B1 blogcsalád



5 dolog, amire kegyetlenül rámutatott a Kétfarkú Kutyapárt Echo-tévés interjúja

"Akinek van humora, az mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes." - Peterdi Pál

2017. február 20. - Mr Flynn Rider

Mészáros Lőrinc tévéjének Napi aktuális című műsora meghívta  Kovács Gergőt, a Magyar Kétfarkú Kutya Párt elnökét a műsorba egy interjúra. Az eredmény, reméljük, bekerül a magyar sajtótörténetbe. 

echo_tv_kovacs_gergely.jpg

Velkovics Vilmos riporter az egész adás alatt egyszer sem mosolyodott el, de el se sírta magát, pedig bőven lett volna rá oka. A műsorvezető fapofával lökte be az újabb és újabb kérdéseket, amikkel sarokba próbálta szorítani a Kétfarkúak elnökét. Nem sikerült, sőt: a meccs végén kiütéses győzelmet hirdettünk a politikusnak.

 

Az interjú teljesen szürreális irányt vett  egy idő után:

  • Kovács Gergely azt mondta, hogy Simicska Lajos és Soros György eltitkolt, közös gyermeke pénzeli őket.
  • A párt elnöke többször is hazaárulásnak minősítette a sikeres olimpiaellenes aláírásgyűjtést.
  • Elmondta, hogy fontos kérdésekben a pártvezetésnek nincs döntési köre, ezekben a külföldi finanszírozóik diktálnak nekik.
  • „Jó az út, de még mindig messze vagyunk Oroszországtól” – mondta a Kétfarkúak elnöke.
  • A „Vesszen Triatlon” feliratú Facebook posztjukkal kapcsolatosan megjegyezte, hogy fel fogják magukat jelenteni nemzetgyalázás miatt. Közben látványosan félrehallotta a „Trianon” szót és következetesen a triatlont használta.
  • A csatorna riporterének kérdésére, miszerint lehet-e a Holokauszttal viccelni, azt mondta a pártelnök, hogy jó ötlet és amennyiben az Echo TV-ben biztosítanának egy blokkot nekik, akkor bele is vágnának. 

 

 

Az interjú teljesen magáért beszél: a viccpárt elnöke még ebben az elképesztően feszült helyzetben is képes volt nyugodt és derűs maradni,

intellektuális fölényét anélkül éreztetni, hogy leereszkedett volna a rendszert kritikátlanul kiszolgáló echotévés propagandistához.

Egyértelművé tette, hogy nem sétál be a riporter utcájába, visszájára fordította a propagandatévé kérdéseit és kifigurázta az egész, amúgy vaskosan abszurd orbáni rendszert.

Ha távolabbról nézzük meg az interjút, több minden juthat róla az eszünkbe:

  1. A beszélgetés fekete-fehéren mutatta be, mennyire képtelen Orbán rendszere saját magával kívülről nézni, mennyire képtelenek az önreflexióra és a cél csupán a hatalom görcsös akarása, akár az ellenfél elpusztítása árán.
  2. Az ilyen rendszereket nagyon könnyű kifigurázni – lásd Hofit a szocializmus időszakában.
  3. A Kétfarkú Kutyapárt hozzájárul ahhoz, hogy azok is képesek legyenek röhögni a magyar rögvalóságon, akik egyre nagyobb elkeseredettséggel nézik a diktatúrába hajló orbáni rendszert és a sírnivaló közállapotokat.
  4. A Kétfarkúak egyszerre adnak reményt a rendszer legyőzéséhez és segítenek kiengedni a feszültséget.
  5. Az ilyen diktatórikus, humortalan rendszerek számára két kimenet létezik: annyira eltávolodnak a valóságtól, hogy képtelenek milliók számára értelmezhető alternatívát nyújtani és összeomlanak saját maguk; vagy az elégedetlen tömegek söprik el őket, erőszakkal.  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9812273635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betegesh 2017.02.20. 11:09:09

"Velkovics Vilmos riporter az egész adás alatt egyszer sem mosolyodott el"
nem, tényleg nem, 2:48, 4:36

tibor és klára 2017.02.20. 12:12:06

Velkovics egy isten. Oriasi ahogy adja az Elnok Ur ala a lovat :-) minden masodperce zsenialis

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 14:15:14

Velkovics kurva nagy geci, de nem tudta megszorítani a 2farkú Gergőt. Gergő fel volt készülve, és fergetegesen improvizált, le a kalappal.

Jobb lett volna, ha a Velkovics odafigyel, és nem beszél bele a poénokba.

OkoskaTo:rp 2017.02.20. 15:24:34

Velkovicsot is Soros fizeti, azért kérdezett ilyen szépen Gergő alá.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.20. 15:34:32

Zseniális volt, rég röhögtem ennyit!!! :DDD
Hajrá Kutyapárt!!! :)))

01234567 2017.02.20. 15:39:58

Velkovics Soros és Simicska közös gyermekének(Istenem mi szép gyermek lehet) a bérmakeresztanyja!!!! Beépült a korrekt mindig semleges, hiteles, pontosan tájékoztató Echo TV-be és mint alvó ügynök direkt erre a momentumra várt! Kibújt a kérdései mögött a liberális kétfarkú kutya a nyugat olimpiát is aláásó zsákjából!

01234567 2017.02.20. 15:43:01

@betegesh: A szeme folyamatosan cinkosan mosolygott!!!! És én éreztem a TV-ből egy állandó pozitív nevető rezgést a Kovács felé! Van a műsorvezető úrnak humora csak nem tud róla!

pamut 2017.02.20. 15:46:41

bocs az offért, de ez épp most zajlik:

FIGYELEM!

Az Orbánmaffia épp lopja a nemzeti vagyonunkat épp most is!

4-5 MILLIÁRDOS LOPÁS VAN FOLYAMATBAN!

"Tiborcz-érdekeltség veheti meg a Rác fürdőt, s rögtön milliárdokat keresne rajta"

"Nyilvános tenderen akár többet is kaphatna a főváros a Rác fürdőért, a városvezetés mégis hagyja, hogy az MFB bank találjon rá vevőt, aki információink szerint Tiborcz István környezetéből kerülhet ki."

"a fővárosi önkormányzat zárt ülésen dönt az önkormányzat utolsó nagy értékű, újszerű állapotban lévő fürdőjének, illetve a mellé épült szállodájának értékesítéséről. Ráadásul a 8 milliárdot érő beruházást 3,1 milliárdért adja tovább, így a szerencsés új tulajdonosok már a vétel pillanatában 4-5 milliárdos nyereséget tudhatnak magukénak."

Boka1 2017.02.20. 15:48:14

Az okos ember hülyéskedik, a hülye ember...

pamut 2017.02.20. 15:52:52

Ja, a link:

hvg.hu/itthon/20170220_tiborcz_istvan_rac_furdo_orban_Viktor

"Tiborcz-érdekeltség veheti meg a Rác fürdőt, s rögtön milliárdokat keresne rajta"

"a fővárosi önkormányzat zárt ülésen dönt az önkormányzat utolsó nagy értékű, újszerű állapotban lévő fürdőjének, illetve a mellé épült szállodájának értékesítéséről. Ráadásul a 8 milliárdot érő beruházást 3,1 milliárdért adja tovább, így a szerencsés új tulajdonosok már a vétel pillanatában 4-5 milliárdos nyereséget tudhatnak magukénak."

conchita wurst 2017.02.20. 15:54:02

A nagy ciki itt van:

2010 bruttó átlagkereset 202 ezer ft akkori árfolyamon 275 forintjával = 734 euró

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qli012b.html

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tec00033.html

2016 decemberi átlagkereset 305 ezer ft pillanatnyi árfolyamon 308 forintjával = 990 euró

inforadio.hu/gazdasag/2017/02/20/meg_fog_lepodni_mennyit_lehetett_keresni_decemberben/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

A NETTÓ keresetek az SZJA csökkenés és a családi kedvezmény miatt még ennél is nagyobb mértékben nőttek.

Tehát, ha így haladunk, az elmúlt6 év 255 eurós bruttó növekményével számolva, ha 6 év múlva is fidesz kormány lesz, és marad a növekmény, akkor 2022ben 1245 euró kb. 400ezer forint lesz a magyar ÁTLAGOS kereset. A nettó ennél nagyobb arányban fog nőni, lévén SZJA csökkentés van beígérve.

Ennyit a kormányváltásról.

inebhedj - szerintem 2017.02.20. 15:58:28

Mondjuk Peterditől idézni talán nem annyira volt szerencsés, bármilyen is bulvár a téma.

pamut 2017.02.20. 15:59:02

@conchita wurst:

LOOOOOOOOOOOOOL, jöttél ezt a blogot is széttrollkodni, PONT UGYANAZZAL A SZÖVEGGEL, amit csak átkopiztál!!! :DDD

Emberek, ez a rohadék orbánbérenc órák óta trollkodja szét a reflektoros blogot, PONT ugyanezzel kezdte azt is (ott sincs ennek a hazugságának semmi köze a témához), miközben FOLYAMATOSAN azt hazudja hogy ő nem is fideszes :DDDD

Van bőr a pofáján, jó vastag, a rohad gecinek, hazudozik reggel óta, már az anyja is szégyelli :D

pamut 2017.02.20. 16:00:08

@conchita wurst:
Mocskos hazug fidesztroll vagy.
Már a leghalványabb látszatra sem adsz, orbánbérenc geci.

elemes 2017.02.20. 16:07:29

ez egy humortalan poszt.

conchita wurst 2017.02.20. 16:09:31

@elemes: Ha nem, lehet vitatkozni, cáfolni:

2010 bruttó átlagkereset 202 ezer ft akkori árfolyamon 275 forintjával = 734 euró

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qli012b.html

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tec00033.html

2016 decemberi átlagkereset 305 ezer ft pillanatnyi árfolyamon 308 forintjával = 990 euró

inforadio.hu/gazdasag/2017/02/20/meg_fog_lepodni_mennyit_lehetett_keresni_decemberben/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

pamut 2017.02.20. 16:12:22

@conchita wurst:

a reflektor blogban szarrá cáfoltuk a hazug trollkodásodat, te szégyentelen geci :)

Rogán minisztériumába készülsz ilyen pofátlan hazudozással ugye?

pamut 2017.02.20. 16:14:34

hé, fiúk, most szóltak, hogy mára beosztott fidesztroll, @conchita wurst: , nem is a reflektoros blogban kezdte ugyanezzel a hazug szöveggel a trollkodást, hanem már a szekás blogban:
szeka.blog.hu/2017/02/19/budapest_a_bunos_varos_277/full_commentlist/1#c32479657

Még csak nem is titkolja hogy trollkodik :DDDD

Természetesen az összes őt cáfoló választ levegőnek nézi, igazi szarfaszú fideszes.

carlos z. 2017.02.20. 16:19:04

"Jó tévét, nézhető tévét, jobboldali tévét, ezt gondolom, ezt szeretnék."

De azt nem mondtad, Lőrinc, hogy szórákosztattáúú is lesz..

Szilárd vélemény 2017.02.20. 16:26:13

@conchita wurst: és 6 év alatt mennyi volt a valós infláció? Ne a rezsicsökkentéssel kinullázott értéket nézd.

305.000 Bruttó!!!!

Egy lakás bérlése egy rosszabb környéken is rezsivel együtt 120.000 Ft. És ez a 305.000 bruttó az nettó 202.000. De ez nem valós. Egy eladó keres kb. 150-160ezer Ft-ot ebből lejönni 120ezer.

Na ezekkel a számokkal kezdj valamit.

morpho 2017.02.20. 16:26:14

@conchita wurst:

Nincs valami jó kis krumplileves recepted? Éppen főzőcskészni készülök.

pamut 2017.02.20. 16:27:39

@Szilárd vélemény:
leszarja a cáfolatokat magasról, sőt örül hogy sikeres a trollkodása. egy másik blogban órák óta beszél félre, nézi levegőnek a cáfolatokat, még a látszatot is leszarja.

Attilajukkaja 2017.02.20. 16:29:18

@Frady Endre:
"Zseniális volt, rég röhögtem ennyit!!!"
+++++ 1 ! :o))))

Attilajukkaja 2017.02.20. 16:32:23

"most éppen a villanyszerelést tanulom ..."
:o))) Jó, hogy nem gázszerelést mondott!

Treff Bubi 2017.02.20. 16:37:54

Velkovics vérprofi volt, le a kalappal. Ennyire fapofával, ilyen következetesen végigvinni ezt a nyilvánvaló bolondozást, szép munka.

Szilárd vélemény 2017.02.20. 17:00:04

@conchita wurst: "Lakni pedig nemcsak a fővárosban lehet, még ha ez újdonság is neked."

Az efféle pökhendi stílus miatt utálom a fideszeseket.

Egyrészt itt van a legtöbb szabad munkahely. Ezen most lehet vitatkozni, hogy ez jó-e vagy nem, de ettől még tény. És itt a legmagasabb az átlagkereset.

Én is hogy mondjak adatokat:

Államadósság: 7 év alatt kb 6 %ot csökkent. Nem azt mondom, hogy ez semmi, de azért ünnepelni sem kell annyira.

Van tanár, óvónő rokonom. Megmutatta a fizetéspapirját könnyezve, mert a fideszes szülők állandóan okoskodnak neki miután késnek és nem viszik el a gyereküket az óvodából, napköziből, hogy belefér neki mert ezt figyeld "Orbannak köszönhetően jól keres, belefér egy kis túlóra." És hazaviszi nettó 124.000 Ft-ot. Fiatal óvónő ezért ennyi jár neki.

Orbán a NATO és az EU ellen harcol, de elmondom neki és nektek fideszeseknek, hogy mi vagyunk az EU és a NATO tagjai is. Az milyen amikor egy katonai szövetség egyik tagja a saját szövetségeseit támadja és az oroszok mellett kampányol. Ehhez milyen gerinctelen, aljadeknak kell lenni?!

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:01:20

@pamut: ""Nyilvános tenderen akár többet is kaphatna a főváros a Rác fürdőért,"
Hát hogyne. Csak úgy ölik egymást a népek egy hat éve üresen álló és rohadó fürdő miatt.
Az elmúlt hat évben miért nem ugrottak rá a ballib gazdasági istenek?

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:03:13

@Szilárd vélemény:
"És hazaviszi nettó 124.000 Ft-ot. Fiatal óvónő ezért ennyi jár neki."
bezzeg 2009ben, gondolom nyolcszámjegyű volt a fizetése.

Orbán mellesleg mégis mikor és hol "egy katonai szövetség egyik tagja a saját szövetségeseit támadja". Mesélj.

pamut 2017.02.20. 17:04:01

@monddazigazatmar:
Azt a tolvajpárti magyarellenes pofádat te rohadék :DDD

3 milliárdét adnak 8 milliárd értéket, és még bőr a hazug pofádon azzal jönni hogy ez senkit nem érdekelne? :DDD van bőr a kollaboráns, tolvaj pofádon mosdatni a rikító lopást? :DDD
mennyit kapsz ezért bazdmeg, mennyi esik neked le a szajréból?

conchita wurst 2017.02.20. 17:07:09

@Szilárd vélemény: 'Nem azt mondom, hogy ez semmi, de azért ünnepelni sem kell annyira.'

- a plusz 30%-hoz képest a minusz 7% nem is rossz...de európa többi országához képest se.

Aki óvónő meg tanár az mindig keveset keresett, és mindig keveset is fog. Akkor is tudta amikor oda tanult tovább. Ha többet akar, csináljon mást. Ez geci dolog de ez van.

Minthogy a turizmusunk tavaly rekordot döntött, és az EUból is rekord pénzeket hívunk le, tőlem naponta fejbe is rugdalhatja Orbán a szövetségeseit, ha ennek az a következménye, hogy több pénzt kapunk. De nyilván erős csúsztatás, hogy Orbán az EU meg a NATO ellen dolgozik.

2017.02.20. 17:10:26

@conchita wurst: te szerencsétlen barom, ha olyan kibaszott jó lenne az országnak, akkor a szegénységről szóló statisztikákkal állna ki a kormány dicsekedni, de már a KSH sem adhat ki erre vonatkozó statisztikákat.
A medián kereset csökkent, az átalgot a kibaszott sokat kereső fideszes gecik jövedelme növeli. De ha hozzákalkulálod a rekorder ÁFA-t és a teljesen elbaszott szociális rendszert is, akkor kiderül, hogy csak és kizárólag a jelentősen az átlag felett keresők jártak jó, aki átlag alatt keres, az meg nagyobbat szop, mint a torkosborz.
Remélem, hogy az ilyen okádék férgek is a sitten végzik, hogy ott is tisztára nyalhassák Orbán musttól fosos seggét.

Szilárd vélemény 2017.02.20. 17:10:30

@monddazigazatmar: nem keresett annyit, de az ilyen gyökerek nem vágták a pofájába, hogy a fidesznek köszönhetően mennyire jól keres. Ahelyett, hogy a gyerekekért időben jönnének.

A NATO alapvetően Oroszország ellen jött létre. Gondolj már bele ha katonailag fenyegetést jelentene Szerbia, hogy reagálnál, ha a miniszterelnöküket ünnepséggel, hajbokolassal várná a román miniszterelnök?!

Gondolj már bele a balti államok helyébe, vagy Ukrajnáéba, vagy akár a lengyelek helyzetébe.

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:12:19

ja a poszthoz annyit, hogy kurva gyenge volt ez a kétfarkas majom. Aki "rég röhögött ilyen jól" annak igen szar élete van.

hihihi hahaha triatlon egy ősi magyar sport. hahaha, szavazzátok meg őket, ha ilyen remek srácok, akkor biztos rendbe teszik az országot.

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:13:39

@Ylim: Persze, tudjuk, nem a szemünknek kell hinni, hanem a ballib médiának. éhezik mindenki

Szilárd vélemény 2017.02.20. 17:15:33

@conchita wurst:

Évek A GDP
százalékában Az államháztartás adóssága
(millió euró 1999. január 1-től,
millió ECU 1998. december 31-ig)
1995 84,3 26761,0
1996 71,5 24541,7
1997 62,1 24335,6
1998 60,0 24793,9
1999 59,8 27337,1
2000 55,1 27696,4
2001 51,7 32440,7
2002 55,0 40520,1
2003 57,6 41837,2
2004 58,5 49991,5
2005 60,5 53722,2
2006 64,6 62007,1
2007 65,6 66044,0
2008 71,6 72636,3
2009 77,8 75700,3
2010 80,5 78426,9
2011 80,7 72225,7
2012 78,2 76681,7
2013 76,6 77687,3
2014 75,7 77689,6
2015 74,7 80365,6
2016 73,9

pamut 2017.02.20. 17:17:18

@monddazigazatmar:
na idefigyelj te magyarokat kirabló hazaáruló maffia-ügynök! eddig nem volt eladásra kínálva, szóval ne hazudd hogy senkinek nem kelett, mert nem is volt eladó, ezt a süket szar hazug félrebeszélést, bazdmeg, te tolvajpárti III/III-as orbánspicli!

ha nyíltan lehetne bárkinek megvenni, nem KEVESEBB MINT FÉLÁRON menne el, mint amennyiért most kimutyizzák az orbán-klánnak, 5 MILLIÁRDOT átpasszolva a maffiának, mindezen nemzeti vagyon fosztogatását a te teljes támogatásoddal kísérve bazdmeg!

te egy NYÍLT LOPÁST TÁMOGATSZ, a magyarok kifosztását, te hazaáruló magyarellenes orbánügynök!

hazudj még geci.

conchita wurst 2017.02.20. 17:18:37

@Szilárd vélemény: Itt is jól látszik, hogy Orbán soha nem volt olyan pofátlan, hogy nagyobb GDP arányos adóssággal adja át a kamrakulcsot az utódjának, mint amennyivel átvette.

pamut 2017.02.20. 17:18:46

@conchita wurst:

oszt tolja az origót, a fideszmaffia propaganda-újságát a szégyentelen III/III-as Orbánspicli! :DDD

Miért nem mindjárt a magyar időkről linkelsz, orbán-spicli, vagy egyenesen a fidesz hivatalos hazudozásaiból? :DD

elemes 2017.02.20. 17:18:52

@conchita wurst:

én nem akartam cáfoltni.

megnézted a rajzot?

pamut 2017.02.20. 17:19:48

@conchita wurst:
Ugye továbbra is GYÁVA vagy erre reagálni, Orbán-spicli? :)

Magyarország 1000 éves történelmében SOHA nem volt akkora esély Magyarország fejlesztésére, gyarapítására mint az elmúlt években, ugyanis MARSHALL-SEGÉLYNYI forrással tudott gazdálkodni Orbán és a rablókormánya.

Ilyen töménytelen forrása 1000 év alatt SOHA nem volt az országnak.

A számok:
--- 2010 és 2015 EU támogatások: Ez több mint a GDP 26%-a
(és ebben még nincs benne 2016!)

--- Orbán lenyúlta és felélte a manyupot is. Ez a GDP 10,5%-a.

--- A manyup szétrombolása után 360 mrd Ft/év forrás szabadult fel, mert a havi befizetés egésze ismét az államhoz megy, ez 6 év alatt 2000 mrd: a GDP 6,5%-a.

--- Orbán 2010. június 30-a óta felélte a devizatartalék jó részét: 35.174 milliárd euróról 24.384 milliárdra csökkentette:
www.vg.hu/penzugy/devizapiac/csaknem-6-milliard-euroval-csokkentek-a-devizatartalekok-2016-ban-480307

Ez a közel 11 milliárd eurós nemzeti vagyonfelélés a GDP 11%-a.

Összegezve:
2015-ig a GDP 54%-át kitevő forrása volt az elmúlt 6 évben Orbánnak az ország felemelésére, fejlesztésére, 2016-tal együtt ez már 60%!

Részint külső segélyekből, részint belső vagyonfelélésből. És sem minden, hisz, pl. 2010-ben 3 milliárd euró várta Orbánt a kasszában, ebből vett MOL-részvényeket... meg a világcsúcs ÁFA-ból is bejött sok pénz, stb., szóval a valódi források BŐVEN 60% fölött vannak.

Ilyen hatalmas pénztömegben korábban soha egy magyar politikus, vezér, király, elnök, stb. nem fürdött. Lényegében pénzben úszott az ország az elmúlt években, történelmileg is páratlan módon.

Ezt a kivételes, 1000 évente egyszer adódó esélyt játszotta el Orbán. Ilyen mázlis helyzetben is sikerült még a visegrádi országok közül is lesüllyedni a legutolsó helyre, sikerült brutálisan rontani a versenyképességet.

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:20:47

@Szilárd vélemény: Te hülye vagy.
A NATO alapvetően Oroszország ellen jött létre. Alapvetően nem volt oroszország, hanem szovjetunió.

Gondolj már bele ha katonailag fenyegetést jelentene Szerbia, hogy reagálnál, ha a miniszterelnöküket ünnepséggel, hajbokolassal várná a román miniszterelnök?! - Mutass egy példát amikor mondjuk az orosz vagy az amerikai elnököt nem a protokoll szerint fogadja BÁRKI. Orbitális baromságokat beszélsz.

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:22:00

@pamut: Ott rohad 6 éve!!!!! Hány száz vevő tolongott érte, te marha?
Belebasztak mililárdokat, szar az egész, a kutyának sem kell. Sötét vagy mint az éjszaka.

aronsatie 2017.02.20. 17:22:54

Karinthy Frigyes
Királyhegyi Pál
Kabos László
Peterdi Pál
A mondás valamelyikükhöz fűzödik, a különböző források négyüket jelölik meg. Az első kettőről el is tudom képzelni, a második kettőről jóval kevésbé.

Szilárd vélemény 2017.02.20. 17:25:08

@Szilárd vélemény: Ez egybefolyt. Telefonon nem könnyű ez a dolog.

conchita wurst 2017.02.20. 17:27:13

@monddazigazatmar: nyugi már, lesz az még 25 milliárdot érő is

@pamut: ha 11 milliárdot ér akkor kapja magát össze a kommunista párt és ígérjen rá tiborczékra 2 milliárdot iziben, gyors pénz, utána vastag haszonnal adhatják tovább

- ráfér a jó üzlet a cucikra, a népszabó nagyon vitte a pénzt

Attilajukkaja 2017.02.20. 17:27:25

@conchita wurst:
"a turizmusunk tavaly rekordot döntött, és az EUból is rekord pénzeket hívunk le, tőlem naponta fejbe is rugdalhatja Orbán a szövetségeseit, ha ennek az a következménye, hogy több pénzt kapunk."
Tényleg azt hiszed, hogy azért jönnek a turisták vagy kapunk sok pénzt az EU-tól, mert Orbán kakaskodik velük? Amúgy meg nem lesz ez mindig így. Rövidesen elzáródnak ezek a csapok, ha Orbán cigánykereket vet, akkor is.

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:28:28

@Szilárd vélemény: Értjük. Tehát azzal semmi baj, hogy gyurcsányék alatt éhendöglöttek az ovónők, de rohadjon meg a patás, mert nem emelt eleget.

pamut 2017.02.20. 17:30:55

@monddazigazatmar:
meddig játszod még a degenerált kretént? :DDD

mondjuk belőled kinézem, hogy nem is játszod, hanem TÉNYLEG nem fogod fel :DDDD

"eddig nem volt eladásra kínálva, szóval ne hazudd hogy senkinek nem kelett, mert nem is volt eladó, ezt a süket szar hazug félrebeszélést, bazdmeg, te tolvajpárti III/III-as orbánspicli!"

ugye ezt nem bírja felfogni az a hazug fideszes, tolvajpárti hazaáruló fejed?: "nem is volt eladó"

Szilárd vélemény 2017.02.20. 17:31:28

@monddazigazatmar: felejtsétek már el Gyurcsányt. Ki nem szarja le őt és az mszp-t. Ti tartjátok a hatalomban a fasz gyucsanyozassal. Ha valaki lop az nem menti fel őt hogy más is lopott ti isten barmai.

conchita wurst 2017.02.20. 17:31:42

@Szilárd vélemény: Ennek az összehasonlításnak akkor lenne értelme, ha az állami vagyon csökkenését-növekedését is figyelembe venné.

Ha jól emléxem akkor is kurva keveset kerestek a tanárok, amikor én voltam diák, de mindig akadt tanár. Ha nem akadna akkor durván nőne a bérük, ahogy ez az orvosoknál már megvolt.

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:32:10

@conchita wurst:
A faszom kivan ezzel a hülyeséggel. Ez kb. a huszadik olyan dolog amiről a hvg megmondja, hogy az mennyivel többet ér. Minden annyit ér amennyiért el lehet adni. A fasznak nem kell az a szar buzitanya, de ráfogják, hogy mennyit ér.
Pont mint a keszthelyi kikötő. Áron alul adták el. Bazmeg! Mert egy kikötőnek van árfolyama. A legjobb ami történhetett, hogy odaadták valakinek, aki tol bele némi pénzt.
De tudok pesten is mutatni ezer ilyen helyet, amit odaadhatnának bárkinek ingyen, csak csináljon vele valamit, mert egy putri.

conchita wurst 2017.02.20. 17:32:49

@Attilajukkaja: és elmennek a bankok, és jön 23 millió román

pamut 2017.02.20. 17:33:06

@conchita wurst:
te HAZUG FÉREG, NEM NYITOTT az eladás, esélye sincs SENKINEK megvenni :DD

ezt ti nyúljátok le egymás közt, fideszes maffiózók.

ja, előbb kérdeztem a másik témában hogy ugye gyáva vagy reagálni, és IGEN, gyáva vagy, te geci III/III-as hazaáruló Orbánspicli.

conchita wurst 2017.02.20. 17:36:54

@pamut: oszt mér nem nyitott

mert te azt hazudod? Nagy botrány lenne ha az MSZMP magasabb nyilvános ajánlatot tenne Tiborczéknál, mondjuk itt az Indexen. Vagy a HVG maga, vagy az MSZMP a HVGben....

- lehet hogy nem ér nekik egy kanyit sem, csak felböfögnek számokat, ahogy te is szoktad?

pamut 2017.02.20. 17:37:23

Orbán III/III-as spiclijeinek kétségbeesett hazudozása alapján nagyon fáj nekik hogy lebukott az újabb lopásuk.

Oké, akkor ismételjük az infót, terjessze mindenki!:

4-5 MILLIÁRDOS LOPÁS VAN FOLYAMATBAN!

"Tiborcz-érdekeltség veheti meg a Rác fürdőt, s rögtön milliárdokat keresne rajta"

"Nyilvános tenderen akár többet is kaphatna a főváros a Rác fürdőért, a városvezetés mégis hagyja, hogy az MFB bank találjon rá vevőt, aki információink szerint Tiborcz István környezetéből kerülhet ki."

"a fővárosi önkormányzat zárt ülésen dönt az önkormányzat utolsó nagy értékű, újszerű állapotban lévő fürdőjének, illetve a mellé épült szállodájának értékesítéséről. Ráadásul a 8 milliárdot érő beruházást 3,1 milliárdért adja tovább, így a szerencsés új tulajdonosok már a vétel pillanatában 4-5 milliárdos nyereséget tudhatnak magukénak."

pamut 2017.02.20. 17:38:14

@conchita wurst: Zárt a tender, nosza bizonyítsd az ellenkezőjét, III/III-as orbánspicli!

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:38:33

@pamut: 6 évig ott állt valami. Hányan tolongtak, hogy meg akarják venni te barom?
Ott álltak a milliárdokkal, a főváros meg csak úgy rugdosta elfele a sok vevőt, mi?
Szánalmas idióta vagy, bazmeg.

conchita wurst 2017.02.20. 17:40:42

@pamut: te állítottad hogy zárt a tender, hülyegyerek

monddazigazatmar 2017.02.20. 17:42:26

@pamut: Ja, egy műemlék épületet mindig nyíltan szoktak árulni, az pont olyan mint egy kiló kolbász. Aki a többet adja az viheti.

pamut 2017.02.20. 17:42:50

@monddazigazatmar:
:DDDDDDDDDD tehát azér támogatod 5 milliárd ellopását, mert korábban senki nem állt le követelőzni hogy adjanak el neki egy állami tulajdonú épületegyüttest, amit nem akart eladni a főváros? :DDDD

ennyire kretén vagy bazdmeg tolvajpárti magyargyűlölő spicli? :DDDD

6.Lenin 2017.02.20. 17:43:25

Drága ballib honfitársaim, nyugodtan szavazzatok 1 viccpártra, hülyébbek tőle nem lesztek, de legalább nevethettek (a saját hülyeségeteken)

Mitől lenne jobb 1 viccpárttól az országnak? Megoldana bármit?

Nektek az örömforrás, hogy kínotokban már csak nevetni (bárgyúságokon) tudtok, mást semmit?

Ennyire sivár az életetek?
Érdekes, nem tudlak sajnálni se benneteket, pedig igyekeztem néhány mp-ig, de nem megy. Nem baj, tojni rá.

pamut 2017.02.20. 17:43:38

@conchita wurst:

hazaáruló orbánspicli gecifej! nem állítom, hanem a hvg, ahogy azt fentebb be is linkeltem, ha szerinted hazudik a hvg, akkor pereld be!

pamut 2017.02.20. 17:44:48

@monddazigazatmar:

milyen tényt írtál ami bármit is cáfolna, te degenerált tolvajpárti hazaáruló orbánseggnyaló? :D

pamut 2017.02.20. 17:46:21

Milyen idegrohamot kaptak már orbán ügynökei hogy lebukott az aktuális 5 milliárdos lopásuk :D

Bobby Newmark 2017.02.20. 17:48:14

@monddazigazatmar: Nem, az a probléma, hogy Gyurcsányék balfaszok voltak és volt egy világválság, azért nem fejlődött úgy az ország úgy, mint ahogy arra lehetőség lett volna.

Most meg azért nem fejlődik, mert a geci meg a sleppje lenyúlja a picsába, aztán visszaoszt morzsákat az ilyen szolgalelkű bérseggnyaló szarembereknek, mint amilyen te vagy.

De azt nyilván megértem, hogy neked most jobb, mint az MSZP alatt volt, nyilván ha most az a munkád, hogy főállásban a kormány faszát szopjad, akkor sok mindenre nem lehetsz alkalmas. Ilyen állás 2006 környékén meg még nem volt.
Tudod mit egyébként? Igen, személy szerint TŐLED is sajnálom a beléd ölt adóforintokat, te hazaáruló köcsög!

conchita wurst 2017.02.20. 17:50:20

@pamut: Elolvastam, annyi van a cikkben hogy a vevőről nem tudják hogy ki, de Orbán-Tiborcz érdekeltségi köréből kerül ki.

Hogy ez mit jelent azt nem tudom. De habot verni jó lesz.

Az eladás módja törvényes, mehet az összes többi ajánlattevő is az MNBhez közvetlenül. Jó üzleti lehetőség.

ati27 2017.02.20. 17:52:56

ÓÓÓ..

Ez az interjú g*ci(*) jó volt! (* Simi után szabadon). Volt benne még jópár izmos poén:

riporter(erölködve harmadszor):
-Ön elkezdett már érteni a politikához?
-Most speciel villanzszerelést tanulok...

-Magyar oktatás teljesen felesleges... A gyerekeim külföldön fognak tanulni...
riporter:
-Van már gyereke?
-Még nincs...

Szóval hatalmas figura!

pamut 2017.02.20. 17:53:49

@conchita wurst:
:DDD
biztos valami mszp-snek vagy jobbikosnak játssza át az orbánmaffia a nemzeti vagyon fillérekért, hahahaha! :DDDDDDD

az eladás nem törvényes, ez HŰTLEN KEZELÉS, különösen nagy értékben, vagyis még pontosabban nyilvánvaló lopás.

te gyáva! pénzért vagy hazaáruló, vagy akkora balek vagy hogy ingyen nyalod a fideszes milliárdos tolvajok seggét?

pamut 2017.02.20. 17:55:02

@conchita wurst:

mondjuk azt látom már nem mered tagadni te hazaáruló, hogy támogatod egy 8 milliárdot érő nemzeti vagyon 3 milliárdért való átjátszását, azaz szétlopását....

KukuxuBucsu 2017.02.20. 17:55:59

@monddazigazatmar: csak érdeklődnék, arról van valami halvány lila fingod, miért áll üresen évek óta és nem lehet használatba venni a Rácz fürdőt? Szerintem nincs, mert akkor már rég itt harsognád. Röhely bazmeg, hogy pont annyira vagytok tájékozottak, amennyire a pártközpont engedi. Putri buzitanya, ezt külön imádom, hogy a picsába lehet egy üresen álló épület buzitanya, és hogy mitől putri, azt is szívesen meghallgatom.

conchita wurst 2017.02.20. 17:57:09

@pamut: én nem láttam semmi olyasmit a cikkben, hogy bcs gyanúja merült volna fel...

nem akarja a HVG hogy szétpereljék

Nade: mi köze a vevőjelöltnek Orbánhoz vagy bárkihez? ez mondjuk nem derült ki a cikkből.

conchita wurst 2017.02.20. 17:58:08

@pamut: nekem tökmind1, nem élek arrafelé

de ha ott élnék akkor jobb lenne ha kinyitna a hely, mintha nem, ez világos

pamut 2017.02.20. 17:58:14

Idézet a lopós cikkből:

"Az előterjesztés maga sem titkolja, hogy a nyilvános tenderen akár többet is kaphatnának a fürdő-szálloda kombóért"

:DDDDDD

Nyíltan lop már az orbánmaffia, már a látszra sincs kedvük ügyelni :D

pamut 2017.02.20. 18:00:15

@conchita wurst:

"nekem tökmind1"

nem kell bemutatkoznod, pontosan tudom hogy telibeszarod a magyarok nemzeti vagyonának fosztogatását, hisz te mindig is a maffia oldalán álltál a magyarokkal szemben.

ebből élsz.

conchita wurst 2017.02.20. 18:03:05

@pamut: lemaradt a mondat vége

de mi köze orbánhoz ennek?

pamut 2017.02.20. 18:07:47

@conchita wurst:
de hát mit érdekel téged egyáltalán orbán, mit rohansz így védeni a mocsok geci lopását megint, amikor az előbb a másik blogon (amit szintén széttrollkodtál), ott még azt hazudtad hogy neked semmi közöd orbánhoz, te "nép hangja" vagy? :DDDD

conchita wurst 2017.02.20. 18:12:53

@pamut: Igen, de azt is mondtam, hogy Orbán képviseli MOST a nép hangját.

S azért kérdeztem, mert ha nem köthető Orbánhoz ez a vásárlás, mint ahogy a HVG hazudta a címben, akkor le sem írják a cikket.....a cikkben viszont semmi nincs arról, hogy akár közvetve is Orbánhoz vagy Tiborczhoz kötődne az anonim vevő.

szóval csak a szokott hiszti

legeslegujabbkor 2017.02.20. 18:17:00

@conchita wurst:
Orbán és a maffiája eddig sem adott a látszatra.
Szóval az a hír, hogy valamit áron alul megvesznek, vagy ellopnak, nekünk nem újdonság. És nektek?

pamut 2017.02.20. 18:26:34

@conchita wurst: :DDDDDDDDDlooool, mint az olimpia kapcsán, ugye? :DDD ezt a szar propagandát bazdmeg, te tényleg még szemetesnek sem vagy alkalmas, csak ilyen szar bértrollkodásra :D azt írtad hogy TE vagy a nép hangja, most meg közöld hogy orbán a nép hangja, akkor te meg orbán hangja is vagy? :DDDD
és ismét kérdem ha téged a nép érdekel, miért nem szarod le orbánt e kapcsán?

micsoda hitvány fasszopó orbánspicli vagy te bazdmeg :)))

kapsz ebből a lopásból, vagy ingyen nyalod a seggük?

pamut 2017.02.20. 18:27:56

A blogot elözönlő kétségbeesett fidesztrollok kedvéért ismét az idézet a lopós cikkből:

"Az előterjesztés maga sem titkolja, hogy a nyilvános tenderen akár többet is kaphatnának a fürdő-szálloda kombóért"

hvg.hu/itthon/20170220_tiborcz_istvan_rac_furdo_orban_Viktor

Magyarok!
ÉPP MOST lop el a nemzeti vagyonunkból 5 MILLIÁRDOT az Orbánmaffia!

sírjatok 2017.02.20. 18:29:03

@pamut: "Milyen idegrohamot kaptak már orbán ügynökei "

eddig csak te kaptál idegrohamot, mucus. Nem kéne neked valami állás után nézned?

cardiobascuralis 2017.02.20. 18:30:32

""Akinek van humora, az mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes." - Peterdi Pál"
Pálnak Pál, csak Királyhegyi. És Peterdi előtt vagy 50 évvel.

Egyébként szánalmas, hogy nem tudod leírni a Kétfarkú Kutya Párt nevét. Ami kurvára nem Kutyapárt.

carrot cake 2017.02.20. 18:42:03

"Centrális demagóg, populista pártnak pozicionáljuk magunkat" Óriási :)
Be fog jönni !

Ser Vazul 2017.02.20. 18:44:25

Kegyetlen a pali szétröhögtem magam. Én nem fikáznám a riportert simán jól szórakozott, pont h hagyta kibontakozni a kérdésekkel. A legjobb stand up-os pillanatokat idézte a produkció

Attilajukkaja 2017.02.20. 18:45:56

@ati27:
"-Most speciel villanzszerelést tanulok... "
:o))))
Erre írtam feljebb, hogy kár, hogy nem gázszerelőnek tanul! Az manapság nagyon jövedelmező. :o)

Tom66 2017.02.20. 18:51:16

Ez nem humor hanem hülyeség, a kettő viszont nem keverendő össze.

6.Lenin 2017.02.20. 18:56:41

@carrot cake:

Miért nem zavarna, hogy adófizetők pénzén csinálná ezt a Parlamentben?
Csupasz seggel jókat röhögnél?

És ez elég is lenne a boldogságodhoz?
Ennyire sivár?
Ez lenne a ballib humor?

És ez a fajta hozzáállás (már a párt részéről) miért is a csak kormánykritikának fogható fel?

Szerintem pont az ellenzékre hajaz, normális kérdésekre hülye válasz.

Ez miért nem jön le belőle?

Beszarás ez a sivárság.

carrot cake 2017.02.20. 19:13:19

@6.Lenin: Mutass jobbat, vagy "ballot". :) Sehol senki.

6.Lenin 2017.02.20. 19:19:01

@carrot cake:

"Sehol senki. "
Az nem lehet, hogy pont ezt figurázza ki a pacák?

Csak nem jött le siváréknak.
Annyira nincs semmi elképzelésük, de olyan jó a másikon röhögni, miközben az ő képe látszik a tükörben.

Azért nekem ennél több elképzelésem is lenne (volt is mindig).

carrot cake 2017.02.20. 19:33:23

@6.Lenin: Nekem jó lesz egyelőre.

6.Lenin 2017.02.20. 19:37:36

@carrot cake:

Komoly jövőkép.
Nem sajnálom tőled, nehogy félreérts, ha ennyi elég a boldogságodhoz.
1x valaki talán tényleg kihúz a ........ból.

Janossz 2017.02.20. 19:37:48

@6.Lenin: Ne búsulj, Tovaris!
Ebben ti jobbak vagytok. Nem rossz fiú ez a Gergő, de az abszurd királya e hazában
csak KÓSA LAJOS lehet!! (Fanfár)
"Szerintem pont az ellenzékre hajaz, normális kérdésekre hülye válasz."
Ugyan nem ellenzéki,(ma még), de a humora briliáns. Még ha nem is annak szánja.

2017.02.20. 19:43:01

@conchita wurst: @monddazigazatmar: @6.Lenin: Ma ez az Orbán-buzi van ügyeletben, réfgebben batyu néven osztotta az észt, de nemsokára átvált macisajtra, kivlovra meg sir galahadra. Mindjárt átnézem a többi nick-jét is.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.20. 19:47:49

@conchita wurst: Baszóggyál már meg, hogy mindenhova bemásolod ezt te beteg majom te. De hogy a blogtulajdonosok is miért tűrik ezt el. Ha nem lennének ilyen liberálisok, oda lenne az állásod te fideszes bérmajom. Most azt várod, hogy itt is cáfoljanak, mint másik 3 blogon ma ugyanezzel a dumával? Tudod, kinek van erre ideje, köpök rád.

carrot cake 2017.02.20. 19:48:30

@6.Lenin: Így működik. Van aki ide, van aki oda van aki el sem megy. Van aki azért mert hogy az a jó , van aki azért mert az kevésbé rossz. Ebből áll össze. És nem kell véresen komolyan venni. Lazíts, ne keserítsd meg a saját életed, ne stresszelj. Lesz mindig valaki aki ellopja amit befizetsz.

2017.02.20. 19:50:19

@sírjatok: "Nem kéne neked valami állás után nézned? "

Nem akarok beleköpni a levesedbe, mégis szívesen megteszem: jó érzés lehet neked a magas lóról pofázni, mint hivatásos fidesz troll, csak azt nem érted meg, hogy nem mindenki neveli a gyerekét Júdás-pénzből vagy abból, amit a maffiózók elloptak a magyar néptől.

élveteg 2017.02.20. 19:51:55

A műsorvezető szerintem remekül kezelte ezt a szemmel láthatóan debil idiótát aki azt hiszi hogy humoros Azt hogy mi a különbség humor és idiótizmus közt pár példa a humorra : Svjek vagy magyaroknál Alfonzó

2017.02.20. 19:55:00

@élveteg: Köszönjük, troll. Az újabb nick-ednek is mondom: ez a csóka teljesen hülyét csinált a náci propaganda csatornából.

2017.02.20. 20:00:58

@6.Lenin: Már kifogytál az ötletekből, kiégtél. Nálatok nincs szabadság, pihenés, mint a multiknál? Mi lesz a jutalmad: velnesz hétvége Szobószlón, ahol a fideszes nyuggerek áztatják a töküket?

Tom66 2017.02.20. 20:02:20

Ha, egy marslakó olvasná ezt a blogot biztos az gondolná, hogy a Föld nevű bolygón komplett idióták élnek.

Janossz 2017.02.20. 20:06:41

@élveteg: Már nem csak azt mondjátok meg, ki magyar, ki nem, ízléskommandótok is van?
Svjek nevű humoristáról még nem hallottam, valami Hasek rémlik, meg Capek is.
És van egy rossz hírem: Minden humor liberális...Hiszed, vagy sem!

élveteg 2017.02.20. 20:11:57

@Janossz:

"Svjek nevű humoristáról még nem hallottam, valami Hasek rémlik, meg Capek is."

Én azt írtam hogy Svejk az humorista ?

6.Lenin 2017.02.20. 20:24:13

@MaxVal BircaMan ELLENZŐ:

Nem zavar.
Téged miért zavar, ha engem is zavarna?

Csak szeretném megfejteni Sivárék humorát.
E a humornak-szerintem ugyanis az a lényege, hogy azok röhögnek rajta a legjobban, akikről szól pl Hofi Géza humora.
eddig nem sikerült, biztos nem vagyok Sivárok közé való.

2017.02.20. 20:26:50

@Tom66: A marslakók nem olyan hülyék, mint a fideszes trollok, hogy ezt a blogot olvassák.

Attilajukkaja 2017.02.20. 20:28:33

Kovács Gergely for President!!!!

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.20. 20:29:37

@pamut:

"2015-ig a GDP 54%-át kitevő forrása volt az elmúlt 6 évben Orbánnak az ország felemelésére, fejlesztésére, 2016-tal együtt ez már 60%!"

A béerkezett EU penzek 15%-a volt felhasznalhato közvetlen gazdasagfejlesztésre. A HETFA kutatointezet szerint az EU penzek nem jelentenek lényeges GDP generaló forrast. Lengyel kutatóintezetek megallapítottak, hogy a beerkezett unios forrasok 60%-a kimegy Lengyelorszagból a multik hasznaban akkumulalodva. Nalunk sem lehet mas a helyzet.

A merleg kiadasi oldalat is fel kell túntetni, hogy realis kepet kaphassunk a gazdasag fejleszteseinek forrasairól.

Kiadasi oldal:

Adóssagtörlesztés:

Eves kamatfizetesek összege 6 evre: 7,269.400 millió forint, 7 milliard 269 millió 400 ezer forint

IMF-EU hitel visszafizetése: 2011, 2012, 2013, 2014-ben

531.5+988.6+1,026+633.6=3,179.7 milliard forint

EU tagsagi díj:

230,187+233,048+234,858+272,336+290,866
+306,003=1,567,298 millió forint, azaz 1.567 milliard 298 ezer forint

Az EU palyazatok önresze 10-25%.

2017.02.20. 20:30:17

@6.Lenin: Mit szeretnél kérdezni, fidesz-komcsi? Mi a problémád?

wolves84lb 2017.02.20. 20:31:25

@monddazigazatmar: ezt most jól megmondtad, fideszgecikém :) Mehetsz vissza orbán répáját cumizgatni, te gerinctelen féreg.

Francois77 2017.02.20. 20:32:58

A kétfarkús faszinak nincs humora. Attól, hogy állítjátok, hogy van, még nem lesz. Így viszont értelmetlen az írás. Megint.

2017.02.20. 20:34:04

@atomic power 1986DucaDuca: Figyuszka, homokzsák: hagyd a statisztikát, nem erről szól a cikk. Olvastad, amúgy?

cardiobascuralis 2017.02.20. 20:34:06

@Ser Vazul:
Igen, a riporter szerintem hótt profi volt.
Nem ismerem, nem tudom, mekkora Fidesz-seggnyaló vagy nem, de ebben a helyzetben teljesen úgy viselkedett, ahogy kell, fapofával kérdezgetett.

@6.Lenin:
"Miért nem zavarna, hogy adófizetők pénzén csinálná ezt a Parlamentben?"
Hát még mindig inkább ezt, mint amit Orbán csinál.
És ez jóval kevesebbe is kerül, nem kell hozzá ezermilliárdokat lopni, mint amit Orbán és akasztani való haverjai csinálnak.
A csupasz segg pont miattuk van, az EU-támogatásokból fejlődhetne is az ország, de mind az Orbán-maffia zsebéve folyik, fejlődés meg nincs.

@pamut:
Én láttam a Ráczot meg a szállodát belülről (hogy hogyan, azt ne taglaljuk, mindenesetre nem hivatalos úton), alapból egy felújítással kezdeni, mert kb. 6-7 éve csak rohad.
Szóval bárki kapja is meg, olyan nagyot nem fog nyerni vele.
Másrészt a szállodát meg kellene tölteni, ami kurva rossz helyen van, a Hegyalja úti folyamatos szmogra néző ablakokkal (nem is tudom, ki volt az az elmebeteg barom, aki oda tervezte, pláne gyógyszállónak).
A fürdőrészt felújították, de most kezdhetik újra, másrészt oda is vissza kellene csábítani azokat a vendégeket, akik az elmúlt 13-14 évben, amióta zárva van, átszoktak máshova.
Viszont cserébe legalább megszűnt a tabáni szabadtéri színpad, ami egy kiváló hely volt, meg kivágtak vagy 300-400 több évtizedes fát, ami helyett nem ültettek azóta sem semmit.
Azokat kellene börtönbe csukni, akik ezt engedték. Gondolom, az egyiküket Demszky Gábornak hívják.

cardiobascuralis 2017.02.20. 20:37:08

@6.Lenin:
Hofi a hozzád és elvtelen seggnyaló narancskomcsi elvtársaidhoz hasonló idiótákat állította pellengérre.
Bármennyire szeretnéd is azt hinni, hogy nem.

@Francois77:
Valójában neked nincs humorérzéked.
De menj vissza Orbán seggébe, hátha fingik egyet, és akkor te is tudsz nevetni. A te szinted az a humor.

Francois77 2017.02.20. 20:38:41

@pamut: megint hazudsz. 6 éve üresen áll az ingatlan. Ha másnak megérte volna, már eladták volna. Így tök felesleges a pályázat, hisz senkit nem érdekel 6 éve az egész. Kevesebbért sem, többért meg pláne nem.

Pamut, pamut, ma megint nagyon zokni vagy. Üres és büdös.

2017.02.20. 20:39:40

@Francois77: "értelmetlen az írás"

Akkor honnan veszed, hogy nincs humora? Elolvasod az írást és utána azt hazudod, hogy értelmetlen? Troll-e vagy?

Francois77 2017.02.20. 20:40:03

@cardiobascuralis: ha neked tetszik, neked sincs. Nem baj ez, csak legyél vele tisztában. Orbán hogy jött ide? Menj orvoshoz;)

Attilajukkaja 2017.02.20. 20:41:21

@Francois77:
"A kétfarkús faszinak nincs humora. Attól, hogy állítjátok, hogy van, még nem lesz."
Ki mondta, hogy humorizált? Szerintem véresen komolyan gondolt mindent, ... hiszen a Echo TV-nek nyilatkozott. Ott pedig mindig csak komoly riportok és tények látnak napvilágot. Nemde?

Francois77 2017.02.20. 20:41:53

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: az az alapvetése az írásnak, hogy a pasinak van humora. Mivel nincs, értelmetlen a cikk. Nem tehetek róla, hogy hülye vagy megérteni :)

2017.02.20. 20:45:30

@Francois77: Ha értelmetlen a cikk, miért vergődsz itt? Értelmesnek tartod magad?

cardiobascuralis 2017.02.20. 20:51:23

@Francois77:
Nyuszika, már mondtam, mi a teendő.

Menj vissza Orbán seggébe, hátha fingik egyet, és akkor te is tudsz nevetni. A te szinteden az a humor.

2017.02.20. 20:56:19

@cardiobascuralis: "Én láttam a Ráczot meg a szállodát belülről (hogy hogyan, azt ne taglaljuk, mindenesetre nem hivatalos úton), alapból egy felújítással kezdeni, mert kb. 6-7 éve csak rohad."

Én is láttam. Az, hogy 6-7 éve nem üzemel, pontosabban nem lett átadva, az a tejelés hiánya volt az akkor új nyertesek felé. Előtte hajléktalan budi volt az a környék.

"Szóval bárki kapja is meg, olyan nagyot nem fog nyerni vele."

Főleg, ha narancsos maffiózó lesz az. Viccelsz? Mikor vesznek ezek veszteséget?

"Másrészt a szállodát meg kellene tölteni, ami kurva rossz helyen van, a Hegyalja úti folyamatos szmogra néző ablakokkal (nem is tudom, ki volt az az elmebeteg barom, aki oda tervezte, pláne gyógyszállónak)."

Szerinted, melyik az a hülye, aki ablakot nyit a forgalomra egy légkondis szállodában? Voltál már szállodában?

Francois77 2017.02.20. 20:56:52

@cardiobascuralis: még egyszer kérdezem, hogy jön ide Orbán? A kétfarkú a téma:)

2017.02.20. 21:03:50

@Francois77: " hogy jön ide Orbán?"

A levesedbe szívesen beleköpve: úgy, hogy ő a geci (te meg a lelkes fogysztója, kedves mondazigazatmár batyu, vagy ki a tököm troll vagy, bármelyik nick-kel). Remélem, így már felfogtad.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 21:33:37

@atomic power 1986DucaDuca: "Az EU palyazatok önresze 10-25%."

Az elmúlt 6 évet egy elhagyott völgyben egy lapos kő alatt töltötted? :))

Megemelték ennyivel a pályázatot, 0% önrész volt.

Természetesen a tolvajlásokon felül.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 21:36:55

@cardiobascuralis: "fapofával kérdezgetett."

Vagy tehetségtelen, vagy geci. Inkább az utóbbi, bár abból az előbbi is következik. Lásd orbán.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 21:38:27

@Francois77: "6 éve üresen áll az ingatlan. Ha másnak megérte volna, már eladták volna."

Vagy hülye vagy, vagy hazug. Választhatsz.

6.Lenin 2017.02.20. 21:44:04

@cardiobascuralis:

Tévedsz.Mindig is tudtam, hogy hogyan működik. Te röhögtél magadon, milyen jól megmondta, gondoltad, aztán ők röhögtek Kádár elvtárssal, amikor együtt vadásztak. Ezek egy darabig megnyugszanak. Tudom, hogy nehezen szembesülsz vele, de ez a te dolgod.

Vagy az nem jön le, hogy most is azt csinálod? Röhögsz 1 jót, hú, de megmondta, aztán minden marad a régiben, mert ahhoz, hogy valami történjen is, Sivárék köcsögök. Csak röhögtök saját magatokon.
Jó szórakozást és szavazzatok erre a pacákra.

egy igazi barom vagy mária 2017.02.20. 21:53:59

@KukuxuBucsu: Mitől buzitanya? Mert ott tanyáztak a buznyákok. Tudod, olyan liberálisok, akik szeretik egymás farkát bekapkodni.
Mitől putri? Mert 6 éve ott rohad, és csak pusztul lefelele. Segítsek még valamiben?

illaim 2017.02.20. 22:07:32

@atomic power 1986DucaDuca:
Gigantikus magyar hitelfelvétel - Mik a következmények?

2013. február 13. - 16:13

Minden idők második legnagyobb egynapi piaci forrásbevonását hajtotta végre tegnap a magyar állam, hiszen két kötvénysorozattal 3,25 milliárd dollárnyi (2,5 milliárd eurónyi) forrást szerzett. Ezzel az adósságkezelő több mint felét teljesítette az egész évre tervezett devizaalapú forrásbevonásának és az is elképzelhető, hogy a jövő tavaszi választásokig már nem is jelenik meg újra a nemzetközi tőkepiacokon. A tegnapi gigantikus hitelfelvétel a GDP-arányos bruttó államadósságot több mint 3 százalékponttal újra kissé 80% fölé emeli és közben az államadósság devizaaránya is megugrik. Hangsúlyozni kell azonban, hogy ezek csak átmeneti változások, hiszen ez a devizaadósság még idén "kipörög" a rendszerből a törlesztések miatt. Bár a tegnapi igen erős vételi érdeklődés szorított valamelyest a kötvények kamatain, látni kell, hogy mind a két évvel ezelőtti magyar, mind az idei térségi kibocsátásoknál drágább volt a mostani forrásbevonás.
Ezt miért hallgattad el?

egy igazi barom vagy mária 2017.02.20. 22:17:32

@atomic power 1986DucaDuca: Te vagy a 101. magyarázat ennek a fasznak. Teljesen értelmetlen próbálkozni. Úgysem fog fel semmit.

pamut 2017.02.20. 22:18:00

@atomic power 1986DucaDuca:
:DDD
lol bazdmeg még a végén kitalálod hogy az 1000 éves magyar történelem LEGNAGYOBB külső segélye szart se ér az országnak :DDDD

és tudod mit? igazad van, valóban szart se ért, ugyanis ELLOPTÁK, ELPAZAROLTÁK, FELÉLTÉK, történelmi BŰNT követve el.

most komolyan azt képezeled hogy előkapsz pár totálisan irreleváns adatot, felsorolod és akkor mondtál valamit? :D
Szerintem meg a nap keleten kel, na? Télen meg hideg van!

Lassan mondom, hogy te is felfogd: BŰN. TÖRTÉNELMI BŰN. Ezt követte el az orbánmaffia. EZER év alatt nem volt ekkora esélye az országnak, 1000 év alaltt, ezt kúrták el. És nem hogy nem fejlődtek belőle, de még RONTOTTÁK is a versenyképességet, RONTOTTÁK Mo. helyezését a visegrádi országok között, miközben KURVÁRA semmit nem csináltak, már a beteges lopásaikon kívül.

egy igazi barom vagy mária 2017.02.20. 22:19:22

@egy igazi barom vagy mária: :D:D Na, pont erről beszéltem. Hülye mint a segg. :D:D:D:

pamut 2017.02.20. 22:19:35

@Francois77:
Nem batyu, neked nincs humorod. Tudod attól még hogy te nem fogsz valamit, az még nem jelenti azt hogy nincs értelme, vagy éppen nem humoros. Ez csakis téged minősít....

pamut 2017.02.20. 22:22:20

@cardiobascuralis: :DDDDDDDDD

Szóval mi magyarok legyünk hálásak, hogy a 8 milliárdos épületegyüttesért még adnak is 3 milliárdot orbánék? :DDDD Esetleg ne adjuk oda nekik ingyen, vagy esetleg még adjunk hozzá egy tele konténer pénzt is? :DD

Komolyan bazdmeg, mekkora lila baromságot tudtok még kitalálni? :DDD

pamut 2017.02.20. 22:24:00

@Francois77:
De szarul hazudsz, kollaboráns faszfej :DD Még a cikket se olvastad el idióta, már az is cáfol téged te hülye :D

Kapsz legalább pár zsetont amiért habosra szopod minden nap a maffiát, vagy akkora balek vagy hogy ingyen szolgálod a milliárdos maffiózókat?

pamut 2017.02.20. 22:29:35

@egy igazi barom vagy mária:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

EZT NÉZZÉTEK EMBEREK!!!!!

A KRETÉN FIDESZTROLL BEVALLJA HOGY Ő "@monddazigazatmár", új néven ír, "új" nicken, értitek, ami bazdmeg már több mint HÁROM éves, és már több mint 500 kommentet írt vele!!! :DDDD

"egy igazi barom vagy mária
egy igazi barom vagy mária 0 bejegyzést írt és 539 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2014.01.06. óta tag."

Biztos most csinálta 3 évre visszamenőleg, nem is végig több nikkel trollkodik, áááááá dehogy!!! :DDD

Emberek, batyu ismét lebuktatta magát, a hülye kreténje!! :DDD

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.20. 22:31:23

@egy igazi barom vagy mária: Ki is szallok, mert nincs meg a szúkséges nívó egy normalis párbeszédhez.

pamut 2017.02.20. 22:35:16

@egy igazi barom vagy mária:
ja és még valami...

"egy igazi barom vagy mária" - ilyen nevet választani magadnak... te szánalmas szarkupac, az... téged csak szánni lehet....

pamut 2017.02.20. 22:37:40

@atomic power 1986DucaDuca:

olvasd csak el eggyel a saját kommented felett mit írtam, kinek válaszolsz? :D egy ostoba soknikkel kavaró trollnak... mondjuk neked lehet nem számít, nincs igényed arra kikkel bratyizol :)

ja, nem akarsz megint okoskodni hogy kell önrész az EU projekthez, annyira új infó de tényleg, talán egy 2 éves még nem tudja, de cserébe kurvára nem cáfolsz vele semmit.....

egy igazi barom vagy mária 2017.02.20. 23:01:32

@pamut: Te tudsz olvasni? Semmi batyu. Már többször elmondtam, hogy van 2 nicknevem, mert a szólásszabadság nevében néha ki-kitiltanak liberális blogokról.
Egy kibaszott szóval nem mondtam, hogy most csináltam. Ez tényleg akkora LOL? :D:D:D

Gondolom most sem fogod felfogni, ugye? Ez már meghaladja a képességeidet.

egy igazi barom vagy mária 2017.02.20. 23:02:04

@pamut: neked sok a kettő? :D:D:D:D Te hülye szar

egy igazi barom vagy mária 2017.02.20. 23:03:56

@pamut:
Ja, egyébként, fogd meg a suzukidat, kezdd el árulni tízmillióért. Aztán ha valami kereskedő eladja háromszázezerért, mert annyit ér, akkor kezdj el kiabálni, hogy tolvaj.

pamut 2017.02.20. 23:14:03

@egy igazi barom vagy mária:

lebuktál batyuka, de vergődj csak, vicces nagyon, védd a védhetetlent, kurva gyönyörű ahogy lebuktattad és szarrá égetted magad :DDDDDDD

egy igazi barom vagy mária 2017.02.20. 23:30:27

@pamut: MIVEL BUKTATTAM LE MAGAM TE FOS?
Azzal, hogy odaírtam, hogy mostantól ezzel a névvel leszek itt, mert a másikat letiltották? Hogy tudjad, hogy ezzel a névvel folytatom, mert ezen a helyen a másikkal nem lehet írni?
Ennyire ne legyél már ostoba. ODAÍRTAM. ÉN. A végére.

Hogy a batyu hogy jön ide azt nem értem, de különösebben nem is érdekel.

Szabványok 2017.02.20. 23:56:46

@conchita wurst: Jaj, ne már!
Az első linked a Magyar Királyi Nemzethy Statisztikai Hivatal szerint 2009-ben 202eFt, 2016-ban 237eFt volt az átlagkereset. (A költségvetési szférában, ahol az állam és nem a kapitalisták határozzák meg a béreket.)
Ez egyrészt röhejesen kevés (ez bruttó!).
Másrészt ez évi 2,3%-os átlagnövekedésnek felel meg. Évi 2,3% a költségvetési szférában.

De ez nem is erről szól, miért kevered ide?
Hanem arról, hogy K. Gergő hülyét csinált a riporterből. Mert nem hagyta, hogy lehazaárulózza, hanem rögtön lehazaárulózta önmagát. Zseniális, ezután már nem lehet ezzel támadni.
De még a magas labdát is kihagyta, mert amikor Soros és Simicska közös gyerekéről beszélt Gergő, buzizhatott volna egyet. De ezt is kihagyta.
Nagyon jókat röhögtem, de az az igazság, hogy kicsit sajnáltam a riportert. Ezt nem lehet megfizetni. A szerencsétlen egy ország előtt csinált hülyét magából. Tudom, neki is élnie kell valamiből, de én inkább éheznék.

Dr.Zomboss 2017.02.20. 23:57:47

Jó a poszt, de nem Peterdi, hanem Királyhegyi. A Pál stimmel.

pamut 2017.02.21. 00:15:08

@egy igazi barom vagy mária:
Azzal buktattad le magad batyuka, te degenerált faszfej, hogy nem vadi új nikkről írtál, hanem egy több mint 3 évesről, amivel te magad bizonyítottad hogy évek óta több nikket használsz egyszerre. persze mindenki tudja hogy egy halom kamunikked van batyu, eddig is csak röhögtünk rajtad, de hogy vagy annyira ostoba hogy még le is buktatod magad, hát az különösen vicces :))
mondjuk mindezt te is tudod pontosan, de gyávaságodban és a szánalmas képmutatásodban még a hülyét is eljátszod, te kis hernyó...

pamut 2017.02.21. 00:18:09

@Szabványok:
ne erőlködj @conchita wurst hazugságainak cáfolatával, csak ma vagy 30x cáfoltuk az ostoba fideszes hazugságait (ugyanezt kopizta be ma minden blogba ész nélkül), ő is tudja pontosan hogy hazudik. leszarja. tolnia kell a propagandát, meg szétverni a blogokat, ez a munkája.

Az EREDETI 2017.02.21. 00:32:16

@egy igazi barom vagy mária: Na te ésszelütött rakás szerencse, elszólogatod itt magad, most hogy fogod hitelesen nyomni az infókat.

egy igazi barom vagy mária 2017.02.21. 00:40:49

@pamut: Igen, mivel x éve is voltatok annyira liberálisok, hogy kitiltottátok aki nem azt fujta amit ti.
És ezt akkor veszem elő, ha kitiltanak. A batyut még mindig nem értem, de tényleg leszarom. Te egy klinikai eset vagy. Ha valakin röhögnek az szerintem te vagy, de inkább szánnak.

egy igazi barom vagy mária 2017.02.21. 00:44:14

@Az EREDETI: He? Elszóltam magam? Bazmeg, ti tényleg ennyire hülyék vagytok? (Mondjuk mit várok egy ballib blogon...)
Odaírtam a végére, hogy ne kelljen gondolkodnia, hogy ki és mire válaszolt,

pamut 2017.02.21. 00:45:57

@egy igazi barom vagy mária:
:DDD
vergődj batyu, vergődj! :DDD toljad neki!! :D

egy igazi barom vagy mária 2017.02.21. 00:49:49

@Szabványok: Mivel csinált hülyét a riporterből? Hogy komoly kérdésekre baromságokat válaszolt. Talán el kéne gondolkodnia, hogy milyen műsorba megy be, nem? Ha kabaré, akkor bohóckodjon. Ha meg egy komoly témáról akarják kérdezni, akkor esetleg arra válaszoljon.
Látok még két lehetőséget ennek a remek humorzsáknak.
Az egyik, hogy esetleg egy temetésen vagy leukémiás gyerekek között vicceljen. Az is biztos nagyokat fog ütni.
A másik, hogy lehet ezt fokozni még. Tolja le a gatyáját, azt fingjon. Arra mit lép a riporter. Utána oda is szarhat az asztalra, megdobálhatja a kulájával a kamerát... Hatalmas lehetőségek.

cardiobascuralis 2017.02.21. 00:59:29

@kutyás majmok népe:
Előtte sem volt hajléktalanbudi, mert akkor meg (amíg a felújítás tartott) tele volt szekusokkal.
Hogy miért nem nyitott ki, azt nem tudom, de mivel amikor bezárták a Rácot, meg amikor elkészült, ugyanaz a bagázs volt hatalmon, szóval nem tudom, miért kellett volna tejelni, amikor már tejeltek a felújítás elnyeréséért. De nem látok bele a lapokba.

Voltam már szállodában, és szeretem kinyitni az ablakot. Inkább kikapcsolom a légkondit.

"Mikor vesznek ezek veszteséget?"
Ha pénzt kell mosni. Vesznek 5 milliárd veszteséget, majd jóváírnak rajta 50 milliárd államtól ellopott pénzt.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Szerintem ehhez a produkcióhoz ez volt a tökéletes háttér, ha megbeszélték volna sem lehetett volna jobban untermannozni KG-nek.

@pamut:
Hálásnak lenni nem kell, de nem hinném, hogy akár 3 milliárdot is ér jelenlegi állapotában. Meglehetősen le van belül pusztulva.
Mint mondtam, én láttam belülről is, te meg nem. Alapból egy újrafelújítással kell kezdeni annak, aki megveszi, és az nem lesz kis pénz.
És nagyon sajnálom, hogy ez van, mert jártam oda és szerettem, amikor még fürdőként üzemelt, jobb volt, mint a Rudas. Felújították szépen, de most megint neki lehet látni újból. Nem tudom, 3 milliárdból a felújítás kijön-e, de lehet, hogy nem, max. hosszú távú beruházásként éri meg.
Meg persze jártam a Ráckertbe is, azt sajnálom az egészből a legjobban. Kurva jó hely volt, köröket vert bármelyik mostani belvárosi romkocsmára.

Jakab.gipsz 2017.02.21. 01:00:03

Kétfarkú kutya párt = a lóból is lehet szenátor. És milyen vicces volt.

cardiobascuralis 2017.02.21. 01:01:28

@egy igazi barom vagy mária:
Á, ez a stílus nálatok megy, Fidesz-szinten.
Ki is fikázódott mostanában az öngyilkosokkal? Csak nem egy hozzád hasonló fideszes fasz?

cardiobascuralis 2017.02.21. 01:04:52

@Szabványok:
Abszolút nem csinált hülyét belőle, és szerintem a fickó teljesen úgy viselkedett, mint aki vette a lapot. Ha végigröhögi, sokkal kisebb lett volna az interjú hatása.
Hülyét akkor csinált volna belőle (meg a riporter magából), ha megsértődik, értetlenkedik stb. Nem volt ilyen, a fickó teljesen partner volt, Kálmán Olga sem csinálhatta volna jobban.
És azt úgy írom, hogy fogalmam sincs, ki az ez a riporter csávó. Most láttam életemben először, de teljesen rendben volt.

pamut 2017.02.21. 01:30:33

@cardiobascuralis:
tehát azt kéne elhinnie itt bárkinek, hogy jártál benne tényleg + az egészet körbejártad mindenestül + értékbecslő is vagy + felújítás-szakértő is vagy + rutinszerű rálátásod van milliárdos ingatlanok üzleti hasznosítására + mindezt, ami több ember több heti melója lenne te így egy bejárással letudtad és most el kéne fogadnunk hogy te hitelesebb vagy mint pl. a hvg :)
figyu, a télapó reálisabb mint amit te előadsz.

Duplaxiii 2017.02.21. 01:31:26

Nem értem, hogy van egy poszt és pár agyhalott barom a kommentek 90%-ban értelmetlenül orbánoznak, gyujcsányoznak, egymás baszogatják.
Miért nem húztok el egy privát csatornára. Ez a poszt egy echo-s intehúról szól, de nem látom értelmét bármit is írni, mert csak elveszik a gyujcsányozó-obánozó barmok ámokfutása között

pamut 2017.02.21. 01:33:33

@egy igazi barom vagy mária:
tudod, te fideszes kretén, aki már a neveddel is bizonyítod hogy egy tahó féreg vagy, az van hogy nekifutásból fejberúgtad magad. ez vicces :) az meg hogy vergődsz, na az meg már szánalmas :) de sebaj, megérdemled :)

Duplaxiii 2017.02.21. 01:35:52

Na de mégis...
Én nem láttam ennyire "nyerőnek", mert a kutyás is beletörődött már a felénél, hogy ebből nem lesz semmi.
Az echos végig a lejáratásra játszott - ment a honnan kapnak pénzt, hol nyomtatnak, mi a végzettsége, mihez ért sé így tovább -, a kutyás meg próbált függetlenül poénkodni, de így a poénok elhaltak.
Elbeszélet egymás mellett, egyszerűen nem kell ilyen interjúkra elmenni.
Az echos célközönség úgy is gyűlöli ezeket, mint a szart, ott értelmeseket mondani nem lehetséges.
Azt meg hogy a riporter tényleg ennyire ostoba-e vagy csak felolvasta a kötelező kérdéssort, soha nem tudjuk meg.
Jelzésértékű volt a trianon-elhallás és a provokatív holokausztos felvetés.
A kutyásnak ez a szint méltatlan, csak lejáratja magát, ha ezekkel szóba áll.

cardiobascuralis 2017.02.21. 01:52:55

@pamut:
Nem vagyok értékbecslő, de veled ellentétben én legalább jártam bent (sőt, többször is, a felújítás után közvetlenül is. meg utoljára tavaly nyáron, gondolom, azóta nem lett jobb az állapota), és igen, alaposan körbejártam, mert érdekelt, mi lett a kedvenc budapesti fürdőmből, meg milyen lett a szállodarész (bár utóbbiba 3 vagy 4 éve kb. mindenki bemehetett, aki arra járt, mert nyáron hétköznapokon többször is kinyitották az összes földszinti ajtót napközben szinte reggeltől estig a Tabán felé - gondolom, szellőztettek, hogy ne penészedjen be a hely, meg ne legyen áporodott szaga -, és a kutya nem őrizte, az akkori csajommal így is voltunk bent abban a részben körülnézni, meg ha már ott voltunk, egy kicsit huncutkodtunk is a belső részben az emeleten - se bemenetkor, se kijövetkor, se közben nem találkoztunk egy teremtett lélekkel sem, pedig hidd el, nem 2 percet töltöttünk bent, és ez többször is előfordult azon a nyáron - és nem mi ketten voltunk az egyetlenek, akik ezt megtették).
Te ellenben még bent sem jártál, úgyhogy legalább ennyiben előnyben vagyok veled szemben. A többi általad megfogalmazott dolog pedig rád sem igaz, mégis úgy jössz ezzel a 8 milliárdot érrel, mintha "+ értékbecslő is vagy + felújítás-szakértő is vagy + rutinszerű rálátásod van milliárdos ingatlanok üzleti hasznosítására".
És tartok tőle, hogy a HVG-s firkász sem járt bent, csak hallott valamit. És valószínűleg ő sem értékbecslő + felújítás-szakértő, sőt, valószínűleg egyik sem a kettő közül, de még csak újságíró is max. indexes szinten, egy akárhonnan szalajtott, semmihez sem értő, írni is csak hellyel-közzel tudó jöttment, botcsinálta firkász.
Persze nyilván neki jobban hiszel, mert azt mondja, amit te hallani akarsz, én meg nem.

cardiobascuralis 2017.02.21. 01:55:29

@Duplaxiii:
Szerintem tök normális kérdések voltak.
Gergő meg tudta, hova megy, hidd el, ezt a műsort - legalábbis a keretet -nem ott helyben találta ki.

pamut 2017.02.21. 02:07:34

@cardiobascuralis:
picinyem, te az égvilágon semmiféle "előnyben" nem vagy senkivel szemben sem, két okból sem: az hogy ki mit állít magáról a neten névtelenül, az kurvára nem hivatkozási alap, mert senki nem hiszi el. harmadszor totál irreális hogy több ember több heti melóját te csak úgy hobbiól elvégezted volne, ezt senkinek nem udod beidani. sem azt hogy több különböző szakmához (értékbecslés, idegenforgalom és üzelti tervezés, stb) profi szinten értesz, sem azt hogy el is végzel ilyen melót csak úgy. harmadszor az állításaid még az önkormányzat által rendelet (könnyen lehet direkt lefelé húzónak megrendelt) értékbecsléssel is ellentmondanak:
"az előterjesztésben közölt értékbecslés szerint még a nyitási költségeket leszámítva is 5,2 milliárd forint"
index.hu/gazdasag/2017/02/20/rac_furdo_uj_befekteto_mfb_fovarosi_onkormanyzat/

Most tekintsünk el attól miért is kéne levonni a nyitási költségeket, mi köze ahhoz az eladónak (tudjuk miért, a lopás megalapozásának része, de ez most mindegy), csak nézzük azt hogy még e szerint is kétmilliárddal többet ér a 3-nál.

nézd, lehetne ezt még kifejteni, de mint a józan ésszel, mind a realitásérzékkel, mind a több forrású számokkal durván ütközik mindaz amit itt neked a nagy büdös semmire el kéne hinni :)

@mézesmackócskácska:
"Minden Fideszes hazaáruló, és ki kell végezni. "
Na bazdmeg, még egy hülye... téged kéne kicsapni innen, idióta.

Mi van itt ma éjjel, telihold, minden idióta jön a hülyeségeivel? :D

pamut 2017.02.21. 02:09:57

* na, elütési hibák, meg rossz számozás, úgy látszik így éjjel kettőkor már én sem vagyok friss, megyek is aludni.

cardiobascuralis 2017.02.21. 02:22:38

@pamut:
Bár ahogy látom, te nagyon félreolvashattál valamit Rác fürdő-ügyben.
"a főváros gyorsan visszakapná a pénzt, amiért korábban a követeléseket megvásárolta az MFB-től (ez kamatokkal együtt 3,1 milliárd forint)"
Magyarul a fővárosnak egy fillérjébe sem kerül, a bank fogja eladni, a főváros meg visszakapja a pénzét.
Viszont
"fővárosi üzemeltetés esetén a felszámolás költségeivel együtt még közel 2 milliárd forintot kellene rászánni a projektre, hogy megnyitható állapotba kerüljön a komplexum"
Ja, ezeket az Index írja, nem valamelyik Fidesz-lap.
Mert ugyebár biztosan olyan kurva jó állapotban van. De hát én ugye - veled ellentétben - nem vagyok sem állapotfelmérő, sem értékbecslő.
Én ugye ezt írtam:
"Nem tudom, 3 milliárdból a felújítás kijön-e, de lehet, hogy nem, max. hosszú távú beruházásként éri meg."
Amint látható, bármennyire nem vagyok az, azért olyan kurva nagyon nem lőttem mellé. És az a "közel 2 milliárd" simán lenne a végére 5-6 milliárd, a fővárosi projektek költségeinek alakulását tekintve, M4-től a Margit hídon át a Dagály uszodáig, mindegyiknek többszöröse lett a költsége a végére a tervezettnek. Tök mindegy, ki volt épp a polgármester.
Hát ennyit erről, okoska.

cardiobascuralis 2017.02.21. 02:32:31

@pamut:
Nem, okoska.
TE nem hiszed el, mert nem azt mondom, amit te hallani szeretnél.
De ugye az 5,2 milliárd forint messze nem 8 milliárd, amit te emlegettél, meg a cikk is megjegyzi, amit ügyesen kihagytál (ezt nevezik csúsztatásnak), hogy még 2 milliárdot rá kell költeni, hogy egyáltalán meg lehessen nyitni (más kérdés, hogy szerintem többet, mert kétlem, hogy ebben az összegben szerepel egy csomó rész újrafelújítása, amire bizony szükség lesz).

Ja, és ugye az is benne van a cikkben, hogy az 5 milliárd forintot 10 év alatt hozná be, optimista becslések szerint. Azért egy üzletben ez az évi 7-8% közötti hozam (tudod, kamatos kamattal számolva a 10 évet) nem számít olyan kurva magasnak. Tehát ha most megveszi 3,1-ért (+ illetékek persze), + rákölt még minimum 2-t, akkor jó esetben, ha minden a tervek szerint megy, 10-11 év múlva van nullán.
Kurva nagy üzlet.
És kb. ilyesmiről beszéltem, még a nagyságrendekben sem tévedtem.
Pedig ugye nem vagyok értékbecslő meg állapotfelmérő, meg ez sok ember sok heti munkája.

Szóval vadász, ahogy látom, te csak szopni jársz ide (is).

carrot cake 2017.02.21. 03:29:11

Gyerekek, beszéltek itt milliárdokról. Ha van 80 e Ft nyi kajád a spájzban amit effektíve magadba tömhetsz, akkor a munkáltatótól és tőled 140 e ft adót szedett be a zállam ezért. És ha elmész a sürgősségire akkor nagy eséllyel se WC deszka, se papír, se nővér, se orvos. Na ezért lesz a momentumbak meg a kutya pártnak szavazóbázisa és nem másért.

Gacsaj Pisti 2017.02.21. 03:30:48

Az ilyen kétfarkú kutyák ellen a legjobb a kétágú bézbóllütő!!!

ymel 2017.02.21. 06:02:38

a posztiro tulreagalja az esemenyt. Vicc volt es kesz. Innen nezve aztan minek gyozelemrol hadonaszva ugrandozni? A ficko birta fapofaval, igy nagyobb volt a kontraszt, nagyobb a tevenezo-fogyasztok elvezete. Csokviszlat

nu pagagyí 2017.02.21. 06:51:37

@cardiobascuralis: Ha 3.3 milliárd alatt adja el Budapest a fürdőt (amennyit a kínaiak kínálnak érte), akkor az a budapestiek megkárosítása. Egyébként meg kellene nyilvánosan hirdetni, mert lehet, hogy jobb ajánlat is befut. Minden egyéb megoldás a mutyi kategóriája.

nu pagagyí 2017.02.21. 07:00:18

@ymel: Ez egy véresen komoly vicc volt. Az abszurd tévé magát figurázta ki, az interjúalany csak a tükröt tartotta.

ymel 2017.02.21. 07:03:22

@nu pagagyí: meglehet. Mivel nem nezek tevet, nem ismerem a csatorna jelleget, bar azt olvasom,hogy sokan szidjak. A kvazi jobboldal soha nem volt eleg jo ahhoz,hogy a seggnyalast olyan rafkosan es ugyesen eltakarva uzze, mint a vetelytars.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 07:37:54

@cardiobascuralis: "Tehát ha most megveszi 3,1-ért (+ illetékek persze), + rákölt még minimum 2-t"

Tehát 5 Mrd.-ért van egy fürdője-szállodája, tiptop. Ahhoz képest, hogy pár éve valaki hajlandó volt ugyanezért 11 Mrd.-ot fizetni, bomba üzletnek látszik.

Zsoltbacsi 2017.02.21. 07:41:37

@nu pagagyí: @cardiobascuralis: @pamut:

Gyerekek, biztos emlekeztek a hirre, amikor a "jatekboltos" "harmadaron" megvette a belvarosi ingatlant. Pamut akkor is teljesen biztos volt az igazaban

Itt az eredeti hir a 444 oldalan, rogton elejen a lenyeg, amit pamut sulykolt:

"Az állami vagyonkezelő 2,77 milliárdos kikiáltási áron bocsátott árverésre egy ingatlant – a Zrínyi utcai OGYÉI-t, rögtön a Four Seasons mögött, az Ötkerttel szemben –, amit ingatlanszakértők szerint ennek a háromszorosáért is simán el lehetne adni."

444.hu/2017/01/14/elo-most-arverezik-el-az-alulrol-indulo-allami-irodahazat

Ehhez kepest akkor jojjon egy profi ingatlanos elemzese:
(Az ingatlankozvetitok szakszervezetenek volt szovivoje)

Nézzük, hogy miről van szó valójában:

Annyit azért előzetesen lefektetnék, hogy nincs vagyonértékelői végzettségem, csak építészi és ingatlanértékbecslőim, de egy kis kontárkodást, had engedjek már meg magamnak a saját blogomon.

Tehát! Az ingatlan egy 1647 m2-es telken fekszik, az épület alapterülete egy szempontból fontos, hogy hány konténerbe fog beleférni. A tetején radiokémiai labor volt decemberig, ami már csak hangzás alapján is ronda szorzókat ad a bontás költségeihez.

A telek egyébként VK-V besorolású, amire a helyi építési szabályzat szerint 9882 m2 összterületű épületet lehet felhúzni ( HÉSZ alapján: 80%-os beépíthetőség, 6.0 szintterületi mutató és 25-30méter közötti épületmagasság) Ez annyit tesz, hogy szintenként 1317 m2 alapterületű és nagyjából 8 emeletes épületet lehet rávarázsolni a telekre.

Ha egy közepesen “fenszi” épületet tervezünk, 20%-kal drágább anyagokból, mint ami egy átlag családi házba beépítésre kerül, akkor olyan 200.000/m2-es áron lehet felhúzni rá bármit is. És itt nincsenek extrém dolgok, márvány előtér, vagy korinthoszi oszlopok, meg kőbányait köpködő Manekken Piszes jakuzzi a hendméd szalonnafüstölő mellett.

Tehát megállít az építkezés olyan 1,8 milliárdba, a bontást levezényeltük és a telket meg megvettük 3,1 milliárdért.

Most el kellene adni a lakásokat, feltéve ha nem hotelt, vagy irodaépületet építettünk. Az átlag négyzetméter-ár a Lipótvárosban nagyjából 1-1,2 millió Ft, amit beszorzunk a már korábban kiszámolt 9882 m2-rel és meg is van hogy mennyi a bevétel. Meg ahogy a Móricka elképzeli!

Ugyanis ezekben a szerencsétlen épületekben, még közlekedni is kell, lifttel, lépcsőn, folyosókon, vannak előterek és egyéb teljesen haszontalan baromságok, amiket soha nem fogsz használni, ha van wifid és egy telefonszámod a helyi pizzériához. Szóval ezek a haszontalan terek elvesznek legalább 30%-ot az épületből, ez az arány az, ahol nem érzed magad úgy a folyosókon, mint egy elsüllyedt atom-tengeralattjáróban. Azzal már ne is foglalkozzunk, hogy az így elkészült épület egyetlen oldala lesz utcaforint, az is erősen Északi és ahhoz hogy ne barlanglakásokról beszélgessünk, amiket max paleoknak tudsz eladni, ablakok kellene, amiknek valamire nézniük kell, így valószínűleg egy méretes udvart hoznak létre az épület közepén, ami csökkenti a beépítettséget, illetve az alsóbb szinteket jóval az átlag ár alatt lehet majd értékesíteni.

A bontási költségeket nem számolva, a teljes produkció után 6-800 millió marad a cég zsebében, úgy hogy beletolt majdnem 6 milliárdot és a tényleges profit, az utolsó lakások 10-15%-nál kezd el befolyni, ami a projekt megkezdésétől akár 2-3 év is lehet.

Nyilván ez egy iszonyat elnagyolt számolás, de a 9 milliárdra saccolt vételár picit erős. Szerintem már olyan 4 milliárdos telekárnál erős bukóban van a történet.

2017.02.21. 08:21:21

@conchita wurst: a számok alapján az államadósság nő.
A gdp-hez viszonyítva csökken. Abban viszont benne van az EU támogatás is.
Tehát Orbán gazdaságpolitikája azért sikeres, mert ingyenpénz jön az EU-tól.
Segíjből élsz, cigány!

2017.02.21. 08:31:31

@cardiobascuralis: mivel te már kufircoltál benn, neked van igazad!
Tényleg ennyire primitív vagy?

dunántúli gyerek 2017.02.21. 09:06:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: Miben van benne az EU támogatás? Az államadósság csökkenésben? Akkor a cucialisták alatt mitől mőtt? És a gazdaság miért nem nőtt, az EU ingyenpénz ellenére se a cucialisták alatt?

he?

2017.02.21. 09:35:19

@6.Lenin:
"Ennyire sivár az életetek?
Érdekes, nem tudlak sajnálni se benneteket, pedig igyekeztem néhány mp-ig, de nem megy. Nem baj, tojni rá. "

Igen, én pl cementből csinálok teát, és a panelszürke a kedvenc színem. Természetesen örülök ha megspórolod a sajnálatot, engem azért fizetnek hogy ilyeneket írjak. Ráadásul sivár is vagyok, főként abból derül ki ez, hogy nem az a fő időtöltésem, hogy trollkommenteken szörnyülködök:)

sőőtnagyonis 2017.02.21. 09:47:41

@Francois77: A kétfarkúaknak nics humora!
Vazze ekkorát rég röhögtem.
Neduuddki akinek van, aki ezt a disznóólat létrehozta nerestül.
A jobbéreink ezt nem fogják fel ésszel, hogy ez röhejes mindenhol a világban.

6.Lenin 2017.02.21. 09:59:20

@je suis chauve:

És? Közöm?
Tudom, hogy vannak Sivárék, mindig is voltak. Nem mindenki képes a saját életét megoldani, tenni is érte. Vannak, akik mindig másoktól várják, hogy húzza ki őket a szarból. Kíváncsi voltam mennyien lehetnek még ma is. Vannak, te is pl.
Egészségedre.

Ez miért trollkodás? Erről szól a poszt... A kíváncsiság normális emberi reakció.

Még 1x, nehogy valaki félreértse-mint te-én 1 mp-ig se sajnálom Sivárékat. Nekik jó, én meg tojok rá.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 10:01:08

@dunántúli gyerek: "Miben van benne az EU támogatás?"

Pl. a GDP-ben. EU-segély nélkül a GDP az elmúlt 6 évben évente átlag 0,2%-kal nőtt. Ez NULLA!

"Az államadósság csökkenésben?"

Abban biztos nincs, mert nem csökken. orbán alatt pár százalékot nőtt.

Jakab.gipsz 2017.02.21. 10:02:48

Íme a neoliberalizmus humora, röhögtetés értelem helyett!

Persze a kormány és a magyarok a hülyék, ha nem értik a viccet.

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.21. 10:07:06

Baszki a hozzászólások fele a két kommer fidesztrolloktól jön... És itt a 3. is.

nu pagagyí 2017.02.21. 10:07:41

@Zsoltbacsi: Tök mindegy mit számolgatsz elméletben. A valós árat akkor lehetne megtudni, ha meghirdetnék. Nem hirdetik meg. Mert csak.

nu pagagyí 2017.02.21. 10:14:21

@Jakab.gipsz: Sosem fogsz rájönni, mi olyan nevetséges bennetek. A két dimenziós világodból, nehéz felfogni a harmadik dimenziót. A világ több, mint az ostoba, betanult paneljeitek. Nincs se kultúrátok, se erkölcsötök.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 10:15:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ezért választom a fideszt.

A maszop alatt 2006-10ben minusz 2% volt az átlag éves gdp csökkenés, a fidesz elmúlt 6 évében meg átlag 2% a növekedés.

wolves84lb 2017.02.21. 10:23:34

@conchita wurst: ugye nem vagy képben a közgazdaságtan illetően?

6.Lenin 2017.02.21. 10:24:42

@je suis chauve:

Talán még annyit, annyit, a tisztánlátás végett.

A kétfarkú pacák meglátta a lehetőséget, és kihasználja, tehát vele semmi gondom.
Rájöhetett, hogy Hofi is jól megélt Sivárékból,ő is megpróbálja.
Hofi szerencsésebb volt, akkor többen volta Sivárék, ma már-szerencsére csak 1-2 %,de, ha szerényen is,de megél belőle,talán.Vevőkre talált.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 10:29:34

@dunántúli gyerek: "Ezért választom a fideszt."

Helyes. Rasszista magyargyűlölőknek más szóba se jöhet.

wolves84lb 2017.02.21. 10:29:57

@conchita wurst:
"ha 11 milliárdot ér akkor kapja magát össze a kommunista párt és ígérjen rá tiborczékra 2 milliárdot iziben, gyors pénz, utána vastag haszonnal adhatják tovább"

Minek adna érte a kommunista párt többet, ha a pártelnök pici vejecskéje megkapja olcsóért is? Látszik, hogy eszedet vette a többszörös orbánfaszszopás...

dunántúli gyerek 2017.02.21. 10:36:05

@wolves84lb: azért mert olyat bármelyik komcsi tud mondani ingyen, hogy a feredő igazából nem 3 mrd-ot, hanem 11et ér, vagy 21et, de akkor miért is nem ajánlanak érte mondjuk 5öt?

Nem akarnak keresni? Ki hiszi el a baromságaikat?

wolves84lb 2017.02.21. 10:37:09

@6.Lenin: köszi, mehetsz a kasszához, júdás

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 10:40:50

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Magyarorszag hozzajarul az EU költsegvetesehez, pld. 2010-2015 között több, mint 1.500 milliard forinttal.
De nem ez a lényeg, mert a beerkező penz ennel joval több:

Megnyitotta piacunkat azoknak a tagállamoknak, akiktől az EU nettó befizetőiként a Magyarországnak juttatott pénz beerkezik. Lemondtunk a vambeveteleinkről. Az áru, a tőke es a munkaerő szabad áramlásával egyelőre a netto befizetők jártak jobban. A munkaerő szabad mozgasa okan össz európai szinten generalt GDP növekedes a nettó befizető orszagokra lokalizalódik.
Eddig a beerkező tamogatasoknak 15%-át hasznalhattuk fel közvetlen gazdasagfejlesztesre.Lengyel kutatás szerint a hozzájuk érkező támogatások akár 60 százaléka is visszaáramolhatott a nyugati cégekhez, a nettó befizetőkhöz.
Az EU-s pénzeket lényegeben kompenzáciokent kapjuk, hogy a piacnyitással elszenvedett veszteségekért. Ez az Európai Bizottsag allaspontja is.Tehat szo sincs ingyen penzről.

wolves84lb 2017.02.21. 10:44:41

@6.Lenin: hú, te vagy a fennkölt fidesztroll? van már ilyen poszt is habonyéknál?

Az Ellenálló 2017.02.21. 10:47:34

Bár Kovács Gergely bizonyára jól szórakozott, de nem hiszem, hogy egy szimpla trollkodásnál többet ért volna el, a jobboldaliak többségének nincs humorérzéke, főleg ha a rendszerről van szó.

6.Lenin 2017.02.21. 10:54:07

@wolves84lb:

Erről szól a poszt, nem feredőről B+,nem tudsz válaszolni az nem az én hibám.
Ha meg valaki fizet érte, az neked miért fáj?
Próbálkozz te is. Vagy nevess a kétfarkún, az is abból szeretne megélni, hogy vannak még néhányan Sivárék.Ha nem lennél, biztos nem csinálná

wolves84lb 2017.02.21. 10:54:40

@Francois77: jé, te vagy orbán humorügyekkel megbízott kormányzati megbízottja?

mikroman 2017.02.21. 11:00:42

Kicsit csatlakozva a szarráoffolók beszélgetéséhez megjegyezném, hogy azzal érvelni mennyivel csökkent az államadóság és hajdejó picit felemás dolog. 2011-ben zsarolták ki a magánnyugdíjpénztár tagoktól az "önkéntes" visszatérést az állami nyugdíjpénztárba. Ez picit felemás érzés volt, de lenyeltük. Aztán amit bedobtunk a közösbe (3000 milliárd forint) szépen elverték államadósság csökkentésre, ami maradt abból meg foltozgatták a költségvetést 2011-2014 közt. Lényegében elverték a pénzünket, hogy ezeket a számokat elérjék és jelenleg baszottnagy semmi nincs a pénzünkből ha jól értem.

A Fidesz meg olyan amilyen. A döntéseik alapján ítélem meg őket. Amihez értek és ami érint, azt nézem. Például a szakértő kormányunk netadó tervét. Ha ennyire képben vannak ebben a kérdésben, akkor hogy bízzunk benne, hogy "jó helyen van" a kezükben a sorsunk? No mindegy. Majd legközelebb többen mennek el szavazni. Persze a saját pénzünkön nyomatott agymosó propaganda miatt a sok birka úgyis elfelejti majd hányszor tettek neki keresztbe az utóbbi években.

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 11:00:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

" EU-segély nélkül a GDP az elmúlt 6 évben évente átlag 0,2%-kal nőtt. Ez NULLA!"

Ennek ellentmond a 2016. év. EU tamogatas nem volt, GDP növekedes 2%.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:03:39

@atomic power 1986DucaDuca: Fuss neki mégegyszer! Felhívom a figyelmedet az általam használt "átlag" szóra, sokat fog segíteni a megértésben. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:06:29

@6.Lenin: "nevess a kétfarkún, az is abból szeretne megélni, hogy vannak még néhányan Sivárék."

Nagyon sivár a te életed!

Mellesleg a 2farkú Gergő a grafikusi munkájából él.

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 11:15:10

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A HÉTFA kutatointezet vezgett legatfogóbb kutatast a temaban. Minimalis hatast mutattak ki az EU penzek GDP növelő hatasaban. Addig, amíg nincs atfogóbb kutatas, minden egyeb velemeny csak spekulació. De mit is varhatunk el, ha a kapott penz 15%-a meghet csak közvetlen gazdasagfejlesztesre es annak a tetemes resze is visszavandorol a netto befizetőkhöz? Lehet az atlagra hivatkozni, de a dolog lenyege nem ez volt, ezt te is tudod, hanem az, hogy tud-e a magyar gazdasag EU tamogatasok nelkül növekedni.

wolves84lb 2017.02.21. 11:18:17

@6.Lenin: írd még le 20x, úgy hitelesebb leszel, trollocska :)

nu pagagyí 2017.02.21. 11:22:48

@Francois77: A humor forrása a szánalmas, rögeszmékkel teli riporter volt. Azon röhögtünk. A kétfarkú csak előkészítette a poénokat.

wolves84lb 2017.02.21. 11:24:25

@dunántúli gyerek: lehet, hogy azért, mert ők a fidesszel ellentétben nem ülnek a kondér mellett? És nem tudják szabadon használni az adófizetők pénzét?

wolves84lb 2017.02.21. 11:26:20

@6.Lenin: hé, dunántúli gyerek, "feredő", mi? Ma kurva gyenge napotok van...előbb batyufasz, most meg te buksz le szánalmasan...geciszar vagy te is...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:31:27

@atomic power 1986DucaDuca: "Minimalis hatast mutattak ki az EU penzek GDP növelő hatasaban."

30000 millió forint. Minimális hatás. :))

Az egy nagyon hozzáértő kutatóintézet lehet. Különben az nem intézet, hanem egy kibaszott Kft.

Egyébként ha nagyon erőlteted, a GDP-re kifejtett hatást 30%-kal szokták számolni. Így EU pénzek nélkül mindjárt nehatívba lesz a GDP.

"tud-e a magyar gazdasag EU tamogatasok nelkül növekedni."

Nem tud. Ha az általad javasolt metódust nézzük, akkor meg csökkenni tud. oránelkúró ennyire képes. Eltolcsy bukásával reméljük hosszútávon azért némi javulás jár együtt.

6.Lenin 2017.02.21. 11:31:34

@wolves84lb:

Ahhoz a témához 1x se szóltam hozzá, mert végképpen nem érdekel, az ilyesmi a köcsög pamut asztala. Valaki tényleg használta a feredőt és megtetszett. Ennyi a története.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:33:32

@nnnnnnnn: "hazaáruló aki támogatja az iszlám hódítást."

300 éve vége az iszlám hódításnak. Aki valaha esetleg támogatta, már elporladtak a csontjai.

nnnnnnnn 2017.02.21. 11:35:36

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nem ártana tájékozódnod a világban. ugyanis épp zajlik nagyüzemben.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 11:38:17

@nnnnnnnn: :))

Én értem, hogy a habonymédia haugsága miatt rettegnek a nyuggerek. De ha egyszer átkapcsolsz az M1-ről, nagy meglepetések fognak érni.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 11:42:12

@wolves84lb: ilyen a demokrácia, teccettek volna nyerni

sírjatok 2017.02.21. 12:10:32

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: kötve hiszem, hogy pamut gyereket nevel, nyilván nem alkalmas rá.

sírjatok 2017.02.21. 12:11:48

@wolves84lb: nyugi, a választásokkor majd kiderül, milyen kevés fideszes van igazából :D

patkányarcúáginéni 2017.02.21. 12:26:30

"Akinek van humora, az mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes."- modotta Peterdi Pál a hírhedt III/III-as önkéntes...neki aztán volt! - jellemző hivatkozás minden estre.

A Holokauszt-kérdésre angolnaként kibújó kétfarkú válaszadó "szellemi fölénye"...!
Humoros a blog, na!

Tom66 2017.02.21. 13:21:00

Értem én az elkeseredettséget és kilátástalanságot, de amíg az étlapon az alábbiak szerepelnek - momentán kétfarkú & Co., LMP, MLP, MSZP, Párbeszéd, DK, E2014 - addig bizony a vendég éhen marad.

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 14:05:53

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Az egy nagyon hozzáértő kutatóintézet lehet. Különben az nem intézet, hanem egy kibaszott Kft."

A 2007-2013-as ciklus költéseiről a legalaposabb tanulmanyt a Hétfa Kutatóintézet készítette. A kifizetések e ciklus pénzeiből 2015 végéig tartottak.Az összes palyazat kifizetési adatai alapjan hoztak ki azt az ertekelest, mely szerint valamivel nulla feletti pozitiv eredmenyt mutattak ki.

"Egyébként ha nagyon erőlteted, a GDP-re kifejtett hatást 30%-kal szokták számolni. Így EU pénzek nélkül mindjárt nehatívba lesz a GDP."

Spekulació. Melyik auditalt intezmeny hozott ki ilyen adatokat? Jelöld meg legyszíves a forrast!

Az európai uniós transzfereknek az elmúlt években elsösorban a devizatartalékra gyakorolt hatasa volt a lenyeges, ami lehetőve tette a pénzügyi stabilitásunk megőrzését. Az uniós tamogatasok "mellekhatasa "a devizatartalekokra többet ert, mint a növekedesre gyakorolt hatasuk.
Enelkül nem tudtuk volna a lakossági devizahitelek forintosítasat végrehajtani, a lejáró deviza-államadósságot forintból finanszírozni - azaz a magyar gazdaság devizakitettségét csökkenteni. Az elmúlt evekben a
a növekedés legnagyobb ellensége a hiteltörlesztés volt A magyar lakossag nemzetközi szinten példátlan aranyban, 2010 óta szinte minden evben több mint 1000 milliárd forinttal csökkentette hitelallomanyat. A hiteltörlesztésre fordított összeg egy az egyben csökkentette a lakosság jövedelméből fogyasztásra költhető összeget. Ez önmagában drasztikusan befolyásolja a nemzeti össztermék alakulását, de ha összehasonlítjuk a 2008 előtti hitelfelvetelből finanszírozott lakossági költesek volumenével, ahol a kereset mellett a felvett hitelek is elköltésre kerültek, akkor a hatas szinte exponencalis.
Emellett figyelembe kell venni a vallalati hitelallomany zsugorodasanak növekedesre gyakorolt negatív hatasat is.
Az EU-támogatások és a maganszektor hiteltörlesztésének forintban kifejezett kumulált értéke 2008-2016 között nagyon hasonló. A lakossagi hitelvisszafizetes negatív hatasa meghaladja az egységnyi EU-támogatás GDP-re kifejtett pozitív hatását, azaz az elmúlt hat evben az EU-s tamogatasok nagyjából semlegesítettek a hitelvisszafizetésből adódó ellenszelet. A már hat éve folyó hitelzsugorodás hatására a magyar lakosság GDP-arányos adóssaga európai összehasonlítasban az egyik legalacsonyabb szintre, 15-20 százalekra esett vissza, így ennek gazdaságfekező hatása lassan megszűnik.

Az EU tamogatasok valójaban a következő evekben hozzak meg a kívant GDP növelő hatast. Ehhez meg hozzajön az is, hogy ebben az új uniós költsegvetesi periódusban a tamogatasok 60%-at felhasznalhatjuk közvetlen gazdasagfejlesztesre.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 14:33:43

@atomic power 1986DucaDuca: Jól hangzik. Kár hogy a megtermelt GDP nincs közvetlen összefüggésben a zemberek fizetésével.

Magyar GDP/fő/év 11145 euró
Magyar bruttó átlagkereset kb. 10129 euró/év/melós-2016

De az összlakosságnak csak 45%-a dolgozik, a meegtermelt érték meg annyi FEJENKÉNT, mint amennyit kifizetnek melósonként.

Minden második megtermelt magyar forint nem kerül bérként kifizetésre, eme okoskodásom szerint. De akkor vajon hova kerül?

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 14:52:22

@dunántúli gyerek:

Meg kell nézni az éves költsegvetest. Többeknek biztos az a vélemenye, hogy ellopjak.

Tom66 2017.02.21. 14:54:03

@dunántúli gyerek: Magyar Liberális Párt (Fodor Gábor)

dunántúli gyerek 2017.02.21. 14:56:48

@atomic power 1986DucaDuca: Annyit nem lehet ellopni.

Csak azt nem értem, hogy ha az ország teljesítménye, GDP-je egy melósra leosztva 22000 euró, akkor a fizetés miért 10.000 euró.

ez nem megy a fejembe .... a tulajdonosok ezek szerint minimum 50%-os sarcot szednek a félgyarmaton.

nu pagagyí 2017.02.21. 14:59:42

@Tom66: Mostanában mintha a 30%-os támogatottságú jobboldali bolsevik párt és szimpatizánsai lennének elkeseredve. Beszűkültek, már csak magukat ismételgetik, pedig már az eredeti duma is baromságok halmaza volt. Unalmas már ez nagyon. Nincs háború, nem kell eltorzult pofával hablatyolni, nincsenek ellenségeink, csak szánakozó barátaink. Lopni azért nem kéne, mert abból viszont baj lesz.

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 15:07:48

@dunántúli gyerek:

Talán ez a megoldas. De ez egyre kevesbe lesz tartható.

nu pagagyí 2017.02.21. 15:08:49

@dunántúli gyerek: Aztán az iskolát, társadalombiztosítást, az államot miből tartják fent? Ennek ellenére sokat ellopnak a dolgozók által megtermelt értékből, de jellemzően nem a cégek tulajdonosai, hanem az államhoz befolyt adókból azok, akik révén az állami pénz elveszti a közpénzjellegét.

nu pagagyí 2017.02.21. 15:16:28

@patkányarcúáginéni: Nem is tudott mit válaszolni a zsidózásban utazó TV riportere.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 15:16:45

@nu pagagyí: Nyilván ez csak egy gondolat, amit felvetettem. Az állam fenntartása nagyrészt munkabér, az benne van az átlagfizuban. A TB részben benne van, bár a munkáltatói rész hiányzik belőle.

Van egy csomó olyan állam, ahol a munkabér-átlag sokkal magasabb, mint az egy főre jutó GDP. Nálunk meg alatta van. Ez logikusan csak azzal magyarázható, hogy a tőke ezekből az országokból azokba az országokba szivattyúzódik át.

Ergo magyarul pl. a t-systems német informatikusa úgy kaphat havi 10000 eurót ugyanazért a melóért, mint ugyanannak a cégnek a magyarországi informatikusa 3000 eurót, vagy az indiai 1000 eurót, hogy a kisebb fizetésüek tartják el a nagyobb fizetésüeket - cégen belül. Szerintem.

Tom66 2017.02.21. 15:21:19

@nu pagagyí: "Lopni azért nem kéne, mert abból viszont baj lesz." A kérdés az, hogy mikor lesz baj belőle, mert nemigen van a mindenkori kormányokból olyan politikus, akit elővettek volna.

dunántúli gyerek 2017.02.21. 15:26:04

@dunántúli gyerek: persze ehhez azt is hozzá kell tenni, hogy nominális fizetéseket összehasonlítani nem feltétlenül érdemes, mert mo-n azért talál annyiért melóst a multi, amennyiért, mert az élet is olcsóbb, és macerás mindennap bejárni Hamburgba müszakra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 15:48:48

@atomic power 1986DucaDuca: "tanulmanyt a Hétfa Kutatóintézet készítette."

Nem létezik "Hétfa Kutatóintézet". Nincs olyan. Sose volt.

Van egy "Hétfa Kutatóintézet Kft.", Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-930173. Nyilván erre gondolsz.

"Melyik auditalt intezmeny hozott ki ilyen adatokat?"

Bárki kihozhat hazug adatokat.

A közgazdászok között konszenzus, hogy az EU segély 130% körüli mértékben járul hozzá a GDP-hez.

wolves84lb 2017.02.21. 16:09:29

@6.Lenin: miről beszélsz te egyáltalán? Mi az a feredő? És miért használod te és dunántúligyerek is ezt a szót? Csak nem azért, b+, mert ugyanazok vagytok? Te csicskaszar, te...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 16:18:53

@atomic power 1986DucaDuca: "Meg kell nézni az éves költsegvetest"

Nincs már éves költségvetás. orbán saját hatáskörben bármikor átírhatja és át is írja a Parlament jóváhagyása nélkül.

dekoninckxx 2017.02.21. 16:41:01

Oké, leesett: a cikket is pontosan a saját ellentettjeként kell értelmezni, csakúgy, mint a farokembert.
Na, megnyertem a fődíjat?

atomic power 1986DucaDuca 2017.02.21. 16:53:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Így EU pénzek nélkül mindjárt nehatívba lesz a GDP."

Ez volt az eredeti allitas. 2016: GDP növekedés EU tamogatas nelkül 2,0%.

wolves84lb 2017.02.21. 17:01:08

@6.Lenin: ez igazán hihető sztori :)

cardiobascuralis 2017.02.21. 19:37:07

@nu pagagyí:
Apró hiba, hogy a fürdő NEM Budapest tulajdona, hanem egy magáncégé, amiben 25%-os részesedése van a fővárosnak.
A magáncég tartozását pedig a főváros 30%-os áron vásárolta meg a banktól, és most a bank visszavásárolta. Szóval a főváros legrosszabb esetben is nullán van.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Igen, mivel akkor úgy látszott, megéri. Ma meg nem látszik úgy. Az 5 milliárdos ráfordítást 10 év alatt hozza be LEGJOBB esetben. Ez évi 7-8%-os hozam, ami nem annyira nagy biznisz egy befektetőnek.

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Majd folytassuk, ha megtanultál olvasott szöveget értelmezni. Mivel ez most még láthatóan nincs meg, értelmetlen lenne bármiféle párbeszéd veled.

cardiobascuralis 2017.02.21. 19:46:01

@6.Lenin:
Nem, seggefejkém.
Sivárék azok az agyatlan parasztok, mint te is, akiknek Orbán seggében van a fejük.
Bármennyire is erőlködsz, hogy ezt másra kend. Buta segg vagy a családoddal együtt.

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Neked is van, pedig azon is elég sokan csodálkoznak.

cardiobascuralis 2017.02.21. 20:04:23

Ja, a pamut-féle okoskáknak még mindig Rác fürdő:
www.napi.hu/ingatlan/milliardos_karteritest_fizethet_a_fovaros_a_rac_furdo_miatt.599452.html

"Az ötéves zárva tartás alatt ugyanis lepusztultak a gépészeti berendezések, és a 2013 árvíz is komoly károkat okozott a néptelen fürdő épületben."

"A főváros ugyan 30 százalékos áron - 6,2 milliárd helyett 2,2 milliárd forintért - kivásárolta az MFB követelését" - nos, most kapott helyette 3,1 milliárdot, azaz tiszta nyereség.
Ellenben ha nem adná el:
"Az önkormányzat - amely a tervek szerint a kormány által stratégiailag kiemeltté nyilvánított cégek felszámolási eljárása alatt megvenné az épületeket - a vételáron felül további 1-1,5 milliárd forintot fizethet a beruházónak kártérítésként, és a beüzemelés is mintegy egymilliárd forintba kerülhet."

Az ugye megvan, hogy ez a napi.hu nem igazán jobboldali kötődésű lap?

Ahogy az Index sem:
index.hu/belfold/budapest/2015/03/06/vita_a_rac_furdorol/
Csendben elrohad az elátkozott fürdő
"A főváros és a beruházó öt éve egymásra mutogat, Rác fürdő meg közben fotóink tanúsága szerint csendben lerohad, szétmállik."
Vannak képek is, akit érdekel.
És ez a cikk 2 hét híján 2 évvel ezelőtti... Én meg tavaly nyári állapotról beszélek.

Szóval ennyit arról, hogy mennyit ér és hogy néz ki a Rác jelenleg valójában.
Mellesleg a 8 milliárdos árat feldobó HVG-cikk végén is már csak 5,2 milliárdos érték szerepel, szóval a cikk elkövetője biztos részegen írta, amit írt.

6.Lenin 2017.02.21. 20:14:37

@cardiobascuralis:

"Buta segg vagy a családoddal együtt."

Ez mindent elárul rólad, a családodat szerencsére nem ismerem.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.02.21. 20:18:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Az megvan, hogy ezt még mindig nem lehet így számolni? Eu pénzt levonod, aztán kihozod, hogy nem nőtt a GDP.

Itt ez a nagyszerű Eu, ad pénzt mondjuk buszokra. Megjön a támogatás. Ebből megszabják, hogy melyik buszra lehet költeni (EURO 13as, alacsonyplatós, kabrió) amit csak és kizárólag a Mercedes gyárt. Utána szépen megveszi a város a Mercibuszt. Az ára ugye megy szépen németbe.
Aztán jössz te, a közgáz avatott zsenije, és közlöd, hogy jött ezermillió támogatás, miért nem látszik a GDP-n.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.21. 21:47:37

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "nem lehet így számolni?"

Győzd meg róla a közgazdászokat, biztos jobban tudod náluk.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.02.21. 22:13:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Egy normális közgazdász nem mondja azt a marhaságot amit te. Amit te nyomsz az a kocsmai színvonal.
Elolvastad egyáltalán a példámat?

6.Lenin 2017.02.22. 09:40:18

@cardiobascuralis:

Meggyőztél, hogy 1 köcsög vagy, nem kell többx bizonyítanod.
Jó volt a feltételezésem veled kapcsolatban, magad bizonyítottad.

cardiobascuralis 2017.02.22. 16:44:09

@6.Lenin:
Na, milyen az élet Sivár köcsögéknél (azaz a családodban), faszfejkém?

6.Lenin 2017.02.22. 17:09:04

@cardiobascuralis:

Írtam, hogy meggyőztél, minek görcsölsz tovább? Beszarás, hogy ez mekkora köcsög.

Attilajukkaja 2017.02.22. 17:12:53

Ez egy előre megbeszélt riport volt.
Gratulálok Kovács Gergelynek és Velkovics Vilmosnak is!

cardiobascuralis 2017.02.22. 18:29:53

@6.Lenin:
Na, milyen az élet Sivár köcsögéknél (azaz a családodban), faszfejkém?
Szar, ha a fagyi visszanyal, mi?

6.Lenin 2017.02.22. 19:02:16

@cardiobascuralis:

Milyen fagyi köcsögkém?
Utoljára elmagyarázom, bár kétlem, hogy képes lennél....az előzmények miatt.
Azt, hogy te milyen véleményt írsz rólam, azt nagy ívben leszarom, nem okoz semmiféle sérülést, de....amennyiben valóban visszavágási céllal visszaköcsögözöl, már régen túl lennénk ezen a kérdésen, de te belekeversz olyan kívülállókat is, akik
talán nem is ismerik ezeket a "vitákat" az........de nem ragozom tovább.
Nekem a család kérdése sokkal többet jelent, és, ha az elmúlt közel tíz évben itt leírt hozzászólásomból idézni tudsz 1 olyant is ahol belekevertem a másik családját ilyen jelzőkkel akkor elnézesedet kérem, vagy bárkiét. Nem fox találni.
Azokat szoktam mellesleg köcsögözni, akik érv helyet a másik megalázásával próbálkoznak. Te ezt kiérdemelted, tehát jogos a részemről veled szemben.
Én itt lezártam.

cardiobascuralis 2017.02.23. 02:45:05

@6.Lenin:
Seggfejkém, te családoztál itt fent végig. Meg te próbáltál itt alázni másokat.
Azaz akkor kiválóan illik rád a köcsög jelző még saját magad szerint is.

Szóval milyen is az élet Sivár köcsögéknél (azaz a családodban), faszfejkém?
Szar, ha a fagyi visszanyal, mi?

6.Lenin 2017.02.23. 14:32:21

@cardiobascuralis:

Nekem te ne játszd meg itt a Jézust vagy mindenki védőszentjét, ahhoz te 1 nagy seggfej vagy.
Én nem szóltam hozzád eddig, mindig te kötöttél belém elsőnek, és mivel itt elsőként te szóltál minősíthetetlenül, szórakozz mással.

A köcsögözést megszolgáltad , mert én eddig egyszer sem szóltam hozzád kezdeményezve bármilyen párbeszédet , nem is volt szándékomban.
Köcsög dereng már?

cardiobascuralis 2017.02.23. 18:12:36

@6.Lenin:
Seggfejkém, te családoztál itt fent végig. Meg te próbáltál itt alázni másokat.
Azaz akkor kiválóan illik rád a köcsög jelző még saját magad szerint is.

Szóval milyen is az élet Sivár köcsögéknél (azaz a családodban), faszfejkém?
Szar, ha a fagyi visszanyal, mi, kisköcsög?

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2017.07.28. 19:28:46

Kétfarkú Kutya Párt teszt és bukta
Leteszteltük a Kétfarkúakat és megbuktak. Nem értik a humort csak a sajátjukat és nem valódi demokráciát akarnak, hanem ugyan ezt mint a mostani, csak más szereplőkkel. Több mint négy év után a Szórakoztató Erkölcstan blog törölte kedvencei közül őket.
erkolcstan.blog.hu/2017/07/28/ketfarku_kutya_part_teszt_es_bukta

Attilajukkaja 2017.07.28. 22:24:06

@TanNé:
Ez nevetséges. Az Erkölcstan egy komolytalan blog. Nagyobbat röhögtem rajtuk, mint a Kétfarkúakon. :o)))))
süti beállítások módosítása