B1 blogcsalád



Welt: Juncker két hét múlva leszámol Orbánnal

2017. április 15. - Szelestey

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje, 2017. április 15. 

 

Hangos sajtószemle.

Die Welt

die_welt_1.jpg

Az újság úgy tudja, hogy a Bizottság elnöke ki akarja tenni a Fideszt az Európai Néppártból, miután a magyar kormányfő Brüsszel ellen uszít, jóllehet országa az uniós pénzek nagy haszonélvezője. Juncker egyszer elárulta, hogy egy kis fekete könyvben vezeti mások disznóságait, nos, a bejegyzések bizonyára jócskán megszaporodtak Orbán Viktor neve mellett. Pl. a nemzeti konzultáció miatt. Azon kívül a kormányfő közös cselekvésre szólította fel Európa jobboldali populistáit az EU ellen. Most pedig éppen az egyik egyetemet fojtogatja, bezáratja a menekülteket, a migrációt a terrorizmus trója falovának minősíti, amivel burkoltan azt állítja, hogy Merkel és Juncker belülről akarják szétrombolni az Európa-erődöt. Magyarország mindenek előtt! Mivel a bezárkózás politikája nem lehet meg ellenségkép nélkül, az uniónak kell betöltenie ezt a szerepkört, noha a magyarok igencsak profitálnak a tagságból. Dehát jönnek a választások és erősnek kell látszani. Az EU viszont eszköztelen, ha valaki folyamatosan átlépi a politikai tisztesség határait, aláássa az elveket.

Junker kezdeményezésére éppen két hét múlva összeülnek az Európai Néppárt tagállamainak vezetői, üthet az igazság órája. Azt vitatják meg, hogy Orbán egyáltalán még kereszténydemokrata-e. Ez az első eset, hogy az EPP egyik vezetője a magyar miniszterelnököt fenyegeti és ily módon emeli a tétet. Orbán idáig biztosra vehette, hogy nem hajítják ki. Mindent elnéztek neki. Legutóbb megszavazta Tusk újraválasztását, hogy bizonyítsa hűségét. Ám ezáltal kiadott egy zálogot a kezéből. És eljött Juncker pillanata.

 

The Times

the_times_1.jpg

A konzervatív lap vezércikke arra figyelmeztet, hogy az uniónak fel kell ébrednie és meg kell védenie a demokráciát, mert a CEU esetében nem egyszerűen egy célzatos szabályozásról, hanem az alapvető szabadságjogok megőrzéséért vívott harcról van szó. Orbán Viktor mára a nyílt társadalom ellensége lett és az EU vizsgázik, hogy fel kell lépnie ellene. A kormányfő megtalálta az ideális célpontot, hogy támadja egy szabad társadalom autonóm intézményeit. A politikus mindent gyűlöl a CEU-ban és azt állítja, hogy az aláássa a demokráciát Magyarországon. A Fidesz más vezetői rutinszerűen azzal vádolnak civil szervezeteket, hogy azok az idejét múlt liberális elit külföldi képviselői. Orbán már régóta rohamozza a demokratikus intézményeket és ez még jó darabig így is lesz. A Freedom House jelezte, hogy ha így megy tovább, akkor az ország jövőre már nem számít szilárd demokratikus rendszernek. Már önmagában a menekültekkel szemben alkalmazott gusztustalan és embertelen bánásmód miatt el kellene ítélni a magyar kormányt.

Orbán, mint minden populista, abból él, hogy ellenségei vannak és ebből a szempontból leginkább a külföldiek jönnek neki kapóra. Szégyenteljes, hogy szögesdróttal körbevett konténertáborba zárják a menedékkérőket. Itt az ideje, hogy lépjen az unió. Ki kell zárni a Fideszt az Európai Néppártból. Nem szabad tekintettel lenni arra, hogy az EPP-nek szüksége van a 12 voksra. Az elvek fontosabbak, mint a kisstílű politika. A frakcióvezető és a többiek megmutathatják, hol állnak, amikor az EP hamarosan megvitatja a magyar állapotokat. Eléggé egyértelmű, hogy a közösségi jog szavatolja a tanszabadságot. Vagyis felelősségre lehet vonni Budapestet, de meg lehet indítani a jogállami eljárást is. Hogy a Közép-Európai Egyetem célkeresztbe került, az előre kiszámított roham a nyárspolgárok részéről a demokratikus liberalizmus ellen. Orbán nem nyomulhat tovább az illiberális demokrácia felé. Aki ócsárolja a liberális felfogást, az a demokráciát fenyegeti. Itt többről van szó, mint egy egyetem elleni burkolt fellépésről. Ez korunk küzdelme.

 

Guardian

guardian.jpg

A magyar származású koszorús brit költő és irodalmár, George Szirtes vezetésével több mint 400 nemzetközileg ismert alkotó, előadóművész és tudós bírálja, hogy a magyar kormány be akarja záratni a Közép-Európai Egyetemet. A nyílt levél szóvá teszi a felsőoktatási törvény reformját és úgy ítéli meg, ez a legújabb lépés Orbán részéről, hogy demokratikus intézményektől szabaduljon meg, beleértve a sajtót és a civil társadalmat. Az üzenet rámutat, hogy ha sikerül a terv, az komoly foltot hagy az EU lelkiismeretén, amiért az eltűrte. Hiszen a lépés csökkenti és meggyengíti Európát. Az aláírók felszólítják az uniót, hogy vizsgálja ki a jogszabályt és annak következményeit az oktatás szabadsága szempontjából. George Szirtes azt mondja, a CEU az egyetlen mesterfokú egyetem az országban, amely még nincs a miniszterelnök ellenőrzése alatt. Továbbá, hogy azért szervezte az akciót, mert a tanintézmény a függetlenség igen fontos jelképe. A kormányfő nem tudott rá pénzügyi nyomást gyakorolni, nem volt képes megfojtani. Az utolsó reménysugárnak számított a tekintélyelvű magyar állammal szemben. 

 

Süddeutsche Zeitung  

suddeutsche.jpg

A magyar kormány be akarja záratni a Soros által támogatott CEU-t, magát viszont úgy állítja be, hogy az ellenségek összehangolt akciójának áldozata, a másik fél összeesküdött az ország ellen. A hatalom egyre idegesebben figyeli a naponta zajló tüntetéseket, a brüsszeli fenyegetéseket és a nemzetközi sajtó felháborodását. Szerinte azonban a tiltakozások csupán azt szolgálják, hogy Soros György akaratát kényszerítsék rá az emberekre. Hogy nem csak a világsajtó, egy sor tudós és művész lázadozik Orbán politikája ellen, hanem saját híveinek egy része is elbizonytalanodott, nos, az erősíti Budapesten az ostromlott vár-mentalitást. A masszív bírálat bizonyítékul szolgál a vonalhű magyar média számára, hogy a zsidó és magyarellenes Soros mozgatja a világot. Fizeti az ország ellenségeit, behozza őket, aláássa az egységet. Fő célja, hogy megbuktassa a magyar menekültpolitikát. Az ellenségképet már mániás szintre emelték, lásd a Magyar Idők vagy a Magyar Hírlap, illetve a 888.hu vonatkozó cikkeit. Bayer Zsolt egyenesen azt állítja, hogy az amerikai Külügyminisztériumot Soros régi beosztottai irányítják. De nem különbek a hivatalos megnyilatkozások sem. Pl. hogy Magyarország egy jottányit sem enged az EU és Soros nyomásának kvóta-ügyben. De azért a CEU-ról hajlandó tárgyalni.

 

Der Standard

der_standard.jpg

Az ún. erős emberek előbb-utóbb beleütköznek a valóság próbájába, mert ahogy a liberális gondolkodó, Ralf Dahrendorf írta: a populizmus egyszerű, a valóság bonyolult. Trump, aki nem adta alább és rögtön minden bombák anyját vetette be Afganisztánban, ugyanahhoz a kaszthoz tartozik, mint a Fülöp-szigetek vagy Törökország elnöke, vagy éppen Orbán Viktor. Utóbbit Juncker egykor „Helló, Diktátor!”-felkiáltással üdvözölte, de ma már nincs kedve viccelődni vele. Azt követeli, hogy vitassák meg a Fidesz tagságát a hónap végén, az Európai Néppártban. A Bizottság egyidejűleg ultimátumot adott: ha a magyar kormány két héten belül nem tér jobb belátásra, akkor új szerződésszegési eljárás indul ellene. Brüsszel azon kívül vizsgál egy sor magyar intézkedést. Hogy az úgynevezett erős emberek ki tudják-e építeni uralmukat, az a hatalmi ágak és az ellenőrző rendszer erejétől függ. Trump így bukott meg a valóság vizsgáján a beutazási tilalommal, illetve az egészségügyi reformmal.

 

Le Monde

le_monde.jpg

Orbán jobbra tolódása miatt egyre nagyobb a morgolódás Brüsszelben és az utcán. A Bizottság nyugtalan a szabadságellenes intézkedések miatt. Timmermans alelnök nem zárja a ki szankciók lehetőségét. Egy brüsszeli forrás azt nyilatkozta, hogy a kormányfő átlépte a vörös vonalat az egyetemekről hozott törvénnyel, illetve a nemzeti konzultációval. Ebbe bőven belefér, hogy felülvizsgálják a szerkezeti alapokból nyújtott támogatásokat. Szigorúbb lett a hang az Európai Néppártban is. Úgy tudni, hogy heves vita lesz a két hét múlva esedékes konzervatív csúcson. Orbán idáig bizonyos engedékenységet élvezett, azon felül az EU-nak igen kevés mozgástere van, hogy a jogállami elvek betartására kényszerítse bármely tagot. Viszont illuzórikus, hogy bevetné a szavazati jog megvonását. – állítja a belga Szabadegyetem egyik politológia professzora. Egy diplomata úgy látja, nincs meg az elszántság, hogy a szőnyeg szélére állítsák Magyarországot. A jelszó az egység a Brexit miatt. Azon kívül jönnek a francia és a német választások. Hollik István ugyanakkor úgy gondolja, hogy meg tudják győzni az uniót és a Néppártot a törvények elfogadhatóságáról.

 

2. Magyarország ugyan megállapodást kötött Iránnal kis teljesítményű atomreaktorok építésére, csakhogy nem siet az egyezmény végrehajtásával. A fejlesztést iráni szakemberek végeznék, a 85 milliárd eurós költséget a magyar fél állja, ám nem iparkodik, hogy átutalja a pénzt. Időt akar nyerni egy olyan piacon, amely igencsak bizonytalan. Ezért Budapest azt mondja, hogy csupán keretszerződésről van szó, a hangsúlyt a nukleáris biztonságra helyezik, összhangban az Atomenergia Ügynökség ész az EU normáival. Az Egyesült Államok ugyanis felül kívánja vizsgálni a döntést, amelynek értelmében feloldanák a nemzetközi szankciók jó részét. Utóbbiak között ott van az is, hogy nem lehet eladni Teheránnak az iráni atomprogramhoz kapcsolódó termékeket és szolgáltatásokat. Az amerikai-iráni viszony lehűlése egybeesik azzal, hogy Orbán Viktor ideges Washington miatt. Mert igaz, hogy támogatta Trump jelöltségét, ám láthatólag nem szeretné mindenben követni az elnök irányvonalát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1012427659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna Kisfaludiné Baán 2017.04.15. 18:23:06

Juncker mennyi szemétséget követett el? Merkel mit művelt Európával? A magyar balosok együtt árulták el a saját hazájukat az EP-ben? Miért baj az, hogy Orbán védi a saját hazáját? Amúgy meg tőlem nyugodtan kiléphetnénk az unióból, szét fog esni nélkülünk is!

gmihaly621 2017.04.15. 19:55:47

Tök gáz ez az európai média, brexitországiakat is beleértve.

Peter Götz 2017.04.15. 20:28:43

@Anna Kisfaludiné Baán: miért nem takarodsz Moszkvába,ők nincsenek benn az EU-ban,Putyinbérenc

BAZINGA2 2017.04.15. 20:43:38

Veszek egy üveg pezsgőt, és ha eljön az a bizonyos leszámolás, örömömben emelem poharam! Nem is kéne várni két hetet! Már rég megérett rá!

schmitt p dr (törölt) 2017.04.15. 20:58:28

végre már, hogy ezt az idióta alkesz junkert kiteszik. Rég itt volt az ideje!
Adóparadicsomot csinált luxemburgból, amit a többi tagállam szív meg, ráadásul hosszútavú pol. szavazatszerzési célokból ismeretlen személyazonosságú (főleg paki, bangladesi és afrikai) hordákat telepít le.
Örülök, hogy végre felébred a néppárt is!
remélem a következő merkel lesz!

Tom66 2017.04.15. 21:11:32

Ámen! Ezt már sokszor hallottuk ettől az idióta luxemburgi adócsaló alkoholistától.

Nbl 2017.04.15. 21:13:05

Most miért bántják a Viktort? Nem értik ezek az idióták, hogy a Soros, meg a migránsok, meg a Soros ... Öööö ... Meg a migránsok, meg a Soros .... Öööö ... Meg a mig ... A Soros ... Ööö ... Böff

gurigapapa 2017.04.15. 21:20:01

Keveslem, hogy jelenleg csak négy B1 blogos bejegyzés van az Index címlapon. Lehetne ez 5-6 vagy akár 10 is. Esetleg nevezzük át a címlapot B1 bloggá, ahol csak a B1 írásai jelennek meg!

morpho 2017.04.15. 21:27:07

@stop operation soros:
"Az is külön érdekes, hogy egy választópolgárok által meg nem választott brüsszeli bürokrata diktátorozik..."

A magyar miniszterelnököt sem a választópolgárok választják meg, hanem a Magyar Parlament, amelyik képviseli a 8 millió választópolgárt. Az EB elnökét meg az Európai Parlament választja meg. Az képvisel vagy 450 millió választót. Most akkor melyiknek nagyobb a legitimitása?

Brix 2017.04.15. 21:30:20

Ez nem több puszta spekulációnál! Orbán valójában azt teszi, amit a legtöbb európai vezetőnek kellene. Az európai nemzetállamok el fognak veszni, ha idegen kultúrából érkező , sok esetben ellenséges ember-tízmilliókkal töltik fel a kontinenst. Lenne rá egy fogadásom, hogy Orbánnak 10x annyi híve van nyugaton , mint a luxemburgi alkoholistának!

Brix 2017.04.15. 21:33:50

@morpho: "A magyar miniszterelnököt sem a választópolgárok választják meg" Alapból nem igaz, amit írsz! A magyar választók miniszterelnök-jelöltre is szavaznak , amikor választanak! Sőt, leginkább arra...

morpho 2017.04.15. 21:52:56

@Brix:
Nem szavazak. Olyannyira nem, hogy nem is neveznek meg mindig a pártok hivatalos jelöltet. A magyar választók egyéni körzeti jelöltekre és pártlistákra szavaznak. A miniszterelnököt a parlament választja. Nézz utána! Az sokat segít. Alapból.

2017.04.15. 22:17:46

A zsebführer begőzölt az amcsikra, mert nem kapott sorszámot Trump elnöktől, pedig azt hitte, hogy mivel ő szarta a spanyol viaszt, nem a londiner bejáraton juthat be a Fehér Házba.

elemes 2017.04.15. 22:25:40

az a helyzet, hogy az EP-ben ülő ellenzéki képviselők többségének vérében van ez a jelentsük fel, fúrjuk meg, szóval belőlük ki is nézem, hogy a belpolitikai nézeteltéréseiket az óvónéni segítségével próbálják megoldani.

ez pedig legalább olyan undorító, mint brüsszeli pénzből szidni brüsszelt.

Brix 2017.04.15. 22:28:38

@morpho: MIndegyik parlamenti pártnak volt miniszterelnök-jelöltje, az LMP-t kivéve...Orbán szinte egyet jelent a Fidesszel, vagyis aki a Fideszre szavaz, az Orbán miniszterelnökségére is egyben.

netnepper 2017.04.15. 22:33:05

Nem Viktor erős és ravasz, hanem az ellenfelei túl gyengék és gyagyák idehaza és az EU-ban egyaránt. No meg amúgy is magasról le vannak xa..va a magyarok ott a kis pöcegödrűk mélyén. Szívjanak csak jó nagyokat, mivel már úgy is megszokták. Vitya főleg erre - mármint a szivatásra - még jó is...

illaim 2017.04.15. 22:56:53

@Brix: Amilyen agymosott fidióta vagy, te a választási törvénynek sem hiszel!
Persze ahhoz kéne némi ész, hogy értelmezni tudjad! LOL

Bogyó 2 2017.04.15. 23:16:31

@stop operation soros: Pont az ilyen megállapításokból látszódik, hogy ebben az országban az értelmiség teljesen elveszíti a pozícióit, a világ működéséhez nem értő és a kormánymédia szlogenei által átbaszott csőcselék veszi át az uralmat és tartja el a diktátorokat. Persze, Juncker magát nevezte ki, ugye? És egy uniós ország se vitatja a legitimitását csak mi, mint a demokrácia fellegvára? Jézusom, hova jutottunk...

dr. mesterséges színezék 2017.04.15. 23:22:01

Egy szikrányit nem bízom abban, hogy felébrednek a Néppártban azok, akik nem csak 7 éve húzzák a lóbőrt, de már előtte is szundikáltak, és csak akkor ébrednek fel percekre, amikor voksok mennyiségének kell örülni vagy nem örülni.

Bogyó 2 2017.04.15. 23:23:27

@Brix: Mutass már nekem egy szavazólapot, ahol miniszterelnökre szavaztak a szavazókörökben! Magyarország parlamentáris demokrácia, ha ez mond valamit, a miniszterelnököt a parlament választja. Persze a csőcseléknek kell a személy, de mégis pártprogramokra szavaznak egy normális parlamentáris országban. legalábbis azt gondolom, hogy a meglehetősen alacsony intellektusú emberek változtatnák meg akkor a fideszre adandó szavazatukat, ha Orbán helyett Lázár, Rogán, Kövér stb. lenne megnevezve miniszterelnöknek. A többség akkor is a fideszre szavazna, ezért sem igaz, hogy Orbánra szavaznak az emberek. Nem, ők a fideszre szavaznak.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.15. 23:32:55

Látszik, hogy ez a Junker is a Gyurcsány kottájából játszik...

Bogyó 2 2017.04.15. 23:33:45

@Brix: Orbán nem tesz semmit, a menekültek csak eszköz neki a belpolitikai harcban. A menekültek ugyanis nem ide akarnak elsősorban jönni. Ha célország lennénk másként állna a szája, így könnyű keménykedni. A nagy eu-országok keresik a megoldást, eközben hibákat is követnek el, és más a helyzetük is, hiszen náluk már évtizedek óta élnek "migránsok" A teljes bezárkózás az esetükben nem járható út, a jó megoldást megtalálni viszont nem egyszerű, mert persze, meg kell védeni az önazonosságukat, nem mehetnek tönkre. De ez nem ilyen faék-szerű dolog, hogy majd lövünk a határon, mert teljesen ellenünk fordítani ezt a tömeget kurva veszélyes és nekünk több a veszítenivalónk. Az átgyaloglást nyilván be kell szüntetni, de a teljes bezárkózás nem fog menni.

morpho 2017.04.15. 23:34:54

@Brix:
Nem mindig volt jelölt, mert nem is kell. Azt tudtad például, hogy 1994-ben a szocik úgy szereztek 54% mandátumot, hogy nem volt jelöltjük? Egyébként a választási törvényt kár bántani. Már így is alig maradt belőle valami, Orbánék annyira szétbarmolták.

dr. mesterséges színezék 2017.04.15. 23:35:08

@netnepper: "Nem Viktor erős és ravasz, hanem az ellenfelei túl gyengék és gyagyák idehaza és az EU-ban egyaránt."

Egyrészt ahhoz azért nem nagyon vannak szokva, hogy valaki ott aláír, itt meg xitközeli cirkuszt csinál: egy kulaccsal szoktak arrafele járni, és jellemzően ilyen-olyan emberek - szélkakasok a legkevésbé. Szélkakasok kezelésére ezért (még) nincs know-how.

A helyzet annak a negáltja, amikor St. Antonio de Vicenzo Y. Galapagos főherceg elkeveredett az alvilágban, és a jóhiszeműsége folytán egyik áldozati helyzetből a másikba esett: Viktor személyében az alvilág keveredett el Brüsszelben, ahol így a megállapodások betartásához szokott tömegből bármikor lehet áldozat..

morpho 2017.04.15. 23:54:16

@dr. mesterséges színezék:

Nyugat Európában nincsenek hozzászokva a pártjukat 25 éve demokratikusan vezető "kollégákhoz". Meg ahhoz sem, hogy egy pártelnök mindig a helyén marad, akár veszít, akár győz a választáson. Sőt, ez az Orbán nevű akkor is marad, ha két választást veszít zsinórban...

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 00:04:48

@morpho: Amellett, hogy nyilván irigylik a málészájú, jól idomírható menazsériát, meg is lehet a véleményük arról a helyről, ami ezt adja.
Nem mintha nekem nem volna meg.

John Doe3 2017.04.16. 00:19:48

@elemes: teljesen igazad van, itt van egy precedens is rá: " Orbán Viktor miniszterelnök félig-meddig még győzelemnek is felfoghatja a mostani incidenst, hiszen 2006-ban éppen a kohéziós alapok felfüggesztésével kívánta bedönteni az akkor regnáló MSZP-SZDSZ kormányt. Kár, hogy kissé csúszott a kivitelezés."

komisz_kölök 2017.04.16. 00:27:06

Ha meglesz ez a blog meg ket het mulva, irja meg mar legyszo, hogy mi lett. Lehet remenykedni, de viktor par hete kapta ajandekba a Paks II mutyiprojektre bolintast az eus elvtarsaktol. Vajon miert cserebe?

ember100 2017.04.16. 00:28:58

@elemes:
Helló !
Ja mert a fityesz ogv vezetésével nem jelentgette fel Magyarországot Gyurcsányt.
Egybites vagy !

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 00:36:20

@elemes: Az óvónéni nagyon jó modell.

Óvodásként nekem is azt mondta az Édesanyám, és én sem mondtam mást a gyerekeknek, mint hogy ha nem tudjátok egymás közt megbeszélni, ha valaki nem tud leállni, szóljatok az óvónéninek. És ha az óvónéni sem tesz semmit, akkor és csak akkor rúgjátok bokán azt, aki elviselhetetlen.

Viktorék helyében én még kívánnék sok-sok óvónénit. A domíniumot ugyanis nem megszerezni nehéz, hanem ágyban, párnák közt örökül hagyni.

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 00:37:41

@morpho: Meg, de alaposan. Mostanság súlyosbított hazaárulással felérő, csak egy jó ügyész kéne hozzá.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2017.04.16. 07:56:59

Ha a néppárt lépni fog, az fájni fog. Előbb-utóbb aq néppártot nem fogják a szavazatok érdekelni, mert a néppártnak is vannak otthon szavazói, akik kicsit öntudatosabbak, mint a magyarok.
Akik tulajdonképpen (az adójukból) fizetik az itthoni Állítsukmeget.

Buchhalter 2017.04.16. 07:59:55

@Bogyó 2: mint már más is írta neked,először a fejletebb európai régiókat célozza meg a segélyleső afrikai és ázsia tömeg.Többségük nem háborúból hanem pénzéhségből menetel ide.Ha megtelt és leterhelődik a nyugat - európai segélyelosztó rendszer akkor már a kecske tolóknak jó lesznek a periféria államok is. Bizonyított tény ,hogy mind Afrikában mind Ázsiában a helyi net oldalakon hülyítik őket azzal,hogy Európában tárt karokkal fogadják őket és évekig kapnak lakhatást,kaját és még zsebpénzt is! Egyelőre fegyverek nélkül vannak,de ha Soros és a mögötte lévő fegyver lobbinak pénz kell majd ,jön konténerben fegyver a menekültjeidnek aztán meg persze felajánlják a bemzet államoknak a legmodernebb fegyvereket és beindul az üzlet ami ha kontroll nélkül marad egy széthulló Uniot és jobb esetben néány tíz ezer halottat,rosszabb esetben több száz ezer halottat és súlyos gazdasági válságot okozhat.Persze a háttérben lévők majd jól megszedik magukat.Egy vacak géppisztoly 250 000 Ft.Csak ebből eladni pár ezret mekkora biznisz.Na ennyit a lazán vett migráns válságodról.

Willkommenskultur 2017.04.16. 08:00:27

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: 'a néppártnak is vannak otthon szavazói, akik kicsit öntudatosabbak, mint a magyarok.'

Mégsem a magyar establishment van veszélyben, hanem a francia, olasz, német. Ki érti ezt.

Mr. Waszabi 2017.04.16. 08:46:17

Nem elírás az a 85 milliárd euró? Picit soknak tűnik az aktuális magyar GDP fényében, mivel több, mint fele annak. Valószínűbb a 85 millió euró.

Mr. Waszabi 2017.04.16. 08:47:18

@Buchhalter: 250 ezer ? Rablás azért a szarért :) A FÉG szerintem 20 rugó

Mr. Waszabi 2017.04.16. 08:49:07

@Mr. Waszabi: bocs, mellényúltam. Szóval szerintem a FÉG 20 rugóból hoz ki egy AMD-65-öst. Ennyibe fáj az alapanyag, plusz az élőmunka, ami a kialakításához szükséges. Röhejes ár a 250 ezer érte, annyi szent.

ddi 2017.04.16. 09:04:30

Nigériában napjainkban is 6 gyereket szül átlagosan egy nő, a nyomorúságos körülmények ellenére. Olyan folyamat vette kezdetét, ami a mostani elkényelmesedett európai fehér őslakosság utódainak katasztrófális jövőt vetít előre. Itt nem kétezer menekültről van szó, hanem százmilliókról, akik egy idő után megelégszenek majd a magyar viszonyokkal is, mert az is sokkal jobb mint az ővék. A gyökeresen eltérő kultúra olyan társadalmi feszültségeket szűl, ami békésen nem rendezhető. Ez ellen lehet most még valamit tenni. Miért kellene tolerálni egy magyar családnak szomszédjában négereket, muzulmánokat, elviselni vallási ellentéteket, gyorsan szaporodó idegen tömegeket? Miért? Mert a Soros tanítvány liberálisok azt mondják ez így jó?

1ghost 2017.04.16. 09:07:27

Na ja! A Hibbant Narancsos Nérónak - miután sleppjével szétlopta a hazát, hazugságait az ócska probagandistái tele szájjal üvöltik a magyarok és a világ képébe - zéróra csökkent a becsülete.

Kibasszák hát mindenhonnan, a néppártból is, kerülik, mint a leprást, mert mindenki kiismerte már ezt a tetves, hazug, harácsoló szaralakot, így hát kereshet más bolygót a Tejútrendszerben, ahol ezt a tolvaj bohócot komolyan veszi még valaki.

gmihaly621 2017.04.16. 09:19:38

Azok a hamburgi marhák ott a távolban álmodoznak. Jellemző, hogy ezeket a fenyegetőzéseket a "nagyok" a jelek szerint ki adták "albérletbe" a beneluxos marháknak, hogy aztán a "nagyok" megmondóemberei, firkászai kimazsolázhassák, és aztán a hazai "helytartójuk" szemlézhesse ezeket a várakozásokat.

Buchhalter 2017.04.16. 09:21:16

@Mr. Waszabi: csak mondtam egy árat. A migrik között megbúvó kemény mag ingyen kapná. Amit kitörne a káosz adott európia országban az állami megrendelésen behozná az ingyen adott cuccot,plusz aki bajban van és szüksége van adott dologra hajlandó felárat fizetni érte.A tárak,golyók plusz pénz.Az se felejtendő,hogy pár tár kilövése után kell alkatrész csere(závárzat,elsütő billentyű,rugózat stb).És akkor még nem beszéltünk komolyabb cuccokról - páncélozott csapatszállítók géppuskával felszerelve ,golyóálló mellények,pisztolyok,sokkolók ,gránátok, harci helikopterek .Ahol több millió idegen kultúrájú bevándorló van és elszabadulnak az indulatok rengeteg védelmi eszközre és komoly infrastruktúra szükségeltetik.Pár tucat képzett ,harcban edzett arab ,vagy néger pár száz önkéntessel komoly károkat tudna okozni.Elég ha kapnak pár száz géppisztolyt ,néhány golyószórót és rakétavetőt egy komoly méretű európai várost simán lángba boríthatnak. Az elpuhult európia rendőrök nem lennének ellenfelek.A legtöbb azon is gondolkodna ,hogy a fegyverrel lövöldöző gazfickót most megsebesítse vagy fejen lője.Mire idáig jutna már 5x-ör kinyírta a terrorista.

ostvan1 2017.04.16. 09:33:26

Már ősidők óta és a világ minden részén a politika a hatalomról szól. Az Európai parlamentben is. És, ha ott épp Magyarország(ot képviselő miniszterelnök) cselekedeteit tervezik vizsgálni, akkor valamit rosszul csinált orbán. Tudom, hogy azok, akik (magukat) jobboldaliak(nak tartják), de igazából fideszhívők (=nem jobboldal!), az EU-val való kapcsolatnak csak kettő alternatíváját képzelik el: (1) nemzeti szuverenitás megvédése, mint egyetlen helyes út, (2) nyugat seggének nyalása, amit (szerintük) a szocik csináltak. Nos, van egy megjegyzése: ezen kettő, egymással ellentétes irány között létezik még sok-sok helyes irány, amit úgy hívunk, hogy EGYÜTTMŰKÖDÉS. Lehet, hogy egyeseknek újat mondok vele, de az EU úgy működik, hogy bármelyik tagállam tehet javaslatot arra, hogy valamit hogyan oldjunk meg, milyen szabályt alkossunk. Viszont egy ilyen javaslatnak a többség egyetértésével kell találkozni, aminek feltétele, hogy ismerjük a többi tagállam álláspontját (amihez a folyamatos kapcsolattartás elengedhetetlen).
2011. első félévében Magyarország volt az EU soros elnöke. Sajnos orbán ezt úgy képzelte, hogy majd ő parancsol és rendelkezik, mint itthon. Nem jött be neki, mert ott, az EUban az elnök is csak javasolhat! És egyébként meg kiharcolta, hogy (a kötelező megjelenéseken kívül) már senki sem áll szóba vele (az utolsó barátunk Lenygyelország volt, de azt a jó viszonyt is sikerült tönkretennie).
Egy idézet Frans Timmermanstól, aki az Európai Bizottság első alelnöke:
Timmermans szerint arra szeretnének választ kapni, mit is akar Európával a magyar kormány.
„Együtt voltunk Rómában, aláírtuk az Európa jövőjéről szóló nyilatkozatot, aztán hazament és arról beszél, hogy állítsuk meg Brüsszelt? Mi a fene történik?”
Ezek után mit csodálkozunk, hogy foglalkoznak velünk.

Netuddki. 2017.04.16. 09:39:50

Rakják csak ki, rászolgált. Elég szégyen, a magyarokra nézve, hogy a jogaikat másoknak kell megvédeni, saját maguk helyett, a tolvaj bűnöző "választott" vezetőinkkel szemben.

Willkommenskultur 2017.04.16. 09:41:54

@Buchhalter: Kb. 300 euró a szlovák és a román piacon egy AK-47 vagy a VZ-58 használtan, hatástalanítva - ez visszaalakítható - . Szlovákiában vásárolták az összes fegyvert amit a párizsi terrorkodásban használtak. Ott ilyen hatástalanított fegyvert legálisan bárki vehet csak személyi kell hozzá.

histar007 2017.04.16. 09:44:39

Úgy tűnik eljött az a korszak, amikor a külföld elkezdhet korlátlanul beleugatni egy szuverén ország belügyeibe.
A 20. században két ordas eszme a nácizmus és a kommunizmus szedte tízmilliószám az áldozatait. Fittyet hányva a felvilágosodás eredményeire, miszerint a józan ész uralkodjék mindenek felett.
A 21. század elejének uralkodó eszmélye a nyílt társadalom lett. Mert a zárt rossz. Ennyi az indoklás. Pont mintha azt mondanák, hogy a jéghideg zuhany rossz, így tusoljon mindenki tűzforróban, minél forróbb annál jobb, aki pedig ellenáll azt ők tesszik a zuhanyba. Persze hivatalosan a zuhany hőfokának meghatározása szuverén dolog.

A felsőoktatási törvenyt elolvasta valaki? Van benne egyetlen szó is a Közép-európai Egyetemről? Hány oktatója van a CEU-nak és hány a KEE-nek? Bármely egyetem adhat ki amerikai diplomát, aminek van egy ottani kézbesítési címe? Melyik nagyobb vonzerő a KEE-n, a világszínvonalú társadalomtudományi képzés, vagy az ezért megkapható amerikai diplloma? Csak ki ne derüljön, hogy a papír és nem a megszerzett tudás a lényeg. Mindazonáltal igazi társadalmilag hasznos szakokat futtat. Nincs se mérnök, se orvos se jogász képzés, se alapképzés semmiből. De van gender. Minden homofóbiát nélkülözve, aki elvégzi a gender mesterszakot, az minek is lesz a szakértője?

Willkommenskultur 2017.04.16. 09:45:18

@ostvan1: Semmilyen EU eszköz nincs ország kizárására az EUból, max. a szavazati jogokat lehet felfüggeszteni amit bárki megvétózhat, tehát a gyakorlatban ez is lehetetlen. A Fideszt kirakhatják a néppártból, bár ennek semmi jele, de akkor sem történne semmi különös a lengyel kormánypárt EU frakciójában folytatnák.

anyadmajma 2017.04.16. 10:19:42

Be vannak szarva az elvtársak a pártban rendesen, ha ennyi hazaáruló bolsevik geci fideszes bértrollnokot rendeltek be kommentelni:)
Fostok, mi, hogy rátok dől a szarvár, amit felhúztatok, és el kell menni dolgozni? Mert ti is tutdjátok, hogy a versenyszférában, ahol számít a teljesítmény meg a tudás, még közmunkásnak is csak protekcióval lesztek jók:)

jó az arab gyerekeknek mert homokozhatnak 2017.04.16. 10:19:48

@morpho: Szerintem nézd meg először, hogy ki vezette a Fidesz-KDNP országos listáját a 2014-es ogy-i választáson.

Mr. Waszabi 2017.04.16. 10:27:05

@Buchhalter: figyi, nincs szemléletünk között differencia. A menekültek/bevándorlók jelentős része saját, otthon nem megoldott problémáját igyekszik ide terhelni. Ez világos. Viszont a menekült kérdésnek van egy másik vetülete is: hogy akiket menekültként elismertünk, azokkal hogyan bánunk. 1956-ban sok ember kényszerült innen nuygatra menekülni. És aki megnézi, hogyan bántak velük a befogadók, az többé nem hazudhatja magának azt, hogy helyes az, ahogyan Magyarországon bántak a menekültetekkel. Erre azért a kormány is rájött - ma már konténerházakban helyezik el őket. De télen a sátrak, hát az nagyon ruszki megoldás volt. Én csak ennyit kértem számon a magyar kormányon. Ha az USA-ba akarsz emigrálni, ott sem tárolnak sátrakban - kapsz normális ellátást. Az emberek vagyunk kifejezés ennyit jelent csupán, nem többet, de nem is kevesebbet. Hogy kik támadnak kikre, az egy dolog. Tény. Mindig voltak és mindig is lesznek emberek, akik erőszakkal akarják rád terhelni az általuk nem megoldott problémáikat. És én is amondó vagyok, hogy az ilyeneket arcul kell bszni, kétszer, vasszékkel. De ne öntsük ki a fürdővízzel a gyereket is, ez meg a másik szemem.

Éhbérkommentelő 2017.04.16. 10:31:23

@gmihaly621:
Ha beleolvasol a kommentekbe, egy teljesen vás világ rajzolódik ki. Rögtön a die Welt cikkénél szinte mindenki Orbánnak ad igazat, nem pedig Junckernek és Merkelnek

Tiszta gáz hogy ide jutottak, hogy saját népük egy idegen politikust tart jobbnak náluk

Éhbérkommentelő 2017.04.16. 10:34:22

Ennyire mély szakadék az EU vezető tisztviselői és a polgárok véleménye között nem is volt még talán. Normális esetben ilyenkor jön a kormányválság és a lemondás, de mivel nem demokratikusan választják őket, nehéz megmondani mi következik

Egy dolog biztos: ilyen mély bizalmi válságban még nem volt az EU

Netuddki. 2017.04.16. 10:35:26

@Pipas: Ki a faszom szólt hozzád, te fizetett tolvajfidesz troll? Húzzál vissza trollkodni a 888-ra!

gmihaly621 2017.04.16. 10:38:17

@Éhbérkommentelő: Tudomásom van arról, amit írsz, de én most Drága Szelestey Úr lapszemléjéről, és a hamburgi hetilap okostónijáról mondtam véleményt.

Willkommenskultur 2017.04.16. 10:38:30

@Mr. Waszabi: A koténerekben a kerítésen túl nem az elismert menekültek vannak hanem az eljárás alatt állók, szóval ökörséget beszélsz.

anyadmajma 2017.04.16. 10:39:25

@Tibi !: nem teheti. azért fizetik, hogy ide írjon, azért nem kap lóvét, hogy oda írjon.
Szóval, ha nem ír ide, éhen fog dögleni.
Bár máris jobb hely lenne a világ egy kicsivel:)

Netuddki. 2017.04.16. 10:40:06

@Éhbérkommentelő: Itt van bazmeg, olvasgasd a kommentet, te kis hazug fasszopó csicska:
"Die Orbán-Regierung ist gescheitert. Sie hat das Land durch Korruption und falsche Wirtschafts- und Steuerpolitik in den Ruin getrieben. Wir hängen quasi am Tropf der Europäischen Union. Gleichzeitig müssen wir als Bürgerinnen und Bürger der Europäischen Union ertragen, wie die Regierung mit ungarischen Steuergeldern fast jede Werbefläche des Landes mit Propaganda-Parolen zukleistert. "Lasst uns Brüssel stoppen""

Netuddki. 2017.04.16. 10:42:44

@anyadmajma: Nem fogok könnyeket hullatni ha éhen döglik. Miért nem tanult valami értelmesebb szakmát, amiből meg tudna élni?
De úgysem döglene éhen, közmunkás még mindig lehet. 50 ezerből is meg lehet élni, szerintük.

Netuddki. 2017.04.16. 10:43:57

@Pipas: Látom még mindig nem érted. Ki a faszom szólt hozzád, te fizetett tolvajfidesz troll? Húzzál vissza trollkodni a 888-ra!

Éhbérkommentelő 2017.04.16. 10:45:18

@ostvan1:
"Egy idézet Frans Timmermanstól, aki az Európai Bizottság első alelnöke:
Timmermans szerint arra szeretnének választ kapni, mit is akar Európával a magyar kormány."

Timmermans faszbúk oldalán 219 ezer lájk, Orbánén 549 ezer lájk. Van még kérdés?

anyadmajma 2017.04.16. 10:46:28

@Tibi !: no, azért örömkönnyek is vannak ám a világon:)
Bár én is úgy vagyok vele, hogy inkább egy üveg pezsgőt bontanék, ha ez megtörténik.

Éhbérkommentelő 2017.04.16. 10:47:12

@Tibi !:
Tehát hogy a magyar gazdaság romokban hever? Ne ijesztgessél már

ostvan1 2017.04.16. 10:48:50

@Willkommenskultur: Az a sztálinista tempó volt, hogy a fegyelmezés kezdő fokozata az agyonlövés volt. Nyilván nem a kizárással nyitnak, hanem valami komolyabb figyelmeztetéssel.

ostvan1 2017.04.16. 10:53:10

@Éhbérkommentelő: 1. Ha már hozzászólsz Timmermans megjegyzéséhez, akkor arról is érdekelne a SAJÁT véleményed, hogy a köpönyegforgatás mennyire elfogadható?
2. A lájkok számáról: nyilván megvan az, hogy "... egymilliárd légy nem tévedhet"

anyadmajma 2017.04.16. 10:55:39

@Éhbérkommentelő: ja, dübörög, főleg hogy a szemét brüsszel által adott kb6%os lovéval elértük majdnem a +3%-ot. Papíron, mert egy stadionnak nincs még huszadlagos GDP növelő hatása.
A spanyoloknál is dübörgött a gazdaság az EU-s lovéból még 5-6 éve, csak aztán meg már nincs mit letérkövezni meg ellopni. Meg is lehet nézni a gazdaságukat. Nekünk addig még 2-3 évünk, max.

Mr. Waszabi 2017.04.16. 10:55:53

@Willkommenskultur: te beszélsz ökörségeket. Minden átengedett embert elhelyeznek. Menekülti státuszra ugyanis csak akkor jelentkezhetnek, ha már itt vannak. És igazából nem a menekült/nem menekült kérdés háborította itt s nyugat-európában sem az embereket, hanem a bánás mód olyan emberekkel szemben, akikről a magyar hatóságok nem tudhatták a kerítés túloldalán, hogy ki lesz menekült közülük, s ki nem. Én is egyetértek a kerítéssel, határzárral, mert átlátom, hogy mennyi afgán, paki akar ide belopózni annak égisze alatt, hogy nem lehet őket megkülönböztetni a szírektől. De lehetne ezt emberségesebb módon is intézni, mint ahogy a kormány intézte. Ismerek számos bevándorlót, akik értelmes, hasznos tagjai a mai magyar társadalomnak. Nem mindenki terrorista, aki iszlám vallású. Kíváncsi lennék, mennyit ajvékolnál, ha veled bánnának hasonlóképpen, amikor mondjuk Németországba vagy Nagy-Britanniába akarsz innen menekülni, mint gazdasági kivándorló. Mert nincs különbség kettőtök között, jogi értelemben. Pont olyan vidéki paraszt vagy azok szemében, mint ahogyan te gondolkodsz a Szíriából, Afganisztánból ide igyekvő emberek felől. Szerintem értelmet kell vinni a dologba - érdekünk, hogy azok az emberek, akik hasznára lehetnek országunknak, akik értéket hoznak, nos, hogy ők kapjanak itt lehetőséget. A zsiványokat meg ki kell szűrni. Mindezt nem gondolnám így, ha a fiam legjobb barátja nem egy afgán bevándorló gyermeke lett volna, kis korában. Aki nem mellesleg egyetemi oktató, állatorvos. Eszedet mikor hagytad el? Hát menj vissza és keresd meg - szükséged lenne rá.

Willkommenskultur 2017.04.16. 10:56:22

@ostvan1: mondom kizárás nem létezik

ki figyelmeztetne? mire?

Az EU örül ha lyuk van a seggén idén olasz francia német választások plusz küszöbön a Deutsche Bank csődje és az olasz összezuhanás na meg a Brexit. Kisebb gondjuk is nagyobb Orbánnál, csak imádják a pótcselekvést mást sem tesznek a 2008as válság kitörése óta.

kutya nem veszi komolyan a brüsszeli bohócokat

2017.04.16. 10:59:35

Eljön az a pillanat, amikor ciki, és nagyobb kárt okoz a puszta jelenlétük, mint amekkora hasznot jelent az a pár plussz szavazat. Illetve már el is jött.

Willkommenskultur 2017.04.16. 10:59:50

@Mr. Waszabi: Nekem jogom van akárhova migrálni az EU ban, nekik meg nincs. Ennyi.

Persze vízummal most is jöhetnek ha nincs mindet úgy kell kezelni ahogy kezelik őket. Kit érdekel ha háborognak? Vagy ha pár hülye nyugati liberális háborog ezen? Mi közöm ehhez? Ha akarják őket vihetik konténerestül egyenesen Malmőbe integrálni, senki sem akadályozza őket ebben.

anyadmajma 2017.04.16. 11:03:28

@Willkommenskultur: hja, amíg a gazdád ki nem baszat az EU-ból. Akkor majd esetleg max a putyin faszát szophatod, hogy hadd menjél már szibériába.:)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 11:07:01

@Éhbérkommentelő: "a magyar gazdaság romokban hever? Ne ijesztgessél már"

Ne kell ijedezni, amíg jön az EU segíj.

Willkommenskultur 2017.04.16. 11:22:37

@anyadmajma: Mintha a 2014es választások előtt nem ugyanez lett volna a mantra. Ásít.

Mr. Waszabi 2017.04.16. 11:27:08

@Willkommenskultur: buta vagy. Nem fogod fel, hogy a problémákat meg kell oldani, nem lehet figyelmen kívül hagyni. Mert mindig szembe jönnek megoldatlan problémáink. Lehetsz önző, mondhatod, hogy nem a te problémád, csak hát sikeres hárítás esetén legkésőbb a gyereked arcába csapódik a bomba. Én meg felelős felnőtt embernek képzelem magam, aki a gyerekének nem szeretne ilyen hagyatékot hagyni. Gondolom, nem én kérek elnézést a te butaságod miatt. Majd ápolom a te gyerekedet is, ha hülyeséged mentén árvává lesz. Majdnem sírok a hülyeséged miatt. Mert nevetni nem tudok rajta. Te kérsz elnézést saját magadtól, szerintem.

Willkommenskultur 2017.04.16. 11:33:03

@Mr. Waszabi: Az EU megoldása nem müködik. 160.000 ember újraelosztásáról nagy nehezen megegyeztek tavaly, ebből 20.000et osztottak el és jött 2 millió.

A csehek az 1600 fős kvótájukból befogadtak 12-t, persze azok is le fognak lécelni mint a korábban befogadottak.

Ami a migripolitikában müködik az a merkel-erdogan paktum meg a kerítés, egyikhez sincs semmi köze az EUnak. Szóval fingom nincs miféle közös megoldásról beszélsz.

Numda 2017.04.16. 11:33:08

Az emberiség túlnyomó része ostoba hülye.
Mondja a Dunning-Kruger szerzőpáros. (A hülyék kedvéért: Wikipédia).
Ezek nem érzékelik a valóságot.
Ezekkel nincs értelme vitatkozni.
Ezek nem fejlődnek.
Hisznek egy felkapaszkodott, tirpák, elvadult magyar parasztnak. Nincs túl nagy esélye annak, hogy egy kiszáradt geci kugli tiporja el az Uniót. Fordítva már sokkal valószínűbb. Bayer ezt nem tudja kivédeni, egymillió idióta cöfössel sem.

Mr. Waszabi 2017.04.16. 11:41:06

@Willkommenskultur: a probléma a gondolkodásmódoddal van. Azt hiszed - hangsúlyozom, hiszed - , hogy egy az életedben megjelenő problémát elháríthatsz azzal, hogy elutasítod. Nos, ez butaság. Nem picit, hanem nagyon. Amikor egy probléma benéz az ablakon, azt meg kell oldani. És azoknak kell megoldaniuk, akiknek az ablakán épp benézett. És még nagyon finoman fogalmaztam meg mindazt, amit te ma sem szeretnél megtenni a saját ablakodból rád kacsintott probléma megoldása érdekében. Nem alaptalanul, vagy személyes okból mondtam, hogy buta vagy. Buta az az ember, aki nem akarja felfogni, hogy hülyén áll akármi kérdés megoldásához, ami neki dolga volna. És nem is oldja meg ugye - elég sok szép példát láthatunk ma itt erre. Tanácsom: ne legyél buta. Hidd el, megéri nem butának lenni :)

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 11:41:27

@Éhbérkommentelő: "Tiszta gáz hogy ide jutottak, hogy saját népük egy idegen politikust tart jobbnak náluk"

A német kollégák szakmányban posztolják Merkelről a gúnyképeket, és mondogatják, hogy mennyire fasza gyerek az az Orbán.
Vagyis inkább múlt idő (bár közöttük is van bőven, aki ha ellenérv jön szembe, gyorsan felteszi a szemellenzőt és megy tovább), mert felvetettem nekik, hogy már baromi egyszerű itt letelepedni és állampolgárságot szerezni és ha Viktor xitig viszi a hisztit, élvezhetik majd, hogy ők csak útlevéllel mennek abba a pocsék politikusoktól hemzsegő pocsék országba innen, a Kánaánból, ahol rossz hír sem érheti őket, annyira vigyáznak rájuk.

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 11:47:44

@csentecsa: Örülni nem, de irodalmi gyönyört azért okozna az, ahogyan elmagyarázzátok, hogy a Viktor pont ezt akarta, pont így szokott leszállni.

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 11:53:04

@csentecsa: Teljesen helyénvaló volna a kérdésed, ha nem egy olyan országban tennéd fel, ahol a pirézek is gyanúsak, és ezen az az apróság nem változtat, hogy nem léteznek.

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 11:54:56

@csentecsa: Nem köll azon magyarázni semmit: a nyájat is ismerjük, meg a basi választási törvényalkotását is. Ebből az utóbbi nem volna elég, ha a nyáj nem volna nyáj, de az.

Remélem, nem lett túl rövid a mű, és nem veszed benne észre a sokszoros plágiumot.

Willkommenskultur 2017.04.16. 12:03:42

@Mr. Waszabi: Hát ez kemény volt. Nekem pont jó megoldásnak tünik hogy menjenek arrafelé amerről idejöttek.

Mr. Waszabi 2017.04.16. 12:08:59

@Willkommenskultur: nagyon ügyesen fogalmazol. Majdnem, mint a jogászkormány. De csak arra reagálhatok, amit kifejtettél: oda menjenek vissza, ahonnan jöttek: Moszkvába, mint Rákosi. Az meg nem a mi gondunk itt a továbbiakban, hogy Moszkvában mi történik az innen száműzötekkel.

Brix 2017.04.16. 12:31:52

A nyugat közvélemény túlnyomó többsége felelősen gondolkodó, kivàló politikusnak tartja Orbànt. Az USA- ban is egyre több tisztelője van, különösen a Trump-ra szavazók között. A liberàlis uszítók megpróbàlják diszkreditàlódott politikusnak beàllítani Orbànt, holott soha nem volt ilyen népszerű miniszterelnökünk nyugaton!

Mr. Waszabi 2017.04.16. 12:35:36

@csentecsa: aztán mesélj már arról a téveszmédről, hogy honnan is vetted, hogy én meg Gyurcsány komák voltunk akármikor is? Na, az ilyen mellényúlásokat szoktam én ökörségnek nevezni. Nincs semmi baj - picit hátrálsz, visszavonulsz, és neki futsz majd újra. Hátha másodjára okosabban viselkedsz. Mert elsőre nem sikerült :)

Willkommenskultur 2017.04.16. 12:35:45

@Brix: Nyilván Orbán külföldön is megosztó ahogy itt is. De az elvitathatatlan hogy az első magyar miniszterelnök EVÖr akinek külföldön egyáltalán megismerik a nevét.

Éhbérkommentelő 2017.04.16. 12:36:53

@dr. mesterséges színezék:
"A német kollégák szakmányban posztolják Merkelről a gúnyképeket, és mondogatják, hogy mennyire fasza gyerek az az Orbán."

Ha az újságírókra gondolsz, Orbánról olyan fotókat közölnek, hogy még az ördög is megijedne tőle. Lejárató fényképeket mindenkiről lehet készíteni, még a legszebb modellekről is, Orbán pedig messze van ettől. Szerintem van valami belső fotópályázat ahol a legidétlenebb képért díjat adnak

Merkel esetében legfeljebb szalonhumorig jutnak el, az igazi ősellenség képet Orbánról közlik. Ennek ellenére a németek többsége vele van, legalábbis migránsügyben

Mr. Waszabi 2017.04.16. 12:37:19

@Willkommenskultur: a te hülyeségedtől muszáj....:)

Sir Galahad 2017.04.16. 12:39:09

Úgy látszik, az itteni vita most főleg a határzár körül folyik. Ennek apropóján itt is feltennék egy kérdést, amire még sehol nem kaptam választ, pedig megoldást jelentene a vitára. Tehát: a migránsokat azért zárják el, mert eddig visszaéltek a szabad mozgás lehetőségével - a menedékkérelem elbírálását meg sem várva leléptek. Akik szerint nem humánus a zárt tábor, azoknak milyen más ötletük van ennek a visszaélésnek a megelőzésére? Mert ha semmilyen, akkor inkább maradjanak csendben.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 12:46:54

@dr. mesterséges színezék: "@csentecsa: Örülni nem, de irodalmi gyönyört azért okozna az, ahogyan elmagyarázzátok, hogy a Viktor pont ezt akarta, pont így szokott leszállni."

Ne hagyd ki a referenciát, mert ezek a fideszes trollok olyan hülyék, hogy nem tudják, mire gondolsz.

Az agresszív kismalac biciklizik. Épp arra sétál a kisnyúl, amikor a malac egy jókorát borul a bringával.
- Jaj, kismalac, nem ütötted meg magad?
- Kuss! Én így szoktam leszállni!

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.16. 12:49:03

Nem Juncker számol le Orbánnal, hanem Orbán leckézteti meg folyamatosan Junckert. Nyugodtan "kiteheti" a néppárti frakcióból a Fideszt, naés????

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 12:49:21

@csentecsa: "Gyurcsányod úgy hatszor volt Putyinnál Moszkvában, majd ithhon, a holokauszt túlélőtől elzabrált villában ebédeltette Vladimir Vladimirovicsot.. "

Hehe, a Geci a Gyurcsány rekordját akarja megdönteni Putyin faszának szopásában. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 12:55:52

@csentecsa: "a miniszterelnök nem akarja, hogy átjáróház legyen az ország egy olyan illegális migráns tömeg számára, amelyben bőven vannak segélyvadászok"

Ezért alacsonyan tartja a fizetéseket és segélyeket, senki ne akarjon ide jönni, az EU legszegényebb országába. Ha ez volt a mesterterve, akkor maradéktalanuk sikerült elérni.

"és terroristagyanús személyek"

Maga gondoskodott pár ezer terrorista és kém iportálásáról.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 13:02:15

@Pipas: "a fél ország pirézeknek hívja a cigányokat. Erre csináltak egy felérést, hogy veszélyesek e a pirézek."

Ne zavarjon, hogy mikor a felmérés készült, nem létezett a piréz szó, akkor találták ki, ez volt a lényege.

Minden hazugságod ilyen sziklaszilárd alapon áll. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 13:04:28

@csentecsa: "a szavazólapon egy millióval többen húzták be azt hogy "Fidesz" mint azt, hogy "nem Fidesz"."

2014-ben a választási csalással együtt is csak 45% szavazott a fideszre. Ezt hogy magyarázod ki?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 13:05:43

@Brix: "A nyugat közvélemény túlnyomó többsége felelősen gondolkodó, kivàló politikusnak tartja Orbànt. Az USA- ban is egyre több tisztelője van"

:))

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.16. 13:12:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: aránytalan a választási rendszer, a győztes mandátumaránya nagyobb. Így szerzett a MASZOP 1994-ben 33%-ra 54%-nyi mandátumot, főleg az egyéni körzetek miatt. Trump kevesebb szavazatot kapott Hillarynál, mégis ő az elnök.

Azbesztnemjó 2017.04.16. 13:20:12

A részeges, korrupt, adócsaló Juncker kicsinyes politikai bosszúja, amiért az Orbán a Cameronhoz hasonlóan nem támogatta a bizottsági elnökké választását.
Nem kell vele foglalkozni.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.04.16. 13:22:40

A video alatti angol kommentek többsége Orbánt dicséri, Junckert alázza.
Juncker jelzői: gusztustalan, alkoholista, diktátor, senki által nem legitimált bürokrata, fasiszta, elmebeteg, börtönbe való, bohóc, majom, félkegyelmű, adócsaló stb.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 13:28:43

@Pipas: Kiscsicska, te még nem éltél 2006-ban? :))

"2006 júniusában a felsorolásba betettünk egy fiktív etnikumot is, azt vizsgálva, hogy velük szemben is megjelenik-e az elutasító attitűd vagy sem."

www.tarki.hu/hu/news/2007/kitekint/20070308.html

Olvass, tanulj, talán még ember is lehet belőled, ha felnősz. Addig is felhagyhatnál a megrögzött hazudozással, mert mindig ilyen csúnyán lebuksz :))

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 13:35:40

@csentecsa: " a miniszterelnök nem akarja, hogy átjáróház legyen az ország egy olyan illegális migráns tömeg számára, amelyben bőven vannak segélyvadászok és terroristagyanús személyek"

Pharaon meg a vízum- és határontúliakbiznisz után minimum irónikus ez az állítás.

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 13:39:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Valószínűleg töredéke annyira hülye, mint amilyennek mutatja magát (mármint itt, az utcakép bőven más), csak valamiért szeretnek a buta cigányasszony szintjén vitázni: az működik is, mert egy legyintéssel, és az "inkább legyen, amit akar, csak menjen már a francba" gondolattal szok végződni.

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 13:41:56

@Éhbérkommentelő: "Ha az újságírókra gondolsz,"

Nem, a német kollégáIMra gondolok.
Gondolhatnék a nejem német kollégáira is, csak ő nem helyezi őket képbe a magyarországi perspektívákat tekintve.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 13:43:54

@dr. mesterséges színezék: Nemá! Nézd, ez a Pipas olyan hülye, hogy azt se tudja, honnan van a "piréz" szó. :))

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 13:46:06

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ó, dehogy nem. Csak próbára teszi a plafont. Mint az élcsapat általában.

dr. mesterséges színezék 2017.04.16. 13:50:12

@Pipas: Mostan ki kéne állnia egy csapatnak az ablakod alá azt üvöltve, hogy hazug Pipas, takarodj!?
Mire jó ez, megnyugtat?
És kinek akarsz vele hazudni, magadnak, nekem vagy annak, aki 5 perc alatt utána tud nézni? Az első opció még bejöhet.

morpho 2017.04.16. 14:26:07

@Pipas:
A pirézek a Tárki közvélemény-kutató cég munkatársainak fejéből pattantak ki. Idegenellenességet vizsgáló felméréseikben először 2006-ban jelentek meg a pirézek. „2006 júniusában a felsorolásba betettünk egy fiktív etnikumot is, azt vizsgálva, hogy velük szemben is megjelenik-e az elutasító attitűd vagy sem” – írja honlapján a Tárki.

Ennyit erről.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 14:28:17

@csentecsa: "ÉS hányan szavaztak a "kormányváltás""

Ki nem szarja le a szocikat. Terelsz, mert megcáfoltam a szánalmas hazugságodat. :))

morpho 2017.04.16. 14:30:26

@csentecsa:
"És most még az időjárás is kibasz veletek a hét közepétől.Megérdemlitek"

Már, hogy ki érdemel meg és mit? Kivel baszik ki az időjárás? Azzal aki Orbán mellett tüntetni mer? Aki Orbánt kritizálja, az dögöljön meg? Aki nem ért egyet Orbánnal az ócska zsebforradalmár? Ez állítólag egy demokrácia... Gyurcsány ellen jogos volt tüntetni, az rendben volt, de aki Orbán ellen teszi, az bábozik? Az másodrendű? Hogy van ez? Erre nem adott ki a gazdi valami hihetőbbet? Te végletekben beszélsz. Egy demokrata nem beszél soha végletekben. Tehát te nem vagy demokrata.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 14:30:30

@csentecsa: "Azok a migrik bizony nem a kelet-európai segélyekre vadásznak, hanem a német svéd segélyekre."

Na, mégegy PISA negatív narancskullancs.

Ezért a Geci alacsonyan tartja a fizetéseket és segélyeket, senki ne akarjon ide jönni, az EU legszegényebb országába. Ha ez volt a mesterterve, akkor maradéktalanuk sikerült elérni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 14:32:27

A Geci siserehada ma nagyon gyengén muzsikál. :))

morpho 2017.04.16. 14:35:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Tegnap sem voltak formában. Szemmel láthatóan megzavarodtak. Nem ahhoz vannak szokva, hogy Orbán ellen tüntetnek. Most átküldték őket a fasz másik oldalára és nem értik, hogy ilyenkor mi van?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 15:01:36

@csentecsa: "A "Kormányváltás" lista egy baloldali közös lista a volt."

Na, mégegy PISA negatív narancskullancs.

Ki nem szarja le a szocikat. Terelsz, mert megcáfoltam a szánalmas hazugságodat. :))

morpho 2017.04.16. 15:13:26

@csentecsa:

Te most ezt kinek írtad? Kedve s ez a királyi többes, de momentán tök egyedül ülök itt a klaviatúra előtt. Te tényleg csak végletekben tudsz gondolkodni! Ostoba narancskullancs! Aki Orbán ellen tüntet, arra nagy ívben tesz a társadalom? Vagy rám tesz nagy ívben? Vagy ki a faszról beszélsz te buta kullancs? Te érted, hogy mit akartál írni a bugyuta diktatórikus narancssárga agyaddal? A választás meg hogy jön ide? Az egy év múlva van, Orbán meg most hazudozik összevissza. Választáson úgy se lehet leváltani, máshogy kell.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.16. 16:08:18

A liberális Néppártnak jobban kell a Fidesz, mint fordítva.

morpho 2017.04.16. 16:19:01

@csentecsa: "tüntizgető is csapat szimpatizánsa a vagy" Szerintem meg luminárium, vagy valami hasonló! Még te sem érted, hogy mire gondolsz, akkor én hogy érthetném? Kevés vagyok én, hogy belelássak egy narancskullancs pénzzel kitömött fejébe! Az a bibi az egésszel, hogy azok is a társadalom részei, akik Orbán ellen tüntetnek, hiába próbálod őket kirekeszteni. Az a néhány tízezer néha nyolcvan ezerre cirkulálja fel magát, és gyanítom, hogy otthon is van néhány szimpatizánsuk, aki nem, megy tüntetni. Aztán azt is tartsd szem előtt, hogy a fidesz kétmillió szavazója nem a társadalom többsége. Az is egy kisebbség, amelyikre támaszkodva jelenleg Orbán hatalmon van. A választási rendszert meg Orbánék írták át, ők tették magukat leválthatatlanná. Ez ellen minden demokratának tiltakoznia kell. De mivel te nem vagy az, téged nem is zavar, sőt jópénzért bevéded. Bravó. Buta narancskullancs.

@dr. mesterséges színezék:
Megfogta, aztán el is engedte....

2017.04.16. 16:25:59

" Pl. a nemzeti konzultáció miatt. Azon kívül a kormányfő közös cselekvésre szólította fel Európa jobboldali populistáit az EU ellen. Most pedig éppen az egyik egyetemet fojtogatja, bezáratja a menekülteket, a migrációt a terrorizmus trója falovának minősíti, amivel burkoltan azt állítja, hogy Merkel és Juncker belülről akarják szétrombolni az Európa-erődöt."

Ez mind így van és nagyon jól teszi.

Ingyen védem az Orbán kormányt 2017.04.16. 16:38:31

"Welt: Juncker két hét múlva leszámol Orbánnal"

Libbantak mindig kulfoldrol varjak a segitseget.
Szovjetektol, Sorostol, vagy Brusszeltol.

morpho 2017.04.16. 16:48:17

@Pipas:
Attól függ, hogy kinek írom. Ha narancskullancsoknak írom, amilyen te is vagy, akkor nem.

Egyébként Orbántól tanultam: Kíváncsi vagyok, hogy a programozása lehetővé teszi -e, hogy elmondjon egy mondatot úgy, hogy a "sorosgyörgy" szó nem szerepel benne. Meg arra is, hogy a te programozásod lehetővé teszi-e, hogy életedben egyszer nem fekszel be Orbán bármelyik döntésének, hanem kritizálod azt. Na jó, Orbán nyilván mindig jó döntéseket hoz, amit nem kell kritizálni....vagy narancskullancs vagy, aki csak a munkáját végzi.

KunnHalmiAgnes 2017.04.16. 16:49:49

"Magyarország ugyan megállapodást kötött Iránnal kis teljesítményű atomreaktorok építésére, "

A napnál is világossabb, hogy az örült, megalomán, fasiszta diktátor Orbán atombombát akar építeni, és atombombával akarja megsemmisíteni a liberális demokrata ellenzéket. Mert tudja, hogy 18-ban másképp nem győzhet, csak ha az egészet felrobbantja egy atombombával.

n3spr3ss0 2017.04.16. 17:55:57

@Éhbérkommentelő: Miben erős? Max.az uniós pénzek elbaszásában.

Dr.Démonmac1 2017.04.16. 18:09:05

Remélem sikerül kitenni.
Másodsorban a pénzcsapot kéne elzárni, tuti megbukna ez a tolvaj.

Le Orme 2017.04.16. 18:13:13

A pirézes kutatás etikátlan volt, és nem mellesleg a zsakma megcsúfolása. Értelmezhetetlenek az eredményei, vagyis bárhogyan értelmezhetők.

stim 2017.04.16. 18:39:27

Jjjaaaaaajjjjj....:)! Olvasom ezeket a hangzatos címeket és frissen létrehozott blogger neveket és felkacag bennem az őskaján :D! Nevetségesen erőlködésszagú :D!

Ezek önbeteljesítő álmok szeretnének lenni, megpróbálják magukat többnek láttatni mint amilyenek. A Jobbik is 2010 előtt megmondta, hogy kormányt akar dönteni. A liberálisok meg a Jobbikhoz képest is a béka segge alatt vannak. Nem fog ez menni.

Hiába a ráolvasás, a placebó hatás nem működik ha a társadalom nem kívánja a keserű pirulát mert már szagról megismeri, hogy korábban ez már egyszer rossz volt neki:D! Az én hasam se ért vele egyet:)

Az elmúlt 7 év kormányzása azt mutatta, hogy lehet más a politika, mint seggnyaló, hazaáruló, opportunista, behódoló és ötlettelen, gyáva és megalkuvó.

Nagyon erőltetik a balhét de ma nem az MSZP-SZDSZ kormányoz. Ezért nem az van, mint 2006-ban. Ahol a békés tömegebe gázoltak a lovasrendőrök, viperával verték a népet, széles jókedvükben törékeny egyetemista lányokat csapkodtak a falhoz, szándékosan az emberekre célozva gumilövedékkel lőtték a tüntetők szemét, berontottak vendéglátó helyiségbe ésadtak a külföldi értetlen vendégeknek is. Ma nem törik el a hátrabilincselt kezű emberek ujját a Rádió hátsó udvarán. Ha vért szeretne látni a nyugati liberális média el kell nekik küldeni a 2006-os felvételeket amikor Gyurcsány Ferenc az MSZP-t vezette. Hátha ráugranak a témára. Hogy mekkora balhé van Budapesten.

Ehhez képest minden elismerésem a mostani higgadt, fegyelmezett, profi rendőrségnek akik tudják a dolgukat és viselik a provokációkat. És szeretném kifejezni az együttérzésemet a köztársasági elnökkel akinek nemcsak pozíciója de tisztességes kiállása a környezetvédelemért és az országért folytatott munkája elismerést és megbecsülést érdemel. Méltatlan embereknek a méltóságról kevés fogalmuk van.

Margaret Thatcher mondta, hogy ha aszemélyemet támadják az jó mert akkor a politikámat nem tudják. A személyeskedés azoknak a kenyere akik nem ügyekkel foglalkoznak hanem mások sértegetésével. Ezzel saját magukról állítanak ki szegénységi bizonyítványt.

Minden olyan megmozdulás ami ebbe az irányba viszi a politikát eltávolít az ügyektől és a sárdobálás irányába tolja a folyamatokat. Olyan ember akinek van egy kis tartása nem szívesen keveredik másokat gátlástalanul és gusztustalanul minősítgető emberekkel mert ezek magukat minősítik és lealjasítják a politikát.

Visszatérve a blog vágyálmára... Ebben az évben választások lesznek Németországban. Junker pedig nem erősebbé tette Európát hanem elkúrta. Nem kicsit, nagyon. Épp most lépnek ki a britek.

morpho 2017.04.16. 18:48:07

@stim:
Jó sok faszságot összehordtál, de a szervilizmus legjobb példája ez. "Hiába a ráolvasás, a placebó hatás nem működik ha a társadalom nem kívánja a keserű pirulát mert már szagról megismeri, hogy korábban ez már egyszer rossz volt neki"

Orbánt is elzavarták 2002-ben, aztán megint nem kértek belőle. Akik visszaválasztották, ugyanazok voltak, akik négy évvel korábban megszavazták Gyurcsányt. Ennyit a placebo hatásról, a piruláról, meg a szagról. Az már csak hab a tortán, hogy Orbán két bukta után is "elfelejtett" elhúzni a fidesz éléről. Ja persze, ő demokrata....

stim 2017.04.16. 19:02:17

@morpho:

:) 2002-ben egy hasonló stoptáblával zavarták el, még pólót is nyomtatott a lelkes ellenzék.

Mindezt annak ellenére, hogy csökkentette az államadósságot, olyan állapotba hozta az akkori Orbán kormány az országot, hogy reális cél volt az EURO bevezetése. Arról volt szó. Akkor is jó munkát végeztek, most is.

Aztán 2002 után jött az MSZP-SZDSZ és minden tekintetben a béka segge alá került az ország. Az államadósság elszabadult, köszönhetően annak a liberális szabadpiacnak amit készséggel szolgáltak ki az MSZP_SZDSZ. Szóval én ezt a pirulát még egyszer nem veszem be köszi:) Még akkkor se ha más a csomagolása mert a hatóanyag ugyanaz:)

És mivel lelkiismeretes ember vagyok szeretném felhívni mások figyelmét is arra, hogy a munkája és az elért eredményei alapján kell egy kabinetet megbecsülni nem pedig, hoga a média szerint van-e rajta füstszűrős sapka vagy nincs:)

Persze ehhez nem elég a meztelen csajos blogok nézegetése mellett elolvasni a hangulatkeltő ócsároló, negatív cikkeket hanem tájékozódni kellene, hogy számszerűen honnan hova jutottunk.

Nem vagyok szervilis csak talán többet foglalkozom hírek olvasásával mint az átlag. A statisztikák szerint egy átlag szavazó a választások előtt 3 héttel kezd el foglalkozni azzal, hogy kit válasszon. Azt hiszem sok jó infógrafikát kellene 2018-ra csinálni amin számszerűen be lehet mutatni, hogy milyen eredményei voltak az MSZP-SZDSZ-nek és milyenek a Fidesz-nek. Nem pártra szavazok hanem munkára és teljesítményre. Ha a baloldal vagy a liberáűlisok nem kúrták volna el de nagyon hanem jobb hellyé tették volna az országot nem pedig romba döntik akkor arra az eredményre szavaztam volna. Nem éltek hanem visszaéltek a lehetőségggel. Ez van. Megértem, hogy sokan a fiatalok felé fordulnak, tök' megértem.

Orbán pedig azért nem távozott a Fidesz éléről mert nyilván megegyezés volt arról hogy amit csinált azt jól csinálta. És lám, tényleg megnyerte újra és újra a váűlasztásokat mert meg van a győzelemre a képessége. Ugyanez még kiről mondható el idehaza? Mondj egy nevet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 19:25:09

@csentecsa: Hehe, PISA negatív narancskullancs.

Ki nem szarja le a szocikat. Terelsz, mert megcáfoltam a szánalmas hazugságodat. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 19:27:05

@Pipas: "a "narancskullancs" szó nem szerepel benne."

fideSSfasszopó. Tessék.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.16. 19:35:55

@stim: "Az elmúlt 7 év kormányzása azt mutatta, hogy nem lehet más a politika, mint seggnyaló, hazaáruló, opportunista, behódoló és ötlettelen, gyáva és megalkuvó."

Pedig lehet, csak nem ezzel a hazaáruló fideSS csürhével. :))

LeiterJakab 2017.04.16. 20:27:50

A Die Weilt online oldalán elérhető cikkhez két megjegyzés:
1. Az újságíró annyira felkészült, hogy még azzal sincs tisztában, ki Magyarország államfője (Staatschef).
2. A cikk utáni 65 kommentből körülbelül öt fogalmazott meg negatív véleményt a magyar kormány intézkedéseivel kapcsolatban, a hozzászólások 90%-a Junckert és Merkelt bírálja, és hálás Orbánnak és Magyarországnak az EU-határok védelméért.
Persze nyilván csak fideszes bértollnokok kommentelnek ott is...

morpho 2017.04.16. 20:39:01

@stim:
"Nem vagyok szervilis csak talán többet foglalkozom hírek olvasásával mint az átlag" :)))

"Orbán pedig azért nem távozott a Fidesz éléről mert nyilván megegyezés volt arról hogy amit csinált azt jól csinálta" Végül is kétszer buktába vezette a pártot, jól csinálta...Te ezt tényleg elhiszed? Még szerencse, hogy nem vagy szervilis :))) Bele se merek gondolni, hogy akkor miket firkálgatnál ide Orbán csodás képességeiről és a fideszes gazdasági csodáról :)))

Két megjegyzés, csak hogy nehogy hülyén halj meg.
1, 1998-ban a leginkább általa szidott Bokros csomagra alapozta a gazdasági politikáját. Olyannyira, hogy a Bokros csomag egyik legfontosabb elemét a csúszó leértékelést 2001 októberéig meghagyta. Aztán elkezdett felelőtlenül osztogatni (kedvezményes lakáshitel) ezt az osztogatást folytatta a a Medgyessi kormány, ugyan ilyen felelőtlenül.
2, 2010 után úgy "konszolidálta" a magyar gazdaságot, hogy zsarolással lerabolta a manyup rendszert. Ezt Gyurcsány, vagy Bajnai is meg tudta volna csinálni. A malacpersely összetöréséhez nem kell nagy ész. Azt mondjuk nem tudom, hogy miből fognak 10 év múlva nyugdíjat fizetni, de majd Orbán megoldja. (igen, 10 év múlva is ő fog ott ülni, mert demokrata és demokrácia van)

morpho 2017.04.16. 20:42:23

@LeiterJakab:

Valszeg egy hét Orbán rendszer pont elég is lenne nekik, hogy gyökeresen megváltozzon a véleményük, de ők a német demokráciában élnek, ahol valódi választások vannak és a politikusok leválthatók. Azt hiszik, Magyarországon is így van...

LeiterJakab 2017.04.16. 20:56:43

morpho, javaslom, hogy olvasd végig a kommenteket: nem túl hízelgő képet festenek a német és az európai demokráciáról

morpho 2017.04.16. 20:59:08

@LeiterJakab:

Bocs, de én szeretek ilyen kérdésekről személyesen tájékozódni. Te csak hagyatkozz nyugodtan a hozzáértő, világlátott kommentelők véleményére.

Tizenötmillió Magyarok 2017.04.16. 21:15:33

@stim: "Az elmúlt 7 év kormányzása azt mutatta, hogy lehet más a politika, mint seggnyaló, hazaáruló, opportunista, behódoló és ötlettelen, gyáva és megalkuvó."

Egyetértek, jó megfogalmazás. Vicces, de Orbán Viktor az igazi "LMP"-s. :))
Ő az aki gyakorlatban is megvalosította azt amiről az lmp párt csak álmodozik.
Orbán megmutatta, hogy egy kis ország igenis képes nemzetipolitikát képviselni,a nagyok között és sikerel küzdeni a külföldi kis és nagy hatalmi befolyással szemben.
Röhej de az lmp példat vehetne a fidesztől, hogy hogyan LEHET TÉNYLEG MÁS A POLITIKA.

morpho 2017.04.16. 21:19:08

@Tizenötmillió Magyarok:

Te tényleg elhiszed amit leírtál? Komolyan?

stim 2017.04.16. 22:44:11

@morpho:

kedves Morpho,

a Bokros csomag valóban javított a gazdaság helyzetén, ezt nem vitatom. De van akik a jó gazdaságból is tudnak rosszat csinálni; elég ha a 2002-es választások idején megnézzük az ország állapotát és a közgazdasági számokat majd a 2010-es állapotot amikor azon tanakodtak a gazdasági elemzők, hogy ki dől be hamarabb; Magyarország vagy Görögország? Hát innen szép győzni. Meg lehet nézni 2010-hez képest hogy állunk és hogy állnak szegény görögök. Már sajnálom mindig őket felhozni referenciaként de elég szemléletes. Ha ezt az utat választod és hitelből akarsz jól élni úgy jársz mintha az ördöggel kötnél alkut. Mindig ráfázol. Nézzük meg a 2002-es, a 2010-es és a 2017-es állapotot. Aztán mindenki döntse el, hogy melyik kormány vezette országban szeretne élni. Nyilván vannak hibák, nincs tökéletes kormányzás.

Említetted a manyup rendszert. A szakadék szélén azt kell választani amit lehet. Kényszerhelyzetben nem bedőlni hanem működtetni az államot adósságfelhalmozás nélkül érdem. Tudom, hogy sokaknak nem tetszett mert érezték a bőrükön. Én csóró vagyok, én nem éreztem. Viszont az állam tovább működött és még most is vannak nyugdíjkifizetések pedig a szocik már 2010 előtt feltették a kezüket, hogy nem tudják, hogyan lehetne fenntartani a nyugdíjkifizetéseket. Mindig megszorításokban ÉS hitelfelvételben gondolkoztak ami igen tehetségtelen kormányzásra utal. Úgy gondolom valóban annyira szervilisek és alkalmazkodóképesek voltak, hogy fel sem merült bennük, hogy pár piócát le lehetne kellő kiállással, karakánsággal rázni. Nem volt meg hozzá a kellő bátorságuk és a kellő képzelőerejük. Most reklámozza a kormány az állampapírokat. Aki állampapírt vesz az pénzt ad az államnak, hogy kezelhesse. Így csinálják a japánok is; önmagukat finanszírozzák gyakorlatilag amikor az állampapírok tömege szolgálhat fedezetül a nyugdíjnak. Bár ez utóbbival nem vagyok teljesen tisztában, ha valaki kiigazít, utánanéz, cikket ír róla megköszönöm.

Ennek a kormánynak vannak elképzelései, azokat kellő támogatottsággal meg is tudja valósítani. Elég bátrak képviselőként működni tehát képviselik az ország és a lakói érdekeit. Minden külső nyomás ellenére. És bizony van úgy, hogy idővel átvesznek tőlünk megoldásokat mert ami működik az működik.

Magyarországnak nem szokás Európában igazat adni. Félnek az igazunktól mint egy határrevizó okozta háborútól holott ennek nincs realitása. Ideje lenne ha Európa Trianon miatt koszos lellkiismerete megnyugodna és megadná a magyaroknak az igazságot ha kijár nekik. Attól mi még éppen a békét tartjuk fenn errefelé minden igyekezetünkkel:)

Kellemes Húsvétot mindenkinek.

elemes 2017.04.16. 22:59:50

@morpho:

ember100 hozzászólótársunk a következőt írta:

"a fityesz ogv vezetésével nem jelentgette fel Magyarországot "

ez nem igaz.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2017.04.16. 23:02:35

@ddi:

"Miért kellene tolerálni egy magyar családnak szomszédjában négereket, muzulmánokat, elviselni vallási ellentéteket, gyorsan szaporodó idegen tömegeket?"

Ez egy elég náci szöveg.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2017.04.16. 23:25:51

@Brix:

Ha ilyen népszerű, miért nem fogadja szinte senki? Mikor is fogadták őt valahol nyugaton utoljára?

morpho 2017.04.16. 23:31:07

@elemes:
Akkor te tossz címzett voltál. Bocs :)
De a pékda sajna jó volt...

morpho 2017.04.16. 23:37:44

@stim:
Nem vagy tisztában egy csomó mindennel. Ezt egyébként nem bántásiból, csak a tények végett. Itt van például a görög párhuzam, amit Orbánék egy időben annyit súlykoltak, hogy sokan benyalták. Pedig ennek semmilyen közgazdasági alapja nem volt soha. Az egészet azért találták ki, hogy megshortolhassák a forintot. Így fizettek ki egy csomó vazallust, akik10 évig hitelezték őket 2010 előtt. Nem mennék végig az összes tévedéseden. Neked is kellemes Húsvétot.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2017.04.16. 23:37:47

@stim:

Most se minden papsajt, csak ki kellene nyitni a szemedet, hogy láss!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2017.04.16. 23:44:08

@stim:

Csak a manyuphoz nagyon röviden: A manyup lehetővé tehette volna, hogy a nyugdíjrendszer önfenntartó legyen. Nem kellene most emelgetnia k orhatárt. Ezt is tessék megemlíteni.

Zsoltbacsi 2017.04.16. 23:59:26

@morpho:



Orbánt is elzavarták 2002-ben, aztán megint nem kértek belőle. "

Imadom ezt a dumadat:)
De az veletlen se zavarjon, hogy Orban mindkétszer fifty-fifty vesztett. Ehhez kepest a Gyurvsanyod meg 1 ciklus alatt csinalt 43 szazalekbol 16ot. Na az a bukas....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.17. 00:20:04

@stim: "a 2010-es és a 2017-es állapotot. Aztán mindenki döntse el, hogy melyik kormány vezette országban szeretne élni."

Hát a tolvaj Geci vezette országban senki, aki normális.

morpho 2017.04.17. 01:37:35

@Zsoltbacsi:

Egyrészt: És?

Másrészt nekem nincs Gyurcsányom. Gyurcsány egy alkalmatlan fasz, akit az mszp azért húzott elő, hogy legyen egy válasza Orbánra. Aztán elszabadult.

DFK 2017.04.17. 06:23:58

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: ez nem igaz. A manyup szép államadóságot generált.

LeiterJakab 2017.04.17. 07:56:15

Morpho: gratulálok, két mondat után sikerült személyeskedő, fölényeskedő, kioktató hangvételre váltani. Ez nem vitakultúra.

elemes 2017.04.17. 08:43:36

@morpho:

szarkazmus volt. írásban sajnos nehezen megy át.

igen, a külföldre szaladgálás nálunk hagyomány.

elemes 2017.04.17. 08:44:39

@morpho:

Gyurcsány szerintem saját magát húzta elő, miután látta, hogy az mszp tele van alkalmatlan faszokkal. Hogy mennyire, az most látszik, itt egy Botka és ... és ...

mérsékelt CIA terrorista 2017.04.17. 10:01:18

Lopcsótány egy CIA- spicli.
"Nem érdemes vele beszélni, mert az mindent elpofázik"- LMP

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2017.04.17. 13:14:06

@dr. mesterséges színezék: Pharaon több ezred magával állomásozik a főváros legontosabb közlekedési csomópontjában?
Meg egyszer kérdezem mi értelme több millió iskolázatlan, nyelvet nem beszélő 45 év alatti muzulmán férfit beengedni Európába?

Le Orme 2017.06.12. 21:36:06

Hiteltelen szennylapok.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2017.07.19. 10:24:28

Már eltelt három hónap, és még mindig nem intézte el az alkoholista baromarc.
süti beállítások módosítása