B1 blogcsalád



Bődületes hazugsággal bukott le az Origo

2017. május 20. - nickgrabowszki

Lebukást emlegetnek a cikk címében, és tényleg az is volt.kk_1.jpg

Budapest egyik legdrágább éttermében bukott le Botka László - ezt állítja annak az anyagnak a címe, amelyet a pártszolgálatossá előlépett egykori hírportál közölt.

Az információt és a hozzá tartozó fotót (amin az MSZP miniszterelnök-jelöltje Lengyel László politológussal látható) a DK-közeli Nyugati Fénytől vették, de ott még nem volt benne, hogy az étterem Budapest legdrágábbja volna.

Nem is az.

Az állítást szövegben az Origo semmivel nem támasztja alá, nem is utalnak rá, még az étterem nevét sem írják le, amelyik szerintük ennyire drága. A fényképről azonban látszik, hogy a rettenetesen titkos találkozó az újlipótvárosi Kiskakukk vendéglőben zajlott, ami még a XIII. kerületben sem számít az egyik legdrágábbnak.

Budapesten meg nincs benne az első százban. 

Pár másodperces guglizással ellenőrizhető, hogy

  • a Kiskakukkban 1000 forint alatt lehet egy levest enni,
  • a főételek 2500-3000 forint körül vannak,
  • csak a libamájért kell többet fizetni 5000-nél. De csak egy kevéssel.

Ezek azért nem Michelin-csillagos árak. Ezt azért nehéz volna Budapest egyik legdrágábbjának nevezni. 

Nehéz, de nem lehetetlen. Ezt a keresést a kormánypropaganda-lap nem tette meg. Vagy megtette, de az ellentmondott volna a címbeli állításuknak.

Egyszerűen hazudtak.

Ez nem tévedés, nem szakmai hiba, hanem szimpla, de ocsmány hazugság, amivel a Fidesz-gazdagok ellen kampányoló Botkát akarták hipokrita hírbe hozni (amihez az alapanyagot a Botka-Lengyel-féle titkos, ámde az ellenség összezavarására nyilvános helyen, sőt egyenesen az utcán szerveződő, Gyurcsány-ellenes összeesküvést vizionáló másik pártlap szolgáltatta).

Az Origóra és az ott dolgozókra már az sem igaz, hogy szégyen hoznának a sajtóra, meg a tisztességes újságírókra. Ezek egyszerűen nem újságírók. Nem köti őket se szakmai etika, se emberi morál vagy ízlés, és nincsenek kötve a piaci sikerhez sem.

Ezek a Fidesz sajtóosztályának alkalmazottai.

Ezt azért figyelembe kell venni, amikor valaki azon kesereg, hogy a Momentum-elnök megtámadta a sajtót, meg rárontott egy újságíróra, az MSZP meg szelektál, hogy mely lapokkal és orgánumokkal álljon szóba.

Ezek nem újságírók. Pont.

(Kép: Nyugati Fény)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr312527375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Punxsutawney Mormota 2017.05.20. 12:12:58

Nem lehet, hogy csak az origósoknak megfizethetetlen a nevezett étterem? A netes bértrollokat sem fizetik túl, miért lenne ez másképpen az origós agitproposokkal?
Szegény fiúk, csak állnak a Kiskakukk előtt, nózijukat az üvegportálra szorítva, és könnyes szemmel arra gondolnak, hogy bárcsak egyszer ehetnének egy jót...

Bankotsu Mester 2017.05.20. 12:36:51

Fúj, de undorító ez a propaganda.
Remélem az összes origos és a bandájuk gyerekeinek a nyakába fog visszahullni ez a sok szar.

Vagy csak álljanak be egy buszmegállóba és pont akkor padlógázzal hajtson oda valaki. Ilyenen emberekért nem lenne kár, ha megdöglene mind.

Bankotsu Mester 2017.05.20. 12:44:02

@Punxsutawney Mormota:
A legnagyobb hecc az lenne, ha a Kiskakukk nagy nyilvánosság előtt bejelentené, hogy szívesen várja az egész origot a saját (legdrágább) éttermük be.
Aztán ha elmennek, egy olyan étlapot adni nekik, ahol az előétel is 200 ezer forinttól kezdődik és a végén fejenként minimum 1 millát kellene ott hagyniuk!!!

Vagy csak adjanak nekik egy tömény lúggal töltött Cordon Blue-t. Hadd marja szét a gyomrukat (ami nincs, ha ennyi szarságot képesek írogatni)...

Punxsutawney Mormota 2017.05.20. 13:00:11

@Bankotsu Mester: Valami hasolóra gondoltam. Mármint arra, hogy a gyomruk marná szét a lúgot :D

FCUK1 2017.05.20. 13:46:27

Mióta döntő el egy pártblog, hogy ki sajtó és ki nem? Arról nem is beszélve, hogy aki hazudik, az ne kérjen számon mást. "hogy az étterem Budapest legdrágábbja volna." ezt nem is állította senki.

samasa54 2017.05.20. 14:45:38

Nagyon szeretem az Origo által kreált cikkeket,én röhögök rajtuk,csak az a baj,hogy rengeteg idióta komolyan veszi. Most csak az Origónak mondanám,hogy Mészáros Bunkó Lőrinc 16 millát keres óránként.Na ez a sok!!!!!És Rogánról meg a többiről ne is beszéljünk.Na most elmegyek és hányok egyet.

Bambano 2017.05.20. 15:34:34

na, mostanra összeállt a kép.
a kiskakukknak nem megy a biznisz. hogy ne legyen kakukk, nagy, ezért felbérelték a momát egy kis gerillamarketingre, hogy vigye már be az étlapot meg néhány ebédjegyet az origóba, hogy csapjanak már kis hírverést az étteremnek...

Szélmalomharcos 2017.05.20. 16:05:17

Végre szóbaállt valaki Botkával. Lengyel laci bizonyára elltta jó tanácsokkal is. Ezek alapján szinte biztosra vehető a bukása, ez már kötelező hagyomány ennél a magyar szibillánál

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.20. 16:08:44

Ezzel vágnak a Boscolo-ban lefényképezett Orbánért meg a Nobu-ban egyeztető kormánypropagandistákról kitálalók kitálalóknak.

@FCUK1: Azt állítja az Origo, hogy Budapest egyik legdrágább étterme, ami egyértelműen hazugság erről a középkategóriás étteremről.

Melchi Zadok 2017.05.20. 16:11:10

@FCUK1: nem a partblog donto, hanem a tenyek. Tudod, a tenyek az a valami, ami soros mellett a fidesz legadazabb ellensege.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2017.05.20. 16:36:08

@FCUK1: ez a blogbejegyzés nem is állítja, hogy bárki azt mondta, hogy Budapest legdrágább étterme a kiskakukk. Viszont te hogy tudod másképp értelmezni a "Budapest egyik legdrágább étterme" kifejezést, mint úgy, hogy Budapest egyik legdrágább étterme? A Kiskakukk Budapesten egy totál átlagos árkategóriájú étterme amúgy.

Agr3ssor 2017.05.20. 16:40:29

Van még aki egyáltalán megnyitja az origót?

miketbeszéltek 2017.05.20. 16:40:40

@Szélmalomharcos: Az Origo hazugságáról nincs mondanivalód? (Lengyel Laci tevékenységét nem követem nyomo, de ő már akkor az MSzMP ellenzékének számított (ki is zárták) amikor a mostani harcias bolsizók még kommunista újságokban írtak vezércikkeket, vagy komoly állami (párt) pozicióban szolgálták a kádárizmust!

Pipas 2017.05.20. 16:47:34

Hát azért ezt "bődületes hazugságnak" nevezni elég perverz. Különösen a "B1 blogcsaládba", ahol ennél csak nagyobb hazugságok jelennek meg minden nap.

morpho 2017.05.20. 16:50:21

@Pipas: Miért, szerinted igaz, hogy a Kiskakukk Budapest egyik legdrágább érttelme, és hogy lebukott a nyilvános teraszon? Mert ha ez igaz, akkor neked igazad van, ha meg nem, akkor az origo hazudik. Nem nagyon van itt miről elemezgetni. Ha meg mégis megpróbálod, az elég perverz.

Nevoeiro66 2017.05.20. 17:02:18

@FCUK1: ne erőlködj, ez védhetetlen.

morpho 2017.05.20. 17:04:18

@Nevoeiro66: Védhetetlen ugyan, de egy igazi narancskullancs nem ismer lehetetlent, ha szervilizmusról van szó!

bacskay33 2017.05.20. 17:06:29

Nem is értem, hogy az Origóban milyen emberek dolgoznak. Nincs lelkiismereretük, önbecsülésük? Valószìnü, hogy bábuk, akiket rövid madzagon rángatnak.

miketbeszéltek 2017.05.20. 17:22:06

@Pipas: Maga "bődületes hazugság" erre az esetre talán valóban túlzás. Viszont mivel a váltás óta az Origo politikai rovata a politikai megrendelésre gyártott szisztematikus karaktergyilkolással foglalkozik csak, így maga a tevékenysége bődületes hazudozás. Sajnos a megrendelői a Göbbelsi náci és a sztálinista rendszerek propagandistáinak a szintjére süllyedtek:-(

Rébusz 2017.05.20. 17:24:43

Ha az én munkahelyemen tört volna rám egy pojáca a munkámat kritizálni, úgy kipenderítettem volna, hogy a lába sem éri a földet. Mindegy, hogy kinek van igaza, az én munkám. A testbeszéd, az asztalra támaszkodás, fenyegető póz felvétele, mások térfelének nem tiszteletben tartása... Nem értem, hogy hagyta ezt az újságíró, a kollégák, akár csak azt, hogy illetéktelenek egy munkahelyen videofelvételt készítsenek, vagy egy főnök, hogy egy alkalmazottját a saját munkahelyén verbális támadás ér??? Az újságírót vádolják "hatalommal", holott a videó egy rendőrségi kihallgatáshoz hasonlít, komolyan egy ilyen máris kakaskodó kiskirályt akarunk látni a parlamentben??? Hány burleszk akciója lesz még a momentum nevezetű infantilis képződménynek? Nem vagyok fideszes vagy más, de ehhez hasonló jeleneteket a jövőben nem kívánok látni, vagy majd a momentumos megmondóemberek majd mindenkit felkeresnek a munkahelyén a jövőben, úgy mint ahogy az avh-sok tették vagy a nyilasok? Hiányzik a magyaroknak még egy ellenszenves, diplomáciai érzékkel nem rendelkező figura a politikai palettán?

morpho 2017.05.20. 17:33:11

@Rébusz:
Hogy ne lennél már te fideszes. Aki így kihangsúlyizta, hogy "én nem", majd az ellenzéket fikázza, az mindig fideszes.

taga20 2017.05.20. 17:36:10

@morpho: várjál, mingyá jön az FMJ-s droid asztán eligazít:))

taga20 2017.05.20. 17:38:24

@Rébusz: "Ha az én munkahelyemen tört volna rám egy pojáca a munkámat kritizálni, "

ember már az első mondatodban hazucc, mint egy ekte fityeszes.

egy nem törtek rájuk, és a pojáca az a tetves origos bérgyilkos volt és te, ahogy elnézlek!

Rébusz 2017.05.20. 17:41:32

@morpho: Nem vagyok és más sem. Képzeld, ilyen is van ebben az országban. De a momentumtól egyenesen rosszul vagyok és ha ők a fiatalokat képviselik, akkor már remény sincsen. A momentum egyébként még nem ellenzék, mert még nincsenek bent a parlamentben, de ezzel az attitűddel soha ne is legyenek. Jelenleg a piaci légy szintjén vannak és ha a vezetésükön múlik, azon is fognak maradni. Már most győzelmet prognosztizálnak maguknak (origós jelenet). Na akkor tényleg érdemes lesz elhagyni ezt az országot.

Rébusz 2017.05.20. 17:44:43

@taga20: Először tanulj meg rendesen, érthetően írni. A helyesírásról ne is beszéljünk. Ahogyan írsz, egy dolog, csak ezek után nekem már teljesen mindegy az is, hogy mit.

sinus67 2017.05.20. 17:52:49

@Pipas: Minden nap? Modj egyet tegnapról, vagy esetleg hétfőről!
De hazugságot! Ne olyan állítást, amivel Te nem értesz egyet!

taga20 2017.05.20. 17:54:40

@Rébusz: "Na akkor tényleg érdemes lesz elhagyni ezt az országot."

ha a fityesz nyer 2018-ban, ako van értelme maradni. eszemfaszom!

haver, veled az a baj, hogy hülye vagy, mint a segg, de neked ez se mond semmit:)))

taga20 2017.05.20. 17:57:28

@sinus67: pipás minden nap lepippantja a főnökét, a gecit, és neki így kerek az élete:)

sinus67 2017.05.20. 18:02:25

Tényleg! Az a ruszki hekkergyerek szabin van?

nick papagiorgo 2017.05.20. 18:04:23

Na most a hír igazából az, hogy Botka Lengyel Lászlóval találkozott (nem mintha, ez érdekelne bárkit is igazából).
Az, hogy hol, igazából másodlagos. Lehet, hogy blog azon rugózik, hogy ez nem is elsőosztályú éterem, de ez csak annyit bizonyít, hogy kb lesüllyedt az általa kritizált origo színvonalára. Indulhat a szellemi fenékberúgó verseny :)
Ennyi erővel azt is lehetne kritizálni, hogy vesszőhibák voltak a cikkben :)
Vagy ha egy buszmegállóban találkoztak volna, akkor az igazából nem is busz, hanem trolimegálló stb.

(egy vicc, hogy valaki ezen rugózik).

morpho 2017.05.20. 18:08:14

@nick papagiorgo: Nehogy már valaki felhívja a figyelmet az origo hazugságaira! Nehogy már!!!

Bambano 2017.05.20. 18:08:42

@morpho: pedig igaza van, amit ez a fickó leművelt a szerkesztőségben, az tömény agresszió volt, amiért kevésbé művelt helyeken nagyon megverik.

próbálja már meg ugyanezt ez a momás úgy, hogy nincs ott a kamera, amivel fenyegeted az újságírót, esetleg nem egy szerkesztőségben, hogy akkor is sértetlenül távozik-e, pláne a saját lábán...

taga20 2017.05.20. 18:11:59

@nick papagiorgo: "Ennyi erővel azt is lehetne kritizálni, hogy vesszőhibák voltak a cikkben :)"

vigyázzá fityeszes barátom, me az étterem kétté!:))

azé látom, hogy az origo úgy általában bejön neked. nem szégyelled magad?

nick papagiorgo 2017.05.20. 18:13:30

@morpho:
felőlem hívja, de akkor valami "rendes" hazugságra mutasson rá (vélhetőleg tud ilyet találni), nem arra, hogy a Kisrigó nem is olyan drága :)

Bambano 2017.05.20. 18:14:46

@morpho: q..ra fontos lenne, hogy úgy távolítsuk el a fideszt a hatalomból, hogy közben nem süllyedünk le a szintjére, mert akkor nem rendszerváltás lesz, csak seggcsere.

taga20 2017.05.20. 18:15:24

@Bambano: és kiverné meg ott? az a csóka, amelyik minden nap kiveri a farkát a fityeszre? vagy a másik tejbetök droid?

taga20 2017.05.20. 18:17:35

@Bambano: előre szólok, úgy nem fog menni.
asztán 2022-ben is itt fogsz moralizálni, meg eltartani a kisujjad:)

nick papagiorgo 2017.05.20. 18:18:46

@taga20:
de, szégyellem, az utcán is csak zacskóval a fejemen járok :)
(Tök félreérted ezt az egészet. Az én mondandóm lényege az, hogy lassan a különféle "médiákok" versenyt rendeznek egymásközt, hogy ki hogyan tudja egymást alulmúlni színvonalban. Tehát részemről az, hogy a találkozó létrejött, de az étterem "nem is olyan drága", nem igazán érdemel meg egy blogbejegyzést (se). Ezt csak azt mutatja, hogy mindenre, amit az "ellenség" leír, reagálni kell, szét kell szedni stb. :)

nick papagiorgo 2017.05.20. 18:25:26

@morpho:
"Aki így kihangsúlyizta, hogy "én nem", majd az ellenzéket fikázza, az mindig fideszes"

Azért csak óvatosan.
Van egy csomó ember (sőt szerintem ők vannak lassan legtöbben), akinek nem tetszik a Fidesz politikája se, meg az ellenzéké se. Ők igazából csak békében, nyugodtan akarnak élni.

Te meg mindenkit, aki nem szidja a Fideszt éjjel-nappal, illetve megjegyzi, hogy az ellenzéknek is vannak hibái, lazán megbélyegzel, hogy fideszes ? :)

Nem vagy te egy ilyen kis beskatulyázó típus? :) Mindenki fideszes, aki nem azt mondja, amit én? :)

Bambano 2017.05.20. 18:25:37

@taga20: két kifejezés kellett volna, hogy megüsse az ingerküszöbödet: a "kevésbé művelt hely" és az "esetleg nem szerkesztőségben". próbálja már meg ugyanezt a stílust pl. itt nálunk az Aranyfácán nevű vendéglátóipari egységben.

Fekete-Győr több okból merte ezt megtenni.
1. ő is jogász. tehát tudja, hogyan kell a joggal, pláne a joghézagokkal visszaélni
2. arra számított, hogy kamera előtt nem mernek majd őszintén viselkedni vele, mert utána kiteregetik a netre és az egységsugarú néző félre fogja értelmezni. ez meg is történt.
3. arra is számított, hogy az illető újságíró nincs ahhoz szokva, hogy vegzálják, tehát le fog fagyni és nem reagál megfelelően.
4. arra is számíthatott, hogy azért mégiscsak egy újság szerkesztősége, tehát valami neveltetés, gyerekszoba volt ott.

namost ha ugyanezzel a stíllel bement volna egy kocsmába, mondjuk ahol a fradi b-közép piheni ki az aktuális meccsét, akkor vélhetőleg nem ugyanez lett volna a végeredmény. ezért volt ez szemét húzás, mert ahhoz kispöcs, hogy úgy vagánykodjon, hogy tétje is van a dolognak.

GallaiG 2017.05.20. 18:26:27

Ez a Botka Szegeden lakik, nem? Miből telik neki egy budapesti utazásra? Pénztáros Lőrinc legyek, ha értem!

taga20 2017.05.20. 18:26:42

@nick papagiorgo: "de, szégyellem, az utcán is csak zacskóval a fejemen járok :)"

haver, azé remélem két jukat vágtál rajta!:)

egyébként, ahogy olvastalak ez ugrott be rólad, és ezen mindig szakadok:)))

www.youtube.com/watch?v=uEUwZ2Ni_-s

Bambano 2017.05.20. 18:27:21

@taga20: "előre szólok, úgy nem fog menni.": ez a félelem bennem is nő... pláne, ha azt látom, hogy megint egy jogászbanda erőlködik a hatalom felé, akiknek két hét se kellett, hogy az az egy sikerük a fejükbe szálljon.

2017.05.20. 18:34:54

Én nap mint nap dühöngök, hogy az Index mennyit hazudik. Csak sokkal ravaszabbul és szofisztikáltabban teszi, mint az Origo.

Buchhalter 2017.05.20. 18:35:16

B1 szánalmas cikke a semmiről.Botka egy Önelégült barom. Akinek van esze az látja ,hogy Orbán kilóra megvette amikor látogatást tett Szegeden és beígért több milliárdos városfejlesztést Szegednek amiből mint már láttuk mindig vastagon cseren-csöpög a mindenkori helyi elit zsebébe. Lásd Szeviép ügy. Botka másik hibája ,hogy jó szocialista módjára megint a középosztály zsebében kutakodik és szavazatokért cserébe a lumpen réteg (cigok,alja fehérek és egyéb szociális pénzekre ácsingozó dologtalanok) tömné ki.Ideje az MSZP-t örökre lemosni a föld felszínéről és valami értelmes balos erőnek átadni a terepet.Olyanoknak akik rendelkeznek szociális érzékkel és emberarcú piacgazdasággal. A vadkapitalizmus nem jön be az embereknek,de a kommunizmus se.A Fidesz egyik legnagyobb mellé lövése a CSOK volt.Helyette inkább bérlakás építési programot hirdetett volna meg fiatal 2-3 éve dolgozó 1-2 gyerekes családoknak.Pesten felhúztak volna 1000-1500 lakást és pár vidéki városban is pár százat.( Győr,Kecskemét,Debrecen ,talán még Szeged és Székesfehérvár.Ezzel beállt volna egy kissé egészségesebb áru albérlet és lakás ár.De gondolom ebben egyeseknek nem lett volna üzlet.

morpho 2017.05.20. 18:37:16

@nick papagiorgo: Tényleg nem raktad össze, hogy miért hangsúlyozzák hamisan, hogy drága az étterem??? Tényleg nem??

taga20 2017.05.20. 18:38:43

@Bambano: haver ne vedd udvarlásnak, de a kedvenc söröm a zlátyibázsán.
a motoros régmúltam kedves emléke a tót sör:)

de szerintem kár volt eszt a sok pontot felsorolnod, me az analógiád egy faszság.

szerinted, az origo kóstolta meg a momentumot először, vagy fordítva?

szerinted az origo nem egy tetves propaganda szar, vagy nem?

sorolhatnám a geci és maffiabandája összes bűnét, de reggelig se végeznék.

nick papagiorgo 2017.05.20. 18:41:00

@Bambano:

Na ja. Két szépséghibája van a dolognak, és mindkettő vissza fog ütni a Momentumra:

1. nem megyünk be máshoz, és pattogunk, ez lehet, hogy "jogilag" védhető, de etikailag semmiképp. Ha holnap bemegy pl. két kopasz a Momentumhoz, hogy beszélgetni szeretnénk Fekete-Győrrel, akkor az hogy lesz? (Mert amikor Magomed bement a szobrot lefestő kiskomához, akkor persze beindult az ajvékolás, meg a nemzetbiztonsági rettegés, meg minden, csak a tüntetést hiányoltam. Na most igazából, jogilag, ez sem volt más mint Magomed akciója, csak épp más csinálta).

2. ki fog derülni, hogy a Momentum se más, mint a többi (hiába állítják ezt magukról), tehát ők is olyan "kreatívan" értelmezik a jogot, mint bárki más, akit ők épp le akarnak váltani. Ez egy olyan párttól, aki mindenki mást el akar küldeni a fenébe, legalábbis hendikep (végül is, ezek se mások mint a többi, ugyanúgy "jogászkodnak").

taga20 2017.05.20. 18:42:06

@Balango: szojjá tetű, intézek neked egy állást a tényekben a marsiancsi mellé!

kávét tucc főzni, és brét állítani? igen? hétfőn kezdhecc!:)))

nick papagiorgo 2017.05.20. 18:44:16

@morpho:
de.
De ez egy lényegtelen momentum, ezt vedd észre. Ezen rugózni, stílustalanság, silányság, semmivel sem jobb, mint az origo cikke.

taga20 2017.05.20. 18:50:41

@nick papagiorgo: ember az első pontod hemzseg a baromságtól.

csak egy. szerinted a magomed és a momentumos arcok akciója között semmi különbség nincs? csak úgy jogilag?

eszt így a képembe/képünkbe?

egy kibaszott csecsen befenyít egy magyar állampolgárt magyarországon egy itteni tettéért, versus egy magyar állampolgár szóváteszi, hogy a kibaszott közpénzen fenntartott ruszki médiát valaki számon kéri, hogy miért hazudozik az ellenzékről nullahuszonnégyben. és te eszt mondod????

bakker, tényleg menni kell. pedig még bese csomagoltam a bőröndbe.

Bambano 2017.05.20. 18:56:43

@taga20: az, hogy milyen módon fejezem ki a véleményemet az origóról, az kizárólag ENGEM minősít. ebben az origónak semmilyen szerepe sincs.

@nick papagiorgo: "ki fog derülni, hogy a Momentum se más": nekem is ez a bajom velük a kezdetektől... ugyanarra az egyetemre jártak, ugyanabba a szakkolégiumba, ugyanarra a karra, ugyanolyan diplomát kaptak, mint orbánék. egyik kutya, másik egy híján 20.

taga20 2017.05.20. 19:04:35

@Bambano: ki beszélt arról, hogy hogy fejezed ki a véleményedet?

egy egyszerű kérdést tettem fel.

ki szállt bele először a másikba? ki járatja le a másikat közpénzből, a hatalom sáncai mögül?

erre válaszolj, ne a fityeszes szart nyomd, ha mekkérhetlek!:)

Netuddki. 2017.05.20. 19:07:23

@nick papagiorgo: Már ki lett tárgyalva, ne erőltesd! Legközelebb egy Molotov-koktél megy be majd az origóba, annak jobban örülnél?

morpho 2017.05.20. 19:16:40

@nick papagiorgo: Akkor vegyük ezt át jó? Van egy politikus, amelyik zászlajára tűzi a fizessenek a gazdagok szlogent. Ezt követően azt írják róla, hogy Budapest egyik legdrágább éttermében randizik. Ezt politikai karaktergyilkosságnak és lejáratásnak hívják, nem újságírásnak. Szerinted viszont ez lényegtelen momentum és ezen rugózni silányság! Akkor mi az, amin már lehet rugózni. Az elmúlt heteket átnézve: Volt itt buzizás, zsidózás, anyagyilkosság. Mégis vajon hol van az a pont, amikor már be lehet menni rájuk borítani az asztalt? Hol van az a pont, ami már neked is sok, amin már lehet rugózni?

@Bambano:
Ezt tőled is kérdezem.

morpho 2017.05.20. 19:21:04

@Bambano: Ja és Orbánékat, akik üzemszerűen, rendszerszinten lopják a közpénzt és lebontották a demokratikus intézményrendszert egy szintre emelni a momentumos fiatalokkal, mert ők is egy egyetemre jártak, az több mint csúsztatás. Ráadásul nem is igaz, mert nem laktak közös koleszban és nagyrészt külföldön tanultak és dolgoztak/nak. Jelenleg meg a három legfőbb közjogi méltóság három egykori kolesztárs, aki túszul ejtett egy egész országot! Elmentek nálad is otthonról???

taga20 2017.05.20. 19:22:51

@morpho: ez költői volt haver.
ez a két majom, majd akkor fog felébredni, mikor értük jön a függönyös pobeda :))

nick papagiorgo 2017.05.20. 19:24:15

@taga20:
ember, menjél el a kettősmérce blogra (az ám az igazi kettős mérce) és meglátod, hogy a koma hogyan mosdatja ki a momentumosokat.

Mind a két eset ugyanaz: valaki, akit nem hívtak, megjelenik a másik magánterületén és "elbeszélgetne vele". Hogy ki mennyire fenyegető, hányan vannak, milyen állampolgárok, mennyire erősek (fizikailag), hogy a leírtak igazak-e vagy sem, stb. annak e tekintetben semmi jelentősége sincs (ha csak egy cingár, akkor mehet, ha két testes, akkor nem?). Ha elítéled ezt, akkor el kellene ítélned azt is. Egyáltalán, senki se menjen be máshoz, hogy "elbeszélgessen vele", ennek nem ez a módja. Ennyi. Ha nem tudod felfogni, tényleg, jobb ha mész :)

Bambano 2017.05.20. 19:25:05

@taga20: "ki beszélt arról, hogy hogy fejezed ki a véleményedet?": konkrétan én.
"ki szállt bele először a másikba? ki járatja le a másikat közpénzből, a hatalom sáncai mögül?": próbáld meg értelmezni az előző válaszomat. ennek nincs jelentősége. tehát az, hogy az origóban mintaszerű újságírók vannak, vagy fizetett pártkatonák (óbersovszkik), annak semmilyen jelentősége, szerepe sincs abban, hogy én hogyan mondom el azt, amit gondolok róluk. akkor van jogalapom kritizálni őket, ha nem süllyedek le a szintjükre.

jelen esetben tökéletesen elegendő, hogy soha nem olvasom az origót.

@morpho: "Hol van az a pont, ami már neked is sok, amin már lehet rugózni?": az origó évekkel ezelőtt túllépett azon a ponton, ami nekem már sok. hogy ebből a tulajváltás óta még mélyebbre ásták magukat, már nem újdonság.

de nincs olyan pont, amikor feljogosítva érzem magam, hogy bemenjek a szerkesztőségbe és kidüllesztett mellel terrorizáljam az ottani embereket. nem létezhet olyan írás tőlük, amitől agresszióra ragadtatnám magam. ha úgy gondolom, hogy ellenlépés szükséges, akkor annak vannak törvényes, elfogadható formái. helyreigazítási kérelem, sajtóper, stb.

csináljunk már úgy, mintha legalább nekünk lett volna gyerekszobánk.

2017.05.20. 19:28:08

@taga20: Így beszél egy igazi demokrata.
A hozzászólás után pedig dühöng egy sort a "habonymédia" stílusán.

Bambano 2017.05.20. 19:29:06

@morpho: a szövegértésed támogatásra szorul.
először is nem mondtam, hogy ugyanaz a megítélése nálam orbánnak, mint fgya-nak. azt mondtam, hogy a várakozásom az, hogy ugyanoda fognak eljutni.

olyat sem állítottam, hogy közös koleszben laktak. fuss neki újra és fedezd fel a különbséget a kollégium és a szakkollégium kifejezések között.

nick papagiorgo 2017.05.20. 19:30:55

@morpho:
úgy teszel, mintha ma születtél volna.
Azt ki terjesztette, hogy Orbán igazából elmebeteg, és osztrák kezelésekre jár? A nagymamám? Meg hogy cigány (Orsós), meg még tudnám sorolni. Ezek 2002-2010 közötti dolgok, jelzem.

"Ezt politikai karaktergyilkosságnak és lejáratásnak hívják, nem újságírásnak."
Olyan dolgokat kérsz számon, ami a baloldal bevett eszköztára, legalább 10 vagy még több éve. Csak mióta megtört a médiahatalmuk, azóta ezek nem jutnak ez a "fogyasztóhoz". Most hogy a jobboldalnak médiafölénye van és azok juttatják el ezeket az üzeneteket, mindjárt fáj.

Ne csináljál már úgy, mintha most bújtál volna ki a tojásból, könyörgöm. Ezek a dolgok a dolgok évek- évtizedek óta mennek (más kérdés, hogy mennyire etikusak), te meg most csodálkozol, hogy jé, ilyen is van? :)

Bambano 2017.05.20. 19:32:49

@morpho: a felháborodásodból ezt az egy gondolatot lehet komoly különbségnek venni: Fekete-Győr legalább dolgozott valaha :P

morpho 2017.05.20. 19:35:49

@Bambano: "ha egyszer is komolyan lereagálnám, amit írnak a fidesznyikek, azzal azt sugallnám, hogy amit mondanak, az számít."

taga20 2017.05.20. 19:36:15

@Balango: mi a gondod evtárs? imádod eszt a rencert, imádod eszt a nihilt, ami hét éve megy, és ha valaki együtt örül veled, ako szarakocc?

szerintem mészaroslörinc előtt letérdepelhetsz, me rendes ember vagy.

a faszt!:))

morpho 2017.05.20. 19:39:29

@Bambano: Sajtóper???? 40 év múlva kötelezik őket helyreigazításra, amit majd lehoznak két szolgálati közlemény közt. Oszt jónapot! Ráadásul senki nem fog már emlékezni rá, hogy mi a faszt igazítottak helyre? Ugyan már!
Tegnap még hezitáltam, de most már meggyőztetek róla, hogy igen is be kell menni és rájuk borítani az asztalt. Ráadásul nem volt senki fenyegető, Fekete-Győr 30 kiló vasággyal. Te biztos másik videót néztél. Amikor a fidelitasz ment be az indexhez, akkor nem láttam a felháborodásodat. Ez biztos csak véletlen...

morpho 2017.05.20. 19:40:29

@Bambano: Ez a szövegértéses magyarázkodás meg egyenesen narancsos magasságokba mutat. Gratulálok!

morpho 2017.05.20. 19:43:43

@nick papagiorgo: Kapj elő egy ilyen ügyet bárkitől és ugyanúgy el fogom ítélni. Faszom kivan azzal, hogy ahelyett, hogy elkezdenél egy választ elkezdesz relativizálni, hogy ez a baloldal bevett gyakorlata. Ja meg a jobboldalé, meg az összes oldalé. És???? Én meg nem szeretem a tojásrántottát bazmeg!

taga20 2017.05.20. 19:56:05

@morpho: ennyi barmot. összevissza süketelnek. az embernek elmegy az élettől is a kedve:)

jut eszembe, szerinted alonzó benne lesz a kilencben?:)

miketbeszéltek 2017.05.20. 20:01:05

Az Origo egyre lejjebb süllyed. Vérlázító a cikke a mentősök veszélyességi pótlékának elsumákolásáról, a felcsúti korrupció ellenes tüntetés stílusa meg már valóban a Szadad Nép 1950-es számaiban is meg lehetett volna jelentetni.

nick papagiorgo 2017.05.20. 20:02:17

@morpho:
én azt mondom (ezt kell, hogy megértsd), hogy ezek a dolgok nem most kezdődtek, hanem jóval régebben, kb évtizedek óta mennek.
Valahol ez egy szomorú dolog, hogy valaki (mindegy hogy ki) elkezdte ezt a "karaktergyilkosság" dolgot, és bejött, és azóta mindenki átvette. E tekintetben nincsen semmi különbség se a bal- se a jobboldali pártok között (és most már a Momentum közt se, hiába mondták, hogy ők mások, ugyanazokkal az eszközökkel dolgoznak, ez most kiderült).

Én - mint egyszerű "állampógár" valahol szomorúságot érzek, ezeknek a dolgoknak nem így kellene menniük. Mindenki bizonygassa a maga igazát, hogy az jó, és ne azzal foglalkozzon, hogy a másikat lejárassa. Ez az én véleményem.

Az egy másik dolog, hogy a pártok (és mindegyik, ne mondd, hogy a te "kedvenceid" nem) nem így csinálnak, hanem a másik lejáratásába fektetnek egyre nagyobb energiákat. Félek tőle, hogy ez, ahogy egyre közelebb kerül a választás, úgy durvul el egyre jobban. Itt a Momentum "mosdatása" is nagy hiba, mert ha ők megtehetik, akkor legközelebb pl. kopaszok mennek a HVG-be, 444,be- stb, és akkor mi lesz? Az is mehet, vagy az már nem, mert ellenzéki médiumokat támadtak meg?

Ez így valahogy nem jó. Lehet, hogy az "egyik" ügyesen forgatja az eszközt, és legyőzi a "másikat", de közben az egész társadalom sérül - lám, gondolják az emberek, mások fikázásával, hamis hírek állításával, mások vegzálásával stb. lehet nagy eredményeket elérni. Ez így nem jó.

És e tekintetben tökmindegy, hogy a végén melyik oldal győz.

Ennyi, részemről.

Pop40 2017.05.20. 20:05:48

A fideszmaffia hírhamisító bolsevista szennysajtója ismét hazudott. Mi ebben a hír?

Az ugyanakkor jópofa, mikor az országot szétlopó, évente százMILLIÁRDOKKAL gazdagodó oligarchákkal meg strómanokkal teli fideszes söpredék vádol valakit urizálással, mert - betér egy étterembe! :D
Gondolom, míg Mészáros elvtárs milliókat keres addig is, míg kimegy hugyozni a slozira, Botkának töpörtyűt kéne ennie egy bútorozatlan putriban a prérin.

Egyszerűen hihetetlen, amit a bolsevista fideszes söpredék megenged magának, mielőtt elfogy a nép türelme, és fára nem húzzák ezt a hazaáruló hordát.

Conchobar 2017.05.20. 20:08:09

Sikerült megragadni az origós cikk lényegét: (hazudik az Origó, mert) a Kiskakukk nem a legdrágább étterem. ("Egy nagyon drága, XIII. kerületi étteremben egyeztetett Botka László, Szeged polgármestere Lengyel Lászlóval. Az esetről fényképfelvétel is készült. Botka korábban a HVG-nek azt mondta, semmilyen szerepe nincsen Lengyelnek a politikai stratégiájának kialakításában.")

Conchobar 2017.05.20. 20:11:10

@Pop40: "A fideszmaffia hírhamisító bolsevista szennysajtója ismét hazudott." - Ilyen hazugok ezek a narancsbolsevisták. Szerencsére a B1 sose vezeti meg az olvasót, sose hülyíti az övéit

morpho 2017.05.20. 20:14:34

@taga20: Hát engem jobban érdekel Button a helyén Monacóban. De lehet, hogy sorosgyörgy! Vagy nem, de akkor nem leszünk gyarmat!

taga20 2017.05.20. 20:14:51

@Conchobar: csicska, a kettő között minyimum az a különbség, hogy az origo közpénzből , a B1 nem közpénzből.

gondolom téged ez nem ráz meg droid, me te ezer éve a közpénzt szopod, ezé aszt hiszed, hogy a geci pénze.

szar alak vagy!

Pipas 2017.05.20. 20:15:44

@sinus67: "Minden nap? Modj egyet tegnapról, vagy esetleg hétfőről!
De hazugságot! Ne olyan állítást, amivel Te nem értesz egyet! "

Persze, beírok valamit és erre odaírod, hogy "de igen, az igaz, te azudsz, tök nyilvánvaló". Vallásos fanatikusokkal teljesen felesleges vitázni, azoknak az igaz, ami tetszik.

morpho 2017.05.20. 20:22:56

@nick papagiorgo: A kopaszok nem érnek rá, mert ők a választási irodába mennek. Egyébként nekem nincsenek kedvenceim, jelenleg nem tudom, hogy ki a faszra kéne szavazni. Ezért elfogultsággal sem lehet vádolni. Az hogy hányok Orbánéktól még nem jelenti azt, hogy Gyurcsánytól nem hányok, vagy az mszp közel állna hozzám. Tudnék mesélni róluk olyanokat, amiket nem is hinnél el. Egyébként segítek, hogy mikor ment el végleg a közbeszéd. Orbán Viktor Testnevelés egyetemen elmondott beszéde alapozta meg a dolgot, aztán a várban elhangzott a "haza nem lehet ellenzékben" című mondattal vágta végleg haza a hazát! Azóta bármit lehet. Legalább is a politikusok szerint. Szerintem meg nem.

morpho 2017.05.20. 20:25:01

@Pipas: Találtál szemben egy tükröt? Elég perverz mi?

miketbeszéltek 2017.05.20. 20:33:16

@Pipas: Az origos cikk azt állította, hogy a Kiskakukk Budapest egyik legdrágább étterme. Ez objektíven megállapíthatóan-étlapok összevetése alapján- hazugság. Tette ezt egy ellenzéki politikus hiteltelenítése érdekében. Ezt letagadni vallásos fanatizmus!

morpho 2017.05.20. 20:38:33

@miketbeszéltek: Most mit vagy úgy oda? Annyian hazudtak már, meg a szocik, megy sorosgyörgy, meg Brüsszel, ráadásul különben is, arról nem is beszélve, hogy de igen!
Ezzel a dolog kb el is van intézve, mert Orbán viktor szupersztár!

taga20 2017.05.20. 20:45:27

@morpho: mi érdekel hol? kit érdekel gombjani?

azé alo odateszi magát.
nem a szívem csücske a hispán, de drukkolok neki:)

morpho 2017.05.20. 20:53:27

@taga20: Én bírom a spanyolt! De gombjani egy futamra vicces lesz.

taga20 2017.05.20. 20:56:48

@morpho: lehet, de lehet hogy a rutin nagy úr.

én bírom az öreg romokat. ezé is drukkolok a doktornak is. húzza má be a tizediket:))

morpho 2017.05.20. 21:12:29

@taga20: Melyik doktorra gondolsz?

Pop40 2017.05.20. 21:13:33

@Conchobar:

Nem tudom, mit csinál a B1 blog, a fideszes szennymédiával ellentétben szerencsére a B1 blogot nem az adófizetők pénzéből fizetik.

De ha konkrét kifogásod van, rukkolj ki vele nyugodtan.

haXXor 2017.05.20. 21:23:51

Fúj, undorító nyugati propaganda.

taga20 2017.05.20. 21:35:03

@haXXor: bakker, meséjj! nem duktak meg nyugaton a csador alatt:)))

morpho 2017.05.20. 21:44:27

@taga20: Rossi persze! Bár a motorversenyeket annyira nem követem, inkább autóban csapatom.

Kármentő 2017.05.20. 21:45:30

Ez egy igazi Riposzt poszt.
Gratula.
Egyre jobb lesz a Zindex

Measurer 2017.05.20. 21:49:00

1.) A Tripadvisor ajánlata szerint jó étterem:
www.tripadvisor.co.za/ShowUserReviews-g274887-d782615-r161402363-Kiskakukk_Etterem-Budapest_Central_Hungary.html
A vendégek döntően kiválónak ill. nagyon jónak értékelik.
2.) Egy üditős poharat látni összesen Botkáék asztalánál. Ebből nem keletkezhetett valami nagy számla!

taga20 2017.05.20. 21:51:27

@Kármentő: ha imádod a riposzt féle fekáliát, ako mér akarsz orgonát szagolni?

ja és ha má zsidózol, ako állj bele rendesen faszkalap!

morpho 2017.05.20. 22:08:58

Egészen elképesztő, hogy mi folyik a pártmédiáben "tájékoztatás" címszó alatt.

index.hu/kultur/media/2017/05/20/tv2_tenyek_cannes_jupiter_holdja_menekult/

ember100 2017.05.20. 22:18:23

@Rébusz:
Helló !

Azért kíváncsi lennék hogy ha Rólad a családodról mondana , írna valaki hazugságot , sértőt ... TE mit csinálnál ?
Ejnye-bejnye , megmondalak a ...... kinek a pótpéternek , rendőrségnek ... azoknak akik pl. a kopasz ügyet... vizsgálgatták ?

Szélmalomharcos 2017.05.20. 22:30:43

@miketbeszéltek:
A Kiskakukk árfekvése kurvára nem érdekel.

Viszont az, hogy Botka mint a Maszop egyre valószínűbb jelöltje Lengyel lászlóval találkozik, az már jelent valamit. Mégpedig azt, hogy ennek a ballib ellenzéknek a társadalmi háttere semmiben nem különbözik a szoclib kormányzás időszakának a hátterétől.

Válassz szocit, és kapsz majd libsit, ez itt a tanulság

munkakozvetito 2017.05.20. 22:35:55

Kedves b1 blog. Uhhhhhh baszkiiiii. Az origo is szar, de ti kedves blogiro(k) egy fikanyit sem vagytok kulonbek.
Ez az ovidas "-bibibibiii de o is hazudooooott- de megmondalak az ovineninek. Nem en mondalak meg. Nek mert en mondalak meg... stbstbetb" dedos, balfasz, ovodas iras titeket minosit. Nem kevesbe mint a fideszseggnyalo masik balfasz origot

Szélmalomharcos 2017.05.20. 22:44:08

@Bambano:
A pökhendi milliomoscsemetékből verbuválódott Momentumtól mit lehet várni?
Úgy szocializálódtak hogy nekik mindent lehet, róluk viszont semmit engedély nélkül. Majd apuka elintézi egy telefonnal.

Most próbálgatják hogy a lábuk leér-e a földig a bilin ülve. Játékszabályokról hallani sem akarnak, majd ők tudják, merik, teszik

morpho 2017.05.20. 22:57:37

@munkakozvetito: Az origot nem lehet semmi mással összevetni a Habonymédia többi szarán kívül. A B1 néha felnagyít, vagy marginális részleteket kiemel, de nem hazudik nyíltan! Mutass egy példát és győzz meg, hogy tévedek! Én kurva sok origós példát tudok. A kedvencem, hogy balhé volt a jobbik október 23-ai ünnepségén, ami végül elmaradt, de ők hűen a pártutasításhoz megírták. Az idióták...

Rébusz 2017.05.20. 23:01:05

@ember100: Helló! Ebben az országban kb. 9 millió ember él. Ha a kiskorúakat leszámítjuk, szerintem mindenki tudna legalább egy olyan embert megnevezni, aki megsértette már őt vagy a családját. Szerinted az életszerű lenne, hogy akkor mondjuk holnaptól fogva bemegy mindenki egy kamerával az illető munkahelyére és ott helyreteszi? Vagy ezt csak a Fekete-Győr félék tehetik meg? Engem az, amit tett inkább emlékeztet egy bandás leszámolásra, hogy az egyik bandatagunkat sérelem érte, akkor menjünk és toroljuk meg! Mindegy, hogy 40 kg-os a fickó, a felvétel nagyonis árulkodó és, azért merte megtenni, mert olyas valakinek képzeli magát, aki ezt megteheti. Pedig hiába szerepelt már a tv-ben, ő ebben a szituációban csak egy vadidegen. A másik: a közszereplők, a reflektorfényben élők (színészek, énekesek stb) jól tudják, hogy híresnek lenni ezzel jár: jót és rosszat is írnak majd róluk és valótlant is. Ha a Fekete-Győr jogász, akkor miért nem él a per lehetőségével, ahogy egyébként a közszereplők teszik is (ha éppen nem legyintenek egy valótlan hírre), másrészt ha egy ilyen helyzetet nem tud normálisan lereagálni, akkor talán nem alkalmas közszereplőnek. Egyébként pedig nem gondolom, hogy intelligencia kérdése az, hogy valakit egy ilyen helyzetben kijjebb rudalnak-e vagy sem. Képzeljük magunkat a szerkesztő helyében a munkahelyünkön. Te hagynád, hogy egy vadidegen (még csak nem is a "sértett") így neked essen? És ha még igaza sincs? A munkahely az nem arra van, hogy személyes ügyeket ott tisztázzunk. Miért kellett neki kamera? Miért nem állította meg az utcán munka után elbeszélgetni, nem sarokba szorítva? Egyébként a tüntetésen elhangzó retorikája és ez a cselekedete teljesen ugyanaz. Csak szítja a tüzet a momentum is, ahelyett, hogy oltaná. Egy új párttól én másfajta politizálást várok.

morpho 2017.05.20. 23:10:57

@Rébusz: Az egyszer előfordul és a hónapok óta permanensen, azért nem ugyanaz. Megpróbálod elegánsan elbagatellizálni, amit az origo művel! Továbbá. Milyen perre tetszik gondolni? Amit két év múlva talán eldöntenek és kap egy gagyi helyreigazítást, miközben addig is folyamatosan megy a lejáratás, meg a hazudozás? Továbbá tőled is megkérdezem. Hol van az a pont, ahol már te is leteszed a poharat és felállsz az asztaltól? Amikor téged kurvanyáznak hónapokig, csak mosolyogsz az erkölcsi győztes nyugalmával, vagy esetleg elmész a bíróságra és ennyi? Egyébként nem láttam a tiltakozásodat, amikor egy hete a fidelitasz ment be az indexbe.

Rébusz 2017.05.20. 23:28:09

@morpho: hát igen, pontosan olyan perre gondolok. Vagy esetleg egy per kilátásba helyezésével, amennyiben az illető nem vonja vissza az állításait és nem kér bocsánatot. Mondjuk. De vannak egyéb jogi eszközök, amiket pont egy jogásznak vagy egy leendő politikusnak tudnia kellene és élnie vele. Hogy akar valaki bekerülni így a politikai elitbe, ha képtelen az önuralomra és a sárdobálást nem tudja kezelni? Vajon mire számít az, aki ma Magyarországon kormánypárt akar lenni a nagy öregek ellenében... Pont erre nem, hogy kapni fog hideget is, meleget is? Másik, ha egyről beszélünk: a fidelitasz ment be az indexbe és nem Orbán Viktor illetve a fidelitasz a portáig ment, ahol nyíltan vállalta, hogy miért jött. Találgathatunk, hogy meddig jutottak volna el, de F-GY biztos nem azt mondta a portásnak, hogy a szerkesztőhöz jön, hogy helyrerakja... , megbeszélt időpontja sem nagyon lehetett a szerkesztővel... A két akció között van különbség.

morpho 2017.05.21. 00:01:53

@Rébusz: Mert a portás beengedte? A portáson múlt a fidelitasz akciója? Ha nincs portás, akkor bemennek, nem? Mi a különbség? Ha valakire rálövök és az nem hal meg, mert a mentő gyorsan jön és a sebészek megmentik, attól én még ölni akartam. Ugye?

Rébusz 2017.05.21. 00:18:34

@morpho: Ha megnézed, erre utaltam, hogy nem tudni, mi lett volna a kimenetele, ha a portás a helyén lett volna :-D, mivel nem tudjuk, hogy a szórólapok mellé mondtak-e volna még valamit. De ha a te hasonlatoddal élek, nem mind a ketten ölni mentek. Az egyik szórólapozni ment és inkább kiscserkészekre hasonlítanak (nem párt), ahogy naívan odateszik a paksamétákat a portás asztalára (azért az arcára kíváncsi lettem volna, mikor visszamegy..), ha már ki lettek nyomtatva, minek cipeljék haza. Nyilván a kukában landolt az összes. Eszük ágában sem volt ezek szerint a portás tudta és engedélye nélkül továbbmenni az épületbe. Nyílt lapokkal játszottak, hiszen a lapok a kezükben voltak, a "tekintélyükre" sem hivatkozhattak. Ezzel ellentétben van egy erőteljesen politikai babérokra pályázó pártvezér, immár "híres ember", aki nem mondja meg valószínűleg jövetele okát a portán (vagy a portás szintén nincs a helyén :-D) , bemegy az épületbe és verbálisan inzultál egy alkalmazottat a munkahelyén, amit érthetetlen módon még fel is vesz. Azt hiszem, hogy a közelgő választási időszakban nagy szerepe lesz a portásoknak :-D

pamut 2017.05.21. 00:27:27

@Rébusz:

1. Senki nem tett helyre senkit, beszélgetést kezdeményeztek.

2. Az origo nem egy magánszemély hanem politikai intézmény, a maffia karaktergyilkos gépezetének egyik eleme. amit elkövetnek, sorozatosan, intézményesítetten az erkölcsileg is, btk szerint is és politikailag is: bűn. Börtönben lenne a helyük orbán médiapatkányainak.

3. bandás leszámolásra emlékeztető akciót akarsz? Orbán kopaszai a választási irodánál, megvannak? Vagy ez téged nem zavar?

4. ebben a sztoriban a Momentum az áldozat (folyamatosan, ma is hoztak le róluk rágalmakat, karaktergyilkot), nem pedig az origo. az origo a fideszes agresszor sajtóosztály egyik tagozata.

pillanttyú haver nem te kurtad meg a pitét 2017.05.21. 06:07:27

Arrol miert nem ir a blog, hogy Botka a 100 millios LUXUS oragyujtemenyenek epp melyik darabjat hordta eppen.

DR. Smit Pal 2017.05.21. 06:14:54

@pillanttyú haver nem te kurtad meg a pitét:
Ja arról nem irnak az ilyen blogok, hogy Botka László évente többet költ luxus orákra, mint amennyiért egy átlag ember családi házat vesz.

Conchobar 2017.05.21. 06:47:14

@taga20: "gondolom téged ez nem ráz meg droid, me te ezer éve a közpénzt szopod, ezé aszt hiszed, hogy a geci pénze. szar alak vagy" - Mert neked mi közöd a közpénzhez, te szerencsétlen? Te nyomorult, nem szólhatsz bele a közpénzek elköltésébe, viszont simán uszítanak. Ami meg az Origó közpénzből való működtetését illeti, bizonyítani kellene

Pop40 2017.05.21. 06:48:38

@Szélmalomharcos:

"Úgy szocializálódtak hogy nekik mindent lehet, róluk viszont semmit engedély nélkül. Majd apuka elintézi egy telefonnal. "

A retkes tolvaj fideszedről beszélsz?

Conchobar 2017.05.21. 06:53:13

@pamut: "Az origo nem egy magánszemély hanem politikai intézmény, a maffia karaktergyilkos gépezetének egyik eleme" - És ez a blog micsoda? A sok hülye észre se veszi, hogy kutyának használják, hogy csaholtatják az Origóra (meg a kormánypártra). Persze agy nélkül a sok hülye hogyan tudná fölfogni, hogy átveri őket a posztíró: Sikerült megragadni az origós cikk lényegét: (hazudik az Origó, mert) a Kiskakukk nem a legdrágább étterem. ("Egy nagyon drága, XIII. kerületi étteremben egyeztetett Botka László, Szeged polgármestere Lengyel Lászlóval. Az esetről fényképfelvétel is készült. Botka korábban a HVG-nek azt mondta, semmilyen szerepe nincsen Lengyelnek a politikai stratégiájának kialakításában.")

Pop40 2017.05.21. 06:55:11

@Rébusz:

"Miért kellett neki kamera?"

Egyszerű: a fidesz hírhamisító sajtójához értelmes ember nem megy úgy oda, hogy ne dokumentálná, mi történik.

Utólag isten tudja, mit hazudnának, ha nem tudnák, hogy videó készült az esetről. Videó nélkül már az a sztori menne az Origón, hogy Fekete-Győr 30 kigyúrt kopasszal berontott, megerőszakolták a nőket, szarrá verték a szerkesztőt, és telenyomták arab migránsokkal a termet, miközben Soros röhögött az ajtóban személyesen.

Pop40 2017.05.21. 06:59:40

@pillanttyú haver nem te kurtad meg a pitét:

Azért, mert nem érdekel senkit a maffiád szánalmas hazudozása, hogy elterelje a figyelmet róla, hogy csak Mészáros csak tavaly 100 milliárddal gazdagodott.

Sőt, én a blogger helyében a magatokfajtákat is kibasznám, menjetek hazudozni valamelyik fideszes kanálisba, ne ide. ;)

Pop40 2017.05.21. 07:03:42

@Conchobar:

"Ami meg az Origó közpénzből való működtetését illeti, bizonyítani kellene"

Gondolom, ezt a süket dumát nyomtad a cöffel kapcsolatban is, mikor lehazudták a csillagokat az égről, hogy aztán őket ugyan nem támogatja senki.
Ja, csak fél milliárddal az mvm, meg még a franc tudja kik.

Fideszes hülyéken kívül ez mindenkinek egyértelmű volt előtte is.

Pop40 2017.05.21. 07:07:32

@Conchobar:

"Botka korábban a HVG-nek azt mondta, semmilyen szerepe nincsen Lengyelnek a politikai stratégiájának kialakításában."

És ez nyilvánvalóan megdőlt most, hogy Botka egy nyilvános étterem nyilvános teraszán leült Lengyellel egy ásványvízre.

Aha.

A napnál nyilvánvalóbb fideszes lopást "bizonyítani kéne", de az magától értetődő, h ha Botka leül valakivel 2 percre beszélni, az illető már a kampányát tervezi. :DD

Ennyi rengeteg ésszel nyugtass meg, h fideszes vagy! :-)

feribácsi 2017.05.21. 08:19:51

@FCUK1: Próbálj érthetőbben fogalmazni, segíti a megértést. "Az étterem egyébként az egyik legdrágább budapesti vendéglő. " Idézet az Origó cikkéből.

2017.05.21. 08:19:52

Szerintetek rengetegen élnek mélyszegénységeben. Nekik bizony nagyon drága a 2500-3000 forintos főétel.

Pop40 2017.05.21. 08:24:23

@Gaspen:

Kicsit kevesebben élnének mélyszegénységben, ha mondjuk a vajdád oligarchái nem fejenként 100 milliárd/év sebességgel lopnák szét az országot.

2017.05.21. 08:26:43

@Pop40: meglephettél volna valami újabb slágerrel ;-)

Pop40 2017.05.21. 08:49:53

@Gaspen:

Olyan nem nagyon van, konzekvensen, de viszonylag unalmasan loptok :-)

moszkvicssluszkulcs 2017.05.21. 09:04:36

Egyébként jó, hogy az Origó ilyen. Legalább a többi hírportálnak van hova igazodni. Azt most már mindenki tudja, hogy mi a legalja...

videki gyerek 2017.05.21. 09:27:31

Botkanak elsosorban a Szeviep kft-bol kilopott 11 milliarddal kene elszamolni, gondolom abbol vasarolgatja a LUXUS orait.

Mihajl Ignatyef orosz hacker 2017.05.21. 09:38:08

Lopcsány elvtárs ellen nem kell összefogni.
Megteszi és tette önmaga végtelen számú lejarátását:

Frantisek Lopcsányevics Elqrcsány és kedvencei:

www.youtube.com/watch?v=UHDK92EzvB4

Mihajl Igntayef, a CEU rektuma, orosz hacker s.k.

midnight coder 2017.05.21. 09:46:41

@Pop40: "Kicsit kevesebben élnének mélyszegénységben, ha mondjuk a vajdád oligarchái nem fejenként 100 milliárd/év sebességgel lopnák szét az országot."

Azért így is elég sokáig kell hatalmon maradniuk, hogy utolérjék a privatizélésnél az elvtársi kapcsolatokon keresztül szétlopott összegeket.

midnight coder 2017.05.21. 09:58:33

Amúgy ez centire ugyanaz a kategória mint Rogán helikopterezése. Abból is mekkora ügyet csináltak, miközben az sem az a kategória mint amikor valakinek saját magánhelikoptere van. És ugye ilyen is volt már a magyar politika történetében...

moszkvicssluszkulcs 2017.05.21. 10:20:25

Olvasva kommenteket az jött le, hogy a ballib és a Fidesz is szétlopta az országot. Ezért javaslom, hogy akkor jövőre válasszunk más pártokat!

Volocsájev nem eshet el 2017.05.21. 10:43:02

@moszkvicssluszkulcs:
A buzgó kis Momecsekok ugyanúgy ellopták eddig ami a kezük ügyébe került. Apró morzsácskák ezek, csak ujjgyakorlat a későbbi nagy lopásokhoz. A Jobbik ugyanúgy hozza ki a közbeszerzéseket ahol hatalmon van, hogy a drágábbik a Jobbik

Egyéb tipp?

Janossz 2017.05.21. 11:28:31

@midnight coder: "Amúgy ez centire ugyanaz a kategória mint Rogán helikopterezése."
Ja. 150 km megtételére helikoptert igénybe venni, egy állami sofőrös luxusautó birtokában, majd azt pofátlanul letagadni, hát centire ugyanaz, mint üdítőt fogyasztani egy másodosztályú étterem kerthelyiségében.
Okos fiú vagy!

Pop40 2017.05.21. 11:29:20

@midnight coder:

Ezt nyugtatásnak szántad?

Nincs semmi gond a 100 milliárd/éves Mészáros-féle lopással, mert 20 éve is visszás volt a privatizáció? (Amit ha a fidesz vezényelt volna le, már országunk se lenne, mert 20 méter mélységig mindent elloptak volna?)

élhetetlen 2017.05.21. 11:32:07

@midnight coder: Te sem sok mindent értesz meg a dolgokból. Nem az volt a baj, hogy Rogán helikopterezett. Ha azt mondja, hogy igen, béreltem, itt a számla, semmi baj sincs. De hazudott, letagadta, egész addig, míg az orra alá nem nyomták a fényképet. Azt már nem lehetett tagadni, azóta megy, hogy de estére mindent elmondtam. Annak már ügynek kéne lenni, ha egy politikus nyilvánosan hazudik. Nálunk sajnos, nem az. Az Origó cikkéről meg csak annyit. Lebukott. Persze, kiült egy nyilvános teraszra lebukni. (Tudod, nem egy pincében kapták őket lencsevégre, ahova külön-külön, titokban osontak le). Ennyit a centidről, mint speciális mértékről.

teéjesenmindegy 2017.05.21. 12:25:31

@nick papagiorgo: :)
Sorolhatnád a balos karaktergyilkosságokat meg kisérleteket. Köteles beszéd, grazi ideggyogyó, elhagyott gyerek, megvert feleség, lekésett malévgép... A karaktergyilkosság csak akkor fáj a ballibnek, ha épp ellenük csinálják.

teéjesenmindegy 2017.05.21. 12:32:56

@midnight coder: "Azért így is elég sokáig kell hatalmon maradniuk, hogy utolérjék a privatizélésnél az elvtársi kapcsolatokon keresztül szétlopott összegeket."

Én ezzel nem értek egyet. A privatizációnál a legnagyobb bűnük az volt, hogy kaptak a zsebbe némi pénzt, és szarérhugyér eladták az országot. Ezerszer jobban jártunk volna, ha inkább teliáron eladják, és ellopják, mert akkor legalább valahol, valakinél meglenne a pénz. Ezzel szemben simán elégették.
Ezt nem érti meg a balos csürhe. Ott volt Demszky. Kapott pár millát a zsebbe, boldogan aláírt olyan szerződést, ami százmilliárdos károkat okozott. Legalább ő húzott volna rajta milliárdokat, de neem. A haszon meg ottmaradt valahol külföldön.

Tomiko 2017.05.21. 13:25:36

@nick papagiorgo: "de az étterem "nem is olyan drága", nem igazán érdemel meg egy blogbejegyzést"
Akkor most olvasd el még egyszer a cikket. Nem az a lényeg, hogy mennyire drága, hanem aljas hazugság, hogy a legdrágább étteremben látták. Persze joga lenne akár ott is enni, de itt nem ott van. Ha valakit látsz egy taxiban nem illik leírni, hogy az ország legdrágább limuzin szervize szállítgatja. Már mint az én erkölcsi normám szerint, talán nálad ez sem gond.

Tomiko 2017.05.21. 13:31:00

@midnight coder: Nem az a kérdés melyik ügy mekkora. Nem a nagy ügyeket kell kiteregetni. A buta választó az nem érti, hogy elloptak 3 ezer milliárdot. Mert annyi pénz nincs is, ha meg van azt persze, hogy ellopják. Így gondolkodik az átlag magyar pénzügyi zseni, aki azt se tudja, hogy ha hitelt vett fel, akkor többet kell majd visszaadni. Nokiás dobozzal, helikopterezéssel lehet azonosulni, azzal lehet népszerűséget veszíteni. Mészáros Lőrinc is azért van biztonságban, mert annyit tud lopni a gazdinak, amennyit már senki nem ért meg.

birka menet 2017.05.21. 14:13:38

@midnight coder: "Azért így is elég sokáig kell hatalmon maradniuk, hogy utolérjék a privatizélésnél az elvtársi kapcsolatokon keresztül szétlopott összegeket."

Te aztán fidesztroll vagy a javából! Az orbán maffia naponta magasabb összegben lopja szét magának a közpénzeket a magukra írt közbeszerzéseken keresztül, mint amennyit összesen 3 kormány elszart a 12 éves privatizáció során.

Azért az csodálatos, hogy valaki 2017-ben még mindig a 90-es évek privatizációin kesereg, miközben a jelenben a közbeszerzésken keresztül a saját szeme előtt lopják szét az országot. 100-szor nagyobb tételekben, mint amit a privatizációkor elsunyítottak.
A fideszmaffiának pont ez a funkcionális analfabéta tömeg kell, akiknek az agyi müködérsük megállt 1998-ban.

birka menet 2017.05.21. 14:17:47

@teéjesenmindegy:

az a privatizációs lopás fáj neked fidesztroll, amikor orbán győző komcsi párttitkár elvtárs kiprivatizálta magának a gánti bányákat, fideszes állami székház pénzből?

Vagy amikor a másik komcsi család, a Kövér család a veretes megyei párt őtitkár családfővel az élen állami nyomdát privatizált ki magának?

mesélj bogárka, melyik komcsi privatizáció fáj neked a legjobban?

Mihajl Ignatyef orosz hacker 2017.05.21. 15:02:47

@birka menet:
Komcsitroll, amikor a komcsi- judeo Suchman elvtársad a közműcégeket franciáknak, németeknek eladta.
Vagy, amikor a D209-es milliárdos Internacionálé- éneklő ügynök a francia gazdáival kötött fűtőelem- beszállítási üzletet Paks kapcsán, aminek jó kis üzemzavar lett az eredménye.
De beszélhetnénk a villamosipar, vízközműcégek szintén franciknak privatizálásáról is.
Vagy a MOL végső soron orosz kézre juttatásáról, majd a nagy oroszveszély- rikoltozásukról.

www.youtube.com/watch?v=w13GP-WFCGQ

Mihajl Ignatyef, a CEU rektuma, orosz ügynök s.k.

2017.05.21. 16:24:02

@Gaspen: Ettől függetlenül azt állítani hogy ez a legdrágább étterem, hazugság. Ha ez volna a legdrágább akkor a Four Seasons étterme mégis mi?

És Orbánék hol szoktak kajálni? Van egy tippem, nem a Kiskakukkban.

Tom66 2017.05.21. 16:56:36

Micsoda komoly cím! Amolyan Indexes, de a lényegen nem változtat.

2017.05.21. 17:07:17

@Lady Scarlett: Kurvára mindegy ki hol kajál.

hahópihehh 2017.05.21. 17:43:02

@nick papagiorgo: te figyumá, és akkor miért nem azt írták, h kivel hol ebédelt ahelyett, h azt írták, h lebukott budapest egyik legdrágább éttermében, ha az volt a lényeg? azért a lebukott és a legdrágább még barokkos túlzásnak is sok, de ugye az a lényeg, h egyszeri mari néni eszébe jól belevéssék, h micsoda fényűzést csinált titokban a hapsi?

élhetetlen 2017.05.21. 18:08:21

@teéjesenmindegy: Most boldog lehetsz. Te tudod, hogy a Párizsi udvart biztosan teljes áron adták el, és az a pénz megvan „valahol”. Ugyanaz. A privatizációnál az épületekkel kapcsolatban ugyanezt mondtam, a Mekinek nem eladni kellett volna a közétkeztetők épületeit, csak bérbe adni húsz évre, felújítja, tíz év alatt biztosan megtérül, tíz évig hasznot hoz, és marad az államé/fővárosé az épület. De most ugyanaz történik, aki eladta, ugyanúgy csak zsebpénzt kapott, és az ingatlan idegen kézbe került. Na, mielőtt rágalmazással vádolnának, az eladó semmit sem kapott, csak nem látta át a helyzetet, ez ugye, nem sértő. A pénz meg most is elfüstöl, és a haszon a jordán tulajdonosoknál lesz. Most mi a jobb annál, ami volt?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.05.21. 18:46:09

Soros nem szokott néha ebben az étteremben enni? Ugye? Véletlen, aligha. :-)

Kb ennyi a fidesz propaganda. A fidesz nyaloncok helyében szégyellném magam, de azok túl hülyék, hogy megértsék, hogy mennyire gagyi ez az egész.

Bambano 2017.05.21. 19:24:10

hogy ez mennyire aktuális lett és mennyire passzol ide:
index.hu/tudomany/til/2017/05/21/ha_a_holdraszallas_kamu_volt_hogyan_tudtak_eltitkolni/

a beágyazott videón jól látható, hogy miért nem helyes, amit fgya csinált.

teéjesenmindegy 2017.05.21. 19:32:29

@birka menet: Na, szóval te vagy most az ügyeletes hülye. Remek

"Azért az csodálatos, hogy valaki 2017-ben még mindig a 90-es évek privatizációin kesereg,"
Kisköcsög! Akkor adták el a francba a magyar ipart. Szarér hugyér, aminek az az eredménye, hogy most visonghattok, hogy csak a multik termelik a GDP-t.
Ha levágom a kezed akkor tíz év múlva teljesen jogosan ugatlak le, hogy miért a múlton pityeregsz?

Az orbán bányák a mai napig termelnek, ugye? A kövér nyomda sem zárt be ugye? Nem, bazmeg, ezek nem fájnak nekem.
AZ viszont igen, hogy az olyan vállalatok, amik termelhetnének, azok szépen be lettek zárva. Soroljam, vagy tudod magadtól?

És tényleg az a legszebb, hogy most meg azon rinyáltok, hogy összeszerelőüzem az ország.

teéjesenmindegy 2017.05.21. 19:54:44

@élhetetlen: Őszintén? Én marha nagy különbséget érzek. Eladnak egy épületet, mint a Párizsi udvar. Abból az új tulaj kialakít valamit marha nagy befektetéssel. A saját kockázata. Vagy van a másik opció, hogy rohad még ott akárhány évet.
És hatalmas különbséget érzek azzal, hogy eladtak működő, híres vállalatokat, aztán bezárták a francba.

Mikrobi 2017.05.21. 21:23:54

Hiába erőlködtök, bolsik, akkor se fogtok nyerni:-)

Bambano 2017.05.21. 21:28:24

@teéjesenmindegy: öööö... volt magyar ipar, amit el lehetett adni?

teéjesenmindegy 2017.05.21. 22:01:47

@Bambano: Nem volt? Itt egy nagy síkság volt 90 előtt?

Bambano 2017.05.21. 22:20:48

@teéjesenmindegy: pontosítok a kedvedért: ami itt volt (a nyugati színvonalat is figyelembe véve), az értékes ipar volt?

vagy lepukkadt, 50-60 éves gyártelepek, amikkel nem sok semmit lehetett kezdeni alapos felújítás nélkül.

teéjesenmindegy 2017.05.21. 22:35:17

@Bambano: Ha még igazad is lenne, akkor miért nem felújították? Ha annyira röhejesen nem lett volna konkurencia senkinek, akkor miért vették meg?
Példának okáért tudsz arról, hogy valaki megvette volna a zaporozsec gyárat? Az szart gyártott, nem is kellett senkinek.
És igen, bassza meg, élt egy ország. Volt bútorgyártás, volt élelmiszeripar, volt buszgyártás, volt vasútgyártás, volt minden. Gyártottunk tévét, rádiót, számítógépet.
Hagyjuk már, hogy minden szar volt.

Bambano 2017.05.21. 23:30:30

@teéjesenmindegy: egyértelműen szinte minden gyárat fel kellett volna újítani, rakás pénzért, amire nem volt forrás itthon. különböző gyárak esetében különböző döntések születtek. volt, amit hagytak csendben megdögleni, volt, amit megvettek és utána döglesztettek meg, és volt, amibe beleöntötték a töménytelen pénzt, és világszínvonalú lett. ezek főleg azok a néhai állami tulajdonok voltak, amik nem pótolhatók.

például a kabai cukorgyárral mit tudsz kezdeni, mikor egyrészt a brazil nádcukor sokkal olcsóbb, másrészt az eu "okosan" támogatja a brazil cukor forgalmazását?

másik nézőpont: te, mint egyszeri polgár, olcsón akarsz vásárolni vagy drágán? mert a nyugat a hatékonysági versenyben annyival előrébb jár, mint mi, hogy bármelyik piacot képesek letarolni, plusz a tőkeerejük miatt képesek veszteséges éveket is kibekkelni. szóval erőltethetted volna te a magyar ipart, simán agyonnyomnak pár év alatt.

harmadik nézőpont: most az a jobb, ha ócska gyárakban termelünk, vagy az, hogy új, nyugati szinten termelni képes üzemeink lettek? pl. haverék cége az audinak szállít be csapágyakat. ez miért nem jó? a magyar külkereskedelem erősen többletes, azt jelenti, hogy az ország egy része még mindig képes új termékeket létrehozni, gyártani és eladni. szerintem ez jobb.

én egy dolgot nem adtam volna el, ha rajtam múlik: a matávot. merthogy a vezetékes hálózatot le kell rakni az ügyfélnél, tehát az nem cserélhető le nyugatról. egy tejgyár simán, a kábel nem.

az a régi magyar ipar, ami után sírni szoktak, csak erős védővámokkal lenne képes fennmaradni. az meg mindig drága a végfelhasználónak.

ember100 2017.05.21. 23:39:44

@Rébusz:
Helló !

Hát igen , lehet 9 millió ilyen ember aki kiállnak a sasát érdekükben.
Miért kellene mindnek "bemenni " valahová ? ott helyben le lehet rendezni a dolgot.
Pl. valaki beáll eléd a sorba , nem perre viszed az ügyet hanem elküldöd a fenébe és hátrább rugdosod.
Miért is kellene védeni azt aki hazudik valótlant állít rólad , rólam , bárkiről ?????

NBarbieReloaded 2017.05.22. 13:40:51

@Bambano: "például a kabai cukorgyárral mit tudsz kezdeni, mikor egyrészt a brazil nádcukor sokkal olcsóbb, másrészt az eu "okosan" támogatja a brazil cukor forgalmazását?"

Szerintem erdemes elobb utananazni mi is tortent,, mielott hulyesegeket beszelsz.
A cukorgyarak szandekos tonkreteveserol van egy kivalo dokufilm, keress ra. Ugy 1 oras. Az ember zsebeben kinyilik a bicska, ha megnezi. Ja, es meg veletlenul sincs koze semmilyen brazil nadcukorhoz, annal inkabb Ny-EU oriasvallalatokhoz (meg az eladasokon irgalmatlanul sokat "kereso" ballib politikusokrol), akik megvettek a magyar cukorgyarakat, majd kb. masnap bezartak mindet es kovetkezo naptol johetett MO-ra az import cukor a duplajaert.
Nagyjabol errol szolt a tortenet.

élhetetlen 2017.05.22. 13:52:38

@teéjesenmindegy: Úgy látom, ez mellé ment nálad. Nem arról beszéltem, hogy eladni, vagy hagyni lerohadni. A Mekiknél sem, a Párizsi udvarnál sem. Arról beszéltem, hogy eladni, vagy bérbe adni. Tudod, egy befektető, ha bérli az ingatlant, akkor is felújítja, átalakítja a saját kockázatára, ha tíz év alatt bejön a befektetése, és másik tíz évig hasznot termel. (ne a tíz év foglalkoztasson, az hasraütés, de szakemberek ki tudják számolni a megtérülést). Én azt is el tudom képzelni, hogy a gyárak egy részét is bérbe lehetett volna adni tokkal, vonóval.

Bambano 2017.05.22. 15:02:38

@NBarbieReloaded: szerintem érdemes egészében elolvasni és értelmezni a hozzászólást, amire válaszolsz, mert te is bekerülhetsz abba a skatulyába, ahol az értő olvasás képességével nem rendelkezők vannak.

NBarbieReloaded 2017.05.22. 15:15:01

@Bambano: En ertem a kimagyarazasi szandekot, de ennyivel nem uszod meg.
Akkor vilagositsd mar fel kerlek, hogy en, az erto olvasasra keptelen mit ertettem felre akkor, amikor a fentebb toled idezett mondatot ugy ertelmeztem, hogy vegso soron szerinted a brazil nadcukor miatt zartak be a magyar cukorgyarak?
süti beállítások módosítása