B1 blogcsalád



Átverték az úszókon a kormány emberét

2017. január 08. - nickgrabowszki

bg.jpg

  • Pénteken Gyárfás Tamás közölte, hogy Bienerth Gusztáv csak terjeszti magáról, hogy a kormány embere.
  • Még ugyanaznap Orbán Viktor behívatta Gyárfás Tamást, hogy ne terjesszen ilyet.
  • Majd fogadta Bienerthet is, hogy demonstrálja, csakugyan ő a kormány embere.
  • Seszták Miklós sajtótájékoztatón közölte, hogy valóban Bienerth a kormány embere.
  • Közben Deutsch Tamás lemondott arról, hogy úszóelnök legyen, mert Bienerth a kormány embere, és így ő is kénytelen támogatni.
  • Aztán Szabó Tünde sportállamtitkár elment az úszószövetség elnökválasztó közgyűlésére, hogy közölje, Bienerth a kormány embere.

Az új harci lap, a frissen kormány-, Fidesz-, illetve Mészáros- és - főleg - Orbán-közelbe került Nemzeti Sport még cikket is írt azért, hogy figyelmeztessen, egyes Gyárfások el akarják halasztani az elnökválasztást. Ami főbenjáró bűn lett volna, akkor veszélyben a haza.

Mit tesz isten, erre a küldöttek

megválasztották Bienerthet.

Egyedüli jelöltként: először arról szavaztak, hogy a másik 2 jelölt felkerüljön-e egyáltalán a szavazólapra. (Nem került.) Egyfajta teszt volt ez, hogy milyen esélyei vannak a kormány emberének. Mikor kiderült, hogy jók, akkor már lehetett élesben is szavazni.

A kormány embere 146-ból 128-at kapott.

Úgy kampányolt a kormány a közgyűlésre, mint legalábbis az élete múlott volna a választáson. Ennél többször már nem lehetett volna elmondani a küldötteknek, hogy mit kell tenniük, 

ha akarnak még pénzt látni valaha.

Akartak, megértették, tudták a dolgukat.

Most már hivatalosan is átvette a Fidesz-kormány az úszószövetséget.

(Kép: hvg.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4812109351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JGDus 2017.01.09. 00:48:58

"S hány hét a világ? Te bolond."

n3spr3ss0 2017.01.09. 05:51:44

Csak a kormány embere kaphat bármilyen funkciót a mai világban.

andrásúr 2017.01.09. 06:07:05

Ez csak egy társadalmi funkció, nem kell neki nagy jelentőséget tulajdonítani !

A szavazás eredményét el kell fogadni ! Jó munkát kívánok az új elnöknek !

bkkzol 2017.01.09. 06:21:21

Mit kell itt felesleges köröket futni?! Legyen Katinka férje a szövetség elnöke, sőt MOB elnök.... államtitkár.... Talán akkor vége lesz már a hisztinek.
Az tény, hogy úszó fenomén, de emberileg olyan amilyen. Einstein is nagy elme volt, de emberileg komoly hiányosságai voltak.

Svegacomp 2017.01.09. 06:33:37

@andrásúr: Ez csak egy társadalmi funkció, nem kell neki nagy jelentőséget tulajdonítani ! Nagyon naiv vagy. Milliárdok felett parancsol, emberek ezreinek parancsol (úszók, edzők, uszodai alkalmazottak, újságírók, szponzorok, vállakozók - építés-fenntartás). Kezében az ÚSZÓ VB. Ez akkora hatalom (most már kormányzati hátszéllel) hogy mi földi halandók csak pislogunk.

Arthur Bloch 2017.01.09. 06:39:18

@bkkzol: Emberi hiányosságai ....??! Tusup és Katinka is ember,de tán tudja is,hogy mit csinál! A legnagyobb tévedés a Gy. ügyében az,hogy az úszók futtatása sport ügy! A menenedzselés a személyi ügyekben és az úszósport üzleti ügyeiben nem azonos kategória!!! Ebben hibás ill. túlélt személy Gyárfás!!

2017.01.09. 06:45:17

ez az egész úszóbalhé orbánról szól, a hülye fideszmajmok meg vadul tusupoznak

Gacsaj Pisti 2017.01.09. 06:57:23

@Arthur Bloch:
Miből gondolja, hogy Tusup és Katinka is ember? Tud ennek alátámasztására akár egyetlen bizonyítékot felhozni???

Barbaarb 2017.01.09. 08:01:26

Úgy látom bármi történik az országban, abba a Fideszt látják bele sokan. Először arról szólt a fáma, hogy a kormány ekézi Katinkát azért, mert le akarja váltatni Gyárfást, aki egyébként szintén a "kormány embere" volt. Aztán ez a Katinka, aki ezek szerint elvileg a kormánnyal szemben foglalt állást, jó jelöltnek tartotta a Bienerthet. Most meg hogy megválasztották már ő is a "kormány embere". Az az ember érzése, hogy ha Gyurcsány lett volna az úszóelnök, rá is ráhúzták volna, hogy a kormány embere...

Arthur Bloch 2017.01.09. 08:26:33

Már elnézést,de a kérdése is alpári ! Ha követte volna az Úszószövetség/úszók közti vitákat, akkor nem értetlenkedne...s ha azt is tudná: Tusupék a saját eredményeik pénzéből nevelnek magyar úszópalántákat, akkor nem maradt volna...............gacsaj!!!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.09. 09:02:13

Eddig ment a hiszti Gyárfás ellen. Most ez sem jó? Csak nem képzeli bárki is, hogy a világ bármely kormánya nem a saját emberét ültetné egy olyan szervezet élére, amelybe kb 100 milliárdot fog beletolni rövid idő alatt?

Egyallampolgar 2017.01.09. 09:34:25

@andrásúr:
Mi a társadalmi funkció? A társadalomnak mi köze van az élsporthoz? A társadalomnak mi köze a milliárdok elpazarlásához amit rendezvényszervezés címen ismételnek egyre gyakrabban?
A társadalom finanszírozza a lopást. De hogy ez nem a társadalmat szolgálja az biztos.

HaCS 2017.01.09. 09:39:37

"A kormány embere 146-ból 128-at kapott."

Pontosan. Ezt semmilyen szócsavarással nem lehet negatív eredménynek feltüntetni.

Ez azt is jelenti, hogy a küldöttek elsöprő többsége vagy tényleg látott szakmai fantáziát a jelölt programjában, vagy elkoptak a csigolyáik.
Mindenesetre mindkét esetben erre az elnökre van szükségük. Ezt illik tiszteletben tartani.

Egyallampolgar 2017.01.09. 09:42:11

@Barbaarb:
Keveri itt a szezont meg a fazont. Katinka egy államilag is busásan támogatott élsportoló. Gyárfással nem az a baj hogy Katinka haragudott rá. Gyárfással az a baj, hogy a 80-as évek óta lopja az adófizetőket az állami propaganda élsport hisztiben. Gyárfás már akkor lopott amikor a FIDESZ még sehol nem volt. S akkor is lopott amikor a FIDESZ hatalmat vesztett. Most Gyárfás vesztett hatalmat és a FIDESZ lop tovább egy újabb káderrel.
Az élsport hazai finanszírozásával van baj. Mert az élsport nem egészséges. Ezért rossz példa mindenki előtt. Aki szereti persze legyen nézője/rajongója. De kulturált országban ezt piaci alapon történik. Nálunk az Észak-koreai modell valósul meg: aranyakkal legitimálja magát a hatalom. Mert a nép egy bunkó csürhe.

Netuddki. 2017.01.09. 09:52:20

@Egyallampolgar: Nem az élsporthoz, hanem a profi sporthoz. A profi sportolók tartsák el magukat! Kommunista csökevény és nettó sikkasztás ahogy a közpénzt a profi sportba nyomatják. Bár lassan olyan rendszer lesz itt mint a kádár, csak más a párt első cickánya, aki mini szterelnök is egyben.

Arról meg külön el kellene számoltatni ezeket a tetves tolvajokat, hogy hogyan mernek külföldi fociklubot közpénzből pénzelni! A mé?szaros?lőrinc extraprofitja is gyakorlatilag közpénz ami elveszítette közpénz jellegét.

Netuddki. 2017.01.09. 09:56:58

@Egyallampolgar: Ne a népet szidd! Ha egy csaló átvág, akkor nem a károsultat csukják le, hanem a csalót. Jobb helyeken legalábbis.
Amúgy meg holnap kirobbantjuk a forradalmat, és elsöpörjük az orbán rezsimet. Jössz? Nem? Akkor meg miről dumálsz itt?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 10:00:46

@HaCS: ""A kormány embere 146-ból 128-at kapott."
Pontosan. Ezt semmilyen szócsavarással nem lehet negatív eredménynek feltüntetni.
Ez azt is jelenti, hogy a küldöttek elsöprő többsége"

Nem, nem azt jelenti. :))

"Komikus jeleneteket sem nélkülöző tisztújításon választotta meg elnöknek a leköszönő Gyárfás Tamás helyett Bienerth Gusztávot a Magyar Úszó Szövetség (MÚSZ) közgyűlése. Az új vezető neve mellett csak az igent lehetett bejelölni a szavazólapon, a másik két elnökjelölt, Hornyák Viktor és Tóth István nem kerültek fel a listára, így el sem indulhattak a pozícióért."

nepszava.hu/cikk/1117080-megvan-gyarfas-utoda---komikus-volt-a-musz-kozgyulese/

gyokkkettto 2017.01.09. 10:05:15

A hulye Gyarfas a francert nem indult., siman megvalasztottak volna. Es akkor jot rohoghetunk volna a Katinkan, meg a buzi ferjen.

Kelly és a szexi dög 2017.01.09. 10:07:48

ez se jó? akkor mégis kit kellett volna megválasztani? egy harcos ellenzékit, aki nem találja meg a hangot azzal, aki a pénzt adja?
Vedd már le a szemellenzőt - minden úgy történt, ahogy az úszók szerették volna!

Egyallampolgar 2017.01.09. 10:08:05

@Tibi !:
Holnap általad forradalom? Vagy " miről dumálsz itt"?
Én a véleményemet írtam le, melynek érvényessége független attól hogy lesz e holnap általatok szervezett forradalom.
A profi sport azt jelenti, hogy hivatásos sportoló. Az megtörténhet úgy is, hogy a sportoló nem káros az egészségre. Ha egy hegymászó kap céges támogatást, hogy felmásszon a Gellért-hegyre az profi sportoló lesz, de közben annyit végez el mint bármely nyugdíjas klub egy napos délután.
Az élsport viszont olyan szinten van ma, hogy az egészségre káros terhelést (gyógyszereket) hordoz magában. Ha valaki ezt szponzorral végzi az amerikai kosárlabda bajnokságban akkor szerintem oké. Ha egy posztkomcsi ország propaganda bohóca (Magyarországon, Észak-koreában) állami pénzeken, akkor szerintem nem oké.
Az államnak egyetlen forintot sem kéne fizetni felnőtt emberek sportjára. Mert kultúrát nem hordoz. A kiváló sportoló értéke annyi mint egy kiváló tanár, mérnök, cukrász esetén. Elismerésre méltó de mindenkit nem támogathat az állam. Ezért nem támogat egy kulturált országban senkit.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 10:15:12

@gyokkkettto: "A hulye Gyarfas a francert nem indult., siman megvalasztottak volna."

Meg lett neki mondva, hogy ne induljon. Ha kell, beleírják az alkotmányba, hogy gyár-ral kezdődő nevű ember nem lehet az úszószövetség elnöke, ha fás-ra fégződik a neve.

szevabá 2017.01.09. 10:16:02

elég bátor dolog egy csodaúszóra/férjestűl/ alapozni... mi van ha beüt vmi gixer Katinkával? nehéz lesz kimagyarázni..

szepipiktor 2017.01.09. 10:24:20

Ezek a pozíciók a világon mindenhol lobbista vezetőket kívánnak. Nekik az a dolguk, hogy úgy képviseljék az általuk képviselt szervezetetket, hogy minél több támogatáshoz jussanak, minél jobb pozícióba kerüljenek a szponzorok és más hivatalokkal szemben.
Tehát semmi gond, hogy egy az aktuális irányításhoz köthető ember kap funkciót, ha a dolgát jól végzi.
Miért baj, ha ez a figura több pénzt áramoltat a úszok, az egyesületek felé?
.
Az problémásabb, ahogy az itt kommentelők száp száma is igazol. hogy aljas politikai érdekből foglalnak állást, olyan hadházyákosos módon a saját érdekek miatt bárkit legyalulnának. Magyarán az, aki gyárfással szemben bárkit is szidalmaz, az valójában a magyar úszás ellen van.
Gyárfást és korszakát egységben kell vizsgálni, Száchy halála után a sötét hátterű gyárfás/kiss/túri vonal uralkodott az úszásban és nem az a kérdés, hogy nyertünk-e vagy sem, hanem az, hogy
- nyerhettünk volna vajon sokkal többet egy tisztességes vezetéssel?
- mennyivel több pénz jutott volna a sportolókhoz, egyesületekhez szemben gyárfásék és kislaciék magánérdekű üzletelése nélkül.
Sokan elfelejtik, hogy Hosszú-botrány is innen indult, gyárfás mutyizásán, eredménypénzek több hónapos visszatartásán, szponzorok lelépésén és zsarolásokon keresztül derültek ki a problémák.
Hosszút lehet gyalázni, férjét köpködni, de egy fő sportág juthat miattuk végre levegőhöz (ehhez persze az elnökségen is el kell takarodnia!), mert Hosszú nem függött gyárfáséktól, a férje meg eredményekkel igazolta sikeres módszereit, rávilágítva kiss és társainak elavult "rendszerére".
Akik most siránkoznak, azok azt képviselik, hogy például az autósportban is maradjon meg a tolvaj vezeté és nekünk jó a Trabant-tuningolás, de eredmények legyenek a Ferrarikkal szemben.
Ez a figura, aki most elnök lett, még a fidesz előtt sikeres, nemzetközileg elismert üzletember volt, hogy most fidesz-támogatott, az az ő rutinját (üzletemberi rutinját) igazolja, mivel a biznisz alapvetően nem politikafüggő!
Tarlós nem tudott ezzel élni, törnkerteszi a fővárost. Ez figura tud, így remélhetőleg az úszásunk elindulhat a helyes, az egész világon alkalmazott úton.
A hősmagyarok meg kapják be, takarodjanak vissza az orosz sztyeppékre és jurtákban morgolódjanak a világ megváltozásán. És ha megoldják a Mars utazást, akkor húzzanak el oda!

szepipiktor 2017.01.09. 10:25:57

@gyokkkettto: Láthatóan náci alapú amerika és zsidógyűlöleted elég ahhoz, hogy egy maffiózó bűnözőt kívánj hatalomban tartani!
Igazi antimagyar lehetsz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.09. 10:32:11

Egy sportág vezetéséhez jó menedzser kell. A hírek alapján az. Hagyják békén addig amíg a vizes VB lefut! Legalább addig nyugalom kellene!

szepipiktor 2017.01.09. 10:42:10

@Egyallampolgar: Önmagában nem látod helyesen a sportot! Valószínűleg nem szereted, nem sportolsz, sportoltál, hogy ennyire torz álláspontot képviselsz, hogy ennyire kevered a dolgokat.
Hol ad az állam pénzt például az úszóknak?
Sehol!
A fociban sem ad a focistáknak, ott egyszerű pénzmosás céljából van stadionépítés. A focistáknál látható még a adócsalás-aalapú tao pénzek áramoltatása és a kormánytól függő cégek szponzorációja (Főgáz, FCSM).
De ez nem támogatás, hanem lopás, azaz nem a sportólók fizetése a cél, hanem a közpénzeknek ezeken a csatornákon történő áramoltatása magánzsebekbe.
Szóval ennek az állami pénznek semmi köze az élsport támogatásához.
A másik, még állami jellegű pénz pedig az MOB-on keresztüli támogatási pénzek. Ez pedig máshol is létezik és kimondottan eredményalapú, a RÉGI eredmények alapján, arányosan osztott pénzek, amik nem a versenyzőkhőz megy, hanem a szövetségekhez, melyek pedig nem csak az egy-két eredményes versenyzőjükre fordítják, hanem az egész infrastruktúra működtetésére.
Szerinted az állam ne adjon támogatást egy olyan egyesületnek, ahol sok száz gyerek úszik, fut, kézilabdázik stb. Adjon alkoholra, narkóra?
A harmadik pénz pedig a szponzoráció, ez megint köthető a hatalomhoz, de alapvetően magánpénz! Ehhez sem neked, sem nekem nincs közünk, te vagy én ne akarjukmár megszabni egy cégnek, hogy x vagy y célra költse a saját pénzét.
Ti egyszerűne nem fogjátok fel, hogy mindet, ami eredményes a világon, támogatni kell! Mert most nem atomháború van, hanem a sport a verseny a nemzetek között - szerencsére. És az embereknem meg - mindehol a világon - cirkusz kell, tehát az erre költött közpénznek ez a szerepe.
A startupkokat akkor miért támogatják? A diákolimpiákra utazók miért kapnak támogatást? A filmgyártást sem kell, ugye, nem kell semmiféle Oscar meg hasonló?
Két okból támadjátok ezt:
- nem látjátok, hogy nem az elv a hibás, hanem a megvalósítás "magyaros". Mi itt szokás szerint közbeiktatunk tolvaj-robotokat és a pénz jó részét saját magunkra, azokra fordítjuk, akik adják azt. Lásd a mozgássérültek vezetőjét...
- a beteges ál-hazafiasságból kiindulva mindet tagadtok, ami máshol működik. Ha ebben pár gyűlölt nemzet is belekerül, akkor az csak nitró az ítélkezésben.
Szóval nem ezek a pénzek oldják meg a szegénységet, a munkanélküliséget, a nyugdíjasok vagy az egészségügy problémát. Viszont az emberek egy nagy halmazának örömet okoz, ami segít a nehézségek elviselésén.
Csak ugye nam mindegy, hogy mindez magától is működik és nem csak egy beteg vezésr és szabadcsapatának kegyei miatt.

Egyallampolgar 2017.01.09. 11:01:17

@szepipiktor:

Hú de részletes köszi! :)
"Önmagában nem látod helyesen a sportot! Valószínűleg nem szereted, nem sportolsz, sportoltál, "
Sportoltam, sportolok. De ha nem sportolnék attól még az állításaim az élsport megítéléséről lehetne igaz. Miért kell a személyemre következtetni? Miért nem az állításaimat veszed elő?
Tökjól listázod a hazai sporttámogatási rendszert. Csak azt nem értem ezek után miért nem értesz egyet azzal, hogy az állam a focistának, úszónak ad pénzt.
Mert hát ad.
Ad közvetlenül amikor elérnek valamit. Mintha az közügy lenne, hogy Katinka aranyat nyert. Nem az. Katinka magyar és ezért drukkolunk neki. Ő is tudja ki SzabóLőrinc, JózsefAttila,, ÖrkényIstván, KossuthLajos. Egy közülünk. De erkölcsileg pont annyit érnek erőfeszítései ha a 46. helyezést éri el. Mindkét esetben jár neki az oklevél és a taps. De más nem. Mert nincs pénzünk az összes hazai csúcsteljesítményt díjazni (mérnökök, tanárok, pékek). Ezért nem kell adni senkinek.

"Ti egyszerűne nem fogjátok fel, hogy mindet, ami eredményes a világon, támogatni kell! Mert most nem atomháború van, hanem a sport a verseny a nemzetek között - szerencsére. És az embereknem meg - mindehol a világon - cirkusz kell, tehát az erre költött közpénznek ez a szerepe."

Megint betegesen kategorizálsz. Ha nincs atomháború akkor férfias női kajakosokkal kell legyőzni a cseheket? Ez cirkusz igen. De ez nem kényszer heló! Ez sötét barbárság. A csehekhez el kell utazni, inni a sörüket, járni a hegyeiket, aztán hazajönni olvasni Kunderát, Hrabalt, és menni máshova.
Nem tudom a startup-ot diákolimpiát mikor mennyivel támogatják. De azt tudom, hogy a felnőtt sportolókat aránytalanul túltolják. Azt tudom, hogy itthon a gyerekek sportja is aránytalan, mert bizonyos sportágakat az állam agyonpénzel, másokat leszar. Ha az én gyerekem floorball-ozni szeret akkor megszívta, ha focizni akkor talán jó neki. A floorball és a frizbi nem tud versenyezni a focival és a birkózással, mert az egyiket nyomja az állam a másikat nem. Pedig nem ér egyik sem többet vagy kevesebbet a másiknál. A piacon lehet van köztük különbség. De az államnak abba nem kéne belemászni, mert az állam mindenkiért van, a társadalom egészét képviseli.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 11:08:40

@bkkzol:

"Legyen Katinka férje a szövetség elnöke, sőt MOB elnök.... államtitkár"

Ha ez megtörténne, akkor lenne csak az igazi vészgágogás: "megvette a csúnya, cigány Orbán Kattinkát", stb.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.01.09. 11:10:30

@Tibi !:

A hétvégen lesz megint egy 800-fős balliba gágogás? Ez lesz a "forradalom"?

gorbetukor 2017.01.09. 11:19:33

hivatalos... egy blog-tól... muhahaha

Jakab.gipsz 2017.01.09. 11:45:59

@bkkzol:
Einstein nem csak emberileg billeg, hanem maga a relativitás elmélete is billeg.

Ha nem vagy pletykás és közöttünk marad, megsúgom, csak lokálisan kaphatunk mérsékelten pontos eredményeket, a relativitás elmélete globálisan marhaság, csak hát, amint azt te is tudod, tilos zsidózni, talán nem véletlenül.

Anna Kisfaludiné Baán 2017.01.09. 12:11:33

Hosszú és Tusup nem a saját pénzükből "neveli" az úszókat, gondolom a beugró nem kis összegből, miközben háborút provokálnak!

Netuddki. 2017.01.09. 12:41:13

@maxval bircaman elemző: Ocsmány bulesz birkaszar, nem hozzád szóltam! Capis?
Ne válaszolj, ostoba troll vagy semmi más.

sas70 2017.01.09. 12:49:50

Bár a megválasztása kicsit érdekes, de azt nem lehetne, hogy megnézzük, mit tud letenni az asztalra és ha nem jól végzi a dolgát, akkor utána ítéljük el?

legális 2017.01.09. 13:21:40

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
A népszava egy elismert független tájékoztatást nyújtó lap, érdemes rá hivatkozni. (Vagy nem).
A szavazólapra azok kerülnek fel, akik a szövetség szabályzata szerint megfelelő támogatást kapnak. Vö. aláírásgyűjtés választások előtt. Arra nehéz volt szavazni, aki csak 145, vagy83 kopogtató cédulát gyűjtöttek. Azt meg még ki is röhögték, aki azon kesergett, miért nem lehet arra szavazni, akinek a minimális támogatottsága sincs meg.
Egy emberre vagy szavazol, vagy nem. Ha igen - X, bonyolult?
Amúgy, ha most lenne a választás, neked is tesző körülmények között, kiket írnál fel a szavazólapra?

elemes 2017.01.09. 13:22:22

Gyárfás után *bárki* aki nem gyárfás strómanja, csak jobb lehet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 13:36:24

@legális: "Egy emberre vagy szavazol, vagy nem."

:)) Ilyen szavazás csak Észak-Koreában lehetséges. Ja, meg Abszurdisztánban. Itt legutóbb a kádárrendszerben volt. A vége felé legalább alibiből felraktak egy "függetlent" is a Hazafias Népfront jelöltje mellé.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 13:39:01

@elemes: Én rühelltem Gyárfást. De a pofáján és a módszerein túl nincs indokom. Meg végül is idehozott egy csomó világversenyt. Gondolod, más többet hozott volna? Konkrétan mi a bajod vele, miért volt rossz?

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.09. 13:40:11

Csak a szocik olyan hülyék, hogy mindenfél posztokra a Fidesz embereit jelölik.

Ja nem.

Ők is sajátot pakoltak mindenhova.

De most tényleg.
Nem az a dolga a kormánynak, hogy olyan embereket ültessen pozícióba, akik nem ellenük dolgoznak, és valamennyire értenek ahoz amit csinálnak ?

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.09. 13:41:54

@legális:

Na ja..
A népszava olyannyira független és hiteles, hogy Puch Laci saját kezűleg cenzúrázza, ha megírnak egy olyan hírt ami neki nem tetszik:

888.hu/article-sajat-magat-cenzurazza-a-nepszava
A Népszava szerdai nyomtatott verziójában Biró Marianna sajtómunkás terjedelmes cikkben írta meg, hogy „nem spórolnak az adófizetők pénzével a képviselőcsoportok”. Kiderül például, hogy a 29 tagú MSZP frakció csaknem 211 millió forintért kötött szerződéseket a tavalyi évben. Tételesen említi a Sapienza Kft. 24,99 milliós megbízását, megemlítve a cégről, hogy annak tulajdonosa az osztrák HORIZONT Handels AG, magyarországi képviselője pedig Simon Dénes. Majd azt is leírja, hogy a cég 30,5 millióért tanácsokat is adott az MSZP-nek.

A cikk felkerült a Népszava online felületére is, ám a fentiek már nem szerepelnek benne.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 13:45:39

@HaCS: @legális: Nah, ha van 148 szavazat, abból Hornyák 41, Tóth 44 szavazatot kapott, gondolom Bienerth 63-at. Ekkor nem Bienerth nyeri a szavazást, hanem Tóth és Bienerth megy egymás ellen. Lehet, hogy 85 fog szavazni Tóth-ra, és 63 Bienerth-re. Sose fogjuk megtudni, mert nem folytatták le szabályszerűen.

Ballib cenzúrázók réme 20 2017.01.09. 13:51:43

A lényeg, hogy mindenhova a mi embereink kerüljenek. Egyrészt benne lesz a stiklikben, onnan kezdve zsarolható. Másrészt nehogy már a szocik, vagy a libsik konchoz jussanak!

Ballib cenzúrázók réme 20 2017.01.09. 13:54:16

@Jakab.gipsz: Ne dumálj olyanról amihez nem értesz, te hülye libsi filozófus! Te csak maradj a bölcsész témáid között!

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.09. 13:55:27

@Ballib cenzúrázók réme 20:

Még mindig nicket hamisítotok ?

AZt hittem leszoktatok róla..

legális 2017.01.09. 14:27:48

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Bocsi, a népszavát nem tartom mérvadónak, volt aki félreértett.
A szavazást az online tudósítások szerint szabályosan folytatták le. Hornyák és Tóth nem 441 és 44 szavazatot kaptak, hanem ennyien támogatták a listára kerülésüket. Ezt a számot összeadni azért sem lehet, mert lehet (sőt lehet sokan) mindkettőre szavaztak.
A Bienerth támogatottságát meg levezetned így pont nem jó, mert az ő listára kerülését többen támogatták, mit amennyien rászavaztak.
Nem baj, hanem érted, de aki nem tud listára kerülni, arra nem lehet szavazni.
Azt meg inkább engedjük meg a szövetségnek,hogy úgy szavazzanak,ahogy nekik jó, bízzuk rájuk, hátha nem véletlenül vannak ott.

legális 2017.01.09. 14:28:43

@Ballib cenzúrázók réme 21: Picit ironizáltam a népszava megbízhatóságán, sajna, nem ment át.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 14:35:22

@legális: "Hornyák és Tóth nem 41 és 44 szavazatot kaptak, hanem ennyien támogatták a listára kerülésüket."

És az úszók szabályzata szerint 50% szavazat kell a listára kerüléshez?

Akkor lehet, hogy egyáltalán nem lesz elnökük. Fura egy szabályzat. Az egyjelöltes szavazás meg túlmegy a furán. Mint ahogy korábban írtam.

ogli dzsí 2017.01.09. 15:14:12

Látjátpk, ballibsik, a tetteiteknek következményei vannak.

A ballib gyárfás ellen ajvékoltatok egy hónapja a demokráciában, majd megkaptátok a kormány emberét cserébe.

majd legközelebb 2x is meggondoljátok, mikor ajvékoljatok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 15:19:44

@ogli dzsí: Ha sokat ájvékolnak, akkor az orbán meghosszabbítja Bicskéig. :))

Ja nem. Odateszi a Tállait.

elemes 2017.01.09. 16:01:49

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

"Konkrétan mi a bajod vele, miért volt rossz?"

A rendszerváltás utáni médiaelit leggecibb intrikusa.

legális 2017.01.09. 16:08:12

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Igen, ilyen 50%-os a szabályuk, viszont több jelöltet is támogathatsz (nem úgy mint az OGY választásnál az egy ajánlócédula/ember).
Ha nekik így jó, nekem is, viszont eszerint jártak el.
Én pl. el tudok képzelni olyan esetet, hogy 4-5 jelölt is elég szavazatot kap a jelöléshez, asszem némelyik pártunknak is így van az elnökségi tagsági választása.
Az meg, hogy miért nem volt több fickós jelölt már másik beszélgetés

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2017.01.09. 19:48:22

Egy emberre lehetett szavazni és csakis igennel? Fehéroroszországban talán az ilyesmi legitim, de állítólag ez mar Európa....

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.09. 20:24:16

@The Crazy One 5tös: Benne van az alkotmányban, hogy ez így legitim.

Ha meg nem, akkor bármikor beleírják.

Közöd? (Közünk?)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.10. 08:21:50

@Ballib cenzúrázók réme 20: Már megint magával vitatkozik.

Álmomban két macska voltam és játszottam egymással.

Barbaarb 2017.01.10. 10:53:26

@Egyallampolgar:

Az élsport maga nem egészséges, de a tömegeket ez (is) mozgatja meg egészséges mértékben.
Lehet, hogy jobb lenne a brit modell, de az nevetséges, hogy olimpiai aranyak, meg jó foci EB szereplés hatással lenne a hatalom legitimációjára.
Az EB alatt sok forrásból olvastam, hogy kár a jó szereplésért, mert a kormány ezt meg fogja lovagolni, aztán kb. átsiklott fölötte az idő, a kormány különösebb lovaglása nélkül.

Egyallampolgar 2017.01.10. 13:02:37

@Barbaarb:
"de az nevetséges, hogy olimpiai aranyak, meg jó foci EB szereplés hatással lenne a hatalom legitimációjára."
Szerinted nevetséges. Csak a hatalom szerint nem az. Nézd meg a II. Vh után mi ment a szoci oldalon. Magyarországon, CCCP-ban, NDKúszásban. Mi megy most ÉKorea súlyemelőinél, nézd hogy Kim hazudott otthon el sikeres foci VB szereplést.
Érdekes, hogy te jobban tudod hogyan kell uralni a tömeget és az a sok pszichopata diktátor mind milyen nevetséges.

Lehet,hogy az élsport sikere inspirál gyerekeket. Biztosan így van. Csak ez hamis fénytörés. 1 millió lelkes úszógyerekből 1000-nek esélye élsport szintre, és abból általában még 1 sem dönt világcsúcsot. Ettől még úszni jó. Meg egészséges. Ússzanak az emberek. De azért ússzanak mert szeretik és jó nekik. Ne azért hogy nagy bajnokok legyenek, mert akkor csalódottak lesznek. Csak a sok 100 000 csalódást elbukást nem mutatja a TV.

Barbaarb 2017.01.11. 07:58:27

@Egyallampolgar:

Mi ment a szoci oldalon? Jól szerepeltek a sportokban, de hol a bizonyíték arra, hogy ezeket a tömegek uralására használták? Ezzel az erővel az USA is így cselekszik?
Ennek fényében, inkább az az érdekes, hogy pusztán a jó eredményekkel látod bizonyítottnak, hogy a diktátorok ezt a tömegek uralására használták.

"Lehet,hogy az élsport sikere inspirál gyerekeket. Biztosan így van. Csak ez hamis fénytörés. 1 millió lelkes úszógyerekből 1000-nek esélye élsport szintre, és abból általában még 1 sem dönt világcsúcsot."

Épp az inspiráció a lényege, nem az, hogy mennyien jutnak élsportolói szintre, elég ha mozognak.

"Ettől még úszni jó. Meg egészséges. Ússzanak az emberek. De azért ússzanak mert szeretik és jó nekik. Ne azért hogy nagy bajnokok legyenek, mert akkor csalódottak lesznek."

Az a baj, hogy enélkül nem úsznak, mert egyszerűbb a kütyük világában élni. Ugyanakkor azt is tudják, hogy csak nagyon keveseknek adatik meg nagyon sok munka árán a csúcs. Egyébként én is sportolok még ma is amatőr szinten, és egy-egy meccs, egy-egy torna, esetleg bajnokság megnyerése olyan élményt nyújt, mintha VB-nyertem volna, szóval ez is lehet inspiráció. Ráadásul látom, hogy ránk egyszerű amatőr sportolókra is hogy felnéznek a gyerekek az "eredményeink" miatt.
süti beállítások módosítása