B1 blogcsalád



Puzsér elküldte Botkát melegebb éghajlatra: „ahogy ön megnyilvánul, az nettó gengszterizmus”

2017. március 23. - Mr Flynn Rider

Ha a szocialisták a progresszív adórendszerrel kapcsolatos gondolataikat próbálnák meg plakátkampány keretében megismertetni az emberekkel, Puzsér László Róbert azon borulna ki. Mert Puzsér most a Magyar Nemzetben borult ki arra, hogy a szocik gazdagok fizessenek című plakátkampánya túl populistára sikerült – szerinte.botka_laszlo_plakatkampany.jpg

Puzsér megint kiborult és nyílt levelet írt Botka Lászlónak, az MSZP miniszterelnök-jelöltjének. Puzsér szerint Botka kampánya uszító, populista és demagóg. Az önjelölt médiaszemélyiség egyszerre gyalázta és vette védelmébe Orbánt (”Legalább nem magyart uszít magyar ellen!”) és számon kérte Botkán az MSZP oligarcháit is. 

„Mérhetetlenül megdöbbent és elkeserít az ön Habony Árpád gyűlöletpropagandájára megtévesztésig emlékeztető plakátkampánya, amely szerint „Tegyünk igazságot! Fizessenek a gazdagok!” Nehéz eldönteni, hogy ön súlyos tévedésben, súlyos szereptévesztésben vagy súlyos gátlástalanságban van-e, esetleg mindegyikben a felsoroltak közül, úgyhogy kérem, engedje meg, hogy segítsek!”

– kezdi a levelet Puzsér, aki szerint a „gazdagok eddig is sokat fizettek”, mert megsarcolta őket a politika. Viszont az oligarchák nem fizettek semmit. Itt Puzsérban van annyi becsület, hogy legalább a fideszes oligarchákat is felemlegeti.

„Ahogy például nem adott számot róla az ön éhségmenetet [!] szervező elvtársa, aki százmilliókat parkoltatott Bécsben. Ahogy nem adtak számot róla sem a szocialista pártpénztárnokok, sem a szocialista oligarchák. Tudja, László, az nem számít, hogy ön mennyi pénzt kapott tőlük a kampányára.”

 

Puzsér szerint Orbán háborúja Brüsszel ellen

„alávaló, hazug politika, de legalább nem magyart uszít magyar ellen”.

Puzsér szerint Botka plakátkampánya a vagyonosok – valójában a középosztály ellen – uszít.

„Ön most a Fidesz távoli és mitikus ellenségképét a szomszédból meg a főnökből próbálja legyártani – bárkiből, akinek vagyona van. Nem működik már a Kádár-nosztalgia, mert becsatornázta a Fidesz? Még a saját pártállami örökségük emlékét sem bírták a szegfű mögött tartani? Akkor hát jöjjön Kun Béla?”

 

Puzsér szerint nem a gazdagokat kell adóztatni, hanem az állami pénzből meggazdagodott oligarchákat kell elszámoltatni.

„Ha van önben erre bármiféle szándék, akkor javaslom, kezdje a saját pártjával, mondjuk azokkal az elvtársaival, akik úgy kerültek a legszűkebb elitbe, hogy jó politikai kapcsolataikon kívül nem tudtak felmutatni semmit. Aztán jöhetnek a fideszes oligarchák, akik jelenleg is lopják a nép pénzét.”

Puzsér azzal érvel, hogy „akik tisztességes körülmények közt lettek „gazdagok”, kijár, hogy tisztelettel szóljanak hozzájuk.” Puzsér szerint a plakátkampány megnyilvánulása „nettó gengszterizmus”.

A szerző aztán hosszasan sorolja az adórendszerrel kapcsolatos szakpolitikai javaslatait. Arra nem gondol, hogy ezeket nem lehet politikai jelszónak használni és az MSZP pont ebbe bukott bele – túl keveset törődött az érzelmekkel és jelszavakkal. Puzsér ott válik teljesen abszurddá, amikor a progresszív adórendszer és a társadalmi polarizáció kérdéseit feszengeti vagy három bekezdésen keresztül – de arra nem gondol, hogy ez csak egy plakátkampány.  

„Ön nem a kiszámíthatóság és a jogbiztonság felé tájékozódik, hanem az alkalmi pénzbehajtás, a fosztogatás irányába – ez fideszes tempó. Nem őszinte, és nem megalapozott – puszta hatalomtechnika. Az ország nagyobbik felének épp ebből lett elege.”

– vádaskodik a szerző.

Puzsér a hosszú cikk végére sem enyhül meg:

„Nyilvánvaló, hogy a habonyságra, a pillanat uralására ön még habonyabb habonysággal válaszol. Nyilvánvaló, hogy önnek nem a Fidesz módszereivel és szellemiségével van baja, hanem azzal, hogy már hetedik éve nem önök lopnak. Ön nem a nemzeti együttműködés rendszerének üzen hadat, hanem azoknak, akik dolgoznak, spórolnak és munkát adnak, mert még hisznek az országban, ahelyett, hogy kimenekítenék innen a vagyonukat.”

A megmondóember végén átmegy valamiféle oravecznóra-szerű zen bölcsbe és a karmával kezd érvelni:

„Elárulom azonban önnek, László, hogy a pillanat uralása, a tömeg ösztönvilágának felkorbácsolása – ha sikerül is – egy nap visszaüt önre. Eljön a nap, amikor ön a szép öltönyében, a gazdag barátaival a kiegyenesített kaszák élesebbik végén találja magát, akármennyire keresi is most a tömeg kedvét, akármennyi tréningen vesz részt, akárhányszor mondja is ki a varázsszót: „melós”. Ön a tűzzel játszik, amikor új polgárháborús lövészárkot ás. Nem a nyomorult pártjának a 2018-as esélyeit rontja ezzel, hanem az ország esélyét arra, hogy felzárkózzon, hogy gyarapodjon, hogy lakossága társadalomnak legyen nevezhető. Amit ön tesz, az megbocsáthatatlan. Ha Orbánt ezerszer buktatná meg, ezt az sem tenné jóvá.”

A végpoén az, hogy a gyalázkodó, erőszakos, nyomulós nyílt levél aljára a szerző ezt biggyesztette:

„Több politikai kultúrát várva, tisztelettel: Puzsér Róbert”

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1612364585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 12:07:01

@aleksz róz: "egyrészt nem lehet mindent"

Most a mészarosnak kurvaminegy, mennyibe kerül a kenyér. Házai, autói viszont céges számlán vannak.

De láttam én már madarasteszkóban 2 kispohár tejfölt számlára venni.

"bármilyen adó a szegények szempontjából igazságtalan"

Ami csak a szegényeket sújtja. Igen.

A magas ÁFÁ-nak még számtalan hátránya van, pl. a fideSSes maffiózók jól megszedik magukat vele, ez a mostani olajszőkítés. Őket nem is üldözi a NAV, csak az őket feljelentőt.

konrada 2017.03.24. 12:12:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
De neki legalább sikerült. Az elqróéknál viszont csak a rések ütögetése maradt, a foltozásban nem jeleskedtek...

2017.03.24. 12:17:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: és? nem értem, nem mindegy neked, milyen formában lop, áfával vagy adócsalással, a lopásra akkor is talál módot, ha 5% lesz az áfa meg akkor is, ha 50%.
mindegy.
az áfát sokkal kevesebben kerülik ki, mint az egyéb adókat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 12:19:11

@aleksz róz: "az áfát sokkal kevesebben kerülik ki, mint az egyéb adókat."

Igen, azt csak a gazdagok.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.03.24. 12:28:20

Emlékezzünk.

2009-ben 140 ezer bruttó fleett második kulcsot kellett fizetni !

EZt sírják vissza a komcsik újra !

Meg az elkúrást !

Legyen eszetek emberek !

2017.03.24. 12:29:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ja és ház/lakás esetében egy kicsit máshogy működik ez az áfa-dolog, nem?

John Doe3 2017.03.24. 12:33:45

@pamut: Illő tisztelettel, de ellentmondanék. Hozzátenném, hogy a kimutatott bérek alapján adóztatni ebben az országban már önmagában igazságtalanság lenne. Vannak munkáltatók, ahol minden fillér bevallásra és adóztatásra kerül, és vannak, ahol nem.
Tessék végre megérteni, hogy a gazdagok NEM bérből és fizetésből élnek. Egyébként az adózók 20% fizeti az adótömeg 80%-át. Biztos, hogy őket kell tovább sanyargatni? Ha jogosan elítéltük a 2 milliós végkielégítés fölötti összegek elleni hecckampányt, akkor most miért kell megint előszedni az SI faktort? Továbbá: az a bizonyos egy millió (bruttó) az még 3000 Euró sincs nettóban. Ha csak 3-an élnek belőle, akkor már az a híres gazdagság már sehol sincs...

2017.03.24. 12:37:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "De láttam én már madarasteszkóban 2 kispohár tejfölt számlára venni." - és az egy gazdag ember volt szerinted?

Muad\\\'Dib 2017.03.24. 12:38:53

@chrisred:
Na, mert aztán az a bruttó 3 millió az olyan qrva nagy vagyon volt...

blöff 2017.03.24. 12:42:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: persze, rögtön fizetett ügynök mindenki. A középosztály (már amit annak tartunk) többlet adóztatásának napirdnden tartása felháborító egy olyan országban, ahol ebből a rétegből tömegesen mennek külfödlre a jobb bérekért. Teljes öngól, a szocik megint az ingyenélés ösztönére alapozva akarnak választókat toborozni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 12:49:57

@blöff: "fizetett ügynök mindenki"

Sírnak, hogy utálnak ide járni, de kell az a kis kevés pénz.

Hazudoznak vastagon, felmondják a Kubatovtól kapott paneleket.

Ingyen tolnál ordas hazugságokat, hogy nem tudsz a tükörbe nézni? Te ingyen csinálnál hülyét magadból?

Michel Djerzinski 2017.03.24. 13:04:45

Idióta agyhalottak vagytok. Rajtatok nevet Puzsér Róbert. Megosztott trollok, agytalan véglények. Fecsegésetek öncélú és régóta semmi köze PR írásához, de csak hajrá!

$pi$ 2017.03.24. 13:39:57

@blöff: "a szocik megint az ingyenélés ösztönére alapozva akarnak választókat toborozni. "

Igen, ez marad a végére. Az összes lózung, az összes jelszó kiürül és a végére csak az marad, hogy megpróbálják feltüzelni a lumpeneket, hogy elvegyék a pénzt azoktól, akiknek van.

Már Margaret Thatcher is azt mondta, hogy: „A szocializmussal az a probléma , hogy a végén úgyis elfogy a mások pénze.”

Skankhunt42 2017.03.24. 13:43:14

@Michel Djerzinski: jaj jaj, bezzeg te, aki üstökösként világítasz ezen a sötét mucsai tájon. nem is érted, miért nem áll szóba veled a való életbe senki, egy ilyen zsenivel. alkoholista fasszopó

6.Lenin 2017.03.24. 13:46:41

@Michel Djerzinski:

Végre 1x igazad van. Már közel 300 hsz arra, hogy 1 senki belerúg 1 másik senkibe.
(természetesen a senkit arra értem, hogy pont ők nem változtatnak semmit a dolgok állásán, tőlük nem fog függeni semmi , mellékszereplők)

Larry Silverstein 2017.03.24. 13:52:10

@$pi$:' Igen, ez marad a végére. Az összes lózung, az összes jelszó kiürül és a végére csak az marad, hogy megpróbálják feltüzelni a lumpeneket, hogy elvegyék a pénzt azoktól, akiknek van.'

- nem is igaz lesz az is hogy LOPSTOP

Skankhunt42 2017.03.24. 13:52:55

@6.Lenin: én nem vagyok ennyire cizellált

6.Lenin 2017.03.24. 13:57:49

@Skankhunt42:

1 "tudós" fasz megérdemli, hogy ....

Michel Djerzinski 2017.03.24. 14:00:15

@Skankhunt42: ezt persze nem mernéd az arcomba mondani, te szájkaratés, értelmi fogyatétkos, kiscsoportos nethuszár, te.

Hajdú Peter 2017.03.24. 14:07:20

Rettentően élvezem, ahogy a DK, MSZP, meg a többi ellenzéki párt gyilkolja egymást. És ahogy mondani szokták, mi már csak egy kávét kérünk.

Michel Djerzinski 2017.03.24. 14:14:57

@Skankhunt42: ja igen. Alkoholista fasszopó a riherongy, féldegenerált anyukád, akin már példaképe, a VHS-ről százszor is lejátszott Anettka delejező mosolya sem segíthet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 14:19:38

@Michel Djerzinski: shakun egy véresszájú fideSSfasszopó, 6lenin meg egy megcsömörlött alkesz nyugger. (Kb. ilyen lett volna az első is, ha megéri.) Lehúznak a szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.

Michel Djerzinski 2017.03.24. 14:23:46

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: kedves vagy, köszi, tényleg jólesik, de elhiheted, rutin ügyében én sem állok rosszul. Sőt. ;)

6.Lenin 2017.03.24. 14:24:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Cicus játszod a csőszt? Pont te?
(Mellesleg a pacák azt sem értette, hogy róla van szó. Ez lenne 1 szint?)

Skankhunt42 2017.03.24. 14:32:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ajjaj, már megint buzeránskodsz? nem volt elég morphot leszopnod manocska? na, hol a bizonyítékod te szakértő úr?

@Michel Djerzinski: nyugszik a kutya! te intellektuel, hát már anyázol is? ennyire egyszerű kivetkőznöd magadból? takarodjál vissza a sötét szobádba a félig telt tablettás demizsonjaid közé

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 14:39:51

@Skankhunt42: @6.Lenin: Én mindig megvédem az ártatlant a faszok ellen, de úgy látom, itt nem lesz rám szükség.

6.Lenin 2017.03.24. 14:45:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Kár, hogy ilyen könnyen feladod, talán valaki, valahol büszke lett volna rád, de így?
(majd hívlak, ha mégis- a jelszó: cic,cic lesz)

Botkát meg hagyjuk a fenébe, jövő tavasszal már a kutya se fog emlékezni rá, bár a macskák lehet, hogy...)

4 óra munka 10 óra pihenés 10 óra szorakozás 2017.03.24. 15:07:35

Tesomék 2 éve vettek egy lakást 25 millióért, ami az árak emelkedése miatt most kb 30-32 millió forint. A három gyerekkel, a törlesztő részletekkel, nagyszülöi segítséggel, az éppen hogy megélnek kategóriába tartoznak.
És most öket akarná megadoztatni a Botka, mint SZUPERGAZDAGOK.

HÁT ELMEGY A LIBBANT KURVAANYÁBA A ÖSSZES LIBERÁLIS BALFASZ !!!!!
Ezek elmebetegek, a nagyon átlagon élő alsó középosztályt akarják kirabolni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 15:12:28

@4 óra munka 10 óra pihenés 10 óra szorakozás: Nyugi, a tesódék nem szupergazdagok. Magyarországon a jómódúakat is csak 70 milliós vagyontól számolják.

6.Lenin 2017.03.24. 15:34:12

Drága Honfitársaim!

Csak emlékezni kell, a szocik után mindig válság jön, főleg, ha a libsiket is a kormány közelébe engedik. Még az istenített Bajnai szerint is a szocik hülyék a kormányzáshoz, a libsik meg lopósak (ezt én mondom, Bajnai ezt a részt elhallgatta).A Jobbiktól meg Isten mentse a magyarokat (remélem meghallja). Nos, tavaszig csak hagyni kell, míg lemószerolják egymást, aztán úgy is eltűnnek.
Sajnos komolyra vehető társaság meg nem jelentkezett a Fidesz ellenfelének.
Több karaktert meg kár rájuk vesztegetni.
PÁ!

Larry Silverstein 2017.03.24. 15:39:37

@6.Lenin: 'Még az istenített Bajnai szerint is a szocik hülyék a kormányzáshoz, a libsik meg lopósak (ezt én mondom, Bajnai ezt a részt elhallgatta).'

- nem, az szdsz korrupciós ügyeiről Megyó beszélt, amikor még ők kormányoztak

- ez még az előtt volt hogy az OLAF kihozta hogy Megyó is lopott

6.Lenin 2017.03.24. 16:00:44

@Larry Silverstein:

Ezt Bajnai akkor mondta, mikor őt szerették volna trónra emelni, de nem jött össze (kurva nagy szerencsénkre). Libsikre vonatkozó részt pedig én íram néhány perce.

Talán még annyit...
A balosok mindig segíteni akarnak másokon-pedig magukon se tudtak soha-, és ezzel nyomorba döntik még azokat is, akik képesek lennének magukról gondoskodni. Történelmi tapasztalat.
A libsikkel meg valamikor valaki elhitette, hogy mindenhez jobban értenek , mint bárki is az univerzumban , igaz ezt még soha nem sikerült nekik bebizonyítani, ezért szép lassan kifordulnak már magukból is (mi közük már a liberalizmushoz a szerencsétleneknek?)
Szóval igen óvatosan kell kezelni amit most össze-vissza hadoválnak. Hagyni kell, kicsinálják magukat minden külső segítség nélkül is. Beavatkozással csak tovább tartana az elmúlásuk.
Mások meg még nincsenek a láthatáron, jelenleg még.Egyelőre élvezzük a tavaszt, végre jó idő van.
Szerintem.

pamutpamlag 2017.03.24. 16:02:27

@cardiobascuralis 3:
cardio, te nagy matematikus! :-)
.
Itt is osztottad a népet keményen, aztán amikor kiderült, hogy banális számolási hibát vétettél, egyenes ember módjára leléptél:
szagertoivelemeny.blog.hu/2017/03/11/irigyseg_39_ezer_forintert

Igazán megtehetnéd, hogy visszatérsz abba a topikba, és elnézést kérsz.

Vagy bebizonyítod, hogy szerinted hogyan lehet 0,12 x 0,12 x 0,1 x 720 = 8,5
(Nyilván nem az, de te tulajdonképpen ezt állítottad, ráadásul mindenkit alpári módon lehülyézve.)

Szóval kis polihisztorom, nyugodtan visszavehetnél az arcodból, mert az jelenleg akkora, hogy műholdról is könnyedén lehetne tűéles (sic!) képet készíteni róla.
:-)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 16:22:55

@DFK: Nemtom, nem ismerem Botkát, sem a terveit.

Itt, vagy máshol már kifejtettük, hogy az ÁFÁ-t a gazdagok egyszerűen ki tudják kerülni, egyedül az ingatlanokat nem tudják eldugni. Tehát okos dolog lenne ingatlanadót kivetni a nagy értékű ingatlanokra, ezzel csökkenhetnének a szegények adóterhei. Az egy követendő módszer, hogy nem durrbele bevezetnek valamilyen új adót, hanem társadalmi vitára bocsátják, és az emberek véleményét figyelembe véve módosítják. (Ezt nem követte se gyurcsány, se orbán.) (Nem mintha Botkának lehetősége lenne bevezetni akárhogy.) Ha alacsonynak találod a küszöböt - én is -, akkor szólalj föl, ne rettegj, minden bizonnyal meg fog ez a terv változni, egy 50 milliós határt vízionálok. Ha eszerint akarsz 2018-ban választani, akkor szavazz Botkára, csökkenni fognak a tesód adóterhei. (Nics a csillagoknak olyan együttállása, hogy én az MSZP-re szavaznék.)

Larry Silverstein 2017.03.24. 16:25:02

@6.Lenin: Igen a baloldali politikát valakinek meg kell fizetni, akár valós időben, akár később, az adósság megemelkedése miatt.

Azért nem tartom ezt jónak, mert ha a jól keresőknél több marad, ők így is úgy is támogatják ebből a gyengén kereső családtagjaikat, ehhez szvsz nem kell állam és bürokrácia, mert attól csak nő az újraelosztás és a lopás.

De nem is ez a legnagyobb baj a balliberálisokkal itthon, mert azt még meg tudná emészteni az ember, hogy 4 évig a jól keresők, 4 évig meg a rosszul keresők vannak preferálva. A fő probléma hogy agyatlanul asszisztálnak az EU azon törekvéseihez is, amik egyértelmüen nem használnak Magyarország érdekeinek.

És emiatt azt gondolom hogy a szoci szavazók -a fiatalabbak legalábbis- lassan átállnak a Jobbbikhoz, mert a szociális demagógiát ott is megkapják, de a magyarfóbiára legalább nem vevők.

És ez nem egy rossz forgatókönyv.

Larry Silverstein 2017.03.24. 16:29:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Én azt gondolom hogy az ingatlanadó egyáltalán nem ördögtől való, még mindig jobb mint SZJA-t emelni. A lényeg itt a részletekben van.

A gondom inkább az, hogy a szocikban nemigen lehet megbízni, hiába Botka a legnormálisabb szoci évtizedek óta, azzal a párttal a háta mögött se Gyurcány, se Bajnai nem tudta teljesíteni az ígéreteit, pláne hogy szükségük volt a jobb-liberális szdsz-re is, akinek a gazdasági érdekei homlokegyenest eltérnek a balos táborétól.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 16:31:59

@Larry Silverstein: "Megyó is lopott "

40 millát? Nemtom. Én mindegyiknek adnék 400 millát, ha megígéri, hogy nem lop, és levághatom mindkét kezét, ha mégis.

(Ha nem mennek bele, még fölfelé alkudnék sokat, de ne szólj nekik.)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 16:34:28

@Larry Silverstein: "A lényeg itt a részletekben van."

Egyetértek.

"a szocikban nemigen lehet megbízni"

Egyetértek.

"De a Bonsai Duce gecizéseiből is elegem van."

Egyetértek.

6.Lenin 2017.03.24. 16:38:03

@Larry Silverstein:

Van benne igazság, csak nem visz előrébb semmiben sem. A Jobbik lehetett volna, de ezt Vona elcseszte. Lassan hülyébbeket mondanak (egyenlő uniós bérek), mint a szocik.
Másak már az igazi kihívások, mint oldalak mentén viaskodni. Lassan a túlélésünk lesz veszélyben, oldaltól függetlenül. A puszta lét.

Larry Silverstein 2017.03.24. 16:53:40

@6.Lenin: 'Van benne igazság, csak nem visz előrébb semmiben sem. A Jobbik lehetett volna, de ezt Vona elcseszte. Lassan hülyébbeket mondanak (egyenlő uniós bérek), mint a szocik.'

- gondolj bele, az ellenzéknek - baloldal vagy jobbik - teljesen logikus hogy nincs más lehetősége, mint a korrupciózás és a szociális demagógia, mert alapvetően rendben van ma Magyarország.

Ez azonban önmagában nem garancia a kormánypárt örökös sikerére, lásd Németország vagy Szlovákia -Ficonak már egy gyenge koalában kell kormányozni, valszeg utoljára-. Max. 3 ciklus után a választók alapvetően jó kormányzás után is elküldik a vezért, mert megunják a fejét, ilyen a demokrácia. Nem kell komoly program ehhez, nagyobb hiba sem kell ehhez, simán megunják, ilyen a demokrácia. Más kérdés hogy szerintem 2018ban még nem tudják leváltani Orbánt, de utána már valószínüleg igen, akkor is ha nagyjából minden rendben megy.

2017.03.24. 17:06:22

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: és megadóztatnád a cégek ingatlanait is? (merthogy azok is bőven 50 millió felett vannak)
ez igen vállalkozásbarát lenne, nem?

Nzoltan 2017.03.24. 17:07:42

@fehérfarkas: A mūkörmös csak másodállásban az. Amúgy tanult paraszt.

6.Lenin 2017.03.24. 17:11:53

@Larry Silverstein:

Ezt értem, és találán valós fogatókönyv is lehet(ne), de, mint írtam, ma már mások a kihívások, és nem lesz mindegy, hogy ki is következne.
A 20-as évek után mi köveetkezik valójában talán ma még nehezen elképzelhető, de a világot figyelve nem valami bíztató. Mi meg itt (Mo) nem tudunk túllépni kis pártok viaskodásán.
A Jobbik talán lehetett volna 1magyar ügyek mentén kiálló erő, talán követői is lettek volna. Kár volt Simicska kisstílú bosszúja mögé beállni. Semmi értelme, szerintem.
Mások meg ugyebár nem éppen nemzeti ügyek mentén tépik a csuszalesőt, gyöngyökért eladnák (ismét) az országot.
Talán már nem is létezik más forgatókönyv a következő évtizedekre. Túl nagy hatalom (pénz) van kevesek kezében, és az emberiség többsége már ma is feleslegesen tengődik a mindennapiért. Még nem látszik, hogy merre a megoldás. ezeken kéne inkább rugóznunk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 18:12:04

@aleksz róz: Logikus, hogy ha a magáningatlanokat megadóztatjuk, akkor a céges ingatlannal ezt ne lehessen kikerülni. Természetesen más adófajtátkat csökkenteni kell, nem az adóemelés a cél, hanem az adóelkerülés visszaszorítása. Az adóemelések fideSSes kormányát nem szabad egy ilyen terv közelébe se engedni.

2017.03.24. 18:33:30

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: hát lehet, hogy csak én vagyok ilyen rosszmájú cinikus, de ahogy ismerem ezeket, akkor meg az lenne, hogy a gazdagok nem itt, hanem kedvezőbb adózású országokban vennének ingatlanokat, ahogy már teszik is sokan a világon... nagy kaland.
másrészt századrészét se fizetik be annak az összegnek az ingatlanadókból, amit elcsalnak.
megint nem nagyon tudnád pont azokat megadóztatni, akik amúgy is elkerülik az adózást...

és mit gondolsz, ha minden adót csökkentesz, a nagy értékű ingatlanokból befolyó adó fedezné a kieső bevételeket? vagy lejjebb vinnék az értékhatárt és megint a középosztályt sarcolnák? nekem van egy tippem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 18:44:01

@aleksz róz: "nem itt, hanem kedvezőbb adózású országokban vennének ingatlanokat"

Lehet. Talán ott is van igatlanadó. A bankok adatait megkapja a NAV. Az ingatlannyilvántartást is meg kéne osztani.

De ha külföldön lakik, ott tesz szert jövedelemre, akkor itt nem is kéne adóznia.

"századrészét se fizetik be annak az összegnek az ingatlanadókból, amit elcsalnak."

Nemtom. Még mindig jobb, mint az ÁFA. A világ nem tökéletes.

"minden adót csökkentesz"

Csak annyit, és annyira, hogy egálba legyenek. Mondjuk az ÁFÁ-t.

A szegények örülnének a keveseb adónak, csökkenne a társadalom kettészakadása, nőne a versenyképesség, végereményben a gazdagok is nyernének vele.

atomic power 1986DucaDuca 2017.03.24. 18:48:20

@6.Lenin: "Még az istenített Bajnai szerint is a szocik hülyék a kormányzáshoz........"

Alatamasztas a fenti allítashoz:

A "Visegradi harmak" /Lengyelorszag, Csehorszag, Szlovakia/ 2003-2009 között az egy főre eső GDP volumennövekedesenek atlaga 28,9 % volt, Magyarországe 8,9%. A "hármak" 3,25 -ször gyorsabban fejlődtek Magyarorszagnál ebben az időszakban, miközben az allamadóssag nalunk csaknem ketszer nagyobb mertekben nőtt, mint a horvat haborús veszteségek /20 milliárd dollar/.

2010-2016 között a "hármak" fenti adata 15,4%, Magyarorszage 14, 3 % . A csehek fejlődese 10, 1 %, a lengyeleke 19,1 %, a szlovakoké 16,9 % . Mindeközben Magyarorszag GDP aranyos allamadósaga csökkent, a szlovakoke, cseheké pedig nőtt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 19:02:41

@atomic power 1986DucaDuca: "Magyarorszag GDP aranyos allamadósaga csökkent"

70%-ről 74%-ra. :(

A manyup felszámolásával lehetett volna 80%-ról 70%-ra csökkenteni.

6.Lenin 2017.03.24. 19:13:25

@atomic power 1986DucaDuca:

Kösz a kiegészítést, de 1xűbben is lehet igazolni, csak vissza kell nézni az akkori ténykedéseiket.
A 90 előttit remélem senkinek nem kell különösebben magyarázni.
94-től 2 évig mást se csináltak csak szétlopták amit az előző kormány csinált, mindenkit kirugdostak aki nem az ő emberük volt, aztán automatice jött a válság, Bokros, kapkodás, eladósodás, minden kiárusítása, bukta.
2002 után ugyanez a játszma, 2010-ben bukta ismét.

18-ban mi jönne? Ugyanez. Ehhez értenek, és nem csak nálunk. Meg kell nézni azokat az országokat, ahol a baloldal volt hatalmon. Visszaesés, eladósodás, válság.

A válságok kezeléséhez pedig a liberális (nak magukat hazudók) társaság ért a legjobban. először elérik, hogy legyen válság, aztán kezelik, és jön az összeomlás, eladósodás (ők meg meggazdagodnak közben).

Már behunyt szemmel is világosan látni ezeket. Botka tervei pontosan ide vezetnének.
Botka elintézné, hogy 2-3 éven belül válság legyen, a libsik kezelnék, ebbe az ország meg tönkremenne végleg. Megint jöhetne utánuk valaki takarítani.

2017.03.24. 19:15:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem, itt lakik, csak ott vásárol, ahol nincs ingatlanadó. lehet, hogy ez számodra újdonság, de ezt csinálják a gazdagok szerte a világon. valahogy nem akarnak adót fizetni.

tehát levinnéd 3-4%-kal, nagy kaland, senki semmit nem fog belőle érezni :D

a társadalom kettészakadását akarod csökkenteni... de a gazdagok magasabb adóztatása sehol a világon nem hozza ezt az eredményt, mert kikerülik. mindenhol növekszik a társadalmi egyenlőtlenség, akár van ingatlanadó, akár nincs, akár van progresszív adózás, akár nincs.

atomic power 1986DucaDuca 2017.03.24. 19:25:30

@6.Lenin:

Tökéletesen igaz, amit írtál, de sajnos az emberek jó része, akik nem foglalkoznak napi szinten politikával, hajlamosak felejteni. Minden tarsadalomnak az alapja a gazdasag. A szamok pedig eklatánsan mutatjak a kormányzati hatékonysagot. Egy dolog biztos: 2002 nem ismétlődhet meg. Minden kormanyt le lehet váltani, de csak akkor, ha van jobb! Ez semmiképpen sem lehet a 2002-2010 között kormanyzó garnitúra, pont az általad is leírt tények miatt. Jelenleg pedig a latóhatáron sem látható kompetens politikai erő, amely at tudná venni a "stafétabotot". De hát Kohl kancellar is 16 éig vezette Németorszagot, F.D. Roosevelt 4 terminusban lett megvalasztva.

ogli dzsí 2017.03.24. 19:34:27

@atomic power 1986DucaDuca: pont azt írtam hogy oda kell figyelni a fidesznek, mert a jó gazdaságpolitika nem garancia a győzelemre

Merkel alapvetően jó gazdaságpolitikát folytatott, és Fico is, ennek ellenére meggyengültek, nem sok esélyük van az újraválasztásra.
És Orbánt is leváltják majd, ha nem is 2018ban- a lényeg hogy addig az ellenzéket kellene valahogy leváltani.

2017.03.24. 19:37:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: az áfacsökkentéssel együtt bevezetett céges ingatlanadóval hol nőne a versenyképesség? butaság.
a szegényebbeket se hatná meg a 3-4% áfacsökkentés...

ez a versenyképességi index dolog meg a másik nagy baromság, helyenként valóságtól elrugaszkodott szubjektív értékek vannak benne

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 19:39:35

@aleksz róz: "a társadalom kettészakadását akarod csökkenteni... de a gazdagok magasabb adóztatása sehol a világon nem hozza ezt az eredményt,"

Nem. A szegények magasabb adóztatása tépte ketté a társadalmat. Ha ezt megszüntetjük, várhatóan a szakadás is lassan visszacsökken.

Aktívan is lehet csökkenteni a társadalom kettészakadását, pl. ha egyenlő esélyeket kapnak a gyerekek, fiatalok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 19:48:02

@aleksz róz: "a versenyképességi index dolog meg a másik nagy baromság, helyenként valóságtól elrugaszkodott szubjektív"

Igen, de még magunkhoz képest is nagyot romlottunk.

6.Lenin 2017.03.24. 19:48:41

@atomic power 1986DucaDuca:

"Minden kormanyt le lehet váltani, de csak akkor, ha van jobb!" Igen, ez a lényeg.

Az előbb kifelejtettem, amik még jellemzőek a ballibákra...

Mindig tanulnak a múlt hibáiból, de soha nem emlékeznek arra, hogy az mi is volt, ezért újra elkövetik.
Szeretnek kísérletezni, ami nem vált be, azt újra megpróbálják, hátha most bejön.
Ők soha nem felelősek semmiért, ők tanultak a hibákból, ezért a bűnöket pedig mindig mások követeik el.
Mivel tanulnak a hibákból, egyben meg is bűnhődtek azért, és máskülönben is jobb azokat elfelejteni, mert előre kell lépni, másként hogyan tudnák ismét elkövetni ugyanazokat.
Nekik küldetéstudatuk van, mivel mindenkinél jobban tudják, hogy mások mit is szeretnének, a segítőszándékuk természetes, de sajnos, ha nem figyelnek a segítségre szorulók, tényleg szarba is kerülnek eme szándék folyamán, de csupán azért mert esetleg nem engedték át magukat teljesen ennek a szándéknak, és valami mást képzeltek maguknak, a marhák, aztán meg csodálkoznak, hogy nem sikerült.
1 ballib soha nem téved.
Röviden, tuti, hogy különleges anyagból gyúrták őket, ezért talán igen óvatosan is kéne kezelni és jó messzire elkerülni, bármit is mondanak. Ha ígérgetni kezdenek akkor meg főleg.

2017.03.24. 19:49:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: oltári nagy hülyeséget írtál...
a szegények akkor is szegények lennének, ha nem kéne egyáltalán adózniuk. szerinted ha a minimálbéres hirtelen nem adózna egy fillért se, nem maradna szegény???

növeld a szegények jövedelmét (pl. minimálbéremelés, szakszervezetek támogatása stb.), akkor nem lesznek olyan szegények. meg akkor a gazdag se lesz olyan gazdag, mert többet kell adnia annak, aki megtermeli az ő vagyonát.

ja meg szedd le a karvalytőke piócákat mind a kettőről, ha tényleg rendet akarsz

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 19:55:28

@aleksz róz: "a szegények akkor is szegények lennének, ha nem kéne egyáltalán adózniuk"

Talán arra gondolsz, hogy a szegények inkább hajlamosak elkölteni, ha több pénzt kapnak. Ez így van.

Gondolj arra, hogy vannak nagyon szegények, kicsit szegények, szegények, kicsit gazdagok, ... Ha kevésbé adóztatod meg az alját, akkor csökken a különbség. Így már érted?

"a gazdag se lesz olyan gazdag"

Igen, ez is csökkenti a szétszakadást.

De ugyanakkor az egész társadalom egységesebb lesz, produktvabb, és ez mindenkinek jó, szegénynek, gazdagnak egyaránt.

"szedd le a karvalytőke piócákat mind a kettőről"

Igen, egy felelősen gondolkodó kormány kéne, mint egy falat kenyér.

2017.03.24. 20:00:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: te nem tudod, hogy miről beszélsz. és láthatóan nem is zavar. de most megnézheted az egyes országokat minden szempont szerint:
www3.weforum.org/docs/GCR2016-2017/05FullReport/TheGlobalCompetitivenessReport2016-2017_FINAL.pdf

a részletes értékeléseket figyeld, minden ország szerepel
ilyen faszságok vannak benne, pl.

Country capacity to attract talent
Csád 3,0
Magyarország 2,4

Quality of the education system
Lesotho 3,8
Magyarország 2,9

de lehetne még sok ilyet keresni

szóval ne hivatkozz itt nekem versenyképességi indexekre, mert teljes joggal foglak kiröhögni

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 20:15:24

@aleksz róz: Hát én erre nem lennék büszke. :(

Igazságosabb, hogy ha magunkhoz hasonlítasz. De sajnos saját magunkhoz képest is durván romlottunk.

atomic power 1986DucaDuca 2017.03.24. 20:16:59

@ogli dzsí:

"pont azt írtam hogy oda kell figyelni a fidesznek, mert a jó gazdaságpolitika nem garancia a győzelemre"

Ez volt 2002-ben. Az 1998-2002 közötti gazdaságpolitikai időszakban fokozatosan a régió legjobb gazdasági teljesítményt mutató országává váltunk. Ennek ellenére bekövetkezett a kormanyváltas. Megtévesztették a választókat az ígéretekkel: "Magyarorszag többet érdemel" A kormany pedig hitt abban, hogy a relative jó gazdaságpolitika eleg a győzelemhez, ezert nem kampanyolt teljes intenzitással. Egyébkent is a magyar valasztok tekintélyes reszere jellemző a "rebellis" magatartas, ami abban nyilvanul meg, hogy néhany honap múlva minden kormany "levaltandóva valik". Most annyiban más a helyzet, hogy a kormanypart a társadalom legkisebb rezdülésere is szinte azonnal reagal, ha kell korrigál. A tét azert nagy, mert a jelenlegi politikai helyzetet, az ellenzék allapotat figyelembe veve egy kormanyvaltas garantalja az orszag instabilitasat.

6.Lenin 2017.03.24. 20:20:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Igazságosabb, hogy ha magunkhoz hasonlítasz. "

Dobtad a tótokat? Már nem igazságos rájuk hivatkozni?
Elszunyókáltam valamiről?

2017.03.24. 20:34:31

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Talán arra gondolsz, hogy a szegények inkább hajlamosak elkölteni, ha több pénzt kapnak." - nem, nem arra gondolok.
attól, hogy valaki 80 ezret vagy 100 ezret kap, ugyanolyan szegény marad. így már érted?

"De ugyanakkor az egész társadalom egységesebb lesz, produktvabb" - attól nem lesz egységesebb vagy produktívabb, hogy 3-4%-kal csökkented az áfát. attól se lesz egységesebb, se produktívabb, hogy nem fizet adót a szegény és a középréteget jobban adóztatod. attól a jövedelmi különbségek a szegények és gazdagok ugyanúgy nőni fognak, csak a középosztályt és a szegényeket tolod össze olyan módon, hogy a középréteget lesüllyeszted...

"egy felelősen gondolkodó kormány kéne, mint egy falat kenyér" - nem kormány kérdése, mert nem a mindenkori kormány a karvaly pióca, hanem azok a pénzügyi csoportok, akik lehúzzák az országokat, cégeket, embereket anélkül, hogy bármi pozitívumot hozzátennének bármihez. élősködők.

2017.03.24. 20:35:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem büszkeség kérdése, ezek teljesen légbőlkapott számok, közük nincs a valósághoz. és ezekre a valóságtól elrugaszkodott számokra mutogatsz.

atomic power 1986DucaDuca 2017.03.24. 20:38:26

@6.Lenin:

"Az előbb kifelejtettem, amik még jellemzőek a ballibákra...
Mindig tanulnak a múlt hibáiból, de soha nem emlékeznek arra, hogy az mi is volt, ezért újra elkövetik."

Olyanok, mint a Bourbon-uralkodóhaz. Lassan tanulnak, gyorsan felejtenek.

"Szeretnek kísérletezni, ami nem vált be, azt újra megpróbálják, hátha most bejön."

Hiányzik a poltikai tehetség, allamszervezői képesseg belőlük. Ennek történelmi, kontraszelekciós okai vannak. Baloldaliak is vezethetnek sikeresen egy-egy allamot, pl. Svédorszagban, de ott a baloldal termeszetes versenyben hitelesítette allamvezetői alkalmassagat.

"Ők soha nem felelősek semmiért, ők tanultak a hibákból, ezért a bűnöket pedig mindig mások követeik el."

Ha tudnanak felelősseget vallani a hibakert, akkor mar visszavonultak volna a politikatol, es hagytak volna, hogy megszerbeződjön termeszetes politikai versenyben egy uj, hiteles baloldal. A felelőssegük abban is óriasi, hogy ezt működésükkel akadályozzák, es ezaltal egy kiegyensúlyozatlan politikai helyzet jött letre Magyarorszagon. Oriasi veszély, hogy emiatt nem tud kialakulni egy egszseges valtóparti rendszer.

"Nekik küldetéstudatuk van, mivel mindenkinél jobban tudják, hogy mások mit is szeretnének, a segítőszándékuk természetes, de sajnos, ha nem figyelnek a segítségre szorulók, tényleg szarba is kerülnek eme szándék folyamán, de csupán azért mert esetleg nem engedték át magukat teljesen ennek a szándéknak, és valami mást képzeltek maguknak, a marhák, aztán meg csodálkoznak, hogy nem sikerült."

A pokolba vezető út is csupa jóindulattal van kikövezve. Legjobban jelenleg a migranspolitikában elfoglalt allaspontjukon tapintható ki.

"1 ballib soha nem téved. Röviden, tuti, hogy különleges anyagból gyúrták őket, ezért talán igen óvatosan is kéne kezelni és jó messzire elkerülni, bármit is mondanak. Ha ígérgetni kezdenek akkor meg főleg"

Fiatalon baloldali szellemisegű voltam. Azonban az ember az evek soran tanul, tapasztalatot szerez. Minel többet tudok, annál jobban meggondolom, hogy mit mondok. Aki úgy erzi, hogy soha nem téved, az nem is gondolkodik!

2017.03.24. 20:39:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: szerinted a 30% analfabéta országában jobb az oktatási rendszer minősége, mint itt? vagy csád olyan vonzó a tehetséges emberek számára?

atomic power 1986DucaDuca 2017.03.24. 20:52:04

@aleksz róz:

"szóval ne hivatkozz itt nekem versenyképességi indexekre, mert teljes joggal foglak kiröhögni...."

Versenyképesség témahoz meg hozza lehet tenni:

A kereskedelmi korlátozások megléte. Magyarország az EU és a WTO tagja, egyrészt nincsenek érdemi külkereskedelmi akadályok, másrészt nem nagyon különbözhet a többi uniós országétól. Mégis a WEF szerint Magyarország a 114. ebben a rangsorban, és jelentősen elmarad a régiós országoktól. De ha megnézzük a Világbank Doing Business felmérését, ők Magyarországot ugyanebben a tekintetben az első helyre sorolják. A vállalati vezetők megkérdezése nem reprezentatív. Magyarországon 52 vállalatvezetőt kérdeztek meg mindösszesen. Megint csak egy jó példa az ún. technológiai abszorpciós képessége egy gazdaságnak. Ez minden elmélet, meg a tapasztalat szerint is időben egy stabil indikátor. Bármi történik is egy országban, ez nem tud egy-két év alatt nagyot változni. Magyarország két év alatt 72 helyet rontott e tekintetben, a WEF szerint a 135. helyre estünk vissza. A Ruandában megkérdezett vállalatvezetők szerint ott ez az 52. helyen áll. Botswana meg megelőz minket a versenyképessegi rangsorban. Nehezen hihető.

6.Lenin 2017.03.24. 21:00:23

@atomic power 1986DucaDuca:

Nálam a ballib nem ideológiai hovatartozást jelent. Az én szótáramban egy jellemhibát határoz meg, aki csak hiszi, hogy oda tartozik, pedig nagyon nem.

Nekem a szellemiséggel semmi bajom, mindenkinek joga, hogy valahová tartozónak érezze magát, ha vállalja is. De ez nem is zárja ki a gondolkodás képességét sem.
Tudatosan vállalom, ezen értékek mentén cselexem, gondolkodom, sőt netán beismerve fiatalkori tévedésem- Isten bocsánatáért esdekelve- változtatok , nem megtagadva az eszmét, csak az azt tévútra vivő elvtársaimat hanyagolni kezdem esetleg.
Leegyszerűsítve.

atomic power 1986DucaDuca 2017.03.24. 21:00:47

@aleksz róz:

Azert is felrevezteő a versenykepessegi indikátor, mert nem ugyanazokat a vállalatvezetőket kérdezik meg, hanem minden országban a saját vállalatvezetőket. Tehát nem standardizált, jól összevethető kérdésekről és válaszokról van szó, hanem a vállalatvezetők a saját szubjektív tapasztalatuk alapján vetik össze a környező országokat. Így fordulhat elő, hogy a WEF szerint Namíbiában jobb az úthálózat, mint Magyarországon...........!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 21:03:27

@aleksz róz: Mit gondolsz, a világon hány százalék az analfabéta?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 21:06:33

@aleksz róz: "attól, hogy valaki 80 ezret vagy 100 ezret kap, ugyanolyan szegény marad."

Akinek kevesebb pénze van, az szegényebb, akinek több, az kevésbé szegény, s.i.t. Ez egy ilyen mérték, nem bináris, hogy igen vagy nem. Ha több pénzük van, akkor feljebb kerónek, he kevesebb, akkor lejjebb.

így már érted?

2017.03.24. 21:07:06

@atomic power 1986DucaDuca: lehet, hogy teljesen szubjektív, valóságtól elrugaszkodott értékek szerepelnek benne, de félművelteket vakítani tökéletesen lehet vele

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 21:09:37

@aleksz róz: "ezek teljesen légbőlkapott számok, közük nincs a valósághoz"

Persze, azért mérik, és azért tükrözi meglehetősen objektíven a versenyképességet.

Mindenki hülye, csak te vagy helikopter. A Vargának is ellentmondasz.

Ha meg nem az utolsó helyre csúsztunk volna, a csúti geci lobogtatná, mint a véres rongyot, hogy "kikerültünk a gödörből".

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.24. 21:10:56

@atomic power 1986DucaDuca: "mert nem ugyanazokat a vállalatvezetőket kérdezik meg, hanem minden országban a saját vállalatvezetőket."

Ezért érdemes leginkább önnmagunkhoz hasonltani magunkat. Figyelj már egy picit, harmadszorra írom.

2017.03.24. 21:12:44

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem kell a rizsa.

az, amit te szeretnél, azt jelenti, hogy meg akarod adóztatni a középosztályt annyira, hogy ők is szegények legyenek.
a szegények pedig ugyanolyan szegények maradnak, attól nem változik semmit a helyzetük, hogy pár ezer forinttal több marad a zsebükben.

6.Lenin 2017.03.24. 21:13:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

" Ha több pénzük van, akkor feljebb kerónek, he kevesebb, akkor lejjebb."

Hmm!
Fent, lent, attól függ kinek mennyi pénze van?

Érdekes értékrended lehet.
(akkor miért szidod mészáros L-t, pedig ő nagyon fent lehet, szerinted meg nem, vagy akkor most hogy is?)

6.Lenin 2017.03.24. 21:16:39

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Ezért érdemes leginkább önnmagunkhoz hasonltani magunkat. Figyelj már egy picit, harmadszorra írom. "

Most már tuti dobtad a tótokat valamiért, vagy csak most kicsit csapongsz ide-oda?

2017.03.24. 21:19:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: te nem tudod, miről beszélsz...
egyrészt ott a kolléga két példája a kereskedelmi korlátozásokról meg a vállalati szintű (!) technológiai abszorpciós képességről
másrészt ezek az értékek kifejezett célja (!) az egyes országok közötti összehasonlítás

2017.03.24. 21:28:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem tükrözi objektíven. ez a lényeg.
ezek szubjektív értékek. olvasd el... vagy ott vannak a példáink, ha nem tudsz olvasni.

nem érdekel, mit mondott varga a témában. az sem érdekel, mit mondana orbán a témában.

nem mindenki hülye, csak te.
én is írok időnként faszságokat, főleg amikor olyan téma kerül szóba, ahol idegenül mozgok. de ezeket azért lehetőség szerint igyekszem kerülni, még ha nem is mindig sikerül.
de te félművelt létedre mindenben szakértőnek hiszed magad, minden témát összekeversz mindennel, és közben akkora ostobaságokat írsz, hogy nem tudom, sírjak-e vagy nevessek

Larry Silverstein 2017.03.24. 21:30:29

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem motiválja jobban a minimálbérest szerinted, hogy keressen többet, képezze magát, ha nem adómentesítik a minimálbért?

Ha a megtermelt bruttójából kap adókedvezményt, ha azt teszi amit az állam akar tőle - pl. gyerekszülés - az nem motivál jobban értéktermelő egyedek reprodukálására, mint az alanyi jogon járó segélyek?

Elméletileg nem ördögtől való a több kulcsos, és a jobban keresők adózása, de akkor az a kérdés hol legyen a határ? Nem motivál jobban az itthoni boldogulásra, ha egy osztrák átlagfizetésnyi összegre nem rakódik Magyarországon 2x annyi elvonás, mint az osztrákoknál?

atomic power 1986DucaDuca 2017.03.24. 21:32:53

@6.Lenin:

"Nálam a ballib nem ideológiai hovatartozást jelent. Az én szótáramban egy jellemhibát határoz meg, aki csak hiszi, hogy oda tartozik, pedig nagyon nem."

Szerintem sincs ilyen ideológia. A baloldal a szolidaritasról, a liberalizmus pedig az individualizmisról szól. A hagyomanyos szociáldemokracia es a nemzeti liberalizmus tiszteletet erdemel. A kettőt azonban nem lehet ötvözni. Ezert nem balliberalisoknak neveznem őket, hanem anarcho-libertarianusoknak. A legszelsősegesebb liberalisokat manapsag "szocialis igazsag harcos", angolul "SJW" terminus technikussal illethetők elveik es müködesük alapján.

Ők olyan emberi jogi aktivistanak vallják és hiszik magukat, akik valójában pont az ellenkezőjét teszik annak amit vallanak. Ide tartoznak a bevandorlóbaratok, a szélsőséges feministák, akik szerint az női elnyomás, ha a férfi szetteszi a lábát ülés közben. Azok az anti-rasszisták is idetartoznak, akik szinte istenítik a nem fehér embereket, és szerintük az összes fehér gonosz. Valójaban autoriterek, akik hatalomra akarnak törni. Uszítóak es gyűlölködők.

Az SJW-k nagy része pedig fehér. Ide tartoznak még az LGBTQ csoportok akik szerint a "cishet" vagyis, csak simán mondjuk úgy, hogy normális emberek mind elnyomják az LGBTQ tagjait, és úgy akarnak reprezentációt, és elfogadást elérni, hogy közben olyan dolgokat csinálnak, amikkel még jobban szítják maguk ellen a tüzet.

Egyszóval olyan csoport, ami a megtestesült hipokrácia, és anti-gyűlöletbe takarózó gyűlöletkeltőkből áll.

"Nekem a szellemiséggel semmi bajom, mindenkinek joga, hogy valahová tartozónak érezze magát, ha vállalja is. De ez nem is zárja ki a gondolkodás képességét sem."

Mindaddig, amíg a tarsadalom, a nemzet javat szolgalja egy gondolkodas-es cselekvesi mód , addig van letjogosultsaga.

6.Lenin 2017.03.24. 21:35:51

@aleksz róz:

De ahol ő irkál, ott néha sikerül elég magas hsz számot elérni. Lehet, hogy neki ez a célja, nem a tisztázása másoknak bonyolult kérdéseket.
kora reggeltől késő estig küzdeni nem kis feladat, becsúszhatnak tévedések is, akár minden hsz-ben is.

6.Lenin 2017.03.24. 21:41:19

@atomic power 1986DucaDuca:

A koromnál fogva van éppen elég bajom (talán) minek még az ilyen kérdéseket is túlbonyolítani.
Nálam aki azt hiszi, hogy baloldali, vagy liberális, pedig köze egyikhez sem, az simán ballib, és már így is túlerőltettem magam, nem érnek ennyit.

2017.03.24. 21:42:38

@6.Lenin: igen, a b1 blog alkalmazottja, tisztában vagyok vele.

atomic power 1986DucaDuca 2017.03.24. 21:52:54

@6.Lenin:

"Nálam aki azt hiszi, hogy baloldali, vagy liberális, pedig köze egyikhez sem, az simán ballib, és már így is túlerőltettem magam, nem érnek ennyit."

Az elvtelenségük, károkozásuk, teljesítmenyük alapján, igen.

6.Lenin 2017.03.24. 22:08:35

Ipi-apacs!
Én leszek a hunyó, reggelig.

Jó éjt!
Mindenkinek.

(cicus, előtte kimégy magadtól, vagy kivágnak, mint a macskát....?)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.26. 18:18:05

@aleksz róz: "nem érdekel, mit mondott varga a témában"

Persze, mindenki hülye, csak te vagy helikopter.

Mindegy. A lényeg, hogy a kedvenc fideszed tönkretette a jelenünket és a jővőnket.

Macskond 2017.03.27. 19:08:29

@cardiobascuralis 3:
Macskond:
A 12 milliónak a 15%-a 4,5 millió?
Mióta?
Milyen számrendszert használsz, ahol ez így kijön? Mert a köznép által használt 10-esben nagyon nem.

Pedig van megfejtése a rejtélynek. A magyar adórendszer szerint. (EVA)
..és a köznépbe sem sorolnám ezeket a népeket azért.
Arra próbáltam rávilágítani hogy köznépnek már nem köznép, de MESSZE nem "gazdagok" kategória. Mezei közönséges középosztály.
süti beállítások módosítása