B1 blogcsalád



Nagyot égett a köztévé szilveszter éjjel

2017. január 01. - nickgrabowszki

Problémájuk akadt: szembement velük a valóság.silvester-party-berlin.jpg

Somogyi Zoltán, aki talán a Brit Média Kft. "elnöke", korábban volt a Political Capital tulajdonosa és az ATV műsorvezetője számolt be a Facebookon arról, hogy a Migráns1-es nem zavartatja magát, ha láthatóan, sőt,

szembeszökően más történik a képernyőn, mint amiről ők beszámolnak vagy elhitetni igyekeznek.

  • Éjféli körkapcsolásukban először is azt állították, hogy ezrek mulatnak a Vörösmarty téren, "miközben a riporter körül senki nem volt, csak két arra sétáló, unatkozó ember".
  • Azután kapcsolták Berlint, ahol

csak migránsok vannak az utcán, semmi hangulat, miközben a riportert konkrétan elsodorta egy ünneplő, vidám németekből álló fiatal csoport, akiket először próbált eltolni a riporter, mert nem illett a koncepcióba, mely szerint Németországból kiveszett a vidámság, majd a rendőrökre panaszkodott, hogy ezt az egészet végignézték, és nem intézkednek. A tudósítás azzal ért véget, hogy a vidám németek miatt el kellett onnan kapcsolni.

A Migráns1 szerint az utcán szilveszterező, vidám németek akkor sem léteznek, ha éppen őket mutatja a kamera.

Nincsenek, és kész.

A valóság és a koncepció ütközése annyira nem zavarta a kormánypropaganda napszámosait.

Nappali körkapcsolásukban már arról számoltak be, hogy "észak-afrikai bevándorlók 1000-1200 fős hordákban nyomultak az utcákon", miközben a németek sötétedés után már nem mernek kimenni.

Mindezt anélkül, hogy bármivel alátámasztották volna. Pedig azért 1000-1200 embert elég könnyű felvenni kamerával, pláne, ha mint állítják, minden nagyobb városban ez történt. Mindössze ezt mondták nekik a helyi biztonsági és rendőrök. 

Állítólag.

Vagy nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr8712088317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chris Lamb 2017.01.01. 17:32:06

A poszt kapcsán csak ez jutott eszembe:
-Kapitány úr,kapitány úr! Süllyed a hajó mit tegyünk?
-Fúrjanak még több lukat a hajó oldalába!

morph on deer 2017.01.01. 21:44:52

A legszebb még mindig az, hogy 3,8 millió agyhalott honfitársunk mindeközben szimultán látni vélte a lallottakat, és holnapután már eskü alatt is képes lesz vallani erről az "igazságról"...

"Most nekem hiszel, vagy a szemednek..?"

new_boy_on_the_block 2017.01.01. 23:55:34

Buta poszt egy buta embertol.

RablOrbán 2017.01.02. 00:05:20

@new_boy_on_the_block:

Micsoda érvek! Nem zsibbadt le az a szétmosott, ostoba, fideszes agyad, mialatt kiizzadtad magadból ezt a borzasztó összetett kommentet?

Ti mind ennyit tudtok, ti mind ennyik vagytok. Agymosott nullák.

Ez történik amikor a politika vallásá változik, ahol többé már nem számítanak a tények, nem számítanak az érvek, csak a vak hit számít, semmi más.

Rettegjél csak a migráncsoktól, addig se veszed észre, hogy szétlopják az országot.

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.02. 00:18:14

@RablOrbán: észreveszi, valszeg ő is kap a pénzből, nemzedékek óta ebből élhet a családja

pamut 2017.01.02. 00:26:42

@new_boy_on_the_block: ostoba komment egy gyáva trolltól.

viszont a köztévén szép karrier vár rád. ja hogy már ott is vagy....

halaloszto 2017.01.02. 00:52:46

@RablOrbán: nyugi, holnapra meg lesz az eligaz`ítás. mára sajnos nem jött meg az ukáz, kénytelen rögtönözni :)

bkkzol 2017.01.02. 03:02:11

Megint nincs középút ugye. Vagy jöjjenek százezrével a papírok nélküli a " 30 éves kiskorúak" az ő sötét agyuk által kitalált ország, kiválasztott városába vagy teljes lezárás.
Lehetne szigorúan ellenőrzött keretek között pár százezer embert maximum 3-5 évre befogadni. Utánna viszont távozzanak. Ami nem felkérés , mint eddig. Begyüjt-fogda- repülő...

FikkFakk 2017.01.02. 07:02:43

Megneznek errol egy videot, nincs a jutyubon?

Fehalo Faja 2017.01.02. 08:42:58

@RablOrbán:

"Rettegjél csak a migráncsoktól, addig se veszed észre, hogy szétlopják az országot."

Hát igen, nekem is érdekes volt egy közeli rokonomtól azt hallani, hogy "Bizony, félnek az emberek". Aztán felszállt az egyik buszra a sokszáz közül, és elment a bécsi karácsonyi vásárba...

Gerolsteiner 2017.01.02. 08:53:11

@bkkzol: És a repülő hol fog leszállni?

bkkzol 2017.01.02. 08:56:49

@Gerolsteiner: Maximálisan igazad van! Nem kell őket reptetni. Ide se Ferihegyre érkeztek. Vonat-hajó-teherautó.

sőőtnagyonis 2017.01.02. 09:00:38

Milyen lyó, hogy nekünk arról is gondoskodik a fitymasz, hogy nehogy biztonságban legyünk. Kivágják a fáinkat, szétrabolják a nemzeti parkjainkat, lerohasztják a metrót, a közlekedést, kilopják a szemünket.
Itt már néhány tízmillió migráncs csak istenáldása lenne, mert nem tudna ezektől nagyobb pusztítást véghezvinni!

Brix 2017.01.02. 09:02:10

2016 valóban szomorú év volt Európàban, leginkàbb a migrànsok miatt...Persze, ünnepeltek az emberek, de sokkal szolidabban mint màskor...Nekünk magyaroknak szerencsénk van, mert még kevés a migràns és egyre jobban élünk...

Gerolsteiner 2017.01.02. 09:05:28

@bkkzol: És a szerbek ehhez asszisztálni fognak?

Magentax 2017.01.02. 09:10:35

@new_boy_on_the_block: Ennyit tudtál csak hozzáböfögni? Gratulálok. Az összes fan ilyen egybites, mint te.

Magentax 2017.01.02. 09:12:57

Na meg ugye, karácsony napján sem létezett a kajáért sorbanállók két kilométeres sora? Mind pusztán a baloldal és a liberálisok (na meg Soros, Gyurcsány és az emúttnyócév) szemfényvesztő bűvésztrükkje...

bkkzol 2017.01.02. 09:14:00

@Gerolsteiner: Miért? Meg se áll a vonat mondjuk Isztanbulig, de jobb mondjuk a Van tó környékén. Esetleg Adana.

bkkzol 2017.01.02. 09:18:28

@Gerolsteiner: Nem túrista útra fizettek be. Vegyék észre, hogy ez kitoloncolás. Van az a közép-afrikai köztársaság ahol egy kis apróért befogadnak, elismetnek saját állampolgárnak minden 30 éves kiskorút is. :-)

Gerolsteiner 2017.01.02. 09:19:17

@bkkzol: A szerbek helyére a törökök is beilleszthetők - szerintem nem igazán nagy lenne a fogadókészség.

werecke 2017.01.02. 09:27:00

@RablOrbán: Mi az trafikod volt Neked is ? Miért vagy durcás ?

sőőtnagyonis 2017.01.02. 09:31:30

Azért volt vidám nálunk a szilveszter, mert a raboknak nem épült még meg a kilenc börtön, így szabadon szilveszterezhettek!
Nyolc börtönt építtet a kórmány Kelet Magyarországon!
Ha a nyomort ezzel fogják megszüntetni, akkor még száz börtönt, ezeret!
Ez köll a keleti matyarnak, nem iskola, meg kórház!

bkkzol 2017.01.02. 09:48:13

@Gerolsteiner: Onnan már visszatolják őket ahonnan jöttek. Nem okoz gondot. Átlökik a határon ezeket. És megint gyilkolhatják egymást kedvükre. Határon belül.

ZX 2017.01.02. 09:50:04

@bkkzol: Még szerencse, hogy '56-ban az osztrákok nem voltak ekkora faszok mint te. :P

fda 2017.01.02. 09:53:09

Nyugat-európában is úgy bevették a kormányunk migránsmeséjét, hogy nagyobb tereken ideiglenes betonfalakat építettek a forralt borozók és a betlehemi jászolok védelmére...
Ja, meg kivezényelték a fél katonaságot. Meg is úszta a világ egész jól az adventet és a szilvesztert, 100 körül maradt a terrorcselekményekben megöltek száma...

Aki nem veszi észre, hogy ez gond, az nem látta, milyen a szabad és modern Európa.

Szerintem nem olyan, hogy gépfegyveresek vigyázzanak rám, ha el akarok menni kürtős kalácsért vagy a pápa miséjére. Vagy egy diszkóba.

Közben egyre hangosabban azon tanakodik a sok okos, hogy miképpen kellene hazaküldeni a bevándorolt tömegeket, ha már vonatokkal, vagy épp taxival nagy lelkesedéssel, a kormányunk szidalmazása közepette továbbvitték őket tőlünk.
Persze a hazai "mindentutálokamitakormánymond" értelmi színvonalú társadalmi csoport még akkor is a kormányt szidja, amikor teljesen nyilvánvaló, hogy ezügyben baromira jól döntöttek, akkor még a fél világ ellenében. És valamiért ezek állandóan blogot írnak. Pénzért, vagy önigazolásként teszik vajon?

bkkzol 2017.01.02. 09:58:40

@ZX: Ja. Az 56-os menekültek nem is dobálták meg kővel az osztrák rendőröket és nem adták ki magukat 30 évesen kiskorúnak. Tovabbá nem takaláltam írasos anyagot a bécsi táborokban történt református-jatolikus-zsidó hitbéli késelesről, gyujtogatásról. Ha jól tudom türelemmel várták a befogadó ország értesítését. A gyerekei, unokái nem bombával a hadukon sétalgattak az újhazában...

Hörömpő cirkusz világszám 2017.01.02. 10:17:20

Az alapfokú szövegértésből megbukott kormánytrolloknak a cikkből egyedül a migráncsozás jutott el az agyukig. Gratulálok! Ha tudnának olvasni, felismerték volna a hazugsággyárat, de mivel a felismerés kognitív disszonanciát okozott volna, így maradtak a migráncsozás jól bevált és bemagolt szövegeinek visszaböfögésénél.

A szilvesztert egy német városban töltöttük. Olyan városban, amelyben a menekültek egy, az amerikaiak által felhagyott lakóparkban élnek.

A belvárosban rettegő németek bulikáztak: rettegve fújták a papírtrombitát, rettegve itták a pezsgőt üvegből és rettegve diszkóztak a városi parkban és egyéb bulihelyeken. Persze akiknek ez kényelmetlen információ, mindjárt le fognak sorosbérencezni, de legyen nekik rongybicikli!

Medgar 2017.01.02. 10:17:30

@bkkzol: Hiába beszélsz neki...

ZX 2017.01.02. 10:38:33

@bkkzol: Akkor te vagy az egyetlen aki még nem hallott (vagy nem akart hallani) a táborokban történtekről. Merthogy a zsúfoltság és egyéb okok miatt ott is mindennaposak voltak a balhék. A tények ne zavarjanak, mantrázd továb a hülyeséget!

Trackers 2017.01.02. 10:38:44

MInden nagyobb német városban 6-10 esetben tettek feljeelntést szexuális erőszak miatt, amit migránsok követtek el.

A szarházi ballibek jelenleg éppen ezt bagatelizálják.

bkkzol 2017.01.02. 10:42:45

@ZX: 6 hol is van a dokumentáció a zavargásokról? A 70-es évrkben is a testbimbás másid generációs magyaroktól féltek nyugaton. Aki vak annak nehéz a színeket elmesélni.

morpho 2017.01.02. 10:44:08

@fda:
Érkezett pár millió menekült Európába. Tőled most megtudhattuk, hogy mind bűnöző és terrorista. Továbbá az is kiderült, hogy Európában a fél katonaság a felhúzott betonfalak között vigyáz a rettegő polgárokra. Mindezt egy olyan poszthoz tolod ide, ami a hírhamisításról szól. Köszi a segítséget. Sőt, még az is kiderül, hogy a magyar kormány milyen faszányos. Sok minden beugrik erről, de az őszinte aggódás semmiképp. Viszont a narancskullancsok pont ilyenekkel szarják tele a kommentsávot.
Ui: Drezdában szilvesztereztem, hoztam emlékbe kalasnyikovot. Azzal lövöldöztünk a levegőbe Abdullahhal... Azóta is rettegek...

ZX 2017.01.02. 10:46:43

@bkkzol: Nahát meg is kaptad a választ. :)

bkkzol 2017.01.02. 10:50:03

Ok. Még 1 milló szutyok , gyilkos muszlimot Európanak. Igazad van. Ez lesz a jegyelemdöfés, ne agonizáljon sokáig.

Janossz 2017.01.02. 10:53:58

Mókás ez a Nyugatgyalázás, minél rosszabb a helyzet itthon, annál jobban festjük feketére a nálunk jobban, sokkal jobban élőket. Ezt már Kádárék eljátszották a 70-es években, poénkodott is Hofi rajta eleget, joggal.
Ma, a 20 Eurós repjegyek világában, hogy gondolják ilyen primitív módon befolyásolni a népet? Bárki, bármikor odamehet, meggyőződhet a saját szemével a valóságról.
Az más kérdés, hogy ez a nyelveket nagyon kevéssé beszélő, bezárkózó társadalom nem nagyon akar megismerkedni a világgal. A tájékozatlanságuk viszont remekül kompenzálják határozott véleménnyel. Mint egyik-másik troll, aki szerint a német élelmiszer-árak a magyar szint kétszeresén állnak.
No, nekik készülnek ezek a hiteles tudósítások.

Brix 2017.01.02. 10:55:04

A tanulság az, hogy megoldható lenne a migránsválság is, egyedüli probléma a jelenleg még több helyen és az EU vezető szerveiben hatalmon lévő politikai elit. Ha ezek megbuknak, akkor megoldható lesz a probléma is, bár ehhez valóban drákói intézkedések kellenek majd..A 24-ik órában vagyunk, mert egyre csak nő a vesztenivaló nélküli, ellenséges fiatal migránsok tömege Európában, akiket lassan semmilyen karhatalom sem fog tudni kordában tartani...Orbánnak megint igaza volt... Sőt, még keménebb törvények kellenek, mert az ellenséges elemek beszivárgása csak folytatódik a Helsiki Bizottság és a többi Soros-bérenc segítségével. Napról-napra Magyarországon is többen lesznek...

Brix 2017.01.02. 11:01:37

@Janossz: A "nyitott társadalom", Soros rémálma...Mi olyan társadalmat építünk, ahol mi mondjuk meg ki jöhet be, vagyis: csak olyan emberek, akik elfogadják az ország alapértékeit és hozzátesznek valamilyen formában. Minden közösség alapvető joga , hogy meghatározza kikkel kíván együtt élni, a " no borders " egy rémálom...

monddazigazatmar 2017.01.02. 11:04:44

@Janossz: Tudja afranc, amikor én németben kaját vettem, nekem a duplájának tűnt az ára. De nyilvánneked van igazad, hiszen a 20 eurós repjegyek világában biztos rossz a látásom

Janossz 2017.01.02. 11:09:48

@Brix: A nyitott társadalom ellentéte a zárt társadalom. Erre vágytok, ezen dolgoztok.
Ilyen pl. Észak-Korea.

ZX 2017.01.02. 11:12:21

@bkkzol: Igazad van, 500 millió szent emberhez hogy jön az a 7 milliárd mocskos gyilkos? Deportáljuk mindet a Marsra. :P

ZX 2017.01.02. 11:15:19

@monddazigazatmar: Májusban voltam Berlinben, nem tudom milyen dupla árakról beszélsz. Egyébként meg nem az árszínvonalat kell nézni, hanem a vásárlóerőt. A miénk jelenleg a béka büdös segge alatt van.

monddazigazatmar 2017.01.02. 11:16:16

@Janossz: Zavar van az erőben? Három napja épp védtétek szegény koreát mert szijjártó beszólt.
Egyébként meg igazán pontokba szedhetnéd és leírhatnád, hogy egészen pontosan mi is a sok migráncs előnye. Mert ahogy kinéz annyi, hogy dolgozik fél százalék, és a fél hadseregnek az utcán kell lennie, hogy ne legyen balhé.

Janossz 2017.01.02. 11:24:24

@monddazigazatmar: Ez szempont, hogy neked minek tűnt...
Ha rázós a repülő, egy tank üzemanyaggal menj ki Bécsbe, nézz ott körül!
Kétség kívül, ott magasabbak az árak, de sose feledd, hogy négyszeres bérekből fizetik a nálunk alig magasabb értéket!
Egyébként a német árakról könnyen meggyőződhetsz, ha pl. a lidl.de-t ütöd be a .hu helyett, csak sajnos az külföldiül van...

monddazigazatmar 2017.01.02. 11:28:13

@ZX: Mondom, nekem marhára úgy tűnt. Aztán ne kezdj el terelni vásárlóerőről - arról volt szó, hogy a "sok agyatlan világot sose látott" azt hiszi, hogy az elelmiszerárak kétszer annyiak mint itt.

(Atyaisten, mekkora világlátott lényekkel van ez tele, májusban volt Berlinben...pfff)

monddazigazatmar 2017.01.02. 11:32:50

@Janossz:
Aha, tehát akkor most te is elkezded, hogy azért igaz, hogy magasabbak, de nagyobbak a bérek is. Hogy jönnek ide a bérek? Ezt írtad: "aki szerint a német élelmiszer-árak a magyar szint kétszeresén állnak".
Meg nézegesd a lidl akciós katalógust, hogy hátha valami éppen olyan áron van mint itthon...

ZX 2017.01.02. 11:33:26

@monddazigazatmar: Én kérek elnézést, tavaly csak 2x utaztam Németországba és Olaszo.-ba, tavalyelőtt meg csak olyan szar helyeken voltam mint Törökország, Szingapúr, Malájzia, Füllöp-szigetek. Ne haragudj, igazad van, legalább 360-szor kellene utaznom egy évben, hogy tudjam mi hol mennyibe kerül.

Trackers 2017.01.02. 11:40:43

@ZX:
Abban igazad van, hogy az élelmiszerárak között nincs jelentős különbség.

Sőtt, amig az MSZP-SZDSZ-es elkúrók voltak hatalmon, addig a rezsi nálunk volt az egyik legdrágább EU szerte.

A lakhatási költségek azok, amik kint elszálltak az egekbe.
Ezokból a mosogatófiú kint silányabb életminőséget tud magának garantálni, mint nálunk.
A programozó jobbat.

monddazigazatmar 2017.01.02. 11:40:49

@ZX: Hát rögtön gondoltam, hogy ekkora király vagy, csak szerénykedsz.

Janossz 2017.01.02. 11:41:26

@monddazigazatmar: Ki vagy Te, hogy vizsgáztass engem, Jómadár?
Ez a trolltempó mostanság, mondtok egy egetverő baromságot, aztán követelitek a tudományos, tételes cáfolatot? Pontokba szedve!? Hülye.
De csak neked, csak ma, egy pontban, tessek:
Hónapok óta hányódik a fiókomban egy würzburgi buszos vállalkozó névjegykártyája, aki 500 Euro fejpénzt fizetne nekem ALAPFOKÚ német nyelvtudással rendelkező buszsofőrök közvetítéséért helyközi járatokra. Nem tudok segíteni neki.
Komolyan gondolod, hogy egy huszonéves szíriai fiatal fél év nyelvtanfolyam-fél év jogsiszerzés után nem lenne alkalmas a feladatra? Dehogy nem. Egy működő gazdaságba szépen be lehet illeszteni a bevándorlókat.
Mit gondolsz, pajtás, hány tisztafajú árja taxizik Európában?

Janossz 2017.01.02. 11:50:03

@Trackers: "A lakhatási költségek azok, amik kint elszálltak az egekbe.
Ezokból a mosogatófiú kint silányabb életminőséget tud magának garantálni, mint nálunk.
A programozó jobbat. "
Saját magatok ellen kampányoltok. A mosogatófiú lehet, nem túl fényesen, de meg tud élni a munkájából kint. Itthon meg, ha lakbérrel, rezsivel terheled, simán éhen hal.

ZX 2017.01.02. 11:53:23

@monddazigazatmar: Nem vagyok király, csak azt veled ellentétben nekem van fogalmam arról mi van a világban. Simán el mertem vegyülni több ezer muszlim arab "terrorista" között, és nem fostam egy percre sem, mint ahogy ti teszitek nap mint nap.

AGalaxisElnöke 2017.01.02. 11:57:36

@Trackers: Nincs igazad. Összesen 4 esetben tartóztattak le embereket valamilyen szexuális indíttatású cselekmény miatt de nemi erőszak nem volt. Ebből 2 volt Kölnben. Szerintem ha a valóságot szeretnéd tudni NE a magyar csatornákat nézd. Az Orbán "kormány"-nak meg azt se hidd el amit kérdez.

AGalaxisElnöke 2017.01.02. 12:08:18

@Trackers: Lakhatás a környéken 430-450.-€ ezért színvonalas 60 négyzetméteres lakást tudsz bérelni. A minibélbérrel kb. 1200.-€ nettó megmarad. 30-40.-€-ból rendesen be tudsz vásárolni amiből jól elvan egy hétig 3 fő is de egyedül akár 2 hétig elvagy. Egy tele bevásárlókocsi 70-80.-€ között a Kauflandban. Ismét azt mondom majd akkor írj le ezzel kapcsolatban bármit ha friss információk állnak a rendelkezésedre. Úgy gondolom hogy csak a propaganda szart böfögöd vissza amit a vezéred a szádba adott de talán még egy percet sem éltél egy másik országban.

AGalaxisElnöke 2017.01.02. 12:29:38

@monddazigazatmar: Ejjj de bután közelíted a kérdést. Szerintem fogalmad sincs hogy mennyivel egyszerűbb errefelé az élet. Sokszor(leginkább mindig) olcsóbb az élelmiszer mint Magyarországon. A fiam olyan ételeket és nassolnivalókat próbált végig és unt meg amiket Magyarországon élve ritkán vagy egyáltalán nem engedhettünk meg magunknak. A lakás is csak picivel drágább amit még egy egyedülálló "mosogató"is meg tud fizetni de ha párral 2 keresős modellben élnek akkor biztosan. Átlagos cégnél dolgozva alacsonyabb beosztásban kb.1200 a nettó. Lakás (60 négyzetméteres 3 szobás ami 1 főnek felesleges) 430-450.-€ de szar helyen 300-350-ért is ki lehet fogni. Villany drágább mert itt nem tartják mesterségesen alacsonyan mint Magyarországon. 1 fő részére 30-50.-€ 1 főre a kaja sem drága de ha nem főz és drágább helyen vásárol mint én az elején akkor kb. Nagyon max.300.-€ Nagyjából elköltött 800.-€-ót tehát marad 400. Én szakmunkával kezdtem aztán sofőrként tehát kb.2200. - Volt a nettó. De aki raktárosként, mosogatóként dolgozik akár Zeitarbeit cégnél annak is megvan ma már az 1200-1400.-€. És ez nem propaganda.

n3spr3ss0 2017.01.02. 12:44:44

@Hörömpő cirkusz világszám: A testvéremnek,aki már 43 éve él Németországban,még egy szava sem volt a menekültek ellen.De az ott élő unokanővéremnek,és unokaöcsémnek sem.

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.02. 12:52:18

@Trackers: hát "elvtárs" megint fail :D legalább nem 5 másodperc alatt visszakereshető dolgokról hazudoznátok.

@Fejes Torda Kadosa: nektek észosztás? Ti immúnisak vagytok az észre :)

monddazigazatmar 2017.01.02. 13:03:56

@Janossz: Én mondam egetverő baromságot? Melyik volt az.
Tudományosan pontokba szedve kértem olyat, hogy meséld már el, hogy mire jók a bevándorló arab hordák. Látom nem megy.

morpho 2017.01.02. 13:05:13

@AGalaxisElnöke: @n3spr3ss0:
Nekem az apám él Németországban és elég sűrűn látogatom. Ez az egész magyar kormánypropaganda, amit itt is tolnak a narancskullancsok olyan messze van a valóságtól, hogy nem is látszik. Viszont a sok korlátolt, soha sehova ki sem mozduló szerencsétlen fideszdroid simán beszopja. Erre épül Orbán politikája. Az emberi ostobaságra és tájékozatlanságra. Fasza!

monddazigazatmar 2017.01.02. 13:05:37

@Janossz: Ahhoz képest a remek szír fiatalokból már 54en dolgoznak is. Vagy azóta felment a szám 70re?
Fél év alatt buszvezetői jogsi mi? :D:D Na, ebben pont annyi az igazságtartalom, mint az összes többi hülyeségedben.

morpho 2017.01.02. 13:06:25

@monddazigazatmar:

"Tudományosan pontokba szedve kértem olyat, hogy meséld már el, hogy mire jók a bevándorló arab hordák."
Azért te sem tartozol a legbonyolultabb emberek közé...

morpho 2017.01.02. 13:08:56

@monddazigazatmar:
"a remek szír fiatalokból már 54en dolgoznak is"

Azóta már nincs 54, csak 37. A többiek terroristának álltak!

FF 2017.01.02. 13:10:13

"Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér az a mi nagy céljaink igazságához?!"

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.02. 13:10:31

@morpho: meg gyíkembernek soros hadseregébe :DD

morpho 2017.01.02. 13:12:01

@fidesz maszop dk egykutya:

Na jó, de azt mindenki tudja, mondhatni közismert! :)

HaD 2017.01.02. 13:14:03

Qrvára egyszerü ez....mint azok akik nenyalják. Èn nagyon ritkán nézek M1-et(általában akkor is egy perc)de most leragdtunk a családdal a képernyö elé. Ennyire durva agymosást én a szociban sem láttam pedig már akkor is tudták az ilyen gyurcsány/kövér féle´k hogy az xedik ötéves terv mekkora tuti volt(csak ép mindíg máshol volt sikeres mint aho mi éltünk:)). Megdöbbentö volt ahogy a pozsonyi szilveszterröl az a kisztitkár képü bemondó erölködve bizonygatatta hogy "de szomorúak" a szlovákok...elötte ugyanez Kölnböl...majd a vidám erdélyi magyarok akiknél az ottani idö szerinti fél 12-kor még a "fötéren" a patkóban vagy négyen ácsorogtak de ott aztán hamarosn tömegek lesznek(-12 fokban)a budapesti studióból a nyáladzó bemondó szerint,és természetesen a magyar helyszíneken is mindenki vidáman és csillogó szemmel nézett a jövöbe,miközbe a sarló kalapácsot tartottak a magasba...a székesfehérvári helyszínt gyorsan lekeverték mert valaki azt merte mondani hogy kevesen vannak a helyszínen.... én mondjuk egyik helyszínen sem láttam azt a qva nagy megerösített védelmet(pedig milyen jól mutattak volna pl. Hévízen a TEK-esek:)). Lehet hogy nem futotta minden helyre(Nyékládhaáza/Nógrádkövesd/Somogyalsó) TEK-esböl?Akkor csak Bp-en van terrorveszély basszus,vagy a vidéki proli élete smafu?
Még annyit hogy egy rokonom Londonban él, és azt ítrta hogy nem lehet megmozdulni a tömegtöl két ünnep közt sem...pedig aztán ott lehetett voln balhézni ha akart volna valaki...erröl ennyit. A helyzet fokozódik elvtársak!

putris72 2017.01.02. 13:16:28

Kedves blog író!Sikerült egy méreteset hazudni!Mert ugye mondhatod azt a,hogy az M1 nem mond igazat!DE azért a kölni rendőrséget nem cáfolhatod meg!!Akik szerint ,több mint 20 szexuális zaklatás történt!És valószínűleg az elkövetkező napokban nőni fog a bejelentések száma!Valamint a rendőség csak Kölnben több mint 1000 migránst tartoztatott le,és föl a vasútállomáson aki szervezettet és nagy tömegben érkeztek,és agresszívan viselkedtek,értsd neki mentek a rendőrségnek!Már bebizonyosodott,hogy ezek nem csak Németországban,hanem szerte a nyugat európai nagyvárosokban is ugyanúgy megtörtént!Annyi többlettel,hogy nem egy helyen szándékosan az ünneplő tömegbe dobtak petárdákat,és lőttek a tűzijátékokat a migránsok!!A videók a Youtube-on megtalálhatok!Igy nem is értem mit bizonygat,és a bérkommentelöid mit bizonygatnak!Lengyelországban egy részeg lengyel fiatal petárdát dobot egy kebabbárba aminek a közel keleti tulajdonosai megölték!!Olvastál olyant,hogy a migránsokat megölték volna valahol mert az ünneplő európai őslakosok közé dobálták a petárdát,meg a tűzijátékot?? Valamint magyarázd,és magyaráztátok már el nekem,hogy miként lehet ünnepelni úgy,hogy fegyveres kommandósok,és betonfalak,meg homokkal,és nehezékkel megrakott teherautók veszik körbe az ünneplőket!Ja és végszó,szilveszter éjjel egy szír férfit tartoztattak le a németek,mert a tömegbe akart rohanni a szilveszteri éjszakán!!További jó bla-bla-blát!

Janossz 2017.01.02. 13:18:29

@monddazigazatmar: Menj, láss, tapasztalj! Aztán ugass, de nekem, ha kérhetném!

monddazigazatmar 2017.01.02. 13:22:53

Egyébként tényleg nem ért titeket senki. Itt győzködtök mindenkit, hogy mennyire jó németben, hogy azoknak mennyire kell a sok migráncs. Ki rá nem szarik? Vigyék akkor őket. Ide nem kell egy darab sem. Ezt már kimondta 97%. Valahogy megleszünk nélkülük.

ZX 2017.01.02. 13:32:03

@monddazigazatmar: "Kérjük vigyázzanak, az ajtók záródnak." Szánalmas. Már azt sem tudom sírjak vagy nevessek ezen a pirézektől is rettegő társadalmon.

morpho 2017.01.02. 13:35:06

@monddazigazatmar:

Nincs ezzel semmi gond. A kutya nem akar Magyarországra jönni. Az ég világon senki. Ha ki mondták, ha nem! A németek meg majd csak megoldják valahogy. Szép dolog, hogy így aggódsz értük, de nagyjából semmi közöd hozzá, hogy kiket engednek be a saját országukba. Egyébként van még pár ország, ahol keményen megy az erőszak, meg a nyomor, pont mint Németországban. Aggódj már értük is egy kicsit. Biztos jól esne nekik!

ZX 2017.01.02. 13:49:11

Azért az elég vicces, hogy a "főni" egyszerre harcol az EU ellen és védi őket.

morpho 2017.01.02. 14:37:30

@multifarkukutya:

Visszafogott a forma, nem akar nagyzolni...

multifarkukutya 2017.01.02. 14:38:25

@Brix: "A tanulság az, hogy megoldható lenne a migránsválság is, egyedüli probléma a jelenleg még több helyen és az EU vezető szerveiben hatalmon lévő politikai elit. Ha ezek megbuknak, akkor megoldható lesz a probléma is.." - Nem mondod, hogy az a tanulság, hogy ha az EU vezetői megbuknak, akkor "megoldható lesz ez a probléma is", amiről ez a poszt szól, vagyis akkor az M1 majd végre igazat fog mondani?...

multifarkukutya 2017.01.02. 14:39:24

@morpho: Pedig a 98%, az már majdnem 2/3...

$pi$ 2017.01.02. 14:48:49

@morpho: "Szép dolog, hogy így aggódsz értük, de nagyjából semmi közöd hozzá, hogy kiket engednek be a saját országukba."

Gondolom keményen hirdettet ezt akkor is, amikor népszavazás volt arról, hog a magyarok dönthessék el kit engednek be a saját országukba, ugye? Gondoltam, hogy nem, akkor más volt a propaganda.

Amúgy hallottál már a schengeni egyezményről? Az megvan neked, hogy akit a németek úgy igazából befogadnak, az előtt a mi határaink is nyitva állnak? Nem, ezt gondolom már nem vetted figyelembe.

ZX 2017.01.02. 14:52:34

@$pi$: A terroristák már amúgyis mind vásároltak államkötvényt. Akit mi beengedtünk az is mehet bárhova. *ásít*

Gacsaj Pisti 2017.01.02. 15:08:42

SOMOGYI ÚR, HOL A BIZONYÍTÉK???

morpho 2017.01.02. 15:11:14

@$pi$:

Na még egyszer! Nagyon figyelj! A határok nyitva állnak, de a kutya nem akar Magyarországra jönni! Az ég világon senki!!! Egyetlen árva nyomoronc migráns sem akar ebben a szarkupacban megfulladni. Mivel ez így van, a népszavazásnak hazudott bohózat is értelmetlen pénzkidobás volt és kizárólag kormányzati propagandacélokat szolgált. Itten van vége a mesének.

bulista 2017.01.02. 15:15:14

@ZX: Egy skizofrénnél miért lenne ez furcsa???

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.02. 15:24:42

@multifarkukutya: @morpho: "98% volt az, te, nem csak 97%!... "

Az a helyzet, hogy túlnyerték magukat. Egy 98% még az észak-koreai rezsimnek is gáz.

$pi$ 2017.01.02. 15:26:20

@morpho: "Az ég világon senki!!! Egyetlen árva nyomoronc migráns sem akar ebben a szarkupacban megfulladni."

Sokat emlegetett közhely, ami persze ebben a formában nem igaz. A youtube-on van egy csomó szír meg afgán meg mindenféle afrikai menekült, aki azt nyilatkozza, hogy nem akar magyarországról tovább menni, neki megfelel itt is. Sőt, pár hónappal ezelőtt a liberális politika azzal kampányolt, hogy milyen jól beilleszkedtek bevándorlók ide.

De: állambiztonsági kockázatot nem a szándék, hanem a képesség alapján döntjük el. Nem az jelent kockázatot, aki ártani akar, hanem az, aki ártani képes. Azok, akiket a német állam befogad képesek magyarországra jönni és így kockázatot jelentenek. Nem érdekes, hogy akarnak -e jönni vagy nem. Több millióan vannak, nem tudod, hogy mit akarnak, nem tudod, hogy mit fognak akarni pár év múlva.

"nyomoronc migráns sem akar ebben a szarkupacban megfulladni."

Akárhogy is gyalázkodsz pont arról szólt a baloldali propaganda, hogy ezeknek az embereknek micsoda nyomorult életük van magyarországon. Akkor pedig itt sokkal jobb nekik.

És hogy te is megértsd: arról beszélj, hogy ha nekünk közünk sincs ahhoz, hogy a németek kit fogadnak be, akkor a németeknek mi a franc köze van ahhoz, hogy mi kit fogadunk be?!

Hogy lehet, hogy annyira elfogult vagy a saját nemzeteddel szemben, hogy a németeknek követeled a jogot, hogy megmondják kit akarnak befogadni míg a magyaroktól ezt a jogot szó nélkül megvonnád?

ogli dzsí 2017.01.02. 15:33:53

@morpho: 'Na még egyszer! Nagyon figyelj! A határok nyitva állnak, de a kutya nem akar Magyarországra jönni! '

Kérdés akkor miért jönnek mégis többen, mint amennyien elmennek?

www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2112rank.html

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.01.02. 15:36:18

@multifarkukutya: 198% volt! 40 millió magyar az egész világból szavazott az ellen hogy a büdös migránsokat kint befogadjuk! Orbán Viktor miniszterelnök ÚR-nak megint igaza lett soros meg pofára esett!!

Csak a FIDESZ!

ZX 2017.01.02. 15:40:16

@$pi$: "Nem az jelent kockázatot, aki ártani akar, hanem az, aki ártani képes. "

Akkor legyenek kedvesek majdnem a teljes magyar lakosságot is valahova deportálni, mert még a végén meglopnak, megvernek megölnek, kerék alá tesznek, onnan is kivesznek.... :P

Janossz 2017.01.02. 15:42:43

@$pi$: " Azok, akiket a német állam befogad képesek magyarországra jönni és így kockázatot jelentenek."
Tudod, hogy te már az EU-ból kilépés mellett kampányolsz itt?

norbsta 2017.01.02. 15:57:34

Ez annyira fájdalmasan amatőr :)))

fideszes Bróker kormány 2017.01.02. 15:58:20

A fideszes propaganda hazudozók saját képükbe kapták vissza azt a szart amit ők nap mint nap kiabálnak a világra. Szegény hülyék, ők Európa legbutább népsége, megint beégtek hogy reggel-elben-este csak hazudoznak..

Ezt szeretem ebben a birka fidesz népben, hogy ezeknek az agyukig nem jut el, hogy Orbán minden nap hülyét csinál belőlük. De legalább mi jót szórakozunk rajtuk!

monddazigazatmar 2017.01.02. 16:02:17

@morpho:
Már bocs, valamit félreértesz. Ha a németek ilyen hülyék, akkor oldják meg. De akkor miért is akarnak kvóta alapján szétosztani?
Meg akkor esetleg nekünk is lehet beleszólásunk, hogy kit akarunk ide beengedni?

A "ide senki nem akar jönni" dumád elég ellentmondásos. Ugye egyszer adva van, hogy a halál torkából menekülnek, de ez itt nem felel meg nekik. Hogy is van ez? A fuldokló nem mászik fel a hajóra, mert az első osztályon már foglalt minden hely?

fideszes Bróker kormány 2017.01.02. 16:03:25

@Janossz:

Nem, ezek a fideszes $pi$ féle barmok agyilag azt se fogják fel, hogy a vezérük minden nap hülyét csinál belőlük, mert képtelenek még azt is felfogni hogy 1+1 az kettő és nem pl 234, ahogy a vezír állítja.

Gondolod, ha ezek még az alapok is ennyira hülyék majd pont azt fognák fel agyilag, hogy ők már rég kiiratkoztak az EU-ból és éppen arra készülnek,hogy a maradék országot is magukkal rántsák?

Ezzel a fidesz birka népepel nem az a baj, hogy hülyék, hanem az, hogy közveszélyes hülyék.

$pi$ 2017.01.02. 16:07:21

@fideszes Bróker kormány: "Ezzel a fidesz birka népepel "

Jah, öregem, érvelsz mint állat látom. A témához megint nem tudsz hozzászólni, ugye? :D Nyugodtan használd ám a másik nickedet, csak belezavarodsz megint. :D

monddazigazatmar 2017.01.02. 16:10:10

@ZX: Igen, a kínai terroristák megvették a sok államkötvényt. Majd robbantgatnak buddha szülinapján.
"Azért az elég vicces, hogy a "főni" egyszerre harcol az EU ellen és védi őket."
öö izé, te keménytökű világlátott seholnemfélő faszagyerek. A "harcol az EU ellen" az ugye azt jelenti, hogy nem buhúzott farokkal bólogat, hanem kiáll amellett amit jónak gondol? A védi őket pedig ugye azt jelenti, hogy nem engedi be a migriket a saját területére (aztán vagy mennek más úton, vagy megkerülnek) továbbá nem szeretné, hogy miután majd nyakig ér a szar, akkor majd ide is csorduljon.
A te kis világodban vagy az van hogy az asszonynak van igaza mindenben, te meg jó papucsként csinálod amit mond, vagy elválsz? Köztes állapot nem létezik?

1ghost 2017.01.02. 16:21:13

@$pi$: @monddazigazatmar: @ogli dzsí:

Na mi van orbán gerinctelen bérhazudozója? A tolvaj gazdád még több pénzt ígért, ha nickek tucatjain nyalod a valagát.
Mars a futószalag mellé dolgozni, te korrupt, semmirekelő, orbánbérenc! Ti még a büdös életben egy percet nem dolgoztatok, de majd nemsokára fogtok a sitten az biztos.

$pi$ 2017.01.02. 16:21:38

@Janossz: "Tudod, hogy te már az EU-ból kilépés mellett kampányolsz itt? "

Nem, csak megpróbálod kiforgatni a szavaimat. Elég amatőr módon, de mindegy.

@ZX: "Akkor legyenek kedvesek majdnem a teljes magyar lakosságot is valahova deportálni,"

Semmi értelme nincs annak, amit írsz. Az állambiztonsági kockázatnak nyilvánvaló nem az az egyetlen megoldási módja, hogy debortálunk valakit az országból. Aki magyar állampolgárként kockázatot jelent, azt megfigyelik, az ellen nyomozást, eljárást folytatnak, börtönbe zárják, meg ilyenek. Aki idegen, azt kiutasítják, megvonják a tartózkodási engedélyét, nem engedik be az országba meg ilyenek.

Mondok egy példát: Jelent -e Pista bácsi állambiztonsági kockázatot. Nincs nagy mennyiségű fegyvere, nem halmozott fel robbanóanyagot, vegyifegyvert vagy biológiai fegyvert sem rejteget, tehát *valószínűleg* nem.

Ha például nagy mennyiségű robbanóanyagot rejtegetne, akkor biztonsági kockázatot jelentene. Akkor is, ha te kijelentenéd róla, hogy Pista bácsinak *jelenleg* nem áll szándékában merényletet elkövetni vagy megdönteni a kormányt. A megfelelő hatóságok megfigyelnék, nyomoznák, eljárnának ellene. Ugyanígy van ez a külföldiekkel is, a különbség csak annyi, hogy amíg Pista bácsinak joga van itt lenni, addig a külföldinek ez a joga bármikor megvonható. Nem kell különösebben erőlködnünk, csá.

Kivéve, ha a németek adnak neki papírt. Akkor joga van itt lenni. És ne mond, hogy "nem akar idejönni, mert itt nekünk sz@r", pár hete még arra ment az acsargás, hogy mi volt, amikor nálunk jártak a terroristák.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.02. 16:26:46

@ogli dzsí: "miért jönnek mégis többen, mint amennyien elmennek?"

Mert egy kurva statisztikát se tudsz értelmezni,

Brix 2017.01.02. 16:28:06

@morpho: Nagy tévedés, hogy nem akar Magyarorszàgra jönni senki...A több millió migràns közül mindig lesz néhàny ezer, aki itt próbál szerencsét. Ha valaki nyitott szemmel jàr làthatja, a kormàny politikàja ellenére is , egyre több a migràns...Mi lenne, ha ballib kormàny lenne...Migráns-kàosz, ahogy a Balkànon...

Janossz 2017.01.02. 16:45:11

@$pi$: " Azok, akiket a német állam befogad képesek magyarországra jönni és így kockázatot jelentenek."
Ezt értékeltem én EU-kilépési kampánynak. Nem az?
Ha másról sem szól az életünk, hogy jönnek a gonosz Jumurdzsákok, meg kell védeni magunk, meg a szegény németek már sötétedés után az utcára se mernek menni....
Schengen fényében amit iderittyentettél,+a propaganda, amit nyomattok, teljesen egyértelműsíti a szándékot. Semmiféle kiforgatás nem kell hozzá, ezt akarjátok.
Belarusz, Ukrajna, Moldávia. Tessék választani!
Melyik sorsot szánnátok nekünk?

Janossz 2017.01.02. 17:02:33

@1ghost: Ha ilyen remekül tájékozott vagy belőlük, igazán feltehetnél időnként egy Whoo's Whoo-t, gyengébbek kedvéért. Persze, időnként frissíteni kéne, sebaj.
A tököm van tele, hogy mikor valamelyik majommal besokall az ember, és befejezi vele, másnap újrakezdjem ugyanazzal a Senkyházyval, mert most más az identitása.
Vannak vagy öten összesen, de kurvára szeretnek húsznak látszani.
Kösz.

$pi$ 2017.01.02. 17:04:45

@Janossz: "Ezt értékeltem én EU-kilépési kampánynak. Nem az?"

Hogy a francba lenne az? A közlekedés jelent kockázatot? Jelent. Épeszű ember mondaná azt, hogy akkor ne menjünk sehova?

$pi$ 2017.01.02. 17:11:08

@Janossz: "Semmiféle kiforgatás nem kell hozzá, ezt akarjátok."

Jajj, de okosnak tetszik lenni. Megmondja nekem, hogy mit akarok. Az ilyen típusú érvelés mindig osztatlan sikert szokott kiváltani a művészvilágban.

Figyu: eddig egy ország lépett ki, az is azért, mert túl sok bevándorlót fogadtak be. Azzal, hogy oly sokan a bevándorlók korlátlan befogadása mellett kampányolnak éppen az eu széthullása irányába mozdítják világot.

Az a gondolat, hogy "nem akar gondolkodás nélkül mindenkit befogadni az eu-ba, tehát ki akar lépni az euból" gyerekes butaság. Nagyon-nagyon-nagyon egyszerűnek kell lenni, hogy ezt valaki érvként használja. Olyan mintha azt mondanám, hogy "nem akarsz stadionokat, biztos el akarsz költözni magyarországról".

$pi$ 2017.01.02. 17:13:22

@Janossz: "Ha ilyen remekül tájékozott vagy belőlük"

Jah, a csávó roppant tájékozott. Ehhez ért, meg az atomerőművekhez, a közoktatáshoz, a világpolitikához, nagy szakértője a határvédelemnek, a szociológiának és a közgazdaságtannak. Ó, igen, a közgazdaságtanhoz mindenkinél jobban ért.

Ja, és a jövőbelátás és a gondolatolvasás is nagyon megy neki. Bármikor elmondja, hogy orbán mit akar és mi lesz belőle évek múltán. :D

1ghost 2017.01.02. 17:14:13

@Janossz:

Pontosan! Fején kalapálod a szeget!

Ezek az ocsmány, magyarok vérét szívó narancstetvek azt hiszik, hogy ha 30 nicken hazudnak, akkor a fideszes gané mákos rétes, valójában kurvára idegesíti őket, hogy az internet nem köztévé, és nem habony tévé, na ez itt a gondjuk, hogy rohadna meg valamennyi korrupt tolvaj, hazug fideszes, de akkor meg ki maradna?

monddazigazatmar 2017.01.02. 17:27:11

@$pi$: Ért a lófaszhoz. Már egy ideje semmi mást nem lehet olvasni tőle, csak azt, hogy néha rámutat random emberekre, aztán közli, hogy ők ott egy személy.

Janossz 2017.01.02. 17:37:14

@1ghost: Te valami fasz@ gyerek lehetsz, ha ezek ennyire szeretnek Téged.
Biztos rászolgáltál... Mi a tökömért nem lehet beállítani úgy a blogmotort, hogy egy IP cím=egy tahó, mennyivel egyszerűbb lenne!

Janossz 2017.01.02. 17:40:33

@$pi$: Amit írtál, egyértelmű EU-ellenes propaganda. A csúnya németek beengednek mindenféle Ali Babát, és, jajj, ezek bármikor hozzánk is jöhetnek, nyitva a határ... Csukjuk be gyorsan!
Ez volt a mondandód lényege, nem idézem ide újra, nagyfiú vagy, megtalálod.

monddazigazatmar 2017.01.02. 17:54:41

@Janossz: Tényleg nehéz lehetett rászolgálni. Kb. minden posztba egyszer beírja, hogy x,y,z egy és ugyanaz az ember. Ja, és kussoljon, és lógni fog.

sőőtnagyonis 2017.01.02. 18:13:15

Ha migráncsilag igaza van a fatymasznak, miért kell lopni?
Ha lopásilag igaza van a fitymasznak, miért kell migráncsolni?
A kettő együtt nem elég meggyőző!

$pi$ 2017.01.02. 18:27:16

@monddazigazatmar: "Ért a lófaszhoz."

Ahhoz is! :D

morpho 2017.01.02. 18:27:24

@$pi$:
"Nem érdekes, hogy akarnak -e jönni vagy nem" Idáig olvastam. Nagyon jó!!!! :)))

morpho 2017.01.02. 18:29:48

@ogli dzsí:
"Kérdés akkor miért jönnek mégis többen, mint amennyien elmennek?"
Gyanítom, hogy Semjén Zsoltnál van a megoldás kulcsa.

morpho 2017.01.02. 18:32:57

@monddazigazatmar:
"Ugye egyszer adva van, hogy a halál torkából menekülnek, de ez itt nem felel meg nekik."
Az megvan, hogy a magyaroknak sem felel meg és százezerszám hagyják el az országot? Ezt rakta össze Orbán haverod, úgyhogy őt kérdezd!

morpho 2017.01.02. 18:38:13

@Brix:
"Nagy tévedés, hogy nem akar Magyarorszàgra jönni senki.."
Én örülnék neki ha akarnának, hidd el! De sajnos nem tévedés, hanem tény. A muszlim lakosság aránya jelenleg Magyarországon 0,1% és ez évtizedek alatt jött össze, úgyhogy, bocs de nem érdekel a problémád. Majd ha létezik ilyen probléma, akkor ránézek.

sőőtnagyonis 2017.01.02. 18:42:19

@morpho:
Valószínű, hogy a magyarok is a halál torkából menekülnek. Kell a hely a sztyeppei menekülőknek, akik Moszkvából kommentelnek, ezért a magyarok hajléktalanként gazdasági menekültként húz el innen a picsába.
Akik itt kommentelnek a fitymasz mellett feltűnően szociális analfabéták. ez a Putyin Orbán zsargonban annyit tesz hogy a hazai birkákat kilóra megveszik, majd mennek a lecsóba.

Janossz 2017.01.02. 18:46:41

@monddazigazatmar: " Ahhoz képest a remek szír fiatalokból már 54en dolgoznak is. Vagy azóta felment a szám 70re?"
Most mondd meg, mi a bánatot kezdhetne három számjegy feletti IQ-val az ember olyannal, aki ilyeneket ki tud engedni magából? Ez a rizsátok, mikor megszületett, már avas volt. Mondtam, menj, nézz, tapasztalj, aztán beszélj! Ilyen gyorsan megjártad a világot?

sutyerák 2017.01.02. 18:55:37

@sutyerák: aki feltette a videot:Fahed Khalili

multifarkukutya 2017.01.02. 19:00:16

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Pont ennyit kaptak az MSZMP és a Hazafias Népfront közös jelöltjei is...

sutyerák 2017.01.02. 19:17:18

@sutyerák: hopp! több rendőrnek ugyanaz a száma 7:23-kor.

morpho 2017.01.02. 19:20:29

@sutyerák:
"hopp! több rendőrnek ugyanaz a száma 7:23-kor." Gratulálok Watson! Szép munka! :))
Te is ott tartasz, hogy ez azonosító szám... Megzavart a 2006-os orbánista hülyeség az azonosító nélküli rendőrökről..

sutyerák 2017.01.02. 19:20:54

@sutyerák: de már megint benéztem. ez valószínűleg a csapatuk jelölése.

sutyerák 2017.01.02. 19:23:33

@morpho: tényleg így van és szégyenlem magamat. orbán sosem zavart meg egyébként,-én mindig tudtam,hogy egy szar alak.

morpho 2017.01.02. 19:26:03

@sutyerák:

Pont azért zavaró, mert egy szar alak...

sutyerák 2017.01.02. 19:30:29

@morpho: itt nincs tetszik gomb,de vedd úgy! :)

Nzoltan 2017.01.02. 19:37:21

@morpho: Nade valamiért mégis gépfegyveresek őrzik a karácsonyi vásárt. Ilyen két éve még nem volt. De még tavaly sem.

sutyerák 2017.01.02. 19:38:45

nagyjából egy szót semértek németül,-talán minden tizediket,-de ez ilyesmi nálunk is. youtu.be/WnxWtnl6We4

youtu.be/29Mg6Gfh9Co ezt sem értem,csak lelkileg.

sutyerák 2017.01.02. 19:47:38

youtu.be/hBlB8RAJEEc és jóccakát mkinek. odébbállok,kicsit túlpörögtem.

Janossz 2017.01.02. 19:53:34

@sutyerák: Ha értenél is németül, se mennél sokra vele, a beillesztett Cabaret-részlet angol nyelvű!

sutyerák 2017.01.02. 19:55:29

@Janossz: én németül hallottam. -ilye na zagyam.

Janossz 2017.01.02. 19:57:23

Bocs, a Mutti tényleg német, de a filmrészlet nem annyira:-)

sutyerák 2017.01.02. 20:05:57

@Janossz: tudom. csak humorizáltam. a németül hallottam annak szólt,hogy tökéletes pillanat a háború előtti bajor hétköznapoknak ahogy és sejtem.

monddazigazatmar 2017.01.02. 20:15:56

@morpho: "Az megvan, hogy a magyaroknak sem felel meg és százezerszám hagyják el az országot? Ezt rakta össze Orbán haverod, úgyhogy őt kérdezd!"

Ezt a szánalmas faszságot. Hülyegyerek, mutass egy magyart aki bárhol menekültstátuszt kért és kapott. (Az ilyen klinikai marhaságokat mint a kanadai cigók meg kertész hagyjuk)

Taxman 2017.01.02. 20:17:28

Én láttam élőben az ominózus kapcsolást. Vidám, önfeledt, valószínűleg többnyire kapatos jólszituált fiatalok körbevették Nagy Tündét és úgymond "megmohayzták". Ő ahelyett, hogy lazán, jókedvűn kezelte volna a helyzetet, befeszült és hisztizni kezdett. Mérgesen lökdöste őket, aztán félbeszakította az tudósítást.

monddazigazatmar 2017.01.02. 20:20:34

@morpho: "A muszlim lakosság aránya jelenleg Magyarországon 0,1% és ez évtizedek alatt jött össze, úgyhogy, bocs de nem érdekel a problémád. Majd ha létezik ilyen probléma, akkor ránézek."

:D:D:D:D Azt a bölcs kurva életet!
Hülyegyerek, akkor kell elkezdeni oltani a tüzet, amikor még csak a karácsonyfa ég. Amikor már a háztömb, akkor nem kell nagyon sietni.
Az égvilágon senki nem akarja meggátolni a drága németjeidet, hogy befogaddjanak akármennyi millió muszlimot. De akkor ne akarják szétosztani. Áldás az nekik, mi nem kérünk belőle.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.02. 20:24:51

@monddazigazatmar: "magyart aki bárhol menekültstátuszt"

Na, te is az orbán PISA negatív terméke vagy. Magyar állampolgárnak nem kell az EU-n belül menekültstátuszt kérni, szabadon utazhat. @morpho: nem is említett ilyen baromságot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.02. 20:28:13

@monddazigazatmar: Nagyon szeretném, ha egyszer olyan jólét lenne M.o.-on, hogy legalább a gazdasági bevándorlók ide akarjanak jönni, és ne N.o.-ba! Mert most bárhova, csak ide nem. :(

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.02. 20:29:44

Bár az eltolcsi szerint 2018-ra 50% alá eik az államadósság, úgyhogy lehet kezdeni rettegni...

monddazigazatmar 2017.01.02. 20:36:45

@Janossz: Persze, te iq2000, dolgoznak azok mind.
Meg áldott jó lelkek. Végül is akik felgyújtották a csövest voltak heten, abból csak hatnak volt dolga a rendőrséggel.

sutyerák 2017.01.02. 20:45:33

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: meg még vmelyik dél-amarika melletti kis szigetre is elmehetnék,-mert francia gyarmat,-az EU-része. én ezen agyalok

sutyerák 2017.01.02. 20:49:24

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: ja. épp felvesznek 6ezer milliárdnyi hitelt. a hazaárulásról most nincs kedvem írogatni

mondanam akkor en 2017.01.02. 20:51:29

@putris72: kolni rendorseg hol es mikor mondott ilyent? kolni ismerosom ott volt a bulin tavaly is meg most is es arrol meselt hogy bekes,kedvesen mosolygo, multikulti,egyutt eneklo tomeg volt.Es a zaklatas,ha volt,valamiert mindig elkeruli ot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.02. 20:54:03

@sutyerák: "6ezer milliárdnyi hitelt"

Nebazmeg! 1500 milliárdnyi nem volt elég? Most lassan már el kéne gondolkozni a visszafizetésen is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.02. 20:56:23

@mondanam akkor en: Hagyd, a habonymédia olvasóit nem zavarhatja meg a valóság.

sutyerák 2017.01.02. 20:58:45

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: szerintem simán lerabolták már nemzeti bank valuta tartalékát is.

Janossz 2017.01.02. 21:01:54

@monddazigazatmar: Csihadj, Csahos! Ez még csak a második napja a Lázadás évének.
Tartalékold energiád, csiszolgasd szürkeállományod!
Ja, meg utazz, láss, nézz, tapasztalj! De ezt már mintha mondtam volna.

5perc 2017.01.02. 21:07:44

@bkkzol:
"Az 56-os menekültek nem is dobálták meg kővel az osztrák rendőröket blablanem bombával a hadukon sétalgattak az újhazában..."
Épp csak 56-os magyar terroristák De Gaulle ellen követtek el merényletet. Jól beégtél!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.02. 21:10:03

@Janossz: "csiszolgasd szürkeállományod"

Szart reszeljen? :))

morpho 2017.01.02. 21:17:43

@monddazigazatmar:
Te folyamatosan háttal ülsz a moziban! A hülyeségeidre a saját érdekedben nem reagálnék, de volna itt egy érdekes kérdés. Vajon húsz év múlva mibű fognak Magyarországon nyugdíjat fizetni? Mert hogy Németországban mibű, azt kb már látom. Viszont kishazánkban a manyup rendszert is szátbaszták, járulélkot meg majd fizet a ... Tényleg, ki is?

putris72 2017.01.02. 21:30:25

@mondanam akkor en: www.express.de/koeln/festnahmen--uebergriffe-erste-polizei-bilanz--so-lief-die-silvesternacht-in-koeln-25396044 www.tagesschau.de/inland/silvester-koeln-131.html Gondolom akkor nem kell nagy tudás ahhoz,hogy kibogozd,hogy mit írnak a linkekben!Meg gondolom a képek is önmagukért beszélnek,és alatta a szöveg,hogy miért is akadályozta meg a szervezetten Kölnbe érkező migránsok őszekevéredését az ünneplőkel!! www.youtube.com/watch?v=_xvWVHF68qA www.youtube.com/watch?v=Es8vgqd1nMo Svédországban is hozták a formájukat!!

monddazigazatmar 2017.01.02. 22:10:13

@morpho: Ja, hát persze. Fizessen neked nyugdíjat abdul, mert azok olyanok, hogy megtermelik. Te hülye idióta.
Azon azért gondolkodjál már el, hogyha ezek annyira jól képezhető, dolgos, szorgos, a törvényeket betartó, toleráns, tanulnivágyó népek, akkor mi a kurva édesanyádért menekülnek el a putrijukból? A hangsúly a putrin van, vagy széjjellőtték egymásnak a tolerancia és multikulti nevében, vagy fel sem építették soha, mert annyira sem volt eszük. Jaa, elintézték egymásnak meg maguknak az élhetetlen szar országokat, de ha idejönnek, akkor majd felépítik a világot.
TE ostoba fasz, ha a migrik olyanok lennének mint aminek te meg a fajtád beállítjátok, akkor hitelekért könyörögnénk Afganisztánnak, meg tanulmányokat olvasgatnánk a pakisztáni csodáról. Meg a németek mennének oda precizitást meg munkafegyelmet tanulni.

monddazigazatmar 2017.01.02. 22:14:19

@Janossz: Nagyképű fasz. Az internetet neked találták ki. A való életben meg max. annyit beszélgetnénk, hogy elmondanám, hogy autómosást is kérek-e. Kis hülye szar :D

mondanam akkor en 2017.01.02. 22:16:08

@putris72: kolni rendorseg hol es mikor mondott ilyent? kolni ismerosom ott volt a bulin tavaly is meg most is es arrol meselt hogy bekes,kedvesen mosolygo, multikulti,egyutt eneklo tomeg volt.Es a zaklatas,ha volt,valamiert mindig elkeruli ot.

monddazigazatmar 2017.01.02. 22:16:46

@mondanam akkor en: Persze, kitalálták. Még Merkel is nyilatkozott a tavalyi eseményekről, dehát tudjuk, hogy ő is rég a habonymédiát olvassa. A buzi ismerősöd pedig nyilván valami ratyibárban borult össze a niggerekkel, azért nem zaklatták.

mondanam akkor en 2017.01.02. 22:23:21

@monddazigazatmar: mondjuk 56ban 180ezren ausztriaban,20ezren jugoszlaviaban kertek es kaptak menedeket, es par honap utan mehettek osztondijakkal tanulni vagy letelepedni es dolgozni barhol a vilagon.

mondanam akkor en 2017.01.02. 22:37:05

@monddazigazatmar: mindig a fasz jar a szadban, jellemzoen mindenutt csak a faszt, a buzikat, a ratyikat latod. pszichologusnal voltal mar? gyakran vertek a szuleid? csaladon beluli nemi eroszak volt? Fordulj orvoshoz, bizalommal, nem a te hibad hogy ilyenre sikerultel...nyugodtan uvoltsd bele az ejszakaba az osszes frusztraciod, meglatod konyebb lesz....szedd ossze az osszes csunya szot amit otthon tanultal es bombold bele a valaszodba...utana kisirod magad es megkonyebbulsz....

morpho 2017.01.02. 22:57:51

@monddazigazatmar:

Az anyám sajnos 2008-ban meghalt. Egyébként ilyen anyázós vakerral nálam nem sokra mész. Ez nem engem minősít. Viszont nem fog nekem járulékot fizetni abdul, mert esze ágában sincs Magyarországra jönni. Azt hittem ezt már tisztáztuk. A kérdésre valahogy elfelejtettél válaszolni a nagy kurvaanyázásban. Ki fog járulékot fizetni?

1ghost 2017.01.02. 23:05:59

@monddazigazatmar:

Na tessék! Orbán semmirekelő ezernickű bérhazudozója olyan ideges lett, hogy a gutaütés kerülgeti!

Pedig jó lenne, ha nem kapna itt agyvérzést nyilvánosan előttünk, mert ezt a gerinctelen szaralakot jövőre vasra verve szeretnénk körbevinni az országon, városról városra, hagy lássa mindenki, hogy ez a gerinctelen narancstetű próbálta fényezni a korrupt, tolvaj gazdája valagát nap mint nap.

monddazigazatmar 2017.01.02. 23:30:08

@mondanam akkor en:
56ban Orbán volt, te nagyon hülye?
@morpho: Majd a gyerek akit legyártasz bazmeg. Már ha feláll még. De nyugodj meg abdul a németeknek sem fog fizetni- de te legalább kimehetsz majd az utcára anélkül hogy robbantgatnának. Egyébként meg tessék gondoskodni önmagadról. Mondjuk kommentelés helyett dolgozzál, aztán tegyél félre. És ne Manyupozzál. A manyup arról szólt, hogy anyád nyugdíját nem anyád kapta meg, hanem félretették a bankba, közben meg hitelből adták a nyugdíjat a muterodnak.

monddazigazatmar 2017.01.02. 23:30:42

@1ghost: :D Egyre szánalmasabb vagy te nyomi

5perc 2017.01.02. 23:55:47

@monddazigazatmar:
A manyup arról szólt, hogy végre egy csomó embernek volt értelme legálisan, adózottan dolgozni. Aztán annyira rákaptak, hogy külföldre is elköltöznek érte, ha itt nem kapják meg.
Azért az jópofa volt, ahogy putin '56 60. évfordulójára ismét vérbefojtott egy forradalmat. Lehet veleünnepelni.

morpho 2017.01.03. 00:06:04

@monddazigazatmar:
Én nem léptem ki a manyupból pubi. Nem engedtem a zsarolásnak. Nekem lesz nyugdíjam, a gyerekek is jól vannak, köszi. Mielőtt felizgatnád magad, a német nyuggereknek jelenleg 4 millió török lapátolja a járulékot. Talán ebbe gondoltak bele, mikor házhoz jött még egy-két millió potenciális munkaerő. Ja és tényleg vigyázz a vérnyomásodra, mert a börtönkórház nem egy migránsálom...

putris72 2017.01.03. 08:39:10

@mondanam akkor en: A facebook azért nem mérvadó hiteles forrás!Nem is értem,hogy sok ember hogy hiheti el az a sok kamu dolgot amit a facebookon megosztanak!Amúgy meg jegyezném,hogy a videó feltöltése 17 óra 31 perc!A hozzászólok nagy többsége szerint meg képmutatás,hogy ez úgy játszottak meg,hogy 1500 rendőr védte őket!Nem véletlen állitoták a rendőrök,hogy ha nem tartoztatják,föl,és le a több mit 1000 migránst ugyan az lett volna mit tavaly!

mondanam akkor en 2017.01.03. 13:34:29

@putris72: A facebook nem hiteles forras, az M1 viszont hiteles.Gratula! A video feltoltes 17ora 31 perc januar elsejen.Mi ezzel a gond? Hol allitottak a rendorok azt amit te allitasz? Van rola hiteles forras? Ja, az M1...ok, akkor elhisszuk.

putris72 2017.01.03. 17:15:46

@mondanam akkor en: Hát,hogy mi a gond??Az,hogy az általad emlegetett videó december 31 este 17.31 perckor lett feltöltve!Amit én állítottam azt a német médiából is meg néztem,hogy igaz! www.thelocal.de/20170102/the-word-nafri-and-why-it-is-causing-such-a-stir-in-germany www.ndr.de/info/sendungen/kommentare/Silvesternacht-Koelner-Polizei-hat-richtig-gehandelt,silvesternacht138.html Gondolom a német médiának csak hiszel!Bár kétlem!

putris72 2017.01.03. 17:17:47

@mondanam akkor en: Mert az azért humoros,hogy te egy olyan videóval bizonygatod,hogy semmi sem történ szilveszter éjjel,amit aznap délután töltöttek föl!Gratulálok!!

fidesz maszop dk egykutya 2017.01.03. 18:02:32

@monddazigazatmar: ezek szerint te buzi is vagy nem csak komcsi? Halmozottan hátrányos helyzetű.
süti beállítások módosítása