B1 blogcsalád



Ki az a Soros György? Lehull a lepel

Soros a judeo-plutokrata összeesküvésről beszél

2017. július 20. - jdesi

Ez a film 1994-ben készült Soros Györgyről. A mai 2017-es Magyarországon úgy gondoltam meg kell osztanom ezt a filmet. A sok hazugság és rágalom, amelyet a politikai hatalom összehord Róla tette szükségessé, hogy bemutassuk az igazi Soros Györgyöt. A világosan gondolkodó és beszélő magyart, aki talán a legtöbbet tette, hogy a magyar kultúra megmaradhasson, hogy a polgári jogok megfogalmazódhassanak, és aki rengeteg szegény embert is segített és segít ma is. Remélem sokan akarják megismerni az igazságot vele kapcsolatban

25.30-tól a judeo-plutokrata összeesküvésről!

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3312676705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.20. 14:36:12

Kösz, nem kérünk belőle. Sok pénzt lopott össze, majd azzal saját lázálmait igyekszik az emberekre erőltetni.

Komodoi23 2017.07.20. 15:05:34

Soros egy bűncselekmény elkövetésében jogerősen bűnösnek talált és elítélt köztörvényes bűnöző:

www.tulsaworld.com/business/soros-insider-trading-appeal-rejected-by-european-court/article_e0ee69b9-eafc-588a-a0cd-60d5110ab827.html
Soros' insider-trading appeal rejected by European court
Wire reports Mar 28, 2012
(Soros bennfentes kereskedés fellebbezése elutasítva az európai bíróságon)

anonymand 2017.07.20. 15:29:16

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Remélem, a pénzéből sem kérsz, kértek.
Tehát mindazon összegeket, amelyeket hazánknak, hazánkba küldött, normál piaci kamattal számolva visszautalod, utaljátok.

FCUK7 2017.07.20. 16:42:51

@anonymand: tehát szerinted akinek egyszer pénzt adott, azt megvette, és nem ágálhat ellene később, más témában.
érdekes hozzáállás.

Rakovszky · http://rakovszky.blog.hu 2017.07.20. 16:54:10

Aki szereti a Star Trek, the next generátiont ás olvasta a Mission Farpoint-ot, rájöhat az abban szereplő jellenzésből, hogy Soros egy álruhába öltözött ferengi, talán pontosabb lenne, hat "átoperált"-at írtam volna. Főleg a fülét kellett kisebbíteni!
Ezek mindenhol a profitot keresik és hajlandók nagyon távoli helyekre is ellátogatni, ha ott hasznot szimatolnak. több mai dolog is felbukkan a 80-as években íródott regényben.

anonymand 2017.07.21. 08:52:18

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Elvett ő már sokkal többet, ne sajnáld." - elhiszem, abban az esetben, ha alá tudod támasztani hiteles források megadásával.

anonymand 2017.07.21. 08:59:59

@FCUK7:

Én pedig a te, hozzám írt válaszodat tartom érdekesnek.

..."akinek egyszer pénzt adott, azt megvette"... - én ugyan ilyesmit nem állítottam, viszont kormányoldalról ez a vád nap mint nap elhangzik, akár magas szintű EU-s tisztségviselőkkel kapcsolatban.
Ajánlom, hogy hallgasd, olvasd G. Rezsi Szilárd ez irányú megnyilatkozásait.

..."nem ágálhat ellene később, más témában." - ilyet sem állítottam.
Birkának, a "nem kérünk belőle" megjegyzése adja a kérdést.
Mennyire nem kérünk, mióta nem kérünk.
Fa ez néked "érdekes hozzáállás", az egyéni szociális problémád.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.21. 09:29:16

@anonymand:

Akit x pénzel, az x érdekeit képviseli. S az ilyen nem civil, hanem alkalmazott, azaz lobbista.

Ilyen egyszerű ez.

poor 2017.07.21. 09:38:19

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
Tudjuk a különbséget Orbán és Soros között. Orbán lopja a pénzt a magyaroktól Soros adja a pénzt a magyaroknak. Persze a hülye jobban szereti ha lopnak töle!!!

poor 2017.07.21. 09:39:17

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
És mesélj már mennyit loptál ma tölünk megint fidióta tolvaj!!!!!

sünsün 2017.07.21. 13:59:34

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:
pont olyan vagy, mint a profilképed..... tökéletes állata a gazdájának..

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.21. 14:38:27

@sünsün:

Az igazság bircája vagyok. Türelmes és kezes jószág, de határozott is, s ha kell nem habozik aktiválni atomarzenálját a Jó érdekében.

Lehet egy krémessel több? 2017.07.23. 16:29:41

@Komodoi23: Most akkor legyen Vajna a soros. Ő mi?
Most akkor mindkettő bűnöző vagy egyik sem?
Vagy esetleg az 'érvelésed' kevésbé kifinomult...

Scherer Adrienne 2017.07.24. 17:34:35

Nem vagyok kíváncsi rá, ne haragudj. És nem hiszem el amit róla hallanék. Hogyan tudsz hinni neki? Olyan ő mint az uralkodó volt a Csillagok háborúja filmben. Ha láttad a részeket, mennyire jóságosnak és tisztességesnek mutatta magát, míg közben szervezte aljas hatalomra jutását.
Nagyon naiv ember vagy ha egy szót is elhiszel róla, ami pozitív.

hegyi1944 2017.07.24. 17:37:57

Ha annyira Magyar barát akkor miért akarja Magyarországot megszüntetni miért akarja hogy a nemzet állam megszünjön ! Saját önön maga mondta el hogy mit tett az 1944 -ben
a saját fajtáját hogyan fosztotta ki vagy rabolta el azt a kevés vagyonukat ami volt ! Miért
tiltották ki Izraelből ! Miért tiltották ki sok Európai államból? miért utálják egész Európában ! Valahol nem értem hogy mit is tett Magyarországért? Nem értem hogy a Magyar kultúráért mit is tett? nos ebből az emberből bőven elege van EURÓPÁNAK NA ÉS MAGYAROROSZÁGNAK!

Kitty Bolláné 2017.07.24. 22:14:23

@FCUK7: Orbánnak és haverjainak is adott, hiszen ő finanszírozta az egyetemi éveiket !!!

FCUK7 2017.07.24. 23:01:26

@Kitty Bolláné: nem érted:) nem baj, ha nem lennének sötétek, nem tudnánk értékelni azokat, akik nem olyan sötétek mint pl te.

anonymand 2017.07.25. 06:26:52

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Akit x pénzel, az x érdekeit képviseli. S az ilyen nem civil, hanem alkalmazott, azaz lobbista.

Ilyen egyszerű ez." - gondolom, hogy te is tisztában vagy azzal, hogy a jelenleg hatalmon levők közül hányat, kiket sikerült Sorosnak "megvennie".
Érdekelne, hogy a ő "függőségük" miért is nem zavar sem téged, sem a hozzád hasonlóan vélekedőket.

anonymand 2017.07.25. 06:35:08

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Már feltettem egy kérést:
""Elvett ő már sokkal többet, ne sajnáld." - elhiszem, abban az esetben, ha alá tudod támasztani hiteles források megadásával."
Nem kaptam rá semmiféle, hiteles forrással megerősített választ, csak ennyit:
"Honnan a pénze? Az égből hullott le?"
Ami ugyi nem válasz.
Nem válasz arra, hogy az évtizedek óta nálunk működő, általa alapított egyem eddig nem minősült lopott pénzből létesítettnek (még "jeles" kormányszóhordónk is ottan szerzett diplomát, a vörös-iszap károsultak ugyan egy fillért nem láttak az ő általa küldött "lopott" pénzből (csak nem ellopódott?), és az általa "lopott pénzből" finanszírozott ösztöndíjakat sem siet egyetlen érintett sem kamatostul visszafizetni (annyira azért nem tekintik lopottnak).
Várom megtisztelő további bégetésed.

anonymand 2017.07.25. 06:37:16

@anonymand:

..."általa alapított egyem"... - helyesen:
...általa alapított egyetem...
Elnézést az elütésért!

Kitty Bolláné 2017.07.25. 07:23:39

@anonymand: a vörös-iszap károsultak talán nem is tudnak arról, hogy ilyen sok pénzt "kaptak" Sorostól. Orbán mindent bekebelez ! -miért teheti meg?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.25. 10:36:24

@anonymand:

Azt mondod, hogy Orbán jelenleg Soros embere? Akkor miért harcol saját embere ellen Soros?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.25. 10:38:14

@anonymand:

Miért kellene egy ösztöndíjat visszafizetni? Az ösztöndíj alapja szerződés, s miután a felek teljesítették a feltételit, többé nincs kötelezettségük egymás iránt.

anonymand 2017.07.25. 19:23:12

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Azt mondod, hogy Orbán jelenleg Soros embere?" - tán gondjaid vannak a szövegértéssel?
Ezt találtad írni:
"Akit x pénzel, az x érdekeit képviseli. S az ilyen nem civil, hanem alkalmazott, azaz lobbista." - ezen kijelentésed alapján akkor amikor Bosai Duce ösztöndíjat vett fel, akkor Soros érdekeit képviselte.
Mint ahogyan a kormányszóhordó ... is.
Meg a többiek.
Ezek szerint Soros alkalmazottai voltak.
Te szerinted Soros lobbistái voltak.
Akkor.

anonymand 2017.07.25. 19:26:11

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Miért kellene egy ösztöndíjat visszafizetni?" - te szerinted erkölcsös, etikus dolog "lopott pénzből" élni?
Nem kőne az ódiumától szabadulni?

anonymand 2017.07.25. 19:28:40

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Akkor miért harcol saját embere ellen Soros?" - nem keversz te valamit?
Harcot Bonsai Duce hirdetett.
Soros ellen.
Nem Soros György küldött hadüzenetet.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.25. 19:42:59

@anonymand:

Így igaz, Soros lobbistái voltak. Mondott valaki mást?

anonymand 2017.07.26. 03:14:09

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Így igaz, Soros lobbistái voltak. Mondott valaki mást?" - komoly gondok vannak.
Mármint ami a tájékozottságodat illeti.
Csak azért, hogy tudd kikről beszélsz:
"Orbán Viktor 1988 áprilisától a Soros Alapítvány pénzéből gründolt Közép-Európa Kutatócsoport munkatársa volt, 1989 szeptemberétől pedig az alapítvány ösztöndíjával az oxfordi Pembroke College-ben az angol liberális filozófia történetét tanulmányozta. Soros-ösztöndíjjal tanult az Oxfordi Egyetemen 1986–87-ben Szájer József, a Fidesz EP-képviselője. Németh Zsolt volt külügyi államtitkár 1988–89-ben ugyancsak ösztöndíjasként politikaelméletet hallgatott az oxfordi St. Antony's College-ban.
Schmidt Mária, Orbán korábbi főtanácsadója, a Terror Háza igazgatója hároméves kutatási ösztöndíjat nyert a Soros Alapítványtól a magyar zsidóság XX. századi történelmének tanulmányozására ­1985-ben.
Kövér László mostani parlamenti házelnök 1987–1988 között kutathatta Soros-ösztöndíjjal a közép-európai társadalmi mozgalmakat. ­Deutsch Tamás a részben Magyarországon, részben Angliában működő, kifejezetten a Fidesz és az SZDSZ ifjú reménységei számára szervezett hat hónapos „menedzseriskola” hallgatója volt 1989-ben. Kovács Zoltán kormányszóvivő 1994 és 1995 között Soros-ösztöndíjjal Oxfordban a The Queen's College-ban tanult."
"Azt már kevesebben tudják, hogy Grúber Károly nagykövet, a brüsszeli állandó képviselet kül- és biztonságpolitikai hivatalának vezetője okleveles politológus végzettségét a Közép-Európai Egyetemen és a Budapest és New York State University-n szerezte. Hasonló a helyzet Kumin Ferenccel is (2012-től a második Orbán-kormány nemzetközi kommunikációért felelős helyettes államtitkára), ő 2001 és 2004 között koptatta a CEU padját. Kovács Zoltán államtitkár 1992-ben az elsők között került be a frissen alapított Közép-Európai Egyetemre, ahol 2002-ben PHD-fokozatot is szerzett. Kovács ráadásul kiemelkedő szakmai tanulmányutakat is köszönhet Soros Györgynek, hiszen 1994 és 1995 között egyéves ösztöndíjjal Oxfordban tanulhatott a The Queen’s College-ban. De Orbán Gábor, az NGM adó- és pénzügyekért felelős államtitkára is Soros Györgynek köszönheti, hogy Dallasban, a St. Mark’s School of Texas-on tanulhatott."
A Fidesz 1992-ben:
„Megdöbbenéssel figyeljük a Soros Alapítványt és Soros György személyét az utóbbi időben ért nemtelen támadásokat. A fiatal nemzedék és a szakkollégiumi mozgalom támogatásával aktívan járult hozzá egy szabadabb és nyitottabb szellemi légkör kialakulásához Magyarországon. Látva a felsőoktatás szorult helyzetét, úgy gondoljuk, hogy az újabb nemzedékeknek is szükségük lesz arra az önzetlen támogatásra, amelyet a Soros Alapítvány remélhetőleg a jövőben is nyújtani fog. Tiltakozunk az Alapítvány politikai csatározásokba történő bevonása ellen.”
Érdekes módon nem említik, hogy Soros lobbistái lettek volna.
Kérlek, egyszer az életben, add meg, hogy hol vallották be (töredelmesen), hogy ők Soros lobbistái, bérencei, ne adj' Isten ügynökei lettek volna!
Kérlek!

"Ki él mostanában lopott pénzből?" - akik Soros "lopott" pénzén végezték az egyetemet mind.
Ugyanis diplomához kötött állásokat töltenek be.

"Soros kezdte a háborút."- és szerinted mégis mivel?
Azzal, hogy egyetemet alapított nálunk, hogy a fentebb felsoroltak (is) az ő "lopott" pénzén tanulhattak, vagy pedig azzal, hogy felvázolta elképzeléseit a menekültválsággal kapcsolatban?
Tán ezzel:
"1. Az EU-nak és a világ többi részének nagy számú menekültet kell befogadnia, mégpedig közvetlenül a frontvonalban lévő országokban kialakított központokból. Ott bírálnák el a kérelmeket, aki pedig nem ezeken a központokon át érkezik Európába, az elveszítené a jogát a menekültsátusra. Soros szerint Európának évi háromszázezer menekültet – tehát nem bevándorlót, hanem üldözöttet – kellene befogadnia" ... ?
Vagy ezzel üzent hadat:
"2. Európának erős határőrizetre van szüksége, hogy az 1. pont működhessen. ... A káosz felszámolásának részeként forrásokat kell biztosítani a görögországi és olaszországi szükségtáborok feljavítására is, emellett cselekvőképes, összeurópai határőrizeti szervet is létre kell hozni."?
Netán emiatt köll a véres kardot körbehurcolni:
"4. Egységes rendben kell elbírálni a menekültkérelmeket, a Dublin III felett eljárt az idő. A jelenlegi rendszer szerint a menekültkérelmeket abban az EU-tagállamban kell elbírálnia a helyi hatóságoknak, ahol egy menedékkérő először az EU területére lépett. És minden felelősség is azé az országé. Ehelyett egységes rendszer kell, ahol nem nemzeti, hanem EU-s szervezetek döntenek a menekültkérelmekről, így azok elbírálása nem a nemzetállamokon múlna, cserébe a felelősség sem csupán rájuk hárulna."?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 08:18:36

@anonymand:

Keversz dolgokat.

Az, hogy a Fidesz Soros és a háttérhatalom pártja volt szimpla tény. Soros és más hasonló gzemberek finanszírozták a Fideszt annak első pár éváben. Ez így igaz.

Viszont vedd észre: később a Fidesz irányt váltott, mely mára oda fajult, hogy pont az ellenkezőjét mondják, mint 25 éve.

Ha te valakivel beszélsz, mi számít, amit most mond, vagy amit 25 éve mondott?

anonymand 2017.07.26. 09:25:47

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Rendkívül meglepő amit írsz.
"Viszont vedd észre: később a Fidesz irányt váltott, mely mára oda fajult, hogy pont az ellenkezőjét mondják, mint 25 éve." - Soros meg nem változtatott az álláspontján.
Akkor is a nyitott társadalom érdekében szorgoskodott, most .... is.
Akkor is a demokrácia megerősítésért hozott áldozatot ("lopott" pénzéből), most ... is.
Akkor is a demokrácia feltétlen híve volt, most ... is.
Igen, vannak akiknek vannak elveik, és vannak olyan gerinctelenek, akiknek csak hatalomvágyuk.

De, hogy a kérdésedre is válaszoljak (bár nem érdemled meg, mert megválaszolatlanul, nyitva hagytál kérdéseket), igen észrevettem, hogy megtörtént a 180 fokos (szégyenteljes) fordulat.
És nem vagyok egyedül.
Te meg gondolom anno azt támogattad lelkesen amit akkor mantráztak, most meg a Pálfordulásos seggüket nyalod.
Nekem ilyesmihez nem lenne gusztusom.
Lehet, hogy nekem is vannak elveim.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 11:29:05

@anonymand:

Szóval azt mondod, hogy pl. Thürmer gerinces ember, Horn és az egész MSZP-vezetés meg gerinctelen?

Szerintem kevered a gerincességet a változatlansággal.

Vagy komolyan azt hiszed, hogy mindenki gerinctelen, aki egész életében nem ugyanazt vallja?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 11:34:26

@anonymand:

Ami engem illet, tévedsz. Pártoktól független vagyok, kedvenc pártom utoljára 1999-ben volt, azóta nincs kedvenc pártom.

Orbánt pedig csak 2011 óta támogatom, amióta közeledett az én álláspontomhoz.

Az 1998-2002 közti Orbán iránt történetesen semmi szimpátiát nem éreztem.

Nem mondom, hogy nem változtam, mertt változtam, de ez mindig független volt külső befolyástól, eddigi politikai utam nagyjából:
- nyugatpárti: 1984-ig,
- kommunista: 1984-1985,
- nyugatpárti, progresszív liberális: 1985-1995-ig,
- fasiszta: 1995-1999,
- konzervatív-liberális: 1999-2008,
- populista: 2008-

Ha érdekel, szívesen leírom, mikor kire szavaztam.

anonymand 2017.07.26. 12:44:17

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Szerintem kevered a gerincességet a változatlansággal." - tévedsz!
Egy értékrendet, ideológiát váltó embert, pártot nem lehet elintézni a "változás" tudomásul vételével.
25 éve "Térdre csuhások!", ma kitömi az egyház(ak) feneketlen zsebét közpénzzel.
25 éve még a demokrácia védelmezője, ma orvgyilkosa.
Számtalan példát lehetne hozni, de fölösleges.
Ez neked csupán változás, mégpedig kedved szerint való.
A hozzád hasonlók miatt tart ott az ország ahol.

Erre pedig nincsenek szavak:
"- nyugatpárti: 1984-ig,
- kommunista: 1984-1985,
- nyugatpárti, progresszív liberális: 1985-1995-ig,
- fasiszta: 1995-1999,
- konzervatív-liberális: 1999-2008,
- populista: 2008-"
Azért annyit, hogy az "átkosban" is ugyanazokat az elveket vallottam, mint ma, ugyanúgy a demokrácia hiánya zavart mint ma, ha igazamat éreztem akkor is kiálltam mellette (két gyermekkel kockára téve egzisztenciámat) mint ma tenném.
Mert nékem, és még sokaknak az országban nem 6, azaz hat értékrendünk van, hanem 1, azaz egy.
Fölsorolásod után bizonyos, hogy fel sem fogod, miről is beszélek.
És átkozottul nem érdekel, hogy mikor, kire szavaztál.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 13:27:54

@anonymand:

A gondolkodó ember elvei változnak, 2 okból is:
- folyton mindent újragondol, s emiatt sokszor felülbírálja korábbi gondolatait,
- idővel új fejleményeket lát.

Csak a nagyon buta ember nem változik soha.

Nekem minden változás oké. Pl. nem gondolom, hogy Gyurcsány gerinctelen lenne, mert komcsiból liberó lett, ahogy Orbán se az, aki liberóból populista lett.

Nyilván azt a politikust támogatom, akinek elvei közelebb állank hozzám. de nem gondolom, hogy miden velem ellentétes politikus gerinctelen lenne.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 13:31:06

@anonymand:

"Mert nékem, és még sokaknak az országban nem 6, azaz hat értékrendünk van, hanem 1, azaz egy.
Fölsorolásod után bizonyos, hogy fel sem fogod, miről is beszélek"

Nem 6 az.

Nagyjából azt mondhatnám, hogy 2 évnyi kommunistaság és 5 év fasisztaságot leszámítva, egészen 2008-ig liberális voltam, először inkább annak a progresszív verziójában hittem, aztán a konzervatívban.

2008-tól kezdtem szakítani a liberalizmussal, természetesen szigorúan elvi alapon.

Mindig gerinces, hiteles ember voltam.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 13:32:39

@anonymand:

"És átkozottul nem érdekel, hogy mikor, kire szavaztál."

Kár. Mert láttad volna, hogy nem igaz állításod, mely szerint én valamilyen fanatikus Orbán-hívő lennék, aki mindig követi a "nagy vezért".

anonymand 2017.07.26. 15:30:33

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Benned nem lehet csalódni.

"A gondolkodó ember elvei változnak, 2 okból is:
- folyton mindent újragondol, s emiatt sokszor felülbírálja korábbi gondolatait,
- idővel új fejleményeket lát.

Csak a nagyon buta ember nem változik soha." - gondolom, meg vagy győződve, hogy nagyon igazat, nagyon okosat írtál.
El kell, hogy keserítselek.
Igazabb is lenne, okosabb is lenne pl. így:
A gondolkodó ember elvei változhatnak, 2 okból is:
- folyton mindent újragondol, s emiatt akár felülbírálhatja korábbi gondolatait, változtathat véleményén
- idővel új fejleményeket lát.

"Csak a nagyon buta ember nem változik soha." - ha ezzel engem kívánsz minősíteni, én felvállalom, hogy nagyon buta vagyok.
Annak ellenére, hogy mint mindenki, én is változtam az idők folyamán.
Hanem az elveim!
Azok nem!
Hittem és hiszek a demokráciában, demokratikusnak vallottam magam 50 évvel ezelőtt is, meg most is.

"Nekem minden változás oké. Pl. nem gondolom, hogy Gyurcsány gerinctelen lenne, mert komcsiból liberó lett, ahogy Orbán se az, aki liberóból populista lett." - ölég alacsonyra teszed a mércét.
Nem csak alacsonyra, de kissé csúsztatsz ... is.
Odáig rendben levőnek találom fenti (kijavított okosságod alapján), hogy mert Gyurcsányból komcsi múltja ellenére "liberó" demokrata lett, nem gondolod gerinctelennek.
Újragondolta, belátta tévedett, változott.
Csak ezt a kis komcsi intermezzót kifelejted(?) Bonsai Duce pályájából.
Komcsi->liberó (vallásellenes)->(vallásos) elkötelezett "illiberalista". Ráadásul látványosan a hatalom érdekében.
Csak és kizárólag a hatalomért.
Na ez az én értékrendembe nem fér bele, nem tartom elfogadhatónak, és gerinctelen hazudozónak tartom

De bizony 6.
"- nyugatpárti: 1984-ig,
- kommunista: 1984-1985,
- nyugatpárti, progresszív liberális: 1985-1995-ig,
- fasiszta: 1995-1999,
- konzervatív-liberális: 1999-2008,
- populista: 2008-"
Vedd elő a másik kezed is, gondolom nem vagy génhibás, és nincs 6, azaz hat ujjad egy kezeden.

"Mindig gerinces, hiteles ember voltam." - örülök, hogy így ítéled meg magad, és gratulálok mérhetetlen önbizalmadhoz.
Bízzunk benne, hogy mások is hasonló véleménnyel vannak rólad.

"Kár. Mert láttad volna, hogy nem igaz állításod, mely szerint én valamilyen fanatikus Orbán-hívő lennék, aki mindig követi a "nagy vezért"." - cserepes a szám széle, ne röhögtess!
Már évekkel ezelőtt próbáltalak értelmes vitára bírni, nem sikerült.
Soha.
Régóta nem nagyon foglalkozom bejegyzéseiddel rendszerességgel, mert vita híján nincs értelme.
Azon írásokból, amelyeket tőled olvastam, még soha, sehol, semmiféle kritikus szót nem olvastam.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 16:15:14

@anonymand:

"Hittem és hiszek a demokráciában, demokratikusnak vallottam magam 50 évvel ezelőtt is, meg most is."

Ez a te dolgod. De ha tegyük fel holnap arra jutnál, hogy nem jó a demokrácia, akkor gerinctelenné válnál emiatt?

"Csak ezt a kis komcsi intermezzót kifelejted(?) Bonsai Duce pályájából.
Komcsi->liberó (vallásellenes)->(vallásos) elkötelezett "illiberalista". Ráadásul látványosan a hatalom érdekében.
Csak és kizárólag a hatalomért."

Ne viccelj. Ha nem lennének elvei, ma is liberó lenne, úgy a legkönnyebb manapság hatalmon lenni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 16:17:28

@anonymand:

""Mindig gerinces, hiteles ember voltam." - örülök, hogy így ítéled meg magad, és gratulálok mérhetetlen önbizalmadhoz.
Bízzunk benne, hogy mások is hasonló véleménnyel vannak rólad."

Ez nem számít. A tömeg véleménye sose számít, ha a jóról vagy az igazságról van szó. Ezek ugyanis nem demokratikus szavazás eredményei.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.26. 16:18:25

@anonymand:

"Már évekkel ezelőtt próbáltalak értelmes vitára bírni, nem sikerült.
Soha."

Mert nem volt értelmes felvetésed.

"Régóta nem nagyon foglalkozom bejegyzéseiddel rendszerességgel, mert vita híján nincs értelme.
Azon írásokból, amelyeket tőled olvastam, még soha, sehol, semmiféle kritikus szót nem olvastam."

Folyamatosan kritizálom a hatalmasokat.

anonymand 2017.07.27. 03:23:20

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Ha nem lennének elvei, ma is liberó lenne, úgy a legkönnyebb manapság hatalmon lenni."
Ezzel a méretes baromsággal feltetted a koronát a fejedre.
Tudod, azt a csörgősipkásat.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.27. 06:56:42

@anonymand:

Most gondold el: Orbán vagy, s egyetlen célod a pénz.

Mit tennél?
A: ügyesen politizálva megszereznéd a nép támogatását, közben védenéd a nyugat érdekeit, így két oldalról lennél bebiztosítva,
B: ügyesen politizálva megszereznéd a nép támogatását, közben óvatpsan szembefordulnál a nyugattal, így elérve, hogy folyamatosa támadások alatt legyél?

Vajon melyik magatartás a racionális, ha csak a pénz érdekel?

Azaz a következtetés: célja nem a pénz, hanem nyom hagyása a történelemben.

anonymand 2017.07.27. 08:55:42

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Meg voltam győződve róla, hogy nagyobb baromságot sokáig nem leszel képes leírni, mint fentebb.
Belátom tévedtem.

Egyébként pedig nem is értem, hogy miért akarod szavaimat magyarról magyarra ferdíteni.
"Most gondold el: Orbán vagy, s egyetlen célod a pénz.

Mit tennél?
A: ügyesen politizálva megszereznéd a nép támogatását, közben védenéd a nyugat érdekeit, így két oldalról lennél bebiztosítva" ...

Amit írtam:
"Ráadásul látványosan a hatalom érdekében.
Csak és kizárólag a hatalomért." - erre te most miről zagyválsz a "hatalom" helyett?
Az "egyetlen célról"?
És akkor most a méretes ökörséged:
..."ügyesen politizálva megszereznéd a nép támogatását"... - Bonsai Duce soha nem szerezte meg a "nép támogatását"!
A szavazásra jogosultak usque 20-25%-nak bizalmát sikerült hazudságaival elnyerni.
Ez nem a nép, még csak nem is a többség!
..."közben védenéd a nyugat érdekeit"... - Bonsai Duce mást nem tesz, mint támadja Brüsszelt (ezáltal nyugatot), érdekei ellen próbál támadást indítani (az Oroszország elleni szankciók megszüntetést szorgalmazva).

Hülyeséghalmazod kívánod még tetézni, avagy mára beéred ennyivel?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.27. 09:37:09

@anonymand:

Minden politikus hatalmat akar, ez a politika lényeg, azaz ez értelmetlen felvetés.

A kérdés: mire kell egy adott politikusnak ez ahatalom. Aballib általános vélemény szerint Orbánnak arra kell a hatalom, hogy sok pénzt tudjon összeharácsolni. Ha te ezt nem így látod, annak örülök persze.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.27. 09:40:18

@anonymand:

Aki nem megy el szavazni, annak véleménye nem számít eleve, hiszen ezek az emberek passzívak kívánnak maradni. Nem így látod ezt?

Tudod ki az a politiklus, aki a szavazatra jogosultak legnagyobb százalékának szavazatát megszerezte, s tudod mennyi ez a százalék. Ez a százalék 34 %, s Orbán érte el 2010-ben. MINDENKI MÁS kevesebbet kapott, az nem zavar?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.27. 09:41:43

@anonymand:

"Bonsai Duce mást nem tesz, mint támadja Brüsszelt (ezáltal nyugatot), érdekei ellen próbál támadást indítani "

Nekem pont ezért szimpatikus. A 2010 előtti Orbánt nem szerettem sose. Szürke pollitikus volt, aki nem védte a népet.

anonymand 2017.07.27. 21:30:56

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Minden politikus hatalmat akar, ez a politika lényeg"... - ám nem mindegy milyen céllal.
És az meg aztán végképp nem mindegy, hogy a hatalom megszerzése után foggal-körömmel ragaszkodik-é hozzá, hogy olyan törvényeket hozat, amelyek a lehető legnehezebbé teszik leváltását.

"Aki nem megy el szavazni, annak véleménye nem számít eleve, hiszen ezek az emberek passzívak kívánnak maradni. Nem így látod ezt?" - nem, de inkább hallgasd meg, olvasd el, hogy mit mond minderről Kósa efftárs.
A szavazástól való tartózkodás is véleménynyilvánítás.

Erőfeszítés nélkül fokozod a hülyeséget?
""Bonsai Duce mást nem tesz, mint támadja Brüsszelt (ezáltal nyugatot), érdekei ellen próbál támadást indítani "
Nekem pont ezért szimpatikus." - vered a sokévi átlagot.

Ja!
És megfeledkeztél valamivel igazolni kritikus hangvételed (ami szerinted igazolná, hogy nem vagy Fidesz-fan).

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.28. 06:57:59

@anonymand:

""Minden politikus hatalmat akar, ez a politika lényeg"... - ám nem mindegy milyen céllal."

Így igaz. Alapvetően 3 típusú politikus van:
- a pénzért csinálja,
- szeret uralkodni,
- meg akar valami fontosat valósítani.

"És az meg aztán végképp nem mindegy, hogy a hatalom megszerzése után foggal-körömmel ragaszkodik-é hozzá, hogy olyan törvényeket hozat, amelyek a lehető legnehezebbé teszik leváltását."

Így igaz. Mo-on könnyedén leváltható a vezetés 1990 óta. Tulajdonképpen csak több szavazat kell, mint a mindenkori vezető pártja által kapott szavazatszám. Van ennél tisztább helyzet?

""Aki nem megy el szavazni, annak véleménye nem számít eleve, hiszen ezek az emberek passzívak kívánnak maradni. Nem így látod ezt?" - nem, de inkább hallgasd meg, olvasd el, hogy mit mond minderről Kósa efftárs.
A szavazástól való tartózkodás is véleménynyilvánítás."

Ez így igaz, ez a vélemény azt jelenti: nem akarok választani a kínálatból.

"Erőfeszítés nélkül fokozod a hülyeséget?
""Bonsai Duce mást nem tesz, mint támadja Brüsszelt (ezáltal nyugatot), érdekei ellen próbál támadást indítani "
Nekem pont ezért szimpatikus." - vered a sokévi átlagot."

Mo. bajainak oka a nyugati félgyarmati státusz. Így ezen állapot lazítása a kulcs. Ennyi az egész.

"És megfeledkeztél valamivel igazolni kritikus hangvételed (ami szerinted igazolná, hogy nem vagy Fidesz-fan)."

Utálom a Fideszt, ahogy minden más pártot is. A Fideszben csak pár embert tudok mondani, akinek van tehetsége és jó akarata. Én Orbánra szavazok, nem a Fideszre. S Orbán politikájában is látok sok hibát, viszont az alapvonala abszolút helyes.

Te csak arra szavazol. akivel 100 %-ban egyetértesz?

anonymand 2017.07.28. 08:11:37

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Mo-on könnyedén leváltható a vezetés 1990 óta. Tulajdonképpen csak több szavazat kell, mint a mindenkori vezető pártja által kapott szavazatszám. Van ennél tisztább helyzet?" - van.
90 óta a választás a törvények módosítása folytán egyre aránytalanabbá vált (kezdettől aránytalan volt), ezáltal a leválthatóság egyre inkább nehezedett.
"Tulajdonképpen csak több szavazat kell,"... - ez pedig megint ökörség.
2010-ben a Fidesz-KDNP kevesebb szavazatot kapott mint a többiek, oszt mégis kétharmada lett.

"Én Orbánra szavazok"... - nem vagyok meglepődve.

anonymand 2017.07.28. 08:12:53

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

"Mo-on könnyedén leváltható a vezetés 1990 óta. Tulajdonképpen csak több szavazat kell, mint a mindenkori vezető pártja által kapott szavazatszám. Van ennél tisztább helyzet?" - van.
90 óta a választás a törvények módosítása folytán egyre aránytalanabbá vált (kezdettől aránytalan volt), ezáltal a leválthatóság egyre inkább nehezedett.
"Tulajdonképpen csak több szavazat kell,"... - ez pedig megint ökörség.
2010-ben a Fidesz-KDNP kevesebb szavazatot kapott mint a többiek, oszt mégis kétharmada lett.

"Én Orbánra szavazok"... - nem vagyok meglepődve.
Aki gyakrabban váltja nézeteit, mint a fehérneműjét, attól ez természetes.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.28. 09:00:28

@anonymand:

Az aránytalan választási rendszer 1989-ben lett kitalálva, DIREKT lett ilyenre tervezve.

Egyébként mindaddig semmi gond az aránytalansággal, míg átlátható, s míg a több szavazatot kapó nyer. Te milyen gondot látsz ebben?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.28. 09:01:42

@anonymand:

"2010-ben a Fidesz-KDNP kevesebb szavazatot kapott mint a többiek, oszt mégis kétharmada lett"

1. Nem igaz, 52 %-ot kaptak, az többet, mint mindenki más összesen.

2. Nem mindenki mást kell legyőzni egy választáson, hanem az ellenfeleket.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.28. 09:02:18

@anonymand:

""Mo-on könnyedén leváltható a vezetés 1990 óta. Tulajdonképpen csak több szavazat kell, mint a mindenkori vezető pártja által kapott szavazatszám. Van ennél tisztább helyzet?" - van."

Mi az?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.28. 09:03:44

@anonymand:

"Aki gyakrabban váltja nézeteit, mint a fehérneműjét, attól ez természetes."

Ezt már megbeszéltük. Szerinted mindenki gerinctelen, aki nem ugyanazt mondja életed végéig. amire kamaszkorában jutott, minden későbbi változás elfogadhatatlan. De te is tudod, ez egy eléggé sajátos világlátás.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.28. 09:04:23

@anonymand:

""Én Orbánra szavazok"... - nem vagyok meglepődve."

Mindig a legkisebb rosszra szavazok. Mi ezzel a gond?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.28. 09:06:40

@anonymand:

"éppen csak több szavazat kell,"... - ez pedig megint ökörség."

Mi más kell szerinted? Mondjuk jövőre Gyurcsány kap 2,5 millió szavazatot, Orbán meg 2 milliót. Ki fog nyerni?

anonymand 2017.07.28. 14:05:47

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Hazudsz!
"1. Nem igaz, 52 %-ot kaptak, az többet, mint mindenki más összesen."
Fidesz-KDNP 42,86%
MSzP 27,17%
Jobbik 22,38%
LMP 7,62

MSzP 27,17%
Jobbik 22,38%
LMP 7,62
________________________
Mindösszesen 57,17%

A tények ne zavarjanak!

anonymand 2017.07.28. 14:09:14

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Már említettem, 1990 óta, de főképpen 2010 óta, egyre aránytalanabb a választási rendszer.
(amihez pluszban még a külföldi munkavállalók szavazási lehetőségének megnehezítése rátesz egy lapáttal)

anonymand 2017.07.28. 14:25:31

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Fentebbi bejegyzésemben a listás szavazatok összesítését használtam.
Az országos szavazati arányban igaz az 52,73%, ám az összes többi (bár nem haladta meg a Fidesz-KDNP-t) 47,2%, és így lett kétharmada a pártszövetségnek.
Aránytalan!

"Mi más kell szerinted?" - már harmadszor írom le, hogy arányos, vagy legalábbis sokkalta arányosabb választási rendszer.

A Fidesz-KDNP kapott 2 706 292 szavazatot,
a többi összesen 2 426 239-et.
És a Fidesz-KDNP-nek kétharmada lett.
Aránytalan!
A választások nem 2 jelölt közötti döntésről szólnak.
Szerintem.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.28. 14:54:50

@anonymand:

Te a 2014-es adatokat írod, mi meg a 2010-es választásról beszéltünk.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.28. 14:56:30

@anonymand:

A külföldön élők választása KÖNNYÍTVE lett, korábban nem volt leveles szavazás, most pedig van.

Hozzáteszem: én ellenzem a leveles szavazást, mert hatalmas biztonsági kockázatot jelent. Még szerencse, hogy olyan keveen élnek vele, hogy nem számít.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.28. 15:13:36

@anonymand:

A magyar választási rendszer 1990 óta mindig aránytalan volt. Hozzáteszem: korábban is.

1920 előtt csak egyéni választókerületek voltak, azaz a mai angol rendszer. Ami maximálisan aránytalan.

A Horthy korban lett először bevezetve a listás választás, de csak Bp-en és a nagyvárosokban, máshol maradt az egyéni kerület.

Teljesen arányos választási rendszer először 1945-ben volt, csak listás. Persze ennek jelentősége elveszett, hiszen 1949-től már csak egyetlen lista volt, a Népfronté.

Aztán Kádárék a 60-as években visszaállították az I. vh. előtti csak egyéni választókerületes rendszert, de persze jelentősége ennek se volt, mert csak a Népfront állíthatott jelölteket.

Azaz a bölcs emberek a 89-es kerekasztaltárgyalásokon kitalálták: kombináljuk a listás és az egyéni rendszert valahogy, de ne legyen teljes kompenzáció (mint ami a szintén vegyes rendszerű német választási szabályokban van: ott az egyéni helyeket levonják a listásokból, hogy arányosság legyen). Azóta az összes változtatás csak apróság:
- a kerekasztal azt döntötte, legyen 176 egyéni körzet és 176 listás hely, de ezt még az utolsó komcsi parlament átcsinálta: 176 körzet és 210 listás hely, ez maradt egészén 2014-ig, azóta 106 körzet és 93 listás hely,
- 5 % küszöbből lett 4 %-os,
- lehet-e külföldön szavazni?
- lehet-e magyar lakcím nélkül szavazni,
- a kompenzációja módja és mértréke.

Bármennyire is igyekszel, NEM igaz, hogy az aránytalanságot Orbán találta ki. Növelte picit, ez tény, de nem emiatt ne tud nyerni Gyurcsány. Sőt, éppen az aránytalanság miatt lehetne nagyon megverni Orbánt, ha lenne kormányváltó hangulat. Mondjuk Orbán leesik 35 %-ra, akkor 40 %-kal már ballib kétharmad lehetne!

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.28. 15:14:59

@anonymand:

"A választások nem 2 jelölt közötti döntésről szólnak."

Így igaz. Akkor meg miért úgy számolod, hogy egyik oldalon a Fidesz, a másikon meg mindenki más?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.28. 15:19:12

@anonymand:

"már harmadszor írom le, hogy arányos, vagy legalábbis sokkalta arányosabb választási rendszer"

Ha a 2014-es választás abszolút arányos lett volna, akkor se nyertek volna a ballibek. hanem kb. 52 mandátumok lenne a 199-tagú parlamentben. A jelenlegi rendszerben 38 mandátumuk lett. MInkettő édeskevés a kormányzáshoz.

anonymand 2017.07.28. 20:33:00

@maxval a mélyelemző birca:

"Bármennyire is igyekszel, NEM igaz, hogy az aránytalanságot Orbán találta ki." - sehol nem is írtam.
Mivel memóriád gyalázatos ezért idézem saját szavaim:
"90 óta a választás a törvények módosítása folytán egyre aránytalanabbá vált (kezdettől aránytalan volt), ezáltal a leválthatóság egyre inkább nehezedett."
"Már említettem, 1990 óta, de főképpen 2010 óta, egyre aránytalanabb a választási rendszer.
(amihez pluszban még a külföldi munkavállalók szavazási lehetőségének megnehezítése rátesz egy lapáttal)"
Kérlek, ne akarj olyasmit nekem tulajdonítani, amihez semmi közöm.

"Akkor meg miért úgy számolod, hogy egyik oldalon a Fidesz, a másikon meg mindenki más?" - Mert nem látom annak a lehetőségét, hogy "ellenzéki" oldalon megegyezés születhessen az egyetlen jelölt ügyében.

2017.07.29. 07:39:31

@maxval a mélyelemző birca: Birkuci ! Most őszintén, ha anno--soros nem fizette volna az ösztöndijakat, a külföldi tanulmányutakat, nem tartotta volna el a sok sok talpnyaló éhenkórász és seggnyaló munkakerülőt, hol is lennétek ma ? Te például hol lennél ?

Te hol lennél, mit csinálnál ? Hol lenne orsós viktor, a csúti faluszéléről, vagy a nagy és erős--de buta mint a segg--gyökér sziszi rizsabiztos? De lehet sorolni legalább egy hétig a neveket.kovácstól, szájeren keresztül, orsóssal, tompikával folytatva, és a sok sok fizetett ügynökkel tovább sorolva szemezgetni a neveket.

És tudod, felmerül a kérdés, hogy ezek a nagy és hatalmas magyarkodó alkesz, lusta, éhenkórászok , munkakerülők, vajon mit adtak sorosnak azért hogy pénzt kapjanak érte ? Netán a szülöföldjük ellen tettek dolgokat ? Elárulták a hazát és vagy pénzért segitették a "mocskos kapitalista, rendszerellenes , migránsokat pártoló sorost " ?

Nem szeretem sorost, de legalább annyira utálom mindazokat, akik az ő pénzén éltek, akik spiclik voltak, akik jelentgettek és akik akkoriban hős kommunisták, harcos , nagy pártpropagandisták és hozsannákat irók voltak. És mint azokat sem szeretem, akik ma hazudnak, segget nyalnak és többet ártanak az országnak, mint soros --lassan közel 35 éve !.

Igy hát ha javasolni lehet, akkor csendesebben, mert sok a lakáj, sok a seggnyaló és sok a hazug a fideszben is. De mielőtt bármit is írsz, tudd én soha nem kaptam senkitől--még sorostól sem egy lyukas fityinget sem. Igy aztán , ugye nem nagy baj, ha ezeket az egykori" hős partizánokat"--már bocsánat a kifejezésért--de sz@rba sem nézem.

És csak hogy tudd, én nem ismertem apámat, mert kiment '56-ba és meghalni--jött csak haza. Nem kaptunk sehonnan egy fillért sem, Anyukám dolgozott éjjel-nappal, hogy fel tudjon nevelni. Közben havonta egyszer jelentkeznünk kellett a rendőrségen. De a gerincünk az megmaradt, nem lettünk spiclik, besúgók és nem adtuk el pénzért a becsületünket !! Szegények voltunk, de emberek tudtunk maradni, mindig , mindenkor.

Ugye nem haragszol meg érte, hogy a sok hős senkiházi patkányt, nem tekintem sajnos többnek, mint egy nagy darab sz@rkupacnak ?! Mert számomra azok voltak , maradnak és lesznek mindaddig amig élek . Egy gerinctelen, csigagerincű, csúszó mászó , nyálas férgeknek. Ugye ez nem baj ? Vagy talán igen ?!

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.29. 08:06:14

@anonymand:

Ha 0 a teljesen aránytalan rendszer (pl. az angol, amerkai, kanadai) és 9 a teljesen arányos (pl.a holland), akkor a magyar most 4, 2014 előtt meg 5 volt.

Ez a probléma?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.29. 08:07:15

@anonymand:

"Mert nem látom annak a lehetőségét, hogy "ellenzéki" oldalon megegyezés születhessen az egyetlen jelölt ügyében."

Ez legyen az ő bajuk.

De ha van is ilyen jelölt, az se veri meg Orbánt. Nézd a számokat!

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.29. 08:12:45

@jános515:

"Birkuci ! Most őszintén, ha anno--soros nem fizette volna az ösztöndijakat, a külföldi tanulmányutakat, nem tartotta volna el a sok sok talpnyaló éhenkórász és seggnyaló munkakerülőt, hol is lennétek ma ?"

Kire gondolsz konkrétan? A Fidesz-vezetésre? Őket akkor nem csak Soros, hanem az amerikai követség is nyomta. Plusz a liberális médiák jelentős része, ők voltak akkor a fő erő, az SZDSZ tartalékcsapata.

Nem tudom, hány éves vagy. Én 49, s személyesen, felnőttként átéltem mindezt.

Komolyan gondolod, hogy az Orbán ösztöndíja nélkül nem került volna be aFidesz aparlamentbe 1990-ben? Ne viccelj.

"Te például hol lennél ? Te hol lennél, mit csinálnál ?"

Ugyanott, ahol most.

"Hol lenne orsós viktor, a csúti faluszéléről"

Erre már válaszoltam. Nem a Soros-ösztöndíj volt elindítója a karrierjének, hanme az, hogy bátor volt pártot alapítani még 1988-ban, majd megszerezte Amerika támogatását.

"vagy a nagy és erős--de buta mint a segg--gyökér sziszi rizsabiztos? De lehet sorolni legalább egy hétig a neveket.kovácstól, szájeren keresztül, orsóssal, tompikával folytatva, és a sok sok fizetett ügynökkel tovább sorolva szemezgetni a neveket."

Ezek egy része nyilván ma ismeretlen ember lenne, ha nme nyert volna Orbán 2010-ben. De ez minden más párt másod- és harmadvonalbeli embereivel is így van.

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.29. 08:14:35

@jános515:

"vajon mit adtak sorosnak azért hogy pénzt kapjanak érte ? Netán a szülöföldjük ellen tettek dolgokat ? Elárulták a hazát és vagy pénzért segitették a "mocskos kapitalista, rendszerellenes , migránsokat pártoló sorost " ? "

Ugyanazt vallotték akkor, mint Soros.

Az akkori Fidesszel bajod van, a mostani ballibekkel nincs, akik most is Soros kártékony programját támogatják?

maxval a mélyelemző birca · http://bircahang.org 2017.07.29. 08:15:31

@jános515:

"akik akkoriban hős kommunisták, harcos , nagy pártpropagandisták és hozsannákat irók voltak"

A gond az, hogy ez pont a Fidesz-vezetésre nem igaz. Vedd észre!

2017.07.29. 10:45:41

@maxval a mélyelemző birca: Birkuci ! Én egy kicsit idősebb vagyok mint te, és hidd el, nem mesekönyvből és nem elmondásokból tudok dolgokat. Láttam és átéltem . Igy megfelel és hihető ?! Ha éltem '56-ban, akkor nem lehetsz idősebb, ugye ? Vagy rosszul számolok ?

Dehogy lennél te ott ahol vagy, mint ahogyan orsós és munkakerülő bandája sem. Akkor és ott pontosan Simicska volt az ész és hogy azt tették amit tettek, azt pediglen Horváth belügyérnek köszönhették, aki a Stumpf apósa volt. Ő mosta a kakát , mert különben hülyére verték volna orsósékat. És ezt valóban az usa nagykövetsége nagyban finanszirozta a felhajtást.

Hogy nincsenek itt a ballibák ? Hát tudod, az ilyen f@szpörgettyük azt sem érdemlik meg hogy ott legyenek. De ne húzd ki magad, a fityesz sem ! És a volt szdsz ? Hát ahol ilyen alkeszek vannak mint a horn gabika, a párt "esze " és a Kóka-móka , az nem párt, hanem inkább csak kakaóbár ! Ugyanolyan megélhetési képviselők voltak, , mint a többiek, a parlamenti padokból. Nincs kivétel .

Hát gyökér köteles lacától, a hájas bayer zsocától, nagyobb pártpropagandista akkor sem kellett és ma sem kell. Őket felülmúlni nem lehet. Ezt max, csak az ostoba lakájok teszik, akik nyomják a sódert a sok baromságot, mint hülye gyerek a csengőt !De van ilyen a fityfirittyek között, hiszen kovács, az antilop ás a takony, az igazán csoda. Már az hogy nem a zárt osztályon vannak . Vagy a börtönbe. De ami késik az nem múlik !!

De ugye aki az mszmp agit-prop osztályán dolgozott, az aczél elftárs keze alatt, az nem propagandista volt ? " Mesekönyvet irt óvodásoknak és bábjátékot készitett papirból nagycsoportos bölcsiseknek. Kell még valamit mondanom--ezzel kapcsolatban Ildikó " ?

Birkuci ! Ne röhögtess már meg, mert kilyukad a vakbelem !!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.29. 11:16:00

@jános515:

"De ugye aki az mszmp agit-prop osztályán dolgozott, az aczél elftárs keze alatt, az nem propagandista volt ? "

S ott ki dolgozott?

anonymand 2017.07.29. 19:01:09

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes:

Azzal kezdem, hogy eszed ágában nincs bocsánatot kérni azért, mert olyasmit tulajdonítottál nekem, ami nem igaz.
De sebaj!
Tőled ez nem meglepő.
Csak jeleztem.

"Ha 0 a teljesen aránytalan rendszer (pl. az angol, amerkai, kanadai) és 9 a teljesen arányos (pl.a holland), akkor a magyar most 4, 2014 előtt meg 5 volt.

Ez a probléma?" - a probléma az, hogy nem igaz amit írsz, ugyanis az aránytalanság minősítése (osztályzással) önkényesnek tűnik, nem támasztod alá, mert nem is valós.
Az aránytalanság folyvást erősödött az eltelt időben, nyugodtan utána nézhetsz.
Már csak azért is, mert erre a bejegyzésemre választ nem várok.
Ja!
Csak figyelmeztetlek, hogy régen váltottál értékrendet, ideje lenne utánanézned valami olyannak, ami még eddig nem szerepelt bőséges repertoárodban.
Sok szerencsét legújabb elveiddel!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.29. 20:16:29

@anonymand:

Akkor váltok értékrendet, ha ezt szükésgesnek látom.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.29. 20:17:33

@anonymand:

Ha 2014-ben a 2010-es szabályok lettek volna hatályban, esetleg 5 %-os eltérés lett volna az eredményben, erre utaltam.
süti beállítások módosítása