B1 blogcsalád



Két atombombát akar dobni Orbánra Simicska februárban, amitől politikai földcsuszamlást vár

2017. november 18. - nickgrabowszki

A kormánylap máris vezércikkben retteg az "aljas lejáratótervtől".simvesz.jpg

A Magyar Idők névtelen vezércikkben esett neki szombaton a Magyar Nemzetnek, amelyben olyanok vannak, mint hogy

a minden cikkében a Fidesz hatalmának megtörését célzó, koncepciótlan revolverújság

ami megtörése szót megőrzésre cserélve elég plasztikusan leírja azt a 3 évvel ezelőttig másfél évtizeden át tartó időszakot, amikor mai kormánylap szerkesztői írták a a Fidesz harci lapját. Ám ennél érdekesebb, hogy a cikk azért íródott, hogy felhívja a figyelmet a Simicska-veszélyre, és tompítani próbálja annak hatását, ha

a volt gazdájuk tényleg nekiesne a jelenlegi kitartójuknak.

Márpedig a Magyar Idők szerint ez lesz a helyzet: Simicska komolyabb ellencsapásra készül annál, mint hogy részegen, összekent zakóban veszprémi hirdetőoszlopokat grafitizzen össze.

Az oligarcha totális támadásra készül. (...) Ki tudja, milyen aljas lejárató történeteket tákol össze a dölyfös sértettségtől eltorzult lelkület valamikori barátjáról. Állítólag kettőt is. Az oligarcha talpnyalói legalábbis ezzel próbálják vigasztalni az egyre inkább elbizonytalanodó, megkeseredett munkatársakat a médiabirodalmon belül, ettől várják a G-nap harmadik évfordulóján a nagy februári földcsuszamlást a politikában.

A cikk nem konkretizálja, milyen témában várható a nagy leleplezés (ügynökügy, nőügyek, lopások, Orbán-család - sok minden szóba jöhet), de szerinte már az is a Nagy Tervhez tartozik, hogy Vona megtámogatta Gyurcsányt a Orbán külföldön tartott pénzének ügyében.

Az mondjuk annál figyelmreméltóbb, hogy a dolgot a megszólított Magyar Nemzet se tagadja olyan nagyon: az összeveszés óta roppant szokatlan módon szemlézték az egykori kollégák cikkét; ráadásul azt a címet adták neki, hogy Simicska tartogathat valamit Orbán Viktor ellen.

Azt eddig is lehetett sejteni, hogy Simicskának lehetnek információk a birtokában, amelyek vagy súlyuknál, vagy váratlanságuknál fogva árthatnak a Fidesz, illetve Orbán presztízsének. Csak 2 kérdés volt:

  • van-e olyan információja, ami csak Orbánnak árt, neki nem?
  • miért nem állt már elő vele?

Az elsőre valószínűleg igen a válasz, a másodikra meg az, hogy azért, mert

a kár a választás előtt kevéssel igazán helyrehozhatatlan.

Tavasszal a B1 blogon mi is írtunk arról, hogy az egykori befolyásos Fidesz-oligarcha megüzente, eláll a botránytól, ha Orbán hajlandó lemondani. Természetesen nem volt hajlandó.

Most aztán várhatjuk 2018. február 6-át. Az lesz a G-nap 3. évfordulója.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr7413301499

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán ezüstérmes korrupcióban 2017.11.18. 20:52:08

 A kormányon erősen érződik a KDNP "Te ne lopj, mert azt csak nekünk szabad!" erkölcsi útmutatása. Gratulálunk Orbán Viktornak a korrupciós ranglista második helyezéséért. Kiérdemelte.

Trackback: Jelentenem kell rólad Lajos ... 2017.11.18. 20:50:07

"Jelentenem kell rólad Lajos... " összevág sok más egyéb dologgal is.

Trackback: Pártállam régen és ma is 2017.11.18. 20:49:08

A pártállam fő jellemzői ugyanazok 1989-ben és ma is. Nem nyilvános az ügynöklista. A pártvezetés urizál. A kormány tele van MSZMP-sekkel. Az M1 tévécsatornát a Pártból irányítják. Moszkva az Moszkva. Zárva vannak a boltok vasárnap.  

Trackback: SOROS TERV az maga Orbán Viktor 2017.11.18. 20:47:54

Világnézetet, vallást, pártot, küzdő társakat, barátokat, politikai irányt váltani neki nem probléma. Persze sokan másoknak sem. Vona Gábornak - egykori tanítványának - például még nevet sem. (szül. Zázrivecz Gábor) Orbán Viktor szerintünk nemsokára ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ulpius66 2017.11.18. 14:49:35

Nekem nagyon tetszik a Simicska, így cigivel a kezében... hajnal háromkor, jól bebaszva!!!

Tényleg jó fej!
(egyébként még most sem tudja senki, min vesztek össze az Orbánnal, mi volt Simicskának a kérése amire Orbán NEMET MONDOTT, amire aztán Simicska ráborította az asztalt....)

Szerintem a Simicska egy kicsit "elkapkodta" ezt a "G-napot" ..... ha nem borít, akkor talán ma ő lehetne Európa egyik leggazdagabb embere!!!!! ... és nem a Mészáros!!!!!!!

ulpius66 2017.11.18. 15:01:22

Simicskának három éve zsugorodik a vagyona.... a befolyásáról nem is beszélve!

Ha NINCS "G-NAP" akkor még mindig több százmilliárddal nőne a vagyona!!!
(a befolyásáról NEM IS BESZÉLVE....)

AZÉRT A LEGNAGYOBB DURRANÁS MÉGIS CSAK AZ LENNE, HA A VÁLASZTÁSOK ELŐTT KIEGYEZNE A SIMICSKA ÉS A PATÁS!!!!!

FCUK11 2017.11.18. 15:49:25

Aztán nem lesz semmi. De az sokat elmond, hogy a balfaszok már csak Simiben bízhatnak:)

taga20 2017.11.18. 15:55:43

@ulpius66:
"Ha NINCS "G-NAP" akkor még mindig több százmilliárddal nőne a vagyona!!!
(a befolyásáról NEM IS BESZÉLVE....)"

te szerencsétlen rohadék. te azt se tudod, mit dobsz be ide!

te érted, hogy evvel a mondatoddal, a geci gazdádat vádolod?

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2017.11.18. 20:52:58

Kérdezzük meg Orbán Viktort, hogy menyit fog még lopni a közvagyonunkból? Válasz lehetőségek: A: Még nem tudom. B: Közöd???? C: Amennyit csak tudok. D: 50 stadionra valót.
erkolcstan.blog.hu/2014/11/29/mennyit_lop_meg_orban

Raven1975 2017.11.18. 22:31:19

Örülnék, ha az arrogáns döbrögik pártja elenyészne és eltűnne a porondról, azzal a sebességgel, ahogyan a farmeringes-farmergatyás és a parlamenti széksorokban narancsot osztogató hülyegyerekek feltűntek.

Pop40 2017.11.18. 23:00:07

Elég lesz egy is, csak az olyan legyen, hogy a tolvaj Geci Vitya ne álljon fel utána soha többet, maximum a börtönben.

dare 2017.11.18. 23:02:46

Mindegy mit dobnak a Soros ügynökök az országra, nem tudnak nagy károkat okozni vele, és csak a harci kedvét tüzeli fel az elvhű (?) Fidesz szavazóknak.
Éberség, éberség elvtársak.
Azt a rengeteg Soros ügynököt el kell veszejteni.

Túlélő ... 2017.11.18. 23:10:23

A baj csak az, hogy már a kutya se hiszi el ezeket a kamu belengetéseket. Annyiszor adták már be az embereknek, hogy ezt meg azt tudja XY Orbánról és annyiszor ment már az a szöveg is, hogy na majd a Simicska kipakol és tönkreteszi a miniszterelnököt, hogy már hiteltelen az egész cirkusz.

Morpheus. 2017.11.18. 23:15:30

Ha Simicska tudna "robbantani" már rég dobta volna azt a bombát. A másik: ha robbantana is .... egyszerűen nem tudna olyasmi kiderülni Orbánról, ami elvenné a rászavazástól a 2 millió szavazó-droidja kedvét!

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2017.11.18. 23:26:40

Az biztos, hogy belengetni valamit, ahelyett hogy csinálná egyből, nem sok értelme van. Az ilyesmit szokták politikai és taktikai bakinak, vagy ha úgy adódik, akkor politikai öngyilkosságnak nevezni. Bár ő már politikailag amúgy is hulla, csak pénzügyileg nem az még.

Alick 2017.11.18. 23:30:14

@dare: ...akik még nem vették észre, hogy a Fidesz most is Soros kottájából játszik! :)

VaradiJanos 2017.11.18. 23:48:29

Na, gatyataga kapott egy újabb szalmaszálat.

dare 2017.11.18. 23:49:32

@Alick: Ők látnak sok mindent, azt is amit mi nem.
Soros kottáját betéve ismerik, nem lehet őket elbizonytalanítani ilyen szavakkal, mint pl demokrácia.
Ezen úgy átlátnak, mint röntgensugár a szöveteken, csak mi vagyunk ilyen szerény képességűek, és nem látjuk az ebben levő veszélyeket.
Mi lenne velünk nélkülük?

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.11.19. 00:06:52

@dare: "Azt a rengeteg Soros ügynököt el kell veszejteni."

Akkor az akasztás Orb´ánnal kezdődne és a fél fidesz kormánnyal folytatódna.
Úgy hogy konzultáljuk meg a néppel, hogy így legyen!

dare 2017.11.19. 00:24:34

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: Nemrég kiváncsi voltam, miért lett rosszul Kerényi, és aközött a coub-ok között találtam ezt:
coub.com/view/z38na

Ki barát, ki ellenség? :D

Jobban tudja 2017.11.19. 00:28:24

@FCUK11: Aztán nehogy így járjatok mégis:
rewrite.origos.hu/s/img/i/1505/20150509halalbuntetes21.jpg

Hehe ezt pont a seggnyaló testvérszennylapotok hozta le.
Vajon fentről még elordítanád magad utoljára? "Éljen a nemzeti illiberalizmus, éljen őfelsége a király! Ne csüggedjetek testvérek, pardon elvtársk! Már látom a felszabadító V. Kárpáti hadoszlopot!"
:DDD Ami késik nem múlik.

Jobban tudja 2017.11.19. 00:30:39

@FCUK11: rewrite.origos.hu/s/img/i/1505/20150509halalbuntetes21.jpg
Nehogy így járjatok mégis! Hehehe! Ezt pont testvérszennylapotok hozta le. :DDD

teéjesenmindegy 2017.11.19. 00:44:20

És tessék mondani, ha az atombomba elsöpri az orbántot, akkor a bal(lib)faszok másnapra megtanulnak kormányozni?

teéjesenmindegy 2017.11.19. 00:48:37

@Jobban tudja: Még jó, hogy ti annyira utáljátok a gyűlöletkampányt, meg azt, ahogy az a csúnya patás uszít. Ti olyan jámbor békés lelkek vagytok, hogy akasztani akartok.
Köpd le magad.
Érdekes módon csak a balos hozzászólásokban lehet olvasgatni akasztást, meg megsemmisítést, meg a miniszterelnök lelövését. Micsoda emberbarát társaság.

Deep State.. 2017.11.19. 01:05:15

@Morpheus.: nem tudom minek kellene kiderülnie, hogy lemondjon, vagy elveszítse támogatóit??? Szerintem nem létezik ilyesmi.

GallaiG 2017.11.19. 01:09:09

@teéjesenmindegy:
Gondolom, "balos" alatt azokat érted, akik egy államosító, központosító, nyugatellenes, igazi kommunista kormányzású országot akarnak csinálni, nagyrészt már csináltak is a hazánkból. Odalökve a szabadságunkat mindig is eltipró keleti birodalom despotájának ölébe. Na, melyik oldalra illik, amit leírtam, szerinted?

Nem kell, hogy a mai ellenzék tudjon kormányozni, és az sem, ha kétbalkezes balfácánok. Már az is főnyeremény lesz az országoknak ha az előbbi "elvek" szerinti politikai hatalom eltűnik, és megszűnik hazánk szerteszét rablása.

Ha Simicska ennek a lázálomnak a megszűnésében döntő segítséget nyújt az ország népének, akkor pozitív történelmi személyiséggé válik egyetlen pillanat alatt. Akkor - annak ellenére, hogy sokáig nem volt szimpatikus - végig fogom csókolni a cipője nyomát Veszprémtől Budapestig, oda-vissza.

Továbbá remélem, megüzente a maffiafőnök sleppjének, hogy az atombomba akkor is robbanni fog, ha vele valami történne. Mondjuk elgázolná egy "osztrák" nyugdíjas, létrával a kezében, éjszaka az út közepén. Sőt, akkor robbanna több, ha baja történne.

GallaiG 2017.11.19. 01:17:21

@GallaiG:
Nem kell, hogy a mai ellenzék tudjon kormányozni, és az sem, ha kétbalkezes balfácánok. Már az is főnyeremény lesz az országoknak ha az előbbi "elvek" szerinti politikai hatalom eltűnik, és megszűnik hazánk szerteszét rablása.
=
Nem kell, hogy a mai ellenzék tudjon kormányozni, és az sem baj, ha kétbalkezes balfácánok alkotják. Már az is főnyeremény lesz az országnak, ha az előbbi "elvek" szerinti politikai hatalom eltűnik, és megszűnik hazánk szerteszét rablása.

Világít a torony 2017.11.19. 01:24:11

@teéjesenmindegy: Úgy, miként Fidesz csinálja, valószínűleg nem. Amúgy milyen kormányzásról firkázol?

blog pszichiáter 2017.11.19. 04:35:53

@FCUK11: Sokat segít mentálisan, ha nyugtatgatod magad. Aggasztó azzal számolnod, hogy esetleg ugrik az állásod.

blog pszichiáter 2017.11.19. 04:37:34

@taga20: Ezt nevezik freudi elszólásnak.
@TanNé: :-))

blog pszichiáter 2017.11.19. 04:39:47

@VaradiJanos: Szegénykém! Taga annyiszor lealázott már téged, hogy csak azt keresed hol tudsz neki visszavágni.

blog pszichiáter 2017.11.19. 04:44:21

@teéjesenmindegy: Érdekesen nevelhettek téged, ha neked kormányzás az hogy lerabolják az országot.

taga20 2017.11.19. 05:20:37

@VaradiJanos: haver, má nekem ciki, hogy ekkora gyökér vagy.

szedd má össze magadat a 666-os éneddel együtt, me engem égettek itt!:)))

taga20 2017.11.19. 05:25:58

@blog pszichiáter: végre egy értelmes ember!

pedig má azon gondolkodtam, hogy elvonulok tibetbe, me úgy nézett ki, hogy ebben az országban csak droidok vannak:)

zene! bár van itt egy-két arc, aki ezekért is ekéz:)))

www.youtube.com/watch?v=_mnmO3u_R1I&list=RD_mnmO3u_R1I

blog pszichiáter 2017.11.19. 07:05:55

@taga20: Nincs ebben semmi különös, sima humán etológia. Az öröklődő viselkedésbeli
különbségek határozzák meg itt a dolgokat, a szervilis jobbágyok leszármazottai alkalmazkodnak az élő környezethez és nyalják a jelenlegi földesurak seggét.

blog pszichiáter 2017.11.19. 07:06:49

A szabad emberek leszármazottai pedig felemelik a szavukat a kleptokrácia ellen.

guvat 2017.11.19. 08:05:03

1. számú atombomba: Simicska is látta Orbán svájci bankszámla listáját, mint a szavahihető Gyurcsány és a becsületes Vona, de nem volt rá 200 eurója, így ő is csak abban bízhat, hogy nyilt, tiszta tekintetének köszönhetően hiszünk neki.

2.számú atombomba: Verhofstadt Orbán elkötelezett híve és most intézi az IMF gyorssegély, mert anélkül azonnal csődbe megy az ország.

tpl 2017.11.19. 08:13:30

@ulpius66: kisbetűvel írj, ha javasolhatom, mert a csupa nagybetű az email etikett szerint kiabálást jelent. Köszi...

tpl 2017.11.19. 08:16:33

@TanNé: az 50 stadion az neked lopás??!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.19. 08:17:39

Ha valami komoly lenne, már rég fel lett volna használva.

Azaz valami apróság.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.19. 08:19:06

@Morpheus.:

A ballibek fő baja: droidjaik zöme elhagyta őket, felébredt.

háromperhármas 2017.11.19. 08:19:49

@Túlélő ...: Igazad van, ez már csak cirkusz. Ha meg mégis kiderülne valami, a Zorbán azt mondaná, hogy hazudik a Simicska. Osztjónapot.

nem várt fordulat 2017.11.19. 08:28:06

én elég gyakran vagyok részeg. nem tudjátok elképzelni hányszor csináltam már baromságokat. tegnap Perbálon egy háztetőn ültem és nem tudtam lejönni, hogy miért, azt ne kérdezzétek, de volt rá okom.

DE. akárhányszor voltam részeg, érdekes módon neolux sosem volt a zsebemben. nem tudom elképzelni, hogy megyek az utcán és hirtelen van nálam egy neolux, és gyorsan felfirkálom, hogy Orbán geci.

azt sokkal jobban el tudom képzelni, hogy veszek egy távcsövest.

taga20 2017.11.19. 08:39:03

@nem várt fordulat: "DE. akárhányszor voltam részeg, érdekes módon neolux sosem volt a zsebemben. nem tudom elképzelni, hogy megyek az utcán és hirtelen van nálam egy neolux, és gyorsan felfirkálom, hogy Orbán geci. "

olyan még nem volt veled, hogy elindultál józanon egy neoluksszal , hogy felfirkáld geci egy rohadt nagy geci, de menetközbe beugrottál a kocsmába, egy-két unikumsörre?:)

nem várt fordulat 2017.11.19. 08:42:38

@taga20 Nézd, ez egy reális verzió :))))

Látatlanban is bírlak :)

kalapácstollú 2017.11.19. 08:50:00

Ha simicskanak van atombombája es azt február 6-an akarja ledobni, akkor arról február 6-an fogunk hallani. Ha igy elore belengeti azt, akkor az azt jelenti, szeretne, ha a Fidesz úgy hinne, attol rettegne, neki van atombombaja.
Vagyis simicska blöfföl.

MACISAJT 2017.11.19. 09:06:19

Schlecht Csaba ezt mondta a veszteséges orgánumok milliárdos főnökéről, Simicska Lajosról: „A pénzt a Lánchíd Rádió, a Hír TV és a Magyar Nemzet működésére 2018 végéig félretette.

Hogy utána simicsekkel és tsaival mi lesz? A lehetséges változatok a Berezovszkijtól Hodorkovszkij-ig terjedő skálán helyezkednek el. (Ha valaki nem ismerné az illető oligarchák élettörténetét, annak ajánlom, tanulságos)

De nem is ez a lényeges kérdés. Hanem játszunk el a gondolattal, a simicsekék által néppártosított(muhaha) operettnácik összeállnak mindenkivel, gyurcsányokkal etc. nem sorolnám tovább a roncsderbit, és ez a Dohány utcai lakodalmas kutyahányásra hajazó összefogdosás elérné hogy 2018-ban a Fidesz amolyan merkeli módon győzzön, vagyis hogy ne legyen abszolút többsége.
Na akkor mi lenne utána?

taga20 2017.11.19. 09:06:25

@nem várt fordulat: "Látatlanban is bírlak :)"

haver rendes tőled, me sok droid utál itt, de azé....:)))

www.youtube.com/watch?v=CsAr0EHGoc8

taga20 2017.11.19. 09:12:17

@MACISAJT: brumi, arról dumálj má pár sort, hogy lala hogy lett ilyen kurva gazdag anno!?

VaradiJanos 2017.11.19. 09:12:52

@blog pszichiáter: az anyádat teliberakó kisz-titkár szabad ember volt ezek szerint?

MACISAJT 2017.11.19. 09:18:05

@ulpius66: "Nekem nagyon tetszik a Simicska, így cigivel a kezében... hajnal háromkor, jól bebaszva!!!"

Látszik a ruháján hogy még oda is verte magát :P
Ja és segítséget is vitt magával, mert egyedül olyan részeg volt hogy nem tudta a festéket sem fújni:
Müllner László gyömrői "barlangászt" is. Úgy tudni, hogy Müllner is követve az új irányt, újabban szintén erősen szimpatizál a Jobbikkal. Müllner felesége pedig a Simicska birodalom zászlóshajójánál, a Közgép Építő Zrt-nél keresi kenyerét.

MACISAJT 2017.11.19. 09:22:48

@taga20: "brumi, arról dumálj má pár sort, hogy lala hogy lett ilyen kurva gazdag anno!? "

Ahogy a Csányik, Demjánok, Leisztingerek, Várszegiek, Szetlikek, Boldvaiak, soroljam?

taga20 2017.11.19. 09:24:40

@MACISAJT: mészarost, garancsit, tiborcot, stb. kihagytad.

eßemfaßom meg áll 2017.11.19. 09:25:11

index.hu/belfold/mszp0407/

"Ne legyünk szemérmesek abban, hogyan jutassuk el az üzeneteket a polgárokhoz. Ezen a meccsen fair play díjat nem osztanak. Nem érdekelnek az etikai és a választási kódexek"

nemecsekerno_007 2017.11.19. 09:46:04

@GallaiG: Hát barátom téged még szentté is avathatnak ha lesz ilyen intézmény a "liberális" oldalon.

MACISAJT 2017.11.19. 09:46:25

@taga20:

Orbán Viktor, Áder János, Navracsics Tibor, Pintér Sándor, Magyar Bálint, Bayer Zsolt, Tamás Ervin, Bajnai Gordon, Nobilis Kristóf, Csányi Sándor, Gál Zoltán, Gerő András, Kun Miklós, Spéder Zoltán, Surányi György, Küllői Péter, Lotfi Farbod, Lupis József, Gyárfás Tamás, Leisztinger Tamás , Schuchmann Tamás, Schöner Alfréd és Rogán Antal .

Mi volt a közös bennük 2006-ban?
Nevezettek mind ott tolongtak Ungár András, Schmidt Mária férjének 2006-os temetésén a Farkasréti Temető Izraelita részlegében. Ilyen kis helyen Magyarország politikai és gazdasági "elitje".

Ungár amúgy a "rendszerváltás" után szintén több milliárdos ingatlan vagyon összehordója...

Boar. 2017.11.19. 09:58:30

Mi lehetne akkora bomba, hogy a robbanása gondolkodásra készteti az egységsugarú fidiótákat?
Ezeknek nagyjából mindegy, a bálványaikat akkor sem hagyják ledönteni ha kiderül, hogy kutyaszarból faragott szobrok csupán...

blog pszichiáter 2017.11.19. 09:58:51

@VaradiJanos: Érdekes hogy ilyesmi ugrik be neked. Akarsz róla beszélni? Melyik MSZMP pártkongresszusra esett a fogantatásod?

blog pszichiáter 2017.11.19. 10:01:36

@MACISAJT: Nem emlékszem, hogy ezek közvetlen barátai lettek volna valamelyik miniszterelnöknek. De ha mégis, ez felmentené bármiben a jelenlegi kurzust?

Indriq 2017.11.19. 10:06:08

Remélem az lesz az egyik bomba, hogy ovi a színpadon recskázott az ifjú fityiszesek előtt, kényszerítve, hogy végignézzék. :)

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2017.11.19. 10:12:10

Azért nem lehet teljesen eredménytelen S. beszólásai, mert az a hír járja, hogy Órbán már keresi az utódját. Persze az is lehet, hogy ez csak taktikai elterelés Óbán részéről és még sem távozik a hatalomból. Sem úgy hogy létrehoz egy saját maga által irányított klón utódot, sem úgy, hogy nem.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 10:25:25

@blog pszichiáter: jaja, le van rabolva ez a szegény ország.
Igaz, hogy folyamatosan fejlődik, igaz, hogy munkaerőhiány van, igaz, hogy a bérek majdnem megduplázódtak, de ti tudjátok, hogy mennyire le van rabolva.
Esküszöm, unalmas már a hülyeségetek.
Ha annyira le van rabolva, és annyira nagyon alkalmas a ballib az ország vezetésére, akkor ugyan miért van a fidesz 50, a ballib együtt pedig 15% on? Ja tényleg, mert hülyék, és fideszdroidok.

Visceroid 2017.11.19. 10:35:24

@teéjesenmindegy: Ezaz, csak így tovább. Még dobd be, hogy a Lidl rakodók félmilliót keresnek nettóban havonta, és akkor lesz teljes a kép!

teéjesenmindegy 2017.11.19. 10:43:11

@guvat: Orbán helyében mégis kinek mutogatnád a svájci bankszámládat, ha nem Vonának, meg Fletónak.
Gondolom élette összes többi cikis kérdését is velük osztotta meg.

Ellenvélemény_ 2017.11.19. 10:45:33

@Indriq: nem rossz. De aligha égne be akár még ilyesmivel is a hívei előtt. .)))

MACISAJT 2017.11.19. 10:45:42

@blog pszichiáter: "Nem emlékszem, hogy ezek közvetlen barátai lettek volna valamelyik miniszterelnöknek. "

Rossz a memóriád...Így persze könnyű...

"De ha mégis, ez felmentené bármiben a jelenlegi kurzust? "

Dehogy is mentené.
A titok a lopások természetében rejtőzik.Mert abban nincs vita hogy mindkét oldal (és holdudvara) lop (csal, hazudik.)

Csakhogy míg Orbánék ezt házon(illetve:hazán) belülre művelik...
addig a másik(sötét) oldal komprádorai nem elégszenek meg azzal hogy a saját zsebeiket megtömködik...
hanem még a külföldi maffiákat is etetniük kell.
Így jutott alattuk Magyarországon szinte minden a külföldi ebek harmincadjára.
(Lásd blum esetét a böszmével.amikor már ilyen piti "telekcserés" csontoknak sem bírtak ellenállni.)

Tehát amíg a Fidesz és holdudvara éhségét és lopásait még képes elviselni az ország...utóbbiakét már nem, ezekbe rendre tönkrement.
2002 előtt azzal uszítottak ballibáék hogy a Fidesz lop és " Magyarország többet érdemel" meg " több pénzt az embereknek, több pénzt az önkormányzatoknak".
Bejött, valahogy nyertek. És? Mi következett? Kiszórták az ablakon a pénzt oszt két év múlva már fuccsban volt az ország(lásd öszödi beszédet) ami aztán nyílegyenesen tartott letolt gatyával a 2008-as válságba.

Oligarchák? Simicska ma már ballibsi bezzegember, Leisztinger, Várszegi , Kapolyi, Zwack szinte említésre sem méltók.
Mészárost kell anyázni naponta, miközben a TOP 100 gazdagja közül 80% ballibsi aki az mszp-szdsz ormányok alatt hízott szép kövérre.

2017. január. 13. 19:01 Gazdaság
Az MSZP volt pénztárnoka önti a százmilliókat az újságjaiba

Tízmillió híján egymilliárd forintot fizetett be tőkeemelésként Puch László MSZP-s politikus bécsi cége a Szabad Föld kiadójába."

Világos:-P A pártnak van 1,2 milliárd adóssága, ellenben a volt pártpénztárnok Bécsből utal haza egy milliárdot..:-P
Ja és a jelenlegi kormányzat korrupt. Aha.
És hozzuk vissza puchot és/vagy simicseket.
Na ne már.

Indriq 2017.11.19. 10:48:34

@teéjesenmindegy: és mi az, hogy nem mennek a vállalkozások. Pénztáros lőrincs megezerszerezte a vagyonát 5 év alatt. Egyszerű kétkezi munkával!!!
Mássz ki ovi seggéből és talán leesik a barna szűrő a szemedről. :)

dunántúli gyerek 2017.11.19. 10:51:23

Legyen bármi Simicska max a 2/3ot tudja megakadályozni.

Ami különben nem is lenne rossz.

Indriq 2017.11.19. 10:52:26

@MACISAJT: te tényleg büszke vagy arra, hogy magyar f*sszal dugnak seggbe külföldi helyett? Elárulom, mindegy ki rak seggbe. Homokozós vagy.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 10:57:21

@Visceroid: Lidli rakodókat 230ért keresnek jelen pillanatban is.
Na, 8 éve mennyit kaptak, mesélj! 80? 90?

teéjesenmindegy 2017.11.19. 10:59:24

@Indriq: Akkor ti miért is kampányoltok annyira a külföldi faszok mellett,?
Tényleg érdekel, hogy ha semmi jobbat nem ígértek, az útépítés nem lesz olcsóbb, akkor miért is kell mindenáron elzavarni a mészárost, és behozni helyette a strabagot?

MACISAJT 2017.11.19. 10:59:44

@Indriq:

Hülye úr.
Ott van a Magyar Nemzeti Bank. ballib vezetése , surányi és simor.
Aranykészlet eladás( 61 tonna), bécsi cw bank, ciprusi off-shore számlák.
És közben 7%-os alapkamat, egekben infláció, szinte állandó veszteséggel zárt az MNB.
amit a következő év januárjában az államháztartásnak kell fedeznie, mégpedig kötelezően.

Ahogy "ezek" eltűntek, csodák csodája az MNB vesztesége is eltűnt.
Úgy hogy közben gazdaság hitelezésére is bőven futotta, az államháztartásba pedig befizet az MNB(!).
Alapkamat a mélyben, állampapírok hozamai is, infláció is.
És közben Matolcsyek vesznek, fejlesztenek, béreket emelnek.
És közben hörögnek a ballibák hogy de az alapítványok...

Melyik a jobb? Ha zongorázni tudnám a különbséget....

bekestobbsegg 2017.11.19. 11:03:35

1. bomba: Simicska kiírja a facebook falára, hogy "Orbán egy buzi!"
2. bomba: Simicska kiírja a facebook falára, hogy "#metoo"

2017.11.19. 11:07:20

@MACISAJT:

Te egy beépített ballib troll vagy ember!
Orbán Viktor számtalanszor kijelentette, hogy nincs toleranciája a korrupciónak.
És most korrupcióval vádolod úgy általánosságban a fidesz politikusokat és a Miniszterelnököt?
Ilyet épeszű fideszes akkor sem csinálna, ha előtte egy hétig iszik.
Tehát marad az, hogy sunyi ügynök vagy és így akarod lejáratni a fideszt.

Netuddki. 2017.11.19. 11:12:33

A tolvajfidesz rákos daganat a nemzet testén. Minden megoldás elfogadott, ami ahhoz kell, hogy örökre eltűnjenek a politika szemétdombján.

Indriq 2017.11.19. 11:12:33

@teéjesenmindegy: gondolom azzal is tisztában vagy, hogy pénztáros cége külföldiekkel konzorciumban nyeri a pályázatokat. Ő biztosítja a nyerést a külföldi az infrastruktúrát. Ha nem lenne a pénztáros, annyival olcsóbb lehetnr a pályázat.

Netuddki. 2017.11.19. 11:15:28

@Indriq: Ez miért lenne bomba? Majdnem minden héten ezt csinálja reggel a Kossuthon, csak az egész ország előtt.

MACISAJT 2017.11.19. 11:18:13

@MikeBoy:

Na , megvolt a ballibák hétvégi humoradagja...
Tegnap sas polácsek józsi, ma meg te...

Ugorgyunk.

ami szabad 2017.11.19. 11:19:00

Kicsi az esélye, hogy Simicska takarítja el ezt NER- képződményt. Egyet - kettőt rúghat rajta, de 92% -os fidesz- pártmédia mellett, mlég az sem egyszerű, hogy célba érjen a hír, ha van minek célba érnie. A fidesz szavazók feltehetően igen kevesen olvasgatnak bármilyen olyan sajtót, ami a maradék 8% -ba tartozik, és ha mégis, a 10 éve tartó agymosás- sulykolás mellett, kicsi az esély, hogy "kiábránduljanak" vallásukból, melynek napja maga orbán. Mindemellett ha van mivel, lőjön nyugodtan simicska, mert ami most itthon épül, az sem nem szép, sem nem jó, de legalább nagyon szar lesz, kivéve azoknak, akik vagy haszonélvezői ennek a mocsoknak, vagy lényüknél, neveltetésüknél fogva az ilyen törpe diktátorok hozzák el számukra a megnyugvást, akik szeretik tudni mit kell gondoljanak, csináljanak, és döntésképtelenül, a felelősséget folyamatosan elhárítva szeretnék leélni az életüket. Úgyhogy annak ellenére, hogy simicska nekem semmivel nem szimpibb, mint a nemzet gázszerelője- bár kétségtelen, hogy nála ezerszer több esze van, ami azért lássuk be, önmagában nem egy nagy kihívás- bízom benne, hogy a sajátos helyzetek miatt, borít!

MACISAJT 2017.11.19. 11:20:54

@Netuddki.:

Na, még egy hellerágnes epigon..:P
Hamarosan gárdamellényben masíroztok, zazrivecz pedig cserébe az Andrássy úton tollboával a seggében vonul fel, szegedi chanad meg visszajön külügyminiszter-jelöltnek :P

Muhaha

2017.11.19. 11:21:47

@MACISAJT:

Így lebukni, ember! :DDDD

Netuddki. 2017.11.19. 11:25:14

@MACISAJT: Magadra vetted narancskomcsi? Nagyon helyes...

teéjesenmindegy 2017.11.19. 11:46:44

@Indriq: Mint a négyesmetró, m6 os pálya alagutakkal, mi?
Ennél jobb érved tényleg nincs.
Baszod a strabagnak volt 10 bejelentett embere, az összes többi alvállalkozó volt egy időben. Az nem zavart ugye?

teéjesenmindegy 2017.11.19. 11:48:41

@ami szabad: "A fidesz szavazók feltehetően igen kevesen olvasgatnak bármilyen olyan sajtót, ami a maradék 8% -ba tartozik, és ha mégis, a 10 éve tartó agymosás- sulykolás mellett, kicsi az esély, hogy "kiábránduljanak" vallásukból,"

Főleg úgy, hogy mindenkit, aki ide merészkedik elkülditek a narancstroll kurva anyjába. Aki kicsit is máshogy látja a világot mint ti, az rögtön orbánbérenc fideszügynök...

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.11.19. 11:49:34

@MACISAJT:

figyelj te elborult elméjű orbán faszszopó: az általad felsorol gengszterek (Simicska, Schlecht, Vona) mind a te Fideszedben lettek kiképezve gazdasági és politikai bűnözőnek. Simicska meg Schlecht egykoron orbán jobbkezei voltak. Most meg ugye a bandzsa Matollcsy az.

Azt se vetted észre te elhülyült narancs agyú, hogy most éppen orbán gazdidról állítotad ki a gengszteri papirost. Köszike!!!!

Ti fidesz seggnyalók tényleg a társdalom legostobább fajtájából lettetek összeválogatva!

És hogy mi lesz azután? Majd te is Moszkva fele fogsz menekülni mint orbán gazdád. Egész addig, amíg majd egy kalasnyikovval visszafordítanak az illiberális orosz testvéreid. Mert annyira fontos hasznos hülye te mégsem vagy, mint orbán.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.11.19. 11:54:32

@teéjesenmindegy: "Aki kicsit is máshogy látja a világot mint ti, az rögtön orbánbérenc fideszügynök..."

Miért, téged a 28 álnickeddel egyetemben végzett troll hárúért nem a magyaroktól lopott közpénzből fizet a Takonyárpi?

Hanem téged Putyin szentp´´etervári dezinformációs troll gyára fizet? Mint Maxvallt, a buzi lobbista bulgár birkánkat itt?

Indriq 2017.11.19. 11:54:58

@teéjesenmindegy: félreértés ne essék. Én nem mondtam, hogy az előző kormány alatt ne lett volna lopás. Csakhogy te véded a most lopókat.
Habzó szájjal üvöltesz a ballibsi pénzlopások miatt. És debilen vigyorgó arccal tapsolsz amikor a fityisz megcsinálja ugyanazt.

sinus67 2017.11.19. 11:56:33

@teéjesenmindegy:
A Simicska-bomba becsapódása után egyáltalán nem tudni ki kerül kormányra. Ha egyáltalán más kerül kormányra a fideSS helyett.
A fideSS kormányzásával elégedetlenek tábora ugyanis nem csak a ballibekből áll.
Másrészt a hozzászólásod (a többi is) azt sugallja, hogy Te elégedett vagy az orbáni kormányzással.
El kell keserítselek. A jó kormányzás nem abból áll, amit a jelenlegi kormány művel. A jó kormányzásba beletartozik az oktatás az egészségügy a nyugdíjrendszer kezelése, esetleges reformja.
Nos, azemút majd nyócévben ezeken a területeken nem történt semmiféle előrelépés! Sőt...

Szóval egy kormányzásilag inkompetens, korrupt politikai formáció drukkereként elég pofátlan dolog számonkérni bárki leendő formáción a kormányzás tudományának képességét. Ráadásul kizárólag ballibként aposztrofálni a lehetséges jelölteket a politikai palettán elég szűklátókört feltételez.

Indriq 2017.11.19. 11:57:56

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:
"Majd te is Moszkva fele fogsz menekülni mint orbán gazdád. "
Az nem rákosi volt? :) basszus,ilyen párhuzamot vonni rákosi és ovi között...... :)

ami szabad 2017.11.19. 12:00:38

@teéjesenmindegy: Én biztos nem. Szerintem az érdemi vitának, érvelésnek, igenis VAN ÉRTELME akkor, ha mindkét fél tisztelettel meghallgatja a másik érvelését! Itt nem a patás ördögök és az angyalok közötti mérkőzés zajlik, hanem a legkevésbé rossz megoldás kiválasztására kéne összpontosítani, sajnos. Lehetne ugyan egy valós Messiás- ránk férne- de szerencsére, a humorérzékem töretlen, és erről jelen pillanatban csak a Brian élete tud eszembe jutni.. Mondjuk megérdemelnénk lassan olyan kormányt, amely valóban az ország felvirágoztatásáért küzd a saját hatalma meg lovéja helyett, de ebből az utóbbi időben keveset láthattunk. És az utóbbi idő alatt Magyarországon - az 1848-49-et leszámítva- gondolok itt lassan 6-800 évre...

teéjesenmindegy 2017.11.19. 12:03:01

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:
Na, pont erről beszélek. Hülye vagy mint a fasz, hát persze, hogy mindenkit a putyin fizet.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 12:04:29

@Indriq: Nem, én nem védek semmit. Csak kicsit hiteltelennek tartom a kritikát olyanoktól, akik ugyanúgy loptak, de közben még az országot is csődbe vitték.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 12:06:32

@ami szabad:
Melyik mutatónk nem felfele ment az elmúlt években? Akkor ennyit arról, hogy ki mit tett a felvirágzásért.
A jelenlegi legkisebb rossz per pillanat a fidesz.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 12:16:26

@sinus67: "A fideSS kormányzásával elégedetlenek tábora ugyanis nem csak a ballibekből áll. Másrészt a hozzászólásod (a többi is) azt sugallja, hogy Te elégedett vagy az orbáni kormányzással."
Álljunk már meg egy pillanatra! Az mi, hogy elégedett valaki a kormányzással? Van olyan állapot a világban? A maximális és tökéletes elégedettség, hogy ez a kormány aztán a létező legjobb és legfaszább? Szerintem ilyen a világban nincs.
Pont mint az eü, hogy akinek fáj a foga, annak a három hetes várólista is sok, meg a 3 perces is. Pont ugyanúgy lehet szidni mindent.
Erre nem lehet alapozni, hogy Marinéni elégedetlen a kormánnyal. Én sem vagyok elégedett. Miért lennék? De hogy a jelenlegi ellenzékből senki nem csinálná jobban, az biztos.
Van egy busz. Az egyik sofőr karambolozott, eltévedt, és be van baszva. A másik szarul vált, és hangos a zene. Az utasok persze nem elégedettek, de az elsőnél még mindig jobb, és ezt tudják. A harmadik jelöltnek pedig jogsija sincs.

ami szabad 2017.11.19. 12:21:23

@teéjesenmindegy: Sajnos, ez nekem nem elég jó érvelés.:( Ha akarod komolyan venni a témát, belemehetünk a részletekbe, ámbár most mennem kell, szerencsére sokadik szülinapot ünnepel ma a család. A mutatók javulásáról sokat lehetne beszélgetni, némelyik önmagában még akár tetszene is, - pl. a folyó fizetési mérleg hiányának csökkenése- ha nem derülne ki folyvást, hogy már megint csak egy trükk látszat eredményéről van szó! A GDP növekedésnek is tudok örülni, még akkor is ha tudom, konjunktúra van, csak annyi történt, hogy legalább nem maradtunk le a hulláról nagyon, csak egy kicsit! lsd. a környező országok növekedési rátáját, máris nem olyan extra gyönyör a miénk. De ha összefoglalva a legfontosabb nemtetszésemet kellene megfogalmaznom, az a most kiépülő neo-feudalizmus, annak összes szarával, amiről azt reméltük, VÉGE! Ha komolyabban érdekel, olvasgass egyrészt Móricztól, másrészt egy korrekt- tehát nem ma íródott - törikönyvekben is megnézheted az analógiát a múltba forduló jelen, és a kb. 100-120 éve létező Magyarországgal. Régebbre is visszamehetsz, arra vették az irányt. Darutollas döbrögik és zsellérek országa épül, és az oktatás tudatos tönkretétele, a jelenleg is alig létező társadalmi mobilitást hivatott teljesen kinyírni, hisz a zsellérnek azért nem árt tudni, hol a helye! Az irány tehát, alapból tragikus, és a hozzávezető út -és eszközrendszer napi szinten meríti ki a Btk-t. Bocs, de ehhez nehéz tapsikolnom. 2006- óta mindenki, aki egy picit is ért a politikához, tudta, hogy '10- től a fidesz jön. Nekik is volt tehát 4 évük kigondolni, hogyan is kellene kormányozni. OK a válság átrajzolta a játszóteret, mint mindenkinek. De 4 év alatt csak odáig lehetett eljutni, hogy annyit lopunk amit csak fellógatás nélkül enged a nép az Istenadta? Ez a koncepció? Hát ezért az ország szempontjából , kár volt nekifeszülni! Nem mondom, nekik megérte, egyenként is! Még az ükunokáiknak sem kell dolgozni, ha csak Las Vegasban valami barom nem mond all inn-t és bukja el az egészet!

teéjesenmindegy 2017.11.19. 12:23:10

@sinus67: " Ráadásul kizárólag ballibként aposztrofálni a lehetséges jelölteket a politikai palettán elég szűklátókört feltételez."
Egyébként hogyan lehet? Van a ballib meg a jobbik.
A jobbik speciel önmagát sem tudja definiálni. El is ment a szavazóik fele. És míg egy keményebb jobbos jobbikkal semmi bajom nem volt, ezzel a mostani cukiskodó valamitől felfordul a gyomrom.
Mondjuk ötletük az ország vezetésére eddig sem volt, most sincs.

dunántúli gyerek 2017.11.19. 12:30:32

@ami szabad: a komcsikat 100% pártmédia mellett is eltakarította a nép, úgyhogy nyugi, most sem térnek vissza

dunántúli gyerek 2017.11.19. 12:33:12

@ami szabad: 'törikönyvekben is megnézheted az analógiát a múltba forduló jelen, és a kb. 100-120 éve létező Magyarországgal. Régebbre is visszamehetsz, arra vették az irányt. Darutollas döbrögik és zsellérek országa épül, és az oktatás tudatos tönkretétele, a jelenleg is alig létező társadalmi mobilitást hivatott teljesen kinyírni, hisz a zsellérnek azért nem árt tudni, hol a helye!'

Erre elég annyit mondani, hogy SZJA, családi adókedvezmény.

VadMacs 2017.11.19. 12:37:54

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
>A ballibek fő baja: droidjaik zöme elhagyta őket, felébredt.

Hát, kedves putyinseggnyalónk, a droid jellemzője az, hogy nem gondolkodik, csak nyalja azt a segget, amit előírtak neki. Mint az összes fidesztálib, téged is beleértve...

willcox 2017.11.19. 12:49:48

@teéjesenmindegy: A valóság viszont az, hogy jobboldali kormányok alatt üres az utca, míg baloldali kormányok alatt a csőcseléké a terep.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.11.19. 12:59:42

1. Mit tudhat Simicska, Orbán bűntetteiről?
A szakításig, kb. mindent, és az utána következőkről is sokat.

2. Miért nem áll elő ezekkel az információkkal Simicska?
Azért nem, mert ő volt Orbán legfőbb bűntársa - saját magára hozna vele bajt.

Egyébként meg: Orbánt akkor is megválasztaná a magyar nép, ha a Parlament előtt, nyilvánosan gyerekeket sütne meg nyárson, és enné meg őket.

Ceterum censeo: ezen az állapoton már csak Dragunov elvtárs segíthet.

dunántúli gyerek 2017.11.19. 13:01:06

@ipartelep: 'Orbánt akkor is megválasztaná a magyar nép, ha a Parlament előtt, nyilvánosan gyerekeket sütne meg nyárson, és enné meg őket.'

Látva az alternatívákat ez nem túl meglepő.

willcox 2017.11.19. 13:04:38

Az 1989-es Orbán pofánvágná a mostanit, óva intett mindenkit az olyan emberektől, amilyenné Ő vált. Elképesztő ravansvágy élt benne a két vereséget követően, tudatosan felépítette az övéi feltőkésítését, bármi áron, semmi nem számít. Átlép bárkin és bármin, nincs benne gátlás, fontosabb neki, hogy a közelében levők élképesztő iramban gyarapodhassanak, mint a lecsúszott emberek boldogulása. Sz@rik arra, hogy a gazdának megdöglenek az állatai termőföld hiányában, ha a föld kell az övéinek. Ha beszólnak neki csakazértis megvalósítja a legpazarlóbb baromságait is a mi pénzünkön. A leírtak miatt is fontos lenne, hogy eltünjön a hatalomból.

sinus67 2017.11.19. 13:11:35

@teéjesenmindegy:
Mondjuk lehetne alkalmazni olyan sofőrt, aki nem töri össze a buszt, munka közben nem iszik, megnézi a térképen merre kell menni, esetleg navit használ, tud reccsenés nélkül váltani, és nem bömbölteti a zenét.
Az általad felvázoltakból - az eddigi 27 évben - csak azt a kétfélét isnertük meg. (Bár koránt sem biztos, hogy a második hibája csak a recsegős váltás és a hangos zene, mert elég sok utasuk fél rendesen a hangis zene által közvetített dolgoktól.)
Szóval vannak azért új jelöltek is, azonban a két borzalmas sofőr elhiteti minden (saját) utassal, hogy a másik sokkal rosszabb sofőr.
Ha nem nézel ki a busz ablakán, akkor soha nem látod meg, hogy a táj egyébként szép, egy rakás utas ott marad a megállóban, mert újakat egyik sem képes felvenni. Az értelmesebbje már rég leszállt a részeg sofőr által vezetett buszról. A másik buszon a zene hangorkánja elnyomja a recsegős váltás fülsértő zaját, sőt a többi sofőrhibát sem veszik észre. Mellékutakon zötykölődik, miközben lopják az üzemanyagot és az olajat menet közben. A busz így soha nem ér el a végállomáshoz, mert kevesebb az üzemanyag és letért a kitaposott útról.

dunántúli gyerek 2017.11.19. 13:14:25

@willcox: 'Elképesztő ravansvágy élt benne a két vereséget követően, tudatosan felépítette az övéi feltőkésítését, bármi áron, semmi nem számít. Átlép bárkin és bármin, nincs benne gátlás, fontosabb neki, hogy a közelében levők élképesztő iramban gyarapodhassanak'

- és valahogy ezt ellenzékben is sikerült megtennie. Míg az SZDSZ csődbe ment, adósságát a népre hagyva. A maszop meg szintén nem fizeti az adósságait, pedig a népszabót is eladta. Úgyhogy a csődjük után majd a maszop adósság is a népé lesz.

Nem meglepő hogy a nép azonnal vissza akarja kapni a böszméket.

willcox 2017.11.19. 13:23:32

@dunántúli gyerek: és mennyibe kerül nekünk az Orbán klán gyarapodása, ezer milliárdokba? Az általad említettek csipp-csupp ügyek ehhez képest.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.19. 13:23:39

@willcox: Bírom ezeket a ballib hülyeségeket, nem csoda hogy a fidesz 10 éve tartó durva előnye még nőtt is a múlt nyár óta.

1. handabanda: Orbán lop - csak bizonyíték nincs rá

2. handabanda: Orbán csak az övéi zsebét tömi - 2006ban, a böszmék legjobb évében, 53ezer ft volt a nettó minimálbér - most 85, és 110ezer a nettó átlagbér - most 200. 42% volt azóta az össz-infláció, lehet számolni.

És a kedvenc handabandák, hogy oktatás, meg egészségügy, meg feudalizmus. Ezek a kedvencek, mert mérni nem lehet őket. Nem csoda hogy értelmes ember mindent megtesz h ne legyen kormányváltás.

dunántúli gyerek 2017.11.19. 13:25:09

@willcox: nektek, irigy proliknak semmibe sem kerül, iszen titeket mi jól keresők tartunk el az Orbán klánnal együtt.

Mégse mi sírunk.

blog pszichiáter 2017.11.19. 13:30:11

@teéjesenmindegy: A múlt lopásaival mented a mostaniakat? Csak ennyit tudsz?

blog pszichiáter 2017.11.19. 13:32:54

@MACISAJT: Hazudsz, te kényszeres. A magyar aranytartalékot az MDF alatt adták el.

"Az elvert 62 tonna magyar aranytartalék

Az elvert 62 tonna Magyar aranytartalék és Magyarország államadóssága 1990-2010

Tudta Ön, hogy a Magyar Nemzeti Bank,1990-ben váltotta pénzre aranytartaléka zömét, ezért Magyarországnak ma gyakorlatilag zéró az aranytartaléka? Szinte csak a legszegényebb afrikai országoknak van kevesebb aranya, mint nekünk! De ez nem minden!
A nemesfém ára az egekben, a magyar gazdaság a padlón, és ha így megy tovább, olyan válság lehet itt nemsokára, hogy hozzá képest az etióp szegénység maga a mennyország.

Az aranytartalékot még Surányi György jegybankelnöksége alatt kótyavetyélték el arra hivatkozva, hogy a dollárnak jobb a hozama. Aztán a dollárnak lement a hozama, 62 tonna arany elpárolgott és most nagyon jól jönne, de nincs."

hlypcs 2017.11.19. 13:33:50

Amikor simicska firkálja, hogy Orbán geci, akkor nem értem magáról mit gondol. Nem tudom ez a szerencsétlen mócsing mennyire lenne "menő" vállalkozó, ha a fidesz nem ad neki. Ez nekem olya mintha egy bankrabló páros egyik fele, akit a többi balhéba a másik már nem vesz be, elkezdené gecizni. És eddig te mi voltál mócsing? És a sok hülye, aki drukkol neki egyből fel is mentette? Vagy eddig szent volt a lopás most már fúj? Libsikéim, hogy van ez? Lehet, egy kis mentális deficit a lelketekben nem kétlem. Persze ez erkölcsi mérce nektek mindig random beosztású volt.

blog pszichiáter 2017.11.19. 13:35:01

@MACISAJT: Kényszeres hazudozó! Mondj egy nevet aki közvetlen barátja volt egy miniszterelnöknek és annak regnálása alatt milliárdokra tett szert!

blog pszichiáter 2017.11.19. 13:37:56

@hlypcs: Az hogy Orbánról mi derül ki, abban mennyire érdekes hogy mit gondolunk Simicskáról? Egyik bűnöző felnyomja a másikat, attól még a felnyomott büntetési tétele nem szokott kisebb lenni. Itt inkább a te erkölcsi mércéddel van a baj.

blog pszichiáter 2017.11.19. 13:39:40

@teéjesenmindegy: Sötétke! A béremelkedés igen hamar vissza fog ütni, majd meglátod. Ne hencegj olyan béremelkedéssel ami meghaladja a gazdasági növekedést! Neked sincs sok fogalmad a gazdaságról.

dunántúli gyerek 2017.11.19. 13:47:35

@blog pszichiáter: Hát a ballib népszerüségre biztos vissza fog ütni a béremelkedés, abban egyetértünk.

A fideszre nem ütött vissza az IMF szakítás meg az elmennekabankok meg az EU veszekedés, pedig mindig ezt hazudtátok.

torró 2017.11.19. 13:48:04

@hlypcs:
Hasonlót akartam megfogalmazni én is. Az a baj ezekkel a hatalom mellé szegődött senkiháziknak, és ez érvényes mindegyikre, hogy addig minden szép amíg dől a lé, azután meg köpködnek mindenfelé. Ezek egyszerűen szarházi haszonlesők.Ismertem olyan vezér igazgatót, hogy amikor borult a dolog az addigi seggnyalói szavazták ki a székből. Ez ilyen játszma. Adj a "parasztnak" hatalmat, odaszarik az asztalodra!

torró 2017.11.19. 13:52:00

@dunántúli gyerek:
Néztem Gyurcsány milyen pénzeket ígért ha rászavaznak, pár nappal ezelőtt Békesi volt pénzügy miniszter az egyenes beszédben, pont ettől óva intette a baloldalt, hogy ne tegyenek pénzügyi ígérgetéseket, mert azt sosem lehet betartani, vagy túl sokba fog kerülni.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 13:56:31

@willcox: tízezermilliárdokba. dollárban.

Indriq 2017.11.19. 13:59:31

@dunántúli gyerek: jahhh... direkt vettünk fel az imfnél 2-5%-kal nagyobb kamatozású hitelt. Templeton szerintem szobrot emelt ovinak 2011 tájékán. Persze itt nem az volt,hogy a gonosz multi kivitte a profitot. Hanem ovinak minden pénzt megért, hogy végre egyszer tökösnek érezze magát. (Csak szólok, a mostani orosz hitel is magasabb mint a piaci lenne)

teéjesenmindegy 2017.11.19. 13:59:44

@sinus67: Mondjuk lehetne alkalmazni olyan sofőrt, aki nem töri össze a buszt, munka közben nem iszik, megnézi a térképen merre kell menni, esetleg navit használ, tud reccsenés nélkül váltani, és nem bömbölteti a zenét.
Mutass olyan. Komolyan. Mert ahogy mondtam, a leghangosabban ugatóknak jogsijuk sincs, és csökkentlátók.

dunántúli gyerek 2017.11.19. 14:00:48

@torró: Hát pont ferinek nem kéne pénzről beszélni, mert neki nem hiszik el. Orbán, de főképp az emberei, Varga ígérhetik hogy 140 lesz jövőre a minimálbér és 180 a bérminimum, annyi is lesz.

Ninics ebben semmi misztikus.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 14:01:54

@Indriq: "jahhh... direkt vettünk fel az imfnél 2-5%-kal nagyobb kamatozású hitelt. "
Legalább nagyságrendileg tudnád, hogy miket beszélsz.
Ha szükséged van 100 ezerre, akkor
a, felveszel 100 ezret 10%ra
b, felveszel egymilliót 5%ra?

dunántúli gyerek 2017.11.19. 14:04:34

@Indriq: hát persze, nagyobb kamatú hitelt veszünk fel most, mint amikor a piac nem állt szóba velünk az államcsőd miatt

ha ha ha

Indriq 2017.11.19. 14:08:54

@dunántúli gyerek: na ezt védte volna ki az imf hitel. Csak a minidebil korlátokt jelleme még a grazi orvosokkal együtt se lett volna képes feldolgozni, hogy együtt kell müködnie egy legalább egyenlő szintű pertnerrel. ( persze putyonka simán megzsarolta, ott már tekeeg is a gerince)

teéjesenmindegy 2017.11.19. 14:13:43

@Indriq: Milyen jó, hogy bár fingod sincs a közgazdasághoz, 2-3 sorban milyen faszán el tudod magyarázni. :D:D

dunántúli gyerek 2017.11.19. 14:16:13

@Indriq: Naná. A becsődölteket mindenki meg akarja menteni, ezért mennek az uzsoráshoz.

A görögök is meg vannak mentve.

Indriq 2017.11.19. 14:24:29

@teéjesenmindegy: hát.... nem állítottam soha,hogy egy fityisz seggnyaló valaha is megérti amit leírnak az értelmes emberek. De te simán igazolod. :)
@dunántúli gyerek: gondolom az sincs meg,hogy az eu támasztott keményebb feltételeket a görögökkel szemben,nem az imf. Megjegyzem spec a görögök meg lettek mentve.

dunántúli gyerek 2017.11.19. 14:27:01

@Indriq: 'Megjegyzem spec a görögök meg lettek mentve.'

Csődben vannak 10 éve.

MACISAJT 2017.11.19. 14:39:09

@blog pszichiáter: "'Mondj egy nevet aki közvetlen barátja volt egy miniszterelnöknek és annak regnálása alatt milliárdokra tett szert! "

Egyet?:P
Szocialista miniszter egy szűk körű megbeszélésen azt találta mondani: a Zwack Unicum adóügye koalíciós ügy. Ezt úgy kellett érteni, hogy az SZDSZ kiszállna a koalícióból, s ezzel megbuktatná a Medgyessy-kormányt, ha a párt volt országgyűlési képviselőjének cégével szemben keményen – milliárdokra rúgó keménységgel – lépnének fel a vermutügyben. Így aztán hoztak egy salátatörvényt: Zwack meg három milliárd befizetéstől menekült meg.

De sorolhatnám boldvaitól gráfig...

taga20 2017.11.19. 14:47:47

@hlypcs: tudod mit? igazad van!

simicska is geci, meg a geci is, csak ő kicsit nagyobb adag.

sőt, pelikánevtárs is rendőrspicli:)

Jobb ma egy Orbán mint holnap egy kalifa 2017.11.19. 14:51:31

Ez a poszt egy eroltetett onamitas. Ahogy naprol napra kozeledik az ellenzek az ujabb nagy vereseghez, Hitlerhez hasonloan, egyre jobban remenykedik valami csodafegyverben.

taga20 2017.11.19. 14:54:55

@MACISAJT: látom te valami bennfentes lehecc, akkor mesélj má endivajna kaszinóiról, a tao pénzekről, a párnap alatt meghozott törvényekről, amiket próbáltak eldugni salátatörvényekbe, etcetera etcetera.

nem arról volt szó 2010-ben, hogy aki belenyúl a közösbe, annak le lesz vágva a keze?

te meg ma egésznap, avval véded a fityeszmaffiádat, hogy az előző garnitúra is lopott?

eszednél vagy?

taga20 2017.11.19. 14:59:41

@Jobb ma egy Orbán mint holnap egy kalifa: hát hitlerék kifutottak az időből, hálisten.
pedig ott készült egy-két csoda fegyver.

remélem lala azé nem fog kifutni, és magával rántja a gecit a mélybe, ahogy anno dugovicstitusz a törököt!:)

sinus67 2017.11.19. 15:01:34

@teéjesenmindegy:
Mondod Te! Ugyanis a hangszórók 80%-ából az szól, hogy aki a fideSS-t nem szereti az mind ballib rohadék, sorosügynök, migránspárti hazaáruló.

Hidd el van olyan, akinek van jogsija. Csak az nem érdeke egyik busz üzemeltetőjének sem, higy őt alkalmazza. Ráadásul nem is hangoskodik, mert a mikrofonja kivan kapcsolva.

midnightcoder2 2017.11.19. 15:11:54

@taga20: "hát hitlerék kifutottak az időből, hálisten."
Nem biztos, hogy így járt Európa és általában a világ így járt jól. Lehet itt még nagyon durva vérfürdő Európában a PC mostani túltolása miatt, sőt ha belegondolunk abba, hogy Pl. a nácik bukása nélkül a Nagy menetelés, és a Kulturális forradalom sem jött volna létre, nem is szólva a kisebb disznóságokról, Pl. Vörös khmerek a mostani mérleg alapján sem annyira jó hogy buktak a nácik.

midnightcoder2 2017.11.19. 15:15:27

Amúgy arra azért kíváncsi lennék, hogy manapság vajon mivel lehet még Magyarországon lejáratni egy politikust.

Indriq 2017.11.19. 15:28:32

@midnightcoder2: azzal hogy fityiszes. Ha nem az, akkor a legnagxobb sértés. Ha az,akkor meg mindenki tudja, hogy szervilis seggnyaló. :)

taga20 2017.11.19. 15:34:19

@midnightcoder2: akkor szerinted az 1. és a 2. világháború is a piszi miatt volt?

szerinted ma jobb világ lenne, ha németország, japán, olaszország és még sorolhatnám, náci vagy fasiszta ország lenne?

szerintem nektek agyatokra ment ez a sok liberálisozás meg sorosozás!

VaradiJanos 2017.11.19. 15:36:36

@taga20: simicska is g, orbàn is g, te pedig két spermiumtól rettegsz, ebihal

kalapácstollú 2017.11.19. 15:38:02

Szerintem lehetne itt egy szavazás is akár. Blöff-e ez a "atombomba" vagy sem.
Szerintem blöff.

kalapácstollú 2017.11.19. 15:40:45

@midnightcoder2: húha, hát ezen teljesen fölösleges agyalni. Amit ma tudunk a nácikról, az alapján örülhetünk, hogy buktak. Ez tiszta sor. Igaz, a győztesnek mindig igaza van elv alapján azt nem tudhatjuk, milyen hírük lenne a mai világban a szövetségeseknek, ha éppen a nácik győztek volna.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 15:42:14

@sinus67: Halljam, ki az a tehetséges, akit szerinted választani kéne.

blog pszichiáter 2017.11.19. 15:42:57

@MACISAJT: Ez még nem közvetlen barát. Csak ennyit tudtál összehozni?

blog pszichiáter 2017.11.19. 15:43:43

@teéjesenmindegy: Azt tudjuk, hogy Orbán az a pofátlan tolvaj, akit semmiképpen nem választunk.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 15:44:27

@Indriq: Ja, hogy te lennél az értelmes ember? :D:D:D AZ igen. Komolyabb az önbizalmad, mint a momentumnak, aki kormányt fog váltani...
Szóval, mélyen kussolsz a nagy kérdésről. Melyik a jobb
100e 10%kamatra
500e 5% kamatra.
Mesélj mester!

midnightcoder2 2017.11.19. 15:51:30

@taga20: Mondjuk ha nem nyertek volna a szövetségesek, akkor az az 50 millió ember akiket Kínában a komcsik legyilkoltak nem halt volna meg.

midnightcoder2 2017.11.19. 15:53:34

@taga20: Amúgy kétszer nem léphetsz ugyanabba a folyóba. Az I és a II világháború még nem a PC miatt volt. De a következő európai polgárháború emiatt lesz.

taga20 2017.11.19. 16:11:37

@VaradiJanos: haver, mi az a g betű? nehogy má aszt mond, hogy nem mered kimondani.

mi vagy te, valami kiscsaj?:)

Indriq 2017.11.19. 16:23:22

@teéjesenmindegy: drága aranyhalmemóriás fityisz bérenc, még csak fel se használtuk a teljes imf hitelt.
A másik témára reflektálva: szeretnék zseni lenni. De csak átlagos kéoességű vagyok. Ám hozzád, mint egy átlagos fityiszeshez képest még én is istenség vagyok. A habonyművek bérenceuhez képest egy egysejtű is zseni :(

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.11.19. 16:25:25

@taga20: Viccelsz? Ez egy régóta ismert fideszes troll - az egyik legaljasabb, pedig van miből válogatni. Szabó Márk a becstelen neve. Nézőpont, Navracsicska-csicska, meg CEPC... csupa csupa szélsőrosszoldali-fasiszta állomás a "karrierjében". Lesz még államtitkár is belőle... Az is idióta, aki szóba áll vele.

elvis56 2017.11.19. 16:38:11

A Magyar Idök egy batyu F.SZT se ér.Csupa seggnyaló megélhetési szekezti a lapot.Papirjával még a seggünketsem türükhethük mert olyan SZAR .

taga20 2017.11.19. 16:47:48

@ipartelep: szépen leidiótáztál ember:)

egyébként tudom, hogy a minisztériumból tolja a suttyója, valaki már korábban berakta, talán te. csak gondoltam eligazítom a szolgát, ha má mi fizetjük a millás fizuját.

sinus67 2017.11.19. 17:07:07

@teéjesenmindegy:
Nem tudom még ki lehet alkalmas. Viszont nem is védem egyik eddigi formációt sem a körmömszakadtáig. Ráadásul úgy, hogy a korábbira mutogatok érvek helyett.
Elég vicces azzal érvelni a jelenlegi szarevést, hogy a múltkori szar büdösebb volt, esetleg hígabb.
Most a mostani szart kell kidobni. És nem jóízűen megenni, mert az előző adag nem a sajátjaink seggéből jött ki.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.11.19. 17:22:03

No akkor még egyszer a lényeg: Simicska nem dobhat anélkül atombombát Orbánra, hogy saját magának ne ártana azzal. Viszont ahogy most áll a helyzet az országban, akkor is csak magának ártana vele, Orbánnak nem. Ez az ország most ugyanabban a pszichológiai-szellemi állapotban van, mint Németország a II vh. előtt. Ott ájult Hitler imádat, itt ájult Orbán imádat. És ha ez a 8 millió választóból csak 1.5-2 millióra is érvényes, ez (az ellenzék balfaszsága, gyengesége, és széttöredezettsége miatt) bőven elég a fasiszta tolvajbanda az újabb választási győzelméhez.
Egyébként, az emberek nagy része nem értelmes, így nem is tud gondolkodni. Magyarán, ostoba hülyék, annyi az eszük, mint egy mint egy marék lepkének. Emiatt, a választási (és minden egyéb) preferenciájuk sem értelmi-racionális, csakis érzelmi alapú. Ettől még a nagy kiábrándulás meglesz (persze tanulságai annak sem lesznek számukra - mint mondtam, tök hülyék), de az még messze van.
Ceterum censeo: Magyarország jelenlegi legnagyobb gondjának megoldója Dragunov et.

Jobb halottnak lenni mint libsinek ! 2017.11.19. 17:40:45

@ipartelep: Szerintem Hitler, jelenleg inkabb, a baliberalisok megfeleloje. Nincs semmi eselyuk mar csak a csodafegyverben biznak. Hatha jon Simicska, hatha jon egy meteor, vagy foldrenges, ami pont csak a fidesz szekhazat semmisiti meg.
EZ ORÜLT CSODAVARAS !!! Ekozben a fidesz kozelit a 60 %-hoz, a baliberalisok meg kulon kulon mar nem erik el az 5 %-ot sem.

dunántúli gyerek 2017.11.19. 17:41:17

@ipartelep: 8 év alatt kb. 50%-ot emelkedett a reál átlagbér

Ilyen nem volt 90 óta soha. Simán megszavazok még 8 évet a fasiszta tolvajbandának, na mit szólsz?

Indriq 2017.11.19. 17:49:44

@Jobb halottnak lenni mint libsinek !: gondolom az analógiát folytatva, akkor a fityisz hitler politikai ellenségei, a KOMCSIK. basszus... lehet, hogy ebben tényleg van valami. :)

taga20 2017.11.19. 18:24:13

@dunántúli gyerek: aszt bazdmeg, hogy agyhalott vagy!

taga20 2017.11.19. 18:26:35

@Jobb halottnak lenni mint libsinek !: "Szerintem Hitler, jelenleg inkabb, a baliberalisok megfeleloje. "

remélem nem szaporodtál még , me fájdalmasan idióta vagy!

1ghost 2017.11.19. 18:31:22

@dunántúli gyerek: "8 év alatt kb. 50%-ot emelkedett a reál átlagbér"

Hehehe, retkes, gerinc nélküli fidesztroll! Bazdmeg hazudhatsz itt te ár ötször ekkorát is, akár napi 200 nicken, non-stop, mer úgysem menthetitek az irhátokat.

El lesztek számoltatva valamennyien, a gazdáddal együtt rohadsz a sitten rövidesen.

VaradiJanos 2017.11.19. 18:58:00

@blog pszichiáter: sokat elárul rólad, hogy három nicknevet hasznâlsz, hogy ennyi energiát fordítasz erre a baromságra. Majdnem azt írtam, hogy ez csúcs-szánalom, de nem akarom, hogy veszekedjetek tagaszarral a kupáért.

VaradiJanos 2017.11.19. 18:59:55

@taga20: nem jön ki belőlem ha eszembe jutsz, te még a magamfajta meleg demokjatáknak is elveszed a gusztusát

VaradiJanos 2017.11.19. 19:02:07

@ipartelep: reménykedsz egy kis holomoloban, ugye, szardarab?

VaradiJanos 2017.11.19. 19:03:01

@1ghost: na, végre, már hiányzott a sittezésed, smasszerprolkó

taga20 2017.11.19. 19:03:43

@VaradiJanos: mi van jani, szerelmes vagy belém, vagy mi az anyád van?

ha gondod van csak szóljál, köcsön adom a guminőmet:)))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.11.19. 19:23:55

@taga20: Ne bántsd szegényt! Van elég baja. Ki kell fizetnie a @blog pszichiáter: -t a kezelésért, továbbá megcsalta a guminője a szomszéd gumimatracával.

taga20 2017.11.19. 19:28:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: haver, mé nem szóltál előbb? akkor csak elküldtem volna a pébe és nem téptem volna fel a friss sebét:)))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.11.19. 19:32:41

@taga20: Mindegy. Most úgyis bosszút forral, hogy nyáron kiszúrja a szomszéd gumimatracát. Ha meg lebukik, megint mehet a @blog pszichiáter: -hez, dühkezelési tanfolyamra.

taga20 2017.11.19. 19:35:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te a tyúkokkal fekszel?
álmogy bajszos kiszeltündékkel!:)))

teéjesenmindegy 2017.11.19. 19:51:05

@Indriq: "drága aranyhalmemóriás fityisz bérenc, még csak fel se használtuk a teljes imf hitelt."
Mert nem volt rá szükség. Akkor mi a lófasznak felvenni még.
Figyelj te szerencsétlen hülye. Válaszolj már a kérdésre, ne kerülgesd.
100e 10%on, vagy 500e 5% on. MELYIKET?

teéjesenmindegy 2017.11.19. 20:08:35

@sinus67:
"Nem tudom még ki lehet alkalmas." - Na, akkor majd beszélgessünk akkor, ha lesz alkalmas jelölted. Amíg nincs, miről akarsz beszélgetni?
" Viszont nem is védem egyik eddigi formációt sem a körmömszakadtáig." Na, most itt van 30 balos idióta, aki egymásra licitálva osztják a kormányt, hogy mennyire szar. Ha valaki megemlíti, hogy azért annyira nem szar, akkor az már körömszakadtáig védi?
"Ráadásul úgy, hogy a korábbira mutogatok érvek helyett." - Baszki, hova kéne mutogatni? Az legyen a példa, hogy a svéd szocialista párt mit csinált? Svédországban?
Vagy mit kell mivel összehasonlítani? Volt 8 évünk ballib kormányzás alatt. Se az eü, se az iskola, se semmi nem volt jó. Államcsőd szélén volt az ország. 11% volt a munkanélküliség. A minimálbér volt 71 rugó, az átlag nettó meg 110? Ja, de a fékek meg ellensúlyok rendben voltak, meg a civilek is.
"Elég vicces azzal érvelni a jelenlegi szarevést, hogy a múltkori szar büdösebb volt, esetleg hígabb." - Már hogy lenne vicces azzal érvelni? Baszki, adva van az alapanyag, ami szar, abból kell a legjobbat kihoznod.

Na, most visszatérve a példánkhoz, tudjuk, hogy az egyik sofőr rossz irányba megy, és még össze is töri a buszt, a másik valahogy csak elvezeti. Álljunk meg és várjunk, amíg te találsz megfelelő sofőrt, vagy mi legyen? Rakjunk ki egy rögtön jövök táblát Hegyeshalomnál?
Nézd meg a ballib szűkölést. 2010ben arról sírtak, hogy csőd lesz. Aztán volt szó arról, hogy elmennek a bankok, meg a multik, volt szó ÉHEZŐ milliókról, bazmeg. Milliókról. Igaz, hogy képet egyről sem tudtak prezentálni... Aztán ezek a sirámok valahogy nem jöttek össze. Akkor kitalálták ezt a "fidesz lop" dumát. Bizonyítani nem tudnak semmit, nem is próbálják, csak mondogatják folyamatosan.
Nem kétlem, hogy aki hatalmon van, az magának megcsinálja a kis pénzét. De ne olyanok kérjék már számon, akik ugynaúgy megcsinálták, csak közben szétbasztak mindent.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.11.19. 20:16:48

@teéjesenmindegy: "Mert nem volt rá szükség. Akkor mi a lófasznak felvenni még."

Ebből látszik hogy totál hülye vagy. Volt egy gazdasági válság, amikor senki senkinek nem adott hitelt. Ekkor ha kifogy a valutatartalék és nem tudod fedezni az importot, fejreáll a gazdaság. Ezért kellett az IMF hitel, biztonsági valutatartaléknak. Ami akkor 30 milliárd euró fölött volt, most meg csak 21. Na hova lett a 9 milliárd euró? csak kérdezem. Hol a manyup? Ha ehhez hozzábaszod még az Eximbank 600 milliárdos adósságát, meg a adósság növekedést, akkor kiderül hogy a Fidesz eddigi 7 éve rosszabb volt mint a szocik 8 éve. Pedig Viktort nem küldte meg a gazdasági válság.
De hazudozzál csak tovább!

1ghost 2017.11.19. 20:17:44

@teéjesenmindegy:

Hhahaha segghülye Blogger Géza! Ezeket a baromságaidat már ezerszer elsütötted, már mindenki csak röhög rajtad. Olyan hülye vagy mint a rezsi szilárd+a kósa együtt.

Nektek még 10 ezer milliárd EU-s lóvé, meg 3000 mrd manyup is kevés volt ahhoz, hogy legalább évi 2% gazdasági növekedést elérjetek. A komcsik elqurták, de ti még a böszméknél is sarlatánabbak vagytok. Mentek a lecsóba.

Hogy még pontosabb legyek: a rács mögé, mert ti még a tetejébe gennyesre is loptátok magatokat.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.19. 20:22:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hát a KSH szerint 1990hez képest most 144% az egy keresőre jutó reálkereset.

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

Ebből a 44%-ból 33% Orbán 1998-2002 és 2010-16os 10 éve alatt jött össze.

A másik 16 év alatt meg összesen plusz 10%.

Azaz, ha 1990 óta Orbán lenne a király, már lehagytuk volna Ausztriát, baszki.

taga20 2017.11.19. 20:44:50

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "Ebből a 44%-ból 33% Orbán 1998-2002 és 2010-16os 10 éve alatt jött össze.

A másik 16 év alatt meg összesen plusz 10%.

Azaz, ha 1990 óta Orbán lenne a király, már lehagytuk volna Ausztriát, baszki."

bakker, te keményebben tolod a baromságot, mint matolcsi!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 20:57:19

@Halál kamionja mindenkit elgázol: A fasz meggyesi 2 éve alatt 24%-kal nőtt a reálkereset. Ha 1990 óta meggyesi lenne a király, már 16-szoros reálkeresetünk lenne.

Egyébként az első orbán alatti növekedést a pufajkás és a fasz bokros alapozta meg. A meggyesiét is. A második orbán meg a válság legmélyén kezdett uralkodni, onnan még a gyurcsótány is csak felfelé jöhetett volna.

Indriq 2017.11.19. 21:01:58

@teéjesenmindegy: baszod kretén. Ha 100e elég, minek vennél fel 500e-t???
Esélyt adtam, hogy ne reklámozd a debilséged, de csak kötöd az ebet a karóhoz.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 21:02:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ezért sírja mindenki vissza azt a kiváló szakértőkből álló kormányt. Akkor aztán egy öröm volt az élet, annyi pénzünk volt, hogy kölcsönadtunk a labancnak...

Az meg szintén magától értetődő, hogy a patásék eredményeiről mindig más tehet. Hol a Bokros, hol az unió, hol a mars-vénusz együttállás. Mindenki, csak a patásék nem.

BéLóg 2017.11.19. 21:08:42

Simicska Lajosnak , ez számomra egyre világosabb, az egyetlen feladata, hogy a Jobbikot padlóra küldje.
Pénztáros Lőrin fizeti a kieső jövedelmeket és röhögnek a markukba.

Szóval, kuglóf, asz fog jönni.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 21:09:09

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Ja, félrenéztem. A meggyesi két éve alatt 1,053*1,065=1,121, ez 26 évre vet`ítve csak 441%.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 21:11:21

@teéjesenmindegy: "a patásék eredményeiről mindig más tehet."

Igen, a csúti geci igazán felvállalhatná, hogy az uralkodása eredményeképp csúsztunk le a románok szintjére.

BéLóg 2017.11.19. 21:13:08

@teéjesenmindegy: Ez is egy ilyen mocsok. lekérünk 500millió hitelt, pedig csak 100 kell. Száz után kamatozunk, a maradék 400-ért meg RENDELKEZÉSRE ÁLLÁSI DÍJAB b+ fizettünk. Miközben azt a pénzt SOHA nem is akartuk igénybe venni és SOHA nem is volt félretéve!
Mocskos bankok, mocskos bankárkormány. Soha többet baloldal!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.19. 21:16:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem is megyó kapja a szar nagyobb részét.

Hanem a haverjai, az ő 8 éves kormányzásuk alatt 14% plusz jött össze. Államadósság mellette 30%kal nőtt.

Orbán alatt csak 2016-17ben többet nő a reálkereset adósság-csökkentés mellett mint a 8 év alatt.

Úgy, hogy a cucik idején 2008ig kb. 2x akkora konjunktúra volt Európában, mint most.
www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

Indriq 2017.11.19. 21:20:45

@BéLóg: nos... veled persze ezt megcsinálják a bankok,mert egy retardált fityiszes vagy, de a hitelkereted után nem kell fizetni,csak azután amennyit lefogyasztottál belőle. Menj normális bankhoz és felejtsd el a fityisz kötődésűt.
Istenem.... ennyi szaros pénzügyi analfabétát

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.19. 21:21:30

Tehát, kb. minden igaz a baloldalra amit Orbánra mondanak.

Mindent eladtak, vagy elloptak, így az egyszerü parasztok szopták a faszt. Ahhoz képest Orbán lába nyomát csókolgathatná minden proli és középosztálybeli és oligarcha, ha tudna számolni.

Mondjuk elég sok tud is úgyhogy valószínü a 2/3 megint.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 21:23:23

@Indriq: Na, akkor faszfej. Pont ez volt a lényeg. Az, hogy a nagyságos imf olcsóbban, de többet akart adni, mint amire szükség volt. Kicsit bonyolult, ahhoz, hogy 2 mondatban elmagyarázzam, főleg neked, de ez volt a helyzet. Az imf adott volna 500at 5%on, de az nem kellett, hanem piacról 100, 10%on. Csak azért, hogy a magadfajta hülye balfaszok ugathassanak utána félinfók alapján.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 21:24:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: hát te lehet, hogy lecsúsztál. Talán dolgozni kéne, nem itt baszni a rezet egész nap

teéjesenmindegy 2017.11.19. 21:26:12

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Az nem zavar, hogy megyó megemelte a fizukat, de úgy, hogy az államadósság felment a picsába?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 21:30:20

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Hát azt add azért hozzá, hogy a geci nem tett a manyupba, mint a gyurcsótány, ez 10% GDP, felélte a manyupot, megint 10% GDP, nem kapta a pofájába a világválságot, ismét 10% GDP, és felzabált 30% GDP-nyi EU segélyt. Az annyi, mint 60% GDP. (A számok nem pontosak, de mutatják a lényeget.)

És mégis leszakadtunk.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 21:33:38

@teéjesenmindegy: Döntsd el, hogy most isteníted, aki felemeli a fizetéseket, vagy fújolsz rá.

A megyó alatt felfelé ment a gazdaság, a geci alatt le. A megyó növelte az államadósságot, a geci kétszer annyi EU segély megsemmisített. Na most ha döntenem kell, hogy melyik lógjon a lámpavason, és mindkettőre szavazok.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 21:34:48

@Indriq: "Istenem.... ennyi szaros pénzügyi analfabétát" PONT TE MONDOD?
Baszod, te annyira hülye vagy mint a segg, és te magyarázol?

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.19. 21:35:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: szép elmélet

csak orbán első uralkodása idején is csökkent az adósság, és a cuciknál a válság előtt is nőtt

így ez jó nagy baromság, ahogy az EU pénz is amit a cucik is kaptak/és ha nem az az ő hibájuk

Indriq 2017.11.19. 21:35:49

@teéjesenmindegy: az imf hitelkeretet adott 20milliárd eurot, amiből annyit hívsz le, amennyit akarsz. Jó lenne ha erre vissza tudnál emlékezni.
Leírom lassa újra. Az imf nem 20 milliárdot adott, hanem 20 milliárdos hitelkeretet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 21:39:58

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "csökkent az adósság"

Az még sose csökkent - csak mikor eladogattuk a gyárakat, az nem ér.

"EU pénz is amit a cucik is kaptak"

Azért majd nézz utána, meggyit. A 98%-át a geci kapta, mégis lelökte az országot a románok szintjére.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 21:42:25

Azért vicces a fideSSffasszopók állandó erőlködése, hogy a gazdaság lecsúszását a gyurcsótányhoz viszonyítsák, ne a környező országokhoz.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.11.19. 21:43:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: a kormány dolga hogy az EUt fejje

A szocik most is azt mondják, nyaljunk EU segget. Mondjuk ők ezek szerint nem kaptak pénzt sem érte, tehát hülyébbek mint gondoltam.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 21:46:21

@Halál kamionja mindenkit elgázol: "a kormány dolga hogy az EUt fejje"

Akkor miért dolgozik azon a geci gazdád, hogy a következő ciklusban kevesebbet kapjunk?

Egyébként mindegy, hogy feji-e, ha amit kifej, rögtön el is lopja. Az EU segíly nélkül 2010 óta éves átlagban 0,2%-ot nőtt a GDP. Az NULLA!!!!!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2017.11.19. 21:48:20

2006-ban az EU segíly híján 20%-ot estek vissza a beruházások. Ennél nagyobb visszaesés 23% akkor volt, mikor Nagy Imre visszavágta a Rákosi megalomán beruházásait.

felső határ nincs 2017.11.19. 21:57:25

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Hát mondjuk kemény hogy a 10 Orbán év alatt évi átlagban 3,3%-ot emelkedett az egy főre jutó reálkereset...

... a többi alatt meg átlag évi 0,6%-ot.

És akkor még az adósságról nem is beszéltünk.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 22:03:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Eu nem ad segélyt, te nyomorult.
Akkora hülyeségeket beszélsz, mint a ház.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 22:18:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ugyanis van egy rendszer, amibe mi is befizetünk, meg mindenki más is, és bizonyos feltételek alapján lehet lehívni a pénzeket. Na, most ha mi befizetünk, a beruházó meg úgy kalkulál, hogy megkap x összeget, aztán a nagyságos eu épp felfüggeszti a kifizetéseket, akkor nyilván visszaesik minden.
Pont olyan, mintha nem kapnál fizetést hó elején, hanem csak huszadikán. Meglepő, ha nem állsz neki a lakásfelújításnak.

1ghost 2017.11.19. 22:30:12

@teéjesenmindegy: @felső határ nincs: @Halál kamionja mindenkit elgázol:@BéLóg:

Hát édes öregem, már ne haragudj, de ócska orbántrollként itt rohadtál egész nap a neten, a tolvaj, korrupt gazdád seggét nyalva hazudtál ami a csövön kifér és még mindig nem sikerült teljesítened a napi penzumot?

Szedd már össze magad bazdmeg, vagy szólj a rogánnak az agitpropon, hogy egy értelmesebb hülyét küldjenek már ide.

zoszil 2017.11.19. 22:37:08

Orbánt Oxfordban szervezték be az oroszok?

Indriq 2017.11.19. 22:46:19

@teéjesenmindegy: ezt a nicket teljesen leamortizáltad, holnap kezdj másikkal és örülj, hogy a gazdád órabérben fizet, nem teljesítményben, mert akkor ma neked kellett volna fizetned.

teéjesenmindegy 2017.11.19. 22:48:39

@Indriq: Aham. A ballib atombomba. Ha már nem tudsz mást mondani, akkor jön a "fizetett orbánbérenc vagy".
Nem baj hülyegyerek. Felkészülhettek ujabb 4 évre.

Indriq 2017.11.19. 22:55:56

@teéjesenmindegy: legalább órás memóriád legyen, elmagyaráztam neked a hitelkeret fogalmát, amire beqssoltál.
Te tényleg alul teljesítesz, véletlenül nem te vagy rezsicucu malac?

teéjesenmindegy 2017.11.20. 10:02:14

@Indriq: Nekem nem nagyon sikerült válaszolnod, hogy miért kampányolsz a 500e 5% mellett a 100e 10% helyett, azzal, hogy kisebb a kamat.
Ugyanis ez volt az imf-nél a helyzet.

Az imf nem valami jótékonysági szervezet, nem véletlenül nem akar senki felvenni tőlük semmit, csak ha már tényleg nincs más választása. Nem tűnt fel, hogy mindenki kerüli mint a véres rongyot?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.11.20. 16:19:47

@felső határ nincs: "Hát mondjuk kemény hogy a 10 Orbán év alatt évi átlagban 3,3%-ot emelkedett az egy főre jutó reálkereset."

Ami hazugság.
süti beállítások módosítása