B1 blogcsalád



A migráncsok nem erőszakolták meg a magyar nőket, de a magyar férfiak azért megteszik és ez így van jól

2016. november 25. - Mr Flynn Rider

Ma veszi kezdetét a "16 Akciónap". Ennek célja, hogy felhívja a figyelmet a nők elleni erőszakra; a világ sok pontján egyidejűleg rendezett kampánysorozat zéró toleranciát hirdet a nők elleni erőszakkal szemben. Szükség is van rá, mert egy felmérés szerint a magyarok többsége nagyon elnéző a szexuális erőszakkal szemben.

eroszak_a_nok_ellen.jpg

Vajon miért csak a „muszlimoktól” féltjük a nőket, az erőszakos, részeg szomszédtól miért nem? A nemi erőszak, vagy egyáltalán: a gyengébbek elleni erőszak miért jelenik meg rasszista köntösben, azaz

miért gondoljuk, hogy akinek sötétebb a bőre, vagy más a vallása, más országból jött, inkább fogja megerőszakolni a nőket, mint aki szőke és a szomszédban lakik?

 

Két furcsaság:

  1. A nemi erőszak Európában, Magyarországon uganúgy jellemző, mint bárhol máshol.
  2. Mi még elnézőbbk is vagyunk az erőszakkal szemben, mint más európai országok lakói. 

Bár az európaiak 96 százaléka szerint elfogadhatatlan a családon belüli erőszak, az Eurobarometer idei felmérésében a megkérdezettek több mint negyede úgy nyilatkozott, hogy bizonyos körülmények között a nemi érintkezés a másik fél beleegyezése nélkül is elfogadható.

Ilyen választ Magyarországon csaknem kétszer ennyien adtak: a magyarok majdnem fele, 47 százalék gondolja úgy, hogy elfogadható a nem kölcsönös beleegyezésen alapuló aktus, ha

  • az egyik fél részeg vagy drogos állapotban van, 
  • kihívó, szexi ruhát visel,
  • nem közli egyértelműen, hogy „nem”, vagy nem vág vissza fizikailag,
  • vagy esetleg azért, mert önkéntesen hazament valakivel egy parti vagy randi után.

Legyen egyértelmű: a magyarok kb. fele úgy gondolja, hogy ha egy lány mattrészegre itta magát, nem nagyon tiltakozik és rövid szoknyát visel, akkor szabad a pálya.

A 16 Akciónap alkalmából az Európai Bizottság (EB) bejelentette: tízmillió eurót fordít a nemi alapú erőszak megelőzésére és az áldozatok támogatására 2017-ben. A Nők a Nőkért az Erőszak Ellen nevű civil szervezet idén is megrendezi a Néma Tanúk felvonulást, amelyet szombat délután tartanak.

 

 Az Eurobarometer idei felmérésének számai megdöbbentőek:

 

  • az Európai Unióban minden harmadik nő átélt már szexuális és/vagy fizikai,
  • és ugyanennyien lelki bántalmazást, gyalázkodást.
  • Ötből egy nő élte már át, hogy akarata ellenére követik, megfigyelik (stalking),
  • és több mint a nők fele (55%) szenvedett már el szexuális zaklatást, de ez a vezető beosztású nők háromnegyedére igaz.
  • Minden huszadik nőt erőszakoltak már meg.

Egy másik, az Európai Unió Alapjogi Ügynökségének 2014-ben publikált reprezentatív kutatása szerint Magyarországon milliós nagyságrendű azon nők száma, akik ellen nap mint nap erőszakot követnek el. A 15 éves koruk óta a fizikai és/vagy szexuális bántalmazás valamely formájának áldozatává vált magyar nők aránya 28 százalék a válaszadó 18-74 éves korosztályban, ez mintegy 1,1 millió áldozatot jelent.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5011997156

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Papok pedofil-biztos felszentelése 2016.11.26. 12:00:58

Katolikus papok pedofil-biztos felszentelési eljárása a fütyiguillotine.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vizilabda 2016.11.26. 20:26:30

Párkapcsolatban hogy kell kezdeményezni a dugást? Meg kell ragadni a pinát? Szóban kell engedélyt kérni? Vagy amikor a nő kéri? Nem tudom, nem voltam ilyen kapcsolatban, de nem akarok durva lenni.

BiG74 Bodri 2016.11.26. 20:34:59

@Vizilabda:
Ecsém, te nem vagy gyenge ! Honnan szöktél?

Leylandi 2016.11.26. 20:39:00

@Vizilabda: először is vedd elő.
Aztán add oda belőle az összes tízezrest. Ez előjátéknak megfelel.
Ha tovább akarsz lépni, a bankkártyádra is szükség lesz.

DailyProphet 2016.11.26. 20:44:29

OK, egyetertek: a cikk osszemossa a migransozast es a valodi problemat, valszeg, az olvasottsagert. Tisztabb lett volna, ha migransozas nelkul, csak a lenyeges pontra, az eroszakra, a nok helyzetere koncentral. Csak akkor nem lenne latogatottsag, komment. Sz..r ez igy.

DE. Mint aldozat, segito, a tema ismeroje, elmondhatom, hogy NEM LIBSI f..zsag az a "magyarok fele". Tobb.

Kerdezd meg szepen, otthon, anyukadat, HA MERED, hanyszor szaladt ki ejjel is inkabb 10000szerre felmosni a konyhat, nehogy apad felreszegen ramasszon.
Vagy, ami normalis, amire a kislanyokat tanitjak "hagyd, akkor hamarabb szabadulsz!", hany nagyfater tapizik, vagy apa mustralja az eppen bimbozo mellet, hogy "hmmm". Nem tanyasi, roma, muveletlen faszok, nem. Diplomas, vezetobeosztasu NOK ES FERFIAK.
Igen, anyucik... foleg a kisfiaikkal szeretnek jatszani... menj haza, es csak figyeld, hogy furdeti az asszony a kisfiad, vagy mivel bunteti (a futyi ugyanis egy bizonyos korig "anya felsegterulete"...)
Lehet, hogy a kedves kommentelok artatlan, nagypofaju, megmondo-emberek. Lehet, hogy ebbol a szempontbol mind szuletett gentleman. De egy valami oriasi hiba, ami sajnos, intelligencia-problemat feltetelez: ha egy legyintessel elintezed.

Tudod, mi a valodi statisztika? Hogy ebben a keresztenyinek mondott, konzervtiv ertekrendunek hirdetett, europai, 1100 eves kulturaban a szexualisan bantalmazott gyerekek (ertsd 12 eves kor alatt, mind2 nembol!) aranya bizony minimum 30%.
Leforditom, hogy megertsd: 10bol 3 gyerek (aki azota felnott, gyerekei vannak, unokai, es epiti a szoci... bocsanat, a keresztenyi ertekeket) 12 eves kora elott atelt olyan elmenyt, ami miatt azonnal felnott. Miert fontos ez? Mert mar Freud ota koztudott, amit aztan o gyavan visszavont, de C.G. Jung, ha az o neve mond valamit, ki merte mondani, tessek utananezni: a bantalmazott gyerekekbol 99%ban bantalmazok lesznek. A maradek 1% pedig levadassza oket.
Miert fontos ez? Mert, amig a gyerekek szexualis targykent, akar csak megcsodalasra is, valo kezelese, intim szferajuk tokeletesen tulajdonkent valo kezelese a magyar tarsadalom perdonto tobbsegenek noramlis, hogy a halalba varhatnank el, hogy barkit is erdekeljen egy pofon, megfelelmlites, vagy ellenallas/beleegyezes nelkuli szex, hazassag, vagy barmi. Lof...t se erdekel.

Az a ferfi, aki azt meri mondani barmilyen ilyen temaju cikkre, hogy ez nem igaz, nem fedi a valosagot hogy a baloldal-libsik-gyurcsany vagy eppen fidss-jobboldal-elvadult radikalis konzevrvativok talaltak ki, es eljen a macho Trump, majd jol gatyaba razza a picsogo libakat, nos tisztelt uraim! Tessek szepen hazafaradni es elbeszelgetni a kedves mamaval, noverrel, nagynenivel! Meg tetszenek tudni, hogy mindet megeroszakoltak mar min.1szer, a kedves ura, szomszedja, orvosa, tanara, fonoke....jaj, de miert nem jelezte ezt senkinek, kedves mama? "Minek tettem volna? Ez a normalis, igy mennek a dolgok, igy mentek mindig. Meg aztan gyorsan tulvoltam rajta, el is felejtettuk az egeszet..." Mert igy mennek a dolgok, mert mindig is igy mentek...

Nem furcsa, hogy az 1.vh utan, a tiszazugi sorozatgyilkos asszonyok kozul csak azokat itelte el a birosag, akik konkretan anyagi haszonert oltek? Senkit nem akasztottak fel, mert elege lett a pias, serult, vadbarombol, es megadta neki, ami szerinte jart, mert az arzenon kivul nem allt ki mellette, nokent, senki? Nem furcsa? Meg a csendor/rendorok is ertettek, mi van... 100 eve nem valtozik semmi. Csak az arzen nem elerheto.

morph on deer 2016.11.26. 20:50:20

@BéLóg:
"Hát ott volt az a kis 12 éves FIÚ!"

Te biztos vagy benne, hogy nem a ministránsfiúról meg a plébános úrról szólt a történet?
Csak mert a megtévesztésig olyan!

Bár azt hiszem, te felismerted volna. Jól tudom, hogy te is voltál ministráns..?

Heinz-Günther 2016.11.26. 21:03:31

@Zsoltbacsi: Ön sajnos nem tud németül. Az idézett cikkben összesen 72 úgynevezett "Übergriff"-ről van szó, aminek egy részét "közel-keleti" illetve "kelet-európai" külsejű férfiak követhettek el. Übergriff alatt a Magyarországon "beszólás"-nak nevezett fenomént is értik, és kelet-europai alatt... hát bizony a magyarokat is

Heinz-Günther 2016.11.26. 21:04:47

@BéLóg: ön nem tud németül és büntetőjogász, ha jól sejtem

Vlad Tepes a jófiú 2016.11.26. 21:05:52

@lujo1111:

@monddazigazatmar kolléga is kizárólag a szerető markára támaszkodhat, ezért hazudozik éjjel-nappal. Kicsit frusztrált a lelkem. Ja, nem is! Azért hazudik a pondró, mert megfizetik érte.

Heinz-Günther 2016.11.26. 21:07:06

@BiG74 Bodri: egy vádpont miatt vissza utalták az elsőfokú bíróságnak, mivel az indoklás nem felelt meg a törvényes minimumnak. De természetesen sem németül nem kell tudni sem alapvető jogi ismeretekkel rendelkezni a véleménynyilvánításhoz

monddazigazatmar 2016.11.26. 21:09:29

@morph on deer: Te valami kő alatt élhettél, ha azt a derék uszodás arabot megpróbálod összemosni ministránsfiúkkal.

monddazigazatmar 2016.11.26. 21:10:08

@Ritkov Halo: Persze. Ezért fizetnek. Mit is hazudtam egyébként? :D:D

Leylandi 2016.11.26. 21:10:13

@DailyProphet: "a cikk osszemossa a migransozast es a valodi problemat, valszeg, az olvasottsagert."

Nem.
Pénzért.

"Nem tanyasi, roma, muveletlen faszok, nem. Diplomas, vezetobeosztasu NOK ES FERFIAK. "

Aha... sulykold, libsi, hogy nem a roma kultúrkör része, hanem gyárigazgató papa minden reggeli után egyet erőszakol. A pécsi Páva lányt se a szegínroma, hanem polgármester apja erőszakolta, nem? Az egész hozzászólás betegesen az erőszakoláson csámcsog, ez a titkolt vágyak kivetülése...
Na húzzatok a hülyeségeitekkel a p.ba, beteg libsik!

monddazigazatmar 2016.11.26. 21:12:55

@Heinz-Günther: "kelet-európai" külsejű férfiak"
Légyszíves definiáld a kelet-euróai férfi kinézetét. Amiből az átlagnémet mondjuk egy szlovákra, lengyelre vagy magyarra gondol. Mert én úgy ránézésből nem tudom, hogy ugyan ki a magyar, a német vagy a francia. Az igazi.
Mert ha ott áll egy néger egy török meg egy cigó akkor megmondom, hogy melyik melyik országból jött..

BiG74 Bodri 2016.11.26. 21:15:11

@Heinz-Günther:
Pontosan min akadtál ki jogilag kiművelt perfekt német komment kolléga?

Leylandi 2016.11.26. 21:17:59

@Heinz-Günther: "illetve "kelet-európai" külsejű férfiak követhettek el."

Milyen külső jegyekben tér el a kelet-európai a nyugat-európaitól??? Úgy értem, az átlag, nem a borsodi.

"és kelet-europai alatt... hát bizony a magyarokat is"

Nem.
Amelyik kelet-európait meg lehet különböztetni, az lehet ugyan, h magyar állampolgár, de nem magyar.

morph on deer 2016.11.26. 21:27:06

@monddazigazatmar:
"fidesz csinálja, te utálod a fideszt, tehát biztos szar."

Tévedsz.
Azért, mert ezt a mondatot sikerült szarul megfogalmazni, de a hülye kitalálója ragaszkodik hozzá! Inkább megmagyarázza, de nehogy már gondolkodni kelljen egy értelmes változaton!

Egyébként de, ez nem az a Magyarország, mit amit "Magyarország"-ként ismert a világ az elmúlt négy-öt évtizedben, vagy talán még régebb óta.
Utoljára talán a negyvenes években volt hasonló reputációnk mint manapság.
Igen, ez egy 'szép új Magyarország', ahogy ezt a "Szép Új Világ" - Brave New World - jelenti..!

És lehet bizonygatni, meg magyarázni napestig, ez ugyanaz, avagy "Ezek ugyanazok!"

Leylandi 2016.11.26. 21:45:39

@morph on deer: "Utoljára talán a negyvenes években volt hasonló reputációnk mint manapság."

Aha... mert Rákosi pajtás sokkal különb volt!
De csak a te szemedben.

Leylandi 2016.11.26. 21:47:37

@morph on deer: "És lehet bizonygatni, meg magyarázni napestig, ez ugyanaz, avagy "Ezek ugyanazok!""

Na végre!
Már kezdtem aggódni, hogy ma nem kerül elő a nácikártya:-(

monddazigazatmar 2016.11.26. 21:49:12

@morph on deer: "Azért, mert ezt a mondatot sikerült szarul megfogalmazni, de a hülye kitalálója ragaszkodik hozzá! Inkább megmagyarázza, de nehogy már gondolkodni kelljen egy értelmes változaton!"
Melyik mondat van szarul megfogalmazva? Ki ragaszkodik hozzá? Ki magyarázott meg valamit?

Persze, meséld el nekünk hogy milyen a reputációnk. Mert te csak tudod :D:D:D

morph on deer 2016.11.26. 21:58:12

@Leylandi:
"Amelyik kelet-európait meg lehet különböztetni"
- az nyilván kelet-európai!
Ezt lehet nem szeretni, de ez attól még így van. Jópár külföldön eltöltött évtized után nyugodtan merem mondani, hogy elég nagy biztonsággal meg lehet saccolni, hogy az illető kelet-európai vagy sem, kelet-európán kívül is.
Hogy miből?
Tartás, viselkedés, öltözködés, reakciók, you name it.
Ezzel persze többnyire nincs semmilyen gond, de tagadni felesleges.
Az elmúlt hatvan év rajtunk hagyta a keze nyomát, és még kell pár(?) évtized, mire érezhető lesz a változás.

Persze csak abban az esetben, ha akarjuk, és nem ragaszkodunk ennyire görcsösen a jól megszokott (orosz) akolba való visszatéréshez.

morph on deer 2016.11.26. 22:03:05

@Leylandi:
"Aha... mert Rákosi pajtás sokkal különb volt!"

Mondtál valamit!
Elnézést!
Szóval korrigálok: "a negyvenes évekbrn és az ötvenes évek első felében" !

Köszönöm a segítséget!
(Nyilván a haj tévesztett meg..)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:08:06

@sírjatok: "illegálisan kúsztak keresztül a zöldhatáron"

Ah, orbán gazdád ezt hagyta? Nem védett meg tőlük? Basszameg! Pedig habzó szájjal "megvédjük Európát" :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:12:25

@$pi$: "Hány embert szoktak megkérdezni a közvéleénykutatáson?"

Ezernél már reprezentetív mintáról beszélhetnek. És milliókba kerül, nem sokmilliárdba. És értékelhető eredményt ad. Itt azt se tudjuk, hányan szándékosan nem mentek el szavazni. És egy közvéleménykutatásnál megkérdezik a véleményed, nem pedig véres szájjal ordítják az arcodba az elvárt választ. Stb, stb...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:14:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "német elkövetők között vannak nők, impotensek és ágyhoz kötött betegek, újszülöttek és aggastyánok, akkor jogos a felvetésed."

Tényleg, semmit nem sikerült megértened? Azért tőled többet vártam. Vagy csak trollkodsz?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:16:18

@midnight coder: "A génállományod 99.4%-ban a csimpánzokéval is megegyezik."

Végre valaki figyel! Ezt annyiszor elsütöttem már, és soha senki nem vette észre. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:20:56

@monddazigazatmar: "Mit is hazudtam egyébként?"

Huh. Olyan sokat hazudtál olyan sok nicken, hogy nehéz így felsorolni. Mondjuk pl. azt, hogy a menekültek 8000-szer akkora valószínűséggel erőszakolnak meg nőket, mint a svédek.

Roan 2016.11.26. 22:29:16

@Zsoltbacsi: Valamiért nem a honlapot linkelted be, hanem csak egy képet. Hát én segítek, az eredeti adatok itt vannak: www.bmi.bund.de/SharedDocs/Downloads/DE/Broschueren/2016/pks-2015.pdf?__blob=publicationFile

Ezek alapján az általad linkelt képen látható 40-90%-os külföldi elkövetői arányok nem igazak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:31:49

@morph on deer: "Rákosi pajtás sokkal különb volt"

Lehet, nem éltem a rákosi rendszerben. De azt tudom, hogy Kádár alatt nem volt érezhető rasszizmus. Olyan 13% volt idegengyűlölö, szemben a mostani 70-80%-kal.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:39:49

@monddazigazatmar: "meséld el nekünk hogy milyen a reputációnk."

Kié? A hazaáruló raszista fizetett fideSS fasszopóké? ... Én nem tudom. :))

morph on deer 2016.11.26. 22:40:36

@monddazigazatmar:
"Melyik mondat van szarul megfogalmazva?"

Ez a mondat:
"Magyarország jobban teljesít!"

"Magyarország most (már, megint, stb) jobban teljesít" vagy "Magyarország jobban teljesít, mint .......!" - lett volna a helyes változat magyarul.

A helyedben én inkább szólnék az érdekelteknek, hogy forduljanak szakemberhez inkább!

Amíg a Wermer élt és a Fidesznek dolgozott, ilyen amatőr dumák nem láthattak nyomdafestéket..!

A másik kedvencem:
"Ha Magyarországra jössz, nem veheted el a magyarok munkáját!"

Tehát elveheted a szlovákokét pl. Esztergomban a Szuzukinál..?
Londonban elveheted a magyarok munkáját, csak itt nem?

Mondom, amatőr "elvtárs" fogalmaz!
Csak úgy, mint a régi szép rákosista időkben. Mondjuk illik az összképhez, de attól még módfelett amatőr.

És hogy miért Orbán?
Hát ki más hányja tele az országot ezekkel a szemetekkel?

Ezt nem mentegetni kell, hanem rendesen megcsinálni!
Ez ugyanis nem hitkérdés, hanem szakmai hozzáértés kérdése.
Na az az, ami hiányzik!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:42:29

@Roan: "40-90%-os külföldi elkövetői arányok nem igazak"

Légyszíves ne zavad meg. Ha számokat lát, mindig végzetesen belezavarodik. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.26. 22:45:01

@morph on deer: A migráncsok nem akarnak dolgozni, és elveszik a magyarok munkáját! :))

Zsoltbacsi 2016.11.26. 22:47:06

@Roan:

"Ezek alapján az általad linkelt képen látható 40-90%-os külföldi elkövetői arányok nem igazak."

Megis melyik kepen van 40-90szazalekos arany? Amit en belinkeltem, azon 32-75 a kulfoldi arany!

Jossarian 2016.11.26. 23:07:14

Kar, hogy a poszter anyjat megcsinaltak az (o)migrancsok es a poszter megszuletett. Egy genetikai selejttel tobb, csak remelni tudom, hogy a szivarvanyos kozosseg tagja es nem szaporodik tovabb...

morph on deer 2016.11.26. 23:08:12

@monddazigazatmar:
"Mert te csak tudod"

Igen.
Úgy jó húsz évig nem zavart külföldön élve, hogy magyar vagyok, sőt! Aztán 2010 után, valahányszor külföldön jártam, magyarázkodni voltam kénytelen, hogy mégis mi zajlik kishazánkban.

Aztán az elmúlt években már nem kell magyarázkodnom, mert európai és tengerentúli barátaim egészen pontosan látják, merte tart a magyar politika.

Most már csak a sajnálkozásokat kell elkönyvelnem, amit rendszeresen hallok, főleg azoktól, akiknek vannak magyar barátaik, ismerőseik.
Gondolom a "one bad/rotten apple" párhuzam ismerős, de fogadjunk, a következő - bármilyen találó is - újdonság:
"Orbán - the Carpathian carcinogen"

Szóval lehet örülni, páran már a térképen is megtalálják az országot!
Igéretes kezdet, hát nem?

Zsoltbacsi 2016.11.26. 23:08:13

@Roan:

"Ezek alapján az általad linkelt képen látható 40-90%-os külföldi elkövetői arányok nem igazak."

Ezt a kepet linkeltem be:
kepfeltoltes.hu/160731/13241319_1370849752941399_4208788741725793716_n_www.kepfeltoltes.hu_.png

Hol latsz te ezen 90 szazalekos kulfoldi aranyt? Te se tudsz mar szamolni mint a gyulolkodo uszito haverod?
Vagy annyira hihetetlen, ha a legmagasabbat nezzuk, hogy a zsebtolvajlasok 3/4-et kulfoldiek kovetik el?

Direkt kikerestem neked ezt: osszesen 9142 zsebtolvajt kaptak el, abbol 6921 volt nem nemet, abbol 2233 menekult. Szamold ki az aranyokat, pontosan kijon a 24,4% migrans - 75,7% kulfoldi arany.
Ugyanezt vegigjatszhatod az osszes tobbinel is, mind stimmelni fog

morph on deer 2016.11.26. 23:15:22

@Zsoltbacsi:
"6921 volt nem nemet, abbol 2233 menekult"

Ezek szerint az a 4688 mind magyar volt?
Atyaég! :)))
Gondolom, azért a román, ukrán, lengyel, litván, stb. tolvaj sem sokkal jobb, mint az arab, vagy tévedek?

Zsoltbacsi 2016.11.26. 23:17:08

De hogy a temahoz is koze legyen:

osszesen nemi eroszak: 692, ebbol kulfoldi: 237, menekult: 68
Jeeeee, megint kijott a 34,2-9,8% arany, ami a kepen szerepel

Tehat ha igaz, hogy ugyanannyira nemi eroszakolok, akkor bo 8 millio menekultnek kellett volna tavaly nemetorszag teruleten tartozkodnia...

Nem fog osszejonni a mosdatas...

Zsoltbacsi 2016.11.26. 23:21:24

@morph on deer:

Miert lett volna mind magyar? Mondjuk a tobbseguk EU allampolgar volt, illetve korabbi menekultek akik idokozben allampolgarsagot kaptak, illetve az utobbi idokben csaladegyesites soran odakerult torokok.

"sem sokkal jobb, mint az arab, vagy tévedek?"

A statisztika elkeszultenek idopontjaban "arabbol" tartozkodott ott kb 1 millio, nem nemetbol meg 13...

Zsoltbacsi 2016.11.26. 23:23:35

illetve korabbi menekultek akik idokozben allampolgarsagot kaptak

elirtam, termeszetesen nem allampolgarsagot ertettem alatta, hanem kulonbozo menekultstatuszokat

monddazigazatmar 2016.11.27. 01:07:51

@morph on deer: Hazudsz kutya. :D
Persze, nyomasd ezt a szart, hátha van olyan hülye aki elhiszi.
Amúgy meg embert barátjáról, a hozzád hasonló köcsögök nyilván hasonlóval haverkodnak, aztán sopánkodhattok.

monddazigazatmar 2016.11.27. 01:10:15

@morph on deer: ""6921 volt nem nemet, abbol 2233 menekult"

Ezek szerint az a 4688 mind magyar volt?"

Igen baszd meg az anyád, Németországban aki külföldi, az mind magyar... Ezt a balfaszt..

morph on deer 2016.11.27. 02:02:11

@csentecsa:
"Miért voltál magyarázkodni kénytelen 2010 után de konkrétan?"

Elsősorban az ótvaros nacionalista és xenofób retorika miatt, meg az akkori emlékezetes brüsszeli szereplései adták meg az alaphangot. Az állandó "harc" ha kell, ha nem, meg a folytonos hőbörgés nem hagy pozitív benyomást azokban, akik a dolgok normális, megegyezésrn alapuló elintézéséhez szoktak. Ezt nyugodtan nevezheted PC közegnek, nár én 'kulturált'nak hívom.
Az ország nevének megváltoztatása, az alaptörvény vallásos és homofób kitételei mind olyasmik, amik nem épp a bizalmat erősítik.
Lehet, hogy furán hangzik, de kintről néha tisztábban érzékelhetőek a dolgok, mint amikor belülről éli át az ember.
Belülről már hozzászoksz, a naponta tapasztalt dolgok előbb utóbb összemosódnak, messzebbről időről időre nézve nem hatnak rád a helyi csatározások, a mozgás irányát viszont jobban lehet érzékelni.
Ismerek olyan embert, akire kiskölyökként olyan hatással volt '56, hogy elkezdte érdekelni az ország, a nyelv, (még egy magyar származású feleséget is kerített magának) és azóta is rendszeresen követi a híreket.
Meglepően képben van, az 'oldali' befolyásoltság nélkül. Konzervatív, polgári gondolkodású (ma már) öregúr, egyébként. De sorolhatnám.

Valódi 56-os magyarral is találkoztam, aki semmilyen közösséget nem hajlandó vállalni a mai rendszerrel: szerinte ez az arculcsapása mindannak amiért akkor harcoltak, mert akkor nem az 'uraság' visszahozásáról volt szó, hanem a szabadság és a demokrácia kivívásáról mindenki számára.
Ahhoz képest ez a kivagyi urizálás és arcátlan nomenklatura és 'káder' építés minden, csak nem az.

Szóval lehet tovább ajnározni a vezért, meg a sleppjét, de aki ebben személyszerint nem érdekelt, és csppet is józan, az eléggé tisztán látja, hogy mire megy ki ez az egész. Külföldön, a nem magyarok között pedig többnyire ez a helyzet.

Azt is tisztán látják egyébként, hogy nincs komolyan vehető alternatíva, és töketlen az 'ellenzék', stb., de mindenféle sallang nélkül.
Messziről csak a lényeg látszik, a részletek - hála Istennek - nem.
Így is épp elég felfogni, hogy mindez így megy, és a nép hagyja, szó nélkül.

Van mit magyarázkodnom, egyszóval.

morph on deer 2016.11.27. 02:04:00

@monddazigazatmar:
"Igen baszd meg az anyád"
- Kissé elkéstél, nekem már nincs olyanom. A tied ráér?

morph on deer 2016.11.27. 02:05:38

@monddazigazatmar:
"Németországban aki külföldi, az mind magyar."

Persze hogy nem mind!
Csak a tolvajok. Azokról volt szó, nem?

$pi$ 2016.11.27. 08:11:24

@morph on deer: "Most már csak a sajnálkozásokat kell elkönyvelnem, amit rendszeresen hallok, főleg azoktól, akiknek vannak magyar barátaik, ismerőseik."

Hát öregem ezzel csak a külföldi haverjaidat minősíted. Érdemes elmenned a youtube-ra és megnézni milyen hozzászólások vannak egy-egy idegen nyelvű magyarország vagy orbán hír alatt. A hozzászólók 99,9%-a a magyarokat meg orbánt élteti legyen európai vagy amerikai állampolgár. Még kanadából is ilyen hozzászólások jönnek.

A legtöbb hozzászóló arról beszél, hogy milyen jó lenne, ha az ő politikusaik is az ő érdekeikben, az ő véleményük szerint cselekednének. Pár példa:

Stay strong Hungary!!

Mr Orban, you are a modern great. We here in England are with you and your people!!

I wish the Netherlands had a leader like this. I would love to live in Hungary.

You have much support from Texas!

Viktor Orban for President of Romania! (OK... kidding a little)

All Christian Europe is proud of Hungarian Nation who elected a great leader!

support from croatia! all real europeans love orban!!

Tessék, innen van, különösebb keresgélés nélkül, mert az összes videónak ilyenek a hozzászólásai:

www.youtube.com/watch?v=EbINrdyAXlE

Életemben először nem szemlesütve kell elmondanom, hogy honnan jöttem.

monddazigazatmar 2016.11.27. 10:01:31

@morph on deer: Hogyne lenne. Kapard elő, aztán hajrá.
Egyébként hadd ne higgyünk már a hülyeségeidnek.
"Az ország nevének megváltoztatása, az alaptörvény vallásos és homofób kitételei mind olyasmik, amik nem épp a bizalmat erősítik. "
Igen, minket is mennyire aggaszt a Portugál alkotmány, vagy mondjuk a szlovén belpolitikai helyzet. De közelebb jövök. Az átlag magyar állampolgár se a régi alkotmányból, se az újból nem tud két sort idézni. Mesélj, miben változott meg az életed 2010ben, amiről az alkotmány tehet. Mert senkinek semmiben.

monddazigazatmar 2016.11.27. 10:03:09

@morph on deer: Tehát aki Németországban tolvaj az csak magyar lehet....
Jól van buksi. Figyelj, menj, aztán beszélgess a haverjaiddal akik annyira aggódnak :D

Zsoltbacsi 2016.11.27. 10:33:26

@monddazigazatmar:

"Mesélj, miben változott meg az életed 2010ben, amiről az alkotmány tehet."

Szerintem nincs ember a vilagon, aki a honnan jottel kerdesre azt valaszolta volna, hogy republic of hungary, mindenki hungaryt mondott, szoval ezzel is mellelott.
Egyebkent tolem gyakran kerdezik hogy nem adnam-e kolcson Orbant csak 2 hetre, hogy rendet csinaljon (Innsbruckban elek)

Roan 2016.11.27. 10:56:20

@Zsoltbacsi: És szerinted hihető, hogy minden bűncselekménytípus nagy részét külföldiek követik el? Az általad linkelt 61-es tábla F oszlopa mutatja a külföldiek arányát az összes bűncselekményen belül, ami összesítettben 38%. A képfeltöltésen meg csak úgy röpködnek az ennél magasabb %-ok, ami azt sugallja, hogy kiválogattál pár bűncselekménytípust, a többit pedig nem mutatod.

Ezzel szemben, ha megnézed a valós adatokat, ahol jóval magasabb külföldi elkövetőt találsz, az az emberkereskedelem, tiltott prostitúció, nem meglepő módon. És igen, ha a lopások százféle alfaját végignézed, biztos találsz olyat, ahol az alacsonyabb esetszámok miatt a külföldiek vezetnek, pl. a 984-es sor, ahol az 1 db esetből az 1 db elkövető külföldi volt. És olyat is, ahol 0% az arányuk, csak az elrontaná a hangulatkeltést. (pl. 957., 939., 113. sor). A kedvedért összeadtam az összes lopást, azaz a Diebstahl szót tartalmazó sort (természetesen csak a nemek szerint összesített, X-es adatokat), és csodák csodája, 37,5% lett a külföldiek aránya, ami megegyezik sz összes bűnelkövetés arányával. Ezek alapján a lopás típusú bűncselekményekben egyáltalán nem felülreprezentáltak a külföldiek.

Tehát kijelenthetjük, hogy az általad linkelt kép csak egyes célzatosan, manipulációs céllal összeválogatott adathalmaz, nem reprezentatív statisztika.

Zsoltbacsi 2016.11.27. 10:56:37

@morph on deer:

Megneztem csak neked, 35 magyart kaptak el zsebtolvajlasert, meg a top10-ben se vagyunk benne ezzel....

Zsoltbacsi 2016.11.27. 11:08:26

@Roan:
Megis hol latsz a kepen 1-es szamot? MEgsugom neked, hogy az osszes ott felsorolt bunfajtanak vannak alkategoriai, de mindenhol az osszesitett lett nezve!
Es nezd meg az 1299es sort, latni fogod, hogy a Tashendiebstahl 75,7%, pontosan ugyanugy, ahogy a belinkelt kep is tartalmazza. Raadasul majdnem 10ezer eset van osszesen, szoval meg azzal se takarozhatsz, hogy csemegeztem volna!

"Ezek alapján a lopás típusú bűncselekményekben egyáltalán nem felülreprezentáltak a külföldiek."

Tegyuk fel, hogy elfogadom a szamitasodat. Ezzel azt allitod, hogy nemetorszag teruleten 10 emberbol 4 kuldoldi? Azaz szerinted ugy all ossze nemetorszag lakossaga, hogy mondjuk 45 millio nemet-35 millio nem nemet? Amennyiben igy van, akkor tenyleg nem felulreprezentaltak a kulfoldiek, egyebkent buko megint....

Zsoltbacsi 2016.11.27. 11:49:17

@Roan:

Egyebkent ertelek. Szerinted en hekkeltem meg a tablazatot, es szemelyesen en toltottem fel a nemet belugy szerverere.....
De korabban belinkeltem a svedet is, azt is en hamisitottam, es a sved rendorseg szerveren is en tettem kozze....

monddazigazatmar 2016.11.27. 12:00:11

@Roan: Én nem tudok németül, és fogalmam sincs, hogy mi a 957es sor, de ne legyen már meglepő számodra, hogy vannak bűncselekmények amiket csak helyiek követnek el.
Mert lehet, hogy az ukrán vagy román zsebtolvajol, az arab drogot árul, de egyik sem fog kimenni az erdőbe és hóvirágszedéssel természetkárosítást elkövetni. Vagy mondjuk illegálisan építkezni, esetleg holokausztot tagadni, nagypapa elrakott ruházatával pedig tiltott önkényuralmi jelképet birtokolni.

De egyébként tényleg, komolyan azt próbálod bemesélni, hogy pont ugyanakkora lelki nyugalommal ülsz a buszon egy rakat német vagy egy rakat cigány mellett?

Leylandi 2016.11.27. 14:26:23

@csentecsa: nyugi, ne húzd fel magad morph on deer és munkatársai elmebeteg agymenésein. Hitvány fizetett csicskák ők, már senki épelméjű nem védi a migránsáradatot, még a libsik is félteni kezdték a nőiket. Már csak az amerikából fizetett köcsögök kívánják ide Szíriát, de ők se meggyőződésből.

morph on deer 2016.11.27. 14:47:47

@Zsoltbacsi:
"Miert lett volna mind magyar? Mondjuk a tobbseguk EU allampolgar volt,"

Azért te sem veszed, hogy csak ugratom ezt a - hmmm - hisztis faszt? Pedig még jeleztem is, :))) !
Egyébként tudom, komoly zsebtolvaj bandák/csoportok turnéznak Európa szerte, főleg így az év végén, többnyire tényleg nem magyarok, hanem a szomszédságból meg az EU tag balti régiókból.
Sebaj, mindjárt bővül i fog a választék, hiszen Orbán közölte, hogy "Brüsszelnek erkölcsi kötelessége vizummentességet adni Ukrajnának". Gondolom ott már kapkodnak, hogy tudják teljesíteni a követelést..!
Na, akkor majd újabb versenyzők is pályára léphetnek, mert nekik is jár az esély, hát nem?
A magyarok már inkább komolyabb dolgokkal foglalkoznak, nem a zsebtolvajlás az erősségük.
Egyébként is, egy zsebtolvaj bandánál az együttműködés alapvető feltétel, tehát már csak ezért sem magyarok művelik többnyire..:))

morph on deer 2016.11.27. 15:57:48

@csentecsa:
"Azt meg "nacionalista hőbőrgésnek " nevezni, hogy egy ország meg kívánja védeni a saját határait"

Mert azt ki nevezte annak?
Az azt megelőző plakátkampányt meg nyugodt lelkiismerettel igen, amit meg is teszek!

Nem figyeltél, pedig mondtam, hogy "nem minden részlet" látszik külföldről, meg nem is mindenre reagál a nemzetközi sajtó. Na, az a tahó plakátkampány az ilyen volt.

Manapság az, hogy akkor a Gyurcsány mit tett, vagy mit nem tett, egy teremtett lelket nem érdekel a Lajtától nyugatra. Az a hazai agyhalottak vesszőparipája, akiknél megakadt a lemez a "szemkilövető...katt...szemkilövető...katt..." résznél.
Az akkori eseményeket kivétel nélkül "utcai zavargások"- ként említették, ami ellen "erélyesen" lépett fel a rendőrség. Ugyanide tartozik, hogy a csőcselék TV-székház körüli gyújtogatásos 'nemzeti' előadásáról mint az ellenzék által szervezett akcióról volt szó, ahol egy elvetélt puccskisérlet sem volt kizárt.

Ma már ez senkit nem érdekel, de a legtöbben még emlékeznek az Orbán illiberális baromságaira, meg arra, hogy a Merkellel közös budapesti sajtótájékoztatón mekkorát égett emiatt.

Szóval lehet szidolozni, de a szaga attól még megmarad!

morph on deer 2016.11.27. 16:01:46

@Zsoltbacsi:
"nem adnam-e kolcson Orbant csak 2 hetre, hogy rendet csinaljon"

Utcaseprés? Szemétszedés?
Nem lehetsz ilyen irigy..!
Hadd vigyék!
Nekik se legyen jobb..!

Zsoltbacsi 2016.11.27. 16:17:40

@morph on deer:

"Nekik se legyen jobb..!"

Egyenlore nekik kell keritessel korbekeriteni az Oktoberfestet, es nekik kell motozast bevezetni egyre tobb kozintezmenynel, nem nekunk...

$pi$ 2016.11.27. 18:21:16

@morph on deer: "Manapság az, hogy akkor a Gyurcsány mit tett, vagy mit nem tett, egy teremtett lelket nem érdekel a Lajtától nyugatra. Az a hazai agyhalottak vesszőparipája,"

Gyurcsány ma is a parlamentben van, próbál hatalmat szerezni ahhoz, hogy kormányt alakíthasson. Az elvtársai is ott vannak.

Értem én, hogy amit gyurcsány csiált az már nem számít, amit meg hitlert csinált az meg rohadtul számít, de nehogy már agyhalott dolog legyen akit érdekel, hogy pár éve mit csináltak az aktív politikusok.

Roan 2016.11.27. 21:10:23

@Zsoltbacsi: "mindenhol az osszesitett lett nezve" - pont az a probléma, hogy nem. A Taschendiebstahl egy 3 ezer soros táblázatból tetszőlegesen kiragadott rész. Tényleg, közel 10 ezer eset van? Akkor mi a véleményed az 1272-es sorról? 43 ezer eset, 29%. Vagy legyen az 1260-as sor 22 ezer esettel és 28%-kal? Érted már, miről beszélek? Lehet a 3 ezer soros táblázatból csemegézni, de ha olyan ábrát mutatsz, ahol minden érték az átlag, 38% felett van, az cherry picking módon lett összeállítva, aminek a célja a hangulatkeltés.

"Ezzel azt allitod, hogy nemetorszag teruleten 10 emberbol 4 kuldoldi?" - senki nem állított ilyet. Veled szemben, aki véletlenül minden esetben a bűnelkövetés valós arányánál magasabb értékeket ragadtál ki. A 38% magas arány, de ezt olyan táblázattal szemléltetni, ahol minden érték efölött van, kicsit célzatos.

"nem felulreprezentaltak a kulfoldiek" - senki nem mondott ilyet. Én azokról a bűntényekről beszéltem, amink a meghatározásában a lopás szó szerepel, és itt nem felülreprezentáltak az összes bűnelkövetéshez képest. Tehát hiába hivatkozol egy alfajára, ha összességében nem felülreprezentáltak.

"Szerinted en hekkeltem meg a tablazatot" - nem hekkeltél te meg semmit, csak szereted a magad szája íze szerint interpretálni.

A magam részéről ezzel lezártnak tekintem az ügyet, további szép estét kívánva.

Roan 2016.11.27. 21:14:05

@monddazigazatmar: Nem az a meglepő, hogy vannak bűntények, ahol felülreprezentáltak a külföldiek (az emberkereskedelmet említettem is), hanem azzal van a bajom, ha egy 3000 ezer soros táblából valaki az összesített adatot nem használja, de egyes sorokat kiragadva teremt hivatkozási alapot. A 38% magas szám, de miért nem ezt tette be, miért szedegetett össze egyoldalúan ennél magasabb adatokat? Ez így nem statisztika, hanem manipuláció, még akkor is ha statisztikai adatokon nyugszik.

Zsoltbacsi 2016.11.27. 21:26:11

@Roan:

Meg egyszer: nem en valasztottam ki a zsebtolvajlast, hanem a kepen szerepelt, es meg lett kerdojelezve a hitelessege. En csak ezert hoztam fel. Egyebkent meg a diagramot nem en keszitettem, hanem a rendorseg, a hivatalos sajtoanyagai kozott volt megosztva!
Kicsit furcsa lenne, ha a migranssimogato, es mindent eltussolo rendorseget vadolnad hangulatkeltessel es csemegezessel :)

Nyilvan azokat az adatokat szedtek ki, amik kozerdeklodesre tarthantnak szamot.

De ez csak mellekszal, azt gondolom te se tagadod, hogy brutalisan felul vannak reprezentalva a migransok mindenhol? (kiveve fehergalleros bunozes meg hasonlok) Szoval az erdemi mondanivalon, miszerint hazug a cikk, ez nem valtoztat.

kovier 2016.11.27. 21:37:09

@Leylandi: Azzal a kiegészítéssel, hogy a te agyonsimogatott keresztény-konzervatívjaid pont ugyanolyan erőszakosak mint amilyenek a migránsok, csak a te agyonsimogatott konzervatív-keresztényeid a "saját vérüket" "basztatják" úgy, mint azok a kecskét!

Zsoltbacsi 2016.11.27. 21:40:09

@Roan:

Arra esetleg nem gondoltal, hogy mondjuk a rendorseg pszichologusai szerint az emberek jobban felnek a zsebtolvajoktol mint a raktar illetve iroda tolvajoktol?
Biztos nem veletlen pont ezeket valasztottak ki.

Es felesleges terelned, senki se allitotta, hogy kevesebb a zsebtolvajlas, mint a lakasbetores, de felesleges manipulaciot feltetelezened abban, hogy epp azt vettek be a tablazatba. Amit meg egyszer mondok, NEM en keszitettem, hanem a rendorseg.

Tudod ez olyan, mintha magyarorszagon bejelentene a rendorseg, hogy iden elfogtak 1000 drogfutart,es kiakadnal, hogy a kurva anyjukat, miert keltik a hangulatot, miert nem azt mondtak, hogy 4x annyian logtak a 4-6os villamoson...

Vagy szerinted az utca nepe mitol fel jobban, melyik tendencia erdekli jobban a zsebtolvajlas vagy pedig az irodai es raktari lopasok (1260. sor, amire hivatkoztal)????

morph on deer 2016.11.27. 22:34:27

@$pi$:
"...nehogy már agyhalott dolog legyen akit érdekel, hogy pár éve mit csináltak az aktív politikusok."

OK: "nehogy már!"
Most jobb?

(Azért remélem, a többiekre is ugyanolyan élénken emlékszel, ugye?)

BéLóg 2016.11.28. 00:56:57

@morph on deer: Nem tudok rajtad segíteni, ha analfabéta vagy és nem beszélsz semmilyen idegen nyelven. Az eset iraki migráncs és csecsen (?) kisfiúval esett meg (az anyja volt az ha nem tévedek).

Az hogy ez más BUZIKKAL is előfordul, hogy kisfiúkra gerjednek, legyen az akár angoltanár, börtönőr, katona, pap, orvos, politikus, arisztokrata vagy morfondír, nos az tény.
Keress rá Richard Huckle névre. Ez az ember (ANGOLTANÁR) annyi bizonyított és ismertté vált sde nem bizonyított pedofil esetet produkált, hogy az az egész egyháznak elég lenne a következő száz évre.
Az Egyesült Királyságban most is folyik a több mint kétezer celebet, arisztokratát, politikust, anglikán lelkészt, rendőrt és sportolót érintő több évtizedes pedofilizmus feltárása. De azért ministránsfiú, igaz?
De az se zavarjon, hogy sokkal több erőszak történik azokban a felekezetekben, ahol a pap nősülhet, mint a cölibátusban és emiatt eléggé a szem előtt lévő katolikusoknál. Előbbi ugyanis "családban" marad.

Ettől még igaz az is, hogy egy "szexuális vészhelyzetben" lévő MUZULMÁNNAK reális alternatíva egy 12 éves KISFIÚ. De ha neked ez jó, hát mentegesd vagy terlelj. A VALÓSÁGON ez nem változtat.

BéLóg 2016.11.28. 01:00:50

@Heinz-Günther:
Sehr witzig, würde ich sagen.
Weder, noch.
Andere frage?
Deutsch ist meine zweite Muttersprache but I speak English, Я могу управлять им на русском языке, já to zvládnu v češtině, de hát most mégis mi a kérdés?

morph on deer 2016.11.28. 01:16:39

@csentecsa:
"a plakátkampányra azért volt szükség, hogy kifogják a szelet a Jobbik vitorlájából."

Attól ez még nem kevésbé mocskos.

Megint mondom, a sajtó nem minden részletet tart fontosnak. Akit különösebben érdekel balami, az utána tud nézni, aki meg csak elolvassa ami házhoz jön az azt tudja, amit leírtak a cikkben.
De attól még van véleménye róla.

Az "illiberális baromság" az az!
Először ugye kizárólag az "illiberális állam" kifejezést használta Orbán, majd miután a világsajtó felkapta, azzal az óvodás megoldással próbálkozott, próbálkoztak a szóvivői, hogy "az nem ugyanazt jelenti Magyarországon" - mint ugye a világ többi részén. Miután ez nem jött be, került elő az "illiberális demokrácia" - ami szerintem egyébként oxymoron - és ez hangzott el a sajtótájékoztatón, mire Merkel közölte, hogy sajnálja, de ezt ő nem tudja értelmezni... Eközben szedték le a koszovói családokat érvényes jegyeik ellenére Győrnél a vonatról. Nyomásgyakorlási kísérlet magyar módra.
Emlékezetes volt, mindenesetre.

Remélem, megint jön legalább néhány félszemű kerekesszékes terrorista, vagy valami történik, mert különben kénytelen lesz dolgozni, tán a normáls kormányzásra is kerülhet sot.

Legalább két lovasroham között szakíthatna rá valami időt...

BéLóg 2016.11.28. 01:19:32

@morph on deer: Hazug gyerek. Amikor én külföldön vagyok GRATULÁLNAK nekem hogy magyar vagyok, angol és német nyelvterületen is. Ausztriában holnap, Németországban már tegnap kancellár lehetne Orbán.
Azt hiszed az emberek bármilyen hazugságot bevesznek? Az az idő meg a Lügenpresse meg a Gekaufte Journalisten ideje lejárt.
Jön Le Pen, az AfD, a radikálisok Brüsszelben, Amszterdamban, Stockholmban. Reméljük nem az a scheisskauer nyer Ausztriában akikt a Szakállas Nő, az a Puncifütyi meg az összes fejkendős muszlim támogat.
Szar idők jönnek rád meg a hazug ballib oldalra.

$pi$ 2016.11.28. 06:55:05

@morph on deer: "Eközben szedték le a koszovói családokat érvényes jegyeik ellenére Győrnél a vonatról. Nyomásgyakorlási kísérlet magyar módra. "

Érvényes jegy?! Voltál te már külföldön? Volt az életben vízumot? Te tényleg azt hiszed, hogy akinek van vonatjegye az már mehet a világon bárhová? Te tényleg azt hiszed, hogy vízum nélkül, érvényes útlevél nélkül kizárólag a magyarok kapnak le a vonatról?

Figyu! Az osztrákok állítgatták meg a vonatokat, az osztrákok panaszkodtak, hogy ugyan már ésszel csináljuk, mert nem engedik be a vonatot a sok illegális miatt. kínjukban már azt is mondták, hogy nem biztonságos, ha túl sokan vannak a vonaton.

Az a "nagy nyomásgyakorlási kísérlet magyar módra" bizony ausztriából jött, csak te mindenáron a saját nemzetedet akarod gyalázni, akár ilyen hazug rémhírek árán is. Szomorú ez azért...

morph on deer 2016.11.28. 07:57:51

@$pi$:
"Az a "nagy nyomásgyakorlási kísérlet magyar módra" bizony ausztriából jött, csak te mindenáron a saját nemzetedet akarod gyalázni, akár ilyen hazug rémhírek árán is. Szomorú ez azért..."

Ahhoz képest a győri vasutállomáson szedették le őket a vonatról, TEK-kel meg a többi bohóccal, nem a határon.

A "nemzetemnek" ehhez semmi köze!
Ez pártunk és népünk nagy vezérének, Orbán Viktornak kisstílű gondolkodásmódjához van köze, de ahhoz meglehetősen sok!

Ezt megelőzően gond nélkül utazhattak, ez után is még egy darabig, mert a demonstrációra aznap volt szükség, ugye..! A TEK sem előtte, sem utána nem rohant le szerelvényeket, ez csak aznap sikerült. Véletlenül, és az osztrákok miatt, tudom, tudom.

Hiába, ebben az esetben nem vált be a felcsúti futballstratégia az 'egészpályás letámadás' úgymond "diplomáciai" alkalmazása. Merkel (is) átlátott a szitán. Ahogy bárki, aki odafigyelt.

Most egyébként - ahogy ingyenes lesz az ukránoknak a nemzeti vizum Magyarországra - hasonló tendencia várható. Kiváncsi vagyok, mikor fognak a kommandósok megint rárohanni egy vonatra, amelyen EU-s vizum nélkül utazó ukránok lesznek...

morph on deer 2016.11.28. 08:09:00

@BéLóg:
"Nem tudok rajtad segíteni, ha analfabéta vagy és nem beszélsz semmilyen idegen nyelven."

Hogy lehetsz ilyen kőzívű!
Pedig te voltál az egyetlen reményem, hogy segítesz, mivel pont megtudtam, jogy analfabéta vagyok és nem beszélek idegen nyelveket..!

Remélem, a segítségednek köszönhetően az érdekelt csecsen származású kisfiú is egészen másképpen látja a helyzetet most, hogy megtudta, a többi kissrácot nem cak migráns, meg pap, hanem még angoltanár is molesztálhatja!
Hát így tényleg mindjárt más..!

monddazigazatmar 2016.11.28. 08:33:44

@Roan: Én értem amit mondasz, és az a nagy helyzet, hogy a statisztikáknak az a sajátosságuk, hogy jó sok féleképpen lehet értékelni őket.
Soha egy migráncs nem tárolta a pincében és erőszakolta a lányát évekig, meg nyírta ki az unokáit. Ez 100% osztrák hagyomány. De nem ez határozza meg, hogy mennyire veszélyes hely Ausztria. Ez egy eset. Ha eközben történik ezer rablógyilkosság, amit 100% szírek követnek el, akkor szerinted az a helyes összegzés, hogy 50-50?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.28. 11:57:44

@morph on deer:

"Ahhoz képest a győri vasutállomáson szedették le őket a vonatról, TEK-kel meg a többi bohóccal, nem a határon. "

Ugyan miért nem lehetett volna szerinted leszedni őket Győrnél? Az útlevél- és vízumellenőrzést szokás és ésszerű már jóval a határ elérése előtt megkezdeni, hogy a vonatnak kevesebbet kelljen várnia a határon. Akiről pedig már Győrnél kiderül, hogy úgysem lépheti át a határt, azt miért kellene a határig vinni? Sokkal egyszerűbb Győrnél leszedni, ahol van elegendő férőhely a figdában vagy ahova éppen begyűjtik őket.

Értem én, hogy mindenbe bele kell kötnöd, mert téged ezért fizetnek, de a józan eszedet - ha van - nem kellene elhagynod.

morph on deer 2016.11.28. 13:48:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Ugyan miért nem lehetett volna szerinted leszedni őket Győrnél"

Mert ki is mondta, hogy "nem lehetett volna"? Arra reagáltam, hogy okoska az osztrákokra hivatkozott - míg én eredetileg mindössze az időzítést hoztam szóba, mint emlékezetes egybeesést.

A szorgalom dícséretes, szó se róla, csak éppen teljesen feleslegesen görcsöltök.

"Értem én, hogy mindenbe bele kell kötnöd, mert téged ezért fizetnek, de a józan eszedet - ha van - nem kellene elhagynod."

Na, ez mindjárt két jó hír egyszerre!

Az, hogy a látszat ellenére is érted, egy nagyon bíztató hír, mert időnként - mint pl. most is - bizony elbizonytalanodásra adsz okot...
A másik jó hír, hogy úgy tudod, hogy engem ezért fizetnek? Nagyszerű! Örömmel hallom!
Mesélj még valamit erről, légyszives, mert ez tényleg érdekelne!

Tudod, a helyzet az, hogy épp lábadozni vagyok kénytelen némi szabás-varrás, fúrás-faragás után, ami rajtam történt, így nem is jönne rosszul épp most!
Kiváncsian várom a részletesebb információt - ha már ilyen tájékozott vagy!
Előre is köszönöm!

Zsoltbacsi 2016.11.28. 14:22:28

@morph on deer:

De ha a hataron, azaz Hegyeshalomnal szedik le oket, akkor meg azert nyavalyogtok, hogy milyen embertelenseg a puszta kozepen magukra hagyni oket....

Ez pont olyan, mint hogy Orban utaztatta az embereket a horvat hatartol. Csak azt felejtitek el mindig, hogy maga Merkel konyorgott ertuk, es a hatar osztrak oldalan tizesevel vartak a kulonbuszok oket...

morph on deer 2016.11.28. 16:21:00

@Zsoltbacsi:
Gondolom te se olvasol, csak írsz.
Azt is lehet, csak akkor ne csodálkozz, ha 'kissé' felületesnek tart valaki.
Például én.

Már egyszer elmagyaráztam, hogy hogyan került Győr a képbe egyáltalán, többször nem fogom.
Ha neked ez még mindig túl bonyolult, akkor megfelelő helyen erősíted a Fidesz tábort, csak így tovább!

$pi$ 2016.11.28. 17:13:22

@morph on deer: "Ahhoz képest a győri vasutállomáson szedették le őket a vonatról, TEK-kel meg a többi bohóccal, nem a határon. "

Az, hogy te még az életben nem lépted át vonaton a határt nem jelenti azt, hogy a rendőrök bármit nem úgy csináltak volna ahogyan azt szokás. Az ellenőrzés a vonaton menet közben történik, tök baromság lenne elmenni a határig, ott megállni, megcsinálni a határellenőrzást, aztán tovább menni. :D

$pi$ 2016.11.28. 17:15:56

@morph on deer: "A TEK sem előtte, sem utána nem rohant le szerelvényeket, ez csak aznap sikerült."

Rendszeresen leszedték őket hetekig. Aztán ment a hörgés, higy ne akadályozzák őket. Utána meg azért, hogy ne engedjék át őket ellenőrzés nélkül. Aztán meg megint, ment a hörgés, hogy szegényeket akadályozzák.

Egészen addig ment a hörgés valamiért, amíg kerítést nem építettünk. Utána ment a hörgés, hogy miért építettünk kerítést. Utána az osztrákok is építettek kerítést, azóta már nem hörögnek.

Csak te, meg az elvtársaid. :D

$pi$ 2016.11.28. 17:16:50

@morph on deer: "Kiváncsi vagyok, mikor fognak a kommandósok megint rárohanni egy vonatra, amelyen EU-s vizum nélkül utazó ukránok lesznek... "

Az éhséglázadások után. :D

Zsoltbacsi 2016.11.28. 17:50:05

www.origo.hu/nagyvilag/20161128-ukrajna-migransokat-fogadna-be-a-vizummentesseg-fejeben-csernobil.html

komment:Biztosan újra akarják indítani az erőművet és hallották, hogy többségük atomfizikus :))))

morph on deer 2016.11.28. 19:39:06

@$pi$:
Igen igen, én meg az elvtársaim!

És te még midig ugyanazt a 'gittet' rágod, ami már tegnap sem volt új!
Ugyanis én még emlékszem arra is, hogy melyik témáról sikerült ide evickélni, a szokásos terelős technikával, (amikor egy részletkérdés kerül a középpontba a lényeg helyett, majd annak egy részlete, stb.) így aztán most sem nem arról beszélgetünk, ami az eredeti kérdés volt.
Szerencsére nem különösebben érdekel, csak azért említem, hogy tudd te is :)

Egy biztos, 'véletlenül' az volt az első eset, aztán nyilván kellett még néhány, hogy ne lógjon ki annyira a 'hétköznapi' események közül, ezen nincs mit csodálkozni.

Én már akkor is mondtam, hogy sokkal ésszerűbb megoldás lett volna Orbánt körbekeríteni szögesdróttal!
Először is sokkal olcsóbb, mint a mai változat.
Aztán meg biztonságos! Főleg számára, de az országnak, sőt, egész Európának is!
Sokkal könnyebb lett volna megvédeni a 'keresztény kulturáját', ahhoz egészen csekély erőfeszítés is elegendő lett volna! Már csak a (kultura) méretéből adódóan is, hiszen a legkorszerűbb módszerekkel is alig észlelhető a megléte..
Mondom, csupa előnyös, pozitív hatás, amerre csak nézel!
Ez valóban az a szögesdrót-kerítés lehetett volna, amit teljes meggyőződéssel tudnék támogatni, szemben a jelenlegivel..!

De hiába beszél itt az ember, mint a falrahányt borsó... :)

$pi$ 2016.11.28. 23:25:58

@morph on deer: "Ez valóban az a szögesdrót-kerítés lehetett volna, amit teljes meggyőződéssel tudnék támogatni, szemben a jelenlegivel..!"

Családi házban laksz? Van kerítésed?

morph on deer 2016.11.29. 00:39:13

@$pi$:
Ott.
Elöl csak sövény, ami nem különösebben magas, viszont relatíve széles. Lehet, hogy valamikor kerítés is volt közte/benne, nem tudom, nem látszik. Hátul valami palánk.

Ha arra gondolsz, akkor viszont azonnal tudom, hogy valaki belépett a kertbe, még áramszünet esetén is, még akkor is, ha nem vagyok otthon. És ha akarom, akkor tudom jelezni, hogy látom, tudok róla. Onnantól nagy valószínűséggel elgondolkodik, hogy valóban akar-e konfrontációt.
Van szerződésem egy biztonsági céggel, akik percek alatt ott vannak ha kell. Eddig egyszer mentek ki egy téves riasztás miatt. (Egy böszme nagy bagoly kenődött fel a teraszajtóra, másnap az üvegen volt a lenyomata, mint egy zsíros ujjnyom, csak ez egy egész madár - és a rezgésérzékelő beszopta.)

De ez nem bánt senkit. Amíg senki nem akar bántani.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.29. 08:15:32

@morph on deer:

"Mert ki is mondta, hogy "nem lehetett volna"?"

Akkor meg mi a fasznak kötözködsz? Hogy megdolgozz a pénzedért? Abból, hogy Ausztriából jött a nyomásgyakorlás, miképpen következik szerinted, hogy a magyar-osztrák határnál kellett volna leszedni őket?

Avagy: Az, hogy Győrnél szedták le őket, miképpen cáfolja szerinted, hogy osztrák nyomásra tették?

Ha meg egyiket sem vállalod, akkor miért kötsz bele az élő fába is?

"épp lábadozni vagyok kénytelen némi szabás-varrás, fúrás-faragás után"

Jellemző rád, hogy mindig olyasmit csinálsz, amihez nincs tehetséged. A fúrás-faragásba is belebetegedtél, és ahogy elnézem, a ballibsi vélemények igazolása sem nagyon megy neked. Miért nem mész inkább kapálni, az talán még menne - bár lehet, ott is inkább a lábadba vernéd a kapát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.29. 08:17:53

@Zsoltbacsi:

"komment:Biztosan újra akarják indítani az erőművet és hallották, hogy többségük atomfizikus :))))"

Már ma elkezdem ásni az óvóhelyet az udvaron. :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.29. 08:23:30

@morph on deer:

Nocsak, tehát te is véded a házadat/telkedet a hívatlan látogatók elől, ugye?

Majd akkor ajvékolj a déli határ kerítése miatt, ha felbontod a szerződést a bizt. céggel. lebontod a palánkot, és meghívót küldesz az oroszliszkai cigányoknak, hogy szeretettel várod őket a házadban, ahová azonnal be is jelentkezhetnek.

morph on deer 2016.11.29. 10:54:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
" A fúrás-faragásba is belebetegedtél"
Ez éppen a gyógyítás érdekében történt: a sebész fúrt faragott szabott varrt, sőt, csavarozott engem. Tehát most van ráérő időm :)

Ezek szerint továbbra sem akarod megérteni, hogy abban a mondatban nem a Győr volt a fontos, - az csak a helyszín, - hanem az esemény időzítése.

Aztán természetesen csak a felesleges részleteken lehet rágódni, nehogy véletlenül az egész mondat jelentése nyomot hagyjon valahogyan.

A vicc az, hogy te is tudod, hogy én is tudom, hogy ez így működik, de gondolom ez a taktikai utasítás, mert így lehet szép rendesen félrevinni - mellékvágányra terelni - a beszélgetést, el jó messzire az eredeti témától.

Semmi gond, további kellemes szórakozást!

Zsoltbacsi 2016.11.29. 11:23:52

@morph on deer:

Nem fogod tudni kimosdatni a ballib hazugsagokat. De ha mar vaganyok, meg vonatok, biztos emlekszel a jelenetekre a keletinel. Ott ugye az volt a mese, hogy Orban intezte, hogy lehessen mutogatni, es addig se a lopasrol legyen szo. Az meg veletlen se zavarjon titeket, hogy ott is az osztrakok zartak a hatart. Aztan 1 het utan Merkel odaszolt Becsbe, es azonnal elindultak a vonatok... Ismetelten megbukott az "alproblema" mese...

morph on deer 2016.11.29. 14:15:55

@Zsoltbacsi:
Te most már megint mi a faszról mesélsz, és főleg minek?

Arról a mondatomról terel itt már két napja görcsös igyekezettel az egész csapat (Fidesz alapszervezet? Vagy már a Mókus őrstől kezdve, a KISZ-en át mindig Viktorral?) amelyikben arról meséltem, mekkorát égett Orbán a Merkellel közös budapesti sajtótájékoztatón az illiberális baromságával, miközben éppen zajlott az első TEK akció a koszovóiak ellen.
Pont akkor.
Én az időzítést tartom példaértékűnek, csakúgy mint Merkel reakcióit és gesztusait a pitiáner próbálkozásokra.

És természetesen az orbáni "illiberális demokrácia" dumájára adott sommás választ.

Tehát lehet tovább ugrálni félmondatokon, attól a vezér sem műveltebb, sem respektáltabb nem lesz.
De nektek nem is ez számít, szóval semmi veszély, csak így tovább!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.11.29. 15:36:52

@morph on deer:

"Ezek szerint továbbra sem akarod megérteni, hogy abban a mondatban nem a Győr volt a fontos, - az csak a helyszín, - hanem az esemény időzítése. "

Én csak abból tudok kiindulni, amit írtál, nem pedig abból, amit közben gondoltál. Abból pedig, amit és ahogyan megfogalmaztál, az következik, hogy azt kifogásoltad, miért szedték le a migriket már Győrnél. Az már a te problémád, ha nem vagy képes az állítólagos anyanyelveden korrekt módon megfogalmazni a mondandódat és oda helyezni a hangsúlyt, ahová szeretnéd.

De jól van, betudom ezt a POCD-dnek (Postoperative Cognitive Dysfunction). De vigyázz, ez gyakran tartós marad.

Zsoltbacsi 2016.11.29. 16:15:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Szerintem olyan mint Moriczka, mindenrol "az" jut eszebe :)

morph on deer 2016.11.29. 22:24:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"De jól van, betudom ezt a POCD-dnek (Postoperative Cognitive Dysfunction). De vigyázz, ez gyakran tartós marad."

Kösz!
:)

(Élmény, vagy szakma?)
süti beállítások módosítása