B1 blogcsalád



Gyurcsány is üzent Bözsi néninek

2017. május 06. - nickgrabowszki

Igazán népszerű lett özvegy Csúcs Imréné nagygéci lakos.gyf_6.jpg

Miután Orbán miniszterelnök úr beugrott hozzá, hogy megtekintse a disznókat, és egyeztesse Bözsi nénivel a novemberre várható nyugdíjemelést, Gyurcsány volt miniszterelnök úr is írt neki a Facebookon. (De legalább nem ugrott be hozzá. Már az is valami.)

A DK elnöke Bözsi néninek a közvélekedést reprezentáló azon állítását sérelmezte, hogy

jaj, hát a Gyurcsány mit csinált? Elvette a tizenharmadikat.

Íme:

Igazán kár azonban, hogy Gyurcsány korábbi kormányfő

nem bontotta ki az igazság minden részletét.

Ez, mondjuk, a szokása neki, nincs mit meglepődni rajta.

Szövegszerűen nem hazudott, mert formálisan igaz, hogy a kormányzás alatt végig volt 13. havi nyugdíj, azt azonban elfelejti hozzátenni, hogy

  • rajta volt az eltörlésén,
  • kidolgozott tervei voltak rá,
  • csak nem tudta megcsinálni.

Továbbá szocialista országgyűlési képviselőként meg is szavazta a Bajnai-kormány indítványát a 13. havi nyugdíj eltörléséről. (Bár ez csak valószínű, mert ennek most nem néztem utána.)

Három éve egy, az Indexnek adott interjúban maga beszélt róla, és állította, hogy nem igaz, hogy köze se lett volna hozzá. Bajnai Gordont bírálva azt mondta, hogy

az állítás, hogy ő (ti. Bajnai - B1 blog) rántotta vissza a szakadék széléről az országot, nem igaz. Három nagy kiigazítócsomagot csináltunk 2008 őszétől. Az első kettőt én csináltam meg, a harmadikhoz pedig nem volt többségem, azért mondtam le. Ezt a harmadik, kidolgozott csomagot vitte és fejlesztette tovább a Bajnai.

Tehát Gyurcsány,

  • ha urbánus közönséghez szól, akkor ő törölte el a 13. havi nyugdíjat,
  • ha viszont a falusi kisnyugdíjashoz, akkor semmi köze nem volt az eltörléséhez.

Igazán kár, hogy

özv. Csúcs Imréné nagygéci lakos nem tudja majd értékelni a korábbi miniszterelnöknek az igazsághoz való különösen érdekes viszonyát,

mert nincsen neki internettye, és így minden bizonnyal ragaszkodni fog azon vélekedéséhez, hogy 

de minek kell ő ide? Ö, istenem.

(Kép: Facebook/Gyurcsány Ferenc)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6312485937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2017.05.06. 19:36:11

Azért aranyos egy történet, amikor a nagygéci Bözsi néni találkozik a nagygeci orbánnal, és közösen szapulják Gyurcsányt! :))
Csoda, hogy Soros nem került elő..!
Sebaj, majd legközelebb!

morph on deer 2017.05.06. 19:48:49

"Igazán kár azonban, hogy Gyurcsány korábbi kormányfő nem bontotta ki az igazság minden részletét."

Szemben orbán viktorral, aki bezzeg..?
Szemben Csúcs Imrénével, aki..
Szemben a blog írójával?
- vagy mi a fax van?

Arra az állításra ami Nagygécen elhangzott az a válasz, amit Gyurcsány válaszolt, és nem a komplett történet a forrásmunkákkal és a lebonyolítás terveivel kiegészített változat!

Azért az igazán biztató, hogy ma már egyedül Gyurcsánynak van ilyen sajátságos viszonya az "igazsághoz" - mindenki más, beleértve a jelenevőket is, "az igazat, csak az igazat, és semmi mást, mint az igazat" mondja..!
Mindig, mindenhol, és minden esetben!
Halleluja!

pamut 2017.05.06. 20:11:32

Bözsi néni 5 fős faluja több mint 500 millió ft-ot kapott attól a Brüsszeltől, amit Orbán tiszta erőből meg akar állítani.

Bözsi néni faluja az elmúlt 27 évben, de még előtte sem kapott soha 500 milliót egy magyar kormánytól sem. Csak Brüsszeltől. És örömmel fogadja az EU-ellenes Orbánt, és leáll neki gyurcsányozni.

Bözsi néni fideszes.

ulpius66 2017.05.06. 20:29:21

@pamut:

Pamutrongy!

Ugyan hozzá vagyunk szokva, hogy összevissza hazudozol, de az azért még tőled is csúcs, hogy 5 sorodban 3 hazugság van!

1. "Bözsi néni 5 fős faluja több mint 500 millió ft-ot kapott attól a Brüsszeltől" --- írod, az a baj, hogy nem Brüsszeltől kapta, hanem az EU-tól....azt azért még te is tudhatnád, hogy Brüsszel nem azonos az EU-val!!!

2. A következő sorban megismétled ezt a hazugságodat, azt hiszed, ha többször leírod ugyanazt a hazugságot, az attól igaz lesz?

3. "És örömmel fogadja az EU-ellenes Orbánt..." --- írod kéjelegve.... ezzel meg az a baj, hogy Orbán soha nem volt EU-ellenes, Orbán EU-párti, de Brüsszel ellenes, mindig azt hangoztatta Brüsszelt kell megváltoztatni

EU ----- IGEN

BRÜSSZEL ----- NEM!

Ne vásárolj a CEU-ban!

FCUK 2017.05.06. 20:34:54

@ulpius66: úgysem érti meg. Hiszi, hogy aki mást mond mint ő, az hazug narancsgeci. Kár energiát pazarolni rá.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.05.06. 21:12:28

Fletó ugyanúgy politikus, mint Vitya, mindkettő hazudik, mint a vízfolyás. Vagy egyszerre több univerzumban élnek...

pamut 2017.05.06. 21:14:37

@ulpius66:

ulpius, te szar fidesznyik.

1. A politikai szlengben Brüsszel = EU. Ezt te is halál pontosan tudod. Legalább 20 éve így használja mindenki a magyar közbeszédben. Imádott orbánod, ez a hazaáruló mocskos tolvaj, akinek a faszát nem bírod egy pillanatra sem kiköpni a szádból, na ő is pont így használja min. 20 éve. te is tudod jól.
és mégis bazdmeg.
és mégis vagy akkor a pitiáner rühes geci hogy direkt félreértelmezz és beleköss egy nyilvánvaló dologba, amit még akarttal sem lehet félreérteni
árulj el nekem valamit ulpius: miért vagy te ekkora nyomorult szar?

2. Lásd előző pont.

3. Orbán Eu-ellenes. Minden porcikájában. Azért is uszít és kampányol az EU ellen évek óta, ahogy teszi most is hűtlen kezelést elkövetve a népem leadózott közpénz-milliárdjaiból.

ulpius kedves. mondanám hogy egy nagy szar vagy, de valójában te egy kis szardarab vagy. egy végtelenül pitiáner, ostoba, szánalmas kis hazug szardarabka. ennyi vagy, ennyit tudtál elérni életedben önerőből.

pamut 2017.05.06. 21:16:30

@FCUK:

batyu bazdmeg. ha egy nap nem gyártasz magadnak 20 kamunikket, már szarul érzed magad? vagy honnan ez a beteges kamunikkgyártás? egymillió után jutalmat kapsz habony bácsitól vagy mi?
vagy folyamatosan menekülsz a sorozatos hazudozásaid elől és azt képzeled a százezredik kamukkied mögé el tudsz bújni?

BAZINGA2 2017.05.06. 21:17:30

Vajon Bözsi néninek mennyit fizettek, hogy ilyeneket mondott? Egyúttal megkérdezhette volna a min.elnök urat, mivel 2010-ben azt ígérte, hogy ha hatalomra kerülnek, akkor Ők visszaadják a 13-ik havi nyugdíjat, sőt még 14-iket is adnak. Azóta "Magyarország jobban teljesít!"... Magyarország erősödik!" stb. Hol a 13 - 14-ik havi nyugdíj? =D Nincs!

FCUK 2017.05.06. 21:40:15

@pamut: pamut, mondtam már,hogy nem vagyunk egy szinten, ne akarj lerántani a béka segge alá, nem vágyom oda. A batyu nem az én nickem volt, új nickem viszont azért van, mert a demokrata oldalad tiltja a másként gondolkodókat, leszarva a szólás és véleményszabadságot. Pont olyanok mint te, vakok, süketek és szellemileg toprongyok. Hogy más példát ne mondjak, egy blogbejegyzést sem tudnak úgy megírni, hogy az első és utolsó betű között ne legyen legalább egy hazugság.

emmersson 2017.05.06. 21:52:56

"Igazán kár azonban, hogy Gyurcsány korábbi kormányfő
nem bontotta ki az igazság minden részletét.

Ez, mondjuk, a szokása neki, nincs mit meglepődni rajta."

***

Igazán kár azonban, hogy nickgrabowszki, névtelen blogger
nem bontotta ki az igazság minden részletét.

Ez, mondjuk, a szokása neki, nincs mit meglepődni rajta.

Ugyanis azt szégyenlősen nem említi, hogy a Fidesz is megszavazta a 13. havi juttatások eltörlését!
Így megy ez, igaz, grabowszky?!

morpho 2017.05.06. 23:02:01

@ulpius66:

" Brüsszel nem azonos az EU-val!!!"

Ezt Orbánnak is mond majd meg! Amikor Orbán kiírja a plakátra, hogy "Állítsuk meg Brüsszelt" (muhaha), akkor mire gondol? Arra, hogy Brüsszel megindul talpig fegyverben Budapest felé? Vagy arra, hogy el akar szaladni? Esetleg arra, hogy az EU intézményrendszere ne kényszeríthessen Magyarországra olyat, amit Orbán (Magyarország) nem akar? Vagy csak egy üres szlogen, ami nem jelent semmit?

Ez viszont a legjobb: "Orbán EU-párti, de Brüsszel ellenes" :)))) Igen, egyszerre akar baszni úgy, hogy közben szűz maradjon. Nem fog menni pubi! Ezt neked is mondom. Bár tudom, hogy a nyelved tövig van a seggében, de akkor sem. Ez van.

annamanna 2017.05.06. 23:23:49

@pamut: tök mindegy, mennyit b*tak el márványtáblákra, ha közben Bözsi néni házában nincs vezetékes víz, és a vécétetőn tárolja a tojásokat.
A kukoricagóré üres, a ház fűtetlen, Bözsi nénit pedig megtámadták pár éve és megkötözve hagyták magára.
Mit érdekli Bözsi nénit az EU? A nyugdíján kívül legföljebb az SZTK érdekli. Meg esetleg a lottósorsolás. Ha lenne a házban kereszt, rózsafüzér, imádságos-, énekeskönyv, vagy tett volna bármiféle vallásos megjegyzést Bözsi néni, azt bevágták volna a videóba, de Bözsi nénit az Isten is hidegen hagyja. Majd pont a Brüsszel fogja izgatni...

"Bözsi néni, a nyolcszáz éves falu nyolcvanadik évéhez közelítő lakója" www.vasarnapihirek.hu/friss/a_legmaganyosabb_falu
Ha Bözsi néni még nincs 80, akkor kb 1938-ban született, tehát a háború után lett iskolás korú, és a komcsi rendszerbe nőtt bele. A szakrális igazságokat helyettesíti a tévé, az Istent pedig a minielnök, aki egymaga emeli a nyögdíjat, 1,6%-kal!

Holnapra amúgy tuti lesz "csira Bözsi néni, átbaszott a kakassal"-paródia, Szaniszló helyett Orbánnal.

pamut 2017.05.06. 23:47:31

@annamanna:
és ki a hibás azért mert az EU-segélyekből azt a kis részt, amit nem lopott el, azt szarul költötte el az Orbán-kormány?

pamut 2017.05.06. 23:49:33

@FCUK: :DD hogy vergődsz batyu, mint mindig, helyes, csak hörögj tovább, máshoz úgyse értesz :) ennyit érsz te szerencsétlen, hogy a szaros vackodból kamunikkek tucatjain hazudozd a tartótiszted által megszabott propagandát. ennyi vagy.

annamanna 2017.05.07. 00:09:30

@pamut: Nem mindegy, kit lehet hibáztatni? Szerintem sokkal érdekesebb, hogyan lehetne ezt a helyzetet (meg az egész életet) úgy megélni, hogy valahogy jó jöjjön ki belőle, és ne pukkadjunk meg idő előtt a dühtől.
Bözsi néni is megélt már egy-két dolgot, padláslesöprést, békekölcsönt, árvizet, kitelepítést, özvegységet, rablótámadást, és még mindig itt van. Reggel megeteti a malacokat, este megnézi a híradót. Aztán reggel megint megeteti a malacokat. Ha elmegy hozzá Orbán, megmutatja neki a befőtteket, a zuhanyzót meg a malacokat. Aztán elmegy Orbán, és Bözsi néni másnap reggel megint megeteti a malacokat.

Ha szombat este indul a parti
A malacnak reggel ki fog enni adni
A színpadon három majom
Hülyének néznek minket
Azt gondolom

morph on deer 2017.05.07. 02:00:07

@pamut:
"Bözsi néni fideszes."

Pontosabban: pontosan megfelel a fidesz által megkövetelt kritériumoknak!

Mert csak képzeld el, ha még gondolkodna is, mi zajlott volna le közte és a nagygeci között Nagygécen!
Még az is lehet, hogy sosem hallottunk volna róla, hogy már falut is elneveztek a vezérről..!

Szúrófény 2017.05.07. 04:28:40

@Online Távmunkás: Egy tőről valók, csak másik ódal! Ami a politikában káros:
(Forrás Henri Ford Nemzetközi zsidó)

"Az emberek jó oldalai, a becsületesség és az egyenesség- alapvetően károsak a politikában, mert biztosabban megfosztanak a tróntól, mint a legerősebb ellenség. Ezek
a gójok szabályai szerint fontosak - nekünk nem kell, hogy fontosak legyenek."
"E pillanatban, addig ameddig nem biztos, hogy zsidó testvéreink birtokolják a kulcsfontosságú kormánypozíciókat, olyan embereket bízunk meg ezekkel, akiknek a múltjuk és jellemük olyan, hogy egy szakadék van köztük és a nép között."

emmersson 2017.05.07. 09:14:06

@emmersson: Bocs..összekevertem a Fidesz sunyiságának időpontját 13. nyugdíj ügyben!

Tehát helyesen alább:

"Ennek egyik eleme volt a nyugellátásokról szóló 1997. évi LXXXI. törvény kiegészítése, amellyel lényegében bevezette a 13. havi nyugdíj jogintézményét, és meghatározta fokozatos, három év alatt történő bevezetésének menetrendjét. Az ellenzéki Fidesz és MDF azzal a mondvacsinált ürüggyel, hogy a törvénycsomag egy másik elemének, „A szociális igazgatásról és szociális ellátásokról” szóló 1993. évi III. törvénynek a megváltoztatása hátrányosan érinti az egyházi tulajdonú szociális intézményeket, mindenáron megpróbálta megakadályozni a törvényjavaslat elfogadását. Az ellenzék egyrészt nem szavazta meg a törvényjavaslat részletes vitára bocsátását, másrészt 2002. december 17-én nem vett részt a végszavazáson, így a törvényjavaslatot kizárólag a kormánypárti képviselők igen szavazatával fogadta el az Országgyűlés. A törvény kálváriája ezzel még nem ért véget, mivel Mádl Ferenc köztársasági elnök nem írta alá, hanem megfontolásra visszaküldte az Országgyűlésnek. Időközben a parlament téli szünetet tartott, így, miután a kormány változatlan tartalommal ismét benyújtotta a törvényjavaslatot, az újabb szavazásra csak 2003. február 4-én került sor."

A szavazás eredménye:

Frakció Igen Nem Tartózkodott Igazoltan távol Távol Összes Döntés
MSZP 175 0 0 0 3 178 Támogatja
Fidesz 0 104 2 3 55 164 Ellenzi
MDF 0 16 1 1 5 23 Ellenzi
SZDSZ 20 0 0 0 0 20 Támogatja
Független 0 1 0 0 0 1 Ellenzi
Összesen 195 121 3 4 63 386 Elfogadva

Itt elcsúszik, de az oldalon látható, hogy a 13. NYUGDÍJ BEVEZETÉSÉT NEM TÁMOGATTA a Fidesz!!!

Forrás: www.sonline.hu/somogy/kozelet/az-olvaso-ir-gondolatok-a-13-havi-nyugdijrol-534434/

ulpius66 2017.05.07. 09:34:38

@pamut:

"A politikai szlengben Brüsszel = EU. Ezt te is halál pontosan tudod. Legalább 20 éve így használja mindenki a magyar közbeszédben."

Pamutrongy!

Ezt a hazugságot mért próbálod ismételten eladni?

Mindenki pontosan tudja, hogy az EU az az EU, Brüsszel meg Brüsszel!!

Magyarország sem egyenlő Budapesttel, vagy a magyar kormánnyal, ne adj Isten a Fidesszel vagy Orbánnal!!!

Az EU egyik adminisztratív központja Brüsszel, ahol a "brüsszeli bürokraták" egyre nagyobb és nagyobb hatalmat akarnak maguknak, minden felhatalmazás nélkül......

A BRÜSSZELITÁKAT SOHA, SENKI SEM VÁLASZTOTTA MEG!!! Szemben a magyar kormánnyal vagy a Strasbourgi EU Parlamenttel!!!!!!!

ulpius66 2017.05.07. 09:44:44

Pamutrongy!

Az, hogy 2004-ben beleléptünk az EU-ba, pontos menetrend alapján zajlott.

Mi lemondtunk a nemzeti önrendelkezésünk egy részéről, cserébe az EU támogatja Magyarországot évi mintegy 5-6 milliárd euróval. Függetlenül attól, hogy kik vannak Brüsszelben és kik vezetik Magyarországot!!!! Ez a pénz jár Magyarországnak!!!!!!

DE NEM TETTÜNK "NÉMASÁGI FOGADALMAT"!!!!!!!!!!!!

Igenis meg kell mondani a "brüsszeli bürokratáknak" hogy KUSSSSSSS!!!!! amihez nincs felhatalmazásuk abba ne szóljanak bele!

Az persze más kérdés, hogy az imádott gyurcsányid csontig benyalt Brüsszelnek, kiszolgáltatta Magyarországot a brüsszeliták kényének-kedvének, és szinte felségterületként, gyarmatként kezelték Magyarországot!!!!

Na, ennek vetett véget Orbán, tudod: NEM LESZÜNK GYARMAT!!!!!!

Úgyhogy mostanra állt helyre a világ rendje.... és Isten mentse meg Magyarországot, hogy még egyszer a ballibsik hatalomra kerüljenek, mert ugyanúgy kiárusítanák az országot, mint a D-209, az elkúró vagy a másik gazdasági zseni a Bajani tették 2004-2010 között......

EU ---- IGEN

BRÜSSZEL ----- NEM

Ne vásárolj a CEU-ban!

ulpius66 2017.05.07. 09:50:16

Az EU támogatás, az az 5-6 milliárd euró pedig jár Magyarországnak, azt NEM LEHET BEFAGYASZTANI, VAGY ELVENNI A MAGYAROKTÓL!!

Ez olyan, mintha Magyarországon a magyar jogszabályok, törvények alapján - teszem azt - a Szegednek járó mintegy 50 milliárd forintot, a magyar kormány nem utalná át Szegednek, a szegedieknek csak azért, mert Botka bírálni, kritizálni merte a magyar kormányt, a Fideszt vagy Orbánt!

Botkának sincs megtiltva, hogy kritizáljon, bíráljon és válaszként nem fenyegetik azzal, hogy a Magyar Államkincstár majd nem utalja a pénzt a szegedieknek, ha nem fogja be a pofáját!

BAZINGA2 2017.05.07. 15:25:05

Az EU támogatás jár Magyarországnak azzal a feltétellel, hogy betartja azokat az összes törvényeket amit felvállalt és aláírt. Amennyiben nem, úgy eljárást indíthatnak ellene és kivághatják az EU -ból, mint macskát szarni. Addig feszíti a húrt, amíg úgy jár.

BAZINGA2 2017.05.07. 15:35:17

Majd elfelejtettem. Kíváncsi vagyok, hogy a 6 lakosú Nagygéc faluban, miért csak Bözsi néniből állt a fogadóbizottság??? A többi 5 lakos, miért nem ment a fogadásra? Gondolom, nem voltak szalonképesek. Esetleg Ők nem akartak minden évben választást!?

atomic power 1986DucaDuca 2017.05.07. 17:53:32

@BAZINGA2:

"........ úgy eljárást indíthatnak ellene és kivághatják az EU -ból, mint macskát szarni. Addig feszíti a húrt, amíg úgy jár."

Nem lehet egy orszagot kizárni az EU- ból. Nincs olyan törvenyi mechanizmus, ami ezt szabalyozná. Csak önálló döntésel lehet elhagyni az EU-t. Csak bizonyos jogait lehet függeszteni egy tagországnak akkor, ha az nem tartja tiszteletben az Európai Unió alapértékeit. Ezzel foglakozik a Szerződés hetes cikkelye.
A felfüggesztésről is a tagországok vezetőiből álló Tanácsnak kell döneni, minősített többséggel. Ez azt jelenti, hogy a tagállamok legalább 55 százalékának (ez most 16 tagállam) a kizárás mellett kell szavaznia, de csak akkor érvényes, ha az igennel szavazó tagállamok az EU lakosságának legalább 65 százalékát teszik ki. A felfüggesztéshez elég a minősített többség, de felfüggeszteni csak akkor lehet egy tagállamot, ha már megállapították, hogy megsértett egy alapértéket. Ahhoz viszont, hogy ezt megállapítsák, már egyhangú döntés kell, vagyis az adott tagországon kívül mindenkinek igennel kell szavaznia. Az meg kizarható, hogy mindenki megszavazza. Legvégül pedig egy tagország kizárásánál a már meglévő szerződéseket is ki kellene egészíteni. Ehhez viszont egyhangú döntésre lenne szükség, így az adott tagország könnyedén megvétózhatja a saját kizárását.

2017.05.08. 00:09:44

@ulpius66: tehát Brüsszel gyarmattá akar tenni bennünket. Egy város. Khmmm.
Kaparsz, mint malac a jégen.
Állítsuk meg Brüsszelt.
Nem leszünk gyarmat.
Miért jó neked, hogy védhetetlen fideszhazugságok mögé állsz be? Gondolod, másképp nem jövünk rá, hogy hülye vagy?
Avagy üzenni akarsz Budapestnek, te NER kompatibilis vagy, bármi áron?
így legalább lássa Orbán is , hogy vannak még hülyéi?

2017.05.08. 00:11:57

@ulpius66: Ez a: nekem az jááár! nem ismerős valahonnan?
Ősi sumér mondás lehet...

2017.05.08. 00:29:26

@atomic power 1986DucaDuca: amit felsoroltál, az mind igaz. Viszont azt jelenti az EU törvényeinek böngészéséből kiderül, hogy a kétsebességes eu nem valósulhat meg, valamint a jelenlegi felállás sem tud módosulni. Érdekes kérdés, hogy a kilépés hogyan vihető vegig jogszerűen, ha nem egyenként történik? Minősített többség....

Tiborpapa 2017.05.08. 00:46:29

@ulpius66: Brüsszel nem Magyarországot támadja, hanem a Fidesz kormányt. Magyarország nem azonos a Fidesz kormánnyal. Magyarország nem adja el Putyinnak magát. Azt a Fidesz kormány teszi.

al Dajjal 2017.05.08. 01:29:20

@ulpius66:
"Magyarország sem egyenlő Budapesttel, vagy a magyar kormánnyal, ne adj Isten a Fidesszel vagy Orbánnal!!!"

Sajnos ebben Pamutnak kell, hogy igazat adjak. A politikai szlengben igenis gyakran hivatkoznak egy-egy államra annak adminisztratív központjának / fővárosának említésével. Pl.: Washington megvétózta az ENSZ BT határozatát... Berlin tiltakozik Erdogan nácizó nyilatkozata miatt... Akkor szoktak így hivatkozni, amikor helyhiány miatt nem írják ki, hogy a kormányszóvivő, miniszterelnök, elnök, külügyminiszter, Jóskapista vagy akárki tette, mondta. Esetleg nem is tudni pontosan, csak annyit, hogy hivatalos forrásból van. Remélem, sikerült érthetően írnom. Ha pontatlan voltam, értsd jól.

A cikkhez: Gyurcsány zsonglőrködik a szavakkal, terel, hárít. Mint egy jó politikus, vagy ügyvéd. A cikk hasonló módszerekkel igyekszik bizonyítani az ellenkezőjét.
Gyurcsány már nem lesz hiteles politikus Magyarországon. Még a baloldal nagy részének is vállalhatatlan. Minél jobban kapálózik, hogy a politika felszínén maradjon, annál jobb Orbánnak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.08. 07:34:56

@pamut:

Már senki se hiszi el a meséket a bőkezű Brüsszelről. Nem szóltak neked a Pártközpontból, hogy ezt a lemezt hagyd abba?

Netuddki. 2017.05.08. 07:53:31

A gyurcsány jobban tenné, ha valami más hobbi után nézne. A politika nem neki való...

Netuddki. 2017.05.08. 07:55:18

@ulpius66: "Mi lemondtunk a nemzeti önrendelkezésünk egy részéről, cserébe az EU..."

Nyehehe! És mindezt te el is hiszed? Hülye!

sZulamith 2017.05.08. 08:23:46

Bözsi néni elfelejtette, hogy a Gyurcsány-Bajnai kormánynak köszönhető, hogy akik 1991 és 96 között mentek nyugdíjba kiemelt nyugdíjemelésbe részesültek, ennek köszönhetően, jelentősen nőtt a nyugdíjuk. A Gyurcsány kormány a o.5 %- os emelést is beépítette az alapba, amit a Fidesz kormány nem tett meg, jó lehet megtehette volna az áfa 27 %- a alapján ha annyira becsülné a " Bözsi néni" időseket.

ulpius66 2017.05.08. 09:06:41

@al Dajjal:
"Sajnos ebben Pamutnak kell, hogy igazat adjak. A politikai szlengben igenis gyakran hivatkoznak egy-egy államra annak adminisztratív központjának / fővárosának említésével. Pl.: Washington megvétózta az ENSZ BT határozatát... Berlin tiltakozik Erdogan nácizó nyilatkozata miatt..."

Al-Dallal!

Na, most a "politikai szlenget" kik használják????

Na, kik???

Hát persze, hogy a ballibsi firkászok!

Főleg most, amikor az ilyen az ilyen nyilvánvaló hazugságot próbálják TÉNYKÉNT ELADNI!

Tény, amit Orbán Viktor ezerszer elismételt, hogy neki nem az EU-val van baja, hanem Brüsszellel, a brüsszeli politikát kívánja megváltoztatni!

Ezzel szemben a ballibsi firkászok ebből mit hoznak le, "a patás ki akar lépni az EU-ból" vagy "a patás nekiment az EU-nak".....ugye, ugye.....

Lehet, hogy a "politikai szleng" használható a ballibsi agymosott barmoknak, de jelen esetben, amikor az Orbán KIFEJEZETTEN SZÉTVÁLASZTJA az EU-t Brüsszeltől, ezek egybemosása, sőt egyértelmű felcserélése a legaljasabb hazugság!!!!!!!!

EU ---- IGEN

BRÜSSZEL ---- NEM!!!!!

Ne vásárolj a CEU-ban!

BiG74 Bodri 2017.05.08. 09:34:47

@ulpius66:
Persze, mi sem akarunk polgárháborút, meg elhagyni Magyarországot, de szeretnénk megállítani a kurmány bizonyos területeken látható ámokfutását, mégis mi szerintetek az országot támadjuk nem a vityaklienturát.

ulpius66 2017.05.08. 09:51:56

@BiG74 Bodri: ".... de szeretnénk megállítani a kurmány bizonyos területeken látható ámokfutását, mégis mi szerintetek az országot támadjuk nem a vityaklienturát."

Nagy Bodri kutyus!

Tudod, ennek "feltalálták" mán a módját!

A parlamenti választáson, 11 hónap múlva, nem a patásra kell szavazni, hanem szavazzatok a .... KIRE IS SAVAZZUNK???

BiG74 Bodri 2017.05.08. 09:57:36

@ulpius66:
A bodri nem a kutyus miatt van, de sebaj. A kurmány demokratikus leváltásának módját ismerem, és teljességgel elfogadom, sőt egyedüli lehetőségnek tartom. Viszont kurvára nem erről írtam, hanem a köpönyegforgató hozzáállásról.

ulpius66 2017.05.08. 10:16:43

@BiG74 Bodri:

Én meg azt hittem a kutyád után van a nick-neved, de sebaj.

"... hanem a köpönyegforgató hozzáállásról." --- kinek a köpönyegforgató hozzáállásról írtál?
(ha a politikusokéról, akkor azzal nem vitatkozom.....)

Pop40 2017.05.08. 11:52:45

@morph on deer:

Igen, Sorost én is hiányoltam. Sőt, azt hiszem a migránsoktól is elfelejtett rettegni a néni.

Hanyag munkát végeztek Habonyék, ideológiailag képzettebb NER-nyugdíjast kellett volna találni.

Pop40 2017.05.08. 12:01:35

@morph on deer:

"Mert csak képzeld el, ha még gondolkodna is"

Uggggyan.... El tudod te képzelni, milyen káderezésen mehetett át a néni, mielőtt odaengedték hozzá a sörhasú főtitkárt? :D
Valószínűleg az átfogó nemzetbiztonsági átvilágítás semmi ahhoz képest.

Gondolhatod, hogy nem találomra választottak egy nyugdíjast az utcáról, aki majd esetleg videó előtt küldi el a tolvaj Gecit a ....csába :D :D

Pop40 2017.05.08. 12:07:32

@ulpius66:

Ennyi hülyeséget nem lehetett könnyű összeírnod.

Egy ország majd akkor nem lesz gyarmat, ha versenyképes lesz, fejleszti az oktatást, az eü-t, vonzza a képzett embereket, stb.

Az, hogy kiáll a tolvaj vajdád a sleppje elé, és elböfögitek 120-szor, hogy nem lesztek gyarmat, azzal annyit értek el, hogy világszerte kiröhögnek. Látszik is a csuti Gecid renoméján.

Tudod, elvtárs, a tiszteletről nem pofázni kell, meg követelőzni, hanem kiérdemelni.

Boka1 2017.05.08. 12:16:39

Bözsi néééééni!!!! meghoztam a tyúúúkot!!!

www.youtube.com/watch?v=FMHnnGqh6b4

Felvette az ünnepi fogsort, amit még az anyukájától örökölt.
Holnaptól ingyen utazik a sárga buszon.

Netuddki. 2017.05.08. 14:59:05

"Gyurcsány is üzent Bözsi néninek"

Ha még sokat szopkodja az orbán fszát, elveszi a 12., 11. és 10. havi nyugdíját is. De ha ez se használ, akkor elveszi Bözsi nénit is...

sőőtnagyonis 2017.05.08. 18:34:52

Géci Bözsi néni.
Rosz aki roszra gondol.
süti beállítások módosítása