B1 blogcsalád



Luxusjobboldal: arany vécét is építenek Orbán dolgozószobájába?

2017. január 03. - Mr Flynn Rider

Költözés a Várba, személyes fényképész – a miniszterelnök saját magában a szerénységet szereti a legjobban. 

 Teljes pompájában tárulkozik ki a szemünk előtt Bástya elvtárs Orbán Viktor szerénysége, amikor ránézünk ezekre a tételekre: a milliárdos költözésre a Várba (ami egyébként a világörökség része és nem is szabadna átalakítani), a 4 milliárdért kialakított dolgozószoba, vagy a 10 millióért foglalkoztatott személyes fotográfus. 

Vajon mik azok a tételek, amikről a nyilvánosság nem is értesül?

 

  1. 500 milliárd a Ligetre és a Várra

A HVG cikke igencsak alámegy a valós számoknak: kb. 250 milliárdos végösszeggel számolhatunk a Liget beépítésénél és újabb 250 milliárdba kerülhet a Várba költözés. Hogy függ össze a kettő? A Liget beépítésére azért van szükség, mert Orbán a Várba költözik és onnan a kulturális intézményeknek más helyszínre van szükség. A Liget Projekt tervezett költsége 150 milliárd Ft (nem EU-s finanszírozásból, hanem adóforintokból), a Várba költözés is kb ennyi. De ha megnézzük, mennyibe is kerül a vizes vb megrendezése, könnyedén dobhatunk még pár száz milliárdot a végösszeghez.

  1. 4 milliárd egy dolgozószobára

Igaz, hogy ez a 4 milliárd már benne van a fenti költözés költségeiben, de mégis bujkál az emberben a kisördög: hogy lehet elszórni 4 milliárdot egyetlen dolgozószobára? Lesz-e benne arany budi, mint Janukovics vidéki kúriájában?

  1. 10 millió a művészfotókra

Szecsődi Balázs futott be, mint a legolcsóbb ajánlat a Közbeszerzési értesítő szerint. Az előző tételekhez képest ez már csak aprópénz, hogy a Vezért mindig előnyös oldaláról fotózzák.

4. Sajátként használt felcsúti stadion

Ehhez már nincs mit hozzáfűzni: megint a Tanu című film uszodás jelenete ugrik be nekünk.  

 

Hogy a megfelelően felkorbácsoljuk a kedélyeket, megmutatjuk még önnek egy fővárosi kórház plafonjának képét:

 

fovarosi_korhaz.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5912093083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna Kisfaludiné Baán 2017.01.03. 10:54:49

amikor Gyurcsány akarta a várost kormányzati negyeddé átépíteni, akkor a firkász hol volt? húzza le magát a város bármely WC-jén

Tenoce · http://www.deezer.com 2017.01.03. 11:08:48

@Anna Kisfaludiné Baán: Tudtommal nem a "Fellegvárban", hanem a Nyugati Pályaudvar mögötti terület (sínek, lepusztult épületek) szerették volna átépíteni. Nem ugyanaz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.03. 11:14:19

@Anna Kisfaludiné Baán: "Gyurcsány akarta a várost kormányzati negyeddé átépíteni"

Rosszul informált vagy. A Podmaniczky utca mellett a nyugati síneke fölé akart kormányzati negyedet építeni. Ami nettó fasság volt, mert van elég üresen álló épület, de legalább nem a Várat akarta tönkretenni, mint a hazaáruló tolvaj orbán.

morpho 2017.01.03. 11:37:23

@Anna Kisfaludiné Baán:

Ez eddig a nap terelése! Bár elég bárgyú...

2017.01.04. 13:27:20

Szoval nemcsak a kiralyi koronat, most mar majd a Varat sem lathatja kozelrol mezei halando. Mielott a korona a Parlamentbe kerult, a Nemzeti Muzeumban volt, ahol ingyen, barmikor, barki megnezhette kozvetlen kozelrol. Biztonsagi uveg vedte, de olyan kozel lehetett menni, hogy egyszer egy kulfoldi ismerosom veletlenul hozzaert az uveghez, ahogy beszelgetes kozben mutogatott. A biztonsagi or csak mosolygott rajta, latta, hogy a lelkesedes ragadta el es nem arto szandek. Ma csak regisztracioval, belepojeggyel, idegenvezetovel, kb tiz meterrol lehet latni. A Varnegyedbe ma barki, barmikor felmehet, setalhat, nezelodhet, gyonyorkodhet az epuletekben es a kilatasban. Hamarosan tele lesz lezarasokkal, korlatozasokkal, elzart teruletekkel. De jo!

Willkommenskultur 2017.01.04. 13:33:19

Ez most a folytatása a FBookkos hazudozós posztnak?

Forrás? Fényképalbum? Bizonyíték?

Willkommenskultur 2017.01.04. 13:34:26

@Tenoce: csak nem épült semmi, a 20ezer milliárdos adóssághegyen kívül

daliás idők vótak

ha ha ha

Willkommenskultur 2017.01.04. 13:35:57

@fender2000: persze, és ha ÁLAMcsőd nem lett vóna gyurcsók még mindig mutyizhatna az ingatlanokkal

ha ha ha

Tenoce · http://www.deezer.com 2017.01.04. 13:44:19

@Willkommenskultur: Nem baj, most epulnek. Ugyan a fele a barati zsebekbe vandorol, a nem kivalasztottak meg egyre rosszabbul elnek.

Dalias idok ezek

ha ha ha

morpho 2017.01.04. 13:54:53

@Willkommenskultur:
20 ezer Mrd, fb-os hazudozás, Álamcsőd (Plagi bácsi stílusában), gyurcsóki ingatlanmutyi. Van még valami?

Willkommenskultur 2017.01.04. 13:56:01

@Tenoce: Pontosan, most épülnek, és a nem kiválasztottakra nem pakolnak demokratikusan giga adósságokat.

És persze egyre rosszabbul él mindenki az átlagfizu nettó 180 2010ben nettó 130 volt.

Nem is értem ilyen körülmények között hogyhogy a ballibek nyernek minden közvéleménykutatást! Ha ha ha

dunántúli gyerek 2017.01.04. 14:02:26

A hamis cigányvidiós HVG rendkívül komolyan veendő független demokratikus sajtpapír, nagyon nem lennék most Orbán helyében.

ogli dzsí 2017.01.04. 14:08:45

3 B1 poszt van kint az Indexen most, ebből ez jó eséllyel kamu, ez a másik b1.blog.hu/2017/01/03/pitianer_trollkodas_lelottek_a_majtenyit_jelolo_csoport_facebook-oldalat totál kamu és a harmadik meg majtényiről szól...

ez eléggé harmatos

rasztaszív 2017.01.04. 14:19:32

@Willkommenskultur: "csak nem épült semmi"

ritka pofátlanul hazudoztok.megépült pár száz kilóméter autópálya,a rátelepült ipar nélkül pedig sehol sem lennénk.ezt persze jobb lenne teljesen letagadni...

miért 2017.01.04. 14:22:23

@Anna Kisfaludiné Baán: Szerintem minden csapból a kormányzati negyed témája folyt, mit egyébként még a Viktátor első országlása idején találtak ki.
Másrészt, kedvenc csüngőhasú miniszterelnöke semmiben nem különbözik fletótól?
Harmadrészt, abból a tervből, szerencsére semmi nem lett. És ebből?

ogli dzsí 2017.01.04. 14:23:00

@dunántúli gyerek: Nem csak a DKs cigányvidió botrányos a HVGnél.

Szemrebbenés nélkül ma is leírják hogy FRANCIÁK gyújtogatnak autókat Párizsban, hogy ez francia népsokás, nem mintha nem tudná mindenki miről van itt szó......

hvg.hu/cegauto/20170104_gyujtogatas_auto_franciaorszag

Willkommenskultur 2017.01.04. 14:24:26

@rasztaszív: Ez igaz, sok autópálya épült és ez jó.

Ha még ki is fizette volna a szocionista kormány, még jobb lenne.

ha ha ha

rasztaszív 2017.01.04. 14:30:48

@Willkommenskultur: nem maguknak építették,hanem az országnak.ez az,amit egy fideszes nem képes felfogni.mert ugye,nekik az a normális,hogy csak a fidesz...

ogli dzsí 2017.01.04. 14:38:23

@rasztaszív: nem illik semmit építeni az országnak amit az eltakarításuk után a megajándékozottnak kell kifizetni

- tehát az autópálya jó, kár hogy az adósság csak nőtt vele....ma nem tudnak akkora baromságot építeni amitől az adósság nőne, de közben visszafizetik sok más között az akkor épült autópályákat is az adósság-csökivel

- és ha egy kis családi ktgvetésre vetítem ezt, akkor látszik, higy a pénzügyi idiótát a normális emberektől pont ilyen 'apróságok' különböztetik meg....

szvsz

rasztaszív 2017.01.04. 14:46:50

@ogli dzsí: ,az autópályák nélkül a béka segge alatt lennénk.per pillanat jóval többet hoznak,mint amennyit költeni kell rá.ilyen egy jó befektetés.produkált bármi hasonlót a fidesz?nem.ezért kell fikáznotok.

Netuddki. 2017.01.04. 14:52:13

Ki kéne már baszni ezt a sok, ostoba, fideszesnek látszani akaró, offoló, libsi provokátort a vérbe!

rasztaszív 2017.01.04. 14:52:52

@ogli dzsí: úgy van.ezért nem is tudsz mást,csak kínodban nyihogni.

lionking 2017.01.04. 14:56:35

@Anna Kisfaludiné Baán: Ismerős egy név... nem rokon a városliget tönkretételéért felelős Baán László?
Mert akkor mindent értek
Ha csak névrokon, akkor is

Roadster68 2017.01.04. 14:57:49

@Anna Kisfaludiné Baán: Ez relativizálás, mellesleg nem a várba akart beköltözni, és nem 5 milliárd volt egyetlen dolgozó szoba. Másrész véleményem szerint Feri egy (is) G.CI

Roadster68 2017.01.04. 15:04:16

Miért van az hogy a fIdeszhívők azzal magyarázzák az idióta felesleges lépéseket hogy a múltra mutogatnak, relativizálnak.
Ez nem magyarázat, Feri is elbaszta, de közel sem annyira mint a jelenlegi vezér. Ne úgy magyarázzanak minden lépést, hogy régen is szar volt. Attól még nem kellene most is annak lenni. Ha meg csak így lehet magyarázni akkor az azt jelenti hogy MOST IS SZAR MINDEN.

ogli dzsí 2017.01.04. 15:07:11

@Roadster68: 1. Senki sem költözik a várba
2. van forrás rá h milyen szoba kerül 5 mrdba vagy csak beszopod a holdkóros hülyeségeket mert LE VAN ÍRVA?

putris72 2017.01.04. 15:07:39

@fender2000: Attól függetlenül,hogy nem épült meg kb 15 milliárd forintot el költöttek rá!!Mikor már elötte tudták,hogy pénz sincs rá!index.hu/belfold/knegyed1170/

ogli dzsí 2017.01.04. 15:08:30

@Roadster68: 'Ez nem magyarázat, Feri is elbaszta, de közel sem annyira mint a jelenlegi vezér.'

1. de igen ez magyarázat hiszen legközelebb is viktorból feriből lehet választani

2. majd kiderül ki baszta el jön Orbán 2/3-a mi más

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2017.01.04. 15:29:26

@ogli dzsí: Szépségdíjas komment, kösz. Nincs is olyan, hogy Orbán Viktor, csak a libsik találták ki.

ogli dzsí 2017.01.04. 15:39:35

@Kuviklacz: Van Orbán Viktor, és lesz nektek 2018 után is. Csak épp nem költözik a Várba, ahol nincs 5 mrd-os szoba.

Peter Götz 2017.01.04. 16:03:13

fidesz=bünszövetség !!!

dont be such a jew 2017.01.04. 16:03:40

Lássuk csak mit csinált a luxusJOBBoldal

1.SZJA jelenleg 15% (36/18 helyett), jövőre valszeg 9% lesz, járulék munkavállalói és munkaadói oldalon összesen 5%-ot csökkent most januártól, de a 2-3 gyerekesek még ennyit sem fizetnek

2. infláció nincs a kiskereskedelmi eladások rekordot döntenek
3. banki kamat az MSZPs 1/3-a
4. állam hozzád vág 10M-át, vagy 20M-át csak úgy, lakásépítésre, amit vállalt számú 3 gyerek esetén nem kell visszafizetni, ha nincs gyerek akkor meg mint egy szimpla hitelt 1/3 kamattal a maszoposhoz képest
5. új lakás, tej, tojás, csirke, disznó ÁFÁja 5%, a szoci 25%hoz képest, internet, étterem 18%, ált kulcs 27%
6. mindemellett egy csomó hülyeséget építenek és mindent ellopnak, de az adósság 84%-ról 74%ig esett eddig, míg a tehetséges és nemlopós szakértők idején 54%ról 84%ra ugrott
7. munkanélküliség helyett munkaerőhiány, reálbércsökkenés helyett reálbéremelkedés van....

a fene se érti miért nem vágynak a tuskó magyarok a ballib szakértő demokráciára

Peter Götz 2017.01.04. 16:13:18

@dont be such a jew: aha,azért még majdnem mindnek a börtönben lenne a helye!
gondolom ideírom: a fidesznek!

Peter Götz 2017.01.04. 16:15:25

@dont be such a jew: A hvg.hu az Európai Csalás Elleni Hivatalra (OLAF) hivatkozva azt írja, hogy fennáll a gyanú, hogy „a magyar ellenőrök megcsapolták a közbeszerzések szabályosságának kontrolljára adott uniós pénzeket". Magyarul ellopták azt a pénzt, amit a korrupció elleni harcra adott az Unió.
Ami még ennél is érdekesebb, hogy bár a Nemzeti Adó és Vámhivatal folytat nyomozást az ügyben, Tállai András nemzetgazdasági államtitkár az alá tartozó szervezet nyomozásáról egyáltalán nem tud. Miközben Polt Péter legfőbb ügyész igen.
„Az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) vizsgálata alapján korrupciós gyanú merült fel, éspedig a magyar pénzosztó apparátus csúcsaira vezető szálakkal. E szerint még a Brüsszel által a közbeszerzések ellenőrzésére adott pénzeket is megcsapolták. Az uniós forrásokat menedzselő csúcsszervnek, az egykori Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnek dolgozó tanácsadó konzorcium alvállalkozói körében az OLAF fiktív számlákra, készpénzes kifizetésekre bukkant" − írja hvg.hu.

Peter Götz 2017.01.04. 16:18:55

@dont be such a jew: Felgyorsult a nyomozás az ORÖ milliárdos és kétes pénzköltéseinek az ügyében. Tucatjával hívják be ugyanis tanúmeghallgatásra az embereket. A NAV az Országos Roma Önkormányzat 2014. április 1. és 2015. július 31. közötti időszak pénzköltéseire kíváncsi legfőképp, amikor is a szervezetnek az a Farkas Flórián volt a vezetője, aki a Fidesz és Orbán Viktor miniszterelnök fő romatanácsadója is.
. A kedvezményezetteknek vissza kell fizetniük a lehívott támogatási összegeket, mintegy 1,6 milliárd forintot.

Peter Götz 2017.01.04. 16:20:26

@dont be such a jew: te jó ember,hol 27% az általános áfa,és még a világban hol magasabb!!??

Willkommenskultur 2017.01.04. 16:22:20

@Peter Götz: remek, már csak ki kell nyomozni

Willkommenskultur 2017.01.04. 16:23:18

@Peter Götz: a cigány cigány, min kell csodálkozni?

Peter Götz 2017.01.04. 16:23:21

Ki is az a Kósa aki Új Zélandra jár Rolling Stones koncertre.
Esetleg Rogán aki már helikopterrel jár 200 km-re ,esküvőre??!!
esetleg a zseb fáraó a felcsúti stadion királya,ja meg a kisvasutas!

dont be such a jew 2017.01.04. 16:26:45

@Peter Götz: 'Ki is az a Kósa aki Új Zélandra jár Rolling Stones koncertre.
Esetleg Rogán aki már helikopterrel jár 200 km-re ,esküvőre??!!'

Mindez nagyon érdekes, de kicsit sem fontos, rádásul sok közöd nincs hozzá hogy a keményen dolgozó kisember mire költi a pénzét.

A kisembereknek ez kell:1.SZJA jelenleg 15% (36/18 helyett), jövőre valszeg 9% lesz, járulék munkavállalói és munkaadói oldalon összesen 5%-ot csökkent most januártól, de a 2-3 gyerekesek még ennyit sem fizetnek

2. infláció nincs a kiskereskedelmi eladások rekordot döntenek
3. banki kamat az MSZPs 1/3-a
4. állam hozzád vág 10M-át, vagy 20M-át csak úgy, lakásépítésre, amit vállalt számú 3 gyerek esetén nem kell visszafizetni, ha nincs gyerek akkor meg mint egy szimpla hitelt 1/3 kamattal a maszoposhoz képest
5. új lakás, tej, tojás, csirke, disznó ÁFÁja 5%, a szoci 25%hoz képest, internet, étterem 18%, ált kulcs 27%
6. mindemellett egy csomó hülyeséget építenek és mindent ellopnak, de az adósság 84%-ról 74%ig esett eddig, míg a tehetséges és nemlopós szakértők idején 54%ról 84%ra ugrott
7. munkanélküliség helyett munkaerőhiány, reálbércsökkenés helyett reálbéremelkedés van....

a fene se érti miért nem vágynak a tuskó magyarok a ballib szakértő demokráciára

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 16:27:08

"személyes fényképész – a miniszterelnök saját magában a szerénységet szereti a legjobban. "

2005.01.13
"A Déri és Társa Bt. fotózhatta tavaly Medgyessy Péter majd Gyurcsány Ferenc miniszterelnököt is a hivatalos eseményeken. Déri Miklós, a cég vezetője azt mondta, egy meghívásos pályázaton nyerték el a lehetőséget a Miniszterelnöki Hivataltól.

A szerződés szerint havi bruttó 755 ezer forintért fotózzák a miniszterelnököt a hivatalos programjain."

2006.12.16
"Havonta nettó 1, 2 millió forintnyi közpénzbe kerül, hogy Gyurcsány Ferenc miniszterelnököt a különböző rendezvényeken lefényképezzék, illetve a digitális fotókat archiválják."

"Déri Miklós, Gyurcsány Ferenc egykori fotósa a legnagyobb titokban meg akarta semmisíttetni azokat a képeket, amelyeket havi másfél-két millió forintnyi közpénzért rendelt meg tőle. A megsemmisítés végül elmaradt, a fényképeket rejtő lemezeket a napokban találták meg a Parlament alagsorában.
A napokban rábukkantak azokra a fotókra, amelyeket Déri Miklós cége, a Déri és Társa Bt. készített a kancellária megrendelésére még a Gyurcsány-Bajnai-kormányok idején. Értesülések szerint a képeket rejtő 178 CD-t és DVD-t az Országház alagsorában találták meg. Mellettük egy 2009. október 14-i keltezésű levél volt, amelyen az „udvari" fotós azt írta a kormányzati iratkezelési főosztály illetékesének: „A mai napon leadtunk kétdoboznyi adathordozót (CDDVD- t) megsemmisítésre. Köszönjük, Déri Miklós."

"három és fél millió forintot kapott Bajnai Gordon házi fotósa, amiért "legalább húsz alkalommal" megörökítette a miniszterelnököt.

Déri Miklós, a Magyar Narancs egykori munkatársa hasonló megbízással Gyurcsány Ferenc nek is dolgozott január 15. és március 31. között "

Peter Götz 2017.01.04. 16:32:15

@dont be such a jew: ja a kisember,meg a MNB 260 milliárdos lopása!
bünözők vagytok,ez ilyen egyszerű,az eredményeidet meg írogathatod a
Pravdába!

dont be such a jew 2017.01.04. 16:34:44

@eßemfaßom meg áll: Tehát reálértékben a ballib elqrók fényképezése sokkal többe került mint most a győzedelmes Orbáné.

Nagy érzékük van hozzá h 3 másodperc alatt belefussanak egy pofonba, bármilyen téren.

morph on deer 2017.01.04. 16:37:05

Kis fideszes idióták itt kórusban!
Ugyan mondjátok már el, hogy mit is lehet egy "dolgozószoba egyedi belsőépítészeti kialakítása" címén 3,925 milliárd forintért megtenni?
Tán árat emelt a Fekete Gyuri?
Igaz, nekik egy egész székházat újítanak fel annyiért az Andrássyn, de ki tudja..?

Valamit, ti orbánimádó csúszómászó kis férgek, valamit mondjatok már, aminek van - akár csak a nyomokban fellelhető agyatok szerint - értelme!
Csak meg ne erőltessétek az okos kis fejeteket, mert mehettek ti is. Grácba (Graz). Addig is lehet hörögni, ahogy bírtok, egészségetekre!

Szóval halljuk, mi kerülhet annyiba?
Mert ha szerintetek ez így van jól, nyilván tudjátok is, hogy miről gagyogtok, ugye?

Egyébiránt:

"Az 1847/2016 (XII. 23.) Korm. határozat alapján 3,925 milliárd forintot különített el a miniszterelnöki dolgozószoba egyedi belsőépítészeti kialakítására.
Felelős: Lázár János.
Határidő: azonnal."

hdnctrl 2017.01.04. 16:37:37

@dont be such a jew: tisztázzuk: a 10M a támogatás, a második 10M hitel. Ha sikerül a 3 pondró, akkor is.
Mellesleg csak a vak nemzetiszocialista nem látja, hogy közben elintézték a gazdáid, hogy 10M-mel drágább legyen az átlagos ingatlan, ami megfelel a CSOK feltételeinek.

dont be such a jew 2017.01.04. 16:42:54

@scuynat: semmi baj mert minden hitel sokkal olcsóbb, a nemCSOKos is....

'Mellesleg csak a vak nemzetiszocialista nem látja, hogy közben elintézték a gazdáid, hogy 10M-mel drágább legyen az átlagos ingatlan, ami megfelel a CSOK feltételeinek.'

- szinte meglep hogy most nem bezzegeled a szlovákokat v. a cseheket, vagy csak fogalmad sincs mennyibe kerülnek az ingatlanok a világban...

hdnctrl 2017.01.04. 16:48:44

@dont be such a jew: aha. De eddig nem ennyibe kerültek. Most kiegyenlítődtek, ez is egy kedvező piaci folyamat, ugye? Nem volt semmilyen manipuláció a piacon. Csak tökvéletlenül egybe esett a két dolog.

És mennyire hozod az átlagszintet, mindegyik NSDAP-os ilyen. Bár egyre inkább kezdem azt hinni, hogy mindegyikőtök fizetést kap ezért, a való életben alig látok ilyet.

dont be such a jew 2017.01.04. 16:49:12

@morph on deer: "Az 1847/2016 (XII. 23.) Korm. határozat alapján 3,925 milliárd forintot különített el a miniszterelnöki dolgozószoba egyedi belsőépítészeti kialakítására.
Felelős: Lázár János.
Határidő: azonnal."

A valós szöveg: A Kormány 1847/2016. (XII. 23.) Korm. határozata
a Budapest I. kerület Színház utca 1–3. és 5–11. szám alatti ingatlanban egyedi belsőépítészeti kialakítás
kivitelezéséhez szükséges források biztosításáról
A Kormány
1. felhívja a nemzetgazdasági minisztert, hogy a Budapest I. kerület Színház utca 1–3. és 5–11. szám alatti ingatlanban
egyedi belsőépítészeti kialakítás kivitelezéséhez szükséges 3925,0 millió forint forrásnak a  Magyarország
2017. évi központi költségvetéséről szóló 2016. évi XC. törvény (a  továbbiakban: Kvtv.) 1.  melléklet
XI. Miniszterelnökség fejezet 1. Miniszterelnökség cím javára történő biztosításáról gondoskodjon;
Felelős: nemzetgazdasági miniszter
Határidő: 2017. január 15.

www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK16216.pdf

Persze nem hiszem hogy ezt a színvonalas független blogot meg a disztingvált gyurcsány csicskákat éppen ez a mai hazudozásuk tette hiteltelenné...:)

ha ha ha

dont be such a jew 2017.01.04. 16:50:42

@scuynat: Az ingatlanárak pesten 3 éve emelkednek, nyilván hatással van erre a CSOK is

- amit vidéken is használni fognak, ahol semmilyen ingatlanár-emelkedés nincs

dont be such a jew 2017.01.04. 16:51:37

@scuynat: Ja, hát itt qrvára nem arról van szó amit Gyurcsány elmagyarázott...:)

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 16:52:07

@morph on deer: ezt hazudja az igazi demokrata: "Az 1847/2016 (XII. 23.) Korm. határozat alapján 3,925 milliárd forintot különített el a miniszterelnöki dolgozószoba egyedi belsőépítészeti kialakítására."

Ezzel szemben a valóság:
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A16H1847.KOR&timeshift=fffffff4&txtreferer=00000001.TXT

"Budapest I. kerület Színház utca 1-3. és 5-11. szám alatti ingatlanban egyedi belsőépítészeti kialakítás kivitelezéséhez szükséges 3925,0 millió forint forrásnak a Magyarország 2017. évi központi költségvetéséről szóló 2016. évi XC. törvény (a továbbiakban: Kvtv.) 1. melléklet XI. "

Jó, tudom, egy igazi demokratának igazából mindegy, hogy egy szobáról vagy egy komplett épületről van szó...

bbalintus 2017.01.04. 16:54:35

@scuynat: Az megvan, hogy ez a Budapest I. kerület Színház utca 1–3. és 5–11. szám alatti ingatlan EGÉSZÉRE vonatkozik? Hol van az idézett linken a "dolgozószoba" szó?

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 16:55:22

És természetesen minden igazi demokrata gondolkozás és forrásellenőrzés nélkül átvette és terjeszti a 444 nettó hazugságát.

D2 2017.01.04. 16:56:59

@Willkommenskultur: Jó hogy felhozod, a közalkalmazotti bértábla pl. 2008 óta változatlan. Nem emelkedik se a gyes, se a családi pótlék.

chepunk 2017.01.04. 16:59:02

@Willkommenskultur:

Gyircsi alatt sokkal több minden épült például autópályák. És még több minden nem állami, hanem magán pénzből!

Willkommenskultur 2017.01.04. 17:01:04

@D2: a közalkalmazotti fizetések sokkal magasabbak mint 2008ban, ne hazudozz butaságokat

@chepunk:
'Gyircsi alatt sokkal több minden épült például autópályák.' - az autópályák jók, csak ki kellett volna őket fizetni gyurcsinak, nem rágörgetni az utókorra

morph on deer 2017.01.04. 17:01:20

@eßemfaßom meg áll:
"Budapest I. kerület Színház utca 1-3. és 5-11. szám alatti ingatlanban"

Azt ugye nem tudod, hogy mi van ez alatt a cím alatt ugye, szivi? Talán nézz utána annak is, mielőtt folytatod!

Az összeg egyébként több mint hatszorosa (6) a komplett ócsai "lakóparknak", - csak hogy fogalmad legyen a nagyságrendről, ha már hozzászólsz a témához...

dont be such a jew 2017.01.04. 17:03:07

@morph on deer: Hát, most hogy az előbb hazudozni próbáltál és azonnal lebuktál nyilván én fogok utánanézni valaminek TE TŐGYARCÚ BAROM..:)

- az arany véce azért remélem igaz és arra is van vmi forrás-féle

D2 2017.01.04. 17:03:09

@putris72: Attól függetlenül, hogy lesz-e Olimpia, mennyit költöttek el rá?

hdnctrl 2017.01.04. 17:04:30

@bbalintus: "ingatlanBAN egyedi belsőépítészeti kialakítás"

Nem az ingatlan egészének belsőépítészeti kialakítása, hanem az ingatlanBAN valahol egyedi belsőépítészeti kialakítás. Lehet a dolgozószobában is, lehet máshol is.

És látod, ez a baj, hogy azon megy a vita, hogy a dolgozószobára vagy valami másra megy el TOTÁL FELESLEGESEN 4 KIBASZOTT MILLIÁRD FORINT.

D2 2017.01.04. 17:05:02

@Willkommenskultur: Tényleg? Hol emelték meg? A bértáblában ugyan nem. Nézz utána, mielőtt ostobán hazugozol bárkit!

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 17:05:20

@Anna Kisfaludiné Baán:

Ez pontosan így volt.

Gyurcsány a tervek szerint 10-szer ennyiért költöztette volna a kormányt a Nyugati mögött a sínek helyére, ahol hajléktalanok laknak.

Akkor már a vár az jobb, és olcsóbb.

Igaz Gyurcsányék 4 milliárdot így is elbasztak csak a tervekre.

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 17:05:41

@D2: "Nem emelkedik se a gyes, se a családi pótlék. " van helyette családi adókedvezmény. Ne azokat támogassa a kormány akik a faszukból akarnak megélni.

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 17:06:53

@morph on deer: "Azt ugye nem tudod, hogy mi van ez alatt a cím alatt ugye, szivi?"

Biztos, hogy 1 db dolgozószoba?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 17:07:05

@miért: "kedvenc csüngőhasú miniszterelnöke semmiben nem különbözik fletótól?"

He? orbán sokszázmuilliárdos tolvaj hazaáruló. fletó még a kanyarban sincs.

rasztaszív 2017.01.04. 17:07:34

@Willkommenskultur: tényleg ritka pofátlanok vagytok.egyszer már el lett magyarázva : az autópályák most sokkal többet hoznak,mint amennyit költeni kell rá.de te azért csak mondd el harmadszor is a hülyeségedet...

bbalintus 2017.01.04. 17:08:09

@scuynat: Nézd, lehet itt nyelvészkedni, szerintem az "ingatlanBAN" kifejezés a teljes ingatlan belsejére vonatkozik.
A vita pedig azon megy, hogy hogy lett ebből a kifejezésből dolgozószoba. Szándékos hazugsággal.
Én megértem, hogy valaki utálja Orbánt meg a Fideszt, sok mindenben valószínűleg egyetértünk ilyen téren, de bármi ellen ostobasággal harcolni a legnagyobb ostobaság.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 17:08:12

@morph on deer:

Nem kéne ennyi 444-es meg HVG-s marhaságot és hazugságot olvasni, mert a végén még el is hiszed amit írnak.

Nem szoba, hanem "Budapest I. kerület Színház utca 1-3. és 5-11. szám alatti ingatlan"
azaz 2 házszámnyi illetve 6 házszámnyi ingatlan.

hdnctrl 2017.01.04. 17:09:23

@dont be such a jew: hol emelkednek Bp-n 3 éve folyamatosan? 2015 márciusban költöztem, az emelkedés utána kb fél évvel kezdődött (nekem szerencsére, mert drágábbat vettem, mint amit eladtam).

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 17:09:56

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Marhaság.

Gyurcsány alatt rommá adósodott az ország, megduplázódott a munkanélküliségi ráta, kétszámjegyű infláció és banki kamat, devizahitelek elterjedése, és reálbércsdökkenés volt.

Most pedig mindennek az ellentéte.
Ezekre a tényekre még emlékszünk, akárhogy hazudsz is.

Peter Götz 2017.01.04. 17:09:58

@Ballib cenzúrázók réme 21: hát nem jobb,csak Diktátoroknak,és az olyan fizetett seggnyalóknak mint amilyen te vagy,bár nem tudom mit élvezel azon,ha esetleg
ott a várban hajlongsz urad és parancsolód előtt!!

jolankovacs 2017.01.04. 17:10:30

Kényes téma. Az összes határontúli bérkommentelő trollkodik.
De valahogy nem akar előkerülni a sok terelés között az igazság:
Minden eddigi pontentátot elzavarni, elszámoltatni és jöjjön egy új, de számonkérhető kormányzás.
Na ugye milyen egyszerű lenne??
De akkor mi lenne a sok hazaáruló trollal, meg nyalonccal?
Így persze egyszerű megosztani a lebutított közönséget. Két pólus. Akik egymás ellen küzdenek. Természetesen egymást 1989 óta támogatva.
Vakok országa.

dunántúli gyerek 2017.01.04. 17:11:22

@scuynat: Én kínosnak érezném ezt most már a helyedben, ez az a rész ahol elmehetsz sétálni vagy ilyesmi...:DD

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 17:11:25

@rasztaszív:

PPP konstrukcióban épült autópályák kb 10-szer annyiba kerültek az adófizetőknek, mint amit most építenek.
Az MSZP-s rablóbanda 10 éve dolgozott 10-szer ennyiért.
Igaz szarrá is keresték magukta kenőpénzekben eközben.

chepunk 2017.01.04. 17:12:19

@dont be such a jew:

"- amit vidéken is használni fognak, ahol semmilyen ingatlanár-emelkedés nincs"

Mért hazudsz? Vagy műholdon élsz mint a kormány? Nézd már meg a győri, mosonmagyaróvári, soproni ingatlanárakat, amúgy szinte meindenhol emelkednek az ingatlanárak (egy-két zsákfalut leszámítva) a CSOKK pedig még lökött rajtuk!

dunántúli gyerek 2017.01.04. 17:12:35

@rasztaszív: nektek el lett magyarázva én nem hiszem e ferinek ha nem baj

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 17:12:49

@Ballib cenzúrázók réme 21: Tehát már te se cáfolod, hogy sokszázmilliárdot ellopó tolvaj hazaáruló a bálványod.

Akkor miért szopod a faszát???

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 17:12:53

@Peter Götz:

A diktatúrázás meg a nácizás 1989 óta rendkívül uncsi, mikor minden esetben előadjátok havi 5-ször mikor nem a kedvenc elkúróid vannak hatalmon.

Neked még nem szóltak ?

hdnctrl 2017.01.04. 17:13:27

@bbalintus: az tény, hogy sehol nincs ott, hogy dolgozószoba, nem is írtam, hogy ott van, csak belinkeltem a jogszabályt.
De elhiheted, hogy jogszabályi szinten rohadtnagy különbség az ingatlanBAN és az ingatlan közt. Direkt írták így.

Ballib cenzúrázók réme 21 2017.01.04. 17:14:30

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Hülye vagy.
Soha nem védtem Orbánt.
De a tények ettől tények maradnak.

"Gyurcsány alatt rommá adósodott az ország, megduplázódott a munkanélküliségi ráta, kétszámjegyű infláció és banki kamat, devizahitelek elterjedése, és reálbércsdökkenés volt.

Most pedig mindennek az ellentéte."

Mi nem igaz szerinted a leírtakból ?
Hozom az Eurostat adatot, és a pontos statisztikát ha kéred akármelyik állításomról.
Mert veletek ellentétben én nem hazudozok összevissza az elkúrók érdekében.

dont be such a jew 2017.01.04. 17:15:08

@scuynat: fütyülsz bazmeg és hazudsz, az a bajod

gondolom te írtad a posztot

rasztaszív 2017.01.04. 17:15:46

@Ballib cenzúrázók réme 21: persze,tízszer annyiba...:)))az ilyen marhaságokat honnan veszed?
vagy mindegy is,hogy igaz-e,csak mondj egy jó nagyot?:)))

dont be such a jew 2017.01.04. 17:16:02

@chepunk: ok, ott tényleg volt áremelkedés az már a vidék 1%-a

hdnctrl 2017.01.04. 17:16:32

@dont be such a jew: Jesszusom, eddig azt gondoltam, lehet értelmesen vitázni egy NSDAP-ossal is. My bad.

chepunk 2017.01.04. 17:18:20

@Ballib cenzúrázók réme 21:

A mostani autópályák sokkal drágábbak. Lopásban az MSZP csak kifutó lehet az orbánbandához képest! Ja ezek még a megmaradt állami földeket is elkótyavetyélték a nyugdíjvagyonnal együtt!

Azt azért ne felejtsd, hogy 2008-ban VILÁG válság volt, nagyon nem Gyurcsány csinálta, viszont amikor mindenki kezdett kilábalni a válságból akkor volt itt 2012-ben a legvacakabb év nagyon is matolcsynak köszönhetően! Azóta meg öntik ide az EU pénzeket mégis lemaradtunk Szlovákiától, Csehországtól, szép lassan Románia is leköröz minket, de nem baj ünnepeld csak a kormánypropagandát minden szép és jó, na persze!

dont be such a jew 2017.01.04. 17:20:20

@chepunk: szép elmélet biztos véletlen h nem most van ÁLAMcsőd hanem a kifutófiú szakértő demokraták alatt (89ben is meg 2009ben is)

Peter Götz 2017.01.04. 17:21:06

@chepunk: Bünözőkkel mit vitatkoztok,a MI pénzünkből azért vannak fizetve,hogy szépítsék a Viktér féle Bűnszövetkezetet !!!!

morph on deer 2017.01.04. 17:21:50

@dont be such a jew:
" Hát, most hogy az előbb hazudozni próbáltál és azonnal lebuktál"

Na mesélj picim, miről hazudtam és mivel buktam le? Csak szólok, hogy bizony az lesz az orbáni "hivatali rezidencia" amire a jelenlegi 180 négyzetméteres "dolgozószobája" alapján - ami gondolom majdnem akkora mint a te egész lakásod - egészen nyilvánvalóan megfelel ugyanannak a fogalomnak.
Ha te tudszjobb nevet, akkor szóljál!

Mindenesetre továbbra is sorolhatnád, hogy milyen belsőépítészeti kialakítás érheti meg cirka ötszáz (500) lakótelepi lakás, vagy háromszáz ócsai ház árát!

És mindezt azon a huszonkét milliárdon felül, amibe a cécó többi része kerül!

Az azért legalább vigasztaló, hogy evőeszközre nem kell túl sokat költeni:

4cdn.hu/kraken/image/upload/s--7I9arGTs--/6wMyQEPXVWm9BcFUs.jpeg

Nyugodtan folytasd a fellációt picim, ne zavarjon, hogy mindenki tisztában van a rátermettségeddel!

eßemfaßom meg áll 2017.01.04. 17:23:19

@D2:
ugyeugye?

adófizető polgár jól jár, faszából megélő nem jár jól és ez így van jól.

chepunk 2017.01.04. 17:23:19

@dont be such a jew:

Mindenhol máshol is volt mint írtam csak egy-két zsákfaluban nem! Amúgy vajon mért az említett helyeken volt a legnagyobb? csak nem azért mert az ország a nyugati felébe akar költözni, mert onnan könyebb kijárni Ausztriána napszámba ebből a csuda nagy orbáni gazdasági csodából? Meg el lehet menni a mocsokEUmultikultitőkésüzembe (AUDI) menni dolgozni mert ez a mocsok Merkelcég majdnem fizetést ad a dolgozóknak! Nem úgy mint a Magyar Fidesz Állam a dolgozóinak (vasutasok, ápolók, orvosok pl.), vagy mint a nagybirtokossá tett népi-nemzeti Fidesz bárók, grófok, a régi arisztokratákat is megszégyenítő nagyságú birtokaikon!

dont be such a jew 2017.01.04. 17:25:48

@chepunk: ez nem igaz, vidéken sehol nem nőtt az ingatlanár azon kívül a 3-4 településen kívül

chepunk 2017.01.04. 17:26:02

@dont be such a jew:

Na mesélj erről a 2009-es államcsődről! Csak mert 2012-ben közelebb voltunk hozzá! Ugy nem Kósa akkori kijelentésével akarsz jönni ;-)! Ez az ember maga egy vicc, ha lesz egy normális ellenzék a kampányban remélem jól kifigurázva nyomatja a kósaizmusokat :-)!

morph on deer 2017.01.04. 17:27:19

@dont be such a jew:
Szerintem is!
Gondold meg, a magyar miniszterelnök nem használ kést és villát..!

chepunk 2017.01.04. 17:29:39

@dont be such a jew:

Mondom, hogy műholdon élsz! Ráadásul ez a Csokk megint semmi egyéb mint az építőipari maffia (aki nem szokta kifizetni a melósokat, alvállakozókat) traktálása adópénzekből! Nézd meg új lakásra nagyságrendel több a támogatás a 3 bevállalt gyereknél (plussz az állami hitel, plussz az adóvisszatérÍtés)...

chepunk 2017.01.04. 17:31:26

@eßemfaßom meg áll:

Adófizető polgár rábaszik, az adóját tékozló Fideszmaffiaholdudvar meg dőzsöl...

DFK 2017.01.04. 18:08:47

Mi van a majtényista FB oldal lelövésével? Arról a a hazugságotokról mit mondjunk?

Tiszteltetem Brüsszelet 2017.01.04. 18:09:02

Valaki segítsen nekem, tényleg érdekelne 1-2 dolog.

Mire vannak ezek a posztok? Meggyőzni senki nem fog semmiről senkit, csak az anyázás megy. Én SOHA nem olvasom el a posztot magát az Indexen, csak a hsz-eket. Mindenki írhat bármit, ez egy ilyen müfaj, felelősség nincs mint a rendes cikkeknél....

És persze 10 ember mind2 oldalon 90%-ban. Akkor mi a fenére való ez?

DFK 2017.01.04. 18:10:56

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: javítsd már ki a nickedet, miszerint a migránssomogatás eredménye 13 halott Berlinben.

ember100 2017.01.04. 18:17:09

@Willkommenskultur: @Roadster68: @Ballib cenzúrázók réme 21:
Helló !

Igazatok van ennél sokkal többet is költenék !
Akár 100.000.000.000.000 forintot ez 100.000 milliárd :)
a vezír maozóleumára ha holnap befekszik.

Mekkora egy görény fidesztrollok ,

HAZAÁRULÓK

vagytok a fityeszbagázzsal együtt.

Ellopjátok a zemberek jövőjét , pénzét !!!!!

élhetetlen 2017.01.04. 18:18:26

@dont be such a jew: A statisztikákba nem mennék bele, csak amit tapasztalok. 1. szja. Jó, biztosan, de aránytalanul jó, akinek jó. Mert nem arról van szó, hogy az keres többet, aki értékesebb munkát végez (ld. ápolók, tanárok fizetése). 2. Ugye tudod, hogy a kisker forgalom mérése nem arról szól, hogy tavaly hány db. kiflit adtak el, és az idén mennyivel többet. Az árbevétel nőtt, ami ellentmond annak, hogy nincs infláció. Csak egy példa, tavaly 1 kg savanyú káposzta 400 ft volt, az idén 500 ft. Nem eszünk többet belőle, csak drágább. Ja, hogy nincs benne a mérőkosárban? 3. A banki kamat csökkenése annak jó, aki hitelt akar felvenni, aki megtakarított, az meg már fizethet azért, hogy használják a pénzét, vagy átutal, vagy kivesz (a havi 150 eft-től eltekintve). Te ezt jónak, látod, de vegyes, van, akinek nem jó. 4. 10, 20 milla a lakosság töredékének, amivel megdobták úgy a lakásárakat, hogy aki nem jogosult erre, az szív. És ők vannak többen. Persze, az építő vállalkozók jól jártak, ez is biztosan pozitívum. 5. Az áfa csökkentés lehetne jó, ha kitalálták volna. Értelmezd a sertéshúst pl. Csökken fél sertés áfája, de a darált fél kilóé nem. Vendéglő helyben fogyasztás 18 %, ha elviszed, drágább. Hogy is? Ha nem tudtam megenni az adagot, becsomagolták, elvittem. Most leszámolják, hány szem krumplit ettem, meg, és mennyit viszek el, akkor annak mennyi is az ára? Ezt az isten sem tudja követni, nemhogy egy vendéglős. Vagy elég, ha helyben beleeszek és utána csomagoltatom be, és már olcsóbb? És, ugye a menza miért nem? 6. Mint mondtam, az adósságról sem beszélek, mert, ha Varga képes azt mondani, hogy a letelepedési kötvényekből mennyi bevételünk származott… Tudod, ha én kölcsön kérek, akkor adósságom lesz, nem bevételem. Ugyanez a munkanélküliségnél, statisztika.
A fene sem érti, hogy a tuskó magyarok hogy látják ezt csupa sikernek.

dunántúli gyerek 2017.01.04. 18:29:48

@élhetetlen: 1.nem te döntöd el kinek értékesebb a munkája hanem a piac

2.'Az árbevétel nőtt, ami ellentmond annak, hogy nincs infláció.'- egyrészt nem mond ellent, másrészt szimpla tény hogy 3 éve nincs infláció

3. aki bankban tartja a megtakarítását az megérdemli, a hitelkamat apadás az nem zavar senkit gondolom

4.persze h nem a lakosság nagyobb része kap CSOKot, ettől még kiváló lehetőség. Eddig se a lakosság többsége építkezett. Ha nem szülsz akkor kolonc vagy a társadalom nyakán, ennyi.

5.'Értelmezd a sertéshúst pl. Csökken fél sertés áfája, de a darált fél kilóé nem.' - nem így van, menj már el boltba..:D

6.'Vendéglő helyben fogyasztás 18 %, ha elviszed, drágább. Hogy is? Ha nem tudtam megenni az adagot, becsomagolták, elvittem. Most leszámolják' - nem, kedvesen mosolyognak rajtad mint valami idiótán, természetesen ilyenkor 18%ot fizetsz

6. 'Mint mondtam, az adósságról sem beszélek' - ne is maradj a nagyi receptjeinél

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 18:30:38

@DFK: Vele egyezkedj:

blog.hu/user/1202543
libsi gyűlölködés eredménye 12 német meghalt

vNHM 2017.01.04. 19:27:35

"Luxusjobboldal: arany vécét is építenek Orbán dolgozószobájába?"
Miert aprozzatok el, csicskak? Miert tesztek kerdojelet? Tegytek felkialtojelet! Ja hogy nem mertek, mert fostok h beperelnek? Tudjatok hogy mar a "cikk" cime is hazugsag, mi? Kis nyomorek gecifoltok vagytok.

élhetetlen 2017.01.04. 20:11:16

@dunántúli gyerek: 1. Még, ha a piac döntené el, akkor rendben is lenne. Csak én nem hiszem, hogy Matolcsy barátnőjének, annak testvérének, és anyjának a tevékenysége többet ér, mint egy körzeti orvosé, és ezt nem a piac dönti el. 2. Azért nem gondolod, hogy annyival többet eszünk? Az infláció meghatározása a vásárlói kosár összeállításán múlik. Olcsóbb lett a 120 cm átmérőjű tv, de drágább a savanyú káposzta? Nincs infláció. Ezért mondtam, hogy a megélhetésről írok. 3. „aki bankban tartja a megtakarítását az megérdemli”. Bizonyos koron túl már nem fektet be az ember hosszú távra, nem köt biztosításokat, mert nem tudja, melyik percben kell a pénze. De te ehhez még hülye vagy, remélem, megéled azt a kort, amikor már megérted. 4. „Ha nem szülsz akkor kolonc vagy a társadalom nyakán”. Természetesen akkor is, ha az én adómból is iskoláztatják a gyerekeidet, kapod a gyest, gyedet, stb. Természetesen te, aki félig a társadalommal neveltetteti fel a gyerekeit, akik, majd vagy dolgoznak, vagy nem, vagy itt dolgoznak, vagy nem, te egy hős vagy. Azért átgondolhatnád, hogy ki a kolonc. 5. Benéztem egy cikket, mert a feldolgozott áruk áfája nem csökkent, (miért is marad a sertéshúsból készült kolbász áfája?), ahol a feldolgozott áruk közé besorolták a darált húst is. Csak ennyi. 6. Idiótának legfeljebb téged néznek, ha a fele kaját otthagyod a tányéron. A kedvenc vendéglőmben a csülöktálat eleve úgy rendelem, hogy a csülköt csomagolják be, a köretet megeszem az öntettel, salátával, a csülköt meg két napig eszegetem otthon, mert nem tudnám benyomni az adagot. Soha nem néztek hülyének. És akkor nézzük a mostani szuper rendelkezés egy esetleges következményét. Kikérem az adagot, eszem egy szem sült krumplit, aztán becsomagoltatom a maradékot, és elviszem olcsóbban, mert, ugye, megtehetem, és szerinted így 18 %. Aztán csomagolhatnak is, mosogathatnak is, hű, de okos. Ugye? Így gondolod? Mert akkor már jogosan utálhatnak is. Hol van ez átgondolva? Arról már ne is beszéljünk, hogy az üzemi étkezdében helyben fogyasztott ételre miért nincs áfa kedvezmény? Ja, a második 6., ha már nem tudsz hétig számolni, a nagyi receptjei érthetőbbek, tisztábbak, használhatóbbak, mint ezek a kutyulmány törvények.
Már többször megfogadtam, hogy veled nem állok szóba, mert olyan gyöpös vagy, hogy kár beléd, bocs, megint bedőltem. Ennyi.

Willkommenskultur 2017.01.04. 20:18:10

arany véce - nemigaz
dolgozó szoba - nemigaz

ásít

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 20:47:16

@élhetetlen: "Matolcsy barátnőjének, annak testvérének, és anyjának a tevékenysége többet ér, mint egy körzeti orvosé"

Attól függ, milyen tehetségesen szopja le a körzetiorvos eltolcsit. :))

Apa sétál a belvárosban, egy sex shop kirakatában meglát egy békát.
Mi az ég - gondolja . Ha a fene fenét eszik is bemegyek megtudni, hogy mit keres egy béka egy sex shop kirakatában.
- Jó napot kívánok. Mondja uram - kérdi az eladót - az a béka mit keres a kirakatban?
- Uram, ez a béka úgy tud szopni...
- Hát... Kipróbálnám, ha lehet.
- Természetesen.
Beviszi a fülkébe, a hatás felülmúlhatatlan. Apa megveszi a békát, hazaviszi, kirakja a konyhába.
Anya hazaérkezvén kérdi:
- Ez a béka mit keres a konyhában?
- Azt, hogy megtanítod fõzni, aztán eltakarodsz.

D2 2017.01.04. 21:07:40

@eßemfaßom meg áll: Meséld el mondjuk egy pedagógus házaspárnak, hogy miért is jó ez a rendszer... hátha nem lesz belőlük elvándorló.

D2 2017.01.04. 21:11:57

@dunántúli gyerek: Nagy kár, hogy infláció nélkül nincs betéti kamat, anélkül meg nincs hitelre kihelyezhető pénzállomány, tehát nincsen beruházás, ami ugye a gazdaság stagnálásához vezet.

dunántúli gyerek 2017.01.04. 21:25:36

@D2: Ez is szép elmélet csak most csúcson pörög a gazdaság amikor meg 5% infláció volt a normális évente 2010 előtt a haverod ÁLAMcsődöt okozott. Már 2006ban.

$pi$ 2017.01.04. 21:53:49

@D2: "Nagy kár, hogy infláció nélkül nincs betéti kamat, anélkül meg nincs hitelre kihelyezhető pénzállomány, tehát nincsen beruházás, ami ugye a gazdaság stagnálásához vezet. "

Bírom az ilyen közgazdász mágiát. Olyan mint a matematika, csak a képleteket meg a számokat hagyták ki belőle és úgy tesznek, mintha így is működne a dolog. Persze nem működik, csak hülyíteni lehet vele az embereket.

Például így: ha alacsony a kamat, és az infláció, akkor már alacsony megtérülésű beruházás is hasznot hoz, ezért olyan beruházások is megtörténnek, amelyekre magasabb kamatszintek mellett, magasabb infláció esetében nem kerülne sor.

Na, ez is szómágia volt, ez sem ér semmit. :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.04. 22:11:39

@$pi$: "olyan beruházások is megtörténnek"

Ki az az idióta, aki ide akarna beruházni a visszamenőleges törvényalkotás hazájába? Meg a versenytársak akármikor kaphatnak állami vagy EU-s pénzt, és tönkremegy. Meg a versenytársak ha fideszes csókosok, akkor nem adóznak, nem fizetnek ÁFÁ-t, és azért megy tönkre. Vagy ha egyik se, akkor hoznak rá egy tötrvényt vagy különadót, és abba megy tönkre. Vagy simán betiltják, mert egy csókosnak kell az az üzletág. Nem kéne nagy gallérral a közgszdaságra hivatkoznod, ha ahhoz is fasz vagy.

Janossz 2017.01.04. 22:12:52

Arany wc, arany kefe, aranyér...Legyen neki, ne irigykedjetek!
Egyszer meg kell tanulni ennek a népnek, hogy figyeljen oda a pénzére.
Ukrajnában, Romániában, anno Teheránban már rácsodálkoztak a választott vezetők életmódjára (No jó, Teheránba nem annyira választott volt, de csak a nép pénzéből volt a jólét...)
Én bízom benne, nagyon szép lesz az a kis dolgozószoba, csak nehogy kimaradjon a nagy lakberendezésből a 21. századi magyar képzőművészet legfénylőbb csillaga!
Ez itt:index.hu/belfold/2015/02/20/ingyen_festmennyel_tette_boldogga_orbant_tallai/

$pi$ 2017.01.04. 23:14:04

@élhetetlen: "Csak egy példa, tavaly 1 kg savanyú káposzta 400 ft volt, az idén 500 ft. Nem eszünk többet belőle, csak drágább. Ja, hogy nincs benne a mérőkosárban?"

Naív elképzelés arról hogyan is működik a statisztika. Elképzelsz egy rossz módszert majd belátod róla, hogy rossz. Ezek után kiakadsz, hogy miért így csinálják.

1. Nem úgy csinálják ahogyan elképzelted. A fogyasztói kosárban azok a dolgok vannak benne, amit az emberek vesznek. Ha nincs benne valami, akkor annak az ára elhanyagolható mértékben módosítaná az inflációt, mert keveset költenek rá az emberek. Így működik a statisztika: amit el lehet hanyagolni, azt elhanyagolnak.

2. Máshogy nem lehet mérni az árak változását (inflációt). Nincs rá jobb módszer. Nem is kell, mert teljesen jó a kosár módszer. Ha te a fizetésed jelentős részét savanyúkáposztára költöd és az nincs megfelelő súllyal figyelembe véve a fogyasztói kosárban az nem azt jelenti, hogy rosszul számították ki az inflációt, hanem egyszerűen azt, hogy nem úgy viselkedsz mint a többiek és ezért téged nem vizsgál a KSH.

$pi$ 2017.01.04. 23:16:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: "Ki az az idióta, aki ide akarna beruházni a visszamenőleges törvényalkotás hazájába?"

NIncs visszamenőleges törvényalkotás, az megint csak liberó hazugság volt.

élhetetlen 2017.01.04. 23:44:20

@$pi$: Na, jól van okoska. Azt mondtam, hogy életvitel. Napi beszerzés. Tudod, mit jelent? „A fogyasztói kosárban azok a dolgok vannak benne, amit az emberek vesznek.”, igen, és a 80 cm átmérőjű tv-t lecserélték a kosárban a 120 cm átmérőjűre, mert azt veszik az emberek. Tudom, hogyan működik a statisztika. Tudom, mit jelent a fogyasztói kosár, csak nem mindegy, hogy mit pakolnak bele.” Nem úgy viselkedsz mint a többiek és ezért téged nem vizsgál a KSH”. Te hányszor veszel káposztát, vagy hányszor paradicsomot 860 forintért, és hányszor lapostévét? Mert te úgy viselkedsz, ahogy a többiek, és naponta lapostévét veszel? Úgyhogy menj a p…ba.

Willkommenskultur 2017.01.05. 00:38:14

@élhetetlen: Hülyegyerek az inflációt Eustat normás kosarak szerint számolják az EUban mindenhol ugyanazzal a módszerrel

Ha neked nem felel meg még mindig elköltözhetsz a Holdra.

morph on deer 2017.01.05. 02:13:52

@Willkommenskultur:
"dolgozó szoba - nemigaz"

Nem fog dolgozni, mert nem szokott - igaz.
Ásít...

2017.01.05. 05:12:55

@dont be such a jew: Hogy mire vágynak a magyarok?
Még több stadionra, meg olimpiára!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.05. 06:01:55

@lujo1111: És négy évente 14 milliárdért mindig egy számmal nagyobb dolgozószobára orbánnak, hogy a növekvő pocakja beférjen. :))

Meg kisvasútra Bicskéig, ...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.05. 06:05:09

És akkor a majd 15000 milliárdba kerülő Paks2-t meg se említettem. (Felét ellopják, dupla költség lesz, ezért a 4-szeres szorzó.)

2017.01.05. 10:14:28

Éljen a luxuskormány!

Roadster68 2017.01.05. 10:20:23

@ogli dzsí: Te honnan veszed azt hogy senki sem költözik a várba mikro a Magyar Közlönyben megjelent hogy cirka 4 milliárba kerül a dolgozószoba kialakítása, melyre semmiféle magyarázat nincs.
Na most tegyük fel hogy 1000 m2-es a dolgozószoba. az 4 millió/m2.
Mi a faszra lehet elkölteni 4 millát m2-ként ha nem arany WCre?
Értelmesen 3-500 ezer /m2 nél többet nem lehet elkölteni, és akkor abban már műkincsek is vannak.
De ha abból indulunk ki hogy a szoba csak 100m2, ami még mindig eszement nagy dolgozószobára, akkor 40.000.000/m2. MI VAAAAN? NORMÁLIS???

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.05. 10:28:19

@Roadster68: A D. Trump elmehet a picsába az aranyozótt - csórikámnak csak aranyozásra telik - csaptelepes fürdőszobájával.

Majd ha szépen meghunyászkodik, kaphat meghívást orbántól, és megcsodálhatja a 24 karátos színaranyból öntött klotyót.

:))

sas70 2017.01.05. 10:53:49

@Ballib cenzúrázók réme 21: Csak, hogy pontosak legyünk. Komplett kormányzati negyedet terveztek, amiben az összes minisztérium és államigazgatási szerv helyet kapott volna. Tehát nem 58 helyen lennének szétszórva, hanem egy helyen. A tervezett költség 140 mrd lett volna, amiből 110 mrd-ot a kiürített korábbi épületek eladásából fedeztek volna. Tehát a vége, a tervek szerint 30 mrd-os kiadás. Ezzel szemben állnak a mostani költségek.
De nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy egy autokrata vezér lázálma bármennyi pénzt megér.

sas70 2017.01.05. 11:04:29

@eßemfaßom meg áll: De azért bóvliba akkor kerültünk, amikor a gazdasági géniusz folytatta "áldásos" tevékenységét. Aztán meg végigvertek egy 1800 mrd-os megszorítást és lenyúltak 3200 mrd-nyi nyugdíj megtakarítást.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.05. 11:12:12

@sas70: "végigvertek egy 1800 mrd-os megszorítást és lenyúltak 3200 mrd-nyi"

Na de ennek eredményeképpen az államdósság a GDP 50%-ra csökken 2018-ra. Eltolcsi írta a Széll Kállmén tervben, biztos nem hazudott. Csak te kishitű vagy. :))

sas70 2017.01.05. 11:47:26

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Egy kicsit bele kell azért húzniuk, különben nem lesz meg a terv, elvtársak. Csak lehet a disznónak nem mondták meg.

www.youtube.com/watch?v=bVAKkeLg3mE

eßemfaßom meg áll 2017.01.05. 12:28:01

@sas70: "De azért bóvliba akkor kerültünk" hittelminősitők muhhahhaaaaaa ez jó volt

eßemfaßom meg áll 2017.01.05. 12:30:15

@Roadster68: "Te honnan veszed azt hogy senki sem költözik a várba mikro a Magyar Közlönyben megjelent hogy cirka 4 milliárba kerül a dolgozószoba kialakítása, melyre semmiféle magyarázat nincs."

te is a Közlöny 444 féle fordítását olvasod az eredeti helyett? Bazmeg ott van fentebb többször is a link az eredetire, olvas értelmez, eltakarodik.

eßemfaßom meg áll 2017.01.05. 12:35:06

@élhetetlen: "Csak egy példa, tavaly 1 kg savanyú káposzta 400 ft volt, az idén 500 ft."

Menj át másik savanyuságoshoz, mert lehúznak

Larry Silverstein 2017.01.05. 12:35:40

@Roadster68: Nem 1000 nm2-es, hanem sokkal nagyobb, az indexen kint van egy cikk most róla.

Persze hazudni próbáltatkok szokás szerint mert dolgozószobáról szó sincs ez 2 db nem kicsi több szintes épület.

Larry Silverstein 2017.01.05. 12:37:13

@sas70: volna?

na azt miért is nem lett semmi abból sem?

Larry Silverstein 2017.01.05. 12:38:56

@sas70: csak h pontosak legyünk a SOHA MEG NEM VALÓSULT új komancs kormányzati negyedre költött TERVEK a sokszorosába kerültek, mint ez a 4 mrd az Orbán dolgozószobája helyett 2 nagyobbacska épületre

Roadster68 2017.01.05. 12:49:28

@Larry Silverstein: Jah, akkor rendben 1.6 millió/m2, az teljesen rendben, ahhoz képest hogy a bútorok 4/5-e modern, ami max 2-300 ezer/m2-amiben már benne van a korrupciós felár is- tehát a maradék az még mindig 5-5,5 millió/m2. UGYE hogy UGYE? A Matek ugyanoda jön ki ;)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.05. 12:50:18

@Larry Silverstein: FideSS fasszopók kézikönyve második oldal, első bekezdés: "Ha végképp nem tudod hazudozással se cáfolni, a fideSS patkányságát, akkor relativizáld."

Larry Silverstein 2017.01.05. 13:05:39

@Roadster68: Igy van, ez teljesen rendben van. Mármint az 1,6 mill/m2.

Nem magára költi a vezér hanem a mindenkori miniszterelnöki reprezentációra. A számításaid semmit sem érnek, hiszen tegnap is mást hazudtál, meg ma is kissé feljebb. Pl. milyen bútorokról hadovál az Index cikk amikor még be sem rendezték a 2 épületet?

kezit csókolom

sas70 2017.01.05. 13:36:05

@Larry Silverstein:
A tervek 450 millióba kerültek.
Most mennyibe is?

Larry Silverstein 2017.01.05. 13:43:04

@sas70: A változatosság kedvéért megint hazudsz:

'Bár a kormányzati negyed tervezése folytatódik, a beruházást megállítják - jelentette be a kormányszóvivő. A második Gyurcsány-kormány emblematikus beruházásának ígérkező komplexum körül folyamatosan sűrűsödtek a kérdőjelek. A kormány szerint 8,5 milliárdot költöttek telkekre, továbbá több mint 600 milliót szakértőkre és pályázatokra. A kormányszóvivő a felelős személyének firtatásakor azt mondta, nem tartják kudarcnak a történteket.'

www.origo.hu/itthon/20080108-kormanyzati-negyed-szerdan-dont-a-kormany-a-folytatasrol-vagy-a.html

$pi$ 2017.01.05. 14:28:16

@élhetetlen: "Te hányszor veszel káposztát, vagy hányszor paradicsomot 860 forintért, és hányszor lapostévét? Mert te úgy viselkedsz, ahogy a többiek, és naponta lapostévét veszel? Úgyhogy menj a p…ba. "

Buta vagy, azt hiszed, hogy a fogyasztói kosárban van egy darab káposzta meg egy darab 12cm-es lapostévé. Nem öreg, a fogyasztással vannak súlyozva.

Mondom, elképzelsz magadnak egy sz@r rendszert utána meg ezt szidod. Azt, ami csak a te fejedben van.

sas70 2017.01.05. 16:04:16

@Larry Silverstein: A változatlanság kedvéért, megint nem tudsz olvasni, értelmezni és fújod a hülyeséget, ferdítesz, csúsztatsz és hazudsz!
Azt írtam, a tervezés került 450 millióba, nem a telkek megvétele.
Mennyit is érhetnek most vajon azok a telkek, ha nem fideszes haveroknak adják el?
Ja és van akkor még ott +150 millió szakértői költség. Mennyiért is szakértenek Orbánnak?
De tudod mit? Hagyjuk a faszba! Orbánnak a várba kell költözni és ez minden pénzt megér, mert úgyis az adófizetők állják a számlát!

élhetetlen 2017.01.05. 18:34:53

@$pi$: Ne engem nevezz butának, ha egy egyszerű mondatot sem vagy képes megérteni. Akkor egyszerűbben. Leszarom a 0 %-os inflációt, ha a megélhetésem, a napi kajabeszerzésem drágul. „A fogyasztással vannak súlyozva”. Igen. Hogyan magyarázzam el, hogy megértsed. Legyen egy lapos tv 150 ezer forint, a kiló savanyú káposzta 500 ft. 300 kiló káposzta ellensúlyoz egy tv-t. Eladnak 10 000 tv-t, ami 25 %-kal olcsóbb lett. 3 000 000 kiló káposztát lehet eladni 25 %-kal drágábban. és még mindig nulla az infláció ezen két tételre vetítve. Nem vagyok biztos benne, hogy tudsz követni, de akkor ne magyarázz nekem a fogyasztói kosárról.

élhetetlen 2017.01.05. 18:54:06

@eßemfaßom meg áll: Ennyire nem egyszerű a helyzet. Mivel nem fűszerezem túl az ételeket, ahhoz, hogy a gombócos káposztám jó legyen, jó káposzta kell. 15 éve költöztem ide, terepfelderítés, kipróbálások (három, négy káposztás), megvan. Aztán egy baleset, megszűnt a piacra járásom, a barátnőm hozott a Lehelről, négy különböző helyről (próbálkoztunk) „vecsésit”. Hát nem. Aztán mázli, a házban az egyik nő ugyan annál vásárol, most ő hozza. Ő sem vált, (pedig ő az a típus, aki letol, mint a pengős malacot, ha eszembe jut egy doboz fagyit kérni, mert a múlt héten volt leárazva, miért nem akkor kértem). Nem hiszem, hogy lehúzásról van szó, tizenöt éve is olyan árai voltak, mint a mellette levő standnak, szerintem most is olyan.

Roadster68 2017.01.05. 19:25:58

@Larry Silverstein: HAZUDSZ, ez abból látszik hogy válaszolsz ;)

Roadster68 2017.01.05. 19:28:49

@Larry Silverstein: OSTOBA FIDESZTROLL fasz vagy ezentúl levegő vagy, nem etetlek tovább, és megkérem a többieket is hogy NE ETESSÉTEK A TROLLt!

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2017.01.10. 22:25:45

@dont be such a jew:
1.SZJA jelenleg 15% (36/18 helyett), jövőre valszeg 9% lesz, járulék munkavállalói és munkaadói oldalon összesen 5%-ot csökkent most januártól, de a 2-3 gyerekesek még ennyit sem fizetnek
Ezzel szemben a legalacsonyabb bérűek nulla helyett fizetik a 15%-ot. Az egészségügy romokban, nyugdíjkassza szintén. Ennyit ér az egész.

2. infláció nincs a kiskereskedelmi eladások rekordot döntenek
Ugyanaz a kosár ugyanonnan 10%-kal drágább mint tavaly.
3. banki kamat az MSZPs 1/3-a
Ezért nincsenek megtakarítások és beruházások, csak a stadionok épülnek.
4. állam hozzád vág 10M-át, vagy 20M-át csak úgy, lakásépítésre, amit vállalt számú 3 gyerek esetén nem kell visszafizetni, ha nincs gyerek akkor meg mint egy szimpla hitelt 1/3 kamattal a maszoposhoz képest - nem mindenkihez, a feltételeket nagyon nehéz teljesíteni, sokat bukik, aki valamit benéz.
5. új lakás, tej, tojás, csirke, disznó ÁFÁja 5%, a szoci 25%hoz képest, internet, étterem 18%, ált kulcs 27%
6. mindemellett egy csomó hülyeséget építenek és mindent ellopnak, de az adósság 84%-ról 74%ig esett eddig, míg a tehetséges és nemlopós szakértők idején 54%ról 84%ra ugrott - Ennek forrása az EU-s pénz és a 3000 milliárd MANYUP lenyúlása, ami sokkal több, mint amennyivel az államadósság csökkent. És ne gyere azzal, hogy karvalytőke meg hasonlók, mert a karvalytőke többet adott a tagoknak, mint bármelyik más megtakarítás, és ezzel csak eldugták az államadósságot, mert a nyugdíjakat majd fizetni kell.
7. munkanélküliség helyett munkaerőhiány, reálbércsökkenés helyett reálbéremelkedés van.... - közmunka van és külföldre távoznak a legjobbak.

@ogli dzsí: epiteszforum.hu/uj-miniszterelnokseg-a-varban

Attól tartok, vagy csak nyomjátok a szöveget,amelyet belétek tápláltak, vagy nem láttok ki saját seggetekból.
süti beállítások módosítása