B1 blogcsalád



Bajnai egykori külügyminiszterét indítaná az MSZP Orbánnal szemben

2017. október 22. - nickgrabowszki

A 76 éves Balázs Péter lehet a közös lista vezetője. bp_1.jpg

Korábban írtunk egy posztot arról, hogy ismét Tarjányiék kasztingolják baloldali ellenzék miniszterelnök-jelöltjét. A Fühü alapján megírtuk, hogy már meg is van a jelölt, de Molnár Gyula nem árulja el a nevét. Majd csak november elején akarják bejelenteni. Viszont annyi kiderült, hogy nem pártpolitikust, hanem mindenképpen civil jelöltet akarnak, aki miatt egyik párt sem érzi majd legyőzöttnek magát. Főleg a DK.

Ezután felpörögtek az események, és az ellenzéki körökből a tárgyalások állásáról a következő információk jutottak el a B1 bloghoz:

1. Biztosra vehető az MSZP-DK közös lista.

Elvi megállapodás már van, de a listáról csak az egyéni képviselőjelölti helyek elosztása után tárgyalnak. Ez különösen annak fényében komoly fejlemény, hogy Gyurcsányék az év eddigi részében arra hivatkozva hárították el a közös lista tervét, hogy az már 2014-ben sem működött.

2. További ellenzéki ellenzéki pártok viszont nem csatlakoznak.

A MoMa Bokros Lajos révén ugyan a DK kontójára helyet kaphat rajta, de sem az LMP, sem a Momentum, sem az Együtt-P nem vesz részt benne. (Legalábbis jelen állás szerint.)

3. Az Együtt-P viszont legalább hajlik a koordinációra az evk-kban.

Az LMP és a Momentum erre sem hajlandó. A nekünk beszámoló források szerint viszont körvonalazódik egy megállapodás terve, amely szerint a 106 egyéni választókerületet olyan módon osztanák meg, hogy az MSZP és a DK jelölhet 70+ helyen, az Együtt-P viszont legalább 27 körzetet kap, ahol a szocialisták és Gyurcsányék nem indítanak velük szemben senkit. Így az Együtt-P tud saját listát állítani (ehhez 27 egyéni képviselőjelölt a feltétel), és egyetlen ellenzéki induló lesz (már legalábbis azok közül, akik ehhez csatlakoznak, mert az LMP, a Momentum és a Jobbik nem).

4. Az Együtt-P öt nyerhető körzetet kért, az MSZP sokallja.

A körzeteket az ellenzék esélyei szerint több kategóriába sorolják. A baloldali liberális ellenzék számára nyerhető körzetekből az Együtt-P ötöt akar, az Molnár Gyula viszont ez azzal dobta vissza, hogy az MSZP-DK támogatottsága a biztos szavazóknál 22 százalékos, az Együtt-P-é viszont csak 1-2; legfeljebb 2 esélyes körzetet kaphatnak.

5. Balázs Péter lehet az MSZP-DK miniszterelnökjelöltje.

Vagy legalábbis listavezetője. Az éppen aktuális tervek szerint.

Balázzsal Tarjányi Péter tárgyalt, minden bizonnyal a beleegyezését is megszerezte. Az MSZP vezetői még nem találkoztak vele, de feltételesen rábólintottak, most arra várnak, hogy Gyurcsány is megtegye ugyanezt. Egyelőre azonban az egyéni körzeteken csak osztozkodnak; a lista - és annak vezetője - csak informálisan került szóba.

Az 1941-es születésű Balázs Péterről azt kell tudni, hogy a Kádár-rendszerben külkereskedőként kezdte, majd a rendszerváltás után diplomataként folytatta. A 90-es években Koppenhágában, Bonnban és Berlinben is volt nagykövet, majd az MSZP külpolitikai kabintejét vezette. 2002 után külügyi államtitkár, majd a brüsszeli nagykövet lett, ő volt az első magyar tagja az Európai Bizottságnak (2004-ben néhány hónapig). Bajnai Gordon kormányában külügyminiszter volt 2009-10-ben.

Végzettségét tekintve közgazdász; tanít a Corvinuson és a CEU-n is.

6. Van B-terv is.

Jelen állás szerint a volt külügyminiszter lesz a jelölt, de van tartalékterv, ha Gyurcsány nem menne bele. Forrásaink szerint például Bárándy Péter, a Medgyessy-kormány egykori igazságügyminisztere lehet még opció, akinek a fia, Gergely 2006 óta az MSZP országggyűlési képviselője. (Bár azt meg kell jegyezni, Bárándy azért kevéssé valószínű, mert 2004-ben Gyurcsány egyik első dolga volt az ő menesztése.)

Karácsony Gergely, akit korábbi cikkükben hiányoltunk, csak akkor merülhetne fel érdemben, ha az Együtt-P csatlakozna a listához is. Bár még akkor is kérdéses, hogy Gyurcsány beleegyezne-e.

Itt tartunk most.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4813049834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Okos Tóbiás 2017.10.22. 17:30:06

A DK-tól biztos, hogy infó nem szivárgott ki. A szocik: "Bolond lyukból, bolond szél fúj." Nem lehet őket komolyan venni. Sztem, ha az Együtt-Párbeszéd nem csatlakozik az MSzP- DK bármilyen formációhoz, a választók (a közvélemény kutatási eredményekkel) kikényszeríthetik a "2010." utániak összeállását. Ha a Momentum és az LMP nem hajlandó, soha sem mossák le magukról a fideSS-fattyak bélyeget.

Fábián András 2017.10.22. 19:02:15

Tarjányi. Nem mondok semmit. Balázs Péter. Hallgatok. Ki a f az a Tarjányi r. törzdőrmester?!

LKerekes 2017.10.22. 19:20:07

Persze csak akkor indul, ha a szavazás napján nem esik az eső.

BAZINGA2 2017.10.22. 20:24:06

Ezek a kis pártok röhejesek, az egyéni indulásukkal. Úgy néz ki, hogy csak a parlamentbe jutásra hajtanak, meg a párt pénzre! A többi nem számít. Elvegetálnak ott még 4 évet.

Tisztességes Természettudomány 2017.10.22. 21:50:09

Ez jó vicc így hétvégére. Egy olyan embert választani, akit háromszor kell mérlegre tenni, hogy a végén súlytalan legyen...

A tudomány sosem téved! 2017.10.22. 21:52:35

Orbán gyáván lemond. Most már biztos.
Ma is megbukott. Megint. Megírtátok címlapon.

Ad Dio 2017.10.22. 22:07:51

"Balázs Péter lehet az MSZP-DK miniszterelnökjelöltje.

Vagy legalábbis listavezetője. Az éppen aktuális tervek szerint."

Vagy nem... esetleg más... vagy az sem... esetleg...

A Fidesz jövőre 9/10-et fog szerezni és nem kell tennie semmit, csupán hagyni a baloldalt kibontakozni :-/

taga20 2017.10.22. 22:15:18

@Ad Dio: szerintem 11/10 lesz, és örülhecc fityeszdroid!

hogy rohadnátok meg!

Ad Dio 2017.10.22. 22:19:02

@taga20:

Szerinted én örülök ennek? Mert akkor tévedsz...

:-///

==T== 2017.10.22. 22:37:50

Balázs Péter...

Na nálaszervilisebb embert nehéz lettt volan találni, ha esetleg nejönne, biztosak leheünk benne, hogy mosolyogva gazssuálna minden brüsszeli füttyentéshez.

taga20 2017.10.22. 22:38:01

@Ad Dio: te minek örülnél? me a vincenten is olvastam, hogy minek örülnél.

szerinted rendbe van ez az ország? szerinted rendben van az, hogy a csúti geci minden értelmes dolgot letarol?

taga20 2017.10.22. 22:40:01

@==T==: szerintem is szűrösmatyi lenne a mekfelelő!

ti honnan a picsából bujtok elő, fityeszdroidok?

Ad Dio 2017.10.22. 23:33:13

@taga20:

"szerinted rendbe van ez az ország? szerinted rendben van az, hogy a csúti geci minden értelmes dolgot letarol?"

Meglehetősen világosan fogalmaztam. Egyetlen szóval sem állítottam, hogy "minden rendben volna". Azt állította, hogy van ami meglehetősen rendben van - legalábbis sokkal inkább mint az elmútnyóc alatt. Van pár sarkalatos kérdés, amin nagyon nem örülnék ha bárki is változtatna, mert úgy jó ahogy most van. Sajnos a baloldali ellenzék jelenleg ott tart agyilag, hogy minden de minden szar amit a Fidesz csinál, és ők bezony hatalomra jutás esetén mindent de mindent másképp csinálnának.

Ebből kifolyólag pillanatnyilag a legoptimálisabb forgatókönyvnek azt tartanám, ha a Fidesz megszerezné az abszolút többséget, de nem szerezne 2/3-adot.

Ha - esetleg - a T ellenzéki urak és hölgyek rájönnének arra, hogy nem kell mindent megváltoztatni és csak azt kell kritizálni ami tényleg rossz (korrupció, oktatáspolitika túl nagy állam stb), akkor én jobberként simán el tudnék viselni egy erős ellenzéket, vagy akár egy baloldali kormányt is akár.

aszk 2017.10.22. 23:48:36

nettó hazugság az egész úgy, ahogy van. valaki megkérdezte BP-t, hogy tud-e róla? mert szerintem nem.

Alick 2017.10.22. 23:50:53

@Ad Dio: Ellenzéki kritika...?
Ha csoda folytán nyerne az MSZP-DK formáció, lelkesen beállnának Paks 2 mögé, mintha ők találták volna ki.

taga20 2017.10.22. 23:52:44

@Ad Dio: ember, ahogy itt olvaslak, nap-nap után, egy klásszik mondás jut eszembe.

"Polonius:

Őrült beszéd, õrült beszéd: de van benne rendszer."

nyomokban hordozol értelmet, de a te agyad miatt, és a hozzád hasonló hülyék miatt tartunk itt, ahol!

remélem zöd voltam?!

zene mehet? mehet!:))

www.youtube.com/watch?v=6d-1G1Hn17c&list=RD6d-1G1Hn17c

szablya9 2017.10.23. 00:13:09

Taga20
Attól, hogy te itt szidod a kormányt, mindenkit hülyének nézel, aki elismeri az eredményeit, sőt őket is droidoknak nevezed és trágárkodsz, még szarrá ver benneteket a Fidesz!
Nem is árt nektek egy újabb zakó, legalább kicsit behúzza a nyakát a sok nagymellényű liberós faszkalap.

taga20 2017.10.23. 00:17:17

@szablya9: igazad van! és remélem még dobbantottál is hozzá!

droid barátom, sorold má fel azokat az eredményeket!

me kurvára érdekelnének!

taga20 2017.10.23. 00:19:23

@Alick: jobbágy, csak akkor, ha osztoznának a geciék a lopott pénzből!

szerintem fekügyé le nyugger, me a végén még felszökik a pulzusod!:)))

2017.10.23. 00:35:13

@taga20: te tényleg úgy gondolod, hogy (az előzmények ismeretében) jó lenne az országnak egy újabb mszp-szdsz kormány?

bernivan 2017.10.23. 00:36:25

Én akarok lenni a miniszterelnök jelölt....LÉGYSZÍ, LÉGYSZÍ....én akarom! HA NEM ÉN LESZEK, AKKOR HADD KAPJAK LEGALÁBB EGY TÁRCÁT.....NEM AKAROK TÁRCA NÉLKÜLI LENNI.....MIT SZÓLNÁNAK AKKOR AZ ISMERŐSEIM, HA MÉG A PARLAMENTBE SEM TUDOK BEKERÜLNI!!!! ANNYIRA SZERETNÉK! NA...LÉGYSZÍ....

taga20 2017.10.23. 00:41:50

@aleksz róz: te tényleg úgy gondolod, hogy jó lenne az országnak egy újabb fityeszmaffia kormány?

taga20 2017.10.23. 00:44:38

@bernivan: segítek napoleon, me értelmesnek nézel ki:)

elmész grácig, ot jobra fordulsz, asztán remélem fefordusz!

mi a faszé érzed azt, hogy le kell szopnod a maffiát? miért?

2017.10.23. 00:44:54

@taga20: nem.
te tényleg úgy gondolod, hogy (az előzmények ismeretében) jó lenne az országnak egy újabb mszp-szdsz kormány?

taga20 2017.10.23. 00:49:38

@aleksz róz: én úgy gondolom.

persze nincs ma má szdsz, és lassan mszp se.

2017.10.23. 00:57:27

@taga20: tehát te egy igazi fanatikus vagy, akit a tények nem befolyásolnak.

(szdsz-nek meg ott vannak a kis liberális pártok)

MACISAJT 2017.10.23. 02:19:50

További jelöltek: czeglédy csaba, hagyó miklós, hunvald györgy, simon gábor.

De szóba jöhet gurmai zita ettársnő is, kárpótlásul hogy valaki -állítása szerint- rátörte az ajtót mert nem bírt ellenállni bájainak:
nepszava.hu/cikk/1143750-az-mszp-s-politikus-bevallotta-ot-is-zaklattak-szexualisan

rockjano 2017.10.23. 04:28:14

A dolog borzasztóan egyszerű. Én arra fogok szavazni aki a legerősebbnek tűnik a mostani geci hatalommal szemben. Legyen ez akárki. Akár a Jobbik vagy az MSZP vagy Gyurcsány... nekem már tökmindegy. És nem is a győzelem reményében mert az nincs hanem hogy valaha legyen egy valamirevaló ellenzék. Meg hátha nem lesz újra kétharmaduk (ez is kurva fontos)

És minden olyan párt aki csak pár ember fizetéséért politizál és egy majdani soha be nem következő siker reményében (LMP. Momentum) azok mind elmehetnek a fészkes fenébe.
Nekem nincs már 20 évem.

A mai rezsimnél MINDENKI csak jobb lehet.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2017.10.23. 06:01:40

@rockjano: Teljesen egyetértek veled. Bárkire csak ne Orbán legyen mert mire letelik a négy év addigra csak a csontváza marad az országnak mert ellopják.

DFK 2017.10.23. 06:10:42

Vicces ez a casting. Azért egy közös maszop-déká lista jó nagy bukó. Tudjátok, a Fletót csak úgy 8 % ávós-munkásőr ivadék akarja. Aztán ki hiszi el, hogy ne puccsolná meg a miniszterelnököt, ha nyernek.
De legyen közös lista és 9.8%-os eredmény...

DFK 2017.10.23. 06:12:55

@rockjano: ja a legnagyobb baj az, hogy a hiányt és az inflációt is ellopták, ugye?

Okos Tóbiás 2017.10.23. 07:11:06

@DFK: Arról a hiányról beszélsz, ami 19000 Mrd-ról felment 27000 Mrd-ra, miközben ellopták a 3000 Mrd manyupot, és jött be 15000 Mrd EU-s lóvé?

2017.10.23. 07:21:27

@Tisztességes Természettudomány: Reméljük megéri a választásokat...

MACISAJT 2017.10.23. 07:38:48

index.hu/belfold/2017/10/19/az_mszp-s_a_fideszesnek_bizonygatta_gyurcsany_nelkul_jobb_lenne/#

"Bárándy a baloldal helyzetét így jellemezte:

Ami ma én itt látok: szörnyű.
Illetve ahogy elnézi azt, hogy egyes pártok 1 százalékról másfélre akarják magukat tornázni, és még egy közös ünneplést sem képesek összehozni, megérti, ha kívülről azt gondolják a baloldalról, hogy:
ezekre nem bíznám a kutyámat sem. "

Világos. És még van egy "alternatíva": a simicsek által felvásárolt operettnácik.
És ezek akarnak kormányváltást.

Muhaha

2017.10.23. 07:43:31

@Okos Tóbiás: Bezzeg a dicső elődök... nekik sikerült megduplázni az adósságot, sikerült kemény versenyben egy évvel megelőzni a recessziót és felevenítve az első szoci kormány hagyományait, sikerült a nem forró és nem lebetonozott dolgokat 'privatizálni'. Mit nekik EU-s transzferek,amikor az országnak volt még elkótyavetyélhető vagyona.
A minap egyik harcostársatok megmagyarázta, hogy a M/Gy/B 'kormányok' kiváló makrogazdasági politikát folytattak (ők ezt szerényen csak úgy mesélték el:

"Nincsen sok választás, azért nincsen, mert elkúrtuk.Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél, két évet Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy azt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok kormányzása azt valaha is megteszi"
Elmondta azt is, hogy ha duplázod az államadósságot, az jó... ha 15%-al emeled... az maga a pokol.
Hát ezek vagytok ti. Emléketek élénken él a választók körében és most is mindent megtesztek azért, hogy el ne halványuljon. A hatalomtól távol, esélytelenül is csak a belviszályoktól, marakodástól hangos a portátok, az összefogás csak egy a sok hazugságotok közül, egy logo, de mögötte a éhség hajtotta acsarkodás. Pont ti kellenétek az ország hátára púpnak...

Okos Tóbiás 2017.10.23. 07:48:50

@Womb Raider: Mutasd meg légy szíves, hol dicsőítettem az "elődöket". Persze egy hívőt nem tántorítanak el a tények. Nektek a Föld is még lapos.

bernivan 2017.10.23. 08:27:10

@taga20: Ide figyelj, te fél osztályt végzett húgyagyú!

Nem grác. hanem "Graz", nem jobra, hanem "jobbra"! Nem tudom, milyen maffiáról beszélsz, én nem tartozom egy maffiához sem, szerintem sokszor nézted a Polip című filmsorozatot! Amúgy az jó sorozat, nem kérdés, főleg a zenéje miatt szeretem.

jog-ász 2017.10.23. 08:28:23

azt gondolom hogy fekete pákót vagy egy kétfarkú kutyát kéne indítaniuk, sztem tuti nyernének.

jog-ász 2017.10.23. 08:30:12

a 27 db körzet miért fontos?arra kapják meg az 500 millás támogatást?

vergyula 2017.10.23. 08:34:27

@rockjano:
Sosem kedveltem a Fideszt. Ezzel szemben 2014-ben a választások előtt elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy az egyetlen intézkedésük, ami közvetlenül érint engem (egykulcsos szja), számomra pozitív, miért is ne szavaznék rájuk? Mondjuk nem emlékszem, hogy végül rájuk szavaztam-e. :) (szerintem nem)

Jelenleg kb. úgy érzem, ahogy te. Már bárkire szavaznék, akiben Fideszt megdöntő potenciált látok. Az első kérdés persze ez: Kik lesznek a szavazólapon?

Minden normálisabb kormánypártit, aki szerint szükség van erős ellenzékre, arra kérek, hogy segítsen megdönteni a jelenlegi kormányt. Akkor a Fidesz ellenzékbe kényszerül, náluk erősebbet ki kívánhatna? :)

taga20 2017.10.23. 09:11:06

@VaradiJanos: haver, ne hátulról gyere!

nem vagy te fityeszes, vagy tarlóspityú.

blexpress 2017.10.23. 09:12:24

Én szerintem a baloldalnak egyetlen egy lehetősége maradt ha nyerni szeretne Orbán ellen - FEKETE PÁKÓT kellene indítani Orbán ellen.
Tuti nyerő lesz !
Ez olyan biztos mint hogy én most itt vagyok.
Elvtársak álljatok össze és alkossatok egységet éljen FEKETE PÁKÓ !!!

atomic power 1986DucaDuca 2017.10.23. 09:13:51

@Okos Tóbiás:

"Arról a hiányról beszélsz, ami 19000 Mrd-ról felment 27000 Mrd-ra, miközben ellopták a 3000 Mrd manyupot, és jött be 15000 Mrd EU-s lóvé?"

Magyarországnak szóló támogatások nagysága
2007 és 2013 között 29,7 milliárd euro, kb 9.000 milliárd Ft. Ezt sem a jelenlegi kormany használta fel teljes egészében. Ebből még vond le az EU tagsági díjat és az államadósságból adódó éves kamatfizetési kötelezettséget. Kijön, hogy az eu támogatások és az utóbbiak nagyjából megegyeznek. A 2013-2020 közötti támogatasok csak 2017-ben kezdik ereztetni hatasukat, mert most indultak be a palyazatok. Ennek megfelelően ertekeld a hiányt!

Occam beretvája 2017.10.23. 09:15:37

@vergyula: Te Gyula, figyula. Ha arra sem emlékszel hogy kire szavaztál,inkább egy alapítványi felhívást tegyél közzé, mely pénzt tarhál a cavinton továbbfejlesztésére.Istenuccse adakoznék. :-)

vergyula 2017.10.23. 09:18:30

@Occam beretvája: Hát istenem, nem túl jó a memóriám :)
De vajon számít, hogy kire szavaztam? Nem, az számít, hogy ki nyert.

taga20 2017.10.23. 09:21:20

@bernivan: én meg a tenkeskapitányát néztem.

egyébként meg ne izgulj, jó kezekben van grácban a gazdád!:)))

ben2 2017.10.23. 09:21:49

@rockjano:

"A mai rezsimnél MINDENKI csak jobb lehet. "

Amíg ez az ellenzék össz mondanivalója, addig a fidesznek garantált a 2/3.

Amúgy sorold már fel légyszíves azokat a gazdasági mutatókat, amik a 2002-2010 közötti időszakban javultak, 2010-2017 között pedig romlottak.

taga20 2017.10.23. 09:23:59

@blexpress: szerintem meg le kéne igazolni tállaievtársat, vagy rezsiszilárdot.

zabálják ezeket a selejteket az olyan barmok, mint amilyen te is vagy!

Ad Dio 2017.10.23. 09:24:20

@vergyula:

Simán el tudnék képzelni egy kormányváltást, de csak akkor, ha azt látnám, hogy a T ellenzék agyat növesztett. Tegyen ígéretet arra, hogy a hiányt ott tartja ahol most van. Szintén ígérje meg, hogy marad a migrációs politika, a közmunka program, a családi adókedvezmény, a Csok, az egykulcsos szja, az eu nemzetek európája koncepció és nem leszünk része egy új birodalomnak stb.

Ezen felül felőlem jöhet baller kormány a maga sajátos ideológiájával (eddig sem néztem TV-t eztán sem fogok). DE! Csak úgy, hogy a fenti kérdéseket konszenzusként, közös alapként kezeljük.

Európai téridő 2017.10.23. 09:25:53

@Anna Kisfaludiné Baán: Szerintem sem nyerő ötlet a volt külügyminiszter indítása.

taga20 2017.10.23. 09:28:02

@ben2: szerintem a tizennegyedik havi nyugdíjat még nem vezették be.
azzal azé adósok még, egyébként minden patent ebben a selejt országban.

úgy, hogy örüljünk együtt:)))

taga20 2017.10.23. 09:31:25

@Ad Dio: aszt elfelejtetted felsorolásodból, hogy a stadionokat továbbra is tolják a zsét!

csak azé szólok, hogy nehogy bajod legyen belőle a lendvaiuccában, ha kedden bemész:))

ben2 2017.10.23. 09:39:01

@Ad Dio:

A hiány szerencsére nem tud elszabadulni, mert a "fideszes alkotmány" megköti a kezüket. :)

Ami viszont garantált:

- közmunka programból visszaállnának passzív segélyezésre
- több kulcsos adót vezetnének be és a mostani átlagjövedelműeket a "gazdagok" kategóriába sorolnák (a tényleg gazdagoknak persze nem kellene aggódniuk, mert nálunk nem az a gazdag, akinek sok a pénze, hanem akinek rossz a könyvelője)
- családi adókedvezményeket megszüntetnék, helyette segélyeznének, a jogosultak körét jövedelem alapon állapítanák meg (lásd: könyvelés probléma)
- csok-ot beszüntetnék, de csak ha már a pereputtyuk igénybevette
- migrációs politika: a kötelező kvótákat elfogadnák, a kerítést lebontanák
- piaci alapúra állítanák vissza a rezsit, az állami tulajdonú szolgáltatókat privatizálnák
- megszüntetnék a szektoriális különadókat
- beindulna a kampány, hogy mennyire nincs pénz az államkasszában (mert a zorbánék mindet stadionra költötték meg ellopták), ezért oktatás és egészségügy maradna, ahogy van

taga20 2017.10.23. 09:41:30

@LKerekes: dobj be egy kőművesáktimelt, asztán fogd rá a nyuszira!:)

egyébként, mi bajod van fityeszdroid?

ben2 2017.10.23. 09:41:41

@taga20:

A trágárság az megy, de egy egyszerű kérdés kifog rajtad?

Még egyszer: "sorold már fel légyszíves azokat a gazdasági mutatókat, amik a 2002-2010 közötti időszakban javultak, 2010-2017 között pedig romlottak".

Nos?

vergyula 2017.10.23. 09:41:58

@Ad Dio: Nagyjából egyetértek veled a fenti kérdésekben, egy-két dolgot azért árnyalnék:
- migrációs politika: ne engedjünk be egy rakás migránst ellenőrizetlenül, a kerítés úgy tűnik hasznosnak bizonyult. Nem lenne jó, ha itt is terrorcselekmények történnének. De azért a ló túloldalára sem kell átesni: olyan mértékű az idegengyűlölet, hogy a legálisan itt tartozkodó menekülteket elszállásolni kivánó panzióst megfenyegetik, megrongálják az autóját, a kormány meg helyesel.
- közmunka program: tök jó, csak nem kéne úgy kommunikálni, mintha igazi munkahelyeket teremtettek volna.
- egykulcsos SZJA: ebben ambivalens vagyok, de talán jó lenne még 1-2 kulcs jó magasan (mindig egy picit magasabban, mint az én fizetésem :)
- nemzetek Európája: ha egységes lenne az EU-ban a jólét, nem lennének gazdasági feszültségek, akár teljesen el is lehetne törölni a határokat. Onnantól kezdve a nacionalizmus egyetlen funkciója a kultúrális örökség ápolása lenne, és nem az, hogy másokat utáljunk. (pont az előbb írtam egy másik blogon: naív idealista vagyok :)

Buchhalter 2017.10.23. 09:48:33

Ez a a hét vicce ,mármint az MSZP legújabb miniszterjelöltje.Egy ismeretlen arc aki elvált jó párszor.Hűű ez majd megmozgatja a baloldali szavazókat? Naná! Lassan vége az ősznek és az MSZP Botka lemondásával még gyengébb lábon áll.A DK-val összeállva se fog 15 %-kal többet besöpörni és akkor még osztozkodni is kell a parlamenti székeken.Az LMP-n kívül a többi mikro balos párt még a bejutási küszöböt se fogja megugrani. Ez a baloldali szerencsétlenkedés már egy bohózat!

Ad Dio 2017.10.23. 09:49:26

@Janossz:

Beleolvastam. Bár ne tettem volna :-(.

Az egyik írás szerint az a baj, hogy túl sokat keresnek a politikusok. Sírjak-e, vagy nevessek?

taga20 2017.10.23. 09:51:45

@VaradiJanos: tezsvérem, ne legyél má ilyen velem!
ha csámcsogtam rólad, ako enézést, többet nem teszem:))))

Janossz 2017.10.23. 09:53:47

@ben2: Nagyon imponáló felsorolásod van. Kár, hogy a végén a Kánaáni viszonyok összegzéseként nem tüntetted fel, milyen hatással járt az egykulcsos, csókos, adókedvezményes világ a demográfiai mutatóinkra. Úgy, mint születések száma, pl.

taga20 2017.10.23. 09:54:45

@ben2: figyelj, szerinted össze lehet hasonlítani két sorban a két időszakot?

mondjuk, szerinted 2010-2017 között volt világválság?

szerinted csak a számok alapján össze lehet mérni a két időszakot?

Ad Dio 2017.10.23. 09:55:40

Az elmúlt hetek eseményi alapján azt gondolom, hogy az MSZP a választások idejére 4-6%-os kispárttá fog töpörödni, a szavazói pedig szét fognak széledni a Momentum-LMP-DK-Jobbik közt. ADK-MSZP összefogás meghiúsul. Ezzel a helyzet a baloldalon tovább romlik::3-4 kispárt fog osztozni a szavazatokon, így sem választási szövetségként sem egyénileg nem lesz esélyük semmire.

Az "erős" ellenzéki párt pedig a Jobbik lesz, persze koránt sem elég erős egy kormányváltáshoz.

Szép kilátások...

A jövőben az MSZP helyében kerülném a Miniszterelnök jelölt megnevezését. Csendben felírnám egy lapra és hallgatnék róla. Semmi értelme a beszédnek.

csobi2011 2017.10.23. 10:05:33

Kit érdekel ez a magát baloldalinak hazudó két alakulat? Ja tényleg most olvastam itt az indexen hogy a Kunhalmi Ágnes által tartott ünnepi megemlékezésen az index újságírója 2 civil embert látott. Nem semmi ez a forradalmi hangulat. Gondolom az a 2 ember is csak eltévedt. Majd kíváncsi leszek hogy a Viktor délután 3 órás beszédénél hányan lesznek.

taga20 2017.10.23. 10:06:10

@VaradiJanos: zsidózunk, zsidózunk?
mellé lőttél jani, me nem vagyok zsidó,
csak filoszemita.

ben2 2017.10.23. 10:09:44

@taga20:

"mondjuk, szerinted 2010-2017 között volt világválság?"

OK, akkor csak a 2002-2008 közötti időszakot hasonlítsuk a 2010-2017 közöttihez.
2008 októberében a szoci kormány még a "beindultunk" kampányát tolta és Bajnai Gordon akkori gazdasági miniszter "ugrásra kész pannon pumát" vizionált. Aztán 2 hétre rá hirtelen válság lett és IMF segéllyel kerülték el az államcsődöt.

"szerinted csak a számok alapján össze lehet mérni a két időszakot? "

Természetesen nem csak gazdasági mutatók szerint lehet összehasonlítani két időszakot, sőt még az is elfogadható, ha valaki elvi, ideológiai alapon akkor is leváltaná a kormányt, ha mindent jól csinálna.

Azonban nagyon nem mindegy, hogy mire.

Azoknak tehát, akik szerint a szoci elkúrók jobban kormányoznának, mint a jelenlegi gárda, minimum meg kellene indokolniuk, hogy a gazdaságot tekintve miben látják jobbnak a 2002-2010-es időszakot a jelenleginél, mert ne legyenek illúzióink: ha a baloldal megint a kormányzás közelébe kerülne, akkor ugyanazt csinálnák, amit 2002-2010 között.

csobi2011 2017.10.23. 10:10:09

Az index beszámolója szerint 2 fő civil volt kíváncsi Kunhalmi Ágnes ünnepi beszédére, amire több ellenzéki párt is hivatalos volt. Gondolom az a két csóresz is csak eltévedt. Óriási ez a forradalmi hangulat gyerekek. Kíváncsi vagyok, hogy délután 3-kor a Viktor beszédénél hányan lesznek. Jó lesz nézni a kontrasztot a fidesz és a bohóc ellenzék támogatottsága között.

Ad Dio 2017.10.23. 10:11:35

@vergyula:

Nagyon is egyetértek az árnyalásaid zömével.

"- migrációs politika: ne engedjünk be egy rakás migránst ellenőrizetlenül, a kerítés úgy tűnik hasznosnak bizonyult. Nem lenne jó, ha itt is terrorcselekmények történnének. De azért a ló túloldalára sem kell átesni: olyan mértékű az idegengyűlölet, hogy a legálisan itt tartozkodó menekülteket elszállásolni kivánó panzióst megfenyegetik, megrongálják az autóját, a kormány meg helyesel."

Igen. A kvótákból is be lehetne fogadni azt az 12xx embert, de a korlátok nélküli kvótázást meg kell akadályozni. Akár EU tagi "engedetlenséggel" is.

"- közmunka program: tök jó, csak nem kéne úgy kommunikálni, mintha igazi munkahelyeket teremtettek volna."

Igen. A fizetés munkáért elv a lényeg. Még akkor is előre lépés az eddigiekhez képest, ha a közmuka hatékonysága nem túl nagy (bár mifelénk pont működik).

"- egykulcsos SZJA: ebben ambivalens vagyok, de talán jó lenne még 1-2 kulcs jó magasan (mindig egy picit magasabban, mint az én fizetésem :)"

Nagyobb jövedelemből többet fizet akkor is, ha nincs benne progresszivitás. A gazdag letünteti a bevételeit, az ostor Mo-on a közepes (átlagos) jövedelmű alkalmazottakon csattan.

"- nemzetek Európája: ha egységes lenne az EU-ban a jólét, nem lennének gazdasági feszültségek, akár teljesen el is lehetne törölni a határokat. Onnantól kezdve a nacionalizmus egyetlen funkciója a kultúrális örökség ápolása lenne, és nem az, hogy másokat utáljunk. (pont az előbb írtam egy másik blogon: naív idealista vagyok :)"

Pontosan. De ez lennevóna. Ma ott tartunk, hogy 4-5x-ös jövedelmi különbségek vannak és valójában nem nagyon fog ez belátható időn belül nemhogy megszűnni, de csökkenni is csak lassan. Az egyes régiók érdekei, lehetőségei, potenciálja olyan szinten eltér, hogy itt egy közös akollal csak azt érnénk el, hogy az érdekérvényesítés legalapabb szintjét is elveszítjük.

taga20 2017.10.23. 10:15:35

@csobi2011: remélem harmadszorra nem írod le eszt a kommentedet droid!

mennyé asztán csorgasd a nyálad a gazdádra! hülye barom!

Janossz 2017.10.23. 10:19:53

@ben2: Nekem nem válaszoltál. Úgy látszik, csak azokat a számokat, adatokat ismered/szereted, amik jó fényben tüntetik fel ezt a kompániát. Sebaj.
Azért szögezzük le: Gyurcsány legrosszabb évében is nagyobb volt a gyermekvállalási kedv/hajlandóság, mint Orbán/Balog legjobb évében.
Csókos adókedvezményes egykulcsos púder nélkül is.

Janossz 2017.10.23. 10:23:35

@taga20: Azt bírom ezekben a vicces fiúkban, hogy halálosan meg vannak győződve a 18-as győzelmükről, kétharmadról, némelyik kilenctizedről beszél, ehhez képest ahelyett, hogy hátradőlnének karszékeikben egy Jim Beam-t kortyolgatva, naphosszat itt verik a billentyűzetet. Egyre többen, egyre többet.
Ez az önbizalom jele?

bernivan 2017.10.23. 10:28:13

@taga20: Na, jól van, most már fejezd be...attól, hogy töketlennek tartom az ellenzéket, nekem Orbán nem gazdám, sőt....utálom, mint a szart, az első fára felkötném!
Csak sajnos az ellenzék között megy a marakodás, ha a Pápát állítanák ki miniszterelnökjelöltnek, még ő mellé sem tudnának állni! Ebben a tekintetben csak a töketlenséget mutatják, és emiatt érthető, hogy a sok marha, akit hülyít a kormány, úgy gondolja, hogy igaz, hogy pancserül kormányoznak, de akkor maradjanak inkább, mert ők erősek (ÉS PERSZE HOZZÁTESZEM, HOGY SAJNOS)

midnight coder 2017.10.23. 10:28:41

@Janossz: Kérdés, hogy az akkor született gyerekek illetve a most született gyerekek között hányan lesznek, akik felnőve GDP-t termelnek majd és hányan akik a szociális rendszer kifizetési oldalán várják a segílykét, vagy mennek el lopni ahogy a szüleik, nagyszüleik... Ezért jobb a gyereknevelést adókedvezménnyel támogatni mint szocpollal.

taga20 2017.10.23. 10:30:01

@ben2: én nem tudok ennyit rizsázni mint te. ezé csak annyi, ha nem jött volna 2010-2017 között annyi eus pénz, mint amennyi, ha nem lennének a német multik (pl. a merdzsót az általad elkúrónak nevezett feri csábította ide), akkor kábé nulla lett volna.

az első években az is volt.
talán te is emlékszel arra a dumára valamelyik fityeszes államtitkártól a százból, hogy a negatív növekedés is növekedés.

ben2 2017.10.23. 10:33:40

@Ad Dio:

Az egységes európai gazdasági fejlődés legfőbb akadálya jelenleg Németország és az Euró. Németország brutális külkereskedelmi többletet halmoz fel, miközben az Euró miatt az nem kompenzálódik a német valuta felértékelődésével. Ráadásul sem a német állam, sem a német lakosság nem költekezik. Az állam a merkeli gazdaságpolitika miatt, a lakosság pedig a bérek befagyasztása miatt (ez még Schröderék érdeme).
Ameddig a pénzt a németek más európai államok állampapírjaiba tolták ezen nem is parázott senki. A németek exportáltak, az abból folyó bevételeket külföldön befektették, ez fenntartotta a vásárlóerőt és a rendszer önmagát erősítette. Csakhogy ez egy fenntarthatatlan folyamat, buborék, ami Görögországnál szét is pattant.
Az esetből viszont sem a németek, sem az EU nem tanultak, ugyanazt a rendszert próbálják politikai nyomásgyakorlással és az európai eszme sulykolásával fenntartani.

Azaz az EU jelenleg messzebb van a közös gazdasági jóléttől, mint valaha.
Így viszont a tagállami szuverenitás - akár részleges - feladása az EU-ból nem egy USA-t, hanem egy Jugoszláviát csinálna.
Az Európai Egyesült Államok koncepciót tehát a józan ész és nem valamiféle megrögzött nacionalizmus miatt érdemes elvetni legalább addig, amíg az EU alapjaiban meg nem változik.
Márpedig az elkövetkezendő pár évtizedben jóval nagyobb az esély az EU szétesésére, mint hogy a szerkezeti változások érdekében a tagállamok (Németországgal az élen) önként feladják az alapvető gazdasági érdekeiket.

taga20 2017.10.23. 10:37:22

@VaradiJanos: te súlyosabb eset vagy, mint gondoltam.
te finkelstein szellemi örököse vagy.

Andy73 2017.10.23. 10:38:28

A színész Balázs Péter sokkal alkalmasabb lenne erre a komikus szerepre.

Janossz 2017.10.23. 10:40:09

@midnight coder: Kérdés, hogy egy falusi kőbánya művezetőjének gyereke fog-e még valaha egyetemet végezni Magyarországon. Ez kérdés.
És ha nem tud az oktatáshoz hozzáférni, akkor nem, vagy igen kevés GDP-t fog termelni, de majd lehet rá mutogatni: Ez is olyan, mint a fajtája, ugye?

ben2 2017.10.23. 10:40:28

@Janossz:

"Azért szögezzük le: Gyurcsány legrosszabb évében is nagyobb volt a gyermekvállalási kedv/hajlandóság, mint Orbán/Balog legjobb évében."

OK, vegyük úgy, hogy a gyermekvállalási kedv alakulása nem hosszú távú folyamat eredménye, ami ciklusokon átívelve érezteti a hatását, hanem a kormányzati intézkedések hatására azonnal.
Ezek alapján tehát azt állítod, hogy azért kellene a kormányzást az MSZP-DK-ra bízni, mert attól ismét nagyobb lenne a gyermekvállalási kedv?

midnight coder 2017.10.23. 10:42:05

@taga20: Ha nem lennének a külföldi multik, akkor itt az átlagpolgár kb. legelne. Köszönhetően annak, hogy a szocik a gengszterváltás után kb. két ciklus alatt elpárologtatták szinte az összes felhalmozott közvagyont úgy, hogy közben nem épült ki hazai gazdaság. Aztán Bokrosnak, majd Orbánéknak majdnem sikerült növekvő pályára állítani az országot, csak aztán jöttek a szocik és a jóléti rendszerváltás programja, amivel villámgyorsan sikerült felvinni a GDP arányos államadósságot 55%-ról 70% fölé, innen viszont már sokkal nehezebb visszabillenteni a tengeralattjárót emelkedő pályára, annál is inkább mert míg Bokros idején volt egy rakás lehetőség a megszorításoktól az energetikai szektor eladásáig, mára már nem nagyon van értelmesen eladható állami vagyon, és megszorítani sem nagyon lehet, mert akiket megszoríthatnál azok így is rohamtempóban hagyják el az országot.

A nép pedig nincs ugyan nagyon oda Orbánért, de még egy katasztrofális baloldali kormányt nagyon nem akar bevállalni. Esetleg, ha mondjuk Bajnai csinálna a egy jobboldali pártot, arra szerintem sokan szavaznánk.

1ghost 2017.10.23. 10:45:33

@VaradiJanos:

Te retkes ezernickű, bérhazudozó fidesztroll! Te még ebben az esőben is a tolvaj korrupt gazdád seggét nyalod?

midnight coder 2017.10.23. 10:45:53

@Janossz: Már mi a fenéért ne lenne képes egyetemet végezni ? Most is képes. Más kérdés, hogy ma egy jól menő maszek vízszerelő többszörösét keresi Budapesten mint egy egyetemi tanár vagy egy orvos, de még egy mezei szoftverfejlesztőnél is lényegesen jobban keres.

ben2 2017.10.23. 10:47:34

@taga20:

Senki sem kéri, hogy rizsázzál, csak támaszd alá érvekkel, hogy gazdasági szempontból mitől lenne jobb egy MSZP-DK kormány, mint a mostani?

Ami az EU-s támogatásokat illeti:
Lehet ugyan mondogatni, hogy az EU-s pénzek nélkül milyen szarul lenne az államháztartás, de ha belemegyünk a "mi lenne ha" találgatásokba, akkor következetesen vonjuk ki a külső gazdasági eszközöket a képletből.
Így viszont, ha az EU-s pénz nem számít, akkor az IMF hitel sem, azaz a szocialista kormányzás végeredménye egy remek kis államcsőd lenne.

MACISAJT 2017.10.23. 10:48:59

@Ad Dio: "Az "erős" ellenzéki párt pedig a Jobbik lesz, "

Az idézőjel jogos.

Ugyanis a zazrivecz-simicsek páros mindent feltett egy lapra, dupla vagy semmit játszanak.
És mivel semmi a vége, a választások után garantáltan szétesik a mostani formáció.

taga20 2017.10.23. 10:50:16

@midnight coder: "Köszönhetően annak, hogy a szocik a gengszterváltás után kb. két ciklus alatt elpárologtatták szinte az összes felhalmozott közvagyont úgy, hogy közben nem épült ki hazai gazdaság. "

ezt azé bontsd má ki, me a két ciklust nem vágom.

ja és annak a közvagyonnak a nagy rész

taga20 2017.10.23. 10:52:14

@midnight coder: "Köszönhetően annak, hogy a szocik a gengszterváltás után kb. két ciklus alatt elpárologtatták szinte az összes felhalmozott közvagyont úgy, hogy közben nem épült ki hazai gazdaság. "

ezt azé bontsd má ki, me a két ciklust nem vágom.

ja és annak a közvagyonnak a nagy része egy kalap szart ért.
nem tudom emlékszel még arra, mikor a két németországot egyesítették, akkor a kelet-német szocialistagyárakat 1márkáért adták el.

Janossz 2017.10.23. 10:58:29

@ben2:" Ezek alapján tehát azt állítod, hogy azért kellene a kormányzást az MSZP-DK-ra bízni, mert attól ismét nagyobb lenne a gyermekvállalási kedv? "
Nem. Azt állítom, hogy sikerpropagandád kicsit sántít, biceg. A hatalmas családbarát politika 7 év alatt (nem AZONNAL !) öt százalékos csökkenésre volt elég.

Egyébként nem gondolom, hogy veled lehetne értelmesen beszélni.
Beszűkült tudatú közgazdász lehetsz, könyvelőnek biztos jó, de a kutyámat nem bíznám Rád.

Ha egyszer felemelnéd fényes tekinteted a statisztikáidból az Excel-táblák mögül, még az is lehet, hogy rájönnél, a világ nem számsorokból, meg algoritmusokból áll.
Az emberek nem személyi számok, az Európai Unió sem egy vállalat, nem arra találták ki.
De lehet, hogy már öreg vagy ehhez, nem fog menni.

taga20 2017.10.23. 11:01:52

@ben2: egy: én nem mondtam, hogy a szocikat a dékával várom vissza.

kettő: szerinted attól lesz a haza felvirágoztatva, ha mészaros, tiborc, garancsi féle alakokat tömünk közpénzzel fullra? ezeknek az embereknek, ha egy tényleges piacon kellene helytállniuk, meghalnának az első héten.

három: szerinted rendben van az, hogy csak idén idáig cca. 40 csilliárdot basztak el a sorosozásra?

négy: sorolhatnám holnap reggelig, csak má fáj az ujjam.

midnight coder 2017.10.23. 11:04:28

@taga20: Igazából két és fél ciklusuk volt, mert a szétlopás már úgy 86 környékén elkezdődött, a spontán privatizáció idején. Utána Antallék orra előtt loptak szét mindent az elvtársi kapcsolatok segítségével, végül jött a Horn kormány. Antallék idején volt némi bágyadt kapálózás, hogy talán nem kellene hagyni hogy a jóelvtársak így lopják szét az országot, de elintézték a dolgot annyival, hogy nincs másik elitünk, így a volt elvtársakat nem lehet kimozdítani a pozícióikból, különben is, meg kell teremteni a hazai tőkés osztályt.

A közvagyon egy része valóban kalap szart ért, Pl. a sok kézimunkára alapozott szocialista nagyüzem, de azért volt ott sok minden ami ha értő kezekbe kerül, akkor arannyá válhatott volna. Ha ésszel és nem ragadós kézzel nyúlnak a dologhoz, akkor ma kb. ott tartanánk mint Szlovénia.

midnight coder 2017.10.23. 11:06:19

@Janossz: "az Európai Unió sem egy vállalat, nem arra találták ki."
Pedig de. Eredetileg szigorúan gazdasági dolog volt, az ideológiát csak később löttyintették mellé. Nem kellett volna.

MACISAJT 2017.10.23. 11:07:13

Jellemző hogy zazriveczről és általában az operettnácikról nem igazán jut az ember eszébe egyetlen cselekedetük sem, ami indokolná hogy miért is bíznák rájuk az ország vezetését...
Marad hogy zazrivecz buzi-e vagy sem. Vagy hogy simicsek megőrült-e teljesen, vagy csak félig( szerintem teljesen, holtrészegen festékszórozni éjjel Vezsprémben, muhaha).
Ennyi.

Az már csak ráadás hogy az agyonvert ballibák mára már úgy megkedvelték őt és simicseket, mint Kolompár Áléhándró a PISA tesztet..
Mert az nem vitás hogy mindkét oldal és holdudvara lop, csal, hazudik.

Csakhogy. Míg a ballibák hazaáruló lopásaiba az ország rendre tönkrement, amit aztán a magasságos IMF hitel mentett meg az államcsődtől...addig a jobboldal visszavásárol, kifizeti az önkormányzatok adósságait, fejleszt és még jut is adócsökkentésre, béremelésekre.
Kormányozni meg muszáj valakinek, mert különben jönne a kijevi anarchia ...

Ott van konkrétan Andy Vajna példája. Olyan ez az alak mint ahogyan a legalapvetőbb antiszemita toposzokban le van írva.Egy procc zsidó.
Csakhogy amióta ő átvette a filmipart, az virágzik, jut munka mindenkinek, ömlenek ide a hálivúdi produkciók, Oscar -díjat nyert egy film és többen más fontos fesztiválokat.
A Grünwalskiak idejében meg csak ellopták a pénzt.
Melyik jobb?
Vagy. Mit lát a polgárok józan többsége? Na, mit?

Elárasztja az országot az optimizmus - jövőre jobb lesz?
Privátbankár

Jaj és ajvé, (egyáltalán nem) kedvesch eftársak...:P

Hát mi lesz így, ha már vértes eftárs GKI-ja is ilyeneket mér?
"Elárasztja az országot az optimizmus "???? Uram, irgalmazz...

Vagy szintén nemrégi :

privatbankar.hu/makro/lesz-mibol-osztogatni-masfel-evtizede-nem-volt-ekkora-tobblet-a-koltsegvetesben-300540

És ezeket váltsuk le, mindenáron, mi?:P

Hogy kikre? Ja hogy a gyurcsányokra, kókákra, veressjánosokra, draskovicsokra,d209-re....
Vagy a simicsek támogatta operettnácikra, akiket a ballibák egészen megszerettek...

Na ne már.

midnight coder 2017.10.23. 11:10:44

@MACISAJT: "És mivel semmi a vége, a választások után garantáltan szétesik a mostani formáció."
A bal oldalon viszont ehhez még a választásokig sem kell várni.

Ezzel együtt a Jobbik valóban elég béna kacsa. Viszont ahogy én látom, életképes alternatíva csakis jobbról várható. Jelenleg nincs olyan baloldali forgatókönyv ami javítani tudna az ország helyzetén, még rövid távon sem, nem hogy hosszú távon. Ez amúgy egész Európára is igaz. Ha túl akar élni, meg kell szabadulnia a baloldaltól.

Az más kérdés, hogy valaminek kellene kerülnie a baloldal helyére, ami az átlagpolgárok érdekeit képviseli állam bácsival és a multikkal szemben. De erre az ipari forradalom hajnaláról itt ragadt, és azóta egy centit előre haladni nem képes "progresszív" baloldal teljességgel alkalmatlan.

1ghost 2017.10.23. 11:13:52

@MACISAJT:

Már megint lebuktál te ócska orbánista bérhazudozó!

A magyarok sokfélék, sok fajta véleménnyel, sokféle világnézettel, de egyben közösek: a korrupt, velejéig tolvaj fideszfajtádat a rács mögött akarják látni, az utolsó rohadt kollaboránsig bezárólag.

Mindegy mit hazudsz, te gerintelen orbánbérenc, mindenki csak röhög a szánalmas erőlködéseden.

midnight coder 2017.10.23. 11:14:36

@MACISAJT: Igazából egy normális jobboldal az, amire szükség lenne. Stadionok, nemzeti inzultáció és más hasonló baromságok nélkül, és némileg konszolidáltabb mértékű korrupcióval.

taga20 2017.10.23. 11:17:41

@1ghost: és mi van birkával? komolyan mondom má hiányzik a sok hülyesége:))

midnight coder 2017.10.23. 11:18:33

@1ghost: Ehhez képest most is kb. az a kérdés, hogy Orbánéknak kétharmada lesz-e vagy háromnegyede. És nem azért, mert az istenadta nép annyira szereti Orbánt. Csak senki sem hiszi el, hogy az a bolhacirkusz amit ma baloldalnak neveznek, egy pillanatig is kormányképes lenne. Fletóék idején sem volt az, pedig akkor még sokkal-sokkal kevésbé ugráltak szét a bolhák. És ami rosszabb: távol 's közel nincs senki a bagázsban akinek lenne valami ötlete azzal kapcsolatban hogy mit is kellene csinálni kormányon azon túl, hogy most már ők szeretnének lopni Orbánék helyett.

Janossz 2017.10.23. 11:20:26

@midnight coder: "Utána Antallék orra előtt loptak szét mindent az elvtársi kapcsolatok segítségével,..."
Azt is tudod, kinek a vezényletével történt mindez? Vagy nektek Matolcsy nevét nem szabad leírnotok? Államtitkárként "felelt" (bár felelt volna valaha!) a privatizációért.

ben2 2017.10.23. 11:20:33

@Janossz, @taga20:

Az eredeti felvetés az volt, hogy a jelenlegi kormánynál MINDENKI más jobban kormányozna.

Erre mondtam, hogy akkor nosza, ha _mindenki más_, akkor tessék tények alapján összehasonlítani az eddigi kormányzati ciklusokat.

Azaz szó sincs itt sikerpropagandáról, vagy hogy a jelenlegi kormányzat lenne az egyedüli üdvözítő megoldás.
Csak ha kormányt akarsz váltani, akkor mond meg, hogy mire, miért lenne az jobb és milyen tényekkel tudod megindokolni.

Persze lehet hőzöngeni, de a nettó tagadás max. a szekta összetartására lesz elég, a többséget nem fogja meggyőzni.

midnight coder 2017.10.23. 11:20:37

@taga20: A birkában az a vicces, hogy minden hülyeségével együtt ő baloldali, azaz többé-kevésbé a ti csapatotokban játszik, csak még a régi ligában.

midnight coder 2017.10.23. 11:22:42

@Janossz: Az egész Antall kormány egy nagy balfék volt, Matolcsyval az élen.

1ghost 2017.10.23. 11:23:34

@midnight coder:

Te tetves fidesztroll. Lassan már több nicked van, mint szavazótok.

Tapolca, Veszprém, Salgótarján lesz jövőre az egész ország, s hogy milyen sors vár rátok, most még elképzelni sem tudjátok.

Ám ez pont így van jól!

midnight coder 2017.10.23. 11:26:45

@1ghost: Már pár ezerszer megmondtam, hogy csak ez az egy nicknevem van a blog.hu-n, legfeljebb különböző számokkal a végén. Hacsak nem vagyok tudtomon kívül skizofrén, és amikor a másik énem átveszi az irányítást nem írok 1ghost néven hülyeségeket :-D

Morpheus. 2017.10.23. 11:35:26

Komolyabb esély csak akkor lehetne, ha Karácsony Gergely lenne a közös jelöltjük.

taga20 2017.10.23. 11:42:03

@midnight coder: ismerünk! álmodban két macska voltál:)))

ben2 2017.10.23. 11:47:30

@Morpheus.:

Karácsony Gergely mire lenne esély?

taga20 2017.10.23. 11:47:31

@VaradiJanos: na, ne szerénykegy!
ahogy itt riszálod magad, tisztán láccik, hogy látens búza vagy.

de én így is szeretlek, csak nem engedlek a hátam mögé!:)))

taga20 2017.10.23. 11:49:52

@ben2: talán arra, hogy a fityeszmaffia ipari méretű lopása megszűnne. és akkor egy helyiértékkel beljebb lennénk.

kezdésnek nem lenne rossz.

1ghost 2017.10.23. 11:54:14

@midnight coder:

Szedd már össze magát te retkes ezernickű bérhazudozó fidesztroll! Ha már éjjel nappal itt rohadsz a neten a korrupt gazdád seggét nyalva, próbálj meg legalább nagyobbakat hazudni, mert így jövőre aligha lehetsz egy cellában orbánnal.

Majd mehetsz a rezsiszilárd vagy a rogán mellé, oszt akkor majd főhet a fejed, hogy miért nem hallgattál rám. Világos?

1ghost 2017.10.23. 11:59:59

@ben2:

Na ja! Majd pont neked mint orbán gerinctelen talpásának fogjuk magyarázni, hogy korrupt, tolvaj, bűnszövetkezet vagytok, természetesen téged is ideértve.

Fiacskám, ez valami olyasmi, mintha a maffiának tartanánk előadást az erkölcsről.

Így hát nyugodtan visszabújhatsz a gazdád seggébe, mert normális ember aligha kíváncsi az orbánista hazugságaidra.

2017.10.23. 12:04:26

Nemzeti ünnepünk alkalmából a fideszes trollok tehetnek nekem egy szívességet (kinyalhatják a seggem). Arra a kettő gyíkarcra gondolok, aki hat másik nick-en is fut. Az orbánista szavazók egyenek szárított tehénszart. Ennyi jutott eszembe hirtelen.

taga20 2017.10.23. 12:07:02

@VaradiJanos: haver, én is az vagyok szerinted. nem vagyunk mi tezsvérek?:))

jani menyé ebédelni, az legalább megláccik rajtad!

2017.10.23. 12:11:05

@midnight coder: Szarházi, te még mindig az orbánnálnincsjobb mantránál tartasz? Nem lenne jobb, ha fideszgyíkok blogján adnád elő, mert itt szart se ér, mint ahogy te sem.

Cycmen 2017.10.23. 12:11:36

@taga20: :" szerintem a tizennegyedik havi nyugdíjat még nem vezették be.

Majd a ballibák bevezetik a tizenharmadik havi rezsit ti meg annak is örültök amilyen ütődöttek vagytok! :D

Mizantróp. 2017.10.23. 12:12:36

@Morpheus.: Igen, Karácsony Gergely lenne a legesélyesebb közös ellenzéki miniszterelnök jelölt. De ennek kicsi az esélye, mert a mögötte álló PM gyenge (1% körüli) és nem hivatalos csatlakozó az MSZP-DK összefogáshoz. Bár ez még változhat. Ugyanakkor kétlem, hogy a DK támogatná Karácsony jelölését (főleg Gyurcsány nem akarná). Mégis ő lenne a legjobb kormányfőjelölt, mert nem szoci, megnyerné magának az ingadozókat is és "tiszta arc", nincs múltbéli ügye, ami átnyúlna a szoci időkbe.

2017.10.23. 12:13:44

@Cycmen: Mi az a tizenharmadik havi rezsi, észkombájn?

taga20 2017.10.23. 12:17:05

@Cycmen: cicamica, szerintem a rezsi kamut hagyjad, me csak beégsz vele!

MET mond neked valamit droid?

taga20 2017.10.23. 12:18:44

@kutyás majmok népe: hagyjad, csak viccelni akart ez a sérült fityeszjobbágy!

de olyan vicces, mint balogpáter volt a mentősöknél:)))

Cycmen 2017.10.23. 12:21:23

@kutyás majmok népe: Ennyi jutott eszembe hirtelen.

Három sor! Mit akarsz a magadfajtától ez egész jó! :D

taga20 2017.10.23. 12:27:45

@VaradiJanos: jani ebéd meg volt? szád beletörölted az ingujjadba?

me mintha lenne egy kis fehérje a szád szélén!:)))

taga20 2017.10.23. 12:29:52

@Cycmen: mi van mirr murr? nem bírtad ki, mi? nem bírtad visszatartani, mi?

feszített!:)))

Cycmen 2017.10.23. 12:33:22

@Mizantróp.: . Mégis ő lenne a legjobb kormányfőjelölt, mert nem szoci, megnyerné magának az ingadozókat is és "tiszta arc", nincs múltbéli ügye, ami átnyúlna a szoci időkbe.

Ja! Nem tudott lopni, mert még csak óvodás volt! Becsületes ember véletlenül sincs köztük, csak olyan aki még nem bukott le! Értem!

MACISAJT 2017.10.23. 12:36:18

@midnight coder: "Igazából egy normális jobboldal az, amire szükség lenne. Stadionok, nemzeti inzultáció és más hasonló baromságok nélkül, és némileg konszolidáltabb mértékű korrupcióval. "

Persze. De valljuk be, ez még nálunk konszolidáltabb országokban sem sikerült(lásd Ausztria, ahol épp most dőlt össze az az évtizedes mutyi amivel szociáldemokraták és néppártiak felosztották az országot.)

Magyarországon ugyanis nem csak a politika velejéig rohadt. Az csak a jéghegy látható csúcsa.
Ami nem kevés, mert az hogy a teljes befizetett éves személyi jövedelemadó , kb. 1200 milliárd forint elmegy a korábban felvett hitelek kamataira, az persze a politikának köszönhető.
De igazából itt majdnem minden állampolgár adócsalásra játszik. Van jelenleg 4,4 millió bejelentett munkavállaló( ami még mindig remek adatnak számít, a libaszakértő 3,7 milliójához képest), de ebből is majdnem fele minimálbéres és közmunkás.
Durván 2 millió tartja el a maradék 8 milliót és közben mindenki sír hogy nincs nyugdíj, egészségügy meg oktatás csúcsszinten?
Egy országban ahol 845,5 ezer állami alkalmazott van?

Ki nem állna egy ilyen struktúrától fejre?

ben2 2017.10.23. 12:36:46

@taga20:

" talán arra, hogy a fityeszmaffia ipari méretű lopása megszűnne. és akkor egy helyiértékkel beljebb lennénk."

Tehát cseréljük le az egyik ipari méretű lopást egy másikra, de azok legalább a gazdaságot is ekúrnák és beengednék az arabokat?
Mert a jelenlegi ellenzéktől kb. erre számít a választók döntő többsége.

Ki kellene jönni a konstans tagadásból és érvelni egy másik kormány _mellett_ nem pedig csak hörögni a jelenlegi ellen.
Aki vevő az acsargásra, az már rég beállt ellenzékinek, felesleges tovább gerjedni, attól nem nő az ellenzéki tábor, legfeljebb szektásodik.
Az pedig sovány vígasz, hogy a kormánypárti tábor is szektásodik, mert ők elegen vannak hozzá.

taga20 2017.10.23. 12:48:03

@ben2: "Tehát cseréljük le az egyik ipari méretű lopást egy másikra, de azok legalább a gazdaságot is ekúrnák és beengednék az arabokat?"

most szerinted egy ilyen mondattal mit kezdjek? kezdjem el cáfolni?

az a baj veletek fityeszes jobbágyokkal, hogy ugatjátok az elemi humánumot is!

semmivel se vagytok jobbak, mint az általatok utált arabok!

taga20 2017.10.23. 12:55:24

@indeksz ISIS Al Qaeda mind CIA projekt: itt vagy például te is!

remélem nincs családod, és nem osztódtál még és nem is fogsz, mert annyira romlott, szervilis arc vagy, hogy hozzád csak a bohócos belpesti mérhető, vagy rezsiszilárd.

de van egy olyan sanda gyanúm, hogy te az a nyomorult géefgé lehecc!!

ben2 2017.10.23. 13:03:10

@taga20:

"most szerinted egy ilyen mondattal mit kezdjek? kezdjem el cáfolni?"

Hát barokkos jelzőket a másikra aggatni biztosan könnyebb, de ha komolyan vennéd a kormányváltást (és nem csak a saját szektádnak akarnál fröcsögni), akkor tényleg, miért ne kezdhetnéd azzal, hogy legalább megpróbálsz érvelni amellett, hogy:

- a jelenlegi ellenzék nem lenne _korruptabb_ a mostani kormánynál, amikor a múltban ennek pont az ellenkezőjét bizonyították?
- miért ne kúrnák el a gazdaságot megint, ha egyszer már megtették?
- miért ne engednék be az arabokat, ha folyamatosan ezt nyilatkozzák?

De továbbmegyek: ha komolyan gondolnád a kormány váltást (és nem csak a saját szektádnak akarnál fröcsögni), akkor nem csak amellett kellene érvelned, hogy miért nem _rosszabb_ a jelenlegi ellenzék, mint a jelenlegi kormány, hanem hogy mégis miben lenne _jobb_ ...

... és általában itt akad el a fenenagy kormányellenes acsargás és megy át - jobb híján - nettó trágárságba.

2017.10.23. 13:07:11

@VaradiJanos: egyáltalán nem hiszem.
neki nincs szüksége érvekre.

taga20 2017.10.23. 13:12:59

@ben2: - "a jelenlegi ellenzék nem lenne _korruptabb_ a mostani kormánynál, amikor a múltban ennek pont az ellenkezőjét bizonyították?"

már itt hazucc! mesélj arról, hogy melyik kormányfő épített a kertje végébe stadiont?

melyik apja lett kitömve állami megrendelésekkel? melyik csinált szavazógépet a parlamentből és utólagos törvénykezést?

nincs kedvem felsorolni az összes szemétséget, amit a gazdád ránk zúdított.

döbbenet, hogy tolod itt ezerrel ezt a szennyet, döbbenet!

Janossz 2017.10.23. 13:13:40

@ben2: @taga20: Ti még mindig itt birkóztok?
Ilyenkor már rendes ember ejtőzik az ebéd után.
Na, kis szív küldi: egyiknek, mert szereti muzsikát, másiknak, mert számbuzi.
www.youtube.com/watch?v=RveOLsN9dRw

MACISAJT 2017.10.23. 13:16:12

@ben2:

De most tényleg, muszáj bármilyen szinten ezzel a manifeszt elmebeteggel foglalkozni?

Üsd be a gugliba a " csüngőhasú", a csuti geci , a grazi(gráci) stb. fordulatokat.
És megtalálsz egy darab nyomorultat aki évek óta több száz, de inkább több ezer nicken ontja ugyanazokat.

Amúgy IRL is ismert alak.

taga20 2017.10.23. 13:17:16

@MACISAJT: "Durván 2 millió tartja el a maradék 8 milliót és közben mindenki sír hogy nincs nyugdíj, egészségügy meg oktatás csúcsszinten?"

az azé szép, mikor egy olyan tag, aki szopja a közöst, mint te, ilyet leír!

azé van pofád a minisztériumból, mi?

hogy hűlne rád a bőr, rohadt fityesztalpas!

mh1973 2017.10.23. 13:19:57

Semmi újat nem tud ez a két megszűnés szélén lévő párt, legalább Karácsonyt jelölnék még elfogadnám és sok százezer ember oda szavazna, de így mit akarnak?

1ghost 2017.10.23. 13:20:32

@Cycmen:

Te idióta bérhazudozó orbánbérenc! Hát ezen a nickeden is bepróbálkozol? Már mindenki röhög rajtad, olyan messziről bűzlesz.

taga20 2017.10.23. 13:29:36

@Janossz: hát biztos jó, de én nem vagyok benne biztos.

viszont hamá ebéd utáni punnyadás, akkor ide kapcsolj, ez kurva jó:))

viasat3 13.40 jégvarázs. egy kis előzetes. nesze!:)

port.hu/adatlap/film/tv/frozen/event-tv-73939013/movie-142567#

2017.10.23. 13:35:04

@Morpheus.: lenyűgöző... ez most megint akkora bölcsesség, mint amikor kitaláltad, hogy magyarországon minden 5. ember gazdag?

Janossz 2017.10.23. 14:00:08

@indeksz ISIS Al Qaeda mind CIA projekt: "találkája van hamarosan az Ördöggel!"
Mi a fene van itt? A sátánizmust tette államvallássá a NER? Kicsit sokat foglalkoztok mostanában az Alvilággal...
Oda készültök tán?

taga20 2017.10.23. 14:01:10

@aleksz róz: és olvastad az előzményeket, vagy kügyek két farhátot, me aszt biztos érted?

ben2 2017.10.23. 14:18:21

@taga20:

Most komolyan bele akarsz menni, hogy melyik volt kormányfő korruptabb?
Ha csak a kormányra kerülésük előtti illegális meggazdagodásuk mértékét nézzük is lazán beelőzik Orbánt pár helyiértékkel.

Na de nem is ez a lényeg.

Minden fideszes genyóságra (akár van alapja a vádaknak, akár nincs) válaszként ugyan tíz szocit lehet rávágni, de a kölcsönös szardobálástól még érdemben nem változik semmi: amíg nem tudod egyszerűen és érthetően megindokolni, hogy az ellenzék kormányra kerülve mit csinána jobban és hogyan, addig az emberek többségébe unottan (esetleg frusztráltan) legyinteni fognak az ellenzékre.

Értelmetlen tehát mantrázni, hogy az ellenzék mit _nem_ csinálna, mert:
- az embereket nem az érdekli, hogy ki mit _nem_ csinál
- akit mégis, azt sem tudjátok meggyőzni, hogy ezúttal ugyanazok az emberek ugyanabban a pozícióban majd becs szóra másként viselkednek

taga20 2017.10.23. 14:24:51

@ulpius66: legalább te ne legyél má velem ilyen szemét!
nem én raktam ki a soros plakátokat, nem én idegenszívűzők, ráadásul filoszemita is vagyok.

ezé, ne báncsá má!:)))

taga20 2017.10.23. 14:26:38

@ben2: tudod mit? igazad van.

taga20 2017.10.23. 14:35:14

@ulpius66: haver, még az a szerencse, hogy belőled kurva sok van.

persze, az országnak nem szerencse, csak a gecinek, és a sleppjének az.

büszke lehecc magadra!

2017.10.23. 14:55:59

@taga20: az előzményekkel akarod mentegetni az antiszemitizmusodat, náci?

2017.10.23. 14:59:25

@taga20: és homofób is vagy.

taga20 2017.10.23. 15:02:33

@aleksz róz: elmész te a kurvaanyádba nyilasházmester!

innen indult az egész, ezt írta ez a féreg a másik féregnek.

"@ulpius66: egyébként sem értem, miért félnek az esőtől. Van annyi eresz a Kossuth téren, hogy mind a kétszázan elfértek volna alatta. Mondjuk taga nagy pofája kilógott volna .... és most nem a nagy orrára céloztam"

2017.10.23. 15:24:42

@taga20: na és? attól, hogy mások antiszemiták, te nem leszel kevésbé antiszemita.
úgy érzed, ha a többiek is nácik, a te antiszemitizmusod is jobban megbocsátható?

2017.10.23. 15:26:03

@taga20: hőbörgés helyett talán inkább nem kéne homofób hozzászólást írni.

taga20 2017.10.23. 15:29:51

@aleksz róz: nézz bele a tükörbe, te tróger, ott majd meglátod!

2017.10.23. 16:13:34

@taga20: a finkelsteines hozzászólásod homofób is, nem csak antiszemita

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.23. 16:16:57

Nagy baj van emberek.

Diktatúra van.

Plussz, a forradalom eső miatt elmaradt !

Emiatt az MSZP-sekből előbújt nosztalgia, az 56-os ellenforradalmár ÁVH dicsőítésében nyílvánult meg.

:D

midnight coder 2017.10.23. 16:34:39

@MACISAJT: Ja. És Orbánék idején mennyivel is csökkent az állami csöcsön lógó alkalmazottak száma ? Ja, hogy semennyivel. A közmunka pedig ugyan előrelépés ahhoz képest, hogy Gipsz Jakab otthon ül, és várja a segílykét, esetleg lovaskocsira pattan és járja a vidéket hogy hol-mit lehetne "szerezni", de a legtöbb delikvenst aligha tudná bárki értelmes munkára fogni a versenyszférában. Ami sajna igaz a legtöbb állami bürokratára is.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.23. 16:47:06

@midnight coder:

2016-ban 600 ezerrel dolgoztak többen, mint 2010-ben.
Ebből 250 ezer volt a közmunkások száma.

2017-ben 700 ezerrel dolgoztak többen, mint 2010-ben.
Ebből 180 ezerre esett vissza a közfoglalkoztatottak száma.

KSH adatok.

Janossz 2017.10.23. 16:50:05

@midnight coder: "... Gipsz Jakab otthon ül, és várja a segílykét..."
Tévadsz. Gipsz Jakab idejár folyton, és valami nehezen érthető újmagyar nyelven kommentel kényszeresen. Szerintem segélyt se vár, csak utasításokat, kár, hogy nem sokat ért belőle.

ben2 2017.10.23. 17:01:30

@midnight coder:

Ha jól értem akkor azt várnád egy új kormánytól, hogy csökkentse az állami szférában dolgozok számát?
Oké, vegyük végig...

- Leszámítva a szokásos pártközeli, alibimunkát végző léhűtőket, akiket minden kormányváltáskor kirúgnak, hogy a helyükre a saját pereputtyukat ültessék, hol és mennyi állami alkalmazottat kellene elbocsátani?
- Mennyibe kerülne a végkielégítésük?
- Milyen gazdaságpolitikai intézkedésekkel teremtenének elegendő munkahelyet a számukra a magánszférában?
- Milyen eszközökkel (képzési programok, célzott állami támogatás, stb.) segítenék a minél hamarabbi elhelyezkedésüket a magánszférában?
- Mennyi pénzt szánnak erre?

És így tovább...

Lehet tehát kajabálni, hogy a zorbánék hú mennyi léhűtőt foglalkoztatnak, de ez így önmagában pusztába kiáltott szó.
Az ellenzék kezdjen el lózungokon túl komolyan vehető javaslatokkal előállni, hihető válaszokat kidolgozni a felmerülő kérdésekre és azokat hiteles személyekkel előadni.
Ne pedig leárulózni, aztán trágár kifejezésekkel elküldeni mindenkit, aki rákérdez, hogy mégis hogyan képzeli el az ellenzék a kormányváltást.
Amíg csak a nettó acsargás megy, addig hasonló acsargás lesz rá a válasz, ami per pillanat pont jól jön a Fidesznek.

2017.10.23. 17:37:54

@VaradiJanos: @Cycmen: "Többet nem is vártunk tőled"

Igazán? Hát ilyen bekiabálos fideszes ganajoknak nem jár több. Meg mi az, hogy "vártunk"? Ez nem egy fideszes blog, te szerencsétlen abortált droid. Mit keresel itt, talán a libsik farkát szeretnéd kényeztetni? Vagy azért visítasz itt, mert téged nem fognak lerántani a hajadnál fogva, mint azt a lányt a románok a tusnádi fidesz pride-on?

Alick 2017.10.23. 17:39:31

@taga20: A paksi célzatú putyinsimogatást Fletó elvtárs kezdte, Orbán elvtárs átvette és - saját zsebek felé irányítva - az őt leváltó elvtárs is vinné magával.
Mikor a sárkány egyik feje beszól a másiknak: ha befejezted, átveszem a tűzokádást!
:)

2017.10.23. 17:47:20

@midnight coder: Az már megvan, gyökér, hogy miről szól ez a cikk? Mert ha igen, gyorsan rájössz, hogy semmi közöd hozzá. Balázs Pétert urat nem a fideszmaffia indítja, tehát nem értem, hogy mit akarsz itt (trollkodáson kívül). Szeretnéd inkább Orbán helyett indítani? Szerinted elvállalná?

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2017.10.23. 18:00:01

@taga20: Sorosozás fontos, ahogy a magyar milliárdosok is fontosak. Hogy lehet hogy nem Váradi Józsizol csak Mészáros Lőrincezel? Nem tudod ki a Váradi Jocó?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.23. 18:07:36

@Alick:

Ez egész pontosan úgy zajlott, hogy 2007-ben amikor Gyurccsányék az első megállapodást megkötötték Paks2 kapcsán, majd 2009-ben amikor a másodikat is, akkor a társadalom és parlament elsöprő része tudta azt, amit minden mérnök és értelmiség tud ma is, egy elhanyagolható zöld kisebbséget leszámítva.

Nevezetesen hogy az atomenergiának nincs alternatívája.

Csakhát az elkúrók politikai szintre emelték az atomenergia ellenességet, dacára annak, hog ysegget csináltak a szájukból, felköptek és aláálltak, és ellentmondanak az észérveknek.

Az agyhalott GYurcsány csürhe pedig egyik-napról a másikra véleményt változtatott a főnök után parancsra.

Janossz 2017.10.23. 18:10:26

@ben2: -" Mennyibe kerülne a végkielégítésük?"
Ez a demagógia világcsúcsa!
Tehát tartsunk százezer léhűtőt még harminc évig, csak azért, mert sokba kerülne a végkielégítésük?
Visszavonom a délelőttit, könyvelőnek is nagyon silány lennél. Trollnak még elmész, úgy-ahogy. Ott nem túl magas a mérce, ahogy elnézem.

Alick 2017.10.23. 19:11:20

@Ballib cenzúrázók réme 25: Nekem szimpatikusabb lett volna, ha még korábban nekigyürkőzünk a geotermikus erőművi technológiának - lévén ehhez jó adottságaink is vannak -, de az egy másik történet.
Energiatermelésre pedig egyre nagyobb szükség lesz, már csak a villanyautók miatt is.

csobi2011 2017.10.23. 20:07:29

A mai nap mindent elmondott a valós helyzetről. Az ellenzéki tüntetések 50-100 fős résztvevői és a fidesz tízezres ünneplése. Ez tökéletes lenyomata a valós magyar helyzetnek, mint az is, hogy a hvg.hu beszámolója szerint Orbán Viktor a kis létszámú tömeg előtt mondott beszédet. Hogy lehet egy tömeg kis létszámú? Persze ez a libsiknek nem probléma. Miközben egyetlen ellenzéki párt sem volt képes 100 embernél több hallgatóságot összehozni, a fidesz tízezer fős hallgatóságát kell rúgdosni. Az ellenzék képtelen szembe nézni a valósággal. Semmit nem tanultak az elmúlt közel 8 évből. Remélem ez így is marad az elkövetkező 6 hónapban. Ez a garancia a fidesz nagy arányú győzelmére. Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!

Világít a torony 2017.10.23. 20:27:55

Balázs Péter jó megoldás lenne. Pont semennyi vizet nem kavarna meg. Valamint azt sem gondolom, hogy egyáltalán komolyan szóba jöhet.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.23. 20:36:24

@Világít a torony:

Falus Ferencet még visszasírják majd, a mostani jelöltállítási paródia után. :)

Világít a torony 2017.10.23. 20:39:25

Még a többi után beszúrom, hogy mennyire gáz az a viselkedés, melyet páran mutatnak be itt. Simán alázni próbálják a másikat egy ostoba politikai csatározás közben, melyre igazán egyikőjüknek sincs befolyása.
Tudom, hogy ßar és fáradságos dolog gondolkodni, ám nem természetellenes. Nem emberi természet ellenes.

Morpheus. 2017.10.23. 20:56:15

@aleksz róz: arról nem tehetek, ha annyira tájékozatlan vagy, hogy rácsodálkozol arra, ha másoktól hallasz újdonságokat. Mint a felső 20% anyagi helyzete Magyarországon. Egyébként -- és ez lehet megint új lesz számodra -- a "gazdag" relatív fogalom. De a leggazdagabb 20% olyan szintű anyagi jólétben él, mint a leginkább nyomorgó legalsó 20% (a javak szempontjából leginkább deprivált) jövedelmeinek sokszorosa. Ezt nevezhetjük "gazdagnak" is.

Jerico 2017.10.23. 21:11:04

@Mizantróp.: nem biztos, hogy a legesélyesebbet választják sajnos. De az Karácsony lenne. Ebben egyetértünk.

teéjesenmindegy 2017.10.23. 21:26:18

"Az Együtt-P öt nyerhető körzetet kért, az MSZP sokallja."
Öt körzetet? Vannak öten? Kitől kérik a nyerhető körzetet? Ki ellen tud nyerni egy Berkecz vagy egy Juhászpéter?

Egyébként jól értem, hogy a dk meg az mszp összeáll? Ez az a dk aminek a vezetője az a gyurcsány aki azért alapította a dk-t mert tele volt a töke az mszp-s idiótákkal?
Magyarán kivált a pártból, alapított újat, azért, hogy összeálljon velük újra? ENNEK MI AZ ÉRTELME?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.10.23. 22:33:32

Hát mit ne mondjak.hetvennyolc?dinamikus es vonzó.kb mint csernyenko volt anno.

al Dajjal 2017.10.23. 22:56:58

@teéjesenmindegy: Az az értelme, hogy az mszp-ben már nem lenne senki sem. A saját kis szektájában viszont vezető marad örök életére.
Most viszont az 5% környékén billegnek. A biztos bejutáshoz szükséges, hogy az mszp bevigye a hátán a parlamentbe.
Vajon mi másért foglalkoztak az elmúlt 9 hónapban nap mint nap Botka gyalázásával a blogjaikon, miközben a "Nagy Sátán" Orbánról egy szót sem ejtettek?

2017.10.24. 00:41:44

@Morpheus.: menekülnél már a hülyeségből, mi? :-D relatív? olyan konkrét jövedelmi adatokat és életviteli sajátosságokat tulajdonítottál minden 5. embernek, ami a valósággal köszönő viszonyban sincs.
mindegy, offos a téma, csak a tájékozatlanságodra példa.
aztán jössz a tájékozatlanságoddal és megmondod a tutit, karácsony gergely kell ide, csak vele lehetnek komoly esélyek. hát megsúgom, hogy pont ugyanannyira kevés az esély. itt komoly társadalmi elutasítottsággal "büszkélkedő" pártokat kéne lenyomni az emberek torkán, és az a legnagyobb problémátok, hogy kéne egy fasza közös jelölt...

2017.10.24. 00:52:09

kíváncsi vagyok hány százalék tudja pontosan, ki az a karácsony gergely és mit is szeretne valójában csinálni

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.10.24. 02:22:21

@aleksz róz: Én például nem tudom, pedig nem vagyok egy ignoráns nyugger. Illetve azt tudom, hogy ő egy kis párt miniszterelnök jelöltje. Talán az Együtté.
süti beállítások módosítása