B1 blogcsalád



Az utolsó KISZ-titkár útja a Magyar Idők főszerkesztői székéig

2017. január 09. - nickgrabowszki

Gajdics Ottó nem csak egyszerű tagja az állampárti politikai szervezetnek, a Kádár-jugendnek, hanem főiskolai titkára is.go.jpg

Ezt maga Gajdics, a rendszerváltás után 27-28 évvel is lelkesen, sőt, kizárólagosan kommunistázó főszerkesztő mondta el a Mandinernek:

Közösségi ember voltam. Ezt akkoriban leginkább a KISZ-ben lehetett... Nincs ezen mit szégyellni

Ő volt a Nyíregyházi Főiskola utolsó KISZ-titkára, ő zárta be végleg a KISZ-iroda ajtaját.

Fizetett forradalmárnak is hívtak egyszer. Pedig nem voltam az. Előttem tényleg fizetést kaptak az egyetemi KISZ-titkárok. Én már nem, ráadásul engem demokratikusan választottak. Az elődöm lemenekült a süllyedő hajóról, mi meg arról tanakodtunk, hogyan csináljuk tovább az újságot, hogyan lesznek bulik... Valakinek el kellett vállalnia a vezetést. Én lettem, engem választottak.

Valakinek el kellett vállalnia. Ő meg - mondhatni - áldozatot hozott. De csak azért, hogy csinálhassák az újságot, meg legyenek továbbra is bulik.

Még Gyurcsánnyal is találkozott anno, de annyira jelentéktelen volt, hogy a későbbi DK-vezért már nem is emlékszik rá.

Sértődöttségében az MSZP-be már nem léptett be.

Az utódpártot nem szerettem, de egyébként nagyon tudatlan voltam. A rendszerváltozás is váratlanul ért. Nagy Imre újratemetését gyomorgörccsel néztük. Hogy úristen, ebből mi lesz. (...) Úgy éreztem: nem lehetek politikus, ha egyszer ennyire hülye vagyok, ennyire nem vette észre, mi zajlik körülöttem. 

Az ilyen, Gajdics-féle elborult kommunistázására csak az képes. aki maga is lelkes hívő volt. Ráadásul olyan, akinek nem tűnt fel, hogy rajta kívül nincsenek már kommunisták. 25 évesen!

Meg aztán nem akart megint úgy járni, hogy ő veszi észre utoljára, ha változik a politikai helyzet.

Bár pártba nem lépett be, pártkatona azért maradt.

  • 2004-ben őt küldte Liszkay, hogy csináljon igazi párttávét és harci médiát a Borókai-Kóczián-féle Hírt TV-ből.
  • Majd két éve ugyanez lett a feladata a Magyar Időknél és a Karc FM-nél, amikor dezertáltak a Simicska-birodalomból.

A politikai tudatlanság is megmaradt, a vakhit, valamint a bolsevik tempó is. Csak most már nem az imperialisták, hanem a kommunisták, azok felelősek mindenért. (Bár, ahogy haladunk, lassan visszatérnek az imperialisták is. Gajdicsnak nem lesz éles a váltás.)

Annyiban persze most is konzekvens akkori önmagával, hogy most is csak azért teszi és mondja, amit, hogy lehessen tovább csinálni az újságot, meg hogy legyenek továbbra is bulik.

És persze azért, hogy tartozhasson valahová, hiszen igazi közösségi ember ő. Akit elárultak. A rendszerváltás igazi árvája. A Fidesz saját, kifordult exkommunistája.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr1912111559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 13:42:02

Atya Isten, iskolai KISZ-titkár volt??? De hiszen ez azt jelenti, nagyobb afelelőssége a Kádár-rendszer bűneiért, mint Hornnak, Némethnek, Kovácsnak együttvéve!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 14:28:28

@maxval bircaman elemző: Egy főiskola KISZ titkárának? Az nem lehetett akárki. Az egyetemen nemtom ki volt a KISZ titkár, vagy volt-e egyáltalán. Ha volt, akkor az egy jó pont neki, hogy nem is ismertem, de biztos így is általános utálatnak örvendett.

De megelőlegeztem ennek a fasznak, hogy sok kárt nem tett. A kommentemet nem olvastad? Vagy megint automatán vagy?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 14:50:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Bárki nem lehetett úgy a 80-as évek közepéig. (Középiskolában már a 70-es évek végén is lehetett bárki.)

1987-1989 között már bárki lehetett.

Egy KISZ-titkár korábban se tudott kárt tenni, akkor se, amikor ez még jelentett valamit. Azaz tudott: de nem a rendszernek, hanem egyéneknek, pl. valakinek rossz jellemzést adott.

imres 2017.01.09. 16:05:13

Remélem Gyurcsányról sem feledkezel meg, te szutyok! A Feri még ráadásul besúgó is volt, te szutyok. A Feri utolsó KISZ funkciójáról a hatásköri lista értelmében 1988 decemberében az MSZMP Politikai Bizottsága döntött. Az nem bassza a csőrödet, te szutyok?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 16:10:11

@imres: "nem bassza a csőrödet"

Nem tudja baszni a csőrét, mert orbán nem tette meg a fasz gyurcsányt főszerkesztőnek. Mondhatni, magánzó. Ha ütni akarod, azt firtasd, hogyan gazdagodott meg a kilencvenes években. És azon csodálkozz, hogy a kormányzása alatt nem gazdagodott százmilliárdokkal, mint orbán.

werecke 2017.01.09. 16:19:26

Uramatyám !!!! Én meg sportfelelős voltam a KISZ-ben !!! Akkor én komcsi leszek életem végéig ?

NemodaBuda 2017.01.09. 16:21:33

Nem gondoljátok ugye, hogy a megvilágosodás csak a hithű keresztényeknek áll ? Meg a fidesz tagoknak, majd 2018-ban ? Már miért ne lehetne egy volt kisztitkár olyan okos, hogy rájöjjön, nem ott van a helye, hanem a másik oldalon ! 180 fokban a másik oldalon ! Már miért ne ? Pandúrból rabló., vagy fordítva, nem tökmindegy ? Ezen a szinten !

werecke 2017.01.09. 16:21:49

@maxval bircaman elemző: Sőt Biszku sehol nincs egy KISZ titkárhoz képest !

C. Lee Boss 2017.01.09. 16:27:47

A Fidesz saját, kifordult exkommunistája... új pártján belül sok hasonlót találni - minden szinten! Csak ne sz@rnának a saját tányérjukba, mert az/t/eszik!!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 16:41:14

@maxval bircaman elemző: "Nem mindegy mikor lopott?"

Inkább, hogy mennyit. Nagyságrend.

A kilencvenes években adtak a gyurcsánynak a szoci haverjai. Most az orbán elvesz, százszor annyit, oszt jónapot.

2017.01.09. 16:49:43

a kulák nagyszülőt még internálták a komcsik, ő meg KISZ titkár :-)
szépen rászart a nagypapi sírjára !
amúgy nem lenne baj a kisztitkársággal, ha nem komcsizna habzó szájjal

zsebatya 2017.01.09. 17:12:27

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Pontosítsunk, utánanéztem. 1985 után az úgynevezett intézményi KISZ-titkárokat valóban választották, ám a jelöltek személyéhez kellett az illetékes pártbizottság nihil obstatja is. Magam ebben az időben voltam egyetemista. Párt-, vagy KISZ-ügyekben nem vagyok érintett, de arra világosan emlékszem, hogy az évtized második felében erősödő ellenzéki-szerű (ad absurdum: kommunistaellenes) megmozdulások, klubrendezvények, gyűlések, titkos ünnepségek, stb. visszaszorítására, ellensúlyozására kifejezetten ösztönözte a felsőoktatási KISZ-szervezetek vezetőit a pártközpont. Kizárható, hogy ilyen szerepe Gajdicsnak nem volt. '89 végéig biztosan. És pont egy erősen balos térségben.

ebella 2017.01.09. 17:54:39

Az egész csapat bolsi szülőktől származó kiszfiúk csapata. Csoda, hogy a legkevésbé sem polgári és nemzeti az alapállásuk? A saját egyik ideológusuk mondta, hogy ez csak manír, a butább parasztok megtévesztésére és szabad rablás lehetőségének kiharcolására.

Hajrá magyarok! Hajrá Jobbik!

ebella 2017.01.09. 17:56:37

@maxval bircaman elemző: A polgár nem lop, a nacionalista nem lop a nemzete tagjaitól. Orbán?

vNHM 2017.01.09. 17:58:54

Lazitsatok gyerekek, mert igy lassan mindenki eszreveszi, hogy nektek tok mindegy kivel, mi tortenik, ti MINDENT fikaztok es ezert hiteltelenne valtok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 18:12:46

@vNHM: A fideSS fasszopói orbán minden újabb patkányságát ujjongva üdvözlik.

bacskay33 2017.01.09. 21:14:12

Jó lenne, ha megtanulnátok magyarul írni. Annyi helyesírási hiba van a cikkben, hogy megbuknátok egy magyar helyesírási vizsgán.

Jakab.gipsz 2017.01.09. 21:32:33

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Légyszi, egyetlen egy értelmes mondatot próbálj leírni, a pocskondiázás és a gyűlölködés özön helyett.
Valami kis aprócska gondolat, hát ha sikerül, fuss neki még egyszer.

morph on deer 2017.01.09. 21:41:45

@bacskay33:
"megbuknátok egy magyar helyesírási vizsgán."

A lényeg az, hogy a Biblia kívülről is menjen! Vagy mi van, te nem hallgatsz Hoffman Rózsát? Ejnye..!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 21:45:20

@Jakab.gipsz: Te egy kurva nagy fasz vagy.

Remélem kielégülsz vele. Nem túl épületes mondat, de legalább igaz. :))

morph on deer 2017.01.09. 21:48:01

@imres:
"Remélem Gyurcsányról sem feledkezel meg, te szutyok!"

Köszönjük a tippet, te szutyok!
Emlékezni is fogunk rá, kizárólag a kedvedért, te szutyok!
Sőt, még fel is fogjuk terjeszteni jutalomra Orbán elvtárshoz, te szutyok!
Remélem, boldog is vagy emiatt, te szutyok!
Ugye most örülsz, te szutyok?

karpackie 2017.01.09. 21:52:42

@maxval bircaman elemző: Te is az voltál, ne tagadd le te kis hamis!

pamut 2017.01.09. 21:54:29

@Jakab.gipsz: mondod ezt te a kettős mércéddel :D

pamut 2017.01.09. 21:55:19

nem csoda hogy ma fideszes, az van legközelebb a régi komcsik pártjához.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 21:57:58

@Balt: Valóban nem gazdagodott százmilliárdokkal, mint orbán, de ez akkor is egy érdekes adalék. Köszi!

Érdekes, hogy a lippsi pártsajtó kiteregeti a lippsik szennyesét. Vagy csak a szélsőjobb fideszes, közpénzből fenntartott sajtónál divat a cenzúra?

morph on deer 2017.01.09. 22:02:22

@werecke:
"Én meg sportfelelős voltam a KISZ-ben !!!"

És még nem vagy egy "Nemzethy" futballcsapat vezetője?
Stadionod sincs?
Uramatyám, hát mi megy itt, elvtársak?
Azonnali intézkedést kérünk!

Jelzem, ha mondjuk nótafa lettél volna, akkor nagyobb az esély! Itt van például ez a jövendő üresedés az Operaházban... Vagy majd a felcsúti Opraház vezetése..! Csupa igéretes lehetőség..!
A sport egy kissé zsúfolt, de dolgozunk rajta elvtárs, "kitartás", mert megoldjuk mint eddig mindig!

morph on deer 2017.01.09. 22:15:12

@Balt:
Hát most jó dolog a rezsicsökkentés, vagy nem jó dolog a rezsicsökkentés?

Te itt most teljesen összezavarod Németh Szilárd elvtársunkat, aki szilárdan hisz a rezsicsökkentés KISZ-titkárokon átívelő kontínuumában...
Ez a hír most alapjaiban rengeti meg az Orbán rendszer igazságosságába vetett hitünket!
Az enyémet például legalább 9,8-es fokozatú erősséggel...
Szűzmáriám, hát kinek hihet így az ember?

pamut 2017.01.09. 22:16:44

loooolololol,

ezt olvassátok, a fideszesek büszkeségei, erkölcsi és szellemi lángoszlopai leültek hörögni :DDD

"A frissen "Mészáros Lőrinc" birtokába került Echo Tv-n jelentkezett sok évnyi kihagyás után a Sajtóklub című műsor, olyan Fidesz- és közpénzközeli szerzőkkel, mint Bayer Zsolt, Lovas István, Bencsik András és Huth Gergő.

Ebből a műsorból is látszott, hova összpontosul most a figyelem a Fideszben, a műsoridő nagy részét teljesen kitöltötte Vona Gábor gyalázása. Ezzel együtt pár apróbb témára még jutott idő, így beszélgetett a négy szerző a meghekkelt Orbán-interjúról is. Amiről elmondták, hogy szó nincs meghekkelésről, súlyos bűncselekmény történt, sőt Bencsik András Békemenet-alapító, Demokrata-főszerkesztő odáig ment, hogy
ez terrorizmus volt."

:DDD
a vén Bencsik, a magyargyűlölő aljas komcsi, istenem hogy élvezi hogy ismét egy komcsi seggét nyalhatja :)

érdekes lenne megkérdezni, hogy ha egy szaros vidéki lapba beírt 3 mondat terrorizmus, akkor a kopsz Orbán-gárdával meghekkelni egy népszavazást, az vajon mi? :)

ja, az orbánérdekű magyarellenesség volt, szóval az oké :))

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.01.09. 23:07:33

Te nézd már, ez a fideszes csőcselék hogy imádja már a komcsikat! Még netharcra is beindulnak értük!

Mindjárt az ÁÓ-sokért is harcba fognak szállni, hiszen balyjer zsóti is ÁVÓ-s familiából származik, a nagyfater remekül verte és kínozta a magyar embereket.

Na meg mióta tudjuk hogy Soros pénzeli a fék fideszmaffiát, mindjárt elkezdi a fideszes csőcselék Sorost is megvédeni!

Én mondom, ezeket a fideszes hibbantakat majd valami állattani múzeumban fogják kiállítani, mert az embertani evolúciós tanszékről ki lesznek tiltva.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2017.01.09. 23:12:46

@imres:

orbán gazdidat meg az MSZMP-s belügyminsizter Horvát István védte attól, hogy nehogy már baja essen az ő látszat ellenzéklieskedésének. Tudod öreg fidesz komcsi, orbánt jelölte ki az MSZMP arra, hogy kamu ellenzéki párt legyen aki majd a megakadályozza a párt elszámoltatását meg a 3/3-asok listájának a nyilvánosságra hozását.

Ma már minden büdös klomcsi a fideszmaffiában van, de csak addig tart majd a menedékük amíg Lopbánt ki nem vágja a nép a hatalomból. Utána majd menekülhet az egész komcsi fideszcsorda Putyinhoz.

Larry Silverstein 2017.01.09. 23:15:05

Ez egy becsületes, múltját el nem tagadó úriember.

A valódi ballibsik lapítanak. félrebeszélnek, soha nem vallanák be hogy ők ma is gyurcsányista komcsik.

morph on deer 2017.01.09. 23:31:00

@Larry Silverstein:
Nahát, miket nem mondasz az elvtársaidról!
Kissé azért tapintatosabb is lehetnél, nem gondolod..?

miketbeszéltek 2017.01.09. 23:37:42

@maxval bircaman elemző: Tanulság: -Oroszországban nyoma sincs a kommunizmusnak. A kemény diktatúra alatti volt vezető pártfunkcik, KGB-sek kivétel nélkül igaz keresztény emberek.
-Magyarországon Jobboldalon szintén sincs nyoma a kommunizmusnak. Párttitkárok, besúgók, kommunista újságok újságírói, akik a kommunista múltjukat habzó szájú antikommunista retorikával igyekeznek feledtetni-némelyek előtt úgy látszik, sikeresen.
-Sőt talán még Észak-Koreában sincs kommunizmus, csak az amerikai imperializmus igyekszik úgy beállítani.
-Akkor maradt még a világon kommunizmus? Bizony, a világon egyes-egyedül csak az MSzP-ben vannak kommunisták. Ott bizony, minden valaha kék nyakkendőt viselő exkisdobos: kérlelhetetlenül, ellentmondást nem tűrően: kommunista hazaáruló. Legalábbis Móricka ezt gondolja....

dunántúli gyerek 2017.01.10. 00:16:27

A ballibsik bármiről képesek hazudozni. Még a klímaváltozát is a ballibsik találták ki, hogy létrehozhassák a zöldmozgalmakat, így még több anarcho-komunista antikapitalista ballib párt jött létre.

Ma azonban a ballibsik eme klímaterve is bedőlni látszik, akár a globális kommunizmus.

pamut 2017.01.10. 00:39:34

@dunántúli gyerek:
vadbarom :DDD hová bírsz még süllyedni, de most tényleg? :D

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.10. 00:54:17

Mi ebben a meglepő? A felcsúti KISZ titkár, aki apuci tanácsi hátszelével emelkedett, kollégákat akar látni a szócsövénél. KISZ, MSZMP, ÁVH tagok nagy előnyben a kormánynál.

dunántúli gyerek 2017.01.10. 01:22:56

@pamut: Miről beszélsz? Globális felmegedés, mi? Hahahaha

20 éve még minden az UV fény ózonpajzspusztító hatásával volt tele, éjjel nappal. Mielőtt a ballibsik kitalálták a globális felmelegedést (vagyis azt hogy ennek bármi köze van az emberi tevékenységhez). Ki emléxik az ózonlyukra? A ballibsik akkor éppen azzal riogatták halálra a népet.....

de már a kutyát nem érdekli, kitaláltak helyette másik mesét.

kb. annyi bizonyíték van a globális felmelegesésre mint az ózonlyukra vagy a holokausztra

Boross Bence 2017.01.10. 02:25:19

Húzós dolog egy MSZP-s blogon Kádár-Jugendnek nevezni a KISZ-t, vagyis Kádárt Hitlerhez hasonlítani.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 02:46:17

@dunántúli gyerek: "annyi bizonyíték van a globális felmelegesésre mint az ózonlyukra vagy a holokausztra"

Pontosan így van. Mindhárom dolog megtörtént/törénik.

Nyilván nem lehet cáfolni, hogy évről-évre százéves melegrekordok dőlnek meg.

Valószínű, hogy a globális felmelegedés az ember tevékenységének az eredménye. A tudósok egyre nagyobb esélyt adnak erre, már 95%-ra tartják.

Gyorgy Nagy 2017.01.10. 02:46:29

Rohadjon meg a köpenyeg forgató .

chrisred 2017.01.10. 04:00:40

@dunántúli gyerek: Nagyon feldobott ez a két napig tartó hideghullám?

nu pagagyí 2017.01.10. 04:26:08

Fidesz-Magyar Polgári Kommunista Párt.

chrisred 2017.01.10. 04:35:38

@nu pagagyí: Mitől polgári? Inkább polgárgyűlölő.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 04:46:31

@chrisred: "polgárgyűlölő"

Magyargyűlölő, hazaáruló.

1. Hagyják meghalni kórházi fertőzésekben az embereket, pedig fertőtlenítőszer, gumikesztyű használatával, és ha elég nővérke van az ellátásra, nagyban csökkenthető lenne a betegségtől független elhalálozás. Autópályák helyett halálutakat építenek. Stb, stb.

2. A gazdaság, társadalom, oktatás, stb. lerohasztásával egy hadseregnyi román titkosügynök rombolásával egyező kárt tesznek.

3. Paks2 feltehetően négyszeres 28 millárd eurós kiadásával évszázadokra eladósítják az oroszoknak M.o.-ot, kiteljesítik az oroszoktól való függést. Atomszennyezéssel veszélyeztetik ezt a kis országot.

Stb, stb...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:23:10

@miketbeszéltek:

A kommunizmus egy politikai eszme, a saját jellemzővel. Persze lehet a "kommunista" szót másra is használni, de semmi értelme ennek. Pl. "ez a hamburger komcsi ízű".

Ballib szokás a szavakat rendeltetésük ellenében használni.

Aki KISZ-tag, párttag volt Mo-on Kádár alatt azok 95 %-a nem volt kommunista.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:26:10

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Orbán vagyona most is pici Gyurcsányéhoz képest.

Hozzáteszem és ezt szeretném aláhúzni: Gyurcsányt NEM ítélem el ezért. Kapitalizmus van, e rendszer alapja a lopás, Gyurcsány csak ügyes volt jó helyen és jó időben lenni a nagy lopáshoz.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:28:05

@morph on deer:

Szerintem meg igen. MIndenki a kisemberek zsebéből lop, tök mindegy, mikor teszi ezt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 05:41:04

@maxval bircaman elemző: Úgy tudom, gyurcsány vagyona 4 milliárdról 2 milliárdra csökkent az utóbbi években.

orbán vagyona százmilliárdokkal nőtt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:43:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

"orbán vagyona százmilliárdokkal nőtt"

Igen, megvette a Hold túlsó oldalát is, strómanokon keresztül.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:44:58

@miketbeszéltek:

"a világon egyes-egyedül csak az MSzP-ben vannak kommunisták"

Ott is alig-alig vannak. A nagy többség liberális.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 05:47:03

@maxval bircaman elemző: A tavalyi utolsó HVG-ben volt, hogy most váltják át a pénzt ingatlanokra, földekre. A Hold egyik oldala se szerpelt a felsorolásban. Csak a magyarországi vagyonszerzésük egy töredékét tudják kideríteni.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:48:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

A tudosók a XV. században 99 %-os konszenzussal állították: a Nap a Föld körül forog.

A mostani fantáziamelegedés valami hasonló ügy. Ma már hatalmas pénzek állnak a melegedésteória mögött, így nehéz ellentmondani neki.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 05:48:31

@maxval bircaman elemző: Legutóbbi információim szerint az MSZP azt hirdeti magáról, hogy baloldali. Nem lehet egyszerre liberális is, a kettő kizárja egymást.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:49:28

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Ne higgy bulvárhíreknek.

Kétségtelen, hogy Orbán lopott, máshonnan nem lenne ez a vagyona. De a mérték messze nem az, mint amit a HVG- típusú bulvármédiákban látsz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 05:55:41

@maxval bircaman elemző: Látod, mennyit fejlődött azóta a tudomány? Az ősrobbanás kvantumelméletének nincs kihívója.

A jelenlegi legnagyobb problémák:

1. a kvantumelmélet összeegyeztetése a relativitás elmélettel

2. a sötét anyag

3. sötét energia

4. hol van az antianyag, ami az ősrobbanásban a valódi anyaggal egyenlő mértékben kellett keletkezzen?

Egyébként a kérdésedre: A XV. század babonás hagyományait nem lehet tudománynak nevezni. Ennek nem mond ellen, hogy már a régi görögök is valós tudományos eredményekre tudtak jutni, ha tudományos módszertant alkalmaztak.

nu pagagyí 2017.01.10. 05:56:28

@maxval bircaman elemző: A polgár az, aki becsületes versenyben szerez akkora vagyont, hogy függetleníteni tudja magát az alattvalói léttől. Aki másképp gazdagodott meg, azt inkább bűnözőnek nevezném.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:58:01

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Az tény, hogy jelenleg az MSZP az egyetlen a ballib táborban, melynek kezdett nyűgös lenni a liberális kényszerzubbony, s a pártelit egy része szeretne balra nyitni, erről magam is írtam és üdvözöltem a folyamatot. DE még messze nincsenek ennek ténybeli jelei, azaz még nagyon csak szándék szinten van.

Azt hiszem, a 2018-as hatalmas ballib bukás után el fognak indulni az MSZP-ben egészséges, baloldali folyamatok, s a párt kilép majd a liberális konszenzusból.

De ma mág ők egy szimpla álbaloldali liberó párt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 05:59:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

A tudomány mindig fejlődik. A XV. század tudománya ugyanúgy nem volt babona, ahogy a mai se az.

nu pagagyí 2017.01.10. 06:01:56

@maxval bircaman elemző: Orbán vagyonának mértéke ismeretlen. Vagyona nagy része rokonok és strómanok nevén van. Inkább azon gondolkodnék a helyedben, hogy miért tűnt el a közvélemény elől mostanában, amikor más években előszeretettel tolakodott a médiába karácsony és új év környékén. Adnék egy tippet: hirtelen elhalálozott az Al-Kaidás szomszédja. Egy gondolat-kísérletet megér.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:02:03

@maxval bircaman elemző: Mondok egy példát: a flogiszton fura elmélete szilárdan tartotta magát, mígnem az anyagmemgmaradás törvényével nem ütköztették. Ekkor viszont már jó következtetésre jutottak, és felfedezték az oxigént. Félig tudomány, félig találgatás, de pontos méréseket és tudományos módszereket használva mégis előbbre vitte a megismerést.

Az anyagmegmaradás törvényét feltételezték, szerencsés módon az ő világukban érvényesnek is lehetett tekinteni. (Valójában az anyag és energia együtt marad meg.)

--

Az informáciüó megmaradását feltételezzük, de nem tudjuk, hogy a fekete lyuk elpárolgásával hova lesz az információ.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:03:23

@nu pagagyí: Akinek nincs ujjlenyomata az nem halhat meg. Csak idővel egyre valószerűtlenebb lesz a létezése. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:05:02

@maxval bircaman elemző: Tudsz arra példát mondani, hogy az MSZMP liberális eszméket hirdetne?

nu pagagyí 2017.01.10. 06:06:50

@maxval bircaman elemző: Látom, Te soha nem nem végeztél tisztességes munkát. Nem csodálom, hogy nem tudsz különbséget tenni az ügyeskedés és az értékteremtés közt.

conchita wurst 2017.01.10. 06:09:46

@nu pagagyí: 'Orbán vagyonának mértéke ismeretlen. Vagyona nagy része rokonok és strómanok nevén van.'

Ez az amit bárki mondhat bárkiről. Mégse szerzett a baloldal ezáltal 1 szavazót se 2010 óta.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:10:15

@maxval bircaman elemző: Vagy a Mengyelejev táblázat. Oktatási segédeszköznek indult, mondhatjuk babonának is, de egyre pontosabban illeszkedett a valóságra. Annyira, hogy ismeretlen elemek tömegszámát és tulajdonságait meg lehetett belőle határozni. Aztán az atomszerkezet megismerésével értelmet nyert, elvesztette újszerűségét, és most megint oktatási segédanyag egy magasab szinten.

nu pagagyí 2017.01.10. 06:10:35

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Ez is egy gondolat. Én inkább arra tippelnék, hogy tényleg meghalt, de mivel ő kezelhette az Orbán család külföldi pénzeinek egy részét, mostanában sok lehet a tennivaló.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:13:53

@conchita wurst: "Ez az amit bárki mondhat bárkiről."

Viszont arról, aki sokszázmilliárdokat tart strómanok nevén, sokkal könnyebb. :))

Utálom a pufajkást hozni pozitív* példának, de te tudsz a pufajkás vagy a családja meggazdagodásáról ilyeneket nmondani? Nagyon érdekelne.

* Mármint az orbán tolvajlásaihoz viszonyítva poziitív példa.

conchita wurst 2017.01.10. 06:15:52

@nu pagagyí: Orbán vagyontalan ember, megmondta, soha nem érdekelte a pénz.

Az átlaghoz képest persze vagyonos, de nincs benne a felső 10ezerben. Pont ez a küldetéstudat, ez az önzetlen szolgálat az, ami kiemeli őt minden eddigi miniszterelnök közül.

conchita wurst 2017.01.10. 06:16:56

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Tudom hogy ez mind benne van a zöld dossziéban, és a szocik csak taktikai okokból titkolják, hol van Orbán vagyona.

nu pagagyí 2017.01.10. 06:17:10

@conchita wurst: Izgalmasabb lenne, ha a nyilvánvaló tényeknek egy független ügyészség utánanézhetne. De ne a szemednek higgy, bízzál vezéred mágikus kisugárzásában. Nem szeretném megzavarni egyszerű világodat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:19:59

@nu pagagyí: Milyen szar érzés lehet, hogy sokszázmilliárdos vagyonod van, de nem hivalkodhatsz vele. Ezért viszi majd el túl korán orbánt a szí... az ördög. (Mármint az ország szempontjából már most is késő lenne.)

arogán is mit összevergődik, hogy helikopterezhessen, milliós táskákat, karórát villanthasson. Nagy teher egy suttyónak a hirtelen túlgazdagodás.

nu pagagyí 2017.01.10. 06:20:41

@conchita wurst: Aki mindent elvehet, annak nem is kell kézzelfogható vagyon. Ez persze nem mondható el a rokonságáról, apjáról, vejéről, testvéreiről és persze csodálatos vállalkozói karriert befutó, félhülye egykori iskolatársairól.

conchita wurst 2017.01.10. 06:20:48

@nu pagagyí: Gyülölködő!

A független ügyészség hiába kutakodott évtizedeken keresztül, meg a független média, Orbánnal egy jancsiszög ellopását sem tudták kapcsolatba hozni 1990 óta.

Ez biztosítja, hogy ő tud az erkölcsi mércéje lenni az országnak.

conchita wurst 2017.01.10. 06:22:15

@nu pagagyí: Antiszemita!

Szóval kézzel fogható vagyon már nem is kell, Orbán büne hogy virtuálisan milliárdos?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:24:01

@conchita wurst: "Orbán vagyontalan ember, megmondta"

Na, itt a bizonyíték Az Ember Aki Sose Hazudik Csak Ha mozog A Szája tolvajlásaira. :))

nu pagagyí 2017.01.10. 06:25:49

@conchita wurst: Valóságosan milliárdos, virtuálisan pedig a nép egyszerű gyermeke, a kolbásztöltés mestere.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 06:26:06

@nu pagagyí:

Mit értesz tisztességes munka alatt? Bérmunkásnak lenni annak számít? Ha igen, manapság is tisztességes munkát végzek.

conchita wurst 2017.01.10. 06:26:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Kirekesztő!

Orbán rendkívül csípi külföldi és hazai ellenségeinek szemét, mert annak ellenére, hogy az európai csúcspolitikusok közül már a legrégebben van a világ tetején, még mindig nem sikerült semmiféle olyan tényt találni ellene, hogy akár egy trafik-koncessziót is szerzett volna magának!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 06:28:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Ideálisnak tekinti a kapitalizmust, a piacgazdaságot. Vallja a tőke elsőbbségét. Mélyen hisz az euroatlantista eszmékben.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:28:40

@conchita wurst: "Orbán büne hogy virtuálisan milliárdos?"

Az EU bűne, hogy annyi pénzt ellenőrizerlenül beleöntött az országba, hogy orbán orbitális tolvajlásait valahogy kibírja öszeomlás nélkül. Valahogy elzötyög a gazdaság EU sereghajtóként, és így nem borul a bili.

A kádárrendszerben a Fekete bűne volt, hogy kölcsönökkel fenntartotta valamennyire a gazdaság működését. Nélküle évekkel hamarabb öszzeomlott volna a "szocializmus".

conchita wurst 2017.01.10. 06:29:44

@nu pagagyí: Demagóg!

Hol van a pénz?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:31:23

@maxval bircaman elemző: "Ideálisnak tekinti a kapitalizmust"

Marhára utálom az MSZMP-t, de ezt nem hiszem el róluk. Még neked se.

conchita wurst 2017.01.10. 06:32:30

''Ha van hited, akkor tudnod kell, hogy a vallási sokszínűség is hozzátartozik a nagyszerű amerikai hagyományokhoz. Lehetsz akár muszlim, keresztény, zsidó, hindu, szikh, mert ezek a vallások az igazságosságról, a könyörületről és az őszinteségről tanítják a fiatalokat.''

Ezzel köszönt el Michelle Obama. Köszönjük, Emese!

daito 2017.01.10. 06:36:32

@conchita wurst: "Az átlaghoz képest persze vagyonos, de nincs benne a felső 10ezerben."
Figyi, a felső 10ezerbe már párszáz millióval is be lehet kerülni. Oda már a budai házikóval, meg apu bányáival simán bejutna. Nem kellene az asszony földjei, a nagylány éttermei, szállodái, a vej kisded bizniszei.

"Pont ez a küldetéstudat, ez az önzetlen szolgálat az, ami kiemeli őt minden eddigi miniszterelnök közül."
Az első felével egyetértek. Tény és való, hogy ilyen miniszterelnökünk nem volt még.

nu pagagyí 2017.01.10. 06:37:22

@maxval bircaman elemző: Tisztességes például, ha olyan céged van, amelyik a szabad piacon működik és a vevői is piaci cégek, vagy magánemberek. Ha abból meggazdagodsz tisztességesnek nevezhető. Az is tisztességes, ha rokoni és haveri kapcsolatok nélkül elnyersz egy jól fizető szakmai vezetői posztot és jól csinálod. Rengeteg tisztességes érvényesülési lehetőség van (amíg hagyják), de polgár csak az lesz, aki élni is tud a lehetőségekkel. Persze nagy a csábítás a kevésbé becsületes módon való gazdagodásra, de aki enged az ösztöneinek, abból már soha nem lesz szuverén ember, polgár meg pláne nem, akárminek is nevezi magát.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:37:22

@conchita wurst: "akár egy trafik-koncessziót is szerzett volna magának"

Ismered a "stróman" jelentését?

Egyébként kicsi pénzek lopása jól van dokumentálva. Ingatlanokat vett haveroktól nyomott áron, és adott el haveroknak túlárazva, így jutott tőlük papíron legálisnak látszó bevételhez.

conchita wurst 2017.01.10. 06:39:08

@daito: Gyülölködő!

A rokonaid vagyona nem a te vagyonod. Magyarországon szigorú EU konform összeférhetetlenségi tövények vannak.

nu pagagyí 2017.01.10. 06:39:56

@conchita wurst: Hát Nárcisz kutya segge alatt, meg a svájci magániskola folyószámláján.

conchita wurst 2017.01.10. 06:40:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Antiszemita!

Akkor ha megvan a varázsszó hogy Stróman akkor ezzel a bolsik bizonyították Orbán bünét?

Sorolhatod a példákat a lopásáról, de forrásokkal együtt!

nu pagagyí 2017.01.10. 06:41:03

@conchita wurst: Higgyünk a vak nagymama vállalkozói zsenijében?

conchita wurst 2017.01.10. 06:41:43

@nu pagagyí: Kirekesztő! S ki hisz el bármit a szocialisták bemondására ma Magyarországon?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:41:59

@conchita wurst: "Magyarországon szigorú EU konform összeférhetetlenségi tövények vannak."

:)) Korán van még, de megadom erre a nap kommentje díjat.

Tudsz még ilyneket?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:46:27

@conchita wurst: "Antiszemita!"

Tikkelsz? Átmulattad az éjszakát?

"Stróman akkor ezzel a bolsik bizonyították Orbán bünét?"

A bolsikról nem tudok nyilatkozni. A jóérésű embereket felháborítja, hogy nyíltan a strómanjai kezére adja az ország javait. Ha nem nyíltan, az is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:47:30

@conchita wurst: "ki hisz el bármit"

Amit nem a habonymédia fröcsög, az nem igaz.

conchita wurst 2017.01.10. 06:48:05

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Rasszista, hugarofób!

Orbán az ország legkedveltebb politikusa, családapája, példaképe.

nu pagagyí 2017.01.10. 06:48:12

@conchita wurst: Látom, nem érted az iróniát. Igazi jobboldali neoprimitív-mentalitás. Nézd, én tudom, hogy te érdemben nem lopsz, különben nem szánalmaskodnál itt éhbérért. Hülyéknek csak a hit marad. Apropó! Meghozta már a postás az étkezési utalványodat?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 06:49:26

Rohadjon bele az anyába meg minden fideSS fasszopó, aki az orbán tolvajlásait, hazugságait, gyilkosságait, hazaárulását védik!

conchita wurst 2017.01.10. 06:51:33

@nu pagagyí: Te jöttél a nagymamáddal! Xenofób!

nu pagagyí 2017.01.10. 06:57:25

@conchita wurst: Teszek még egy próbát az értelmi színvonalad feltérképezésére: nem az én nagymamámról volt szó, hanem egy általános nagymamáról. Mondjuk arról a rokonról, aki családi kölcsönnel segíti ki élhetetlennek tűnő vezető politikus fiacskáját, hogy a vagyonbevallásában megjelenő vagyontárgy fedezete rendben legyen.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 07:02:30

@conchita wurst: Ez egyáltalán nem volt vicces. Inkább szomorú.

Sztálinnak, Hitlernek, gyurcsánynak is van nagyszámú kritikátlan imádója.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.01.10. 07:24:09

Épp mint Gyurcsány a balib összefogás aktív alakja, aki nemcsakhogy Kisz titkár volt, hanem az MSZMP KB is leszólt a vizsgáira, mert jelentgetett a Dialógus csoportról jó spicli módjára.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 08:01:52

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Viccelsz? Már 1990 végén ez lett a vonaluk, aztán pedig rájuk szállt az SZDSZ (lásd: Charta) és alaposan kiirtott onnan minden "eretnek" balos eszmét.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 08:03:56

@maxval bircaman elemző: Én úgy tudtam, koalíciós partnerek voltak, nem egyesült a két párt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 08:04:49

@nu pagagyí:

"Tisztességes például, ha olyan céged van, amelyik a szabad piacon működik"

Szabad piac nem létezik.

"Persze nagy a csábítás a kevésbé becsületes módon való gazdagodásra"

Akkora, hogy a világot vezető nagytőkés globálkulákok mind ezt választották.

Vicces vagy...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2017.01.10. 08:08:49

Számomra hihető amit mond a témában, én is hasonlóan tudatlan és naív voltam, nameg akkoriban már a nulla felé konvergált a dolog politikai töltete. Amikor középiskolába kerültem, nagyon megtetszett az iskolaújság, szívesen írtam volna bele, még a címlapot is megterveztem (bár hiába, főleg, hogy a nevet is megváltoztattam volna). Kderült, hogy KISZ-tagnak kell lenni hozzá, hát beléptem (kisz = úttörő, csak nagyobbaknak).
És pontosan ennyi a történet, nem voltak gyújtó hangú agitációs ülések, valójában semmi az égvilágon nem volt azon kívül, hogy be kellett fizetni 1-2 forintot a tagságért, majd a kis bélyeget beragasztani.
Lehet, hogy egy KISZ-titkárnak már kicsit más volt a helyzete, fogalmam sincs.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 08:14:44

@maxval bircaman elemző: "Szabad piac nem létezik."

Figyusz, szeretlek, imádlak, de mikor nyilvánvaló hazugságolat ilyen egyszerűen kinyilatkoztatsz, meg tudnálak fojtani.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 08:20:40

@Before: Igen, az egész főiskola KISZ titkára nem csak azzal foglalkozott, hogy 1-2 forintot befizessen a tagságért.

Pontosan én se tudom, hogy mit csinált egy főiskola KISZ titkára, vagy konkrétan ez a patkány, az a lényeg, hogy most mennyit árt.

werecke 2017.01.10. 08:27:45

@morph on deer: Pedig a Ságvári emléktúrán másodikak lettünk. :(

werecke 2017.01.10. 08:28:59

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: De hát Heller barátnőd már SS párti !!! Hol a helyed most végül ???

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 08:33:08

@werecke: Heller vagy Hiller? A Hillert megvette a fideSS kilóra. A Heller ágnest nem hiszem.

Nekem nincs helyem. Kimúlt alólam az MDF, elment alólam a szélsőjobbra a fideSS. Szólj, ha tudsz egy becsületes jobboldali tömörülésről, azonnal belépek.

2017.01.10. 09:08:40

"Úgy éreztem: nem lehetek politikus, ha egyszer ennyire hülye vagyok, ennyire nem vette észre, mi zajlik körülöttem."

Ezért "újságíró" lett.

A Gajdics-féle karrier teljesen beleillik a fideszes életpálya modellbe. Levitézlett exkomcsi, aki a megvilágosodás után hirtelen rájön, hogy tulajdonképpen mindig is antikommunista volt. Nagyon hiteles.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 09:13:12

@Dr. Trejo: Valami partizán gyűlésen hangzott el:
- Ha a háború alatt is ennyi partizán lett volna, egy hét alatt kiverjük az országból a németeket.

Capt. Hindsight 2017.01.10. 09:28:09

@Legeslegalja: A felcsúti ember is jelentgetett a seregben. Megérte neki, hiszen utána a gyuri bá pénzén tanulhatott külföldön. Kinek a bolsija a nagyobb vamzer?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 09:28:18

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Gondold csak át! Ha létezne valóban szabad piac, a kapitalizmus napokon belül összeomlana!

igazmondojuhasz 2017.01.10. 09:35:03

Ejnye Ottó, miért fülelntesz?
Rendes gyermek, ilyet soha soha soha soha soha soha nem tesz!
Én sose hazudok!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 09:51:18

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

"az egész főiskola KISZ titkára nem csak azzal foglalkozott, hogy 1-2 forintot befizessen a tagságért"

Korfüggő.

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2017.01.10. 09:54:44

A gyűlölködő ballibeknek ez a nap se szent, ahol tudják máris támadják a Fidesz családunkat. Na és, ez a tagunk is kommunista volt, na és??
Orbán Viktor teljes családja is kommunista volt. Meg a Kövér Lászlóé is. Na és????
És a fél Fideszünk kommunista volt. Na és???

Az emberek tudják ezt Orbán Viktorékról, Na és?? Pont ez´ért választották meg őket! Kétszer is kétharmaddal.

A magyar embereknek Orbán Viktor kell, mert tudják róla hogy jó kommunista, mert az ő pártjában csak hiteles nemzeti magyar migránsverő kommunisták vannak. Nem pedig EU meg migráns segnyaló komunisták mint az MSZP-nél.

SOHA TÖBBET MSZP-T AKIK MEGTAGADJÁK A KOMMUNISTA TESTVÉREIKET! CSAK A FIDESZ AKI MEGVÉDI ÖKET!

István Tamasi 2017.01.10. 10:36:54

@maxval bircaman elemző:
Te ocsmány bulesz birkaszar!
Persze nem a magyar KISZ-nek voltál a tagja hanem a bulgár és a kubai KISZ-nek. Hogy is hívták őket?

2017.01.10. 10:53:46

@maxval bircaman elemző: Ezt nevelték belém, onnan tudom. Aki az átkosban bármiféle posztot betöltött, az egy utolsó ÁVÓs, komcsi, spicli!
Kivéve, ha fideszes, mert akkor rendes keresztény magyar ember lett, akinek nem kell szégyenkeznie a múltja miatt, mert az meg lett bocsátva. Mondhatni szintet lépett. A kártékony hernyóból (komcsi), gyönyörű pillangó lett (fideszes).

Gazz 2017.01.10. 11:08:41

@miketbeszéltek: amikor ez a szerencsétlen putyintroll tetszőleges témához hozzászól, mindig arra lyukad ki, hogy a gazdása putyin és a hazája Oroszország mekkora nagy trúváj.
Persze annyira azért nem, hogy ott is éljen. :-D

chrisred 2017.01.10. 11:09:17

@maxval bircaman elemző: Hogyan lehet a nyilvánosság előtt a kommunizmus iránti elkötelezettséget jobban bizonyítani, mint azzal, hogy belép egy kommunista szervezetbe? Nyilvánvaló, hogy az Iszlám Államhoz csatlakozók többsége magas ívben szarja le az iszlám hittételeket, csupánazért ment oda, mert aberrált bűnöző, aki ölni akart, rabszolgákat kínozni, nőket erőszakolni. De ettől még radikális muszlimoknak tartjuk őket, mert az IS vezetőinek engedelmeskednek.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.01.10. 11:19:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
" Valami partizán gyűlésen hangzott el:
- Ha a háború alatt is ennyi partizán lett volna, egy hét alatt kiverjük az országból a németeket."
Ez a mondás egy -hazug- statisztikai adatra épül.
Mert azt nem tudom, hogy ez elhangzott-e "valami partizángyűlésen", az viszont tény -és ezzel már a posztra is reagálok- hogy eme mondás hiteles átirata Garibaldi híres bon-motjának:

"Milyen kevesen voltunk, és milyen sokan maradtunk."

Az öreg harcos a híres marsalai partraszállásáról mondta ezt élete alkonyán, Összesen alig voltak 1000-nél többen, de az idő múlásával úgy tűnt, hogy egész Olaszország ott vele az akcióban.

Magyarországon egy 1970-es évek elején végzett statisztikai jelentésben közölték, ( a szám csak nagyságrendet jelöl, mert pocsék a számmemóriám és most nem keresem ki) hogy Budapesten több mint 170.000 partizán tevékenykedett -erre mondta Moldova György az egyik könyvében idézve ezt a statisztikát, hogy sajnos Kohn úr ebből a rengeteg partizánból egyetlen-egyet sem ismert.

Ha már citáltam a Mestert szintén a poszthoz tartozik egy másik zseniális kiszólása (azt hiszem tőle hallottam egy tv-interjúban) hogy a rendszerváltozás után az derült ki számára, hogy ebben az országban mindössze ketten voltak kommunisták 1948 és 1990 között: Ő és Kádár János. Mindenki más forradalmár-ellenálló-antikommunista volt, akik már az anyatejjel szívták magukba a jobboldali-keresztény-konzervatív eszméket és gondolkodást.

Hasonló kiszólása volt Koncz Gábor színművésznek (szintén tv interjú) "aki arra az oldalra szavaz, amelyiken a szíve van" azt vette észre a rendszerváltozás hajnalán, hogy egykori kollégái, barátai, pályatársai nem fogadják a köszönését és hiába szólt nekik: "Mi a baj? Én vagyok az, a Koncz Gabi!" inkább elfordultak tőle.

A hirtelen támadt pálfordulásokkkal az a baj, hogy a kortársak nagyon jól emlékeznek mindenkire, aki térdel állva szopta Kádár János faszát, és az alsó ajkukat előrehúzva "ide hamuzzon főnök", attitűddel bőgtek még a szarvasok helyett is az elvtársi vadászatokon. Valószínűleg senki sem örül jobban az egykori - a pártállami időkre jól emlékező- kollégák, kortársak halálának, mint azok, akik ma az ún, jobboldal széles berkeiben A Drága Miniszterelnök Úr hímvesszejét fényezik bő nyállal.

A fényes tekinteű Gajdicsról csak annyit, hogy hozzám, az akkori munkahelyemen, 1997-ben, személyesen jött oda egy bolsevik agitpropos húsz év körüli hölgy, hogy beszervezzen, beinvitáljon a KISZ-be, mert az én családi kötődésem miatt -ennek részleteibe most nem mennék bele- nekem egyenesen kötelességem belépni a KISZ-be. Soha nem voltam KISZ tag és őt is elküldtem a picsába, nagyon udvariasan. Egyáltalán nem igaz tehát, hogy nem volt választási lehetőség, vagy ne találhatta volna meg az ember a megfelelő utat...önmagához.

Simicska munkát, elismerést, fizetést, ismertséget biztosított Gajdicsnak a Hír Tv-ben. A G-day napjaiban egyetlen szempillantás alatt hátat fordított neki.

Árulj el nekem valamit, kommentelő, posztoló? Te csodálkozol ezen az országon? 26 éve minden párt, minden létező módon elsikálja az ügynök múlt feltárását. Szerinted ugyan miért teszik ezt? Egymás "meleg seggét védik a hideg faltól". Nálam jobban senki sem gyűlölte az SZDSZ nevű szörnymozgalmat, de abban az egyeben maximálisan igazuk volt, hogy ennek a rendszerváltás alapfeltételének kellett volna lennie 1990-ben.

És nézd meg hol élsz, ma.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 11:44:24

@zord íjász: "Összesen alig voltak 1000-nél többen, de az idő múlásával úgy tűnt, hogy egész Olaszország ott vele az akcióban."

Ez így rendben. Na de nem osztogattak hozzá előjogokat.

"minden létező módon elsikálja az ügynök múlt feltárását"

Állítólag Antall akarta, de mutattak neki egy listát, hogy kik fognak bukni a környezetéből, és feladta.

Jókat írsz!

Jakab.gipsz 2017.01.10. 11:46:52

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Heller Ágnes meg a filozófia, nem vagy te a tanítványa?

Ha már egyszer szóba hoztad: Hillert és Hellert élég nehéz össze keverni!

Hiller legalább becsületes és úgy maradt szoci, és nem mondja azt magáról, hogy ő filozófus, pedig van róla papírja.

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.10. 11:51:53

@dunántúli gyerek: juj de hülye vagy :D iszol te eleget azt látni :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 11:59:32

@István Tamasi:

Egyiknek se voltam tagja.

A bolgár a DMKSZ, a kubai az UJC egyébként.

A bolgárban a tagság gyakorlatilag kötelező volt minden diáknak. A kubai meg elitista volt, azaz csak a "legjobbakat" vették be tagnak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 12:01:26

@chrisred:

Nem volt kommunista szervezet a valóságban. Ez a pártállam szervezete volt, azaz alapvetően állami izé. Mint a párt, a gyerekmozgalom, a szakszervezet, stb.

Logikád alapján a magyar lakosság 99 %-a komcsi volt Kádár alatt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 12:02:20

@Dr. Trejo:

"Aki az átkosban bármiféle posztot betöltött, az egy utolsó ÁVÓs, komcsi, spicli!"

Ez súlyos tévedés.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 12:02:35

@maxval bircaman elemző: Végre valami értelmeset írsz. Érdemes volt kivárni ezt a két évet!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 12:09:50

@maxval bircaman elemző: "az egy utolsó ÁVÓs, komcsi, spicli!"
Ez súlyos tévedés."

Gondolod, hogy aki ilyen butaságot leír, annak a szószátyár 3 szavas válaszod kielégítő? Ettől elhiszi vagy megérti? Tessék néhány mondattal alátámasztani, kifejteni, cáfolni! Hamár itt baszod a rezet egész nap.

chrisred 2017.01.10. 12:13:44

@maxval bircaman elemző: Ugyanarról beszélünk. A 99% erős túlzás, max a 10% az, aki politikai szervezetben nyüzsgéssel akart magának karriert csinálni. Közülük se jött be mindegyiknek, ez a Gajdics a szerencsés paraziták közé tartozik.

miketbeszéltek 2017.01.10. 12:33:05

@maxval bircaman elemző: "De a mérték messze nem az, mint amit a HVG- típusú bulvármédiákban látsz." Lehet a direkt lopáson kívül is többet ártani. Ha a gazdaság egyre mélyebb rétegében a versenyképesség, hatékonyság helyett a személyes ismertség, visszaosztás elve érvényesül; ha nem tisztességes versenyből, hozzáértésből hanem közpénzből vannak feltőkésítve a gazdasági szereplők; akkor ujjonghatnak ugyan a Hozzád hasonló hasonló populista antipolgárok, hogy "megmentettük az országot az imperialista kizsákmányolóktól", de valójában a saját fejlődésünket tettük tönkre évtizedekre. A haveri elitet ki sem lehet a pozíciójából pakolni, ha nem akarunk tisztességes, de erőszakos és igazságtalanságokkal kísért piaci átrendeződést:-(

konrada 2017.01.10. 12:33:59

@zord íjász:
1997 azért más korszak volt, mint a 70-es évek, 80-as évek eleje.
Akkor még egy tinédzsernek megváltoztathatatlannak tűnt a világ, így a kalandvágyók nekifutottak a határzárnak, a többiek meg csak élni akartak.
Így mikor a közép-iskolában az első órán az osztály-kisz alapszerv alapuló gyűlését tartották meg, szinte mind a 30 (volt úttörő) aláírta a belépést.
...s bár most ezeket a 14 éveseket a mostani bátor diktatúra-ellenesek (akiket onnan lehet megismerni, hogy országos olvasottságú médiumokban(médiákban, attól függ, ki mikor tanulta a helyes megnevezést) le írják azt, hogy itt diktatúra van, és nincs sajtószabadság) lelkesen seggnyalózzák úgy, hogy szerencséjükre gőzük sincs, milyen az, amikor nem lehet hozzájutni információhoz, illetve nem az a fő gátja a kormánypárt leváltásának, hogy az ellenzéke nem akar egymással sem szóba állni...

...de persze: addig, mig a kiszes bohóckodás megmaradt közös piálásra, iskolai lógásban segítségként (hoppá, valóban a gyomor tényleg a legmeggyőzőbb elvi támasz az érvekben, már megint lebuktam...), addig szvsz. nem is volt gond.
...aki meg tovább ment ezeknél..., hát akkoriban - mikor a korunkkal az ismereteink is nőttek - nem tartottuk se normális, se becsületes embereknek... ...de csak az akkori eszünkkel. Most, hogy láttuk, mire jutottak egy teljesen más ideológiai rendszerben is: el kell ismerni, becsületesek továbbra sem lettek, de ők ülnek a magán- és állami cégek vezetésében nagy pénzért, és mi kaffogunk itt a blogszférában ingyen...

...és ezzel csak arra akartam kilyukadni, hogy elvek sosem voltak, de akinél mégis, annak is csak azért, mert gondolkodott.
...de egy gondolkodó emberre meg nem jellemző, hogy fejlődésre képtelen: így nem kéne számon kérni rajtuk, ha valamikor hittek a télapóban, az emberek egyenlőségében,akkor ma már miért nem...

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.01.10. 12:37:07

@zord íjász: BZMEG. "1997-ben" Kiváncsi vagyok, mikor tanulok meg három dologra egyszerre figyelni. Természetesen 1987-ről van szó, a rendszerváltás előtt akartak beléptetni a KISZ-be.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.01.10. 12:39:28

@konrada: Kijavítottam, itt fentebb. sajnos nem tudok egyszerre kommentelni, dolgozni, telefonálni, de szorgalmasan gyakorlom. 1987-ről van szó.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 12:40:31

@chrisred:

Egy átlag magyar munkahelyen a 70-es években 99,9 % volt a szakszervezeti tagok aránya, azaz ennyi volt a "komcsi", hiszen a szakszervezet a pártállam szervezete volt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 12:43:01

@chrisred:

"aki politikai szervezetben nyüzsgéssel akart magának karriert csinálni"

Ez foglalkozásfüggő volt. Voltak területek, ahol a 70-es és 80-as években már lehetett karriert csinálni párttagság nélkül is, de voltak, ahol ez képtelenség volt.

Az átlagember a párttagságot NEM tekintette politikai állásfoglalásnak, mivel nem is volt az. Amikor 1 párt van, s az maga az állam, a párttagság nem jelent semmit.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 12:44:07

@miketbeszéltek:

Nem létezik "versenyképesség", sőt ez káros a kisember számára. A versenyképesség azt jelenti: melyik tőkés képes jobban kizsigerelni a kisembert.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.01.10. 13:21:28

@konrada: Nem bántom én azokat a gyerekeket, akik beléptek a KISZ-be, annak idején.

Bokorugró tagként.
A KISZ titkár viszont az más szakma. A KISZ titkároktól mást is kértek, nem csak hűséget. Erről egészen konkrét tapasztalataim vannak.

Fiatal emberek számára ez a tagság -ahogy írod is- gyakran csak a bulizás egyik lehetősége volt: csajok, pia, bandázás. A kommunizmus 40 évét pedig , akár mint az ötéves tervet, valóba nöt éves szakaszokra is lehetne bontani, mert teljesen más volt például 1979 mint 1984. nagyobb időtávlatban: a peresztrojkával fűszerezett évek össze sem hasonlíthatóak a 60-as évekkel, az ötvenes évekhez képest a Kádár rezsim alkonya maga volt a megtestesült nyugat.

Egészen közelről éltem meg mindent: elég öreg vagyok már ahhoz, és egyéb, családi kapcsolataim révén sem maradtam ki belőle.

De azért azon térdem csapkodva kell röhögnöm, amikor a rendszerváltás utáni pártokba szétspriccelt egykori vérkommunisták vérkommunistáznak.

És azon is röhögnöm kell, hogy egyesek a KISZ tagságukat az ellenük elkövetett merényletnek vagy naív tudatlanságuknak állítják be. "A nép egyszerű gyermeke. Maga hitt valakinek, aki aljasul becsapta. És itt sisteregjen a gyűlölet." (Bacsó Péter, A tanú)

Nem volt erőszak. Aki belépett a KISZ-be -Titkárként- tudta mit csinál, tudta mit vállal, tudta mit szolgál. Szegény Gajdics. Az elődje elmenekült a süllyedő hajóról, asszongya. De őt már megválasztották, mert tombolt a demokrácia, és valakinek szerveznie kellett a bulikat. Asztakurva. Szegény ember. És akkor így nézett. Jaj mi lesz a nagy Imre temetésből, meg minden, jajajaj. De aztán hála az Istennek, jött a Viktor, magához emelte, és megmutatta neki az utat. Most már okos. Az Ottó. Körbenéz az országban és látja: minden rendben. Nincs korrupció, nincs már politikai bűnözés, nincs hatalommal való visszaélés, nincs megfélemlítés, nincsenek oligarchák, nincsenek szerencsés szomszédok a Pasa parkban. Jaj, de jó.

Ilyen okos ember. Az Ottó. Már nem naív. Őt már nem vezetik meg többé a bolsik. Az Ottót.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 13:21:29

@konrada:

Az úttörőség még inkább ez volt. Az is úttörő lett nálunk, aki nem lépett be. Az osztályfőnök azt mondta "iskolás = úttörő".

Ugyanis valaki felvetette, miért és hogyan lett az is úttörő, aki el se ment az avatásra. Erre jött a fenti válasz.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 13:27:04

@zord íjász:

"Egyáltalán nem igaz tehát, hogy nem volt választási lehetőség"

Választási lehetőség mindig van. Azonban sokszor nem érdemes egy formalitás miatt felvállalni a botrányt.

Én direkt nem léptem meg a KISZ-be, ahová 1981-ben kellett volna belépnem. Aztán 1984-ben apámnak szóltak a munkahelyén, hogy én miért nem vagyok KISZ-tag. Aztán szokásos magyar módszerrel sikerült a dolgot elfelejtettni, így végül nem léptem meg. De ha apámat másodszorra is zaklatták volna emiatt, akkor beléptem volna. Nem lettem volna ettől más ember, s bűn se lett volna a belépés. Egyszerűen egy ostoba formalitás volt.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2017.01.10. 13:48:29

@maxval bircaman elemző: És rögtön azt kérték tőled, hogy legyél KISZ-titkár? Persze, hogy nem. Ugye, hogy nem. Azt kérték, hogy írjál alá. Mint anyian másoktól. Másképpen, máshol.

Lehetett megfélemlítés, lehetett fenyegetettség...és volt választási lehetőség. Neked, nekem, bárkinek, Kádárnak, Nagy Imrének, William Wallace-nak. Ahogy írod. Döntesz, és vállalod a döntésed következményeit. Gajdics is vállalta.

Most rajta röhögnek. Van ilyen.

Ha egy hatalom, bármiféle hatalom vagy ellenerő le akar vadászni téged, párthovatartozástól és ideológia meggyőződéstől függetlenül, mindenki ugyanazt a módszert választja: százéves dolgokat is elővadásznak a múltadból és állandó tagadásra, védekezésre kényszerítenek, míg végül a vádak, az igazságtartalmuktól függetlenül, rád égnek.

Tegnap: Talán beléptél (volna), hogy mentsd az apádat a zaklatásoktól, mert szeretted és féltetted.
Ma, az ellenségeid így szólnak(szólnának): A Maxvall egy kiszes geci, aki szolgálta a diktatúrát.

A Gajdicst nem fenyegette senki. Érted, miről beszélek?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 13:56:26

@zord íjász:

A kérdésnek nincs téte, ez az igazság. Beléptél, nem léptél be - ugyanaz.

Aki pedig a legvégén lépett be, az végképp semmiért se felelős.

Aki közszerepelő, annak persze minden ügyét előveszik. Mo-on mérsékelten, Amerikában ennek a többszöröse a szokás. De valóban: aki közszereplő, az ez elől nem menekülhet. Ezért se érdekelnek senkit az ilyen támadások.

HorseFucker 2017.01.10. 14:19:28

@maxval bircaman elemző: Rohadt bolgár geci, baszd meg a halott kurva anyádat a ravatalán. Mikor döglesz már meg, te szar ?

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 14:25:43

@zord íjász:

Neked pontos listád van róla, hogy kit fenyegettek és kit nem ?

Mindenesetre pontosan tudjuk, hogy az MSZMP KB leszólt Gyurcsány egyetemi vizsgáira Mellár Tamáséknak, cserébe hogy a Dialógus Csoportról jelentgetett.
Eközben Orbánék lakására lehallgató berendezéseket szereltetett ugyanaz az MSZMP KB a 80-as évek végén.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 14:26:53

@zord íjász:

Típikus komcsi tempó, hogy megyei KISZ titkárokat hasonlítotok össze egyszeri gimis KISZ tiutkárokkal.

konrada 2017.01.10. 14:28:05

...azért ez elég becsapós cím, mert a címből azt lehetne hinni, hogy Fletó lett a MI főszerkesztője...;))

István Tamasi 2017.01.10. 14:32:43

@maxval bircaman elemző:
Nahát! A kubaiaknak nem kellett egy darab ocsmány birkaszar?

morph on deer 2017.01.10. 14:35:34

@Dr. Trejo:
"A kártékony hernyóból (komcsi), gyönyörű pillangó lett (fideszes)."

Ehhez képzeld hozzá a gerinctelen, így aztán csúszómászó csigákat (többségben!) akik továbbra is gerinctelen csúszómászómászó csigák maradtak..!
Azokból még 'pillangó' sem lett, soha nem is lesz, de legalább lehet látni, merre jártak...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 14:45:16

@HorseFucker:

Soros leállította a fizetésedet, ezért vagy ilyen mérges, édes makákóm?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 14:46:13

@István Tamasi:

Már megint magadból indulsz ki, ocsmány bérkommentelőkém..

Gyorgy Nagy 2017.01.10. 14:47:02

Ottó egy köpenyegfotgató G.CI !

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.10. 14:50:13

@maxval bircaman elemző:

Hagyd őket.. Az a dolguk, hogy komcsizzanaka, miközben egy Dialógus csoportról jelentgető Gyurcsány nevű spicli a bálványuk, aki megyei KISZ titkár volt, és az MSZMP KB szólt le a vizsgáira.

Kicsit tudathasadásos állapotuk van az MSZP csicskáknak, dehát ezen nincs csodálkoznivaló.
Soha nem voltak a szavazóik normálisak.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 14:53:08

@Ballib cenzúrázók réme 21:

Ez kb. olyan, mint hogy Németh, Medgyessy és Horn nem felelősek a Kádár rendszerért, Orbán párttitkár anyja viszont súlyosan felelős.

István Tamasi 2017.01.10. 15:25:07

@maxval bircaman elemző:
Magamból indulok ki, mert nekem sem kell egy ocsmány darab bulesz birkaszar.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 15:39:03

@István Tamasi:

A te véleményed nem érdekes, mivel az nem a tiéd. Te mindig azt mondod, amit a ballib agytröszt. Azaz szinte biztosan fizetett ember vagy.

Ballib cenzúrázók réme 20 2017.01.10. 15:54:06

@maxval bircaman elemző: Ezt pont te mondod, aki bevallottan Moszkvából vagy irányítva?

Ballib cenzúrázók réme 20 2017.01.10. 15:57:17

A gyűlölködő ballibeknek ez a nap se szent, ahol tudják máris támadják a Fidesz családunkat. Na és, ez a tagunk is kommunista volt, na és??
Orbán Viktor teljes családja is kommunista volt. Meg a Kövér Lászlóé is. Na és????
És a fél Fideszünk kommunista volt. Na és???

Az emberek tudják ezt Orbán Viktorékról, Na és?? Pont ez´ért választották meg őket! Kétszer is kétharmaddal.

A magyar embereknek Orbán Viktor kell, mert tudják róla hogy jó kommunista, mert az ő pártjában csak hiteles nemzeti magyar migránsverő kommunisták vannak. Nem pedig EU meg migráns segnyaló komunisták mint az MSZP-nél.

SOHA TÖBBET MSZP-T AKIK MEGTAGADJÁK A KOMMUNISTA TESTVÉREIKET! CSAK A FIDESZ AKI MEGVÉDI ÖKET!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 16:30:41

@Ballib cenzúrázók réme 20:

Vlagyivosztokból vagyok irányítva, egy titkos tengeralatti támaszpontról.

Íme a ma reggeli napiparancsom:

*

Tisztelt Marinov elvtárs, kedves Bircám!

Tegnap vezetőnk, Generalisszimuszov marsall elvtárs eligazítót tartott nekünk, ezért most sietlek tájékoztatni a legfontossabbakról!

Nyerésre állunk, Trump elvtárs győzött Washingtonban, Nyugat-Európában is egyre kedvezőbb a helyzet a Brexit óta. Azonban van egy hatalmas akadály előttünk: a magyar liberális bloggerek és kommentelők. Az ő határozott kiállásukba rendre beletörik a bicskánk!

Ezért kérünk duplázd meg kommentelési erőfeszítéseidet. Ha kell, vegyél ki szabadságot fedőhely munkahelyeden.

A Harmadik Róma sosem esik el, s holnapra nemzetközivé válik a világ!

Előre is köszönettel, ölel:

Szergej Szekretov őrnagy

U. i.: Honoráriumemelési kérelmedet egyetértő ellenjegyzésemmel együtt továbbítottam a vezetőség felé.

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2017.01.10. 16:37:01

@maxval bircaman elemző: Tovaris birca! a belső levelezéseket tilos kitenni a netre! :-((

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.01.10. 17:20:05

@Kreml propaganda osztály szófiai összekötő:'belső levelezéseket tilos kitenni a netre! :-((' Ha Killary is tudta vón ezt most nem kéne orosz hekkeléssel hakniznia a világban!

miketbeszéltek 2017.01.10. 17:20:07

@maxval bircaman elemző: "Nem létezik "versenyképesség", sőt ez káros a kisember számára. A versenyképesség azt jelenti: melyik tőkés képes jobban kizsigerelni a kisembert."
A Nyugat a -persze szabályozott- versennyel érte el, hogy állampolgárai millióinak biztosította az emberhez méltó életkörülményeket. Bálványozott Keleted nyomorgó muzsikjai és proletárjai meg csak ideológiátés agit-propot kaptak. Amit Te is 1000-rel nyomatsz. Tökéletes marxista gondolkodásmóddal....

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.01.10. 17:27:28

@miketbeszéltek: Valójában a gyarmatosítással sikerült a nyugatnak jó életet biztosítani.

Mióta a projekt bezuhatnt, jobb esetben egy helyben topognak, míg mi évről évre közelebb jutunk hozzájuk, kemény munkával.

miketbeszéltek 2017.01.10. 17:38:52

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Az expanzív fejlődés pontosan Oroszországra jellemző. A Nyugat a jó életét a tudományos --technikai fejlődéssel tudta elérni. Ahol nem volt polgárság -pld. Spanyolország-ott hiába özönlött be a gyarmatok kincse. Ezzel szemben 0 gyarmattal is a legjobbak között van az életszínvonal Svájcban.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2017.01.10. 17:45:04

@miketbeszéltek: Oroszország is gyarmatosító nagyhatalom.

Csak nem annyira, mint az USA, UK, Fra, Spa, Holl, Belg, Ném, Ita, Ausztria

Svájc az ex-gyarmatosítók pénzének mosásából él. Ezért helyezkedik el gyarmatosító nagyhatalmak közé ékelődve, nem mondjuk Egyiptom és Csád között.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.10. 18:53:05

@miketbeszéltek:

A nyugat nem ezzel érte el, amit elért. Ez csak liberális mítosz.

miketbeszéltek 2017.01.10. 21:49:19

@maxval bircaman elemző:
"A nyugat nem ezzel érte el, amit elért." Persze, különben be kéne vallani imádott Oroszországod történelmi zsákutcáját. (A "liberális" pedig olyan, mint a mumus, minden negatívumot, és olyan dolgot lefed, amivel nem értesz egyet?)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 05:54:13

@miketbeszéltek:

Oroszország nem zsákutca, hanem pont ellenkezőleg: a jövő szellemi energiaközpontja.

A liberalizmus egy eszme, nem "minden rossz". A liberalizmus persze egy téves eszme, az alapjai hibásak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.11. 06:43:48

@maxval bircaman elemző: "Oroszország nem zsákutca, hanem pont ellenkezőleg: a jövő szellemi energiaközpontja."

Ha nem is szellemi energiaközpont - honnan vetted ezt a hülyeséget? - de Oroszország sokszáz év óta ígéretes. Bár ez az ígéret eddig nem teljesült. Majd átmegyünk a hídon, ha odaértünk. :))

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.11. 08:02:01

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Már teljesült. Ha nem lenne az orosz béketeremtő atomarzenél, a liberális fenevadak már elpuszították volna az egész világot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.11. 08:15:14

@maxval bircaman elemző: Kedves birkám, te egy kibaszott robot vagy, és megint félrekapcsolt az áramköröd. Indítsd magad újra, mert ez borzasztó ökörség.

miketbeszéltek 2017.01.11. 19:06:48

@maxval bircaman elemző: "a jövő szellemi energiaközpontja."

:-) A jó értelemben vett liberalizmus; az ésszerűen szabályozott szabadversenyes kapitalizmus és polgári demokrácia képes az állampolgárokban levő energiaközpontokat felszabadítani. Az Oroszországban permanensen létező ideologikus tekintélyelvű rendszer elfojtja az emberek kreativitását. Marad a Nyugat szidása.

miketbeszéltek 2017.01.11. 19:08:37

@maxval bircaman elemző: "Ha nem lenne az orosz béketeremtő atomarzenél, a liberális fenevadak már elpuszították volna az egész világot."
Ennyire bigott oroszimádó vagy, csak viccelődsz? Ezzel a hsz-oddal egyébként legalizáltad a szovjet militáns politikát is. Bravó!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.12. 05:55:40

@miketbeszéltek:

Gondold csak végig mi lenne, ha most se Kína, se Oroszország nem lenne atomhatalom.

Mi állítaná meg ez esetben a nyugatot a totális háborútól?

miketbeszéltek 2017.01.12. 22:41:30

@maxval bircaman elemző: Speciel pontosan Mao javasolta Hruscsovnak, hogy indítsanak atomháborút a Nyugat ellen, mondván az a néhány millió halott nem nagy ár a kommunizmus győzelméért...
De ez a hozzászólásod is azt jelzi, hogy eljutottál Oroszország imádatodnak arra a -logikus- fejlődési fázisára, amikor már a Szovjet ("kommuista") militarizmust is legalizálod?

miketbeszéltek 2017.01.12. 22:45:18

@maxval bircaman elemző: "Nincs jóértelmű liberalizmus." De, az, amikor a hatalom betölti az isteni feladatát. és biztosítja az ember, mint teremtett lény méltóságát; a jókat jutalmazza, a gonoszokat megbünteti, az állampolgárainak pedig biztosítja a politikai szabadságot. Mint ahogy maga a szó is ezt jelenti.

miketbeszéltek 2017.01.12. 23:12:44

@miketbeszéltek: A jó értelemben vett liberalizmus felszabadítja az emberekben a bennük levő kreativitást. -Sőt, a jó értelemben vett liberalizmus szabadságot biztosít Isten keresésére, és Isten Igéjének a jó lelkiismeret szerinti megtartására.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.13. 05:53:12

@miketbeszéltek:

Tudod hány ország vetett be eddig atomfegyvert háborúban?

Megmondom: 1, az USA.

Na innentől a hülye szöveged érdektelen.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.13. 05:54:27

@miketbeszéltek:

A liberalizmus egy politikai eszme. Alapelvei tévesek, s mára károsak is. Ha jó lenne, miért állna manaopság bukásra?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.13. 06:45:08

@maxval bircaman elemző: "atomfegyvert háborúban"

A két atombomba ledobása Japánra volt Amerika legnagyobb emberbaráti cselekedete. Ha a hagyományos háborút folytatják japén ellen, sok tízezer amerikai katona, és sok-sok millió japán katona és polgári áldozat lett volna. Japán az utolsó emberig harcolt volna teljesen feleslegesen. Az első bomba nem is volt elég, a másodiknál lett evidens - tévesen -, hogy az USA visza fogja bombázni Japánt a középkorba, és így arcvesztés nélkül letehették a fegyvert.

chrisred 2017.01.13. 06:52:25

@maxval bircaman elemző: Az a feltevés téves, hogy a liberalizmus bukásra áll. Manapság már olyan országok is kénytelenek a polgári szabadságjogok bizonyos fokú biztosítására, ahol pár évtizede az emberek totális kiszolgáltatottságban éltek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.13. 08:09:30

@chrisred:

A polgári szabadságjogok és a liberalizmus 2 külön dolog.

miketbeszéltek 2017.01.13. 16:03:34

@maxval bircaman elemző: "Na innentől a hülye szöveged érdektelen."

Időnként a legdurvább sértésekre is higgadtan válaszolsz. Én most egy kicsit bíráltam a Szovjetuniót/Oroszországot, erre meg így reagálsz....Azért vanabban valami szépség, hogy Oroszország "szentsége" a saját önérzetednél is fontosabb Számodra.

miketbeszéltek 2017.01.13. 16:06:14

@maxval bircaman elemző: "A polgári szabadságjogok és a liberalizmus 2 külön dolog."
Klasszikusan a liberalizmus célja a polgári szabadságjogok biztosítása volt. (Szemben éppen a keleti modellel.)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.13. 16:57:02

@miketbeszéltek:

A klasszikus liberalizmus fő céljai:
- a nemzetállam megteremtése,
- szekularizmus,
- a rendi társadalom felszámolása.

miketbeszéltek 2017.01.13. 17:06:43

@maxval bircaman elemző: -" a rendi társadalom felszámolása."

És ez nincs összefüggésben az állampolgárok jogaival?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.13. 18:58:37

@miketbeszéltek:

A változás lényege: már nem a társadalmi státusz, hanem a vagyoni helyzet ad jogokat.

sárfalvi 2017.03.25. 19:07:59

@Legeslegalja: Megtennéd, hogy egy forrással alátámasztod ezt a spiclizős infódat ?
süti beállítások módosítása