B1 blogcsalád



Az osztrákok váratlanul kétharmaddal söpörték el Orbán álmát

2017. október 16. - nickgrabowszki

Beszállt volna a téli olimpiába, de Innsbruckban nagyon leszavazták.speed-skating.jpg

A magyarországi kormányzati abszurd egyik szép példája volt, hogy idén májusban komolyan felmerült,

Magyarország szálljon be a téli olimpia rendezésébe.

Az ötlet állítólag a korcsolyaszövetség elnökétől, Kósa Lajostól származik, hogy Magyarország vállalja át a korcsolyaversenyek rendezésének terhét a tiroli Innsbrucktól, amelyik a 2026-os téli olimpiára tervezett pályázni.

Orbánnak is nagyon tetszett az ötlet, a Magyar Olimpiai Bizottság szeptemberben hivatalosan is jelezte szándékát az osztrákoknak.

  • Egyfelől ez némi kárpótlást nyújtott volna azért, hogy lecsúsztak a 2024-es és a 2028-as nyári játékok rendezéséről. (Továbbá korábban már a 2012-esről is.)
  • Másfelől remekül tudták volna hasznosítani a vizes vébé alatt szerzett tapasztalatokat.

Ti. arra, hogy a közpénzek iparii méretekben veszítsék el ezen jellegüket, magánosítsák az állami költségvetést, azaz fosszák ki az államot.

Kellett volna ugyanis egy jégcsarnokot építeni: Magyarország ugyanis nem rendelkezik az olimpiai korcsolyaversenyek megrendezésére alkalmas létesítménnyel.

De majd építenek egyet. Az a kis pénz mindig jól jön Lőrincnek. vagy Garancsinak. Vagy a Duna Aszfaltnak.

Az osztrák szervezőbizottság, illetve az önkormányzat azonban elkövette azt a hibát, hogy

megkérdezte a választókat az ötletről.

És nem ún. nemzeti konzultáción, amelynek már a kérdései is hazugok. Nem volt egy Rogán Antaljuk, aki időben leállította volna ezt a veszélyes tervet. Már a népszavazást, nem az olimpiát.

A vasárnapi parlamenti választással egyidőben tartott tiroli regionális népszavazáson azonban az olimpiát ellenzők győztek. Magában Innsbruckban például kétharmaddal utasították el a rendezési tervet.

Ők biztos jobban tudják, mi mennyi, és hogy megéri-e, mert már kétszer (1964, 1972) is rendeztek téli olimpiát.

Ezzel Innsbruck kiszállt a 2026-os pályázatból, és megfosztotta a társrendezés lehetőségétől a télisporthatalomként méltán közismert Magyarországot is.

Álomgyilkosok!

Azonban nincs veszve minden: az Orbán-kormány biztos, ami biztos, 2021-re felépíti azért a "Nemzeti Korcsolya Központot". Hátha egyszer még jó lesz valamire. De ha nem, az se baj. A pénz akkor már jó helyen lesz.

Esetleg meg lehetne magasítani a Mátrát, hogy jó legyen a síversenyekhez. És akkor Magyarország önállóan is pályázhatna a téli olimpiára, nem függne a NER mindenféle osztrák szavazók kényétől.

És akkor szabadon lehet hódolni a magalo- és cezaromániának.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1612992164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A tudomány sosem téved! 2017.10.17. 09:06:52

@postumus mumus: De miért nem mond le?
Hiszen minden nap megírják index címlapon, hogy megbukott. Biztosan lemond!
Nemosokára átveszi az országot Demokrata Dopeman!

Muad\\\'Dib 2017.10.17. 09:42:50

Nehéz lenne demagógia és manipuláció versenyszámban győztest hirdetni egy fityesz vs. b1 blogok küzdelemben.
Vicc ez az ország...

Singerkém 2017.10.17. 10:02:09

@postumus mumus: hát nyugodj bele, hogy egyre több lesz abból, akit te populista majomnak tartasz. :-)

Singerkém 2017.10.17. 10:03:29

@postumus mumus: a kerítés csak a migránsokat tartja vissza. EU állampolgárnak nem probléma.

Singerkém 2017.10.17. 10:06:55

@postumus mumus: jönnek hát, de nem muszáj számolatlanul beengedni őket. Az meg, hogy migráns kérdésben egyetértek az Orbánnal, csak a te egybites agyadban jelenti azt, hogy rá is szavazok.

morph on deer 2017.10.17. 10:51:57

@FCUK10:
“de ezt te sosem fogod megérteni”

Jé, hát igazad van, tényleg nem!
Ugyanis az, hogy “az osztrákok” nem azonos az osztrákokkal - csak olyan intelligencia szinttel érthető, mint a tied, olyan nekem meg soha nem lesz..!
Szerencsére! :D

ben2 2017.10.17. 11:10:31

@midnightcoder2:

"Ugyanez igaz amúgy Pl. a magyar gyártású filmekre is. "

Gondolom ebbe az Oscar díjas Sorstalanságot is beleérted.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 11:29:42

Szerintem az egész magyar sportot szüntessük meg. Engem nem érdekel az olimpia. Leszarom, hogy 9.-ek lettünk a kézlabda EB-n. Miért az én adómból építenek sportcsarnokokat, úszodákat? Hol érdekel, hogy valami pszichopata-aki hajlandó napi 6 órát a medencében tölteni- világcsúcsot úszik. Ettől még nem kapok több vödrös nápolyit a Tescoban a pénzemért. Márpedig nekem ez számít!

Fúj sport! Gondoljunk csak bele, hogy az erre a baromságra költött pénzből mennyi lélegeztetőgépet vehetnénk !
Hány önmagát zsírdisznóvá hizlaló honfitársunk gyomorgyűrű műtétjét fedezhetnénk belőle!
Mennyi nemi identitászavarral küzködő magyar ember átoperálását fedezhetné az OEP ebből!

Fúj, Fúj Zorbán ! Fúj, fúj sport ! :))

n3spr3ss0 2017.10.17. 12:17:58

@FCUK10: Mióta? Azóta hogy a fidesz 41% szavazata 2/3-ot ér.

n3spr3ss0 2017.10.17. 12:19:24

@Bence László: Ezeknek beszélhetsz, csak bégetni tudnak.

n3spr3ss0 2017.10.17. 12:23:24

@Singerkém: Ezért fogják az összes magyar gazdasági menekültet haza zavarni.

macitalp 2017.10.17. 12:35:10

@FCUK10: A mentális defektusok kézikönyvébe hamarosan új tétel kerülhet az "olimpiosz orbanitisz". A vezéred ugyanis mániákusan olimpia rendező (szeretne lenni). Számold össze hány tervezett olimpia ürügyén lopott már pénzt (kezd mindjárt a 2000-ben tervezett 2012-essel.)
Az üresfejű fidesznyikektől hányunk, akiknek van képük hazugságot emlegetni, amikor a tolvaj vezérük már akkor se tudna igazat ha akarna, persze miért akarna, ha ennyi hülye van aki hisz neki.

Medgar 2017.10.17. 12:43:50

Más nem történt Ausztriában mostanság?

Singerkém 2017.10.17. 12:46:13

@n3spr3ss0: Dehogy fogják. Szükségük van rájuk. Azonkívül ők EU-s állampolgárok, nem pedig a tököm-tudja honnan jött papírok nélküli zarándokok.

n3spr3ss0 2017.10.17. 13:00:48

@Singerkém: Ha a fasiszták ott kormányba kerülnek, ne várj tőlük semmi európai, EU-s megoldást.Náciból nem lesz szalonna.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 13:01:11

@postumus mumus: Ó persze.. Ahogy azt libsike elképzeli..Trump győzelme már önmagában azért óriási nyereség a magyar kormánynak, mert ha Hillary nyer, olyan nyomás alá helyezték volna a magyar kormányt, hogy ahhoz képest a Goodfriendes kitiltásos gecizés apró kis közjáték lett volna. Sajnálhatjátok..:'(
Persze a régi adminisztráció egy része még a helyén van és időnként kellemetlenkedik, de meg vannak számlálva a napjaik. Mindenesetre győzelme után Trump Orbánt hívta vissza a térségben.
Kurz mostani győzelmével pedig a V4 lassan V5-é alakul. Próbáld meg feldolgozni..:))

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 13:05:01

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Valóban. Keserves kínokat élhet át most a Zorbány..:)) Talán majd áprilisban apró kis vigasz lesz a számára, hogy harmadjára bassza meg a libsiket a választáson. Be kell érnie ezzel..:((

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 13:07:15

@n3spr3ss0: Összeomolna a szolgáltatószektor, ők is tudják..Vagy majd a tulaj áll be pincérkedni a Kertner strasse-n? :)

Bolshevik 2017.10.17. 13:20:58

@postumus mumus: "Attól függetlenül jönnek, hogy akarod vagy sem. "

Jah, a világ legnagyobb gazdasági hatalma nem tudja megvédeni magát. Érdekes, mikor Törökországgal megállapodtak, akkor hirtelen nem akartak jönni a migrik. Vagy akkor is akartak, csak visszafogták őket? Whoa! Ilyet is lehet?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.17. 14:00:14

@morph on deer:

A nyugati mészárosok 100-szor többet lopnak, mint a magyar mészárosok.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.17. 14:06:20

@EU zászlót mindenhova!:

Ne feledd, hogy az elcsalt választások után hetente bukni fog egészen 2022-ig.

Cycmen 2017.10.17. 14:19:17

Nem lesz téli olimpia, hála istennek nem tud az Orbán lopni?
Ennek örültök?
Én az Orbán helyében építenék ezer KFC-t hogy jusson mindenhova és pofán tudják jól b.szni az összes liberálbolsi gyökeret a kemény magyar biztonsági őrök!

Singerkém 2017.10.17. 14:25:37

@n3spr3ss0: A szokásos sablonos hülyeség, mindenhová fasisztákat képzelni. Nem az FPÖ fog kormányozni, hanem az ÖVP és az FPÖ. Azaz nem lesz semmilyen fasiszta kormányon. Igazából még akkor sem lenne fasiszta kormányon, ha maga az FPÖ szerezne többséget.

Aki az EU közepén fasiszta kormányt vízionál, annak vagy baj van a fejében.

konrada 2017.10.17. 15:04:21

@math_0:
...hát tényleg szívás volna, ha haza zavarnák a megélhetésieket...

...de ha azokat is, akik dolgozni járnak oda, akkor most speciel pont a munkaerőhiányon segítene neki.

...a francba!

morph on deer 2017.10.17. 15:16:08

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
“A nyugati mészárosok 100-szor többet lopnak, mint a magyar mészárosok.”

Ne mondd!
Nálad mennyi a megngedett, ha szabad kérdeznem? Csak azért, hogy fogalmam legyen az “illiberális” erkölcsi normákról.

Mert nálam, mint liberálisnál, a határérték ‘nulla’ - aki annál többet lop, az a tolvaj. Szóval hogyan is van ez nálatok illiberóknál?

morph on deer 2017.10.17. 15:26:55

@EU zászlót mindenhova!:
“Fúj sport! Gondoljunk csak bele, hogy az erre a baromságra költött pénzből mennyi lélegeztetőgépet vehetnénk !”

Amennyit kellene! Ahhoz mit szólnál?

“Hány önmagát zsírdisznóvá hizlaló honfitársunk gyomorgyűrű műtétjét fedezhetnénk belőle!”

Nem is tudtam, hogy orbán ilyesmire készül..!
Egyébként látod, milyen “egészéges” a foci? Ott áll szeretett vezéred, mint a megtestesült egészség: délceg, sportos, ráadásul szellemileg is friss, mint a kisüsti ami hajtja, szóval szép is a sport, bizony!

Tehát megvan a cél: még több stadiont, és akkor egyre többen lehetnek olyan délcegek, sportosak és egészségesek, mint orbán!

És akit ez a cél nem lelkesít, az mocskos Sorosbrénc hazaáruló!
Mint én, például. ;))

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.17. 15:29:15

@morph on deer:

2 tolvaj közül te nem azt választod, aki kevesebb kárt okoz?

NBarbieReloaded 2017.10.17. 15:43:43

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Nem. Hanem nem tolvajt valaszt minden normalis ember. Mondom minden normalis...

morph on deer 2017.10.17. 15:46:47

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Értem, hogy mit mondasz, de nem.
Egyiket sem tűröm el, pláne nem választom. De én egy régimódi liberális vagyok, és nyilván a katolikus neveltetésem is hagyott nyomokat.

Nálam ez elvi kérdés. Én nem azért nrm lopok, mert félek, hogy kiderül, és/vagy büntetik, én azért nem lopok, mert helytelennek tartom.
Mondom, régimódi vagyok.

Bolshevik 2017.10.17. 15:54:13

@NBarbieReloaded: "Hanem nem tolvajt valaszt minden normalis ember"

Az melyik, hol található a szavazólapon?

Bolshevik 2017.10.17. 15:54:58

@morph on deer: "Egyiket sem tűröm el, pláne nem választom."

Te kire szavaznál, ha most vasárnap lennének a választások?

morph on deer 2017.10.17. 16:15:56

@Bolshevik:
A Kétfarkú Kutyapárta, mert ők a legkomolyabbak!
És bár viccelnék :(

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.17. 16:18:25

@morph on deer:

A keresztény erkölcs 3 fokozata: a rabszolga, a bérmunkás és az úr.

A rabszolga azért nem erkölcstelen, mert fél Isten büntetésétől.
A bérmunkás azért nem erkölcstelen, mert reméli Isten jutalmát.
Az úr azért nem erkölcstelen, mert tudja, ez így jó neki.

De ez hogy kapcsolódik a politikához? Lopásra épült, liberális rendszerben élünk. Ha te nem is lopsz, a rendszerurak lopnak.

Bolshevik 2017.10.17. 16:19:07

@morph on deer: Magyarul senkire. Tehát egy normális alternatívát se tudsz, de visítasz, hogy ami most van, az nem jó. Akadékoskodó hülyegyerekek szokása minden reális alternatívára rámondani, hogy szar, és valami tökéletes, ám nem létező/lehetetlen dolgot akarni helyette.

A valódi választás mindig a reális alternatívák közt van, és sosem a reális (ám nem tökéletes), illetve a tökéletes (ám nem reális) alternatívák közt.

De mindegy, felőlem visíthatsz hogy ez így szar, biztos értékeli a környezeted is ha mindenhez így állsz hozzá.

odysszeusz 2017.10.17. 16:21:36

Az Origo nevű pöcegödröt töröltem a címsorból...azt hívén, hogy az Index kommentelő "népe" másképpen áll egymáshoz...hát tévedtem. Annyi biztos, hogy ennyi acsar-magyart könnyű orránál fogva vezetni. A "DICSŐSÉGES" TÖRTÉNELMÜNKÖN LÁCCCCIK A LEGJOBBAN.

Spermahajder 2017.10.17. 16:34:03

@illiberalisberlo: "A Kósa Lajos miért a korcsolyaszövetség elnöke?" Családi érintettség okán: www.vagy.hu/tartalom/cikk/5397_ki_a_csoda_az_az_eszter_kosa

bzsoa 2017.10.17. 16:38:25

@morph on deer: Ezek szerint Te nem szavaztál még soha életedben sem. (Mivel olyanra nem szavazol aki lop) Esetleg ha írnál egy listát azokról a politikusokról akik biztos nem fognak lopni ha hatalomra kerülnek azt megköszönném Neked.

morph on deer 2017.10.17. 16:40:05

@Bolshevik:
“De mindegy, felőlem visíthatsz hogy ez így szar, biztos értékeli a környezeted is ha mindenhez így állsz hozzá.”

Nem foglalkozom azzal, hogy ki értékel mit, soha nem is érdekelt.

Viszont attól, hogy nincs reális alternatíva még nem lesz jobb ez a tolvaj bagázs, nem gondolod?
Mert én igen. Attól a tolvaj még tolvaj marad, a bugris meg bugris, hogy olyan politikai hatalomhoz jut, mint a mostani kormányhatalom, függetlenül attól, hogy hülye bohócok szórakoztatják a népet a politikai (élet)térben!

Szóval nyugodj meg: Kétfarkú Kutyák forever!

Bolshevik 2017.10.17. 16:47:26

@morph on deer: "Viszont attól, hogy nincs reális alternatíva még nem lesz jobb ez a tolvaj bagázs, nem gondolod?"

Azt gondolom, hogy egy képzeletbeli tökéletes alternatívával összevetni a lehetséges reális alternatívákat, majd ebből kihozni, hogy "jaj jaj minden rossz", egy baromság. Mellesleg érvelési hiba is (nirvána-érv), de baromság is.

Ilyen alapon mindig minden rossz, a kocsi miért fogyaszt annyi benzint, hiszen az ideális az lenne, ha 100%-ban alakítaná mozgási energiává a benzint, és akkor amelyik kocsi nem ilyen, az szar, akkor is ha trabant meg akkor is a lamborghini, én egyformán szarnak mondom mindkettőt mert egyik sem ideális. És az, hogy esetleg lehet köztük néhány apróbb különbség, az meg nem érdekel.

Ez egy oltári buta hozzáállás, de mondom, szíved joga, szavazz a kutyásokra ha azt akarod.

morph on deer 2017.10.17. 16:53:39

@bzsoa: Én ‘89-ben elhagytam a helyszínt, - külföldön vállaltam munkát, egyébként legálisan, aztán maradtam - de a legelső választáson részt vettem, és a liberálisokra szavaztam!
Igen, a pártot “Fidesz” néven ismerték akkor!

Ez nem fog többé előfordulni.

Amúgy nem kell név.
Helyre kell állítani a demokratikus ‘fékek és ellensúlyok’ rendszerét, visszaállítani az ügyészség és az alkotmánybíróság funkcióját, és masszívan kell büntetni azt, aki a közvagyonhoz nyúl, - és észbe fognak kapni, vagy repülnek.

Csak ennek van értelme.
Persze, aki a maffia-módszereket preferálja, az nem így gondolja.

Bolshevik 2017.10.17. 16:54:34

@morph on deer: "Viszont attól, hogy nincs reális alternatíva még nem lesz jobb ez a tolvaj bagázs, nem gondolod?"

Ezen a látszólag okos, valójában életképtelen naivságon eleve fel bírom baszni magam mindig. Ez a "nem tudok jó alternatívát, de azt tudom hogy ami van az nem jó" egy kb. a lázadó kamaszkorban megrekedt szellemi fejlődésű ember sajátja. Felnőtt ember tudja, hogy a dolgok nem tökéletesek, nem vár a csodára, azzal főz ami van, abból választ ami van.

Azzal cseszegetni valakit, hogy miért nem a tökéletes lehetőséget választja, mikor valójában tökéletes lehetőség nincs és ők sem tudnak ilyet, mondom, a magukat okosnak gondoló hülyegyerekek szórakozása.

morph on deer 2017.10.17. 17:07:34

@Bolshevik:
“Ez egy oltári buta hozzáállás, de mondom, szíved joga, szavazz a kutyásokra ha azt akarod.”

Kösz!
Viszont az erkölcsi alapállásomat nem attól teszem függővé, hogy milyen- és mennyi előnyöm származik belőle.

Amúgy tévedsz, én nem a problémákat keresem mindenáron, az én ‘poharam’ nem félig üres, sem nem félig tele, nekem fél pohár italom van, minősítés nélkül.
Ez azt is jelenti, hogy én nem nézem el senkinek ha erkölcstelen, csak azért mert “neki drukkolok”, - már csak azért sem, mert nem vagyok egy drukker alkat.

Aki amiatt nézi el a lopást, mert amúgy a tolvaj “a mi oldalunkon” hülyíti a népet, azt csak sajnálni tudom.

morph on deer 2017.10.17. 17:17:25

@Bolshevik:
“Azzal cseszegetni valakit, hogy miért nem a tökéletes lehetőséget választja,”

Az nem én vagyok. Én azért cseszegetem a másikat, hogy miért nem kényszeríti rá szeretett vezetőjét, hogy vegyen vissza, szabaduljon meg a rablóktól a kormányából, és ne a pereputtya vagyonosításával foglalkozzon, ne a hülye hobbijára költsön, hanem valóban a “nép” javát nézze!
Azért cseszegetem, mert “igaz, hogy lopnak, de nekem is jut pár morzsa..”

Na mindegy, másképp látjuk.
Egy biztos: attól, hogy nincs jobb, ez még így nem jó!

NBarbieReloaded 2017.10.17. 17:18:12

@Bolshevik: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Ne jatszuk mar a hulyet.
Egyszeru a dolog: vessel egy darab papirt es felirod a valasztasokon indulo partokat. Nyilvan nem a kamu biznisz partokat.
Ezutan kihuzod, azt amelyikrol konkretan tudod, hogy mutyizik(ott), lop(ott) stb.
Tehat kiesik a fidesz, mszp dk es egyeb, az mszp-bol kivalt kepzodmenyek, en mar kovetni se tudom.
Ami marad, abbol valasztasz. Ugye, hogy nem bonyolult? Ha meg nincs ami tetszik, vagy aki tetszett, az tolvaj, akkor otthon maradsz a valasztaskor vagy elmesz pecazni.
Ja, es nem vagyok kivancsi a szokasos fideszes onmentegeto dumara, hogy " jaj de a tobbi is majd lop ha odakerul". Nem erdekel. Majd akkor nem szavazok rajuk, ha ok is lebuknak.
Addig viszont soha, semmilyen indokkal nem szavazunk tolvajokra.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.17. 17:26:02

@ben2: "Gondolom ebbe az Oscar díjas Sorstalanságot is beleérted."

Ah! Egy jól tájékozott naracstálib. Mikor is kapta az Oscart?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.17. 17:58:10

@NBarbieReloaded:

Nálam ez másképp megy. Én is kizárásos alapon szavazok, de az én lépéseim:
- kizárom azokat a pártokat, melyek alapeszméjével maximálisan nem értek egyet, ezzel repül a DK, az Együtt, a Momentum, a Párbeszéd, az Együtt, mivel ezek mind liberális pártok,
- kizárom a komolytalan és instabil eszmeiségű pártokat, ezzel repül az MSZP és a Jobbik, most már az LMP is,
- kizárom a teljesen esélyteleneket.

Ami marad, abból választom a tisztességesebbet.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 17:59:56

@morph on deer: Fúj, fúj sport ! Fúj fúj zorbány ! Vezessük be az ingyenes gyomorgyűrű műtétet, és költsünk egy valag pénzt a cukor és szívbetegek kezelésére. Igazi progresszív libsi program..:)))

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 18:07:37

@NBarbieReloaded: A Fidesz mióta az Mszmp-ből kivált párt, te nagyon hülye? Nem olvastad Gyurcsány főkisz vezér direktíváját a 80-as évekből a Fidesz alternatív ifjúsági szervezet elszigetelésének és bomlasztásának szükségességéről?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 18:12:49

@bzsoa: Dehogynem szavazott. 10 éve, ha szóba került a főszocik és libsik vagyongyarapodása, akkor még a "más zsebében nem turkálunk" rigmust skandálta..:)

Bolshevik 2017.10.17. 18:29:06

@morph on deer: "Egy biztos: attól, hogy nincs jobb, ez még így nem jó! "

Egy biztos, hogy akinél nincs jobb, az a legjobb. Az, hogy képzeletbeli tökéletesség-mércéken megbukik, az nem érdekel senkit.

$pi$ 2017.10.17. 18:29:24

@NBarbieReloaded: "Ami marad, abbol valasztasz. Ugye, hogy nem bonyolult?"

Ja, ott van például a momentum. Igaz, hogy bejelentették adót emelnek és szétosztogatják azoknak, akik nem dolgoznak, hogy csúcsra járatják a megélhetési gyerekszülést, hogy még az index szerint is lila köd annyit igáérnek mindenkinek, de majd rá szavazok. Mert nem loptak. Vagyis mert rájuk nem mondják, hogy loptak.

Hurrá, akire azt mondják, hogy lopnak, azokra nem szavazunk. Mer' ha nem loptak, akkor nem mondják rájuk, ugye? Mer' tudnánk, hogy nem igaz, ugye?

Bolshevik 2017.10.17. 18:31:36

@NBarbieReloaded: "Nem erdekel. Majd akkor nem szavazok rajuk, ha ok is lebuknak."

Értem, inkább választasz egy tök ismeretlen, tapasztalatlan pártot bármilyen programmal, csak nehogy támadható legyél hogy nem tökéletes a választásod :D Sok szerencsét :D

postumus mumus 2017.10.17. 18:40:44

"A Kósa Lajos miért a korcsolyaszövetség elnöke?"
Hát mé ne? Ezek polihisztorok. Mindenhez értenek. Lesz még ő a kőművesek társaságának titkos vezetője, a rolling stonest játszó zenekarok világhírű basszusgitárosa, a szelíd motorosok króm nácisisakos bandavezére. És egyidőben ellát egyszerre vagy 20 állami cég vezetői feladatot jó pézér. Lesz ő miniszter, frakcióvezető, főpolgármester, fidesz alelnök, forint összeomlasztót nyilatkozgató pénzügyi zseni. Minden. Egyszerre.

taga20 2017.10.17. 18:50:44

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: akkor te redvás ruszkiügynök, te az egységes oroszország pártjára fogsz szavazni.

morph on deer 2017.10.17. 18:52:09

@EU zászlót mindenhova!:
Na látod, hogy tudod a megoldást :)

De ugye azért azt nem akarod mondani, hogy a stadionok meg a ‘fociakadémia’ valamit is segített - mondjuk a magyar labdarúgásnak?
Annyira nem lehetsz gyagya, fideszes létedre sem, pedig az egy kategória önmagában..!

Egyébként igen, baxki, költsük a cukor- és szívbetegek kezelésére!
Tudom, az qrvára visszavetné a koporsó bizniszt, de tudtommal a Mészáros & Mészáros ebben nem érintett... Ma még. :)
Viszont több életképes munkaerő lenne, meg kevesebb betegállomány, esetleg alacsonyabb gyógyszerköltség..!

Viszont több nyugdíjas magyar ember is, ami szar ügy, belátom. Főleg most, hogy a mangánnyugdîjak füstbe mentek.

“Csupán” ez lenne a kötelessége a kormánynak, és nrm a nrmlétező “kabdarúgás” nevű faszságra költeni a százmilliárdokat, - csupán azért, mert szeretett vezérünk valaha kiváló futbalista szeretett volna lenni!

Egy örök kár, hogy nem volt elég tehetséges hozá! Mert most mindnyájan boldogabbak lennénk, beleértve orbánt magát!

Singerkém 2017.10.17. 18:55:37

@morph on deer: Nos ha a határérték nulla, akkor te magad is adócsaló bűnöző vagy, ebben biztos vagyok.

morph on deer 2017.10.17. 19:02:22

@EU zászlót mindenhova!:
“a Fidesz alternatív ifjúsági szervezet elszigetelésének és bomlasztásának szükségességéről?”
:)
És nem volt igaza?
Légy őszinte: a Fletó látta a jövőt!

Igaz, hogy Felcsútból akkor nem lehetne világváros, de valahogy csak meglennénk “a kereszténység európai védelmezője” nélkül is, és nem lenne mit sajnálnunk!

Azért az elvtársak is bánják, fogadok, hogy nem hallgattak a Gyurcsányra..!

postumus mumus 2017.10.17. 19:05:44

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Liberális= szabadelvű. Szereti a szabadságot, nem szereti ha holmi csuti gecik beleugatnak a dolgaikba. Aztán vannak még a konzervagyúak, akik még napjainkban is a középkorban élnek tartósítva, mint a konzerv. Vannak a szocialisták, akik minden szociálisan rászorulónak segíteni szeretnének. A kommunisták mindenkit egyenlővé akarnak tenni és minden árut és szolgáltatást ingyenessé. Aztán ott vannak a szélsőjobbos nácik, akik minden idegent gyűlölnek, de néha még a saját fattyaikat is.

morph on deer 2017.10.17. 19:07:46

@Singerkém:
“Nos ha a határérték nulla, akkor te magad is adócsaló bűnöző vagy, ebben biztos vagyok.”

Te biztosan egy matamatikai zseni vagy!
És ez neked hogy jött ki?

Amúgy a mondat jelentése az, hogy ha valaki “nulla” értéknél többet tulajdonít el, az nálam tolvajnak számít.
Gondolom nálad meg orbán tehetséges tanítványának.
Hálisten nem vagyunk egyformák.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 19:09:21

@morph on deer: A te álláspontod az, hogy ne építsenek az adódból stadionokat meg sportlétesítményeket. Az enyém pedig az hogy ne kelljen már annyi felelőtlenül élő alkoholistát, drogost, dohányost, szénhidrátfüggő hájpacnit kezelni később az adómból egy valag pénzért.
Sokkal több forrást kell biztosítani a megelőzésre, ennek pedig szerves része a sportélet fejlesztése. Ez pedig létesítmények nélkül nem megy. És igen az élsport is fontos ebből a szempontból minden ellenkező híreszteléssel szemben. A legtöbb embert érdeklő sport pedig messze a futball.

"és nrm a nrmlétező “kabdarúgás” nevű faszságra költeni "

Az EB csoportelsőségünket hogy dolgoztad fel? Csoportterápiára jártál, vagy az egyéni kezelést választottad? :))
( Az osztrák "tarka" migriválogatott utolsó lett a csoportban..;)

Cycmen 2017.10.17. 19:13:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @ben2: "Gondolom ebbe az Oscar díjas Sorstalanságot is beleérted."
Ah! Egy jól tájékozott naracstálib. Mikor is kapta az Oscart?

Rosszul tutta a kollega mer télleg nem kapott! Azt gondolták lehúznak mégegy fity.. izé bőrt róla a Nobel után, aztán mégse! :D
Különben először Sorostalanságot olvastam! Álmodik a nyomor!

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.17. 19:21:57

@morph on deer: Na most elárultad maga te kis posztszoci.:) Jót somolyogsz azon, hogy a diktatúra ifjúsági szervezetének egyik vezetője egy alternatív ifjúság szervezet "elszigetelésére", "bomlasztására" szólít fel. Csak a duma szintjén vagy te demokrata barátocskám..

Zorbány a Kádár-rendszer híve:

encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRnVDLjk0wqXBvOnfVyWR3K3Mg7Nh6rwSnQasQFe9G1AQYqme4q

:DDD

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.10.17. 19:24:40

@Cycmen: Ja, te már Sorossal is álmocc? Orvos látott már? :-))

Cycmen 2017.10.17. 19:30:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Azt álmodtam, hogy Gyurinknál csöngetnek, kinyitja az ajtót és ott áll a HALÁL és így szól.
-Te vagy a SOROS! :DDDDDDD

taga20 2017.10.17. 19:30:36

@EU zászlót mindenhova!: a svájci meg belevert minket a földbe.
ezt hogy dolgoztad fel, fityeszdroid?

Singerkém 2017.10.17. 19:31:43

@morph on deer: Szerintem te is érted, csak játszod a hülyét.
Úgy jött ki, hogy olyan ember nem létezik, aki mindig Áfás számlát kér, a fodrásznál, a tüzépen, mindenhol és az utolsó fillért is befizeti mindenhová. Szóval a saját értékrended szerint tolvaj vagy, te magad nyilatkoztattad ki.

Cycmen 2017.10.17. 19:32:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: : Mit jelent az hogy liberális párt? Mitől liberális?

Kevés a szavazója.

Cycmen 2017.10.17. 19:37:17

@taga20: Echte svájci négerek is játszottak!

taga20 2017.10.17. 19:44:50

@Cycmen: a focihoz is hülye vagy, azok rétorománok voltak:)

Cycmen 2017.10.17. 19:52:17

@taga20: a focihoz is hülye vagy, azok rétorománok voltak:)

Azt nem tudom hogy micsoda. A retrorománokat ismerem, azok járnak régi dácsiákkal!

taga20 2017.10.17. 19:55:52

@Cycmen: ja, én is róluk beszéltem:)))

morph on deer 2017.10.17. 20:02:52

@EU zászlót mindenhova!:
“Sokkal több forrást kell biztosítani a megelőzésre, ennek pedig szerves része a sportélet fejlesztése.”

Milyen sportéletet fejleszt a felcsúti stadion meg a fociakadémia?
Egyetlen helyi játékos sem található a csapatban, nem zavar?

A foci meg kifejezetten rossz példa a “megelőzésre”!
És nemcsak azért, mert elég orbánra ránézni, hogy ezt ne kelljen tovább bizonygatni. Az, hogy busás fizetésért rohangál 22 személy, pár tucat, vagy akár pár száz meg nézi, az mennyiben jelent “sportéletet”?
Az sem jobb, ha a fotelben ülve nézel egy meccset a sörrel s kezedben, pedig külföldi csapatoktól néha még játékot is láthatsz!
Amúgy meg rendre halnak a fiatal focisták a pályán, világszerte. Gondolom, mert egészséges...

A mozgás és a testedzés szeretetéhez sem a felcsúti stadion, sem a labdarúgás nem viszi közelebb az embereket, az egészséges életmódhoz meg főleg nem!

De van egy focibuzi miniszterelnökünk, aki se lát, se hall, ha labdáról van szó.
Biztos azért is akar egyre jobban hasonlítani hozzá..;)

“Az EB csoportelsőségünket hogy dolgoztad fel?”
Semmilyen hatása nem volt rám, ahogy az andorrai dicső szereplésnek sem, számomra egy ezredrangú kérdés a foci, ahogy van.

A döbbenet az, hogy egy személy aki miniszterelnökségig vitte nem rendelkezik annyi önkontrollal és realitásérzékkel, hogy felismerje: “nem nyert!”
Nem is fog, akármennyit is költ rá a pénzünkből!

A beteg emberek ápolása pedig mindenhogyan neked meg nekem kerül sokba, csak a a különbség, hogy ha megfelelő körülmények között és megfelelő módon történik, akkor hosszabb távon olcsóbb lesz, mint így.

Én stadionok meg lőterek helyett tornatermekre és uszodákra költenék, énekórák helyett pedig egészséges életmódra és életvitelre nevelő órákatvezetnék be az iskolákba, - de persze akkor nem minden a főnök hülye hobbyjáról szólna, hanem a következő generációk magyarjainak egészségéről, - az meg egy Sorosbérenc liberális gondolat, met egy rendes fideszes stadionokat akar, túlfizetett fociprimadonnákkal, me újabb magyarázatokkal, hogy miért is van a nagyar foci a béka segge alatt.
Sok sikert.

morph on deer 2017.10.17. 20:07:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
“...te már Sorossal is álmocc? ”

Majd ha vele is fog aludni, na az lesz az igazi! ;))

HawkTrane 2017.10.17. 20:10:18

1. Nem az osztrákok, csak a tiroliak.
2. 53% mióta 2/3?

Hazudsz és ferdítesz, szokás szerint.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.17. 20:27:27

@taga20:

Nem vagyok orosz állampolgár, nincs szavazati jogom Oroszországban, ősbuta ballibám.,,

morph on deer 2017.10.17. 20:37:56

@Singerkém:
“Szóval a saját értékrended szerint tolvaj vagy, te magad nyilatkoztattad ki.”

És képzeld, ha még olvasni is tudnál, akkor miket tudnál meg!

Az “eltulajdonít” szó szerinted mit jelent?
Mert szerintem azt, ha valaki valaki másnak a tulajdonát jogtalanul, ellenszolgáltatás nélkül elveszi, és onnantól saját tulajdonaként bánik vele.

Hogy ez hol ugyanaz, mint az áfás számla, az a te titkod...

Amúgy nekem nem kell kérnem az áfás számlát, én mindig mindenkitől olyat kapok! Bezonyám!

Singerkém 2017.10.17. 22:11:42

@morph on deer: ha nem fizetsz Áfát, akkor a társadalomtól lopsz és hiába jössz azzal, hogy te külföldön élsz. Lófaszt kapsz mindig számlát! Bejártam fél Nyugat-Európát, tapasztalatból tudom. Szóval a saját definíciód szerint tolvaj vagy. Ennyi.

morph on deer 2017.10.17. 23:48:04

@Singerkém:
Ne magyarok tulajdonában álló helyeken vásárolj! :))

Ahol én egyáltalán pénzt szoktam költeni, mindig kapok blokkot.
Igen, még a piacon is, és azon mindig szerepel, hogy az összegből mennyi a forgalmi adó.
Szolgáltatást pedig csak áfás számlával, mivel azt el kell számolnom.

Fodrászhoz nem járok, mert ahhoz haj is kellene, a szakállamat pedig magam trimmelem már kicsit több, mint 48 éve.
Ez azt is jelenti, hogy pár hónapnyi időt nyertem a borotválkozás elhagyásával, adómentesen! ;)
Szóval kár próbálkozni, ez nem működik.

LAM 2017.10.18. 03:07:25

@postumus mumus: @math_0:

Látjátok, rólatok és a hozzátok hasonló funkcionális analfabétákról beszéltem (már, ha egyáltalán két különböző ember vagytok és nem csak két nick). Akik csak úgy képesek értelmezni a világot, hogy valaki száz százalékban velük van vagy ellenük. És akik érvek helyett (mert az nincs nekik) kisöregezéssel kezdik. Aki nincs velük, az ellenük van. Ez Rákosi szintje, ennél még Kádár is cizelláltabb volt.

Hogy világos legyen: Orbánnak buknia kéne, Orbán hatalma káros az országnak. De azért tud hatalmon lenni, mert az ellenzék nickgrabowszki és társai színvonalán van, a szavazóik (vagy bérkommentelőik) meg a hozzátok hasonló funkcionális analfabéták.

Singerkém 2017.10.18. 06:20:51

@morph on deer: "Ahol én egyáltalán pénzt szoktam költeni, mindig kapok blokkot. "

Akkor te valami csodavidéken laksz. Hogy hívják? Neverland? :-)
Rendszeresen járok Ausztriába is, Németországba is, alkalomszerűen pedig nagyon sok európai országban jártam. Szinte mindenhol az ellenkezőjét tapasztaltam annak, amit itt megpróbálsz bemesélni. Igen, az tény, hogy sokkal kevesebbszer találkozol trükközéssel, mint otthon, de létezik trükközés mindenhol. Nekem azt nem fogod bemesélni, hogy te egész életedben eddig mindenhol kaptál és kapsz blokkot. Ergo: mivel nálad a határérték nulla, a következtetésem helyes volt.

midnightcoder2 2017.10.18. 07:54:35

@EU zászlót mindenhova!: "Az enyém pedig az hogy ne kelljen már annyi felelőtlenül élő alkoholistát, drogost, dohányost, szénhidrátfüggő hájpacnit kezelni később az adómból egy valag pénzért.Sokkal több forrást kell biztosítani a megelőzésre, ennek pedig szerves része a sportélet fejlesztése."

Ma a tömegsportot úgy hívják hogy futás, kerékpározás. Ha valaki ma tömegsportot akar, az kerékpárutat épít és nem stadiont. Azokat a sportokat amiket a hájpacni Orbán támogat csak pár, erre a célra kitenyésztett szórakoztatóipari szakmunkás használja, akiknek kb. annyi a hozzájárulása az egészséghez hogy különféle doppingszereket tesztelnek élesben. Amúgy pedig a kurva fejlett sportéletünk ellenére - lásd az egy főre eső aranyak számát az olimpia nevű valóságshown - a honi átlagpolgár az egyik legkevésbé sportos. Ergo, az élsportba öntött milliárdok kb. szart sem érnek még akkor sem, ha a szórakoztatóipari szakmunkás elhozza az áhított aranyat, nem hogy amikor a falábú magyar focistákba öntik a pénzt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2017.10.18. 09:13:35

@LAM: Egy büdös kukkot nem válaszoltál a kommentemre, totálisan félrebeszéltél, te hülye! Ne nekem címezd a másoknak írt kommentjeidet, te analfabéta!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2017.10.18. 09:37:51

@LAM: És, hogy világos legyen, erre nem válaszoltál:

"azért várd meg, hogy az ÖVP és Kurz egész pontosan mit gondol, és kivel lép koalícióra! "

Ez pedig erre volt válasz:

"Amikor Ausztriában a választásokon hatalmasat nyernek azok, akik ugyanazt gondolják a migrációról, mint Orbán."

Kurz szerintem közel sem ugyanazt gondolja a migránsokról,mint Orbán. És különösen nem stabil az álláspontja, volt már másmilyen is, és ki tudja, milyen lesz a választások után? Ki tudja, mennyi volt a kampányhazugság abból, amit mostanában mondott?!

www.unzensuriert.at/content/0025240-Puls4-Konfrontation-Kurz-leugnet-Aussage-Zuwanderer-seien-gebildeter-als

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.18. 16:00:52

@morph on deer:
Érdekes,2010 előtt a Gyárfás- féle EB pályázatban is szerepelt a stadionépítési és stadionrekonstrukciós program, mégse hánytatok vért dühötökben. Sőt az EB pályázás ellen sem gyűjtött senki aláírásokat. Különös..
EB csoportgyőzelem.. Ízlelgessük a szavakat..:) Mutass nekem még egy sportot, ahol egy ilyen részeredmény ennyi embert mozgatott volna meg, ekkora lelkesedést generált volna.
Persze te a többi profi sportot is eltörölnéd legszívesebben, csak ezt azért így nem mondod ki.
Most komolyan az a legnagyobb gond, hogy mondjuk egy Debrecen méretű városnak van egy 15 ezres stadionja , amit a mérkőzéseken kívül másra is hasznosíthat? Van egy létesítménye, ahol 15 ezer ember kulturáltan tud részvenni valamilyen programon, ahol van megelelő számú és minőségű vizesblokk, kiszolgáló egység. Arról nem is beszélve, hogy EU-s pénz is van a beruházás értékében nem is kis arányban.
Vagy a felcsúti "stadion" legendája, ami sokak fejében valami gigalétesítményként szerepel, holott egy 4-5 ezres létesítmény, ahol ifjúsági tonákat lehet rendezni. Mellette a "Zorbány palotája", ami a valóságban egy átlagos méretű vályog ház..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.18. 16:15:55

@midnightcoder2: Alapvetően arról van szó, hogy egy egészségesen , felelősséggel élő, magára odafigyelő, sportot szerető polgár köteles hozzájárulni a felelőtlenül ,egészségtelenül élő polgártársai életmódjából adódó szövődmények kezeléséhez.
De fordítva már nem lehet. Ők nehogymár hozzájáruljanak bármivel is a "tök fölösleges " élspothoz. Persze nekik jár hogy az én pénzemből tartsák őket életben 50 éves koruk fölött, mert magas a vércukruk, szívbetegek stb.
Az élsportnak pedig igenis van hatása a fiatalokra. Én pl a 88-as sikerek nyomán kezdtem el lejárni úszni egyesületbe, és bár néhány év után abbahagytam, de a mai napig lejárok hetente többször úszni. Egy 8 éves gyereknek hiába mondod, hogy sportolj mert akkor egészséges leszel. Példaképek kellenek. Hülyeségnek tartom a "tömegsport" és az "élsport" szembeállítását. Ideális esetben ez a két szegmens inspirálóan hat egymásra.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.10.18. 16:19:12

@taga20: Milyen érzés a saját hazád ellen szurkolni minden sporteseményen te mutáns?

illiberalisberlo · http://illiberalisberlo.blog.hu/ 2017.10.18. 20:44:29

@Spermahajder: Hát erre nem gondoltam. Mi lesz ha valamelyik fideszes gyerek egyszer zongorázni tanul? Pl a Németh Szilárd / Selmeczi Gabriella gyereke. A Selmeczi Gabriella lesz a Zeneakadémia elnöke?
Kifli alakúra alakítják a koncert termeket és szilveszterkor bulizó brókereket kitiltják?

NBarbieReloaded 2017.10.25. 15:43:00

@EU zászlót mindenhova!: Majd akkor szolj hozzam, ha mar eljutottal egy 6 eves ertelmi szintjere es tudsz ertelmezni egy egyszeru mondatot te szerencsetlen.
süti beállítások módosítása