B1 blogcsalád



Pitiáner trollkodás: lelőtték a Majtényit jelölő csoport Facebook-oldalát

2017. január 03. - Mr Flynn Rider

Tegnap megszavaztattuk az olvasóinkat, hogy szeretnék-e Majtényi Lászlót köztársasági elnöknek. A fideszes trolloknak valószínűleg nem tetszett, hogy Áder Jánosnak kihívója akadt és jelentették a Facebook-oldalt. Ami így megszűnt. 

kitorolt_oldal.png

Utolértük a kezdeményezés egyik elindítóját, Székely Sándort, aki azt mondta a B1 blognak:

Tök ciki lehet a fideszeseknek, hogy egy pártkatonával szemben igazi jelölt indul, így nem csoda, hogy már másnap teljes letámadásba megy át a kormányoldal. 

Ilyen szinten működik a magyar politika: a vetélytársnak még a Facebook-oldalát is le kell lőni!

 

UPDATE: az oldalt közben visszaállították. 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9512093297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.03. 11:00:49

Orbánéknak minimum sitten a helyük.
Méghogy nem maffia a fideSS...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.03. 11:10:32

Kurva jó húzás a fideSStől! Azt a látszatot kelti, mintha számítana, mit akarnak mások. Úgyis az lesz, amit orbán mond.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2017.01.03. 12:15:46

Öhm, én lemaradtam, de honnan lehet tudni, hogy miért törölték az oldalt a FB-ról? Vagy ez csak egy pitiáner húzás a B1 blogcsaládtól (szép kis família... :) ), hogy hazugságokat terjesztenek bárkiről?

gorbetukor 2017.01.03. 13:31:58

a b1 blog újabb hazugsága...

Dániel Galsai 2017.01.03. 16:17:47

@jobbdemokrata: Teljesen igazad van! Az a legszebb, hogy "ezek" a cikkeik nagy részét a szólásszabadság és a tisztesség jegyében sóhajtozzák (átkozódják, mocskolódják, stb... ) végig - és akkor ilyen híreket hoznak le! Se magyarázat, se bizonyíték, a lényeg hogy a "fideSS"-ező szélsőséges, primitív fanatikusok megkapják a mindennapi betevőt...!
Tényleg, itt senkit nem érdekel (tisztelet a ritka kivételeknek!), hogy ki, miért, milyen módon (????..) tiltotta le azt az oldalt...ha egyáltalán valaki letilthat csak úgy?! Áder odatelefonált a FB-központba??? Na ne már!
Amúgy az iromány amellett hogy rosszindulatú átkozódás, egyszersmind teljes politikai és közjogi tájékozatlanságról is tanúskodik! A köztársasági elnököt ugyanis, 1990-óta MINDIG A PARLAMENTI TÖBBSÉG választja! Honnan gondolja bárki komolyan, hogy ha összejönne (nagy jóindulattal...) néhány tízezer FB-szavazat, a Frankenstein fejú, rossz fogú, tüntetéseken magából kikelve rikácsoló, az átlagemberek számára gyakorlatilag ismeretlen Majthényira, akkor Áder megrettenne, lemondana, a 90 óta érvényes szabályokat megváltoztatnák és megszavaznák Majthényit???!
Na, az lenne aztán a demokrácia megcsúfolása, a jogállamiság sárba tiprása és az interneten lájkolgató Facebook-idióták diktatúrája!

Margó Kőrösy 2017.01.03. 16:27:09

@jobbdemokrata: ha nem teccik a b1. el kell fáradni innen jobb helyekre. sztem azt meg nem nehéz kitalálni, hogy kik jelentették a másképp gondolkodók fb oldalát. még összeesküvés elméleteket sem kell szőni hozzá

NemodaBuda 2017.01.03. 17:12:06

@jobbdemokrata: Mégis, mit gondolsz, szentfazék ? Mitől lövődött le az oldal ? Majtényi kérte tán ? Őt zavarta volna ? Vagy trágár dolog ma egy Majtényit javasolni elnöknek ? Talán erkölcstelen ? A fbook amúgy nem arról híres, hogy csak úgy levesz oldalakat, vegyük tudomásul, hogy van egy magyar csapat, amelyik a fbook helyett a maga kezébe vette az irányítást és nem szimpatizál Majtényivel ? Minden meglehet, dehogy te egy ostoba fideszfan vagy, az biztos ! Vagy még rosszabb !

Chris Lamb 2017.01.03. 17:32:50

A miniszterelnöki casting után jön a köztársasági elnöki? Az egész kezdd már nagyon komolytalan lenni. Miért nem jelölik Kunhalmi Ágnest? :) Szilveszterkor megmutatta emberi oldalát mint politikus. :D Még ennél a szélső liberális pacáknál is jobb választás lenne. És lépjük már túl a szilveszteri szereplésén. Miért kell nagy feneket keríteni hogy pöppet vidám volt a sajtó tájékoztatón. :)))))

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.03. 17:47:00

@Chris Lamb: te is tagja vagy a fizetett fideSStroll csürhének? (Költői kérdés)
Mi az, hogy szélsőliberális, te istenverte, fideSSes vadbarom??

Dániel Galsai 2017.01.03. 18:53:25

@jobbdemokrata: Bravó! Egyet mertem érteni veled, írtam egy hosszú kommentet, amelyben részletesen levezettem, hogy miért nonszensz ez a cikknek álcázott átkozódás...tényeket, bizonyítékokat, reális összefüggéseket kértem...valamit, ami legalább hasonlít egy "sajtószabad" írásra!
Nem zsidóztam, nem cigányoztam, nem buziztam, nem káromkodtam - érveltem! A HOZZÁSZÓLÁSOMAT TÖRÖLTÉK!
Ilyen az, amikor a tájékozatlanság, a primitív gyűlöletkeltés és a gyávaság találkozik - egy olyan portálon, ahol minden nap a sajtószabadságról papolnak! Szánalmas - ezért van többek között folyamatos Fidesz 2/3-ad...de sebaj, ez legyen a ti problémátok...már ha, legalább egyszer, belenéztek majd a tükörbe!

Dániel Galsai 2017.01.03. 19:00:14

@Dániel Galsai: Bocs, visszavonom, most látom, hogy mégis ott van a kommentem, valami tecnikai hiba miatt nem jelent meg nálam...nem tudom miért.... Tehát az előbbi kommentem visszavonva, ezért bocsánatot kérek - de az első természetesen továbbra is érvényes!!! (Lám, milyen furcsaságokra képes a net....úgy néz ki, mintha letiltottakvolna, pedig nem...ugye kedves b1 blog...?)

Dániel Galsai 2017.01.03. 19:37:16

@Hóhér az utolsó barátod: Segítek, mert most van időm, bár egy olyan érvek nélküli, gyűlölködő fanatikusnak nyilván felesleges, - de talán akadnak itt nálad intelligensebb és vitaképesebb hozzászólók is (Ez amúgy biztos!)
A szélső(séges) liberális, az az, aki érvelés helyett barmozik, FideSS-ezik és mindenkit bértollnoknak nevez, aki nem az ő kirekesztő véleményét szajkózza! Ugyanis a rendszerváltás utáni magyarországi SZÉLSŐliberalizmus ebből állt, már Antall Józsefet is náciztátok, fasisztáztátok, aztán Boross Pétert, Csurkát, Orbánt...mindenkit, válogatás nélkül, aki bármi módon is vállalta és vallotta a nemzeti politizálást! Ezzel amúgy nem csak a hihetetlen intoleranciátokat bizonyítottátok, hanem a mérhetetlen műveletlenségeteket is: állandóan keveritek a nácizmust és a fasizmust...egy 8.osztályos gyerek már pontosan tudja, hogy a magyar valóságnak a világon semmi köze ezekhez a sok millió ember halálát okozó eszmékhez...de ti persze nem vagytok 8.-os gyerekek, hanem gyűlölködő SZÉLSŐ liberálisok vagytok - szerencsére már a történelem szemétdombján, a DK-ba átigazoltakkal együtt is 2-3%-nyian...! Így már remélem világos számodra is a definíció és magadra is ismersz!
Amúgy létezett egy nemes, nemzeti liberalizmus is, például egy bizonyos Deák Ferenc fémjelezte...akik nemzetben és hazában gondolkoztak, nem mocskolták a saját országukat, nem akarták más kultúrájú migránsok átjáróházává tenni Magyarországot, nem a gender- és a meleg jogok voltak számukra a világ legfőbb problémái, stb, stb...de ez olyan messze van a mai magyar SZÉLSŐliberalizmustól, hogy bele sem kezdek az elmesélésébe - javaslom számodra a történelem könyvek (ált.isk...) buzgó olvasását!
Azért remélem ezzel is tudtam segíteni a tájékozódásodat!

Dániel Galsai 2017.01.03. 19:37:57

@Hóhér az utolsó barátod: Segítek, mert most van időm, bár egy olyan érvek nélküli, gyűlölködő fanatikusnak nyilván felesleges, - de talán akadnak itt nálad intelligensebb és vitaképesebb hozzászólók is (Ez amúgy biztos!)
A szélső(séges) liberális, az az, aki érvelés helyett barmozik, FideSS-ezik és mindenkit bértollnoknak nevez, aki nem az ő kirekesztő véleményét szajkózza! Ugyanis a rendszerváltás utáni magyarországi SZÉLSŐliberalizmus ebből állt, már Antall Józsefet is náciztátok, fasisztáztátok, aztán Boross Pétert, Csurkát, Orbánt...mindenkit, válogatás nélkül, aki bármi módon is vállalta és vallotta a nemzeti politizálást! Ezzel amúgy nem csak a hihetetlen intoleranciátokat bizonyítottátok, hanem a mérhetetlen műveletlenségeteket is: állandóan keveritek a nácizmust és a fasizmust...egy 8.osztályos gyerek már pontosan tudja, hogy a magyar valóságnak a világon semmi köze ezekhez a sok millió ember halálát okozó eszmékhez...de ti persze nem vagytok 8.-os gyerekek, hanem gyűlölködő SZÉLSŐ liberálisok vagytok - szerencsére már a történelem szemétdombján, a DK-ba átigazoltakkal együtt is 2-3%-nyian...! Így már remélem világos számodra is a definíció és magadra is ismersz!
Amúgy létezett egy nemes, nemzeti liberalizmus is, például egy bizonyos Deák Ferenc fémjelezte...akik nemzetben és hazában gondolkoztak, nem mocskolták a saját országukat, nem akarták más kultúrájú migránsok átjáróházává tenni Magyarországot, nem a gender- és a meleg jogok voltak számukra a világ legfőbb problémái, stb, stb...de ez olyan messze van a mai magyar SZÉLSŐliberalizmustól, hogy bele sem kezdek az elmesélésébe - javaslom számodra a történelem könyvek (ált.isk...) buzgó olvasását!
Azért remélem ezzel is tudtam segíteni a tájékozódásodat!

toportyánzsóti 2017.01.03. 19:59:12

@jobbdemokrata: Ne kend másra pitiánerségtek ,bolsevik tempó.

Dániel Galsai 2017.01.03. 21:01:02

@toportyánzsóti: Majd csak elmagyarázod, tényekkel, konkrét nyilatkozatokkal, FB- tól származó hivatalos véleménnyel alátámasztod, hogy vajon mi értelme lenne Ádernek (vagy bárkinek..) egy teljesen esélytelen, csak egy nagyon szűk, agresszív szubkultúrában népszerű ember érdekében, semmit nem érő FB-os aláírás-gyűjtögetést megakadályozni???!
Továbbá: ha ez a teljesen abszurd és kontraproduktív ötlet felmerült volna Áderben (elmebaj!), akkor vajon hogy vitte véghez???? Felhívta a világ egyik leggazdagabb internetes cégét, és azt mondta nekik, hogy ejnye-bejnye, ha nem szüntetitek meg, nem jöhettek velem horgászni....????
Persze "pitiánerezni" sokkal könnyebb, mint gondolkodni és érvelni...az ilyen szellemi szintű cikkek éppen ilyen szintű hozzászólóknak íródnak!

Dániel Galsai 2017.01.03. 21:02:04

@toportyánzsóti: Majd csak elmagyarázod, tényekkel, konkrét nyilatkozatokkal, FB- tól származó hivatalos véleménnyel alátámasztod, hogy vajon mi értelme lenne Ádernek (vagy bárkinek..) egy teljesen esélytelen, csak egy nagyon szűk, agresszív szubkultúrában népszerű ember érdekében, semmit nem érő FB-os aláírás-gyűjtögetést megakadályozni???!
Továbbá: ha ez a teljesen abszurd és kontraproduktív ötlet felmerült volna Áderben (elmebaj!), akkor vajon hogy vitte véghez???? Felhívta a világ egyik leggazdagabb internetes cégét, és azt mondta nekik, hogy ejnye-bejnye, ha nem szüntetitek meg, nem jöhettek velem horgászni....????
Persze "pitiánerezni" sokkal könnyebb, mint gondolkodni és érvelni...az ilyen szellemi szintű cikkek éppen ilyen szintű hozzászólóknak íródnak!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2017.01.03. 21:31:05

@Dániel Galsai: ne haragudj, de egy fanatikuSS fideSStroll pofázása... hát izé... bocs, hogy nem érdekel. (talán egy nikken kéne nyomni a fideSSpropagandát, kevésbé lenne égő... :DDDD)

Johnny696 2017.01.03. 21:46:59

És örömmel látom, hogy egy FideSS troll ide is beállt turházni. A jobbdemokRATYI. Mindig arra gondolok, az ilyen tolvaj pártolók tíz év múlva is leírnák a mostani soraikat? Vállalnák? Mint a szélmalmok, mindig irányba állnak, ahonnan a "lé" csorog a túlélésükhöz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.03. 21:55:59

@Johnny696: A fideSStrollok vajon mióta fiodeSS szavazók. Ők is radikális liberálisból a párttel együtt fordultak szélsőjobba? Mert gerinctelenek, az oké, nem lenne ezzel problémájuk.

Johnny696 2017.01.03. 22:22:12

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Bizonyos puhatestűek és élősködők jellemzője, hogy olyan mértékben alkalmazkodnak a gazdatesthez, hogy annak szerves részévé is képesek válni. A keringési rendszerük is ráépül és eggyé válik a gazdával. Aztán mikor az alany erejét veszíti, vagy vele pusztulnak, vagy keresnek új gazdát. Az elvtelen seggnyalók is pont így működnek. Nem kell gondolkodni, érzékelni. A "főnök" ezt megteszi. Csak szolgálni kell. Aktívan. Az állatvilág csodálatos, bár néha taszító is. De az emberek egyes csoportjai képesek kiválóan másolni ezeket a néha nem túl ízléses modelleket is.

Trackers 2017.01.04. 07:39:54

A B1 blog újabb pitiáner húzása.

Miután tömegesen kapcsoltatták le a ballibek feljelentésekkel a Jobboldali oldalakat, 1-2 önjelölt fanatikus feljelentését úgy állítják be, mintha az náluk nem lenne rendszeres, és lenne köze bármilyen szervezethez.

Ez már a legalja a ballib gyűlöletkampányban.
.

Trackers 2017.01.04. 07:41:29

@Johnny696:

Természetesen vállalnám.

Bármit és büszkén teszek, hogy az elkúrók ne győzzenek, és a gyülöletkeltő megosztó politikájuk kudarcot valljon.

Mondjuk ehez nem kell sok igyekezet.

2017.01.04. 07:51:22

@Dániel Galsai: Mutatna pár kommentet, ahol a fidesz és sleppje által tolt álhírek, valótlanságok és lejáratások ellen kelt ki ilyen nagyon? Vagy önnek csak az fáj, amit más csinál? A fidesz minden idők legmocsokabb pártja, ez magát nem érdekli? Vagy direkt ilyenre vágyott már régóta és most orgazmusai vannak csak attól, ha lát egy narancsot?

odamondó 2017.01.04. 08:06:07

Aha persze biztos a kormány csak úgy le tud vetetni egy Facebook oldalt. Gondolom a paraszt beveszi értelmes ember meg rájön, hogy a B1 létrehozott egy oldalt másnap törölték aztán ráfogták a fityiszre.

macmac 2017.01.04. 08:09:42

Csak csendben szeretném megjegyezni, hogy az oldal elérhető. Az erről folyó "beszélgetés" pedig igen lealacsonyító.

magnificat 2017.01.04. 08:11:23

technikai gond volt, már működik az említett fb oldal. Szvsz célszerű lenne a cikk javítása/levétele, lévén semmis.

Jossarian 2017.01.04. 08:11:34

Hat ez tenyleg pitianer volt, a csoport tagjait kellett volna leloni a bloggazdaval az elen.

Netuddki. 2017.01.04. 08:17:09

Ostoba balfasz "ellenzék"!
Aszongya a maszopos a fideszrádióban, reméli hogy a zelempé is támogatja. MIvaaaan? Bazmeg, nem egyeztettek, hanem csak bedobtak egy nevet? Barmok!
Ennél már csak a zelempé a jobb. Még a zelnökségük nem szavazott róla, de lehet saját jelöltet fognak állítani. A zelempének is elmentek otthonról. Eh!

Balfasz zellenzék! Azon agyalnátok hogyan lesznek lecsukva a tolvajok! Ez a munkátok bazmeg! Nem csak úgy kéne tenni mintha dolgoznátok, mindenféle baromsággal foglalkozva, anyátok!

nagyviktor 2017.01.04. 08:18:32

HAZUDTOK Büdös geci liberálisok, hogy mindegyikőtöket basznám be börtönbe.
Hazaáruló csóri banda! Nem lesz belőletek semmi!

Netuddki. 2017.01.04. 08:20:15

@odamondó: Ostobenkó tolvajfidesz troll adja az értetlent. Pedig a magadfajtáknak kéne a legjobban tudni hogyan lehet levetetni egy nemkívánt oldalt a faszbúkról. Sajna csak ideiglenesen. Muhaha!

Jolka40 2017.01.04. 08:37:25

@Trackers: Éljen az egypártrendszer!

chepunk 2017.01.04. 08:37:53

Soros lövette le, hogy azt higyék, hogy a Fityesz volt és lehessen mutogatni rá :-)!

MACISAJT 2017.01.04. 08:42:56

Ja. Áder (és a komplett Fidesz) teljesen betojt ennek az egykori ORTT elnöknek( szép, "demokratikus" szervezet volt akkoriban, a gyurcsányok alatt, csak úgy ömlöttek a jobboldali műsorok a közszolgálati médiumokból) a felbukkanásától...

Azonnal vette Áder a telefont, hé Cukkerberg, hallod-e, veszélyben vagyunk, tegyél már valamit.
És Cukkerberg is azonnal beszart,törölték az oldalt.
Na ettől nem lesz ez a szerencsétlen ballibsi köztársasági elnök.

Nyihihi:)

MACISAJT 2017.01.04. 08:45:30

De Cukkerberg helyett, én fogom népszerűsíteni az agyonvert ballibákat akik előálltak a kezdeményezésükkel..
Itt egy csokor belőlük:

Az „Elnököt a köztársaságnak” csoport szervezői és az alábbi aláírók:

Bayer Judit - médiajogász
Bíró András - újságíró, alternatív Nobel-díjas emberjogi aktivista
Bitó László - orvoskutató, író
Bogdán László - Cserdi polgármestere
Bojár Gábor - közgazdász, üzletember
Boris János - műfordító
Bródy János - zenész
Bruszt László - szociológus
Csák Gergely - ligetvédő aktivista
Dávid János - szociológus
Ferge Zsuzsa - szociológus
Földiák András - szakszervezeti vezető
Göncz Kinga - volt külügyminiszter
Gulyás Balázs - civil-szervező
Heller Ágnes - filozófus
Inotai Andras - közgazdász
Iványi Gábor - lelkész
Kéri László - politológus
Kiss László - ápoló
Krasztev Péter - kultúrantropológus
Krémer Balázs - szociológus
Lakatos Béla - Ács polgármestere
Magyar György - jogász
Máté Gábor - színművész, rendező
Mellár Tamás - közgazdász
Mendrey László - tanár
Parti-Nagy Lajos - író
Perecz László - filozófus
Petschnig Mária Zita - közgazdász
Rauschenberger Péter - filozófus
Sándor Judit - jogtudós
Sándor Mária - ápolónő
Setét Jenő - polgárjogi aktivista
Surányi András - rendező
Székely Sándor - független fővárosi képviselő
Tóth Krisztina - kötő, író
Vojnich Erzsébet - képzőművész
Wildmann János - teológus
--

Nyihihi:P

Tom Bradley 2017.01.04. 08:53:31

Valaki sírjon már azért is, mert a kuruc.info facebook oldalát már többször is lelőtték!
Ha szólásszabadság, akkor jöhet az is, ugye?

Árkászati Hadimérnökség 2017.01.04. 09:11:47

Még mindig nincs egyik hsz-ben sem adatolva a "fideszesek/A Fidesz lelőtte/lelövette az oldalt..."?
Csak kérdeztem.
Ha ez itt a szabad sajtó, akkor tessék szabadon leírni, kérem.

Majtényi szerintem nem jó jelölt, és a támogatói listán szereplők sem jó támogatók.
Civil-szervező, meg aktivista, meg szakszervezeti vezető - a hitelesség negatív oldala. Még a saját csoportjukat is gyengítik, és ezt sajnos nekem is látnom kell, nekem, aki nekik szurkolok.

A XXI. a pragmatizmus százada lehetne, aztán tessék, szervező, aktivista, vezető.

A kettős mércézést meg tessék elfelejteni, mert amíg az ellenzék ettől nem szabadul meg, minden hiteles emberét el fogja intézni, ahhoz még a fideszesek sem kellenek.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 09:12:25

@MACISAJT:

Ismerős nevek. :)

Csak nem értem a (90% történészhallgatók antiszemita) Vásárhelyi Máriáék hogyhogy lemaradtak róla ... :DDDD

putris72 2017.01.04. 09:23:58

Kedves ostoba baloldali hozzászólok!Talán először meg nézhetnétek,hogy igaz e a sztori vagy csak a szokásos blödi hazugság!Hát megint csak az utolsó!Ez egy ócska lejáratos hazugság,mert a facebook oldal él és virul!Hogy akartok így bármit is hitelesen állítani ha mindig hazudtok?És bocs de milyen szavazok vagytok aki még arra sem veszik a fáradságot,hogy utána nézzél egy viszonylag könnye leellenőrizhető állításnak??Még a parlamentbe sem fogtok bekerülni!Katt a linkre és meg látod az igaságot,részetekörl meg a hazugságott:

igazi hős 2017.01.04. 09:38:33

@Dániel Galsai: "Antall Józsefet is náciztátok, fasisztáztátok, aztán Boross Pétert, Csurkát, Orbánt" Milyen finom csúsztatás, kár, hogy az emberek emlékezetét nem lehet átírni. (Lásd a 56-as "emlékévet".) Antallt nem nácizták, Borosst pedig kommunistázták (teljes joggal, pont olyan állampárti tróger volt, mint a következő két utódja). Csurka, hogy a kiégése után is biztosítsa a megélhetését, nyíltan felvállalta az "úri körökben" is népszerű szalonrasszizmust, elvégre pártelnökként egész jól meg tudott élni (némi sikkasztás árán, de ki akarna politikus lenni, ha lopni sem lehet?). Orbánt meg azért írtad a lista végére, hogy a fokozatosság alapján csökkents a tetteinek a súlyát, ahogy mindent próbáltok relativizálni, a mindennapos milliárdos Fidesz lopásokkal szemben kell mutatni egy milliós balos nyúlást és akkor mehet az "ők sem jobbak nálunk" mantra. Nem megy, Orbán nem rasszista, hanem szélsőségesen populista, aki szó szerint bármire hajlandó a hatalomért. Ha kell lángba borítja Budapestet, ha kell, ráküldi a Fradi ultrákat az ellenzékre, ha kell, az oroszokkal is lepaktál az ország kiárusításában.

maxvaI bircaman 2017.01.04. 09:45:27

Majtényi pr-csapata állhat a letiltás mögött: így akarnak saját maguknak olcsó népszerűséget.

maxvaI bircaman 2017.01.04. 09:46:32

@MACISAJT:

Ugyanaz az unalomig ismert 800 balliba gágogó, akik mindig 100 %-ban egyetérteneka Központ álláspontjából...

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 09:48:41

@igazi hős:

Marhaság.

Mindenki emlékszik aki elmúlt 30 éves, hogy Antall esetén ugyanaz az antiszemitázás, Horthyzás és bérretegés ment, mint most, és minden esetben mikor nem az MSZMP utódpártja volt kormányon.

Pelso.. 2017.01.04. 10:05:48

@MACISAJT: Valóban, elvárásodnak nem megfelelő társaság felsoroltak: nem lopnak korlátlanul közpénzt, és az országot se hazudják telibe naponta.

Pelso.. 2017.01.04. 10:05:48

@MACISAJT: Valóban, elvárásodnak nem megfelelő társaság felsoroltak: nem lopnak korlátlanul közpénzt, és az országot se hazudják telibe naponta.

2017.01.04. 10:06:58

Ha emelkedik a tudatod és te hívő vagy, oda fog emelkedni, ahol az egy isten egy gondolata számít CSAK. Mivel az egy gondolathoz szokott egy isten nem érti sem a pénzt, sem az ellenvéleményt, sem a kritikát, sem a demokráciát, nem is tud mit kezdeni velük. Ha emelkedik a tudatod, azt te NEM VESZED ÉSZRE, mert továbbra is vetíted magad köré (!) az általad ismert világot. Amiben sem te nem érzed jól magad, kivéve ha nem vagy egy borg-dolgozó típus, sem ő, akinek a sok egyéni tudat nagy problémát jelent. Mintha egy olyan netről beszélnénk, ami be akarja tiltani a merevlemezeket, mert a netről mindent megkapsz. Igen ám, de ilyenkor nincs elég RAM az emberekben, akiket elbutítanak, hogy képesek legyenek megfelelni a kollektíva feltételeinek. A jó működéshez viszont sok RAM kellene, ám az veszélyes a főőőőnkre, azaz arra az emberre, akit a kollektíva erre a posztra kijelölt. Ekkor a világ átveszi a ti hitetek szerinti angyali szintek struktúráját (amit nem a fizikai világra találtak ki) és itt beköszönt az őáltaluk hitt földi mennyország, amihez képes a mai Észak-Korea egy üdülőparadicsom. Amit Orwell leírt, azt ebből a látószögből merítette. A mai fidesz egy kezdeti képződmény, ami zárt családként működik (ahogy a kollektíva) és aki ezen a családon kívül van, az NEM LÉTEZIK számukra. Mivel nem egy ilyen társaság van, akik meg akarják szerezni a bolygó feletti spirituális hatalmat és váratlanságok is előidéződnek, inkább tekintsetek mindent a véletlen művének, ha nem hisztek az ilyenekben és én természetesen egy őrült vagyok.

Pelso.. 2017.01.04. 10:07:15

@MACISAJT: Valóban, elvárásodnak nem megfelelő társaság felsoroltak: nem lopnak korlátlanul közpénzt, és az országot se hazudják telibe naponta.

Hívő hitetlen 2017.01.04. 10:32:56

Nem az a gond, hogy a B1 összevissza hazudozik. Eddig is azt csinálta. Nagy az internet, elfér rajta. A gond az, hogy az Index folyamatosan reklámozza.

vNHM 2017.01.04. 10:40:09

Ader szemelyesen hivta fel cukkerberget! :DDDDDDDDDDDD

2017.01.04. 10:41:16

@Ballib cenzúrázók réme 21: ja. Én is emlékszem. Antall erősen kritizált gondolatisága a múltba révedés volt. Vissza a Horthy érába. Polgárság, egyház.. polgári erkölcsök. Egyik legnagyobb kritikusa egy fiatal széllibsi volt, valami Orbán.
Csuhások, térdre!
De nyilván azóta sokat fejlődött Horthy. Nomeg az egyházak is sokkal NER kompatibilisabbak.
Öngólt rúgtál. Burkoltan szidod a vezért? Már elindult a nagy, fekete autó érted...

konrada 2017.01.04. 10:43:50

...tényleg, engem isérdekelne, hogyan lövethet le egy kormány egy facebook oldalt, ha abban nem szerepel egyértelműen olyan, ami az érdekeit bizonyíthatóan sértheti? (Itt olyasmire gondolok, ami államtitok, így a tiltáshoz az kevés, ha valaki beírja: hülye zorbán, mert az nem államtitok!;)
...mert azt még tudom, hogy ha más nevével.... ...de a kormányt nem hívják Majtényinek...

...meg egyébként is: pár zakkant rajongón-utálón kívül ki a francot érdekel egy ilyen hülyeség??? Mi értelme volna magaspolitikai szinten ilyen piti dologgal foglalkozni??
...mert egyben igaza van a blognak: ilyennel csak az foglakozik, aki nagyon meggárgyult, és azt hiszi, van akármilyen jelentősége is a dolognak.
(...vagy olyan szegény ember, aki vízzel főz: így hívja fel a figyelmet a méltán érdektelen face-oldalra,hogy műbalhét kever, aztán azt az index címlapjára kirakja.... )

nnnnnnnn 2017.01.04. 10:45:01

én helyesnek tartom a dolgot. a balliberálisokat minden lehetséges módszerrel el kell lehetetleníteni.

Kalmár 2017.01.04. 10:51:07

Nem szűnik meg egy FB oldal csak azért, mert jelenti valaki.
Akkor szűnik meg, ha sérti a FB működési szabályait!

Miért törölték?

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 10:52:15

@Hívő hitetlen:

Amíg a Sixx és Sajó féle GYurcsány seggnyaló, hírhamisítók szerkesztik a blogokat az indexnél, mit vársz ?

smartdrive 2017.01.04. 11:03:22

ez fake. nem törölnek egy oldalt, csak mert valaki azt kéri

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.04. 11:12:21

@Trackers: már megint a legalja komcsikám? :D Jaa szerda van, ilyenkor mindig a legaljára ér a ballib, hogy csütörtökön megszűnhessen :DD

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2017.01.04. 11:16:32

Wáhááháá...Az oldal működik, de a B1 nem kér bocsánatot! :) Tipikus ballibdemó trágya hozzáállás :)

CM2131 2017.01.04. 11:18:55

Ebből is látszik, mekkora király ez az Áder: az FBI nem tudja érvényesíteni az akaratát a facebook-on, de neki elég egy telefon és bárkit letiltanak :-))))

Sir Galahad 2017.01.04. 11:23:23

Ránéztem a naptárra, hogy április elseje van-e már, de nem. Így viszont elég idétlen vicc ez a poszt. Belinkelnek egy oldalt, hogy azt "lelőtték", de ha az ember rákattint, az oldal bejön. Ráadásul tudomásom szerint pusztán azért, mert Ádernek vagy a Fidesz-szavazóknak nem tetszik egy oldal, a fb még nem törli. Ha valaki törlést kér, meg kell indokolni (pl. jogsértő vagy trágár a tartalom, stb.), ezt megvizsgálják és csak akkor törölnek, ha jogos a bejelentés.

A másik lehetőség persze az, hogy a vírusmarketing eszközével szerették volna az oldal látogatottságát növelni. Ez önmagában lehet, hogy sikerült, de ezzel a módszerrel Majtényinek valószínűleg nem tettek jót.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.01.04. 11:44:25

A Fidesz matat az fb szerverein vagy ezt most hogy?

_Neville 2017.01.04. 11:45:49

Erre van valami bizonyíték, vagy csak rágalmazol?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.01.04. 11:46:40

@konrada: Eleve az fb politizálás annyira gáz.

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 12:14:28

a fidesz gyíkká változtatta Majtényit de már elmúlt. Mindenesetre azt jó tudni, hogy Orbán csak egyet csettint és a Facebook már pucsít is befele neki akkora nagy ember a Zorbán.

Istenem, milyen sötétség van a "demokrata" a térfélen

jágör68 2017.01.04. 12:23:28

Nem orosz hackerek voltak?
Biztos a Fidesz?

Szerintem Putyin heckelte meg személyesen hekkel vagy heringgel esetleg szardíniával.

A cionliberális balosnácik mindenféle bizonyíték nélkül hazudoznak, rágalmaznak.
Ezt teszik 1945 óta. Úgy néz ki, már senki sem vevő erre.

Larry Silverstein 2017.01.04. 12:33:28

Miről beszél ez a maláriás blogger?

ha ha ha

lippsi vagy? 2017.01.04. 13:14:09

Hány százalék szavazna egy ilyen fickóra mint Majtényi?

Már a kérdés feltevése is fasiszta cselekmény

monddazigazatmar 2017.01.04. 13:15:39

1. Találj ki valami orbitális nagy faszságot, aminek semmi realitása nincs
2. Csinálj neki egy faszbook oldalt
3. Töröld ki
4. Kezdj el hangosan ordítozni, hogy a kormány kitöröltette, elnyomás van, diktatúra, retteg a hatalom.

n3spr3ss0 2017.01.04. 13:45:47

A gecik pártjától ez várható mindig.

VaradiJanos 2017.01.04. 13:48:41

Tényleg azt hiszik a hülyegyerekek, hogy van akkora jelentősége a fb oldaluknak, hogy azt bárki töröltetni akarná politikai okokból? És vajon a Fidesz fb oldalát miért nem törlik? Cukorhegy bácsi is fidesznyik lett?

Alick 2017.01.04. 13:53:12

Az oldal természetesen működik és az átmeneti elérhetetlenség valószínűleg nem azért következett be, mert Viktorék utasították Zuckerberget.

Eddig még nem szavaztam a Fideszre, de ha ezek a blogos baromságok így szaporodnak, megfontolom, hogy mégis Viktorékra szavazzak legközelebb.
:/

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 13:53:30

@VaradiJanos: "És vajon a Fidesz fb oldalát miért nem törlik?"

Talán a fideSS ellenfelei között nincsenek olyan patkányok, mint a fideSSben.

VaradiJanos 2017.01.04. 14:02:05

@smartdrive: Így van, ordas és átlátszó hazugság, de még így is van pár elhülyült aki elhiszi ... mint pld ez a meghaltrendőrös izé itt feljebb.

legális 2017.01.04. 14:08:51

T. Blogger!
Nem kellene karban tartani/törölni ezt az egészet?

vNHM 2017.01.04. 14:17:20

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: kicsiny fasz, jelentsd fel a fidesz fb oldalat es nezzuk meg torlik-e! LOLOLOLOLOLO hogy te mekkora gyoker fasz lehetsz eletben. :DDDDDDDDDDDDDDD
Kicsiny liberalfaSSisztam, tegyel egy kiserletet! Megteheted nev nelkul, csak ahogy mar megszoktad.

miért 2017.01.04. 14:25:19

@jobbdemokrata: a (szélső)jobbot értem, de a demokratát nem találom! Viszont sok-sok (túl)fizetett takonyárpi katonával, a maga barátaival? és semmitmondó bejegyzéseikkel egyre többször találkozni.

FikkFakk 2017.01.04. 14:46:33

Huha, ez a poszt ujabb liberal ongol.

A tobbi, komplexebb hiradasotok is ennyire megbizhato....?

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 14:51:25

A legszebb, hogy még mindig az indexcímlapon éktelenkedik ez a tegnapi lejárt szavatosságú poszt.

Szerintem az index direkt szopatja az Egyenlítőéket ezzel :)

odamondó 2017.01.04. 15:16:39

@Tibi !: melyik lenne az? Biztos azért írom, hogy fityisz mert imádom őket. Hülye-e vagy.

Beerhead 2017.01.04. 15:27:21

Kérünk postot arról is, hogy a facebook melyik menüpontjában lehet megnézni, hogy ki és hogyan törölte a csoportot!

nick papagiorgo 2017.01.04. 15:42:00

Összefoglalnám:

1. az oldal működik, az egész cikk egy ordas nagy kamu

2. "Áderéknek" semmi érdeke, hogy Majtényi honlapját letiltsák, mivel (tekintve, hogy az államfő megválasztásához a képviselők több mint 50%-a kell, azt meg csak a Fidesz tudja felmutatni) Áder megválasztása kb biztos, Majtényié meg 0%, akár van Fb-honaplja, akár nincs.

3. ha letiltották volna azt sem "Áderék közbejárásának" hatására tették volna. Nagy ember lehet ez az Áder, ha felhívja Zuckerberget, az meg letiltja Majtényi oldalát

4. az egész cikk szép példa arra, hogy milyen mentális állapotban leledzenek egyesek. És mielőtt valaki a "magyar állapotokra" stb mutogat, elmondanám, hogy a CNN pl. hírt közölt arról, hogy Clintonné bukása orosz hekkereknek köszönhető, erre szép példákat is hoztak - a Fallout 4 című számítógépes játékból

index.hu/tech/godmode/2017/01/03/fallout_4-bol_vett_keppel_mutatta_be_a_cnn_az_orosz_hekkelest/

Megjegyzés: magam lassan már csak röhögni járok ide :)

Parajpuding 2017.01.04. 15:50:55

Nem a magyar politika működik így, hanem a fideszmaffia.

Hókirályfi 2017.01.04. 15:51:13

Ha netalántán nem is törölték az oldalt, de trollmágnesként rendkívül jól funkcionál ez a blogbejegyzés.. :DDD

dont be such a jew 2017.01.04. 15:51:38

@nick papagiorgo: majdnem jó, kimaradt az 5ös pont:

5. Mivel Majtényi testvér és Cukorberg mindketten láthatóan zsidók, és Cukorberg a FBot a cionista világharc eszközének tekinti, nehéz elhinni h a médiaguru zsidó lekapcsolta a vértestvérét egy goj kérésére.

DFK 2017.01.04. 15:53:42

Most, hogy kiderült az igazság, nem látok egy bocs tévedtünk/hazudtunk posztot, kommentet. A sok balos fax meg itt hirigelt.

nick papagiorgo 2017.01.04. 16:02:04

@DFK:
soha nem is fogsz.
Inkább nyílik két új blogbejegyzés, hasonló témában és színvonalon :)

dont be such a jew 2017.01.04. 16:07:55

@nick papagiorgo: 'Inkább nyílik két új blogbejegyzés, hasonló témában és színvonalon :)'

Már nyílt. Tudtad, hogy Orbán új szobája 5 mrdba fog kerülni a Várban és aranyból lesz a retyó?

Nekem a B1től kellett megtudnom.

nick papagiorgo 2017.01.04. 16:13:26

@dont be such a jew:
erre céloztam :)

Már várom a holnapi hírt, miszerint Marika néni látta Orbán patáját kivillanni a nadrágja alól, amit egy fotosoppolt képpel természetesen bizonyítanak is.

Nem kell ragaszkodni a tényekhez, meg ilyenek, lényeg, hogy elég meghökkentő/sokkoló legyen :)

DFK 2017.01.04. 16:54:08

@Jolka40: hehe,bedőltél egy balos hazugságnak.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 17:02:21

@nick papagiorgo:

"Már várom a holnapi hírt, miszerint Marika néni látta Orbán patáját kivillanni a nadrágja alól"

Erről persze a B1 blog ír is egy bejegyzést, ahogyan arról is, hogy ezt is letiltották, hátha több lesz a klikkelés emiatt.

DFK 2017.01.04. 17:02:39

@Margó Kőrösy: hazugság az egész. Csúnya dolog baráti tűzben elesni.

dont be such a jew 2017.01.04. 17:18:05

Ez volt az eccerübb, itt 3 másodperc alatt derült ki h a poszt kamu.

A másik feladványnál ez egy teljes google keresésbe került így 15 másodpercbe is beletellett az igazság kihámozása a B1(aki a 444ről vette át egy az egyben a 'hírt') hazudozásából

b1.blog.hu/2017/01/03/luxusjobboldal_arany_vecet_is_epitenek_orban_dolgozoszobajaba#comment-form

Kakimaki0123456789 2017.01.04. 17:19:18

HAZUDTOK Büdös geci orbánfasiszták, hogy mindegyikőtöket basznám be börtönbe.
Hazaáruló csóri banda! Nem lesz belőletek semmi!

NBarbieReloaded 2017.01.04. 17:19:26

Hja, a balliba oldal meg Novak Elod FB cikket tiltatta le, amiben NE megemlekezett rola, hogy mar megint cigany az ev elsoszulottje.
Ezen is hisztizett a balliba1? Ja, nem.
Nem tetszik, mikor a sajat "fegyveretekkel" csapnak vissza, ugye? :D

Amugy csak egy koltoi kerdes: a ballib partkatona majtenyi mivel is lenne jobb KE, mint a fideszes partkatona ader? Vagy itt is bejon a szokasos ballib kettos merce?

Kakimaki0123456789 2017.01.04. 17:20:13

@dont be such a jew: mármint mi a hazugság? hogy elbasznak 4 milliárdot a törpedúcse kéglijére? mert az sajnos igaz.

dont be such a jew 2017.01.04. 17:22:28

@Kakimaki0123456789: Az a hazugság amit a poszt állít, a te mondatodból: 'elbasznak 4 milliárdot a törpedúcse kéglijére?' meg az utsó 2 szó a hazugság, amúgy ok

Kakimaki0123456789 2017.01.04. 17:22:45

@NBarbieReloaded: talán mert NE cikke faji uszítás amit minden magyar ember elutasít, Majtényi jelölése pedig olyasmi amit minden nem hazaáruló nem opbánfasiszta magyar akar?
Te melyik oldalon állsz, a magyarok vagy a fasiszták oldalán?

Kakimaki0123456789 2017.01.04. 17:27:56

@dont be such a jew: mert nincs már neki hivatala... ja de van. Mert nem basznak el 4 milliárdot... ja de igen.
De tényleg nem 4-et hanem az Origo szerint csak eddig 14-et (amíg nem titkosítják a költségeket nehogy megtudd mennyit húztak ki a zsebedböl)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.01.04. 17:29:06

Libsiblog -hazudik

Hóhér-gyurcsányfasszopó barom

dont be such a jew 2017.01.04. 17:29:46

@Kakimaki0123456789: 20ezer milliárdig még mindig jobb mint gyurcsány

14 kevesebb mint 20.000

-ennyi plusz adósságot hagyott a mester, pedig igen szegényes dolgozószobával kellett beérnie, gondolom

Kakimaki0123456789 2017.01.04. 17:30:18

@enpera:

Hóhér-orbánánfasszopó barom

Kakimaki0123456789 2017.01.04. 17:33:00

@dont be such a jew: ennek éppen semmi jelentösége sincs. A 20.000 az amit Gyurcsány a kéglijére költött. Ja nem. Meg a kertje végében is van egy stadion. Ja nincs.

Kakimaki0123456789 2017.01.04. 17:41:03

Szoval az eredeti FB oldal már olvasható mert az FB feloldotta a tiltást.
Aki szerint a baloldal önprovokációja volt annak javaslom a lapos Föld csoportot, ott vannak ilyen futóbolondok.
A fidesz meg bekaphatja és nagyon meg fogja szívni. Itt nem lesz putyinisztán, el lesz küldve a vezír a másik Vikrothoz nyaralni.

Chris Lamb 2017.01.04. 17:41:12

@Hóhér az utolsó barátod: Tudod a nekem írt válaszodból kiderült hogy micsoda szűklátókörű vagy te. Az esztelen Orbán fóbiád annyira a tetőfokára hágott hogy azt véled aki bírálni merészelni meri a baloldali ellenzéket az csak fideSS? Mondd már meg nekem mi az fideSS? Mert én nem tudom. Viszont az tudom hogy miért szélső liberális a Majtényi. Azért mert az illető SZDSZ-es volt és annál szélsőségesebb párt nem volt/nincs Magyarországon. És annyira tele vagytok gyűlölettel hogy nem veszitek észre hogy süllyed a hajótok.

Larry Silverstein 2017.01.04. 17:43:05

@Kakimaki0123456789: teljesen mindegy mire költötte, nincs, és nekem kell kifizetni, kamatostól

ez a lényeg orbán után nem marad kaka, tőlem disneylandet is építhet magának

DFK 2017.01.04. 17:52:50

@Kakimaki0123456789: kár az energiáért, hazudtatok, baloldali lévén ez alaptulajdonságotok.

NBarbieReloaded 2017.01.04. 18:01:15

@Kakimaki0123456789: Jaaa, ertem. Ha valaki meg mereszel szolalni az ugyben, hogy talan nem lesz jo vege, ha mar minden masodik ujszolott rejtett eroforras, holott a foglalkoztatottsaguk, iskolazottsaguk nem no, bunozesi hajlandosaguk nem csokken, az faji uszitas. Ertelek. :D
Ertelmes ember ezt elorelatasnak hivja, a PC velemenydiktator liberalnacik meg faji uszitasnak. Na ez a kulonbseg. Ezert tart ott, a ballib oldal, ahol. Ja, nem, hanem azert mert a legtobb magyar nacifasisztarasszistamasiniszta (asitas).

Aham, ok. Tehat akkor nezzuk jol ertem-e. Ha a ballib oldal akar ballib partkatonat KE-nek, az a demokracia csucsa, aki szerint meg ez semmivel nem jobb, mint a jelenlegi fideszes partkatona ader, az hazaarulo orbanfasiszta.
A szokasos elmebeteg ballib "logika". Sirok...

krepler 2017.01.04. 18:04:32

@putris72: Ugye kicsit se zavar, hogy ez már egy másik fb-oldal?

A többi nagyeszűnek pedig azt üzenem, hogy nem olyan nehéz egy fb oldalt letiltatni. Ha elég sok ember kattint arra, hogy tiltott (erőszakos, pornográf stb.) tartalom, és cukorhegyiék algoritmusa hipp-hopp letiltja. Lehet aztán sírni -ríni, hogy mi jó gyerekek vagyunk, tessék szépen visszakapcsolni! Aztán megnézik, es ha tényleg nem volt rajta semmi csúnya, akkor pár nap (ha csak kicsit tiltódott le, szerencsés esetben pár óra), múlva visszakapcsolják. Vagy most adtam egy jó ötletet az nnnn típusú (kicsit sem) jószándékú kommenttársaknak? (vagy akik itt javában értetlenkednek, hogy biztos Janci báci telefonált cukibergnek, azt jól tudja, hiszen most csinálta?)

dont be such a jew 2017.01.04. 18:14:58

tökmindegy melyik bohóc a KE, így tőlem, gesztusból még egy ballibet is megválasztok

*persze nem ingyen: gyurcsók és az összes rózmbókja meg ex kormánytagja államtitkárig, elhagyja az országot és lemond az állampolgárságáról

Chris Lamb 2017.01.04. 18:18:50

@MACISAJT: Bogdán Lászlón őszintén elcsodálkoztam. Eddig Ő volt azon kevés cigány politikusok egyike,aki kimondta az igazságot a cigánysággal kapcsolatban. Lsd köcsögmentesítés. Amikor cigány suhancokat elvitt börtön látogatásra és elmagyarázta nekik miért nem menő dolog ide kerülni. Erre egy ex SZDSZ-est akar támogatni? Jajjj....

5perc 2017.01.04. 18:18:54

@Dániel Galsai:
Na mert Áder nem ismeretlen senkiként lett köztársasági elnök.

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 18:20:02

@krepler: "Ugye kicsit se zavar, hogy ez már egy másik fb-oldal?"

ide vezet a posztban levő link.

Chris Lamb 2017.01.04. 18:22:08

@Tibi !: Idézet tőled: Ostoba balfasz "ellenzék"! Kérdés: Ezektől várod a kormány váltást? ;) :)))))

6.Lenin 2017.01.04. 18:25:28

@Kakimaki0123456789:

"Hazaáruló csóri banda! Nem lesz belőletek semmi! "

Gondolom, hogy ezt most teljes erőből a tükörből visszanézőnek kiabálod-teljes joggal- a két szép szeme közé. Nagyon találó, gratulálok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 18:26:34

@Chris Lamb: "Miért nem jelölik Kunhalmi Ágnest?"

Nehogymár elpazarolják, oda egy üres öltöny is jó. (Vagy lehet benne smittpali, Áder, nem számít.) Kunhalmi miniszterelnöknek való.

Chris Lamb 2017.01.04. 18:30:12

@Dániel Galsai: Idézet tőled: 1990-óta MINDIG A PARLAMENTI TÖBBSÉG választja! Kérdés: Ez idáig nem zavarta őket? Pedig volt hogy nem az Ő zsánerük lett a jelölt és nyert. Vajon miért megy az esztelen rikácsolás Áder János ellen? Mert ha Kövér Lászlót jelölték volna még megérteném őket. Göncz Árpádnál miért volt természetes a duplázás? Ádernél már ez felháborító? És miért nem tudnak vállalhatóbb balliberális jelöltet találni?

Chris Lamb 2017.01.04. 18:38:02

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Idézet tőlem: Miért nem jelölik Kunhalmi Ágnest? Válaszod: Nehogymár elpazarolják, oda egy üres öltöny is jó. (Vagy lehet benne smittpali, Áder, nem számít.) Kérdésem: Akkor kit? Ha esetleg a favorittal pofára esnek? Javaslatod: Kunhalmi miniszterelnöknek való. Kérdésem: Szerinted bejöhet a képbe a Botka után vagy helyett? Szerintem nem mert annyira fognak civakodni a jelölt körül hogy Kunhalmi Ágnes szóba se jöhet.

Janossz 2017.01.04. 18:51:22

Ha valakinek lett volna még kétsége, milyen is egy echt keresztány-konzervatívnak mondott rezsim rajongótábora, erre feljebb ékes választ kap dilemmájára. A teljes mezőny itt van.

putris72 2017.01.04. 18:54:26

@krepler: Te figyel!Nem is egyforma az elértetési címük!Ezen a linken lévő már 2 napja működik!Sokkal hihetőbb,hogy meg szünteték,és csináltak helyette egy másikat,de valamit ki kellett találni!

6.Lenin 2017.01.04. 19:03:02

@Janossz:

Miért?
Nekünk nincs jogunk nevetni a ti táborotok töketlenségén? Csak Ágika nevetheti ki?
Mellesleg hátha közben megszeretném mindenki Laci'bá-ját, bár nem éppen bájos a pacák.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 19:09:11

@Chris Lamb: Kurvára irreleváns, kit jelöl az MSZMP kormányfőnek.

A meggyesi jó választás volt. A libajnai szerencsés. A gyurcsány meg tragikus. Nem az volt vele a baj, hogy nem kormányzott*, hanem, hogy 3 évig kapaszkodott a székébe a bukás után. És hagyták. El kellet volna engedni.

* Az országnak persze baj volt, de nem olyan tragikus, mint az orbán pusztítása.

dunántúli gyerek 2017.01.04. 19:26:01

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Ja, megyó kisebb kárt okozott mint fletó. Bajnait nem jelölte hanem kinevezte a koalíció, amúgy ferit sem jelölték először, csak miután hazudott reggel délben meg este.

De Orbán sokkal jobb mindnél, és sokkal nagyobb demokrata, sokkal nagyobb demokratikus felhatalmazással a választóktól, a keményen dolgozó kisemberektől.

Janossz 2017.01.04. 19:29:33

@6.Lenin: Hogyne lenne jogotok! Lehetőségetek is, vastagon!
Akár 10 nicken röhöghetsz reggeltől késő éjszakáig.
Csak az a furcsa, hogy ilyen apró dolgok, mint Medgyessy ötletelése, meg ez a mostani, milyen túlméretezett, dühödt támadást vált ki belőletek.
Nagyjából mindenki tudja az országban, hogy a (köztársaságinak nevezett) Elnöki poszt a tiétek, jobban mondva egy valakié, aki olyan szinten vezeti övéit, hogy a Nárcisz kutyát is megválasztanák a posztra, ha ő javasolja.
Ehhez képest ez a FB-poszt letiltás, kicsinyes, vacak tempó.
Valamikor az MDF "Nyugodt Erőként" aposztrofálta magát. Az se volt igaz.
DE most ti lettetek az Ideges Hatalom.
Nem kell válaszolni Pajtás, egyik neveden se a sokból. Belőled épp elég volt.

dunántúli gyerek 2017.01.04. 19:30:04

Engem tanított a Majtényi az ELTÉn. Más ballibernyákokhoz képest nem egy durván pártos ember csak egy szerény jogász(ő nem annyira meggyőződésből inkább csak fajilag balliberó), akinek mindig folyik az orra. Nagy kárt nem okozna ebben a nulla pozícióban még szavaznék is rá ha a ballibernyákok végre már feloszlatnák magukat a fenébe.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 19:31:43

@dunántúli gyerek: "Orbán sokkal jobb mindnél, és sokkal nagyobb demokrata"

:)) Bazmeg! Éppen ittam egy kis borocskát, és mind a képernyőre köpetted velem. Legközelebb szólj előre, ha humorizálsz!

dunántúli gyerek 2017.01.04. 19:32:22

@Janossz: Megyó 5letelése ballib szempontból értelmes.

Épp csak a kilőtt szemü jobbik tábort kell megszerezni hozzá. Ami gyerekjáték, tekintve h a ballibernyákok 2010 óta még a nemszavazók/semlegesek közül sem tudtak 1 darab szavazót se szerezni-ambíciózus terv.

dunántúli gyerek 2017.01.04. 19:35:30

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Örülök h mindannyian jól mulatunk!

Erről is kell hogy szóljon ez az év, egy a magyar, egy az Isten, Összefogás!

6.Lenin 2017.01.04. 19:43:33

@Janossz:

" Lehetőségetek is, vastagon!"

Hála nektek. Kösz.
Én nem vagyok ideges, nincs is miért. Nem tudom igaz-é a letiltás-kétlem-, de, hogy őszinte legyek nem is érdekel, még ha csak reklámnak szánták is volna.
Mellesleg csak ezen a néven írok lassan 10. éve, igaz több gépről, élelemre nem telik, inkább vettem néhány laptopot. Még a klozeton is van, hogy onnan is tudjak írni, ha sürgősen kell megvédenem a Vezérem.

Most őszintén, te komolyan veszed ezt a cirkuszt?

Janossz 2017.01.04. 19:46:09

@dunántúli gyerek: Nem sikerült magadévá tenned, amit feljebb írtam...
Tudjuk, nagyok vagytok, erősek, szépek, jók is, biztos. Mögöttetek a nép.
Semmi ok a pánikra, dőljetek hátra foteljeitekben, szürcsöljetek el még egy koktélt, mire ez a sok pánikreakcó?

upho 2017.01.04. 19:46:22

még mindig fenn van ez a poszt? hát nem szégyellitek magatokat?

dont be such a jew 2017.01.04. 19:54:28

@Janossz:a hsz melyik részében találtál pánikreakciót?

Janossz 2017.01.04. 20:07:30

@dont be such a jew: Dont be such a crazy. Can you read?

Boross Bence 2017.01.04. 21:06:04

Úgy látom, működik a majtényis Facebook-oldal, vagyis megint hazudik a B1 blogcsalád.

www.facebook.com/Csakazertis.Dr.Majtenyit.elnoknek

anyadmajma 2017.01.04. 21:27:05

@Boross Bence: vagy ismét működik, és nem frissítették.
LEtiltatták az Apa Zenél zenekart is, aztán mégis visszarakták. Igaz, az a youtube volt.

dunántúli gyerek 2017.01.04. 21:31:59

@Boross Bence: @anyadmajma: Mer aztán ha nem müködne az azt jelentené h Orbán tiltotta le ezeket a szerencsétleneket?

ha ha ha

dunántúli gyerek 2017.01.04. 21:35:47

Nem qrva mind1 egyébként h van FBja vagy nem? Honnan szeditek az 50 épviselőt Majtényi jelöléséhez, majmok? Nem h elnök nem lesz, jelölt se lesz de azért verjétek már a habot, hadd mulassunk!

anyadmajma 2017.01.04. 21:37:32

@dunántúli gyerek: nem de attól te még egy hazaáruló bolsevik geci vagy:)

anyadmajma 2017.01.04. 21:39:06

@dunántúli gyerek: de az igaz, hogy pont annyira alkalmatlan, mint a mostani elnök:)
nem mintha bármi jelentősége lenne egy protokoll elnöknek egy diktatúrába. A demokratikusabb emúttnyócévbe se volt jelentősége, sőt, 1990 óta nincs.

dunántúli gyerek 2017.01.04. 21:40:49

@anyadmajma: igy van semmi jelentősége meg kéne szüntetni a p*csába v. összevonni a miniszterelnökséggel és elnevezni mondjuk Admirális Generálisnak, az pont Orbánhoz illik

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.01.04. 21:52:44

@Kakimaki0123456789: amellett hogy ostoba libsi vagy, még hazudsz is
Ez a libsik alaptulajdonsága amúgy, nem meglepő
Menj vissza a mosogatóhoz dolgozni

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.01.04. 21:54:56

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: na a másik ostoba libsi
Ti sosem fogytok el? Menj vissza a homárra, ott még megtűrnek

wolves84lb 2017.01.04. 22:27:46

fantasztikus, amikor a fidesztrollok egyszerre vannak egy helyen. kár, hogy csak virtuálisan...

VaradiJanos 2017.01.04. 22:59:01

@wolves84lb: Miért kár? Körbeszopnád a csapatot? A jobbosoknak nem jön be a buzibulitok.

Boross Bence 2017.01.05. 00:31:13

@anyadmajma: Van egy olyan érzésem, hogy nem Áder hívta fel Zuckerberget, hanem a balliberálisok maguk tették elérhetetlenné az oldalt, csak hogy végre valaki figyeljen már rájuk!

feketeesfeher 2017.01.05. 00:49:41

@Kalmár: Ha sokan jelentik, akkor első körben elérhetetlen lesz, utána megnézik, hogy indokolt-e vagy sem a tiltás.
De első körben ez simány mennyiségi kérdés, a face egy algoritmusa pedig eldönti, hogy átmenetileg nem lesz elérhető, oszt passz.
Utána majd vizsgálódnak.

ogli dzsí 2017.01.05. 01:07:10

@feketeesfeher: Akkor biztos hogy Orbán volt meg a család ahogy a blogász is megmondta. Rettegnek a Majtényitól gondolom.

2017.01.05. 01:27:42

@ogli dzsí: orbán mindentől retteg. Még egy tévés forgatócsoporttól is.
A saját embereitől is. Csak a nagyonhülyéket tűri meg maga körül. Mint a napi 3 órát alvó Mészárost...mert még a számokat sem ismeri...nomeg Kósát, a stand up comedy koronázatlan királyát.
Olyan izgalmas lesz a következő kör. Vajon kit fog kinyírni?
Simicska már rég volt, kéne egy újabb kiszavazó show.

2017.01.05. 01:29:27

@enpera: enpera, még két éve egész normálisan elvitatkoztunk. Mi lett veled?

2017.01.05. 01:32:57

@ogli dzsí: emlékszel, amikor rettegett néhány mobillal világító fiataltól? Vagy a nyilvános fellépésén, amikor fideszhů csinovnyikok és kivezényelt iskolások veszik körül?

Willkommenskultur 2017.01.05. 01:55:48

@Könnyen elkaptuk, uram!: Majtényi jelöléséhez sincs elég ballib honatya, nem a megválasztásához....

Brail Kast 2017.01.05. 04:11:42

Közlöm, hogy bejön az oldal. Most ellenőriztem.
süti beállítások módosítása