a blogtárs.
csak a gyűlölet van benned!

tudod mi a te bajod?:))

www.youtube.com/watch?v=1gaRoBWdKKk

morpho 2017.12.24. 17:11:16

@6.Lenin: "A sima nyerés egy ordas hazugság.
gondolod, hogy az ide csábított szerencsétlenek, vagy az utódaik elfogadják az érvelésed, hogy ők mire is kellenek valójában?
Nem ezért gyilkolnak a már itt születettek, mert nem ezt gondolták maguknak?
Azért ez elég aljas megközelítése a problémáknak, aztán toleranciáról, segítségről, demokráciáról papolni. Kibújt a szeg."

Tulajdonképpen te érted amit írtál Lenin-növény? Hagyd abba a borozást!

guvat 2017.12.24. 17:28:22

"A közrádiós észosztáson – avagy kéthetenkénti tíz perc gyűlöletben"
Mi oka lenne Orbánnak gyűlölködni, amikor a hazai ellenzéke éppen most harapja le egymás tökét és Európában is kezdik belátni, hogy neki van igaza migráns ügyben is.
A gazdasággal nincs baj, a szavazók normális része tud számolni és nem feledékeny...

morpho 2017.12.24. 17:42:50

@guvat: "Mi oka lenne Orbánnak gyűlölködni" Igazándiból semmi, de mégis ezt csinálja, mert a Habony művekben azt találták ki, hogy ezzel fognak 2018-ban választást nyerni. Semmilyen valódi mondanivalójuk nincs, a nagy ellátórendszerekkel semmit nem tudnak kezdeni, ezért azok döglődnek. El kell terelni a jónép figyelmét, hogy mégis tematizálni tudják a közbeszédet. Ennek hozadéka a nemlétező "Soros-terv" és szintén nemlétező "migránshordák" gyermekded meséje. Ezért úgy csinál, mintha gyűlölködne! Ő a példaképed mi? Én is mindig ilyet szerettem volna...

nemecsekerno_007 2017.12.24. 17:42:57

Na, lebukott mint gyöngyhalász. Mégis csak liberális! :)))))))

jandera 2017.12.24. 17:44:22

@Látens Inszinuáció:
"A liberalizmus lényege éppen az egyén teljesjogú szabadsága"

Ez így nem teljesen igaz. A szabadság csak addig terjedhet, amíg nem sérti más egyén szabadságát.

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Ismétlem, a szabad és a liberális két különböző dolog."
NEM ! Egy liberális nem lehet tekintélyelvű!
Te kevered a szabadságot a szabadossággal.
Mondjuk Orbán keveri a nemzetiességet a nemzetieskedéssel.
Fogj egy szótárt ( még lexikon sem kell ), és nézd át légyszives!

6.Lenin 2017.12.24. 17:48:29

@morpho:

Mit nem értesz Pubi?

A sima nyeréssel hazudtál egy nagyot. Nem nyertek simán, nincs kormány, más országokban is tököltek mert sokat vesztettek az eddig kormányzó pártok.

A migránsok jól élni jönnek, nem rabszolgának. Majd akkor kezdődnek az igazi cirkuszok, ha erre tömegesen rájönnek. A tavalyi müncheni merénylő is azért ölt, mert nem akarták németnek befogadni, pedig már ott született.

Pubikám, hazudoztok össze-vissza, aztán csodálkoztok, hogy tele a töke az embereknek veletek.
Mind1, a te dogod.

Legalább az ünneped legyen békés.

nemecsekerno_007 2017.12.24. 17:50:38

Amúgy meg elemezgessétek szavankként mit mondott. Biztos eljön a megvilágosodás egyszer. :)

Addig is egy kis lélekmelegítő, hátha jobb kedvetek lesz:

www.australia.com/content/australia/en_my/things-to-do/aquatic/whitehaven-beach/jcr:content/image.adapt.2880.HIGH.jpg

morph on deer 2017.12.24. 17:56:15

@Sir Galahad:
“...egy hagyományos értékek mentén politizáló párt felismeri, hogy a többség nem akar migránsokat és ennek megfelelően kormányoz.”

Szerinted, ha a töbsség úgy gondolná, hogy a kannibalizmus tulajdonképpen rendjén van, különösen a zsengébb életkorúak fogyasztása nagy élmény, - akkor az helyes lenne a kormányzat részéről, ha mondjuk a “Nemzethy” emberhúsfogyasztási minisztérium is lenne, mondjuk Balog Zoltán keze alatt? Mondjuk illik hozzá, de akkor is..!
Mert ugye orbán “tiszteletben tartja” a “zemberek” akaratát..!

Magyarul: attól, hogy sokan akarnak valamit, az még nem lesz “helyes” - tudod?

Hülye példa, de szemléletes: Adolfnak hány követője volt? És nekik volt igazuk?
Valóban gyilkolni kell ahhoz, hogy egy nemzet felemelkedjen?

A támogatók létszáma önmagában nem igazol semmit, és az csak egy populista görény, aki erre hivatkozva támad másra, és valósítja meg a teljhatalmát!

Mert a ‘zemberek’ tulajdonképpen kényszerítik rá, ő meg mi mást tehet, nem? Tulajdonképpen esze ágában sem volt a palotába költözni, vagy játékvonatot üzemeltetni, a hiába való stadionokról, meg a felcsúti, ingyenélőket tenyésztő úgynevezett ‘fociakadémiáról’ nem is beszélve, de a zemberek ezt akarták!
Meg azt, hogy a nemzet ‘nemstróman’ mészárosa multimilliárdos legyen!

Ez volt a “népakarat” - vagy mi?

És a felcsúti ganajtúró mindössze teljesíti a ‘nép’ kívánságát, hiszen azért válalt hivatalt, hogy a köz érdekeit szolgálja!

Te ennyire hülye nem lehetsz, már ne is haragudj! Hiszen képes vagy például folyékonyan írni, ami szinte kizáró ok a fidesz-tagság tekintetében!
Még karácsonykor is, ami egyébként bizonyos toleranciára ad okot..!

Szóval: na neeee..!
Nem kell másra - a közvéleményre, vagy a ‘többségre’ - kenni az orbanista aljasságokat! Ha hiszed, ha nem, aki magyar az nem úgy gondolkodik mint orbán!

És mi vagyunk többen!

nemecsekerno_007 2017.12.24. 18:05:43

@morph on deer: szerintem vedd be a bogyóidat :)

HorseFucker 2017.12.24. 18:32:38

Kurva anyátokat basszátok meg a ravtalán Karácsonykor geci huszár faSSopó Fidess bérencek!
Írjatok tetvek, mert nem lesz meg a beiglre való.
Birca: Dögölj meg karácsony este a szádba egy nagy zsíros nigger fasszal !
A szar egye i a beleteket, csobogjon a vér a szemeteken át, a szar áztassa a fületeket,
takony spricceljen a szátokból, faszotokat eméssze el a lepra ! :D :D

HorseFucker 2017.12.24. 18:33:28

@nemecsekerno_007: Neked külön is a szájbabaszott ótvarkurva anyádat, Ernő !

azigaziraptor 2017.12.24. 19:13:33

@Superuser:
Figyu pubi!
Rád (is) vonatkozik egy itteni blogtárs mondása:
"Ez van, ha apád és anyád testvérek voltak!"
Azt már én teszem hozzá, h te, a végtermékük vagy és ezért kicsi, csökött az agytérfogatod!
Persze 1 kis szerencsével lehettél volna normális is, bár az abnormális is bizonyos fokig az!
Írásilag!
Kiröhöglek! :-)))))))

azigaziraptor 2017.12.24. 19:30:20

@Superuser:
Azért ezt még kiérdemelted:
A rosszillatú kéjhölgy édes anyádat! :-))

guvat 2017.12.24. 19:50:10

morpho
Az tagadhatatlan, hogy Orbánék a Gyurcsány-Bajnai kormány összes vívmányát tönkretették! Nincs túlzott deficit eljárás, infláció, növekvő munkanélküliség és eladósodás, de már Irina Ivaschenko sem ül Budapesten, hogy az IMF érdekeinek megfelelően kormányozza Magyarországot. Megértem, hogy ez frusztrálttá tesz benneteket és hiába a szerető édesanyátok gondos nevelése, a kitűnő iskolák hatása, teljesen bunkó módon írnak a veled egy gyékényen árulók.
Azt javaslom, élvezzétek a szeretet ünnepét, mert jövőre választások lesznek és baromi nehéz lesz megmagyarázni, hogy miért csak a szűk család szavazott a jelöltjeitekre! Pihenjetek rá, mert a ti idegállapotokkal ez halálos is lehet!

Jakab.gipsz 2017.12.24. 19:55:45

@HorseFucker:

Mi van trágya szájú, dübörög a libsi kultúra, csak ennyire futja?

Hol maradt a fékek és ellensúlyok rendszere.

Megpróbálom kitalálni ki vagy, csak mert a stílus maga az ember, esetedben az ember szó túlzás, de a stílus egyértelmű a bukott zugügyvédre a magyar gyűlölő Dániel Péterre utal.

nemecsekerno_007 2017.12.24. 19:59:11

@HorseFucker: te is vedd be a gyógyszereid. Jobb lesz hidd el :)

morpho 2017.12.24. 20:42:23

@6.Lenin: Németországban nem a CDU nyert? A koalíciós tárgyalások miatt nincs még kormány, mert az SPD kiszállt. Lehet, hogy visszaszáll. Simán ugyanazok az erőviszonyok, mint voltak. Macron meg agyonnyerte magát. Mit hazudtam én? Legalább karácsonykor félretehetnéd a kirekesztést. Ritka ócska egy ember vagy te Lenin. A migránsok pedig tudják mi éri meg nekik és mi nem. A te kirekesztő egész éves gennyedzésed ezt nem fogja, de nem baj. Nem te fogod naggyá tenni Magyarországot. Nem is várt ilyet tőled senki.

morpho 2017.12.24. 20:46:02

@guvat: Lehet arcoskodni, de a magánnyugdíjpénztárak 3 ezer milliárdjából Gyurcsány is tudott volna konszolidálni. Csak nem akarta elkölteni a megtakarításokat. Orbán megtette. Nem egy nagy mutatvány amúgy. A nyugdíjjal mi lesz? Az ki a faszt érdekel!

guvat 2017.12.24. 21:12:34

morpho
Tisztelj meg azzal, hogy nem írogatsz nekem 100000x cáfolt baromságokat! Inkább örülj annak, hogy a Fidesz nem szavazta meg, hogy Gyurcsány és Veres a tőzsdére vigye a (kötelező!!!)magánnyugdíjpénztárak pénzét! Most sírhatnál!
Azonnal jelentsd Szanyinak, vagy Jávornak, ha valaki a kormány miatt nem kapja meg a megérdemelt nyugdíját! Ne félj, ők nem tartják titokban!

Sir Galahad 2017.12.24. 22:10:02

@morph on deer: Az igaz, hogy a többségnek nem feltétlenül van igaza, de a demokrácia többségi elven működik, és jobbat tudtommal még nem találtak fel. Azzal már többen próbálkoztak, hogy a vélt igazukat ráerőltetik a társadalomra, de abból mindig borzalmas diktatúrák születtek.

morpho 2017.12.24. 22:22:23

@guvat: Bocs, de elmeroggyantakkal még mindig nem foglalkozom. Még karácsonykor sem.
@Sir Galahad:
"Azzal már többen próbálkoztak, hogy a vélt igazukat ráerőltetik a társadalomra, de abból mindig borzalmas diktatúrák születtek." Ugye? Végre kinyilt a csipád! Ideje volt!

Csuti Ördögüző 2017.12.24. 23:21:25

Az az igazság, hogy Orbánnak az első perctől igaza volt a migrikérdésben, ezt már minden európai országban tudják, de már késő.

Segélyezhetik az újmigriket örökre, ha nem akarják hogy felgyújtsák a városaikat, de néha még akkor is pukkantanak, ha fizetnek.

Na ez nem hiányzik nekem Magyarországról, de európából se. Úgyhogy mondjanak le!

morph on deer 2017.12.24. 23:33:09

@Sir Galahad:
“de abból mindig borzalmas diktatúrák születtek.”

Ez így igaz.
Az viszont nem teljesen, hogy a többség akarata lenne a demokrácia, az a bolsevizmus. Demokráciában a kissebségi vélemény is számít, legfeljebb az arányokban van eltérés. Végeredményben a megegyezés a cél, nem az ‘uralkodás’ a másik fél felett.

Nekem elsősorban a bolsevista hozzáállással van bajom, azaz azzal, hogy “mi vagyunk többen, tehát mi parancsolunk,” holott például az egész ország véleménye, vagy akár az érdeke sem azonos a politikai és/vagy parlamenti többség álláspontjával.

Jelen esetben a kormányzó párt névleges támogatottsága 52%, közben ez a lakosság kb 20-25%-val azonos.
Ebből a szempontból érdektelen, hogy ki miért nem szavaz, mivel én csak arra akarok rávilágítani, hogy mi is valójában a helyzet a többség és a kissebbség véleményének súlyával, és ki is ‘kényszeríti’ rá a véleményét kire is..?

Ne felejtsd el, hogy ez csupán a példa kedvéért leegyszerűsített képlet, a valóság ennél mindig jóval bonyolultabb.

Egyébként is, kinek lenne az jó, ha az ország egyik fele “győz” a másik meg “veszít”?
És Magyarország?
Még nem elég kicsi, így aztán tényleg érdemes tovább darabolni?

Sajnos úgy néz ki, hogy a megegyezés/kompromisszum lehetőségének ideje már jócskán elmúlt, de egy dolog biztos, így itt csak vesztesek lesznek.

FCUK13 2017.12.25. 01:33:04

@morph on deer: nekem úgy tűnt már 2002 táján is, hogy a bal nem nyerni akart, hanem győzni. aztán meg csináltak amit csináltak. ezek után miért ne akarná kinyírni a fidesz a többieket? győzni akarnak és nem nyerni. ha nem tetszik ez a rendszer, tessék a korábbiaknál reklamálni.

jut eszembe: "ha nem az történik, amit ő akar, akkor diktatúra van" nekem erről a ballib jut eszembe, akkor kijelenthetjük, hogy egy véleményen vannak Orbánnal :)

morph on deer 2017.12.25. 02:29:03

@FCUK13:
Ha hiszed, ha nem, én nem azon problémáztam, hogy ki győz le kit, hanem azt vetettem fe, hogy mi is van akkor, ha az ország egyik fele ‘győz,’ a másik meg ‘veszít’ - értelemszerűen az ország veszít, még ha az átlagot nézzük is.
Mennyire jó is nekünk ez az állandó hadiállapot, mennyi energia is megy el az egymással való csatározásra, a normális dolgok helyett, meg ilyesmik.

Én még a pacifista nemzedékhez tartozom, tudod, “make love, not war!”

(Bár Németh Szilárd mondjuk lehet, hogy elgondolkodtatna, mint lehetséges szerető..:))

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.12.25. 02:44:01

Boldog karacsonyt a mocskos lipsiknek. Folleg mert nekik ez az utolso. Jovo ilyenkor mar regen a Dunaban lesznek.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.25. 07:20:01

@jandera@jandera:

"Egy liberális nem lehet tekintélyelvű!"

Pedig a klasszikus liberálsok nagy része éppen az volt: az állította, az abszolút monarchia kiváló politikai keret, ha egyébként megvan a gazdasági szabadság.

guvat 2017.12.25. 08:29:20

morph on deer
Ha ez megnyugtat, " az állandó hadiállapot" már nem tart sokáig. Fogytok is, ráadásul a régi koncok megmaradt darabjaiért és a még mozogni képes egykori munkásőrök szavazataiért nagy rutinnal egymást is hátba szurkáljátok...
Az nagyon szép, hogy fantasztikus találékonysággal kiagyalt adataitokkal és történeteitekkel egymásban még igyekeztek fenntartani a harci tüzet, de ahogy a közmondás mondja: Már nem azok dugnak, akik régen, hanem akik tudnak....

VaradiJanos 2017.12.25. 10:03:09

@morpho: jó taktika ez a “veled nem foglalkozom”. Guvat ismét a sárba tiport téged. Kopogd le! Boldog karácsonyt!

VaradiJanos 2017.12.25. 10:03:57

@Csuti Ördögüző: pont ez volt a cél a kecskebaszókkal

6.Lenin 2017.12.25. 10:38:14

@morpho:

"Simán ugyanazok az erőviszonyok, mint voltak. "

Valóban? Merkel olyan erős, mint eddig volt?

"A migránsok pedig tudják mi éri meg nekik és mi nem. "

Ez mondjuk igaz, a Gyuri'bá füzetecskéjében én is olvastam...

Ha idejössz, rabszolga leszel, és 3ad osztályú állampolgár, de én szeretni foglak mindig benneteket, Junker 'Bá is 2 feles közt, csak rátok gondol. Merkel mama jól főz, talán, ha közben bele nem bukik. Ő is szeret(ne) benneteket, vagy legalább is eddig ezt mondta.
Igazad van.

azigaziraptor 2017.12.25. 16:48:24

@6.Lenin:
Nem tisztem megvédeni "morpho"-t, de most sem 3-ad osztályú és nem is lesz az!
Esetleg majd itthon, ha nem változik a helyzet!
Azért írom, mert ismerem! :-)

6.Lenin 2017.12.25. 16:57:12

@azigaziraptor:

Morpho migri?

Szerintem morpho egy köcsög, az is marad. Menthetetlen.
Ha migri lenne se zavarna, és tudja (?), hogy mit is akar (mindenkit átverni), de ezt még a született vak is régen látja már.
Örülök, hogy ismered, de azért túl közel ne menj hozzá, hátha...vagy már késő?
Mind1.

azigaziraptor 2017.12.25. 17:09:50

@6.Lenin:
Figyu!
Ha már köcsögözöl, akkor írj konkrétumot!
Én tudnék ellenpéldát, de nem fárasztalak vele! :-)
Szerinted az az 5-6e ember, akinek elég volt a geci Orbánviktor ámokfutásából és elment külföldre becsületes munkát végezni, az migráns?
Miért is?
Egyébként, ha már választani lehet, h kit engedjek közel magamhoz - akkor kettőtök közül - őt!
Má'bocs! :-))

6.Lenin 2017.12.25. 17:29:11

@azigaziraptor:

Semmi gond.
A helyzet az, hogy mi a migránsokról értekeztünk, nekik írt Gyuri'bá, csak morpho kekeckedett 1 hangyányit, azért válaszoltam neki.
Én-hál'Isten nem ismerem morphot, őszintén mondva nem is az a legnagyobb vágyam, hogy ez változzon. Hosszú levelet írtam a Jézuskának, de ez nem volt benne.
Az, hogy hol van morpho, és mit csinál, becsületesen mosogat, vagy öreg kapitalistákat tologat egy szeretett otthonban, vagy becsületes árúfeltöltő valamelyik marketben, vagy tényleg véletlenül valamilyen, számomra ismeretlen hasznosnak vélt munkát végez, nem nagyon izgat. Bár az itteni megnyilvánulásai alapján nem merném a közelébe hagyni a brifkómat még üresen sem, de lehet, hogy rosszul ítélem meg, tök mind1 számomra. Ahogy az is, hogy kiket engedsz a közeledbe.

Kicsit kamuzott a német, és más választásokkal kapcsolatban, meg a migrikre kente a felelőseget, hogy tök tisztában vannak azzal, hogy mi várja a nyugati jólét számukra eddig ismeretlen oldalán. ebben is kamuzott szerintem. Ezt igyekeztem tudatni vele, semmi mást. Ebbe szóltál bele, természetesen jogosan, ezt nem vitatom, csak figyelmetlenül. azt hitted morphoról van szó. Tévedtél.
Ennyi.

azigaziraptor 2017.12.25. 17:57:49

@6.Lenin:
Semmi gond, ha másként értékeled, de rossz irányban keresgélsz!
Nem mosogat, nem tölt fel árut!
Olyan munkát végez, amiről te nem is álmodsz!
Nna, de elég legyen ennyi, nem folytatom!
A "migráns-kérdés"-ről, + annyit, h te / ti fújjátok, tupírozzátok fel, mert ez kifizetődő!
Most még!
Nna, pá!

taga20 2017.12.25. 18:09:47

@6.Lenin: haver, minősíthetetlen szar vagy, még a szeretetet ünnepeteken is!

6.Lenin 2017.12.25. 18:34:44

@azigaziraptor:

"Olyan munkát végez, amiről te nem is álmodsz!"

Nem baj, ha nem is szeretnék róla álmodni? Neki jó, legyen vele boldog. Közöm?

taga20 2017.12.25. 18:41:09

@6.Lenin: a geci gazdád nyalása elég jó neked! közöd? semmi jobbágy!

taga20 2017.12.25. 19:29:55

@azigaziraptor: egy is sok. a nyalás az nyalás.!

ne légy leninebb leninnél!:)

taga20 2017.12.25. 19:45:05

@azigaziraptor: bakker, mindenki mekhülyült, csak én vagyok normális?:))))

6.Lenin 2017.12.25. 19:49:01

@taga20:

Nem, nem vagy az, csak a kapcsolód nagyon lelassult.

taga20 2017.12.25. 20:02:35

@6.Lenin: hatoskám, te még karácsonykor se fáracc?:))

taga20 2017.12.25. 20:19:20

@6.Lenin: jó.

és egyből küldöm a szomszédomat, aki az egyik legjobb ebben a műfajban:)

www.youtube.com/watch?v=trzqUC6aZVA&list=RDtrzqUC6aZVA

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.12.25. 23:56:41

Remelem a libsik dunaba lovetest kaptak karacsonyra, mert azt erdemlik.

HorseFucker 2017.12.26. 13:31:50

@Épüljön stadion a CEU helyére: Anyádba épüljön sok stadion de fasszopó szar fidess bérenc geci patkánykurva rohadtanyádba !

Sir Galahad 2017.12.29. 07:18:18

@morph on deer: Lehet azt mondani, hogy ez az 52 százalék kevés, de úgy emlékszem, hogy a korábbi kormányok támogatottsága még ennyi sem volt, mégis tudtak kormányozni. És régebben sem volt szokás a kompromisszum.
süti beállítások módosítása