B1 blogcsalád



Orbán megérkezett Brüsszelbe, kezdésként máris belerúgott egyet Macronba: tudatlannak és illetlennek nevezte

2017. június 22. - nickgrabowszki

Személyeskedve, lekezelően nyilatkozott újságíróknak a francia köztársasági elnökről.ovbr.jpg

A 444 tudósítása szerint azt mondta

  • Macron még új fiú az Európai Tanácsban;
  • még nem ismeri ki magát;
  • nem tudja, hogy mit illik és mit nem;

De szerinte Macron kezdte azzal, hogy belerúgott a visegrádi országokba.

Emmanuel Marcon Európa 8 nagy újságjának nyilatkozott az Elysée-palota teraszán az unió csúcsértekezlete előtt. A francia elnök megismételte, hogy a közép- és kelet-európai országoknak tiszteletben kell tartaniuk az uniós alapértékeket, mert az nem megy, hogy egyszerűen szupermarketnek tekintsék Európát. (Bővebben erről itt írtunk.)

Macron kétségtelenül hadat üzent az Orbán-féle illiberalizmusnak, azonban ezt nem személyeskedve, lekezelően tette. Szemben Orbánnak, aki viszont igen: a nemzetközi politikában szokatlan hangnemével

ismét átlépett egy határt,

azzal, hogy tudatlannak és illetlennek nevezte a francia államfőt.

Csak mellesleg: Macron egyáltalán nem újonc a pénzügyi-politikai világ magasabb szféráiban. Befektetési bankár volt, majd a francia államfő tanácsadója, az Elysée-palota főtitkárhelyettese lett.

A második Valls-kormányban két éven át volt gazdasági, ipari és digitálisügyi miniszter. Ebben a minőségében meglehetősen sokat előfordult Brüsszelben, belülről ismeri az európai politikai viszonyokat.

Macron tehát egyáltalán nem új fiú. Ráadásul az sem ő volt, aki tudatlanul és illetlenül viselkedett.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr112613727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.06.23. 14:09:18

@MaxVal BircaMan HJCD: Nekem nincsenek gazdáim csak elveim. Kikérem magamnak, hogy az orbánbirkákhoz hasonlíts.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.06.23. 14:27:17

A Franciákkal vigyázni kell az kétségtelen.

Pl legutóbbi MSZP-SZDSZ kormány annyi közművet adott el Franciaországi állami közmű cégeknek, plussz étkezési uztalványozóknak (Az állam rossz tulajdonos felkiáltással), hogy Medgyessy azon nyomban becsületrendet kapott.

Hogy az emberek kétszer annyi rezsit fizettek ezokból, mint más EU-s országokban az igazán mellékes.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.06.23. 14:28:06

@bluebear:

Magadfajta Gyurcsány csicskák hülyesége senkit nem érdekel.

morph on deer 2017.06.23. 14:30:38

@konrada:
"... jómódból érkezve magára köt egy bombaövet, és mindezt 300 ezer € buktával??"

Ez nem igy működik.
Jómódból érkezve mondjuk beköltözik egy Cinege utcai ingatlanba, és jó kapcsolatokat ápol a szomszédokkal, locsolja a virágokat, és jobb helyekre jár vacsorázni ismert emberekkel, stb.

Aztán amikor szükséges, akkor biztosítja az anyagi fedezetet, logisztikát, fegyvereket, stb., azoknak, akik a gyakorlati cselekmények végrehajtását szervezik. Aztán jönnek még csak a képbe azok a balfaszok, akik felrobbantják magukat, meg ilyesmik.
Ez az a módszer amit valóban használnak/használtak számtalan esetben, világszerte. Ezért nem nagyon van nyoma közvetlen - a terroristákhoz kapcsolható - pénzmozgásnak, mivel a "finanszírozó" már helyben van.
Mit gondolsz, akik a magyar telefonkártyákat ezrével vásárolták fel, azok előtte pénzt váltogattak kilószám?
Vagy kártyával fizettek?
Látod, hogy mire célzok, ugye?
Arra, hogy nyilván volt helyi kapcsolatuk, aki meg tudta oldani gond nélkül, hogy ellássa őket a megfelelő mennyiségű forinttal, ésígytovább.

Tehát ha ennek tükrében nézed a dolgokat, akkor már eléggé más képet fogsz látni.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.06.23. 14:31:58

Szar lehet ma fizetett ballib bérrettegőnek lenni.. :DDD

www.portfolio.hu/gazdasag/ez_a_legujabb_siker_kulfoldon_aradoznak_rolunk.3.254321.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
A világ egyetlen régiójában sem javultak olyan meredeken a növekedési várakozások, mint a kelet-közép-európai térségben - mutat rá a régióról szóló átfogó cikkében a Financial Times.
...

www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/csak_egy_orszagban_dragult_jobban_a_munkaero_az_eu-ban_mint_nalunk.253859.html
Óriásit nőttek a bérköltségek a régióban az elmúlt egy évben, ami jelzi, hogy szép lendületet vett a bérfelzárkózás. Az EU 28 országa közül Magyarországon drágult a második legnagyobb mértékben a munkaerő, csak a románok hagytak le minket, de ők nem is kicsivel.
..

szerintem is 2017.06.23. 14:36:31

@Akhmed Há CIA terrorista:
Valóban nem biztos hogy Macron sokáig húzza, hónapja talán már nincsenek is.
Nagyon gyűlnek körülötte a fekete felhők, négy hét alatt már a negyedk minisztere kénytelen lemondani, korrupció miatt és már az ötödik is felkészülési szakban van.

2017.06.23. 14:37:16

@Pop40: kb. pont nem bárhol, hanem kb. pont politikai szervezeteknél.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.06.23. 14:38:49

@morph on deer:

A statisztika azt mutatja, hogy egy darab terrorista se jött letelepedési kötvénnyel ezidáig.

Viszont többen is jöttek magukat menekültnek hazudva, papírok nélkül, laposkúszásban a zöldhatáron.

Ha az MSZP-s kerítés lebontó hazaárulókon múlna, akkor még többen jönnének az EU-ban, és jóval többen hozzánk.

Szerencse hogy nem rajtuk múlik.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.06.23. 14:41:01

@szerintem is:

A Franciáknál már annyi a muszlim migráns, hogy ott már értelmes jelöltnek, aki az EU valódi érdekeit képes képviselni, nem sok esélye van.
Legfeljebb akkor, ha az összes francia egyként áll a jelölt mögé.

De a Soros féle aktív agymosással karöltve a muszlimok támogatásával nincs erre semmi esély.

Fraciaország elbukott.

2017.06.23. 14:41:37

@Geza vagyok: én is nagyon remélem.

2017.06.23. 14:43:49

@konrada: nemcsak az a baj, hogy kevés a szólni tudó, hanem az, hogy nem elég szólni, be is kell bizonyítani

Hari Seldon 2 2017.06.23. 14:47:53

@Drednaught:
Végülis nekem mindegy, hogy mi lesz Orbánnal, nem ott élek.
Az viszont várható, hogy az elnök előb utóbb helyre rakja.

Hari Seldon 2 2017.06.23. 14:52:40

@aleksz róz:
Aha, a Peugeotnak 14%-ban az állam a részvényese. Illetve a legnagyobb részvényese. Megoldható egy kis tőkeemelés, és cserébe a cég elkezd ilyenen gondolkodni.
Nálunk nagy hagyománya van az aktív állami szerepvállalásnak a gazdaságban.
(Bár most Macron éppen csökkenteni akarja ezt)

2017.06.23. 14:58:51

@Legeslegalja: És tudod miért, mert a képzett munkaerő elhagyta kis hazánkat, a maradék meg válogathat a munkák között.
Most szerencséje van aki maradt, ha szerencsének mondható az, ha egy orvos a kórház után még 2 másik mellékállásban (12-14 óra/nap, 6 nap/hét) dolgozik és így keresi meg a bruttó 3000 eurót. Ugyanezért a hazát elhagyó, nyomorult, szégyenben élő orvoskollégának 6 óra/nap 5 nap/hét munkával bruttó 9000 euró a bére.
Ennyi a szégyen ára. Vagy lehet, hogy az a szégyen, hogy az itthoni keres ennyit?

metax 2017.06.23. 14:59:25

Orbán megérkezett Brüsszelbe, kezdésként máris pofán lett baszva.

szerintem is 2017.06.23. 15:14:15

@metax:
Tényleg?
Te már a népköltészetnél tartasz :)
Mert akkor miért azon keseregtek itt, hogy az Orbán kapásból pofán baszta a franciát és hogy ez hű de micsoda bunkóság volt?

metax 2017.06.23. 15:23:26

@szerintem is: Ki kesereg itt min? Hogy Orbán mit csinált kivel?

2017.06.23. 15:23:41

@Hari Seldon 2: és ettől a 14%-tól még nem változik meg a helyzet, nem az állam irányítja a nagy gazdasági szereplőket. ostobaság ezt gondolni.
te arra vágysz, hogy hátha valahogy elkezdik szívatni orbánt a nagy gazdasági szereplők, mert bizonyos politikusoknak nem tetszik, hogy orbán nem akarja etetni a migriket és csúnyát mondott sorosra, de ez a vágyad elnyomja a realitásérzékedet.

morph on deer 2017.06.23. 15:29:35

@Legeslegalja:
"A statisztika azt mutatja, hogy egy darab terrorista se jött letelepedési kötvénnyel ezidáig."

A statisztika, mi..?
De jó!
Akkor meg vagyunk mentve!

Ez a te statistikád volt egyébként, vagy a viktoré?
Nem mintha a lényeg szempontjából ez valamit is számítana, csak kiváncsi vagyok. :)
Azért jó, hogy ennyire képben vagytok, mert most képzeld el, ha nem így lenne..!
Atyaég...

Hari Seldon 2 2017.06.23. 15:37:37

@aleksz róz:
Nekem nincs vágyam Magyarországgal vagy Orbánnal kapcsolatban. Nekem Macron az elnököm miután itt élek. És igen, bőven van beleszólésa a kormánynak a francia vállalatokba. (sokkal inkább mint mondjuk a németeknél)
Emlékeztetlek például arra, hogy 2015 őszén volt egy nagy vita Renault és a Nissan között, hogy ők is akartak volna szavazati jogot a Renaultban (merthogy csak 15%-uk van a 44%-al szemben), akkor pont Macron vezette gazdasági vezetés gyorsan vett 4% részvényt, hogy ne tudjon a Nissan elérni semmit, és továbbra is lényegében irányítsanak a 50%-os szavazati joggal.
Szóval nagyon is aktívan lépnek be a gazdaságba. (ellentétben mint mondtam a németekkel de főleg az angolszászokkal) Nem vagyon biztos benne, hogyha a francia munkanélküléség csökkentése a cél, nem az lesz a legegyszerűbb, hogy cserébe egy kis tőkeinjekcióért "közelebb viszik a gyártást" az autó összeszereléshez.
Na de nagyon elkanyarodtam a témától.

morph on deer 2017.06.23. 15:49:57

@Legeslegalja:
"A világ egyetlen régiójában sem javultak olyan meredeken a növekedési várakozások, mint a kelet-közép-európai térségben"

A növekedési VÁRAKOZÁSOK nőttek!
Mert ahol ugye nincs igazán teljesítmény, ott legfeljebb VÁRNI lehet, hogy majd talán lesz!
És mivel ebben a térségben még bőven van minek növekednie - most nem a miniszterelnökre gondoltam - és mivel az elvárások egyre nagyobbak, az ösztönzés/késztetés/kényszer egyre nő, így aztán a VÁRAKOZÁS is nő!

Ez erről szól.
Ahol például már ötven éve is működött a "jóléti állam", ott már ugye nincs annyi "fejlődni" való, mint ahol az imént kezdték. Ezért létezik az úgynevezett "fejlődő" országok katagória - a fejlett országokhoz viszonyítva.
Welcome to reality!

Hozzászólok 2017.06.23. 15:50:49

@Pop40: - szerintem nézzen utána valóban javult-e a Nyugat-Európába irányuló kereskedelmi mérlegünk.
Valóban tudunk exportálni? Sokra mentünk azzal hogy megnyitották a piacukat? Vagy úgyse tudunk eladni a szubvenciókkal támogatott mezőgazdaságú országokba? És közben hirtelen elkezdtünk sokat importálni a sok támogatásból persze (részben) ...

Hozzászólok 2017.06.23. 15:56:56

"Macron tehát egyáltalán nem új fiú. Ráadásul az sem ő volt, aki tudatlanul és illetlenül viselkedett."

dehogynem. most került hatalomra. fiatalabb mint általában szoktak lenni az államfők. saját országán belül is negatív meglepetést okozott a kormánya tagjainak kiválasztásával. Már a többedik minisztere keveredik botrányba, és kényszerül lemondani
ÉS sugárzik róla a francia felsőbbrendűség és arrogancia - különösen felénk. Be is szólt. Nem személyeskedve - hanem egész Magyaroszágnak.
De hát ez a cikkíró szerint oké.

gmihaly621 2017.06.23. 16:08:39

Meg is érdemelte az a pökhendi gall zsúrpubi.

2017.06.23. 16:12:50

@Hari Seldon 2: nyilván nem én irányom azt, aki engem engem irányít... de lehetnek kivételes ellenpéldák :D pont nem ismerem a psa részletes tulajdonosi szerkezetét, sem a renault-nissan vitát

amúgy nem rosszak a példák, de szerintem van egy alapvető hiba az általad állított párhuzamokban, ha a célokat és a megvalósításuk irányába tett lépéseket tekintjük
(szerintem egy orbán csúnyát mondottra nem fog következni irracionális gazdasági lépés)

azon meg el lehetne vitatkozgatni, hogy mit jelent a pénzügyi-gazdasági szereplők által irányított politikusok "belépése" a gazdaságba...
(nálam ez egyértelműen azt jelenti, hogy a pénzügyi-gazdasági szereplők irányítják gazdaságpolitikát.)

szdan 2017.06.23. 16:33:08

Nagyon jól tette, én is belerúgtam volna! Kár hogy ide nem dugja azt a nyámnyila nyúlberger pofáját ez a macaróni... Brüsszelig meg nem megyek el érte.
De valóban illetlenség, hogyha már ott járt Viktor, miért nem üdvözölte azt a parókás aszottmajom nagymamáját - bocs, feleségét is...

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2017.06.23. 16:44:06

@Hari Seldon 2: A franciák mindig is lazák voltak, mint a sezlonyrugó. Elég csak megnézni egy francia filmet. Orr bán meg görcsöljön, remegjen ki nem szarja le. Hátha egyszer infarktust vagy agyvérzést kap és végre megszabadulunk tőle.

Hari Seldon 2 2017.06.23. 16:55:31

@Hozzászólok:
Itt legalább lemondanak, ha botrányba keveredik. Magyarországon ez hogy van?

A Momentum kiütötte orbánt 2017.06.23. 17:07:24

@Legeslegalja: "A Franciákkal vigyázni kell az kétségtelen.
Pl legutóbbi MSZP-SZDSZ kormány annyi közművet adott el Franciaországi állami közmű cégeknek, "

te segghülye kretén fidióta csimbók, Tolvajbán gazdid meg mindent eladott az OROSZOKNAK: Paksot, az azonnal tönkrement metró felújítast, magyar állampolgárságot, meg mindent amit csak lehet. Magyarországot az oroszok adósrabszolgájává tette 10 milliárd eurós hitellel.Sebaj,majd a szintén degenerált unokáid fogják ezt nyögni akik csak selejtek lennének Nyugaton ezért maradnak Orbanisztánban, míg az értelmesebb 1-2 milliója addigra már rég lelépett.

bontottcsirke 2017.06.23. 17:25:10

Disznópásztortól mit vársz?
Zsebrebaszott kéz, érettségi öltöny, de szalonna meg kolbász az legyen.

postumus mumus 2017.06.23. 17:31:39

Macronnak úgy kellett volna fogadnia ezt az orr bán nevezetű ősembert, mint ahogy Zidane honorálta Materazzi szavait a 2006-os foci VB döntőben. Egyszerűen le kellett volna fejelni, még ha bukik is. Nehogymár egy 13 éves EU tag ország kis csitri senkiházyja nevezze ficsúrnak az 50 éves matuzsálem EU alapító tag Franciaország elnökét. Az agyam eldobom ettől a csuti gecitől. Ez nem ismer se illemet, se tiszteletet. Nehogymár ő ugasson bele abba mit csinál az EU alapító. Ő csak egy szükséges rossz, amit egy pillanat alatt kibasznak, ha sokat pattog. Aztán csatlakozhat a FÁK-hoz ez az őstulok, vadbunkó, ha az a vágya.

Indriq 2017.06.23. 17:37:54

@delphinus: valszeg a valaha élt legnagyobb humorista lehetsz, ha az origora hivatkozva akarsz valamit állítani. :)

postumus mumus 2017.06.23. 17:39:34

Én egy szotyi pofánköpéssel üdvözöltem volna orbán uraságot, azt úgyis szereti. És a hátsó farzsebébe dugtam volna a kislábujját. Sajnos a két elülsőt már elfoglalták az elülső mancsai, így oda nem is próbálkoznék. Ja, és megérkezésekor adnék neki egy szobalétrát, hogy lássam a fejét, mit sunnyog és vigyorog.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.23. 18:32:22

@bluebear:

Akkor csak véletlen, hogy mindig mindenben egyetértesz az éppen hivatalos ballib álláspontból, makákóm...

Pop40 2017.06.23. 18:44:05

@Hozzászólok:

Eladni azt lehet, amire kereslet van. Arról meg nem az eu tehet, hogy a fideszes maffia közpénzből felhizlalt oligarchái sehol az égvilágon nem rúgnak labdába, csak a magyar közbeszerzéseken, mikor a haverjuk a miniszterelnök.

Ott van az észt példa, akkorát fejlődtek, mint a fene. Igaz, ott nem egy mocskos tolvaj a miniszterelnök, mint itt, aki csak pofázni tud az erős országról, és közben mindent szétrombol, oktatástól az eü-ig, ami valóban erőssé tenne egy országot.
Ott nem pofáztak róla, ott megcsinálták. Nem is plakátokon kell követelniük, hogy tiszteljék őket, mint Szarbánnak.

delphinus 2017.06.23. 18:54:39

@Indriq: Ne irigykedj, te a legtehetségesebb gyorsfutóvá válhatsz, ha az iszlám kezelésbe vesz. :)

delphinus 2017.06.23. 19:00:15

Elmúlt a középkor, az összeírások és még sokminden más, te meg még mindig nem mersz kilépni a világosra csirke? Tanulj többet a csirketársaidtól, mielőtt végképpen megvakulsz.

Hozzászólok 2017.06.23. 19:08:05

@Pop40: "szarbán"
Hát ön személyesen nagyon utálja őt, ez látszik.
Nem látom azonban, hogy a momentum nem fog-e még nagyobb kárt okozni a határok kinyitásával, vagy hogy a gyurcsány botka csapat majd tuti kevesebbet fog lopni és szintén nem nyitja ki a határokat. az lmp se nagyon jeleskedik: semmi határozott fellépést nem látok olyan ötletek ellen, hogy egész szír falvakat hozzanak létre Magyarország területén...

Szerintem megfontoltan kell dönteni.
Egyetértek a hülyeségek (stadion építés) a lopások, a mutyik ellen fel kell emelni a szót. De amíg egyetlen ellenzéki párt nem áll ki a magyar határok védelmében, és a magyar lakosság összetételének megváltoztatása ellen, addig nagyon sokan Orbánra fognak szavazni. Én is.

Hozzászólok 2017.06.23. 19:09:54

@postumus mumus: a pofozkodó eu fönöktől is ugyanígy eldobtad az agyad?
ezekkel a válogatott szavakkal?

Hozzászólok 2017.06.23. 19:12:06

@morph on deer: Ha ennyire odavagy a nagy nyugati okosságért. menjél akkor ki Párizsba lakni, vagy még jobbat mondok, menjél Brüsszelbe - a molenbeek negyedben biztosan van olcsó lakás.

Hari Seldon 2 2017.06.23. 19:37:07

@delphinus:
Előbb már írtam: Itt legalább van konzekvenciája. Lemond a miniszter. Tudniillik, demokráciákban ez így működik.
Nálatok mi van? Lassan mindenki a gázszerelő szolgája lesz, annyit lopott, hogy mindenkit ő foglalkoztat.

Hari Seldon 2 2017.06.23. 19:42:54

@Hozzászólok:
Ennél a jelenlegi maffiánál ami nálatok van, ha véletlenszerűen kiválasztok 200 embert a csillagból sorsolással, azok sem lopnak többet.

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.23. 19:43:42

@Hozzászólok:" De amíg egyetlen ellenzéki párt nem áll ki a magyar határok védelmében, és a magyar lakosság összetételének megváltoztatása ellen, addig nagyon sokan Orbánra fognak szavazni. Én is."

Gratula, elég szép nagy népnemzeti agyagedény van a nyakadon.

Ki hozott be sok arabot, afrikait stb. családostól, pereputtyostól? Netán az Or bán és csapata a jó nagy kamattal visszaadandó letelepedési kötvénnyel? Ki is látta ennek hasznát? Nehogy azt mondt, hogy az ország, vagy a nép, mert max a Rogánék haveri köre, akik egyedüliként árulhatták a betelepedést. Szóval ki is áll ki a magyar lakosság összetételének megváltoztatása ellen?

Hari Seldon 2 2017.06.23. 19:46:19

@Hozzászólok:
Hát Párizsban azért vannak egész jó helyek.
Csak megjegyzem.
Annyi, hogy tudni kell, hogy melyik külvárosba ne menjél, egy kis helyismeret.
(Mert Pesten nincsenek olyan kerületek, amit érdemes elkerülni, igaz?)

Hozzászólok 2017.06.23. 19:49:16

@Hari Seldon 2: Hát csak jegyezd is meg: olyan helyek ahova csador nélkül nem mehetsz be mert lekurváznak szerencsére nincs és ne is legyen.

Hozzászólok 2017.06.23. 19:51:00

"Ki hozott be sok arabot, afrikait stb. családostól, pereputtyostól? Netán az Or bán és csapata a jó nagy kamattal visszaadandó letelepedési kötvénnyel? "

Ja és hányan sátoroznak a közülük a híd alatt, hogy a lányod ne mehessen már délután 5 kor egyedül haza a metrótól?

Hozzászólok 2017.06.23. 19:52:56

@Hari Seldon 2: szóval te kintről uszítasz?
Talán haza szándékozol jönni?
Ne tedd kérlek.

Consuela NO NO 2017.06.23. 19:53:41

Macron úr lefeküdt ovinak :))

eu-s szolidaritás meg alapértékek: "A francia szakszervezetek kézzel-lábbal tiltakoznak ellene, hogy román, magyar, lengyel és más, a mi régiónkban működő építőipari cégek elhappolják a franciák elől a építkezési projekteket, mert olcsóbban elvégzik a munkát, mint a francia vállalatok."

index.hu/kulfold/eurologus/2017/06/23/a_menekult-ugyet_nem_nezi_el_nekunk_macron_es_merkel_sem/

Hozzászólok 2017.06.23. 19:54:46

@látjátok feleim szümtükkel: PS kiegészítés a vitakultúrához:
"agyagedény"
viccesnek találod?
ennyi telik - hogy ismeretlenül leköcsögözöl? És ilyen frappánsan ráadásul...
Ettől lesz tán igazad?

ember100 2017.06.23. 20:07:24

meszena:
Helló !

Ez a Sorosozás valami új divat?
Gondolom még nem mondta senki, hogy a magyar külpolitika már a Kádár korszak második felében arra törekedett, hogy a környező jelentősebb országokkal jó viszonyt ápoljon. Még a nyugatiakkal is. Ma ez a vonal folytatódik, amikor a magyar külpolitika nem állt be Putynt gyalázni. ha jól emlékszem a balliberális korszakban is ezt a kiegyensúlyozott külpolitikai vonalat vitték.
Akkor most a vezíred Kádárhoz hasonlítod ?

Azt azért tudod hogy VAGY nyugat Vagy kelet nem lehet egy seggel két lovat megülni :)
Ugye tudod mi az a NATO , EU hát az NEM kelet .
Mert ugye most egyértelmű a keleti "nyitás" ami kimerül Putyin seggének nyalásából amit a vezíred tesz .

morph on deer 2017.06.23. 20:09:18

@Hozzászólok:
"Brüsszelbe - a molenbeek negyedben biztosan van olcsó lakás."

Kösz, hogy így törődsz a pénzügyeimmel, de az élet úgy hozta, hogy nem vagyok rászorulva erre a megoldásra!

Azért a javaslatodnak van megfontolásra érdemes része is: Brüsszel legalább nincs teleplakátolva az orbáni faszságokkal, ráadásul azt hiszem, sikerült megállítani, mert mostanában meg sem mozdul!
Ott áll, mint a cövek, ha hiszed, ha nem!
Biztosan orbánnak köszöhető ez is :)))

morph on deer 2017.06.23. 20:12:37

@Consuela NO NO:
"Macron úr lefeküdt ovinak :))"

Hánykor ébredsz, mikor szóljak?

Hari Seldon 2 2017.06.23. 20:15:11

@Hozzászólok:
Te aztán tudod mi van itt. Melyik francia lapot olvasod?

morph on deer 2017.06.23. 20:16:11

@Hozzászólok:
"a lányod ne mehessen már délután 5 kor egyedül haza a metrótól?"

Ó, hát ez nem gond!
Van pár szír barátja, akik megvédik a részeg magyarok zaklatásától!
Tudod ők nem isznak, mert muszlimok..!

Hari Seldon 2 2017.06.23. 20:22:30

@Hozzászólok:
Ó én nem megyek Magyarországra.
Másrészt, ahogy mondtam, van lehetőség az EU közponjában már egy ideje téma ez, hogy feltételekkel adják meg a támogatást. Mit gondolsz kinek lesz nagyobb befolyása a témában Macronnak vagy Orbánnak?
www.portfolio.hu/unios_forrasok/gazdasagfejlesztes/kiszivargott_a_brusszeli_anyag_ami_almatlan_ejszakakat_okozhat_obaneknak.254621.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
És nem lesz itt megállás. Szépen lassan a németek ugyanazt mondják mint Macron. Nagyon felértékelődött Trump óta, aki a németekkel lassan gazdasági háborút kezd. Az UK kiválásval Franciaország az egyedüli atomhatalom az EU-ban, sőt így relatív súlya még nőtt is. Plusz az EU fővárosa a francia nyelvű Brüsszelben van, nagyon erős lobbierővel. - De persze próbálkozni lehet. Csak hajrá.

Hozzászólok 2017.06.23. 20:22:52

semelyiket nem olvasom - de ezt biztos tudod, csak valami tutit akartál kérdezni.

Te valószínűleg férfi vagy és nem érzed át hogy nincs az a plakátszöveg amit ne viselnék el, csakhogy NE lehessen Magyarországon olyan hír, hogy arab fiúk összevertek és megerőszakoltak egy 18 éves lányt - csak azért mert francia.
Neked ott sem kell félned ettől.

Maradj szépen ott ahol vagy, és legyél nagyon elégedett magaddal. De ne írogass haza. Ha nem vagy itt, ne szólj bele.
És tök uncsi már hogy Brüsszel áll mint a cövek. Lehet hogy nem sokáig... Mert a sok nagyokos azzal foglalkozik hogy Orbán paraszt-e és ha igen akkor vajon mekkora. Ahelyett hogy a saját országuk közbiztonságával foglalkoznának.

És azt a hírt olvastad-e hogy kijött a német statisztika: büszkén jelentik hogy 12 ezer bevándorló már állást talált. Csak az a baj hogy 1,3 mio ment oda. És azokat mind el kell tartani valakinek. Sebaj, majd a hozzád hasonló ügyes és okos magyarok dolgoznak rájuk.

Hozzászólok 2017.06.23. 20:34:15

@Hari Seldon 2:
Erre is válaszolok azért.
Nekem személy szerint elegem van abból, hogy beszarjak a naaaaagy nyugati gazdasági hatalmak előtt, mert hogy ők olyan okosak és gazdagok. Én is okos vagyok. És szerintem ők elrontották a migrációval nagyon a dolgot. A franciák ráadásul már réges rég. Csak a gazdasági folyamatok lassúak. Egy nagy gazdasági hatalom elszegényedése nem öt perc, hanem sok év. Előbb még lehet kapálózni, elszipkázni értelmes embereket (pl Téged) a dicsőség (pénz) fényével szegényebb országokból, de hosszú távon ez nem fenntartható.

A suliban se úgy volt hogy ha futottál a menő srácok és menő lányok után, és nyaliztál, akkor sokra becsültek volna. Az életben is így van. Ha nyalizol nekik akkor is a legjobb ami történhet veled, hogy kihasználnak.

Te elmentél, legalább annyit tegyél meg hogy nem fikázod Magyarországot. Persze haza is lehet jönni, lehet politizálni, civil szervezetet létrehozni stb. Meg kiereszteni a dühödet egy kommentben. Meg esetleg színesre festeni a Facebook fotódat a következő terror támadás után.

Erikson 2017.06.23. 20:37:45

Matteo Renzi is ekkora mellénnyel kezdte mint Macron.Emlékeztek?És arra emlékeztek hogy mit mondott neki a mi Viktorunk? Azt hogy , majd meglátjuk hol leszel te négy év mulva és hol leszek én! Most Macron vette fel a nagymellényt és kivont karddal rohangál Bruxelles-ben. Nem fogadnék Orbán ellen (nem azért mert szeretem Viktort, hanem ) mert sokkal nagyobb a támogatottsága Mo.-on mint Macronnak a Francosföldön. A sok hüje korrupcio hisztisnek meg azt üzenem hogy ez a cikk nem a korrupcióról szól!! Valóban hatalmas a korrupció a Fidesz-nél de ez most pont nem arról szól! Hanem arról hogy a csigazabálónak nem tetszik hogy egy népnek olyan vezére van akivel a népe többsége egyetért EBBEN A TÉMÁBAN , és nem tudja megbuktatni. Kiváncsi vagyok hogy meddig lesz rajta Renzi mellénye !?

Hozzászólok 2017.06.23. 20:38:24

@morph on deer:
"Van pár szír barátja, akik megvédik a részeg magyarok zaklatásától!
Tudod ők nem isznak, mert muszlimok..! "

Hát ha szír barátai vannak, akkor ugye minden rendben. Örülök hogy nyugodt vagy.

Hozzászólok 2017.06.23. 20:42:54

@morph on deer:
ps: szerintem nincs lányod, különben nem lenne kedved viccelődni ezzel. nekem van.

Hozzászólok 2017.06.23. 20:57:57

@teéjesenmindegy: "Oké. Nagyobbak. Sokan vannak. Van több pénzük, remek gazdaságuk, hatodikak meg tizedikek. Oké. Legyen így.
Akkor bazmeg érveljen ezzel. Ő az erősebb, az van amit ő mond. Pont. Ne nyekeregjen demokráciáról, szabadságról meg egyenlőségről. Bassza meg, mondja ki, hogy vagy az van ami neki tetszik, vagy megöl, beszánt sóval, amit akar. A faszért alakoskodik, meg játssza az eszét, papol mindenféle marhaságról...."

ott a pont. :-)
Mellesleg szerintem beleszegényednek a migrációba pár év alatt.

morph on deer 2017.06.23. 21:02:47

@Hozzászólok:
"Orbán paraszt-e és ha igen akkor vajon mekkora."

Még keresik a megfelelő mértékegységet, hogy hűen reprezentálhassa a nagy embert..! Mert maga a tény nem kérdés.

Gondolkozz inkább!
Eddig még csak magyar suttyók estek neki magyar nőknek Magyarországon!

Eddig még csak magyar "terroristák" lőttek rendőrt, robbantottak, stb.

Aki akár az életéért, akár a megélhetéséért fut, az nem azzal kezdi, hogy gyilkol meg robbantgat!
Biztosan nem!

Addig a pontig el kell vinni a menekülőket, (nem vagyok hajlandó elemezni a szokásos propagandadumát a "biztonságos" országról!), hogy a befogadó ország ellen forduljanak, vagy így, vagy úgy!

Tapasztalatom szerint tisztességes viszonyulás/bánásmód esetén a világon semmivel sem "veszélyesebb" egy bevándorló/migráns/menekült, mint te vagy én. Aki mást mond, annak sok tapasztalata biztosan nincs.

A kérdés emberiességi oldalát fel sem hoztam.
Mondjuk nem mintha lenne értelme egy szociopata döntéshozó esetében emberségről beszélni, de talán csak akad még valaki, aki érti a szót..?

Ami biztos: civilizált emberi és európai normák szerint nem elfogadható az orbáni álláspont!
Innentől lehet hovatkozni az "etnikai homogenitás" nevű - egyébként színtuszta náci - vezérelvre, de mindez ettől még nem lesz "helyes" hozzáállás.
Persze, lehet orbánnal egyetérteni, meg lobogtatni a nemzeti zászlót mindjárt a szögesdrót mellett, de ez akkor is az matad, ami.

Gerinces magyar ember meg vállalja a döntésével járó felelősséget, valamint az esetleges következményeket, nem?

Természetesen nem orbánra gondoltam - hiszen gerinces magyar emberről beszéltem - hanem mint te meg én!
A sunyiság nem volt egy igazi "magyar" tulajdonság az orbán előtti időkben, és remélem, hogy hamarosan megint kikopik a köztudatból, mint a magyarok jellemzője, amint nem orbánnak hívják az "első számú" magyart :)

Hari Seldon 2 2017.06.23. 21:05:11

@Hozzászólok:
Ó, én nem megyek haza, miután itt vagyok haza.
A téma meg azért van, mert az ÉN elnökömről szól, ezért szólok hozzá.
Már 1000 éve temetik a nyugatot, folymataosan megideologizálva mingig más okokat kitalálva, asztán csak nem jön el ez a vég.
Még te is várhatsz egy darabig, amíg ez lesz.

taga20 2017.06.23. 21:06:36

@Hozzászólok: szégyen amit fityeszgecik toltok.

egy kibaszott szar alak vagy komám!

morph on deer 2017.06.23. 21:09:46

@Hozzászólok:
Hogyne lenne!
Igaz, már jó ideje nem kiskorú, sőt!
(Nem örülne, ha kibeszélném, hogy elmúlt negyven, szóval nem is mondom!)

Szír arátai is vannak, de nem bulizni jár velük, hanem konferenciákra, legalább is egyikükkel.

Persze hogy vicceltem - vagy próbáltam viccelni - de a többi az igaz!
Több félnivalód van a suttyó hazánkfiától, még mindig!

Hari Seldon 2 2017.06.23. 21:10:13

@Hozzászólok:
Szerinted. - Maradjunk annyiban, hogy tényleg erről van szó, hogy szerinted.
Hogy gőzöd sincs a francia demográfia viszonyokról, hogy nem olvastál helyi elemzéseket, azt biztosra veszem.
Tisztában vagy vele, hogy nálunk nagyjából kétszer annyi muszlim hagy fel a vallásával mint keresztény?
(jó persze az ami marad, egyre elszántabb, de ez már csak velejárója annak, ha egy csoportban a mérsékeltebbek "leszakadnak" akkor a maradók között a fanatikusok aránya magasabb)

morph on deer 2017.06.23. 21:16:59

@Erikson:
"Azt hogy , majd meglátjuk hol leszel te négy év mulva és hol leszek én!"

Hány éve is mondta ezt a 'ti' viktorotok?

Csak mert Renzi tavaly mondott le - mert ugyanúgy nem jött be neki a népszavazás, mint orbánnak, csak a Renzi férfi, és vállalta a következményeket - és még bőven van ideje!
Csak mondom, hogy kegyen némi fogalmad a valóságról is - a felcsúti próféta igehirdetésen túlmenően is.

csakférfi 2017.06.23. 21:17:58

@morph on deer:
Gerinces magyar ember meg vállalja a döntésével járó felelősséget, valamint az esetleges következményeket, nem?

Jól gondolkozol. Egész reális az eszmefuttstásod.
Komolyan. Megne sértődj.
:)
Ujabban az öszinte dicséretnek sem mernek örülni itten his hazánban.
Köszönjük meg "pártunk és kormányunk" retorikájának.

Hozzászólok 2017.06.23. 21:43:54

@morph on deer: "Ami biztos: civilizált emberi és európai normák szerint nem elfogadható az orbáni álláspont!"

civillizáltan és európai normák szerint fog elkezdődni a polgárháború nyugat európában. Lásd londoni angol, aki meg a muszlimokba hajtott bele.

Eltérően értékeljük a veszélyt. Te ezt nem érzed veszélyesnek, én igen. Pl van aki szerint a motorozás biztonságos - van aki szerint nem.

De ha egyszer demokrácia van akkor fogadjuk el, hogy Magyarország nem szeretne befogadni menekülteket. Mert mi ezt veszélyforrásnak látjuk, még ha mások nem is látják annak. És ez nem tájékoztatás kérdése, mert a hírek tényei tények, megtörténtek. Lehet bagatellizálni, hogy "pesten is vannak olyan kerületek", meg "magyar részeg suttyók is vannak" Stb. De mégsem ugyanolyan az mint a kölni szilveszter volt.

Lehet felcsúti prófétázni, de amíg az ellenzék semmi normális programot nem tud felmutatni, a vegyük vissza, meg a váltsuk le stb-n kívül azok az emberek aki a népszavazásra elmentek nemet mondani, azok mind Orbánra fognak szavazni.

Hozzászólok 2017.06.23. 21:55:34

@Hari Seldon 2: "az ami marad, egyre elszántabb, de ez már csak velejárója annak...."
áá, akkor tényleg nem is számít. Ez csak a velejárója. Értem.

"Tisztában vagy vele, hogy nálunk nagyjából kétszer annyi muszlim hagy fel a vallásával mint keresztény? "
tehát ez most jó? Túl kevés keresztény hagy fel a vallásával?

Egyébként tényleg nem olvastam helyi elemzéseket. Elmondod, hogy az van bennük, hogy a börtönökben nagyobb az első másod harmadgenerációs bevándorló arány, mint a francia. Vagy hogy az iskolai végzettségnél hogy alakul. Milyen az arány a munkanélküliek között. Több a tőzsgyökeres francia? És hány gyerek születik? Ott van statisztika, hogy több születik-e a bevándorló családokban?

Na nem baj, örülök, hogy szeretsz ott lakni és hogy szimpi neked az új elnök. Nekem nem túl szimpi Orbán, de hát itt születtem, ezt az országot szeretem.

taga20 2017.06.23. 22:12:12

@Hozzászólok: "Nekem nem túl szimpi Orbán"

ez azé durva volt részedről!:))

Hari Seldon 2 2017.06.23. 22:12:37

@Hozzászólok: Hát nem éppen ezek amiket mondasz. Legalábbisnem ez a lényeg. A lényeg, hogy sok muzulmán tér ki a vallásából, körülbelül fele keresztény lesz a másik fele ateista, vagy csak simán valástalan.
Másodsorban pontos adatok nincsenek, de a TFR nagyjából ugyanannyi az európaiak és a bevándorlóknál. (max pár tized a különbség. Miután például Tunéziában - ami az egyik kibocsátó- már kissebb a TFR mint nálunk, nyilván itt is sem lesz lényeges különbség)

Hozzászólok 2017.06.23. 22:19:10

@taga20:
:-)
úgy gondolom, hogy valóban, kb ez az amit meg lehetne engedni egy miniszterelnökről. És ettől még szavazhatok is rá, mert a momentumék, meg a botka meg a jobbik még kevésbé szimpi. Az lmp meg gyengélkedik, nem mer véleményt alkotni, főleg nem kiállni. Hát így nehéz lesz.

Hozzászólok 2017.06.23. 22:27:56

@Hari Seldon 2:
www.google.hu/search?q=tfr+france&ie=&oe=
megnéztem. Az észrevehető, hogy azok az országok, ahol nagyobb a bevándorló lakosság aránya a teljes tfr ngyobb (Franciaország, Anglia). Az eltérés elég húzós, hiszen ha a 15 % képes 1.39 ről 1,99 re eltolni az arányt, akkor ez komoly súlyú folyamat.
De hát persze csak szerintem :-)

delphinus 2017.06.23. 22:39:11

@Hari Seldon 2: Ne legyél annyira büszke és magabiztos a helyismereteddel kapcsolatban, mert könnyen megjárhatod még. Tájékozódj inkább azt ajánlom.

"Laroque-Timbaut az egyik legjobb közbiztonságú hely Franciaországban"

www.origo.hu/nagyvilag/20170622-dzsihadista-terrortamadas-laroque-timbaut-ban.html

Nem vagy biztonságban Párizsban sehol sem, ezt jobb ha megjegyzed. A saját érdekedben.

sinus67 2017.06.23. 22:58:31

@Hozzászólok:
"Ha nem vagy itt, ne szólj bele."

Miért? Levélben beleszólhat attól mert nincs itt! Nem?

Hozzászólok 2017.06.23. 23:01:52

itt..
Bár ismered biztos az a viccet, hogy a süket és a vak zenész ülnek a zenekari árokban.
Megszólal a vak:
Táncolnak már?
Mire a süket:
Miért, már játszunk?

szóval Magyarországon élek.
De most lefekszem aludni

morph on deer 2017.06.23. 23:02:16

@Hozzászólok:
"Eltérően értékeljük a veszélyt."

Természetesen értem, sőt, megértem.
A reakció módját viszont elfogadhatatlannak tartom.
Nekem már a "Ha Magyarországra jössz.." magyar nyelvű plakátoktól hányingerem támadt, és az orbáni bunkó hozzáállás nem segített a dolgon.
Nem igaz ugyanis, hogy ezt csak így legetett volna kezelni!
Nem arról van szó, hogy jöjjön mindenki, ilyet normális ember úgy sem mond, de attól még emberi módon is lehet(ne) bánni emberekkel, hogy nem akarjuk betelepíteni őket!
Nem hiszem el, hogy a bunkóság az egyetlen válasz!

Abban igazad van, hogy nincs épkézláb másik oldal, csak sajnos az 'egyik' oldal sem az...

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.23. 23:05:17

@Hozzászólok: "Maradj szépen ott ahol vagy, és legyél nagyon elégedett magaddal. De ne írogass haza. Ha nem vagy itt, ne szólj bele."

No te matyó hímzés, ezért szavaztál arra, hogy akik más országban is állampolgárok, azok szavazhassanak, akik meg csak itt állampolgárok, de máshol dolgoznak a megélheetséét, azok ne szóljanak bele a hazájuk dolgába? Nem vagy te egy kicsit megrepedve?

Hozzászólok 2017.06.23. 23:15:28

@látjátok feleim szümtükkel:
Bocs ezt még:
szümütük, már megint köcsögözöl?
Raffinált módon, de azt csinálod...
nem is válaszolok érdemben. Holnap se.

morph on deer 2017.06.23. 23:16:54

@Consuela NO NO:
"Macron úr lefeküdt ovinak :))"

Hát, ha mégsem arról beszélsz, hogy melegek, akkor valamit nem jól olvastál!
Mert mit is mondott orbán a Macronnal való találkozó után?

"Kompromisszumkészek vagyunk, mert ez egy olyan vita, amit nem tudunk teljes mértékben megnyerni.."

Eszerint ez mégis egy "férfias" szerelem kell inkább, hogy legyen, mert a diplomáciai vonal egyáltalán nem arra utal, amit mondtál!

sinus67 2017.06.23. 23:23:00

@Erikson:
"Hanem arról hogy a csigazabálónak nem tetszik hogy egy népnek olyan vezére van ..."

Vezére a jó anyjának! Annak! Meg a sok hibbant majomnak, akit a migránsokon kívül nem érdekel más!

Normális embereknek nem vezér, hanem VEZETŐ kell! Aki az országot nem szétlopja, hanem kormányozza a nép és az ország érdekében!
Olyan, aki nem kiplakátol, hanem teszi a dolgát!
Olyan, aki ha jól végzi a dolgát, akkor bármelyik választási rendszerben újra győzni tud, mert a nép elégedett!
Olyan, aki nem a haverok és a család meggazdagodását tűzi ki célul, hanem az országét és a népét!

Mert akármilyen hihetetlen számodra, egy magát keresztény-jobboldalinak valló kormánynak is ez a feladata!

A migránskérdést pedig pont Orbán kúrta el egyrészt, mert előbb plakátolt, aztán kiprovokáltatott egy balhét Röszkén és a migránsokat utaztatta Röszkéről Ausztria felé a legrövidebb úton - Budapesten keresztül. (Nem is értem Debrecen-Miskolc vonal hogyan maradt ki?)
Aztán még magasabb kerítést emeltetett és újra plakátolt, majd népszavaztatott, meg nemzeti konzultált!
Elmondom mit kellett volna tennie. Ennél több kritika akkor sem érte volna!
A 2015 év eleji plakátolás helyett felhúz egy hasonló kerítést, majd azokon a pontokon, ahol át lehet jönni felállítja azokat a helyeket, ahol a betóduló tömeget le lehet csekkolni! Majd tovább "küldi" a főváros elkerülésével.
Csakhogy ez nem volt járható út, mert ha a budapesti lakosság és a TV-k által az ország lakossága nem lát menekültet, nem látja őket balhézni (Röszke, valamint Budapest Keleti PU, mikor nem engedték vonatra szállni őket direkt), akkor nincs aduász a kezében a választásra és nincs gazdagodás a plakátgyártó és a hirdetőfelületeket üzemeltető Simicska utódoknak, a haveroknak.

Szóval az ilyen ember nem vezető, csak egy piti szar alak, aki a hatalom megtartása érdekében bármire képes.

Úgyhogy még egyszer: vezére a jó anyjának!

taga20 2017.06.23. 23:56:51

@sinus67: haver, kurvára lázadhacc, de a suttyó vidéki és pesti parasztnak a geci az isten!

egyébként, értem/érzem a nyavajádat.

zene!:)))

www.youtube.com/watch?v=Che00FhqXQg&list=RDChe00FhqXQg

Consuela NO NO 2017.06.24. 00:39:04

@morph on deer: igen. a gazdáid pucsítanak, a felelős kormányfők meg kompromisszumos megoldást kötnek. elhiszem, h ez neked értelmezhetetlen (egyébként azt vágod, h ilyen összefüggésben mondta? így kell viselkedni egy min.elnöknek)

Erikson 2017.06.24. 01:08:15

@sinus67: Na ide figyelj te nem is tudom hogyan szólítsalak. Én NEM a fideszre szavaztam de még is el kell fogadjam Orbánt mert a demokrácia így mûködik! Franciaország többsége NEM Macront akarta , még is elfogadja. Az ÖSSZES demokrácia így mûködik ! Nagyobb összeget mernék fogadni hogy jövôre Orbán megint miniszterelnök lesz,és nem azért mert elcsalja a választást hanem mert ô kapja a legtöbb szavazatot! Ti (gyülölködôk) nyivákolhattok ezerrel évtizedekig , egy önmegsemmisités spirálban koptatjátok a gatyátokat míg ki nem látszik a seggetek ! KELL EZ NEKTEK?

chrisred 2017.06.24. 09:04:34

@Hozzászólok: "De ha egyszer demokrácia van akkor fogadjuk el, hogy Magyarország nem szeretne befogadni menekülteket."

Ez nagyjából mindenütt így van, ezért kellett nemzetközi egyezményeket hozni a menekültügyi szabályok felállításához. Mert minden állam számára kényszer és áldozat máshonnan származó menekültekre vigyázni és ellátni őket. Az 56-os menekülteket se élvezetből fogadták be a nyugati országok, hanem mert a szabályok előírták nekik, hogy kötelesek megtenni.

szerintem is 2017.06.24. 09:18:02

@chrisred:
Az '56-os menekülteket ne hasonlítsd a mostani állapotokhoz.
Egyrészt olyannyira nem volt automatikus kötelezettség a befogadásuk, hogy voltak akik évekig is táborokban elhelyezve vártak befogadó nyilatkozatra és csak akkor indulthattak meg az illető befogadó ország felé, ha már minden igazoló iratuk rendben volt.
Másrészt ők Európából mentek Európába, azaz nem voltak olyan kultúrális különbségek, mint most a kimondottan ellenségesen viselkedő migránsokkal. Az '56-osok beilleszkedni akartak és nem pedig a saját képükre formálni a befogadó országokat.

sinus67 2017.06.24. 09:28:11

@Erikson:
Ja! Mi, gyülölködők.
"Mi" mondtuk, hogy aki nem vesz fel kokárdát az jazaáruló! Mi plakátoltuk tele az országot gyűlölködő, gyűlöletkeltő kormánypropagandával.
Ti, szegény nem fideszre szavazó, nem gyűlölködők meg csak kapkodjátok a fejeteket és nem értitek mi folyik itt!
Micsoda skizofrén állapot lehet?

szerintem is 2017.06.24. 10:35:54

@chrisred:
Az '56-osokkal nem úgy volt, hogy valaki kijelentette hogy pl Svájcba akar menni és már gázolhatott is keresztül heted hét országhatáron bármiféle engedély és iratok nélkül.
Svájc ha azt mondta hogy nincs szüksége pont olyan szakmájú emberre, közölte, hogy akkor oda márpedig nem mehet.
Mindenkinek ki kellett várnia a sorát sze4rény ellátás mellett a táborban, mai szóhasználattal a tranzit zónában, amíg nem kapott valahonnan, valamelyik országból állásajánlattal együtt befogadó nyilatkozatot. Ha az illető elfogadta azt a felkínált állást akkor mehetett, ha nem akkor nem. Mert csak akkor mehetett oda, ha hajlandó volt és képes is rá, ott eltartani magát.
Szó se lehetett róla, hogy segélyen élősködjön élete végéig és még a leszármazottai is generációkon át.

Hari Seldon 2 2017.06.24. 11:44:40

@Hozzászólok:
Még egyszer: Gyakorlatilag nincs különbség a fehérek és bevándorlók között.
(A Német TFR 1,4 körüli, ott is sok a török. Ott mégsem húzzák fel?)
Másrészt nálunk más a családtámogatási rendszer. Egy gyerek után egy bizonyos idő elteltével nem jár támogatás. Az egész rendszer úgy van kialakítva, hogy aki teheti az vállaljon többet. És a rendszer inkább a képzettebb (őslakosoknak) kedvez. Itt nem szájalnak a nagycsaládról, hanem tesznek érte.
A nőket inkább arra terelik, hogy menjenek vissza gyorsan a munkába. Eredmény: nem esnek ki a munkából. Nagyobb anyagi biztonság (a férjtől is!) - Bátrabban vállal újabb gyereket. Persze ehhez van megfelelő gyerektámogatás, bölcsöde, óvoda, folyamatos nyári táborok (egész nyáron)
Nálunk ahova a gyerekeim járnak, a családoknál nincs olyan hogy "egyke". És itt a muzulmánok aránya nagyjából az országos 5% körül van, de ettől függetlenül mindenhol 2 gyerek van.
- Az igaz, ha átmész a Rajnán keleti irányban, gyerek alig van, csak nyugdíjasok sétálnak kézenfogva. - Emmiatt is hosszú távon ott még gázok lesznek. A németek nem szeretik, ha állam beavatkozik a családtervezésbe. - a 1930-as években ott erős beavatkozás volt, azért is nem szívesen fogadják el az állami programokat.

Hari Seldon 2 2017.06.24. 12:05:26

@delphinus:
Te aztán tudod, hogy itt mi van!
Ennyi mindent lehet megtudni a fotelból, ha valaki origót olvas? Hogy mik vannak!
Mesélj még, hadd tudjam, hogy mi van itt.
Én nem olvasok ám semmit itt. Szóval köszi, hogy segítesz.

látjátok feleim szümtükkel 2017.06.24. 17:01:07

@Hozzászólok:

Ja, ha imola, akkor rendben, virágos agyagedény. Egyébként nem köcsög, bili.

delphinus 2017.06.25. 18:28:32

@Hari Seldon 2: Igen, sokmindent tudok, egyik gyerekem francia egyetemre jár, van néhány tapasztalat. Milyen érdekes ez látod, a francia fotelból ide lehet nekünk kiabálni a tutit, de ha tükröt tartok neked az már fáj...hogy is van ez akkor?

Tibi Atya 2017.06.27. 11:39:03

@delphinus: hagyjad, jobban tudja. majd ha felrobbantják/megkéselik/elgázolják akkor francia zászlós prófilképet állítunk az emlékére. vagy nem.
ott biztonságos és nincs semmi gond, itt nálunk bezzeg a részeg magyarok tömegesen gyilkolják az embereket. kellene nekünk is pármillió békés, beilleszkedni vágyó arab/muszlim/iszlamitsa hogy itt is olyan béke és nyugalom legyen mint nyugaton, és ne kelljen félni ezektől a mocskos szemét erőszakoló magyaroktól akik nap mint nap erpszakolnak, gázolnak, tiniket robbantanak. legalábbis libbantéknál ez van kiadva, ebben hisznek akármit mondasz nekik :)
süti beállítások módosítása