Sejteni lehetett, hogy a nemzetközi visszhang miatt a vizes vb nyitányára - nagyrészt - eltávolított gyűlölet-plakátok helyét gyorsan elfoglalják majd újak. Erre meg is találtak már 5,7 milliárd adóforintot.
Magyarország annyira jól teljesít, hogy simán költhet a kormány tízmilliárdokat plakátkampányokra - hiszen minden más problémát már réges régen megoldottak. Aki pedig attól rettegett, hogy a világversenyek (úszás, F-1) kiöli a kormányból a 2 perc gyűlölet iránti rajongást, most megnyugodhat. Kétségtelen, hogy Orbán és bandája nem annyira bátor, hogy a belföldre szóló hergelést megmutassa a nagy számban és szervezetten ide érkező külföldi (sport)vezetőknek, de amint kitették a lábuk, Rogánék kiteszik az új plakátokat is.
"A Miniszterelnöki Kabinetiroda „Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos kommunikációs feladatok ellátására” a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.-vel és Lounge Design Szolgáltató Kft.-vel írt alá két kontraktust." – olvasható a propaganda minisztérium honlapján. Két tenderen összesen 5,7 milliárdot költenek e nemes célokra - szerencsére véletlenül kipróbált narancs-káderhez kerül a della, Balásy Gyulához köthető mindkét cég. Balásy - Habony Árpád kebelbéli jóbarátja - váltotta Csetényi Csabát, Rogán szomszédját a plakát- és kommunikációs állami zsebben.
Azt jelen pillanatban még nem lehet tudni, hogy Orbán személyes sikereit tolja-e majd az orrunkba a pénzünkön a Habony-kedvenc, vagy a gyűlölködő vonal folytatódik majd. Persze mindez mellékszál, főleg úgy, hogy a kormánytöbbség megtiltotta mindenki másnak, hogy ilyen formán kommunikáljon a lakossággal. Plakátot, hirdetést csak az állam - a mi pénünkből - tehet közzé immár Magyarországon, kivéve négy évente 3 hónapot. Amúgy minden a kedves vezetőjé. Két perc gyűlöletünk is.