B1 blogcsalád



Juhászék fütyültek, Orbán megállította Brüsszelt, a nép meg egymásnak esett március 15-én

2017. március 15. - Mr Flynn Rider

Mindenki a maga szövegét, vagy sípját fújta. Az Index kiemelte: szörnyű szájszag uralkodott a Múzeum körúton. Pont emiatt. 

orban_marcius_15.jpg

Jobb érzésűek fogmosás után, kevésbé kulturált honfitársaink fogmosás nélkül mentek ünnepelni március 15-én a Múzeum körútra, ahol Tarlós István főpolgármester és Orbán Viktor miniszterelnök is beszédet mondott. A közpénzen működtetett propaganda, a közmédia mindent megtett, hogy ne látszódjon és ne is hallatszódjon a fütyülést, de elbukott ebben a gigászi küzdelemben.

(Nyilván, a hangmérnököknek holnap már be se kell mennie dolgozni - poénkodott valaki az Index facebookos live videója alatt.) 

Orbán beszéde alatt sajnos az Duna Tv-n is lehetett hallani a fütyülést és, hogy az ellenzéki tüntetők „Börtönbe!”, illetve „Diktátor!” szavakat skandáltak.  

Orbán Viktor megint delíriumos beszédet mondott, a nemzeti egységről és Brüsszelről, miközben az fütyülő ellenzékiek és az Orbán-rajongók úgy egymásnak estek, hogy a rendőrségnek kellett közbeavatkoznia: 

„- A végre valahára megteremtett egységet nekünk kell működtetni, és minden nap tovább- és újraépíteni”.

"Saját lábunkon állunk, a saját kenyerünket esszük, nem vagyunk szolgái se magyar, se idegen hatalmasságoknak. Munkát adtunk emberek százezreinek, a családokat megerősítettük (...), és valódi nemzeti egységet teremtettünk."

Brüsszelről is beszélt a miniszterelnök, miközben naponta 2,2 milliárd forint áramlik az EU-tól Magyarországra:

„Brüsszelt meg kell állítani, és a kormányzati felelősséget továbbra is a nemzeti erők kezében kell tartani.”

 "Lehet, hogy Brüsszelnek és a nemzetközi pénztőkének nem számít sem a magyar nemzet múltja, sem a magyar jövő. De nekünk számít. Lehet, hogy Brüsszelnek és a nemzetközi pénztőkének nem számít az európai emberek biztonsága. De nekünk számít. Lehet, hogy Brüsszelnek és a nemzetközi pénztőkének nem számít, hogy megmaradunk-e magyarnak. De nekünk számít"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5612339921

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Történelem-hamisítás az Orbán beszédben 2017.03.15. 21:56:57

A miniszterelnök megint túl van egy beszéden, amelynek legemlékezetesebb momentuma az volt, hogy a jelen lévők nem hallottak belőle semmit a végül a törvénytelenül tiltó rendőrséget elmeszelő bírósági határozatnak köszönhetően mégis ott lévő kifütyülők...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6.Lenin 2017.03.15. 18:47:36

@Janossz:

Akkor meg világos az irány, nem megy a politikában, elő a nőkkel, hátha ott összejön valami.
Én mitől lennék elbizonytalanodva? Minden szépen megy a maga útján.
A ballibáék 1re inkább bohócot csinálnak magukból (igaz bohócoktól mit is kéne várni).
Össze kéne fogniuk, erre szaporodnak, mint a mezei nyulak. Normálisak ezek?
Lesz itt annyi mikropárt, hogy ihaj, 1re mókásabb vezetőkkel az élen.

6.Lenin 2017.03.15. 18:51:56

@KissGecihuszár:

Szerintem ma már ne igyál, még vizet sem.

Janossz 2017.03.15. 18:52:16

@6.Lenin: Megmérettél. Könnyűnek találtattál.
Beszélgess másokkal. Ha találsz partnert.
Csá.

Skankhunt42 2017.03.15. 18:53:54

@KissGecihuszár:juj még mindig sláger az elmaradnak a választások műsor? egy ideje már nem hallottam ezt a fajta bérrettegést

6.Lenin 2017.03.15. 18:54:09

@Janossz:

Megértelek, nem könnyű most ballibának lenni.

ursus artos 2017.03.15. 18:57:37

@illaim: "Ennyi hazugság után csak egy kérdés maradt."
Most nem azért, hogy $pi$ hazugságot írt vagy nem, de a "nem lesz gázáremelés" után volt, vagy nem gázáremelés??? Mert ha nem volt, akkor oké, hazudott.......

2017.03.15. 19:00:22

Kezdődik az esti büfiztetés

2017.03.15. 19:01:24

@miva?: Miért kéne ? A sokszorosát viszik vissza. Befektetés vagyunk, nem szegény távoli rokon.

Netuddki. 2017.03.15. 19:06:26

Brüsszel egy város. Az, hogy még mindig nem perelték be a bonszájdúcsét a brüsszeli lakók, csak azt mutatja, mennyire jelentéktelen számukra, amikor orrba-szájba brüsszelezik...

Skankhunt42 2017.03.15. 19:11:00

@Tibi !: kovi ne égesd már magad. nem lehetsz ennyire primitív.

ogli dzsí 2017.03.15. 19:15:43

akárhogy kapar a részeges junker nem engedjük be a tatárokat

2017.03.15. 19:16:44

"Brüsszelről is beszélt a miniszterelnök, miközben naponta 2,2 milliárd forint áramlik az EU-tól Magyarországra"

... És a többszöröse szivattyúzódik ilyen-olyan úton vissza. (csakhogy kiegészítsük a lemaradt félmondatot). Aki elhiszi, hogy ebben az elanyagiasodott redvás világban, az EU puszira ingyé ad nekünk milliárdokat, az egész egyszerűen naív barom.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.15. 19:23:46

@$pi$: Baz+ hülyegyerek! Már +int fingod nincs a dolgokról. Vót 1 hosszútávú *ződés a birca pénzelőivel, h az olaj előző évi átlagáráhó k5ik a gáz árát.
Na most a nafta ára a zöccörösére n5t. Ha jókedvükben emelték a szocik, akkó Fellegi 2011-ben, immá fideszuramlom alatt mijé emelte tovább? Meséjjé!

Stenonis 2017.03.15. 19:38:53

@Jankove:
Te vagy szivattyús Bogár legjobb tanítványa? :)

Sir Gombóc 2017.03.15. 19:39:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Csak épp hazudik, mert ezek őt sem érdeklik. Csak a szavak szintjén.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.15. 19:56:42

@Sir Gombóc: Ebben meg neked van igazad. Őt pont annyira nem érdeklik ezek, mint a multikat és Brüsszelt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.15. 19:58:06

@táltos: És el is olvastad faszfej?

"És minden eurónak, amit az EU Lengyelországnak ad, nagy része Németországba jön vissza. A lengyelek arra használják ezt a pénzt, hogy a német építőiparnak adnak belőle megrendeléséket, német gépeket és német teherautókat vásárolnak. Tehát a nettó befizetőknek, mint Németország, az kell, hogy legyen az érdekük, hogy fenntartsák a strukturális alapokat. "

Sir Gombóc 2017.03.15. 20:01:24

@táltos: És eddig hol éltél, a föld alatt?

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.15. 20:09:29

@Parasztlengő az imperialistáknak: jaja! le kéne állniuk, nem kéne küldeniük fél vagy egy évig támogatást, talán már annyi elég hogy a kisz titkár belebukjon a lenullázódó gdp emelkedésbe :)

ulpius66 2017.03.15. 20:11:42

Kedves ballibsi elvtársak!

Szóljatok mán az EU vezetésének, Brüsszelnek, hogy csak akkor adjon pénzt Magyarországnak, ha a ballibsik vannak hatalmon!!!

A Fidesz, a patás úgyis csak ellopja az Uniós pénzeket, míg a ballibsik nem lopnak!!!!

Indriq 2017.03.15. 20:12:05

@Jankove: és akkor nem kéne a nemzetvezetőnek visszautasítania az összes EU-s támogatást, hogy ne tudják a németek a cégeiken keresztül visszaszívni? Nem lenne logikusabb?

ulpius66 2017.03.15. 20:16:00

@fidesz maszop dk egykutya: "le kéne állniuk, nem kéne küldeniük fél vagy egy évig támogatást, talán már annyi elég hogy a kisz titkár belebukjon a lenullázódó gdp emelkedésbe :)"

Kutyuska!

Látod, ilyen eccerű az élet, ha Brüsszel nem küld pénzt, már bukik is a patás!

Tényleg szóljatok mán a brüsszeli elvtársaknak, hogy kevesebb pénzt kéne küldeni, sőt semmi pénzt nem kéne küldeni a magyaroknak......
(persze csak addig, amíg a patás meg nem bukik, utána jöhet a lóvé........)

ulpius66 2017.03.15. 20:17:27

Kutyuska!

A kommentedből is látszik, hogy mennyire bízol a hazai ballibsi ellenzékben.....

6.Lenin 2017.03.15. 20:20:38

@fidesz maszop dk egykutya:

Már próbálkoztak ilyesmivel, de nem jött be. Nincs olyan, aki átvenné a hatalmat egy akár látszólagosan is demokratikus választáson. Bajnait miért tolták?
Ez a játék megy már 2010-óta. Te miért foglalkozol ilyen kérdésekkel? Nem kéne akkor jobban odafigyelned, hogy mi is zajlik körülötted?

Miért nem hagyták/hagyják Görögországot (is) bedőlni? Miért toltak bele rengeteg pénzt? A német bankokat mentették nem a görögöket.

Janossz 2017.03.15. 20:24:32

@ulpius66: A kommentedből is látszik, mennyire bízol a stratégiában, hogy naponta beleszarni az ételt adó tenyérbe jó lesz...Amíg elegük nem lesz belőle.
Ugye, tudod, hol járna a GDP az EU-s pénzek nélkül?

ulpius66 2017.03.15. 20:25:16

Nicsak! Nocsak!

inforádió.hu

"A Szabad Sajtó Alapítvány díjat akart adni a bezárt Népszabadság szerkesztőségének, ám a kitüntetést nem fogadták el az újságírók a szocialista párt alapítványától.
Az azóta MÚOSZ-elnökké választott Hargitai Miklós emlékeztetett: a szerkesztőségnek nem volt teljesen felhőtlen a viszonya az alapítvánnyal és az MSZP-vel, aminek bizonyos mértékig hangot is adtak a bezárás után. "Szerintem ők is felelősek azért, ami a Népszabadsággal történt" - mondta Hargitai."

Indriq 2017.03.15. 20:26:05

@6.Lenin: @ulpius66: áruljátok már el nekem, hogy akkor miért vagyunk az EU-ban, 2/3-a volt 4 évig ovinak plusz 3 éve eddig úgy, hogy a jobbik bármikor megszavazza a kilépést. Mégis mi érdeke lehet ovinak, hogy hagyja a bejövő EU támogatás TÖBB ( MILLIÁRDSZOROSÁT :) ) kivigyék?

2017.03.15. 20:38:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "És h szivattyúzódik vissza? meséjjé!"

Nem egy tanulságos riportfilm készült a témakörben, ismert közgazdászok állásfoglalásaival, mi történt itt a rendszerváltástól egészen napjainkig, és hogyan alakult át az ország önellátóból kiszolgáltatott fogyasztóba, ajánlom figyelmedbe. Csakhogy a legismertebb példát említsem, és ami egyben prológus is volt Eu-s csatlakozásunk mesekönyvében: A cukorgyárak tragikus története, biztosan ismered hogyan "támogatta" az eu a hazai cukorgyárakat. Persze ezekből sosem fog statisztika készülni, mert a tönkrebaszott ipart, a kilóra kiárult privatizált aranytojást tojó tyúkokat, és az ezekből következő gazdasági veszteséget nem lehet olyan könnyen számszerűsíteni/nyomonkövetni mint a támogatásként ide folyósított rendszeres átutalást. Nem is jelenik meg egy statisztikában sem.

ulpius66 2017.03.15. 20:38:55

@Indriq: "miért vagyunk az EU-ban, 2/3-a volt 4 évig ovinak plusz 3 éve eddig úgy, hogy a jobbik bármikor megszavazza a kilépést. Mégis mi érdeke lehet ovinak, hogy hagyja a bejövő EU támogatás TÖBB ( MILLIÁRDSZOROSÁT :) ) kivigyék?"

Ingrid!

Jajj, Ingrid!

Ennyire nem lehetsz tudatlan!

Ez azért van, mert amit az EU ad, azt a patás és a FideSS-maffia mind ellopja, amit meg a multik kitalicskáznak, azt a néptől talicskázzák ki, az ugye meg nem érdekli a patást!

BiG74 Bodri 2017.03.15. 20:40:45

@Jankove:
A cukor rossz példa, mert azzal az unijó magát is megszivatta.

6.Lenin 2017.03.15. 20:41:22

@Indriq:

Miért vagyunk tagjai az EU-nak? Mert már lassan más lehetőség nincs ebben a globalizált világban. Lehetne kölcsönösen előnyös is mindenkinek, de mivel emberek csinálják a politikát ez kicsit macerásan megy. Izmoznak ők is, mi is.

Ha jobban odafigyelnél néha, az uniós kekeckedés is néha csak látszat, nagyon jól értik a z orbáni taktikát. Aztán szépen megegyeznek, mert ők tudják, mire megy ki a játék.
Megbuktatnák, de nincs helyette senki. azt Bajani is megmondta, hogy a szocik hülyék a kormányzáshoz, a lopáshoz igazán a liberálisok értenek- ezért kormányotak együtt-, de a libsik most sehol sincsenek.
Bajnai mögött nem voltak tömegek, mások mögött sincsenek, most már a jobbik is megfelelne, de mire betolják középre, a támogatók meg kifarolnak közben.

azt hiszem nyugatnak a legnagyobb gond, hogy ma Mo-on ilyen balfasz az ellenzék. sok-sok pénzük bánja. ezért is próbálkozik annyi szerencselovag, lóvé lenne, de a tömegek hiányoznak.
Kénytelenek elviselni ők is Orbánt. Nekik is a kisebbik rossz. Nagyobb bajok lennének az EU-ban nélküle.
szerintem.

ulpius66 2017.03.15. 20:43:29

Egyébként meg Magyarország ra tényleg áramlik a lé!!!!!

2016-os külker többlet 10 milliárd euró.

EU átutalás kb. 6 milliárd euró évente

Külföldön dolgozó hazánkfiainak hazautalása 3-4 milliárd euró......

Úgyhogy kb. 20 milliárd euró áramlik be évente hazánkba......

ulpius66 2017.03.15. 20:47:33

A ballibsikből egyszerűen süt az írigység, hogy ők nem tudnak lopni, pedig mán nagyon-nagyon szeretnének!

ulpius66 2017.03.15. 20:51:30

@Janossz: "A kommentedből is látszik, mennyire bízol a stratégiában, hogy naponta beleszarni az ételt adó tenyérbe jó lesz...Amíg elegük nem lesz belőle."

Pisze János!

Mint írtam volt, hívd fel a brüsszeli ballibsiket, hogy Orbán naponta beleszarik a tenyerükbe, erre nagyon figyeljenek, és ne adjanak több pénzt!

Én mán látom is a patás bukását!

6.Lenin 2017.03.15. 20:53:03

@ulpius66:

Főleg addig szeretnének, míg "kötelezően" jönnek a támogatások. Ezért nagy a tülekedés , csak a tömegek hiányoznak mögülük. az valahogy nem jön össze sehogy sem. a választáson meg csak ők szavaznak (még). nálunk bombázni meg ciki lenne mert tagjai vagyunk a NATO-nak.
Igen kemény dió vagyunk a nyugatnak. Sok a gond velünk az már biztos.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.15. 20:53:32

@ulpius66: Látszik mennyire buta vagy. Kevered az állami pénzeket a magán gazdaság és az emberek pénzével.

ulpius66 2017.03.15. 20:54:05

Pisze János!

Azt ugye te is tudod, hogy a brüsszeli pénzügyi-menetrend szerint idén hazánk, na jó, a patás és a FideSS-maffia a tavalyi 4,5 milliárd euróval szemben több, mint 6 milliárd eurót fog kapni.....

ulpius66 2017.03.15. 20:58:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " Látszik mennyire buta vagy."

Kedves Vezérparaszt!

Mint jól tudjuk ezzel szemben te kimagaslóan okos vagy!

Viszont az a rossz hírem, hogy ennek ellenére nekem is, és neked is egy szavazatod van.....az én szavazatom a FideSS-é!

Te kire fogol savazni?

Janossz 2017.03.15. 20:59:48

@ulpius66: Én érteni vélem a pisze szó jelentését.
De azt csak akkora elme képes felfogni, mint a tiéd, hogy hogyan kerül ide?!

ISIS szponzor CIA 2017.03.15. 21:01:29

A füttyögőknek inkáb szíjni kéne azt a fütyülőt, nem fújni :DDD
A "Zorbán takaroggy" helyett valami alternatíva is kéne, hogy adjanak.
Ordibálásból, (bér)füttyögésből nem lesz kormányzóképes erő.

Indriq 2017.03.15. 21:04:19

@6.Lenin: @ulpius66: no offens, nem szoktam diszlexiásakat bántani, de Indriq és nem Ingrid.

amúgy érdemi választ vártam, de a te szinted bőven alatta van.

Lenin elvtárs adott valami választ, csak ott sántít, hogy ovi rendre azt hangoztatta, hogy ő nem megy bele semmilyen megalkuvásba, ha a szeretett népéről van szó.
Akkor meg kellett volna tennie azt amit tudott volna, főleg 2/3-addal. brutál módon nyomatta a piacról való államháztartási hiányt is, ergo elméletben az EU pénze se kellett volna átmenetileg se.

Itt valami nem stimmel...

ulpius66 2017.03.15. 21:06:21

@Janossz:

Nincs benne semmi ráció!

Minden kommentelő társamnak adok egy nevet!

Janossz vagy?

Te a Pisze János nevet kaptad!

Ennyike.

ulpius66 2017.03.15. 21:08:47

@Indriq:

Ingrid!

Már megbocsáss! De mi nem tetszett a válaszomban?

Mi nem igaz belőle?????????

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.15. 21:09:36

figszagú lipsik megint elásták magukat

hogy nyernek így 1 év múlva választást?

ulpius66 2017.03.15. 21:12:12

Ingrid!

Mint írtam volt, azért van Magyarországon ötmillió szegény (vagy hatmillió...) mert az EU támogatásokat a patás és a FideSS-maffia ellopja, a nép pénzét meg a gonosz multik kitalicskázzák!!!!

Így nem csoda, hogy a népnek nincsen pénze.....azóta lehet, hogy mán hétmillió szegény él Magyarországon.......

Ezen mit nem lehet érteni?

Indriq 2017.03.15. 21:14:21

@ulpius66: nem nekem nem tetszik, a kenyéradó gazdáidnak, habony és kubaszov nem ismerik a szarkazmust, és nem szeretik, ha leírod hogy a fityisz lop. Úgyhogy olvasd át mégegyszer a kis kézikönyvet.

hozzáteszem, te valódi kretén vagy, neked lexikonban lenne a helyed, mint a szó tökéletes meghatározója :)

táltos 2017.03.15. 21:15:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"A másik érv már sokkal komolyabb: Magyarország (és a többi csatlakozó ország) megnyitotta piacát azoknak a régi tagállamoknak, amelyek az EU nettó befizetőiként a Magyarországra is áramló pénzt összedobják. Az áru és a tőke szabad áramlásával rövid távon a nyugati tagállamok jártak jobban. Osztrák banktól felvett hitelből vettünk német autót, kiderült, hogy olcsóbb Spanyolországból a sarki közértbe hozni a kígyóuborkát mint Békés megyéből, és a példák még nagyon hosszan sorolhatók.
Azt pedig nem is kezdte el senki sem kiszámolni még, hogy az EU-s támogatásokból mennyi ment rögtön vissza a nettó befizetőkhöz: mennyit vitt haza a Strabag, a Colas vagy a Swietelsky az uniós pénzből épített utakból, hány finn Nokia telefont vettek kistérségi projektgazdák valamelyik felzárkóztatós program eszközbeszerzési keretéből, satöbbi. "
tldr.444.hu/2016/06/08/naponta-2-milliard-forint-joett-magyarorszagra-az-elmult-12-evben-hol-van

Indriq 2017.03.15. 21:16:48

@ulpius66: ja még valami, abból látszik hogy van haszna a fütyülésnek, hogy majd agyvérzést kaptok a nagy igyekezetben :)

6.Lenin 2017.03.15. 21:17:30

@Indriq:

Jajj!
Sajnos nem a politikusról alkották az igazmondó János figurát.
A politika bűvészet (szakma ma már) a kezeket kell figyelni, nem az elterelő szöveget.
Be is b...na, ha 1 póker partin a lapokat kiterítve licitálnék, a többiek meg takarnák a saját lapjaikat. A végeredmény a lényeges, hogy mit szeretnék nyerni/elérni.

A népeknek is a végeredmény a fontos, nem kell minden apró részletre odafigyelni, hiszen aki ismeri a politika nevezetű játékot, az tudhatja, hogy a lényeg mindig a háttérben marad.
Ha az eredmény jó, kit érdekel minden részlet? Pláne, ha neki az nem is a dolga. a polgárnak a saját ügyeit kell rendben tartani.
Az a legjobb, ha mindenki azt teszi ami az ő dolga.

ulpius66 2017.03.15. 21:23:54

Ingrid!

Sajna így áll a helyzet..... én a kretén szintén egy szavazattal rendelkezem, mint te a "nemkretén"...de ez jó, mert demokrácia van.....és arra szavazunk aki megérdemli!!!

Te kire fogol savazni?

Egyebekben meg nekem is tetszett a füttyögés... ez is olyan liberálisan demokratikus jelenség... mindenki szabadon füttyöghet...mint írtam volt, demokrácia van!

6.Lenin 2017.03.15. 21:25:18

@Indriq:

Ebben lehet, hogy igazad van...

Amikor Orbán a fütyülőkre célzott (bolond likból bolond szél fúj), csak úgy agyvérzett mindenki vele együtt, és nyertek néhány ezer támogatót, a fütyülők meg a dupláját bukták, szerintem.

DICKtátor (törölt) 2017.03.15. 21:28:03

Vajon a Miniszterelnök úr Brüsszel alatt Navrasicsra gondolt?

Vajon a Miniszterelnök úr az Unió alatt a végig vezető szerepet betöltő, és az Unió működési irányát alapvetően meghatározó Európai Néppártra gondolt, aminek a fidesz is tagja?

Vajon a Miniszterelnök úr süket-néma-vakoknak mondta ezt a beszédet?

Indriq 2017.03.15. 21:29:42

@6.Lenin: erre téged tudlak idézni.
"A politika bűvészet (szakma ma már) a kezeket kell figyelni, nem az elterelő szöveget."
lehet te se látod minden játékos lapját.

6.Lenin 2017.03.15. 21:30:28

A témához 1 érdekesség...

Orbán beszédei után mindig a Forint bukásáról örvendeztek a ballibáék, most meg erősödött, vagy ezért hallgatnak róla?
A tököm se igazodik el ezeken.

ulpius66 2017.03.15. 21:30:52

Nemsokára jön október 23-a és ott is mindenki szabadon füttyöghet..és utána jön majd a következő március 15-e...és ott is lehet majd füttyögni....úgyis ez a ballibsik legfőbb tevékenysége!!!
(azt mán csak halkan jegyzem meg, hogy pl. a ballibsik közül a gyurcsányi is elítélte a füttyögést, de mint jól tudjuk a gyurcsányi NEM DEMOKRATA....ja, mégis az!!!!)

6.Lenin 2017.03.15. 21:38:15

@Indriq:

De, ha ők látják az enyémet, az tuti szar helyzet. De, ha már póker, azért a szöveg közben érdemes figyelni a mimikát is, szóval a lényeg az, hogy összetettebb játék ez annál, mint sokan képzelik.
Mellesleg gondolod, hogy bármelyik politikus, bárhol a világon kiteregeti minden lapját?
Vagy azokat érdekli minden apró részlet, akik csak közvetve részesei a játéknak?
Az eredmény a lényegesebb. Ha minden reggel tele táskával megyek haza a partiról, minek magyarázni minden percét a játéknak? Érdekes lehet, de minek, még eltanulja más is.

6.Lenin 2017.03.15. 21:40:42

@ulpius66:

Aztán a fülkében fütyülnek a fütyülőkre és jön az újabb 2/3-ad. A ballibák meg fújhatják amit csak akarnak.

2017.03.15. 21:43:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Szóval nem tudsz mondani semmi konkrétat"

Tudnék, de minek ?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.15. 21:51:14

@Indriq: "van haszna a fütyülésnek, hogy majd agyvérzést kaptok"

:))

VT Man 2017.03.15. 21:53:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Utána a híres rezsicsökkentés nem a fidesz vívmánya volt, hanem az általános energia ár csökkenésé."

Ez olyan szép, hogy amikor rezsicsökkentés volt, akkor azon bőgtetek, hogy nem lesz áram, összeomlik az infrastuktúra, most pedig kiderül, hogy abszolút indokolt volt, mert csökkent a világpiaci ár.

Mik vannak!

Janossz 2017.03.15. 21:56:38

@ulpius66: Biztos vannak szeretteid. Igen, még neked is!
Ha nem, hát vannak valami állatkáid.
Ha az se, tárgyaid csak vannak...
Na becézgesd azokat, meg nevezd úgy őket, ahogy tetszik.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.15. 21:56:47

@VT Man: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: kemény

A Liget projekt pedig építészeti Oscar díjat kap: www.napi.hu/ingatlan/ilyen_lesz_a_jovo_budapestje_nagy_terveket_vazoltak_fel_cannes-ban.631510.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Alap hogy a lippsi állandóan hazudik. Kivétel nélkül.

Ha valami miatt sír a szája, azonnal meg kell valósítani, ha valamit támogat azonnal ki kell nyírni a projektet, ha valami szerinte jó az országnak meg kell tőle szabadulni, ha valami szerinte tönkrevágja az országot felemeli a hazát.

Ilyen egyszerü.

ulpius66 2017.03.15. 21:57:33

@6.Lenin:

Hatodikos Lenon!

Hát bizony ez így van!

A patás és a FideSS-maffia húsz évre rendezkedett be, a ballibsik meg a füttyögésre!
...és mindenki boldog!!!

ulpius66 2017.03.15. 22:01:29

@Janossz:

Pisze János!

Libsi-e vagy?

Azt, hogy én mit csinálok, azt hagy szabjam mán meg én!

Tudom kibaszott szarul esik, de nem az utasításaid szerint járok el Pisze János!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.15. 22:01:35

@VT Man: "most pedig kiderül, hogy abszolút indokolt volt, mert csökkent a világpiaci ár."

:))

2013 óta 60%-kal csökkent a gáz világpiaci ára, de a lakóssági ár nem csökkent.

Időhurokba kerültél?

6.Lenin 2017.03.15. 22:03:08

@ulpius66:

Tökéletes elemzése a mai napnak.

ulpius66 2017.03.15. 22:12:08

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "2013 óta 60%-kal csökkent a gáz világpiaci ára, de a lakóssági ár nem csökkent."

Hát akkor mért nem követelitek az újabb rezsicsökkentést?

60%-os rezsicsökkentést, de izibe!!!!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.15. 22:15:31

@ulpius66: 60%-os rezsicsökkentést, de izibe!

Gondolod, a csuti geci hallgat rám? Inkább te kérd a gazdádat!

táltos 2017.03.15. 22:17:47

@Jankove: És a húsüzemek sem jártak jobban. "Privatizálták" német cégeknek, azok szépen sorra bezárták az üzemeket, aztán mehettek a melósok Németországba húsfeldolgozóba sertést, marhát darabolni.

ulpius66 2017.03.15. 22:18:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Gondolod, a csuti geci hallgat rám?"

Nem is a csuti gecire gondoltam, hanem arra, hogy a ballibsi pártok a követeléseik közé, a programjukba felvehetnék a 60%-os rezsicsökkentést!

Ha ezt követelitek szinte ezer százalék a patás bukása!

Hajrá!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.15. 22:21:46

@ulpius66: Tőlem fölvehetnék. Fasz közöm van a ballibsi pártokhoz?

60%-os rezsicsökkentést, de izibe!

ulpius66 2017.03.15. 22:26:19

Egyebekben meg mostanában 60-70 forint egy köbméter földgáz a gáztőzsdén. Erre jön a szállítási költség, a be- kitárolás költsége, a gázszolgáltatók nyeresége, meg az ÁFA így lesz a lakossági földgázár 100 forint köbméterenként.....

Kíváncsi lennék a 60%-os rezsicsökkentése.....

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.15. 22:28:05

56 strandot újít meg a fidesz már idén nyárra, mielőtt komolyabban belejönne és 100milliárdokból fejlesztené a Balatont

a lippsi favédő füvesek majd kimennek füttyögni hátha megverik őket, azzal most ne foglalkozzunk hogy 20 év kormányzás alatt egy kapavágást se csináltak a Balatonon kivéve Gyurrrcsányi zsidó kaszinófejlesztését amin szokás szerint százmilliókat bukott az állam, bár szerencsére fegyenc már nem tudta befejezni

hülyelippppsik

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.03.15. 22:31:39

@ulpius66: DK-s

ugyanaz a majom aki más neveken is Gyurcsány kampányát nyomatja....ismered, nem gyurcsányt ő hülye hanem a lipppsi összefosást - gyurcsánnyal -

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.15. 22:33:20

@ulpius66: Nincs pártom, nics jobboldali párt Magyarországon. A jelenlegi állás szerint csak a 2farkúra tudok szavazni. Hátha betartják a választási igéreteiket. Az ingyen sör nem izgat, de az örökélet jól jönne. :))

ulpius66 2017.03.15. 22:35:18

@Halál kamionja mindenkit elgázol: dehogy DK-s...annál azért több esze van....meg ugye azt írta, semmi köze a ballibsikhez...és a DK azért kőkemény ballibsi párt......
(azt ugye meg nem tételezem fel, hogy hazudott....)

ulpius66 2017.03.15. 22:39:50

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Az ingyen sör nem izgat, de az örökélet jól jönne..."

Sőt!

A Kétfarkúak örök életet plusz húsz évet ígértek!
(egyebekben a Kétfarkúak nekem is bejön...olyan kormányképes erőnek tűnik........ na jó, ez vicc volt!!!!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.15. 22:45:14

@ulpius66: "plusz húsz évet"

Pláne!

"kormányképes erőnek"

Szerintem is. A Kétfaszú Gergő nagyon jól látja a hazi helyzetet. De az elkúrónál akár egy random hajléktalan is jobban kormányozna. 2 emberről tudjuk biztosan, hogy teljesen alkalmatlan az ország irányításásra: a gyurcsányekúró és az orbánelkúró. Illetve a meggyesit is ide lehet venni harmadiknak.

ulpius66 2017.03.15. 22:50:59

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Hát akkor maradjunk ennyiben......

Hajrá Kétfarkúak! Hajrá hajléktalan randomosok!

Jó éjt! Szép álmokat!
(álmodd azt, hogy a patás megbukott.....)

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.15. 22:51:58

@Janossz: "összejönni nőkkel szoktam, mikor el vagyok el vagyok keseredve" :D:D:D:
Hát, a nők is pont így vannak. Ha már nagyon nagyon el vannak keseredve, akkor összejönnek veled

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.15. 22:59:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Már +int fingod nincs a dolgokról. Vót 1 hosszútávú *ződés a birca pénzelőivel, h az olaj előző évi átlagáráhó k5ik a gáz árát.

ichef.bbci.co.uk/news/624/media/images/81103000/gif/_81103917_81103916.gif

A grafikon szerint 2006 körül volt egy kb. 20% esés. Meg 2008 ban egy 70%os esés. A ballib géniuszoknak valahogy nem jutott eszükbe, hogy csökkentsék a gáz árát. Ez akkor hogy is van?
Nem mellesleg a gáz világpiaci árát is az olajhoz kötik, és képzeld, abban is voltak csökkenő trendek. Csak a szociálisan hiperérzékeny ballib kormánynak valahogy nem jutott eszébe csökkenteni.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.15. 23:05:41

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"2013 óta 60%-kal csökkent a gáz világpiaci ára, de a lakóssági ár nem csökkent.'

www.infomine.com/investment/metal-prices/natural-gas/5-year/

És erről rajtad kívül hallott valaki? :D:D

$pi$ 2017.03.15. 23:17:30

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "nem jutott eszükbe, hogy csökkentsék a gáz árát"

Hát nem. Annak idején amikor egy jó nagyot emeltek a szocik emelték a távfűtés árát is. Mondták, hogy ahol nem gáz van, ott vagy emelnek vagy nem. No, ahol akkor laktam ott megújuló fűtésű hőerőmű volt, frankón emelték. Nem is kicsit.

Mert megtehették. Hiszen "szocialista" kormány volt. Ami onnan ismerszik meg, hogy a szalmával fűtő hőerőmű a gázáremelésre hivatkozva emelheti az árait akkor, amikor a gáz világpiaci ára épp csökken. :(

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.15. 23:18:39

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Figyelj, Zsoltbacsi, megint megavartak a számok, mindig ezt csinálod. Egy adatot értelmezni is tudni kell, nem elég felböfögni pár számot, amit láttál valahol, de nem értettél meg.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.15. 23:28:23

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
igen, én ilyen hülye vagyok. karikázd be a grafikonon a 60% CSÖKKENÉST

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.15. 23:36:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
www.tradingeconomics.com/commodity/natural-gas

tessék nyomd meg az allt alul. Végignézheted, hogy hányszor csökkent a gáz ára az elmúlt 13 évben, és ugyan miért nem jutott eszébe senkinek a fideszen kívül, hogy csökkentsenek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.16. 00:08:29

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "Végignézheted, hogy hányszor csökkent a gáz ára az elmúlt 13 évben"

Az USA árakat nézed, te ökör. :))

illaim 2017.03.16. 00:10:24

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Elmehetsz te is a büdös francba az idióta kormánypropagandáddal te hülye agymosott! Nem a fogyasztást kell támogatni, hanem a megtakarítást! A legolcsóbb energia, a fel nem használt energia! Az igaz hogy abból nem tud lopni a nyalókád! Bár ilyen egy számjegyű IQ vitéznek hiába írom, nincs mivel értelmezze! LOL

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.16. 08:33:13

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Neked is annyi eszed van mint egy marék lepkének.
A gáz ára az előző év átlagárához volt kötve. Különben akkor a Fidesz miért is emelte 2011-ben tovább a gáz árát?

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.16. 09:47:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Mit nem mondasz?! Az előző átlagárához van kötve? Ott a grafikon, 2004-12ig mintha lett volna csökkenés benne. Csökkentette a szoci kormány? Nem.

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.16. 09:56:55

@ulpius66: igen "elvtárs", ilyen egyszerű hiszen EU támogatás nélkül csak a magyar gazdaság teljesítménye maradna, tehát 0.

Nincsenek elvtársaim, azok nektek vannak, de ismerősöm sincs. De sokszor szoktam hangoztatni hogy nem kéne küldeniük támogatást, úgy sem megy semmi hasznosra, mert ellopják az elvtársaid.

@6.Lenin: ja kőkemény 1 hónapig próbálkoztak, be is dőlt az építőipar, és lenullázódott a negyedéves gdp növekedés :D Lehet 1 negyed évig is elég lenne visszatartani a támogatást, már az is elég lenne, csak hát az EU-ban nem úgy mennek a dolgok, hogy "CSAK" kell valami ügy amire hivatkozva visszatarthatják az ingyenpénzt.

Azért foglalkozom vele, mert a kommunistákkal magyarország soha sem éri el mondjuk ausztria szintjét, a fejlődés kizárt. De én nem akarok a költözéssel vesződni.

Görögországot azért mentik meg, mert az eurozóna tagja, és erős hatással van az eurora.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.03.16. 10:02:16

@illaim:
Na, nagyot mondtál, te nyomorult.
Otthon melege program? Panelprogram?

Bámulatos, hogy mennyire hülye egy fajta vagytok egyébként.
Egy kurva szóval nem mondtam, hogy jó ötlet-e a rezsicsökkentés. (vagy a devizaadós mentés ha már itt tartunk). Viszont a patás kormánynak eszébe jutottak ilyen dolgok, hogy ha lefele megy az energia ára, akkor csökkentse a lakossági árakat. A szociknak pedig marhára nem jutott eszébe.

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.16. 11:02:26

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: a szociknak nem jutott eszébe, csak késve emelni a lakossági árakat, mert a válságig csak emelkedtek a piaci árak. Azóta viszont csökkennek, az utsó rezsicsökkentés óta is, a lakosságnak ellenben még kicsit emelkedett is a gáz ára azóta...

piaci gázár www.nasdaq.com/markets/natural-gas.aspx?timeframe=10y

Mellesleg nem a kisz titkárnak jutott eszébe, hanem valszeg finkelsteinnek.
süti beállítások módosítása