B1 blogcsalád



Váci püspök: meg vannak zavarodva a Fidesz-szavazók, fogalmuk sincs, miről beszélnek

2017. augusztus 15. - nickgrabowszki

A harsogó idegengyűlölőpropaganda miatt nem tudják, kinek higgyenek: Orbánnak vagy Ferenc pápának.bm.jpg

Beer Milkós váci megyés püspök volt első magyar katolikus vezető, aki szembeszállt a Fidesz propagandájával, és a menekültek felkarolására szólított fel (bár korábban a közismerten liberálisnak tekintette Várszegi Asztrik is mondott hasonlót).

Amúgy nem képvisel mást, csak amit a katolikus egyház elsőszámú vezetője, Ferenc pápa mond - meg is kapta ezért, hogy

ő Ferenc pápa majma.

Már egyébként a szinte már szokásos hazaáruló jelző mellett.

Beer erről a Hír TV-ben beszélt, hangsúlyozva, hogy bár bántják a gyalázkodások, neki nem az a dolga, hogy azt mondja, amit az emberek hallani szeretnének, hanem egyházi vezetőként fel kell vállalnia, amiben hisz.

Szerinte sikeres az Orbán-kormány hazug propagandája, az emberek komolyan elhiszik, hogy félniük kell, de 

nem lehet félelemben élni.

Beernek nem szóltak le a püspöki karból vagy a főegyházmegyétól, hogy fogja vissza magát, de nem is tehetnék, mert ő Ferenc pápát tekinti elsőszámú egyházi felettesének, ráadásul ártani se nagyon tudnak neki, mert egy év múlva eléri 75 éves korhatárt, és amúgy is nyugdíjba megy.

Addig még fel akarja hívni a globális egyházvezetés figyelmét a kétségbeejtő paphiányra: egészen Ferenc pápáig el akar menni, hogy házas férfiak pappá szentelésének lehetőségét elérje.

Beer püspök a menekülteket felkaroló (de korántsem bevándorláspárti!) álláspontja miatt főként a magát kereszténynek nevező kormányoldalról kapott mocskolódásokat. Az egyik kormánylap Pilhál nevű (amúgy közismerten józan életű) publicistája például azzal vádolta meg, hogy

misebortól részegen mond ilyeneket:

van már kerítés, nem jönnek be az illegális bevándorlók az ablakon. Aki az ajtón jön be, és a szemükbe néz, azt a magyar kormány befogadja. Akik rendelkeznek engedéllyel, megkapták menekültstátusukat, segítsünk nekik.

Ezért Pilhál Gajdics nevű főszerkesztőjének bocsánatot is kellett kérnie.

Beer a Hír Tv-ben elmesélt egy esetet. Gyalázkodó levelet kapott, amiben azt írták, hogy ha Beer egyetért a pápával, akkor a levélíró inkább kilép az egyházból. A püspök erre úgy válaszolt, hogy

a pápa csak a hegyi beszédet idézte.

A levélíró erre azzal, hogy nem tudja, mi az a hegyi beszéd, de a pápának nincs igaza, és kész. A püspök szerint ez is mutatja, hogy ezeknek az embereknek valójában fogalmuk sincs, miről beszélnek, el vannak tévedve, ami jelentős részben a kormánypropagandának köszönhető.

(Kép: Váci Napló)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4912750974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Galahad 2017.08.17. 10:06:09

Fideszes ismerőseimmel beszélgetve a poszt címével szemben nincs bennük zavarodottság. Azt mondják, az egyház sokszínű szervezet, és az, hogy valamelyik vezetője egy politikai kérdésben mit mond, még a hívőket sem kötelezi semmire, hiszen az csak egy politikai vélemény.

Kivlov 2017.08.17. 10:13:41

Véleményszabadság van, ennyi.

A lényeg akkor is az, hogy a vonatkozó szabályok szerint kellene mindenkinek egy adott országba belépnie vagy nem belépnie. Nincs kivételezés...

VaradiJanos 2017.08.17. 10:20:57

@gazoló: régen láttalak, hányadék

VaradiJanos 2017.08.17. 10:21:28

@gigabursch: éjfélkor már kurvázni van

VaradiJanos 2017.08.17. 10:23:07

@Demokrata Hungarofil: találtak az indexes hülyegyerekek egy megbolondult papot és most a harmincadik blogban is arra rejszolnak .... ásít

Peetee 2017.08.17. 10:52:44

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Soros-soros-soros. Tudsz mást is visszabüfögni a bemagolt marhaságok közül?

mikerbiker 2017.08.17. 10:54:44

Hááát.... nem csodálnám ha kissé kiforgatták volna a pap bácsi nyilatkozatát. Mellesleg számomra amúgy sem túl hiteles egyik pap sem, a Váciak meg főleg,merthogy csakis kp. ellenében keresztelnek,akkor viszont akár a kedvenc macskádat is. Sokkal szimpibb lenne ha az egyház gondosan távol tartaná magát a politikától, és nem harácsolna ilyen hévvel.... gondolom ezt F. papa nem kérte tőlük....

morph on deer 2017.08.17. 10:57:53

@midnightcoder2:
Ráadásul egészen cseles módszereket is bevetnek, ha öngyilkos merényletekről van szó! Például itt:

"Ünneplő keresztényekre dőlt egy fa Madeirán, egy magyar meghalt"

Most ha el is tekintünk attól, hogy a fának elég komoly gondja lett volna Madeirán, ha nem-keresztényekre akar dőlni, ez akkor is új szint az iszlamista merényletek között!
Mert egészen nyilvánvaló, hogy itt egy muszlim tölgyről van szó, ráadásul nem is első generációs!
Sokáig meghúzta magát, beépült, elnyerte a keresztények bizalmát, és ez olyan jól sikerült neki, hogy 200 éven keresztül semki sem gyanakodott, hogy öngyilkos merényletre készül, és lám, megtörtént a baj!

És minderre azért kerülhetett sor, mert ők sajnos nem hallgattak az orbánra: sehol egy kerítés, semmi szögesdrót meg tranzitzóna, és lám, mi lett az eredménye ennek a liberális léhaságnak!

Ami a legsúlyosabb, az az, hogy most már Nyilvánvaló, hogy a pápát is Soros mozgatja, és felhasználja aljas terveihez! Erre itt a bizonyíték: egy vallási ünnepen történt az öngyilkos merénylet!

Csupán az éberség vethet gátat ennek a cselszövésnek, így ha valaki észrevesz egy gyanúsan ácsorgó 200 éves tölgyet, azonnal hívja a TEK-et! Előbb-utóbb odaérnek valahova, és lehet, hogy ott is lesz egy tölgy, amit a földre tudnak dönteni, mielőtt még további keresztények esnének áldozatul...

eloi 2017.08.17. 11:09:58

Gondolom, ez a moci nem a püspök úré!? Mert ő nyilván szétosztotta volna a sok milliós árát a szegények között az egyházmegyéjében!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 11:11:41

@morph on deer:

Minden katolikus számára kötelező a kézcsók a római pápának, ami azonban nem a római pápa személyének szól, hanem posztjának: a gyűrújét kell megcsókolni, mley Szent Péter jele. A katolikus tanítás szerint Szent Péter megbízta Isten azzal, hogy az Egyház teljhatalmú ura legyen - ez persze nem igaz, de ez a katolikus tanítás.

Szóval nincs ellentmondás a között, hogy egy katolikus megcsókolja a római pápa kezét és közben nem ért vele egyet.

eloi 2017.08.17. 11:12:31

@morph on deer: Érdekes, hogy ezen a blogon most Sorost kizárólag balosok citálják ide!? Árnyékboksz?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 11:12:58

@Sir Galahad:

A katolicizmus nem szekta, guruval az élen. Még a katolikus tanítás szerint se tévedhetetlen orákulum a római pápa.

VaradiJanos 2017.08.17. 11:13:08

@morph on deer: nagyon vicces a halálos baleseten viccelődni. Ezek vagytok ti, férgek ....

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 11:13:57

@Peetee:

Soros csak egy jelkép, nyilván nem mindig mögött ő van. De mivel régiónkban ő a legszemtelenebb háttérhatalmista képviselője, így hajlamosak vagyunk olyan mögött is őt látrni, amiben történetesen nem vétkes,

A gond nem Soros, hanem az a gonosz világrend, aminek egyik képviselője ő.

eloi 2017.08.17. 11:14:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Mondjuk OV református, de a tiszteletet ő is megadhatja. Legföljebb Kálvin forog a sírjában. :-)

eloi 2017.08.17. 11:26:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "A gond nem Soros, hanem az a gonosz világrend, aminek egyik képviselője ő. "
Így van. Kb. ez a lényeg.
Itt világnézetek, eszmék, kultúrák, jövőképek, civilizációk és kőkemény ÉRDEKEK csapnak össze, és harcolnak a világ jelenének és jövőjének meghatározásáért.
Ezt a legtöbben fel sem fogják, mert csak kis részleteken nyammognak, vagy egyáltalán nem érdekli őket, sem az, hogy milyen a jelen, sem az, hogy néhányan milyen jövőt szánnak nekik és utódaiknak főleg. Mind a bevándorlás, mind a globális tőke mind korlátlanabb hatalma alapvetően határozza meg a világunkat, amiben élünk, és majd élnünk kell. Ilyen tétek vannak.
Ezt egy eleve internacionalista, globalizáció párti, "múltat végképp eltörölni" beállítottságú, marxista-leninista gyökerű bal-liberális nem is érti, nem is érdekli, mert nekik a mai civilizáció, ahogy a kétezer éves európai kultúra is, nem érték.
Nem is gond nekik, ha ezeket egy új erő, egy új világban eltünteti. Végképp eltörli.
Ez kultúrharc a javából, köztük és közöttünk. És nem most kezdődött, ez csak egy újabb fejezet, amiben ők éppen nagyon offenzívek, mi meg defenzívek vagyunk egyenlőre.

morph on deer 2017.08.17. 11:27:31

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"Szóval nincs ellentmondás a között, hogy egy katolikus megcsókolja a római pápa kezét és közben nem ért vele egyet."

Lehet, hogy így van, bár akkor mit keresne ott?

Egyébként viszont orbán még névleg sem katolikus! Bezony, protestáns a szentem.
Papírforma szerint, legalább is.
Mondjuk azt, hogy hívő egyáltalán kb annyira tartom valószínűnek, mint hogy ő lesz a következő pápa, de ez kell a "melóhoz," hogy a sok szerencsétlen tudjon kire szavazni :(

eloi 2017.08.17. 11:36:30

@morph on deer: Orbánon a politikuson kéritek számon, hogy profi politikusként viselkedik???
Ja, hogy így sikeres politikus? Hát igen.
Felismert néhány alapvető dolgot. Pl., hogy nem a néppel szemben kell kormányozni, célokat kitűzni. Meg, hogy mi a fontos az embereknek és mi nem. És végképp nem akar lenyomni a torkunkon olyasmiket, amiket nem akarunk lenyelni, mint pl. a túlhájpolt LMBTQ jogok, gender, az európai civilizáció szétverése és Európa iszlamizációjának előmozdítása, a Nyugat gerinctelen kiszolgálása pénzért, simogatásokért..., stb.
Amint más politikusok is felismerik ezeket, és főleg azt, hogy nem a néppel szemben kellene menni, szavazóik is lesznek.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 11:55:29

@eloi:

Megcsókolta ő is a kezét? Nem csak a felesége?

A római pápa egyben egy ország, a Vatikán királya is, ebben a szerepében részt vesz államküzi kapcsolatokban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 11:57:10

@morph on deer:

Mert a római pápa egben egy ország, a Vatikán államfője is, s ezzel az állammal Mo. diplomáciai kapcsolatban áll.

morph on deer 2017.08.17. 11:57:52

@VaradiJanos:
"nagyon vicces a halálos baleseten viccelődni. Ezek vagytok ti, férgek ...."

Nem a baleset a vicc tárgya Janika, hanem ti!
(Mellesleg a fát egy kábel tartotta egyenesen már egy ideje, szóval nem lehetetlen amit felvetettem)

Meg az a szerencsétlen újságíró, aki így fogalmaz, mert manapság ugye "vallásháború" van.
Érdekes, arról nem ír, hogy "keresztények haltak meg amikor autójuk egy kamionnal ütközött Berettyóújfalunál" - pedig valószínűleg így történt.

Magyarul: nem az a lényeg, hogy keresztények, ahogy az sem, hogy muszlim vagy kopt, vagy amish aki rá van szorulva a segítségre - ahogy a pápa, valamint egy Jézus Krisztus nevű egyén is kifejtette párszor.

Igaz, orbán meg bayer nem ezt mondta, nektek mivel az a céljuk, hogy ti orbánnak higyjetek, sem a pápa, sem Krisztus nem számít, hiszen viktor a mindenható!

Nem baj, hiszen úgy is a menyországba fogtok kerülni, mivel "boldogok a lelki szegények..." szóval csak így tovább!

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.08.17. 12:17:17

@eloi:

Nagyon igazad van! Orbán Viktorban végre eljött az a minket megváltó igaz magyar messiás, aki nem fekszik be semmiben ennek a Nyugatnak hogy gerinctelenül kiszolgálja pénzért. A pénzt köszönjük, az nekünk jár, a zsendereiket meg a bukott demokráciáikat vihetik magukkal. Meg mindent ami minket magyarokat fertőz. Ez a nyugat civilizációnak meri hazudni azt ami most megy ott nyugaton, ahelyett hogy ők is lőnének a migránsokra vagy legalábbis minden gumicsónak mellé lenne egy László Petrájuk amelyik visszarúgja ezt a fajtát oda ahonnan jött.

Orbán Viktornak igaza van, mi nem ehhez a nyugati hanyatló fertőhöz tartozunk, nekünk még van hazánk, ahonnan kiverjük a betolakodókat furkós bottal, ahol mi vagyunk otthon nem pedig az Özilek meg hasonlók. Nekünk még van nemzetünk, amelyik összetart és itt a Kárpát-medencében találja meg a jövőjét, a munkáját, itt alapít családot, itt szaporodik és gyarapodik napról napra. Mi magyarok tudjuk hogy nekünk ez a hazánk, még gondolatban se cserélnénk fel, hogy aztán más országokba menjünk elvenni az ottaniak munkáját, vagy hogy kultúridegenként odatoljuk a pofánkat közéjük. Mi itt élünk boldogan és bőségben a Kárpát medencei otthonunkban és nem fogjuk engedni, hogy más is idejöjjön és ingyen élvezze a munkánk gyümölcsét.

Ez persze mind ellentétes a nyugat szándékával, ahol már nincsenek nemzetek csak brüsszeliták, így Orbán Viktornak nagyon igaza van, hogy amikor vége az EU-s pénzek aranyesőjének, utána ki kell lépni ebből a méjnsztrím, zsender fertőből.

na4 2017.08.17. 12:24:42

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: "A pénzt köszönjük, az nekünk jár.." Na ez egy rohadt nagy képmutatás. Az a pénz jár neked, amiért megdolgoztál. Ezért a pénzért a nyugati polgárok dolgoztak meg. Nekem már hánynom kell attól, hogy mást sem csinálunk, mint az EU-tól kunyerálunk, ilyen EU-s forrás, meg olyan EU-s forrás, stb. Senki sem gondolhatja komolyan, hogy ez hosszú távon nyerő startégia. 2020 után már nem lesz EU-s pénz. Na onnan jön a mélyrepülés.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2017.08.17. 12:27:49

@eloi: "Ez kultúrharc a javából, köztük és közöttünk. És nem most kezdődött, ez csak egy újabb fejezet, amiben ők éppen nagyon offenzívek, mi meg defenzívek vagyunk egyenlőre."

Ebben a kultúrharcban a Soros bérenc liberálisok szarrá vannak verve. Semmi ellenszerük nincs Bayer, Bencsik, Kerényi meg a Magyar Idők ellen. Köpni, nyelni nem tudnak a mi nemzeti, színtiszta magyar kultúrális válaszcsapásainkkor. Nem is csoda, hogy az összes liberális nyugatra szökik, hogy ott zongorázzon meg énekeljen, meg adja ki a könyveit. Jobban is teszik ha odaviszik a bukott kultúrájukat, Orbán Viktor országában ennek az álértelmiségi álkultúr lényeknek végleg lejárt az idejük. Örüljenek hogy még nem égetjük ezeknek a magyargyülölőknek a könyveit, kottáit, de arra is hamarosan sor kerülhet, ha ez így megy tovább. Az igény már meglenne rá!

kissiú 2017.08.17. 12:35:02

@na4: Nyugi, a 26-os csak egy paródia. De jól csinálja.

morph on deer 2017.08.17. 12:35:57

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"Megcsókolta ő is a kezét? Nem csak a felesége?"

Miért, ő milyen vallású?
- Csak ha már itt tartunk...

káposzta 2017.08.17. 12:54:25

Te jó ég, mennyi retardált fideszes van itt is :D Remélem, kapnak valamit a szövegért, nem ingyen csinálnak hülyét magukból :D

Tomiko 2017.08.17. 12:59:57

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Orbán Viktornak van van országa? Nem is tudtam. Azt hittem csak Mészáros Lőrincnek van lassan egy fél....
Milyen ember lehetsz, hogy így odaadod az országodat. Már a te részed, mert másét ne add.

morph on deer 2017.08.17. 13:07:30

@eloi:
"Érdekes, hogy ezen a blogon most Sorost kizárólag balosok citálják ide!? Árnyékboksz?"

A "Soros" szervesen idetartozó téma, tekintve, hogy ugyanannak az agymentes érvrendszernek a része.
Számomra ez az egész meglehetősen abszurd ugyanis. Annyira, hogy legtöbbször hasonló anszurdításokkal reagálok, hátha elmereng pár érdekelt.

Az, ugyanis agyrém, hogy egy "ország" - jó, nem az egész, csak pár millió önálló gondolkodástól megszabadított honfitársunk - propagandahadjáratot folytat egyetlen személy ellen, a hatmincas éveket idéző stílusban, és ez a legfontosabb az életükben!
A pápa meg a püspök mint "collateral damage" került a képbe, mivel álláspontjuk eltér a hazug, álkeresztény lózungoktól, és a bugris fideszcsőcseléknek nem is kell több, már uszulnak is!

Komolyan mondom, előbb-utóbb mutogatni fogják a magyarokat, mint azt az "alfajt" amelyik képes visszafordítani nemcsak az időt, de még az evolúciós fejlődést is!
Legalább lesz valami értelme az áldozatos munkának..!

ben2 2017.08.17. 13:21:56

Ferenc Pápa a háború elől menekülők megsegítéséről szólt, nem a minél több gazdasági bevándorló betelepítéséről.
A háború elől menekülőket pedig az első biztonságosnak tekinthető országban kell segíteni és nem gazdasági bevándorlókat kreálni belőlük.

A kormány migránsellenes propagandája ettől még kétségtelenül színvonaltalan és primitív és magát a kommunikációt, annak stílusát és leegyszerűsítő mentalitását jogos is kritizálni. Ebbe pedig beleértendő a Ferenc Pápát és a papságot érő nívótlan támadások elutasítása is.

Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy egyet kellene érteni a nyugati liberálisok önsorsrontó, migránsbarát politikájával, sőt.
A magyar kormány azon ritka kivételek közé tartozik, ami ellen tud állni az agyament nyugati liberális politikai- és médianyomásnak és azt teszi, amit ebben a helyzetben a józan ész diktál.
A kormánypropaganda ugyanakkor megpróbálja ebből a helyzetből kipréselni a maximumot és olyan szintre pörgött, hogy az erősen kontraproduktív.
Az ellenzéknek tehát nem a kormány migráns politikáját, hanem a primitív kommunikációt kellene támadnia, de ez valamiért nem megy.

A magyar ellenzék egyszerűen nem tud ebből a helyzetből profitálni, mert nem tud / akar a nyugati liberális trendekkel szembemenni, így hiába ad a kormány gagyi kommunikációja magas labdákat, az ellenzék képtelen azokat leütni, mert mielőtt még végiggondolták volna, hogy mit is akarnak a saját választóik, büszkén beálltak a nyugati liberális szekértáborba.

Klasszikus esete az ellenzék vergődésének, amikor Botka a nyugati újságírók kérdésére megerősítette, hogy megválasztása esetén lebontaná a kerítést. Szerencsétlenje nem mondhatott mást, mert ha nem azt mantrázza, amit liberálisék hallani akarnak, akkor ellenzéki jelölt ide vagy oda, mehet a neonácik közé a lecsóba.

Így viszont a választóival került ellentmondásba, ugyanis ha az ostoba kormánypropaganda és a kukoricásban szabadon rohangászó arab bevándorlók között kell választania a népnek, akkor inkább voksolnak a primitív kommunikáció _ellenére_ a kormányra, mint a kerítésbontásra.

OFF:

Ugyanez történt 2014-ben a rezsicsökkentéssel. A népnek tetszett, hogy a kormány végre szivatta egy kicsit a szolgáltatókat, így minél több volt az ajvékolás, annál jobban nőtt a kormány népszerűsége. A kormánypropagandát viszont ugyanúgy túltolták akkor is mint most a migránsozást és minden kormányt érő bírálatra az volt a válasz, hogy "megvédjük a rezsicsökkentést".
Az ellenzék mégsem tudott a kontraproduktív kormánypropagandából profitálni, mert nem a kommunikáció nívótlanságára fókuszált, hanem az "ellenségem ellensége a barátom" logika alapján a szolgáltatók lobbistájaként lépett fel, azaz pont úgy viselkedett, mint akiktől _tényleg_ meg kell védeni a rezsicsökkentést.

ON:

A kormány ostoba propagandája tehát pont azért működik, mert az ellenpólus is hasonlóan ostoba módon reagál rá.
Innentől kezdve meg már tök mindegy, hogy ki milyen ellentmondásba keveredik önmagával, kit milyen önöv aluli módszerekkel támadnak (bármely oldalról), mert az egész párbeszéd rég nem a normalitás medrében folyik.
Úgy lehetne kimászni a hülyeség öngerjesztő körforgásából, ha az ellenzék képes lenne akár a nyugati trendek ellenében is hallgatni a józan észre és beismerné, hogy az illegális migráció kérdésében valójában nemzeti konszenzus van (mert hogy választói szinten tényleg az van).
Onnantól kifogná a kormánypropaganda vitorlájából a szelet és az egész migránsozó, sorosozó kommunikáció értelmét vesztené.
Ettől persze az még nem állna le, de érvényesülne a kontraproduktív jellege és képes lenne az ellenzék profitálni belőle.

VaradiJanos 2017.08.17. 13:35:29

@morph on deer: baromarc, nem a vallásuk miatt lett kiemelve, hanem az ottlétük célja miatt

VaradiJanos 2017.08.17. 13:38:12

@káposzta: el vagytok tévedve, parazita, minket nem a fidesz tart össze, hanem az, hogy féltjük a jövőnket a féreg bandátok által képviselt gennyes értékrendtől. Ha kussolnátok egy évig, simán megbukna orbán.

VaradiJanos 2017.08.17. 13:39:13

@Tomiko: bedőltél a taszos tetűhintás paródiájának?

ZX 2017.08.17. 13:39:31

Egészen vicces, hogy amikor a papok vasárnaponként a templomban a fideszt éltetik akkor minden rendben, de ha épp kutyázzásk őket akkor kussoljanak és ne politizáljanak. Szánalmas bagázs.

káposzta 2017.08.17. 14:34:50

@VaradiJanos: Titeket az tart össze, hogy ostobák vagytok, éjsötétek, és hogy a majdani kihalásotokkal (50-60 év múlva) nem veszít semmit a világ.

VaradiJanos 2017.08.17. 14:35:24

@ZX: a korlátlan és feltétel nélküli imádat és behódolás csak a fajtád jellemzője, értelmes ember szelektál. Vagy ha az allahuakbarkemal jól vágja a giroszt, akkor megdughatja a nejedet is?

VaradiJanos 2017.08.17. 14:37:55

@káposzta: nyomjad csak, parazita, s nyomassák az indexes hülyegyerekek is a napi tíz dejóamigráció, bálnátmentettatransznemű, stb posztjukat és 6/7-del fog nyerni jövőre a nemzeti oldal!

ZX 2017.08.17. 14:37:55

@eloi: "mind a globális tőke mind korlátlanabb hatalma alapvetően határozza meg a világunkat, amiben élünk, és majd élnünk kell. Ilyen tétek vannak.
Ezt egy eleve internacionalista, globalizáció párti, "múltat végképp eltörölni" beállítottságú, marxista-leninista gyökerű bal-liberális nem is érti,"

Hogy mi? Te érted magad? Most akkor te kapitalista, vagy komcsi vagy? Előbb döntsd el, aztán nézz utána mit jelent - vagy fordítva, nekem mindegy - mert amit ideböfögtél az egy rakás katyvasz.

VaradiJanos 2017.08.17. 14:39:25

@ZX: úgy tűnik, csak te nem értetted, te retardált drogos fasz-szivattyú

ZX 2017.08.17. 14:42:30

@VaradiJanos: Nem, a nácik szoktak szelektálni mindenféle ostoba maszlag alapján.Én liberális vagyok, vagyis nem hódolok be senkinek, azt a magadfajta seggfej konzervek szokták, nektek istenetek az erő és alázat. Az én feleségem meg minek kéne abdulnak amikor megvolt már neki a tied anyáddal együtt?

ZX 2017.08.17. 14:43:15

@VaradiJanos: Örülök, hogy eleget szívtál ahhoz, hogy értsed kis köcsög.

lombozódó 2017.08.17. 15:12:49

@káposzta: Nem csinálnak ők hülyét magukból, mert eredendően azok.

tpl 2017.08.17. 15:50:42

@na4: de lesz EUs pénz 2020 után, és ahogy már több mint 50 éve a német és francia állampolgároknak is jár a pénz, úgy nekünk is jár. A piacunk kinyitásáért jár az ellentételezés. Ha ezt te nem érted, az elég gáz

morph on deer 2017.08.17. 16:05:43

@VaradiJanos:
"baromarc, nem a vallásuk miatt lett kiemelve, hanem az ottlétük célja miatt"

Okoska, az ottlétük célja nem az volt, hogy "keresztény" - ha hiszed, ha nem!
Egy vallási ünnephez kapcsolódó "fesztivál", magyarul "búcsú" zajlott éppen, a háttérben szabadtéri istentisztelettel!
Tehát "az ottlétük célja" az ünneplés és kikapcsolódás volt, amelyen egyébként bármilyen vallású személy részt vehetett, mint akármelyik búcsúban! A rengeteg túrista pedig nem vallási okból volt ott, - esetleg abból is, - de ott ér véget a drótkötélpálya, van egy hatalmas botanikus kert, onnan indul a "tobogán" meg a templom, aminek kertjében Hapsburg Károly nyugszik, mindez eszméletlen kilátással, azaz a búcsú csak ráadás.
Ezért hülyeség a cikk címe.

VaradiJanos 2017.08.17. 16:41:40

@ZX: kevés vagy te ahhoz, parazita. A mi családunk tagjai nem keverednek az arab cigányokkal, a te befogadó szellemiségű leánykád fogadja be a koszos farkukat. Mondjuk a tied után az is felüdülés lehet neki, mert liberalizmusotok ide vagy oda, a te seggszagú dorongod még neki is sok

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.17. 17:03:29

@VaradiJanos: Tudjuk hogy ma is rajongsz a volt keretlegény nagypapiért, aki kicsi korodban megszeretgetett hátulról, amikor esténként beosont hozzád.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.17. 17:04:52

@VaradiJanos: Különben még mindig a vitrinben tartod az a gumicsizmát amit apád lerejszolt és azzal picsán rúgva anyádat teherbe ejtette veled?

ZX 2017.08.17. 17:05:09

@VaradiJanos: Szerencséd, hogy nem vagy itt mert szappannal mosnám ki a mocskos szád. Attól, hogy itt trágárkodsz csak egy kis buzi fattyadék vagy aki frusztrációját itt éli ki. Értem én, hogy szánalmas az életed de annak nem biztos, hogy a cigók a zsidók a buzik meg a libsik az oka.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ А GYÚRCSÁÁNY!2 2017.08.17. 17:11:22

@VaradiJanos: Látjuk hogy nem tudod megbocsátani a zsidóknak hogy anyád nem kapott kölcsönbe kotont, amikor kiállt a sarokra és azt a biológiai hulladékot - téged - ami ennek eredménye, mindig gyűlölte.

VaradiJanos 2017.08.17. 17:17:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ez nagyon régi szöveg, kidobhatnád már a 96-os Móricka magazinokat

VaradiJanos 2017.08.17. 17:18:41

@ZX: szappannal? Erre használnád a nagyit?

VaradiJanos 2017.08.17. 17:19:57

@HúsIeves: szarok én a zsidókra (ugye az ellen még nem hoztak törvényt?)

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.17. 18:24:39

Papok között is van néhány migráns párti nincs ebben semmi különös.
Olyan is van bizonyosan aki a ballibekre szavaz.

Bár szerintem kisebb arányban, mint a népességben levő statisztikák azt általánosan mutatják, de van.

2018-ban majd eldől az emberek Sorosnak vagy a Fidesznek hisznek a migráns kérdésben.
Mindkettő demagóg módon butít, és uszít ugyanis.

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:
Próbáld már meg saját nicken is egyszer morphokám.. :DD

midnightcoder2 2017.08.17. 19:02:32

@morph on deer: A nácik hány zsidót öltek meg a kristály-éjszaka előtt ? És utána ?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.17. 19:31:54

Egyébként durva ahogy a ballib sajtó hamisítja a híreket, a migránsseggnylás érdekében.

Pl az index : index.hu/kulfold/2017/08/17/furgon_hajtott_a_tomegbe_barcelonaban/

---
Egy szóval se írták le, hogy a furgont muszlimok bérelték ki.
Ahogyan az áldozatok számáról azt tudjuk, hogy legalább 13, nem azt hogy legalább 3, ahogyan azt írják.

Itt a magyar idők cikk:
magyaridok.hu/kulfold/gyalogosok-koze-hajtott-egy-kisteherauto-barcelonaban-2096749/

----
Majd döntse el utólag mindenki, hogy ki az aki híreket hamisít, eltitkol tényeket, pl a muszlim elkövető személyében.
Az index, vagy a magyaridők.

midnightcoder2 2017.08.17. 20:29:51

@Ballib cenzúrázók réme 25: "Papok között is van néhány migráns párti nincs ebben semmi különös. Olyan is van bizonyosan aki a ballibekre szavaz."

Sőt, pedofilok is vannak. Gyanítom a fenti halmazok metszete sem elhanyagolható.

VaradiJanos 2017.08.17. 20:46:35

@midnightcoder2: így van, s még nem is említettük a pedofíl cukrászokat, orvosokat, mozgássérülteket, holokauszt-túlélőket és szemüveges bábosokat.

VaradiJanos 2017.08.17. 20:50:16

Püspök bácsi, Gyuri bácsi, morphok, kurtok, attilayukkácskák, taszok és haverjaitok!
Katalán barátaink üzenik, hogy köszönik az ajándékotokat. Ti és gyermekeitek lelkére rohadjon rá az újabb tizenhármak emléke és családjaik fájdalma!

morph on deer 2017.08.17. 21:12:26

@midnightcoder2:
"A nácik hány zsidót öltek meg a kristály-éjszaka előtt ? És utána ?"

Hogy mi van?
Te biztos vagy abban, hogy ez jó helyre ment? Mert akkor szabad a gazda - nem tudom, mint ahogy azt sem, hogy miről beszélsz, sajna.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.08.17. 21:27:56

@Ballib cenzúrázók réme 25: Gondolom nem akarnak vérgőzősen migráncsozni, mint a fidesz. Miután van valódi infó, már az index is 12 halottat ír. Gondolom majd kiderül, hogy többgenerációs bevándorlók, ahogy az szokott lenni, azzal meg majd a Magyar Idők nem hősködik.

medium size devil 2017.08.17. 22:11:24

Vallas az emberi kultura zsakutcaja. Faszszopkodo keresztenyek gyakorolhatnak a hobbijukat a sajat penzukon.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.17. 22:16:15

@Ballib cenzúrázók réme 25:

Én biztos vagyok benne, hogy az elkövetők fanatikus orosz keresztények...

Egyébként meg meg se történt - ez csak orosz propaganda.

De ha mégis, akkor elszigetelt eset, az elkövető pszichésen zavart volt, már hosszú ideje figyelte őt a hatóság.

Plusz azért lett dühös, mert egy trumpista rasszista megbántotta őt a múlt héten.

Szóval rendezzünk ökumenikus fesztivált a béke vallásának képviselőivel, világítsunk ki egy tornyot rózsaszínben, majd halmozzunk fel a helyszínen 5000 plüsmackót. Aztán mondjuk el 100-szor, hogy nem félünk. Majd menjünk hazaz és engedjünk be még 1 milllió iszlamistát a kontinensre.

zizi77 2017.08.17. 22:20:17

@Sörös Mérenc: a másod, harmadgenerációs bevándorló szerinted miért csalódott? Mert képtelen elérni azt az életszínvonalat, amit a helyiek. Segélyből élnek, beilleszkedni nem tudnak. Szerinted a mostani beözönlöttek gyerekeinek, unokáinak majd jobban megy?
Gyerekeim unokatesója osztrák/ott is született/, pont nálunk van. Az osztályukba 3 migri gyerek is jár hónapok óta. 1 szót még meg nem szólaltak németül, viszont non-stop zavarják az órát, kiabálnak, köpködnek. Éljen az integráció.

kissiú 2017.08.17. 22:26:24

@Ballib cenzúrázók réme 25: "Majd döntse el utólag mindenki, hogy ki az aki híreket hamisít, eltitkol tényeket, pl a muszlim elkövető személyében."

Fent volt az Indexen is a 13 halott. Ami 12 lett. És az is, hogy az ISIS vállalta magára. Viszont az Orbán-lapok és TV-k többsége (köztük a "közszolgálati"-nak csúfolttal) egy szóval sem említették pl Shmitt Plagi ügyét (amíg le nem mondott), a baltás gyilkos kiadatását (amíg cáfolni nem kezdték, hogy Azerbajdzsán magyar kötvényekt vesz), vagy azt, hogy az úszó VB még a lezárás után is milliárdokkal drágul. Sebaj, majd beszántják az Indexet is, marad a szájhagyomány.

kissiú 2017.08.17. 22:31:04

@VaradiJanos: "Püspök bácsi, Gyuri bácsi, morphok, kurtok, attilayukkácskák, taszok és haverjaitok!
Katalán barátaink üzenik, hogy köszönik az ajándékotokat."

Mutass már bárhol egy idézetet, ahol az erőszakot támogatja akár Soros, akár egy katolikus pap. Nem tudsz. Sőt, elítélik, csakúgy, mint az emberjogi szervezetek. De te azért csak mosd össze őket a terrorizmussal, a Vezér is ebből él, gondolom te is (addíg).

na4 2017.08.17. 22:42:48

Szégyelheti magát a püspök, inkább a magyar elesettekkel törödne, ha már ennyire filantróp.

VaradiJanos 2017.08.18. 00:05:42

@kissiú: ne terelj, mocskos gyilkos-felbújtó férgek vagytok!

VaradiJanos 2017.08.18. 00:06:39

@medium size devil: az alkoholista rusnya féreg anyád pedig kezeltethetné a máját saját pénzen

Pál Madácsi 2017.08.18. 06:55:56

@Ballib cenzúrázók réme 25: nem látsz a szemedtől! Minden terort elitélek. De miköze a mostani menekülteknek, akik az otthoni mindent elsöprő terorr és háború elől menekülnek, az évek óta spnyolországban élő elborűlt eszú tömeggyilkoshoz? Esetleg nem a spanyol hatóságok hibáztak a kapcsaolatrendszerének pontatlan megfigyelésével?
A terroristák sajnos köztünk élnek, és nem a menekültekkel érkznek most!

Exploiter 2017.08.18. 07:55:16

@Pál Madácsi:

Szerencsére köztünk nem élnek és sokan örülnek, hogy ez a jelek szerint így is marad.
Egyébként teljesen lehetetlen bármilyen titkosszolgálatnak egyszerre ennyi embert aktívan megfigyelni, úgyhogy a terror marad napi rutinnak, mondjuk innentől örökké.
Mindenestre úgy vélem, az eu tagságnak nem feltétele ennek a rutinnak a bevezetése.

ZX 2017.08.18. 10:45:20

@Exploiter: Ne már, 40.000 arab és török bevándorlóból nem jut egyetlen tisztes terrorista sem hazánknak? Most akkor hogy van ez elvtársak? Mégsem lesz mindenkiből terrorista?

zizi77 2017.08.18. 12:22:14

@ZX: tudod, inkább elviselem a naiv szarkazmusodat a témával kapcsolatban, mint hogy meg kelljen lepődnöd, hogy itt is vannak terroristák.

ZX 2017.08.18. 12:30:53

@zizi77: Eeegen és ők itthon fognak robbantani vagy tudják, hogy Mo. a világban egy kiafasztérdekel ország és inkább elmennek nyugatabbra terrorizálni?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.18. 13:09:02

@kissiú:

Hazudsz.

14 lett az áldozatok száma, és az eredeti cikkben egy büdös szóval se írta le az index, hvg meg a többi hírhamisító, hogy muszlim volt a merénylő, pedig azt már tudni lehetett (hisz Spanyol lapok, és jobboldali lapok is lehozták több helyütt).

A mostaniban már 1 nap késéssél kint van, bár az elkövető muszlim voltára egy büdös szó annyi se szerepel most se.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.18. 13:11:24

@Pál Madácsi:
A terrosristák a muszlimok között vannak.
Minden országban ahol muszlimok élnek 5-10 évente egy szélsőséges terror szervezet életre kel, és minden országban ahol muszlimok élnek lesznek követőik.

Ezért nem kérünk muszlimokat az országba !

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.18. 13:13:38

@ZX:

Azok csak átutaznak.
És azért nem itt robbantanak, mert nincs bázisuk nálunk, ahol muszlim hittestvéreik felhalmoznak lőszereket, robbanóanyagot, útmutatást adnának gázolásos merényletekhez, mint ahogyan a spanyoloknál, franciáknál megvan, hisz a lakosság cirka 10%-a muszlim.

látjátok feleim szümtükkel 2017.08.18. 13:15:51

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Gondolom a genetikai betegséget meg te találtad fel. Vagy az őseid?

zizi77 2017.08.18. 13:19:39

@ZX: ez attól függ, éppen mit akarnak elérni. Ha meg kényszerítik őket az itt tartózkodásra, akkor az ki tudja mit hoz ki belőlük.
De legyen igazad, és itt ne legyen egy támadás sem/persze máshová se kívánom/!

látjátok feleim szümtükkel 2017.08.18. 13:21:25

@na4: "Szégyelheti magát a püspök, inkább a magyar elesettekkel törödne, ha már ennyire filantróp."

Na baszdmeg! Már azért is szégyelje magát valaki, hogy emberbarát, és ezek közt az emberek közt azokat is barátsággal kezeli, akiket ti hülyéknek néztek, és palira vesztek? Te mikor és mennyit törödsz az elesettekkel? Felállítottál már egyet is? Mondjuk azok közül akik a fidesz és kormánya hazugságaiba botolva esett el? Mert szegény öreg rokonom is hasra esett, amikor Kübekházán egy fia migráncsot se látott, pedig azt gondolta a kormány propagandája nyomán, hogy négyzetméterenkát legalább négyet lát majd. Oszt egy se volt.

látjátok feleim szümtükkel 2017.08.18. 13:22:42

@ZX:

Ne riadozzon már maga! Nekünk saját házi és fajtiszta magyar robbantónk van. Két rendőr is tud róla tanúskodni.

ZX 2017.08.18. 14:57:57

@Ballib cenzúrázók réme 25: Az ugye még véletlenül sem jutott el hozzád, hogy ezek nem menekültek, hanem terroristák, többnyire másod és harmadgenerációsok. Az a legnagyobb probléma, hogy mindenki felszínesen kezeli a kérdést és nem látják összefüggéseiben a problémát, így kezelni sem tudják. Emiatt nem vagyok optimista és sajnos tudom, hogy lesz még támadás. De azt is tudom, hogy ők már akkor a kerítésen belül voltak amikor még nem is volt kerítés.

Exploiter 2017.08.18. 21:33:46

@ZX:

Ennyien vannak?
A lakosság 0.4%-a?
Még szerencse, hogy nem okoznak nagy gondot, ha már ilyen aránynál megkezdődne a jihad, szarban lenne minden ország.

Exploiter 2017.08.18. 21:36:00

@ZX:

Hogy lesz harmadik generáció? A másodikból, igaz? És az? Az elsőből, gondolja a felületes szemlélő.
De egy elemző elme azonnal rámutat, hogy nem is, mert... ?

Andalúziai kutya 2017.08.20. 12:27:03

@Európai téridő: LOL. Ha emberek életveszélyben vannak, és másokat arra biztat a politika hogy rúgjanak a földön fekvőben, akkor nem az a válasz, hogy ne politizáljon az aki azt mondja, hogy "szeresd felebarátod". Az üzenet változatlan már 2000 éve. Az hogy rövidtávú haszonszerzés miatt a leghitványabb és legalkalmatlanabb emberek politikát csinálnak más emberek tragédiájából nem szabad hogy azt jelentse, hogy mások onnantól nem szólhatnak arról a témáról egy szót sem... A politikát egyébként is a régi besúgó papok tartják a templomban, akik vasárnaponként arra buzdítják az arra fogékonyakat, hogy szavazzanak a Fideszre. Ferenc pápának csak annyi a "bűne", hogy megmaradt emberbarátnak...

miller light 2017.08.20. 23:03:16

Bírom az ilyen komcsi blogírókat: egyszerre kihúzzák a ládafiát, és egyházi emberektől kezdenek tetszés szerint, mindenféle összefüggésből kiragadva idézgetni. Lekapkodják a Jóistent is, miközben masszív ateistaként tengetik kisstílű életüket. Lövésük sincs vallásról, hitről, egyházakról. De ez így csak szarkeverés és ócska hazudozás, nickgrabowszki. Mint általában.

miller light 2017.08.20. 23:07:06

@Andalúziai kutya: Mit tudsz te a besúgó papokról? Hányat ismersz közülük? Mit tudsz egyáltalán arról, hogy mi volt akkor, amikor a belügyis tisztek besúgóvá tettek papokat, művészeket, embereket. Veréssel, zsarolással, ezzel-azzal? Egyáltalán, mit tudsz te arról, hogy mi történik egy templomban? Mert azok szerint, amit írsz nem sokat.

Európai téridő 2017.08.21. 08:27:30

@Andalúziai kutya: Nem a politika biztatja, benne van az emberekben, a megszerzett rossz tapasztalatok nyomán. Amúgy pl. a röszkei, szőregi, stb. gazdák saját bőrükön tapasztalták meg az, amikor a migrik letarolják a földjeiket és lopkodják az aprójószágot. És hát a történelmi tapasztalat a 15-16. századi török nyomulás mikéntjéről...A politikát az önjáró médiával összekeverni, szarvashiba.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.21. 09:07:04

@miller light: "Mit tudsz te a besúgó papokról? "

Kádár alatt MINDEN pap be volt szervezve. Kivétel nélkül.

miller light 2017.08.21. 10:17:57

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nagy marha vagy barátom. Ritka nagy. Sosem értettem, most sem, hogy ha valakinek semmi ismerete, tudása nincs egy témában, akkor minek szól hozzá?

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.08.21. 16:03:29

@miller light: Ha semmi ismereted, tudásod nincs a témában, akkor minek szólsz hozzá?
süti beállítások módosítása