B1 blogcsalád



Eszetlen pénzt szakított a Rogán-kör a letelepedési kötvényeken

2017. december 09. - nickgrabowszki

12 tény, amit mindenkinek tudnia kell a Fidesz közpénzlenyúló gépezetéről.rog.jpeg

A Magyar Nemzet megszerezteBevándorlási és Menekültügyi Hivataltól a lezárult letelepedési kötvényprogram végleges adatait. Eszerint

1. 6585 bevándorlónak jegyeztek le állampapírt a közvetítővállalkozások.

2. A családegyesítéssel együtt 19 885 bevándorlónak adott letelepedési engedélyt az Orbán-kormány.

3. A közvetítőcégeket egy kivétellel adóparadicsomokban jegyezték be.

4. A cégek összesen 155 milliárd forintot kaszáltak a bolton.

5. Ez a pénz mind a magyar államé lehetett volna, ha nem iktat be közvetítőket.

6. A kötvények kamatai és a piaci kamatok közötti különbözeten a magyar állam közvetlenül is 20 milliárd forintot bukott.

7. A Rogánhoz és Habonyhoz köthető ügyvéd, Kosik Kristóf cége ügyfelenként ötezer eurót nyert.

8. Ami összesen tízmilliárd forint. 

9. Így összesen 165 milliárd forintot kasszírozott a Rogán-Habony kör a letelepedési kötvénybizniszen.

10. A külföldiek 78 százalékát egyetlen cég, a Kajmán-szigeteken bejegyzett Hungary State Special Debt Fund hozta be, amelyik a kínai piacot kapta meg.

11. A cég az engedélyt átadta egy hasonló nevű hongkongi vállalkozásnak, amelyiknek 3, a Brit Virgin-szigeteken bejegyzett offshore cég a tulajdonosa.

12. Az engedélyeket nem a kormány, hanem az Országgyűlés - akkor Rogán által vezetett - gazdasági bizottsága osztotta, amelyik jogilag nem vonható felelősségre, tehát még 1 kormányváltás után is megkérdezheti Rogán, hogy

közöd?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5013465883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1ghost 2017.12.10. 13:13:30

Tetves szarházi tolvaj fideszbanda!

Ezzel a 12 ponttal jövő tavaszra tele lehetne plakátolni az országot, hadd lássák még a legeldugottabb falvakban is, hogy milyen egy korrupt, bűnöző, tolvaj banda uralkodik a magyarok felett.

Na ezért vannak beszarva orbánék, ezért próbálják kinyírni a legnagyobb ellenzéki pártot az 50'-es évek rákosista módszereit idéző eszközökkel.

Orbánéknak és a fideszsleppnek a bukás nem szimplán a hatalom elvesztését jelenti, hanem azt, hogy a jövő karácsonyt már rács mögött töltik, vasba verve.

A fidesz a lopott vagyon megtartásáért, a felelősség vonás és a börtön elkerüléséért indul a 2018-as választásokon. Ezt vésse mindenki jól a fejébe.

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:13:43

@Én de genere Mi:
Tóni pont ugyanakkora gazember mint a politikusok általában.
Keresett egy rakat pénzt ezen, de közben az országnak nem okozott kárt.
Akkor hasonlítsuk össze a privatizációval.

Indriq 2017.12.10. 13:14:18

@monddazigazatmar: lásd szíjgyártó féle kereskedőházak. Elméletileg müködhetne jól is. Igaz, nálunk veszteséget termel.
Abban van igazad, hogy lehet jó is, rossz is. Es lehet rogán style is, azaz lefölözős.

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:17:25

@MikeBoy: "Lehet, hogy egy olyan dologért fizettek ennyit, ami (nevezzük így) a magyar állam "tulajdona". De közben ezért a "tulajdonért" nem a magyar államnak fizetek, hanem a közvetítőcégeknek? Te ugye szereted, ha a te cuccodat más adja el és más gazdagodik belőle."
Hmm. Tehát akkor az ingatlanügynök, az autókereskedő vagy bármilyen közvetítőcég is rohadjon meg?
Reklámozták. Közvetítettek. Intézték a papírokat. Ügyvédeket tartottak el. Ezeket a magyar állam hogy csinálta volna?

2017.12.10. 13:20:20

@monddazigazatmar:

Te lehet, hogy tényleg nem troll vagy, hanem nem érted.
Figyelj ide!
2016-ban az állam vett N értékű kötvényt.
Ebből K a betelepedési kötvényes volt, N-K piacos.
Ezekre a magyar állam kamatot fog fizetni.
Ezeknél a kötvényeknél a MEGKÖTÉSÜK PILLANATÁBAN LEHETETT TUDNI, HOGY A MAGYAR ÁLLAM A K-s KÖTVÉNYEKRE TÖBB KAMATOT FIZET, MINT AZ N-K-sokra, FÜGGETLENÜL ATTÓL, HOGY MI LESZ A JÖVŐBEN!

De persze leírtam már, hogy ebben a sztoriban ez kis pénz és nem releváns, de még ezt is elkúrtuk. Azért kúrtuk el, mert amikor a magyar állam fixálta a kamatot, akkor ezt úgy mondják, hogy spekulált. És rosszul spekulált....

2017.12.10. 13:22:17

@monddazigazatmar:

"Hmm. Tehát akkor az ingatlanügynök, az autókereskedő vagy bármilyen közvetítőcég is rohadjon meg?"

OMG!
Az ügynökök a jutalékot szedik le és nem a tulajdon értékét.
De itt nem jutalékot kaptak, hanem az egész az övék lett.

2017.12.10. 13:24:03

@monddazigazatmar:

"Reklámozták. Közvetítettek. Intézték a papírokat. Ügyvédeket tartottak el. Ezeket a magyar állam hogy csinálta volna? "

Megoldhatatlan probléma egy 155 milliárdos üzletnél.
Teljesen megoldhatatlan. :D
Ez egyre jobb!

1ghost 2017.12.10. 13:29:01

@monddazigazatmar:

A retkes kurva fideszes édesanyadának hazudozzál te szarházi orbánbérenc.
Itt véded a milliárdokat lopó tolvajokat, miközben honfitársaink milliói a betevő falatért küzdenek nap mint nap.

Te köpnivaló szennyalak! Nem azért gürcölünk, fizetünk adót, hogy a pénzünk a mocskos fideszfajtádat százmilliárdokkal gyarapítsa.

Reszkess te gerinctelen gazember, hogy a gazdád ne bukjon, mert kibaszottul megjárod jövőre te is.

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:36:16

@MikeBoy: "Az ügynökök a jutalékot szedik le és nem a tulajdon értékét.
De itt nem jutalékot kaptak, hanem az egész az övék lett."

Mi lett az övék?????????????????

John Doe3 2017.12.10. 13:36:21

@$pi$: Ez milyen kereskedelmi bank vajon: "Kajmán-szigeteken bejegyzett Hungary State Special Debt Fund" ? Be van Mo-on jegyezve, mint pü. szolgáltató? Nemzeti vagyon-é a kibocsátás alatt álló ák? Hogy viszonyul ez a kajmán-szigeteki cég a (gránitszilárdságú) alaptv. 38. cikk (3) és (4) bek. hez? Nehéz kérdések ezek, belátom. De csak-csak válaszolni kellene rájuk...

M_R 2017.12.10. 13:38:30

A "letelepedési biznisz" pörög tovább - csak az adminisztrációs forma változott meg - már elég csak a közvetítő off-shore céget kifizetni, nem kell "kölcsönt adni" a magyar államnak is. Továbbra is érkeznek a kínaiak, oroszok, ukránok, szírek, nigériaiak és mindenki aki fizetni tud 30-50 ezer eurót...

2017.12.10. 13:38:48

@FCUK12:

Miért nem mész már a jó tetves kurva anyádba te büdös geciszájú fideszpatkány?
Hogy szakadt volna anyádba a fejed, mikor a világra hozott egy ekkora faszfejet.

Szopkodd a csúti szarcsimbók vezíred káreszét, addig is kussban vagy!

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:39:16

@MikeBoy:
Na ja. Szóval 155 milliárdos üzletnél, mi?
Csak tudod azt össze kellett hozni, ugye?
Azért lett 155 milliárdos üzlet, mert csinálták. Ha az állam csinálja, akkor meg adott esetben nem lett volna belőle semmi.

2017.12.10. 13:39:37

@monddazigazatmar:

Szintén muzsikus fidesztroll...

2017.12.10. 13:45:40

@monddazigazatmar:

Az egész pénzt. Mit nem értesz ezen?
Olyan ez, mintha eladnád a házad de a közvetítő nem 2 százalékot kapna, hanem 100at

2017.12.10. 13:47:17

@monddazigazatmar:

Nem kellett osszehozni.
Neked tényleg fogalmad sincs, hogy itt miről van szó?

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:47:49

@MikeBoy: "Az indulás évében a piaci 4 százalék helyett olcsóbban, 2,5 százalékért, míg 2014-ben 3,7 helyett 2,2 százalékos kamatra kapott pénzt a befektetőktől a magyar állam, mivel a törvény szerint másfél százalékkal kevesebb kamat jár a kötvények után. "

Na, megnéztem. Szóval, a letelepedési kötvényre 1,5% kal kevesebb kamatot fizettek mint a piacon. Viszont volt benne egy kitétel, hogy min. 2%. Szóval 2 évig jól spekulált az állam, utána vesztett rajta. Aztán 2 év múlva mi lesz, azt senki nem tudja.

monddazigazatmar 2017.12.10. 13:53:36

@MikeBoy: Ez baromság. Szerinted mégis mit kapott meg rogán a 100%ban?
A befektető megvette a kötvényt. Azt visszakapja, kamatosan. Ezért cserébe kapta a letelepesédi engedélyt. Ezért csinálta.
Ennek az egész procedúrának az intézésének a jutaléka fejenként 20ezer euró ha jól rémlik, na az ment a rogánnak.
Baszki, most okoskodhatunk, hogy ha más csinálja, akkor többet forgalmaznak-e vagy kevesebbet, illetve, hogy olcsóbban meg lehetett volna oldani-e. Biztos. Ki tudja?
Lehet, ha nagyobb a jutalékuk, akkor ötször ennyit is el tudnak adni, mert nagyobbat reklámoznak. Lehet, hogy kisebb jutalékkal a kutya nem vett volna kötvényt. A közvetítők - és most teljesen mindegy, hogy rogán, kereskedelmi bank, vagy akármilyen iroda - pénzért fognak dolgozni, ingyen nem.

Ezek az emberek kifizették a szolgáltatás díját. Rogán nem kapta meg a befektetett 300ezer eurójukat, se semmit. Jutalékot kap ezen felül.

2017.12.10. 14:12:08

@monddazigazatmar:

Egyre nagyobb hulyeségeket hordasz ossze, hogy védd ezt a szart:
1. Az nem tunt fel, hogy az államot senki nem kényszeriti az uzletbe? Attol mert két évig jok a hozamok, utána nem kell uzletelni rossz hozamokkal, hacsak nem a közvetítenek akarsz jot. Egyetlen kotvényt sem kellett volna eladni ráfizetésesen.
2. A letelepedést nem a kotvényért kapják, az egy lényegtelen mellékszál, hanem azért a 7-8 milláért, amit az ugynoknek fizetnek. Annak az értéke sokkal tobb, mint némi hitelt adni a magyar államnak néhány évre. Az az adminisztrációs költség közelében sincs annak a pénznek, amit jutalékként elkértek az ugynokok az ugyintézésért cserébe.

FCUK12 2017.12.10. 14:35:31

olyan szép egyébként látni, ahogy a balfaszok semmit nem értenek a kötvényből. az állam ugyanis NEM a vásárlóknak tartozik, hanem az offshore cégeknek. a kötvényt ugyanis ők jegyezték le, és saját kötvényt adtak a vásárlóknak. a miértet is el lehetne mesélni, de úgysem érti itt senki, ami maga egy szegénységi bizonyítvány, de balról ezt már megszoktuk :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.10. 14:37:43

@FCUK12: Magasabb kamatért mint a piaci. Te mocsok! Te mindent megvédesz amit a gazdáid mocskoskodnak?

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.12.10. 14:40:31

Egy valamit figyelmezzetek: a majdani számonkérés nem történhet meg "törvényesen", bírósági úton. Nem csak azért nem, mert addigra a fidesz-bűnszervezet az összes bírót, törvényszolgát lecseréli a saját mafia-katonáira, hanemaezért sem, mert az esetleg (nagyon esetleg) kormányra jutó ellenzék ezt nem akarja, nem meri, és nem tudja megcsinálni. Irreális, hogy ezeket valaha is bíróság ítélje el.
Ezért a számonkérést az utca népének kell végrehajtania. Hogyan? Rögtönítélő formában. A tárgyalásra semmi szükség nem lesz. A végrehajtás előtt kell egy kis kergetőzés, hogy megizzadjanak, de aztán nagyon gyorsan fütyüljön a talpuk alatt a szél! Csak akkor szedheti magát ez az ország össze, (és addig biztosan nem), ha az összes fidesz-bűnöző (tolvaj, és hazaáruló) így végzi. Mára már kiderült, hogy nincs más kiút.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.12.10. 14:44:30

@$pi$: Te okoskodsz, aki nem tudod mire való a valutatatalék? Te dumálsz a bankrendszerről? :-))

taga20 2017.12.10. 14:47:09

@FCUK12: te hülye vagy bazdmeg?!

taga20 2017.12.10. 14:51:40

@Látens Inszinuáció: ez fákk12 egy ritka gusztustalan fityeszféreg.

1ghost 2017.12.10. 15:03:50

@FCUK12: " az állam ugyanis NEM a vásárlóknak tartozik, hanem az offshore cégeknek. "

Te szarházi mocskos orbántroll. A retkes fideszes kurva anyádnak hazudozzál.

Az állam mindig a kötvény TULAJDONOSÁNAK tartozik, az pedig a letelepedési kötvényt vásárló külföldi személy.

mocser48 2017.12.10. 15:16:51

@FCUK12:

Migránssimogato, ez a történet a fidesz nevezetű maffia köztörvényes bűnözőiről szól. Élén soros első számú ügynökével, orbánnal.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 15:18:17

Valószínűleg igaz, de így is az ezrede Soros vagyonának.

Indriq 2017.12.10. 15:21:49

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: végül befutottál te is?
Gondolom neked mindegy ki tágítja ki a segged pénisszel, csak ne ballibsi legyen

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 15:28:53

@Indriq:

Nem. Nem erről van itt szó. El kell tűrnünk a fideszes ofsórozást, bár undorító dolog.

monddazigazatmar 2017.12.10. 15:46:29

@MikeBoy:
1. Az nem tunt fel, hogy az államot senki nem kényszeriti az uzletbe? Attol mert két évig jok a hozamok, utána nem kell uzletelni rossz hozamokkal, hacsak nem a közvetítenek akarsz jot. Egyetlen kotvényt sem kellett volna eladni ráfizetésesen.
Akkor ismét: Attól mert jelen pillanatban ez ráfizetéses attól még 5 éves a lekötés, és a következő 4 évben lehet nyereséges is. Ezt utólag lehet megmondani.

"2. A letelepedést nem a kotvényért kapják, az egy lényegtelen mellékszál, hanem azért a 7-8 milláért, amit az ugynoknek fizetnek. Annak az értéke sokkal tobb, mint némi hitelt adni a magyar államnak néhány évre. Az az adminisztrációs költség közelében sincs annak a pénznek, amit jutalékként elkértek az ugynokok az ugyintézésért cserébe."
Ez hülyeség. Azért kapják, mert az államot hitelezik. Lekötve 5 évre a banki kamat alatt 1,5%-kal. USÁba is kapsz zöldkártyát, ha egy millió dollárral odamész és befektetsz. Itt nem írja elő az állam, hogy vállalkozást kell csinálnod, az államot kell finanszírozni.

Egyébként pedig: 6-8 ezer olyan ember idejött, akinek nem volt lehetetlen letenni 70 milliót 5 évre. Ergo azért ezek vagyonos emberek. HA idejönnek letelepedni, akkor itt még mindig költeni fognak nem keveset. Csinálnak vállalkozást, munkahelyet teremtenek, fizetnek mint a katonatiszt.
Akkor még mindig ott tartunk, hogy ha Wang kifizetett 7 milliót rogánnak, és idejön céget alapítani, vesz egy lakást, vesz autót, és hozza a kis családját, akik itt laknak, esznek, isznak, fogyasztanak az miért is rossz az országnak?

monddazigazatmar 2017.12.10. 15:49:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Magasabb kamatért mint a piaci. Te mocsok! Te mindent megvédesz amit a gazdáid mocskoskodnak?"
2014ben, meg 15 ben alacsonyabb kamatért adták.

2017.12.10. 16:54:47

@monddazigazatmar:

Kérlek szépen! Ha valamihez nem értesz, ne erőltesd!
"Akkor ismét: Attól mert jelen pillanatban ez ráfizetéses attól még 5 éves a lekötés, és a következő 4 évben lehet nyereséges is. Ezt utólag lehet megmondani."
NEM! Ez nem így van, hanem így:
"A Letelepedési Magyar Államkötvények névérték alatt, ún. diszkont áron kerülnek kibocsátásra és lejáratakor a névérték kerül kifizetésre. A névérték és a diszkont ár különbözete biztosítja a jogszabályi előírások szerint számított hozamot."
www.akk.hu/hu/oldal/allampapir-forgalmazas
Ez pedig azt jelenti, hogy a mindenkori piachoz képest a MEGKÖTÉS PILLANATÁBAN MINDEN ELDŐL!
Vagyis azokra a kötvényekre, amikre kiszámolták a 20 milliárdos buktát, azokra mindenféleképpen igaz a 20 milliárdos bukta. Függetlenül attól, hogy mi volt előtte és mi lesz utána. De ezt már persze leírtam neked.....

A többivel nem tudok mit kezdeni. Ezt is leírtam már neked. A letelepedés lehetősége az érték ebben az egészben. Ez pedig a Magyar államé. És a pénzt nem ő kapja, mikor ezt árusítja, hanem az ügynök. Ez öregem korrupció és lopás.

Azzal meg már végképp nem tudok, mit kezdeni, ha ilyeneket írsz:
"HA idejönnek letelepedni, akkor itt még mindig költeni fognak nem keveset."
Ki a tökömet érdekel ez ebben a kontextusban?
1. Akkor is itt költenének, ha az ügynök értékesít és akkor is, ha nem. Vagyis egy a témától független eseménnyel próbálsz valamit maygarázni. Ugyanis senki sem mondta azt, hogy rossz, ha ezek az emberek idejönnek, hanem azt mondta, hogy az rossz, ahogy ezt a lehetőséget megadtuk nekik, mert azon buktunk.
2. Költenek...aha
index.hu/gazdasag/2016/10/04/veszik_a_letelepedesi_kotvenyt_de_letelepedni_mar_nem_akarnak/
Cukit idézek: "anélkül, hogy szándékában állna Magyarországra költözni"
Nem biztos, hogy egyáltalán képes vagy megérteni, de ez a cikk bizony arról szól, hogy mivel FENTEBB LEVEZETTEM NEKED, HOGY A PIACHOZ KÉPEST BIZTOSAN BUKTA A LETELEPEDÉSI KÖTVÉNY, EZÉRT AZ ÜGYNÖKNEK MEGÉRHETI LETELEPEDÉSI STRÓMANT ALKALMAZNI AZÉRT, HOGY AZ ÁLLAMPAPÍRPIACI HOZAM KÜLÖNBSÉGET LEFÖLÖZZE, MIKÖZBEN ÖNMAGA FINANSZÍROZZA AZ EGÉSZ KONTRAKTUST!!!
Az egész üzlet adminisztráció és egyéb költségei egyszerűen kevesebbek lesznek annál, mint az állampapírokon elérhető piac fölötti nyereség.

Indriq 2017.12.10. 17:04:19

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: áruld már el, miért kell eltűrni a fityisztől, ha a ballibsiktől nem?

Indriq 2017.12.10. 17:07:09

@monddazigazatmar: kis wang/chang/mao vagy tudja ki,nem letelepedni jön ide,hanem céget alapítani,profitot termelni,és azt hazavinni. Persze a multik ovi néphülyítése szerint gonoszok mert kiviszik a profitot. Mi a különbség?

taga20 2017.12.10. 17:11:21

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: te istenbarma, te!

ahogy olvasom, te szerinted is lopnak a fityeszes bűnözők, de felmented őket, me még nem loptak annyit, mint amennyi sorosgyörgy vagyona.

te normális vagy?

Muzsikok közt 2017.12.10. 17:15:14

én újrainítanám a kötvénybizniszt, dupla jutalékkal.

a lippsiiknek meg kell tanulniuk, mirol beszelgethetnek es mirol nem

taga20 2017.12.10. 17:18:25

@Muzsikok közt: te még a fityeszdroidok közt is ritka egy pondró vagy!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 17:53:07

@taga20:

Én mint baloldali a nemzeti kapitalizmust kiseb rosszznak tartom a nemzetkózi kapitalizmushoz képest.

taga20 2017.12.10. 17:56:13

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

haver, szerintem te má ne igyá több vodkát, me hülyébb vagy, mint hétköznap napközben:)

$pi$ 2017.12.10. 18:15:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Te barom! Az Eximbank az micsoda?"

Ne kérdezgesd, nézz utána!

taga20 2017.12.10. 18:21:08

@$pi$: szöszi, nézz utána a kamo

2017.12.10. 18:22:00

@$pi$: tessék mondani főkomcsi, minden államkincstárjegyet 150 milliárdos haszonnal értékesítenek? ráadásul előre kijelölt offshore cég az mióta pénzügyi szervezet?
tessék mondani narancsos kullancs, a 30-40%-os általános értékesítési haszonkulcs az bevett szokás? mert akkor holnaptól én is kincstárjegyet árulok, még úgy is nagy biznic, ha csak saját magamnak.

taga20 2017.12.10. 18:22:27

@$pi$: szöszi, nézz utána a kamorrának! mek foksz lepődni a hasonlóságon!

2017.12.10. 18:23:59

@taga20: ugyan, ha beérik sorost, akkor majd billgates lesz a cél.. az álkeresztény narancsos komcsiknak csak a pénz az istenük.

atyus45 2017.12.10. 18:35:28

@Kővárépítő Orbán a király a házban:
Sötét emberek fejében sötétség van.Nyalóca.

taga20 2017.12.10. 18:42:11

@okostojas007: azé így karácsony előtt azé visszavehetnének, me azé a szeretetünnepe ésatöbbi.

persze aszt vágom, hogy nem tudnak kibújni a bőrükből, de azé legalább a láccat keresztény világuk miatt nem kéne?

monddazigazatmar 2017.12.10. 18:59:27

@MikeBoy: "Ez pedig azt jelenti, hogy a mindenkori piachoz képest a MEGKÖTÉS PILLANATÁBAN MINDEN ELDŐL!"
De fél év múlva változik a piaci, mit nem értesz rajta? Mondod a magadét nagy pofával, de nem érted az egészet.
Igen, megvesz most 88-ért valamit, ami 5 év múlva 100at kap. Ez kiszámolható, hogy évi mekkora %hozam. Legyen évi 2%. Eddig vili? Ez már nem fog változni, az tény. De ha 2 év múlva a jegybanki alapkamat 5% lesz, akkor ahhoz képest ezekre még mindig 2%ot kell fizetni. Ennél érthetőbben már nem tudom elmagyarázni.

"1. Akkor is itt költenének, ha az ügynök értékesít és akkor is, ha nem." . Igen. Csak az a nem mindegy, hogy hányan. Ha az ügynök Pekingben jól végzi a munkáját, akkor jönnek hatezren, ha mondjuk az állam meghirdeti a lehetőséget a népszavában, akkor meg jönne két ember.
2. Költenek...aha
index.hu/gazdasag/2016/10/04/veszik_a_letelepedesi_kotvenyt_de_letelepedni_mar_nem_akarnak/
Cukit idézek: "anélkül, hogy szándékában állna Magyarországra költözni"
T!!!
tehát az index szerint :D:D:D kiadnak 80 milliót, de nem akarnak idejönni. Csak ha nem jönnek ide, akkor szintén az index szerint hogyhogy 20ezer fő a családegyesítés miatt. Egyesültek a családjaik Sanghajban, és jól ott maradtak? Tényleg akkora hatalmas buli az a 2%os kötvény, hogy megéri miatta kiadni jutaláknak 8 milliót (az 5 év hozamát), aztán nem idejönni?

monddazigazatmar 2017.12.10. 19:02:01

@Indriq: " kis wang/chang/mao vagy tudja ki,nem letelepedni jön ide,hanem céget alapítani,profitot termelni,és azt hazavinni."
Ez azért nem igaz, mert kis wang meg mao eddig pontosan ugyanúgy meg tudta csinálni a cégét letelepedési kötvény nélkül is. Ahhoz, hogy csináljon céget kell kétszáz rongy meg egy ügyvéd- ahogy már másik másik húszezer kínai megcsinálta.

vajdasagi 2017.12.10. 19:04:56

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Pontosabban te mint Putyin fizetett trollja minden kapcsolatot hazánk és a nyugat között gyengítenél, és minket Oroszország ölébe löknél. Ezért kommentelsz itt télen-nyáron, éjt nappallá téve.

Muzsikok közt 2017.12.10. 19:13:46

@okostojas007: Az átlagos értékesítési haszonkulcs mértéke, hogy veszik-e az árut.

Ha 1000% a haszonkulcs, s veszik, kinek mi köze hozzá?

taga20 2017.12.10. 19:18:59

@Muzsikok közt: "Ha 1000% a haszonkulcs, s veszik, kinek mi köze hozzá?"

senkinek semmi!

ember, ha ekkora fasz vagy, akkor nincs kérdésem. ha ironizálni próbálsz, akkor viszont túltoltad.

baráti üdv, taga.

taga20 2017.12.10. 19:21:27

@monddazigazatmar: mi a kurvaanyádat vergöcc muzsik?

akinek van itt egy kis sütnivalója, az röhög rajtad nyugger, és a gyagyás honfoglalás2000 barom haverjaidon.

FCUK12 2017.12.10. 19:21:53

@1ghost: csak azlrt, hogy ne halj meg hülyén, elmondom a menetét: a letelepedni szándékozó megkeresi a közvetítő céget, aki jelzi ezt az államadósságkezelő felé. a magyar állam a kötvényt az offshore cégnek adja el, aki saját kötvényét adja el a vásárlónak, így közvetlen kapcsolat az állammal nincs, csak közvetett.

látod, eltelt egy csomó év, de még mindig fingod nincs az egészről, de teli torokból tudsz okádni. érdekes viselkedés, de csak magadról állítasz ki bizonyítványt :)

Muzsikok közt 2017.12.10. 19:29:42

@taga20: például az ilyen soros györgyök 1000% haszonert le sem hajolnak

aztan meg ok vannak felhaborodva orbanek tisztesseges jutalekan

hallatlan parodia!

taga20 2017.12.10. 19:35:51

@Muzsikok közt: ha téged ez kielégít, akkor recskázz tovább haver!

én csak drukkolni tudok neked:))

u.i.: remélem te nem egy hús-vér ember vagy, hanem csak egy számítógép vírus!

monddazigazatmar 2017.12.10. 19:36:27

@taga20: Én nyugger? Figyelj már te hülye barom, olvasgassál kicsit.
Muzsik meg az anyád aki a világraszart.

taga20 2017.12.10. 19:38:55

@FCUK12: miért nem baszod meg má az anyádat, vagy legalább a gecit?

te mennyiért nyomod ezt a szart? mondd má meg!

hétfőre ki szeretnélek bérelni, mennyi a tarifád?

a gecit kéne ekézned egész nap, mennyiért vállalod?

taga20 2017.12.10. 19:41:36

@monddazigazatmar: "Én nyugger?"

te undorító féreg, akkor viselkedj úgy!

mi a faszt önérzeteskecc, mikor mindennap a geci gazdád fekáliáját hányod ide!

2017.12.10. 19:44:29

@monddazigazatmar:

"De ha 2 év múlva a jegybanki alapkamat 5% lesz, akkor ahhoz képest ezekre még mindig 2%ot kell fizetni. Ennél érthetőbben már nem tudom elmagyarázni.
"

Istenem, hogy te olyan hülye vagy, hogy arra már nincsenek szavak!
A 2014-55-16-17-ben 2 %-os letelepedéskötvényeket kell összehasonlítani az azonos évi jóval olcsóbb fix piaci kötvényekkel értsd már meg az isten szerelmére! :D
A kettő között van 20 milliárd kamatkülönbözet, amihez semmi köze annak, hogy mekkora lesz az alapkamat holnap vagy holnapután. Ezt a pénzt az állam akkor is elbukta, ha 5-10-15% lesz az alapkamat 2018-ban, de akkor is, ha -5%.
TE TÉNYLEG NEM ÉRTED? :DDDDDD

"Tényleg akkora hatalmas buli az a 2%os kötvény, hogy megéri miatta kiadni jutaláknak 8 milliót (az 5 év hozamát), aztán nem idejönni? "
Ezt a másikat sem érteted meg, ugye? Leírtam, hogy nem biztos, hogy megérted, és lőn. Itt ugyanis senki nem ad jutalékot senkinek.
"EZÉRT AZ ÜGYNÖKNEK MEGÉRHETI LETELEPEDÉSI STRÓMANT ALKALMAZNI AZÉRT, HOGY AZ ÁLLAMPAPÍRPIACI HOZAM KÜLÖNBSÉGET LEFÖLÖZZE, MIKÖZBEN ÖNMAGA FINANSZÍROZZA AZ EGÉSZ KONTRAKTUST"
Na ízlelgesd, hogy itt miről van szó és értsd meg, mit jelent az "ÖNMAGA" szó. De azért röviden kifejtem. Senki nem fizet ki 8 millát, mivel nincs rá szükség, hisz valójában senki nem akar idejönni.
Viszont erre érdemes ráhajtani:
"a 300 ezer eurós össznévértékű csomagot 271 ezerért)"
Kap 271 ezer EUR-ért egy kötvényt AZ ÜGYNÖK, amit azonnal el tud adni 290-295 ezer körül a piacon. Ez a piaci rés, amiről itt beszélünk neked.
Cserébe a kb. 20-25 ezer EUR-ért nincs más dolga, mint találni valakit, aki úgy tesz, mintha le akarni itt telepedni, elintézni a papírokat és meg is van.

taga20 2017.12.10. 19:46:02

@monddazigazatmar: te utolsó tróger, neked nincs semmi bajod avval, hogy a fityeszmaffia 150csilliárdot lenyúlt, és eszt bazdmeg nekünk/neked kell visszafizetni!

1ghost 2017.12.10. 20:02:46

@FCUK12: Te idióta fasz! Látszik, hogy segghülye orbánbérenc vagy, lila gőzöd nincs a pénzpiac működéséről.
Ha ugyanis magánszemélyként megbízom a bankomat állampapírvásárlásra, akkor én ugyanúgy nem kerülök kapcsolatba az állammal te címeres ökör.
Normál esetben az állam és a magánszmély közé mindig ékelődik valamelyik pénzpiaci szereplő.

Kivéve a letelepedési kötvényt: ott rogánék offshorcégei alkották a pénzpiaci szereplőt gennyesre lopva magukat, hogy rohadnál meg velük együtt.

1ghost 2017.12.10. 20:04:33

A letelepedési kötvény a gyakorlatban annyit tesz, hogy az állam 172 milliárd forint névértékű államkötvény-értékesítéséhez 50 milliárd forintos marketing- és egyéb költség társul.

A konstrukciót éppen e miatt a 29 százalékos haszonkulcs miatt kritizálják, mivel a korábbi dollárkötvény-kibocsátások alkalmával a globális szereplők – a Goldman Sachs vagy a Deutsche Bank – mindezt például 0,2–0,3 százalékos haszonkulcs mellett bonyolították le.

Na ilyen mocskos, szarházi kormánya van per pillanat a hazának.

FCUK12 2017.12.10. 20:19:09

@1ghost: az se igaz amit kérdezel, de azt tényleg csak zárójelben teszem hozzá, hogy amikor a kötvényprogram kezdődött, épp nem adtunk ki devizakötvényt, ugyanis nem volt rá kereslet. tehát nincs mivel összehasonlítani a kamatot :) de nyomjad a rizsát, irtó jól szórakozik mindenki, akinek csak egy agysejttel is több van mint neked, vagyis ebben az országban rajtad kívül mindenki :)

1ghost 2017.12.10. 20:30:18

@FCUK12:

Te szarházi fidesztroll! Összevissza hazudsz, hogy védd a tolvaj korrupt, gazdádat, de már nem sokáig teheted.

A 0.2-0.3 kamatmarge pedig standard, melynek volatilitása még pénzpiaci pánik idején sem nagy, ergo rogánék a szokásos tranzakciós költség cirka 150 szeresével dolgoztak, hogy rohadnátok meg ti szarházi gazemberek.

2017.12.10. 20:33:16

@Muzsikok közt: látom, halvány lila gőzöd sincs róla, hogy miről szól és hogy működik a letelepedési kötvény. Talán utánanéztél volna, nem írnál ekkora hülyeséget.

monddazigazatmar 2017.12.10. 20:48:10

@MikeBoy: "A 2014-55-16-17-ben 2 %-os letelepedéskötvényeket kell összehasonlítani az azonos évi jóval olcsóbb fix piaci kötvényekkel értsd már meg az isten szerelmére! :D"
Próbáld meg értelmezni azt amit belinkeltem.
"A letelepedési kötvényprogram 2013 júniusában kezdődött, és eleinte valóban megérte az államnak ez a konstrukció. Az indulás évében a piaci 4 százalék helyett olcsóbban, 2,5 százalékért, míg 2014-ben 3,7 helyett 2,2 százalékos kamatra kapott pénzt a befektetőktől a magyar állam, mivel a törvény szerint másfél százalékkal kevesebb kamat jár a kötvények után. Tavaly tovább csökkentek a hozamszintek, és életbe lépett a jogszabályba fektetett kétszázalékos kamatgarancia. Tavaly a Bloomberg adatai szerint az éves átlagos hozamszint 1,35 százalékra csökkent, amely idén brutálisan zuhant, októberig az átlagos kamatszint 0,58 százalékra olvadt. "
Tessék. Tehát, két évig jobban járt az állam, per pillanat rosszabbul jár. Ha folytatódik a program ugyanígy, akkor 2 év múlva ismét lehet, hogy jobban jár az állam azzal, ha letelepesési kötvényt ad el. Másfél %-kal kevesebbet fizet a letelepedésire, mit a sima piacira. Kivéve, ha a kamat 2% alatt van. Azt meg tudod állípítani, hogy 2014ben indított letelepedésivel mennyivel járt jobban, hogy a 2017ben indítottal mennyivel jár rosszabbul, de hogy 19 ben mi lesz azt nem tudod előre kiszámolni.

"Cserébe a kb. 20-25 ezer EUR-ért nincs más dolga, mint találni valakit, aki úgy tesz, mintha le akarni itt telepedni, elintézni a papírokat és meg is van."
Tehát szerinted ide senki nem akart jönni, megvették 271en a kötvényt aztán eladták azonnal 290en. Érdekes elgondolás. És mi volt 2013ban, 2014ben, 2015ben amikor konkrétan kevesebb kamatot kaptak rá 1,5%kal. Akkor még jöttek a kínaiak? Rogánék rábasztak 3 éven keresztül 3000 db csomag esetén?
Akkor hogy jön a képbe a családegyesítés által kiadott másik tizenezer engedély?

monddazigazatmar 2017.12.10. 20:49:48

@taga20: Már megint kitől nyúlt le pénzt a maffia?

2017.12.10. 21:00:00

@monddazigazatmar:

Ember! Hányszor írjam le neked? :D

"Tessék. Tehát, két évig jobban járt az állam, per pillanat rosszabbul jár. Ha folytatódik a program ugyanígy, akkor 2 év múlva ismét lehet, hogy jobban jár az állam azzal, ha letelepeDési kötvényt ad el."
NINCS ÖSSZEFÜGGÉS A KÖZÖTT, HOGY AZ EGYIK ÉVBEN JÓL JÁR AZ ÁLLAM, MÍG A MÁSIKBAN ROSSZUL. AZ ÁLLAMOT SENKI NEM KÉNYSZERÍTI ARRA, HOGY LETELEPEDÉSI KÖTVÉNYT ADJON EL ÚGY, HOGY ROSSZUL JÁR!
SENKI, SENKI, SENKI, SENKI! AZ ÁLLAM MEGTEHETI, HOGY CSAK ÚGY AD EL LETELEPEDÉSI KÖTVÉNYT, HOGY JÓL JÁRJON. ÚGY SEMMI ÉRTELME ELADNI, HOGY ROSSZUL JÁR, DE MEGTETTE 3 ÉVEN KERESZTÜL ÉS BUKOTT 20 MILLIÁRDOT.
Én már több időt erre a hülyeségre nem szánnék és javaslom te se erőltesd, mert ez borzalom, amit művelsz.

"Tehát szerinted ide senki nem akart jönni, megvették 271en a kötvényt aztán eladták azonnal 290en. Érdekes elgondolás"
NEM!
Ezt senki nem állította. csak te blöffölöd be!
Az állítás az, hogy ebben a hozamkörnyezetben már ezt is megéri ezeknek a cégeknek megtenni és simán megcsapolják ezzel a Magyar államot. A történet első felében az volt tuti nyereségük és most is az, ha valaki úgy állít be hozzájuk, hogy fizet a letelepedésért egy rakás pénzt. Ez mindig tuti üzlet lesz, akár mennyi is a hozama a kötvényeknek. mert ez ingyen pénz.

taga20 2017.12.10. 21:00:23

@monddazigazatmar:
senkitől dalmanéni, senkitől! minden überfasza, tessék meginni a cukrostejet, asztán szunya!

te tényleg ekkora állat vagy?

taga20 2017.12.10. 21:01:56

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

na látod én is eszt mondom!

te viszont minden nap sántakutya!:))

Muzsikok közt 2017.12.10. 21:11:38

Naponta tizmilliardos megtakaritast jelent a magyar nepnek, hogy Orban megved minket a kufarok tamadasaitol.

A tobbi part egymast taposva igyekszik a kufar soros penztarcajahoz dorgolozni, az pedig tudhatjuk, hogy sorosnak nem jo tartozni.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.10. 21:18:38

@taga20:

Még sose senki s etudott engem sarokba szorítani, pedig az Alapítvánnyal külön ügyosztály foglalkozik velem.

taga20 2017.12.10. 21:37:07

@Muzsikok közt: gondolom a jézuskától aszt kérted, hogy vigye el az ördög sorosgyörgyöt:)

Muzsikok közt 2017.12.10. 21:42:13

@taga20: Orbann mar soros elott is megvedett minket a kufaroktol, amikor kiikergette az IMFt es megemelte a bankadot.

Es soros utan is megteszi majd. A magyar jolet orbantol fugg. Nem lenne koteles a szabadidejeben is azt vedeni.

monddazigazatmar 2017.12.10. 21:44:04

@MikeBoy: "NINCS ÖSSZEFÜGGÉS A KÖZÖTT, HOGY AZ EGYIK ÉVBEN JÓL JÁR AZ ÁLLAM, MÍG A MÁSIKBAN ROSSZUL. AZ ÁLLAMOT SENKI NEM KÉNYSZERÍTI ARRA, HOGY LETELEPEDÉSI KÖTVÉNYT ADJON EL ÚGY, HOGY ROSSZUL JÁR!"
Na, erre mondtam, hogy ennek vannak más aspektusai is. Hogy csak idejön a gazdag ember, beköltözik, fogyaszt, lakik vásárol, céget csinál. Az utolsó évben ment le annyira a hozam, hogy az ténylegesen érezhető ráfizetés. Ekkor jött Varga, aki mondta, hogy tulajdonképpen már nincs szükség ezekre a kötvényekre, és abbahagyják a programot.

Viszont simán benne lehet a pakliban, hogy 2019ben ismét értelme lesz újrakezdeni.

Te írtad ezt, hogy nem jön senki, csak találnak valakiket akik a nevüket adja hozzá. Erre mondtam, hogy érdekes megközelítés, még az is lehet, hogy van vagy volt is ilyen. Mivel nem tudom, hogy milyen biztosítékok vannak egy ilyen szerződésben, elképzelhető, bár ha csak 2 sor ott van, hogy nem továbbadható, akkor már nincs értelme. Mindenesetre sehol nem olvastam ilyen esetekről, csak tőled először.

Ha pedig az a tuti üzlet, hogy egy kínai odamegy és fizet egy rakat pénzt ezért, akkor azzal megint ott vagyunk, hogy az állam nem lett megkárosítva. Persze, erre jössz azzal, hogyha az állam magának intézte volna a bizniszt akkor biztos olcsóbban tudta volna megoldani, és az is az állam zsebében maradt volna. Én meg jövök azzal, hogy az állam lehet, hogy szarabbul, kisebb hatékonysággal esetleg drágábban csinálta volna meg.

De maradjunk abban, hogy nyilván marha jó üzlet volt ez a rogánnak. Mert a kínai a rogánnak fizetett valamiért. Azért mennyivel humánusabb, hogy a kínai pénzét teszi el, mint amikor szétprivatizálták az országot, és fillérekért eladták a vagyont. Az fájt az országnak.

taga20 2017.12.10. 21:56:46

@Muzsikok közt: "Nem lenne koteles a szabadidejeben is azt vedeni."

de hát most ő a soros!:)

ja és!

www.youtube.com/watch?v=XJLPj7v0EFc

Megkúrt úrfi a látens heteroszexuális vezérüszü 2017.12.10. 22:03:54

Itt vagyok itt vagyok, megszakértem ezt a témát is, ha már nem tudom tagát megdugni mert 1ghost nem engedi ki a szájából a pélóm.

Muzsikok közt 2017.12.10. 22:04:31

@taga20: Magyarorszag sorsa nem vicc targya, Orban komolyan veszi.

En mint liberalis demokrata azt mondom, Soros jojjon haza, mondja el az erveit, szalljon be a miniszterelnoki harcba.

Ne gyava szarkent viselkedjen, ne az alapitvanyos gyerekeket kuldje a vermezore, hanem jojjon ki a hora!

taga20 2017.12.10. 22:06:49

@Megkúrt úrfi a látens heteroszexuális vezérüszü:

te homár vagy haver? meséjj ki rontott meg? csak nem a papbácsi?:)))

taga20 2017.12.10. 22:09:17

@Muzsikok közt: én, mint illiberális demokrata aszt mondom, hogy pávatáncoljon, mint a csútigeci, és 110%-os migráns simogató lesz az országnépe!

Megkúrt úrfi a látens heteroszexuális vezérüszü 2017.12.10. 22:11:48

@taga20: nem rontott meg senki, ez úgy volt, h először üldöztek, aztán egyre elfogadottabb lett, végül pedig kötelezővé tették

taga20 2017.12.10. 22:15:28

@Megkúrt úrfi a látens heteroszexuális vezérüszü:

és mondd! ti egymás ánuszrózsáját kényeztetitek, vagy ez csak olyan virtuálisdolog a fityesznél?:))

monddazigazatmar 2017.12.10. 22:22:10

@taga20: Nem gondolod, hogy túlzottan nagy figyelmet szentesz mindenféle seggeknek? Folyamatosan az jár a fejedben. Nem gáz, hogy buzi vagy, csak gusztustalan

taga20 2017.12.10. 22:26:49

@monddazigazatmar: mi abban a gusztustalan, ha homár az ember, ha a jóisten ilyennek teremtette?

egyébként, ti együtt dugtok megkúrt úrfival, hogy így bevédted?

elég gusztustalan állatok vagytok, ne reklámozd má! csinájjátok a négyfalközött:)))

1ghost 2017.12.10. 22:53:08

@monddazigazatmar:

Na mi van te szarházi fideszbűnöző? Azt hiszed, ha látástól vakulásig próbálod mentegetni a tolvaj bandádat, akkor a rogán ad neked is néhány garast?

Muzsikok közt 2017.12.10. 22:58:12

Orban napirendje az utobbi 20 evben napi 4kor keles, olvasas, futas uszas aztan reggeli. 6kor mar az allamot kepviseli es ez igy megy ejjel 12ig. Ez a szanvedelye, a modern Magyarorszag, amit mar felig ki is epitett, de 2030ra tervezte befejezni.

Ha a rendszervaltas ota csak Orban lett volna, mar be is fejezodott volna a reform, az uj reformkor.

nekemnemond 2017.12.11. 08:12:23

@Muzsikok közt: Bizony így van!
Azt azért elfelejtetted közölni, hogy a reggeli futás is, az ország javát hivatott szolgálni.
Mégpedig azért, mert ilyenkor, a román határtól, a horvát határig bezárólag, minden migránst, személyesen ő kerget vissza az anyjába.

monddazigazatmar 2017.12.11. 11:39:14

@taga20: Te álmodozol folyamatosan férfiseggekről, nem én.
"mi abban a gusztustalan, ha homár az ember, ha a jóisten ilyennek teremtette?"
Attól még nekem lehet gusztustalan nem?
süti beállítások módosítása