B1 blogcsalád



2018-ban Magyarországon nem lesz szabad választás

2017. december 10. - ashwood

mapof_hu.jpgAki a jövő évi országgyűlési választást szabadnak és demokratikusnak gondolja, az vélhetően a Kádár-rendszer látszatvoksolásait is annak érezte. Hiszen több jelöltből választhatta ki a polgár azt az egyet, akinek győznie kellett. Az nem demokrácia, amikor a hatalom dönti el, kire lehet szavazni.

Érdemes már a legelején tisztázni: nem a Jobbikért fáj a szívünk, hanem a magyar jogállamért. Sőt: szinte biztos, hogy ha az radikálisok plakátügyét nézzük, elszigetelve minden mástól, akkor joggal kaptak orbitális büntetést. Sajnos azonban nincs lehetőség arra, hogy önmagában, zárványként nézzük az ügyet. Innentől kezdve pedig viszonylag egyszerű a képlet: akit nem lehet némi háttér- és aknamunkával kinyírni – mint a szocikat –, azokkal szemben adminisztratív eszközöket vet be az állampárt.

Innentől kezdve pedig mindennek lehet majd nevezni a jövő évi választásokat, csak szabadnak, demokratikusnak és a jogállami normáknak megfelelőnek nem. Ahogy nem lehetett ilyennek tartani a pártállami pszeudoválasztásokat, pedig ott is voksolhatott a polgár, és még csak nem is egy jelöltre, hisz a Hazafias Népfront mindenütt állított "ellenjelöltet". Akinek az megfelelt, most is komfortosan érezheti magát.

Csak a pontosság kedvéért elevenítjük fel röviden, mi is a gond a Jobbik ellehetetlenítésével:

– egy fekete öves fidesznyik vezette adóhatóság vegzál egy vállalkozást, majd az ott szerzett adatok alapján nem feljelentést tesz, vagy bírósághoz fordul, hanem átjátsza az iratokat egy másik állami szervnek,

– a cseppet sem független Állami Számvevőszéknek, amelyet egy másik fekete öves fidesznyik vezet Orbán legnagyobb megelégedésére, hirtelen ráébred, hogy ő bizony büntetni is tud ám - amire soha nem volt eddig ilyen példa,

– a Fidesz korábbi törvénymódosításai miatt az ÁSZ döntése ellen felülvizsgálatnak, jogorvoslatnak helye nincs,

– az ÁSZ még az előtt körbehaknizza a sajtót, hogy véglegesítené a vizsgálat megállapításait. Az ítéletet már azelőtt közlik, hogy végső vizsgálati anyaguk elkészült volna,

– miközben a vizsgálati jelentés tervezetében egyetlen olyan, tényekkel vagy adatokkal alátámasztott állítás sincs, amelyet érdemben cáfolhatna az érintett,

– és igazán komoly pléhpofa kell ahhoz, hogy bárki bemondja és bárki elszopja, hogy ez az első olyan eset a magyar választások történetében, amikor egy plakátcég tulaja hatalmas kedvezményt ad egy pártnak,

– de egy harmadik fekete öves fidesznyik vezette ügyészség a teljesen egyértelmű bizonyítékok – megrendelések, szerződések, számlák, bankszámla kivonatok – alapján sem indít vizsgálatot az állampárttal szemben.

Na ez az, ami elképzelhetetlen egy jogállamban. Magyarország a mindennapi élet szerves része - olyannyira, hogy komolyabban nem is borzolja a kedélyeket.

Ahogy azon sem fog senki különösebben meglepődni, hogy négy-hat-nyolc éve húzódó ügyekben jut hirtelen eszébe az ügyészségek vagy a rendőrségnek lépni a választások előtti hetekben-hónapokban. Mert a magyar jogállam úgy működik, hogy a választási kampány szerves része és eszköze minden közhatalmat birtokló, elvben független szervezet. Persze csupán az elvektől függetlenek ezek, nem Orbántól és a narancsos brancstól.

Ha pedig valakinek nem tetszik valami a kampányban vagy a választások során, nyugodt szívvel fordulhat a Fidesz által feltöltött hivatalokhoz és bizottságokhoz reklamálni. Sok sikert.

Egy ilyen választáson részt venni egyet jelent az orbáni autokrácia legitimálásával. Egy ilyen választást bojkottálni egyet jelent az ország kétharmadának – azoknak, akik nem akarnak Orbánra és brancsára szavazni – cserben hagyásával.

Bárkitől várjuk a fenti képlet megoldását.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4213469023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valko2 2017.12.10. 11:41:41

Mindenki menjen el szavazni, és szavazzon érvénytelenül. Ezzel bojkottál, de ez számszerűsithetően látszani fog. Így nem lesz elkonyvelhető az, hogy a választók 2/3-a passziv, és "leszarja az egészet"

libsi nóta bárki unja 2017.12.10. 11:50:01

Eleinte még nem értettem, miért baxogatják Orbánék a Jobbikot. Most már világos, hogy ezzel ugrasztottá ki a nyuszit a bokorból. Akik tegnap még fasiszta veszélyről sikoltoztak, meg Orbánt tették felelőssé a Jobbik megerősödéséért, most egyszeriben lájkolni kezdik az ősellenséget

Olyan ez, mint valami cirkuszi mutatvány, gratula az állatidomárnak. Mindenkit be lehet idomítani, csak türelem kell hozzá

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 13:04:48

Már 1994-ben se volt szabad választás. A ballibek megmondták 1992-ben, hogy az országban diktatúra van, s Antall törli a választásokat.

Dickon 2017.12.10. 13:18:17

Magyarázzátok a bizonyítványt. Ráadásul mindezt előre!
Nem tudtok összefogni...
Egymást marjátok, fikázzátok...
Nem tudtok 106 alkalmas jelöltet kiállítani...

Azt írjátok, hogy az ország kétharmada nem akarja Orbánékat. Tudva ezt és tudva azt, hogy a jelenlegi választási törvény adta keretek közt is legyőzhető a Fidesz, mindez csak gyenge és szánalmas magyarázkodás. Komolyan.
Miért nem halljuk már az összefogás közös programját a HírTV-n, az ATV-n, az RTL-en?
Miért nem olvassuk a 106 jelölt nevét az Indexen és a baloldali blogok, portálok tucatjain? Miért nem dübörög már a kampány?
Saját balfaszságotokat is a Fideszre kennétek?

Ha nem akartok választást nyerni 2018-ban, ha feladtátok a következő négy évet, akkor mondjátok ki nyíltan, mert ezzel a kétszínű sunnyogással, a 2022-re szóló hitelességeteket is eljátsszátok!

2017.12.10. 13:36:14

@libsi nóta bárki unja: látszik, hogy a nácik egységesen beálltak a fideSS mögé. Ahogy te is.

2017.12.10. 13:37:08

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: anyádnak se volt szabad választása, hogy azt a kis gecit inkább lenyelje? Úgy tűnik...

2017.12.10. 13:38:34

@Dickon: ki és mit magyaráz, szaros pofájú? Ti magyarázzátok állandóan, hogy itt demokrácia van, miközben Hitlerék nyomaiban meneteltek.

elismert felhasználó 2017.12.10. 13:54:08

@hullajelölt88: ha nincs demokrácia, akkor az ellenzéki pártoknak teljesen felesleges tépniük magukat. ha a kormányzat hitler nyomaiban menetel, akkor az ország fideszt utáló kétharmadának csak egy lehetősége marad. ugye tudod mi az?

FCUK12 2017.12.10. 14:30:31

nincs demokrácia, mert ha lenne, a demokrata érzelműek már rég felkoncolták volna a balfasz ellenzéket, amiért nem tudnak alternatívát felmutatni.

libsi nóta bárki unja 2017.12.10. 15:00:44

@hullajelölt88:
Inkább az láccik, hogy a bolondok hajója a zellenzék

morpho 2017.12.10. 15:23:47

@libsi nóta bárki unja: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @FCUK12: @Dickon:
Kedves narancskullancsok! A poszt témájához elfelejtettetek hozzászólni! Szerintetek is jogszerű és demokratikus, amit az ÁSZ a jobbikkal csinál? Szerintetek ez rendben van??

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 15:29:38

@morpho:

Jogszerű. Persze kilóg a lóláb, mert más pártok ugyanígy megsértették ezt a szabályt.

libsi nóta bárki unja 2017.12.10. 15:36:54

@morpho:
Személy szerint sajnálnám ha a Jobbik kiesne a versengésből, bár
semmi esélyük ezzel a mesterkélt politikával

2017.12.10. 16:22:32

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: nem tudom, miről ugatsz büdös birka. Egyébként neked itt nincs szavad, mocskos disszidens, fideSS-KGB ügynök.

T.Jani 2017.12.10. 16:31:52

Mondjuk Kádárt nem is fogja Orbán soha überelni, hiszen akkor 98%-os győzelem volt.
A Fideszt viszont soha nem lehet leváltani (Putyint sem), hiszen egyre nagyobb lesz a szegénység és jövőre a letelepedési kötvények elejét is vissza kell fizetni, miközben már az Unió sem tolja be számolatlanul a pénzt.
Abban a helyzetben csak Orbán propaganda gépezete tudja elhitetni a karám lakóival hogy jobban élnek mint 4 éve, más kormány pár hónap alatt bukna.

2017.12.10. 17:39:15

@libsi nóta bárki unja: Nyílasból nem lesz liberális,legfeljebb fideSSes!Erre megy ki a játék!

libsi nóta bárki unja 2017.12.10. 17:49:20

Ide valami random bullshit generátotok vannak bekapcsolva?

FCUK12 2017.12.10. 19:24:59

@morpho: mész az autópályán 200-zal, a többiek is, előtted, mögötted. pont előtted kibasszák a trafit, és lekapnak, aki előtted ment, megúszta, aki utánad, fékez, és megússza.

jogszerűen basznak meg a rendőrök vagy sem? szerintem tudod a választ :)

egyébként itt valaki írta, hogy ez a történet még csak nem is a büntiről szól, hanem egyik pillanatról a másikra minden balliba a jobbik mellé állt. végre színt vallottatok, mesteri húzás volt attól, aki kitalálta a sztorit, bedőltetek neki :D:D:D

BAZINGA2 2017.12.10. 19:46:18

Szerintem kár volt krumplit, tojást, májast osztani... Karácsonyig megeszik, arról nem is beszélve, hogy hol van még április? Addig annyi minden történhet, amitől ez rég feledésbe merül. Szóval, még nagyon korai volt. Ezt elcseszték....

taga20 2017.12.10. 20:17:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: melyik pártok voltak azok, és akkor hol az anyádban volt az ász?

taga20 2017.12.10. 20:19:44

@FCUK12: a kurvaanyád volt mesteri, aki ekkora turhát ellet, mint amilyen te is vagy jobbágy!

taga20 2017.12.10. 20:21:55

@LKerekes: laci, te meg a bűnöző geci nyomdokain menetelsz.

hogy hűlne rád a bőr!

taga20 2017.12.10. 20:58:03

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

haver, tényleg ne igyá má többet, me szakadok rajtad:)))

2017.12.10. 21:17:24

@LKerekes: néha irigylem a tetves fajtádat, mert gerinc híján nem tudhatjátok, mi az a derékfájás. Agy hiányában meg gondolkodni se kell a nácinak sem nevezhető proli csürhének.

2017.12.10. 21:32:28

milyen nagy szükség lenne egy normális ellenzékre...

taga20 2017.12.10. 21:38:15

@aleksz róz: hát még egy nem tolvaj kormányra....

monddazigazatmar 2017.12.10. 21:53:15

@morpho: "Szerintetek is jogszerű és demokratikus, amit az ÁSZ a jobbikkal csinál? Szerintetek ez rendben van??"

Tehát nem volt csalás? Minden rendben volt, hamis bizonyítékokat vittek oda teherautón?
Vagy azért mert ellenzéki valaki akkor bármit megtehet?

Tisztességes Természettudomány 2017.12.10. 21:56:25

A mélyen tisztelt balliberális oldal eljutott hát ide is. Karácsonyi bohózatára már nincs mentség, ezért már csak menekülnek. Választási bukta várható? Semmi gond, úgysem lesz szabad a választás... És ez még nem a legalja, vezet még lefelé út innen is.

Tisztességes Természettudomány 2017.12.10. 22:22:12

@taga20: Nos, tényleg van.

Idegörényezel nekem, minden érv vagy tényközlés nélkül, olyan embereket idézve, akik egy pörzsölt disznóra Soros-anyázást írtak. Ez így nem vezet sehova.

A lényegi kérdést nem teszed fel: hol vannak az ellenzéki szavazók?
Elárulom: a hiteles ellenzéki politikusok mögé sorakoztak fel.

Killary Fucking Clingon 2017.12.10. 22:34:00

Kedves Ashwood,

Holnap reggel fölkelek, megreggelizem, aztán följelentelek a haverjaiddal együtt, a következő törvény alapján:

KÖZIGAZGATÁS RENDJE ELLENI BŰNCSELEKMÉNY

A választás, a népszavazás, a népi kezdeményezés és az európai polgári kezdeményezés rendje elleni bűncselekmény

Btk. 350. § (1) Aki a választási eljárásról szóló törvény hatálya alá tartozó választás, népszavazás, népi kezdeményezés vagy európai polgári kezdeményezés során

e) arra jogosultat a választásban, a népszavazásban, a népi kezdeményezésben vagy az európai polgári kezdeményezésben akadályoz, vagy erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel, illetve anyagi juttatással befolyásolni törekszik,

Szép estét :)

John Doe3 2017.12.10. 22:54:14

@Killary Fucking Clingon: és melyik tényállási elem alapján? Ügyelj arra, hogy a választási kampányok legitim elemei NEM tartoznak ide... Merthogy az akadályozás: bukta, erőszak: bukta, fenyegetés: bukta, megtévesztés: bukta (mert ugye nem azt állítják, hogy A-ra kell szavazni, mert különben nem lesz nyugdíj), anyagi juttatás: szintúgy. Javaslom tanulmányozásra a Btk. 268.§.(1) bek. a) és b) pontjait (ha már jogászkodunk :-))

BOAR 2017.12.10. 22:57:48

@Killary Fucking Clingon: Biztos lesz, aki megsimogatja ezért a buksidat.
De olyan is, aki szívlapáttal...

Pyrrhus 2017.12.10. 23:01:40

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"Már 1994-ben se volt szabad választás. A ballibek megmondták 1992-ben, hogy az országban diktatúra van, s Antall törli a választásokat. "
--------------------
Akkor Antall jól kibaxott velük, mert meghalt még '93-ban, jóval a 94-es választások előtt.

Killary Fucking Clingon 2017.12.10. 23:38:37

@John Doe3: Az a tény önmagában hogy azt állítják nem lesz szabad, megtévesztés.

Killary Fucking Clingon 2017.12.10. 23:39:30

@BOAR: ? valami ratyi lebrális fasz? Aki nem érti hogy demokrácia nem csak akkor van ha ők vannak kormányon?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2017.12.11. 00:04:01

Bojkottálni 2014-ben kellett volna, tiltakozásul az aránytalan szisztéma ellen. Aki akkor elindult, elfogadta a szabályokat, azaz legitimálta ezt a rendszert.

Andy73 2017.12.11. 00:16:25

Neked és a pártodnak kell eldöntenetek, hogy indultok-e. Persze kérhetsz másoktól is tanácsot, de ha ennyire nem bízol magadban, akkor én azt tanácsolom, inkább ne indulj.
A szavazólapon így is lesz egy rakás párt és név, nem csak kettő, mint az átkosban.
Ha mégis elindulsz, pedig már most tök esélytelennek tartod magad, akkor a rád adott szavazatokkal csak a többiek esélyét rontod, másoktól veszel el értékes szavazatokat.

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.12.11. 01:18:03

"2018-ban Magyarországon nem lesz szabad választás"

Igy jartatok.
Nem baj majd az uj remeny, az uj mszp-s miniszterelnok jelolt, aki a FASZBA KIVANJA az egeszet, mszp-stol miniszterelnoksegig, majd mindent megold.

KunnHalmiAgnes 2017.12.11. 01:27:13

"Egy ilyen választáson részt venni egyet jelent az orbáni autokrácia legitimálásával."

Én is azt tanácsolom, hogy liberalis demokrata pártok és szavazoknak, hogy ne vegyenek részt a választáson, ne legitimálják a fasizmust.

bkkzol 2017.12.11. 05:21:44

Az össz ellenzék bénázása, tragikomikus szereplései nem elegendő ok arra, hogy a választások tisztaságát megkérdőjelezzék.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 06:11:04

@Pyrrhus:

De még halálos ágyán kikiáltotta a diktatúrát, ugye emlékszel?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 06:48:15

@Killary Fucking Clingon:

Demokrácia = liberalizmus.

Szóval ha a szavazók nem-liberális erőt szavaznak hatalomba, az már diktatúra. Ugyanis ebben az esetben csak 3 eset lehetséges:
- a szavazókat agymosta a diktatúra,
- Putyin belevatkozott a választásokban,
- a szavazók rettegnek, ezért szavaztak hibásan.

A megoldás ilyenkor: az ország ellen szankciókat életbe léptetni, s ha ez nem segíti, bombézni, míg nem lesz ott igazi demokrácia. Minden más megoldás fasizmus.

2017.12.11. 06:51:39

@FCUK12:

"mész az autópályán 200-zal, a többiek is, előtted, mögötted. pont előtted kibasszák a trafit, és lekapnak, aki előtted ment, megúszta, aki utánad, fékez, és megússza.

jogszerűen basznak meg a rendőrök vagy sem? szerintem tudod a választ :)"

Figyelj fidess troll!
A logikát olyan beteg, mint a csúti szarcsimbók vezíredé.

De hogy a példádnál maradjunk:
200-al megy a Fidess autó és ugyanannyival megy a Jobbikos is.

Mindkettőt elkapja a traffipax, de a Fidess sofőrje a Traffipax kezelőjének az unokanagykabátja, míg a Jobbikos az a szomszédja, aki tavaly áthugyozott a kerítésén.

Szerinted ki kap büntetést gyíkarc?

hatodikx 2017.12.11. 07:01:44

A FIDESZ nem adott le minden számlát a 2014-es választási kampányban (A Hír Tv. számla nélkül reklámozott neki) . A Jobbik pedig választási kampányon kívül jogtalan pártfinanszírozásban részesült (Simicska áron alul adott reklámfelüleletet). A kettő nem ugyanaz a kategória az ÁSZ szempontjából.
De miért nem hangzik el egy szó sem, miért kellett a Jobbiknak Fifesz ellenes reklámkampány mikor, még nincs is kijelölve a választások időpontja? Mert Simicska unatkozott, és nem tudott a pucukájával játszani, és odatette a Jobbikot hergelni Orbánt?
A Jobbik még nem nyilatkozott: kapott-e jogtalan pártfinanszírozást vagy nem? Ha meg van a válasz, lehet antidemokráciáról beszélni.

Behajtó70 2017.12.11. 07:04:07

@hullajelölt88: értelmes mondatot, érdemit, egyet sem mondtál. Csak fröcsögsz. Mint azok akiket védesz. És erről van szó! Éppen ezét nem szavaz rátok a kutya sem!

MIx 2017.12.11. 07:13:02

Sajnos G.orbán nagyon jól ismeri a magyar nemzet lelkületét, annak is legaljasabb ösztöneit.
Rá is játszott!
Pedig ezt írják alaptörvényük bevezetőjének C. cikk-ében:

"C cikk (2) Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, valamint kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és köteles fellépni."

A magyar nemzet sok mindenre képes. Egyre nem: összefogni.

vergyula 2017.12.11. 07:18:00

@Látens Inszinuáció: így már tényeg jó a metafora. :)
Még annyit tennék hozzá, hogy a jobbikos autót a Fidesz régi szerelője tuningolta, akivel azóta is haragban vannak.

midnightcoder2 2017.12.11. 07:21:02

Orbánéknak ez a húzása határozottan kontraproduktív. Eddig filóztam hogy FIDESZ vagy Jobbik, de ha kiütik a Jobbikot, akkor valahová balra fogok szavazni. Más kérdés, hogy elég nehéz baloldalon vállalható alternatívát találni: a vörösnáci utódpárt MSZP, a Fletó vezette DK, a sötétzöld LMP... Még talán a Momentum tűnik a legkevésbé rossz választásnak.

midnightcoder2 2017.12.11. 07:25:31

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: A szisztéma 89 óta ugyanilyen. Max. pár választási körzet határt rajzoltak át Pesten, de az is egy kérdés hogy ez az igazságosabb vagy az előző. A balfékek alapvető problémája az, hogy Fletó az előző két ciklusban hosszú távra lenullázta az MSZP-t és általában a baloldalt.

2017.12.11. 07:29:11

@KunnHalmiAgnes: "Én is azt tanácsolom, hogy liberalis demokrata pártok és szavazoknak, hogy ne vegyenek részt a választáson, ne legitimálják a fasizmust."

Jól van, buksi... meglesz itt a 4/4 a Fidesznek.. a ti legitimációtok (értsd: beleegyezésetek nélkül is) Nem gondolod, ugye, hogy ti valami mérleg nyelve vagytok, akik nélkül semmi sem dőlhet el.
A fasimus kártya meg uncsi, a tehetetlenség fokmérője, az érvek hiányára utaló jel.

rasztaszív 2017.12.11. 07:34:49

@Womb Raider: szerintem a haverod is csak ironizálni próbált a vele.de megkapó az erőlködésetek,hogy nehogy a nevén legyen nevezve a dolog...

Gedeon Vinklmann 2017.12.11. 07:37:13

Csak szólok, hogy a maszop, megaz un. jobbik saját magát nyírta ki, de aki szerelmes ebbe a két pártba, az nyugodtan szavazhat rájuk.......de mindenki jobban jár ha inkább marad!

torró 2017.12.11. 07:38:23

414 párt van a választásokra bejelentkezve! Mekkora diktatúra van! De tudom, mindenért a patás a felelős, azért is hogy az ellenzék töketlen. Újhelyi már megmondta, hogy a választás már elúszott az ellenzék számára. Most egy új formációt állít össze olyanokból, akikkel fel lehet építeni egy komoly ellenzéket a választás után! Hogy Vonát elkaszálják? Basszus, tudták akkor is amikor szabálytalanul vették fel a pénzeket, hogy ez támadható. Aki hülyeséget csinál az vessen magára. Vagy azt hitte Orbán szó nélkül tűri a mocskolódást?Dobbal nem lehet verebet fogni! Ennyi esze sincs?

2017.12.11. 07:39:37

@rasztaszív: Fasizmus az, amikor nem a ballibek bitorolhatják a hatalmat. Értem.
Kurrupció meg az, amiből nektek csak a kisebbik rész jut..

2017.12.11. 07:41:27

@torró: "414 párt van a választásokra bejelentkezve"
mondjuk ebből 410 kb csak a pénzre hajt...

rasztaszív 2017.12.11. 07:44:14

@Womb Raider: a szavaknak van saját jelentése.itt a többség még mindig magyarul beszél,nem fideszül...

rasztaszív 2017.12.11. 07:49:31

de elmondanám nektek,simicska nem hülye.jobbal riogat,ballal üt.csak figyeljetek.

vergyula 2017.12.11. 07:51:40

@Womb Raider: Ballib az, aki nem tolja a Fidesz szekerét. A korrupció pedig a Fidesz gazdaságpolitikája. (na jó, nem csak övé)

Netuddki. 2017.12.11. 07:55:15

Közelednek a választások, most kéne a sok narancstetvet kibaszni a picsába a blog.hu-ról!

Agyatlan módon szajkózzák a tolvajfidesz propagandáját, amit minden reggel a hírekben a fideszrádió és a többi, közpénzből sikkasztott média is terjeszt.

Amikor a hülye lobbikosok cigányokat vegzáltak, akkor ugyanezek a narancstetvek megvédték a lobbikosokat. Most meg számon kérik rajtuk, hogy nem náculnak tovább?
Vagy amikor a Simlicska még a tolvajfidesznek lopta a pénzünket, akkor szépen megköszönték neki és kinyalták a valagát. Most meg fújnak rá? Eh! A tolvajfidesz média adja meg az alaphangot ezeknek a cinkos tetveknek.

2017.12.11. 07:57:01

@rasztaszív: :))))))
Bajban lennél, ha a vádló szavak mögé tartalmat, bizonyítékot kellene felsorokoztatni.
Nem azt állítottad, hogy görbe a lábuk, vagy ódivatú a frizurájuk, esetleg csámcsogva-szürcsölve táplálkoznak... azt állítottad: fasiszták.... és még nem vitt el a fekete autó, holnap is szórhatod a hazugságaid, ebben a fasiszta diktatúrában. Nem érzed az ellentmondást?

vénkujon 2017.12.11. 07:58:21

ez már egy olyan pillanat, amikor rájöhetsz, hogy a fideszt csak a kibaszott fidesz győzheti le. szavazz rájuk, és olyan 30 év múlva szétverik magukat. birkarajongóik pedig felfalhatják a maradékot...aztán persze jöhetnek a hatalomba a gyerekeik meg az unokáik.
éljen a nemzeti kórmány!

2017.12.11. 07:58:24

@Netuddki.: "most kéne a sok narancstetvet kibaszni a picsába a blog.hu"

Ejjj... a liberálfasiszta véleménydiktatúra diszkrét bája, ahogyan megpróbál minden eszközzel fellépni a saját dogmáit kritizálók, az ellenvélemény eltiprása érdekében :))))))

rasztaszív 2017.12.11. 08:02:09

@Womb Raider: milyen vádló szavak?van itt valami,amit nagyon nem szeretnétek,ha a nevén lenne nevezve - miközben én még le sem írtam.
nem érzed az ellentmondást...?:)

vénkujon 2017.12.11. 08:04:03

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: az volt a nagy szerencsénk, hogy orby nem hagyta el a bolygót, amikor megszopatták 2002ben. hálisten valahogy rábeszélték, hogy maradjon. köszönjűk neki. te pedig válts. ugyanis állandóan '94 meg '98 mintájú sértődésekre hivatkozol. antall j meg ilyenek. bazmeg. hol vannak ezek már? ha itt tolod a neten a faszságaidat legalább legyél korszerűbb. faluhelyen meg lehetne tovább '94ezni. több és jobb szórakozást nekünk.

2017.12.11. 08:04:11

@rasztaszív: Ja... igen.. akkor mondjuk úgy, sunyin sejtetsz.

rasztaszív 2017.12.11. 08:09:48

@Womb Raider: egy kis méltóságot,légyszi...:)

Bolshevik 2017.12.11. 08:10:03

@rasztaszív: "van itt valami,amit nagyon nem szeretnétek,ha a nevén lenne nevezve"

legyél bátor, nevezd a nevén

Valóság nevű unokahúgotok 2017.12.11. 08:11:45

Hm, hogy itt micsoda kulturált, higgadtan érvelő és kiegyensúlyozott, csak a tényeken alapuló párbeszéd folyik a (valószínűleg) urak között!:-)
Ha így folytatjátok, engedve Orbánék józan észt kiiktató hiszterotematizáláásnak, akkor hamarosan eljő az a gyönyörű nap is, amikor karókkal estek majd egymásnak! Ő meg majd kinéz az Országház ablakán, vagy épp a várbeli teraszáról és gyönyörrel konstatálja, hogy bejött a terv: állatok felett uralkodhat, az emberi kor legvégső határáig.
Igazán szép példái vagytok a kognitív torzításnak...:-)

LKerekes 2017.12.11. 08:12:00

@hatodikx:
A Fideszt a 2010-es választások alapján támadják! Csak akkor még nem volt érvényben az a törvény, amibe most a Jobbik belefutott. Erkölcsileg stimmel a párhuzam, de jogilag nem. És az utóbbi számít.

Bolshevik 2017.12.11. 08:12:32

"2018-ban Magyarországon nem lesz szabad választás"

De hát már 2014-ben sem voltak, megmondta a Feri:
mandiner.hu/cikk/20121003_gyurcsany_ferenc_2014_ben_nem_lesznek_szabad_valasztasok

rasztaszív 2017.12.11. 08:13:05

@Bolshevik: itt most megtették a haverjaid.

Jakab.gipsz 2017.12.11. 08:16:18

@morpho: @hullajelölt88:

Nahát ezek a magyarok szörnyen, pocsék humán erőforrások, nem akarnak a disznófejű nagy úr szabadságára szavazni.

Veszélybe kerülhet a bankár, a (kamatos emberek) demokráciája.

Bolshevik 2017.12.11. 08:16:59

@rasztaszív: most akkor te gondolod, hogy fasizmus van, csak nem mondod ki, vagy nem is gondolod?

Mert így elég nehéz bármiféle vitára számítani, hogy a saját álláspontodat tudatosan ködösíted.

ROZ 2017.12.11. 08:17:18

@Womb Raider: Ha csak érvekre van szükséged arra vonatkozóan, miért, mitől és mi módon (modern) fasiszta párt a fidesz, akkor íme - épp a magadfajták okulására írtam le azt több mint három éve, tudományos alapossággal bizonyítva ezen állítás megalapozottságát: progressziv.blog.hu/2014/09/18/_fasisztak_-e

Nem könnyű olvasmány, de próbált felfogni!:-)

Bolshevik 2017.12.11. 08:27:06

@ROZ: a nagyívű írásodból kimaradt, hogy a fasisztáknak két lábuk van, márpedik Viktornak is két lába van, szóval fasiszta.

rasztaszív 2017.12.11. 08:28:46

@Bolshevik: előbb olvasd vissza,mert így csak te ködödítesz.

rasztaszív 2017.12.11. 08:30:33

@Bolshevik: de egyébként az a lényeg,hogy nem én állítottam,csak feltűnt,mennyire küzdötök,nehogy a nevén legyen nevezve a dolog.

Bolshevik 2017.12.11. 08:32:55

@rasztaszív: Visszaolvastam, azzal szórakozol hogy azt mondod hogy van valami amit senki nem nevez a nevén, és ez lehet hogy a fasizmus de lehet hogy nem, de kikéred magadnak, hogy más adja a szádba hogy te fasizmust mondasz, de közben nekem meg már azt írod, hogy a haverjaim most nevezték nevén amire gondolsz, tehát akkor mégis a fasizmusra gondoltál, de ki persze nem mondod mégsem.

Hát bazdmeg ettől előrébb vagyunk. Idióta barom.

Bolshevik 2017.12.11. 08:33:46

@rasztaszív: Jó ok tehát trollkodsz, csak szarul. Na húzz a picsába.

ROZ 2017.12.11. 08:35:02

@Bolshevik: Találsz ott bőven argummentumot Vikror és rendszere fasiszta jellege mellet - csak hát azokkal nem tudsz mit kezdeni, képtelenség azokat cáfolni - így megpróbálsz az ironizálgatás rongyaiba csavargózva elmenekülni a pályáról!

Szánalomra méltó!:-)

Mike36 2017.12.11. 08:38:41

Ugyanezt csinálták Molnár Gyulával pont az önkormányzati választás elött.

Mike36 2017.12.11. 08:43:22

Jó sok fizetett fidesznyalonc van itt. Milyen érzés szolgálni a gazdit? Engedi megnyalni a kezét?

Bolshevik 2017.12.11. 08:47:48

@ROZ: Senki nem menekül. Egyrészt a cikked elején olyanokat írsz, amik nem csak a fasiszta rendszerekre jellemzőek, pl. nemzeti alapon egyesíteni akarja az országot, ki az aki nem ezt akarja? Vagy hogy fő ellensége a szocializmus, de néha a kapitalizmussal is kritikus, és valami harmadik utat gondol járhatónak, jé ezzel az emberek kb. 80%-a így van.

Ezért írtam, hogy nyugodtan vedd bele, hogy a fasisztáknak két lábuk van és levegőt lélegeznek, és akkor még több párhuzamot vonhatsz a fasiszták és a fideszesek közt.

A cikked további részeiben meg (amikre VALÓBAN asszociál az ember, ha a fasizmusra gondol, tehát militarizmus, elnyomás, diktatúra, fajelmélet) baromi gyenge érveket hozol fel (rovásírás-kultusz? kettős állampolgárság mint hódítási cselekmény?), ráadásul idejétmúltakat is (TEK szükségessége pl. 2014-ben egész más volt mint ma, tíz ny-európai terrorcselekménnyel később).

Bolshevik 2017.12.11. 08:49:22

@Mike36: Nem engedi, de azért én néha megnyalom, mikor valami széttépett SZDSZ-es maradványait elénk szórja :D

inteligencs elenzeki 2017.12.11. 08:58:16

Ez nagy f.szság.
Mindenki tud róla, hogy van egy jobbik, akire szavazni lehet.
Akárcsak a többi ellenzéki pártra.

Ha annyira elégedetlen a jelenlegi kormánnyal a szavazó, akkor elmegy szavazni, és odanyomja a voksát valamelyik ellenzéki pártra.

Ha viszont jó neki így ahogy van, akkor 2 opció.
Vagy nem megy el szavazni, mert úgyis a Fidesz nyer, meg különben sem ér rá, vagy elmegy, és odanyomja a fidesz mellé az X-et.
És ezen q-vára nem sokat változtat az, hogy itt az indexen olvas egy fikázó posztot a kormányról, vagy egy debil plakátot kell nézegetnie 500 m-enként.

Berelhetoreklamfelulet 2017.12.11. 08:58:50

A választók döntik el, hogy kire lehet szavazni.
Az már egyéni szociális probléma, hogy a fideszen kívül egyetlen vállalható párt sincs jelenleg Magyarországon.
Viszont a lehetőség mindenki előtt adott, hogy alapítson egy pártot, és megmutassa, hogyan kell ezt csinálni, csak közbe nehogy kiderüljön, hogy a politikusoknak mégse olyan könnyű, mint amennyire azt egyesek hangoztatják...

rasztaszív 2017.12.11. 09:02:35

@Bolshevik: mert te aztán logikailag kifejtetted...:)

midnight coder 2017.12.11. 09:05:33

@Valóság nevű unokahúgotok: Na most, ha végignézed a blogokat, az ellent kibelezni, felaksztani, kerékbe törni, stb. akaró nickek általában egy-két jól fejlett vérbolsi trollhoz tartoznak. Nem mint ha jobb oldalon nem lennének agyatlan állatok, de a belezést általában balról kezdik.

ROZ 2017.12.11. 09:05:48

@Bolshevik: Tudod, a 21. századi, tudásalapú világban értelmes és teljesítményképes ember - és politikus - nem "nemzeti alapon" akar bámit/bárkit is "egyesíteni": itt komparatív előnyök mentén KOOPERÁLNI szoktunk... Akinek ez ezért vagy azért nem megy, az akar kompenzálásképpen akolba bújni/bújtatni "faji-vérségi" alapokon...

Az önm,agában nem érc, hogy "az emberek 80%-a" valamit valahogy lát... Istenké(k)ben is hisznek, még többen is (legtöbben persze csak "a maguk módján", azaz szelektíven szemezgetve), ám ezt mégsem fogadhatjuk el objektív érvként amellett, hogy a világot transzcendesn erők hozták létre is igazgatják...:-) "Az emberek" zöme ui. egyszerűen nem renfelkezik sme tudással, sem megfelelő összefüggés-látással a tekintetben, hogy mikképpen is festen(én)ek a kapitalizmus "alternatívái", ráadásul a fentebb emlegetett kognitív torzít-s is erősen működik bennük ls a véleményalkításukban. De ha engedünk ennek a fajta "populizmusnak", abból csak az jöhet ki, hogy handzsárral esnek egymásnak a "hívek"... Akarod?:-)
Egyébként meg: ha ezek a "80%-ok" hoznak-hozhatnak döntéseket általuk fel sem fogható, át sem látható ügyekben, azokból lesznek a Brexitek, Trumpok és Orbán-rezsimek...
TEK "szükségessége" a "megváltozott biztonságpolitikai közegben": egyfelől a TEK et 2010-ben hozták létre, így szükségessége mellett nem hozhatók fel fékl évtizeddel későbbi, egészen más társadalmi közegekből kiinduló és szórványos (ráadásul kivétel nélkül szociopaták által elkövetett) merényletek. Ilyen alapon és gondolkodásmóddal egy szaharai ország nagyvárosában is olyan fedett árkádos bevásárlóutcákat "lenne lokálisan indokolt" építeni ("mivel máshol esik az eső"), mint Hamburgban, ahol évi 200 esős nap van.:-) Magának a magyar (orbánista) terrorellenes akciózásnak a szakmai alátámasztottságáról és hatékonyságáról itt olvashatsz, szakértő bloggertársam írásában: progressziv.blog.hu/2016/03/24/terrortereles - kész szakmai közröhej, amit e téren Orbánék tekestől csinálnak!:-)))

rasztaszív 2017.12.11. 09:06:09

@Bolshevik: egyébként meg vagy nem tudsz szöveget értelmezni,vagy más okból szeretnél mást belemagyarázni...mivel eléggé fideszesnek tűnsz,az utóbbi talán valószínűbb.az is lehet,hogy már csak szimpla megszokás.

csobi2011 2017.12.11. 09:11:33

A cikk alapján minden ballibantat arra biztatok hogy maradjon otthon. A következő ciklusban lejár a legfőbb ügyész és a jegybank elnök mandátuma, szóval kell a kétharmad. Remélem a Vona is bukik, mert szükség lenne egy igazi radikális pártra is. Jó lenne ha eltakarodna és visszatérne a régi jobbik. Majd meglátjuk, de a lényeg, hogy a cikkben foglaltakat mindenképp fogadja meg az itteni ballibant társaság.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 09:17:46

@vénkujon:

A ballibák sose felejtenek és sose tanulnak.

A mai szövegeik mind kivétel nélkül megvoltak már 1990-ben. Akkor se voltak képesek elviselni a választási vereséget, pedig az akkori ellenfelük, az MDF egy liberális párt volt, csak másképpen liberális, mint ők.

inteligencs elenzeki 2017.12.11. 09:26:29

@ROZ:

"Egyébként meg: ha ezek a "80%-ok" hoznak-hozhatnak döntéseket általuk fel sem fogható, át sem látható ügyekben, azokból lesznek a Brexitek, Trumpok és Orbán-rezsimek..."

Ronald Reagen is ennek a 80 %-nak köszönhető, aki annak idején rendbe tette amerikát, és taccsra vágta európában a szocialista diktatorikus rendszereket.

Mellesleg azt tudod ugye, hogy az ún. "demokrácia" alapjait kérdőjelezed meg ?

Amúgy tulajdonképpen egyetértek veled, csak én egy másik irányból közelítve.

Én iskolai végzettséghez, és intelligenciaszinthez kötném a szavazati jogot.
Azt azonban jó ha tudod, hogy az esetben kevés lett volna pl. az, hogy a derék GYF 2006-ban kiáll peckesen a pódiumra, és nagyokat mondva meghódítja a hervadó vénlányok, és háziasszonyok szívét.
De könnyen lehet, hogy 2002-ben is kevés lett volna a ballib oldal.

atomic power 1986DucaDuca 2017.12.11. 09:27:14

ADALÉK A JOGSZERŰSÉG KÉRDÉSÉHEZ

Jobbik allitás:

" korábban arról volt szó, hogy csak a 2015–2016-os év gazdálkodását ellenőrzik, ahogy azt amúgy szokás és ahogy azt a jog előírja."

Ezzel szemben Törvényi előírás alapján az ÁSZ kétévente ellenőrzi azoknak a pártoknak a gazdálkodását, amelyek rendszeres költségvetési támogatásban részesültek. A törvényi előírásokat, valamint az ÁSZ által meghirdetett, nyilvános módszertant figyelembe véve az ellenőrzés hatóköre kiegészülhet kockázatjelzések alapján, a kockázatértékelés függvényében további lényeges ügyek szabályosságának ellenőrzésével az ellenőrzés megkezdésének időpontjáig.

Tehát jogszabályban rögzített joga a Számvevőszéknek, hogy az ellenőrzés megkezdéséig más ügyeket is kivizsgáljon, azaz a 2017. eleji plakátfinanszírozást.

Jobbik allitas:

"az ÁSZ a szükséges dokumentumokat csak szeptember 28-án kérte be már péntekre, azaz 29 -re amit fizikai képtelenség lett volna addig összeszedni”.

Az ÁSZ 2017. második félévi ellenőrzési tervében 34. témasorszám alatt volt megtalálható a Jobbik szabályszerűségi ellenőrzésének témalapja. Ezt a dokumentumot egyébként 2017. júliusában nyilvánosságra hozta az ÁSZ, tehát jó két hónappal a helyszíni szemle előtt, így bőven lett volna ideje felkeszülni.

Szeptember 29-én az ASZ jelezte a Jobbik gazdasági igazgatójának, hogy szeretnének kimenni a Villányi úti irodába, és a 2017. január 1. és június 30. közötti időszak gazdálkodását is ellenőriznék.

Jobbik:

" Aznap a gazdasagi igazgató nem dolgozik, így legközelebb október 2-án tudnak találkozni az ÁSZ munkatársaival, másrészt ennyi idő nem elég arra, hogy a kért dokumentumokat összeszedjék, a törvény pedig ilyesmire 5 munkanapot ír elő. "

Az ÁSZ, az ellenőrzési terv közzétételét követően, 2017. augusztus 10-én tájékoztatást küldött a Jobbiknak arról, hogy kezdje meg a felkészülést az ÁSZ vizsgálódására, amit az illetékesek már 2017. augusztus 14-én hivatalosan kézhez vettek. Az alapvető dokumentumok bekérésére vonatkozó hivatalos adatkérés 2017. augusztus 16-án került megküldésre, amelyet a párt hivatalosan 2017. szeptember 1-jén vett kézhez.
A törvényi előírások alapján tehát a Jobbikot 2017. augusztus 14-től terheli a törvény szerinti közreműködési kötelezettség. Ettől a naptól kezdve tudomása van arról, hogy az ÁSZ ellenőrzést végez a pártnál.

Tehat a Jobbik nem csak szeptember 28-án, egy nappal az ÁSZ megjelenése előtt értesült az ellenőrzésről, hiszen arról már hivatalosan is tudott augusztus 14-én. Másrészt pedig az sem igaz, hogy az ÁSZ nem biztosította volna számukra az 5 munkanapos határidőt, mivel az ÁSZ az adatok első körös bekérésére 2017. augusztus 16-án megküldte levelét.

A "második körös" adatbekérő levél megküldésére 2017. szeptember 4-én került sor.
Az adatkérő level a Jobbik nem vette át, az „Nem kereste” postai rájegyzéssel érkezett vissza az Állami Számvevőszékhez 2017. szeptember 22-én.

A "második körös" adatkérés 2017. szeptember 21-én szkennelt, elektronikus formában is kiküldésre került a Jobbik által kijelölt kapcsolattartó részére, aki másnap, 2017. szeptember 22-én e-mailben visszaigazolta annak elolvasását. Ekkor egyébként az adatszolgáltatásra rendelkezésre álló idő már lejárt.

atomic power 1986DucaDuca 2017.12.11. 09:28:11

A törvény szerint kétszeri sikertelen kézbesítés után beáll a kézbesítési vélelem, magyarul azt úgy kell tekinteni, mint amit közöltek a címzettel.

Az ÁSZ még ezután is, amikor a Jobbik altal emlegetett 5 napos határidő lejárt, szeptember 22-en, elektronikus úton is megküldte az adatbekérést a kapcsolattartónak. Azaz megpróbálták ilyen úton is beszerezni a szükséges iratokat. Ezt a levelet a Jobbikosok látták, azonban véletlenül elfelejtettek reagálni rá.

Az ÁSZ 2017. első féléves adatok, iratok, egyéb dokumentumok bemutatását 2017. szeptember 28-án elektronikus levélben kérte a párttól, amelyeket a korábban nem szolgáltatott 2015-2016-évekre vonatkozó dokumentumokkal együtt – a 2017. szeptember 29-ei helyszíni szemle során kísérelt megtekinteni.

Az Állami Számvevőszékről 2011. évi LXVI. törvény 24. § (3) bekezdésében elmondja, hogy
„Amennyiben a rendelkezésre bocsátott dokumentumok, adatok, illetve tájékoztatás hitelességének, megalapozottságának, teljességének megállapítása, vagy egyes ellenőrzési megállapítások alátámasztása, kiegészítése indokolja, a számvevő jogosult az összefüggő tények vizsgálata céljából más szervezettől adatot, dokumentációt, tájékoztatást kérni, illetve az érintett szervezetnél is helyszíni ellenőrzést tartani.”

Ahogy azt is a fenti törvény határozza meg, méghozzá a 28. § (2) bekezdésében, hogy „A közreműködésre felhívott szervezet az Állami Számvevőszék részére - annak kérésére soron kívül, de legkésőbb öt munkanapon belül - az ellenőrzés tervezhetősége, meghatározása, illetve lefolytatása érdekében szükséges adatokat és dokumentumokat rendelkezésre bocsátja, illetve a kapcsolódó tájékoztatást köteles megadni.”

Magyarul az ÁSZ-nek törvényben rögzített joga van ahhoz is, hogy ha szükségesnek látja, akár azonnal kérjen tájékoztatást, az öt nap csak a maximális határidő. Tehat nem a Jobbik határozza meg, hogy mennyi határidejük van, hanem azt az ÁSZ határozhatja meg, aszerint, ahogy az az adott vizsgálat szerint szükséges.

A helyszíni adatbetekintés pedig azért nem járt sikerrel, mivel a párt képviselői az előzetes értesítés ellenére a megadott időpontban nem tartózkodtak a párt hivatalos irodáiban.

A Számvevőszék a Jobbik által előidézett kéthónapos huzavona után fordult végül 2017. október 3-án az ügyészséghez.

6.Lenin 2017.12.11. 09:30:29

Ma Mo-on van közel 6 millió szavazó, akik nem a kormánypártokra szavaznak.
Óriási a szegénység (?)
Még a kormánypártokra szavazók is kormányváltást szeretnének(?)
Az egész kibaszottan művelt nyugat is a jelenlegi kormány bukásáért pisil vért.

Aztán egy ellenzéki blog a választások bojkottjára szólít.

Maaargiiit?

6.Lenin 2017.12.11. 09:35:48

Na, de a megoldásra is lenne egy 5letem.

Össze kellene trombitálni legalább 20 embert, akik naponta tüntetnének azért, hogy 18-ban a 10 % alatti támogatású pártok automatikusan nyerhetnének, függetlenül a leadott szavazatoktól.
A leghülyébb lenne a miniszterelnök.

És legalább 20 évig nem lehetne őket megbuktatni.
Tiszta ügy.

Ballib Cenzúrázók Réme 27 2017.12.11. 09:44:50

Már megint hazudnak a Soros bérenc liberális álszavazók. Magyarország a világ egyik legszabadabb országa, a választáson még az is szavaz aki egyébként nem is akart, ez világrekord. Több százezer román magyarnak nem is kell kimozdulnia otthonról mert Orbán Viktor lehetővé tette nekik hogy a postás kimegy hozzájuk és elviszi a fideszre leadott szavazatukat Magyarországra. Soha ennyi magyar nem volt még bevonva abba, hogy tudjon szavazni a nemzeti kormányra és a szavazat ne vesszen el, sőt ha lehet, akkor hatványozódjon is.

A ballibek nek meg ez fáj, hogy nekik nincs lehetőségük összecsalni a szavazatokat hogy ők legynek a hatalmon, nincs alterantív szavzatszámláló ügynökök mert Orbán Viktor elfoglalta előlük a terepet. Ez van elvtársak, tetszettek volna forradalmat csinálni.

6.Lenin 2017.12.11. 09:59:46

Vagy lenne még nagyon demokratikus 5letem is.

Mint a nagyon művelt nyugati barátainknál csinálják.

1xűen szét kell verni azoknak a pártoknak a gyűléseit, akik veszélyeztetik a demokratikus erők hatalmát, minek szarozni velük. Agyon kell hallgatni őket a médiában.- Van rá demokratikus megoldás, csak át kéne venni, igaz, ehhez valahogy előtte hatalomra kéne jutni.
Kérni kéne a Jézuskától, hogy Gyuri'bá vegyen nekik egy demokratikus kormányt, amit aztán már soha nem engednének át másnak.

nnnnnnnn 2017.12.11. 10:04:33

tök jó lesz röhögni a bukott ballibeken áprilisban . szerintem a kétharmad is meglesz simán a fidesznek :)

Willkommenskultur 2017.12.11. 10:11:06

nem lesz szabad valasztas?

de hat mar evek ota diktatura van es mutkor se volt szabad valasztas

MUHAHAHAHAHA, a szanalmas fejeteket

aptikjampó 2017.12.11. 10:28:08

Lyézusmárilya!!!! Nem lesz szabad választás?

Duplaxiii 2017.12.11. 10:40:41

Megoldás kell?
Hát előbb a képletet kellene tisztázni!
Ez a sokadik, napont féltucat poszt egyike, amiben a szokásos, a sértettség van kikiabálva.
"Megmondalak a mamának!" dolog...
Mos ha 1000-szer leírjátok a TÉNYEKET, azzal mit éretek el? Egyrész a saját bázis tudja, a másik oldal meg szarik rá. Másrész lassan 99% fölé nő a bizonyítottsága annak, hogy az ellenzéki oldal médiájában nem képzettek működnek.
.
A jobbikot most zsarolja a fidesz, el kell menniük a falig! Ez amindkét oldal igénye, mivel a fidesz is szeretné tudni, mekkora látens bázisa van a jobbiknak! Ha megfeszítik a pártot, és most robbannak, van idő azt lekezelni a választásokig. Ha meg nem robban, a választásokra kipukkad a jobbik lufi.
.
A képlet megoldása meg ma már nem lehetséges, hiszen az elmúlt egy évben az ellenzéki, az ellenzéki média, a bloggerterük "firkálta" össze a lapot, és a képlet már nem azonosítható.
A solymári időközi - OK, az soha nem volt baloldali... - választás is jelzi, az össz összefogás sem több 40%-nál, ha a jobbikot is beszámíyanánk, sem lenne 50%, mivel mindkét oldalon sokan nem mennének el.
.
A mai ellenzék a képletet "össszefirkálta"!
Olyanok, mint a Brian életében a paleszetin terrorista csoportok, amikor egymással vesznek össze az alagútban.
Gondolja bárki is, hogy a passzív 60% az mszp-dk és a többi cicaharcára kíváncsi? Hogy az idővesztés során csak nulla percemberkéket dob a felszínre a pöcegödör? Hogy a vidéken élőket érdekli a neoliberális mikropártok filozófiája? Hogy a falusi ember NŐT AKAR górénak????
.
Szabad lesz az a választás, ha lesz! Csak 30% körüli részvétellel...
Vagy utcai zavargások, ahogy a fidesz már előre "jósolja" és vagy el lesz halasztva a választás, vagy sittre mennek az ellenzékiek - klasszikus gazdasági dolgokért.
.
Az idő elment!
Ma nincs más, mint bízni, hogy a legradikálisabb megoldja, mert a üszkösdő lábat is levágják, nem pedig kenegetik.
Mert a legradikálisabb valóban visz majd jó dolgokat is, de azok most a káló kategóriája.
A mai normális többség inkább él demokráciában és nem házasodhatnak a melegek, mintsem félfasiszta diktatúrában, ahol a meleg házaspárok sétálnak a korzón.

Wrex 2017.12.11. 11:09:15

Aki a jövő évi országgyűlési választást a Kádár-rendszerihez hasonlítja, az vagy egy undorító demagóg geciláda és soha nem élt a Kádár-rendszerben (vagy épp annak a haszonélvezője volt) vagy pedig csak sötétebb egy fekete lyuknál. Ami persze nem jelenti azt hogy ne lennének nehézségek, de annak jó részét az ellenzék saját dilettáns működése idézte elő, Orbánék meg nem voltak restek lecsapni a magas és kevésbé magas labdákat is. Tetszettek volna a nagyképű arrogáns hőbörgés, az ország jelentős részének eltartott kisujjú lenézése helyett MEGSZÓLÍTANI a választókat és/vagy ÖSSZEFOGNI. Mert forradalom nem lesz, azt mindenki látja akinek egy minimális realitásérzéke van, vagyis csak a feljebb nagybetűvel kiemeltek használatával lehet leváltani Orbánékat. Mert le lehet. A hiszti ellenére NINCS Kádár-korszak, és épp elegen vannak akiknek tele van a hócipője az eddigi produktummal (myself included). De amíg nincs életképes alternatíva (és most nincs), addig itt nem lesz kormányváltás...

citrix 2017.12.11. 11:11:29

A kedves vezető pár hónappal a választások előtt megvilágosult: a Jobbik megkárosította a nemzetet miszerint túl olcsón plakátolt 4 éve. Az nem zavarja a kényes lelkét hogy a fidesz csak Sorosra elköltött 10ezer millió pénzt pár hónap alatt. Ennyit lehúztak a wc-n igaz cserébe a legutolsó tanyára is jutott pártpropagandából bőven. A fidesz kampányköltségei bevallottan köszönőviszonyban sincsenek a valós kiadásokkal de ez nyilván rendben van. Milyen választás lesz az ahol a kedves vezető előre kimazsolázza ki indulhat és ki nem? A törpepártok, az mszp és a dk ha a fene fenét eszik is indulhatnak, arról gondoskodik Orbán mert itt demokrácia van a vak is láthatja. Leginkább csak az.

monddazigazatmar 2017.12.11. 11:11:44

@Womb Raider: 414 párt van a választásokra bejelentkezve"
mondjuk ebből 410 kb csak a pénzre hajt...

Nem. 414 hajt a pénzre. Csak van, aki nagyobbra.

monddazigazatmar 2017.12.11. 11:20:26

@Duplaxiii: Többségével egyetértek. Ezzel nagyon nem.
"Hogy a falusi ember NŐT AKAR górénak?"
A falusi ember is, meg a városi is simán elfogad nőt górénak. Csak annak karizmatikusnak kellene lennie. Nem valami hülye picsának, aki performanszokat ad elő, szexizmust kiabál úton útfélen, ha valaki meg beszól neki, akkor rögtön ő lesz az áldozat.

Az van, hogy a magyar ballib nem ismeri az embereket.
Az emberek 99%a egy drogos hőzöngő faszfejnek tartja Juhász Pétert pl.

Egéridomár 2017.12.11. 11:27:12

Azt a qurva hétszentségit! Mennyi fideszgeci gyűlt már itt össze!
De szerencsére csak a szokásos takonygerincűek :D

Helga Beauty Salon. 2017.12.11. 11:31:56

A Jobbikot véditek? Ekkora trógereket még nem látott a világ!

Helga Beauty Salon. 2017.12.11. 11:34:06

@Egéridomár: Bambafejű hülye balliba begágogott!

monddazigazatmar 2017.12.11. 11:35:47

@Egéridomár: Furcsa egy világképetek van.
Hallottál már olyan árusról, aki kirámolja a portékáját, aztán az érdeklődőket szépen egyesével elküldi a kurva anyjába? Sikeres lenne egy ilyen ugye?

Egéridomár 2017.12.11. 11:37:59

@Helga Beauty Salon:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ezt imádom a fideszgecikben. Simán hallgatnak a nevükre és a genetikai jellemzőikre :D

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Egéridomár 2017.12.11. 11:40:04

@monddazigazatmar:

Itt van a másik önfelismerő, ni :D

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.12.11. 11:43:40

Hár igen..

Most hogy kijött a legfrissebb statisztika, miszerint a Fidesz egyre népszerűbb, és egyre többen szavaznának rá, a ballibekre már csak az agyhalottak, és Gyurcsnyista gyűlölködők voksolnak, akiket egy októberi eső is szétkerget, szóval ilyen helyzetbe egyértelmű, hogy nincs is demokrácia.

Hisz nem az elhanyagolható leszarható elkúrók vezetnek.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.12.11. 11:45:15

@monddazigazatmar:

Nem maradt szerencsétlen Gyurcsány csicskáknak más, csak a személyeskedés...

Tulajdonképpen én szánom őket.

Hülyét csinálnak magukból még itt a saját blogjukban is rendszeresen, és egyre kevesebb a szavazójuk.

Egéridomár 2017.12.11. 11:45:42

@Helga Beauty Salon:

Kedves retardált fideszgeci barátom, értő olvasás kihívást jelent, ugye?
Támpont a poszt értelmezéséhez: második bekezdés újbóli elolvasása. És még egyszer és még egyszer…

Helga Beauty Salon. 2017.12.11. 11:48:58

@Egéridomár: Látom megsétáltatod a rég használt nickedet!
Kár váltogatni ha a hülyeséged meg a f.ságod ugyanaz marad!

monddazigazatmar 2017.12.11. 11:51:24

@Egéridomár: Te az a fajta árus vagy, aki a saját ürülékével is megdobálja azokat akik közel mennek hozzá. Hajrá. Így aztán lehet árusítani.

Helga Beauty Salon. 2017.12.11. 11:56:18

@Egéridomár: Nyugodj meg hogy elolvastam gyökér! Alapból nem hiszek az ilyen dumákban , pláne ha nagyon bizonygatják!
Pusztán a demokrácia nevében mi?
Figyu gyökerem! A Fidesz fog győzni 2018-ban egyértelműen! Ezt miért nem tudjátok méltósággal elfogadni szintén a demokrácia nevében?
Egy nagy tetű társaság vagytok ti és szartok magasról a demokráciára, csak akkor veszitek elő ha hasznot akartok húzni belőle!
Ezek vagytok! Nullák!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.11. 12:01:07

@Helga Beauty Salon: "Alapból nem hiszek az ilyen dumákban , pláne ha nagyon bizonygatják!"

Szomorú lesz a csúti geci, hogy miután oly sok milliárd közpénzt elpazarolt, még az ilyen feltétlen hívei, mint te, se hiszik el, hogy Soros György, a magyar tudomány és demokrácia legelkötelezettebb támogatója bármi rosszat akarhatna hazánknak.

Helga Beauty Salon. 2017.12.11. 12:09:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:" még az ilyen feltétlen hívei, mint te, se hiszik el, hogy Soros György, a magyar tudomány és demokrácia legelkötelezettebb támogatója bármi rosszat akarhatna hazánknak."

Soros simán be akarta dönteni az OTP-t. Ezek után nálam már leszerepelt. A többi húzásáról, meg a karrierjéről ne is beszéljünk. Egészen nagy baromnak kell lenni hogy ezt ne lássuk!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.12.11. 12:14:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

:DDDDDD
"Soros György, a magyar tudomány és demokrácia legelkötelezettebb támogatója"
:DDDDD
Ezen nagyon sokat röhögtem.
Kösz.

A vén spekuláns amint érdek nélkül támogat bárkit, miután Ukrajnát lánga borította, és haverjaival lenyúlta a gáz üzletágat... :DDDD

Egéridomár 2017.12.11. 12:15:54

@Helga Beauty Salon:

Ne húzd fel magad fideszgeci :)
Bár a hangulatomat egész mosolygósra hoztad :D

Egéridomár 2017.12.11. 12:16:42

@monddazigazatmar:

MICSODA HASONLAAAT!!!!!
Nem vagy semmi! :D

Lesz még Magyar Köztársaság 2017.12.11. 12:21:30

A választások már 2014-ben sem voltak szabadok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.11. 12:27:05

@Ballib cenzúrázók réme 25: "vén spekuláns "

Te még ágyba vizeltél, mikor a vén spekuláns még messze nem volt vén, és fénymásolókat küldött, hogy a szamizdatot könnyebben terjeszthesse az ellenzék, és a gazdádat egy év tanulásra Angliába küldte. Nem ő tehet róla, hogy ennek ellenére egy kőbunkó lett a csúti geci.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 12:37:13

@Republic Forever!:

Már 1994-ben se voltak azok, mert Antall diktatúrát vezetett be.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 12:39:17

@Wrex:

Így igaz.

Kádár alatt sose volt szabad választás. Már az elindulás is tiltott volt, csak a hatalom jelöltjei indulhattak, tilos volt más szervezet vagy függetlenek indulása.

eßemfaßom még áll 2017.12.11. 12:43:46

Szóval ez lesz a narratíva az ujabb csúfos vereséghez.

freemanowe 2017.12.11. 12:45:29

Nem sok esély van itt a kormányváltásra. Nincs EGY olyan alternatíva, amire váltani lehetne. A sok kicsi össze-vissza találgat, ígérget, de nincs megalapozva amit mondanak, de legkevésbé összefogás nincs köztük. Amíg mindegyik annyira akarja a hatalmat, hogy ezzel megossza az ellenzéki szavazóbázist, addig nincs miről beszélni.
Ehhez még hozzáadódik, hogy a legnagyobb tömeget központilag hülyítik, félretájékoztatják. Sajnos van Magyarországon egy olyan réteg, ami képes választást eldönteni, de rettenetesen befolyásolható. Önmagától képtelen tájékozódni és/vagy felfogni mi történik az országban és a felvásárolt média, propaganda gépezet megzabálta a maradék agysejtjüket is - arra bégetnek amerre terelik őket. Független média nélkül pedig csak 1 valaki terelgethet...

eßemfaßom még áll 2017.12.11. 12:48:49

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Bojkottálni 2014-ben kellett volna, tiltakozásul az aránytalan szisztéma ellen. "

Mikor is volt Magyarországon arányos választási rendszer amit a fidesz megváltoztatott 14-re aránytalanra?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 13:04:09

@6.Lenin:

Ez Ballibisztánban pont így van, de az magasan fejlett liberális demokrácai: bircahang.org/alom/

6.Lenin 2017.12.11. 13:04:32

@freemanowe:

Mitől, kitől független a média?
Létezik olyan?
Miért is kellene függetlennek lennie?
A választók is lehetnek baloldaliak, jobboldaliak, liberálisok stb, a média is lehet bármelyik oldalhoz tartozó.
Biztos, hogy azok a hülyék, akik nem úgy gondolkodnak, mint te? ?iért is kéne mindenkinek úgy gondolkodnia?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 13:09:43

@freemanowe:

Független média nem létezik, ez egy mítosz. Minden média függ valakitől, ha mástól nem, akkor saját irányvonalától.

freemanowe 2017.12.11. 13:20:34

@6.Lenin: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
leginkább a közszolgálati médiákra gondolok, amik a legnagyobb tömeget elérik. Egy ideális világban az ilyennek pártsemlegesen kéne tudósítani, ehelyett gondosan megvágott tartalmat közölhetnek csak.
Ami magánkézben van az nyilvánvaló, hogy a tulaj és a főszerkesztők nézeteit fogja közvetíteni - de ezek nem is érnek el minden tömeget.
Meg az állami pénzen szétplakátolt legkisebb falu is mekkora befolyásolás már. Ha meg akármelyik másik párt tenné ki az üzenetét, akkor rendőrségi kísérettel tépkedik le.

6.Lenin 2017.12.11. 13:21:44

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Szerintem azért ragaszkodna a függetlenség mítoszához, mert már mindent lejárattak.
Már semmit sem tudnak felvállalni, amit eddig a magukénak vallottak.
Már kiüresítették/vállalhatatlanná a baloldaliságot, liberalizmust, mindent. Ezek ma már szinte szitokszónak számítanak. Most éppen a demokrácia fogalmát silányítják le az ő szintjükre. Nekik akkor van demokrácia, ha ők vannak hatalmon. Mindenki egybites hülye, ha ezt képtelen felfogni. Ideje lenne, ha eltűnnének már végre a homályba.
Mondjuk küzdenek is 1000-el, hogy ez megtörténjen, csak kicsit lassúnak találom, de ebben remélem győzni fognak. szorítok nekik, hogy sikerüljön.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.12.11. 13:23:15

tuuuuudjuk
sőt nem is lesz
sőt amúgy orbán megbukott...ja nem.

6.Lenin 2017.12.11. 13:26:26

@freemanowe:

A legnézettebb csatornák az RTL Klub, ATV. A plakátot meg nem kötelező néznie senkinek.
Senki nem tiltja, hogy a pártok aktivistái kimenjenek az emberek közé. Annál jobb meggyőzési lehetőség pedig -szerintem-nem létezik.
Ez önfelmentési kísérlet, hogy ilyesmikre hivatkozol.

Helga Beauty Salon. 2017.12.11. 13:43:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Te még ágyba vizeltél, mikor a vén spekuláns még messze nem volt vén, és fénymásolókat küldött, hogy a szamizdatot könnyebben terjeszthesse az ellenzék,"

Most az ellenzék alatt azokra a szamizdatosokra gondolsz akikből az SZDSZ lett és akikről kiderült hogy rosszabbak a komcsiknál (ávós szülők gyermekei milyenek is lehetnének) és mára a picsába sincsenek?
A fénymásoló meg jó lesz stencilnek is, mert a fénymásoló korszakban már nem volt szamizdat szezon!

Helga Beauty Salon. 2017.12.11. 13:46:00

@Egéridomár: Bár a hangulatomat egész mosolygósra hoztad :D

Jaj, legyen boldog az a bamba fejed, szarok rá!

Sascha Braun 2017.12.11. 13:55:32

Diktatúra: nem az a párt nyer, akit mi akarunk
Demokrácia: bármelyik minimális támogatottságú ellenzéki mikropárt megkaparintja a hatalmat és véres bosszút áll a többségen
Isten óvja ezt az országot a véresszájú, hazaáruló bolsevik kisebbségtől

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2017.12.11. 14:04:52

Es mindekozben a fidesz nepszerusege a 60-% hoz kozelit.
Es 1-3 %-os partocskak akarjak levaltani. Szerintuk csak akkor lesz demokracia, ha egy 3 % tamogatassal rendelkezo part fogja iranyitani az orszagot.

Republikon: A Fidesz megdöntötte saját rekordját, 57 százalékon áll
index.hu/belfold/2017/12/11/republikon_kozvelemeny-kutatas/

2017.12.11. 14:05:06

@ROZ: Végigszenvedtem... jajj... Csúsztatások tömkelege, elvakult szubjektivitással, bérrettegéssel, néhol olyasvalamivel vádolod a fideszen keresztül a fidesz magyar(nak tartott/gondolt) szavazóit, ami kb . két másik etnikumra messze jellemzőbb. Szándékosan felnagyítasz és akként veszel figyelembe amúgy marginális és önmagában is jelentéktelen csoportokat.
Zünnyögsz a rég betiltott gárdán, de a a Tett és Védelem Alapítvány nem böki a szemed, ahogyan az sem, hogy fegyveres védelmi szolgálatok zöme egy országhoz köthető..
"Katasztrofális, hogy ennyire nem haladtok.
Ez a parttalan fasisztázás, se most, se 10 éve nem riasztott senkit.

Simán marhaság!

Az pedig, hogy a bérrettegőknek lett igaz udvariasan fogalmazva is egy ostoba hazugság!
Azt mondtátok,ha a Fidesz nyer:
- Elszabadul az infláció Matolcsy miatt.
Rekord alacsony.
- Ha jegybank elnök lesz Matolcsy, az maga a halál!
Rekord alacsony az alapkamat, és nyereséges a bank! Igazi újdonság..
-Nőni fog a munkanélküliség.
Sokkal alacsonyabb, mint 5 éve.
-Csökkenő pályára áll a gazdaság.
Európai elsők vagyunk a növekedésben.
-23 millió román özönli el az országot a kettős állampolgárság miatt, elszedik a munkahelyet stb.
Az egészből semmi nem lett.

stbstbstbstb

Bukott, hiteltelen, hazug banda!

Politikai árvák lettetek és ez így van jól!
Talán pár év múlva felnő egy korrekt baloldal, de ott nektek nincs helyetek. Ti maradtok a történelem szemétdombján!"
Ezt a bejegyzés alól idéztem, van ott még pár, amiben a tendenciózus hazugságaid is tévedéseidet szedik darabokra... szóval ezért kár volt az erőlködés. Kontraproduktív, mint azt már megszokhattuk. Az elmúlt napok történéseit figyelembe véve óóóórisási tévedés a magyar kormányt (rajta keresztül a szavazóit) fasiszta szemlélettel vádolni.
A legegyszerűbb cáfolata az állítások megalapozatlanságának, hogy semmi következménye nincs a rágalmazásodnak, élsz, virulsz, hazudozhatsz, uszíthatsz kedvedre... :) Jó szórakozást.

Egéridomár 2017.12.11. 14:07:32

@Helga Beauty Salon:

Igen, biztos szarsz rá... :D Ühüm... :D:D:D:D

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 14:18:16

@freemanowe:

Mo-on ezt pont mindegy, az állami médiák nézettsége a legkisebb.

2017.12.11. 14:46:41

@taga20: má megin hülye vagy, lauly... mert mit gondolsz, miért kéne egy normális ellenzék, nem tán azért, hogy legyen kire szavazni, ha nem tolvaj v. inkompetens v. hazaáruló kormányt szeretne a paraszt? :-D

Scott Tenorman Must Die 2017.12.11. 14:46:43

am milyen választások, mikor 2017-ben előrehozott lesz????

freemanowe 2017.12.11. 14:46:49

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @6.Lenin: vagyis szerintetek a mucsaröcsögei 75 éves Mari néni a választás előtt objektíven van tájékoztatva a jelenlegi helyzetről, a lehetőségekről és minden induló hazugs....őőő...programjáról?

monddazigazatmar 2017.12.11. 14:47:35

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Te még ágyba vizeltél, mikor a vén spekuláns még messze nem volt vén, és fénymásolókat küldött, hogy a szamizdatot könnyebben terjeszthesse az ellenzék"
Tehát komolyan önkényesen beavatkozott másik ország életébe? Támogatta azt, ami neki tetszett? Megkérdezte erről a népet, hogy mit szeretne?
Az milyen segítség, hogy áttollak az úttest túloldalára, mert nekem az a véleményem, hogy neked ott kell menned? És beleszarok, hogy te nem akarsz odamenni?

monddazigazatmar 2017.12.11. 14:50:08

@freemanowe:
"a mucsaröcsögei 75 éves Mari néni a választás előtt objektíven van tájékoztatva a jelenlegi helyzetről"
Remek kérdés Pisti. Anno 11 éve, amikor a kormány azt ordította mindenhonnan, hogy x a hiány, aztán végül bevallották, hogy 5x, akkor kiállt a jelenlegi demokratikus ellenzék lelke, és közölte, hogy annyira nem hazudtak, mert az ellenzék ezeket a számokat mondta, lehetett ott tájékozódni.

6.Lenin 2017.12.11. 14:59:56

@freemanowe:

Persze B+, majd a független média tájékoztatja a 75 éves Mari nénit...

-Kedves Mari néni, Ön tud róla, hogy szarul tetszik élni?
-Azta, tényleg? És most mi lesz velem?
-Ne tessék aggódni, majd mi mindent rendbe teszünk.
-Az jó lenne. A Józsinak is megint kemény lesz ?
-Ha mi fogunk kormányozni, akkor tuti.
-És mikor jöttök ide hozzánk, hogy megköszönjem?
-Majd 1x Kedves Mari néni, de hol a picsában is tetszik lakni?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 15:07:13

@freemanowe:

A modern általános választójognak nem része a tájékozottsági cenzus.

Eleve mi az a tájékozott, főképpen meg az objektív tájékozottság?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.11. 15:11:07

@monddazigazatmar: "beavatkozott másik ország életébe?"

Soros György nem egyik ország, hanem magánszemély. És még hazafi is, Széchenyi óta a legnagyobb.

Bizony, beavatkozott a hazája életébe, sőt, beavatkozott Reagan, Thatcher, Vojtila, és még sokan mások is, nagy hálával tartozunk nekik. Sajnálod piszok bolsevik, hogy vége a kádár rendszernek? Ne sápadj, a geci gazdád úgyis visszaépíti.

2017.12.11. 15:19:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Soros György nem egyik ország, hanem magánszemély. És még hazafi is, Széchenyi óta a legnagyobb."

A hazája életébe kurvára jó lenne, ha az egy db szavazatával avatkozna be, nem a CIA pénzével, nem a kapcsolati hálóján keresztüli nyomásgyakorlással, nem az uniós bérencei izmozásával. Főleg úgy, hogy a beavatkozásának maximum a pozitív hozadékát söpri be, de ha valamilyen kifürkészhetetlen ok miatt téved és az számunkra károkat okoz, akkor maximum megvonja a vállát, vigyorog és az élet megy tovább.
A nagy hazafi hasznosságára egyértelmű példa a Fidesz országlása.. nos, köszönjük, ha nem muszáj, ne ismétlődjön meg az, hogy Gyuri bá választ kormányt és nem a szavazópolgárok.

Te meg nem kell, hogy minden egyes alkalommal fényesre nyald a gazdád ülepét, csak azért, mert egyszer lökött egy kis pénzt, hogy a haszontalan hobbidnak hódolhass. Szervilis nyalonc vagy, az ember gyomra kifordul tőled.

freemanowe 2017.12.11. 15:19:41

@6.Lenin: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @monddazigazatmar: vagyis eljutottunk oda, hogy van egy olyan tömeg, mint pl. a nyugdíjasok, akik nem tudnak/akarnak tájékozódni, de számosságuk alapján jelentős befolyásolási tényezők a választáson. A jóságos vezír pedig küld nekik karácsony előtt egy kis erzsébet utalványt... Mindezt nem saját zsebből teszi, de a választásokra tekintettel a saját malmára hajtván a vizet. A szenilis Mari néni meg örül, ha az unokáját még megismeri, arra meg már bőven nem emlékszik 4-8-16 éve mi volt. Ergo kicsinyes húzásokkal megveszik a szavazatokat közpénzen...
Persze nektek ebből az fog lejönni, hogy én sajnálom szegény kisnyugdíjastól azt a kis böszi utalványt.... Nem sajnálom, megérdemli. De aki végigdolgozta az életét többet érdemelne, nem csak azt, hogy választások előtt kiszúrják a szemét egy kis alamizsnával.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.11. 15:28:59

@Womb Raider: "téved"

Nem téved. Nem kell tudnia semmit, nincs döntési helyzetben. A független civileket támogatja, és azok az ország érdekében tevékenykednek. Sajnos nem a geci gazdád érdekében, de ezt a békát le kell nyelned. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.11. 15:31:28

A kolontári áldozatoknak közadakozásól összegyűjtött pénzt a csúti geci ellopta. Soros György hazafi, pedig a saját pénzéből adott egymilliárdot. Na, ez a különbség közöttük.

6.Lenin 2017.12.11. 15:32:56

@freemanowe:

Neked nem kell sajnálnod senkit, sőt, neked nem kellene gondolkodnod senki helyett sem.
Te, ha mások érdekében szeretnél valamit tenni, tudasd velük, akár személyesen is, a döntést pedig bízd rájuk.
Ha mégsem téged választanak, nem biztos, hogy ők döntöttek rosszul. Lehetséges, hogy ők mást szeretnének, mint amit te kínálsz nekik.
Ez a választások lényege.

Ha sokan szeretnének egyet, akkor azt kell megvalósítani. Vesztesek, mást akarók mindig voltak, vannak, lesznek. Kínáljanak jobbat.

6.Lenin 2017.12.11. 15:44:23

@6.Lenin:

Kínáljanak jobbat.
Inkább úgy gondolom, hogy kínáljanak olyasmit, amit többen fogadnak el, mint a mások által kínált. A "jobbat" félreviheti az értelmét.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 15:45:12

@freemanowe:

Valamit nagyon elfelejtesz!

Azt, hogy ÁLTALÁNOS választójog van. Azaz minden nagykorú állampolgár szavazhat, aki kifejezetten nem lett eltiltva ettől bírósági határozattal.

Tehát nincs se vagyoni, se művetségi cenzus. Az előbbi Mo-on 1920-ban szűnt meg, az utóbbi 1938-ban.

Továbbá SOSE volt tájékozottsági cenzus, a középkorban se. Eleve ezt sehogy nem is lehetne meghatározni. Pl. hozzám képest az ország 99 %-a tájékozatlan ember - és akkor mi van?

Mindenki maga dönti el, hogy milyen infókra van szüksége a választáshoz, s mi alapján hoz döntést,

Olyan pedig szintén sose létezett, hogy bizonyos kor felett ugrik a választójog.

Továbbá: minden kormány az egész csinál választási juttatásokat, s természetesen mindig az állami pénzekből.

freemanowe 2017.12.11. 15:48:06

@6.Lenin: de jelen pillanatban a jobbat kínálók is annyit érnek mint fing a tornádóban, mert nem tudnak egy komplett állami aparátussal szemben érvényre jutni. Nincs olyan független szerv, ami biztosítaná a demokrácia érvényre jutását. Nincs aki büntesse a rengeteg hűtlen kezelést, a korrupciót, visszaéléseket.
...és magam helyett gondolkodom: a voksomat arra fogom adni, aki szerintem leginkább affelé viszi az országot, amiben még élni lehet. Ez jelen pillanatban a fidess, de azért kíváncsi vagyok, hogy egy momentum esetleg tud-e változást hozni a politikai életbe. A többi baloldali csürhepárt már leszerepelt. Amíg azokban bárki tevékenykedik azokból a körökből, akik csődszélére vitték az országot, addig érdektelenek. A jelenlegi kormánnyal meg nem az a baj, hogy merre kormányoznak, hanem ahogyan azt csinálják. Építik az országot, DE 8x túlárazással. Védik az országot, DE maguktól is meg kéne...

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 15:51:49

@freemanowe:

S kapaszkodj meg, ez a megállapodott demokráciákban sincs másképp.

Amerikai ismerősömmel beszélgettem az amerikai elnökválasztás előtt.

- Te kit támogatsz?
- 90 %-ban Trumppal értek egyet.
- Akkor rá szavazol, ugye?
- Nem, Clintonra szavazok.
- Miért?
- Mert a mi családunk 3 nemzedék óta hagyományosan demokratapárti.

Ennél még a saját egyik nagymamám szavazása is értelmesebb volt, aki megkérdezte a vele együtt élő szüleimet, hogy kire fognak szavazni, majd ő ugyanarra szavazott azzal az érveléssel "ebben a házban a többség így szavaz".

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.11. 15:52:49

@freemanowe:

"a jobbat kínálók is annyit érnek mint fing a tornádóban, mert nem tudnak egy komplett állami aparátussal szemben érvényre jutni"

S ez miért sikerült a Fidesznek 2010-ben, ballib kormánnyal és ballib médiafölénnyel szemben?

kantorman 2017.12.11. 15:53:15

ahahah idiotla leibatrdok. elvezet ezt a vergődést nézni. egy kalap szart se értek.

freemanowe 2017.12.11. 15:57:30

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: a fidesznek 2010-ben az mszp akaratlanul is lezsírozta a győzelmet...mégcsak kampányolni se nagyon kellett hozzá. Nem is bánom, hogy nyertek...csak az a baj, hogy azóta beesett közéjük a gyeplő és fék nélkül lopnak

Willkommenskultur 2017.12.11. 15:58:55

@freemanowe: qrvara senkit nem erdekel a demokracia

6.Lenin 2017.12.11. 16:00:31

@freemanowe:

"A jelenlegi kormánnyal meg nem az a baj, hogy merre kormányoznak, hanem ahogyan azt csinálják. Építik az országot, DE 8x túlárazással. Védik az országot, DE maguktól is meg kéne..."
Ezt nagyjából én is így gondolom, de akkor miért nem ezekről vitázunk?

freemanowe 2017.12.11. 16:00:57

@Willkommenskultur: akkor minek játszuk 4 évente ezt a szavazósdit? hirdessék már ki a diktatúrát és legalább mindenki tisztában lesz vele mire számíthat...

Willkommenskultur 2017.12.11. 16:03:36

@freemanowe: nemtom, minek jattszatok az jo kerdes

kell meg 2 millio szavazo azt demokracia lesz

akkor meg mijaproblema?

freemanowe 2017.12.11. 16:05:20

@6.Lenin: hát...mert magyarok vagyunk és azt se tudjuk ki melyik oldalon áll, ezért egyszerűbb támadni :D

6.Lenin 2017.12.11. 16:17:22

@freemanowe:

A magyarságunkhoz ennek nem sok köze van, ezek máshol is így működnek.

index.hu/tudomany/2013/02/20/politikai_nezetekkel_szuletunk/

"Az emberi agy ugyanis egy pragmatikus gépezet, mely nem a tények megismerésének, hanem az egyéni és az evolúciós értelemben vett siker elérésének eszköze. A valóság, az igazság és az igazságosság csak akkor érdekes, ha azok egyeznek a valós vagy vélt érdekeinkkel. "

Frick László Intézet 2017.12.11. 16:18:50

Magyarországon a FIDESZ ellenes pártok és tákolmányok meg ügyes marketingkombattók közül az MSZP rendelkezik a legnagyobb társadalmi bázissal. Legalább másfélmillió szavazóval.
Ide jegyzem meg a politikai-agitációs bérblogok azon tanítását, miszerint -ők már tudják!- az emberek 70%-a le akarja váltani a FIDESZ-t.
2014 egyik tanulsága az lehetett volna, ha ezt a tanulságot bárki levonja, hogy az MSZP bázisa vagy az MSZP-re szavaz vagy pedig el sem megy szavazni. variáció: a gyűlöletbetegebbje átszavaz esetleg a DK-ra, mármint azok, akik még nem ébredtek rá, hogy Gyúrcsány kúrta szét az MSZP-t.

Van valaki, aki már ne emlékezne arra, hogy mennyire büdösnek találták az orbánváltó jógyerekek az MSZP-t és Botkát?

Akkoriban a sorrendre mutogáltam: Először el kell ejteni a vadat... majd AZUTÁn vitát nyitni a megnyúzásán.
Tavasszal s nyáron a vitával kezdte az ellenzék.
majd, miután semmi esélye nem mutatkozott e megegyezésnek, két dolog derült ki:
1. Gyurcsány Orbán ügynöke, ő akadályozta meg az orbánváltó koalíció összeállását
2. A Jobbik jó, ha Churchill Sztalinnal, akkor az orbánváltók is Vonával, hátha Vona annyira hülye lesz, hogy nem veszi komolyan a hasonlatot odáig, mi lett Sztalin megítélésével rögtön a győzelem után?

Azaz a Jobbikkal megegyezni nembüdös és Vona nembüdös és annak kell kiderülnie, hogy a Jobbikkal majd győzelem UTÁN is lehet(ne) egyezkedni.
Mindehhez pedig e cikk konklúziója: Az aljas FIDESZ akadályozza meg, hogy a Jobbikkal koalázhassanak az orbánváltók.

Az én kérdésem az, hogy ha az orbánváltók a Jók és Igazak és ennek az Országnak a Gáncstalan Megfellebezhetetlen Főokosai..
akkor senki nem látja közülük, mennyire szánalmasak és nyomorultak ezek az elő-igazolások?
Ez a "bejegyzés" annyira szánalmas, mint a karikatúra.

Oda van láncolva a toll? Le van ragasztva a papír? Senkinél nincs egy jó toll ikszelni..

Szerintem az ennyire szánalmasak nem is érdemelnek mást.

Mondjuk ezt már 2001-ben lehetett sejteni, amikor a fekvelázadók arra vártak, hogy az Onijó jöjjön és rúgja nekik picsán Orbánt. Aztán Goodfriend-del meg az USÁ-ba vetették naív hitüket :D

Csak szólok, hogy az USA szakszolgálatainál bárkikről elégséges leaks-eket tárolnak. Akár egy fél délután meg tudnák buktatni Orbánt.
Innen már sejthető, mire megy ki a játék, ha nem is buktatják meg nektek Orbánt, de azért finanszírozzák a hergeléseteket :D

Frick László Intézet 2017.12.11. 16:21:16

@freemanowe: El kell menni szavazni. Nem megy el 60% szavazni, de két szavazás között meg jajgatörpicsek nyomjákkrachácsotolás? Kicsiben, a településeken pont így megy ez, így faszompaógármester, úgyfaszompaógárrmesterr, voltálszavazni, nemvtam, mert nincsen kire, doktorúr, ha maga ekkora értelmisegg, mért nem indul paógármesterrnek, indújjon a faszom, ilyen bunkaóknak mineka

Frick László Intézet 2017.12.11. 16:23:49

@Willkommenskultur: Az milyen demokrácia, amiben párszáz értelmiségi eldönti, hogy az MSZP-re szavazó pógártársaink büdösek, de a Jobbikkal, azzal meg lehet egyezni, ha Churchill Sztalinnal.

Főleg, ha a Müncheni Konferenciát figyelmen kívül hagyjuk :D Mert azon meg még Hitlerrel is meg lehetett egyezni :D [ennyit Ági néni tudománytalan történelmihasonlítgatásai margójára]

[és az idevezető út csupa efféle szánalmas történelmihasonlítgatásokon markecolódott ...]

eßemfaßom még áll 2017.12.11. 16:36:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:" A kolontári áldozatoknak közadakozásól összegyűjtött pénzt a csúti geci ellopta."

Ezzel szemben a valóságban:

"az MKA forrásai pedig a kormány rendelete szerint közösségi célokra, így a katasztrófában megrongálódott közterületek, közutak helyreállítására, az iszapömlésben érintett térség revitalizációjára fordíthatóak, illetve a települések kérelmei alapján fizethetnek ki belőle összegeket közvetlenül a károsultaknak.'

eßemfaßom még áll 2017.12.11. 16:42:49

@freemanowe: "Nincs olyan független szerv, ami biztosítaná a demokrácia érvényre jutását. "

De van, választóknak hívják őket és 4évente minősítik a ciklus működését és a kínálkozó alternatívát..

eßemfaßom még áll 2017.12.11. 16:46:36

@freemanowe: "a mucsaröcsögei 75 éves Mari néni a választás előtt objektíven van tájékoztatva a jelenlegi helyzetről, a lehetőségekről és minden induló hazugs....őőő...programjáról? "

Van/volt/lesz valahol a világban az összes választó objektíven tájékoztatva a " lehetőségekről és minden induló hazugs....őőő...programjáról? "

ha esetleg erre nemleges a válasz akkor miért pont a mucsaröcsögei nyugdijas nem tökéletes tájékozottsaga zavar?

Te személy szerint tökéletesen és objektíven tájékozott vagy mindenben?

monddazigazatmar 2017.12.11. 18:13:02

@freemanowe: Ja. És tudod mikor jutottunk el oda? Amikor a jó Meggyesi 19ezer forintot szétdobott köztük.

monddazigazatmar 2017.12.11. 18:18:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Soros György nem egyik ország, hanem magánszemély." Ezzel hatalmas nagy tényt mondtál el.
" És még hazafi is, Széchenyi óta a legnagyobb." - Ja. A saját országának biztosan. Itt nem.

"Bizony, beavatkozott a hazája életébe" - Azzal nincs is semmi baj. Avatkozzon csak a hazája életébe, de a mienkbe
" sőt, beavatkozott Reagan, Thatcher, Vojtila, és még sokan mások is, nagy hálával tartozunk nekik. " Nem értünk tették.
"Sajnálod piszok bolsevik, hogy vége a kádár rendszernek? "
Nem, nem sajnálom. Próbáld meg kicsit használni azt a nagy pattanást a nyakadon.
Soros beavatkozik valamibe mert neki úgy tetszik. Az egy dolog, hogy adott esetben ez nekünk jó. Pont ugyanakkora eséllyel lehet nekünk ez rossz is.
Ha én az utcán fejbebaszok valakit, csak azért, mert nekem úgy tetszik, akkor azért nem fog felmenteni senki, mert mondjuk épp egy körözött bűnöző volt.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.11. 18:43:25

@eßemfaßom még áll: Köszi, hogy kigugliztad nekem! De neked nem védeni kellene a gazdádat?

eßemfaßom még áll 2017.12.11. 18:44:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: elég hülye vagy ha a hazugságod cáfolatának örülsz, de igazából ez nem újdonság

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.11. 18:54:12

@monddazigazatmar: "Soros beavatkozik valamibe mert neki úgy tetszik. Az egy dolog, hogy adott esetben ez nekünk jó."

Így van. A tudomány és a demokrácia fejlődése az nekünk adott esetben jó.

A csúti geci meg tönkreteszi az országot, egészségügyet, oktatást... Ez adott esetben nekünk rossz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.12.11. 18:56:46

@eßemfaßom még áll: Igazoltál. Az emberek a bajbajutottak számára adakoztak önként, nem közfeladatok ellátására. Arra ott az adójuk.

1ghost 2017.12.11. 18:57:51

@eßemfaßom még áll: @monddazigazatmar: @6.Lenin: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @Willkommenskultur: @atomic power 1986DucaDuca:

Már megint itt rohadtál egész nap te szarházi, bérhazudozó fidesztroll!

A korrupt, tolvaj, köpönyegforgató gazdádnak reszeltek, rohadhatsz itt akár tízszer ennyi nicken is.

libsi nóta bárki unja 2017.12.11. 19:21:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Soros "a független civileket támogatja, és azok az ország érdekében tevékenykednek."

Mennyire független, aki teljes mértékben egy bizonyos szponzortól függ anyagilag? Különösen ha a szponzornak határozottan kinyilatkoztatott tervei vannak?

Tényleg az ország érdeke álmenekültek ide zúdítása a világ minden tájáról? Győzzél már meg lécci

monddazigazatmar 2017.12.11. 19:52:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Még jó, hogy ez a szent ember tudja, hogy mi a jó nekünk. Meg sem kell kérdezni minket, hogy mondjuk kell-e ide párezer arab. Nekünk az jó, ezt ő tudja, aztán intézi is.
És még jó, hogy úgy fejlődik a demokrácia, hogy egy senki által meg nem választott, nem itt élő akárki megmondja, hogy mi a jó nekünk, és ezt keresztül is viszi.
Te meg tapsolsz ehhez, mert annyi eszed sincs, mint a cipő talpának

2017.12.12. 06:06:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Nem téved. Nem kell tudnia semmit, nincs döntési helyzetben. A független civileket támogatja, és azok az ország érdekében tevékenykednek. Sajnos nem a geci gazdád érdekében, de ezt a békát le kell nyelned. :))"

Nem, kisbogár, te (is) tévedsz. Soros nem a 'civileket' támogatja, hanem azokat a propagandistákat, akik az ő "nem terv, csak ajánlás"-ával szinkronban , azt kommunikálva, sulykolva , erőltetve tevékenykednek. A liberális agitprop önkéntesen bezupált elvtelen zsoldosait. Miért is van, hogy többezer, (>5000) teljesen heterogén tevékenységet folytató civil szerveződés közül összességében két-három tucatnyit támogat folyamatosan, elég jelentős összegekkel? Nem mennék bele nagyon, de valahogy pont az átlag magyar érdekeivel szembemenő alakulatok azok, amelyek rendre forrásokhoz jutnak..
Gazdám amúgy nekem sosem volt, ez csak a saját szocializációd kivetítése ... hiszen te vagy az, aki (általad bevallottan is) kaptál Sorostól támogatást, így most térdig lógó nyelvvel uigyekszel megmutatni, nem volt kidobott pénz... esetleg újabb júdáspénzre van szükséged?

2017.12.12. 06:12:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ja... még arról mesélj, hogy milyen civil szerveződések azok, amelyek társadalmi beágyazottságát (a társadalom igényét a létezésükre, tevékenykedésükre) mi sem mutatja jobban, mint az, hogy a forrásaik messze nagyobb hányad a határon túlról, kibogozhatatlan alapítványi hálókon át, nem egy esetben konkrétan USA liberális alapítványoktól jön. Mutass az orosz részről hasonlót, ha tudsz. Mégis, folyamatosan orosz befolyást emlegettek, közben meg egy CIA stróman veri taktust, meg a kollaboráns szarcsimbókjai kontráznak. (Szemléltetésül: pl. te is...) ímár kezd fárasztó lenni, hogy ki tudja kinek a seggéből idepottyant emberkék játszanak messiást, hogy ennek a kibaszott nyomortelep országnak a sorsáról mindig távoli , szivarfüstös irodák mélyén döntenek, jobbára olyanok, akik a lábukat sem tették erre a földre. Ha neked ezeket szolgálni támadt kedved, az a te dolgod. Remélem, egyszer eljön az idő, hogy a hozzád hasonlóak a megfelelő, megérdemelt helyre kerülnek...

DFK 2017.12.12. 07:09:39

@Womb Raider: mindig lesznek Hegedűs hadnagyok. Csak legyen elegendő Dobó István is...

eßemfaßom még áll 2017.12.16. 09:24:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: tehát a károsultaknak gyüjtött adományból rendbetszik a kárusultak lakhelyét akkor az az adomány netto ellopása.

te nagyonhülye :)

Nagy Puli Attila 2018.02.24. 18:19:32

@Egéridomár: Tipikusan az antiszemita gyurcsányi alpári kifejezésit használod. Sajnos ti lumpenelemek mind ilyen iskolázatlan primitivek vagytok!

Egéridomár 2018.02.26. 09:43:52

@Nagy Puli Attila: Hát szijjja fideszgeci :) Te most csak nem sértegetni próbáltál? :D Nahát, te kis nyünyüke, de csúnya vagy :)
De azért az első mondatodnak mégy egyszer nekifuthatnál. A "lumpen elemekre" is kitérve, te kis iskolázott :D Nehezen megy a magyar, ugye? :) Hát akkor minden jót, fideszgeci :)

Nagy Puli Attila 2018.02.26. 14:53:16

@Egéridomár: - Te mint ügyeletes náci megbújsz alpári kifejezéseid mögött. A világ soha nem fog úgy müködni ahogy ti rasszista férgek szeretnétek :D Iskolázatlan, közöséges, alpári prolihisztor vagy! (prolihisztor= aki semmihez sem ért!)

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.02.26. 15:36:48

@Nagy Puki Attila: A fideszgecik ennyit érdmelnek. ... Ennyit se.

Egéridomár 2018.02.26. 16:21:31

@Nagy Puli Attila: Mintha hájjal kenegetnének... :D:D
Zsepi kéznél? Mert a nagy erőlködésben hamarosan elered az orrod vére. Nyomjad fideszgeci!! :D :)

driopios 2018.06.26. 13:07:40

És tényleg nem volt szabad.

Magán?Véleményem? 2018.06.28. 14:44:53

@driopios: Ja, ott állt a fülkében a fegyveres őr, és megmonta hova tedd az x-et :-)
süti beállítások módosítása