B1 blogcsalád



Eszetlen pénzt szakított a Rogán-kör a letelepedési kötvényeken

2017. december 09. - nickgrabowszki

12 tény, amit mindenkinek tudnia kell a Fidesz közpénzlenyúló gépezetéről.rog.jpeg

A Magyar Nemzet megszerezteBevándorlási és Menekültügyi Hivataltól a lezárult letelepedési kötvényprogram végleges adatait. Eszerint

1. 6585 bevándorlónak jegyeztek le állampapírt a közvetítővállalkozások.

2. A családegyesítéssel együtt 19 885 bevándorlónak adott letelepedési engedélyt az Orbán-kormány.

3. A közvetítőcégeket egy kivétellel adóparadicsomokban jegyezték be.

4. A cégek összesen 155 milliárd forintot kaszáltak a bolton.

5. Ez a pénz mind a magyar államé lehetett volna, ha nem iktat be közvetítőket.

6. A kötvények kamatai és a piaci kamatok közötti különbözeten a magyar állam közvetlenül is 20 milliárd forintot bukott.

7. A Rogánhoz és Habonyhoz köthető ügyvéd, Kosik Kristóf cége ügyfelenként ötezer eurót nyert.

8. Ami összesen tízmilliárd forint. 

9. Így összesen 165 milliárd forintot kasszírozott a Rogán-Habony kör a letelepedési kötvénybizniszen.

10. A külföldiek 78 százalékát egyetlen cég, a Kajmán-szigeteken bejegyzett Hungary State Special Debt Fund hozta be, amelyik a kínai piacot kapta meg.

11. A cég az engedélyt átadta egy hasonló nevű hongkongi vállalkozásnak, amelyiknek 3, a Brit Virgin-szigeteken bejegyzett offshore cég a tulajdonosa.

12. Az engedélyeket nem a kormány, hanem az Országgyűlés - akkor Rogán által vezetett - gazdasági bizottsága osztotta, amelyik jogilag nem vonható felelősségre, tehát még 1 kormányváltás után is megkérdezheti Rogán, hogy

közöd?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8213465883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uni1002 2017.12.09. 14:03:58

És még ők hazaárulóznak...

2017.12.09. 14:18:58

Mocskos patkányok !

kószák egyike 2017.12.09. 14:25:31

Ez egy ordas nagy kamu. Ezt Soros találta ki miután ellopta a kórházakból wc papírt, tönkre tenne a röntgeneket, és az iskolákban meg leverte a vakolatot.

Tóni sose venne részt semmilyen simliben hiszen becsületes paraszt gyerek vót világ életében.

FCUK12 2017.12.09. 14:39:34

kaptunk hitelt, magánszemélyektől, ők meg 5 évig utazhatnak az eu-ban. üzlet.

morpho 2017.12.09. 15:05:36

@FCUK12: Ez a poszt tök másról szól! Örülök, hogy segíthettem.

FCUK12 2017.12.09. 15:20:50

@morpho: sajnos amiről a szerző szándéka szerint szólna, az nem igaz, ergo kénytelen vagyok arról írni, ami marad :)

mondok egy példát: 4-es pont nem igaz, és 5-ös ebből következően, és 9-es ebből következően :)

és ez csak egy példa, végig lehetne menni az összes ponton egyenként, max féligazságokat tartalmaz a felsorolás, de inkább még azokat sem :)

más: a kötvényprogram hosszú történet, már le is zárult, és az embereket soha nem lehetett megmozgatni vele, miért próbálkoztok még mindig ezzel? inkább örüljetek, itt a karácsony :)

anonymand 2017.12.09. 15:52:50

@FCUK12:

"kaptunk hitelt, magánszemélyektől, ők meg 5 évig utazhatnak az eu-ban. üzlet." - bombaüzlet.
Ejtenél esetleg szót arról, hogy milyen kondíciókkal és ki fizeti vissza a kölcsönt?

anonymand 2017.12.09. 15:56:37

@FCUK12:

"mondok egy példát: 4-es pont nem igaz, és 5-ös ebből következően, és 9-es ebből következően :)" - akkor, nur füt Mich, autentikus forrásmegadással cáfold, kérlek!

"4. A cégek összesen 155 milliárd forintot kaszáltak a bolton.

5. Ez a pénz mind a magyar államé lehetett volna, ha nem iktat be közvetítőket.
.
.
9. Így összesen 165 milliárd forintot kasszírozott a Rogán-Habony kör a letelepedési kötvénybizniszen."

Fáradozásodat előre is köszönöm!

morpho 2017.12.09. 16:19:14

@FCUK12: Amit te írsz, az nem igaz. Ennyike.

taga20 2017.12.09. 18:31:54

@FCUK12: hogy rohadnál meg te fityesz patkány, a kibaszott tolvaj fityeszmaffiáddal együtt!!!

Bence László 2017.12.09. 19:06:38

Régi Fidess trükk: ha felsorolod, hogy mennyit loptak, azt mondják, hogy nem igaz. Akkor is, ha mázsányi papir bizonyítja.. Kivéve a kuszaszemű bankvezért, az csak böfög: aszonygya hogy, blöff, blöff blöff.

taga20 2017.12.09. 21:24:46

hol marad a fityeszhorda? csak nem fejtágítás van a lendvai uccában?

macisajt gondolom elmagyarázza, hogy miért bomba üzlet ez nekünk!:)

hogy szakadt volna az anyjába a feje ennek a rohadéknak is!

Pyrrhus 2017.12.09. 23:57:27

Tulajdonképpen a Hazaárulási Kötvény piacinál magasabb kamataival fizetünk (mi, a magyar nép!) a migránsnak azért, hogy letelepedett Magyarországon; és a fideszes bagázsnak azért, hogy Magyarországra csaltak és letelepítettek húszezer migránst.

Miközben ugyanennek a hazaáruló fideszes maffiának dől a szar a szájából a migránsok ellen, és olyan személyt vádolnak, aki egyetlen migránst se telepített Magyarországra.

FCUK12 2017.12.09. 23:58:10

@anonymand: logika. ha 155 milliárd a bevételem, és akár csak egy forintot is el tudok számolni költségként, akkor nem a 155 milliárd a hasznom. én nem tehetek róla, hogy a b1 keveri a bevételt a haszonnal, de hülyék, hát ez van. és ha ez a pont nem igaz, a felsoroltak sem igazak, ez megint csak logika.

by me, ez meg a forrásmegjelölés.

FCUK12 2017.12.09. 23:59:24

@anonymand: a kondíciók fent vannak az államadósságkezelő oldalán.
visszafizetni pedig ugyanaz fogja, aki visszafizeti a 2002-2010 között felvett pénzeket is.

anonymand 2017.12.10. 05:58:54

@FCUK12:

..."ha 155 milliárd a bevételem, és akár csak egy forintot is el tudok számolni költségként, akkor nem a 155 milliárd a hasznom." - látványosan te nem vagy tisztában fogalmakkal.
Sebaj!
Köszi az autentikus forrásmegjelölést!
Az, hogy szemérmesen nem fejted ki, a kamatkondíciókat, önmagában árulkodó.
De ez sem érdekes.
Ugyanis itt és most bezártnak tekintem a veled való "vitát".
Aki állításait saját magával igazolja, az nem vitaképes.

Azért érezd jól magad!
Egyedül ... is.

Indriq 2017.12.10. 10:51:21

@FCUK12: gondolom az is megvan,hogy az állam piacról olcsóbb hitelt vehetett volna fel?
De persze az állami spórolás másodlagos a fityisz horda vagyonszerzési céljaihoz képest.

2017.12.10. 10:52:49

Csak egy troll jött?
A többiek még gondolkoznak vagy mi van?

2017.12.10. 10:56:00

@Indriq:

"gondolom az is megvan,hogy az állam piacról olcsóbb hitelt vehetett volna fel?"

Alig releváns. Ha az állam jó kondíciókkal vette volna fel a hitelt és 20 milliárdot nyer nem pedig bukik, de közben a másik oldalon 100 milliárdot bukik azon, hogy outsourcing-olta az üzletet, az egész akkor is korrupciós lopás lesz úgy ahogy van.

Kővárépítő Orbán a király a házban 2017.12.10. 11:00:15

Nem értitek, ti ballibek, a demokráciát.

Jutalékot szedünk a sikerekért az országban, ez a szokás. Sőt természetes.

Persze nehéz ezt olyannak megérteni, aki sikirhalmozás helyett adósságba és c sődbe viszi az államot, cégeket, csládokat, népszabit Ogyanmá

2017.12.10. 11:01:53

@taga20:

Nulla toleranciája van a korrupciónak nem tudtad? Te liberálfasiszta!

@Dickon:

"Nahát"

Te meg olyan vagy, mint a fidesz troll, aki ráeszmél arra, hogy a sok befolyt pénzből nem fizették ki rendesen... :P

Kővárépítő Orbán a király a házban 2017.12.10. 11:03:06

@Indriq: pont a ballibektől fogja megkérdezni a nép, honnan kellett vón olcsó hitelt szerezni....LoL

könnyesre röhögöm magam már vasárnap ebéd előtt, ezért csipem a ballib1 szakmai tudósításait olvasgatni.

2017.12.10. 11:08:28

@Kővárépítő Orbán a király a házban:

Meg vagy te is már fertőzve öcsém!
Amióta valaki ballibekre meg fideszre osztotta szét az országot, azóta az egész univerzumban nem létezik más humanoid lény csak fideszes vagy ballib.

monddazigazatmar 2017.12.10. 11:13:36

5. Ez a pénz mind a magyar államé lehetett volna, ha nem iktat be közvetítőket. - És azt mégis hogy csinálná? A magyar állam gyorsan kiküldene közalkalmazottakat shanghajba, bérelne irodát, reklámozna?

6. A kötvények kamatai és a piaci kamatok közötti különbözeten a magyar állam közvetlenül is 20 milliárd forintot bukott. - Ez biztos, hogy kamu. 5 éves lekötést nem lehet összehasonlítani a jelen pillanatban irányadó kamattal. Semmilyen szinten.
Maximum utólag össze lehet hasonlítani, de az is félrevezető.

És akkor, most ebben mi a lopás, meg a lenyúlás? Kitaláltak egy üzletet, megcsinálták. A kínaiak kifizették a jutalékot, azt meg zsebretették. Hol károsodott a nép? Akkor most hasonlítgassuk össze a privatizációval.

Kővárépítő Orbán a király a házban 2017.12.10. 11:15:35

@MikeBoy: A Soros féle K-monitorosok próbálnak hangulatot kelteni, holott az ő pártjaik alatt fekete afrikai szintü korupció és álamcsőd volt, nem 1x, nem 2x a módszerváltás óta. Sőt bissai guinea szintü.

Erre ma, azért ekézik Orbánt a királyt sorosék mert Írország szintjén van a korupció. Ész megáll baszki.

k.blog.hu/2017/12/09/nem_csak_illiberalis_de_korrupt_is_megjelent_a_korrupciot_erzekeleset_vizsgalo_eurobarometer_felmere#comment-form

'Nagyjából az EU-s átlagot (26%) hozzuk, amikor arról van szó, hogy van-e saját, hétköznapi korrupciós tapasztaltunk, viszont ez így is jelentős (7% pont) romlás a 2013-as eredményekhez képest. Ennél a kérdésnél amúgy a Románok viszik a prímet 68%-kal, míg a Dánoknál és Hollandoknál csupán 4% ez az arány.'

HorseFucker 2017.12.10. 11:21:19

@Kővárépítő Orbán a király a házban: Jól van féreg, dolgozz meg a pénzedért védd a geci vén trotty seggét... Hopp szart : szaladj nyald !
Anyabaszó bérenc.....

HorseFucker 2017.12.10. 11:22:49

@monddazigazatmar: "Hol károsodott a nép?" Ha ezt most komolyan kérdezed, miközben a többit elismered akkor neked neked nincs eszed!
vagy fidess es vagy :)

2017.12.10. 11:27:36

@Kővárépítő Orbán a király a házban:

Pontosan erről beszélek öcsém!
Más ember nem létezik ebben az univerzumban csak fideszes vagy ballib.
Most az, hogy ezekre a soros jelzőt is ráakasztjuk, ám legyen.....

Na most! Azt tudom magamról édes öcsém, hogy én nem vagyok fideszes.
De ebből az következik szerinted édes öcsém (ezért is írtam, hogy meg vagy fertőzve már megbocsáss), hogy én egy ballib soros bérenc vagyok. Nem is tudok másképpen felkelni reggel az ágyból.
De én nem akarok ballib soros bérenc lenni. Tehát egyetlen esélyem van csak, hogy fideszes leszek.
Holnap reggel már istenúccse úgy kelek fel.....

2017.12.10. 11:31:14

@monddazigazatmar:

" A kötvények kamatai és a piaci kamatok közötti különbözeten a magyar állam közvetlenül is 20 milliárd forintot bukott. - Ez biztos, hogy kamu."

Persze, hogy kamu!
Annyira kamu, hogy csak kamu lehet.
Hisz te leírtad rá, hogy kamu, tehát kamu.
De miért is kamu? Hát azért, mert biztosan kamu. Annyira kamu a biztosan kamu, hogy csak biztosan kamu a kamu.
És ami biztosan kamu, az még a kamunál is kamubb. Sőt, a kamubb kamunál is kamubb kamu.

HorseFucker 2017.12.10. 11:31:38

@MikeBoy: Sajnos logikai levezetést alkalmaztál báttya ! EZT FIDESS TROLL NEM ÉRTI !
Két színt ismer csak : narancs !
....
meg NEM NARANCS :)

HorseFucker 2017.12.10. 11:32:49

@MikeBoy: Már megint érvelsz báttya :) Hát hova jutunk így? Végén felforr az agya a fidess csicskáknak :)

Kővárépítő Orbán a király a házban 2017.12.10. 11:34:14

@MikeBoy: Azért kamu, mert balliba állítás. Bizonyíték nélkül persze.

De sajnos, bármennyit hazudoznak Sorosék, Magyarország sokkal jobb hely most mint 10 éve és ezért senki sem látja sorosékat szívesen itt.

HorseFucker 2017.12.10. 11:35:43

@Kővárépítő Orbán a király a házban: " Azért kamu, mert balliba állítás" Érvelni próbál a fidess csicska is :D :D :D Beszarás ez mennyire hülye :D :D

2017.12.10. 11:38:50

@Kővárépítő Orbán a király a házban:

Na látod ebben teljesen igazad van.
No de mivel megígértem neked, hogy levetem magamról a ballib láncot, és holnap reggel fideszesként fogok felkelni, ezért holnap reggel ez a kamu már igaz lesz.
Eszméletlen buli.
Vagyis nem! :(
Holnap már fideszes leszek és az ilyen igazságokat meg kell tartanom magamnak, különben a NER úgy kidob engem is, mint azt a bizonyos macskát sz..ni. Aztán mehetek megint soros bérencnek.
Fenébe, 22-es csapdája ez az egész politika....

Indriq 2017.12.10. 11:44:22

@Kővárépítő Orbán a király a házban: kreténkém,nem a ballibektől kell megkérdezni, hanem a piactól. Bár tény, tapasztalatom szerint csak a ballibek intelligenciája éri el a 3 számjegyűt.

2017.12.10. 11:46:27

@monddazigazatmar: "És azt mégis hogy csinálná? A magyar állam gyorsan kiküldene közalkalmazottakat shanghajba, bérelne irodát, reklámozna? "
mert nincs, és soha nem is létezett eddig állami nonprofit cég, aki próbált volna nullszaldóra kijönni, nem 150 milliárdos plusszba, igaz? Ha az összes ottdolgozó havi 1millát kapott volna (legyen mondjuk ez 10 fő), és havi 1milláért bérlik az irodát, akkor még úgy is évi 130 millióból meglenne az egész irodánkélnt.
igazi kis narancskommunista vagy, de sikeres az nem, mert itt bérkommentelsz, ahelyett, hogy rogánékkal szívnád a kokót ibizán.

Indriq 2017.12.10. 11:46:45

@monddazigazatmar:
"Ez a pénz mind a magyar államé lehetett volna, ha nem iktat be közvetítőket. - És azt mégis hogy csinálná? A magyar állam gyorsan kiküldene közalkalmazottakat shanghajba, bérelne irodát, reklámozna? "
Ahogy mondod,kínában van konzulátusnk. De kettönk közt maradva. Valszeg a kínaiak kereték a lehetőséget és nem a magyarok rohantak utánuk.

Kővárépítő Orbán a király a házban 2017.12.10. 11:47:41

@Indriq: A piac beárazta Orbánt az ország szárnyal.

Egyelőre a ballibnek nem lesz lehetősége újra csődbe dönteni.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.10. 11:52:30

@FCUK12: @monddazigazatmar:

egyben igazat adok a gazdatoknak ti kretén fideszesek: a halálbüntetütést vissza kell hozni! Remekül ki lehet majd próbálni rajtatok a kínai illib testvéretek módszerét, ahol m´ár tizedennyi lopásért is jár az akasztófa.

Indriq 2017.12.10. 11:56:17

@Kővárépítő Orbán a király a házban: döntsd már el,hogy akkor a piacra lehet-e hallgatni vagy nem.

Indriq 2017.12.10. 11:57:51

@MikeBoy: neeeeeem. A fejlövés a nemesek és tisztek kiváltsága. Ovi féle férgeknek a kötél dukál. :)

$pi$ 2017.12.10. 11:58:01

"Ez a pénz mind a magyar államé lehetett volna, ha nem iktat be közvetítőket."

Kincstárjegyet, államkötvényeket csak kereskedelmi bankok, pénzügyi vállalatok közbeiktatásával lehet értékesíteni az EU jogszabályok alapján. A "jegybank függetlensége" ezt is jelenti.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.10. 11:58:10

@monddazigazatmar: " A magyar állam gyorsan kiküldene közalkalmazottakat shanghajba, bérelne irodát, reklámozna? "

A Szargyártó féle közpénzekböl eltarott kereskedőházi tolvajbanda hálózatnak pont elő lehetett volna írni ezt a funkciót is. Csak hát ugye akkor a Rogán maffia csoport nem nyúlhatta volna a milliárdokat magának. Hanem az maradt volna az államnál: Csak hát akkor Orbán maffia vezérn új módszert kellett volna kitalálni, hogy hogyan lehet a pénzt onnan elllopni.

$pi$ 2017.12.10. 11:59:36

@Indriq: "És azt mégis hogy csinálná?"

Pontosan! Kétszintű bankrendszer van, nagyon kemény törvények tiltják, hogy a jegybank nekiálljon magánemberekkel üzletelni.

mgdé 2017.12.10. 12:02:55

@Kővárépítő Orbán a király a házban:
Ja! És ja! Tóni szárnyal, amióta egész Kína szerte népszerű szárnyasbetét reklámarc lett.
Megmondta már szintén rutinos rakéta PatakyUfóAttila is: sikírni tudni kell!

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.12.10. 12:03:27

@$pi$:

köszönjük hogy bemutatod hogy ti fideszesek mennyire hülyék vagytok! Attól hogy egy állami ügynökség álllamkötvényt közvetít eladásra, a végsö finnaszírozó továbbra is a magánszféra.
Vagy te nagyon hülye azt mondod, hogy az ÁKK helyett is a Rogán maffia cégét kellene megbízni az állampapírok foprgalmazásával?

Indriq 2017.12.10. 12:04:24

@$pi$: hogy jött ide a jegybank? Állami tulajdonú kereskedelmi bank nincs? A ķülügy a kereskedelmi házaival képtelen lenne megoldani?
Mondd már,hogy csak egy magánkezben levő cég képes lebonyolítani egy ilyen üzletet.

$pi$ 2017.12.10. 12:05:55

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "Hanem az maradt volna az államnál"

Minden kincstárjegyet kereskedelmi bankokon keresztül (pénzügyi engedélyel rendelkező nem állami intézmények) adnak el. Máshogy nem lehet, soha nem is lehetett. Ezek a nem állami intézmények mindig is kerestek az üzleten, ez soha nem "maradt az államé".

Ettől persze lehet, hogy korrupció történt, lehet, hogy nem volt minden tisztességes, de az biztos, hogy amit a cikk és te is követeltek az törvénysértő lenne.

Indriq 2017.12.10. 12:09:37

@$pi$: "Minden kincstárjegyet kereskedelmi bankokon keresztül (pénzügyi engedélyel rendelkező nem állami intézmények) adnak el."
Ne hazudozzunk már. Lehet állami is a kereskedelmi bank

$pi$ 2017.12.10. 12:10:48

@Indriq: "hogy jött ide a jegybank? Állami tulajdonú kereskedelmi bank nincs? A ķülügy a kereskedelmi házaival képtelen lenne megoldani?"

Igen, képtelen lenne megoldani. Tiltott jegybanki finanszírozásnak (vagy tiltott monetáris finanszírozásnak) hívják, nagyon keményen odafigyelnek rá. A jegybank nem finanszírozhatja az államot.

Akkor is ilyet követelt az ellenzék, amikor azt mondta, hogy az alapítványoknak adott támogatás tőkeösszegét inkább az egészségügy, az oktatás finanszírozására kellett volna fordítani.

Muzsikok közt 2017.12.10. 12:12:01

Orban annyit lop amennyit akar.

A zemberek meg jó szemmel nézik, mert 2x ennyi lopás se okozna fele kárt se, mint a ballib soros kormányok.

Így én, tulajdonképp ebben az alkupozícióban, Orbán helyébe elkezdenék komolyabban lopni.

Muzsikok közt 2017.12.10. 12:16:17

'Magyarország meglehetősen aggasztó irányt vett, a jogállamiság szempontjából megroppant, amely fokozott korrupcióval párosul. Ez egy olyan toxikus kombináció, amiből lehet, hogy önerőnkből ki sem tudunk jönni - hangzott el a Transparency International Magyarország konferenciáján.'

A Soros féle TI szívesen már nyíltan behívná a szovjeteket, vagy hirdetne statáriumot, mert szerintük mi magyarok nem értünk a demokráciához.

Múhahaha

Indriq 2017.12.10. 12:17:35

@$pi$: ebbe felesleges belemenned, mert koppanni fogsz. A JEGYBANK nem finanszírozhatja az államot. Ám a kereskedelmi bankok szabadon vásárolhatnak állampapírokat (sőt, kötelező is).
Az hogy szakértőnek akarsz tűnni,nem leszel az.

monddazigazatmar 2017.12.10. 12:21:30

@HorseFucker: Tessék akkor fejtsd ki. A kamatkülönbséget ne hangoztasd, mert az teljesen hülyeség. Szóval, hol év mivel károsodik a nép, mert ügynökségek kapnak jutalákot külföldi befektetőktől?

$pi$ 2017.12.10. 12:23:50

@Indriq: "Ne hazudozzunk már. Lehet állami is a kereskedelmi bank "

Tehát azt mondod, hogy a magyar államnak elő kellene írnia, hogy a jegybank csak azoknak a kereskedelmi bankoknak adjon el kincstárjegyet, amelyekben a magyar államnak részesedése van?

$pi$ 2017.12.10. 12:25:46

@Indriq: "Ám a kereskedelmi bankok szabadon vásárolhatnak állampapírokat"

Persze. De a cikk azt követeli, hogy a pénz maradjon az államnál. Ne jusson belőle a kereskedelmi bankoknak és pénzintézeteknek. Vili?

monddazigazatmar 2017.12.10. 12:27:06

@Indriq: "kínában van konzulátusnk. De kettönk közt maradva. Valszeg a kínaiak kereték a lehetőséget és nem a magyarok rohantak utánuk."
A konzulátus nem reklámozza a befektetéseket, nem kezdi el felvilágosítani az érdeklődőket, nem intézi a papírmunkát. Nekik nem az a dolguk.

Egyébként, ha kereskedelmi bankok intézték volna, akkor azok nem kérték volna el a jutalákot szerinted?
Kuncemaci megmondta, hogy az állam a rossz gazda. Most akkor jó, ha az állam kiszervez valamilyen tevékenységet, vagy nem?

2017.12.10. 12:27:49

@HorseFucker:

Na most jól megszívattak! :D
"A kamatkülönbséget ne hangoztasd, mert az teljesen hülyeség."
Úgy kell bokszolnod, hogy hátra van kötve a kezed.
Lássuk mire mész, te soros ballib csicska! :D
Egy kis segítség: használd a fejed! :P

Muzsikok közt 2017.12.10. 12:32:22

A NER lényege, hogy vállalkozóink, politikusaink jutalékokat kapnak ha előreviszik Magyarországot.

Meg is lett az eredvénye, a ballibek által hátrahagyott határ fosból mára virágzó, irigyelt ország lett.

Azt baszakodnak itt pár száz miliárdért, amit lenyúltak a kormányközeliek, álítólag. Mind az összeset lenyúlhatták volna és utána pofán is lőhettek volna mint a ballibek, igaz?

2017.12.10. 12:34:25

@monddazigazatmar: @$pi$: @Indriq:

Picinyeim!
Örülök, hogy elreszelitek itt a fingot a nagy semmin, de hagy hívjam fel a figyelmeket arra az apróságra, hogy a nagy pénznek ebben a sztoriban, mármint ennek:
"A cégek összesen 155 milliárd forintot kaszáltak a bolton."
Semmi köze semmilyen bankhoz, jegybankhoz, állampapírhoz és semmilyen tiltott finanszírozáshoz.
De azért jó reszelést tovább! :)

monddazigazatmar 2017.12.10. 12:35:17

@MikeBoy: Előbb mondtam el, hogy a kamatkülönbség miért nem kiszámítható. Ez 5 éves biztos lekötés, nem leeht összehasonlítgatni a pillanatnyi jegybanki alapkamattal.

Leadfoil 2017.12.10. 12:35:33

Ilyenkor jut eszembe az a youtube-s video, ahol korrupt kormányhivatalnokokat kötöznek oszlopokhoz és sortűzzel végeznek velük.

monddazigazatmar 2017.12.10. 12:36:19

@MikeBoy: Azt a 155 milliárdot pedig a kötvényesek fizették ki, ugye? Igénybe vettek egy szolgáltatást, amiért fizettek. Hol károsodtak az adófizetők?

Indriq 2017.12.10. 12:44:38

@$pi$:
"Tehát azt mondod, hogy a magyar államnak elő kellene írnia, hogy a jegybank csak azoknak a kereskedelmi bankoknak adjon el kincstárjegyet, amelyekben a magyar államnak részesedése van?"
Mi a helyzet most? Név szerint meghatározta,hogy mely cégek árulhatják a letelepedési kötvényeket.

2017.12.10. 12:47:43

@monddazigazatmar:

"Ez 5 éves biztos lekötés, nem leeht összehasonlítgatni a pillanatnyi jegybanki alapkamattal. "
Nem? Is ki a tököm hasonlítja a jegybanki alapkamathoz rajtad kívül tündér egyetlen bogaram?
Szerinted a jegybanki alapkamat létezik ebben az univerzumban semmi más?
Szerinted a piacon nem létezik most 5 éves állampapír hozam?
És tavaly nem létezett meg tavaly előtt?
És, ha ezek a hozamok már akkor kisebbek voltak, mint a több évvel ezelőtt SAJNOS ROSSZUL FIXÁLT hozam, akkor mi következik ebből?
Az állam bukhat rajta vagy sem?

Indriq 2017.12.10. 12:48:22

@monddazigazatmar: ahogy az előbb is megkérdeztem valakitől,te most akkor hiszel a ballibsikek vagy nem? Vagy csak akkor ha neked kényelmes? Ovi szerint az állam jó gazda,ezért kellett beszállni a MOLba.
Arról az apróságról nem is vitázzunk, hogy az letelepedési kötvény jelen állapotában nem túl kockázatos biznisz.

mgdé 2017.12.10. 12:50:06

@Muzsikok közt:
Always Ultra NER Tóni.
Az a csodás AUNT-ben, hogy amellett, hogy szárnyas, még meglehetősen átlátszó is, s így könnyen megkülönböztethető a sima vizelet a tisztátalan egyéb nedvektől. S ez utóbbi aztán kikiáltható "siker"-nek. (Persze ehhez kell néhány média csatornamunkás sűrű igénybevétele is.)

Viszont: Szólnod kellene Tóninak, hogy - ha már -, legyen szíves, s kicsit északabbra(!) vigye előre az országot, mert bizony igaza lesz a jóindulatú faék egyszerűségű Starkoknak, a Szahara közeleg!

de let e ... 2017.12.10. 12:50:58

Hát ha bukik ez a rezsim , kevés lesz a kandeláber , hogy mindet fellógassa a nép :-(

2017.12.10. 12:55:52

@monddazigazatmar:

"Azt a 155 milliárdot pedig a kötvényesek fizették ki, ugye? Igénybe vettek egy szolgáltatást, amiért fizettek. Hol károsodtak az adófizetők? "

Csodálatos kérdés!
Ha ez a kérdés létezik, nem létezik rá válasz.
De azért elárulok neked valamit.
Ezek az emberek NEM A SZOLGÁLTATÁSÉRT fizettek fejenként 7-8 MILLIÓ Ft-ot.

monddazigazatmar 2017.12.10. 12:59:14

@MikeBoy: Nem az 5 vagy 10 éves papírokhoz képest állapították meg a kamatot hanem a jegybanki alapkamathoz. És egy ideig kevesebb volt, mint a sima állampapírral elérhető hozam. De volt benne valami kitétel, hogy min. 2%. A jegybanki alapkamat meg lement 0,9re, jelen pillanatban ezért "drágább mint a piaci"

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:02:59

@MikeBoy: "Ezek az emberek NEM A SZOLGÁLTATÁSÉRT fizettek fejenként 7-8 MILLIÓ Ft-ot."
Nem? Akkor miért?
Sőt. Ha nem ezért fizettek, hanem bármiért, akkor miben károsodtak az adófizetők?
Szóval bejött a rogáncégnek külföldről X milliárd. Ez Átlag Józsinak milyen kárt okozott?

Ja, és akkor abba ne menjünk bele, hogy a 10-20 ezer kötvényes, aki ténylegesen idejön, az lakik vlaahol, eszik valahol, vásárol dolgokat, esetleg vállalkozni kezd. Magyarán behoztak 5-10 ezer gazdag embert, aki fogyaszt.

2017.12.10. 13:05:44

@monddazigazatmar:

Gatulálok! Ezzel most sikerült levezetned, hogy miért kúrta el a magyar állam ennek a "zseniális" üzletnek ezt a részét is. No de, ha ezt eddig is tudtad, akkor miért is beszéltél mellé?

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:06:36

@Indriq:
Én speciel nem hiszem, hogy az állam rossz gazda lenne. Lehet jó is, rossz is. Attól függ, hogy ki működteti.
Amiért felhoztam, az az, hogy ha nektek van egy meggyőződésetek, hogy rossz gazda, akkor egy ilyen kiszervezés láttán miért nem tapsikoltok, miért arról beszélsz, hogy az állam saját maga meg tudta volna szervezni.
Én mellesleg kétlem. A magyar állam nem tudom milyen formában tevékenykedhetne egy idegen országban.

mgdé 2017.12.10. 13:10:47

@monddazigazatmar:
No, akkor légy szíves, mondd az igazat már, hogy Átlag Józsi is megértse:
Gazember-e a Tóni? I/N

(A válasz típusa boolean!)

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:10:50

@MikeBoy: Mit beszéltem mellé?
Per pillanat magasabb kamatot fizetnek, mint a piaci. De ezzel nem lehet számolni, mert 5 éves lekötésről van szó. Ha 2 év múlva a jegybanki alapkamat felmegy 3%ra, akkor már alacsonyabbat fognak fizetni a kötvényeseknek, mint a piaci, tehát az állam jól fog járni.
Ezért mondtam az elején, hogy ezt a részt hagyjuk, 5 éves biztos lekötés, amihez nem nyúlhatnak hozzá. Ezt hülyeség a jegybanki alapkamathoz hasonlítgatni.

2017.12.10. 13:12:33

@monddazigazatmar:

"Nem? Akkor miért?
Sőt. Ha nem ezért fizettek, hanem bármiért, akkor miben károsodtak az adófizetők? "

Lehet, hogy egy olyan dologért fizettek ennyit, ami (nevezzük így) a magyar állam "tulajdona". De közben ezért a "tulajdonért" nem a magyar államnak fizetek, hanem a közvetítőcégeknek? Te ugye szereted, ha a te cuccodat más adja el és más gazdagodik belőle.

"Ja, és akkor abba ne menjünk bele, hogy a 10-20 ezer kötvényes, aki ténylegesen idejön, az lakik vlaahol, eszik valahol, vásárol dolgokat, esetleg vállalkozni kezd. Magyarán behoztak 5-10 ezer gazdag embert, aki fogyaszt. "

Erőlködünk, erőlködünk? :D
Ha a magyar államé lett volna az a 155 milliárd bevétel, akkor talán ez nem történik meg? :D
Azért valami jobbat találjunk már ki kérlek szépen.....

1ghost 2017.12.10. 13:13:30

Tetves szarházi tolvaj fideszbanda!

Ezzel a 12 ponttal jövő tavaszra tele lehetne plakátolni az országot, hadd lássák még a legeldugottabb falvakban is, hogy milyen egy korrupt, bűnöző, tolvaj banda uralkodik a magyarok felett.

Na ezért vannak beszarva orbánék, ezért próbálják kinyírni a legnagyobb ellenzéki pártot az 50'-es évek rákosista módszereit idéző eszközökkel.

Orbánéknak és a fideszsleppnek a bukás nem szimplán a hatalom elvesztését jelenti, hanem azt, hogy a jövő karácsonyt már rács mögött töltik, vasba verve.

A fidesz a lopott vagyon megtartásáért, a felelősség vonás és a börtön elkerüléséért indul a 2018-as választásokon. Ezt vésse mindenki jól a fejébe.

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:13:43

@Én de genere Mi:
Tóni pont ugyanakkora gazember mint a politikusok általában.
Keresett egy rakat pénzt ezen, de közben az országnak nem okozott kárt.
Akkor hasonlítsuk össze a privatizációval.

Indriq 2017.12.10. 13:14:18

@monddazigazatmar: lásd szíjgyártó féle kereskedőházak. Elméletileg müködhetne jól is. Igaz, nálunk veszteséget termel.
Abban van igazad, hogy lehet jó is, rossz is. Es lehet rogán style is, azaz lefölözős.

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:17:25

@MikeBoy: "Lehet, hogy egy olyan dologért fizettek ennyit, ami (nevezzük így) a magyar állam "tulajdona". De közben ezért a "tulajdonért" nem a magyar államnak fizetek, hanem a közvetítőcégeknek? Te ugye szereted, ha a te cuccodat más adja el és más gazdagodik belőle."
Hmm. Tehát akkor az ingatlanügynök, az autókereskedő vagy bármilyen közvetítőcég is rohadjon meg?
Reklámozták. Közvetítettek. Intézték a papírokat. Ügyvédeket tartottak el. Ezeket a magyar állam hogy csinálta volna?

2017.12.10. 13:20:20

@monddazigazatmar:

Te lehet, hogy tényleg nem troll vagy, hanem nem érted.
Figyelj ide!
2016-ban az állam vett N értékű kötvényt.
Ebből K a betelepedési kötvényes volt, N-K piacos.
Ezekre a magyar állam kamatot fog fizetni.
Ezeknél a kötvényeknél a MEGKÖTÉSÜK PILLANATÁBAN LEHETETT TUDNI, HOGY A MAGYAR ÁLLAM A K-s KÖTVÉNYEKRE TÖBB KAMATOT FIZET, MINT AZ N-K-sokra, FÜGGETLENÜL ATTÓL, HOGY MI LESZ A JÖVŐBEN!

De persze leírtam már, hogy ebben a sztoriban ez kis pénz és nem releváns, de még ezt is elkúrtuk. Azért kúrtuk el, mert amikor a magyar állam fixálta a kamatot, akkor ezt úgy mondják, hogy spekulált. És rosszul spekulált....

2017.12.10. 13:22:17

@monddazigazatmar:

"Hmm. Tehát akkor az ingatlanügynök, az autókereskedő vagy bármilyen közvetítőcég is rohadjon meg?"

OMG!
Az ügynökök a jutalékot szedik le és nem a tulajdon értékét.
De itt nem jutalékot kaptak, hanem az egész az övék lett.

2017.12.10. 13:24:03

@monddazigazatmar:

"Reklámozták. Közvetítettek. Intézték a papírokat. Ügyvédeket tartottak el. Ezeket a magyar állam hogy csinálta volna? "

Megoldhatatlan probléma egy 155 milliárdos üzletnél.
Teljesen megoldhatatlan. :D
Ez egyre jobb!

1ghost 2017.12.10. 13:29:01

@monddazigazatmar:

A retkes kurva fideszes édesanyadának hazudozzál te szarházi orbánbérenc.
Itt véded a milliárdokat lopó tolvajokat, miközben honfitársaink milliói a betevő falatért küzdenek nap mint nap.

Te köpnivaló szennyalak! Nem azért gürcölünk, fizetünk adót, hogy a pénzünk a mocskos fideszfajtádat százmilliárdokkal gyarapítsa.

Reszkess te gerinctelen gazember, hogy a gazdád ne bukjon, mert kibaszottul megjárod jövőre te is.

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:36:16

@MikeBoy: "Az ügynökök a jutalékot szedik le és nem a tulajdon értékét.
De itt nem jutalékot kaptak, hanem az egész az övék lett."

Mi lett az övék?????????????????

John Doe3 2017.12.10. 13:36:21

@$pi$: Ez milyen kereskedelmi bank vajon: "Kajmán-szigeteken bejegyzett Hungary State Special Debt Fund" ? Be van Mo-on jegyezve, mint pü. szolgáltató? Nemzeti vagyon-é a kibocsátás alatt álló ák? Hogy viszonyul ez a kajmán-szigeteki cég a (gránitszilárdságú) alaptv. 38. cikk (3) és (4) bek. hez? Nehéz kérdések ezek, belátom. De csak-csak válaszolni kellene rájuk...

M_R 2017.12.10. 13:38:30

A "letelepedési biznisz" pörög tovább - csak az adminisztrációs forma változott meg - már elég csak a közvetítő off-shore céget kifizetni, nem kell "kölcsönt adni" a magyar államnak is. Továbbra is érkeznek a kínaiak, oroszok, ukránok, szírek, nigériaiak és mindenki aki fizetni tud 30-50 ezer eurót...

2017.12.10. 13:38:48

@FCUK12:

Miért nem mész már a jó tetves kurva anyádba te büdös geciszájú fideszpatkány?
Hogy szakadt volna anyádba a fejed, mikor a világra hozott egy ekkora faszfejet.

Szopkodd a csúti szarcsimbók vezíred káreszét, addig is kussban vagy!

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:39:16

@MikeBoy:
Na ja. Szóval 155 milliárdos üzletnél, mi?
Csak tudod azt össze kellett hozni, ugye?
Azért lett 155 milliárdos üzlet, mert csinálták. Ha az állam csinálja, akkor meg adott esetben nem lett volna belőle semmi.

2017.12.10. 13:39:37

@monddazigazatmar:

Szintén muzsikus fidesztroll...

2017.12.10. 13:45:40

@monddazigazatmar:

Az egész pénzt. Mit nem értesz ezen?
Olyan ez, mintha eladnád a házad de a közvetítő nem 2 százalékot kapna, hanem 100at

2017.12.10. 13:47:17

@monddazigazatmar:

Nem kellett osszehozni.
Neked tényleg fogalmad sincs, hogy itt miről van szó?

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:47:49

@MikeBoy: "Az indulás évében a piaci 4 százalék helyett olcsóbban, 2,5 százalékért, míg 2014-ben 3,7 helyett 2,2 százalékos kamatra kapott pénzt a befektetőktől a magyar állam, mivel a törvény szerint másfél százalékkal kevesebb kamat jár a kötvények után. "

Na, megnéztem. Szóval, a letelepedési kötvényre 1,5% kal kevesebb kamatot fizettek mint a piacon. Viszont volt benne egy kitétel, hogy min. 2%. Szóval 2 évig jól spekulált az állam, utána vesztett rajta. Aztán 2 év múlva mi lesz, azt senki nem tudja.

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:53:36

@MikeBoy: Ez baromság. Szerinted mégis mit kapott meg rogán a 100%ban?
A befektető megvette a kötvényt. Azt visszakapja, kamatosan. Ezért cserébe kapta a letelepesédi engedélyt. Ezért csinálta.
Ennek az egész procedúrának az intézésének a jutaléka fejenként 20ezer euró ha jól rémlik, na az ment a rogánnak.
Baszki, most okoskodhatunk, hogy ha más csinálja, akkor többet forgalmaznak-e vagy kevesebbet, illetve, hogy olcsóbban meg lehetett volna oldani-e. Biztos. Ki tudja?
Lehet, ha nagyobb a jutalékuk, akkor ötször ennyit is el tudnak adni, mert nagyobbat reklámoznak. Lehet, hogy kisebb jutalékkal a kutya nem vett volna kötvényt. A közvetítők - és most teljesen mindegy, hogy rogán, kereskedelmi bank, vagy akármilyen iroda - pénzért fognak dolgozni, ingyen nem.

Ezek az emberek kifizették a szolgáltatás díját. Rogán nem kapta meg a befektetett 300ezer eurójukat, se semmit. Jutalékot kap ezen felül.

2017.12.10. 14:12:08

@monddazigazatmar:

Egyre nagyobb hulyeségeket hordasz ossze, hogy védd ezt a szart:
1. Az nem tunt fel, hogy az államot senki nem kényszeriti az uzletbe? Attol mert két évig jok a hozamok, utána nem kell uzletelni rossz hozamokkal, hacsak nem a közvetítenek akarsz jot. Egyetlen kotvényt sem kellett volna eladni ráfizetésesen.
2. A letelepedést nem a kotvényért kapják, az egy lényegtelen mellékszál, hanem azért a 7-8 milláért, amit az ugynoknek fizetnek. Annak az értéke sokkal tobb, mint némi hitelt adni a magyar államnak néhány évre. Az az adminisztrációs költség közelében sincs annak a pénznek, amit jutalékként elkértek az ugynokok az ugyintézésért cserébe.

FCUK12 2017.12.10. 14:35:31

olyan szép egyébként látni, ahogy a balfaszok semmit nem értenek a kötvényből. az állam ugyanis NEM a vásárlóknak tartozik, hanem az offshore cégeknek. a kötvényt ugyanis ők jegyezték le, és saját kötvényt adtak a vásárlóknak. a miértet is el lehetne mesélni, de úgysem érti itt senki, ami maga egy szegénységi bizonyítvány, de balról ezt már megszoktuk :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.10. 14:37:43

@FCUK12: Magasabb kamatért mint a piaci. Te mocsok! Te mindent megvédesz amit a gazdáid mocskoskodnak?

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.12.10. 14:40:31

Egy valamit figyelmezzetek: a majdani számonkérés nem történhet meg "törvényesen", bírósági úton. Nem csak azért nem, mert addigra a fidesz-bűnszervezet az összes bírót, törvényszolgát lecseréli a saját mafia-katonáira, hanemaezért sem, mert az esetleg (nagyon esetleg) kormányra jutó ellenzék ezt nem akarja, nem meri, és nem tudja megcsinálni. Irreális, hogy ezeket valaha is bíróság ítélje el.
Ezért a számonkérést az utca népének kell végrehajtania. Hogyan? Rögtönítélő formában. A tárgyalásra semmi szükség nem lesz. A végrehajtás előtt kell egy kis kergetőzés, hogy megizzadjanak, de aztán nagyon gyorsan fütyüljön a talpuk alatt a szél! Csak akkor szedheti magát ez az ország össze, (és addig biztosan nem), ha az összes fidesz-bűnöző (tolvaj, és hazaáruló) így végzi. Mára már kiderült, hogy nincs más kiút.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.10. 14:44:30

@$pi$: Te okoskodsz, aki nem tudod mire való a valutatatalék? Te dumálsz a bankrendszerről? :-))

taga20 2017.12.10. 14:47:09

@FCUK12: te hülye vagy bazdmeg?!

taga20 2017.12.10. 14:51:40

@Látens Inszinuáció: ez fákk12 egy ritka gusztustalan fityeszféreg.

1ghost 2017.12.10. 15:03:50

@FCUK12: " az állam ugyanis NEM a vásárlóknak tartozik, hanem az offshore cégeknek. "

Te szarházi mocskos orbántroll. A retkes fideszes kurva anyádnak hazudozzál.

Az állam mindig a kötvény TULAJDONOSÁNAK tartozik, az pedig a letelepedési kötvényt vásárló külföldi személy.

mocser48 2017.12.10. 15:16:51

@FCUK12:

Migránssimogato, ez a történet a fidesz nevezetű maffia köztörvényes bűnözőiről szól. Élén soros első számú ügynökével, orbánnal.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 15:18:17

Valószínűleg igaz, de így is az ezrede Soros vagyonának.

Indriq 2017.12.10. 15:21:49

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: végül befutottál te is?
Gondolom neked mindegy ki tágítja ki a segged pénisszel, csak ne ballibsi legyen

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 15:28:53

@Indriq:

Nem. Nem erről van itt szó. El kell tűrnünk a fideszes ofsórozást, bár undorító dolog.

monddazigazatmar 2017.12.10. 15:46:29

@MikeBoy:
1. Az nem tunt fel, hogy az államot senki nem kényszeriti az uzletbe? Attol mert két évig jok a hozamok, utána nem kell uzletelni rossz hozamokkal, hacsak nem a közvetítenek akarsz jot. Egyetlen kotvényt sem kellett volna eladni ráfizetésesen.
Akkor ismét: Attól mert jelen pillanatban ez ráfizetéses attól még 5 éves a lekötés, és a következő 4 évben lehet nyereséges is. Ezt utólag lehet megmondani.

"2. A letelepedést nem a kotvényért kapják, az egy lényegtelen mellékszál, hanem azért a 7-8 milláért, amit az ugynoknek fizetnek. Annak az értéke sokkal tobb, mint némi hitelt adni a magyar államnak néhány évre. Az az adminisztrációs költség közelében sincs annak a pénznek, amit jutalékként elkértek az ugynokok az ugyintézésért cserébe."
Ez hülyeség. Azért kapják, mert az államot hitelezik. Lekötve 5 évre a banki kamat alatt 1,5%-kal. USÁba is kapsz zöldkártyát, ha egy millió dollárral odamész és befektetsz. Itt nem írja elő az állam, hogy vállalkozást kell csinálnod, az államot kell finanszírozni.

Egyébként pedig: 6-8 ezer olyan ember idejött, akinek nem volt lehetetlen letenni 70 milliót 5 évre. Ergo azért ezek vagyonos emberek. HA idejönnek letelepedni, akkor itt még mindig költeni fognak nem keveset. Csinálnak vállalkozást, munkahelyet teremtenek, fizetnek mint a katonatiszt.
Akkor még mindig ott tartunk, hogy ha Wang kifizetett 7 milliót rogánnak, és idejön céget alapítani, vesz egy lakást, vesz autót, és hozza a kis családját, akik itt laknak, esznek, isznak, fogyasztanak az miért is rossz az országnak?

monddazigazatmar 2017.12.10. 15:49:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Magasabb kamatért mint a piaci. Te mocsok! Te mindent megvédesz amit a gazdáid mocskoskodnak?"
2014ben, meg 15 ben alacsonyabb kamatért adták.

2017.12.10. 16:54:47

@monddazigazatmar:

Kérlek szépen! Ha valamihez nem értesz, ne erőltesd!
"Akkor ismét: Attól mert jelen pillanatban ez ráfizetéses attól még 5 éves a lekötés, és a következő 4 évben lehet nyereséges is. Ezt utólag lehet megmondani."
NEM! Ez nem így van, hanem így:
"A Letelepedési Magyar Államkötvények névérték alatt, ún. diszkont áron kerülnek kibocsátásra és lejáratakor a névérték kerül kifizetésre. A névérték és a diszkont ár különbözete biztosítja a jogszabályi előírások szerint számított hozamot."
www.akk.hu/hu/oldal/allampapir-forgalmazas
Ez pedig azt jelenti, hogy a mindenkori piachoz képest a MEGKÖTÉS PILLANATÁBAN MINDEN ELDŐL!
Vagyis azokra a kötvényekre, amikre kiszámolták a 20 milliárdos buktát, azokra mindenféleképpen igaz a 20 milliárdos bukta. Függetlenül attól, hogy mi volt előtte és mi lesz utána. De ezt már persze leírtam neked.....

A többivel nem tudok mit kezdeni. Ezt is leírtam már neked. A letelepedés lehetősége az érték ebben az egészben. Ez pedig a Magyar államé. És a pénzt nem ő kapja, mikor ezt árusítja, hanem az ügynök. Ez öregem korrupció és lopás.

Azzal meg már végképp nem tudok, mit kezdeni, ha ilyeneket írsz:
"HA idejönnek letelepedni, akkor itt még mindig költeni fognak nem keveset."
Ki a tökömet érdekel ez ebben a kontextusban?
1. Akkor is itt költenének, ha az ügynök értékesít és akkor is, ha nem. Vagyis egy a témától független eseménnyel próbálsz valamit maygarázni. Ugyanis senki sem mondta azt, hogy rossz, ha ezek az emberek idejönnek, hanem azt mondta, hogy az rossz, ahogy ezt a lehetőséget megadtuk nekik, mert azon buktunk.
2. Költenek...aha
index.hu/gazdasag/2016/10/04/veszik_a_letelepedesi_kotvenyt_de_letelepedni_mar_nem_akarnak/
Cukit idézek: "anélkül, hogy szándékában állna Magyarországra költözni"
Nem biztos, hogy egyáltalán képes vagy megérteni, de ez a cikk bizony arról szól, hogy mivel FENTEBB LEVEZETTEM NEKED, HOGY A PIACHOZ KÉPEST BIZTOSAN BUKTA A LETELEPEDÉSI KÖTVÉNY, EZÉRT AZ ÜGYNÖKNEK MEGÉRHETI LETELEPEDÉSI STRÓMANT ALKALMAZNI AZÉRT, HOGY AZ ÁLLAMPAPÍRPIACI HOZAM KÜLÖNBSÉGET LEFÖLÖZZE, MIKÖZBEN ÖNMAGA FINANSZÍROZZA AZ EGÉSZ KONTRAKTUST!!!
Az egész üzlet adminisztráció és egyéb költségei egyszerűen kevesebbek lesznek annál, mint az állampapírokon elérhető piac fölötti nyereség.

Indriq 2017.12.10. 17:04:19

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: áruld már el, miért kell eltűrni a fityisztől, ha a ballibsiktől nem?

Indriq 2017.12.10. 17:07:09

@monddazigazatmar: kis wang/chang/mao vagy tudja ki,nem letelepedni jön ide,hanem céget alapítani,profitot termelni,és azt hazavinni. Persze a multik ovi néphülyítése szerint gonoszok mert kiviszik a profitot. Mi a különbség?

taga20 2017.12.10. 17:11:21

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: te istenbarma, te!

ahogy olvasom, te szerinted is lopnak a fityeszes bűnözők, de felmented őket, me még nem loptak annyit, mint amennyi sorosgyörgy vagyona.

te normális vagy?

Muzsikok közt 2017.12.10. 17:15:14

én újrainítanám a kötvénybizniszt, dupla jutalékkal.

a lippsiiknek meg kell tanulniuk, mirol beszelgethetnek es mirol nem

taga20 2017.12.10. 17:18:25

@Muzsikok közt: te még a fityeszdroidok közt is ritka egy pondró vagy!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 17:53:07

@taga20:

Én mint baloldali a nemzeti kapitalizmust kiseb rosszznak tartom a nemzetkózi kapitalizmushoz képest.

taga20 2017.12.10. 17:56:13

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

haver, szerintem te má ne igyá több vodkát, me hülyébb vagy, mint hétköznap napközben:)

$pi$ 2017.12.10. 18:15:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Te barom! Az Eximbank az micsoda?"

Ne kérdezgesd, nézz utána!

taga20 2017.12.10. 18:21:08

@$pi$: szöszi, nézz utána a kamo

2017.12.10. 18:22:00

@$pi$: tessék mondani főkomcsi, minden államkincstárjegyet 150 milliárdos haszonnal értékesítenek? ráadásul előre kijelölt offshore cég az mióta pénzügyi szervezet?
tessék mondani narancsos kullancs, a 30-40%-os általános értékesítési haszonkulcs az bevett szokás? mert akkor holnaptól én is kincstárjegyet árulok, még úgy is nagy biznic, ha csak saját magamnak.

taga20 2017.12.10. 18:22:27

@$pi$: szöszi, nézz utána a kamorrának! mek foksz lepődni a hasonlóságon!

2017.12.10. 18:23:59

@taga20: ugyan, ha beérik sorost, akkor majd billgates lesz a cél.. az álkeresztény narancsos komcsiknak csak a pénz az istenük.

atyus45 2017.12.10. 18:35:28

@Kővárépítő Orbán a király a házban:
Sötét emberek fejében sötétség van.Nyalóca.

taga20 2017.12.10. 18:42:11

@okostojas007: azé így karácsony előtt azé visszavehetnének, me azé a szeretetünnepe ésatöbbi.

persze aszt vágom, hogy nem tudnak kibújni a bőrükből, de azé legalább a láccat keresztény világuk miatt nem kéne?

monddazigazatmar 2017.12.10. 18:59:27

@MikeBoy: "Ez pedig azt jelenti, hogy a mindenkori piachoz képest a MEGKÖTÉS PILLANATÁBAN MINDEN ELDŐL!"
De fél év múlva változik a piaci, mit nem értesz rajta? Mondod a magadét nagy pofával, de nem érted az egészet.
Igen, megvesz most 88-ért valamit, ami 5 év múlva 100at kap. Ez kiszámolható, hogy évi mekkora %hozam. Legyen évi 2%. Eddig vili? Ez már nem fog változni, az tény. De ha 2 év múlva a jegybanki alapkamat 5% lesz, akkor ahhoz képest ezekre még mindig 2%ot kell fizetni. Ennél érthetőbben már nem tudom elmagyarázni.

"1. Akkor is itt költenének, ha az ügynök értékesít és akkor is, ha nem." . Igen. Csak az a nem mindegy, hogy hányan. Ha az ügynök Pekingben jól végzi a munkáját, akkor jönnek hatezren, ha mondjuk az állam meghirdeti a lehetőséget a népszavában, akkor meg jönne két ember.
2. Költenek...aha
index.hu/gazdasag/2016/10/04/veszik_a_letelepedesi_kotvenyt_de_letelepedni_mar_nem_akarnak/
Cukit idézek: "anélkül, hogy szándékában állna Magyarországra költözni"
T!!!
tehát az index szerint :D:D:D kiadnak 80 milliót, de nem akarnak idejönni. Csak ha nem jönnek ide, akkor szintén az index szerint hogyhogy 20ezer fő a családegyesítés miatt. Egyesültek a családjaik Sanghajban, és jól ott maradtak? Tényleg akkora hatalmas buli az a 2%os kötvény, hogy megéri miatta kiadni jutaláknak 8 milliót (az 5 év hozamát), aztán nem idejönni?

monddazigazatmar 2017.12.10. 19:02:01

@Indriq: " kis wang/chang/mao vagy tudja ki,nem letelepedni jön ide,hanem céget alapítani,profitot termelni,és azt hazavinni."
Ez azért nem igaz, mert kis wang meg mao eddig pontosan ugyanúgy meg tudta csinálni a cégét letelepedési kötvény nélkül is. Ahhoz, hogy csináljon céget kell kétszáz rongy meg egy ügyvéd- ahogy már másik másik húszezer kínai megcsinálta.

vajdasagi 2017.12.10. 19:04:56

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Pontosabban te mint Putyin fizetett trollja minden kapcsolatot hazánk és a nyugat között gyengítenél, és minket Oroszország ölébe löknél. Ezért kommentelsz itt télen-nyáron, éjt nappallá téve.

Muzsikok közt 2017.12.10. 19:13:46

@okostojas007: Az átlagos értékesítési haszonkulcs mértéke, hogy veszik-e az árut.

Ha 1000% a haszonkulcs, s veszik, kinek mi köze hozzá?

taga20 2017.12.10. 19:18:59

@Muzsikok közt: "Ha 1000% a haszonkulcs, s veszik, kinek mi köze hozzá?"

senkinek semmi!

ember, ha ekkora fasz vagy, akkor nincs kérdésem. ha ironizálni próbálsz, akkor viszont túltoltad.

baráti üdv, taga.

taga20 2017.12.10. 19:21:27

@monddazigazatmar: mi a kurvaanyádat vergöcc muzsik?

akinek van itt egy kis sütnivalója, az röhög rajtad nyugger, és a gyagyás honfoglalás2000 barom haverjaidon.

FCUK12 2017.12.10. 19:21:53

@1ghost: csak azlrt, hogy ne halj meg hülyén, elmondom a menetét: a letelepedni szándékozó megkeresi a közvetítő céget, aki jelzi ezt az államadósságkezelő felé. a magyar állam a kötvényt az offshore cégnek adja el, aki saját kötvényét adja el a vásárlónak, így közvetlen kapcsolat az állammal nincs, csak közvetett.

látod, eltelt egy csomó év, de még mindig fingod nincs az egészről, de teli torokból tudsz okádni. érdekes viselkedés, de csak magadról állítasz ki bizonyítványt :)

Muzsikok közt 2017.12.10. 19:29:42

@taga20: például az ilyen soros györgyök 1000% haszonert le sem hajolnak

aztan meg ok vannak felhaborodva orbanek tisztesseges jutalekan

hallatlan parodia!

taga20 2017.12.10. 19:35:51

@Muzsikok közt: ha téged ez kielégít, akkor recskázz tovább haver!

én csak drukkolni tudok neked:))

u.i.: remélem te nem egy hús-vér ember vagy, hanem csak egy számítógép vírus!

monddazigazatmar 2017.12.10. 19:36:27

@taga20: Én nyugger? Figyelj már te hülye barom, olvasgassál kicsit.
Muzsik meg az anyád aki a világraszart.

taga20 2017.12.10. 19:38:55

@FCUK12: miért nem baszod meg má az anyádat, vagy legalább a gecit?

te mennyiért nyomod ezt a szart? mondd má meg!

hétfőre ki szeretnélek bérelni, mennyi a tarifád?

a gecit kéne ekézned egész nap, mennyiért vállalod?

taga20 2017.12.10. 19:41:36

@monddazigazatmar: "Én nyugger?"

te undorító féreg, akkor viselkedj úgy!

mi a faszt önérzeteskecc, mikor mindennap a geci gazdád fekáliáját hányod ide!

2017.12.10. 19:44:29

@monddazigazatmar:

"De ha 2 év múlva a jegybanki alapkamat 5% lesz, akkor ahhoz képest ezekre még mindig 2%ot kell fizetni. Ennél érthetőbben már nem tudom elmagyarázni.
"

Istenem, hogy te olyan hülye vagy, hogy arra már nincsenek szavak!
A 2014-55-16-17-ben 2 %-os letelepedéskötvényeket kell összehasonlítani az azonos évi jóval olcsóbb fix piaci kötvényekkel értsd már meg az isten szerelmére! :D
A kettő között van 20 milliárd kamatkülönbözet, amihez semmi köze annak, hogy mekkora lesz az alapkamat holnap vagy holnapután. Ezt a pénzt az állam akkor is elbukta, ha 5-10-15% lesz az alapkamat 2018-ban, de akkor is, ha -5%.
TE TÉNYLEG NEM ÉRTED? :DDDDDD

"Tényleg akkora hatalmas buli az a 2%os kötvény, hogy megéri miatta kiadni jutaláknak 8 milliót (az 5 év hozamát), aztán nem idejönni? "
Ezt a másikat sem érteted meg, ugye? Leírtam, hogy nem biztos, hogy megérted, és lőn. Itt ugyanis senki nem ad jutalékot senkinek.
"EZÉRT AZ ÜGYNÖKNEK MEGÉRHETI LETELEPEDÉSI STRÓMANT ALKALMAZNI AZÉRT, HOGY AZ ÁLLAMPAPÍRPIACI HOZAM KÜLÖNBSÉGET LEFÖLÖZZE, MIKÖZBEN ÖNMAGA FINANSZÍROZZA AZ EGÉSZ KONTRAKTUST"
Na ízlelgesd, hogy itt miről van szó és értsd meg, mit jelent az "ÖNMAGA" szó. De azért röviden kifejtem. Senki nem fizet ki 8 millát, mivel nincs rá szükség, hisz valójában senki nem akar idejönni.
Viszont erre érdemes ráhajtani:
"a 300 ezer eurós össznévértékű csomagot 271 ezerért)"
Kap 271 ezer EUR-ért egy kötvényt AZ ÜGYNÖK, amit azonnal el tud adni 290-295 ezer körül a piacon. Ez a piaci rés, amiről itt beszélünk neked.
Cserébe a kb. 20-25 ezer EUR-ért nincs más dolga, mint találni valakit, aki úgy tesz, mintha le akarni itt telepedni, elintézni a papírokat és meg is van.

taga20 2017.12.10. 19:46:02

@monddazigazatmar: te utolsó tróger, neked nincs semmi bajod avval, hogy a fityeszmaffia 150csilliárdot lenyúlt, és eszt bazdmeg nekünk/neked kell visszafizetni!

1ghost 2017.12.10. 20:02:46

@FCUK12: Te idióta fasz! Látszik, hogy segghülye orbánbérenc vagy, lila gőzöd nincs a pénzpiac működéséről.
Ha ugyanis magánszemélyként megbízom a bankomat állampapírvásárlásra, akkor én ugyanúgy nem kerülök kapcsolatba az állammal te címeres ökör.
Normál esetben az állam és a magánszmély közé mindig ékelődik valamelyik pénzpiaci szereplő.

Kivéve a letelepedési kötvényt: ott rogánék offshorcégei alkották a pénzpiaci szereplőt gennyesre lopva magukat, hogy rohadnál meg velük együtt.

1ghost 2017.12.10. 20:04:33

A letelepedési kötvény a gyakorlatban annyit tesz, hogy az állam 172 milliárd forint névértékű államkötvény-értékesítéséhez 50 milliárd forintos marketing- és egyéb költség társul.

A konstrukciót éppen e miatt a 29 százalékos haszonkulcs miatt kritizálják, mivel a korábbi dollárkötvény-kibocsátások alkalmával a globális szereplők – a Goldman Sachs vagy a Deutsche Bank – mindezt például 0,2–0,3 százalékos haszonkulcs mellett bonyolították le.

Na ilyen mocskos, szarházi kormánya van per pillanat a hazának.

FCUK12 2017.12.10. 20:19:09

@1ghost: az se igaz amit kérdezel, de azt tényleg csak zárójelben teszem hozzá, hogy amikor a kötvényprogram kezdődött, épp nem adtunk ki devizakötvényt, ugyanis nem volt rá kereslet. tehát nincs mivel összehasonlítani a kamatot :) de nyomjad a rizsát, irtó jól szórakozik mindenki, akinek csak egy agysejttel is több van mint neked, vagyis ebben az országban rajtad kívül mindenki :)

1ghost 2017.12.10. 20:30:18

@FCUK12:

Te szarházi fidesztroll! Összevissza hazudsz, hogy védd a tolvaj korrupt, gazdádat, de már nem sokáig teheted.

A 0.2-0.3 kamatmarge pedig standard, melynek volatilitása még pénzpiaci pánik idején sem nagy, ergo rogánék a szokásos tranzakciós költség cirka 150 szeresével dolgoztak, hogy rohadnátok meg ti szarházi gazemberek.

2017.12.10. 20:33:16

@Muzsikok közt: látom, halvány lila gőzöd sincs róla, hogy miről szól és hogy működik a letelepedési kötvény. Talán utánanéztél volna, nem írnál ekkora hülyeséget.

monddazigazatmar 2017.12.10. 20:48:10

@MikeBoy: "A 2014-55-16-17-ben 2 %-os letelepedéskötvényeket kell összehasonlítani az azonos évi jóval olcsóbb fix piaci kötvényekkel értsd már meg az isten szerelmére! :D"
Próbáld meg értelmezni azt amit belinkeltem.
"A letelepedési kötvényprogram 2013 júniusában kezdődött, és eleinte valóban megérte az államnak ez a konstrukció. Az indulás évében a piaci 4 százalék helyett olcsóbban, 2,5 százalékért, míg 2014-ben 3,7 helyett 2,2 százalékos kamatra kapott pénzt a befektetőktől a magyar állam, mivel a törvény szerint másfél százalékkal kevesebb kamat jár a kötvények után. Tavaly tovább csökkentek a hozamszintek, és életbe lépett a jogszabályba fektetett kétszázalékos kamatgarancia. Tavaly a Bloomberg adatai szerint az éves átlagos hozamszint 1,35 százalékra csökkent, amely idén brutálisan zuhant, októberig az átlagos kamatszint 0,58 százalékra olvadt. "
Tessék. Tehát, két évig jobban járt az állam, per pillanat rosszabbul jár. Ha folytatódik a program ugyanígy, akkor 2 év múlva ismét lehet, hogy jobban jár az állam azzal, ha letelepesési kötvényt ad el. Másfél %-kal kevesebbet fizet a letelepedésire, mit a sima piacira. Kivéve, ha a kamat 2% alatt van. Azt meg tudod állípítani, hogy 2014ben indított letelepedésivel mennyivel járt jobban, hogy a 2017ben indítottal mennyivel jár rosszabbul, de hogy 19 ben mi lesz azt nem tudod előre kiszámolni.

"Cserébe a kb. 20-25 ezer EUR-ért nincs más dolga, mint találni valakit, aki úgy tesz, mintha le akarni itt telepedni, elintézni a papírokat és meg is van."
Tehát szerinted ide senki nem akart jönni, megvették 271en a kötvényt aztán eladták azonnal 290en. Érdekes elgondolás. És mi volt 2013ban, 2014ben, 2015ben amikor konkrétan kevesebb kamatot kaptak rá 1,5%kal. Akkor még jöttek a kínaiak? Rogánék rábasztak 3 éven keresztül 3000 db csomag esetén?
Akkor hogy jön a képbe a családegyesítés által kiadott másik tizenezer engedély?

monddazigazatmar 2017.12.10. 20:49:48

@taga20: Már megint kitől nyúlt le pénzt a maffia?

2017.12.10. 21:00:00

@monddazigazatmar:

Ember! Hányszor írjam le neked? :D

"Tessék. Tehát, két évig jobban járt az állam, per pillanat rosszabbul jár. Ha folytatódik a program ugyanígy, akkor 2 év múlva ismét lehet, hogy jobban jár az állam azzal, ha letelepeDési kötvényt ad el."
NINCS ÖSSZEFÜGGÉS A KÖZÖTT, HOGY AZ EGYIK ÉVBEN JÓL JÁR AZ ÁLLAM, MÍG A MÁSIKBAN ROSSZUL. AZ ÁLLAMOT SENKI NEM KÉNYSZERÍTI ARRA, HOGY LETELEPEDÉSI KÖTVÉNYT ADJON EL ÚGY, HOGY ROSSZUL JÁR!
SENKI, SENKI, SENKI, SENKI! AZ ÁLLAM MEGTEHETI, HOGY CSAK ÚGY AD EL LETELEPEDÉSI KÖTVÉNYT, HOGY JÓL JÁRJON. ÚGY SEMMI ÉRTELME ELADNI, HOGY ROSSZUL JÁR, DE MEGTETTE 3 ÉVEN KERESZTÜL ÉS BUKOTT 20 MILLIÁRDOT.
Én már több időt erre a hülyeségre nem szánnék és javaslom te se erőltesd, mert ez borzalom, amit művelsz.

"Tehát szerinted ide senki nem akart jönni, megvették 271en a kötvényt aztán eladták azonnal 290en. Érdekes elgondolás"
NEM!
Ezt senki nem állította. csak te blöffölöd be!
Az állítás az, hogy ebben a hozamkörnyezetben már ezt is megéri ezeknek a cégeknek megtenni és simán megcsapolják ezzel a Magyar államot. A történet első felében az volt tuti nyereségük és most is az, ha valaki úgy állít be hozzájuk, hogy fizet a letelepedésért egy rakás pénzt. Ez mindig tuti üzlet lesz, akár mennyi is a hozama a kötvényeknek. mert ez ingyen pénz.

taga20 2017.12.10. 21:00:23

@monddazigazatmar:
senkitől dalmanéni, senkitől! minden überfasza, tessék meginni a cukrostejet, asztán szunya!

te tényleg ekkora állat vagy?

taga20 2017.12.10. 21:01:56

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

na látod én is eszt mondom!

te viszont minden nap sántakutya!:))

Muzsikok közt 2017.12.10. 21:11:38

Naponta tizmilliardos megtakaritast jelent a magyar nepnek, hogy Orban megved minket a kufarok tamadasaitol.

A tobbi part egymast taposva igyekszik a kufar soros penztarcajahoz dorgolozni, az pedig tudhatjuk, hogy sorosnak nem jo tartozni.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 21:18:38

@taga20:

Még sose senki s etudott engem sarokba szorítani, pedig az Alapítvánnyal külön ügyosztály foglalkozik velem.

taga20 2017.12.10. 21:37:07

@Muzsikok közt: gondolom a jézuskától aszt kérted, hogy vigye el az ördög sorosgyörgyöt:)

Muzsikok közt 2017.12.10. 21:42:13

@taga20: Orbann mar soros elott is megvedett minket a kufaroktol, amikor kiikergette az IMFt es megemelte a bankadot.

Es soros utan is megteszi majd. A magyar jolet orbantol fugg. Nem lenne koteles a szabadidejeben is azt vedeni.

monddazigazatmar 2017.12.10. 21:44:04

@MikeBoy: "NINCS ÖSSZEFÜGGÉS A KÖZÖTT, HOGY AZ EGYIK ÉVBEN JÓL JÁR AZ ÁLLAM, MÍG A MÁSIKBAN ROSSZUL. AZ ÁLLAMOT SENKI NEM KÉNYSZERÍTI ARRA, HOGY LETELEPEDÉSI KÖTVÉNYT ADJON EL ÚGY, HOGY ROSSZUL JÁR!"
Na, erre mondtam, hogy ennek vannak más aspektusai is. Hogy csak idejön a gazdag ember, beköltözik, fogyaszt, lakik vásárol, céget csinál. Az utolsó évben ment le annyira a hozam, hogy az ténylegesen érezhető ráfizetés. Ekkor jött Varga, aki mondta, hogy tulajdonképpen már nincs szükség ezekre a kötvényekre, és abbahagyják a programot.

Viszont simán benne lehet a pakliban, hogy 2019ben ismét értelme lesz újrakezdeni.

Te írtad ezt, hogy nem jön senki, csak találnak valakiket akik a nevüket adja hozzá. Erre mondtam, hogy érdekes megközelítés, még az is lehet, hogy van vagy volt is ilyen. Mivel nem tudom, hogy milyen biztosítékok vannak egy ilyen szerződésben, elképzelhető, bár ha csak 2 sor ott van, hogy nem továbbadható, akkor már nincs értelme. Mindenesetre sehol nem olvastam ilyen esetekről, csak tőled először.

Ha pedig az a tuti üzlet, hogy egy kínai odamegy és fizet egy rakat pénzt ezért, akkor azzal megint ott vagyunk, hogy az állam nem lett megkárosítva. Persze, erre jössz azzal, hogyha az állam magának intézte volna a bizniszt akkor biztos olcsóbban tudta volna megoldani, és az is az állam zsebében maradt volna. Én meg jövök azzal, hogy az állam lehet, hogy szarabbul, kisebb hatékonysággal esetleg drágábban csinálta volna meg.

De maradjunk abban, hogy nyilván marha jó üzlet volt ez a rogánnak. Mert a kínai a rogánnak fizetett valamiért. Azért mennyivel humánusabb, hogy a kínai pénzét teszi el, mint amikor szétprivatizálták az országot, és fillérekért eladták a vagyont. Az fájt az országnak.

taga20 2017.12.10. 21:56:46

@Muzsikok közt: "Nem lenne koteles a szabadidejeben is azt vedeni."

de hát most ő a soros!:)

ja és!

www.youtube.com/watch?v=XJLPj7v0EFc

Megkúrt úrfi a látens heteroszexuális vezérüszü 2017.12.10. 22:03:54

Itt vagyok itt vagyok, megszakértem ezt a témát is, ha már nem tudom tagát megdugni mert 1ghost nem engedi ki a szájából a pélóm.

Muzsikok közt 2017.12.10. 22:04:31

@taga20: Magyarorszag sorsa nem vicc targya, Orban komolyan veszi.

En mint liberalis demokrata azt mondom, Soros jojjon haza, mondja el az erveit, szalljon be a miniszterelnoki harcba.

Ne gyava szarkent viselkedjen, ne az alapitvanyos gyerekeket kuldje a vermezore, hanem jojjon ki a hora!

taga20 2017.12.10. 22:06:49

@Megkúrt úrfi a látens heteroszexuális vezérüszü:

te homár vagy haver? meséjj ki rontott meg? csak nem a papbácsi?:)))

taga20 2017.12.10. 22:09:17

@Muzsikok közt: én, mint illiberális demokrata aszt mondom, hogy pávatáncoljon, mint a csútigeci, és 110%-os migráns simogató lesz az országnépe!

Megkúrt úrfi a látens heteroszexuális vezérüszü 2017.12.10. 22:11:48

@taga20: nem rontott meg senki, ez úgy volt, h először üldöztek, aztán egyre elfogadottabb lett, végül pedig kötelezővé tették

taga20 2017.12.10. 22:15:28

@Megkúrt úrfi a látens heteroszexuális vezérüszü:

és mondd! ti egymás ánuszrózsáját kényeztetitek, vagy ez csak olyan virtuálisdolog a fityesznél?:))

monddazigazatmar 2017.12.10. 22:22:10

@taga20: Nem gondolod, hogy túlzottan nagy figyelmet szentesz mindenféle seggeknek? Folyamatosan az jár a fejedben. Nem gáz, hogy buzi vagy, csak gusztustalan

taga20 2017.12.10. 22:26:49

@monddazigazatmar: mi abban a gusztustalan, ha homár az ember, ha a jóisten ilyennek teremtette?

egyébként, ti együtt dugtok megkúrt úrfival, hogy így bevédted?

elég gusztustalan állatok vagytok, ne reklámozd má! csinájjátok a négyfalközött:)))

1ghost 2017.12.10. 22:53:08

@monddazigazatmar:

Na mi van te szarházi fideszbűnöző? Azt hiszed, ha látástól vakulásig próbálod mentegetni a tolvaj bandádat, akkor a rogán ad neked is néhány garast?

Muzsikok közt 2017.12.10. 22:58:12

Orban napirendje az utobbi 20 evben napi 4kor keles, olvasas, futas uszas aztan reggeli. 6kor mar az allamot kepviseli es ez igy megy ejjel 12ig. Ez a szanvedelye, a modern Magyarorszag, amit mar felig ki is epitett, de 2030ra tervezte befejezni.

Ha a rendszervaltas ota csak Orban lett volna, mar be is fejezodott volna a reform, az uj reformkor.

nekemnemond 2017.12.11. 08:12:23

@Muzsikok közt: Bizony így van!
Azt azért elfelejtetted közölni, hogy a reggeli futás is, az ország javát hivatott szolgálni.
Mégpedig azért, mert ilyenkor, a román határtól, a horvát határig bezárólag, minden migránst, személyesen ő kerget vissza az anyjába.

monddazigazatmar 2017.12.11. 11:39:14

@taga20: Te álmodozol folyamatosan férfiseggekről, nem én.
"mi abban a gusztustalan, ha homár az ember, ha a jóisten ilyennek teremtette?"
Attól még nekem lehet gusztustalan nem?
süti beállítások módosítása