B1 blogcsalád



Orbán kinyilatkoztatta: ellenséges ügynökök fúrták meg az olimpiáját

2017. február 17. - nickgrabowszki

Ellenkampányba kezd a Fidesz.orban-viktor.jpg

A hvg.hu-nak szivárogtatták ki kormányközeli források, mint mondott a miniszterelnök az olimpiai népszavazásról.

Először is, hogy ez nem a Fidesz és a kormányügye, hanem Budapesté és a Fővárosi Önkormányzaté, hiszen az adta be a pályázatot. (Mintha a Fővárosi Közgyűlésben nem fideszes többség volna, illetve a szintén fideszes többség  a parlamentben nem hozott volna törvényt az olimpiai pályázatról, a kormány meg nem adott volna hozzá garanciát.)

Aztán azt, hogy az ellenzék hibája az egész: Orbn szerint

a kormány annak idején azért állt az olimpiai kezdeményezés mögé, mert a főváros az ellenzéki pártokat is beleértve támogatta a pályázat benyújtását, az ellenzék azonban kihátrált ebből és emiatt megfosztja egy álom beteljesedésétől a budapestieket.

Továbbá azt is hangoztatta, hogy

a Momentum Mozgalom és az ellenzék pedig Los Angeles és Párizs ügynökeként árulta el a budapestieket.

Tehát árulók furakodtak a nemzettestbe, az ellenség fizetett ügynökei:

  • a Momentum,
  • az ellenzék,
  • meg pláne a vörös Budapest.

Tehát nem is arról van szó, hogy a fővárosi választók 20 százaléka aláírását adta a népszavazáshoz, meg nem arról, hogy

a népre sűrűn hivatkozó Orbán, kormánya és pártja elfelejtette megkérdezni a népet,

mielőtt döntött volna néhány ezer milliárd forint elköltéséről. Tulajdonképpen ez nem újdonság, Paks II esetében is elfelejtette megkérdezni a őket.

És abban a tekintetben sem újdonság, hogy a kormánypropagandisták, mint Bencsik András vagy Mráz Ágoston korábban is azt hangoztatták, hogy aki ellenzi az olimpiát

(Valamint Schmitt Pál még azt is hozzá tudta tenni, hogy minden magyar ember szeretne olimpiát Budapestre., de az összegyűlt aláírások száma ezt annyira nem erősítette meg.)

A kormánypropaganda valamilyen furcsa okok miatt néha még mindig sajtónak nevezett orgánumai máris ezzel a megközelítéssel tálalták a Momentum leadott aláírásait. Pl. a Magyar Idők: Az ellenzék lerombolhatja az olimpiai álmot), de Tarlós is az ellenzék árulásáról beszélt, amikor megpendítette, hogy esetleg visszavonják az a pályázatot.

De az ellenkampány egyáltalán nem azt jelenti, hogy a Fidesz megpróbál beleállni az ügybe, és meg akarja nyerni a népszavazást. Érdemes észrevenni, hogy

a Fidesznek továbbra sincs semmiféle érve az olimpia mellett azon túl, hogy ez nagyon jó volna, és hogy az ellenzőket támadja. 

Amellett, hogy ez érveléstechnikailag mennyire nonszensz, az is látszik belőle, hogy eszük ágában sincs belemenni egy népszavazásba, mert ezzel nem lehetne megfordítani a véleményklímát és megnyerni a népszavazást.

A Főváros Közgyűlés vissza fogja vonni a pályázatot, persze anélkül, hogy ehhez Orbánnak, a kormánynak vagy a Fidesznek bármi köze lenne. (És aztán csendben majd az Országgyűlés kormánytöbbsége is hatályon kívül helyezi az olimpiai törvényt.)

Így aztán erősen kétséges, hogy a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szeptemberi, límai döntése után az ellenzékre lehet-e majd kenni a kudarcot.

  • Mert ha lesz népszavazás, akkor az vonatja vissza a pályázatot a Közgyűléssel.
  • Ha meg nem lesz, akkor azért, mert a Közgyűlés már korábban visszavonja.

Tehát mindenképpen fideszes polgármesterek fognak róla szavazni. Az egyik esetben a választók döntésével kötelezetten, a másikban a várható döntés elől megfutamodva.

Hogy ebből hogyan akarják kihozni, hogy az ellenzék a bűnös, az még rejtély.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5312268896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miért 2017.02.18. 20:27:20

@Hannibal ante portas: A komplexusai miatt! Mert még nem kiáltottak ki viktátornak!

taga20 2017.02.18. 20:46:11

@Az EREDETI: ulpius666 egy önkéntesrendőr, ne idegesíts magad:)

flort 2017.02.18. 21:00:24

@NoOne: én ennél alapvetőbb problémát látok.

www.mapametrobarcelona.net/mapas-metro/mapa-metro-barcelona-2017-01.png

ez egy másfélmilliós város metrohálózata, ahol 1992-ben olimpiát rendeztek. (a szürke vonalak valami katalán vasúttársasághoz tartoznak, de városon belül + a reptérig barcelonai jegyek jók rájuk).

Hiába lenne valami tök nyereséges, ha egyetlen metro sincs (a négyből) abban a szaros fővárosban, aminek kb. elfogadható eleje és vége lenne.

Még mindig Csepelre tervezik a központot? HÉV vagy gumimatrac lesz a fő tömegközlekedési jármű?

Hogy lehet majd onnan átvergődni mondjuk a Népstadion környékére? Vagy a most a Duna partjára elhelyezett kocka alakú szörnyűséghez?

Nem beszélve mondjuk a parasportolókról - ha jól láttam, a kék metró vonalán van 1 azaz egy megálló, ahol lift is van.

Budapest semmilyen szinten nincs felkészülve egy ilyen eseményre. Ez van.

taga20 2017.02.18. 21:04:43

@miller light: dáktor, jöjjön a gecin kéne eret vágni!!!:)))

1ghost 2017.02.18. 21:18:01

@flort: "Budapest semmilyen szinten nincs felkészülve egy ilyen eseményre"

Persze, hogy nincs. Ezt a Hibbant Narancsos Megalomán Nérón kívül mindenki tudja.

morph on deer 2017.02.18. 21:20:44

@6.Lenin:
"Nem lesz, hát nem. Budapestet meg leszarom."

Ebben tökéletesen egyetértünk! Leszarásilag semmilyen nézetrltérés nincs köztünk!

Abban azért nem, hogy akármelyik település is csak fellációarányos támogatást kaphat, azaz aki nem a vezér álmainak megvalósításán szorgoskodik, az menjen a búsba, magára vessen, ha majd egy vasat se kap...

Valaki - rajtam kívül - még fogja, hogy tulajdonképpen a Viktor a mi alkalmazottunk, és nem fordítva?
Mi bíztuk meg, hogy elvégezzen bizonyos feladatokat, és ezért fizetjük!

Tehát ő (még!) nem a mi uralkodónk, hanem az alkalmazottunk!
A miénk, a magyar népé!

Kéretik eszerint viselkedni, tisztelt/kedves állampolgárok - mielőtt a "cseléd" státusz államilag elismert létformává válik..!

Azaz: ÉBRESZTŐ!

Sir Gombóc 2017.02.18. 21:24:21

@6.Lenin: Vannak még pár munkakörben ilyen emberek a kereskedelmi dolgozókon kívül. Szóval hadd ne sírjak miattuk.

6.Lenin 2017.02.18. 21:49:27

@morph on deer:

"Azaz: ÉBRESZTŐ! "

B+ ne ordibálj, tudod mennyi az idő ? Nem mi aludtunk el, hanem te.

Nagyjából 1etértek, amit írsz, hogy ki, kinek a szolgája, de...

Ma Mo-on még képviseleti demokrácia van, azért választunk képviselőket, akik minket képviselnek.

Tudom, összekevered még néha ezeket...kvóta ügy, gazdasági ügy

Szerintem azt nagyobb biztonsággal el tudja bárki dönteni, hogy szeretne-é biztonságban élni, mint azt, hogy olyasvalami gazdaságos-é, amiről esetleg fingja sincs.

Ezt-olimpia- az induláskor kellett volna megkérdezni a népet, hogy: na gyerekek mi legyen?
5 perccel a győztes kihirdetése előtt, nem elegáns ugyanis a jelenleg is szinte nulla esélyt tovább rontani elég aljas húzásnak tartom.

Szerintem lenne még sok más olyan kérdés egy induló politikai formációnak ami sokkal hihetőbb kezdést biztosíthatna nekik is. Ez így 1 nagyon sunyi, és talán nekik se kedvező húzás volt. Majd a közeljövő ez igazolhatja is. Bedarálják őket, hiszen a meglévő pártoknak nem érdekük az ő sikerük. Gyurcsánynak főleg. Botka is pont most küldte melegebb éghajlatra.
Elvtársak a harc elkezdődött a parlamenti helyekért. Ez az egész erről szól.

Tisztességes eljárásnak tartanák inkább egy olyan kezdeményezést, hogy amennyiben sikerülne elnyerni a pályázatot-mert legyünk őszinték nem sok esély volt eddig sem-de, ha akkor kőkeményen utána nézünk minden költségnek és ehhez keresnénk valamilyen széles polgári támogatást. 7 év lenne rá, elég sok idő.

Szerintem ez a cirkusz csak lejáratja az országot, a kezdeményezőket is, hiszen a hazugság hamar ki fog derülni. mondjuk én őket ezért egy pillanatig se sajnálom, nem ilyeneket tudnék elképzelni alternatívaként a Fidesszel szemben.

Hazugsággal vádoljuk a másik felet, de az első lépésünk szintén az.

Lehetett volna másként is kezdeni. 18-ra felejthetők lesznek. És még csak majd most kezdenek igazán szaporodni a hasonló csodatévők.

Kár volt ebbe belekeverni az olimpia kérdését.
Szerintem.

déjá vu39 2017.02.18. 21:49:41

@Boross Bence: Meg elmaradt a kiadás is. Meg ki mondta, hogy egy világkiállítás (vagy olimpia) miatt majd megtanulnak egy idegen nyelvet?

6.Lenin 2017.02.18. 21:54:01

@Sir Gombóc:

Sehol nem írtam, hogy pont érted aggódom, de még előfordulhat az is.
Csak 1 példa volt.

déjá vu39 2017.02.18. 21:54:44

@6.Lenin: Hogy miért lenne bosszúálló? A természeténél fogva, nem tehet róla.

paragrafus 2017.02.18. 22:02:28

Személyes véleményként ehhez csak annyit: azért nincs igaza Kósa Lajosnak abban, hogy ez aztán végképpen nem az egész országot érintő ügy, mert egyrészt ennek költségeit nemcsak a fővárosiak fizetnék, hanem az egész ország. Másrészt az Országgyűlés törvényt alkotott a 2024-es budapesti olimpia megrendezéséről (holott még meg sem kaptuk a rendezési jogot). Ebből következően - jogi álláspontom szerint - ez a kérdés az országgyűlés hatáskörébe is tartozik. Vagyis lehetne akár országos népszavazás is a kérdésben. (A korábbi ezirányú kezdeményezés azért bukott el, mert a feltett kérdés nem jól lett megfogalmazva. De ettől még lehetne) És a törvény nemcsak Budapestre vonatkozik, hanem az egész országra. Szóval Kósának megint sikerült egy épületes baromságot kiejtenie a pici száján.
És még annyit ehhez, hogy eddig az állam már ráköltött erre a budapesti olimpiára már kb. 37 milliárd forintot. Az állami költségvetésből. Mindannyiunk pénzéből. Méghogy nem az ország ügye?...

paragrafus 2017.02.18. 22:04:14

Kósa szavaira tökéletesen rímelő részlet Orbán a Magyar Olimpiai Bizottság alapításának 120. évfordulóján elhangzott beszédéből:
Nyugodt szívvel nevezhetjük össznemzeti ügynek. A magyar kormány ezért mindenben támogatja a Magyar Olimpiai Bizottságot, amely a nemzeti ügy élére állt. www.youtube.com/watch?v=s6NsjWLO5Qk

morph on deer 2017.02.18. 22:04:17

@6.Lenin:
"B+ ne ordibálj, tudod mennyi az idő?"
Hatalmas!
:)))

1ghost 2017.02.18. 22:06:20

Hát ez kurva jó, most olvastam!

"az MTI-nél még az orosz állami hírügynökség is hamarabb hozta le a hírt"

Hát kérem szépen az orbán féle mocsokban már csak így mennek a dolgok.

6.Lenin 2017.02.18. 22:17:20

Hú, most nézem.

Túllihegtem, és ezt ki se fizetik.
Mind1, a hazáért belefér 1 kis túlmunka.

Jó éjt!
mindenkinek.

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.18. 22:22:43

@6.Lenin: igen, ugyan ezt gondolta az aki egy rakás pénztől elesett mert nem dolgozhatott a vasárnapi pótlékért.

Vombatus Ursinus 2017.02.18. 22:30:10

@6.Lenin: "Ezt-olimpia- az induláskor kellett volna megkérdezni a népet, hogy: na gyerekek mi legyen?"

Tarlós nem tartotta időszerűnek két éve, a választási bizottság és a kúria meg mindenféle mondvacsinált okokkal elutasította a népszavazási kezdeményezést, már a kezdetek kezdetén. Úgyhogy ez nem igazán jött be lenin elvtárs.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 22:35:05

@6.Lenin: "azért választunk képviselőket, akik minket képviselnek."

Itt M.o.-on nem a választókat képviselik az egyéni körzetes képviselők, hanem a pártérdeket. A listások is.

Érdemi munka sincs a Parlamentben. Elég lenne frekciónként egy képviselő, megfelelő súlyozással.

Boross Bence 2017.02.18. 22:54:24

@déjá vu39: Éppen arról írtam, hogy a kiadások fő tételei, az építmények és az infrastruktúra mind megvalósultak.

taga20 2017.02.18. 23:16:15

@Boross Bence: bence, a kis ánusz rózsád má cakkos lett a geci által. mit akarsz még?

taga20 2017.02.18. 23:16:15

@Boross Bence: bence, a kis ánusz rózsád má cakkos lett a geci által. mit akarsz még?

Jakab.gipsz 2017.02.18. 23:17:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Arra válaszolok amit kérdezel. Mert a nyúl azért szőrös, mert nem borotválkozik. Azaz azért nincsenek börtönbe mert a metrót ellopó libsiknek van a hely fenntartva.
Tudod ők privatizáltak, liberalizáltak és persze dereguráltak nehogy bár milyen nagyon sokat lopót börtönbe lehessen csukni.
Persze ha a kormánynak van egy kis esze, akkor egy ártalmatlannak tűnő szabálysértést kell először rájuk bizonyítani, olyant amit egy kis hivatalnok is kiszabhat, mert az nem évül el, majd erre a szabály sértési ügyre, rálehet húzni az összes sunyi lopkodós ügyet, ugyan is, minden összefügg mindennel, és a végtelenségig lehet a büdös tolvajokat szívatni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 23:23:58

@Jakab.gipsz: "azért nincsenek börtönbe mert a metrót ellopó libsiknek van a hely fenntartva."

Hmm... És az autópályát ellopó lippsiket miért hagyják futni?

taga20 2017.02.18. 23:36:02

@Jakab.gipsz: a gipsz meg a gazdád gerincére kötött, me annyira gerinces:)

most is fut, mint a bátor robin:))

Editor_ 2017.02.19. 00:07:27

A fő kérdés most a Habony villa - Cinege utca - Lendvay utca hármasában, ahol lázasan törik a fejüket ezekben a percekben is, a következő:

".. mit csaljunk most el, az aláírás gyűjtéseket vagy majd az őszre kiírandó népszavazást?"

EZ a legfőbb dilemmájuk!

Jakab.gipsz 2017.02.19. 01:21:01

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Igen az autópályák építése is furcsa ügy, és a megyeri híd építése is furcsa ügy volt, ahol csak a melósok nem lettek kifizetve, és még is kétszer annyiba került, mint ugyan az a híd német országba.
Na ezeket az üzleteket kell felül vizsgálni, és a lopó embereket jól lecsukni. Mert azt a tényt, hogy a magyar melóst éhbéren kell tartani nem az eu bürokratái találták ki, hanem a hazai libsik és egy szót nem szóltak az érdekükbe, az elmúlt húszon valahány év alatt, csak a demokráciát féltették, meg a szólás szabadságot, és a toleranciát, ajvékolták. A számtalan tönkre tett életet észre sem vették, ugye milyen különös a farizeusok észjárása, törődtek a hajléktalanok a kutyások, a kisebbségek jogaival, kivéve a melósok jogaival és létbiztonságával.

Boross Bence 2017.02.19. 04:17:11

Kunhalmi Ágnes (MSZP) nyilatkozata az ügyben:

www.youtube.com/watch?v=et3kHlrAVUM

ami szabad 2017.02.19. 04:55:47

@Mistral1011: Kb. 50-en próbáltak népszavazást kezdeményezni- országosat- de az valahogy soha nem kapott zöld utat a fidesznyikek elkaszálták. 10 perccel a az előtt, hogy döntenének a nemzetközi bizottságok arról, melyik város nyer, engedélyezték ezt, a kizárólag helyi aláírásgyűjtést, amin megtorpedózták az egység látszatát, ami soha nem is volt. Egyetértek veled, országos népszavazás lett volna indokolt, hiszen a cehhet az egész ország adójából állnák ( és lopnák el) , de ebben az alternatív demokráciában nem hagyták, hogy népszavazás legyen a kérdésről. Sőt. Valószínűleg, a sok aláírás ellenére, most sem fogják hagyni...

Boross Bence 2017.02.19. 05:26:34

Mit gondol Karácsony Gergely, a Párbeszéd párt társelnöke, Zugló polgármestere a magyar olimpiai pályázatról?

"Kedden a Fővárosi Közgyűlésben megszavaztam az olimpiai szándéknyilatkozatról szóló előterjesztést. Hallom a barátaim kritikáját emiatt. Voltak, vannak kétségeim nekem is azzal kapcsolatban, hogy lehet-e egyáltalán olimpiát rendezni korrupció nélkül, hogy kellően figyelembe lehet-e venni a fenntarthatóság szempontjait, nem szállnak-e el a költségek. Ezt el is mondtam a szavazás előtt. Felelős városvezetőként azonban igyekszem a politikai előítéletektől elvonatkoztatva mindig a konkrét ügyet nézni. Most is ezt tettem: alaposan végigolvastam a közgyűlés elé került előterjesztést. Ezt javaslom mindenkinek. A részletes vezetői összefoglalóban túlnyomó részt olyan budapesti fejlesztések szerepelnek, amelyekre az olimpia nélkül is szüksége van a fővárosnak. Ezek túlnyomó többsége fejlesztésre váró barnaövezeten, jellemzően kihasználatlan Duna-parti szakaszokon valósulna meg, előkészítésükre attól függetlenül kell költeni a következő években, hogy ezt az olimpiai pályázat miatt tesszük-e vagy pusztán azért, mert fontosak ezek a fejlesztések. Joggal lehet kritizálni azt a politikát, aminek az eredményeképp annyi stadionunk épült, hogy már csak egy atlétikai centrumot kell felhúzni és elvben akár olimpiát is rendezhetünk. Pártom, a Párbeszéd Magyarországért éppen ennek a politikának az elszánt ellenzőjeként nem is támogatja az olimpiai pályázatot. Az én városvezetői személyes véleményem ettől eltér, mert maga az olimpia pályázat az elmúlt évek stadionépítési őrületétől függetlenül jó koncepció. Azt nem tudom megítélni, hogy egy ilyen „olcsósított” pályázattal el lehet-e nyerni a szervezés jogát. De arról meg vagyok győződve, hogy ennek a koncepciónak a megvalósulása jót tenne Budapestnek és jót tenne az országnak. Ezért szavaztam igennel."

nu pagagyí 2017.02.19. 06:06:15

Amint Fidesz-pártügyből nemzeti üggyé vált az olimpia, a tyúkmellű Orbán egyből kihátrált az olimpia mögül.

n3spr3ss0 2017.02.19. 06:36:06

Hogy mennyire a főváros ügye az olimpia,a fidesznek, a
kormánynak,a parlamentnek semmi köze hozzá: "Nyugodt szívvel nevezhetjük össznemzeti ügynek.A magyar kormány ezért mindenben támogatja a Magyar Olimpiai Bizottságot,amely a nemzeti ügy élére állt. Orbán Viktor

amado 2017.02.19. 07:03:09

Semmi gond fiúk, 2028-ra majd Felcsút ad be pályázatot, ott nem olyan fillérbaszó olcsójánosok laknak, akiknek fájna elherdálni párezer milliárdot. Egyébként van egy konstruktív ötletem 18millió+áfáért, hátha tetszik a Kedves Vezérnek is: 2020-ban rendezzünk Barátság-játékokat Tokió ellenpólusaként, eljönne Oroszország, meg izé....ööö.... Oroszország. Nekünk is lenne eseményünk, az orosz sportolók pedig úgyis nagyon rá fognak érni az olimpia alatt.

BiG74 Bodri 2017.02.19. 07:07:56

Pöcs fityisz! Ha az emberek többsége támogatja az olimpiát, miért hátrál ki a megmérettetésből? Pöcs fityisz, meg jobbik szerint csak az ellenzék csinált politikai ügyet az olimpiából, de a fityisz menekül egy olimpiai érvényes nem elől, politikai játékká alacsonyítva le a népszavazást, ahol azért láthatóan megjelennének az igenek is.
A magam nevében pedig kikérem a hülyítést, hogy politikai okok miatt nem támogatom az olimpiát. Leszarom, melyik párt van mellette, vagy ellene.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 07:54:08

Ennyi birka, mint itt, nincs sehol a világon.

fantázia dús nick 2017.02.19. 08:31:26

@6.Lenin: "Ezt-olimpia- az induláskor kellett volna megkérdezni a népet, hogy: na gyerekek mi legyen?"

És kik mulasztották el megkérdezni a népet mielőtt beadták?

MIx 2017.02.19. 08:36:00

Az olimpia megrendezéséről SENKIT nem kérdeztek meg!
Csak saját magukat okolhatják, tanulhatnának belőle.
A tömegek nem szeretnék unokáik jövőjét feláldozni a kedves vezető infantilis álma miatt.
Paks ugyanez!!
Tnulhatnának belőle.

Gábor Szögyéni 2017.02.19. 09:10:45

Az ellenséges Soros békaemberek egy megalomán pénzszórásba akarták hajszolni az országot, de az erősödő Magyarországon a zemberek által felhatalmazott kormány ezt a több, mint 266 ezer aláírás gyűjtésével sikeresen megakadályozta. Így lehetőséget kapott a kormány arra, hogy az így megmaradt pénzt az egészségügy fejlesztésére, különösen a zárt pszichiátriai osztályok kiépítésére fordíthassa. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok. :)

Netuddki. 2017.02.19. 09:22:23

@6.Lenin: "Hú, most nézem.

Túllihegtem, és ezt ki se fizetik.
Mind1, a hazáért belefér 1 kis túlmunka.

Jó éjt!
mindenkinek."

A fizetett tolvajfidesz trollokat miért nem lehet kitiltani?

n3spr3ss0 2017.02.19. 09:42:23

A rendezési jogot semmi képen nem kaptuk volna meg.Ezek az a pénz fáj,amit az addigi előkészületekből ellophattak volna.

n3spr3ss0 2017.02.19. 09:44:07

2028-ra Felcsút adjon be pályázatot,de előtte népszavazást tartsanak.Ott biztos lesz a 110% a rendezés mellett.

6.Lenin 2017.02.19. 09:58:22

@Vombatus Ursinus:

Látom nem teljesen világos neked a képviseleti demokrácia lényege. Ha 1 kérdésben majdnem egyhangú vélemény van az kormányon lévők és az ellenzék között, akkor mi a toszért kéne népszavazni?

A képviselők nem ismerik a választóik érdekeit, véleményét?

Amit írtam, hogy akkor kellett volna, az azt is jelenti, hogy most már értelmetlennek tartom, hiszen 1 nagyon halvány esélyt miért kell még agyonverni? Hiszen, ha más szavavaztatunk akkor megvan az esélye, hogy a támogatók is nyerhetnek.

Ezek nálad szövegértési gondok inkább, szerintem.

6.Lenin 2017.02.19. 09:59:20

@Tibi !:

Mert demokrácia van, még, de neked ez túl magas..

illiberális 2017.02.19. 10:30:29

Én speciel a Momentumot sem értem mert ha egyszer 266 ezer szavazatot gyűjtöttek és elég nyilvánvaló hogy akik aláírták ezt a kezdeményezést azok nemmel fognak szavazni és ha azt mondja a FIDESZ (vagy és Tarlós az ügy szempontjából tökmindegy ki viszi el a balhét) hogy rendben akkor ne legyen olimpia akkor miért erőltetik a népszavazást? Vagy ilyenkor nem számít hogy hány milliárdba kerül és ezt a pénzt is lehetne egészségügyre meg oktatásra költeni? Mindenki számára nyilvánvaló hogyha csak Budapest szavaz akkor jóval több lesz a nem mint az igen mivel ez nem csak az Olimpiáról szól hanem a FIDESZ-ről is és Budapest összességében sohasem volt FIDESZ-es. Tehát teljesen felesleges és pénzkidobás népszavazást tartani egy olyan kérdésben ahol mindenki előre tudja mi lesz az eredmény. Egyébként szerintem így még jobban is járt országunk mint akkor amikor leszavaztak volna bennünket mert abban biztos vagyok hogy nem nyerhettük volna el a rendezés jogát így legalább mi lépünk vissza az mégis csak elegánsabb mint úgy kikapni mint amikor a foci EB-t akartuk megrendezni.

6.Lenin 2017.02.19. 10:34:06

@illiberális:

Mert ebben az esetben túl átlátszó lenne a szándék, hogy ennek semmi köze az olimpiához. Ez egy szalmaszál a részükről. Hátha lesz valamilyen politikai haszna.
Szerintem

BiG74 Bodri 2017.02.19. 10:40:40

@illiberális:
Ez az új pártközpont utasítás?
Trollocska, megmagyarázni a menekülést?
266 ezer nem még mindig csak 20% -a a budapesti választóképeseknek. Van még 80% akiről nem tudjátok milyen mértékben támogatja az olimpia rendezését, de saját előző fellengzős nyilatkozataitok szerint a többség.
Mi van ha a 266 ezer aláírásból van vagy 66 ezer demokrata (igazi) aki támogatja az emberek megkérdezését, de az olimpiát is? Akkor, hogy is állunk?
Hazudtok éjjel-nappal, mint a vízfolyás.

nu pagagyí 2017.02.19. 10:44:54

@6.Lenin: Azért kell népszavazni, mert összegyűjtötték az elégséges aláírást, és az alkotmány szerint ilyenkor népszavazni kell. Ennyit a képviseleti demokráciáról. Az sem korlátlan. Valójában csak az legitim, ha a választáskor meghirdetett programját valósítja meg a győztes kormánypárt. Ha jól emlékszem, a Fidesz nem hirdetett programot erre a ciklusra. Tulajdonképpen kussolniuk kéne ebben a négy évben.

1ghost 2017.02.19. 10:51:25

Hát itt meg mi történt? Csak ez a lenin nevű ócska, hazug, fideszes, bérszaralak nyalja a mocskos korrupt gazdája valagát?

Inkább tárcsázza a lelki segélyszolgálatot: 266-151 :)))))))

nu pagagyí 2017.02.19. 10:54:14

A végére csak kiderült, hogy csak Tarlós akart olimpiát.

6.Lenin 2017.02.19. 10:59:36

@nu pagagyí:

Értem és igazad is van. Én is kiíratnám, hogy legyen vége ennek a faszságnak, de írd meg lécci a jelenlegi helyzetben a gyakorlati értelmét.

az olimpia szempontjából értelemtelen, így sem volt rá sok esély.

A) érvénytelen lesz

B) győznek a nemek

C) győznek az igenek

D) mindenképpen más nyeri a pályázatot

illiberális 2017.02.19. 11:02:15

@BiG74 Bodri: Kicsit eltévesztetted a házszámot soha az életben nem voltam FIDESZ-es(legutóbb a JOBBIK-ra szavaztam ha kíváncsi vagy rá és lehet fasisztázni stb.) és szerintem Te is pontosan tudod hogy miért akarja a MOMENTUM a népszavazást (ilyenkor nem számít a pénz csak ha az olimpiára költik) és őszinte leszek számomra nagyon ellenszenvesek mint minden libsi akik elegáns budai társasházakból osszák az észt a vidéken élőknek. Persze a FIDESZ is hazudik (Budapest sohasem akarta az olimpiát ahogy a a FIDESZT sem) ugyanúgy mint a baloldal amely tegnap még nagyon akarta az olimpiát ma már nagyon nem. De nagyon nem szeretném ha egy újabb SZDSZ nőne ki ebből a "spontán" mozgalomból mert őket utálom a legjobban annak ellenére hogy az első "szabad" választásokon még rájuk szavaztam.

6.Lenin 2017.02.19. 11:15:12

@illiberális:

Szerintem nem kell betojni, ebből nem fog kinőni semmi. Felmérték mekkora az esélyük bejutni a Parlamentbe. 200 000 ehhez megfelel, néhányan bent lesznek jobb esetben, vagy addigra mindenki elfelejti őket.

Szerintem is ez az egész erről szól. Átverték a budapestieket, vagy inkább felhasználják őket.
A Parlamentben megint lesz molinózó seggfejekből 4-5 drb, ennyi, semmi több.

Az ilyen"liberálisokra" sehol nincs kereslet, esetleg mint díszlet szerepelnek néhány kormányban. Térkitöltésnek.

willcox 2017.02.19. 11:30:25

Üzenem minden fidesz droidnak, hogy az ország tele van józanul gondolkodó normális emberrel, akiknek elegük van a ballibsizésből és abból is, hogy a neres tolvajok hülyének nézik őket.

dare 2017.02.19. 11:32:05

Ez az ország tele van ügynökökkel.
Így is fog bevonulni a történelemkönyvbe ez az időszak.
Az ügynökök harca, vagy ügynökökkel az ügynökök ellen.
A nép sorsa az ügynökök kezében.
Egy ügynökkel csak egy ügynök veheti fel a harcot.
Tisztára hidegháborús szitu, érdekes dimenziókba terelik már itt ezt a politizálást.

@illiberális: Na ez már politika vagy más néven tőkekovácsolás.
Én őszintén szólva nem is nagyon örülök a népszavazásnak, mikor helyre-közel borítékolható az eredmény.
Állandóan megy a felmérősdi, ebből meg lehet ítélni az ügy támogatottságát.
A népszavazással magának az ügynek ártanak, mert mellette és ellene kezdenek kardoskodni a pártok (ezért nem örültem mikor kiírták a kvótanépszavazást), és ez mindig tereli a figyelmet magáról a kérdésről.
Ha kiírják elképesztő lesz még nézni is mi lesz itt.
Jobb a béke, ez a csata megvan, nézni kell egy másik harcteret és ott kell folytatni.

6.Lenin 2017.02.19. 11:32:25

@willcox:

Most a libsik nézik hülyének őket. Hatalmas előrelépés.

BiG74 Bodri 2017.02.19. 11:34:31

@illiberális:
Fityisz trollok szövegét írtad, így jött az azonosítás, de bocsánat.
A jobbik tényleg nem a kedvencem, bár jól beszélnek sok esetben, de nem feledem, hogy a fityisz feltétel nélküli támogatói voltak, hogy fennmaradásukat a fityisz is aktívan támogatta, hogy a fityiszhez hasonlóan orosz kottából játszanak.
Nem tudom, hogy náci vagy-e, még nem adtad jelét jelenleg. A jobbik sem náci, de sok akad még a berkein belül.
A Momentum nagyon is jól csinálja, mert felkarolta sok ember kívánságának teljesítését, a népszavazás kiírattatását. De nem rejtették véka alá, hogy egy politikai szervezet, sőt azt sem, hogy párttá kívánnak alakulni. Eddig nincs itt semmi gond.
Egy a régi szdsz féle pártot értelmes ember nem akar, ez látható is. A Momentum viszont, hogy mi, még nem tudható, nem szép azonnal a múltba révedni.

6.Lenin 2017.02.19. 11:42:38

@BiG74 Bodri:

90-ben ki látta, hogy mi lesz az SZDSZ-ből? Még én is rájuk szavaztam. Aztán?
Mitől lenne más a politika?
Több ezer éve ez a forgatókönyv megy.
Szerintem. Lenne igény másra? Igen, de.....Mire?.....és itt kezdődnek a bajok.

Mr.paksimogyoró 2017.02.19. 12:04:11

@a nagy hohoohooo: A nap kommentje, ha itt lenne ilyen :) És ráadásul első is. Bravó :D

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.02.19. 12:08:43

"Egy a régi szdsz féle pártot értelmes ember nem akar..."

Ezt mégis honnan veszed? Te is elhitted a fidesz-bűnszervezet propagandáját, karaktergyilkosságait (amit évtizedekig, és ma is nyomattak)? Az SZDSZ a demokratikus ellenzékből alakult, és mind intellektuális képességek, mind morális tisztesség, mind az ország építésére vonatkozó tervek tekintetében fényévekre járt a már akkor ostoba barom jobboldal (MDF, Kisgazdapárt, stb.) előtt. A régi SZDSZ-hez hasonló értelmes, képességeiben kiemelkedő párt valószínűleg sosem lesz már ebben az országban. Ezt a nagyon értelmes emberek tudják, a többi meg szépen beszlopálja a fidesz-bűnbanda aljas, agymosó propagandáját.

BiG74 Bodri 2017.02.19. 12:17:25

@6.Lenin:
Én nem láttam, sőt örültem egy rövid ideig nekik. De a Momentum mit fog, mit tud csinálni, nem tudni. De részemről a fityisz olyan messzire elgurította a labdát, hogy szívesen veszek bármilyen kezdeményezést. A lehetőség bárkinek adott, hogy politizáljon.
A Momentumról annyit tudok, amennyit saját elmondásuk enged, meg az, hogy összehoztak egy népszavazási lehetőséget egy fontos kérdésben. Meglátjuk. Saját bevallásuk alapján is valószínű lesz a szakadásuk a későbbiekben, mert széles palettán mozognak a tagok. De ettől még szimpatikusabbak.

ob.szerver 2017.02.19. 12:37:40

@ipartelep:

+1.
Az, amikor a sok fideszbarom szajkózza a Finkelstein-műhely hazugságait. sohasem érdekelt. Viszont lehangol, amikor a rezsimmel egyébként nem rokonszenvezők átvesznek hazug mítoszokat pl. az SZDSZ-ről vagy Gyurcsányról. Az agymosás hatásosabb mint azt gondolnánk.

6.Lenin 2017.02.19. 12:56:43

@BiG74 Bodri:

90-ben volt igény a változásra? Volt. Voltak jelentkezők? Voltak. Hittek bennük?
Igen.
És azóta is. Volt igény a változásara? Mindig van. Vannak jelentkezők? Mindig lesznek. Hisznek nekik? Mindig lesznek akik hisznek, hiszen minden újszülöttnek minden vicc új.
És így tovább.
Bizonyos idő elteltével és tapasztalattal az ember már óvatosabb. A világot, benne az embereket különböző érdekek mozgatják. Mindig voltak,vannak,lesznek, akik elérik, hogy valakik az ő érdekeiért harcoljanak és meg is találják, akik erre rá tudják venni a
tapasztalattal nem rendelkezőket.
A különböző emberi tulajdonságoknak (érdekeknek) megfelelően pedig az emberek a genetikai örökségük, környezetük alapján pedig szépen besorolódnak valamilyen érdekcsoport mögé. Egyik ide, másik oda, és nincs ebben semmi különös. Akik többen vannak, erősebbek, erősebb érdekcsoport van mögöttük, azok nyernek.
Ezek a történetek erről szólnak .

6.Lenin 2017.02.19. 13:03:16

@ipartelep:

" A régi SZDSZ-hez hasonló értelmes, képességeiben kiemelkedő párt valószínűleg sosem lesz már ebben az országban."

Nagyon remélem én is, pedig 90-ben rájuk szavaztam. Szerencsére azóta kimúltak..

Mellesleg 1 igazi liberális pártra szívesen szavaznék, amely néhány kérdésben picit baloldali,konzervatív és még néhány apróság, de inkább liberális.

alfacharlybravo 2017.02.19. 13:59:04

@illiberális: Így legalább megmarad az pályázás költségének 50% ka. Arra gondolok, hogy van logika a momentum kezdeményezésének, ha feltételezzük, hogy megnyerik a 2018 -as választást a demokraták, nem üres kasszát meg adósságot örökölnek. 2002 ben mekkora volt a csalódás amikor az államkassza kiürítésének nehéz munkája a szegény MSZP-SZDSZ koalícióra hárult. Az SZDSZ totál kiakadt a 100 napos programon, gondolom a megtakarításból nem sok fog jutni a most sem az érvekben szereplő célokra.

illaim 2017.02.19. 14:01:12

"A népszavazás azt jelenti, hogy Magyarországon senkinek sincs joga az emberek megkérdezése nélkül és az emberek ellenére reformokat bevezetni. (...) Úgy nem működik a dolog, ahogy a kommunista rendszer örökségeként itt maradt szocialista reflexek diktálják. Ez a politika legyengíti Magyarországot. A reform útja egyeztetés, konzultáció, döntésekbe való bevonás. Ezek a kulcsszavak. A demokrácia arról szól, hogy nem engedjük, hogy akaratunk ellenére boldoggá tegyenek bennünket. Egykori angoltanárom is mindig azt mondta, ne tégy jót mással a megkérdezése nélkül, hátha más az ízlése". (2007. június 29.Orbán Viktor, Index-interjú)

Pop40 2017.02.19. 14:09:15

Ennek a féleszű zsebnérónak a dumája lassan egy az egyben Rákosira hajaz.

István Tamasi 2017.02.19. 14:40:03

Bizony igazat mondott a legodúcse: nagy forgalmat bonyolítottak a békaemberek a zajló Dunában a jég alatt és 266151 ürgebőrbe varrt utasítást kézbesítettek egy hónap alatt.

legális 2017.02.19. 15:21:02

@nu pagagyí: Úgy látod, az igaz demokraták valami jófejségből félrevezették Tarlóst, a közgyűlést, a budapestieket, sőt magát Orbán Viktort is. Majd amikor már sok ember sok éve dolgozik az ő felhatalmazásukkal (is), akkor visszatáncoltak.
Na az ilyen gerinces, tökös csávóknak, meg Ágicáknak adjunk legközelebb a programjára.
Bravó demokratikus, gondolkodó ellenzék

nu pagagyí 2017.02.19. 16:20:34

@legális: Irónia volt, amit a tefajtád nem szokott érteni. Tarlós sem akart olimpiát. Viszont egy árva buznyákot sem hagytak volna Budapestnek, ha nem támogatja a lázálmot. Kissé undorító, hogy a méretes pofon után a Fidesz úgy tesz, mintha Tarlós lett volna az ötletgazda.

nu pagagyí 2017.02.19. 16:37:18

@6.Lenin: Pont annyi értelme van, mint az egykori "szociális" népszavazásnak. Be is szart a rezsim, lázasan igyekeznek elkerülni az általuk feltalált csapdát. Pedig már nem lehet, véget ért az idilli állapot, amíg bátran hülyének nézhették a polgárokat. Ha nem lesz népszavazás, mert az elszívná a Fidesz propaganda elől a levegőt, akkor majd jön egy újabb. Van már elég ember, aki felébredt hipnózisból. Ennyi aláíró egy országos népszavazáshoz is elég. Téma van bőven, elég kárt okozott már a rezsim nagyon sok embernek.

6.Lenin 2017.02.19. 16:58:54

@nu pagagyí:

Tévedsz, nincs olyan erő, aki képes lenne kormányozni. A Fidesz készen volt a hatalom átvételére. A politika nem álmodozók játszótere.

1ghost 2017.02.19. 17:04:52

@6.Lenin:

"Tévedsz, nincs olyan erő, aki képes lenne kormányozni."

Hát ez haláli! Leninke, hihiihii...... hülye vagy, nagyon, nagyon, hehehe.,266.151 hehehe.....ekkora baromságot még talán a Kósa is csak jó formában tud mondani. Leninke! Te vagy ma a Nap Hülyéje!

Bérhazudj még, még, még, még hagy röhögjünk..... :))))))))

6.Lenin 2017.02.19. 17:12:11

@1ghost:

Hol van? Kik?
Kellene legalább 3 millió szavazó B+. Hol vannak?

morph on deer 2017.02.19. 17:46:11

@legális:
"Úgy látod, az igaz demokraták valami jófejségből félrevezették Tarlóst, a közgyűlést, a budapestieket, sőt magát Orbán Viktort is."

Ja, hát hogyne!
Az említett urak pont arról nevezetesek, mintha bárki más véleményére bármikor is adnának?

Ugye nem azt akarod mondani, hogy ha nemmel szavazott volna a közgyűlés, akkor Orbán el sem indította volna ezt a marhaságot?
Remélem, legalább magadat nem hülyíted ilyen tréfákkal :)

morph on deer 2017.02.19. 17:50:17

@illaim:
"Egykori angoltanárom is mindig azt mondta, ne tégy jót mással a megkérdezése nélkül, hátha más az ízlése"

Végre legalább kiderült, hogy valamit mégiscsak tanult az angoltanárjától...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.19. 17:52:15

@6.Lenin: Megint álmocc vén munkásőr? Orbánéknak nem volt programja és a Vargán, Pintéren kívül egy gyakorlott minisztere nem volt. Matolcsyt ugyen nem tartod kormányzó képes miniszternek, ugye? Kivéve a Közpénz Jelleget Elvesztő Minisztérium élére.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.02.19. 17:54:42

@6.Lenin: Milyen az igazi liberális? Aki engedélyezi neked éles davajgitár tartását?

Boross Bence 2017.02.19. 17:57:00

@morph on deer: Miért szavazott volna a Fideszes többségű fővárosi közgyűlés nemmel egy Fidesz által támogatott kezdeményezésre? Értelmetlen feltevésedből semmi sem következik Orbán Viktorra nézve.

De tegyük fel - a példád kedvért -, hogy Orbán Szegeden új hidat akar építeni. Elmegy, letárgyalja Botkával a dolgot, aki beleegyezik. Egy év múlva jön egy szegedi helyi "civil" csoportocska, és helyi népszavazást kezdeményez azért, hogy ne épüljön meg az új híd. Erre Botka László azt mondja, hogy igazuk van, szerinte sem kell híd, és nekiáll a helyi MSZP is aláírást gyűjteni a híd ellen. Össze is jön vagy 10 000 aláírás, példátlan sikerről beszélnek az ellenzéki oldalon. Erre Orbán Viktor azt mondja, hogy oké, ha a szegediek nem támogatják egységesen az új hidat, akkor ne is legyen. Az ellenzék még nagyobb sikerről kezd el harsogni a médiájában.

Kérdés: vajon újraválasztanák-e szerinted ezek után Botkát 2019-ben?

Janossz 2017.02.19. 18:15:39

"A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) elnöke szerint politikai célok vezérelték a budapesti olimpia ellenzőit, akik aláírásgyűjtésükkel komoly veszélybe sodorták a 2024-es magyar fővárosi pályázatot – írta az MTI."
A Nemzetközi Olimpiai Bizottság elnöke nem kellene, hogy véleményt nyilvánítson ez ügyben. De ha szükségét érzi, tájékozódjon előtte, valami Schctt Palibácsitól független forrásból.
Az persze nem úgy kommunikálta feléjük a történetet, hogy "elkúrtuk"
Tényleg baj van a liberalizmussal: Ez a sportügynök bácsi FDP-s :-(

morph on deer 2017.02.19. 20:05:18

@Boross Bence:
"Értelmetlen feltevésedből semmi sem következik Orbán Viktorra nézve."

Akkor még egyszer:
Úgy ismered Tarlóst meg Orbánt, mint akikre pont annak a pár ellezéki képviselőnek a szavazata hatott annyira, hogy erre fel döntöttek az olimpia megrendezése mellett?

Csak mivel Orbán Viktor erre hivatkozott tegnap. Tarlós ugyancsak ilyen értelmű kijelentéseket tett, mióta ismeri az aláírások eredményét. Csak emlékeztetlek, hogy miképpen reagált a kisvasút kritizálására, a "csakazért is" mentalitás gyöngye!

Kiket próbáltok hülyének nézni, úgy mégis?
Naná, hogy igennel szavaztak, mert a főváros fejlesztésére szükség van, az pedig jóval kevésbé fontos drága miniszterelnökünknek, mint egy stadion egy szerbiai városkában, a szerb játékosoknak!

Tehát világos, hogy a fejlesztés reményében igent mondtak.
Azt viszont ne próbáljátok elhitetni a közvéleménnyel - sem te, sem pedig a főnököd, hogy a néhány fővárosi képviselő miatt akar Orbán olimpiát, ugye nem teszel ilyet?

A hidas hasonlatod helyből tévedés: a híd vagy kell, vagy nem kell, de mindenképpen alapvető igényt szolgál ki, és ha szerencsénk van, az élettartama némileg hosszabb három hétnél..!

Az olimpia pedig nem ilyen. Pont.

Az infrastrukturális beruházásokat pdig egy valamire való ország valamire való kormányfője nem attól teszi függővé, hogy kedvében járnak-e az "alattvalók" és egyetértenek-e azzal, hogy kedvenc hobbijára elcsesszünk ezer milliárdnyi forintot, hanem megtesz érte mindent, hogy a felzárkóztatásra kapott EU-s pénzek valóban arra lesznek elköltve, amire valók! Mondjuk ki-ha-én-nem várba költözés helyett...

Bár, ahogy utánagondolok, a kormányfő mégiscsak való valamire...

legális 2017.02.19. 20:35:01

@nu pagagyí: A te fajtádat, mint kifejezést sem értem.
Magyar vagyok, annak is tudom magam.
Sajnos nem irónia, amit te annak szántál.
Kb. nem volt olyan budapesti csődületecske (értsd párt a közgyűlésben), aki ellenezte volna az olimpiát.
Az, hogy mi lett volna ha nem támogatják, az jelenleg csak legenda, vagy mesememesemeskete.
Az a fajta kifarolás, amit látunk igazán demokratikuss ellenzéki oldalról az sájsze vagy bulsit, vagy hujnyá, vagy amit akarsz, de nem szimpatikus.

legális 2017.02.19. 20:35:51

@morph on deer: Kb. nem volt olyan budapesti csődületecske (értsd párt a közgyűlésben), aki ellenezte volna az olimpiát.
Az, hogy mi lett volna ha nem támogatják, az jelenleg csak legenda, vagy mesememesemeskete.
Az a fajta kifarolás, amit látunk igazán demokratikuss ellenzéki oldalról az sájsze vagy bulsit, vagy hujnyá, vagy amit akarsz, de nem szimpatikus.

morph on deer 2017.02.19. 22:07:46

@legális:
"... vagy amit akarsz, de nem szimpatikus."

Ez így igaz, és ez legalább igaz.
Az viszont nem, hogy Orbán az ellenzékre számítva döntötte el, hogy legyen olimpia! A saját híveinek számító népség véleménye sem érdekli, nehogy már elhiggyem, hogy majd pont az ellenzéké fogja...

Elcseszte az eröltetéssel, az előzetes pénzszórással, a hazug hatástanulmányokkal, stb. Az úszó EB költségeinek megtöbbszöröződése pedig végképp betett a szavahihetőségnek.

Másra kenni a sarat meg a szokásos modus operandi Orbánéknál, most Tarlós meg az ellenzék a hunyó.
Fogadok, hogy sajnálják, hogy a Gyurcsány személy szerint kimaradt, mert máris meg lenne oldva a probléma, hogy ki isvugye el a balhét...
Lám, milyen önző ez a Gyurcsány, hát nem?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.19. 22:11:19

A Párhuzamos döntötte be orbán olimpiáját. Tízezer forintot adott minden aláírónak. Én is kaptam. Kubatov fizetett trolljai most szívükhöz kapnak, mert ők napi egy ezresért hazudoznak. :))

Boross Bence 2017.02.20. 05:27:10

@morph on deer: Látom, nem világos: nem Orbánnak számít a politikai konszenzus - azaz a százszor leszerepelt balliberális ellenzék véleménye - az olimpia ügyében, hanem a NOB-nak. Ha nincs a pályázat mögött politikai egyetértés, akkor minimálisra csökkennek az esélyeink.

legális 2017.02.20. 06:52:29

@morph on deer: nem az ellenzekre szamitva kerult eldontesre az olimpiai jelentkezes, hanem az ellenzek tamogatasaval, erre az ellenzekre senki ne szamitson, mert ugy jar, mint a fovaros.
A nepszavaztatas viszont tok folosleges akkor, ha minden partocska egyetert, olimpiai jelentkezes ugyeben ez volt.
Remelem erted a kulonbseget. Meg azt is, hogy az igazi demokratak milyen stabilan allnak egy ugy mellett

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 08:00:02

@Boross Bence: "nem Orbánnak számít a politikai konszenzus"

Neki sose számított.

Boross Bence 2017.02.20. 09:54:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS SZDSZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Itt csak kiveteles esetekben van szukseg az ellenzek tamogatasara, mivel a miniszterelnoke a fo dontesi hatalom es a fo felelosseg. Ilyen kiveteles helyzet az olimpiai palyazat is.

morph on deer 2017.02.20. 09:55:46

@Boross Bence, @legális

Én pontosan tudom, hogy mi hogyan történt, éppen ezért hangzik hamisnak az orbáni sikítozás, meg a felelősség tologatása lehetőleg mindenki másra.

Azon meg én nem csodálkoznék annyira, hogy ollvasva a légbőlkapott számításokat az olimpia költségeivel és megtérülésével kapcsolatban, közben látva az úszóEB körüli megtöbbszörözött kiadásokat, kissé átértékelték az álmodozó kormány és az ábrándozó sportvezetés szavahihetőségét, aztán ez jött ki.

És, amint látjuk, nem tévedtek!
Orbán máris Tarlós nyakába akarja zúdítani a felelősséget, mintha ő lebegtetné már vagy tizenöt éve egy magyar olimpia megrendezésének délibábját, nem pedig Orbán Viktor.

Na ez a gerinctelen és gyáva hozzáállás definiciója. Már most mernék fogadni, hogy addig fognak mesterkedni, amíg kitalálnak valamit az esetleges népszavazás megakadályozására, ezek a bátor "fiatal demokraták"!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 09:59:17

@Boross Bence: "a miniszterelnoke a fo dontesi hatalom"

Hát ha leszarja az emberek véleményét, akkor néha így jár.

Boross Bence 2017.02.20. 11:24:11

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS SZDSZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az "emberek vélemenye" nem ismert, a momentumos krapek például azt hazudta legutóbb valamelyik tv-ben, hogy mind a 236 ezer budapesti aláíró az olimpia ellen van, miközben se azt nem tudjuk, hány aláírás érvényes, se azt, hogy ki miért írt alá.

Itt a fő probléma mégsem a Momentum fellépése, hanem az MSZP szószegése és kifarolása a nemzeti konszenzusból.

morph on deer 2017.02.20. 11:53:17

@Boross Bence:
"Itt a fő probléma mégsem a Momentum fellépése, hanem az MSZP szószegése és kifarolása a nemzeti konszenzusból."

Jól értem, hogy te most arról a cirka ötezer aláírásról beszélsz, amit az MSZP-sek - jórészt magánemberként - gyűjtöttek?
Mert ha nem, akkor kis segítségre lenne szükségem, hogy tudjam követni az eseményeket.

Remélem, nem azt akarod mondani, hogy az aljas MSZP - a kormányfő szándékával szemben - mégis megvilágosodott, és fontosnak tartja a lakosság véleményét arra nézve, hogy véleményt nyilváníthasson!

Azt már csak halkan, magunk között említem, hogy a hazugsággal elért támogatás visszavonását elég bátor dolog szószegésnek nevezni, de sebaj, nevezd ahogy akarod.

Orbán ezt elqrta, mert alulértékelte a budapestieket. Lám, Kubatov sem volt a helyzet magaslatán, mert hol voltak a nép kopasz fiai, amikor a hazának szüksége lett volna rájuk, hogy megmutassák megint az orbáni "demokrácia" erejét az NVH védelmében?

Boross Bence 2017.02.20. 16:45:56

@morph on deer: Kis segítség: az MSZP szószegése - későn jött "megvilàgosodása" - miatt a budapesti szoci szavazó úgy gondolhatta, nem gáz, ha aláír, sőt most ez a pártérdek. (És nem csak a párt standjánál írhatott alá ugyebár.)

morph on deer 2017.02.20. 20:29:44

@Boross Bence:
Már miért lenne/lett volna gáz, ha aláír?

Lehet, hogy te sem támogatod a nép demokratikus jogát, hogy véleményt nyilváníthasson akár olyan ügyben is, ami nem esik egybe a kormányfő elképzeléseivel?

De jure az aláírás a népszavazás megtartásáért történt, ugyanakkor mindenki tudja, hogy de facto a "nép" elutasítja az orbáni önkényes, egyszemélyi döntést egy ilyen horderejű kérdésben, és erről is véleményt nyilvánítottak.
Nem véletlen, hogy kormányoldalról össze-vissza beszéltek eleinte - ezt azért álmában sem gondolta volna népünk bölcs vezére, hogy az átlagemberben maradt még annyi tartás, hogy igenis véleményt akar nyilvánítani egy, a saját életét befolyásoló ügyben.

Pedig dolgoztak rajta eleget, hogy elvegyék bárki kedvét a próbálkozástól, de még mindig maradt pár szabadságszerető "labancz" - úgy látszik :)

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.02.23. 20:14:05

Pár év és szerintem valami gyogyóba fog kikötni ilyen üldözési mániával.
süti beállítások módosítása